Armoede in VS neemt schrikbarend toe, zo lijden steeds meer kinderen honger

Zo’n
artikel waarvan de haren je te berge rijzen: Coalition on Human Needs
luidt de noodklok over de immer stijgende armoede in de VS, dit als
gevolg van de Coronacrisis…… Nu ja, als gevolg van de
Coronacrisis? Als gevolg van het niet steunen door de overheid van de
grote arme onderlaag in de VS die dagelijks groeit daar mensen
werkloos worden, dan wel geen opdrachten meer krijgen vanwege het
vermaledijde virus, terwijl grote bedrijven die zelfs geen steun
nodig hebben vele miljoenen aan belastinggeld krijgen toegestopt en
dat zonder enige eis, tot verduurzaming en verbetering van
arbeidsvoorwaarden…… (het lijkt Nederland wel, waar men hooguit eist dat er geen bonus of dividend wordt uitgekeerd, althans als het geen dochteronderneming is van een buitenlands bedrijf, dan mag ‘gewoon’ alles……)

5 Surprising Facts about Hunger in America | United Way Worldwide The American Dream?

Het
is intussen al zo zot dat het aantal kinderen in de VS dat
honger lijdt veel hoger ligt dan 16 miljoen……… (overigens in Groot-Brittannië was het aantal
kinderen dat met honger naar school ging voor de Coronacrisis al 4, dat aantal is uiteraard fiks gegroeid door het vermaledijde virus)

Hier een tekst die ik vond over honger onder kinderen in de VS, let wel, tekst uit 2016!! (ofwel de ellende moet nu met de Coronacrisis veel en veel groter zijn):

16 million American kids struggle with hunger each year. An estimated 48.8 million Americans , including 16.2 million children, live in households that lack the means to get enough nutritious food on a regular basis. As a result, about 1 in 5 children go hungry at some point during the year.

Men stelt in het bovenstaande citaat dat 1 op de 5 kinderen op een bepaald punt in het jaar honger lijdt, reken maar gerust dat dit nu veel vaker is dan op 1 punt in het jaar >> schande!!!

In een
mail van ene Deborah, dat door de Coalition on Human Needs in haar oproep (hieronder) werd opgenomen, wordt in het kort geschetst waar mensen mee te
maken krijgen in het zogenaamd rijkste land ter wereld (dat is al
lang niet meer zo, integendeel, elk ander land met een zo grote schuld als de VS, was al lang failliet verklaard….)… De VS waar het huis van
afgevaardigden (lager huis) al midden mei heeft verzocht om steun
voor de getroffen groepen in de bevolking en dat begin oktober nog
eens heeft herhaald, echter de voorzitter van de senaat, Mitch
McConnell en de Tump administratie hebben lak aan de ellende die een
groot deel van de VS burgers treft, waaronder NB een groot deel van de Trump aanhang…….

‘Leve het neoliberalisme!!’

The
American Dream? The American Nightmare!!!

Join
us Monday at noon ET for a special CHN webinar about increasing
poverty in our country

Nicolai
Haddal, Coalition on Human Needs <info@chn.org>

6 startling facts about child hunger in the U.S. -- and how you can help

Millions
of people throughout our country are slipping into poverty because
the U.S. Senate has failed to pass the pandemic relief legislation
sent to them by the House of Representatives six months ago.

Did
you see the email from Deborah below about the desperate situation
facing millions of struggling families across our country?
Read
her email and then join us at noon ET today for a special CHN
webinar, titled “Our Children are in Danger,” which focuses
on increased hunger, poverty, and other serious threats to children
and families because of the pandemic.

Thank
you for all you do to fight for the needs of the vulnerable, the sick
and the poor.

Nicolai
Haddal
Field
Coordinator, Coalition on Human Needs

–DEBORAH’S
EMAIL-

 We
live in the richest country in the history of the world, yet millions
of our fellow Americans are struggling to make ends meet—and are
falling into poverty. Far too many of them are children—threatening
their futures, and ours.

Mitch
McConnell, Senate leadership and the Trump administration has made
this tragic situation even worse by failing, time and again, to act
on the comprehensive pandemic relief passed by the U.S. House of
Representatives back in mid-May, and again in early October.
As
a direct result of their abdication of leadership, millions of
children and families throughout every state in our country, have
needlessly suffered.

Join
CHN, First Focus Campaign for Children, and RESULTS this Monday,
November 16th at 12 p.m. ET for a special webinar, titled “Our
Children are in Danger,” which focuses on increased hunger,
poverty, and other serious threats to children and families because
of the pandemic
.

Physicians,
parents, and researchers all have vital information about the dangers
children are facing right now. You’ll hear from them during the
webinar.

Even
if you can’t attend, sign up to receive a captioned recording,
slides, and follow-up resources.

This
recent
New
York Times
headline
should get everyone’s attention:

8
Million Have Slipped Into Poverty Since May as Federal Aid has Dried
Up

The
article states:1

“After an
ambitious expansion of the safety net in the spring saved millions of
people from poverty, the aid is now largely exhausted and poverty has
returned to levels higher than before the coronavirus crisis, two new
studies have found.”

Together,
with our coalition of national partners, CHN is demanding the Senate
finally act on a comprehensive COVID-relief package that provides
direct cash aid to families in need, a renewal of enhanced
unemployment benefits, food assistance, an extended evictions
moratorium and more.

Together,
during the lame-duck session of Congress, we are continuing to demand
that the millions of Americans who are falling through the cracks and
into poverty get the immediate pandemic relief they desperately need.

Let’s
stay engaged and informed on how we can fight for the needs of the
most vulnerable people throughout our country.
Join
CHN, First Focus Campaign for Children, and RESULTS this Monday,
November 16th at 12 p.m. ET for a special webinar, titled “Our
Children are in Danger,” which focuses on increased hunger,
poverty, and other serious threats to children and families because
of the pandemic
.

Even
if you can’t attend, sign up to receive a captioned recording,
slides, and follow-up resources.

These
are difficult times. Thank you for all you do to demand
accountability from our political leaders and to fight for the needs
of the vulnerable, the sick and the poor.

Deborah
Weinstein
Executive
Director, Coalition on Human Needs

1
https://www.nytimes.com/2020/10/15/us/politics/federal-aid-poverty-levels.html

================================================

Mijn excuus voor de belabberde weergave, de layout van Coalition on Human Needs is zonder meer een ramp. (en de tijd ontbreekt me om alles opnieuw op te zetten)

Voor meer berichten over armoede in de VS, honger (‘wereldwijd’) en/of het Coronavirus, klik op het desbetreffende label, direct onder dit bericht.

Bruls, voorzitter van het veiligheidsberaad, wil tijdens oud en nieuw Coronaparty’s voor jongeren…. ha! ha! ha! ha!

Terwijl de politie elk weekeinde bezig is met het bestrijden van Coronaparty’s, kwam de burgemeester van Nijmegen, een blaaskaak die zich voorzitter van het veiligheidsberaad mag noemen, met de idee om tijdens oud en nieuw Coronafeesten te organiseren voor jongeren…… Dit daar men anders met ‘wild west’ situaties te maken zal krijgen, zo liet de wijsneus weten…..

Bruls mag blijven: van 'compromis-burgemeester' naar 'top-erkenning' |  Nijmegen e.o. | gelderlander.nl  Bruls is echt een figuur die je je kind toevertrouwt voor een feest……

Hoe ongelofelijk dom moet je zijn om met alle maatregelen die nu van kracht zijn, te pleiten voor feesten waar dergelijke maatregelen onmogelijk zijn….. Bruls is burgemeester en zou toch moeten weten dat zich na grote feesten wild west situaties voordoen met mensen die fiks onder invloed zijn van de harddrug drank….. (en maar al te vaak van andere drugs als XTC….)

En wat wil Bruls dan met jongeren die de 18 jarige leeftijd nog niet hebben bereikt, hen de toegang ontzeggen? Alsof die jongeren de Coronahysterie al niet meer dan zat zijn en bereid zijn de kont tegen de krib te gooien……. 

Dan te bedenken dat de Jonge met de meer dan belachelijke mededeling kwam dat we ons met de kerst  geen Coronavirus’ cadeau onder de kerstboom moeten geven….. (ha! ha! ha! ha! Nee dat doen we dan wel met oud en nieuw!!)

Volgens Bruls zou een jongerenwerker of wijkagent zo’n feest kunnen begeleiden……. ha! ha! ha! ha! ha! ‘Prettige wedstrijd’ voor deze begeleiders!!

Totaal ongeloofwaardig en bijzonder dom dit idee!! De hoogste tijd om het Coronavirus als een grieppandemie te behandelen: extra voorzichtig omgaan met zwakke, chronisch zieken en ouderen. Zie Zweden: na een iets hoger aantal doden bij de eerste golf, vond men de afgelopen maanden amper besmette personen, terwijl men COVID-19 inderdaad behandelde als een pandemie, dus geen maskers, afstand enz. enz.  Het leven ging gewoon door en werd er amper extra werkloosheid veroorzaakt, alleen bedrijven die met export te maken hebben, hadden te doen met moeilijke omstandigheden…… Nu loopt het aantal ziektegevallen in Zweden wel op, maar dat heeft alles te maken met de gewone griepgolf, immers de Corona PCR test is zonder meer waardeloos en geeft minstens 50% vals positieven……. Zie daarvoor bijvoorbeeld: ‘Uitvinder PCR test (algemeen gebruikt voor COVID-19): onbetrouwbaar als medische test‘ (en zie de links in dat bericht)

Zie ook: ‘Coronavirus: Rutte (VVD premier) en de Jonge (CDA minister) schuiven verantwoording af op burgemeesters terwijl Bruls met 2 km/u. uit de bocht vliegt‘ (en zie de links in dat bericht)

Kinderopvangtoeslagen invordering ook een drama op Radio1 dankzij de ‘o zo leuke’ Marc-Robin Visscher

Gistermiddag op Radio1 rond 17.33u. aandacht voor het kinderopvangtoeslagen drama. Ongelofelijk het verweer van één van de hoofdverantwoordelijken in dit drama dat mensen uit elkaar heeft gedreven, mensen die uit hun huis zijn gezet (een trauma voor eventuele kinderen), faillissement en ga nog maar even door…….. Deze figuur Blankestijn, eertijds directeur van de de dienst Toeslagen bij de Belastingdienst, stelde eenvoudig dat hij de wet had gevolgd, terwijl veel ambtenaren van de Belastingdienst niet begrepen waarom men deze mensen zo hard aanpakte, waarom moesten de mensen niet gewoon de ten onrechte verkregen toeslag plus een boete betalen, maar werd hen opgelegd het hele bedrag plus boete terug te betalen, waarbij het om vele duizenden euro’s ging…… Blankestijn zei doodgemoedereerd dat hij in deze zaak niets over de invorderingen te zeggen had, hij werd als het ware aangestuurd door het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid, (ministerie van SZW)…….. Ofwel de ploert probeerde zijn handen in onschuld te wassen….. Terwijl zijn naam onder de brieven stond die de slachtoffers ontvingen over die invordering……

Nogmaals ‘leuk te horen’ dat één van de hoofdverantwoordelijken PvdA opperhoofd Asscher was…… Onthoudt dat als je in maart gaat stemmen voor de Tweede Kamer verkiezingen!! (waarbij je ook de VVD zou moeten mijden dit daar voormalig VVD oplichter Wiebes, eertijds staatssecretaris, ook één van de hoofdverantwoordelijken was in deze zaak)  Asscher doet sinds een jaar of de PvdA een socialistische partij is geworden die het vooral voor de gewone mens opneemt, een leugen van fabelachtige proporties en zo snel Asscher en zijn partij weer deelnemen in een volgende regering worden al deze woorden gewist, zoals de PvdA dit altijd al heeft gedaan……..

Trouwens belachelijk: Rutte 3 geeft miljarden weg aan bedrijven die ze op voorhand krijgen en als blijkt dat het ten onrechte is moet men terugbetalen, echter waarom kan de overheid daar zoveel miljarden aan spenderen en deze slachtoffers van ambtenarij, NB veroorzaakt door een overheidsdienst, niet alvast schadeloosstellen?? Nee, deze slachtoffers krijgen voor de kerst alleen een fooi (vergeleken bij wat ze onterecht kwijt zijn geraakt, waarbij een aantal zaken niet meer zijn te vergoeden, neem de eerder aangehaalde trauma’s bij kinderen, of scheidingen…)…

Marc-Robin Visscher, verslaggever van Radio1, was op bezoek bij twee slachtoffers van deze smerige affaire, beiden vrouw, die zaten te kijken naar het relaas in de Kamer over dit kinderopvangtoeslagdrama. Visscher begon al héééél leuk (Visscher denkt dat hij een Freek de Jonge* in het kwadraat is) met te zeggen dat de vrouwen naar de tv zaten te kijken met leuke chocolaatjes erbij, waarna hij vroeg: “Wat zijn dat voor snoepdingetjes?”, zenuwachtig zei één van de vrouwen dat dit chocolaatjes zijn, alsof Visscher echt debiel is (hoewel?) en dat niet herkende, terwijl hij zelf al had gezegd dat het chocolaatjes waren…… En het voorgaande bij mensen die zijn getraumatiseerd door wat ze mee hebben moeten maken……..

                                         Visscher aan het werk, de lol ‘spat er vanaf….’

Eén van de vrouwen (Gonzales?) vertelde het verhaal en wat ze dacht toen ze Blankestijn zag, ondanks dat ze een licht accent had, ze is niet Nederlands van geboorte, wist ze in duidelijk Nederlands uit te leggen wat er door haar heen ging, echter toen ze klaar was met haar verhaal, herhaalde Visscher wat ze had gezegd…… Uiterst onbeschoft!!!! (maar ja dat is hij al jaren, hij doet zich voor als een losgeslagen flapuit, ‘zo leuk joh…’)

Tot slot begon Visscher weer over de chocolaatjes en nog onbeschofter pakte hij de glazen pot waar ze inzaten en begon daarmee te rammelen voor de microfoon…… Dat laatste is een ziekte bij de meeste verslaggevers (vooral de mannen) op Radio1, altijd weer moeten ze ergens een klap op geven, of tegenaan schoppen, dan wel er mee te rammelen voor de microfoon, alsof dat ook maar iets toevoegt aan het verhaal, waar de meeste van deze verslaggevers ook hun werk nog eens bijzonder slecht doen……. (tenenkrommend slecht)

* Freek de Jonge was vroeger nog leuk, nu kan hij beter naar het bejaardenhuis gaan en graag naar de gesloten afdeling (nee hoor dat laatste hoeft niet)

Zie ook: ‘‘Het gebrek aan respect voor politici is zorgwekkend…..’ ha! ha! ha! ha!‘ (ook van toepassing op deze zaak, immers een aantal politici, waaronder Asscher en Wiebes waren op de hoogte van e.e.a. en hebben niet ingegrepen, integendeel; vind je het dan gek dat men geen ‘respect’ meer heeft voor politici?? En dan is dit nog maar één van de voorbeelden)

Belastingdienst blijft jacht maken op de gewone mens

Asscher
(PvdA ex-minister) en Wiebes (VVD ex-staatssecretaris) waren op de
hoogte van de jacht op kindertoeslag ontvangers en deden niets

Snel heeft weer gelogen over toeslag kinderopvang en mist elk ethisch besef

Menno Snel (staatssecretaris D66) overleeft zonder enig ethisch besef debat over toeslag kinderopvang

Helma Lodders (VVD 2de Kamer) neemt het op voor belastingdienst klokkenluider i.z. kinderopvangtoeslag

Voor meer berichten over belastingontduiking, klik op
dat label, direct onder dit bericht. Daar zal je ook het volgende bericht tegenkomen: ‘Tamara van Ark (VVD staatssecretaris) wil ‘bijstandstrekkers’ pakken die mede dankzij de kabinetten Rutte werkloos zijn geworden
(de jacht op bijstandsgerechtigden is te vergelijken met de jacht op de
ouders met een toeslag voor kinderopvang, terwijl de fraude met
bijstand wat betreft het schadebedrag nog niet één procent uitmaakt van
de belastingontduiking door welgestelden, daar zou het nu gaan om een bedrag van 15 miljard op jaarbasis, maar ik zou er niet van opkijken als dit bedrag dicht tegen de 20 miljard aanzit….. Zie daarvoor ook: ‘Belastingontduiking: 620.000 Nederlanders met een ‘verhuld vermogen’ in het buitenland

Voorts zie: ‘Belastingontduikers krijgen staatssteun, waar huurders en de grote onderlaag het gelag moeten betalen (een cartoon)‘ (en klik op de links in dat bericht)

Voor meer berichten over Marc-robin Visscher, klik op het label met zijn naam, direct onder dit bericht. 

Aanstelling Michele Flournoy als minister van ‘defensie’ onder Biden, heeft niets met feminisme van doen

De aanstelling van Michele Flournoy als
minister van defensie (lees: oorlog), b
ejubeld
als voorbeeld voor gelijkheid van man en vrouw*,
heeft niets van doen met
feminisme, zo betoogt Caitlin Johnstone volkomen terecht in een artikel over deze
aanstelling, de kop boven haar artikel luidt dan ook: ‘This Isn’t
Feminism, It’s Imperialism In Pumps’.

Flournoy
heeft een heel smerige geschiedenis achter zich bij het Pentagon en ‘zou een baken
zijn geweest voor internationale militaire samenwerking’ (o.a. in
hulp bij militaire staatsgrepen in het buitenland)…… Onder Obama
heeft Flournoy een topfunctie vervuld op dat Pentagon en als zodanig
is ze medeverantwoordelijk voor de coup in Honduras tegen de democratisch gekozen president Zelaya en die in Oekraïne
tegen de democratisch gekozen* president Janoekovytsj…… Voorts is de VS mede verantwoordelijk voor de illgele oorlog tegen Libië, die dat eens rijkste land van Afrika in diepe ellende heeft gestort zodat het nu tot de armste landen van dat continent behoort…… Ofwel
‘feminist’ Flournoy staat tot ver over de pumps in het bloed van mensen die zijn
omgekomen door VS ingrijpen in die periode…….

Caitlin
ergert zich aan de kwalificaties die Flournoy worden toegedicht, zo
zou haar gematigde (‘moderate’) zienswijze steun verzekeren van beide partijen
(Democraten en Republikeinen, Ap) en dat in een positie die door
de senaat moet worden goedgekeurd……. (de senaat die vooralsnog in
handen is van de Republikeinen en dat hoogstwaarschijnlijk zal
blijven)

Het
woord ‘gematigd’ in samenhang met Michele Flournoy is als de
gematigdheid van de zogenaamde gematigde rebellen in Syrië, die
het westen zo bejubelde (zowel in politiek als media), maar die uiteindelijk moordenaars, verkrachters,
martelbeulen en slavenhandelaars/houders bleken te zijn…..
(overigens werden mensen die dit van meet af aan stelden afgedaan als
Assad propagandisten door die westerse politiek en media….)…..

Flournoy
is een bloeddorstige en oorlogswinstmaker aldus Caitlin, die teven de
uitspraak van Medea Benjamin en Nicholas JS Davies aanhaalt die haar
een ‘angel of death’ noemen en die als leider van het ministerie met
de belachelijke aanduiding ‘defensie’ (lees: oorlog) het overzicht zal hebben over
dezelfde agenda van haar voorgangers, de eenzijdige globale
overheersing van de VS, die verantwoordelijk was en is voor rivieren
gevuld met bloed en dat min of meer op dezelfde manier als die
voorgangers…… Niet zo vreemd als je nagaat dat Joe Biden al ver
voor de verkiezingen de Trump administratie slapheid verweet in het
optreden tegen staten als Iran en Venezuela…… Terwijl de immense
terreur van de Trump administratie in de vorm van sancties al enorm
veel doden heeft gekost, in Venezuela zou dit al aan 50.000
mensen het leven hebben gekost…… Als je die terreur
afschildert als slapheid is er van Biden maar één ding te
verwachten: oorlog tegen die landen!!!

Caitlin stelt in haar artikel uiterst sarcastisch (maar alweer volkomen terecht) dat ‘de VS trots mag zijn’, er komt een intersectioneel kabinet met vrouwen die o.a massamoordenaar zijn………. Uiteraard gaat ze verder in op de rol man en vrouw en wat dit betekent in de dagelijkse politieke en ambtelijke praktijk. 

Lees
het volgende schrijven van Caitlin en zegt het voort, tijd dat de
wereld inziet dat oorlogsmisdadigers Biden en Flournoy verantwoordelijk zullen zijn voor
de volgende golf van VS terreur over de wereld en dat deze alweer een stuk groter zal zijn dan onder Trump…….. Maar ja wat wil je? De VS is immers het Vierde Rijk en tevens verreweg de grootste terreurentiteit ter wereld…… In het westen roept men halleluja over de winst van Biden, maar aan hoeveel arme drommels zal dit het leven kosten…???

This
Isn’t Feminism, It’s Imperialism In Pumps

by Caitlin
Johnstone

“President-elect
Joe Biden is expected to take a historic step and select a woman to
head the Pentagon for the first time, shattering one of the few
remaining barriers to women in the department and the presidential
Cabinet,” reads a
new
report from the AP
.
“Michele Flournoy, a politically moderate Pentagon veteran, is
regarded by U.S. officials and political insiders as a top choice for
the position.”

“Seen
as a steady hand who favors strong military cooperation abroad,
Flournoy, 59, has served multiple times in the Pentagon, starting in
the 1990s and most recently as the undersecretary of defense for
policy from 2009 to 2012,” says the AP. “She serves on the
board of Booz Allen Hamilton, a defense contractor, which could raise
concerns from some lawmakers. But her moderate views would likely
ensure wide bipartisan support in a position that requires Senate
confirmation.”


AP Politics



@AP_Politics

President-elect Joe Biden is expected to take a historic step and select a woman to head the Pentagon for the first time. U.S. officials and political insiders regard Michele Flournoy as a top choice for the job. http://apne.ws/yb51l0v

Biden likely to break barriers, pick woman to lead PentagonWASHINGTON
(AP) — President-elect Joe Biden is expected to take a historic step
and select a woman to head the Pentagon for the first time, shattering
one of the few remaining barriers to women in…

apnews.com

2,767


827 people are talking about this

This
word “moderate” which the AP news agency keeps bleating is
of course complete nonsense. Standing in the middle ground between
two corporatist warmongering parties does not make you a moderate, it
makes you a corporatist warmonger. Flournoy is no more “moderate”
than the “moderate rebels” in Syria which mass media
outlets like AP praised for years until it became undeniable that
they were
largely
Al Qaeda affiliates
;
the only reason such a position can be portrayed as mainstream and
moderate is because vast fortunes have been poured into making it
that way.

As
we
discussed
recently
,
Flournoy is a bloodthirsty imperialist and war profiteer who peace
activists Medea Benjamin and Nicolas JS Davies

accurately labeled

an “angel of death” for the American empire. As leader of
the laughably titled Department of “Defense” she can be
expected to oversee the same agendas of unipolar global domination at
the expense of rivers of blood as her predecessors, in more or less
exactly the same ways.

There
is nothing special or noteworthy about a murderous ghoul rising to
the top of a war machine that can only be run by murderous ghouls.
But because Michele Flournoy is a woman, we will see her appointment
as “Defense” Secretary applauded and upheld as a major
landmark for women by a political/media class which has never cared
about women beyond their ability to turn the gears of the machine.

And
of course establishment narrative managers are already greasing the
wheels for that applause.


Mieke Eoyang



@MiekeEoyang

White progressives training their fire on women and women of color who are under consideration to lead the nat sec departments makes me deeply uncomfortable about their allyship for those communities.

Especially when the nat sec community is dominated by white men.

2,243

2,773 people are talking about this

“White
progressives training their fire on women and women of color who are
under consideration to lead the nat sec departments makes me deeply
uncomfortable about their allyship for those communities,”
tweeted
MSNBC contributor Mieke Eoyang. “Especially when the nat sec
community is dominated by white men.”

It’s
only going to get dumber from here, folks.

Let’s
clear this up before the girl power parade starts:the first woman to
head the US war machine will not be a groundbreaking pioneer of
feminist achievement. She will be a mass murderer who wears Spanx.
Her appointment will not be an advancement for women, it will be
imperialism in pumps.

Modern
mainstream feminism has abandoned women’s interests so thoroughly and
completely in almost all spheres of importance that it has largely
become only superficially distinct from the patriarchy it purports to
oppose. The plight of mothers, elderly women, young girls, caregivers
and wives have been almost entirely shuffled out of popular
discourse, with focus instead shifted onto discussions about whether
women are being adequately rewarded for their service to the God of
Capitalism, or how they’re just as qualified as men to murder
thousands of people at a time.

Instead
of fighting to correct the societal imbalances which have resulted
from millennia of male domination of society, mainstream feminism now
promotes and applauds the very worst aspects of those imbalances.
Instead of fighting to help women out of the impossible situation
where they’re expected to simultaneously be successful capitalists
and good mothers in an economic system where families can’t survive
on a single income and children and the elderly are being neglected,
we’re getting headlines about murderous warmongers “breaking
barriers” and think pieces about how
women
should be allowed to inherit dukedoms
.


Helen Lewis



@helenlewis

Why can’t a girl inherit a dukedom? In Britain, there’s a new frontier for feminism—the aristocracy. I met the campaigners trying to drag the peerage into the 21st century (and got to pet a horse). https://www.theatlantic.com/international/archive/2020/11/feminist-aristocrats-who-want-daughters-rights/617067/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=share 

When Discrimination Targets the Privileged

The feminist aristocrats fighting for the right of daughters to inherit peerages

theatlantic.com

548


265 people are talking about this

In
a system where dominant cultural narratives are
always
being deliberately twisted

toward the advantage of the powerful, healthy collective impulses
consistently wind up being diverted and corrupted until they find
themselves unwittingly serving the very forces they set out to push
back against. Movements toward racial equality have been twisted into
support for the Democratic Party whose austerity policies and legal
authoritarianism disproportionately hurt racial minorities worse than
anyone else. Movements to elect a Democratic Socialist get funneled
into support for the idiotic Russia conspiracies of the
#Resistance.
Movements to fight patriarchy wind up amplifying the most unhealthy
aspects of patriarchy.

A
true feminism would work toward a reversal of all the unhealthy
aspects of society which were put there by social engineers without
any input from women.

All
around the world for thousands of years, wherever a civilization
sprang up, the larger, stronger gender was naturally in a position to
assert dominance over the way that civilization was run. Leadership
systems were invented by men, social hierarchies were invented by
men, marriage was invented by men, family structural norms were
designed by men, money was invented by men, war was invented by men,
and men invented religions which just so happened to have patriarchal
gods who all agreed that the way men had set things up was indeed
right and just.

Women
were essentially property throughout most of this, and thus had very
little input into how any of it was set up. Generation after
generation after generation of women were born into this
male-engineered society, over thousands and thousands of years, into
a system so deeply and extensively normalized that it’s almost
impossible to imagine what our society might look like had it not
been dominated entirely by men throughout its history.

And
then, very, very recently in the grand scheme of things, a healthy
impulse emerged among women to cease being second-class citizens, and
to instead stand as equals with their brothers.

In
response, after much whining and foot-dragging, the men who ran
things said in effect, “Right. Okay. You want equality? Fine. The
jobs we invented are over there, the capitol building for the
government we invented is over there, the bank for the economic
system we invented is across the street, the Department of War is two
blocks that way, and the Church of the Patriarchal God is around the
corner. Welcome to equality!”

And
some rich guys standing by watching leaned in and whispered to each
other, “Sweet, double the workforce! We can halve their wages!”


Caitlin Johnstone 


@caitoz

Biden Will Have The Most Diverse, Intersectional Cabinet Of Mass Murderers Ever Assembled

“2021, here we come!”https://caitlinjohnstone.substack.com/p/biden-will-have-the-most-diverse 

Biden Will Have The Most Diverse, Intersectional Cabinet Of Mass Murderers Ever Assembled

Well
you’ll be happy to know that the next US president and his crack team
of ventriloquists are assembling a cabinet of mass murderers that’s as
diverse, inclusive and intersectional as America…

caitlinjohnstone.substack.com

2,223

955 people are talking about this

We
should not be cheering for women rising to the top of a psychopathic
war machine. We should be dismantling that war machine and rolling
back all the conditions which led to it.

True
feminism, which is interested in guiding the world toward balance and
heath in a way that benefits women and their children, would make
this a priority.

Push
against the celebrations of women being elevated to positions which
go directly against the interests of women. Do not let mass murder
and psychopathy become the landmark for success in the kind of world
we are creating for our daughters. Oppose this madness and push for
the kind of world we all know deep down we ought to have.

____________________________

Thanks
for reading! The best way to get around the internet censors and make
sure you see the stuff I publish is to subscribe to the mailing list
for at 
my
website
 or on
Substack
,
which will get you an email notification for everything I publish. My
work is 
entirely
reader-supported
,
so if you enjoyed this piece please consider sharing it around,
liking me on 
Facebook,
following my antics on 
Twitter, throwing
some money into my tip jar on 
Patreon or Paypal,
purchasing some of my 
sweet
merchandise
,
buying 
my
new book Poems For Rebels
 or
my old book 
Woke:
A Field Guide for Utopia Preppers
.
For more info on who I am, where I stand, and what I’m trying to do
with this platform, 
click
here
.
Everyone, racist platforms excluded, 
has
my permission
 to
republish, use or translate any part of this work (or anything else
I’ve written) in any way they like free of charge.

Bitcoin
donations:1Ac7PCQXoQoLA9Sh8fhAgiU3PHA2EX5Zm2

#biden,
#feminism,
#imperialism,
#michele-flournoy,
#news,
#politics,
#war,
#women

Caitlin
Johnstone

| November 15, 2020 at 3:28 am | Tags:
biden,
feminism,
imperialism,
michele
flournoy
,
news,
Politics,
war,
women
| Categories:
Article,
News
| URL:
https://wp.me/p9tj6M-2nY

===============================================

* Flournoy is bepaald niet de enige vrouw die Biden (ofwel zijn poppenspelers) in zijn team wil hebben, naast zijn keus voor Kamala Harris als vicepresident, schijnt hij nog meer vrouwen te willen aanstellen. Dit is overduidelijk een gebaar naar de vrouwlijke achterban van de Democraten, daar een groot deel van die vrouwen Elizabeth Warren als president hadden willen zien….. (en zij was zonder meer een veel slimmere en intelligentere president geweest dan de dementerende kraai Biden…..) Harris is uiteraard een groot gebaar naar de gekleurde bevolking in de VS……..

** Met de nadruk op ‘democratisch gekozen’, daar de VS immers altijd schermt met de leugen dat ze de democratie over de aarde willen verspreiden met haar staatsgrepen en illegale oorlogen, terwijl de praktijk het tegenovergestelde laat zien……. (hetzij door een democratisch gekozen president af te zetten, dan wel een dictator te installeren…..)

Zie ook: ‘Team Biden voor meer censuur op het internet

Green New Deal, ofwel linkse tak van de Democraten niet verantwoordelijk voor mager resultaat dat de partij boekte (bij de verkiezingen) voor het Congres

De hypocrisie van ‘liberale en linkse’ Democratische stemmers

Democratie is meer dan verkiezingen alleen: tijd dat politici dat in hun oren knopen

Met de winst van Biden is het fascisme in de VS bepaald niet weggestemd

Biden (de gekozen VS president) al bezig met aanstelling van door Republikeinse eisen geschikte ‘kabinetsleden’‘ 

Het electorale college in de VS, met ‘kiesmannen’, werd opgetuigd om de slavernij te laten voortbestaan’

VS militarisme marcheert door: geen discussie of media aandacht voor Washingtons oorlog tegen de wereld

VS moordmachine weer in handen van ‘volwassen en bekwame leiding’‘ 

Joe Biden president, echter de peperdure campagne was zo slecht dat de senaat in handen blijft van de Republikeinen……‘ (en zie de links in dat bericht!!)

En ter zijde: De EPA heeft toestemming gegeven om dicamba te herintroduceren op de VS markt, leuk vooruitzicht daar Biden TTIP zal tekenen

Bidens puppeteers verwijten Trump slap buitenlands optreden‘ 

Post NL ‘van vitaal belang voor Nederland’, ziet de Benelux als Nederlands grondgebied

Post NL
mocht niet worden overgenomen door het Belgische Bpost, daar VVD
oplichter Kamp, destijds minister en de onmetelijke topgraaier van
Post NL, Herna Verhagen*, stelden dat de postverzorging
van vitaal belang is voor de Nederlandse maatschappij, terwijl juist
deze 2 ploerten de postdienst hebben uitgekleed tot een
onaanvaardbaar minimum, een gang van zaken die Verhagen en de
verantwoordelijken in Rutte 3 nog steeds nastreven: het totaal
vernietigen van deze vitale dienst voor onze maatschappij……

DeBeurs.nl
kwam vanmorgen met het bericht (overigens ook op BNR) dat Post NL nu
ook de rest van haar belang in de Italiaanse postdienst Nexive van de
hand heeft gedaan. Volgens KBC Securities is het positief dat Post NL
zich verder stroomlijnt met deze verkoop….. Niets over de
resultaten van die zogenaamde Italiaanse dochter van Post NL….

Post NL
wil zich ‘concentreren’ op de postmarkt in Nederland, België en
Luxemburg…… Kortom Post NL dat niet verkocht mocht worden aan
Bpost, de Belgische postdienst, wil de grootste worden op deze
Benelux markt, terwijl het hier illegaal het monopolie heeft verworven op de postbezorging….. (door de overname van Sandd en dat nadat dit bedrijf stelde ook de particuliere postmarkt op te willen daar het stelde de postbezorging veel goedkoper te kunnen doen dan de prijs die Post NL daarvoor rekent…..) 

Het is te hopen voor de bevolkingen van België en Luxemburg dat haar regeringen beseffen dat met
het binnenhalen van Post NL de postdienst in die landen ten dode zal zijn
opgeschreven, immers ook daar zal Post NL proberen monopolist te worden…….. 

Post NL wil zich voornamelijk ‘stroomlijnen’ op de
pakketdienst, vandaar dat de postdienst steeds onaantrekkelijker
wordt gemaakt met steeds duurdere postzegels, het het vernietigen van de
dienstverlening en de postinfrastructuur….. Gegarandeerd dat in
België en Luxemburg hetzelfde te zien zal zijn, althans als de
poging van Post NL succesvol zal zijn om in die landen de grootste postbezorger te
worden……..

Uiteraard noemt DeBeurs.nl het positief dat Post NL de organisatie verder stroomlijnt, immers dit mediaorgaan is er voor aandeelhouders en die zijn altijd blij met stroomlijning en snijden in kosten zoals het ontslaan van arbeiders dan wel het onderbetalen van personeel, immers dat is goed voor de aandelen……

‘Positief
dat PostNL organisatie verder stroomlijnt’

Gepubliceerd op 16
november 2020 09:19

AMSTERDAM (AFN) – PostNL heeft weer
een nieuwe stap gezet in zijn streven om zich meer op de Benelux te
richten. Dat stellen analisten van KBC Securities over de verkoop van
het volledige belang in de voormalige Italiaanse dochter Nexive.
Volgens de marktvorsers is het positief dat PostNL erin slaagt om de
eigen organisatie verder te stroomlijnen.

De grootste logistieke
dienstverlener van Italië, Poste Italiane, neemt Nexive in zijn
geheel over. Dat betekent concreet dat een belang van 20 procent dat
PostNL nog bezat en de 80 procent van Nexive dat deze zomer door
PostNL al was verkocht aan het Duitse Mutares, overgaan naar de
nieuwe eigenaar. Poste Italiane meldde dat de partijen overeen zijn
gekomen dat aan Nexive een prijskaartje hangt van 60 miljoen euro,
maar dat de uiteindelijke prijs na afronding van de deal begin
volgend jaar bekend wordt gemaakt.

KBC handhaaft zijn buy-advies voor
PostNL, met een koersdoel van 3,40 euro. Het aandeel PostNL noteerde
maandagochtend kort na opening van de Amsterdamse beurs 1,6 procent
hoger op 2,73 euro.

=====================================

*
Deze Verhagen verdient 1,4 miljoen euro per jaar (intussen gegarandeerd meer daar dit een cijfer is uit 2016), terwijl deze schoft
haar personeel op een schunnige manier uitneemt……

 Zie ook: ‘Herna Verhagen (Post NL) over mooie cijfers postbezorging: zandzakken voor de deur!!

US Postal Service wordt in hoog tempo uitgekleed om stemmen per post tegen te gaan, plus de teloorgang van Post NL

Post NL verkoopt Italiaanse dochter om zich meer te richten op de Nederlandse en…. Belgische postmarkt!!‘ (de leugen: alsof Post NL een winstgevend bedrijf zou verkopen…….) 

Post NL’s overname van Sandd ‘doorslaand succes’: personeel Sandd gaat er zwaar op achteruit…..‘ 

PostNL is weer monopolist. Heeft de marktwerking gefaald?‘ (een artikel van Trouw)

Post NL weigert botweg te voldoen aan de eis van de rechter om de fusie met Sandd terug te draaien‘ (Post NL topgraaier Verhagen wordt dan ook gedekt door de VVD, het CDA, D66, PvdA en ChristenUnie)

Rechter niet akkoord met fusie PostNL en Sandd‘ (een artikel van Trouw)

Post NL niet overgenomen door Bpost, het bedrijf is gezond en klaar voor het opdoeken van de postbezorging……….

Post NL nog niet klaar met vernietiging postdienst, waar de resultaten van de pakketpost tegenvallen

Post NL draait nu ook de december post de nek om

Herna Verhagen (Post NL) staat voor ‘een goed, bereikbaar en betrouwbaar postnetwerk……’‘ (ha! ha! ha! ha! Wat een oplichter!!)

Post NL kan met de overname van Sandd definitief een punt achter de briefpost zetten
    

William Moorlag (PvdA Tweede Kamer) wil fusie Post NL en Sandd ten koste van alles

ACM geeft Post NL toestemming de postmarkt verder de nek om te draaien

Post NL wil de belastingbetaler als verplichte sponsor

Post
NL verantwoordelijk voor uitbuiting personeel, die door onderaannemers
onder dwang zelfs drugs en andere verboden zaken vervoeren

Post NL, beleid van directeur Verhagen is een regelrechte ramp, nu zelfs een tekort aan postbezorgers……..

Post
NL draait niet alleen de postbezorging de nek om, maar ook de
postsorteerders, zodat de service nog verder onderuit wordt
gehaald……

PostNL onderuit op beurs na slechte cijfers, ‘oorzaak is een slecht resultaat in de postmarkt….’ ha! ha! ha! ha! ha!

Jongerius (PvdA EU) heeft extra baan bij Post NL……..

Poolse pakketbezorgers uitgenomen door Post NL……..

Kamp (VVD) geeft Post NL voor de laatste keer toestemming de postbezorging nog verder de nek om te draaien………

Post NL eist versoepeling van Rutte 3, zo niet, zal de plattelandsbevolking voor de gevolgen opdraaien……..

Kamer wil maatregelen tegen kapitalistisch fenomeen vijandige overname…. Daar zal je ‘t hebben!

Herna Verhagen (Post NL) de postvolumes zijn helaas weer gedaald en er zal personeel uit moeten……. Post ausradieren deel 85

Aangetekende digitale post…… Knettergek!!

‘Kamp
‘bewaakt’ onze postbezorging: Post NL is ‘mean en lean…’ ha! ha! ha!
ja! Ja, zo kan je een sterfhuisconstructie ook noemen!!

‘Kamp: het gaat goed met de post…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!’ Overname Post NL door Bpost

Post NL heeft slechter resultaat geboekt ‘dan verwacht……..’ ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Post NL krijgt toestemming van ACM de postmarkt de nek om te draaien………

Post NL gaat vrolijk door met de post de nek om te draaien…….

Kamp keurt verdere afbraak postmarkt door Post NL goed…….

Post NL breidt bezorgtijden pakketpost uit, terwijl via een sterfhuisconstructie, de postbezorging de nek word omgedraaid…….

Post
NL klaagt over ACM, die de toegankelijkheid van de
‘postdienstverlening’ in gevaar brengt……. ha! ha! ha! ha! ha! ha!
Inderdaad dat moet je aan Post NL overlaten, de top van dat bedrijf kan
dat veel beter!!!!

Post NL mag de postmarkt verder de nek omdraaien met giga prijsverhoging……’

Air France-KLM wil nog eens 6 miljard bij elkaar scharrelen

Rups
nooit genoeg Air France-KLM wil van de Franse overheid nog eens een
bedrag van 3 miljard euro vragen en aan Rutte 3 een bedrag van 1 miljard…… In totaal wil
het bedrijf een extra geldinjectie van 6 miljard, waar in het eerste
kwartaal van 2021 een aanvullend bedrag van 2 miljard gevraagd zal
worden van beleggers……..

Bruno Le
Maire, de Franse minister van Financiën heeft al laten weten dat de
Franse staatskas (gevuld met belastinggeld) al wijd openstaat voor
Air France KLM…..

Het
meest lullige is wel dat de belastingbetaler uiteindelijk opdraait
voor de gegeven steun, zoals dit ook gebeurde nadat de bankencrisis
in volle hevigheid losbarstte…… Hoewel dat geld voor een fiks
deel is terugbetaald, hebben de burgers jarenlang moeten bloeden om
die steun te betalen en zoals we weten: het geld dat banken en
verzekeringsmaatschappijen terugbetaalden, werd niet aan ons burgers
teruggegeven als lastenverlichting, integendeel dat geld werd
gebruikt om o.a. bedrijven te fêteren op belastingverlagingen en
op subsidies voor innovaties, waar overigens niets van terecht is gekomen…..

Om aan te geven over welke bedragen e.e.a gaat: Air France-KLM heeft tot nu toe in totaal 10,4 miljard euro aan staatssteun gekregen, waarbij niet vergeten moet worden dat de Nederlandse staat een kredietgarantie heeft afgegeven voor andere vormen van miljarden steun, zoals die van banken en dat voor deze letterlijke en figuurlijke luchtreus…….. Alsof het voorgaande niet genoeg is, heeft de Nederlandse staat een enorm kapitaal verloren door het instorten van het aandeel Air France-KLM, daar de zo door de media geprezen CDA flapdrol en godbetert minister van Financiën Hoekstra zo nodig een groot aantal aandelen van deze maatschappij moest opkopen…..

‘Air
France-KLM overweegt nog eens 6 miljard op te halen’

Gepubliceerd op 17
november 2020 18:32

Air France-KLM overweegt nog eens 6 miljard op te halen' | IEX.nl

PARIJS (AFN/RTR) –
Luchtvaartconcern Air France-KLM overweegt nog eens 6 miljard euro
aan extra kapitaal op te halen bij de Franse en Nederlandse overheid
en andere investeerders. Dat meldde de Franse krant Le Monde op basis
van ingewijden. Het bedrijf heeft al steun gehad van in totaal 10,4
miljard euro van de Franse en Nederlandse staat, die allebei
aandeelhouders zijn van de luchtvaartcombinatie.

Volgens Le Monde kan daar nog eens
4 miljard euro aan extra staatssteun bovenop komen. Het zou dan gaan
om 3 miljard euro aan steun vanuit Parijs en 1 miljard euro vanuit
Den Haag. Daarnaast zou het bedrijf in het eerste kwartaal van 2021
een bedrag van 2 miljard euro willen ophalen bij beleggers, aldus
bronnen tegen Le Monde. Air France-KLM wilde de geen commentaar geven
op het bericht.

De Franse minister van Financiën
Bruno Le Maire heeft gezegd dat de Franse overheid klaar staat om
meer steun te bieden aan het bedrijf om zo door de coronacrisis te
komen.

================================================

Zie ook: ‘Noorwegen weigert terecht steun te geven aan Noorse luchtvaartmaatschappij, vergelijk dat eens met de steun voor Air France-KLM

KLM aandeel ingestort, een verlies aan belastinggeld voor ons allen en dan komt daar nog de miljarden steun bij

KLM onmisbaar? Zo duidelijk is dat niet

KLM met een heel grote middelvinger voor het Nederlandse volk

KLM krijgt 3,4 milard euro voor vliegtuigoverlast, terwijl zorgmedewerkers kunnen barsten, een applausje vindt men in Rutte 3 voldoende‘ 

Nederland trots op de KLM aldus de VPRO: leve de miljarden aan belastinggeld die in dit ‘duurzame bedrijf’ worden gestoken‘ 

Coronavirus: KLM ontslaat 2.000 mensen, schrapt vluchten met de Boeing 747 en krijgt een bak belastinggeld van de overheid

Cora
van Nieuwenhuizen (VVD minister Infrastructuur en Waterstaat) vindt het
asociaal als Nederlanders op vakante gaan naar Turkije…… Nu wat ik
asociaal vind ‘Cora!!’

Aankoop Nederlandse staat Air France-KLM aandelen voor 740 miljoen euro

—————————————————————————————

Wat betreft Schiphol: Schiphol zou uiterst belangrijk zijn voor de economie: Schiphol goed voor economie? Heel wat minder dan men je wil doen geloven‘ 

Schiphol winstgevend en uiterst belangrijk voor de Nederlandse economie? Lees dit!‘ (zie ook de links in dat bericht, anders dan de hieronder getoonde) 

Schiphol mag groeien aldus o.a. Maxim Verhagen (ex-CDA-minister en voorzitter Bouwend NL)

Remco Dijkstra (VVD 2de kamer) eist bijna jankend extra vluchten Schiphol en opening Lelystad Airport‘ 

Schiphol dat voor elk geland vliegtuig € 80,– betaalt, schrijft geheel hypocriet ‘groene obligaties’ uit‘  

Vliegreizen vanaf Schiphol goedkoper dan die vanaf Duitse vliegvelden

Schiphol
verlaagt tarieven vanwege grote aantal reizigers, dat weer zorgt voor
meer reizigers en het opnieuw verlagen van de tarieven……… ha! ha!
ha! Uh, o ja, gecondoleerd Eindhovenaren……

 

Klimaatakkoord: groei Schiphol plus een biomassacentrale en de Binnenhof bbq met daartoe behorende corruptie‘ (zie ook de links in dat bericht voor meer artikelen over het klimaatakkoord dat geen zoden aan de dijk zet)

Lelystad Airport: 47% van 1.200 inwoners in Gelderland, Overijssel en Flevoland ‘is voor vakantievluchten op Lelystad Airport’

Schiphol vluchten moeten kunnen groeien en Lelystad Airport moet open, juist vanwege de duurzaamheid aldus Elbers (KLM)‘ (ja ja, deze grofgraaiende leugenaar durft wel……) 

Oostvaardersplassen: wel vliegtuigen, geen grote grazers………

Dijsselbloem: Nijhuis, grofgraaier van Schiphol heeft de 9 ton, die hij vorig jaar bij elkaar graaide, meer dan verdiend!!!

Mansveld houdt rekening met het afschieten van grote hoeveelheden ganzen, bij uitbreiding Lelystad ‘Airport…’

Lelystad
Airport: Kees Linse kritisch over uitbreiding van dit vliegveld, maar
vindt het onderzoek naar uitbreiding ‘goed werk…’ ha! ha! ha! ha!

Attje Kuiken voor uitbreiding vliegveld Lelystad……..‘ (Kuiken 2de Kamer PvdA)

Lelystad ‘Airport’ moet tegen de trent in uitbreiden…………..

Lelystad Airport: Hans Alders heeft schijt aan het milieu en de burger

Sjoerdsma D66 en Omtzigt CDA (beiden Tweede Kamerleden) ontvangen geheel hypocriet de Magnitsky Award voor de wet tegen mensenrechtenschendingen

Vanmorgen werd bekend gemaakt dat CDA volksverlakker Omtzigt en D66 oplichter Sjoerdsma de Magnitsky Award ontvangen voor hun inzet t.b.v. de Magnitsky-wet, een wet waarmee mensenrechtenschendingen worden ‘beloond’ met EU sancties…..

Magnitsky was een zogenaamde Russische dissident die zou zijn vermoord in de gevangenis. Inschieten voor open doel zullen de 2 gedacht hebben, immers door een wet te noemen naar deze figuur, konden ze er gif op innemen dat ze beloond zouden worden met de prijs die dezelfde naam draagt…… ‘Maar goed’ dat interesseert me niet eens zoveel, hoe duidelijk het er ook op ligt…. (persoonlijk zou ik me kapotschamen)  

Erger is het feit dat men deze Magnitsky-wet wil invoeren (er wordt volgende maand in de EU over gestemd), terwijl de EU zelf bol staat van de mensenrechtenschendingen….. Neem de omgang met Roma en Sinti in Roemenië en Hongarije, waar deze mensen worden behandeld als was WOII nog niet begonnen (deze groep werd als de Joden al voor WOII vervolgd in een groot deel van Europa……)…..

Voorts kan je stellen dat landen als Hongarije en Polen, die de EU niet eens kan aanpakken voor verregaande aantasting van het recht en de media, zoals nu blijkt met de blokkade die deze landen hebben ingezet op de enorme EU begroting en financiële Cornahulp voor de zwaar getroffen Zuid-Europese landen…… Vrije media en onafhankelijke rechtspraak kan je logischerwijs ook zien als belangrijke mensenrechten!!

Dan zijn er nog de vluchtelingen in Griekenland en Turkije, waar de andere EU-lidstaten mondjesmaat een paar vluchtelingen van over willen nemen, terwijl er een VN Vluchtelingenverdrag ligt dat landen verplicht om vluchtelingen voor oorlog en vervolging onderdak te bieden….. (zelfs de Turkije deal van 6 miljard ging al in tegen dat vluchtelingenverdrag….) Waar nog aan toegevoegd moet worden dat het grootste deel van die vluchtelingen op de loop is voor oorlogen, die NB door het westen, onder aanvoering van de VS illegaal zijn begonnen…….. (en ja ook met hulp van Nederland….) Oh ja, daar speelt Hongarije ook nog een ‘mooie rol’: met scherp bewapende figuren jagen aan de Hongaarse kant van de grens op vluchtelingen (o.a. Omtzigt en de Lange van het CDA hadden bewondering voor hoe fascist Orbán, de premier van Hongarije omgaat met vluchtelingen; dezelfde Orbán die met zijn partij nog steeds deel uitmaakt van de EVP, de EU fractie waar ook het CDA deel van uitmaakt…….)

Meer dan belachelijk die Magnitsky Award en zeker waarvoor deze nu wordt toegekend!!

Team Biden voor meer censuur op het internet

In
de aanloop naar de VS presidentsverkiezingen heeft Joe Biden,
hoogstwaarschijnlijk de nieuwe president van de VS, gepleit voor
censuur van het internet, in de eerste plaats om de twitterberichten
van Trump aangaande stemmen per post te blokkeren……

Bill
Russo, een vooraanstaande medewerker van Joe Biden, heeft vorige week
maandag laten weten dat Facebook aangepakt moet
worden, daar dit platform berichten laat staan die hij misleidend
vindt. Hij postte een twitterbericht met de volgende tekst:
(Facebook, Ap) “is shredding the fabric of our democracy”, ofwel
Facebook vernietigt onze democratie……. Het is duidelijk dat
wanneer figuren als Russo ooit als president aan de macht zouden komen*, het dan afgelopen zal zijn met die democratie, door juist
één van de fundamenten van democratie te vernielen: de vrijheid van
meningsuiting voor iedereen……..

Russo
twitterde verder en stelde dat als je was geschrokken van het
vernietigen van de democratie voor de verkiezingen, je nog veel meer
vernietiging van de democratie staat te wachten na de verkiezingen

Eén
en ander nadat tijdens de verkiezingscampagne bijvoorbeeld
berichtgeving over Hunter Biden, de zoon van de nieuwe president,
werd gecensureerd, berichtgeving over misdadig handelen van die
zoon…… Niemand in het team van Biden vond deze censuur een
bedreiging van de democratie, terwijl dit uiteraard wel zo is…..
Men stelt doodleuk dat het hier gaat om bedrijven en niet om personen
en er daarom geen sprake is van censuur…… ha! ha! ha! ha! ha! Ja
ik lach wel, maar het is natuurlijk in- en intriest dat het team
van de komende president zo over democratie en censuur denkt…….

Russo
stelde dat hij dit probleem al een jaar lang heeft aangekaart bij
Facebook, maar hij geen antwoord krijgt en dat de democratie groot
gevaar loopt…… Wellicht is Russo vergeten dat Facebook begin dit
jaar nog heeft aangegeven dat het misleidende informatie van
presidentskandidaten, dus ook van Joe Biden, niet zal verwijderen van
haar platform…..

Nogmaals:
het zijn de Democraten die een gevaar zijn voor de democratie,
juist door censuur te eisen, een zaak die alleen thuishoort in
dictaturen……

Jonathan
Turley, de schrijver van het hieronder opgenomen artikel stelt dat
hij zichzelf ziet als een Internet ‘originalist’ en internet
‘originalisme’ kan alleen bestaan zonder censuur. De sociale media bedrijven moeten zich
houden aan hun originele taak, het doorgeven van berichten, i.p.v.
zich te begeven op het gladde ijs van politieke vooringenomenheid en
opportunisme, aldus Turley, die vervolgde met te zeggen dat deze bedrijven immers eenzelfde taak hebben als telefoonbedrijven!!
Volgens Turley hebben we geen bedrijven nodig die ons beschermen
tegen schadende of misleidende gedachten. De oplossing voor slechte
informatie is meer informatie en geen door anderen toegestane informatie, aldus
Turley en daarin heeft hij groot gelijk!!

Het
hieronder opgenomen artikel werd eerder gepubliceerd op de site van
Jonathan Turley, ik nam het over van Information Clearing
House
(onder het bericht kan je klikken voor een ‘Dutch vertaling’ dit neemt wel enkele tientallen seconden tijd in beslag):

Shredding
The Fabric Of Our Democracy”: Biden Aide Signals Push For Greater
Censorship On The Internet

By
Jonathan Turley

November
12, 2020 “
Information
Clearing House

– We have been discussing
the calls for top Democrats for increased private censorship
on
social media and the Internet.  President-elect Joe Biden has
himself called for such censorship, including blocking President
Donald Trump’s criticism of mail-in voting. Now, shortly after the
election, one of Biden’s top aides is ramping up calls for a
crackdown on Facebook for allowing Facebook users to read views that
he considers misleading — users who signed up to hear from these
individuals.  Bill Russo, a deputy communications director on
Biden’s campaign press team, tweeted
late Monday that Facebook “is shredding the fabric of our
democracy” by allowing such views to be shared freely.

                                              

Russo tweeted that “If
you thought disinformation on Facebook was a problem during our
election, just wait until you see how it is shredding the fabric of
our democracy in the days after.” Russo objected to the fact that,
unlike Twitter, Facebook did not move against statements that he and
the campaign viewed as “misleading.” He concluded.
“We pleaded with Facebook for over a year to be serious about these
problems. They have not. Our democracy is on the line. We need
answers.”

Steve
Bannon literally called for the beheading of FBI Director Wray and
Dr. Fauci in a video on November 3. It was live on Facebook for 10
hours before it was removed after a journalist inquired about the
video.

Bannon? His page is still live on Facebook.

Bill
Russo (@BillR) November
10, 2020

For those of us in the
free speech community, these threats are chilling. We saw incredible
abuses before the election in Twitter barring access to a true
story in the New York Post
about Hunter Biden and his alleged
global influence peddling scheme. Notably, no one in the Biden camp
(including Biden himself) thought that it was a threat to our
democracy to have Twitter block the story (while later admitting that
it was a mistake).

I have previously
objected to such regulation of speech. What is most disturbing is how
liberals have embraced censorship and even declared that “China
was right”
 on Internet controls. Many Democrats have
fallen back on the false narrative that the First Amendment does not
regulate private companies so this is not an attack on free speech.
Free speech is a human right that is not solely based or exclusively
defined by the First Amendment.  Censorship by Internet
companies is a “Little Brother” threat long discussed by free
speech advocates.  Some may willingly embrace corporate speech
controls but it is still a denial of free speech.

This is why I recently
described
 myself as an Internet Originalist:

The
alternative is “internet originalism” — no censorship. If
social media companies returned to their original roles, there would
be no slippery slope of political bias or opportunism; they would
assume the same status as telephone companies. We do not need
companies to protect us from harmful or “misleading” thoughts.
The solution to bad speech is more speech, not approved speech.

If Pelosi
demanded that Verizon or Sprint interrupt calls to stop people saying
false or misleading things, the public would be outraged. Twitter
serves the same communicative function between consenting parties; it
simply allows thousands of people to participate in such digital
exchanges. Those people do not sign up to exchange thoughts only to
have Dorsey or some other internet overlord monitor their
conversations and “protect” them from errant or harmful thoughts.

Russo’s comments
mirror the comments of other Democrats who are seeking greater
censorship. Indeed, in the recent Senate hearing on Twitter’s
suppression of the Biden story, Democratic senators ignored the
admissions of Big Tech CEOs that they were wrong to bar the story
and, instead, insisted that the CEOs pledge to substantially increase
such censorship. Senator Jacky Rosen warned the CEOS that “you are
not doing enough” to prevent “disinformation, conspiracy theories
and hate speech on your platforms.”

Again, as someone
raised in a deeply liberal and Democratic family in Chicago, I do not
know when the Democratic party became the party for censorship.
However, limiting free speech is now a rallying cry for Democratic
members and activists alike. At risk is the single greatest invention
for free speech since the printing press.  Russo’s comments
reaffirms that the Biden Administration will continue this assault
against Internet free speech.  What is most unnerving is that
Russo is denouncing such free speech as “shredding the fabric of
our democracy.” There was a time when free speech was the very
right that we fought to protect in our democratic system.  It
was one of the defining principles of our Constitution system. It is
now being treated as a threat to that system.

Jonathan
Turley is an American attorney, legal scholar, writer, commentator,
and legal analyst in broadcast and print journalism. He is a
professor at the George Washington University Law School, and has
testified in United States Congressional proceedings about
constitutional and statutory issues. –
Source

Click
for

Spanish,
German,
Dutch,
Danish,
French,
translation- Note-
Translation
may take a moment to load

Hier
een paar reacties:

Mike
Palecek9h
ago

False
Flags & Conspiracies online conference Dec. 5-6 [Fetzer,
Barrett, Tracy, Dammegard, Kollerstrom, others]
https://falseflagconspiracies2020.com

Reply

Godfree
Roberts 2
days ago

“liberals
have embraced censorship and even declared that “China was right”
on Internet controls”. China WAS right on Internet controls,
but right in a way that we cannot be. In other words, what’s right
for China is not necessarily right for us. First, they trust their
government. Always have. Second, their censorship is publicly
affirmed, practiced and constitutionally blessed. Third, their Chief
Censor has been their leading public intellectual for 2,000 years,
as he is today (magine Noam Chomsky as our censor). Everyone knows
him and can challenge his rulings–and his explanations are usually
interesting and educational. Fourth, their censorship works for
them. Youngsters find it constrictive, their parents find it ‘about
right,’ and their grandparents think its far too permissive. NONE of
them find it oppressive. Fifth, they have the most trusted media on
earth. https://i.imgur.com/Xrws2Aq.jpg


========================================

* Hoewel Russo met Biden waarschijnlijk al veel macht zal krijgen, daar velen Biden zien als een figuur die dementerend is en wordt bespeeld door anderen, dus wellicht al heel snel overheidscensuur van de VS op het internet….. De censuur die nu wordt toegepast gebeurt zoals je hierboven kan lezen door de platforms waarop mensen hun boodchappen kwijt kunnen (Twitter, YouTube, Facebook, enz.) en door de grote internetsites als Google en Apple……… 

Zie ook: ‘Coronavirus: hoe paniek wordt gebruikt om dwingende regels door te voeren en burgerrechten buitenspel te zetten

Duitse Verfassungsschutz vor Verschwörungstheorien waarschuwt geheel hypocriet voor Corona samenzweringstheorieën‘ (en zie de links in dat bericht naar meer artikelen over burgerrechten vs. COVID-19 maatregelen)

Amnesty International wil verbod op ‘haatspraak’ tegen (en bedreiging van) vrouwen‘ (ja ja, Amnesty voor censuur……)

Facebook zal hoogstwaarschijnlijk haar definitie van antisemitisme aanpassen (plus die belachelijke definitie)‘ 

Facebook: Emi Palmor, ex-top Israëlische ministerie van Justitie krijgt topfunctie bij Facebooks censuurplatform‘  

Zwangere vrouw in Australië gearresteerd voor het op Facebook posten van protest tegen de COVID-19 maatregelen
(zie ook de links in dat bericht naar artikelen over het Coronavirus en
het misbruik van deze ziekte om burgerrechten in te perken)

YouTube verwijdert in aanloop naar presidentsverkiezingen video’s met info verkregen middels hacken, censuur door VS techreuzen‘ 

Facebook dat zo hoog van de toren blaast over fake news, staat keiharde leugens van Trump toe‘ 

Robert Epstein: Google en Facebook corrumperen de politiek en manipuleren de presidentsverkiezingen‘ (en zie de links in dat bericht over Facebook, censuur en de manipulatie van de verkiezingen in de VS) 

Robert F. Kennedy sprak op anti-Coronamaatregelen demo in Berlijn, gecensureerd door veel van de reguliere westerse mediaorganen

Red het internet van censuur‘  

Fawlty Towers afleveringen van het net gehaald >> omgekeerde discriminatie en belachelijke censuur‘  

Mark Zuckerberg weert nepnieuwsberichten over het Coronavirus van Facebook, terwijl hij politici die echt kwaad aanrichten, de ene na de andere leugen laat vertellen‘ 

YouTube staat leugens toe van klimaat-sceptici‘  

Privacy en vrijheid van meningsuiting slachtoffer van het Coronavirus: neem de verplichte volg-app‘ 

Coronavirus: we worden behandeld als een kind met een tere ziel dat niet te veel mag weten

Warren
(democratisch presidentskandidaat) toont met hulp van Facebook aan dat
dit bedrijf niet hoort te gaan over wat wel en niet is toegestaan

Massamedia VS vallen keihard door de mand met ‘vers’ geschoten Russiagate bok >> publiek wordt om vertrouwen gevraagd

Jacht in VS op alternatief (echt) nieuws in volgend stadium: journalist wordt vastgehouden zonder aanklacht

NewsGuard, het nieuwste wapen van Big Brother VS tegen de alternatieve media

Netflix censureert aflevering van humoristisch programma, ‘na een geldig verzoek’ op grond van Saoedische wetgeving…. 

New York Times te kakken gezet met haar berichtgeving over Russische manipulatie voor midterm verkiezingen

Bedrijf dat voor ‘Russische bots’ waarschuwde, heeft een leger met nep-Russische bots


VS begint ‘troll farm’, alsof Hollywood en de massamedia al niet genoeg VS propaganda maken……….

Waarom de burgers van de VS de illegale oorlogen steunen

Facebook:
uit gelekte documenten worden de steeds veranderende regels voor
censuur op dit platform openbaar gemaakt: Facebook als geheime tak van
de VS overheid

Facebooks departement voor censuur: een hoognodige uitleg over een maatregel die alleen in een dictatuur thuishoort

Two More Spiegel Employees Out After Fake News Scandal Expands‘ Ofwel: het zoveelste ‘gevalletje fake news’, gebracht door de reguliere massamedia……..

Facebook censureert foto’s van verhongerende Jemenitische kinderen als ‘sexual content’

Google manipuleerde VS presidentsverkiezingen van 2016 en censureert niet alleen linkse/alternatieve sociale media

Facebook gebruikte ‘fake news’ beschuldiging om de aandacht voor schandalen af te leiden

Google Maps veegt Palestijns gebied van de kaart

Twitter
weert waarheid: Paul Craig Roberts in de ban, Roberts >> de grote
criticus van de illegale oorlogen die de VS voert

Facebooks zuivering van de alternatieve (nieuws) media staat nog in de kinderschoenen

Politico rapport bevestigt: Russiagate is een hoax‘ (Russiagate, de enorme leugen op basis waaraan we de huidige censuurgolf te danken hebben……)

The US military’s vision for state censorship

Israël en VS werken samen in tegenwerken van critici op beleid t.a.v. Palestijnen

Facebook censureert de waarheid over Columbus en de verovering van de Amerika’s…….

Facebook censuur gestuurd door het westers militair-industrieel complex en de NAVO in het bijzonder……….

Why the Coordinated Alternative Media Purge Should Terrify Everyone‘ (Tyler Durden op Zero Hedge)

First They Came for Alex Jones — We Told You We Were Next — We Were‘ (Matt Agorist op The Free Thought Project)

CNN, de grote brenger van ‘fake news!!!’

Facebook en Twitter verwijderen nu volledige accounts………

Facebook (en Twitter) onderdrukt meningsvorming door het verwijderen van (echt) onafhankelijke media

Wie het nieuws controleert, controleert de wereld……

Facebook en Twitter verwijderen de eerlijke journalistiek en oprechte opinie >> censuur…..

Facebook verlaat ‘tranding news’ voor ‘brekend nieuws’ van 80 reguliere mediaorganen, ofwel nog meer ‘fake news…..’

Facebook komt met nieuwsshows van betrouwbare media als CNN en Fox News…. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Censuur op het internet met vliegende start in de VS, ‘het land van het vrije woord….’

Facebook en NAVO werken samen in censuur op niet welgevallig nieuws……

Facebook helpt Saoedi-Arabië: doodstraf door onthoofding van vrouw die het waagde kritiek te uiten…..

Aanval op alternatieve media ‘succesvol’: meer en meer sites worden van het net geweerd………

ThinkProgress eiste censuur van Facebook en werd inderdaad gecensureerd…. ha! ha! ha! ha!

VS staatscensuur op Facebook (ook in de EU)

Facebook stelt perstituee van New York Times aan als censuur-agent…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Het echte Facebook schandaal: manipulatie van de gebruikers en gratis diensten voor eertijds presidentskandidaat Obama…….

Mark
Zuckerberg, Facebook doneerde aan de politici die hem in de VS aan de
tand voelden >> in het EU parlement maakte hij gebruik van
megalomane EU politici…..

Facebook wil samen met door Saoedi-Arabië gesubsidieerde denktank censureren…. ha! ha! ha! ha! ha!

Media Too Busy Defending John McCain to Report the News That Actually Affects You‘ Onder andere aandacht voor PRISM.

Westerse massa misleiding in aanloop naar WOIII……

VS gebruikt sociale media om ‘fake comment’ te verspreiden en de bevolking te hersenspoelen met leugens, ofwel ‘fake news….’

Eis een nee tegen censuur op het internet!‘ 

Facebook e.a. hebben lak aan AVG (GDPR), misbruik persoonsgegevens gaat gewoon door…….

Jeremy Corbyn wordt gedemoniseerd als antisemiet…….

Facebook: verrijking van oliemaatschappijen en andere grote bedrijven, plus wereldwijde corruptie…….

Rusland krijgt alweer de schuld van hacken, nu van oplichters Symantec en Facebook……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Facebook Purges Independent Media for “Political Disinformation”

Facebook Blocks Links to Free Speech Competitor ‘Minds’

Voor meer berichten over Biden, Trump, of de verkiezingen, klik op het betreffende label, direct onder dit bericht.

Beste bezoeker, ik ondervind trote problemen met de Blogger interface, zal proberen vandaag nog meer berichten te posten, maar mocht dit niet lukken, alvast mijn excuus. (ben verder bezig iemand te zoeken die mij kan helpen met de problemen die ik ondervind)

LIMC (landmacht) gaat haar boek wel heel ver te buiten, misdadig en mensenrechtenschendend ver!!

Ongelofelijk het bericht gisteren dat een onderdeel van de landmacht, t.w. het LIMC (Land Information Manoeuvre Centre) o.l.v. de opgefokte idioot en commandant Patrick Dekkers, ongevraagd de sociale media hebben gescand op desinformatie en ‘subversieve activiteiten’, om zo onrust in de maatschappij in beeld te brengen……. 

Het leger mag alleen assistentie verlenen als de civiele autoriteiten daar om vragen, er is bepaald geen spraken van een artikel 100 situatie, ofwel een oorlogssituatie, wat eigenmachtig optreden van het leger zou kunnen legitimeren…… Al is Dekkers het daar uiteraard niet mee eens, in zijn kop is het altijd oorlog……. 

We hebben net alweer een militaire oefening in de burgermaatschappij achter de rug (Zebra Sword) en dan bedenkt een gek als Dekkers dat hij de autoriteit bezit om burgers te gaan spioneren??? (het moet niet gekker worden in dit land, hè fascist Eerdmans?) Dekkers stelt verder onder meer dat hij niet kan oefenen op het controleren van het internet en dat dit eenvoudig noodzakelijk is….. Dat krijg je wanneer je als land meedoet aan illegale oorlogen en daarbij een groot aantal mensen vermoordt!!!

Deze ongelofelijke schending van het recht op burger- en mensenrechten* heeft geduurd van maart tot eind augustus dit jaar, toen ontdekte de leiding van het leger pas deze illegale actie en verbood het…… Onmiddellijk ontslaan, de hele top van de landmacht als ze niet in de gaten kunnen houden wat hun militairen flikken, dienen ze per direct naar huis gestuurd te worden, zonder een ontslagvergoeding en met intrekking van het salaris!! Met het disfunctioneren van deze top wordt een rechtse coup wel heel makkelijk gemaakt….

Hoorde gistermiddag op BNR (rond 17.11 u.) VVD grofgraaier Bart Groothuis, die zelfs niet uit z’n strot kon krijgen dat dit niet mag, nee de enorme flapdrol vond het allemaal wel begrijpelijk en gaf Dekker nog net geen pluim voor z’n zwaar misdadige actie……. Onze Bart is hééééél wijs en hij stelde dat we nu eenmaal met China en Rusland te maken hebben die het jaar rond hetzelfde doen als Dekkers (ook in ons land), deze landen kennen volgens onze Bart niet het verschil tussen oorlog en vrede en zijn dus continu bezig met oorlog……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Drs. B. (Bart) Groothuis - Parlement.com Groothuis (hik)

Hè hè, hik, ook dat nog, hik….. Hé Groothuis: wat dacht je van echte (illegale) oorlogsvoering en dat door de VS met hulp van andere NAVO-partners en dat ook nog eens vanaf 2001, plus daarbij de laatste jaren bijna het jaarrond oefeningen langs de westgrens van Rusland, terwijl de NAVO daar niet eens mag zijn volgens een akkoord uit 1991!!! Die oefeningen zijn niets anders dan treiterijen en provocaties tegen/van Rusland door het westen, met regelmatig schending van het Russische luchtruim en de Russische territoriale wateren…… Hetzelfde flikt de VS overigens ook bij China, alleen dan wel zonder het Chinese luchtruim te schenden daar de VS dan onmiddellijk raketten achter de vieze oorlogsbips aan krijgt….. 

Deze illegale oorlogsvoering van de VS, met hulp van andere NAVO-partners (waaronder Nederland), heeft 4 landen in puin gelegd, te weten Afghanistan, Irak,Libië en Syrië, erger nog dit heeft al aan meer dan 2,5 miljoen mensen het leven gekost (het echte cijfer!!)…….. Hé Groothuis wat zei je ook alweer over oorlogvoeren i.v.m. Rusland en China??? (volgens mij was de  dwaas zo blij dat hij op de radio mocht dat hij van schrik vergat om Iran mee te nemen in zijn valse beschuldigingen……)

Oh zocht nog even op de het net naar informatie toen ik bij Joop uitkwam, waar men amper commentaar durfde te uiten en o.a. het volgende zeer walgelijke praatje van Dekkers heeft opgenomen:

Dekkers gelooft heilig dat moderne oorlogsvoering grotendeels digitaal
plaatsvindt en in het hoofd van mensen. Een klein jaar voor de
oprichting van het LIMC zegt hij op de militaire academie in Breda: „We
moeten gaan kijken naar persona’s, avatars, e-mailadressen,
Twitteraccounts. Daar kun je beïnvloeden wat mensen te zien krijgen,
onder meer door grootschalige microtargeting op bijvoorbeeld Facebook.”
En, vol vuur: „We moeten de ballen hebben om gewoon aan de slag te gaan
in de grey zone.”

Ja ja, hoe is het mogelijk dat Dekkers nog werkt voor Defensie, hij moet onmiddellijk ontslagen worden, waarna men hem moet arresteren en hem strafrechtelijk moet vervolgen!! (en nee geen borgtocht voor deze ploert!!)

Dat was het nog niet mensen, het volgende komt ook van Joop:

Binnen defensie en zelfs binnen het LIMC heerst onrust over de
toegepaste werkwijze van de uiterst ambitieuze leiding. Ook de militaire
inlichtingendienst MIVD is er niet gelukkig mee. In augustus is de
betreffende commandant op het matje geroepen en te verstaan gegeven dat
rapportages niet meer buiten de eigen organisatie verspreid mogen
worden
.

Ongelofelijk!! Ten eerste dat Dekkers niet meteen op non-actief is gesteld en ten tweede dat hij ook nog eens heeft lopen strooien met illegaal verkregen data!! En om nog eens aan te geven wat een zootje het leger is, heeft men Dekkers niet ontslagen, maar te verstaan gegeven dat hij de illegaal verkregen informatie niet verder mag verspreiden…… Wat is dit gvd???!!! Is die info niet onmiddellijk in beslag genomen??? (en ja dat was m’n derde punt n.a.v. dat citaat……..)

(trouwens uit het artikel van Joop blijkt dat ook dit mediaorgaan braaf meedoet aan de Corona bangmakerij en zelfs een ex-collega te kakken zet; ach ja VARA, wat wil je??)

Toevallig werd gisteren ook bekend gemaakt dat Nederland en andere EU en NAVO-lidstaten weer zijn bespioneerd door de VS en dat daarbij ook bedrijfsspionage werd gepleegd……. Terwijl D66 leeghoofd Paternotte**, als zijn VVD collega Groothuis, op de radio anti-Russische en Chinese propaganda maakten, daar die ons continu in de gaten zouden houden, geen flinter bewijs, maar ja de geheime diensten zeggen het dus moet het wel waar zijn…… ha! ha! ha! ha! Je weet wel dezelfde geheime diensten die 9 van de 10 keer liegen……. Terwijl er wel volop bewijs is dat de VS iedereen en alles bespioneert, zo werd een paar jaar geleden al bekend gemaakt dat zelfs de smartphone van de Duitse premier Merkel werd gehackt door de VS….. ‘

*  En het is uiteraard een grove schending van het recht op privacy, al is daar niet veel meer van over in Nederland….

** Zie: ‘Jan Paternotte (D66 Tweede Kamer) maakt zich druk om Chinese spionage, terwijl de VS al weer door de mand valt als spion

Zie ook: ‘Nijntje populair in China, pas op Trump!!

Trumps kruistocht tegen Huawei waar GB in de G5 val van de VS is getrapt‘ (en zie de links in dat bericht)

Coronavirus spionage door Rusland: een beschuldiging zoals gewoonlijk zonder enig bewijs

Vodafone wil voor Groot-Brittannië G5-netwerk Huawei, een netwerk waarmee niet kan worden gespioneerd

Duitsland roept Russische ambassadeur op ‘het matje’ vanwege vermeend hacken van Duits parlement

Het meest gecensureerde nieuws van deze eeuw: het proces tegen journalist Julian Assange
(en zie de links in dat bericht met meer artikelen over Assange en Manning, die o.a. met info kwamen dat de VS op grote schaal
spioneert)

Geheime diensten in westen geven toe dat spioneren via het G5 netwerk praktisch onmogelijk is……..‘ (!!!!

Israël houdt 24 uur per dag Palestijnen in de gaten met gezichtsherkenningsapparatuur en hulp Microsoft’ (!!!!)

Epstein was een agent van de Mossad en werd gebruikt om politici te chanteren

Voor meer berichten over Julian Assange en Chelsea Manning, klik op het desbetreffende label, direct onder dit bericht.

Bolivia: de coup is voorbij, tijd om secretaris-generaal Almagro van de OAS af te zetten en te berechten

Na
de grote verkiezingsoverwinning van MAS, de partij van de afgezette
president Morales*, is het de hoogste tijd om de coupplegers en de
top van de handelsorganisatie OAS strafrechtelijk te vervolgen voor
de door hen met hulp van de CIA gepleegde coup…. (OAS: Organisatie va Amerikaanse Staten)

Morales
die terugkeerde uit ballingschap in Argentinië, heeft dan ook gesteld
dat Luis Almagro, de secretaris-generaal van de OAS moet aftreden,
ofwel moet worden afgezet, daar deze schoft de coup in Bolivia van
meet af aan heeft gesteund met leugens!! Uiteraard
steunt Luis Arce, de nieuwe president van Bolivia, een partijlid van
Morales, deze oproep.

Door
het schreeuwen van leugens door Almagro dat de verkiezingen vorig
jaar oktober frauduleus waren gewonnen, kwam de bal aan het rollen en
werd Morales uiteindelijk afgezet….. Resultaat een groot aantal
demonstranten, die tegen de coup waren, werden in de steden Senkata en
Sacaba vermoord door politie en leger en begon de terreur tegen de
oorspronkelijke bewoners van Bolivia….. Vandaar ook dat CODEPINK
stelt dat Almagro bloed aan zijn handen heeft en moet terugtreden,
daarvoor heeft deze mensenrechtenorganisatie een petitie opgesteld.

Lees en teken de petitie ajb, zodat een organisatie als de OAS en rechtse oppositiegroepen in
Latijns-Amerika weten dat ze niet langer ongestraft een democratisch
gekozen regering aan de kant kunnen zetten!! Jammer dat CODEPINK niet aandringt op de berechting van Almagro en de fascistische juntaleider Áñez…….

Demand
accountability from coupmongers!

Leonardo,
CODEPINK

De middels een coup afgezette president Morales 

Evo
Morales on Luis Almagro: “
He
should resign. His hands are stained with blood. He has no moral
authority. If he does not [resign], I ask that OAS member states
carry out his removal for causing irreparable damage to the Bolivian
people
.”

Have
you seen the images from Bolivia? People were dancing in the streets
as President Luis Arce was inaugurated Sunday, then thousands came
out to greet former President Evo Morales as he returned from exile.
Bolivia is closing an ugly chapter in its history – 11 months of a
coup regime that murdered protesters and systematically violated
human rights. Bolivians will make the coup regime accountable for its
crimes, but it will take the entire hemisphere to pressure OAS
Secretary-General Luis Almagro into admitting his role
in
the coup and resigning.

The
OAS (Organization of American States) played a pivotal role in the
coup last year. Under the direction of Almagro, they falsely claimed
there was fraud in the October 2019 elections. Their “proof” was
immediately debunked, but the damage was done and the coup was set in
motion. Days after the November 10 coup, the new regime massacred
protesters in the towns of Senkata and Sacaba and began a reign of
terror.

Luis
Almagro has blood on his hands. Join us in demanding his resignation!

Here’s
how the OAS discredited Bolivia’s elections: as results were coming
in the night of the elections, Evo Morales was up by just over 7
points (he needed to win by 10 to avoid a runoff). The count then
stopped for the night (with roughly 80% of the results in) and when
it resumed, Morales’ lead grew to about 11 points, giving him a
victory without the need for a runoff. The OAS said this change in
the trend was “inexplicable.” Statisticians from the Center for
Economics and Policy Research (CEPR) and other think tanks explained
it fairly easily: the remaining votes came from rural areas, which
typically take longer to report their results and which
overwhelmingly backed Morales and the MAS party.

Almagro
and the OAS knew this about the count and about rural areas, but they
issued a report claiming fraud anyway and even silenced OAS monitors
who dissented with their conclusions. CEPR later realized that the
OAS report used timestamps that were sorted alphabetically rather
than chronologically. A coding error led to chaos and two massacres
in Bolivia!

Almagro
was among the first to recognize the illegal coup regime and he was
basically silent on the human rights abuses. In fact, after an OAS
agency dared to document these violations, Almagro failed to renew
the contract of the agency head and faced global criticism for doing
so.
Tell
Almagro that he’s got to go!

We’re
not alone in calling on Almagro to resign. Bolivian President Luis
Arce, former President Evo Morales, the Bolivian Federation of
Campesina Women of El Trópico, ALBA Movimientos (an alliance of
social movements throughout the hemisphere), the Puebla Group (a
union of former, prestigious politicians, including four presidents)
and even the Mexican government have joined the call. 

As
Evo Morales said, Almagro “should resign. His hands are stained
with blood. He has no moral authority. If he does not [resign], I ask
that OAS member states carry out his removal for causing irreparable
damage to the Bolivian people.”

In
solidarity,
Leonardo,
Michelle, Medea and Teri

PS.
Our CODEPINK store still has these
amazing
pink Guayabera shirts made by a Cuban women’s cooperative in stock
.
You can still grab your own as an act of challenging the remaining
restrictions on trade with Cuba.

================================================

*
Morales die middels een coup werd afgezet, waar de reguliere
westerse media zelfs na de overwinning van MAS nog steeds durven te
zeggen dat Morales zelf opstapte, terwijl hij door de militairen
onder regie van de CIA en de door deze terreurorganisatie gevormde
junta werd afgezet en ‘gedropt’ in Mexico (met een militair
vliegtuig….)…..

Zie ook: ‘Bolivia: een jaar na de coup wint de socialistische partij alsnog de verkiezingen‘ Met daarin hetvolgende plus een link naar een bericht in Trouw: een voorbeeld van foute berichtgeving over Bolivia,
geschreven door de neoliberale fantast Edwin Koopman (werkt ook voor de
VPRO) die een uiterst gekleurd verslag
gaf over de situatie voorafgaand aan de verkiezingen in Bolivia, waarbij
hij verzweeg dat de OAS vorig jaar de coup organiseerde op
basis van de uitslagen (waarbij Koopman de overwinning van Morales als
dubieus durfde neer te zetten) Zie ook andere fratsen van Koopman door
op het label met zijn naam te klikken, direct onder dit bericht….): ‘Bij de verkiezingen in Bolivia worden de kandidaten met stenen bekogeld en gaan aanhangers met elkaar op de vuist

Zie ook: ‘Amnesty, Human Rights Watch, en massamedia doodstil over moord op journalisten in Bolivia‘ 

Bolivia: CIA en OAS hebben op valse gronden een coup tegen de Boliviaanse president Morales opgezet

Bolivia: OAS heeft gelogen over verkiezingen: Evo Morales onterecht afgezet middels staatsgreep!

Bolivia: de coup heeft alles te maken met grondstoffen‘ 

NOS liegt weer over Evo Morales (Boliviaanse president) die met coup werd afgezet

Bolivia coup een ‘CIA job’, aldus anonieme Duitse veiligheidsanalist, met lessen voor de toekomst

Bolivia: misdadigers die vechten voor het kapitalisme

The US EMBASSY in Bolivia continues carrying out covert actions to support the coup d’état against President Evo Morales. 

NOS met fake news over Bolivia

Bolivianen eisen hun president terug

Bolivia: staatsgreep maakt eind aan succesvol presidentschap Evo Morales

Bolivia: bewijs op tafel dat VS aanstuurt op een coup

Bolivia’s Evo Morales ‘unhurt’ after helicopter emergency landing



Bolivia Closes 2018 Among The Highest Economic Growth Rates



Bolivia’s Remarkable Socialist Success Story: President Evo Morales has transformed his country’s economy with an unapologetically left-wing agenda.

 

NAVO gaat VS helpen in Zuid-Amerika terreur uit te oefenen: Colombia lid van de NAVO……..

VS couppleger in Venezuela belooft VS Venezolaanse olie als hij de macht heeft overgenomen‘ 

Halliburton en Chevron hebben groot belang bij ‘regime change’ in Venezuela‘ (zie de links in dat bericht naar meer artikelen over Venezuela)

9 ‘ex-FARC rebellen’ vermoord door leger Colombia: FARC-EP opgericht

Mensenrechten-
en milieuactivisten worden massaal vermoord in Brazilië en Colombia,
waar het laatste land NAVO bases heeft…….

Koenders heeft vrijlating gegijzelde Spoorloos makers in Colombia bewerkstelligt……. AUW!!!

Paus Franciscus in Colombia om vrede te prediken……

People of Brazil: my sincere condolences with ‘your’ fascistic, psychopathic president Bolsonaro……

VS commando’s vechten o.a. in Midden- en Zuid-Amerika, aldus het VS ministerie van oorlog………

NAVO naar Zuid-Amerika? Weg met dit agressieve, terroristische bondgenootschap, NU!!!

Bolton geeft toe dat de VS een fascistisch beleid voert……

Bolsonaro,
de fascistische nieuwe president van Brazilië, werd volgens Avaaz en
fake news brengers als de NYT gekozen door manipulatie via WhatsApp

Bolsonaro wint Braziliaanse verkiezingen >> weer zijn we een fascistisch geleid land ‘rijker…’

Braziliaanse verkiezingen: democratie versus (neo-) fascisme, ook een groot gevaar in Europa

Katy Sherriff (Radio1 correspondent Z-Amerika) brandt socialistische partij Brazilië af……