Feyenoord stadion wil garantie van Rotterdam

De directeur van het Feyenoord stadion, Jan van Merwijk, wil dat in deze tijd van crisis, stad Rotterdam garant staat voor de bouw van een nieuw stadion, althans voor een deel: een bedrag van 165 miljoen!!! Het gaat niet om directe geldelijke steun aldus van Merwijk en het risico voor de gevraagde garantie is bijzonder klein…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Hoeveel belastinggeld is er de afgelopen 20 jaar in het profvoetbal gestoken? Minimaal 2 miljard*, maar ‘het risico op problemen is bijzonder klein’. Jezus christus, of het is megalomane gek, of een grote volksverlakker, ik houd het op een combinatie van die twee.

Leuk feit: 80% van de Feyenoord fans wil het oude stadion behouden en is dus tegen nieuwbouw. Van Merwijk heeft nauwe banden met de bouwmaffia, althans iets anders kan je bijna niet concluderen.

*Dan spreek ik niet over de grootschalige inzet van politie voor voetbalwedstrijden en vernielingen door voetbalvandalen.

Marnix Norder ‘normaliseert’ door, voormalig woonwagencentrum Escamplaan wordt in kavels verkocht……

De jaknikkende PvdA wethouder Marnix ‘normalisatie’ Norder heeft het terrein aan de Haagse Escamplaan, waar tot voor een paar jaar geleden een woonwagencentrum gevestigd was, verder ‘genormaliseerd’. ‘Normalisatie’, zo noemde Norder zijn aanpak van het woonwagencentrum, u weet wel een centrum voor mensen die voor, tijdens en na WOII werden en nog steeds worden vervolgd. Aanpak? Nou ja, opheffen, de hufter die bijzonder korte lijntjes onderhoudt met de bouwmaffia, rekende zich al rijk met deze grond, daar haalde de bankencrisis een dikke streep doorheen. De flapdrol heeft het terrein nu beschikbaar gesteld voor mensen die hun eigen huis willen bouwen en verkoopt het in kavels………

Klijnsma weigert in discussie te gaan over nabestaandenwet bij Pauw&Witteman

PvdA rollatorslet Klijnsma weigerde gisteravond bij Pauw&Witteman in discussie te gaan over de bezuiniging door aanpassingen, die zij wil maken in de nabestaandenwet. Er is zoveel verzet tegen de maatregel, die Klijnsma wil invoeren, om nabestaanden nog maximaal 1 jaar een nabestaandenuitkering te geven, dat ze wel uitkijkt in discussie te gaan op de buis. Volgens deze gigantische disfunctionerende huppelkut is werken juist goed voor de rouwverwerking, u weet wel: ‘Arbeit macht frei….’

Klijnsma wilde hier best over komen spreken, maar alleen met de PvdA propagandisten en ouwe wijven de luxe Pauw&Witteman zelf, dus geen inmenging van andere gasten, goedgekeurde vragen en veel vrolijke kwinkslagen……..

Muzikaal recept voor een maximumsnelheid van 30 km/u. in stedelijk gebied en voor eerlijke berichtgeving

Blogdokter P. Pisser is weer terug na een nachtje cel, vanwege het verspreiden van ontploffende stinkeieren. Dus weer een nieuw uitgekiend geneeskrachtig recept van onze wonderdokter.

Als eerste ingrediënt: Cojazz met ‘Plus’, prachtige Alpenjazz met een vleugje latin, genieten maar. Geheel latin op ‘n uiterst unieke manier: Tom Zé met ‘The Hips Of Tradition’, schitterende muziek, door David Byrne in het westen geïntroduceerd, op dit album zingt hij mee in het nummer ‘Jingle Do Disco’, luister, verbaas je. Dit album werd ‘geremixed’ en mede geproduceerd door Arto Lindsay (o.a. DNA en Lounge Lizards). Nu we toch in Brazilië zijn, tijd voor de Nederlandse band Zuco 103 met het dubbelalbum ‘One Down One Up’ en draai het hele album maar, mooie bas en orgel, ach de hele band is on-Nederlands geweldig in een paar woorden! Zeg je de laatste maanden Brazilië tegen dr. Pisser, dan zegt hij onmiddellijk Ewuare, vandaar het album ‘Brazilian Rites’ uit de serie ‘Fantastic Ethnic’, jezus wat is dit sterk, ook al is ‘t wel even wat anders dan Zuco, dit is ‘trippin’ goed! We vervolgen de reis met het album ‘The Comparative Anatomy Of Angels’ van Daniel Biro, ik geloof niet in Engelen, maar gvd wat is dit mooi. Tot slot, om weer een beetje met beide benen op de grond te komen (hoewel?) het album ‘One Drop Inter Outer’ van Smoke No Bones, rokende jazz in veel stijlen, godvergeten goed!

Voor het gewenste resultaat, alles geheel afspelen op ABN!

Veel plezier!

Weekers weet niet wat de effecten van zijn maatregelen zijn voor ouderen……

De enorme VVD flapdrol Weekers had nogal wat commentaar op het Volkskrant bericht, dat o.a. ouderen worden getroffen door de ‘versimpeling’ van de belasting. De Volkskrant kreeg het e.e.a. boven water door te ‘wobben’ (alleen dat is al schandalig!). Hufter Weekers liet weten, dat de gegevens van de Volkskrant zijn gebaseerd op de loonstrookjes van januari, wat de precieze effecten zijn, moet nog worden geanalyseerd, aldus dit disfunctionerend leeghoofd. Dus deze klootzak neemt maatregelen, zonder te weten wat de effecten daarvan zijn, dat is toch godgloeiendegodverdomme helemaal niet te geloven!

Wilt u belazerd worden door nitwits? Stem dan in het vervolg altijd VVD!

Koningshuis weetjes

De banden van ‘ons’ koningshuis met dictators blijft niet tot 1 geval beperkt, zoals nu weer met pampaprinses Maxima en haar fascistische vader*, dat levert nog wel eens wat ‘moois’ op. Zo ontmoette Juliana haar Bernhard tijdens een wintersportvakantie in het Duitse Garmisch-Partenkirchen in het jaar……. 1936! Toch fijn hè, dat het koningshuis toentertijd geen moeite had met nazi-Duitsland, toenmalig koningin Wilhelmina wilde geen Duitse vluchtelingen in een straal van 50 km. rond ‘haar’ paleis ‘t Loo…. (maar dat waren dan ook tegenstanders van de nazi’s).

Zo liep onze toenmalige kroonprinses (‘t woord alleen al ha! ha! ha!) op een mooie winterdag haar toekomstige gemaal in nazi-uniform tegen het lijf, in een land waar de mensenrechten op bijzonder grote schaal werden geschonden, dat was ook bij het koningshuis bekend. Nogmaals: fijn hè!

*De dochter kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor het gedrag van de vader, nee, maar het gaat toch minstens stinken als je hoort dat Maxima de fascistenvriend, die nu paus mag spelen, in zijn hoedanigheid als bisschop in Argentinië, meer dan 120.000 euro cadeau deed…..

Stientje van Veldhoven wil veel meer marktwerking

De Martha Hamster en leeghoofd de luxe van D66, van Veldhoven, vindt de splitsing van de NS en ProRail zo’n succes, dat zij nu ook de stations wil loskoppelen van de NS. Daarmee wordt het eenvoudiger om meer vervoerders toegang tot het spoor te geven, de ongelofelijke trut vindt dat Groot-Brittannië het op dat gebied zo goed doet, dat wij dat waanzinnige voorbeeld maar eens moeten volgen, wij kunnen wel wat meer stront gebruiken op het spoor…… Tegen de praktijk in, vindt van Veldhoven dat concurrentie prijsverlagend en kwaliteitsverhogend werkt…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! 

Ach, van Veldhoven is lid van D66, de partij met achterban, die ver naast de dagelijkse werkelijkheid leven, sterker: die denken dat het hele land bestaat uit burgers, met een dik inkomen en een bovenmatig aandeel afgestudeerden (met oogkleppen).

NOS/Radio1 ‘vernieuwd’ uitzendingen, of hoe kan je zoveel mogelijk op BNR lijken?

Het Radio1 nieuws heeft een nieuw muziekje, benieuwd wat dit gekost heeft in deze tijd van crisis*. Maar dat zijn niet de enige veranderingen op Radio1: voor dat het nieuws op het hele uur begint, kondigt de idioot Hans Hogendoorn met zijn belachelijke ‘masculine stem’ de presentator(en) van het programma na het nieuws aan, deze kondigen één of meer onderwerpen uit het nieuws aan en wie dit nieuws presenteert (kunt u ‘t nog volgen?), na het nieuws kondigt de eerder genoemde presentator voor de volgende reclame aan wat er in haar/zijn programma te horen is na de reclame, daar moet nog bij vermeld worden, dat voor de reclame, die aan het nieuws voorafgaat, ook al een keer de presentator van het volgende programma te horen is met dezelfde aankondiging. Tot slot wordt na de reclame, die op het nieuws volgt, nog eens door Hogendoorn het programma en de presentator(en) aangekondigd……. ha! ha! ha! ha! ha!

Onlangs werd gesteld, dat de luisteraar van het Radio1 Journaal graag een duopresentatie wil en dat muziek in een actualiteiten programma hogelijk gewaardeerd wordt… Waarom dan in alles proberen BNR na te doen, de luisteraar is toch zo tevreden over de manier van programma maken?

* U weet het waarschijnlijk al, het belastinggeld klotst over de plinten heen bij de NOS.

Henk Krol begint al een echte politicus te worden

Gistermorgen een uur lang Henk Krol bij GMN (Radio1 van 9.30 u.-10.30 u.). Even was hij een verfrissing in de 2e Kamer, maar gisteren werd duidelijk, dat Krol een politicus van de oude garde is. Van Minnen de voorzitter van de koepel van ouderenorganisaties (CSO), liet onlangs weten, dat Krol de relatie ouderen/ jongeren polariseert, daar was Krol niet blij mee (zie: http://deazijnpisser.blogspot.nl/2013/03/cso-koepel-ouderen-organisatie-is.html ). Nu legt Krol de controverse daarover bij de media……

Voorts stelde Krol, dat hij de homobeweging verliet, omdat hij het wel gezien had, terwijl hij na die overstap letterlijk zei, dat de homo-emancipatie in de maatschappij een feit was en er dus niets meer te doen viel……….