Muzikaal recept voor het verwijderen van liegende, autocratische en megalomane politici uit de politiek

Blogdokter P. Pisser heeft op deze koude dag weer een dampend geneeskrachtig recept klaargestoomd, om jouw koude oren en hersenen mee op te warmen en als je student bent, of nog gaat studeren mee te stimuleren, in actie te komen tegen smerige regeringsplannen.

Voorgerecht op een bed van cliché jazzrock: Gérard Ovedin met ‘Romantic Attitude’, de titel doet niet veel goeds vermoeden, maar het valt mee, goed gespeelde jazzrock, zonder verrassingen, maar wel lekker om bij tot rust te komen. Het volgend gerecht: Cord’n Blöö met ‘Fish Fry’, leuk album met opgepoetste oude nummers, best lollig. Lucos Bravos Primeros vereerde de nederige stulp van uw Azijnpisser en bracht hem het album ‘Laika Come Home’ van Gorillaz Vs. Spacemonkeyz, een album met remixes van voor het grootste deel nummers van het eerste Gorillaz album, godverdomme wat is dit waanzinnig mooie dub (en) reggae! Steek er maar een pretsigaret bij op. ook het volgende album komt uit de gigantische verzameling van zijne hoge doorluchtigheid LBP: Mr. Oizo met ‘Analog Worm Attack’, een waanzinnig goed album met uiterst geneeskrachtige eigenschappen, genieten piepels!! Over wormen gesproken: Butthole Surfers met ‘Independent Worm Saloon’ prettig gestoorde ongein, geweldig! Hekkensluiter vandaag: The Orb met ‘Pommes Fritz, The Orb’s Little Album’, hier hoef ik niets meer over te zeggen, dan geniaal!

Veel plezier!

Wim van de Camp wil tot in de eeuwigheid Hongaarse EVP fascisten onderzoeken

De houten leernicht van het CDA, blokhoofd van de Camp was zojuist te horen op Radio1 (vlak voor 16.00u.). Hij sprak daar over de gisteren door het Hongaarse parlement aangenomen antidemocratische grondwetswijzigingen. De lamlul is het geheel met zijn partijgenoot Esther de Lange eens, die liet weten het helemaal gehad te hebben met de autocratische antidemocraten Berlusconi en Orbán, maarrrrrr om ze ‘zomaar’ morgen het EU stemrecht voor de soep te ontnemen, gaat deze houtenkop een station of tien te ver.  Eerst moeten de feiten op tafel komen, dat kan voor van de Camp alleen na een onderzoek, de feiten liggen er al, enorme klootzak, zie wat er gisteren in het Hongaarse parlement is gebeurd, daar heb je geen koerier met paard voor nodig tegenwoordig. Het is duidelijk zoals ik eerder schreef: http://deazijnpisser.blogspot.nl/2013/03/hongaarse-ruzie-met-eu-een.html , het CDA is tegen kritiek op partners in hun eigen EVP (daar zitten de partij van Orbán, de Fidesz en de partij van Berlusconi in). De gigantische zak durfde nog wel in te hakken op Verhofstadt van de liberalen, daar de ‘liberalen’ in Roemenië ook een goor spel spelen, de pot verwijt de ketel aldus van de Camp. Ten eerste zijn deze zaken niet te vergelijken, ten tweede is Orbán al een paar jaar aan het kloten, zonder dat de EU ingrijpt (wat mij betreft één van de zaken, die de EU totaal ongeloofwaardig maken) en wat is dit voor kul, je moet je bek houden als (EU) partijleden een foute rol spelen? Dan mag Camp voorgoed z’n bek houden zowel in het Europese- als het Nederlandse parlement en daarbuiten……

Jezus christus wat een enorme lul!

Bussemaker heeft schijt aan de arme student

PvdA stoephoer Bussemaker wil ook een bindend studieadvies voor 2e en 3e jaarsstudenten, het asociale leenstelsel is nog niet genoeg om studenten van mindere komaf te weren van de universiteit. Bussemaker groeide op in Oegstgeest, zal wel van welgestelde ouders zijn en studeerde af in 1993. Benieuwd hoe lang zij studeerde, als je nagaat, dat ze in 1961 is geboren (leuk hé, sinds de langstudeerboetes, zijn de gegevens over studieduur van politici op veel internetpagina’s spoorloos verdwenen…). Op Radio1 liet ze vanmorgen (rond 09.10u.) weten, dat ze zelf met name last had, van de hobby’s van docenten. Het smerige takkewijf liet nog even fijntjes weten, dat behaalde studiepunten, ook nog eens sneller gaan vervallen. Op de vraag of dit alles niet nadelig is voor studenten van eenvoudige komaf, die naast hun studie moeten werken, om rond te kunnen komen, antwoordde deze ploert de luxe: “met 40 studie-uren blijft er genoeg tijd over voor andere zaken“.

Heeft u nu eindelijk door, dat de PvdA een smerige, asociale, egoïstische, neoliberale graaipartij is geworden?

De universiteiten zijn blij met het voorstel van Bussemaker, logisch, dan draaien zij niet op voor hun deel van de langstudeerboete. Behoorlijk kortzichtig, uiteindelijk zal het aantal studenten drastisch afnemen, nu blijkt het aantal aanmeldingen al fiks te dalen.

Tim Overdiek vindt het nieuws zwaar

Radio1 Journaal presentator Tim Overdiek, liet gistermiddag voor 16.30u. weten wat er in het Radio1 Journaal ter sprake zou komen. De zak vertelde erbij, dat dit programma in het vervolg een nieuwe luchtige rubriek te beluisteren is, omdat het nieuws ‘zo zwaar is’. Werkelijk ongelofelijk, dit programma, dat ‘s morgens door 2 presentatoren wordt gepresenteerd, zonder dat dit ook maar een nanometer kwaliteit oplevert, vaak zijn er 2 verslaggevers met kleutertje luister nieuws uit het land te horen en als het ‘even mee zit’ wordt er per uur 2 keer muziek gedraaid, waar geen hond, die actualiteiten wil horen, op zit te wachten.

Waar nog bij komt, dat suffe onderwerpen, zo als nu de ‘paus pijp’ met witte of zwarte rook, totaal worden uitgemolken, minutenlang gezwets over niets…..  Dat alles blijkt nu dus nog steeds te zwaar te zijn voor de luisteraar…… Benieuwd of Hagoort zich hier ook mee bemoeit heeft (zie ook: http://deazijnpisser.blogspot.nl/2013/03/npo-niet-alleen-bij-de-nos-klotst-het.html )

Pensioen nog verder uitgekleed

Er is een plan om de pensioenfondsen te laten investeren in de woningbouw, zij zouden samen met de verzekeraars, hypotheken moeten verstrekken. Eén van de goorste CDA mannekes, capo di tutti capi Brinkman, van de georganiseerde misdaadbende Bouwend Nederland, is natuurlijk dolenthousiast. Op BNR zei hij vanmorgen (na 08.00u.), dat de markt (woning-) structureel goed is……. Voorts stelde hij, dat ‘we’ niet in een situatie als de VS zitten, we zitten niet op een bubbel…….. en dan nog eens: “de markt (woning-) is gezond…..” ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Het is duidelijk, de Nederlandse huizenbubbel, we hebben wereldwijd in verhouding verreweg de grootste hypotheekschuld, zal en moet in stand gehouden worden, ook al is de echte waarde van de huizen, ongeveer een derde van dat bedrag, daar mogen de huurders nu al voor bloeden, over gezond gesproken…

Als de pensioenfondsen op deze markt in hypotheken instappen, is het zeker, dat weer een heel groot deel, van door werknemers gespaarde gelden in een diepe put gedonderd worden. Immers de huizenprijs, is zelfs na dat er een aantal procenten van de huizenprijs is ingeleverd, nog minstens 50% te hoog. Om de woningmarkt echt gezond te krijgen zal deze gebakken lucht factor van de prijs moeten verdwijnen, laat daar de bouwmaffia en de hypotheekverstrekkers (die voor honderden miljarden hebben gestolen van de huizenbezitters) eindelijk maar eens voor bloeden, laat desnoods maar beslag leggen op buitenlandse bankrekeningen!  

Brinkman noemde tussen neus en lippen door, bij het VS verhaal, dat het niet gaat om hypotheken voor een 2e of 3e huis in Frankrijk of Spanje. Hoe zit dat eigenlijk? Hebben rijke Nederlanders voor deze huizen ook hypotheekrenteaftrek? Dat zou godverdomme helemaal schandalig zijn!

NPO, niet alleen bij de NOS klotst het geld tegen de plinten

Hagoort heeft als voorzitter van de raad van bestuur, van de Nederlandse Publieke Omroep, de publieke omroep al een flink eind naar de kloten geholpen, ‘het kleutertje luister niveau’ heeft onder zijn bewind een grote vlucht genomen. De disfunctionerende klootzak Hagoort vindt dat hij minstens 2 keer per jaar prominent de media moet halen, dus heeft de idioot bedacht dat de naam Nederland 1, 2 en 3 op de tv en voor de radiozenders idem dito, moeten veranderen in NPO, met de cijfers als toevoeging, bij de radio komt er dus een toevoeging bovenop. De flapdrol zegt dat dit nodig is, omdat de mensen de publieke omroep niet kunnen vinden op het internet, een vette leugen van deze christenbroeder, voert u bijvoorbeeld op Google simpel het woord ‘lunch’ in en u ziet als eerste het radioprogramma ‘Lunch’ verschijnen hetzelfde geldt voor het radioprogramma ‘De Gids.fm’ en voor alle andere radioprogramma’s, voorts kan je ‘uitzending gemist’ invoeren, die dan ook als eerste verschijnt, enz. enz..

In crisistijd je bezighouden met dit soort flauwekul, waar gegarandeerd vele miljoenen aan reclame nodig zal zijn, voor dat mensen doorhebben, dat ze op NPO moeten zoeken*, is vergelijkbaar met de onzalige idee, Postbus 51 te veranderen in rijksoverheid.nl. Het kopen van de naam NPO van een postduivenvereniging heeft maar liefst € 93.000,– gekost, samen met de site NPO al bijna 2 ton!!!!

Wanneer grijpt de politiek in en maakt zij een eind aan de gigantische belastinggeldverspilling bij de publieke omroep? Ik stel voor als eerste Hagoort met een ferme punter onder z’n kont de straat op te schoppen, de hufter zal wel een hele bak belastinggeld verdienen, dus dat scheelt direct! (en natuurlijk geen bonus mee!)

*De kijker of luisteraar heeft nu geen moeite, maar zal juist met het plan van Hagoort moeite krijgen….

Mart Smeets over serieus genomen worden!

Kakker en blaaskaak Smeets, besteedde vanmorgen zijn column in GMN aan het overlijden van Chavez en de daaropvolgende ‘begrafenis’ (hij wordt niet begraven, maar ten toon gesteld). Smeets vroeg zich af, of Chavez nog wel serieus werd genomen……. ha! ha! ha! Hij kan zich beter afvragen of hij zelf nog wel serieus wordt genomen, maar daar weet hij het antwoord waarschijnlijk wel op, niet dus.

De vervelende klootzak reageerde niet op de column van Spaan op dezelfde plek, vorige week donderdag, dat durft de zak niet. Spaan maakte Smeets professioneel met de grond gelijk, zie: http://goedemorgennederland.kro.nl/seizoenen/maart_2013/afleveringen/07-03-2013/fragmenten/ochtendhumeur_henk_spaan ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Adri Duivesteijn definitief knettergek

Het is Duivesteijn nu geheel en al in de bol geslagen, ik hoorde deze PvdA kwast en lobbyist van de bouwmaffia, net op Radio1 (rond 11.15u.), het aanleggen van duinen bij Almere verdedigen. Duinen bij Almere aanleggen in een tijd van crisis? De over een enorme ezel getilde ‘socialist’* , wijst de kritiek, dat dit een megalomaan project is, van de hand……. ha! ha! ha! ha! ha! Nee, hoe kom je er bij, het aanleggen van duinen megalomaan te noemen! In die duinen worden 3.000 woningen gebouwd en reken maar dat ze straks in de rij staan om een huis te kopen, aldus Duivesteijn, de lul is zeker de Blauwe Stad vergeten. Volgens Duivesteijn moet je je voorstellen, dat je straks in de duinen woont en dan over de boulevard kan flaneren, zoals in Kijkduin of Katwijk….. Het is extra kwaliteit toevoegen, aldus de wethouder met bijzonder korte lijntjes met de bouwmaffia, ja dat is pas kwaliteit, in Almere in de duinen wonen…. ha! ha! ha! De presentator vergat even te vragen of Duivesteijn ook huizen voor de minima bouwt in de duinen, maar u kent vast het antwoord al……

De PvdA idioot Duivesteijn maakt zich op voor een plek in de Eerste Kamer, ik feliciteer de inwoners van Almere, met het feit, dat ze deze belastingvretende wethouder eindelijk kwijtraken, nu VVD sjoemelaar en burgemeester Jorritsma nog, die is n.b. ‘slapend’ mede-eigenaar van een bouwbedrijf, dat sinds haar aantreden in en rond Almere groot is geworden (dat is nog eens slapend rijk worden!)….

Duivesteijn in de Eerste Kamer: dan zitten er twee bouwmaffia lobbyisten in dat college…….

*Dat mag je niet meer zeggen, het is ‘sociaaldemocraat’ (in de praktijk is de PvdA al lang neoliberaal), maar de lul staat wel op 1 mei de Internationale mee te blèren.

Een bericht met veel ….., maar het is dan ook totaal ongelofelijk wat er in Almere gebeurd!

Muzikaal recept voor aanscherping van de wet op BV’s en voor een totaalverbod op lobby in en naast de politiek

Het geneeskrachtig recept voor deze maandag, voor jou samengesteld door dr. P. Pisser, zodat je gesterkt de week door kan.

Eerste ingrediënt: Big Band met ‘Aucune Idée Encore’ experimentele jazz van de hoogste toonladder, misschien wat ontoegankelijk, maar dat houdt de hersenen scherp, een prachtig album! Wel heel toegankelijk is het thema-album ‘Dynamic’ met bijdragen van Tom West, Back-Beier, Jim Glass, Eric Stone, e.v.a. weer een lang album vol korte nummers, maar god wat een juwelen zijn hier te vinden! Iets geheel anders: Steve Evans Quartet met ‘2 Sets’, mooie jazz/blues met werk van o.a. Tom Waits, misschien gewaagd, maar prima gedaan, een mooi album! De overstap is wat minder groot bij Wishdom Tooth met ‘Mental Floss’, luister zelf, jezus wat is dit goed, je zou er bijna van gaan janken…. ha! ha! ha! De muziek is een kruising tussen Tom Waits, Captain Beefheart, (Red Snapper) en Jon Spencer Blues Explosion. Laat je hersenen flossen door deze specialisten en zie wat je daarna allemaal aankunt! Tot slot nog eens het album ‘Brazilian Rites’ (ethnic fantastic) van Ewuare, sjkitterend! Ook al is het de 2e keer in korte tijd, het is uiterst geneeskrachtige muziek.

Voor het beste resultaat, alles geheel afspelen op ABN!

Veel plezier!

Ronald van Raak zegt Sint Maarten de wacht aan

SP lulletje van Raak, vond het nodig om gisteren ‘het boevennest’ Sint Maarten de wacht aan te zeggen, desnoods moet Nederland de handen aftrekken van dit eiland, als er geen orde op zaken wordt gesteld. Van Raak kan beter eens kijken naar de rol van Nederland en Nederlands geboefte, dat op de Antillen de belasting ontduikt en daar als god in Frankrijk leeft. VVD Obersturmbannführer Kamp heeft het geboefte daar geholpen hun belasting te verkassen, voordat de Nederlandse belastingdienst inzage in de rekeningen kreeg, voorts heeft hij met Nederlandse ambtenaren gezorgd, dat de superrijken daar iets meer dan 10% belasting moeten betalen, de vraag is, hoeveel dat tuig nog kan aftrekken van de belasting.

Kortom Nederland heeft van de Antillen ‘het roversnest’, dat van Raak noemt, zelf gecreëerd. Tel daar de treurige armoede van de gewone bevolking bij op, dan moet je niet vreemd opkijken als deze bevolking schijt krijgt en heeft aan de morele opgeheven vinger van welke witte Nederlander dan ook.

Tijd voor een grootschalig (strafrechtelijk) onderzoek naar al de zaken die daar mis zijn, maar dan wel met de nadruk op de Nederlandse bemoeienis: de verantwoordelijkheid van de Nederlandse politiek, ambtenaren en welgestelde belastingvluchtelingen. Misschien dat van Raak dan ooit nog eens terecht met de morele vinger kan wijzen……