Kippenvlees uit de EU afgeladen met antibioticaresistente bacteriën

WDR 5 meldt vandaag dat in een groot aantal kadavers van kippenvlees uit EU kippenhellen (intensieve pluimveehouderijen)  antibioticaresistente bacteriën zijn aangetroffen en wel in meer dan de helft…… Deze dieren zijn massaal behandeld met antibiotica waardoor er uiteindelijk geen antibiotica overblijft als ze een bacteriële infectie oplopen……. In 20% van de gevallen werd zelfs antibiotica aangetroffen die het laatste redmiddel is voor de mens als andere antibiotica niet aanslaat (het gaat om antibiotica die men zo min mogelijk inzet voor behandeling in het ziekenhuis……) Kortom als niets meer helpt geeft men deze antibiotica zelfs aan deze arme dieren……* Wat men er in de uitzending niet bij vertelde is het feit dat er al jaren mensen overlijden bij wie zelfs dit zwaarste antibioticum niet aanslaat…….. In het bericht werd ook de Nederlandse kippenslachter Plukon Blokker genoemd als bedrijf waarin deze zwaarste antibiotica werd aangetroffen……

Eén en ander heeft van alles te maken met het grote aantal kippen die men op elkaar laat leven (een hel voor deze arme dieren), daardoor kan het niet anders dan dat er ziekten uitbreken die men er alleen onder krijgt door de dieren preventief antibiotica te voeren en mocht er een ziekte uitbreken in zo’n hel op aarde, zet men zoals gezegd zelfs het zwaarste antibioticum in……….. 

Later vanmiddag, rond 16.25 u, weer aandacht voor deze zaak op WDR 5. Het achteloze presentatieschaap vroeg een ‘wetenschappelijk verslaggever’ wat daar tegen te doen…..  In plaats van haar te adviseren helemaal te stoppen met het eten van vlees, raadde de verslaggever aan kippenvlees goed te verhitten……….

Of er wat aan gedaan kan worden, zo vroeg het schaap, welnu dat valt niet mee aldus de verslaggever. ‘Volkomen logisch’ daar er maar bijzonder weinig politici zijn die de hele intensieve martelveehouderij de nek om willen draaien, er wordt simpelweg veel te veel geld verdiend…… Bovendien is de EVP de grootste fractie in het EU parlement (o.a. de fractie van ‘ons’ CDA) en die fractie zit bomvol lobbyisten voor deze zeer inhumane en wrede dierhouderij (logisch daar hun god hen heeft geboden zoveel mogelijk dieren dood te martelen en geen compassie te hebben met dieren, die behoren tot zijn/haar schepping…… Je snapt dat dit sarcastisch is bedoeld, maar gezien de handelswijze van die christenen zou je niet anders verwachten…. ‘

In Nederland is de huidige minister van landbouw, hare ChristenUnie kwaadaardigheid Carola Schouten, verantwoordelijk voor de gigantische dierenmishandeling in de intensieve veehouderij en daarmee tevens verantwoordelijk voor het totaal onverantwoord voeren van antibiotica aan de arme dieren in die doodsindustrie…….

 

Trouwens het is al bijzonder vreemd dat de bijbel de mens  niet heeft verboden vlees te eten, daar dit allesbehalve goed is voor de gezondheid, het eten van vlees zou hooguit zin hebben in tijden van hongersnood, alleen is er dan wel gemiddeld 5 kilo groente nodig voor het maken van één kilo vlees, waar verder 1.500 liter water bij benodigd is……… Ofwel ook dan is het niet eten van vlees waarvoor dieren gevoed moeten worden een betere oplossing (men eet dan uiteraard de bestaande dieren op, daar er simpelweg geen geld is voor diervoer) Het is dan ook zonder meer een feit dat wanneer de wereldbevolking verder groeit, de mens zal moeten stoppen met het eten van vlees…….

Vergeet niet dat je wanneer je vlees eet je mede verantwoordelijk bent voor vreselijke dierenmishandeling…….

Maar ach, als we zo doorgaan met de intensieve dierhouderij zal de mens zichzelf uitroeien en dat door simpele ziekten die we niet meer de baas kunnen met antibiotica……………… Overigens zorgt de intensieve veehouderij ook nog eens voor uitbraken van besmettelijke ziekten, zo is de jaarlijkse griepgolf afkomstig uit die veehouderij en dat is bij tijd en wijle ook een griepepidemie waaraan velen sterven…….

* En dan durft de farmaceutische maffia te stellen dat ze niets verdienen aan antibiotica, terwijl ze jaarlijks wereldwijd minstens een miljoen ton antibiotica leveren aan dierenbeulen die zich boer durven te noemen…….

Zie ook: ‘Antibioticaresistentie: de nieuwe sluipmoordenaar in het Midden-Oosten‘ (en hier, al houdt men dat liever onder de boerenpet)

Antibiotica: wetenschappers luiden de noodklok, die jammer genoeg enigszins vals klinkt……..

Varkensboeren sturen ongevraagd uiterst vals ‘lesmateriaal’ naar scholen, toegestaan door CU minister van Onderwijs Slob……‘ (en zie de links in dat bericht, anders dan de eerste 2 hieronder weergegeven links)

Dierenbeulen
van de varkenssector liegen kinderen voor: varkens hebben het reuze
naar hun zin en weer een vrachtwagen met varkens verongelukt

Nieuwe beelden: dierenartsen NVWA doen mee aan mishandeling varkens in slachthuis‘ (met bewijs op video, beelden en artikel van RTL Nieuws)

De grote banken steunen al vele jaren vreselijke dierenmishandeling en jagen daarmee ook de klimaatverandering verder aan…..‘ 

Dierenmishandeling:
in Nederlandse slachthuizen worden dieren vreselijk gemarteld en dat
bij herhaling, varkens worden zelfs levend gekookt…..

Dierenmishandeling legaal: kuikens moeten over 5 jaar binnen 36 uur na de geboorte voedsel en water krijgen‘ (terwijl haantjes anno 2020 nog steeds massaal worden verhakseld…….)

Commissie Remkes: stikstofplan Rutte 3 volkomen onvoldoende

Stikstof: de feiten op een rij‘ (zie ook de links in dat bericht)

De reden voor de grote droogtes: landbouw en veeteelt‘ 

Vlees.nl belazert de consument op 51 punten, aldus de Reclame Code Commissie

Explosieve
groei dier- en milieuonvriendelijke kalversector en geitenhouderij….
Laatste nieuws: bij brand kwamen 400 kalveren om het leven…..
 

Brandbrief naar alweer falend Rutte 3 inzake biggensterfte, ofwel grootschalige dierenmishandeling blijft ongestraft 

Dierenmishandeling >> ‘Kweekvis’, de gruwelijke manier waarop deze dieren worden vermoord

Coronavirus: 2 miljoen kippen vermoord in de VS terwijl mensen daar honger lijden

Schippers maakt zich ‘druk’ over het teveel aan antibiotica gebruik……. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Ik heb aan de labels direct onder dit bericht ook ‘volksgezondheid en economie’ (versus) toegevoegd, dit daar voor politici de economie ofwel nde centen ver voorgaan op de volksgezondheid (al gooit de hysterie over het Coronavirus wat roet in het eten)

Burgerrechten waaronder privacy aangetast door ‘strijd’ tegen het Coronavirus

Dat onze burgerrechten deels worden uitgekleed zal niemand waarschijnlijk nog verbazen (waar één onderdeel daarvan: het recht op privacy in feite al lang is gesneuveld), als willige schapen laat men zich veelal zonder een letter aan kritiek leiden door Pruts Pruts & de Prutsers, ofwel de ‘Coronataskforce’ bestaande uit VVD premier Rutte (de grootste prutser), CDA minister volksverlakker de Jonge (ook een prutser van formaat), CDA prutser Grapperhaus, het OMT (Outbreak Management Team.. ha! ha! ha!), waar dat laatste adviesorgaan bestaat uit o.a. het RIVM, het Centrum Infectieziektebestrijding (CIb) en de Landelijke Coördinatie Infectieziektebestrijding (LCI), waar de laatste dan toch weer valt onder het RIVM…. (duizelt het je al??)

Zonder dat er wetenschappelijk bewijs voor is wenst men dat de burgers mondmaskers dragen in openbare binnenruimten en in het openbaar vervoer en reken maar dat wanneer de besmettingen blijven oplopen (door de zwaar ondeugdelijke PCR test) het me niet zal verbazen dat je straks overal verplicht met zo’n onding op de kop moet lopen, terwijl ze volgens virologen niets doen, men draagt deze dingen zelfs te lang, je moet ze na een uur vervangen door een nieuw of schoon masker (althans als je gelooft dat ze helpen)……. 

Demonstraties zag de overheid liever al nooit, waar demonstraties tegen Coronamaatregelen worden afgedaan als een stel gekkies die niet begrijpen waar het over gaat (en men roept dat ze verboden moeten worden >> reken maar dat wanneer de Coronacijfers oplopen, Rutte en z’n prutsmaatjes ze straks helemaal verbieden en dat waarschijnlijk op basis van de meer dan belachelijke, ondemocratische spoedwet)

Onze vrijheid is zwaar ingeperkt en zelfs in je eigen huis mag je niet met meer dan 4 personen tegelijk aanwezig zijn….. (ook heel handig om mensen tegen te houden die zich willen organiseren tegen maatregelen als die tegen het Coronavirus)

Tijdens ‘de eerste golf’ waar de overheidsprutsers een intelligente lockdown hadden ingesteld, was het helemaal raak met het etnisch profileren door de politie…… (ook dat is een zware inbreuk op burgerrechten en zelfs op mensenrechten!!)

De Corona-app is niet verplicht, echter zoals hiervoor al eerder gesteld: als de cijfers oplopen zal het me niet verbazen dat je deze toch verplicht moet installeren…….

Namaak agenten die men boa’s noemt mogen vanwege het Coronavirus nu ook met een wapenstok rondlopen en reken maar dat wanneer ze ook daarmee de boel niet onder controle kunnen krijgen, ze straks zelfs met pepperspray, of erger nog met een taser mogen rondlopen en dat tegen jongeren die zien dat het koningshuis, politie, militairen (er is zelfs een militaire oefening gaande in de ‘burgerwereld….’*) en ambtenaren, o.a. van politie zich niet aan de Coronaregels houden……. Willekeur…….

Als er straks een vaccin zal zijn, is de kans levensgroot dat je deze wel moet nemen, daar je anders niet langer openbare gelegenheden en het openbaar vervoer mag betreden, Bill Gates is al bezig om daar een ‘universeel paspoort’ voor te ontwerpen, of beter gezegd dat paspoort is al zo goed als klaar en zal hoogstwaarschijnlijk ook in de vorm van een onder de huid aangebrachte chip worden aangeboden…… Het zal me alweer niet verbazen als je t.z.t. als vaccinatieweigeraar niet langer welkom zal zijn in winkels, andere openbare ruimten en in het openbaar vervoer……… Zo zal iedereen in feite gedwongen worden dat vaccin te nemen: ping ping kassa voor aandeelhouders van de farmaceutische maffia, zoals grootaandeelhouder Gates….. Dit alles terwijl er in feite een veel te korte tijd is om dit vaccin te controleren op bijwerkingen….. Het is zelfs zo zot dat deze spuugrijke farmaceuten van hun respectievelijke overheden eisen dat ze niet aansprakelijk kunnen worden gesteld voor (ernstige) bijwerkingen….. ‘Dat klinkt echt hééééél vertrouwenwekkend……’

Elk verzet tegen de belachelijke Coronamaatregelen doet men intussen (ook in de reguliere media) af als acties van complotdenkers……. Terwijl een groot deel van het verzet komt uit kringen van artsen en verplegers, die stellen dat de maatregelen totaal buiten proporties zijn en meer kwaad dan goed doen……..

Het volgende schrijven is deel 3 uit een Facebook post gemaakt door Marjolein Jansen, in dit deel draait, zoals je al begreep, om de aantasting van burgerrechten (zoals je ziet weggecensureerd door Google, het bericht van Marjolein Jansen is door Facebook in haar geheel verwijderd……):

 

 

 ==============================

* Zie: ‘Operatie Zebra Sword van start in Nederland, een militaire oefening op het snel verplaatsen van militair materieel naar de grenzen van kernmacht Rusland‘ (ook met aandacht voor burgerrechten) en zie voorts: ‘Baas boven Baas…..‘ (van Leefse…..! voor de nieuwe berichten van dat blog kan je onderaan deze pagina de link vinden) en zie ook: ‘Coronavirus: veel hysterie, waarom dan wel vakanties toestaan naar ‘risicogebieden’ en dan ook nog ‘s nachts‘ 

Hier de eerste 2 bewerkte delen uit het Facebookbericht van Marjolein Jansen (zoals gezegd de bijdragen van Marjolein Jansen zijn weggecensureerd):

Coronavirus: opmerking bij vaccins‘ (deel 2 en zie de passende links bij dat bericht)

Coronavirus, PCR test: leugens en onzin‘ (deel 1 en zie de passende links bij dat bericht)

————————————————————–

Zie verder: ‘De behandeling van het griepvirus vs. het Coronavirus‘ (als we een griepepidemie zouden behandelen als die met het Coronavirus, zouden er veel meer mensen sterven……)

Coronavirus: artsen willen via rechtszaak tegen de staat COVID-19 van A-lijst krijgen, daar het een griepvirus zou zijn

Great Barrington Declaration tegen overmatige en zelfs gevaarlijke Coronamaatregelen

———————————————————–

Voor
aantasting van onze burgerrechten door maatregelen tegen het
Coronavirus zie:

Robert F. Kennedy sprak op anti-Coronamaatregelen demo in Berlijn, gecensureerd door veel van de reguliere westerse mediaorganen  

Berlijn: demonstratie tegen Coronamaatregelen (twee keer toegestaan door de rechter!)‘ (zie in dit bericht ook het staatje over het aantal sterfgevallen in Nederland!)

Ausweis bitte! COVI-PASS ‘noodzakelijk’ bij aantonen ‘immuniteit’ voor Coronavirus‘ (o.a. over het eerste bedrijf dat bezig is met het ontwikkelen van zo’n pas……)

Emile Roemer (SP burgemeester Heerlen) vindt de hoogte van de Coronaboete terecht 

RIVM mag locatiegegevens van smartphones inzien i.v.m. het Coronavirus en deze gegevens een jaar lang bewaren‘ (!!!!)

Rutte 3 wil ongrondwettelijke noodmaatregelen legitimeren met spoedwet‘ (!!!!)

Transport nucleair afval via Amsterdam naar uitermate gevaarlijke opslag
(met aandacht voor de aantasting van burgerrechten tijdens de
Coronacrisis, zo mochten in Duitsland maar 35 mensen protesteren tegen
dit transport….)

Coronavirus: we worden behandeld als een kind met een tere ziel dat niet te veel mag weten

Coronavirus: vluchtelingen zonder verblijfsvergunning blijven opgesloten ondanks grote kans op besmetting  

Privacy en vrijheid van meningsuiting slachtoffer van het Coronavirus: neem de verplichte volg-app‘ (waar intussen duidelijk is dat deze niet verplicht is, echter mocht er een tweede uitbraak komen, op basis van de niet werkende PCR-test,
is de kans groot dat men deze app alsnog verplicht zal stellen, waarna
je je telefoon beter thuis kan laten [wat dan wel weer ‘een zegen is’
als je het OV neemt]…..)

Trump vraagt om absolute macht tijdens de Coronacrisis‘ 

 

Coronacrisis: de grootste internationale oefening ooit van politie, geheime diensten en de landstrijdkrachten‘ 

Wereldbevolking moet afhankelijk worden gemaakt van vaccins in combinatie met een ‘vaccinatiepaspoort’‘ (zie ook de video’s in dat bericht, waarvan de hieronder getoonde er één is)

Forced vaccinations for all. And that means you. A triumph for authoritarians (een video uit 2018, zeker zien mensen!):

Politie schiet 13 jarige jongen dood bij handhaven avondklok i.v.m. Coronavirus

Viktor Orbán misbruikt Coronacrisis om het Hongaarse parlement en daarmee de democratie buitenspel te zetten

Ton Wilthagen (universiteit Tilburg) wil dat de verkiezingen voor de Tweede Kamer worden uitgesteld‘ (en zie de links in dat bericht naar andere ‘Corona-artikelen’)

Met dank aan Joost van der Zwan.

Vreedzame Nigeriaanse demonstranten vragen VN en Internationaal Strafhof om hulp tegen militair geweld en moord

In Nigeria zijn maandenlang af en aan protesten
gevoerd tegen een geheime politiemacht met de naam Special
Anti-Robbery Squad, in de volksmond SARS genoemd. Deze dienst maakte
zich schuldig aan zaken als buitensporig geweld, onrechtmatige
arrestaties en buitenrechtelijke executies, ofwel standrechtelijke
executies van vooral jonge Nigerianen…..

SARS zou n.a.v. de protesten zijn
ontbonden, maar toen op 4 oktober jl. weer een video met een
gewelddadige aanval van SARS leden opdook gingen er grote groepen
jongeren de straat op om te demonstreren. Daarop besloot de regering vorige
week dinsdag militairen in te zetten tegen deze vreedzame
demonstranten, toen het donker was geworden begonnen de militairen
met scherp te schieten op de demonstranten, daarbij werden 12 mensen
vermoord en raakten velen gewond……….

Het optreden van SARS lijkt sterk op wat de
politie in de VS flikt en waarvoor men daar met groeperingen als Black Lives
Matter (BLM) (en men zelfs wereldwijd) de straat opging om te demonstreren tegen ongebreideld politiegeweld, echter daar
gaat het meestal om witte agenten die hun boekje ver te buiten
gingen tegen gekleurde burgers (en dat nog steeds doen)…… Ook de reactie van overheden tegen deze demonstranten in een aantal steden van de VS lijkt op wat de Nigeriaanse regering heeft gedaan, al was dat in de VS vooral met inzet van de gemilitariseerde politie. Waarbij de psychopathische president Trump fascistische groeperingen opriep om zich met wapens te verzetten tegen (vreedzame) demonstranten…..

Extra wrang en laf is het feit dat het
Nigeriaanse leger wacht tot het donker is voor men ingrijpt,
uiteraard in een poging om zo onbekend te blijven……

Doe ajb mee aan de
oproep van Akinbode Oluwafemi
en eis van de VN en het
Internationaal Strafhof (ICC) dat ze actie ondernemen op deze totaal
ontoelaatbare schending van mensenrechten en zware misdaden tegen de
menselijkheid, waarvoor de Nigeriaanse regering en de top van het leger terecht zouden moeten staan…… (en geeft het door!!)

 

 

 

 

 

 

 

 

We’re rising up for justice in Nigeria. We need you with us.

Akinbode
Oluwafemi via Corporate Accountability

In my
home city of Lagos, Nigeria, people are in the streets.

We
are rising up in peaceful, righteous protest. We are demanding an end
to brutal force, arbitrary arrests, and extrajudicial killings at the
hands of a violent and secretive police force.

But the
response of our government was to deploy the military and open fire
on its own citizens — peaceful protesters!

We need people
all around the globe to raise their voice against this atrocity and
show the Nigerian government that the world is watching. Will you
join us?

Take
action with the people of Nigeria and the #EndSARS movement.
Demand
an international inquiry into the Nigerian government’s mass
killing of peaceful protesters
.

For the last several weeks, I and my colleagues at
Nigeria-based Corporate Accountability and Public Participation
Africa (CAPPA) have been in the streets supporting the #EndSARS
movement.

We are saying enough is enough: For years, young
Nigerians have suffered brutal force, arbitrary arrests,
intimidation, harassment, and extrajudicial killings at the hands of
the now-disbanded Special Anti-Robbery Squad, popularly called SARS.
Since October 4, when video footage of yet another brutal attack by
SARS officials was released, a massive record-breaking population of
young Nigerians has taken to the streets.

But on Tuesday,
October 20, the world watched in horror as Nigeria’s government
unleashed military forces on peaceful protesters in Lagos, killing
and maiming harmless citizens.

This is a criminal act of
inhumanity.

That is why my organisation, Corporate
Accountability and Public Participation Africa (CAPPA) is calling for
the International Criminal Court and the U.N. High Commissioner for
Human Rights (UNHRC), to open an international inquiry into the killing and
maiming of #EndSARS protesters.

Will
you join with us in solidarity? Add your name to join CAPPA, the
people of Nigeria, and the #EndSARS movement in demanding justice.

The righteous protests of young Nigerians mirror the
uprisings in defense of Black Lives happening in the United States
and all over the world. People everywhere are demanding an end to
police brutality and calling for justice.

From the U.S. to
Nigeria and all over the world, we are united in a shared struggle
for liberation. And we are stronger when we join together.

For
more than 20 years, I have partnered with Corporate Accountability to
challenge those who put their own power and profits ahead of people’s
lives. I know Corporate Accountability’s members and supporters
like you — whether based in the U.S., or anywhere else in the world
— are deeply committed to building a world where people’s rights
and lives are sacred. That’s
why I’m reaching out to ask: Will you join me — and my friends and
family in the streets of Nigeria — in demanding an end to police
brutality and demanding justice for those injured and killed?

Thank you for raising your voice for justice.

Onward, 

Akinbode Oluwafemi
Akinbode Oluwafemi
Executive Director
Corporate
Accountability and Public Participation Africa (CAPPA)

Democracy
Now: “We Are Asking for Justice”: #EndSARS Anti-Police Brutality
Protests Grow as Nigerian Forces Kill 12

=======================================

Voor meer berichten
over Nigeria, BLM, politie VS, mensenrechten en/of UNHRC, klik op het
desbetreffende label, direct onder dit bericht.

De behandeling van het griepvirus vs. het Coronavirus

Als we een griepepidemie te lijf zouden gaan met een lockdown, zou de griepgolf lang aanhouden en zouden mensen na het opengooien van die lockdown alsnog ziek worden van dat virus, waarbij het aantal besmettingen snel weer zou oplopen…… Wat mij betreft zou dat een opvallende gelijkenis zijn met de ‘bestrijding’ van het Coronavirus…… 

Juist door de (intelligente ha! ha!) lockdown hier en de strengere varianten die in veel andere landen worden gevolgd, krijgt men COVID-19 (een griepvirus) er niet onder, me dunkt zo logisch als de som 1 + 1 = 2……

Wat betreft het voorgaande zie: ‘Coronavirus: artsen willen via rechtszaak tegen de staat COVID-19 van A-lijst krijgen, daar het een griepvirus zou zijn 

Voor de testen op COVID-19 zie: ‘Coronavirus, PCR test: leugens en onzin

Uitvinder PCR test (algemeen gebruikt voor COVID-19): onbetrouwbaar als medische test

Coronavirus:
PCR-test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam,
beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen

(in dat bericht zie je een groot aantal links naar oudere artikelen
over het Coronavirus)

CDC
: COVID-19 testen kloppen in de helft van de gevallen niet: het virus
is minder dodelijk dan gedacht ondanks de angszaaierij in de media

Ook de test op antilichamen klopt
niet, dit is een test voor mensen die het virus onder de leden hebben
gehad(
!!):
COVID-19
testen op antilichamen van o.a. Roche, Quest en Abbott zijn
waardeloos

—————————————————– 

Zie voorts:Coronavirus: opmerking bij vaccins

Coronavirus: veel hysterie, waarom dan wel vakanties toestaan naar ‘risicogebieden’ en dan ook nog ‘s nachts‘ 

Fauci
en de CDC hebben toegegeven dat de hele Coronacrisis zwaar wordt
overdreven, zet dat eens af tegen de toespraak van premier Rutte en
minister de Jonge
‘(!!!!)
(Dezelfde Fauci die eerder in Nieuwsuur stelde niet te begrijpen
dat er geen uitgebreide mondmaskerplicht bestaat in Nederland, terwijl
de VS in verhouding veel meer besmettingen en Coronadoden heeft dan
Nederland, bovendien kan men nu [17 oktober 2020] bewijzen dat mondmaskers dragen niet helpt besmettingen te voorkomen……)

Great Barrington Declaration tegen overmatige en zelfs gevaarlijke Coronamaatregelen‘ 

Coronavirus: Duitsland ziet grote toename besmettingen ondanks ‘trouwe’ mondmaskerdragers‘ 

Coronavirus beslommeringen: nu nog de verplichting dat je latex handschoenen moet dragen in de openbare binnenruimten‘ (‘Corona-humor’)

Ondanks
gehoorzaamheid van het volk aan Coronamaatregelen, inclusief het
gebruik van een mondmasker, loopt het aantal besmettingen sterk op in
Duitsland
‘ (en zie de links in dat bericht)

Coronavirus: Zweden doet het zonder lockdown en mondmaskers uiteindelijk toch goed‘ (en zie de links in dat bericht naar oudere artikelen over het virus) 

Wetenschappers
zijn bezorgd dat het Coronavirus te snel verdwijnt om een vaccin te
maken waarmee het virus snel moet verdwjnen….. ha! ha! ha! ha! ha!

De WHO is bijkans overgenomen door de grote farmaceuten; juist van groot belang door de Coronacrisis

Coronavirus: Fauci een autoriteit op virologisch gebied? Lees en zie dit!‘ (!!!!)

Ab
Osterhaus (viroloog en farmaceut-lobbyist) wil mondkapjes en stelt dat
90% van de Nederlanders nog geen Coronabesmetting heeft gehad

Bill Gates’ inzet tegen het Coronavirus en zijn handelen op vaccinatiegebied: de winsten van de farmaceuten vermenigvuldigen 

Bill Gates, CDC, WHO en de farmaceuten anticipeerden op de Coronacrisis in november 2019…..‘ 

Veel maatregelen tegen het Coronavirus vernietigen juist levens

Corona-angst: psychologische oorlogsvoering tegen de bevolking

Feest in Chili: fascistische grondwet verdwijnt voor een nieuwe!!

Gisteravond was het groot feest in de Chileense hoofdstad Santiago, zo meldde BBC World Service vandaag in het nieuws van 3.00 u. In een referendum stemde maar liefst 79% van de bevolking voor een nieuwe grondwet, daar de bestaande door de fascistische Pinochet junta werd geschreven……

A cardboard figure depicting former Chilean President Salvador Allende is seen on the roof of a car after people voted during a referendum on a new Chilean constitution, in Valparaiso, Chile October 25, 2020 Reuters image caption: The old constitution dates back to the era of Gen Pinochet, who overthrew President Allende, whose cardboard figure was paraded through the streets of Valparaiso*

Men reed gisteravond door de straten o.a. met een afbeelding van de door de fascisten met hulp van de CIA vermoordde democratisch gekozen president Salvador Allende. Deze president werd vermoord door de Pinochet junta, tijdens de machtsovername door die bloedige en zeer wrede junta, e.e.a. op 11 september 1973 (ja een eerdere 9/11 ramp en ook deze werd voorbereid en geregisseerd door de CIA)…….. Bij die coup werden een groot aantal mensen vermoord, opgepakt, verkracht en op andere manieren doodgemarteld……

Nu is het gelukkig feest in Chili!! Hier beelden van gisteravond uit de Chileense hoofdstad Santiago:

De protesten begonnen in 2019 en brachten na 1 maand meer dan 1 miljoen mensen op straat tijdens de grootste demonstratie ooit in Chili, tijdens de protesten kwamen meer dan 30 mensen om het leven…… Veel deelnemers aan het feest gisteravond prezen de dapperheid van de jongeren die de protesten begonnen……

People react to the results of a referendum on a new Chilean constitution in Santiago, Chile, October 25, 2020 Reuters image caption: The referendum was one of the key demands made by protesters

De vraag in het referendum was of de Chilenen een nieuwe grondwet wilden en wie deze zou moeten opstellen.

Met die nieuwe grondwet, die de bevolking van Chili middels grote demonstraties heeft afgedwongen, wil men meer gelijkheid en een betere verdeling van de welvaart voor elkaar krijgen, dit in het nu economisch meest welvarende land van Zuid-Amerika, toegang ook voor de armsten tot de gezondheidszorg, onderwijs en betaalbare goede huisvesting. 

Laten we hopen dat alles zich ten goede zal keren in Chili, immers het (rechtse) Chileense leger is nog steeds een machtsbastion van betekenis….. Maar de eerste enorme stap is gedaan, daarom wil ik bij deze de Chileense bevolking feliciteren met dit geweldige resultaat!! 

* Het commentaar onder deze foto spreekt boekdelen: The old constitution dates back to the era of Gen Pinochet, who overthrew President Allende‘, niets over het feit dat e.e.a. gebeurde met grof geweld en met voorbereiding, regie en hulp van de CIA…… De foto’s heb ik overgenomen van een BBC bericht op de site van die zogenaamde onafhankelijke zendgemachtigde, zegge en schrijven 1 keer wordt er in dit bericht gesteld dat de regering Pinochet een dictatuur was…… Ach ja, ook de BBC deed mee aan het ophemelen van oorlogsmisdadiger en neoliberale hoerenmadam Thatcher, een grote vriend van Pinochet….. Waar de Labourregering Blair deze oorlogsmisdadiger liet ontsnappen naar Chili nadat hij in Groot-Brittannië werd behandeld voor een kwaal……. Ongelofelijk…….. Hier de link naar dat BBC bericht: ‘Jubilation as Chile votes to rewrite constitution‘ Ik heb destijds ‘s nachts (op 3 september 2000) voordat GB Pinochet liet ontsnappen, een bericht gestuurd aan Jack Straw, destijds minister van BuZa in GB, twee dagen later kreeg ik een dik pak papier van hem, waarin een schrijven van zijn hand met o.a. verontschuldigingen, maar verder stelde niet anders te hebben kunnen doen…..

Voor meer berichten over Chili, Salvador Allende, fascisten, Thatcher en/of Pinochet, klik op het betreffende label, direct onder dit bericht.

Coronavirus: opmerking bij vaccins

 Het volgende schrijven (deel 2*) heb ik overgenomen van een Facebook post gemaakt door Marjolein Jansen: (opmerking op 11 december 2020: de afbeeldingen [vooral die met tekst waren belangrijk] zijn weggecensureerd, zodat het bericht waardeloos is geworden; het bericht van Marjolein Jansen op Facebook is in haar geheel verwijderd >> schande!!! Censuur hoort thuis in een dictatuur!!)

 

 * Voor deel 1 zie: ‘Coronavirus, PCR test: leugens en onzin‘ (alles weggecensureerd…..)

Zie ook: ‘Great Barrington Declaration tegen overmatige en zelfs gevaarlijke Coronamaatregelen

Coronavirus: ten behoeve van een vaccin vermoordt GlaxoSmithKline een half miljoen haaien……..‘ (!!!!)

Ausweis bitte! COVI-PASS ‘noodzakelijk’ bij aantonen ‘immuniteit’ voor Coronavirus

Wereldbevolking moet afhankelijk worden gemaakt van vaccins in combinatie met een ‘vaccinatiepaspoort’‘ (zie ook de video’s in dat bericht, waarvan de hieronder getoonde er één is)

Bill Gates’ inzet tegen het Coronavirus en zijn handelen op vaccinatiegebied: de winsten van de farmaceuten vermenigvuldigen

VS geeft 1 miljard dollar voor vaccin tegen COVID-19 aan Britse farmaceut

GSK
koopt belang in Duitse ontwikkelaar Coronavaccin CureVac, terwijl
minister de Jonge waarschijnlijk alweer een bok heeft geschoten

De WHO is bijkans overgenomen door de grote farmaceuten; juist van groot belang door de Coronacrisis

Artsen en andere medici krijgen steeds meer weerstand voor kritiek op vaccinatieprogramma’s: ‘leve de lobby’ voor de farmaceutische industrie

COVID-19:
wellicht zijn 2 vaccinaties nodig zegt farma lobbyist Osterhaus,
vandaag zijn dat er al 3: ping ping kassa!!

Een
vaccin tegen COVID-19 voor iedere VS burger zou onhaalbaar zijn en het
vaccineren van de hele wereldbevolking zou minstens 3 jaar tijd in
beslag nemen

Corona-angst: psychologische oorlogsvoering tegen de bevolking‘ 

Janssen (farmaceut) werkt aan een toekomst ‘waarin ziektes tot het verleden behoren…..’ ha! ha! ha! ha! ha!

Heb aan de labels, direct onder dit bericht ook de naam (Bill) Gates toegevoegd, daar deze grofgraaier een grote voorstander is van een vaccinatiepaspoort, het liefst in de vorm van een chip onder de huid, met zo’n paspoort zou je dan toegang hebben tot openbare binnenruimten en het openbaar vervoer…. Kortom zo’n ‘paspoort’ is een enorme aantasting van de privacy en een verdere afbraak van burgerrechten……

 Met dank aan Joost van der Zwan.

Bas Eickhout (GroenLinks EU) strijdt nu voor verbieden van landbouwgif met ‘mooie duurzame praatjes’ over landbouw

Gistermorgen in Vroege Vogels op Radio1, EU grofgraaier Bas Eickhout die kwam te spreken over de (belachelijk grote) landbouwbegroting van de EU, die bijna 400 miljard euro groot is….. Eerder in Vroege Vogels het bericht dat tuincentra in Nederland hebben besloten te stoppen met de verkoop van glyfosaat het kankerverwekkende gif in Roundup….. Dacht dat dit al verboden was, maar dat verbod was alleen van toepassing op waterschappen, groenvoorzieningsbedrijven van gemeenten en hoveniers……

Hier de tekst van het College voor de toelating van gewasbeschermingsmiddelen en biociden (Ctgb) waarin e.e.a. is opgenomen:

Thuis mag u gewasbeschermingsmiddelen met glyfosaat gebruiken
in de tuin. In de landbouw mogen boeren en
telers gewasbeschermingsmiddelen met glyfosaat gebruiken. Andere
professionals, zoals hoveniers en waterschappen, mogen dat niet.

Toelating door college


Glyfosaat
is de werkzame stof in onkruidbestrijdingsmiddelen. Op de website van
het College voor de toelating van gewasbeschermingsmiddelen en
biociden (Ctgb) staat welke
gewasbeschermingsmiddelen zijn toegestaan
. Het Ctgb staat een
gewasbeschermingsmiddel met glyfosaat toe als het veilig is voor
mens, dier en milieu.


Gebruik glyfosaat in landbouw


Akkerbouwers mogen gewasbeschermingsmiddelen met glyfosaat
gebruiken op landbouwgronden. Bijvoorbeeld vóór het inzaaien van
een gewas. Wel vindt de overheid dat zij ook moeten kijken naar
alternatieven voor glyfosaat die niet chemisch zijn.
Laag-risicomiddelen en basisstoffen bijvoorbeeld zijn
gewasbeschermingsmiddelen met weinig risico’s voor mens, dier en
milieu.


De minister van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit wil deze
producten nationaal en internationaal sneller op de markt krijgen.
Akkerbouwers kunnen dan gemakkelijker kiezen voor een duurzaam
middel. 


Gebruik glyfosaat in huis


Thuis kunt u gewasbeschermingsmiddelen met glyfosaat gebruiken in
de tuin. Gebruikt u het middel volgens de voorschriften, dan is het
niet schadelijk.

Het is hiermee nogmaals duidelijk geworden dat de overheid lak heeft aan de volksgezondheid en liever geld verdient aan kankerverwekkende zaken als brandstof en landbouwgif……. De volgende zin is al helemaal belachelijk: Het Ctgb staat een
gewasbeschermingsmiddel met glyfosaat toe als het veilig is voor
mens, dier en milieu.
Glyfosaat is bedoeld om ongewenste diersoorten te doden, hoe kan het dan veilig zijn voor dieren??!!!! Het was bovendien al lang duidelijk dat glyfosaat gebruikers overmatig aan kanker overleden, het duurde echter jaren voor dit eindelijk werd geaccepteerd en een rechter in de VS een paar jaar geleden de maker Monsanto (nu van gifmenger Bayer) voor het eerst veroordeelde tot het betalen van een enorme schadevergoeding…… Hoe is het dan mogelijk dat dergelijke nonsens nog steeds is terug te vinden op de website van Ctgb (nogmaals: dat is een overheidsorgaan….)……. 

Na het voorgaande nog eens de volgende zin van het Ctgb: ‘Thuis kunt u gewasbeschermingsmiddelen met glyfosaat gebruiken in de tuin. Gebruikt u het middel volgens de voorschriften, dan is het niet schadelijk…….’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Vergeet hierbij niet dat men in de professionele landbouw de arbeiders met pakken en maskers beschermt als zij glyfosaat moeten aanbrengen op gewassen…..

Dan te bedenken dat Bas Eickhout in de EU het voorstel steunde dat glyfosaat nog langer mag worden toegestaan in de EU….. Trouwens ik heb Eickhout nooit gehoord met kritiek op het feit dat de grote EU gifmengers gif fabriceren voor arme landen, dat hier al lang en breed is verboden…..

Bas Eickhout: 'Zonder hervorming landbouwbeleid houden we problemen met  biodiversiteit' - NPO Radio 1 Oplichter Eickhout, al eens tot de groenste politicus uitgeroepen door Trouw, dat tegenwoordig ook vol zit met journalisten die niets meer onderzoeken, zo bleek ten overvloede door deze ‘benoeming…..’

Nogmaals, het meer dan achterlijk grote budget voor landbouw is goedgekeurd door het EU parlement, niet zo vreemd als je ziet dat de EVP fractie, die van het CDA en de Fidesz fascisten in Hongarije, de grootste fractie is in dat parlement…… De boeren krijgen 30% van dit budget om te vergroenen, echter Eickhout moest toegeven dat de aparte EU landen alsnog zelf regels kunnen opstellen (ofwel lak kunnen hebben aan verduurzaming en toch geld uitdelen)….. Men gaat ervan uit dat boerenbedrijven vanzelf wel zullen verduurzamen…… 

Het voordeel van het overleg in Brussel is volgens Eickhout dat het duidelijk is dat vergroening noodzakelijk is….. Waar hij die wijsheid vandaan haalt weet ik niet maar de grote boerenlobby die in Brussel en Straatsburg zit is daar totaal niet van overtuigd….. Maar ja wat wil je, Eickhout stelde dat o.a. Philips, Ikea en Unilever* innovatieve bedrijven zijn die de hogere klimaatambitie omarmen…… ha! ha! ha! ha! ha! 

Unilever is één van de grote bedrijven die verantwoordelijk zijn voor de grote vraag naar het ongezonde en klimaatverandering aanjagende palmolie….. Daarvoor worden enorme delen van oerwouden in de as gelegd, waarbij niet alleen de zo voor de aarde belangrijke CO2 opnemers (de bomen in die oerwouden) worden vernietigd, maar waarbij ook grote aantallen diersoorten om het leven komen……. 

Heb
dit bericht gisteravond voorbereid en ‘wie schetst mijn verbazing’
(niet dus) toen ik vanmorgen het bericht op DeBeurs.nl las dat Philips,
Indra Nooyi, een ex-bestuurder van PepsiCo, gaat aanstellen als
commissaris voor het bedrijf…… ‘Volgens Philips heeft Nooyi zich in haar
tijd als topvrouw van PepsiCo duidelijk ingezet op het produceren van
producten die voedzamer zijn en het beperken van de ecologische
voetafdruk’, aldus DeBeurs.nl….. ha! ha! ha! ha! ha! PepsiCo staat nu
juist bekend om haar grootschalig gebruik van palmolie** en is daarmee
als Unilever verantwoordelijk voor de enorme bosbranden in Indonesië en elders, dit
zoals gezegd vanwege de grote vraag naar deze ongezonde olie…….. Nee, die Nooyi is echt iemand
die zich heeft ingezet voor het beperken van de ecologische voetafdruk
van PepsiCo!!

Meer dan belachelijk dat de huidige Europese Commissie het beleid van de vorige (onder alcoholist Juncker en PvdA oplichter Timmermans) voor het grootste deel aanhoudt, ook al was dat een volkomen ontoereikend landbouwbeleid…… Moet je nagaan, dezelfde Timmermans die nu zogenaamd anders zou willen (zie zijn ‘green deal’), is voor het aanhouden van de Juncker planning….. ha! ha! ha! Hoe kan je het volk nog zwaarder belazeren??? Gelukkig dat Eickhout nog wel durfde te zeggen dat de ‘oude deal’ (die van Juncker) eerst van tafel moet, al vraag ik me af hoe hij echt heeft gestemd (gezien zijn eerdere toestemming om het kankerverwekkende glyfosaat langer te gedogen…..) Eickhout vergat even te vertellen dat Timmermans ook onder Juncker in de top van de Europese Commissie zat (tja, wellicht heeft de PvdA GroenLinks na de verkiezingen van maart volgend jaar nodig voor het vormen van een regering en GroenLinks wil dat maar al te graag, mocht dit gebeuren zal deze partij er geen probleem mee hebben een groot deel van haar [valse] idealen in te leveren…..)

De vermindering van pesticiden (landbouwgif) gebruik in de landbouw zou in 2030 moeten zijn gehalveerd, echter daar waren de landbouwministers van de afzonderlijke EU-lidstaten het niet mee eens, zij wensen een terugbrenging van levensgevaarlijk gif in 2030 met 20% en dat ook nog eens met 2 jaar infasering om de boeren de kans te geven te wennen aan de nieuwe regels……. ha! ha! ha! ha! Die halvering was al veel te weinig maar Eickhout doet het voorkomen als zou dit een geweldige stap zijn geweest…..

Sinds RoundUp op de markt kwam is twee derde van de insecten uitgestorven, bovendien zijn er sinds de introductie van RoundUp meer zeer gevaarlijke (zogenaamd veilige) insecticiden op de markt gekomen…… Nogmaals het bewijs dat politici liever zien dat er geld wordt verdiend dan dat de mensheid kan overleven, immers zonder insecten zullen er gigantische hongersnoden ontstaan….. Tja en die politici worden uiteraard lekker gemaakt met geld (wat ze uiteraard na de politieke loopbaan ontvangen, anders zou het teveel opvallen) of beloften van een mooie dik betaalde functie in het bestuur van bepaalde bedrijven na die loopbaan…..

Ongelofelijk dat Eickhout nu plotsklaps strijdt voor het verbieden van landbouwgif, al staat deze volksverlakker, zoals eerder aangehaald, voor een halvering van landbouwgif gebruik per 2030, maar niet voor een totaalverbod en dat voor een politicus van een partij met de naam GroenLinks……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Eickhout moest nog even de sociaal democraten de oren wassen, volgens hem zijn die alleen voor schaalvergroting (ofwel de dood in de pot), terwijl ze zeggen voor verduurzaming te zijn…. Daar zou ik op willen zeggen dat Eickhout eerst maar eens de balk uit eigen oog moet verwijderen, voor hij naar de splinter van een ander wijst, de vuile hypocriet!! (die niet eens zijn werk naar behoren doet, immers anders had hij kunnen weten dat zijn verhaal over duurzame innovatieve bedrijven aan alle kanten rammelt…… (het voorgaande wil niet zeggen dat de ‘sociaaldemocraten’ van de PvdA geen grote oplichters zijn)

Na het voorgaande kan ik alleen nog maar eens opmerken dat de EU over de kop moet, weg met dit ondemocratische instituut dat zo goed als niets voor elkaar krijgt maar wel enorme kapitalen aan belastinggeld opvreet…..

Hier het bericht van De Beurs.nl:

Philips
wil oud-baas PepsiCo als commissaris

Gepubliceerd op 26
oktober 2020 09:57

AMSTERDAM (AFN) – Indra Nooyi, de
voormalig topvrouw van frisdrank- en snackbedrijf PepsiCo, gaat
mogelijk als commissaris aan de slag gaan bij Philips. Het
zorgtechnologiebedrijf maakte haar voordracht maandag bekend.

Volgens Philips heeft Nooyi in haar
tijd als topvrouw van PepsiCo duidelijk ingezet op het produceren van
producten die voedzamer zijn en het beperken van de ecologische
voetafdruk. Eerder werkte Nooyi in diverse leidinggevende functies
bij onder meer technologiebedrijf ABB en smartphonemaker Motorola.
Verder was ze actief binnen de Boston Consulting Group.

Volgens president-commissaris
Jeroen van der Veer is Nooyi een bewezen bedrijfsleider in de
consumenten- en technologiesector. Hij prijst verder haar
strategische inzichten die voor Philips “zeer waardevol”
zullen zijn nu de onderneming aan de volgende groeifase begint.

================================ 

 Hé Eickhout, geweldig hè Unilever en Philips……. (en reken maar dat wanneer je gaat zoeken je zal vinden dat ook Ikea heel wat minder duurzaam is dan men je wil laten geloven…..)

*  Zie: ‘Unilever, Nestlé en Procter & Gamble zijn bedrijven die mensen uit hun huis en van hun grond laten zetten, alleen om de wereld nog verder te vernietigen voor geldelijk gewin‘ 

** Zie o.a.: ‘Regenwouden bufferen niet langer o.a. koolstof, maar stoten dit netto uit, dit door bedrijven als PepsiCo…….

Zie ook: ‘Bas Eickhout (EU GroenLinks) morgen in Vroege Vogels met een vals groen praatje over EU landbouw‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Bas Eickhout (‘GroenLinks’ EU): het is nodig dat glyfosaat nog 5 jaar gebruikt mag worden……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!‘ (en zie de links in dat bericht!)

Bayer probeert het kankerverwekkende glyfosaat alsnog langer ‘op het EU menu te houden’

Monsanto negeerde bewust de kankerrisico’s van glyfosaat, waarmee het bedrijf zich schuldig maakte aan moord

Duitsland exporteert in EU verboden gif

Duitsland verbiedt glyfosaat in….. 2024

Verbied het kankerverwekkende pesticide Thiacloprid dat de EU wil herintroduceren na lobby Bayer-Monsanto

Carola Schouten (minister ‘Christen’Unie) wil uiterst giftige bestrijdingsmiddelen nog langer toestaan

Voorts zie Eickhouts pleidooi voor een EU dictatuur: ‘Bas Eickhout (‘GroenLinks’ – EU) alweer met pleidooi EU om te vormen tot dictatuur!!‘ 

Bas Eickhout is voor veel meer macht aan de EU……. AUW!!!!

Bas Eickhout wil meer ‘Europa’ en meer regels voor dat doel……… ha! ha! ha! ha! ha!

Voor meer berichten over Bas Eickhout, GroenLinks, glyfosaat, landbouwgif, Roundup, Monsanto (nu van Bayer), Bayer, PepsiCo, bosbrand, landbouw en/of intensieve martelveehouderij, klik op het desbetreffende label, direct onder dit bericht.

Unilever, Nestlé en Procter & Gamble zijn bedrijven die mensen uit hun huis en van hun grond laten zetten, alleen om de wereld nog verder te vernietigen voor geldelijk gewin

Weer
zo’n bericht waar je ongelofelijk pissig om kan worden: Rainforest
Action Network (RAN) stuurde me een petitie waarin men van bedrijven
als Procter & Gamble, Nestlé en zelfs het zich groen voordoend
Unilever eist dat ze stoppen te werken met firma’s die mensen uit hun
huis en van hun grond zetten voor het goedkoop produceren van papier
en palmolie…….

Uiteraard
weten die bedrijven dondersgoed wat er is gebeurd met gebieden waar
de plantages van firma’s staan van wie zij goedkoop palmolie (o.a.
slecht voor de gezondheid) en papierpulp kunnen kopen…….
Nogmaals een teken dat grote westerse bedrijven er alle belang bij hebben dat corruptie in stand wordt gehouden…..

Hier nog wat extra informatie over Nestlé: wat velen niet weten is dat dit bedrijf een groot aantal producten produceert, men ziet Nestlé vooral als een bedrijf dat chocolade en koffie produceert, echter naast chocola
en koffie produceert het ook water*, voer voor huisdieren en zelfs
babyvoedsel…… (ik zou me wel 10 keer bedenken voor ik m’n kind
troep van dit smerige bedrijf zou geven, zo heeft Nestlé totaal geen
probleem om met gif bespoten groente en fruit te gebruiken in haar
producten…….)

Uiteraard
is Nestlé als Unilever en Procter & Gamble, direct verantwoordelijk voor de palmolieplantages en
plantages waar men bomen teelt voor papierpulp, waar die bedrijven de
grond opkopen van corrupte bestuurders en vervolgens de bewoners eraf
kegelen, althans als men niet gewoon het oerwoud in brand steekt (na
het water uit het gebied te hebben laten weglopen, zodat de boel goed brandt….)

Zoals
gewoonlijk hebben die bedrijven lak aan het feit dat er naast vernietiging van oerwoud, duizenden dieren
worden opgeofferd voor bijvoorbeeld palmolieplantages en wat er voor
schade wordt aangericht voor hun producten, het devies is
immers dat geld verdienen ver voorgaat op de zorg voor de wereld, ons
aller thuis…… (en uiteindelijk voorgaat op de volksgezondheid!!) 

Voorts dient nog opgemerkt te worden dat palmolie in een groot aantal levensmiddelen zit, terwijl het uitermate slecht is voor de gezondheid >> maar ja ‘lekker goedkoop hè?’ (de supermarkten liggen vol met producten waarin palmolie is verwerkt…… Palmolie als brandstof is verder allesbehalve duurzaam!!

Je begrijpt waarschijnlijk wel dat met deze zaken ook de klimaatverandering verder wordt aangejaagd en zo verdienen deze bedrijven (en nog vele anderen) zoals gezegd geld aan het vernietigen van de aarde zoals wij die kennen…….

Lees en
teken de petitie ajb en geeft het door!!

What if a corporation stole YOUR home?

Brihannala Morgan
– Rainforest Action Network

Just imagine if someone showed up to
your front door and told you that your house and all the land around
it belonged to their company now. And then imagine that they poisoned
your water and soil with pesticide.

You’d be pretty upset, right?Take Action

Well, this isn’t an imaginary
situation: it’s happening to the Indigenous People of Lubuk
Mandarsah, Indonesia, and they’re not alone. 

So who would do this to people? Brands
like Mondel
ēz,
Nestlé, Procter & Gamble and Unilever are sourcing from
companies who are responsible for pushing communities off of their
homelands.
They’re
buying cheap palm oil and pulp and paper from companies that steal
Indigenous farmers’ lands, poison local rivers and soils and abuse
worker rights.

These big companies know their
products are made at the expense of Indigenous and frontline
communities, but they’ve put corporate profits above human rights.

That’s where YOU come in:
Don’t let them hide. Every one of the companies involved must take
action to end the damage they’ve done and make sure that it never
happens again.
We
will push them to implement policies that make sure local and
Indigenous people are well-informed on what is happening to
their land and can say NO to destructive development on their land.

Take Action

Giving consent, or the right to say
“no,” should be a simple thing, but these brand name companies
have ignored the rights of Indigenous communities and put profits
first. That’s why we need to push back and fight side by side with
Indigenous and frontline communities like the people of Lubuk
Mandarsah. 

Join me in this fight to help make sure community interests come
first.
The rights
of Indigenous People to say “no” —to have full and informed
consent— is protected by the United Nations, and it’s about
time that big corporations respect that right. 

For the forests, and the people who
call them home,

Brihannala
Morgan
Senior Forest Campaigner
Rainforest Action Network

At
RAN, we take the “Network” in our name seriously. It is only
through your support that we are able to fund major campaigns
for the forests, their inhabitants and the natural systems that
sustain life. Please consider joining RAN as a Member by making
a gift today.

425
Bush St, Suite 300, San Francisco, CA 94108, United States
 

=============================================

* Zie: Nestlé: ‘water is geen mensenrecht…………’

Nestlé buit kleine stad in VS uit, 200 dollar per jaar voor meer dan 550 miljoen liter water……..‘ 

Nestlé jaagt wereldwijd op waterbronnen en -voorzieningen……..‘ 

Zie ook: ‘Stop greenwashing door grote bedrijven als Mars en Procter & Gamble: de hoogste tijd voor echte duurzame actie >> het redden van onze aarde

 US Export-Import Bank financiert een grote levensbedreigende kolencentrale in India

Heavy metal band Sepultura zet zich in voor het redden van volkeren in het Amazonewoud


ForFarmers
veevoeder wil uitbreiden in meer Europese landen landen en zo het
stikstof probleem exporteren

Brandend
Amazonegebied doodt de oorspronkelijke volkeren, Brazilianen en
uiteindelijk de planeet

Het
Braziliaanse Amazonewoud staat alweer in brand

Slavernij
in VS nog steeds toegestaan in de grondwet: inzet slaven bij
bosbranden Californië

Braziliaans
Amazonewoud brandt met een niet eerder vertoond aantal brandhaarden,
terwijl de EU een vrijhandelsverdrag met Mercosur wil
tekenen

ING,
Rabobank en BNP Paribas financieren de oliewinning in het
Amazonegebied: u wordt opgelicht!!

Rabobank
en haar valse strijd om ‘duurzame palmolie’: zware
gezondheidsproblemen en vernietiging van oerwoud
‘ 

Coca-Cola ‘op de open en groene tour’ ofwel oplichting van klanten 5.0 met medewerking van o.a. de Efteling‘ 

Australië:
film ‘Dirty Power: Burnt Country’ maakt gehakt van regeringsbeleid en
media misinformatie
‘ (en zie de links
in dat bericht naar veel meer berichten over de Australische
bosbranden)

Siberië
en grote delen van de oerwouden in het Amazonegebied en Indonesië
staan weer in brand…….

Ecuadoraans
Los Cedros Cloud Forest dreigt te worden vernietigd door
mijnbouwbedrijven als Biliton
As
Amazon burns BlackRock emerges as world’s largest investor in
deforestation,
 Down
to Earth, 31 August 2019

Paas-chocola, palmolie en soja vernietigen de laatste regenwouden

Unilever ‘in veilige groene handen’ bij Nils Andersen (o.a. BP)

Orang oetan, zwanger en hongerend houdt zich vast aan de laatste boom terwijl bulldozers haar leefgebied vernielen voor palmolie

EU: palmolie in diesel is niet duurzaam, maar stoppen met subsidie is amper een optie

EU moet palmolie in diesel verbieden, redt de orang oetan en de oerwouden!

Greenpeace actie om te voorkomen dat een schip met palmolie aanmeert in Rotterdam

‘Britse reclame code commissie’ weigert tv reclame die gericht is tegen het gebruik van palmolie

Milieudefensie knettergek geworden, felicitaties n.a.v. palmolieverbod in diesel per 2030

Red de orang-oetan van de ondergang, stop de palmolie vernietiging van het oerwoud!

PepsiCo verantwoordelijk voor ontbossing oerwoud Borneo…… Boycot Pepsi producten!

Regenwouden bufferen niet langer o.a. koolstof, maar stoten dit netto uit, dit door bedrijven als PepsiCo……..‘  

Sacha de Boer ‘weet’ dat Nestlé geen gebruik maakt van slavenarbeid…….

Mijn excuus voor de vormgeving, krijg het niet op orde.

Coronavirus, PCR test: leugens en onzin

Het volgende schrijven (deel 1) heb ik overgenomen van een Facebook post gemaakt door Marjolein Jansen, de komende dagen zal ik delen van deze post publiceren, aangevuld met links naar berichten op dit blog dan wel links naar andere artikelen:

PCR TEST LEUGEN!

Relevante introductie kort:

Ik
ben moleculair geneticus, en ben dat vanuit de biochemie geworden aan
de Rijksuniversiteit Leiden. Tevens inmiddels ook meer dan 20 jaar
werkzaam in de farmaceutische & medische industrie. 

Foute interpretatie van positieve PCR uitslagen – Onterechte & foutieve klinische extrapolatie zorgt voor grove beleidsfout.
Ik
heb zelf ruime ervaring met PCR, omdat dit in mijn universitaire
vorming zat als biochemicus/moleculaire genetica hoofdvak. Dus ik weet
goed hoe de vork in de steel zit.

Even los van de vraag, of de aan u
gerapporteerde positieve PCR test aantallen nou procentueel erg weinig
voorstellen, en er in relatieve zin eigenlijk weinig aan de hand is, is
er iets veel wezenlijkers, wat u echt moet weten:
De GGD’s presenteren u een ‘toename’ in absolute cijfers van positieve PCR test uitslagen. (helaas niet procentueel…).
Een positieve PCR uitslag toont louter en alleen aan, of er bij iemand (een stukje) viraal RNA in neus slijmvies zat…. 

Cruciaal:

Iemand
bij wie de test positief is, BETEKENT NIET, dat die persoon ook
daadwerkelijk klinisch is geïnfecteerd, ziek is, of ziek gaat worden.
Dat kan een PCR uitslag helemaal niet aantonen. Daar is deze moleculair
biologische assay niet voor. Daar heb je namelijk extra klinische
parameters voor nodig, want de PCR detecteert niet eens, of er intact
virus RNA aanwezig was in de persoon, noch kun je iets zeggen of het
virus infectieus is, of is geweest.
Ik maak mij ernstig zorgen, omdat
u momenteel mogelijk (door toedoen van de media) onterecht de indruk
heeft, dat het aantal potentieel zieke mensen met corona zal gaan
toenemen, maar dat is dus niet correct!
U, of een van uw medewerkers,
kan mij contacten voor verdere toelichting hierover. Maar u kunt dit
eigenlijk aan elke klinisch biochemicus vragen.

Zelf de Proef op de som nemen:

U
kunt dit ook heel makkelijk zelf verifiëren. De GGD verzamelt al
weken/maanden, al data van wie positief getest is (+ BCO). En aangezien
de incubatie tijd van het virus zo ongeveer 1 week is (max 12 dagen),
kunt u zowel retrospectief, alsook prospectief zo zien, of er allemaal
extra zieken bij zijn gekomen, resp. bij zullen komen binnen ca. 1 week.
Dat is niet het geval. En ik voorspel u, dat dit ook niet zal gebeuren.
Een klein deel van echte corona zieken komt soms ook in ziekenhuis
terecht, maar zoals u gezien heeft zitten ook de ziekenhuis opnames de
afgelopen maanden op een nullijn. Dus u kunt eigenlijk al zien dat daar
niets additiefs gebeurd is, of gebeurt. Dus hier aan kunt u al zien, dat
die positieve PCR uitslagen nergens toe leiden.

U stuurt nu uw
beleid en maatregelen op basis van angst voor extra “besmettingen”, maar
voornoemde term is dus een zeer misleidende term voor de positieve PCR
test uitslagen, die niets meer betekent, dan wat (vermoedelijk oudere)
RNA fragmentjes van het virusgenoom, of soms zelfs een ander verwant
virus. Het gaat daarbij ook nog eens om hooguit amper 1–2 % van alle
geteste personen. Helaas blijft de media de term “besmettingen” maar
gebruiken, maar zij realiseren zich niet wat de implicaties hiervan
zijn, en weten zij niet eens wat PCR inhoudt. Ik wel. En vele vakgenoten
met mij ook.

Met vriendelijke groeten,

Drs. Mario Ortiz Buijsse, biochemicus (moleculaire genetica), Medical Advisor Farma

Mario Ortiz Buijsse

————————————————————-——————

 

Gommers stelt dus dat je alleen mensen met klachten moet testen en stelt daarbij dat hooikoorts-patiënten dezelfde verschijnselen kunnen hebben, intussen zijn er al heel wat mensen verkouden geweest of zijn dat nu….. Gegarandeerd dat wanneer deze mensen worden getest op COVID deze test positief uitpakt (immers heel veel vals positieven), echter je kan er geld om verwedden dat bij een bloedtest zal blijken dat het grootste deel van deze mensen het Coronavirus niet onder de leden heeft…… Jaap van Dissel (RIVM) stelt ook dat de PCR test niets zegt over ‘actief’ ziek dan wel besmettelijk zijn, ofwel het testresultaat kan het gevolg zijn van een eerdere Coronabesmetting (niet met COVID-19) dan wel van een besmetting met een ander virus……..

Hier de video waarover Gommers spreekt (uit een artikel, waarin opgenomen een schrijven gericht aan de Tweede Kamer), met de titel: ‘De brief van Drs. Mario Ortiz Martinez: *Foute interpretatie van positieve PCR uitslagen – Onterechte & foutieve “besmettingen” zorgt voor grove beleidsfouten‘ (foute naam in de titel, de naam moet zijn: Mario Ortiz Buijsse)

Hier nog een video over de PCR test met duidelijke uitleg over de onzin van deze test:

Zie ook: ‘Uitvinder PCR test (algemeen gebruikt voor COVID-19): onbetrouwbaar als medische test‘ (en zie de links in dat bericht, anders dan die hieronder staan weergegeven)

Coronavirus:
PCR test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam,
beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen

(in dat bericht zie je een groot aantal links naar oudere artikelen
over het Coronavirus)

CDC
: COVID-19 testen kloppen in de helft van de gevallen niet: het virus
is minder dodelijk dan gedacht ondanks de angszaaierij in de media

Ook de test op antilichamen klopt
niet, dit is een test voor mensen die het virus onder de leden hebben
gehad(
!!):
COVID-19
testen op antilichamen van o.a. Roche, Quest en Abbott zijn
waardeloos

En terzijde:
Fauci
en de CDC hebben toegegeven dat de hele Coronacrisis zwaar wordt
overdreven, zet dat eens af tegen de toespraak van premier Rutte en
minister de Jonge
‘(!!!!)
(Dezelfde Fauci die eerder in Nieuwsuur stelde niet te begrijpen
dat er geen uitgebreide mondmaskerplicht bestaat in Nederland, terwijl
de VS in verhouding veel meer besmettingen en Coronadoden heeft dan
Nederland, bovendien kan men nu [17 oktober 2020] bewijzen dat mondmaskers dragen niet helpt besmettingen te voorkomen……)

Zie de brief van Sam Brokken ‘Naar een omgekeerde lockdown’.
(Brokken is gezondheidswetenschapper en onderzoeker, zijn
brief werd getekend door 1.400 professionals uit de gezondheidszorg, in
de brief geeft Brokken in een aantal punten aan dat de Coronamaatregelen
disproportioneel zijn…..

Met dank aan Joost van der Zwan. 

Operatie Zebra Sword van start in Nederland, een militaire oefening op het snel verplaatsen van militair materieel naar de grenzen van kernmacht Rusland

Om de spanningen tussen het westen en Rusland zo groot mogelijk te houden, vinden er bijna het jaarrond NAVO-oefeningen plaats langs de westgrenzen van Rusland…….

Hoorde afgelopen donderdag rond 17.15 u. op BNR (in een nieuwsoverzicht) dat het Nederlandse leger meedoet aan een NAVO oefening met de naam Zebra Sword (wat m.i. een misbruik is van de naam die bij deze wonderlijk mooie dieren hoort!). De oefening houdt in om zo snel mogelijk zoveel mogelijk militair materieel te verplaatsen naar de grens met kernwapenmacht Rusland……

Tientallen militaire voertuigen rijden vanuit Havelte richting Amersfoort (Rechten: RTV Drenthe) Er was al rollend militair tuig te zien op de Nederlandse wegen, zoals deze tanks die van Havelte naar Amersfoort reden; trouwens hoe komen we aan deze tanks, die hadden we toch opgedoekt? En sinds wanneer mag je buiten oorlogstijd met rupsbanden over snelwegen rijden?? 

De oefening zou in eerste instantie worden gehouden met andere NAVO-lidstaten waaronder Duitsland, echter door de Coronacrisis heeft men ervan af gezien….. Reken maar dat deze oefening ook doorgang vond om te zien hoe snel militair materieel binnen Nederland verplaatst kan worden, mocht het hier tot een volksopstand komen, bijvoorbeeld door de Coronamaatregelen……. Vergeet niet dat het leger de laatste jaren meerdere keren militaire oefeningen heeft gehouden in bebouwd Nederlands gebied, ofwel een militaire oefening binnen de burgermaatschappij…….

Het voorgaande roept meteen de vraag op waarom men zo dom is om tijdens deze zogenaamde pandemie oefeningen te houden waarbij het niet anders kan dan dat militairen regelmatig op elkaars lip zullen zitten…….. Blijkbaar gelden er voor hoogwaardigheidsbekleders, politici, ambtenaren, politie en legerpersoneel andere Coronaregels dan voor het gewone volk…..* En dan vindt men het gek dat een fiks deel van de bevolking lak heeft aan die regels en politici en de gehoorzame media uitscheldt…….

Onbegrijpelijk allemaal en wat kost deze onzinnige poppenkast? Belangrijker nog: waarom weer een oefening gericht tegen een land (Rusland) dat qua agressie niet eens in de schaduw kan staan van wat de militaire leider van de NAVO over de aarde een enorme terreur uitoefent, te weten de grootste terreurentiteit op aarde, de VS????

* Zie: ‘Baas boven Baas…..‘ (van Leefse…..!) en zie voorts: 

Coronavirus: veel hysterie, waarom dan wel vakanties toestaan naar ‘risicogebieden’ en dan ook nog ‘s nachts‘ 

Beste bezoeker, dit was het voor deze dag, morgen meer berichten. Maak er zo mogelijk een mooie dag van, zonder Corona onzin.