Krajicek verantwoordelijk voor kindermishandeling door oranje hersenspoeling

Momenteel bij de EO op Radio1 (begin rond 15.13) aandacht voor het oranje hersenspoelen van schoolkinderen. Richard Krajicek, opperhoofd koningsspelen. Er is nog al wat commentaar van de scholen, over de termijn dat zij e.e.a. moesten organiseren, anderhalve maand voor het ‘grote gebeuren’. Nou daar is Krajicek het niet mee eens hoor, al wil hij daar niet meer over zeggen dan, dat hij na de aankondiging van Beatrix de gehelmde over haar aftreden, al wat oranje propaganda heeft lopen roeptoeteren, alsof elke schooldirecteur, van minuut tot minuut in de gaten moet houden, wat voor belangrijks Krajicek  twittert of op andere wijze de wereld ingooit.

Wat eigenlijk nog veel erger is, dat kinderen worden gehersenspoeld met een meer dan achterlijk instituut, dat bovendien in de middeleeuwen thuishoort. Veel scholen hebben geen andere keus, dan mee te doen, daar zij anders stront aan de knikker krijgen met ouders, die je tot het oranje-vee kan rekenen, of wat dacht je van commentaar van koningsgezinde gemeenteraden, van wie scholen voor geld afhankelijk zijn, oranje gemeenteraden waarvan ons land vergeven is…..

De idioot Krajicek wil bovendien jaarlijks koningsspelen organiseren. Deze lul heeft ook nog een foundation onder zijn eigen naam, wat levert hem dat op aan subsidie (belastinggeld) en belastingaftrek?

Nog vergeten: Krajicek heeft zoveel oranje stof nodig voor de uit te delen oranje t-shirts, dat de loonslaven in China overuren moeten maken……

Schippers trots op (ont)zorgakkoord, trots op zoveel partijen die akkoord zijn, terwijl de grootste zorgvakbond niet tekent……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Bovenstaande kop, terwijl Schippers wil, dat ouderen langer thuisblijven en daar verzorgd worden. Met dit asociale akkoord zal een groot aantal medewerkers in de thuiszorg ontslagen worden, wie dit nog een consistent beleid durft te noemen, moet wel knettergek zijn!

Pierre Heijnen wil ontslagvergoeding terugvorderen, of hoe hypocriet kan een PvdA ‘politicus’ zijn

PvdA nitwit Heijnen maakte zich vandaag druk om de ontslagvergoeding voor directeur Verweij van thuiszorginstelling Cordaan. Verweij zou deze vergoeding krijgen terwijl hij al een andere baan heeft.

Heijnen noemt als argumenten de mogelijke ontslagen van een groot aantal thuiszorgmedewerkers en het ‘broekriem aanhalen’. Voorts kwam Heijnen bij BNR vanmorgen (rond 9.13 u.) met een ‘moreel kompas…….’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! een PvdA politicus die het heeft over een ‘moreel kompas’, het moet niet gekker worden! Ten eerste staat de PvdA achter het besluit van Schippers thuiszorgmedewerkers te ontslaan, ten tweede steunt de PvdA het absolute waardeloze afbraakbeleid van Rutte 2, waardoor met name de grote onderlaag de broekriem moet aanhalen, waar al 10 extra gaatjes in zitten en er geen ruimte meer over is, voor nog ook nog maar één gaatje meer. Dit alles, terwijl PvdA kloot Bos de belangen van welgestelde Nederlanders op IJslandse banken veilig stelde, kapitalen in banken stak en Dijsselbloem intussen ook al vele miljarden in bodemloze putten heeft gedonderd.

Enige moreel besef invoeren bij de PvdA? Goed idee!

Bovendien zijn de nieuwe regeling voor bonussen en ontslagvergoedingen voor topinkomens totaal onder de maat, let wel een regeling die gesteund werd door de PvdA!

Weekers weet ‘t alweer niet meer

De titel van dit bericht zal waarschijnlijk niemand verbazen, maar de totaal disfunctionerende staatssecretaris van Financiën, VVD leeghoofd Weekers roept de hulp van CDA zwaargewicht de Jager in (zwaargewicht: letterlijk wel te verstaan, figuurlijk nog geen vedergewicht, zoals zijn ‘functioneren’ in Bakellende 4 en Rutte 1 aantoonden). Weekers komt er niet uit wat betreft de ‘oldtimers’, u weet wel, stinkende oude auto’s, die hooguit in een museum op hun plaats zijn. De Jager heeft al een plan gemaakt: hij wil de oldtimers wegenbelastingvrij houden, maar dan mogen ze alleen in de zomer de weg op. De zomer, u weet wel een periode waar het regelmatig voorkomt, dat vooral steden met smog te maken hebben (al doet de Nederlandse regering net of er geen smog bestaat in Nederland), de zomer, een periode dat de meeste mensen buiten zijn, echt een waanzinnig plan van deze zwaargewicht in de weet-niet-kunde

Naast dit alles, geeft Weekers nogmaals aan, dat hij incapabel is voor zijn baan, zoals afgelopen zondag in Brandpunt, waar hij met z’n domme dikke kop zat te schudden, toen hij werd gewezen op fraude met toeslagen door Bulgaarse misdadigers, die hier bijzonder simpel de boel flessen, terwijl Weekers met zijn ambtenaren jacht maakt op ouderen, die misschien wel een nacht te vaak bij elkaar zijn……..

Voor meer onkunde van Weekers, zie: http://deazijnpisser.blogspot.nl/2013/04/weekers-weet-niet-wat-de-effecten-van.html

Schippers en de thuiszorg

VVD stoephoer Schippers loopt in jasjes, waar een thuiszorgmedewerker ongeveer 3 maanden voor moet werken en dan durven zeggen, dat een aantal van deze medewerkers, bij afzien van een minimale loonsverhoging, misschien hun baan kunnen behouden……

Hoe laag, schofterig en doortrapt kan een ‘mens’ zijn?

Plasterk, het ‘leuke rode’ PvdA hoedje, bij Pauw&Witteman: in België gedragen leden van het koningshuis zich vreemd, hier doen ze ‘t goed……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Vorstelijke films: ‘The Other Boleyn Girl’, ja, in die film krijg je pas goed te zien, hoe laag-bij-de-gronds en doortrapt lieden van ‘koninklijke bloede’ kunnen zijn… ha! ha! ha!

Zie ook mijn eerdere bericht van deze dag over deze thema-films bij RTL 8.

‘Scheefwoner’, een voorbeeld, of hoe de huurder bedonderd en uitgezogen wordt

Een typische scheefwoner: een alleenstaande volwassenen met een WAO inkomen van € 1.200,– netto per maand, woont in een portiekwoning:

  • van meer dan 30 jaar oud (de ooit betaalde kostprijs is intussen al 3 keer terug verdiend).
  • met een oppervlak van 50 vierkante meter (daar zit alles in, zoals halletje, een keuken van nog geen 4 vierkante meter, waar je amper met 2 personen tegelijk in kan staan)
  • zonder dubbelglas, waardoor de woning bij kou bijzonder moeilijk warm te stoken is.
  • gelegen in een achterstandsbuurt, waar de bewoners dagelijks met grote gebods- en gedragsborden gewezen worden op het feit, dat ze in een gribusbuurt wonen.
  • van een woningbouwcorporatie, die meer behoefte heeft aan het uitgeven van een tijdschrift en het plaatsen van megalomane, peperdure designfietsenrekken, i.p.v. opwaardering van het woongenot, door bijvoorbeeld het installeren van dubbelglas. 
  • met een huur van € 404,– per maand (€ 423,– inclusief een hoop onzin)

Nee, Blok heeft helemaal gelijk, dit is echt scheefwonen……….

Deze scheefwoner krijgt een huurverhoging van 4%!!!!!!! dat is inclusief 1,5 % inflatie, weleens gehoord van een koper die jaarlijks extra wordt aangeslagen voor de inflatie? 

Een huis van meer dan 30 jaar oud, zou normaal gesproken hypotheekvrij moeten zijn, door de meer dan belachelijke huizenprijs, die nog steeds voor meer dan één derde uit gebakken lucht bestaat, wil men nu als de donder alle huren op dit zogenaamde marktniveau brengen. Kortom de huurders mogen bloeden voor de huizenbubbel, de huizenbezitters ontvangen over dit jaar een half procent (!!!!) minder hypotheekrenteaftrek, als u dit rechtvaardig vindt, bent u ofwel een kwaadaardige psychopaat, ofwel ontzettend dom.

Let wel, de zogenaamde scheefwoners, verdienen te weinig om een huis te kunnen kopen, of te verhuizen naar een huurwoning die wel een peperdure huur rechtvaardigt, die huizen zijn er figuurlijk al niet, doordat de huizenprijs op een belachelijk hoog niveau staat, een niveau dat de kostprijs niet rechtvaardigt en bovendien bestaan die huurhuizen letterlijk niet, doordat vooral PvdA wethouders een heel groot deel van de echte sociale huurwoningvoorraad hebben gesloopt de afgelopen 20 jaar en daar maar een klein deel aan huurhuizen voor teruggebouwd hebben.

Conclusie: de huurder wordt uitgeperst door de regeringscoalitie (inclusief de PvdA) en de woningbouwcorporaties, de huurder, u weet wel: die niet schuldig is voor de huizenbubbel of het tekort aan huurwoningen. 

Wat moet er nog gebeuren voordat de huurders de straat op gaan?

Trouwens nog wat: geen inkomensafhankelijke zorgpremie, maar wel een inkomensafhankelijke huur, terwijl voor de eerste groep, deze zorgpremie makkelijk op te brengen was geweest en voor de tweede groep de belachelijke huurverhoging nauwelijks op te brengen is. De eerste maatregel ging na veel protest niet door en de tweede is na amper één onvertogen woord ingevoerd………

EEN HUIS WORDT NIET MEER WAARD, ALS DE INWONERS EEN HOGER INKOMEN VERWERVEN!!!!!!!!! 

Nog steeds blij, dat u als huurder op de PvdA stemde?

Van Anraat veroordeeld tot het betalen van schadevergoedingen, nu Bolkestein nog vervolgen

Van Anraat is vandaag veroordeeld tot het betalen van schadevergoedingen aan slachtoffers van de gifgasaanvallen, die Saddam Hoessein in Irak op Koerden losliet. Van Anraat was de leverancier van de onderdelen waarmee dit gifgas werd gemaakt.

Kan er nu eindelijk eens strafvervolging ingesteld worden tegen VVD kakhufter Bolkestein, die tegen waarschuwingen in, van Anraat voorzag van exportvergunningen? Voor meer berichten aangaande deze zaak, zie: http://deazijnpisser.blogspot.nl/2010/11/van-anraat-weer-voor-de-rechter-vanwege.html en: http://deazijnpisser.blogspot.nl/2011/09/bolkestein-de-bruine-gifmenger.html