Teeven ‘erkent fout’

VVD onbenul en Amsterdamse boerenlul Teeven bood zijn excuus aan in de zaak van Dolmatov, een man die zichzelf het leven benam in een Rotterdamse gevangenis, een man die al niet in vreemdelingenbewaring had mogen worden geplaatst, dat dit laatste toch gebeurde was te danken aan de door Teven zo geprezen en ‘zorgvuldige’ werkwijze van de IND, die Dolmatov op de lijst van uit te zetten personen plaatste, terwijl hij daar niet op thuishoorde. Daarnaast hebben tien gedetineerden uit de gevangenis waar Dolmatov werd vastgehouden, Teeven een brief gestuurd, waarin om maatregelen werd gevraagd en waar hij in werd gewaarschuwd voor suïcides in die gevangenis (die daar al vaker plaatsvonden). Zelfs als hij die brief niet onder ogen kreeg, blijft Teeven wel verantwoordelijk voor het feit dat er niets met die brief gebeurde (behalve dan een lamlendig antwoord van top-ambtenaar Butselaar). Butselaar is directeur Justitiële Jeugdinrichtingen, je maakt mij niet wijs, dat hij deze brief niet met Teeven besprak…..

Met zijn lamlendig excuus doet Teeven net of dit een eerste vlekje op zijn blazoen is……. ha! ha! ha! ha! Dit blazoen is van top tot teen bedekt met wanprestaties, heel foute uitspraken, vieze luchtballonnen, plus bloed en tranen…….

Corrie van Brenk sociaal akkoord is niet af

Corrie van Brenk, de PvdA voorzitter van Abvakabo FNV, zei gistermorgen in GMN (Radio1  na 9.30 u.) dat ze bezorgd is over de voorgenomen sanering van de thuiszorg, waardoor 100.000 banen op de tocht staan. Ze wilde niet zeggen, of haar ongerustheid tot gevolg heeft, dat het getroffen sociale akkoord (tussen ‘werknemers’, werkgevers en de overheid) op losse schroeven staat. Wij zijn een democratische organisatie en de leden spreken zich daar morgen (= vandaag) over uit, aldus van Brenk. Wel benadrukt ze een paar keer, dat 100.000 werknemers weliswaar een grote groep is, maar dat dit niet de grootste club binnen Abvakabo FNV is. Met andere woorden, het zal haar een rotzorg zijn wat er gebeurd, ook al zegt ze meermaals het tegenovergestelde. Het is duidelijk ‘we’ zijn de waanzinnig slecht functionerende Jongerius eindelijk kwijt, terwijl de nieuwe Jongerius in de vorm van van Brenk, alweer bezig is met slap lullen en politici likken. Deze ongelofelijke huppeltrut wil ook nog eens de baan van Henk van der Kolk overnemen, laten we hopen dat dit niet gebeurd, immers dan heeft de PvdA ook dat deel van de vakbond in de zak.

Kockelman die met van Brenk sprak, legde deze voor, hoe het e.e.a. betaald moet worden, als de vakbondsleden het sociale akkoord wegstemmen. Laat Kockelman maar eens uitleggen hoe het kan, dat problemen bij banken, desnoods van de ene op de andere dag, met vele miljarden opgelost kunnen worden, terwijl de grote onderlaag uitgekleed en ontslagen wordt…….

Rutte eist koopgedrag en van Haersma Buma roeptoetert: “Tjakka!”

Het onzelfstandig VVD ventje Rutte kreeg het in een dikke 2 jaar voor elkaar: -dat de Nederlandse economie al bijna 2 jaar in een krimp zit, -dat er nog nooit zoveel miljarden in bodemloze putten werden gesodemieterd (waarvan het eind nog lang niet in zicht is), -dat het werkloosheidsrecord werd gebroken (meer dan 1 miljoen, de cijfers die u te horen krijgt zijn zwaar gecamoufleerd), -dat het aantal faillissementen door het dak zijn gegaan, -dat er intussen 1,2 miljoen Nederlanders in armoede leven (en dat cijfer stijgt met de dag).

Diezelfde Rutte eist nu dat de Nederlanders flink gaan kopen, dit om de financiële gevolgen van zijn voornoemde, rampzalige beleid enigszins te herstellen….. Als we dat niet doen krijgen we straf in de vorm van het doorgaan van een bezuiniging die meer dan 4 miljard groot is………

En van Aersma ‘tsjakka!’ Buma? Dat is een CDA leeghoofd, en als die z’n lege houten kop stoot, hoor je tsjakka! Het CDA kan zich maar beter stil houden, of zijn ze daar de uitspraken van Bakellende vergeten, over die trotse VOC mentaliteit (genocide, verkrachtingen, marteling, slavernij, brandschatten en handel in de harddrug opium, of diens uitspraak over zoet en zuur, waar het zoet uiteindelijk veranderde in zoutzuur, of z’n imbeciele uitlating “laten we blij zijn met elkaar…” Bovendien is het CDA mede verantwoordelijk voor de huidige situatie.

Laten we vooral niet vergeten, dat ook de PvdA mede verantwoordelijk is voor de hele gang van zaken momenteel……. Nog steeds blij, dat u PvdA stemde?

CDA kijkwijzer

Het CDA leeghoofd Pieter Heerma pleit voor een kijkwijzer op programma’s die vanuit het buitenland op de Nederlandse kijker gericht zijn.

Het wordt de hoogste tijd voor een kijkwijzer waarin wordt gewaarschuwd voor programma’s waarin hypocrisie, doortrapte leugens en andere volksverlakkerij wordt bedreven door politici. Hé Heerma, het CDA zit in de top 3 van politieke partijen, waar de kijkwijzer dan voor zal waarschuwen!!!!!!

Muzikaal recept tegen duivelverering en voor het verwijderen van het achterlijke, middeleeuwse, belastingvretende koningshuis

Blogdokter P. Pisser heeft weer een uitgelezen, geneeskrachtig menu voor jou gebrouwen.

Als eerste deze dag: Ian Dury & The Blockheads met ‘New Boots & Panties’, één van de humoristische, soms kritische, maar altijd goede albums van deze artiest/zanger met zijn band, waarin zijn rechterhand toentertijd gitarist/componist Chaz Jankel. Deel 2 van deze dis: Steel Pulse met ‘Handsworth Revolution’, prachtige reggae uit lang vervlogen tijden, niet op de ‘reli-nummers’ letten, maar geniet en denk daarbij, dat velen in hun jeugd zijn gehersenspoeld met religieus gif. Tijd voor iets geheel anders: het machtige geluid van Brian Briggs met ‘Combat Zone’, en het nummer CZ speciaal voor gemeenten waar het leger oefent op het controleren van burgers. Een mooi album, uitgebracht op on-U Records, met Adrian Sherwood zelf aan de knoppen. Bowie bracht onlangs weer een nieuw album uit, mooie gelegenheid om nog eens aandacht te vragen voor het geweldige album ‘Buddha Of Suburbia’, muziek gemaakt voor de fantastische Britse serie met dezelfde naam. Een waanzinnig mooi album van Bowie, speciaal opgedragen aan de nieuwe fascistische paus Franciscus. Net op tijd voor ‘Pleasure’ van Girls at our Best, vreemde punkrock met humor en een voor die tijd best gewaagd a capella koortje, al komen de refreintjes je op ‘t laatst behoorlijk de strot uit. Nee, neem dan Soft Cell met ‘Non Stop Erotic Cabaret’, het hoofdgerecht voor deze dag, godsamme dit blijft mooi, een echte klassieker van het stel Marc Almond en David Ball! Vervolgens het verzamelalbum ‘Ultra House the LA Connection’ het zou gisteren gemaakt kunnen zijn, maar is toch echt alweer 22 jaar oud, met namen als Love In Life, Adam & Eve, Glen Meadmore en Deep Fry met ‘Loose Nut’ speciaal voor de nieuwe fascistische paus en de laatste woorden op dat album speciaal voor de uitgezakte, disfunctionerende niksnut Opstelten (ha! ha! ha!).

Alles geheel afspelen op ABN!

Veel plezier!

Thatcher’s begrafenis door u betaald (belastinggeld) op Radio1 en Nederland 1

Vanmorgen werd op Radio1 terloops even gemeld, dat de begrafenis van de duivel Thatcher integraal op Nederland 1 en Radio1 wordt uitgezonden (bevestiging voor tv is wel te vinden, maar voor de radio heb ik dit niet kunnen vinden). Thatcher die het bloed van haar slachtoffers die in de Falklandoorlog vielen, tot aan haar oksels had staan, het tyfuswijf, dat in de 80er jaren Nelson Mandela nog een terrorist durfde te noemen, het takkewijf dat de Chileense fascistische moordenaar, verkrachter en beul Pinochet onderdak bood, toen deze Groot Brittannië niet mocht verlaten en zich inzette voor zijn vrije aftocht uit GB. Dezelfde helleveeg die miljoenen Britten in grote armoede stortte en tot slot, één van de architecten van de huidige crisis, daar zij en top-idioot Reagan ervoor zorgden, dat de financiële wereld zich niet meer (althans veel minder) aan regels hoefden te houden. En geloof maar niet, dat dit alle zieke feiten over dit onmens zijn

Voor deze vleesgeworden duivel mogen wij belastinggeld offeren, teneinde dit ‘spektakel’ op radio en tv a.s. woensdag mogelijk te maken…….

De NOS wil zeker een wit voetje halen bij de VVD, teneinde verdere bezuinigingen ‘kalt te stellen’, godgloeiendegodverdomme!!!!!

Trouwens sinds wanneer gaan wij de begrafenis van een oud-ministerpresident integraal uitzenden, wat is dit voor kul???????

Schultz van Haegen en Mansveld presteren zwaar ondermaats

Dat ondermaats presteren van bovenstaande VVD en PvdA bewindslieden, geldt natuurlijk niet voor het uitrollen van asfalt, ook al neemt het verkeer af, hoe meer asfalt hoe beter, ook al zorgt autoverkeer voor 18.000 vroegtijdige overlijdens jaarlijks en al zorgt dat verkeer bij een grote groep kinderen voor long- en luchtwegklachten.

In het Fyra debacle presteert dit waardeloze stel alweer ondermaats: de directeur van Ariva was vanmorgen te gast bij slijmkwijl van Liempt op BNR, waar hij stelde, dat Ariva het ministerie en de NS een tijd terug heeft aangeboden een oplossing te zoeken voor het niet meer rijden van de Fyrta treinen. Ariva is onderdeel van de Deutsche Bahn, een bedrijf dat ruime ervaring heeft met hoge snelheidstreinen. Tot op heden heeft Ariva niets gehoord, niet van het ministerie, maar ook niet van de NS…..

Intussen heeft de NS om een uitbreiding gevraagd voor het rijden met intercitytreinen op het traject Amsterdam/Brussel, maar wil niet zeggen of het niet rijden met de Fyra treinen, nog lang duurt……… ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Martin van Rijn en harddrugs

PvdA leeghoofd van Rijn, die er geen probleem mee heeft, dat er voor de zwaar verslavende harddrug alcohol (een harddrug die de maatschappij veruit het meest kost, letterlijk en figuurlijk) zelfs reclame gemaakt kan worden, maar die cannabis met een hoog THC gehalte wil kenmerken als harddrug en daarom wil verbieden, zich eerst maar eens echt met alcohol bemoeien. Bovendien als het om kinderen gaat, waarom maakt deze enorme klootzak zich niet druk over de grote hoeveelheden amfetamine (= speed, een verslavende harddrug) en andere psychofarmaca, waar Nederlandse kinderen mee worden volgepropt, vanwege aandoeningen als ADHD, daarnaast richt dit soort medicatie onherstelbare schade toe aan het brein van die kinderen……..

Zie ook: http://deazijnpisser.blogspot.nl/2013/04/van-rijn-wil-cannabis-een-harddrug.html

‘Oranjegezind Nederland’

Als je de hysterie rond de troonswisseling ziet en de uitlating onder de loep neemt, waarin wordt gesteld, dat verreweg het grootste deel van de Nederlandse bevolking achter het koningshuis zou staan, is het wel bijzonder vreemd, dat in het Radio1 programma ‘Standpunt NL’ bijna driekwart van de 1.500 luisteraars positief op de stelling reageerden, dat het salaris van de koning(in) flink omlaag kan, van 800.000 euro per jaar, naar 150.000 euro…….. (wat mij betreft is € 60.000,– per jaar meer dan voldoende!).