Muzikaal recept tegen het bezoek van Putin en dictators in het algemeen

Jouw blogdokter het bij het ochtendkrieken, met de dauw op zijn balpen, het volgende geneeskrachtige recept gefabriceerd:

Als eerste onderdeel het album ‘Ride A Hustler’s Dream’ van Velvet Opera, vreemde muziek, van hippie-pop tot countryrock, met een paar kutnummers, die je mag overslaan, zoek zelf maar uit welke, ha! ha! ha! Er valt overigens genoeg te genieten op dit stokoude album, zoals een schitterende instrumentale versie van het Beatles nummer ‘Eleanor Rigby’, met schitterende bas! Iets geheel anders: Pentangle met het album ‘Cruel Sister’, schitterende Britse folk/jazz met prima zang en verrassende effecten, geweldig!! De 2 gitaristen, die volgens mij de dienstplicht in Zuid-Afrika waren ontvlucht, stelden, dat zij met z’n tweeën nog niet het akoestische werk van Big Bill Broonzy konden evenaren (en die 2 waren goed, zoals je kan horen). Alweer iets geheel anders: Weather Report met ‘Mysterious Traveller’, schitterende muziek van deze legendarische jazzrock band, met dank aan en groet voor Rob Lemaire (Xotus). het is een dag van alles anders: Generation X met ‘Valley Of The Dolls’, leuk 80er jaren punkachtig album met….. Billie Idol als zanger. Dit album was een poging om commercieel te scoren, dus wat meer new wave en minder punk, gelsaagd? Nou nee, goed en kundig gebracht, maar een beetje zielloos. Daar heeft Moby geen last van, die scoort altijd, nu met het album ‘I Like To Score’, jezus wat is de man toch een genie, een meer dan sjkit’r’nd album!!! Hoofdgerecht: Gorillaz met ‘The Fall’, met de geweldenaar Damon Albarn, die van een kinderliedje nog een psychedelisch nummer weet te maken, mohohohooooi!!!! het album schijnt te zijn gemaakt tijdens een tour door de VS. Over The Fall gesproken, het album ‘The Light User Syndrome’, waanzinnig mooi album van de band van Mark E. Smith, die ook zong op het Gorillaz album ‘Plastic Beach’. Smith en zijn maten weten wel hoe zij met uiterst kritische teksten, toch muzikaal hypnotiserende, psychedelische nummers kunnen maken, genieten maar! Nou dat was weer een mooie reis, toch? Van Velvet Opera naar The Fall.

Als laatste i.h.k.v. het bezoek van oorlogsmisdadiger Putin aan ons land, een link naar YouTube en Pussy Riot: http://www.youtube.com/watch?v=yqcmldeC7Ec&list=PL596119EEA8603CA5&index=1

Veel plezier!

EO en mariniers

De EO, de omroep die tegen abortus en euthanasie is, zette vorige week op radio en tv het korps mariniers in ‘het zonnetje’ (gadverdamme wat een achterlijke uitdrukking!). De EO heeft geen bezwaar tegen een legerkorps met extra aantrekkingskracht op psychopaten en voor zover de nieuwe leden dat nog niet zijn, worden ze dat wel gemaakt, dat bleek duidelijk uit de ‘documentaire’ die de EO over het korps mariniers op tv uitzond. Propaganda voor psychopaten in een korps, dat als belangrijkste taak het efficiënt doden van mensen heeft, zonder daar vragen bij te stellen, ‘Befehl ist Befehl’ zeg maar (smegma). Tegelijkertijd wel tegen abortus en euthanasie zijn, onbegrijpelijk……

Putin, Putin en nog eens Putin, of hoe een oorlogsmisdadiger door de commerciële- en publieke omroep verdedigd wordt

Vanmorgen in BNR’s ‘Apptalk’ de stelling: ‘protesteren tegen Putin is zinloos, handelsbelangen moeten centraal staan’, m.a.w. mensenrechtenschendingen zijn in vergelijking met economische belangen van nul en generlei waarde….. Een rechts-conservatieve inbeller, durft te stellen, dat de mensen die nu tegen Putin protesteren, niets zeiden over de Turkse premier Erdogan. Deze kortzichtige hufter doet of er geen protest was tijdens het bezoek van Erdogan aan Nederland. Mensen die tegen Putin protesteren, maken zich druk om alle dictators die schijt hebben aan de mensenrechten, of homo-emancipatie (zal dit maar apart vermelden, daar velen een onderscheid tussen die 2 maken, terwijl gelijkheid van elke seksuele geaardheid een mensenrecht is).

In GMN (Radio1 na 9.30 u.) gaf CDA leeghoofd de luxe de Hoop Scheffer commentaar op het bezoek van Putin aan Nederland. De Hoop Schandknaap (van G.W. Bush) stelde wel 10 keer, dat Putin met stichting Martijn als verweer zal komen, dus ‘jullie staan een pedofielenvereniging toe’. Dat de H. Scheffer dat zo vaak noemde, geeft aan, dat hem de uitspraak van de rechter ook danig dwars zit. Natuurlijk vindt de H. Scheffer, als echte christen, de handelsbelangen tussen Rusland en Nederland hééééééél belangrijk….

De over een enorme rat getilde neoliberaal Wielaert besteedde het programma Lijn 1 (Radio1 van 10.30-11.00 u.) eveneens aan Putin’s bezoek aan ons land. Op z’n meer dan belachelijke manier van spreken, zei de klootzak, dat het voor de Russische studenten in ons land ‘Stalin van de geest’ is, het streven naar een goed betaalde baan door deze studenten, alsof niet iedere student graag een goed betaalde baan wil (bovendien waar slaat het op: Stalin van de geest?’). Dezelfde rechts-conservatieve hufter die bij BNR inbelde, deed dit nu ook weer, nu zei de hufter, dat hij het niet over Putin wilde hebben, hij begon nu over de bezuinigingen op defensie binnen de NAVO, nou daar weet Wielaert ook wel wat van: ‘die Russen lopen zo over ons heen’. Wij moeten meer inzetten op defensie aldus de inbellende kloot, die stelde dat Rusland en China veel meer uitgeven aan defensie dan de NAVO. De lul ‘vergat’ er even bij te vertellen, dat de VS (een NAVO partner) minstens 5 keer meer uitgeeft aan defensie, dan alle landen op de aarde bij elkaar…… Maar de woorden waren niet aan dovemansoren voor een militair buiten dienst, die aanwezig was in Lijn 1, deze zak stelde, dat ‘wij’ nu al niet meer kunnen, wat ‘wij’ als NAVO in Afghanistan hebben gepresteerd……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Ja die zijn echt een waanzinnig succes, die prestaties!!!! Deze lul haalde nog het tarten door de Russen van de NAVO met bommenwerpers boven de Noordzee aan, zegt Wielaert op z’n belachelijke maniertje: “vallen die F16’s al uit de lucht?”, over de F16’s die deze bommenwerpers in de gaten moeten houden. Bovendien spelen ‘wij’ van de NAVO hetzelfde spel met de Russen. Nee we moeten niet bezuinigen op defensie en vooral de straaljager JSF aanschaffen, een toestel, dat geen jager en geen bommenwerper is, en die bovendien zichtbaar is voor de nieuwste Russische Sukhoi 35 straaljager…

Wielaert stelt dat er in China ook van alles mis is met mensenrechten, ook met homo’s, “daar kunnen we heel wat uitzendingen mee vullen”, aldus de klootzak, ‘dus laat Putin maar komen……..

In Duitsland protesteerden de vrouwen van Femen tegen het bezoek van Putin op een beurs waar Putin de nieuwste Volkswagen werd getoond, met ontblote borsten maakten deze vrouwen Putin voor dictator en schoft uit. Putin kon om dit protest wel lachen, in Rusland was dat wel even anders geweest, zie wat Pussy Riot overkwam….. Het tyfuswijf Merkel, de Duitse premier, vond dit protest op z’n zachtst gezegd niet netjes en liet weten dat protest aan bepaalde regels moet voldoen…. ha! ha! ha! ha! ha!

Ook in Standpunt NL aandacht voor het bezoek van Putin, het waanzinnige leeghoofd van den Berg, zei op een gegeven moment, dat hij de meer dan achterlijke vertoning van Putin met ontblote torso op een paard, wel mooi vond, de torso dan…. ‘In het oor vallend’ waren de reacties van de luisteraars op dit bezoek, zowel in Standpunt NL, als in BNR Apptalk, vonden velen, dat je je niet druk mag maken over mensenrechtenschendingen, dat zijn van die lui, die als de Duitsers morgen nog aan WOII moesten beginnen, onmiddellijk hun diensten aan de nazi’s zouden aanbieden……..

CDA idioot, sjoemelaar en natuur vernieler Bleker stelde vanmiddag bij de EO (Radio1 voor 15.30 u.), dat onze handelsbelangen het belangrijkst zijn, dus de exportbeperkingen van Rusland op producten uit de EU en Nederland in het bijzonder. Dit moet aangekaart worden binnen de EU en dat gebeurt ook, aldus de Groningse paardenbeffer. Misschien dat je op een bepaald moment nog even iets kan aankaarten,. hoewel hij telkens terugkomt op de EU als orgaan, die de mensenrechten in Rusland op de agenda moet zetten, maar we moeten niet vergeten dat wij een hoop verdienen aan de Russen en dat levert banen op, aldus christen Bleker….

Opvallend hoe rechts-conservatieve/neoliberale hufters, die eertijds altijd zo’n grote bek hadden over ‘communistische landen’, nu massaal eenzelfde grote bek hebben op mensen, die protesteren tegen dergelijke regimes. En hou ajb eens op met het cliché van ‘de geheven vinger’, die wij niet meer zouden mogen opsteken. Het gaat hier om het opkomen voor bewoners in onze wereld, wiens rechten op grote schaal worden geschonden, dat heeft niets met een geheven vinger te maken, het zou een taak van iedere wereldburger moeten zijn, die zelf in vrijheid leeft en vrijheid van meningsuiting heeft, zonder vervolgt te worden, om in actie te komen tegen regimes als die van het Rusland onder Putin. In Rusland worden zelfs organisaties als Amnesty International en andere niet gouvernementele organisaties gecriminaliseerd door Putin’s kliek, bijvoorbeeld een organisatie die zich inzet voor het gigantisch aantal zwerfkinderen in Rusland, wordt het werk onmogelijk gemaakt. Deze organisaties mogen zeker ook niet met ‘de geheven vinger’ staan? Daar zit nog een extra argument tegen rechts-conservatieve/ neoliberale krachten in, namelijk mensen die vluchten uit landen als Rusland, krijgen van diezelfde krachten het stempel van gelukszoekers en hen wordt te verstaan gegeven, dat ze op moeten rotten (tenzij ze een hele zak geld meenemen)……

Opvallend stil bij de disfunctionerende PvdA kleuter Timmermans, vindt u ook niet? Zeker als je bedenkt dat hij nog niet zo lang geleden stelde, dat mensenrechten weer voorop staan in het buitenlandbeleid……

Marnix Norder normaliseert zich een ongeluk en verkoopt grond, als was het goud

De PvdA sloop- en onzin-nieuwbouw wethouder Norder, die hele nauwe banden onderhoudt met de bouwmaffia en een paar jaar gelden het woonwagencentrum aan de Escamplaan in Den Haag ‘normaliseerde’, door het van de kaart te vegen, zorgt nu dat hij de vrijgekomen grond, die hij als goud aan projectontwikkelaars wilde verkopen, alsnog als goud verkoopt, maar nu aan particulieren. De enorme schoft durft voor 120 vierkante meter, maar liefst € 48.000,– te vragen (dat is de ‘vanaf prijs’), dat is godverdomme € 400,– per vierkante meter!!!! De schoft geeft eens te meer aan, dat de PvdA heel dik in de huizenbubbel zit, en deze koste wat kost in stand wil houden, schijt aan de huurders en burgers met een kleine portemonnee, we moeten minstens 1/3e van ons inkomen verwonen. Dat de huizen de huidige achterlijk hoge prijs niet waard zijn, zal deze giga-klootzak een zorg zijn. Betere lobbyisten voor de bouwmaffia, dan die van de PvdA, zijn nauwelijks te vinden in Nederland (het CDA doet het net iets beter)…….

Nog steeds blij, dat u PvdA stemde?

Anouk

Even een herstel van een bericht van een paar weken geleden, n.a.v. het meedoen van Anouk aan het Eurovisie Songfestival. De nieuwslezer meldde toen, dat het nummer leek op een nummer van Adele. Heb dit nummer intussen gehoord en het is een prachtig nummer, het lijkt in niets op werk van de dweil Adele. Het heeft iets weg van het waanzinnig mooie werk van Hooverphonic (met de ‘oude’ zangeres).

Mijn welgemeende excuus aan Anouk, nu niet meer slaan hè…….

Wel jammer dat ze zich leent voor het onzalige ‘songfestijn’.

Putin in Nederland

De miezerige smeerlap Putin bezoekt Nederland morgen, de autocratische, megalomane psychopaat wordt door Beatrix de gehelmde ontvangen, ach de oranjes hebben nooit moeite gehad met het handen geven aan- en ontvangen/bezoeken van dictators.

De hufter bezoekt o.a. Amsterdam, ontvang hem ‘warm’ met muziek van Pussy Riot uit uw gettoblaster en een hele grote roze middelvinger!

Heb je geen muziek van Pussy Riot? Even downloaden van het net en op een schijfje branden.

http://www.youtube.com/watch?v=qEiB1RYuYXw&list=PL596119EEA8603CA5&index=2

Kippen martelen

Hoe ziek moet je in je bovenkamer zijn, om te bedenken, dat je kippen na een kutleven van een week of 7 kan doden door hun kop onder stroom te zetten? (kippen worden ondersteboven aan een rail gehangen, waarna ze met de koppen door een bad met water worden getrokken, een bad dat onder stroom staat, ……).

En hou maar op met de leugen, dat die dieren daar niets van merken en voelen!

Nijboer keft door en legt de hackers wereldwijd aan de ketting

Nijboer, het keffertje van de PvdA 2e Kamerfractie, begint echt warm te draaien, vandaar dat hij na de cyberaanval op ING onmiddellijk de eerste beste microfoon op zocht en daar ongevraagd in begon te toeteren. Nijboer wil het aantal storingen bij banken in het internet verkeer uitbannen en aan een maximum leggen en dan boetes opleggen, zoals bij de vertragingen van de NS. Nijboer wil daar wetgeving voor maken. Nijboer gaat alle hackers die er zijn aan de PvdA ketting leggen, of ze nu in Nederland, Europa, de wereld, of zelfs in het universum zijn (mocht er een alien-hacker bestaan). Nijboer gaat niet alleen de ING aanpakken, maar ook de makers van besturingssystemen, of andere software zijn de sjaak, allemaal onder de neoliberale PvdA knoet.

Nijboer wil dat er een systeem komt, dat er voor zorgt, dat je bij een storing gewoon kan betalen, dus Nijboer zorgt ervoor dat we in de toekomst allemaal een flexibele kredietoverschrijding krijgen: heb je geen geld, vraag je ‘nerd-neefje’ op de Filipijnen even de bank plat te leggen, en hup je kan weer boodschappen doen!

Vergeet niet, dat op het moment dat Nijboer met zijn plan kwam, de ING nog ontkende, dat er van een cyberaanval sprake was, Nijboer ging uit van een ‘normale’ storing. (trouwens nog nooit zo’n flut verklaring gehoord, als die van ING, toen een woordvoerder stelde dat er geen sprake was van een cyberaanval, terwijl de saldi ongecontroleerd hoger of lager worden….ha! ha! ha! ha! ha! ha!)

Benieuwd wat voor plannen Nijboer nog meer voor ons in petto heeft….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Nijboer, Nijboer, Nijboer!!!! Ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Asscher niet berekend op z’n taken

De jeugdwerkloosheid is op ongekende hoogte beland, dankzij het heilzame beleid van Balkenende 4, en Rutte 1 en 2, hoewel veel jongeren niet eens als werkloos worden meegeteld. We hebben jarenlang belastinggeld gepompt in de ‘Taskforce Jeugdwerkloosheid’ die geleid werd door de lamlendige ADHD ‘generalissimo’ de Boer, die zo bewierookt werd over het werk dat hij ‘verzet’ zou hebben (40.000 jongeren aan het werk, die anders ook aan werk zouden zijn gekomen). PvdA slaapbol Asscher, die zwaar disfunctioneert in Rutte 2 (dat overigens net als kabinet Rutte 1 een economisch afbraak beleid voert), heeft in wanhoop nu weer CDA nitwit Sterk aangesteld als ambassadeur jeugdwerkloosheid, teneinde het probleem op te lossen (vorig jaar weigerde Kamp nog een nieuwe taskforce jeugdwerkloosheid op te starten). De ongelofelijke huppelkut Sterk heeft het over stageplaatsen creëren, iets waar we in Nederland al zeker 15 jaar lang over lopen te ouwehoeren en suffe, niet werkende, plannen op los laten, reken maar dat we daar over 5 jaar nog net zo oeverloos over ouwehoeren, zonder dat er veel veranderd is. Asscher trekt ‘maar liefst’ 50 miljoen uit voor de bestrijding van jeugdwerkloosheid, een bedrag waar echte deskundigen hard om moeten lachen……..