Schippers woedend over uitlekken lijst

Een lijst van de IGZ met wantoestanden in zorginstellingen, is gelekt naar RTL, daar is VVD stoephoer Schippers woedend over, ellende kan je namelijk beter onder de pet houden, zeker als je helemaal niets bakt van je functie.

Het is de hoogste tijd, dat een groot deel van de Nederlandse bevolking, dat woedend is over alle misstanden en het uiterst slecht functioneren van de IGZ en ‘minister’ Schippers, het vertrek eist van de laatste, die na ruim 2 jaar nog steeds geen orde op zaken heeft gesteld!

ROC ellende ‘voortvarend aangepakt’

Na alle ellende met ROC’s in dit land, hebben een paar van deze scholen ‘het ei van Columbus gevonden’ om van het negatieve imago af te komen, i.p.v. deze veel te grote ‘leerfabrieken’ te decentraliseren en op te splitsen in kleinere eenheden, laten deze scholen de letters ‘ROC’ voor de naam vervallen……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

KPMG en Ernst&Young adviseren klanten belasting niet te betalen

De accountants van KPMG en Ernst&Young, accountants die moeiteloos hun handtekening zetten onder de jaarrekening hun klanten, jaarrekeningen die vaak ‘niet helemaal kloppen’, adviseren hun klanten bezwaar aan te tekenen tegen de eenmalige crisis belasting die zij moeten betalen. Het gaat hier om een extra belasting  van 16% over inkomens boven de € 150.000,– per jaar. Volgens de accountants druist deze belasting in tegen de mensenrechten.

Hoe moet je dan de extra belastingen noemen, die de grote onderlaag treffen, burgers die al met de neus onder water staan? Een wederrechtelijke executie? Massamoord? Verkrachting?

Toch fijn, dat er in dit land net zo hard wordt opgekomen voor de onderlaag, als voor de welgestelden……

Godgloeiendegodverdomme!!!!!!!!

Asscher wil alle nieuwkomers een participatiecontract laten tekenen

PvdA slaapbol en disfunctionerend minister van Sociale Zaken Dijsselbloem, wil dat alle immigranten een contract tekenen, waarin zij de Nederlandse grondwet erkennen en beloven die te zullen naleven. De enorme idioot weet waarschijnlijk niet, dat iedere ingezetene verplicht is de grondwet te volgen, dat het niet nakomen van deze verplichting, eigenlijk niet, anders dan in zwaar overduidelijke gevallen van niet nakomen van die verplichting, is te vervolgen. Het gaat flapdrol Asscher, om het zich houden aan onze waarden en normen, dus gelijkheid van man en vrouw, idem voor homo’s, enz.

Hier nog wat Nederlandse normen, immigranten moeten leren: -dat wij de pest hebben aan moslims,

-buitenlandse werknemers mag je uitbuiten en als je het slim aanpakt kan je ze bijna voor niets laten werken (slavernij kan wel afgeschaft zijn, maarrrrr………), -je mag consumenten ongestraft besodemieteren met misleidende reclames, -je mag gokverslaafden gek maken met mogelijkheden tot gokken op het internet en reclames daarvoor mogen gewoon vertoond worden in reclame boodschappen, -je mag hier reclame maken voor de zwaar verslavende harddrug alcohol, -je mag als politicus de boel volkomen besodemieteren, zie de PvdA, die na de verkiezingen het hele verkiezingsprogramma in de prullenbak donderde (in iets andere woorden, gaf Samsom dat grif toe, nadat een regeerakkoord was gesloten), -de bouwmaffia mag doorgaan met de bouwfraude, als het maar niet te veel opvalt, -bankdirecteuren die de boel belazerd en bestolen hebben, mogen ongestraft vertrekken met een dikke bonus, enz. enz.enz…………..

Van Keulen, een boerenbraadlul of niet?

Het land is te klein, van Keulen is gepiepeld door Brandt Corstius, deze noemde hem een boerenbraadlul, bovendien riep Corstius op van Keulen te blijven lastigvallen, tot hij zijn belachelijk hoge bonus terug heeft gegeven. Corstius roept niet op het huis van de zwaar disfunctionerende ex-baas van SNS te bestormen, maar als je gisteravond Nieuwsuur zag, moest je dat wel concluderen.

De columnisten en m.n. Corstius zijn nu de pineut, zij zijn niet beschaafd, niet zo beschaafd als de top-graaiers die ons land naar de kloten helpen, of zie ik het nu verkeerd? Bij Nieuwsuur had men lulletje Spong, die zich ook al druk maakte over de uitlatingen van Corstius. Hij durfde te stellen dat Corstius niet persoonlijk is benadeeld door van Keulen. Daar beging hij een kapitale fout, elke Nederlander is benadeeld door het handelen van van Keulen en zijn graai-collega’s, die gezamenlijk zo ongeveer de hele wereld in een crisis hebben gestort, in het geval van van Keulen, draait elke Nederlandse belastingbetaler op voor de ontstane puinhoop, met dank aan PvdA nitwit Dijsselbloem, die godbetert de opvolger van de wanpresterende top-graaier van Keulen, 5,5 ton betaalt voor zijn nieuwe baan en het lagere echelon van SNS en andere banken (banken die met ons belastinggeld geholpen zijn), mogen wat Dijsselbloem betreft wel inleveren……..

Naast Spong had men bij Nieuwsuur ook commentaar van rechter/hoogleraar Willems, die zich eveneens uitsprak tegen de uitlatingen van Corstius. Hij vindt dat van Keulen al is veroordeeld en dat kan pas na een volledige rechtsgang. Alsof figuren als van Keulen ooit ter verantwoording worden geroepen in Nederland…. ha! ha! ha! ha! ha! Willems zat prominent met een lintje op de revers, om nog even aan te geven aan welke kant van de lijn hij staat in dit land, aan de kant van de graai-prutsers, zoveel is wel duidelijk!

Begrijp me goed, Brandt Corstius zit nu niet bepaald in het rijtje mensen die ik waardeer en dan druk ik me nog voorzichtig uit, maar van Keulen is inderdaad een boerenbraadlul, die als de sodemieter zijn totaal onverdiende bonus terug moet betalen en liefst nog wat miljoenen, die hij in de loop van de jaren bij elkaar heeft gegraaid, want reken maar dat hij ook zijn goedkeuring aan bijzonder dubieuze financiële producten heeft gegeven!

Muzikaal recept tegen het uitleveren van verdachten aan politiestaten en het leegvissen van de zeeën

Hier jouw regelmatig terugkerende geneeskrachtig recept voor het in de juiste banen leiden van je woede over alle smerige maatregelen, die over je hoofd worden uitgestort, door figuren die zich politicus durven te noemen, samengesteld door jouw eigen blogdokter de onvolprezen dr. P. Pisser.

De dokter start met deel 5 van de blues-collectie, samengesteld door Martin Scorsese: ‘The Blues A Musical Journey’ met namen als Susan Tedeschi, Bonnie Rait (ja ja, ze kan ook mooie muziek maken), Cassandra Wilson, ZZ Hill, Stevie Ray Vaughn, Ali Farka Touré (mooie Mali-blues), e.v.a., alleen even nr. 14 van Peggy Scott -Adams overslaan, jezus wat een bagger (trouwens het enige nummer in de hele serie, dat Scorsese weg had kunnen laten), de rest is prachtig! (al moet je bij blues niet te zwaar aan de teksten tillen, die willen nogal eens lullig zijn). Het is duidelijk, de dokter heeft weer eens de blues te pakken: The Cream met het onvolprezen album ‘Wheels On Fire’. Hendrix zag deze band ooit optreden in Londen en sprak daar lovend over, ik neem aan, dat dit vooral de drummer Ginger Baker en de bassist betrof, Clapton kon niet tippen aan Hendrix. Nu we het toch over de fameuze zanger en basgitarist van The Cream hebben, Jack Bruce, maar meteen zijn eerste solo album: ‘Songs For A Tailor’, godverdegodver wat is dit nog steeds een sterk album, met o.a de hulp van Felix Papalardi, die ook meespeelde op ‘Wheels On Fire’ en daar de productie voor deed. Een fikse stap in de tijd naar Wall Of Voodoo met ‘Dark Continent’, geweldige muziek van deze cultband, voordat zanger/mondharmonica speler Stanard Ridgway zo jammerlijk koos voor het platte commerciële pad. Tijd voor iets geheel anders: Deep Forest III met ‘Comparsa’, een geweldig album, hypnotiserende, wereldse muziek met medewerking van o.a Joe Zawinul, genieten piepels! Hekkentoet: Changes met gelijknamig album, geweldige jazz, geniaal mooi! (maar wel hard afspelen met veel bas, dat dat geldt overigens voor alle ingrediënten van dit recept!)

Veel plezier!

Vroege Vogels maakt propaganda voor het eten van vis

Alsof er niets aan de hand is op de wereld, betreffende de gigantische visvangst, die niet alleen zorgt voor het letterlijk leegvissen van hele gebieden door onze onvolprezen visfabrieksschepen en zorgt dat kleine vissers aan de west en oostkust van Afrika, ten einde raad hun werkzaamheden verlegden naar piraterij, kondigden de presentatoren (waarvan één met een staccato spraakgebrek, alsof je een blinde een live voetbalwedstrijd laat verslaan) van Vroege Vogels aan, dat er vanavond recepten te zien zijn in hun tv programma, voor het bereiden van poon en wijting…….

Vroege Vogels een programma voor natuur-, dieren- en milieubescherming, ongelofelijk en totaal ongeloofwaardig!!!

Maar ja, wat wil je, de VARA het propaganda medium van de kampioenen volksverlakkerij: de PvdA….

*Naast de gigantische schade aan het zeemilieu door m.n.  westerse visserij en die uit de opkomende economieën van China, India, enz.

Koerdische opgepakte man wacht uitzetting…

In het Radio1 Nieuws van 11.00u. vanmorgen het bericht, dat de Marechaussee bij een ‘routine controle’* een Turks Koerdische man had opgepakt. Vervolgens werd een rij misdaden opgenoemd, door de Turkse overheid opgesteld, waarvan deze man wordt verdacht. In één adem werd er bij verteld, dat de man in hechtenis zal blijven, tot hij uitgeleverd wordt aan Turkije…… Pats! alsof dat normaal is, alsof de Turkse justitie en het OM daar een voorbeeld voor de rest van de wereld zijn, alsof een rechtvaardig proces in Turkije gegarandeerd is, alsof er in Turkije bijvoorbeeld niet gemarteld wordt en tot slot alsof iedereen daar gelijk is voor de wet…..

Als beschaafd land lever je geen mensen uit aan de politiestaat, die aangeduid wordt als Verenigde Staten van Amerika en al helemaal niet aan de door en door corrupte en onderdrukkende politiestaat Turkije!!!!

Het is dan ook weer eens duidelijk, het woord ‘beschaving’ is nog steeds niet van toepassing op de Nederlandse staat.

*Routine controle: kijkt de Marechaussee naar het uiterlijk van mensen bij controles, of zijn ze ordinair getipt?

Koningshuis Spanje alweer onder vuur

Het koningshuis in Spanje ligt alweer onder vuur, vorig jaar omdat er foto’s waren opgedoken van de grootgraaier Carlos, die op olifantenjacht was in Afrika, nu is de vrouw van deze grootgraaier betrapt op grootschalige fraude. De woede van de bevolking is groot, zeker gezien de belabberde situatie, waar heel veel Spanjaarden zich door de crisis in bevinden. Nu nog de bevolking van Nederland wekken uit de bijzonder diepe ‘oranje slaap’ (ik zal in dit geval maar niet het woord coma gebruiken…).

Nieuwsuur had deze zaak als één van de onderwerpen gisteravond. Natuurlijk werd NOS leeghoofd en huppelkut de luxe Dekkers weer ingevlogen, niet dat zij Spaans spreekt, of bijvoorbeeld Spaanse monarchie- of economie heeft gestudeerd, maar omdat een NOS bons haar wel een lekker wijf vindt en het geld bij de NOS over de plinten loopt (men heeft daar de vaste correspondent Jessica van Spengen, n.b. sinds augustus 2012!).

Dekkers sprak met een papiertje in de hand over de angst bij de bevolking, dat de democratie in gevaar is….. Welke democratie? Ha! ha! ha! ha!

Ik wil me hier nogmaals achter de woorden stellen, die een vrouw in Utrecht onlangs een ‘verwijdering’ door de politie opleverde, bij een bezoek van hare grajesteit Trix de gehelmde: Weg met de monarchie, het is 2013(!!!!)

Hier nog een link naar het bericht over deze Utrechtse toestand: http://deazijnpisser.blogspot.nl/2013/02/antimonarchist-door-de-utrechtse.html

Draai hier het nummer ‘God Save The Queen’ van The Sex Pistols nog maar eens bij.

Poch: PvdA en ‘Humanitaire Gronden’

Hier een artikel overgenomen van de site van Stan van Houcke, dat hij gisteren plaatste over de hypocrisie van de PvdA in het geval van de van oorlogsmisdaden verdachte Julio Poch, hier zet de PvdA zich in voor Poch en durft dan te spreken over ‘humanitaire gronden’:

 MAANDAG 18 FEBRUARI 2013

PVDA en ‘Humanitaire Gronden’.

Dit is merkwaardig. Allereerst bemoeit de Nederlandse politiek zich met de de normale rechtsgang in een ander democratisch  land, terwijl datzelfde Nederland zich nooit mengt in de juridische gang van zaken van bijvoorbeeld de VS, waar 1,8 miljoen mensen gevangen zitten, een wereldrecord, hetgeen een verdrievoudiging betekent sinds 1980. De helft van die gevangenen is zwart, terwijl slechts 12 procent van de bevolking zwart is. Amnesty is al jaren uiterst kritisch daarover, maar Nederland zwijgt. Bovendien geldt dat verdachte Poch wordt beschuldigd van zeer ernstige misdaden, zijn betrokkenheid bij misdaden tegen de menselijkheid, het meehelpen bij het vermoorden van naar schatting tussen de 15.000 en 30.000 linkse opposanten tegen de militaire dictatuur die destijds in Argentinië de macht had gegrepen.  De vraag is dus: wat bedoelt de PVDA-minister dat ‘op humanitaire gronden’ deze verdachte voorlopig moet worden vrijgelaten? Welke ‘humanitaire gronden’? Politiek belangrijk is het feit dat:

Nabestaanden van slachtoffers van de Argentijnse ‘dodenvluchten’ opgelucht [zijn] dat het megaproces over mensenrechtenschendingen tijdens de militaire dictatuur is begonnen. “Dit is een historische dag”, zei een woordvoerder bij de rechtbank in Buenos Aires.

Met andere woorden: Nederland wil de ‘opluchting’ bij de ‘nabestaanden van de slachtoffers’ over de rechtsgang de grond inboren door te pleiten de verdachte voorlopig over vrije voeten te stellen. Waar bemoeit Nederland zich mee? Verdachten van terrorisme worden nergens alvast op vrije voeten gesteld. En nooit pleit Nederland er dan voor om verdachten voorlopig vrij te laten. Waarom nu wel?

Timmermans steunt verzoek Poch

Julio Poch in november in de rechtszaal

ANP

Toegevoegd: zondag 17 feb 2013, 17:19

Update: maandag 18 feb 2013, 06:55

Minister Timmermans van Buitenlandse Zaken steunt het verzoek om hulp van oud-Transavia-piloot Julio Poch. Poch wil politieke steun bij zijn verzoek om schorsing van zijn voorlopige hechtenis, zegt hij in KRO’s Brandpunt. Hij vindt dat Nederland zijn zaak tot nu toe slecht heeft behandeld.

Poch zit al drie jaar, naar eigen zeggen onschuldig, vast in Argentinië in afwachting van zijn proces. Hij wordt verdacht van betrokkenheid bij de zogenoemde dodenvluchten tijdens de militaire dictatuur eind jaren 70 en begin jaren 80. Morgen kan Poch voor het eerst voor de rechter zijn verhaal doen.HUMANITAIRE GRONDEN

Poch zegt dat hij ontlastend bewijs zal presenteren en zijn onschuld zal aantonen. Zijn verdediging zal opnieuw een verzoek indienen tot voorlopige invrijheidstelling, deze keer ondersteund door het Nederlandse ministerie van Buitenlandse Zaken.

De Nederlandse ambassade in Buenos Aires heeft de Argentijnse autoriteiten laten weten dat Nederland het verzoek “op humanitaire gronden” ondersteunt.

http://nos.nl/artikel/475247-timmermans-steunt-verzoek-poch.html

Geplaatst door stan op 17:58:00

Hier nog een link naar eerdere berichten over Poch (met daaronder een paar reacties): ‘Julio Poch heeft iets te vaak uit de school geklapt

Julio Poch

Onderaan deze pagina kunt u direct linken naar de site van Stan. >> Update op 31 maart 2021: dat kan niet meer. (en heb de taalfouten in het artikel verbeterd)