Koranscholen en Noordanus over het slaan van leerlingen op die ‘scholen’

De disfunctionerende burgemeester van Tilburg, PvdA kloot Noord-anus liet zich gistermorgen op Radio1 (na 10.00u.) uit over het slaan van leerlingen op 2 koranscholen, binnen de grenzen van ‘zijn’ stad. Noordanus heeft een protocol opgesteld, zodat dit niet nog eens gebeurt…….. Godgloeiendegodverdomme, is deze ‘socialistische’ zak nou helemaal van de pot gerukt? Slaan mag niet, zelfs niet thuis, dan ga je toch godverdomme niet een apart protocol opstellen voor geitenneukers, die ‘les’ geven op ‘school’ en daar hun handen niet thuis kunnen houden?

Als het nog eens gebeurt, gaat Noordanus niet ‘zomaar’ de betreffende scholen sluiten, zo liet hij presentator de Zwart weten. Niets over het op non actief stellen van de betreffende ‘docenten’, werkelijk ongelofelijk!!!!! (je zou er bijna toe komen Noordanus een klap te verkopen)

Nilgün Yerli wil complimenten, maar verdient zij die ook?

Sinds enige tijd, heeft GMN op vrijdag (Radio1 rond 10.15u.) een nieuwe columnist, Nilgün Yerli, die de vervelende draak Dresselhuys vervangt. Veel zijn we er niet mee opgeschoten, vervelende praatjes, die met de actualiteiten geen reet te maken hebben. Nu hoeft een column niet altijd over actualiteiten te gaan, maar elke keer nietszeggende lulverhalen ophangen op een actualiteitenzender gaat wel erg ver, zo had ze het vorige week over alle woorden, die in het Nederlandse taalgebruik worden verkleind met de toevoeging ‘je’.

Gistermorgen was het de beurt aan Nederlandse begrafenissen, waar toespraken worden gehouden over de goede kwaliteiten van de overledene. Die moet je tijdens het leven geven, zo schopte Yerli nog eens een wijd openstaande deur in. Ze besloot haar column, waarin minstens 2 verkleinwoorden zaten, met de verzuchting, dat ze nu complimenten wil, niet na haar dood. Welnu Yerli, van mij krijg jij zeker geen compliment voor je lullige, suffe verhaaltjes. Verhaaltjes? Ja zo worden lullige nietszeggende verhalen aangeduid in Nederland, daarmee geeft de spreker aan, dat het om waardeloze kutpraatjes gaat. Kap alsjeblieft met je column, misschien dat de KRO een echte columnist kan aanstellen, hoewel dat bijna een ijdele hoop genoemd moet worden, als je hoort wat er dagelijks in GMN voorbijkomt……

Consument/burger machteloos in huidige maatschappij

De machteloosheid van de burger/consument is niet afgenomen, door de ver ingetreden marktwerking in onze maatschappij, in tegendeel, die machteloosheid neemt met de dag toe. Dat is niet in de laatste plaats aan de neoliberale politici van VVD, CDA, PvdA, D66, GroenLinks en in iets mindere mate CU, te danken. Politici van deze partijen hebben voortvarend de ‘regeldruk’ voor dienstverlening en ondernemers in het algemeen, flink teruggebracht, dit betekend minder regels die de consument/burger moeten beschermen tegen willekeur en oplichting, dit nog naast het feit, dat inspectiediensten tot een onaanvaardbaar minimum zijn teruggebracht (onder Rutte2 wordt dit nog minder, zo liet PvdA huppelkut Mansveld onlangs weten). De gevolgen daarvan bleek onlangs weer met het paardenvlees schandaal, waar nog minimale gezondheidsrisico’s aan vast kleefden, maar al te vaak blijkt, dat er op de een of andere manier stoffen in voedsel en drank zit, die daar niet in thuishoren en wel schadelijk zijn voor de volksgezondheid. De kans dat het met de voedselveiligheid nog verder bergafwaarts gaat, is dan ook levensgroot.

Ongelofelijk dat met name politici, winkelpersoneel en dienstverleners (maar ook journalisten) durven te spreken van het korte lontje bij de hedendaagse burger/consument. Oorzaak en gevolg in acht genomen, zie je dat de overheid, dienstverleners en ondernemingen wijzen op het onbeschofte, asociale gedrag van de burger/consument, terwijl zij dit gedrag hebben uitgelokt met…… zwaar onbeschoft, asociaal en zelfs misdadig gedrag en dat gedrag wordt nog verder gefaciliteerd ook!!!!!!

En de burger/consument? Die wordt van het totale gevoel van machteloosheid ofwel apathisch, ofwel opstandig, ofwel totaal opgefokt, door dit totaal schijt hebben aan haar/zijn belangen en veiligheid.  Ondertussen hebben we lekker hypocriet, wel een ministerie van Veiligheid….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Teeven zet gevangenbewaarders alweer te kakken

De Amsterdamse disfunctionerende VVD boerenlul Teeven, de sidekick van de murmelende VVD pad Opstelten, die gezamenlijk de politie er een berg werk bijgegeven hebben, die het werk voor dit orgaan totaal onoverzichtelijk maakt, wil een aantal gevangenissen sluiten en gevangenen verplichten met 2 in één cel te verblijven (en in de nabije toekomst waarschijnlijk met nog meer gevangenen).

Ach het is alweer even geleden, dat de media berichtten over de te grote belasting van gevangenbewaarders, die grote onveiligheid (en psychische klachten) met zich meebrengt. Aangezien het geheugen van de burger bijzonder kort is, lanceerde Teeven zijn nieuwe zompige plan. ‘Leuk’ voor de gevangenen, die hiermee in een onveilige situatie worden gedwongen, maar ronduit schandalig voor de gevangenbewaarders, die hiermee te verstaan krijgen van de disfunctionerende hufter Teeven, dat er best ‘nog wel een grote schep’ bovenop kan. Teeven u weet wel, van het ministerie van Veiligheid en Justitie…..

We leven in een tijd van crisis, zoals u ongetwijfeld weet, Teeven is daar duidelijk niet van op de hoogte, net als de andere kabinetsleden van Rutte 2, die de economie in hoog tempo naar de kloten helpen. In crisistijd neemt niet alleen de werkloosheid, het aantal faillissementen en de armoede toe, ook het aantal misdaden zal flink toenemen, dus zal de vraag naar celruimte evenredig groter worden. Op dit moment gevangenissen sluiten, is dan ook een ongelofelijk domme en lullige beslissing, die naar ik hoop onmiddellijk lek wordt geschoten in de Eerste Kamer…….

Vanmorgen was VVD leeghoofd Ard van der Steur, te horen in het Radio1 Journaal (rond 8.20u.). De zak had de afgelopen nacht in een cel in Veenhuizen doorgebracht, ‘daar hij wil weten waar hij het over heeft’, als het om gevangenisstraf gaat. Dus ervaringsdeskundige na 1 nacht cel….. ha! ha! ha! ha! ha! De lul vindt 2 op 1 cel geen probleem, ook goed voor de resocialisatie aldus het stuk onbenul. “Natuurlijk moet er goed gescreend worden”, hij doelde hier op gevangenen, die bij elkaar moeten passen………. Dit terwijl buiten de gevangenis 2 op de 3 huwelijken al mislopen! Over de grote psychische druk bij gevangenbewaarders sprak de presentator niet (lekker voorbereid hè), maar van der Steur al helemaal niet, die weet zeker, dat dit 2 op 1 cel geen probleem is voor deze cipiers. Van der Steur zat gelukkig voor hemzelf in Veenhuizen, deze gevangenis met licht regime, blijft bestaan en de cipiers daar hadden dus ook geen reden van der Steur aan te spreken op de kwalijke plannen van zijn partijgenoot Teeven………

Kamp gooit de Waddenzee te grabbel

VVD Obersturmbannführer Kamp, heeft op eigen houtje de vergunning van de NAM verruimd, om gas onder de Waddenzee vandaan te halen. De NAM kreeg eerder al toestemming meer gas naar boven te halen, dan was afgesproken, mits er geen bodemdaling plaats zou vinden, die afspraak is met de huidige verruiming nog eens vastgelegd. Maar wat heeft dat voor zin? Immers de grond daalt niet een honderdste van een nanometer, als er gas naar boven wordt gepompt, dit kan op (veel) later tijdstip plaatsvinden.

Heel vreemd allemaal, zeker gezien het bezoek onlangs van Kamp aan de Groningers, die ‘getroffen’ zijn door de aardgasbevingen, hier beloofde Kamp zorgvuldigheid en een (overbodig) onderzoek aan die bewoners, waarna hij meteen stelde, dat de ‘gasproductie’ niet verminderd zal worden. De enorme neoliberale hufter zei het niet letterlijk, maar als er een aard(gas)beving met dodelijke slachtoffers te betreuren valt in de toekomst, dan zal Kamp de NAM vragen de ‘gasproductie’ stil te leggen. Iets dat dan niet nodig zal zijn, daar men bij de NAM intussen wel overtuigd is, van de kwalijke gevolgen van gaswinning, iets dat zij eerst ontkenden en uiteraard zal de NAM zelf de productie na zo’n rampzalig moment stil leggen.

Gezien dat laatste is het al helemaal te zot voor woorden, dat de enorme klootzak Kamp toestemming geeft tot een hogere ‘aardgasproducie’ en durft te stellen, dat bodemdaling niet aan de orde is, als het om de Waddenzee gaat. Bodemdaling door aardgaswinning in Nederland is wetenschappelijk aangetoond, wat Kamp of de NAM ook aan geruststellende woorden laten vallen, dat valt niet meer te ontkennen, althans dat zou je denken…………

Ik vrees, dat de Waddenzee als natuurgebied in de toekomst niet meer zal bestaan en gezien de wetenschappelijke feiten, is dat onontkoombaar. Kamp zet daar nu dus nog even wat meer vaart achter……..

Kim de Gelder: levenslang, farmaceuten blijven buiten schot

Kim De Gelder werd gisteren tot levenslange gevangenisstraf veroordeeld wegen de slachting die hij in een kinderdagverblijf aanrichtte, volgens de jury en de rechter was de Gelder volkomen toerekeningsvatbaar…….. Een bijzonder vreemde conclusie, hoe kan je iemand die zo tekeerging toerekeningsvatbaar verklaren, je moet dan toch, om een platte uitdrukking te gebruiken, minstens knettergek zijn? De Gelder was de dader van het bloedbad, maar in hoeverre zou je derden verantwoordelijk kunnen stellen? In dit geval zou je de farmaceutische industrie, artsen (daar vallen in dit geval natuurlijk ook psychiaters en psychologen onder) en apothekers aan kunnen klagen, zij propageren het gebruik van psychofarmaca voor kinderen. Is je kind druk, of gedraagt het zich niet geheel volgens wens? Hup flikker er maar wat pillen in, net zo veel, tot de ouder(s), de school en tot slot de maatschappij tevreden zijn over het gedrag. Het kind mag geen kind meer zijn in onze maatschappij, het kind is verworden tot een individu, die zich van heel jonge leeftijd af, dient te gedragen en te presteren. Wat dat laatste betreft, zie ook het bijzonder zieke besluit, de Cito-toets verplicht te stellen: http://deazijnpisser.blogspot.nl/2013/03/cito-toets-verplicht-alweer-een.html

Geen hond, of althans heel weinig mensen maken zich zorgen over het grote gebruik van psychofarmaca voor kinderen. Niet alleen mag het kind, zich niet meer als kind gedragen, maar misschien nog wel erger: maar weinigen wijzen op de bijwerkingen van deze medicatie, die kan leiden tot depressie, psychose en andere psychiatrische aandoeningen, aandoeningen die vaak levenslang aanwezig zullen blijven. Eén man maakt zich hier al jaren boos over: De Belgische oud-apotheker Fernand Haesbrouck. Lees zijn menig over de zaak de Gelder in deze link (klik voor de duidelijkheid ook de links in dat artikel aan!), deze pagina is niet heel duidelijk, in eerste instantie lijkt het om een heel ander artikel te gaan, naar beneden ‘scrollen’ voor het artikel over de Gelder: http://www.adhdfraude.net/blog/?p=6323&utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+adhdfraude%2FgOlq+%28Fernand+Haesbrouck%29

Muzikaal recept tegen ongefundeerd wantrouwen en een verplichte Cito-toets

Een geneeskrachtig recept, speciaal voor jou samengesteld door dr. P. Pisser, dit om je geest te sterken, en niet alles over je kant te laten gaan.

het eerste onderdeel van deze vrijdag: ‘EGEA’ een labelpresentatie van het Italiaanse EGEA records, met namen Ex Voto, Il Circo, Barcarola, Radici e.a. Een mooi album met jazz, kamermuziek en folkloristische muziek, vergelijkbaar met muziek van bijvoorbeeld DAAU, schitterend! Nog een verzamelaar: het thema-album van Cosmos met de titel ‘Winter Sport’, niet dat ik van dat soort sport ben, maar dit is een leuk album, met namen als: Eric Stone, Ron Rich, Bognermayr-Resl, Jim Glass, Peter Hunt e.v.a.30 nummers met een aantal juwelen. Nog een verzamel album (dubbel-): Ambient 4 ‘Isolatianism’ met namen als D’Bang, Aphex Twin, Ice, AMM, KK Null/Jim Plotkin, Zoviet France e.a. Dit is zoals men in het Engels zegt ‘heavy shit’, neem nr. 4 van cd 2: .O. Rang met ‘Little Sister’, prachtig! Tot slot Nederlandse trance uit de oertijd: oB1, on-Nederlands mooi!  

Alles geheel afspelen op ABN voor het beste resultaat!

Veel plezier!                  

Hoffmann Bedrijfsrecherche heeft geld nodig, of het oppoken van wantrouwen

Hoffmann bedrijfsrecherche begint de gevolgen van de crisis te merken, dus gaat het bedrijf weer eens de boer op. Uit eigen onderzoek blijkt volgens dit vreemde bedrijf, met verdiensten uit wantrouwen, dat vrouwen die goed hun best doen en altijd vriendelijk zijn, extra in de gaten moeten worden gehouden, zij zijn niet te vertrouwen. Ongelofelijk!

Hoffmann Bedrijfsrecherche voor het volledig verpesten van de werksfeer op uw bedrijf, schakel ze vandaag nog in……..