Norodom Sihanouk en berichtgeving door de NOS

Vandaag wordt koning Norodom Sihanouk gecremeerd in de hoofdstad van Cambodja, Phnom Penh. Volgens de presentator van het Radio1 Nieuws van 12.00u. rouwt het hele land (dat zou ‘m zwaar tegenvallen). De verslaggever ‘ter plaatse’ steekt nog even de lof over Sihanouk en alle belangrijke feiten uit diens leven. Niets over de kwalijke feiten waar Sihanouk zich schuldig aan maakte, zoals zijn band met het gruwelbewind van de Rode Khmer massamoordenaars in de 70er jaren, een bewind waar Vietnam een eind aan maakte, waarvoor dit land door de hele westerse wereld werd vervloekt…….

Van Boxtel over de slechte controle van zorgverzekeraars

D66 huftertje van Boxtel, die tegenwoordig opperhoofd van zorgverzekeraar Menzis is is is, liet zich vanmorgen in GMN (na 09.30u.) uit over het bericht, dat zorgverzekeraars zonder enige kritische controle, gepresenteerde rekeningen betalen. Zo werd er € 1.000,– betaald voor het uitspuiten van een oor. Het lastige is, dat wij per jaar honderdduizenden rekeningen ontvangen, aldus van Boxtel, die met veel geouwehoer, zoals over het EPD, de bal bij de patiënt neerlegt, die moet opletten wat er in rekening wordt gebracht. De lul vertelt natuurlijk niet, dat de directies en management van zorgverzekeraars, zoveel mogelijk beknibbelen op het personeel, zodat ze zelf zoveel mogelijk kunnen binnengraaien (als ik het goed heb begrepen verdient van Boxtel € 391.000,– per jaar!!!!). Ach de kosten van controle zullen volgens de managers wel niet opwegen tegen de opbrengsten. Nog even en de zorgverzekeraars, die beboet dreigen te worden als zij deze misstanden niet aanpakken, pleiten voor het mogen beboeten van de verzekerden, als deze niet opletten…….

Persoonlijk heb ik meegemaakt, dat een medisch hulpmiddel dat ik gebruikte, maar na verloop van tijd voor mij onbruikbaar was en waar elke maand voor betaald werd, pas na diverse telefoontjes en brieven kon terugsturen. Meer dan 2 jaar is daar maandelijks een bedrag voor betaald door de verzekeraar, terwijl deze al die tijd wist, dat ik het apparaat niet meer gebruikte; voor de goede orde, het apparaat werkte goed en was in prima staat…….

Zet dit alles eens af tegen alle politieke volksverlakkers praatjes, die telkens weer pleiten voor grotere bijdragen van de verzekerden, daar zij niet weten hoe hoog de zorgkosten zijn……

Alarmsysteem NL-Alert getest

Het alarmsysteem voor smartphones NL-Alert is vanmiddag om 12.00u. getest, en er ging het e.e.a. mis. “gelukkig was het niet een echte noodsituatie”, aldus de presentator van het Radio1 nieuws.

En als het wel een noodsituatie was geweest en alles was goed gegaan, behalve voor een heel grote groep Nederlanders, die niet zitten te wachten op een mobiele telefoon, of op alweer een andere telefoon, wat had deze flutpresentator dan gezegd? Hadden ze maar een smartphone moeten hebben?

Ongelofelijk met belastinggeld bedrijven steunen, die al miljarden verdienen aan de telefoongekte, godgloeiendegodverdomme!!!!!!!

Daarnaast nogmaals: waarom moet er voor een Nederlands overheidsinitiatief, een Engels woord gebruikt worden? Is dat om de inburgeraars te laten zien, dat zij weliswaar Nederlands moeten leren, maar dat de Nederlanders tegenwoordig liever in halfbakken Engels ouwehoeren?

Antimonarchist door de Utrechtse politie verwijderd

Volgens de politie is de vrouw, die afgelopen vrijdag door hen werd verwijderd bij het Beatrix Theater, niet gearresteerd. Het was voor haar eigen bestwil, daar de sfeer grimmig werd. De vrouw stond daar met een stuk karton waarop te lezen was: ‘Weg met de monarchie, het is 2013’. Op de beelden is niets van een grimmige sfeer te merken, een halve kip en een paardenkop stonden te kijken bij de ingang van het theater. Wel opvallend te zien op één van de foto’s, voordat de vrouw werd verwijderd, een ‘stille agent’ met een oortje in, die naast de vrouw stond, of kon deze overheidsdienaar zijn emoties niet meer de baas?

Het is inderdaad 2013, maar het gaat meer en meer op Nederland anno 1840 lijken, elk commentaar moet het liefst in de kiem gesmoord worden en het zwaar wanpresterende VVD ‘fatsoensstel’ Teeven en Opstelten, doen flink hun best e.e.a. in privacy schendende en vrijheid van meningsuiting schendende wetgeving vast te leggen…….

Voor deze vrouw nog eens: WEG MET DE MONARCHIE, HET IS 2013!!!!!

Sander Dekker over excellente scholen

Vandaag worden er een aantal scholen beloond vanwege hun resultaten. VVD kleuter, nitwit en jaknikker de luxe Sander Dekker, liet zich hier vanmorgen over uit in het Radio1 Journaal (voor 8.30u.). Hem werd o.a. gevraagd of hij niet bang is, dat iedereen zijn kind op één van die scholen wil inschrijven. Veel bla bla, maar dat is dan ook zijn specialiteit, hij vindt het voorts logisch dat ouders de beste school voor hun kind willen, maar een antwoord op de vraag gaf hij niet en ondanks dat dit Journaal ‘duo wordt gepresenteerd’ (wat totaal niets oplevert, alleen extra kosten voor de belastingbetaler), had geen van de 2 presentatoren dit door. Dekker gaf geen antwoord, daar er allang maatregelen zijn getroffen tegen overschrijving. Tot 3 keer toe bezweert nitwit Dekker, dat ook scholen waar de leerresultaten niet zo bijzonder zijn, maar die in een moeilijke wijk zitten, ook kans hebben op een ‘eervolle’ vermelding. Daarmee denkt deze enorme kwast, dat hij de critici van dit soort metingen voor kan zijn, immers als je veel kinderen in de klas hebt, die het Nederlands slecht beheersen, sta je als school automatisch op achterstand, de idioot ‘denkt’ dat ouders dan zullen overwegen, dat de school, die zij niet willen voor hun kind, door een groene krul van Dekker en zijn ministerie, ineens boven aan hun lijstje zal staan… ha! ha! ha! ha! Dat ‘denkt’ in de vorige zin tussen aanhalingstekens, het interesseert Dekker totaal niet wat een groot aantal ouders wil, daar men langzaam maar zeker in de grote steden overgaat tot het aanwijzen van ‘wijkscholen’, die verplicht zijn, als je in die (probleem)wijken woont, zo beschermt welgesteld Nederland haar scholen tegen schorremorrie…..

Geen vragen van de presentatoren over de extra druk, die deze ‘wedstrijd’ met zich meebrengt voor de leerkrachten, die al voor veel te grote klassen staan en onder veel te grote druk moeten werken. Dit soort competities leidt tot corruptie en tot snelle weigering van leerlingen, mochten die in de ogen van de inschrijvers niet al te intelligent te zijn. Alles bij elkaar een schandalige gang van zaken, die de scheiding tussen groepen in de maatschappij nog verder zal doen toenemen

Werkloosheid in de bouw

Volgens de laatste cijfers zou de werkloosheid in de bouw zijn opgelopen naar 11%. Is er iemand die controleert of het aantal arbeidsplaatsen in de bouw navenant zijn afgenomen?

Enige tijd terug werd er bekend gemaakt dat er flink wordt gefraudeerd met b.v.’s (zie o.a.:http://deazijnpisser.blogspot.nl/2013/01/opstelten-en-teeven-faillissementsfraud.html ). Veel b.v.’s in de bouw laten zich failliet verklaren, om ‘doodleuk’ een dag later onder een andere naam door te gaan, de graaibaasjes zijn dan wel van hun vaste krachten af en kunnen vervolgens flexibele Oost-Europeanen aannemen, werknemers zonder enig recht, die werken tegen een inkomen, dat het liefst een flink stuk onder het minimumloon ligt……

Brand in (mega-) stallen kostte de afgelopen 5 jaar 750.000 dieren het leven!!!!!

Doordat ‘boeren’ met megastallen te besodemieterd zijn, om brandpreventie maatregelen te nemen in hun stallen (het vlees gaat dan al snel met 5 cent per kilo meer op de kostprijs drukken), zijn er de afgelopen 5 jaar 750.000 dieren op een nog vreselijker manier de dood ingejaagd.

PvdA leeghoofd en nitwit in ‘t groot Sharon Dijksma, die sinds december jl. weer staatssecretaris mag spelen, liet zich hier vorige week over uit. De ‘rode’ hobbezak vindt dat onacceptabel en gaat maatregelen nemen. Dijksma kan boeren niet verplichten om in bestaande stallen de boel veilig te maken met brandwerende maatregelen enz. (veel boeren hebben niet eens een alarm systeem in hun stallen!). Er zijn meer dan 10.000 van deze oude stallen en als die ‘boeren’ maatregelen nemen, juicht ze dat toe, maar zoals gezegd, ze kan het niet verplichten en is zo te horen niet van plan om met een initiatief wet te komen, die dat wel mogelijk maakt. Per 1 januari 2014 (!!!!!!!) is het verplicht om brandpreventie maatregelen aan te brengen in nieuwbouw stallen. Wedden dat er dit jaar nog even snel een fiks aantal stallen bijgebouwd worden? De ‘boeren’ hebben tenslotte hart voor ‘hun’ dieren. Waarom is dit trouwens weer aan een datum in de toekomst gebonden, gegarandeerd, dat deze maatregel al een paar jaar geleden is aangenomen, waarom is dat toen niet per direct ingevoerd? Om de arme ‘boeren’ te ontzien? Godgloeiendegodverdomme!!!

Het CDA, de VVD en de PvdA hebben al jaren laks toegekeken, of zelfs verhinderd dat er passende wetgeving werd aangenomen, geld gaat voor het welzijn van dieren, net als bij de burger overigens……….

Benieuwd wat men hier over zegt bij Vroege Vogels, een onderdeel van de PvdA propaganda machine de VARA……

Muzikaal recept voor het stoppen met vleesconsumptie en tegen oneigenlijke renteafdracht aan de bouwmaffia

Jouw geneeskrachtig uitgebalanceerd recept, samengesteld door blogdokter P. Pisser, om de komende week ‘strijdbaar’ tegemoet te treden.

Het eerste ingrediënt is de Oostenrijkse verzamelaar ‘Extraplatte label presentation World vol. 6’, schitterende, traditionele, akoestische muziek, met net dat ‘iets’ extra, uit vele windstreken. Met namen als Hammerling, Alalie Lilt, Patrick Cinque, Nataša Mirkovic, Wanderer, Gamelan Altenberg e.v.a., skjitterend!

De dokter geeft wat gas bij met The Crazy World Of Arthur Brown, met het gelijknamig album van deze geniale componist, tekstschrijver en geweldige zanger. De meeste mensen kennen Brown van het nummer ‘Fire’, dat op dit album terug komt (overigens op de remix ook een eerdere versie van de eerste 5 nummers, waaronder ‘Fire’, in mono, prachtig!), maar de man bracht ook mooie jazz en blues, bijvoorbeeld het Jay Hawkins nummer ‘I Put A Spell On You’. Vervolgens Ernst Reijseger met een Afrikaans project: ‘Janna’, deze meester cellist, die dit instrument ook als bas gebruikt (prachtig!) maakte voor dit album zelfs een ‘pan-Afrikaanse’ taal. Ernst Reijseger is overigens een broer van de veel bekendere (overleden) Han Reijseger, volkomen onterecht onbekend overigens. Jezus wat een mooi album, de man is een waar genie! Hoofdgerecht: Tom Waits, alweer een geniale tekstschrijver, componist en zanger, met zijn album ‘Real Gone’ één van de perfecte albums van Waits, die zich niet door één stijl laat vangen, zelfs Afrikaanse invloeden zijn duidelijk te horen bij Waits, genieten piepels! Voor het slot van dit recept, gaan we terug naar Afrikaanse trommelmuziek (maar ook Cuba en Haïti, die dan toch weer hoofdzakelijk op Afrikaanse invloed is gebaseerd) met het album ‘Cosmic Tones’ van Pact. Godallemachtig wat is dit goed, voodoo (hoodoo) ritmes met elektronica!

Voor het beste resumtaat: alles geheel afspelen op ABN!

Veel plezier!

Leegte vindt geld uittrekken voor aardbeving, belachelijk

VVD smeerpijp Leegte liet gisteren op Radio1 weten, dat hij het belachelijk vindt dat de Groningse commissaris van de koningin, PvdA lullo van den Berg, één miljard euro eist van de NAM, voor de compensatie van de gevolgen van aardbevingen, veroorzaakt door gaswinning. Van den Berg wil dat de NAM dat geld in een fonds stopt voor gedupeerden van deze aardbevingen. Vooral ook dat vragen in deze tijd steekt dit VVD leeghoofd.

Kijk als het nu gaat om banken of obligatiehouders op de been te houden en te ontzien, dan vindt je deze grote Leegte aan je zijde……….

Veiligheid en vlees eten

Zag vorige week op BBC1 in het nieuws een bericht over ‘veilig’ vlees eten. Volgens wetenschappers is er geen veiligheidsgarantie te geven op vleesconsumptie, ja als u elk stukje ontbindend lijk, dat u wilt consumeren zou laten testen, dan wel. Eigenlijk wisten we dat allang, op grote schaal werd dit bijvoorbeeld aangetoond bij de aandoening BSE (‘gekkekoeienziekte). De deskundigen in het BBC bericht, lieten ook zien, dat een in Duitsland geslacht dier, naar Denemarken getransporteerd kan worden, daar verder wordt ontleed in stukken, die vervolgens naar 2 of nog veel meer landen geëxporteerd kunnen worden. Volgens de regels moet dat niet kunnen, maar de praktijk geeft aan, dat voornoemd voorbeeld, heel vaak praktijk is. De hoeveelheid vlees, die in omloop is, is veel te groot om effectief te kunnen controleren, het is dan volgens deze deskundigen ook wachten op het volgende grote schandaal met verregaande gevolgen…

Advies van uw Azijnpisser: stop met vleeseten, daarmee kan u ook nog eens maag en darmkanker voorkomen en opname van allerlei (toegestane) giftige- of anderszins gevaarlijke stoffen. Bovendien helpt u het wereldvoedselprobleem oplossen en de grote vervuiling van lucht en milieu, door vleesconsumptie, terug te dringen.