Delta en subsidie ‘groene energie’

Kees de Kort vertelde vandaag in zijn dagelijks gesprek op BNR, dat energiemaatschappij Delta maar liefst 600 miljoen aan subsidie krijgt om wereldwijd houtsnippers op te kopen, teneinde daar gas mee te maken. De Kort heeft groot gelijk, op deze manier kan je geen winst behalen, en bovendien wordt de term ‘groene energie’ wel heel sterk opgerekt. Maar met 600 miljoen subsidie maak je natuurlijk altijd winst……

Zo wordt uw belastinggeld gebruikt om u een duurzaam oor aan te naaien…….

Eenhoorn zo begaan met slachtoffers Ridderhof, dat hij geen actie onderneemt

Vanmorgen na 9.30 u. in GMN, de VVD burgemeester van Alphen a.d. Rijn, Eenhoorn over de meervoudige moorden in winkelcentrum de Ridderhof, vandaag 2 jaar geleden. Eenhoorn kreeg een vaste aanstelling als burgemeester, doordat hij deze zaak daarvoor gebruikte (mis-…). Eenhoorn is zo betrokken bij deze zaak, dat hij geen mening heeft over het de weigering van het OM, om alle (psychiatrische) rapporten aangaande de dader vrij te geven. Nou, dit zei hij wel in de uitzending, maar even later verklaarde hij, dat hij er voor iedereen is, hij bedoelde hier de slachtoffers van dit drama, want er zijn ook slachtoffers die deze zaak willen afsluiten, zonder verdere antwoorden op vragen…… Zo lust ik er ook wel een paar! Deze mensen zullen dus ook niet de media zoeken, om hun standpunt kenbaar te maken, m.a.w. de uitlatingen van Eenhoorn zijn niet te controleren, maar voorlopig treden de slachtoffers, die deze rapportages wel willen zien, in de openbaarheid. Daar zou je bovendien uit kunnen concluderen, dat Eenhoorn alleen de slachtoffers steunt, die de zaak achter zich willen laten……. Dezelfde soort van redenering houdt Eenhoorn aan voor de winkeliers die schadeloos gesteld willen worden, want er zijn ook winkeliers die hier niet om vragen….. Tot slot, zegt deze ‘burgervader’ dat iedereen fouten maakt, de gemeenteraad en ikzelf ook….. Zo klaar is Bas, de vieze handen in onschuld gewassen!!!!

Zijlstra wil oorlog voeren voor energiebronnen

Het is de langstudeerder en VVD nitwit Zijlstra nu geheel in de bol geslagen, de lul wil, dat Nederland meer uitgeeft aan defensie. Dat wil de lachebek met z’n rotkop omdat de VS vanwege de schaliegaswinning minder gaan ‘interveniëren’ (lees illegaal oorlog voeren) in gebieden, waar ‘onze’ olie en gas in grote hoeveelheden vandaan komt.

Als je een paar jaar geleden durfde te zeggen dat de VS oorlog voerde in Irak vanwege de olie, kon je op hoongelach van VVD idioten rekenen (dat geldt overigens voor de meeste politieke partijen). Die houding is door Zijlstra dus overboord gegooid en nu wordt dit soort oorlog voeren als voldongen feit neergezet, sterker nog als een normale gang van zaken, met de vraag om meer geld, zodat wij straks ook oorlog kunnen gaan voeren voor olie en/of gas……..

Kan Zijlstra terug gestuurd worden naar een melkplek onder de koeien, jezus wat een gigantische klootzak!  

Plasterk en de OZB

De wanpresterende minister van Binnenlandse Zaken, het ‘leuke rode PvdA hoedje’ Plasterk, liet vanmorgen weten dat hij de OZB belasting verhoging gemiddeld te hoog vindt en hij wil zien wat hij daar aan kan doen. Dat zegt hij om de PvdA achterban en andere PvdA kiezers stroop aan de mond te smeren, immers de enorme hondenlul is mede verantwoordelijk, i.h.k.v. bezuinigingen, voor het afstoten van (landelijke) overheidstaken naar de gemeentes, en daar meteen een lager bedrag voor uit te trekken, lager dan de landelijke overheid daar zelf aan uitgaf. Bovendien vergeet deze onbenul, dat er gemeenten zijn die de OZB met meer dan 5% verhogen, maar dat doen, omdat zij in vergelijking met andere gemeenten veel te weinig in rekening brachten.

Als Plasterk ballen had, zou hij ervoor zorgen, dat burgers 1 keer per jaar belasting betalen aan 1 orgaan en onmiddellijk meer geld uittrekken voor taken, die de lokale overheid nu voor de kiezen krijgt.

‘Fraciscus’ Bergoglio een belediging voor het grootste deel van de katholieken

Het zal niet tot de dommelende schapen van de katholieke kudde zijn doorgedrongen, dat zij alweer door het westen bevoogd en belazerd zijn. Waarom? Simpel: alweer is een witte man paus geworden, een witte fascistenvriend, die bovendien zijn wortels in Italië heeft (en daar bedoel ik niet de groente mee). Met andere woorden, niet alleen vrouwen en homo’s worden als minderwaardig weggezet door dit door en door verrotte instituut, maar ook de gekleurde mens, is weer als niet waardig weggezet……..

Saoedi-Arabië steunt de fundamentalistische moslims in Mali

Saoedi-Arabië steunt de fundamentalistische moslims, die de boel verrampeneren in Mali. Zo voorziet dit land de opstandelingen van wapens, geld, moskeeën en wahabitische imams. Saoedi-Arabië, u weet wel het land waar de westerse regeringen de deur platlopen, het land met schijt aan mensen- en vrouwenrechten. Saoedi-Arabië, het land dat het liefst wereldwijd fundi-moslims van geld, moskeeën, imams, religieuze scholen en als het nodig is, van wapens voorzien…..

Bron: BBC World Service (radio) vandaag rond 01.45 u.

Thatcher dood, de hysterie compleet

Gisteren overleed de vleesgeworden duivel Thatcher. In het Radio1 nieuws van 14.00 u. gistermiddag, een necrologie van een minuut of 8, dit was overigens ook het enige nieuwsfeit in die uitzending. Veel bewondering voor dit ongelofelijke tyfuswijf, -die de armen van Groot Brittannië nog verder op achterstand zette en voor de rijken het tegenovergestelde bewerkstelligde, waardoor de ‘bitch’ ervoor zorgde, dat het verschil tussen arm en rijk tot reusachtige hoogte is gegroeid, -het takkewijf dat staatsbedrijven privatiseerde, die daarna of failliet gingen, of een bedrijfsvoering volgden, waarin de prijzen over de kop gingen en er niet meer werd geïnvesteerd in onderhoud, verbeteringen en innovatie (zoals bij de spoorwegen en de watervoorziening). Daarnaast ging het kutwijf een oorlog aan over eilanden die voor de Argentijnse kust liggen, niet voor de anderhalve kip en een paardenkop die daar wonen, maar omdat toentertijd al bekend was, dat met toekomstige technologie waarschijnlijk grote voorraden olie en/of gas gewonnen kunnen worden en dat is wel 900 levens waard…….

Tot slot kan je stellen, dat Thatcher aan de wieg van de huidige crisis stond, dit teringwijf was voor het opheffen van reguleringen rond de financiële wereld, wat zij in GB daadwerkelijk doorvoerde, gaat u zelf maar na wat een waanzinnige prestatie dat was, als u alle ellende nu ziet. Iets over de ellendige situatie in Groot Brittannië: naar schatting meer dan 1 miljoen kinderen, gaan vanwege de armoede zonder ontbijt naar school en krijgen niet dagelijks een warme maaltijd.

Voor haar dood werd je de laatste jaren al doodziek van de praatjes in diverse media, waarin deze bloedige schoft op een voetstuk werd geplaatst, waarin werd gesteld hoe goed zij was voor Groot Brittannië en de wereld. Zelfs de ineenstorting van de Sovjet Unie werd aan haar en top-idioot Reagan toegeschreven, terwijl deskundigen al in de 60er jaren zagen, dat de situatie in de Sovjet Unie, niet lang stand kon houden, zeker geen periode van 50 jaar of meer.

Voor Rutte was Thatcher een icoon, welnu dat is wel duidelijk uit het regeringsbeleid dat hij voert: de grote onderlaag wordt gepakt en de rijken worden rijker en dan maar klagen over de teloorgang van omgangsregels, of de agressie onder jongeren van minderheidsgroepen. Benieuwd hoe lang het duurt voordat de grote onderlaag in opstand komt, één ding heeft Rutte al bereikt: de aanwas bij de fascisten van de PVV is flink en is dan ook te danken aan het regeringsbeleid van de afgelopen 15 jaar, met een hoofdrol voor Rutte, die de idee heeft, dat hij een enorme kers moet plaatsen op de grote asociale taart die in die periode werd gefabriceerd.

Trouwens de begrafenis die de duivel Thatcher ontvangt is een fikse belediging voor het grote verarmde deel van de Britse bevolking….. Benieuwd welk tuig z’n kop durft te laten zien op de begrafenis van deze ploert.

Eedaflegging op 30 april

Veel gezeik in de politiek over de eedaflegging op 30 april a.s. Niemand die zich afvraagt voor wie dit gebeurd, ook na 30 april. Trouw zweren (of beloven) aan een middeleeuws, volkomen belachelijk, belasting vretend instituut als het koningshuis met grote beleggingen in de goorste bedrijven, een instituut waarvan de leden als ze de kans krijgen de belasting ontduiken (nee dat moet ‘ontwijking’ genoemd worden.. ha! ha!), belasting op een inkomen uit….. de belastingpot! Trouw zweren aan prins Pils, ons nationale waterhoofd, u weet wel, de figuur die met schimmige constructies, het liefst in arme landen, huizen wil laten bouwen, een figuur die constant in de gaten moet worden gehouden, om te voorkomen dat hij ongelofelijk stomme uitspraken doet…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Het wordt tijd, dat politici een eed of belofte afleggen, waarin zij beloven als eerste op te komen voor de zwakste burgers van het land, de belangen van burgers die tot maximaal 30.000 euro per jaar verdienen (en bij niet nakoming een strafrechtelijke vervolging!).