Bas Eickhout (EU GroenLinks) morgen in Vroege Vogels met een vals groen praatje over EU landbouw

Hoorde vanmorgen op Radio1 een reclame voor het Vroege Vogels programma dat morgen op Radio1 wordt uitgezonden. In de reclame wordt gemeld dat GroenLinks oplichter en EU grofgraaier Bas Eickhout te gast zal zijn (Radio1 van 7.00 tot 10.00 u.). Uiteraard zal Eickhout spreken over het milieu, terwijl hij in de praktijk besluiten steunt die juist tegen het milieu ingaan, zoals het tekenen voor het langer toestaan van glyfosaat in de  professionele landbouw, de grootverbruiker van dit kankerverwekkend gif, dat tevens verantwoordelijk is voor de vernietiging van insecten en vogels……. (sinds dit glyfosaat op de markt is, het hoofdbestanddeel van RoundUp, is twee derde van de insecten uitgestorven en reken maar dat dit ook heel veel insectenetende vogels het leven heeft gekost…..) 

Voorts maakt Eickhout deel uit van de ondemocratische EU, dat uiterst milieu- en luchtvervuilende verhuizingen pleegt van Brussel naar Straatsburg en vice versa, te belachelijk voor woorden……. 

Ach ja volgend jaar zijn er verkiezingen en GroenLinks zal op alle manieren proberen te bewijzen dat het goed bezig is, ook al laten besluiten op lokaal, regionaal, landelijk en zelfs EU niveau het tegenovergestelde zien….. 

Hier de aankondiging op de site van Vroege Vogels, inclusief de belachelijke bijgevoegde foto en let op de tekst, die aangeeft dat Eickhout NB komt spreken over de landbouwpolitiek in de EU!! Het gore lef!!

Hoe groen wordt de landbouw in Europa? 

jongeren-landbouw_akkerbouw.jpg

Waar gaat het heen met het GLB, ofwel het Gemeenschappelijk Landbouwbeleid? Deze week besluit Europa hoe de landbouwgelden vanaf 2023 worden verdeeld. De grote vraag is hoe groen dit miljardenplan is. Wat de natuur ervan gaat merken. Groene politici en ook natuurorganisaties zijn sceptisch en teleurgesteld. In Vroege Vogels een gesprek met Bas Eickhout, Europarlementariër van Groen Links.

—————————————-

Ongelofelijk!! 

Hier een voorbeeld met een eerder hypocriet optreden van Eickhout in Vroege Vogels: ‘Bas Eickhout was zondag even terug uit Parijs om hééél duurzaam deel te nemen aan de ‘klimaatmars…’ ha! ha! ha! ha! ha! ha

Voor meer berichten met Eickhout, glyfosaat, Roundup en/of GroenLinks, klik op het desbetreffende label, direct onder dit bericht.

Boa’s krijgen na veel zeuren de wapenstok zodat ze de zich door Corona vervelende jongeren in elkaar kunnen meppen

Gistermorgen op BNR (rond 8.39 u.) de voorzitter van de Boa bond, Ruud Kuin, die voor de zoveelste keer kwam zeuren dat ‘zijn’ boa’s geen wapens hebben om zich door het virus vervelende jongeren in elkaar te meppen, of hen met pepperspray te kunnen martelen…… (niet dat ‘Ruud’ die woorden gebruikte zoal je begrijpt) 

Volgens Ruud gaat de besluitvorming van de politiek als ‘dikke stront’ (‘gewaagd en leuk hè?’) en daar kan Ruud niet op wachten want Ruud heeft haast, zijn boa’s mogen niet langer uitgescholden worden en bovendien vindt Ruud dat niet alleen de politie het monopolie op geweld mag hebben, daar hebben Ruuds niet voor rede vatbare boa’s ook recht op!! (Ruud krijgt er bij wijze van spreken constipatie van en daar is Ruud geen liefhebber van, zoals je begrijpt na het voorgaande!) 

Eerder zeurde Ruud om tasers (stroomstootwapen) en ook toen vond Ruud dat zijn boa’s daar volkomen recht op hadden, het liefst had hij om uzi’s of kalasjnikovs gevraagd, maar Ruuds partner stak daar een stokje voor, veronderstel dat er wat mis gaat, dan kan Ruud wel met zijn handje zwaaien naar zijn baan en hij verdient nu net zo lekker!! (bovendien moet de hypotheek van Ruuds nederig optrekje betaald worden!)

Boa’s zijn gefrustreerde mensen die min of meer verplicht boa werden en die frustratie botvieren op het publiek…… Kan je met een agent nog praten over het door rood rijden, totaal zinloos als je met een boa te maken hebt en je hebt met je fiets 3 meter over een stoep gefietst: hup een bon meneer en geen gezeur!!

Ruud denkt dat politiewerk alleen maar meppen is, wat nu conflictbeheersing? Luisteren zal je kreng en binnenkort zal je dat dus ook voelen als je commentaar hebt op een jou bekeurende boa!!

De maatregelen van het waardeloze kabinet Rutte 3 op de Coronacrisis zijn zeker debet aan deze kul, er moet harder opgetreden worden tegen jongeren die niet genoeg afstand houden tijdens een balletje trappen op een veld, terwijl CDA hufterminister Grapperhaus, de meer dan sullige VVD staatssecretaris Broekers-Knol, de koning en zijn gezin en nog een aantal ‘hoogwaardigheidsbekleders’ schijt hebben aan diezelfde regels……. Nee het gewone volk dient in elkaar gemept te worden, dikke boetes te krijgen en als het meezit een strafblad voor het leven mee te krijgen!!

Begrijp trouwens niet waarom Ruuds telefoonnummer prominent op het internet staat als je zijn naam ‘Googeld’, blijkbaar wacht Ruud op een bedreiging zodat ook hij mee kan huilen in het koor van bekende Nederlanders die men voor rotte vis uitmaakt….. Je zou bijna zeggen volkomen terecht als je ziet hoe we belazerd worden, maar daar krijg je dan binnenkort weer problemen mee, men zal wel een verbod instellen op het ‘beschimpen’ van ‘hoogwaardigheidsbekleders’, dus dat doe ik maar niet (daarmee zal de vrijheid van meningsuiting nog verder worden aangetast…)…… Dom van mij, het mag nog wel, dus bij deze: volkomen terecht!!

Zie ook: ‘Boa’s en Joost Eerdmans (‘Leefbaar Rotterdam’) eisen pepperspray en wapenstok tegen Corona-overtreders

Boetes moeten de pijn van de rijksbezuinigingen op het gemeentebudget verzachten….. Dat wordt een potje boetejacht!!!

Charlie Hebdo: zwaardere bewapening voor politie, BOA’s kunnen het wel af zonder………..‘ 

En dan boa’s en het virus: ‘Coronavirus: veel hysterie, waarom dan wel vakanties toestaan naar ‘risicogebieden’ en dan ook nog ‘s nachts‘ (en dan mogen kansarme jongeren buiten niet meer dicht op elkaar staan…..)

 Terzijde: Coronavirus beslommeringen: nu nog de verplichting dat je latex handschoenen moet dragen in de openbare binnenruimten‘ (‘Corona-humor’)

Voor meer berichten over boa, politie bewapening, taser en/of R. Kuin klik op het desbetreffende label, direct onder dit bericht.

Trump of Biden, een amper bestaand verschil

Afgelopen nacht het debat tussen Trump en Biden, waaruit eens te meer bleek dat er amper verschillen zijn tussen deze twee oorlogsmisdadigers. Biden beschuldigde Trump van zaken die hij NB zelf mee heeft helpen implementeren, neem de kooikampen voor vluchtelingen, in feite niets anders dan concentratiekampen die onder Obama werden opgezet….. Biden zou tegen verdere olie en gasboringen zijn, terwijl deze sector ook onder Obama groeide en toestemming kreeg om te boren op plekken waar dit een groot gevaar was (en is) voor het milieu en natuur…….. 

Wat betreft illegale oorlogsvoering is Obama in feite de eerste president die de volle 2 termijnen in (illegale) oorlogen was verwikkeld, bovendien was hij degene die illegale oorlogen startte zoals die tegen Libië en Syrië (waar hij en de voorganger van Biden, Hillary Clinton, in feite de veroorzakers zijn van de oorlog in Oost-Oekraïne….)…..

Caitlin Johnstone heeft een ‘raak artikel’ geschreven over de keus tussen
Biden of Trump. Op uiterst sarcastische manier toont ze aan dat er
amper verschillen zullen zijn tussen een regering met Biden of Trump (een artikel van gisteren, maar voor het debat van afgelopen avond [in de VS]).

Een zaak
die je zal missen als Trump wordt weggestemd:

  • Trump

Zaken
die je niet zal missen als Trump wordt weggestemd:

  • de
    zaken die tot het aantreden van Trump hebben geleid

  • het
    kwaad dat Trump heeft bewerkstelligd

  • het
    nieuwe kwaad dat Trump niet voor elkaar heeft gekregen

  • een
    systeem dat alleen kwaadaardige presidenten toestaat

Caitlin
vraagt de lezer of het niet vreemd is dat de meest belangrijke plicht
die van je wordt verwacht is te stemmen voor: meer oorlog, meer
oligarchie, meer autoritarisme, meer ecocide (vernietiging van het
milieu en aanjagen van de klimaatverandering), meer uitbuiting en
meer plutocratische diefstal.

Voor
Democraten was de Trump administratie als seks: intens, heet en
passievol. De keus voor Biden zal zijn als de man die klaarkomt, op
z’n zij rolt, alle dekens inpikt en in slaap valt zonder de vrouw te
bevredigen, aldus Caitlin……

Voorts
stelt Caitlin dat men moet stoppen om linkse VS burgers te
demoniseren die niet stemmen op Biden, ze doen wat anderen zouden
moeten doen, terwijl anderen in de illusie leven dat Biden wel naar
links zal opschuiven (wat niet zal gebeuren)

Caitlin
Johnstone gaat nog verder met haar sarcastische kijk op de Democraten
en kandidaat, oorlogsmisdadiger Biden
*,
lees haar schrijven en zegt het voort!

Corporate
Fluffers: Notes From The Edge Of The Narrative Matrix

by Caitlin
Johnstone

Caitlin
Johnstone <donotreply@wordpress.com

Still
can’t get over how half of America is engaged in a giant live action
role-playing game where they all pretend a dried up corporate fluffer
with a small piece of functioning brain matter is a good person who
they like.~

Things
you will eliminate by getting rid of Trump:

  • Trump

Things
you will not eliminate by getting rid of Trump:

  • The
    factors which led to Trump

  • The
    evils that Trump facilitated

  • Some
    new evils that Trump couldn’t get away with

  • A
    system which only allows evil presidents~

Do
you not think it odd that the single most important civic duty you’re
told you’ll ever perform is always a vote for more war, more
oligarchy, more authoritarianism, more ecocide, more exploitation and
more plutocratic theft?

~

For
Democrats the Trump administration has been like sex: intense, hot,
passionate.

Biden’s
election will be like the part when the guy ejaculates.

The
Biden administration will be like the part when the guy rolls over,
steals all the blankets and falls asleep without satisfying her.

~

Stop
bitching at American leftists who won’t vote for Biden. They’re doing
a job that somebody’s got to do while you’re all deep-throating
delusions about moving Biden to the left.

~

Most
US progressives (A) say it’s wrong to vote third party this election,
(B) acknowledge that a two-party system which always creates a choice
between two corrupt warmongers is wrong, and (C) will do absolutely
nothing to try and end that two-party system after this election.

~

Trump
would be polling much higher if he’d actually taken steps to fight
the establishment instead of just tweeting about it.

~

Most
of my tweets during the Biden administration are just going to be
news stories about the US government doing something fascistic with
the caption “Boy it sure is good they decided to vote out
fascism.”

~

I’m
getting more and more brainwashed Trumpists in my comments saying
Biden is owned by China, and it strongly reminds me of the dull roar
that went on to become the shrieking fever pitch of liberal Russia
hysteria that was used to help roll out pre existing cold war
agendas.

The
same opaque government agencies that were able to engineer cold war
escalations against Russia using Russiagate are taking similar steps
to assure they’ll get escalations against Iran and China if Biden
wins. No matter who wins, their slow-motion third world war
continues.

~

Liberals
are just rightists who understand how to market rightist policies.

~

If
news media actually reported the news truthfully and in proportion to
its actual importance, Russiagate would never have happened, everyone
would be aware of the rapidly escalating danger of dying by nuclear
war, and Trump would be asked about Yemen in every press conference.

~

You
can have anxiety without being poor but you can’t be poor without
anxiety. If you want to solve the mental health crisis, start by
making sure people have enough money to function.

~

The
establishment pushes censorship for the same reason cult leaders and
abusive partners work to isolate their victims: they don’t want
people sharing ideas and information with each other about their
abuser, because that can lead to their escaping from the abuse.

~

Being
fine with a monopolistic behemoth like Google cutting people off for
their political opinions is like being fine with PG&E** cutting
people off for their political opinions.

~

Things
won’t change unless people rise up and use the power of their numbers
to force them to. People won’t rise up as long as they’re
successfully propagandized not to. People will be successfully
propagandized not to rise up as long as dissident ideas are
suppressed and marginalized.

~

I
hate it when people decide I’m part of their political faction
because it just means they’re going to be freaking out and calling me
a traitor in a few months when I fail to fall in line with their
faction’s groupthink on some issue or another.

~

Those
who’ve done no serious inner work and never made real changes to
themselves think it’s impossible for humanity to change.

Those
who’ve done real inner work and transformed themselves know there’s
no good reason humanity as a whole can’t do the same.

________________________

Thanks
for reading! The best way to get around the internet censors and make
sure you see the stuff I publish is to subscribe to the mailing list
for at 
my
website
 or on
Substack
,
which will get you an email notification for everything I publish. My
work is 
entirely
reader-supported
,
so if you enjoyed this piece please consider sharing it around,
liking me on 
Facebook,
following my antics on 
Twitter, throwing
some money into my tip jar on 
Patreon or Paypal,
purchasing some of my 
sweet
merchandise
,
buying my books 
Rogue
Nation: Psychonautical Adventures With Caitlin Johnstone
 and Woke:
A Field Guide for Utopia Preppers
.
For more info on who I am, where I stand, and what I’m trying to do
with this platform, 
click
here
.
Everyone, racist platforms excluded, 
has
my permission
 to
republish, use or translate any part of this work (or anything else
I’ve written) in any way they like free of charge.


Bitcoin
donations:1Ac7PCQXoQoLA9Sh8fhAgiU3PHA2EX5Zm2

#trump,
#biden,
#election,
#narrative-matrix,
#politics,
#propaganda,
#war


Caitlin
Johnstone

| October 22, 2020 at 1:41 am | Tags:
#Trump,
biden,
election,
narrative
matrix
,
Politics,
propaganda,
war
| Categories:
Article
| URL:
https://wp.me/p9tj6M-2lI
 

===========================================

Een
fluffer was iemand die de erectie van de man op peil moest houden
tijdens het maken van seksfilms of het maken van seksfoto’s.

*  Veel ophef over de mails van Hunter Biden, waar men alweer Rusland de
schuld geeft van hacken, een leugen van formaat!! Te belachelijk voor
woorden dat naast het grootste deel van de massamedia in de VS, ook
Facebook en Twitter berichten daarover censureren, terwijl niemand
spreekt over het feit dat Joe Biden heeft toegegeven dat hij de
regering van Oekraïne onder druk heeft gezet het onderzoek naar
misdaden van zijn zoon te stoppen met het dreigement dat Oekraïne
anders wapenleveringen uit de VS kon vergeten……. (Biden heeft
destijds als minister van buitenlandse zaken geëist dat de openbaar
aanklager die deze zaak onderzocht werd afgezet……..)

** PG&E: Pacific Gas and Electric Company.

Coronavirus: artsen willen via rechtszaak tegen de staat COVID-19 van A-lijst krijgen, daar het een griepvirus zou zijn

Via
Brasscheck TV kwam ik op de volgende informatie, die volgens
Brasscheck is gecensureerd in de VS …… Intussen zouden 48 artsen
zich hebben aangesloten bij de organisatie die Elke de Klerk heeft
opgericht, ‘World Doctors Allience’ terwijl Brasscheck ook spreekt
over ‘Doctors for Truth’ waarbij zich intussen ook al 87.000
verplegers (m/v) hebben aangesloten Daaronder vind je een video met
o.a. Elke de Klerk, waarin ze o.a. aangeeft dat COVID-19 een
griepvirus is en niet thuishoort op de A-lijst, die een melding verplicht stelt…….

Je
snapt dat dit verstrekkende gevolgen heeft voor de maatregelen die
hier en in het buitenland werden en worden genomen…….

Het
meest wrange is wel dat een groot aantal mensen zich niet meer meldt
met andere heftige klachten, waardoor mensen sterven die normaal
gesproken langer hadden geleefd, dan wel waren genezen……… Ook
zou het onzin zijn dat ziekenhuizen vol liggen met coronapatiënten, er
staan afdelingen leeg die normaal gevuld waren geweest, alleen de
Corona-afdelingen liggen vol (typisch staaltje sensationele berichtgeving in de reguliere media), veel ziekenhuisartsen zouden
thuiszitten, zo bleek op navraag bij 75 medisch specialisten en
huisartsen……..

Lees
het volgende artikel van 16 oktober jl., geschreven door
Ilse Kleijne, het artikel werd gepubliceerd op Medisch Contact. Zie ook de daaronder weergegeven video (en geeft het door!!):

Artsen
willen via rechtszaak covid-19 van A-lijst krijgen

4
reacties

Een groep Nederlandse artsen is van
plan een rechtszaak te beginnen tegen de Nederlandse staat om
covid-19 van de A-lijst van meldingsplichtige ziekten te halen. Dat
heeft een Nederlandse arts gezegd tijdens een oprichtingsbijeenkomst
van een Europese, coronakritische alliantie van onder andere dokters.

Afgelopen weekeinde is er een
bijeenkomst in Berlijn geweest waar de ‘World Doctors Alliance’
is opgericht. Het is een initiatief van onder andere de Duitse arts
Heiko Schöning, oprichter van de Duitse groep Ärzte für Aufklärung
die al langer kritisch is over de coronamaatregelen. De nieuwe
alliantie valt weer onder ACU2020, een organisatie die zich
‘buitenparlementaire corona onderzoekscommissie’ noemt. In een
filmpje, dat op YouTube staat over de oprichtingsbijeenkomst,
introduceert Schöning een groep Europese dokters, wetenschappers en
vredesactivisten die de alliantie vormen. Onder het Europese
gezelschap is de Nederlandse arts Elke de Klerk.

Op de bijeenkomst kondigde De Klerk
een rechtszaak aan die zij met een groep Nederlandse artsen en
verpleegkundigen tegen de Nederlandse staat wil voeren om covid-19
van de A-lijst van meldingsplichtige ziekten te krijgen. Op die
manier hopen zij van de coronamaatregelen af te komen, licht De Klerk
desgevraagd toe. ‘Die maatregelen vormen een bedreiging voor de
volksgezondheid. Reguliere zorg wordt afgeschaald waardoor mensen
niet meer worden geholpen. Dat is mensonterend.’ Volgens haar is er
inmiddels voldoende wetenschappelijk bewijs om covid-19 als een
‘gewone griep’ te classificeren en is de plek op de A-lijst ‘niet
proportioneel’.

De Klerk licht toe dat zij op dit
moment zo’n 45 artsen heeft gevonden die zich willen verbinden aan
de rechtszaak, maar dat ze nog nagaat of meer artsen zich willen
aansluiten. Ook beraadt ze zich nog op de precieze insteek van een
rechtsgang.

De Klerk zegt niet het beeld
te herkennen dat ziekenhuizen op dit moment weer vollopen met
coronapatiënten. Zij zegt in contact te staan met een groep van
circa 75 medisch specialisten en huisartsen door heel Nederland, die
volgens haar een ander geluid laten horen. ‘Ziekenhuizen zijn leeg,
veel dokters zijn nu thuis.’ Volgens haar wordt onterecht
aangegeven dat ziekenhuizen helemaal vol zijn, terwijl ‘alleen
corona-afdelingen vol zijn’.

De Klerk is in België
opgeleid en daar ook werkzaam geweest als huisarts, in Nederland is
ze

basisarts en overweegt
ze een registratie tot huisarts. Ze heeft de stichting Artsen voor
Waarheid opgericht, als andere samenwerkingsvorm voor coronakritische
artsen.

lees ook

———————————————————-

Zag op 15 augustus 2021 dat ook deze video is gecensureerd……

Click here for more
about the CoVid Con

Click here for more
about Fauci’s original fraud

Click here to support
Brasscheck

=========================================

Zie ook: ‘Uitvinder PCR test (algemeen gebruikt voor COVID-19): onbetrouwbaar als medische test

Coronavirus:
PCR-test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam,
beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen

(in dat bericht zie je een groot aantal links naar oudere artikelen
over het Coronavirus)

CDC
: COVID-19 testen kloppen in de helft van de gevallen niet: het virus
is minder dodelijk dan gedacht ondanks de angszaaierij in de media

Ook de test op antilichamen klopt
niet, dit is een test voor mensen die het virus onder de leden hebben
gehad(
!!):
COVID-19
testen op antilichamen van o.a. Roche, Quest en Abbott zijn
waardeloos

Fauci
en de CDC hebben toegegeven dat de hele Coronacrisis zwaar wordt
overdreven, zet dat eens af tegen de toespraak van premier Rutte en
minister de Jonge
‘(!!!!)
(Dezelfde Fauci die eerder in Nieuwsuur stelde niet te begrijpen
dat er geen uitgebreide mondmaskerplicht bestaat in Nederland, terwijl
de VS in verhouding veel meer besmettingen en Coronadoden heeft dan
Nederland, bovendien kan men nu [17 oktober 2020] bewijzen dat mondmaskers dragen niet helpt besmettingen te voorkomen……)

Great Barrington Declaration tegen overmatige en zelfs gevaarlijke Coronamaatregelen

Coronavirus: Duitsland ziet grote toename besmettingen ondanks ‘trouwe’ mondmaskerdragers‘ 

Coronavirus beslommeringen: nu nog de verplichting dat je latex handschoenen moet dragen in de openbare binnenruimten‘ (‘Corona-humor’)

Ondanks
gehoorzaamheid van het volk aan Coronamaatregelen, inclusief het
gebruik van een mondmasker, loopt het aantal besmettingen sterk op in
Duitsland
‘ (en zie de links in dat bericht)

Coronavirus: Zweden doet het zonder lockdown en mondmaskers uiteindelijk toch goed‘ (en zie de links in dat bericht naar oudere artikelen over het virus) 

Wetenschappers
zijn bezorgd dat het Coronavirus te snel verdwijnt om een vaccin te
maken waarmee het virus snel moet verdwjnen….. ha! ha! ha! ha! ha!

De WHO is bijkans overgenomen door de grote farmaceuten; juist van groot belang door de Coronacrisis

Coronavirus: Fauci een autoriteit op virologisch gebied? Lees en zie dit!‘ (!!!!)

Ab
Osterhaus (viroloog en farmaceut-lobbyist) wil mondkapjes en stelt dat
90% van de Nederlanders nog geen Coronabesmetting heeft gehad

Bill Gates’ inzet tegen het Coronavirus en zijn handelen op vaccinatiegebied: de winsten van de farmaceuten vermenigvuldigen 

Bill Gates, CDC, WHO en de farmaceuten anticipeerden op de Coronacrisis in november 2019…..‘ 

En terzijde:Coronavirus: veel hysterie, waarom dan wel vakanties toestaan naar ‘risicogebieden’ en dan ook nog ‘s nachts

Coronavirus: veel hysterie, waarom dan wel vakanties toestaan naar ‘risicogebieden’ en dan ook nog ‘s nachts

De hysterie over het Coronavirus is weer geheel en al ‘uit de band gesprongen’, hoe is het dan mogelijk dat onze regering vakanties naar risicogebieden toestaat en de vakantiegangers niet eens controleert als ze terugkomen van vakantie….. Op 12 september zou de teststraat op Schiphol weer worden geopend, echter op 11 september ging er een bericht uit dat de COVID-teststraat ‘tijdelijk’ weer zou worden gesloten…….

Reizigers wordt geadviseerd niet naar risicogebieden te vertrekken en als ze terugkomen een quarantaine van 10 dagen aan te houden, maar wie controleert dat??? 

Het voorgaande is van belang gezien de situatie in Nieuw-Zeeland, daar ging het land op slot (en dat is nog zo) wat daar tot weinig Coronabesmettingen en doden heeft geleid……

Voorts dient nog opgemerkt te worden dat alle zaken die de overheid meldt over vakanties moeten worden gezien als adviezen en dus niet verplichtend zijn…….

Vreemd ook dat ambtenaren en politici wel naar het buitenland mogen, terwijl er toch voldoende middelen zijn om op afstand te overleggen…..  

Als je op zo’n manier omgaat met het virus en de bevolking moet je niet vreemd opkijken dat een groot aantal Nederlanders lak heeft aan de maatregelen…….

               Schiphol draagt fors bij aan de ultrafijnstof in de lucht

Tot slot nog het volgende: vannacht hoorde ik een vliegtuig overgaan en weet dat er weer een aantal vluchten in de nacht worden afgewerkt, terwijl er toch genoeg slots vrij moeten zijn om alle vluchten overdag af te werken, ‘leuk die nachtvluchten voor de omwonenden van Schiphol……’ (waar het toch al moeilijk is om goed te ventileren vanwege de enorme luchtvervuiling en neerdalend kankerverwekkend ultrafijnstof…..)

Voor meer berichten over het Coronavirus, Schiphol, ultrafijnstof, luchtvervuiling en/of vliegtuigoverlast, klik op het betreffende label, direct onder dit bericht. (met het label ‘volksgezondheid en economie’ wordt bedoeld ‘volksgezondheid versus economie’)

Uitvinder PCR test (algemeen gebruikt voor COVID-19): onbetrouwbaar als medische test

Het is
al langer bekend dat de PCR test onbetrouwbaar is*, maar nu blijkt
dat de uitvinder Kary Mullis die daarvoor de Nobelprijs voor Chemie
kreeg in 1993, heeft gesteld dat de test onbetrouwbaar is
voor medisch testgebruik……..

Volgens hem had de CDC (Centers for Disease Control and Prevention) in de 80er jaren van de vorige eeuw een plaag als polio nodig om zeker te zijn dat het hen toegewezen budget niet zou worden gehalveerd…….

In een
interview (zie de video van 7 minuten) geeft hij tevens aan dat men
de test heeft misbruikt voor o.a. het vaststellen van hiv – aids,
waarmee enorme kapitalen aan subsidie werden binnengesleept en zoals te verwachten alweer met een smerige rol van Fauci……….

 

Onder het schrijven van Brasscheck TV nog een stuk tekst, overgenomen uit een reactie van een lezer, daarin meer over de ondeugdelijkheid van de PCR test (voorts zie de links over deze test).

Brasscheck
TV:

Follow
the real science

Inventor
of the PCR test

                                             Kary
Mullis  1944-2019

Kary Mullis won the Nobel Prize for
inventing the PCR test.

That’s the test that’s being
used to scare hundreds of millions of people out of their minds and
destroy trillions of dollars on     wealth held by average people.

Guess what?

Kary Mullis said is was an
UNRELIABLE test for medical diagnosis.

Click here to support
Brasscheck

—————————————–

Dan nog het volgende: 

PCR
test onbetrouwbaar

intenseagain
78p

“The
Deputy Chief Medical Officer for Health in Ontario has publicly
stated that the PCR test yields over 50% false positives. A New York
Times investigative report found that PCR testing yields up to 90%
false positives due to excessive amplification beyond the
recommendations of the manufacturer. The PCR test was never designed,
intended or validated to be used as a diagnostic tool. 

Even the
Alberta Health Services COVID-19 Scientific Advisory Group has stated
“clinical sensitivity and specificity values have not been
determined for lab developed RT-PCR testing in Canada”.8 Despite
expert consensus, you continue to use this inappropriate and
inaccurate test to report so-called “cases” and justify your
decisions.” ======================================
 

*
Zie:
Coronavirus:
PCR-test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam,
beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen

(in dat bericht zie je een groot aantal links naar oudere artikelen
over het Coronavirus)

CDC
: COVID-19 testen kloppen in de helft van de gevallen niet: het virus
is minder dodelijk dan gedacht ondanks de angszaaierij in de media

Ook de test op antilichamen klopt
niet, dit is een test voor mensen die het virus onder de leden hebben
gehad(
!!):
COVID-19
testen op antilichamen van o.a. Roche, Quest en Abbott zijn
waardeloos

Zie ook:
Fauci
en de CDC hebben toegegeven dat de hele Coronacrisis zwaar wordt
overdreven, zet dat eens af tegen de toespraak van premier Rutte en
minister de Jonge
‘(!!!!)
(Dezelfde Fauci die eerder in Nieuwsuur stelde niet te begrijpen
dat er geen uitgebreide mondmaskerplicht bestaat in Nederland, terwijl
de VS in verhouding veel meer besmettingen en Coronadoden heeft dan
Nederland, bovendien kan men nu [17 oktober 2020] bewijzen dat mondmaskers dragen niet helpt besmettingen te voorkomen……)

Coronavirus: Duitsland ziet grote toename besmettingen ondanks ‘trouwe’ mondmaskerdragers‘ 

Coronavirus beslommeringen: nu nog de verplichting dat je latex handschoenen moet dragen in de openbare binnenruimten‘ (‘Corona-humor’)

Ondanks gehoorzaamheid van het volk aan Coronamaatregelen, inclusief het gebruik van een mondmasker, loopt het aantal besmettingen sterk op in Duitsland‘ (en zie de links in dat bericht)

Coronavirus: Zweden doet het zonder lockdown en mondmaskers uiteindelijk toch goed‘ (en zie de links in dat bericht naar oudere artikelen over het virus) 

Wetenschappers
zijn bezorgd dat het Coronavirus te snel verdwijnt om een vaccin te
maken waarmee het virus snel moet verdwjnen….. ha! ha! ha! ha! ha!

De WHO is bijkans overgenomen door de grote farmaceuten; juist van groot belang door de Coronacrisis

Coronavirus: Fauci een autoriteit op virologisch gebied? Lees en zie dit!‘ (!!!!)

Ab
Osterhaus (viroloog en farmaceut-lobbyist) wil mondkapjes en stelt dat
90% van de Nederlanders nog geen Coronabesmetting heeft gehad

Bill Gates’ inzet tegen het Coronavirus en zijn handelen op vaccinatiegebied: de winsten van de farmaceuten vermenigvuldigen 

Bill Gates, CDC, WHO en de farmaceuten anticipeerden op de Coronacrisis in november 2019…..‘ 

De permafrost ontdooit op grote schaal aldus nieuw onderzoek: een enorme aanjager van de klimaatverandering

25% van
het noordelijk halfrond bestaat uit permafrost en dit ontdooit
substantieel dus niet op de natuurlijke wijze die je ‘normaal gesproken’ zou kunnen
verwachten…. Eén en ander gaat in een tempo dat de laatste 65 miljoen jaar niet eerder werd vertoond op de wereld, behalve dan met de meteoorinslag van 65 miljoen jaar geleden, al ging de klimaatverandering toen uiteraard in omgekeerde richting…….

Niet
alleen komen er enorme hoeveelheden CO2 vrij bij het ontdooien van
permafrost, maar ook gigantische hoeveelheden methaangas, een
broeikasgas dat meer dan 80 keer zo sterk is dan CO2…….
Wetenschappers zagen dat ontdooien wel aankomen, maar de situatie van
dit moment hadden zij pas over 70 jaar verwacht……..

In de
IPCC berekeningen voor het (meer dan waardeloze en volkomen
tekortschietende) klimaatakkoord van Parijs hebben niet eens rekening
gehouden met het ontdooien van permafrost…… Het is dat ‘t zo
triest is, anders zou je je werkelijk doodlachen, wat een krukken!!
(en voor dit soort akkoorden worden nog eens enorme hoeveelheden CO2
geproduceerd, daar bezoekers per vliegtuig afreizen naar deze klimaattoppen…) Om het volk te laten zien dat het klimaat hen ernst is
reisden Nederlandse politici per trein af naar Parijs, echter wat
betreft daden die er toe doen blijft men hier (en elders) volledig nalatig, zie de
stikstofdiscussie, er is amper een varkensboer gestopt en het
krachtvoer, bestaande uit gentech soja verbouwd in
Brazilië op gebieden die eerder bestonden uit oerwoud (dat daarvoor werd verbrand), mag gewoon
worden gegeven aan de belachelijk grote Nederlandse veestapel…….

Wat dat
betreft mogen we blij zijn met het Coronavirus, wat altijd voor
onmogelijk werd gehouden is nu plotseling toch mogelijk en 2020 zal
het jaar zijn dat er door industrie, energiecentrales en vooral door
autoverkeer veel minder CO2 zal zijn geproduceerd…..

Lullig
dan dat de enorme bosbranden, zoals die in Brazilië, om daar zoals gezegd bijvoorbeeld
soja te verbouwen voor de Nederlandse veestapel, letterlijk roet in het eten gooien, al zou het
zonder Corona nog veel erger zijn…..

Lees het
volgende verontrustende artikel en geeft het door, de hoogste tijd
dat iedereen wakker wordt!! (en vergeet niet dat we de klimaatverandering niet kunnen stoppen, zoals velen je willen doen geloven, we kunnen en moeten deze verandering voor de komende generaties en voor de diersoorten op aarde proberen af te remmen!!)

Het volgende artikel werd geschreven door Robert Hunziker en overgenomen van CounterPunch:

October
20, 2020

Large-Scale
Permafrost Thawing

by Robert
Hunziker

Photograph
Source: Dave Fox – CC
BY-SA 4.0

Twenty-five percent (25%) of the
Northern Hemisphere is permafrost. By all appearances, it is melting
well beyond natural background rates, in fact, substantially!

Making matters much, much worse,
new research has identified past warming events of large-scale
permafrost thaw in the Arctic that may be analogous to today, thus
spotting a parallel problem of large-scale thawing accompanied by
massively excessive carbon emissions spewing into the atmosphere,
like there’s no tomorrow. (Source: Jannik Martens, Remobilization
of Dormant Carbon From Siberian-Arctic Permafrost During Three Past
Warming Events, Science Advances, vol. 6, no. 42, October 16, 2020)

Permafrost thawing is not, at all
times, simply “thawing.” Of course, as a standalone, the word
“thawing” implies a rather evenly keeled methodical process
without any specific definition of scale. But, there’s thawing, and
then, there’s “large-scale thawing,” which is kinda like
turning loose a behemoth. The results are never pretty.

As global warming powers up, like
its doing now, it has a penchant for finding enormous spans of frozen
mud and silt filled with iced-species in quasi-permanent frozen
states known as permafrost. As it melts, it’s full of surprises,
some interesting, as well as some that are horribly dangerous, for
example, emitting huge quantities of carbon, thus kicking into high
gear some level of runaway global warming that threatens to wipeout
agriculture.

As a matter of fact, according to
the research, no more than a few degrees of warming, only a few, can
trigger abrupt thaws of vast frozen land thereby releasing vast
quantities of greenhouse gases as a product of collapsing landscapes,
and it feeds upon itself. Indeed, the research effort identified
“surges in greenhouse gas emissions… on a massive scale,” Ibid.

The study suggests that massive
permafrost ecosystem thawing is subject to indeterminate timing
sequences, but it’s armed with a “sensitive trigger” abruptly
altering the landscape in massive fashion. In short, an event could
arise out of the blue. It’s well known that Arctic permafrost holds
considerably more carbon captured in a frozen state than has already
been emitted into the atmosphere.

Already, over just the past two
years, other field studies have shown instances where thawing
permafrost is 70 years ahead of scientists’ models, prompting the
thought that thawing may be cranking up even as the Intergovernmental
Panel on Climate Change (IPCC) fails to anticipate it.

After all, permafrost is not
included in the IPCC’s carbon budget, meaning signatories to the
Paris accord of 2015 will need to recalculate their quest to save the
world from too much carbon emitting too fast for any kind of smooth
functionality of the planet’s climate system. In turn, it
undoubtedly negatively impacts the support, or lack thereof, for
food-growing regions, which could actually collapse, similar to
cascading dominos. Poof!

In the Canadian High Arctic:
“Observed maximum thaw depths at our sites are already exceeding
those projected to occur by 2090.” (Source: Louise M. Farquharson
et al, Climate Change Drives Widespread and Rapid Thermokarst
Development in Very Cold Permafrost in the Canadian High Arctic,
Geophysical Research Letters, June 10, 2019)

According to Susan Natali of Woods
Hole Research Center (Massachusetts) the Arctic has already
transformed from a carbon sink to a carbon emitter: “Given that the
Arctic has been taking up carbon for tens of thousands of years, this
shift to a carbon source is important because it highlights a new
dynamic in the functioning of the Earth System.” (Source: Thawing
Permafrost Has Turned the Arctic Into a Carbon Emitter, NewScientist,
Oct. 21, 2019)

A 14-year study referenced by Dr.
Natali shows annualized 1.66 gigatonnes CO2 emitted from the Arctic
versus 1.03 gigatonnes absorbed, a major turning point in
paleoclimate history, a chilling turn for the worse that threatens
10,000 years of our wonderful Holocene era “not too hot, not too
cold.” Alas, that spectacular Goldilocks life of perfection is
rapidly becoming a remembrance of the past.

Additionally, according to Vladimir
Romanovsky – Permafrost Laboratory, Geophysical Institute,
University of Alaska, Fairbanks (UAF) there are definitive
geophysical signs of permafrost that survived thousands of years now
starting to thaw. (Source: New Climate Warnings in Old Permafrost:
‘It’s a Little Scary Because it’s Happening Under Our Feet,’
Bob Berwyn, Inside Climate News, October 16, 2020)

As stated by Romanovsky: “The new
(Jannik Martens, Remobilization) research is yet more evidence that
the amplified warming in the Arctic can release carbon at a massive
scale.”

Nobody knows how soon such an event
will break loose in earnest, but global warming has already
penetrated the upper permafrost layers, as cliffs of coastal
permafrost are collapsing at an accelerating rate. In short, the
current news about thawing/collapsing permafrost is decidedly
negative and a threat to life, as we know it.

The Martens’ study conclusively
states: “The results from this study on large-scale OC
remobilization from permafrost are consistent with a growing set of
observational records from the Arctic Ocean and provide support for
modeling studies that simulated large injections of CO
2 into
the atmosphere during deglaciation (
1416).
This demonstrates that Arctic warming by only a few degrees may
suffice to abruptly activate large-scale permafrost thawing,
indicating a sensitive trigger for a threshold-like permafrost
climate change feedback.” (Jannik Martens, Remobilization)

Thus, as the Holocene era wanes
right before humanity’s eyes, the Anthropocene, the age of humans,
stands on the world stage all alone with its own shadow and with ever
fewer, and fewer, and fewer vertebrates roaming amongst fields of
scorched, blackened plant life. What, or who, will it eat?

According to the Pulitzer
Prize-winning author and world-renowned biologist E.O. Wilson:

If we choose the path of destruction, the planet will continue to
descend irreversibly into the Anthropocene Epoch, the biologically
final age in which the planet exists almost exclusively by, for, and
of ourselves.

Robert Hunziker lives
in Los Angeles and can be reached at rlhunziker@gmail.com.

==============================================

Zie ook: ‘Uitstoot methaangas op hoogste punt sinds men begon met metingen in 1983

De stijging van de zeespiegel (en de opwarming van de aarde) gaat veel verder dan het IPCC voorspelt

Stikstof: de feiten op een rij‘ (en zie de links in dat bericht naar meer artikelen over het stikstofprobleem)

Aantal CO2 deeltjes in de atmosfeer op voor de mens nooit eerder vertoond hoog niveau

Opwarming van Arctisch gebied laat besmettelijke ziekten vrijkomen uit de permafrost

‘Methaangasboer’ ontsnappend uit de Oost-Arctische Plaat kan de wereld zoals wij die kennen vernietigen‘ (en zie de links in dat bericht)

The Siberian plague‘ (ondanks het onderwerp met prachtige foto’s)

Hittegolf in Siberië: binnen de poolcirkel 38 graden Celsius

Siberië kampt al maanden met uitzonderlijk hoge temperaturen: “25,4graden, terwijl het gemiddeld 0 graden is”

Niet
eerder getoonde satellietfoto’s laten zien dat grote delen van Arctisch
gebied in brand staan >> klimaatkantelpunt gepasseerd
‘ (!!!!) (zie ook de links in dat bericht)

Grote Arctische gebieden in Siberië, Groenland, Canada en Alaska branden: klimaatkantelpunt nadert met rasse schreden

Klimaatverandering: inwoners Bratsk (Siberië) stikken in de rook van bosbranden…….

Wildfires
Increasingly Consuming Siberian Forests, Scientists Warn

People
in Bratsk Petition Kremlin over Pollution from Forest Fires

LANCE
MODIS

Wildfires
Scorch World’s Largest Freshwater Lake

Oil
Pipelines Threatened by Wildfires Amid Disputes over the Scale of the
Destruction

Earth
Nullschool
 

 

Hier nog wat links over het ontoereikende en meer dan belachelijke Nederlandse klimaatakkoord:Klimaatakkoord en Rutte’s belofte over de CO2 heffing >> Kees Boonman geeft toe veel te verzinnen

‘Klimaatakkoord’
>> Stientje van Veldhoven (D66 staatssecretaris) lult zich weer
eens ‘groen’ en verdedigt het niet extra belasten van benzine
auto’s……

Klimaatakkoord >> Rutte: er komt ‘een verstandige CO2 heffing’ voor bedrijven…. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Nederlandse lucht nog vuiler dan eerder gedacht…..

Longartsen tegen gebruik van dieselbrandstof

Antifa activist Michael Reinoehl zonder enige vorm van proces geëxecuteerd door federale agenten

Precies
2 maanden voor de presidentsverkiezingen in de VS werd Michael
Reinoehl vermoord door federale agenten, die naderhand beweerden dat
Michael op hen had geschoten en daarna door hen werd neergeschoten,
dit in tegenspraak tot meerdere getuigenverklaringen…….

Volgens
deze getuigen hebben de agenten zelfs niet aangegeven wie ze waren en
volgens hen zagen deze agenten eruit als een rechtse knokploeg…..
De media namen de verklaring van de overheid zonder enige kritiek
over, tot 6 weken na de moord de New York Times onderzoek deed naar wat er echt gebeurde en men ontdekte dat Michael geen wapen in
z’n handen had (hij had een wapen in z’n broekzak en een wapen in de
auto, een geweer in een hoes……)

Alles
opgeteld is het dan ook duidelijk dat Michael willens en wetens is
vermoord, hij moest dood…… Michael werd verdacht een fascist te
hebben vermoord tijdens de Black Lives Matter (BLM) demonstraties en
was op de vlucht. Echter volgens hem handelde hij uit zelfverdediging daar de fascist op hem schoot…. Blijkbaar was men tot de conclusie
gekomen dat Michael gelijk had, maar dat hij dankzij de ophitsende
Tweets van psychopaat Trump en anderen over de dood van de fascist maar beter vermoord kon
worden, zodat hij zijn zaak niet kon bepleiten……….

Trump is
er dan ook trots op dat de federale politie Michael vermoordde,
waarbij hij de gelogen getuigenis van de federale politie gebruikt en
stelt dat hiermee is aangegeven dat Antifa activisten kunnen wachten
op nog veel meer overheidsgeweld…….. Trump heeft aangegeven dat
Antifa moet worden opgerold het is volgens hem een terroristische
organisatie…… Dat juist de tegenstanders van Antifa terreur
uitoefenen interesseert hem geen bliksem, al is dat logisch, immers hij heeft meer dan eens bewezen zelf een fascist te zijn…… De fascisten
die tegen BLM en hun demonstraties zijn, gebruiken meer en meer hun auto als wapen, sinds de demonstraties
eerder dit jaar begonnen, na de politiemoord op George Floyd, zijn er meer dan 50 incidenten genoteerd waarbij deze
fascisten met hun auto op mensen inreden……

Fox News
en de Daily Caller hebben de (illegale) standrechtelijke executie door federale agenten van Reinoehl
toegejuicht……

Aan de andere kant kunnen neonazi’s tekeergaan met wapens zonder ook maar een letter aan kritiek te krijgen van Trump en zijn psychopathisch fascistische administratie……..

Je kan
er dan ook donder op zeggen dat bij volgende BLM demonstraties nog
meer geweld zal worden gebruikt door fascisten en federale agenten
(als deze agenten weer worden ingezet….)….

The
American dream: a huge nightmare!!!

Het
volgende artikel heb ik overgenomen van CounterPunch en werd
eerder gepubliceerd op Economy for All:

October
19, 2020

In
Trump’s America, There Is Death Before Due Process

by Sonali
Kolhatkar

Photograph by Nathaniel St. Clair

The federal government’s killing
of Michael Reinoehl exactly two months before the November 3
presidential race ought to have been one of the most high-profile
election issues being discussed in America. Instead, it has been
almost forgotten save for some media outlets starting to question the
official narrative of his death. The little-known self-proclaimed
“antifa” activist was killed by federal agents on September 3.
Officers claimed that he had fired shots at them before being gunned
down. But a week after his killing, the Washington
Post
found that “the wanted man wasn’t obviously armed.”

The Thurston County sheriff in
Lacey, Washington, where the suspect was killed, released a public
statement
saying his investigation team “can confirm… that
Mr. Reinoehl pointed the handgun that he had in his possession at the
officers at the time of the shooting.” The U.S. Marshals Service
whose forces were the ones that shot Reinoehl released a similar
statement
claiming that the fugitive task force that had been
sent to his location “attempted to peacefully arrest him,” but,
after being shot at, “Task force members responded to the threat
and struck the suspect who was pronounced dead at the scene.”

News outlets took the official
statements at their word and dutifully
reported
the incident as one where a suspected killer opened fire
on officers and was fatally shot in the course of his arrest. In
other words, there was “nothing to see here.” But according to a
New
York Times investigation
six weeks after his death, it remains
unclear “whether law enforcement officers made any serious attempt
to arrest Mr. Reinoehl before killing him.”

According to nearly two dozen
witnesses that the New York Times spoke to, “all but one said they
did not hear officers identify themselves or give any commands before
opening fire.” Even though Reinoehl was armed at the time of his
death, his handgun was found in his pocket and an AR-style rifle in a
bag in his car, suggesting he did not threaten the officers trying to
arrest him as official accounts had initially claimed.

Reinoehl was wanted in connection
to the fatal shooting of a Trump-supporting right-wing activist named
Aaron
J. Danielson
during Black Lives Matter protests in Portland,
Oregon. President Donald Trump ranted on Twitter
on the day he was killed, “Why aren’t the Portland Police
ARRESTING the cold blooded killer” and adding, “Everybody knows
who this thug is.” Later he hailed the fatal shooting triumphantly,
saying
in a Fox News interview:

We sent in the U.S.
Marshals for the killer, the man who killed the young man on the
street.… Two and a half days went by, and I put out [on Twitter],
‘When are you going to go get him?’ And the U.S. Marshals went in
to get him, and they ended in a gunfight. This guy was a violent
criminal, and the U.S. Marshals killed him. And I’ll tell you
something—that’s the way it has to be. There has to be
retribution when you have crime like this.”

In referring to Reinoehl as a “cold
blooded killer” and “violent criminal” even though at the time
of his death he was a suspect, Trump made clear that in his America,
“law and order” means you are guilty before being proven so and
can be targeted for extrajudicial assassination if those in power
decide you deserve it. Such shocking words coming from any other head
of state in the world would trigger instant condemnations from the
U.S. State Department. Speaking to his supporters, Trump boasted
of the “great job” that U.S. Marshals did in Portland, adding
meaningfully, “you know what I mean.”

Attorney General William Barr, who
appears to have no understanding of how the nation’s system of
criminal justice is supposed to work, released
a statement
praising the federal troops’ actions and echoing
Trump’s words in more official-sounding language. Barr called
Reinoehl, “a dangerous fugitive, admitted Antifa member, and
suspected murderer,” and said before any investigation into the
killing was complete that “[w]hen Reinoehl attempted to escape
arrest and produced a firearm, he was shot and killed by law
enforcement officers.” In doing so, Barr too justified this
extrajudicial assassination as Trump did and went as far as calling
the whole incident, “a significant accomplishment in the ongoing
effort to restore law and order to Portland and other cities.” He
applauded “the fugitive task force team that located Reinoehl and
prevented him from escaping justice.”

To Barr, the top law enforcement
official in the nation, “justice” meant death, rather than arrest
followed by charges and a fair trial. To Barr and Trump, the constant
drumbeat of “law and order” is essentially a promise to fatally
punish those perceived as enemies of the government.

In addition to the Washington Post
and the New York Times, several other media outlets have corroborated
that Reinoehl’s killing appeared unjustified. Rolling
Stone
characterizes one eyewitness’s account of the scene as “a
violent ambush” that “resembled an execution.” Oregon
Public Broadcasting in collaboration with ProPublica
spoke to
witnesses who said that the officers shot him without warning and
“looked less like law enforcement officers than members of a
right-wing militia.”

In a VICE
News interview
released just after his death, Reinoehl can be
seen claiming that he acted in self-defense in Portland—just as an
attorney for Kyle
Rittenhouse
, the Trump-supporting armed suspect in the Kenosha,
Wisconsin, killing of two Black Lives Matter activists, said. With
Reinoehl dead at the hands of U.S. Marshals, we will never know the
truth.

Instead, Reinoehl now serves as the
perfect symbol of the shadowy enemy that Trump rails against. A
participant in Black Lives Matter protests, Reinoehl claimed
he was “100% ANTIFA all the way.” The president’s promise
to designate “ANTIFA” (which is an ideology, not an organization)
as “a Terrorist Organization” has fed into dangerous notions
designed to create panic among his base. It has raised the specter of
“violent
mobs”
terrorizing communities that only swift government action
of the sort aimed at Reinoehl can quell.

But who are the “violent mobs”
really? In Trump’s world, armed self-defense is acceptable only for
white supremacists who support him, not for the left-wing activists
they routinely threaten and hurt. Since protests began earlier this
year, according to NPR,
“Right-wing extremists are turning cars into weapons, with reports
of at least 50 vehicle-ramming incidents” at protests against
police brutality. Conservative news outlets including Fox News and
the Daily Caller have encouraged such attacks. Even the Department of
Homeland Security’s latest
threat assessment
identifies, “racially and ethnically
motivated violent extremists—specifically white supremacist
extremists,” as “the most persistent and lethal threat in the
Homeland” among what the agency designates as “Domestic Violent
Extremists” or DVEs.

As if to underscore the threat,
more than a dozen white men were
just arrested
(without being harmed) in connection with a
kidnapping plot aimed at Michigan’s Governor Gretchen Whitmer. The
governor, who is among several women who have faced
Trump’s online ire
, said,
“I do believe that there are still serious threats that groups like
this group, these domestic terrorists, are finding comfort and
support in the rhetoric coming out of Republican leadership in the
White House to our state house.”

In Trump’s America, white
nationalist armed vigilante men reign supreme while those of us
speaking out against fascism are symbolized by Reinoehl—and like
him will be not be considered innocent until proven guilty. We will
never know whether or not Reinoehl was guilty of murdering Danielson,
as he was not given a chance to stand trial. In Trump’s America,
there will be no law, only order. To Trump, “[t]here has to be
retribution,” rather than due process. Among the many issues at
stake in the November 3 election, this ought to be a central concern.

This article was produced by
Economy
for All
, a project of the Independent Media Institute.

Sonali Kolhatkar
is the founder, host and executive producer of “Rising Up With
Sonali,” a television and radio show that airs on Free Speech TV
(Dish Network, DirecTV, Roku) and Pacifica stations KPFK, KPFA, and
affiliates. 

==========================

Voor meer berichten over BLM, Antifa en/of politie VS, klik op het betreffende label, direct onder dit bericht.

6 Russische militairen beschuldigd van hacken Franse verkiezingen, Olympische Winterspelen, ziekenhuizen en bedrijven

Gisteren
om 3.00 u. ‘s nachts het bericht op BBC World Service dat volgens
een aanklacht van het VS ministerie van justitie, 6 officieren van de
Russische militaire geheime dienst GROe zaken als de Olympische
Winterspelen, de Franse presidentsverkiezingen van 2017, ziekenhuizen en
bedrijven hebben gehackt….. Dacht even er weer eens in te blijven
(een lachstuip van minstens een halve minuut), waar haalt men de
onzin vandaan?? (kwam een bericht tegen op het net waar men sprak
over de Olympische Winterspelen in Tokyo!!! ha! ha! ha! ha! >> moet zijn de Olympische Winterspelen van 2014 in het Russische Sotsji)

Toen ik
later een artikel las van ABC’s 7 News las, werd aan het e.e.a ook
nog eens toegevoegd dat het hier om dezelfde figuren ging die de
presidentsverkiezingen van 2016 zouden hebben gemanipuleerd middels het hacken van de DNC servers, ofwel die
verantwoordelijk waren voor ‘Russiagate….’ ha! ha! ha! ha! Dat hele
onzinnige verhaal is al van meerder kanten doorgeprikt, maar de
reguliere westerse media en de meeste westerse politici houden deze
enorme leugen in leven, door deze tot vervelens toe te herhalen,
terwijl er niet een nanometer aan bewijs voor geleverd kan
worden…… ABC gaat nog wat verder door te stellen dat Putin zelf
wel eens zou hebben kunnen meegewerkt aan deze hack pogingen……..
ha! ha! ha! ha!

Ach ja de VS, zo de waard is vertrouwt deze de gasten!! (waar voor VS hacken enz. meters aan bewijzen zijn aangelegd, zie alleen al WikiLeaks!! oh daarover gesproken ABC durft zelfs WikiLeaks als bron te noemen, echter die hebben er geen letter over gepubliceerd!! maakt niet uit geen hond die deze leugens controleert…….)

 

Ben
totaal verbaasd dat dit nieuws Nederland niet heeft bereikt, althans
kan er niets over vinden in de Nederlandse media, blijkbaar heeft men
eindelijk het licht gezien en begrijpt dat hoe vaker dergelijke
beschuldigingen de revue passeren, hoe ongeloofwaardiger ze worden,
immers eerder deden de Nederlandse media maar wat graag mee aan deze
flauwe kul. Zelfs BNR’s levende rollade Bernard Hammelburg maakte er
tot nu toe geen woord aan vuil, terwijl hij altijd hijgend vooraan
staat als het om beschuldigingen aan het adres van Rusland gaat…..
Vanmorgen besteedde hij een uiterst hypocriete column aan de moord op
een docent vorige week in Frankrijk, wellicht later nog een bericht
daarover (heb te weinig tijd mensen)

Hier het
opgeklopte artikel van ABC:

6
Russian military officers charged in vast hacking campaign targeting
Olympics, U.S. businesses

By Eric
Tucker

Tuesday,
October 20, 2020 12:33PM 

(op deze plek een video die ik niet over kan nemen, zie daarvoor het origineel)

WASHINGTON
— Six current and former Russian military officers sought to disrupt
through computer hacking the French election, the Winter Olympics and
U.S. hospitals and businesses, according to a Justice Department
indictment unsealed Monday. It details destructive attacks on a broad
range of targets and implicates the same Kremlin unit that interfered
in the 2016 U.S. election.

The indictment accuses the
defendants, all said to be officers in the Russian military agency
known as the GRU, in hacks that prosecutors say were aimed at
furthering the Kremlin’s geopolitical interests and as retribution
against its perceived enemies.

They
include attacks against Ukraine’s power grid; a hack-and-leak
operation directed at the political party of French President
Emmanuel Macron in the days leading up to the 2017 election; efforts
to punish Olympics organizers who had banned Russian athletes for
doping, and to impede an investigation into the suspected nerve-agent
poisoning of a former Russian spy and his daughter.

The
indictment does not charge the defendants in connection with
interference in American elections, though the officers are part of
the same military intelligence unit that prosecutors say interfered
in the 2016 U.S. presidential election by hacking Democratic email
accounts. One of the six charged in the case announced Monday was
among the Russian military intelligence officers charged with hacking
in special counsel Robert Mueller’s investigation into Russian
election interference.

The 50-page indictment, filed in
federal court in Pittsburgh, also accuses the hackers of destroying
malicious software in 2017 that crippled computers around the globe,
including at a Pennsylvania hospital and a pharmaceutical company.
The criminal conspiracy alleged by the Justice Department enables
prosecutors to include allegations for victims that are not based in
the U.S.

None of the six defendants is currently in custody,
but the Justice Department in recent years has eagerly charged
foreign hackers in absentia with the goal of creating a message of
deterrence.

“No country has weaponized its cyber
capabilities as maliciously and irresponsibly as Russia, wantonly
causing unprecedented collateral damage to pursue small tactical
advantages as fits of spite,” Assistant Attorney General John
Demers, the Justice Department’s top national security official, said
at a news conference announcing the case.

The indictment
fleshes out details about hacks that in some instances had already
received significant attention for the havoc they had caused.

The
controversy known as the ” Macron Leaks,” for instance, was
the leak of over 20,000 emails linked to Macron’s campaign in the
2017 election in the days before his victory. The involvement of bots
raised questions about the possible involvement of Vladimir Putin and
the Russian government.

The leaks, which gained huge media
attention in France, were shared by WikiLeaks and several Alt-right
activists on Twitter, Facebook and others.

After Russia was
punished by the International Olympic Committee for a vast doping
conspiracy at the 2014 Winter Olympics in Sochi, hackers targeted
sports agencies around the world.

More than 250 athletes’
medical records were published and confidential data from some of the
world’s biggest sports organizations – the Olympics, world track and
field, FIFA – were stolen, in what U.S. prosecutors said was
retaliation for the doping punishments.

Other Olympic-related
organizations were also hit by hackers: the world track and field
body, which suspended Russia from in 2015 over widespread doping;
Canada’s anti-doping agency, a trenchant critic of Russia; the Court
of Arbitration for Sport, which ruled against some Russian athletes. 

=================================================== 

 Voor meer berichten over hacken en manipulatie, klik op het betreffende label, direct onder dit bericht.

Goldman Sachs de zoveelste bank die uiterst misdadig gedrag afkoopt met een schikking

Goldman
Sachs, een grote bank uit de VS, is schuldig bevonden aan fraude met
het Maleisische investeringsfonds 1MDB, een fonds bedoeld voor
economische ontwikkeling……. Er zijn miljarden uit dat fonds
verdwenen, waarvoor Goldman Sachs grote deals sloot…… De
voormalige Maleisische premier Najib Razak is degene die wordt
verdacht grote sommen geld uit dat fonds te hebben laten wegsluizen……..

Eerder
sloot Goldman Sachs al een schikking met de Maleisische regering,
waardoor deze regering geen strafvervolging zal instellen tegen de
Bank….. De schikking met justitie in de VS zou 2 miljard dollar
groot zijn, met de schikking in Maleisië zou Goldman Sachs bij
elkaar 5 miljard lichter zijn…… Als een bank een dergelijk groot bedrag betaalt weet je zeker dat de bewijzen tegen die bank van enorme omvang moeten zijn en is het tevens zeker dat het hier om uiterst grove misdaden gaat….. Met het afkopen van de schuld middels een schikking houdt zo’n bank haar naam uit de media (ja behalve dan op het moment dat de schikking bekend wordt gemaakt) en dat zou gezien de lengte van dat soort processen een behoorlijke periode negatief nieuws zijn….. Erger nog is het feit dat partijen die een schikking treffen achteraf zeggen dat men weliswaar een schikking heeft betaald, maar dat schuld aan één en ander niet is uitgesproken door een rechter, ofwel men verklaart zichzelf eigenlijk onschuldig……. Een schande van formaat!!! 

Gezien
alle schikkingen met grote banken, ook die met ING en ABN Amro en
niet te vergeten met dezelfde soort schikkingen in Duitsland, blijkt
dat banken in feite lak hebben aan strafvervolging, men weet dat de
overheden waaronder de verschillende banken vallen, die bank nooit
failliet laten gaan, een zekerheid die werd geschapen nadat de
bankencrisis van 2008 op haar hoogtepunt was en die overheden de
banken met honderden miljarden euro’s en dollars aan door het volk
opgebrachte belastinggelden op de been hebben gehouden……

Het is
meer dan schandalig dat overheden schikkingen treffen met banken voor
enorme misdaden…. Het bewijs dat het om grove en grote misdaden
gaat blijkt zoals gezegd wel uit de enorme schikkingen die telkens weer worden
getroffen, zoals de 5 miljard waarmee Goldman Sachs deze zaak uit de
rechtbank wist te houden…… De hoofdverantwoordelijken in deze
zaken zijn zwaar overbetaalde en spuugrijke CEO’s en CFO’s…..
Blijkbaar kan je als super welgestelde (deze figuren zijn allen
minstens miljonair) bijna alles flikken zonder ooit het gevaar te
lopen te worden gepakt en berecht….. Sterker nog: deze topgraaiers
worden met een schikking zelf niet eens beboet, laat staan dat ze de
gevangenis in moeten, waar legio mensen worden vastgehouden die
financiële misdaden hebben begaan die niet eens in de schaduw kunnen
staan van de misdaden die deze schoften willens en wetens hebben gepleegd……

Hoe
bedoel je, klassenjustitie bestaat niet?? En dan vindt men het gek
dat passanten deze figuren en politici die e.e.a. mogelijk maken, in
het openbaar uitschelden voor alles wat mooi en lelijk is (beter zou zijn: uitgescholden voor alles wat vies en smerig is),
sterker nog men wil dat er hard wordt opgetreden tegen mensen die
zich schuldig maken aan het uitschelden van politici enz. en reken maar dat deze mensen in
de nabije toekomst zelfs een gevangenisstraf staat te wachten, zo
niet zullen ze alsnog flink worden beboet, beiden zaken waarvoor de
welgestelde schuldigen die fraude begaan (zoals hiervoor al aangehaald), niet eens
een boete wordt opgelegd…..

Schande!!!!

DeBeurs.nl

‘Miljardenregeling
Goldman met Justitie VS om 1MDB-schandaal’

Gepubliceerd op 20 oktober 2020 08:17 

 

NEW YORK (AFN) – De Amerikaanse
bank Goldman Sachs betaalt naar verluidt 2 miljard dollar aan
Justitie in de Verenigde Staten om het fraudeschandaal rond het
Maleisische staatsfonds 1MDB af te kopen. De schikking kan al deze
week bekendgemaakt worden meldden bronnen aan persbureau Bloomberg.

Goldman sloot eerder grote deals
voor het Maleisische staatsfonds, dat de spil is in een groot
schandaal in Maleisië. De voormalige premier van het land, Najib
Razak, zou via het fonds grote sommen geld hebben laten wegsluizen.
De Maleisische regering richtte 1MDB in 2009 op als investeringsfonds
voor economische ontwikkeling. Het ministerie van Justitie in de
Verenigde Staten schat dat er miljarden dollars uit het fonds zijn
verdwenen.

Het akkoord in de VS maakt deel uit
van een internationale regeling. Door de betaling wordt verdere
strafvervolging vermeden. Het bedrag van 2 miljard dollar zou ook
goeddeels in lijn zijn met de ramingen van kenners.

Goldman trof eerder al een
schikking in Maleisië. In ruil voor dat bedrag laat het Aziatische
land alle aanklachten tegen de Amerikaanse bank vallen. Alle
regelingen bij elkaar is Goldman al zo’n 5 miljard dollar kwijt aan
de kwestie. Ook autoriteiten in Singapore buigen zich nog over een
regeling.

 ===========================

 Over misdadig gesproken: ‘Goldman Sachs: het genezen van een patiënt is niet rendabel……..‘ (!!!!)

Voor meer berichten over schikkingen, klassenjustitie, Goldman Sachs, ING en/of ABN Amro, klik op het betreffende label, direct onder dit bericht.