Untitled Post

Grapperhaus (CDA minister Justitie) overtreding Coronaregels: boete en strafblad ofwel hij dient per direct op te stappen!!

Grapperhaus heeft zoals iedereen nu wel zal weten de afstand van de Coronaregels overtreden en zou daarvoor een boete moeten krijgen van € 390,–. Hij zou al hebben voorgesteld om die boete voor al de gasten op zijn bruiloft te willen betalen, waarmee hij denkt het volk rustig te kunnen houden, echter Grapperhaus is daarbij één ding vergeten, naast de boete krijgt de overtreder ook een strafblad en dat zou voor al de gasten aanwezig op zijn bruiloft moeten gelden!!

           Beelden van de bruiloft van Ferdinand Grapperhaus. 

Lullig voor Grapperhaus, maar hij mag niet langer werken als minister daar hij al een strafblad had moeten krijgen voor zijn overtreding!!

Grapperhaus vervult als minister een voorbeeldfunctie, wat een voorbeeld geeft deze CDA kwezel dan in deze zaak! NB een overtreding van regels die Grapperhaus zelf heeft doorgevoerd….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Alleen deze overtreding van regels zou er toe moeten leiden dat iedereen die tot nu toe beboet is, deze kwijtgescholden moet krijgen, immers wie is er beter op de hoogte van de Coronaregels dan Grapperhaus!! Uiteraard is het volkomen gestoord dat men een strafblad krijgt voor het overtreden van de Coronaregels!!

Nogmaals wil ik hier wijzen op het onrecht dat Nederland geen inkomensafhankelijke boetes kent, immers hoe moeten in de bijstand zittende ouders van een kind dat de regels overtrad en waar dat kind zelf werkloos is, deze boete betalen??? Voor Grapperhaus is € 390,– ‘peanuts’, hoe kan deze zakkenwasser dan bepalen dat iedereen een gelijke boete krijgt??!!! (en een strafblad voor meestal jongeren die aan het begin van hun werkzame leven staan is ronduit schandalig!!)

Opzouten Grapperhaus, bedrieger!!! 

Vanmorgen werden Rutte, de Jonge en Grapperaus nog weer geprezen op BNR en Radio1 en ach dat men wat foutjes maakte is gewoon heel menselijk…. Nou dat is het niet, Rutte c.s. hebben een functie met veel verantwoording aanvaard en worden daarvoor dik betaald, ofwel blunders moeten worden afgerekend!!  Bovendien werden de leden van dit kabinet als die van Rutte 2 al in 2016 gewaarschuwd door de AIVD (veiligheidsdienst) dat Nederland niet klaar was voor een pandemie (een waarschuwing die uiteraard ook werd doorgegeven aan Rutte 3, voorts waren de huidige ministers en staatssecretarissen voor het grootste deel lid van de Tweede Kamer en als zodanig moeten zij ook op de hoogte zijn geweest van die AIVD waarschuwing)…. 

In plaats van actie te ondernemen op de AIVD waarschuwing werd het beroep van verpleegkundige niet gepromoot met een fikse loonsverhoging (hetzelfde geldt nog meer voor zorgmedewerkers in tehuizen en in de thuiszorg)… Sterker nog na die waarschuwing werden er met medeweten van o.a. Rutte, de Jonge (minister Volksgezondheid) en Grapperhaus zelfs ziekenhuizen gesloten en zijn er een paar failliet gegaan, waardoor we in de eerste maanden van de Coronacrisis een tekort hadden aan IC-bedden…….. Hoezo wist men te weinig over een pandemie met de voorhanden zijnde kennis van de AIVD?? >> Alweer een leugen van enorme proporties!!!! 

Uiteraard wordt je ook beboet als je geen mondmasker draagt op door de keizer van Rotterdam, ‘PvdA’ volksverlakker Aboutaleb en ‘GroenLinks’ grootvorst van Amsterdam Halsema aangewezen plekken, terwijl er totaal geen bewijs is dat het dragen van die benauwde ondingen ook maar enigszins nut hebben, neem de grote anti-Coronamaatregelen demonstratie op de Dam in Amsterdam, zonder mondmaskers en afstand te houden: zegge en schrijve 1 besmetting en het is maar zeer de vraag of die besmetting daar werd opgelopen, nog afgezien van het feit dat de gebruikte PCR-tests zonder meer waardeloos zijn!!! Zie wat dat betreft:
Coronavirus: PCR-test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam, beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen
(in dat bericht zie je een groot aantal links naar andere artikelen over het
Coronavirus) en ook de test op antilichamen klopt niet, dit is een test
voor mensen die het virus onder de leden hebben gehad(!!): ‘COVID-19 testen op antilichamen van o.a. Roche, Quest en Abbott zijn waardeloos

Zie ook:

Fauci en de CDC hebben toegegeven dat de hele Coronacrisis zwaar wordt overdreven, zet dat eens af tegen de toespraak van premier Rutte en minister de Jonge 

Coronavirus: Hugo de Jonge (CDA minister Volksgezondheid) moet per direct opstappen

Coronakort: Locoburgemeester Haarlemmermeer haalt nieuws met strenge Coronahandhaving en fikse HAP uit burgerrechten

Verzekeraars mogen weer dividend uitkeren en eigen aandelen opkopen: ach en als de financiële crisis hen hard treft zijn wij weer de klos

Boa’s en Joost Eerdmans (‘Leefbaar Rotterdam’) eisen pepperspray en wapenstok tegen Corona-overtreders‘ 

Emile Roemer (SP burgemeester Heerlen) vindt de hoogte van de Coronaboete terecht

Coronavirus-boete € 390,—….. Daslief……

Coronavirus: vluchtelingen zonder verblijfsvergunning blijven opgesloten ondanks grote kans op besmetting 

Coronavirus: Zweden doet het zonder lockdown en mondmaskers uiteindelijk toch goed

In de labels staat ook Veiligheid en Justitie, had en heb geen zin om deze belachelijke omdraaiing van zaken een extra label te geven, deze naam voor het ministerie van nu Grapperhaus werd ingevoerd onder een eerder kabinet van aartsleugenaar en disfunctionerend premier Rutte, dit daar de minister die destijds op dat ministerie zat, de mislukte VVD ‘crimefighter’ Opstelten het veiligheidsgevoel onder de bevolking belangrijker vond dan echte veiligheid…….

Democratische Conventie: niet één woord over Russiagate domweg omdat het een leugen is

Tijdens
de gehele Democratische Conventie van 17 t/m 20 augustus, viel
letterlijk niet één keer het woord ‘Russiagate’, terwijl de
Democraten het de laatste 4 jaar wel 1.000 keer werd uitgespuugd door
de hypocriete politici van die partij. Logisch dat men er nu maar mee
is gestopt, immers het is bewezen flauwekul en alleen door de partij
in stelling gebracht om Hillary Clinton uit de wind te houden, die op
een smerige manier de voorverkiezingen van de Democraten in 2016
heeft gewonnen, ofwel:
zij heeft destijds de voorverkiezingen gestolen ten koste van Bernie Sanders……

Een lid
van Clintons verkiezingsteam, Seth Rich was zo pissig over de
handelswijze van Clinton en de top van dat team, dat hij een enorme
stapel mails van Clinton doorspeelde naar Wikileaks…… Een paar weken later
werd Rich vermoord op straat gevonden, volgens de politie een
roofmoord, hoe vreemd dan dat er werkelijk niets was gestolen van
Rich, terwijl hij ook opzichtig dure sieraden droeg……. (bovendien waarom zou je iemand 2 maal in de rug schieten als je deze wilt ontdoen van diens kostbaarheden en geld??)

Nee,
i.p.v. een Russische agent, bleek Trump de figuur die een enorme
legermacht heeft samengetrokken langs delen van de Russische
westgrens, waarbij hij nu ook nog de beschikking heeft over een
raketschild ‘tegen Iran’ maar waarvan de raketten in een mum van tijd
kunnen worden voorzien van meerdere kernkoppen en dat op raketten die
tot 5.000 kilometer kunnen vliegen, waardoor steden als Moskou en
Sint-Petersburg vanaf de voordeur van Rusland kunnen worden geraakt met kernraketten…. 

Met dat schild heeft de Trump administratie het INF-verdrag
geschonden, iets waarvan de VS en haar oorlogshond NAVO Rusland volkomen ten onrechte
beschuldigden……. (Rusland zou nieuwe raketten hebben die volgens
de VS onder dat verdrag vallen, echter op meerdere uitnodigingen van
het Kremlin om te komen inspecteren ging de VS niet in, daar de
duivelse Trump administratie dondersgoed wist en weet dat Rusland de waarheid
sprak……)

Lees het
volgende artikel van Caitlin Johnstone die dieper op deze zaak
ingaat en onder andere de stelling van Max Blumenthal steunt dat Russiagate een manier was om Trump zo onder druk te zetten dat hij wapens leverde aan Oekraïne (ben het daar deels mee eens, zeker daar ook wordt gesteld dat Obama Oekraïne niet wilde bewapenen, terwijl zijn minister van BuZa Joe Biden dat land onder druk zette het strafrechtelijk onderzoek tegen zijn corrupte zoon te stoppen, daar men anders een levering van wapens uit de VS kon vergeten):   

Dem Convention Made No Mention Of Russiagate Or Impeachment, Because They Were Fake

Caitlin
Johnstone <donotreply@wordpress.com>

The
only interesting thing about either of the conventions held by
America’s two mainstream political parties this month was not
anything that was said by the interminable parade of vapid speakers,
but rather what those speakers did not say.

Despite
their dominating mainstream news cycles for years on end, at no time
during the four-day Democratic National Convention was the word
“impeachment” ever uttered, nor was any mention made of the
Mueller investigation into allegations of collusion between Trump and
the Russian government.

Politicoreports:

Eight
months after Democrats mounted a historic effort to remove Donald
Trump from office, not a single speaker uttered the word
“impeachment” during their four-day convention.

For
Democrats to completely omit impeachment from their convention was
once unthinkable. Democrats had mounted a case that Trump had abused
his power to blackmail Ukraine into investigating his political
adversaries, including Biden. And they made an existential argument
that without removing him from office, Trump’s behavior would get
worse and democracy itself would be at risk.

Special
counsel Robert Mueller’s investigation of the Trump campaign’s
ties to Russia — which Democrats once thought could topple Trump
for obstruction of justice — also went unmentioned, even as it was
a defining feature of Trump’s nearly four years in office.

  

At
DNC, “the word ‘impeachment’ [was] entirely left out over the
course of the 4-night event. Mueller’s investigation of the Trump
campaign’s ties to Russia… also went unmentioned, even as it was
a defining feature of Trump’s nearly 4 years in office.”
https://t.co/Dgt9WQ3LeApic.twitter.com/q8EvEthwZq

Aaron
Maté (@aaronjmate)
August
28, 2020

“The
fact that Democrats couldn’t bring themselves to even
mention
Russiagate or Ukrainegate (the first-ever sequel to a flop?) at their
convention should maybe hasten some reflection for those who made
these issues the ‘defining feature of Trump’s nearly four years in
office,'”
quipped
incisive Russiagate skeptic Aaron Maté of the omission on Twitter.

“Next
on Unsolved Mysteries: Democrats and media allies accused Donald
Trump of being a Russian agent for four years,” Maté
added.
“They chanted ‘All Roads Lead to Putin’ and ‘The Walls Are
Closing In.’ But at their political convention, they forgot all about
it. Did Russia give them amnesia?”

“I
personally feel like if the President of the US seeking re-election
is beholden to and controlled by an adversarial foreign power, the
opposition party should find a few seconds to squeeze in a mention of
it if, you know, it wasn’t utter bullshit,”
tweetedThe
Intercept
‘s
Glenn Greenwald.

And,
of course, it was utter bullshit. And that is indeed why the
Democrats saw no need to mention it at their own four-day convention
despite dominating news cycles with it for years. Russiagate and
Ukrainegate were never the cataclysmic scandals that the Democrats
and their allied media factions portrayed them as. They weren’t even
actually about getting rid of Trump.


Glenn Greenwald



@ggreenwald

In an extremely strange and confounding development, the Democrats *never once* mentioned what this NYT columnist calls “the biggest lie in American politics” at their Convention.

In fairness, they only had 4 full nights so maybe they couldn’t squeeze in any mention of it. https://twitter.com/michelleinbklyn/status/1295743070672162821 

View image on Twitter

Michelle Goldberg



@michelleinbklyn

The biggest lie in American politics, which you hear from parts of the left as well as the right, is that Russiagate hasn’t been borne out by investigators https://twitter.com/jimsciutto/status/1295720689043939333 



689

Anyone
with an ear to the ground knew that Russiagate would fizzle, and
anyone capable of counting Senate seats knew impeachment would fail
to remove Trump. The drivers of these attention-monopolizing
narratives knew this also.

If
there’d been any solid evidence to find that the Kremlin was
blackmailing Trump, or that his campaign had conspired with the
Russian government to steal the 2016 election, the US intelligence
community would have found some of it and leaked it to
The
Washington Post

long before Trump took office. The Russiagate narrative has been
completely dismantled from the very beginning by journalists like
the
late Robert Parry
,
and then Maté after Parry’s death. There was never any real
evidence for it, and the people pushing Russiagate from the beginning
knew there was never any real evidence for it.

All
you really need to know about Russiagate was that it was started by
unsubstantiated claims by the US intelligence community, and in the
end it facilitated pre-existing plans by the US intelligence
community. Everything else in between those two points is just
empty
narrative fluff
.

In
2017
Parry
documented

how the original assessment that Russia meddled in the US election in
the first place was put forward without proof by just a couple dozen
officers from three intelligence agencies hand-picked by the
notoriously
Russophobic

then-Director of National Intelligence James Clapper. 
Maté
has documented

that this allegation remains just as
suspicious
and porous

as the day it was first made. Despite having sweeping investigative
powers Mueller indicted not one single American for conspiracy with
the Russian government. The recent evidence-free Senate Select
Committee on Intelligence report
did
nothing to change
 the
flimsy nature of the entire Russiagate narrative.

So
the whole thing has been plainly bogus from the beginning, with the
foundation laid by secretive and unaccountable intelligence agencies
who have
an
extensive history of lying

about exactly this sort of thing. And it just so happens to have
paved the way for operations against a longtime geostrategic foe that
were being unfolded well before Trump’s arrival in 

the White House.

This
is an excerpt from
an
article

by legendary Australian journalist John Pilger from March 2016:

In
the last eighteen months, the greatest build-up of military forces
since World War Two — led by the United States — is taking place
along Russia’s western frontier.  Not since Hitler invaded the
Soviet Union have foreign troops presented such a demonstrable threat
to Russia.

Ukraine
– once part of the Soviet Union –  has become a CIA theme park.
Having orchestrated a coup in Kiev, Washington effectively controls a
regime that is next door and hostile to Russia: a regime rotten with
Nazis, literally. Prominent parliamentary figures in Ukraine are the
political descendants of the notorious OUN and UPA fascists. They
openly praise Hitler and call for the persecution and expulsion of
the Russian speaking minority.

This
is seldom news in the West, or it is inverted to suppress the truth.

In
Latvia, Lithuania and Estonia — next door to Russia – the US
military is deploying combat troops, tanks, heavy weapons. This
extreme provocation of the world’s second nuclear power is met with
silence in the West.

This
was all happening during the Obama administration. But he was still
more doveish than the spooks and cold warriors who drive US foreign
policy would prefer, resisting for example loud calls from the
warmongers to
arm
Ukraine
 against
Moscow and
forcibly
install a no-fly zone

in Russia’s ally Syria.

The
heir apparent to Obama’s throne, Hillary Clinton, did not suffer from
such peacenik scruples. She’d already been
making
people on both sides of the aisle nervous

with her anti-Russia hawkishness, and supported both
arming
Ukraine

and
installing
a no-fly zone

in Syria.

So
these escalations were already underway, and more were being prepared
for.

Then
what happened? Somehow a political neophyte who’d been
talking
about making nice with Russia

got in instead.

We
suddenly found ourselves bombarded with narratives from the US
intelligence community and its mass media stenographers about Russian
election meddling and Trump playing some mysterious role in it. These
narratives were pushed with steadily increasing frequency and
shrillness, with the help of a humiliated Democratic Party that stood
everything to gain by participating, until those of us who expressed
any skepticism of them at all were being accused on a daily basis by
MSM-brainwashed dupes of running psyops for the Russian government.

We
were never at any time presented with any proof of these claims which
rose anywhere near the level required in a post-Iraq invasion world,
but we were hammered with them anyway, day in and day out, year after
year.

This
ended up putting a lot of political pressure on Trump to keep
existing sanctions and military tensions with Russia, and he
ended
up adding dozens more
 new
cold war escalations including further sanctions, shredded nuclear
treaties, NATO expansionism and more. He even
armed
Ukraine
 due
to these pressures, just like the anointed queen was scheduled to do.


Max Blumenthal



@MaxBlumenthal

For years, neocons and arms industry darlings like @RepAdamSchiff have sought to re-arm Ukraine and escalate the conflict in Donbas. By stirring up Russiagate, they finally got their deadly deal. My latest: https://www.truthdig.com/articles/russiagate-helped-secure-dangerous-arms-deal/ 

How ‘Russiagate’ Helped Secure a Dangerous Arms Deal Both
Barack Obama and Donald Trump resisted sending weapons to Ukraine. Then
the investigation into Trump-Russia collusion was launched.

truthdig.com



341

The
cold warriors wanted their escalations, and they got them. From
beginning to the end, that’s all this was ever about. They pushed the
narratives, the media joined in because it was
great
for ratings
,
and the Democrats joined in because it took the focus off their
2016
scandals

and gave them a kayfabe phantom to punch instead of
pushing
for actual progressive changes
.

And
now the
slow
motion third world war

between the US-centralized power alliance and the loose collective of
unabsorbed governments is right on schedule, with Biden all set and
ready to carry the omnicidal torch forward. The 2016 scandals are
well enough forgotten, no progressive changes have been made, and
there is no need to talk about Russiagate or impeachment at the
Democratic National Convention.

Because
everyone already got what they wanted. Everyone except ordinary
people, of course.

____________________

Thanks
for reading! The best way to get around the internet censors and make
sure you see the stuff I publish is to subscribe to the mailing list
for at 
my
website
 or on
Substack
,
which will get you an email notification for everything I publish. My
work is 
entirely
reader-supported
,
so if you enjoyed this piece please consider sharing it around,
liking me on 
Facebook,
following my antics on 
Twitter, throwing
some money into my tip jar on 
Patreon or Paypal,
purchasing some of my 
sweet
merchandise
,
buying my books 
Rogue
Nation: Psychonautical Adventures With Caitlin Johnstone
 and Woke:
A Field Guide for Utopia Preppers
.
For more info on who I am, where I stand, and what I’m trying to do
with this platform, 
click
here
.
Everyone, racist platforms excluded, 
has
my permission
 to
republish, use or translate any part of this work (or anything else
I’ve written) in any way they like free of charge.

Bitcoin
donations:1Ac7PCQXoQoLA9Sh8fhAgiU3PHA2EX5Zm2

Caitlin
Johnstone

| August 29, 2020 at 2:54 am | Tags:
#Trump,
convention,
democrats,
DNC,
impeachment,
Mueller,
Russia,
Russiagate
| Categories:
Article,
News
| URL:
https://wp.me/p9tj6M-2hX

Fauci en de CDC hebben toegegeven dat de hele Coronacrisis zwaar wordt overdreven, zet dat eens af tegen de toespraak van premier Rutte en minister de Jonge

Slechts
bij 6% van de overledenen ‘aan het Coronavirus’ is vastgesteld dat ze
echt dit virus onder de leden hadden, de rest is gestorven aan andere
oorzaken zoals dementie, kanker en diabetes……

Eén en
ander betekent dat wanneer men zegt dat er bijvoorbeeld 160.000 Coronadoden zijn,
zou dit beteken dat er in werkelijkheid 9.600 doden
zijn gestorven aan COVID-19……

Brasscheck TV komt met deze informatie in een schrijven en audiobestand waarin o.a. het bericht dat de Centers for Disease Control and Prevention (CDC) en toverdoketer Fauci hebben toegegeven dat een groot deel van de hele Coronacrisis berust op foute cijfers en verkeerde aannames……

Neem bijvoorbeeld de PCR-test, deze kan niet eens aangeven of iemand COVID-19 onder de
leden heeft……* 

Des te lulliger weer de toespraak gisteravond van VVD premier en aartsleugenaar Rutte en CDA minister en fratsenverkoper de Jonge: 25 regio die zelf anti-Coronamaatregelen mogen nemen naar gelang van het aantal besmettingen…. Daar de PCR-test waardeloos is, worden er een groot aantal Coronabesmettingen gevonden, terwijl die mensen ofwel het huidige Coronavirus niet onder de leden hebben gehad, dan wel delen van een Coronavirus bij zich dragen die niet tot het huidige virus behoren. Anders gezegd een heel groot aantal nieuwe besmettingen zijn alleen gevonden omdat de test niet klopt: als er zoveel meer besmettingen worden gevonden, is het uitermate vreemd dat er niet veel meer ziekenhuisopnamen te zien zijn, of dat het sterftecijfer ten opzichte van voorgaande jaren niet is gestegen……. 

Intussen is ons een flink deel van de burgerrechten afgenomen en ook van onderdeel privacy is intussen niet veel meer over, om over de financiële gevolgen van e.e.a., die een groot aantal mensen in diepe ellende hebben gestort nog maar te zwijgen…..

Nogmaals: ondanks de strenge maatregelen in Amsterdam en Rotterdam vanwege de ‘toename van het aantal besmettingen’, zijn er geen extra ziekenhuisopnamen, noch is het sterfte cijfer ten opzichte van voorgaande jaren gestegen!!! 

Hier het staatje met sterfte cijfers in Nederland (via de 3 liggende streepjes rechtsboven in de browserpagina kan je in- en uitzoomen):

Kortom
we worden besodemieterd waar we bijstaan…..

Hier een schrijven en audiobestand van Brasscheck
TV:

Game
over

We
could end this scam today.

If anyone is paying
attention…

Fauci and the CDC have admitted the whole thing
is a fraud.

Time
to shut this scam down now

Fauci and the CDC
admit it…the whole thing is a fraud

Got it?

What else is there to say?

How about this?

From the CDC’s own website.

For 6% of the deaths, COVID-19
was the only cause mentioned.”
 

Source:
https://www.cdc.gov/nchs/nvss/vsrr/covid_weekly/index.htm

That means 94% of the cases called
“CoVid-19” deaths are people who died of multiple causes like
diabetes, advanced dementia, stage four cancer etc. and not “just
CoVid.”

That means when the CDC, Johns
Hopkins and CNN claim “160,000 CoVid deaths”, the real number –
by the CDC’s own admission is 6% of 160,000 – or 9,600. A big
difference.

If you want to do be able to do
rough estimates in your head as they throw future BS death numbers at
you, do this: halve the whatever number they give you and divide that
number by ten.

For example, if they tell you
“160,000 died of CoVid” divide by 2 which gives you 80,000 and
then divide by 10 (move decimal point over to the left one) which
gives you a rough estimate of 8,000. This is the same as 5%.

If you want to be 100% accurate but
still do things in your head just add one more step.

Do this:

Hold the 8,000 rough estimate and
then calculate 1% of the original number, in this case 160,000, which
is 1,600 – and add that number to the 8,000 to make precisely 6% or
9,600

However you do it, these “official”
death numbers are pure fraud by the CDC’s own admission.

Spread the word.

Click here to support
Brasscheck

=============================

* Zie: Coronavirus: PCR-test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam, beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen‘ (in dat bericht zie je een groot aantal links naar artikelen over het Coronavirus) CDC
: COVID-19 testen kloppen in de helft van de gevallen niet: het virus
is minder dodelijk dan gedacht ondanks de angszaaierij in de media
en ook de test op antilichamen klopt niet, dit is een test voor mensen die het virus onder de leden hebben gehad(!!): ‘COVID-19 testen op antilichamen van o.a. Roche, Quest en Abbott zijn waardeloos

Zie ook:

COVID-19: wellicht zijn 2 vaccinaties nodig zegt farma lobbyist Osterhaus, vandaag zijn dat er al 3: ping ping kassa!!

Demonstratie tegen Coronamaatregelen Berlijn: ‘bestorming Reichstag’ en andere leugens

Ausweis bitte! COVI-PASS ‘noodzakelijk’ bij aantonen ‘immuniteit’ voor Coronavirus‘ (o.a. over het eerste bedrijf dat bezig is met het ontwikkelen van zo’n pas……)

Wereldbevolking moet afhankelijk worden gemaakt van vaccins in combinatie met een ‘vaccinatiepaspoort’ 

Berlijn: demonstratie tegen Coronamaatregelen (twee keer toegestaan door de rechter!)‘ (in dat bericht meer over het staatje in dit bericht)

Coronavirus: miljardairs in de VS zagen sinds half maart hun gezamenlijk inkomen met 30% stijgen‘ 

Coronavirus: Zweden doet het zonder lockdown en mondmaskers uiteindelijk toch goed‘ 

Wetenschappers
zijn bezorgd dat het Coronavirus te snel verdwijnt om een vaccin te
maken waarmee het virus snel moet verdwjnen….. ha! ha! ha! ha! ha!

De WHO is bijkans overgenomen door de grote farmaceuten; juist van groot belang door de Coronacrisis

Coronavirus: Fauci een autoriteit op virologisch gebied? Lees en zie dit!‘ 

Ab
Osterhaus (viroloog en farmaceut-lobbyist) wil mondkapjes en stelt dat
90% van de Nederlanders nog geen Coronabesmetting heeft gehad

Bill Gates’ inzet tegen het Coronavirus en zijn handelen op vaccinatiegebied: de winsten van de farmaceuten vermenigvuldigen 

Bill Gates, CDC, WHO en de farmaceuten anticipeerden op de Coronacrisis in november 2019…..‘ 

Het label OMT, direct onder dit bericht, staat voor Outbreak Management Team. (ha! ha! ha! wat een zéééér interessante benaming!)

Israël onthoudt Gazastrook van humanitaire hulp en brandstof voor generatoren

BBC World Service radio bracht afgelopen zaterdagmiddag het bericht (en dat viel me alles mee) dat Israël niet alleen nog steeds dagelijks de Gazastrook bombardeert, nu al twee weken lang, maar intussen ook de grensovergangen met de Gazastrook blokkeert voor humanitaire hulp en voor brandstof ten behoeve van ‘elektriciteitscentrales…..’ (daarover zo meer)

Uiteraard moest de BBC redactie melden dat de Israëlische agressie een reactie is op het sturen van helium ballonnen met brandbaar materiaal richting Israël, alsof de blokkade van de Gazastrook die nu al meer dan 10 jaar duurt niet bestaat, een blokkade waar deze terreurstaat mondjesmaat goederen waaronder die voor humanitaire hulp en brandstof voor de Palestijnen doorlaat….. Aan deze leveringen is nu zoals gezegd ook een eind gekomen…… 

Een Israëlisch bombardement op Gaza op 20 juli 2018.

Vergeet verder niet dat de werkloosheid in de Gazastrook hoog is en deze voor jongeren zo mogelijk nog groter is, waardoor deze Palestijnse jongeren in een hopeloze situatie zitten, ga maar na wat iets dergelijks hier teweeg zou brengen…. Voor de actie van een relatief kleine groep ten einde raad zijnde jongeren wordt de gehele Gazastrook bevolking gestraft, een handelswijze die nazi-Duitsland in door haar bezette gebieden op grote schaal toepaste tijdens WOII……. 

Eén ding is duidelijk: Israël is zonder meer verantwoordelijk voor de agressie onder Palestijnse jongeren en vergeet hierbij niet dat Israël feitelijk illegaal is gesticht, waarbij een groot aantal Palestijnen werd vermoord en een nog grotere groep werd verdreven naar diverse landen in de buurt van wat toen nog door de wereld Palestina werd genoemd…… 

Bij de demonstraties langs de grens met Israël schoot het leger van dat land in 2018 en 2019 een groot aantal ongewapende Palestijnen dood over de grens, dus op ‘Palestijnse bodem’, onder de doden: kinderen, medische hulpverleners en journalisten……. 

Ook gezien het aantal doden aan beide kanten sinds de illegale stichting van Israël is de situatie volkomen scheef en staan het aantal Israëlische doden verreweg niet in verhouding tot het enorme aantal Palestijnse doden,,,,, 

Werkende elektriciteitscentrales zijn er niet in de Gazastrook nadat de fascistische apartheidsstaat Israël de laatste (en ik dacht enige) al vele jaren geleden heeft gebombardeerd, de BBC redactie zal dan ook gedoeld hebben op de grotere generatoren die beperkt elektriciteit kunnen leveren, zodat de Palestijnse mensen nog een paar uur per dag verzekerde stroomlevering hebben en dat in een gebied waar temperaturen van 30 graden Celsius en meer, anders dan hier, vrij normaal zijn….. 

Vergeet niet dat elektriciteit niet alleen belangrijk is voor koelkasten en airco’s, maar ook voor het functioneren van de ziekenhuizen die al slecht zijn voorzien van medische apparatuur en medicijnen en niet te vergeten voor de uiterst belangrijke sanitaire voorzieningen…….

Er
wordt nog wat stroom via hoogspanningskabels geleverd, echter ook dat
is van tijd tot tijd problematisch, de levering van stroom uit Egypte is
helemaal afgelopen daar de Egyptische overheid het niet voor elkaar
krijgt beschadigde kabels e.d. te repareren……. De Palestijnse
Autoriteit (PA) op de West Bank houdt ook nog eens leveringen tegen dit
‘vanwege’ onenigheid met Hamas dat de Gazastrook controleert en waardoor
deze PA meermaals de levering heeft stopgezet door de Israëlische rekeningen niet
te voldoen…… (ja ja, Israël verdient ook nog aan de Palestijnen nadat het de elektriciteitscentrale van de Palestijnen vernietigde; zo nog een ander Israëlisch verdienmodel….)

In het BBC bericht werd ook gemeld dat het aantal Coronabesmettingen oploopt in deze openluchtgevangenis, ofwel in een getto à la dat van Warschau tijdens WOII….. Je snapt dat anders dan hier, de Gazastrook veel meer mensen, waaronder uiteraard veel ouderen en kleine kinderen kent, die een slechte gezondheid hebben, waardoor de de kans op grote sterfte met de dag groeit….. (daar vertelde de BBC niets over)

Hoe lang gaat deze vreselijke verdrukking van het Palestijnse volk nog door, voordat de wereld de uiterst gewelddadige fascistische Israëlische apartheidsstaat aanzegt dat het afgelopen moet zijn…… 

Tot slot nog dit: Israël is een grote wapenexporteur en smerig genoeg gebruikt Israël de Palestijnen om nieuwe wapens op uit te proberen, zodat ze hun klanten kunnen laten zien dat deze wapens effectief zijn……. (dat is NB algemeen bekend bij de westerse politici, militaire organisaties als de NAVO en de reguliere westerse media…..)

Voor meer berichten over de Palestijnen, Israël, Gazastrook, Hamas, PA en/of West Bank,

COVID-19: wellicht zijn 2 vaccinaties nodig zegt farma lobbyist Osterhaus, vandaag zijn dat er al 3: ping ping kassa!!

Gistermorgen op BNR rond 8.48 u. was grootlobbyist voor de farmaceutische industrie Ab Osterhaus te horen op BNR (en niet zoals van Werven de presentator steeds liegt als hij iemand aan de telefoon heeft: “Bij ons” >> alsof Osterhaus en andere gasten dan in de BNR studio zitten, de oplichter*)

Onderwerp: volgens ‘wetenschappers’ zijn er waarschijnlijk 2 vaccinaties nodig tegen het Coronavirus. En je raadt het al (als je de kop niet hebt gelezen en nee: nu niet vlug even kijken): Osterhaus is het daar gloeiend mee eens….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! En als morgen blijkt dat er 3 prikken nodig zijn zal Osterhaus dat nog meer omarmen!! (ik heb het concept voor dit bericht gisteren geschreven)

Volgens Osterhaus is er wel een probleem: mensen die al hebben aangegeven zich niet te laten inenten tegen COVID-19…… Hé Osterhaus daar is al een grote partner lobbyist mee bezig, namelijk Bill Gates, groot aandeelhouder van aandelen in de farmaceutische industrie. Deze topgraaier heeft de idee gelanceerd dat er een vaccinatiepaspoort moet komen**, het liefst uiteraard middels een onder de huid ingebrachte chip, waarmee je alleen als je zo’n paspoort/chip hebt openbare gebouwen, winkels en het openbaar vervoer mag betreden…… 

cepezed architects · Centre for Human Drug Research · Divisare

Centre for Human Drug Research

Over 3 vaccinaties gesproken: vanmorgen op BNR Ingrid de Visser-Kamerling van het Centre for Human Drug Research (CHDR), die vertelde over het door Janssen Vaccins (onderdeel Johnson en Johnson) ontwikkelde vaccin tegen het virus en wat dit betekent voor degenen die zich als vrijwilliger hebben aangemeld voor een proef vaccinatie tegen het virus. Visser kan geen garantie geven dat er geen bijwerkingen zullen zijn, echter daarbij sprak ze over bijwerkingen als jeuk of een lichtelijk ziek worden (immers je wordt als proefpersoon een beetje ziek gemaakt)…. Niets over eventuele bijwerkingen op de lange duur, wat ze uiteraard nog niet kan weten, ook al doen er 90.000 mensen mee aan die proef (ik neem aan in de VS), proefpersonen die al zijn ingeënt met dat vaccin….. (in Nederland begint men deze maand met de inentingen) Volgens Visser zijn er i.p.v. 2 injecties voor dit vaccin 3 nodig…. ha! ha! ha! ha! Osterhaus zal wel in z’n handen hebben gewreven…..

*  Als ik me niet vergis was van Werven ook de knuppel die op BNR het goedemorgen zeggen tegen collega’s heeft geïntroduceerd, dat zegt deze bolle kwezel maar liefst 2 keer per uur tegen zijn sidekick, altijd figuren die zogenaamd schaterlachen als van Werven weer eens probeert leuk te zijn… En nee, geen goedemorgen voor de luisteraars zoals gebruikelijk is, ofwel van Werven snapt er geen bal van!!

** Zie: ‘Wereldbevolking moet afhankelijk worden gemaakt van vaccins in combinatie met een ‘vaccinatiepaspoort’‘ en zie verder: ‘Ausweis bitte! COVI-PASS ‘noodzakelijk’ bij aantonen ‘immuniteit’ voor Coronavirus‘ (over het eerste bedrijf dat bezig is met het ontwikkelen van zo’n pas……)

Zie ook:

Berlijn: demonstratie tegen Coronamaatregelen (twee keer toegestaan door de rechter!)‘ (let op! In dit bericht een staatje met sterfgevallen waaruit blijkt dat vanaf begin juni het aantal sterfgevallen in ons land nagenoeg gelijk is aan voorgaande jaren!!)

Coronavirus: PCR-test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam, beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen‘ (in dat bericht zie je een groot aantal links naar artikelen over het Coronavirus) 

COVID-19 testen op antilichamen van o.a. Roche, Quest en Abbott zijn waardeloos 

Coronavirus: miljardairs in de VS zagen sinds half maart hun gezamenlijk inkomen met 30% stijgen‘ 

Coronavirus: Zweden doet het zonder lockdown en mondmaskers uiteindelijk toch goed‘ 

Wetenschappers zijn bezorgd dat het Coronavirus te snel verdwijnt om een vaccin te maken waarmee het virus snel moet verdwjnen….. ha! ha! ha! ha! ha!

De WHO is bijkans overgenomen door de grote farmaceuten; juist van groot belang door de Coronacrisis

Coronavirus: Fauci een autoriteit op virologisch gebied? Lees en zie dit!‘ 

Ab Osterhaus (viroloog en farmaceut-lobbyist) wil mondkapjes en stelt dat 90% van de Nederlanders nog geen Coronabesmetting heeft gehad

Bill Gates’ inzet tegen het Coronavirus en zijn handelen op vaccinatiegebied: de winsten van de farmaceuten vermenigvuldigen 

Bill Gates, CDC, WHO en de farmaceuten anticipeerden op de Coronacrisis in november 2019…..‘ 

Voor meer berichten met Osterhaus, klik op het label met zijn naam, direct onder dit bericht. Het label PCR test staat voor de test die wordt gebruikt om aan te tonen of je wel dan niet COVID-19 onder de leden hebt. (het gaat hier om een niet werkende test!! Zie de bewuste link hierboven dat is van bovenaf de vierde link: ‘Coronavirus: PCR-test enz.’)

Van Engelshoven (D66 minister Onderwijs) weigert wegens Coronavirus studiekosten te verlagen en VVD wil fooi voor maatschappelijke inzet studenten

Ja je denkt misschien waar maak je je nog druk om, immers ik zou moeten weten dat D66, zich jarenlang aanprijzend als de onderwijspartij, het juist moeilijk maakt voor jongeren om te gaan studeren….. Echter je moet niet vergeten dat het huidige asociale leenstelsel op de schop zou gaan, daar naast de eerdere voorstander GroenLinks (ja ja studenten vergeet het niet!!!), ook PvdA (onder PvdA hufter minister Bussemaker werd dit stelsel ingevoerd) tegen is en een andere coalitiepartner in Rutte 3, het CDA heeft zich als coalitiepartner ChristenUnie, al eerder tegen dit asociale stelsel uitgesproken…… Echter de VVD weet niet van wijken, terwijl de andere coalitiepartner van Rutte 3, D66 op 3 juli jl. heeft laten weten dat het asociale leenstelsel flink op de schop moet……. (maar D66 wil het wel behouden maar dan met enige veranderingen)

Tussendoor nog even dit: het sociaal leenstelsel zou 1 miljard opleveren voor onderwijs, echter een groot deel van dat verzonnen voordeel is na onderzoek niet te vinden….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! (tja, berekend door Bussemaker, wat wil je???) Wel heeft het stelsel ervoor gezorgd dat kinderen uit arme gezinnen een stuk minder gaan studeren, ofwel klassenmaatschappij 2.0 is daardoor voor een fiks verder verwerkelijkt (overigens niet alleen door studie, maar bijvoorbeeld ook door zaken als de tandzorg, rechtspraak, belastingaftrek, enz…..)

Ondanks dat haar partij dus grote veranderingen wil in dit asociale stelsel, heeft hare lulligheid van Engelshoven laten weten dat de studenten het wel kunnen vergeten betaalde studiekosten terug te krijgen, laat staan dat ze de kosten daarvoor verlaagt….. Tja waarom zou je als studenten maandenlang geen college hebben kunnen bezoeken en via de computer lessen hebben moeten volgen een voordeel geven, me dunkt dat de grootste kostenpost toch echt de patserige gebouwen van universiteiten zijn, om over de energiekosten voor die gebouwen nog maar te zwijgen……. 

Veronderstel dat je twee jaar je huis uit moet, maar wel de maandelijkse (onbeschoft hoge) huur moet blijven betalen………… Wellicht is dat in België normaal van Engelshoven, echter hier zou iets dergelijks niet worden gepikt!! (hoewel….) Het is dat van Engelshoven haar macht misbruikt, anders zouden studenten massaal in opstand komen, immers als je weigert te betalen, of een fikse aftrek toepast op de studiekosten, wordt je gewoon de universiteit uitgeknikkerd…. 

Van Engelshoven dacht e.e.a.  goed te kunnen maken met de opmerking dat de studenten in deze Coronatijd wel op elkaar moeten letten….. Daspas lief hè? ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Wat een vuile oplichter!!!

Vanmorgen werd bekend gemaakt dat VVD volksverlakker Wiersma studenten die zich maatschappelijk inzetten, bijvoorbeeld voor inzet bij de GGD dat veel mensen tekort komt om het Corona-contactonderzoek uit te voeren, deze studenten een voordeel te geven, zoals extra studiepunten (niet voor resultaten in de studie, maar voor vrijwilligerswerk….) en een korting op de studiekosten…!!! Ofwel de VVD die studenten uitbuit met het smerige asociale leenstelsel, wil de studenten wel tegemoet komen in die kosten als ze zich ‘vrijwillig’ laten uitbuiten…… 

Vanmorgen in het Radio1 programma Spraakmakers, de neoliberale VVD hufter Onno Hoes, en héééél verrassend was hij voor dat plan van Wiersma…. ha! ha! ha!  De VVD is één van de hoofdverantwoordelijken voor dat leenstelsel en wil dit stelsel nu dus misbruiken om studenten bijna te dwingen zich als vrijwilliger in te zetten, terwijl dezelfde VVD ook de hoofdverantwoordelijke is voor de bezuinigingen op de zorg en de GGD….. (ook het grote tekort aan IC bedden was als eerste te danken aan de VVD, die het prima vond dat ziekenhuizen werden gesloten en dat ziekenhuizen failliet zijn gegaan…..) En nog zou een groot deel van de Nederlanders Rutte een uitstekende premier vinden vanwege zijn inzet voor de Coronacrisis…….. Ongelofelijk!!!

Voor meer berichten over het ‘sociale leenstelsel’, van Engelshoven, Wiersma, Bussemaker, D66, PvdA, GroenLinks, klassenmaatschappij en/of het Coronavirus, klik op het betreffende label, direct onder dit bericht.

Demonstratie tegen Coronamaatregelen Berlijn: ‘bestorming Reichstag’ en andere leugens

Ongelofelijk hoe men liegt over de demonstratie in Berlijn van afgelopen zaterdag, een demonstratie tegen de Coronamaatregelen die de overheden in Duitsland hebben genomen. Men spreekt over een bestorming van de Reichstag (Rijksdag), echter het gaat hier om een handjevol mensen en hoe die iets zouden moeten bestormen is mij een raadsel (volgens de media en de autoriteiten waren dit er 100, echter dat is volkomen in tegenspraak met de beelden). Het ging om mensen die geen geweld gebruikten tegen de agenten die zich voor de ingang van het gebouw hadden opgesteld, terwijl de bewuste agenten met hun wapenstok rondzwaaiden……. 

German leaders slam extremists who rushed Reichstag steps | News | DW |  30.08.2020

Op dit moment was er al meer dan voldoende politie om demonstranten tegen te houden

Als je de landelijke politici gisteren en vandaag moet geloven, inclusief de Duitse president, zou men zich met geweld toegang hebben willen verschaffen tot de Reichstag…… Voorts wordt er gesproken over een poging van extreem rechts de macht over te nemen……. ha! ha! ha! ha! ha! Trouwens onder degenen die de trappen van de Reichstag opliepen, waren maar enkele rechtsextremisten (neonazi’s) te bekennen…… 

Reichsflagge und Hippies: Tausende gegen Corona-Auflagen – Berlin.de

Tagesschau op ARD1 had een verslaggever in de demonstratie en deze zei tot een paar keer toe dat de demonstranten vreedzaam waren, hij sprak verder van een handjevol extreem rechtse figuren. Nadat hij nogmaals stelde dat de meeste demonstranten vreedzaam waren, zei de presentator in de studio dat e.e.a. klinkt als een zeer explosieve situatie (ha! ha! ha! ha!). Deze presentator wilde het vooral over de extreem rechtse demonstranten hebben, terwijl de verslaggever al tot een paar keer toe had gezegd dat het om een handjevol van deze figuren ging…….

Hier de video over het voorgaande:

 

Tja, de media willen nu eenmaal sensatie, immers dat levert extra kijkcijfers, bovendien zet dit de demonstranten die tegen de Coronamaatregelen zijn in een kwaad daglicht, deze mensen noemt men in de Duitse reguliere media ‘Coronavirus Lügner’, die zich bezondigen aan Verschwörungstheorien…..’ (Coronavirus leugenaars die zich bezondigen aan samenzweringstheorieën….)


Corona-Demo in Berlin - Eskalation mit Rechten am Reichstag | SWR Aktuell |  SWR

Over het aantal deelnemers worden ook verschillende cijfers geleverd, volgens de autoriteiten zou het om 38.000 mensen gaan, echter anderen spreken over het tienvoudige……

Het meest smerig is wel dat men de tegenstanders van de Coronamaatregelen over één kam probeert te scheren met het handjevol neonazi’s, uiteraard is dit ook bedoeld om deze tegenstanders te demoniseren, zodat niemand het nog in z’n hoofd haalt om te demonstreren tegen de meer dan belachelijke afstands- en andere onzinnige Coronamaatregelen,

Kortom: ook de reguliere media en politici in Duitsland liegen het volk keihard voor…….. Ongelofelijk dat de reguliere media in ons land meegaan in deze leugens en er zelfs leugens bij hebben verzonnen………… Zo liet de lullende lachzak van BNR, Bas van Werven, vanmorgen weten dat 20.000 demonstranten de Reichstag hadden bestormd……… Terwijl er volgens hem 40.000 demonstranten in Berlijn aanwezig waren, uiteraard ging ook hij vooral in op de extreemrechtse figuren (zoals gezegd neonazi’s) die deelnamen aan die demonstratie, alsof dat niet een kleine minderheid was, immers een handjevol, maar dat ze een grote meerderheid vormden….. 

Zie ook: ‘Berlijn: demonstratie tegen Coronamaatregelen (twee keer toegestaan door de rechter!)‘ (lees dit bericht, met daarin o.a. een staatje over het aantal sterfgevallen in Nederland, dat sinds begin juni niet meer stijgt, terwijl het aantal besmettingen vanaf die tijd is toegenomen!!! Ofwel het ‘aantal besmette personen’ is toegenomen door de waardeloze PCR test)

Wat betreft die test zie:

Coronavirus: PCR-test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam, beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen‘ (en in dat bericht zie je een groot aantal links naar andere artikelen over het Coronavirus) en zie wat dat betreft ook: ‘COVID-19 testen op antilichamen van o.a. Roche, Quest en Abbott zijn waardeloos

Vijf jaar geleden zei bondskanselier Merkel: “Wir schaffen das”, de opvang van een enorm aantal vluchtelingen

Bondskanselier Merkel zei vijf jaar geleden, nadat ze een centrum voor de opvang van vluchtelingen*  had bezocht in Heidenau, nabij Dresden’: “Wir haben so vieles geschafft. Wir schaffen das“. Vrij vertaald: “We hebben al zoveel voor elkaar gekregen, dit gaat ons lukken”.

Duitsland nam in de tijd daarna (2015 en 2016) 1,2 miljoen vluchtelingen op, vergelijk dat eens met Nederland en het grootste deel van de EU waar men in Oost-Europa zelfs amper gevluchte mensen opnam. 

Vind het regeringsbeleid van Merkel niet veel, ook al is het tien keer beter dan dat van Rutte 3 (en Rutte 1 en 2), maar voor deze zaak neem ik m’n pet af voor Merkel!! 

Overigens heeft Duitsland sinds het begin van de Coronacrisis een groot aantal kinderen (tot 14 jaar) opgenomen, kinderen die geen ouders hebben en die voor een deel ziek zijn, de EU zou in totaal 1.900 van deze kinderen opnemen, echter vooralsnog is vooral Duitsland het EU-lid dat deze kinderen opneemt…..

Artsen zonder grenzen: Evacueer kinderen per direct uit vluchtelingenkamp  Moria | TrouwEén van de vele weeskinderen in kamp Moria, op Lesbos
 

Nederland heeft bij monde van VVD hufter premier Rutte en hare VVD ploertigheid Broekers Knol laten weten zelfs geen weeskinderen tot 14 jaar op te willen nemen, nee men wil een aantal van die kinderen naar het Griekse vaste land laten overbrengen en daarvoor betalen, ofwel schuld afkopen, immers ook Nederland heeft het VN Vluchtelingenverdrag getekend…… Weer moet je je schamen Nederlander te zijn, gvd!!!

            upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/...

               VVD draak Broekers-Knol 

Over schamen gesproken: partijen als de ChristenUnie en het CDA moeten zich helemaal de ogen uit de kop schamen, immers zij maken deel uit van Rutte 3, terwijl jezus hen in de bijbel heeft gemaand vluchtelingen op te nemen, ja zelfs hun bed af te staan aan de verdrukten der aarde!! (de christenfundi’s van de SGP steunen dit kabinet en ook deze schoften moeten zich kapotschamen!!)

* In Nederland spreekt men van asielzoekerscentra, de bevolking moet immers geen medelijden krijgen met mensen die op de vlucht zijn geslagen voor illegale oorlogen van de VS en haar NAVO partners, waaronder Nederland……. Bij de fascisten van de PVV en FVD spreekt men zelfs van ‘gelukzoekers’, terwijl het westen niets, maar dan ook helemaal niets te zoeken heeft in de landen die deze arme donders vanwege westerse terreur zijn ontvlucht…….. 

Voor meer berichten over vluchtelingen, kamp Moria (op Lesbos), vluchtelingenbeleid, vluchtelingenverdrag, (aartsleugenaar) Rutte, Ankie Broekers-Knol en/of Merkel, klik op het desbetreffende label, direct onder dit bericht.

Alpacawol dragen staat gelijk aan gruwelijke dierenmishandeling

PETA
(VS) komt met een petitie tegen het gebruik van alpacawol en dat is
niets te vroeg……
Ik werd op deze petitie gewezen, daar ik die heb gemist, maar tekenen kan nog altijd. Ongelofelijk als je leest wat deze arme dieren
wordt aangedaan, alleen omdat men een trui of iets anders wil dragen,
gemaakt van deze wol….. 

De
dieren worden geschopt, geslagen, vastgebonden en niet zelden
verminkt bij het ontdoen van hun vacht….. Alpaca’s kunnen huilen,
spugen en als elk ander dier overgeven, dat is dan ook wat ze doen
tijdens de barbaarse behandeling die hen keer op keer ten deel
valt……

Lees en
teken de petitie ajb en geeft het door, de hoogste tijd dat de mens
stopt met het dragen van vacht, bont en vel van dieren, sterker nog: als men alpacawol, bont, dan wel andere onderdelen van dieren als leer koopt, is deze persoon zonder meer een
dierenbeul, immers doordat men vacht, bont of vel van dieren als kleding koopt, worden zoals in dit geval alpaca’s telkens weer zwaar mishandeld, totdat de wol niet goed
genoeg meer is voor de verkoop en men de dieren afmaakt…….. 

Bij het dragen van leer en bont als die van nertsen, moeten zoals je begrijpt de dieren zelfs worden vermoord voor menselijk ‘plezier’, om nog maar te zwijgen over de huisvesting van bijvoorbeeld nertsen, alleen dat is al een vreselijke marteling……. Anders gezegd: doordat iemand bijvoorbeeld alpacawol of bont van nertsen koopt, houd deze de vreselijke
dierenmishandeling in stand die deze arme dieren ten deel valt en ja dan is die persoon zonder meer een dierenbeul!! En nee, we zijn al lang en breed geen jagers verzamelaars meer, dus kap ajb met de barbaarse onzin van dierenmisbruik en -moord om je te kleden…..

Als je bont, leer of alpacawol (en bijvoorbeeld angorawol) draagt, ben je tevens lobbyist van deze vreselijke doodsindustrie, immers je kan daarmee anderen aanzetten tot ‘de aankoop van hetzelfde enorme dierenleed……..’

Lees en teken de petitie ajb en geeft het door, aan deze meer dan barbaarse, inhumane en uiterst gewelddadige industrie moet een eind komen!

Alpacawolwreedheid: huilende alpaca’s
rondgegooid en gesneden voor truien en sjaals

Een
verontrustend, uniek undercoveronderzoek van PETA US onthult dat
werknemers zwangere, huilende alpaca’s slaan, schoppen, vastbinden
en verminken in Peru,
’s
werelds grootste producent van alpacavezel
.

Kom in actie!

 Deze baanbrekende beelden belichten
slechts een deel van de
mishandeling
die is vastgelegd bij Mallkini, ’s werelds grootste particuliere
alpacahouderij
, in de
buurt van Muñani, Peru. Mallkini is eigendom van de Michell Group,
’s werelds grootste exporteur van alpacakleding en -garen.

Michell beweert dat
alpaca’s scheren “geen kwaad” doet. Kijk zelf maar en help ons
deze dieren te helpen.

Ruw
behandeld, vastgebonden en doodsbang

Mallkini-werknemers tilden
de alpaca’s aan de staart van de vloer

en sleepten ze rond. Volgens een veterinaire expert die de beelden
heeft bekeken, zou dergelijke “buitensporig geweld uitgeoefend op
de botten, gewrichten en de weke delen eromheen” dislocaties,
breuken en ernstig permanente zenuwletsel veroorzaken.

Ook smeten
ze zwangere alpaca’s op tafels
.

Werknemers bonden alpaca’s stevig
bij de poten vast in een klemapparaat dat doet denken aan een
middeleeuws martelrek
en trokken zo hard dat hun poten bijna uit de kom schoten.

De alpaca’s worstelden, waardoor
ze verwondingen riskeerden en soms ongetwijfeld opliepen.

  Kom in actie!

Huilen
en braken uit doodsangst

In bedwang worden gehouden is zeer
angstaanjagend voor alpaca’s, die prooidieren zijn en vrezen dat ze
op het punt staan gedood te worden. (Dat gebeurt later: als ze niet
langer nodig zijn voor hun vacht,
worden
veel alpaca’s geslacht

voor voedsel.)

De alpaca’s, die het doodeng
vinden om vastgebonden te worden en volledig weerloos te zijn,
schreeuwden, spuugden
en braakten van angst

toen arbeiders ze bij de oren grepen.

Een expert schreef: “Alpaca’s …
hebben een aangeboren instinct om te vluchten voor gevaar en
potentieel leed. Hen op hun rug en zijden vasthouden zou angst,
paniek en ernstige psychische nood veroorzaken.”

Daarna gooiden de arbeiders hen op
de betonnen vloer en werd er zelfs vastgelegd dat ze
op
de nek van een alpaca gingen staan
.

Sommige alpaca’s bewogen
minutenlang niet, blijkbaar uitgeput na hun beproeving.

Ernstig
leed en stress

Scheerders werkten snel en
onzorgvuldig, waardoor de dieren bloedden uit diepe, pijnlijke
wonden.

Bij een van de alpaca’s
leek een ooglid te zijn afgesneden
,
terwijl een ander dier uit de mond bloedde.

Het
ooglid van deze geschoren alpaca bloedde omdat het blijkbaar was
afgesneden (midden, met groene verf op haar kop).

Scheerders
werkten snel en onzorgvuldig, waardoor de dieren bloedden uit diepe,
pijnlijke wonden. Deze alpaca bloedde uit de mond. 

Kom in actie! 

Toen de arbeiders ze hechtten,
kregen de meeste dieren niet eens een plaatselijke verdovingsspray,
die hoe dan ook ontoereikend zou zijn geweest voor gapende wonden. 

Volgens een dierenarts “brengen de arbeiders ondraaglijke pijn en
marteling teweeg door wonden te hechten op vastgebonden dieren die
volledig bij bewustzijn zijn zonder adequate pijnstilling.”

In staat om te horen, ruiken en te
zien wat er gebeurde, kropen andere alpaca’s bijeen van angst.

Jij
kunt helpen dit te stoppen!

Het beste dat je voor alpaca’s
kunt doen, is weigeren iets te kopen dat van hun vacht is gemaakt.
Het is makkelijk om het label te controleren tijdens het winkelen.
Als er het woord ‘alpaca’ op staat, laat het dan liggen.

Als je denkt dat je het in je hebt
om undercoveronderzoeken als deze uit te voeren,
wil
PETA US van je horen
.

Vraag Anthropologie ook om
producten
gemaakt van alpacawol onmiddellijk in de ban te doen ten gunste van
diervriendelijke materialen
.

Ingrid E. Newkirk

Oprichter

Kom in actie!

Lionel Messi weigert verplichte Coronatest: wereldnieuws in Nederland

Ongelofelijk maar waar: vanmorgen in het NOS Radio1 nieuws van 8.00 u. het bericht dat voetballer Lionel Messi een verplichte Coronatest weigert en dat hij daardoor morgen niet mee zal doen aan de eerste training van FC Barcelona……

               upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c1/Lio...

                  (voor het eerst dat ik zie hoe deze Messi eruitziet)

Wereldnieuws in Nederland op een met belastinggeld betaalde zender en een evenzo betaalde, zogenaamd onafhankelijke,  zendgemachtigde…… 

Ongelofelijk………. 

(dan te bedenken dat die test, als het een PCR-test is en dat is hoogstwaarschijnlijk zo, niet eens kan aantonen of je al dan niet COVID-19 onder de leden hebt…..) Zie voor die PCR-test: Coronavirus: PCR-test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam, beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen‘ (in dat bericht zie je verder een groot aantal links naar andere artikelen over het Coronavirus) en zie wat dat betreft ook: ‘COVID-19 testen op antilichamen van o.a. Roche, Quest en Abbott zijn waardeloos