Het Braziliaanse Amazonewoud staat alweer in brand

Vorig
jaar maakten de branden in het Amazonewoud nogal wat los, zelfs de
neoliberale hufter en leugenaar premier Rutte stelde geschokt te zijn…… Terwijl hij ook toen wist dat hij zelf hoofdverantwoordelijk is voor het
subsidiëren van oliemaatschappijen en steenkoolboeren met het belachelijk hoge bedrag van 8,3
miljard op jaarbasis, geld door ons opgebracht, een investering in
het naar de gallemiezen helpen van ons aller thuis, de aarde……. 

Verder is het zeker dat Rutte beseft dat Nederland op wereldniveau de nummer 2 importeur is van de soja die daar wordt geteeld, soja voor onze belachelijke grote veestapel van 500 miljoen dieren die hier jaarlijks worden groot en doodgemarteld…… En dan durft men Rutte 3 het meest groene kabinet ooit te noemen….. (80% van de wereldsojaproductie gaat naar diervoer…)

Het
‘vuurseizoen’ is nog niet begonnen in het Amazonewoud en nu al staan
er enorme delen van dat woud in brand, overigens was e.e.a. al eerder bekend gemaakt op 21 augstus jl. besteedde ik hier an een bericht aan…..* De vrees is dan ook dat
dit jaar nog meer van het Amazonewoud in rook op zal gaan dan eerder gezien, dit ales gepromoot door de fascistische Braziliaanse president Bolsonaro……. 

Uiteraard sterven door deze bosbranden ongelofelijk grote hoeveelheden diersoorten en wordt het leefgebied van de oorspronkelijke volkeren sterk teruggebracht, waar deze mensen zelfs worden vermoord door de zogenaamde kolonisten die gebieden ‘willen ontwikkelen’ door deze in brand te steken…..

Bossen die in rook opgaan voor o.a.: -onze intensieve martelveehouderij (soja, eiwitrijk voedsel voor het vee van dierenbeuilen die zich boer durven te noemen….),  -intensieve veeteelt in dat woud (afgepaste percelen die bomvol runderen staan….) en -palmolie, een ronduit slecht vet voor de volksgezondheid dat in ongelofelijk veel voedsel en zelfs snoep wordt verwerkt (zo is Unilever een grootgebruiker van palmolie), maar ook wordt gebruikt als ‘duurzaam onderdeel’ (‘biomassa’) van biodiesel….. Duurzame palmolie bestaat niet, zolang er vraag zal zijn naar dit voor de gezondheid gevaarlijke onzin product, zullen er enorme gebieden van tropiche wouden worden platgebrand……

Bij het platbranden van oerwoud wordt niet alleen een gigantische hoeveelheid CO2 geproduceerd, maar komt ook nog het veel sterkere broeikasgas methaan vrij (meer dan 80 keer zo sterk dan CO2!!). Ik hoef je natuurlijk niet uit te leggen dat deze zaak een enorme aanjager is van de klimaatverandering, waardoor het nog warmer wordt op aarde en we steeds vaker grote bosbranden zien die worden veroorzaakt door die opwarming, neem nu weer de enorme bosbranden in Californië….. Ook bij die bosbranden gebeurt hetzelfde wat betreft het produceren van CO2 en het vrijkomen van methaangas…. Bijna hopeloos mensen…… 

Eén ding is zeker, de temperatuur aan het eind van de eeuw zal veel hoger zijn dan de op de klimaattop van Parijs voorziene stijging van 1,5 graad Celsius, waar je moet denken aan een plus van 4, of 5 graden C., althans als het daarbij blijft…….

We ‘mogen trots zijn op onze Rabobank en ING’: de topschoften van deze banken investeren in oliewinning in het Amazonewoud en in ‘duurzame palmolie’ en dan durven deze banken te beweren dat men maatschappelijk verantwoord opereert en duurzaam bezig is……..**

Steun
Rainforest Action Network (RAN) dat zich inzet voor de laatste
oerwouden op onze kleine aarde en geef als je wat geld kan missen.

The Amazon is burning: AGAIN

Ginger
Cassady – Rainforest Action Network

Last year, the world turned its
attention to the fires raging through the Amazon Rainforest. Because
of people like YOU, we were able to TRIPLE our grants directly to the
frontline and Indigenous communities in the Amazon where support was
needed the most.

But right NOW, exactly a year
later, the Amazon is on fire AGAIN and the devastation could be even
bigger than last year.

And flames are raging through Indonesia’s rainforests too. But the
world isn’t taking notice at all. The destruction of the lungs of
our planet is not front page news.

We
need your help to tell corporations that the Amazon rainforest —
all rainforests — are critical to our survival and we can’t lose
them.
 

Big Agribusinesses are using the
global pandemic — and the lack of media coverage — to their
advantage: moving in equipment, clearcutting land, and illegally
setting forests on fire, hoping they won’t get caught. In their
relentless pursuit of profit they’re pushing animals to the brink
of extinction, stealing land from Indigenous communities during a
pandemic, and ushering in climate chaos. 

The mass scale burning of
rainforests last year was just a preview of what’s to come this
year.
And right now,
as Indigenous and local communities in the Amazon struggle to respond
to the health crisis, corporations are taking their land in order to
grow products like soy, beef and palm oil. They’re being forced to
fight a war on two fronts.

The fires in the Amazon and Indonesia
impact each and every one of us, from the air we breathe, to the
clean water we drink and the food we eat. They threaten Indigenous
Peoples and the survival of critically endangered species like
jaguars, tigers and orangutans.

The fire season in the Amazon
has just begun, but these fires aren’t natural — they’re
intentional. Drought, along with the aggressive expansion of illegal
burning could mean this year’s fires are even more destructive than
last year.

When the
Notre Dame Cathedral went up in flames, the world came together to
support rebuilding. We can’t replace the Amazon rainforest — but
we can keep it from disappearing.
Will
you be part of the solution?

Because without the lungs of our planet, we can’t survive.

We need 200 new monthly donors

Where there’s smoke, there’s
fire; and where there’s fire, there’s greed.

Big Brands and Banks are making massive profits as they fuel the
destruction of rainforests and the violation of human rights. 

Rainforest Action Network is standing
up to these multinational companies and holding them accountable.
We’ve moved corporations and financiers to end rainforest
destruction in the Amazon and in Indonesia. We follow the money to
get to the heart of rainforest destruction, and we rely on supporters
like you to pressure big companies to do the right thing. We’re
doing everything we can to hold these corporations accountable and to
support the communities who rely on the Amazon,
but
we need your help.

Together we can rein in corporate
destruction and help keep forests standing for the benefit of all.

In solidarity,

Ginger
Cassady
Executive Director
Rainforest Action Network

================================

*  Braziliaans
Amazonewoud brandt met een niet eerder vertoond aantal brandhaarden,
terwijl de EU een vrijhandelsverdrag met Mercosur wil tekenen
‘ 

** Zie: ING, Rabobank en BNP Paribas financieren de oliewinning in het Amazonegebied: u wordt opgelicht!!‘ Zie wat betreft de Rabobank ook: Rabobank en haar valse strijd om ‘duurzame palmolie’: zware gezondheidsproblemen en vernietiging van oerwoud 

Zie voorts:

Slavernij in VS nog steeds toegestaan in de grondwet: inzet slaven bij bosbranden Californië‘ 

Ecuadoraans Los Cedros Cloud Forest dreigt te worden vernietigd door mijnbouwbedrijven als Biliton‘ 

As
Amazon burns BlackRock emerges as world’s largest investor in
deforestation,
 Down
to Earth, 31 August 2019

Ecuadoraanse stam bereid te sterven voor regenwoud‘ 

Coronavirus: Amazonevolkeren die niet in aanraking zijn geweest met de rest van de wereld lopen groot gevaar uit te sterven‘ 

Missionarissen van de dood gaan in het Amazonewoud de ‘goede boodschap verkondigen’‘ 

Bolsonaro (president Brazilië) geeft groen licht voor verdergaande genocide op oorspronkelijke volkeren‘ 

Bescherm de Amazone bovenloop tegen commerciële activiteiten‘ (zie ook de video’s in dit bericht)

Bolsonaro, de Braziliaanse president, heeft lak aan de oorspronkelijke volkeren en dat kost deze mensen het leven…….

Glenn Greenwald vervolgd voor het brengen van de waarheid en zijn seksuele geaardheid 

Braziliaanse natuurbeschermer vermoord door illegale houthakkers

Amazonegebied in brand, Black Rock verdient daar vele miljoenen mee

Ecuadoraanse
oorspronkelijke bevolking behaalt grote overwinning op de ‘Dag van de
Oorspronkelijke Bevolking’, voorheen Columbusdag

Waorani volk heeft 500.000 handtekeningen nodig voor het redden van hun woud en manier van leven vs. oliewinning

Het beschermen van de planeet is verworden tot een misdaad, veelal bestraft met moord

BlackRock investeert in vernieling Amazonewoud, BlackRock ook verantwoordelijk voor suïcides door microkredietnemers

Stop olieboringen in het Amazonegebied van het Waorani volk

Britse oliemaatschappij Amerisur bedreigt het bestaan van het Siona volk in het Colombiaanse oerwoud

Bolsonaro 8 maanden president: nu al 84% meer bosbranden in het Amazonewoud……

Mensenrechten-
en milieuactivisten worden massaal vermoord in Brazilië en Colombia,
waar het laatste land NAVO bases heeft…….
‘ (op haar grondgebied)

VS heeft Hondurese speciale eenheden getraind die protesten tegen een waterkrachtcentrale gewelddadig hebben neergeslagen……

Berta Cáceres voorvechter gelijke rechten en milieuactivist vermoord in Honduras

Hondurese activiste ontvoerd en vermoord (alweer…), met instemming van de VS………

Hillary Clinton mede verantwoordelijk voor moord op Berta Cáceres………..

Door VS gesteunde bewind in Honduras heeft de staat van beleg afgekondigd……..

Navalny: zonder enig bewijs worden in de westerse media en politiek Rusland en m.n. Putin aangewezen als de hoofdschuldigen voor vergiftiging

Mensen het was gisteren ‘bal’ op de landelijke radiozenders en andere media in ons en de ons omringende landen en dat zal vandaag niet veel anders zijn, zonder enig bewijs worden Rusland en m.n. Putin in de westerse media en politiek aangewezen als de hoofdschuldigen voor ‘het vergiftigen’ van ‘oppositieleider’* Navalny met novitsjok…… Uiteraard wordt alles erbij gesleept, de leugens over de annexatie van De Krim……** De hulp van Rusland aan het reguliere Syrische bewind en alle leugens die op dat dossier in het westen zijn gefabriceerd…..*** Als belangrijkst werd uiteraard de vergiftiging van Skripal er bij gesleept (zo meer daarover)

Dat Navalny in Rusland zou zijn besmet met novitsjok is uiterst discutabel, niet alleen omdat het werken met deze chemische stof uitermate gevaarlijk is en er in de directe omgeving van wie dit spul in een theekop doet eigenlijk vrijwel direct een aantal mensen, inclusief de dader zouden omkomen, zo giftig is dat spul….. Maar denk je eens in dat de Russische overheid inderdaad de dader zou zijn, waarom dan in godsnaam zouden ze Navalny hebben laten vertrekken?? Immers men zou dan op de Russische klompen kunnen aanvoelen dat Rusland weer door de westerse gemeenschap zou worden aangemerkt als de dader (zoals inderdaad eergisteren al gebeurde en waar gisteren zoals gezegd het hek geheel van de dam was….)

Wie heeft er nu echt bate bij het vergiftigen van Navalny, Rusland zeker niet! En al helemaal niet na de enorme leugencampagne van het westen onder aanvoering van GB in het geval Skripal, die samen met zijn dochter zou zijn vergiftigd met novitsjok, waarvan deskundigen zoals gezegd stellen dat wanneer dit het geval was geweest ze beiden al lang en breed onder de zoden hadden gelegen en een flink aantal mensen in de buurt van het huis waar zij woonden…….. De zogenaamde bewijzen dat Rusland achter die vergiftiging zou hebben gezeten zijn al even flinterdun: bijvoorbeeld het bewijs dat 2 figuren van de Russische geheime dienst wel heel toevallig in Groot-Brittannië waren ten tijde van de aanslag op de Skripals….. Benieuwd hoeveel geheim agenten van andere naties in GB waren ten tijde van die aanslag, ik wed dat dit er meer dan 10 waren!!

Nee, de grootste Rusland haters profiteren enorm van deze nieuwe leugencampagne en dan moet je denken aan Oekraïne, plus de andere Oost-Europese landen die in tegenstelling tot Oekraïne, al lid zijn van de EU en als laatste en bepaald niet als minste natuurlijk de VS (daarover zo meer) en haar oorlogshond de NAVO…… Hoe harder men in de media en politiek tegen Rusland en haar leider Putin schopt, hoe meer men het daar naar de zin heeft……

Alexei Navalny: Russia opposition leader poisoned with Novichok - Germany -  BBC News

Schreeuwlelijk Navalny ‘in betere tijden’   

Vergeet voorts niet dat Oekraïne het enige land is dat daadwerkelijk ooit novitsjok heeft geproduceerd, daarvoor een formule gebruikend uit de Sovjet tijd, zoals al ten tijde van de Skripal vergiftiging bekend werd gemaakt, niet door Rusland, maar door de OPCW……

Eén van de grootste oorlogsmisdadigers van Europa en nee dat is Putin bij lange na niet, maar Stoltenberg de topgraaier van de NAVO, riep gisteren al op tot internationale maatregelen….. Uiteraard mede doelend op het schrappen van NS2 ofwel: Nord Stream 2 (een gaspijpleiding van Rusland via de Oostzee naar Duitsland), waarvan men nu, zoals van te voren te bedenken was, van Merkel een definitief nee verwacht, terwijl deze gaspijpleiding al bijna geheel is afgezonken in de Oostzee…… 

Als dit gebeurd, dus het afblazen van NS2, kan de VS (let op: de grootste belanghebber bij het demoniseren van Rusland) enorme hoeveelheden LNG, als alternatief voor goedkoop Russisch gas, de EU lidstaten door de strot duwen en dat natuurlijk tegen een kapitaal, immers het zwaar gesubsidieerde schaliegas uit de VS is zo duur dat de productie al enige tijd stilligt……(subsidie alleen al doordat men alle giftige stoffen die worden gefabriceerd bij het fracken voor gaswinning, zo mocht lozen op rivieren of direct in zee, terwijl een verantwoorde verwerking en afvoer van deze troep ongelofelijk duur is…..)

Verder mag niet vergeten worden dat de NAVO aan een groot deel van de Russische westgrens staat en de VS, de echte leider van deze terreurorganisatie, heeft rond een deel van de Russische oostgrens (meerdere) militaire bases…….. Wellicht dat Stoltenberg wel een VS aanval zou wensen op Rusland, of een deel daarvan, zeker nu de VS het raketschild in Polen en Roemenië klaar moet hebben en zo raketten met meerdere kernkoppen kan inzetten tegen Russische steden als Moskou en Sint Petersburg….. (je weet tenslotte nooit hoe gek in de kop figuren als Stoltenberg en Trump werkelijk zijn, ook al kan het een ieder duidelijk zijn dat beiden minstens een ‘erg scheve en lege boekenkast in de bovenkamer dragen……’) 

Kijk en deze in het kort geschetste militaire spanning is weer goed voor de wapenfabrieken in het westen, met name voor de enorme fabrieken in de VS, die niet alleen wapens en munitie fabriceren en over een deel van de wereld verkopen, maar ook de grote fabrikanten zijn van rollend, varend en vliegend oorlogstuig……. Ofwel: de VS heeft meerdere economische belangen bij het verder demoniseren van Rusland…….

*   Dat ‘oppositieleider’ gisteren nog voorzichtig op een paar van die mediaorganen, maar reken gerust dat dit snel zal veranderen, het is als met de door de VS geparachuteerde fascist Guaidó in Venezuela, al werd deze onmiddellijk door de media aangewezen als oppositieleider, na deze illegale handeling van de VS, terwijl hij tot dat moment zelfs in Venezuela een grote onbekende was en zijn partij maar een paar zetels haalde in verkiezingen…….

**  Geen annexatie maar een aansluiting bij Rusland na een door internationale waarnemers
goedgekeurd referendum, waarvoor de overgrote meerderheid van de
bevolking, inclusief de oorspronkelijke, hebben gestemd… Dit daar zij
het niet eens waren met de coup tegen de door hen in democratische
verkiezingen gekozen president Janoekovytsj, zij wensten niet te leven
onder het bestuur van de door de VS geparachuteerde corrupte fascist
Porosjenko…… (hetzelfde geldt overigens voor een groot deel van
Oost-Oekraïne, waarover men durft te zeggen dat het Russische leger daar
vecht, als dat zo was geweest, was heel Oekraïne al lang en breed gezuiverd van de
neonazi’s die daar de politiek in de houdgreep hebben…..)

*** Leugens waarvoor geen bewijs kon worden geleverd, sterker nog: neem
bijvoorbeeld de zogenaamde gifgasaanvallen op doelen in Syrië, aanvallen volgens het westen van Assad tegen zijn eigen bevolking, deze aanvallen blijken achteraf te
zijn gedaan door de zogenaamde
‘gematigde
rebellen’ (psychopathisch, moordend, verkrachtend en martelend
geteisem), waarvan het westen wist dat ze chemische wapens als chlorine
en sarin op voorraad hadden……. Kortom als je de berichten moest
geloven is Rusland wereldwijd schuldig aan moord en doodslag, terwijl de
VS met hulp van de NAVO de laatste 20 jaar meer dan 2,5 mensen heeft
vermoord in het Midden-Oosten en (Noord-) Afrika……. 


Zie ook:

Novitsjok onzin: de feiten doen er niet meer toe als Rusland maar hangt voor de ‘vergiftiging van Navalny’

Duitse regering stelt dat Navalny is vergiftigd met novitsjok

Navalny werd niet vergiftigd maar raakte in coma door een hypo‘ 

Navalny: een nieuwe ‘giftige stok’ om Rusland en Putin mee te slaan

Skripal scenario van GB volledig onderuit gehaald door Israëlische expert‘ (zeker lezen mensen!)

Novitsjok Skripal sprookje? Lees dit bericht!

Joël Voordewind (ChristenUnie, Tweede Kamer) eist actie n.a.v. false flag actie Skripal‘ (en zie dat bericht o.a. voor meer artikelen met christen hypocriet en oorlogshitser Voordewind)

Skripal vergiftiging roept steeds meer vraagtekens op…..

Skripal:
GB klaagt 2 Russen aan voor vergiftiging middels een sci-fi techniek:
de 2 waren tegelijk op 1 plek, waar 1 Rus te zien was……. ha! ha! ha!
ha! ha! ha! ha! ha!

Rusland
schuldig verklaard voor aanslag op Skripal, echter onafhankelijke
controle van ‘het bewijsmateriaal’ wordt geweigerd……

Novitsjok
(Novichok) een Russisch chemische wapen >> één grote leugen,
zoals de massavernietigingswapen van Saddam Hoessein

Rusland mag niet deelnemen aan onderzoek naar ‘aanslag met novitsjok’ op Skripal

Rusland verlangt terecht een excuus van de Britse regering voor valse beschuldiging ‘aanslag’ op Skripal…..

Novitsjok (novichok) uitgelegd door wetenschappers, Groot-Brittannië zit ‘goed fout….

Stef Blok (VVD minister BuZa): de Russische schuld voor de aanslag op Skripal is ‘plausibel…’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Brits
ministerie van Buitenlandse Zalen geeft toe dat Porton Down niet heeft
gezegd dat ‘novitsjok’ uit Rusland komt….. Blok (VVD) alweer met 10
km/u. finaal uit de ‘novitsjok-bocht’

Skripal: geen (onomstotelijk) bewijs voor Russische schuld en toch stuurt Rutte 2 Russische diplomaten het land uit……..

Skripal: wat journalisten echt zouden moeten vragen aangaande ‘de aanslag met gifgas’

Russisch zenuwgas verhaal is nonsens ook aldus Jeremy Corbyn….. Jimmy Dore met commentaar!

OPCW bevestigt: novitsjok (novichok) van aanslag op Skripal komt uit Rusland……

Novitsjok
(Novichok) een Russisch chemische wapen >> één grote leugen,
zoals de massavernietigingswapen van Saddam Hoessein

Nieuwe ‘novitsjok aanslag’ nadat de Skripal vergiftiging definitief kan worden afgeschreven als false flag operatie

Voor meer berichten over Oekraïne, Syrië, chemische wapens, de OPCW en/of Stoltenberg, klik op het betreffende label, direct onder dit bericht.


Beste bezoeker, dit was het voor deze dag, morgen meer berichten. Maak er als het enigszins mogelijk is een mooie dag van.

Wilders vrijgesproken van racistische discriminatie, maar wel veroordeeld voor groepsbelediging

Fascist Wilders is vandaag schuldig bevonden aan groepsbelediging, maar vrijgesproken voor het aanzetten tot haat en discriminatie…….

Hoe is het mogelijk? Intussen werd vanmiddag in de ons omringende landen geconcludeerd dat Wilders is vrijgesproken van racistische discriminatie en daarbij heeft men wel degelijk gewezen op het haatzaaien van deze fascist tegen een minderheid…… Niet moeilijk te bedenken wat men daarvan vindt in dat buitenland…..

Hof: Wilders schuldig aan groepsbelediging wegens uitspraken over minder  Marokkanen | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

Wilders en zijn advocaat Knoops, waar de laatste zich intussen heeft ontpopt als de verdediger van fascisten…..

Het is als Hitler die zou zijn vrijgesproken van het prediken van haat en daarmee heeft opgeroepen tot geweld tegen minderheden als Joden, Roma, Sinti en homo’s….. Want vergeet niet dat Wilders met zijn uitspraak bij zijn achterban in feite de idee heeft geplant dat geweld tegen Marokkanen is te verdedigen, immers deze minderheid is zijns inziens behoorlijk misdadig (hoe racistisch wil je het hebben?)….. 

Het voorgaande terwijl de jongeren van deze Marokkaanse minderheid zich hetzelfde gedragen als de jongeren in wat men in de 60er en 70er jaren van de vorige eeuw de achterbuurten noemde van de grote steden!! Ga maar na wat er toen bijvoorbeeld gebeurd zou zijn als men een cameraploeg deze wijken instuurde om eens even het geweld te kunnen tonen in fout-rechtse kranten als de Telegrof en op publieke omroepen als het extreem rechtse WNL….* 

Voor meer berichten over Wilders, het Wilders proces, Wilders proces 2.0, de PVV, de Telegrof, WNL en/of Marokkanen, klik op het desbetreffende label, direct onder dit bericht.

* WNL, eertijds de spreuk van de krant die na de oorlog werd verboden vanwege verregaande collaboratie met de nazi-Duitse bezetter, de Telegraaf, de krant van: ‘Wakker Nederland’ (ha! ha! ha! ha!), echter om niet de nadruk te leggen op de banden met die krant (de Telegrof), maakte men er ‘Wij Nederland’ van…. WNL had toen het toetrad tot het publieke bestel te weinig leden, echter men vond dat er te weinig rechtse omroepen waren en heeft toen toegestaan dat deze fascistische omroep (en nog een andere van wie ik de naam ben vergeten), toch mocht blijven, ook achteraf bezien nog steeds te zot voor woorden, immers er waren meer dan voldoende rechtse omroepen, neem de rechtse omroepen die we destijds al hadden zoals: AVRO, TROS, KRO, EO en NCRV……

Zwangere vrouw in Australië gearresteerd voor het op Facebook posten van protest tegen de COVID-19 maatregelen

Zoe-Lee
Buhler, een 28 jarige zwangere vrouw in Ballarat, een stad in de
Australische (politie-) staat Victoria, werd afgelopen woensdag in haar huis geboeid en
gearresteerd, dit in het zicht van haar kinderen en haar partner……
Nee, deze vrouw had zich niet beschuldigd aan diefstal, geweld of
zelfs een poging tot doodslag, nee Zoe-Lee had het ‘gore lef’ om een
protest op Facebook te posten tegen de meer dan belachelijke
anti-Coronamaatregelen die in haar staat zijn ingevoerd…….. De
premier van de staat, Daniel Andrews, heeft vanwege COVID-19 zelfs de noodtoestand
uitgeroepen in Victoria….

In
Ballarat zijn tot nu toe 15 doden te betreuren, 7 mensen van boven de
70 en 8 mensen van boven de 80 jaar….. ‘Echt alle reden om een
zware lockdown af te kondigen…..’ Wel is Zoe-Lee als zovele anderen
haar baan kwijt door de maatregelen die voor een groot aantal
bedrijven het faillissement betekenden, betekenen en nog zullen betekenen……..

De
politie vindt het blijkbaar normaal om een zwangere vrouw vanwege een
paar woorden te arresteren, kan je nagaan als er een fascistische
machtsovername zou plaatsvinden in Australië: de politie zou zich
zonder meer achter zo’n machtsovername plaatsen, zoals de Nederlandse
politie voor het overgrote deel de nazi-bezetter tijdens WOII dienden
en dat naar alle tevredenheid van de nazi’s…….. (overigens heb ik
uit eigen ervaring moeten concluderen dat dezelfde politie ook ver na
WOII zich als extreem rechtse schoften hebben uitgelaten over
demonstranten en tegen arrestanten, waar ik er een paar keer één
van was…..)

Het is
de hoogste tijd dat alle maatregelen tegen het virus worden gestaakt,
er zijn in ons land sinds begin juni geen verschillen te zien in het aantal
overlijdens vergeleken met voorgaande jaren, terwijl de regering, het
OMT (‘Outbreak Management Team’) en het RIVM doen alsof we elk moment in een tweede golf kunnen
belanden, gezien het aantal nieuwe besmettingen die men heeft
gevonden middels de niet werkende PCR-test…** Voor de overgrote
meerderheid gaat het hier om jonge mensen (die als ze al echt het virus onder de leden hebben, wat maar de vraag is), die mits ze niet chronisch ziek zijn, of een
ernstige ziekte onder de leden hebben, totaal geen last hebben van
dit virus, precies zoals dit elk jaar te zien is tijdens het
‘griepseizoen…..’

Bescherm
de ouderen en de chronisch zieken, alsook de jongeren die een
ernstige ziekte onder de leden hebben, in feite wat de meeste mensen
normaal al doen tijdens dat ‘griepseizoen…’ De ongelofelijke
kapitalen die in een donkere put worden gedonderd om bedrijven op de
been te houden zijn in feite overbodig als je al deze kulmaatregelen
laat vallen, kapitalen die de gewone belastingbetaler straks weer mag
opbrengen: jarenlang geen loonsverhogingen, geen indexering van de
pensioenen en extra verhogingen van: -de zorgpolis en die van -de
lokale en regionale belastingen, terwijl je erop kan wachten dat
bedrijven de prijzen zullen verhogen, ‘vanwege de extra kosten die ze
hebben moeten maken door het Coronavirus….’

Zoe-Lee is slachtoffer van grove mensenrechtenschendingen, één daarvan en niet de minste is het ontnemen van het recht op vrije meningsuiting, dit nog buiten de enorme inperking van andere burgerrechten die een noodtoestand nu eenmaal altijd met zich meebrengt……..

Moet je nagaan: de landelijke overheid in Australië heeft lak aan de klimaatverandering waarvan de gevolgen intussen aan zovelen het leven hebben gekost in enorme bosbranden, die tevens aan ruim meer dan 1 miljard dieren het leven hebben gekost…… Maar voor een virus dat amper meer doden kost dan de normale griepgolf, worden maatregelen genomen die de economie van het land tot stilstand hebben gebracht…….. 

Schande!!!

Pregnant
woman handcuffed in front of her children for posting protest ad to
Facebook

The
triumph of the mask wearers

I didn’t
realize I wasn’t allowed to protest”

Pregnant woman handcuffed in front
of her children for posting protest ad to Facebook.

This really happened.

And everybody’s fine with it.

Pure government terrorism.

The ultimate triumph of the mask
wearers.

Congratulations.

More on this

Click
here to 
support
Brasscheck

=============================

*  Wereldwijd hebben 7 miljoen mensen de video al gezien waarop te zien
is dat Zoe-Lee werd gearresteerd, echter deze Andrews heeft de bewuste video volgens
eigen zeggen niet gezien…. ha! ha! ha! ha! Als hij deze video als
‘premier’ niet heeft gezien, terwijl hij de noodtoestand heeft
uitgeroepen, is hij al helemaal geen knip voor de neus waard!!

** Zie wat betreft de PCR-test en de test op antilichamen (bij mensen die het virus achter de rug hebben):

Coronavirus: PCR-test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam, beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen
(in dat bericht zie je een groot aantal links naar artikelen over het
Coronavirus) Ook de test op antilichamen klopt niet, dit is een test
voor mensen die het virus onder de leden hebben gehad(!!): ‘COVID-19 testen op antilichamen van o.a. Roche, Quest en Abbott zijn waardeloos‘ 

Zie wat betreft de onzin rond de Coronamaatregelen ook: Fauci
en de CDC hebben toegegeven dat de hele Coronacrisis zwaar wordt
overdreven, zet dat eens af tegen de toespraak van premier Rutte en
minister de Jonge
‘ 

——————————————————

Voor
aantasting van onze burgerrechten door maatregelen tegen het
Coronavirus, waar een strafblad voor het te weinig afstand bewaren, maar
één van dit soort aantastingen is >> zie:

Robert F. Kennedy sprak op anti-Coronamaatregelen demo in Berlijn, gecensureerd door veel van de reguliere westerse mediaorganen  

Berlijn: demonstratie tegen Coronamaatregelen (twee keer toegestaan door de rechter!)‘ (zie in dit bericht ook het staaje over het aantal sterfgevallen in Nederland!)

Ausweis bitte! COVI-PASS ‘noodzakelijk’ bij aantonen ‘immuniteit’ voor Coronavirus‘ (o.a. over het eerste bedrijf dat bezig is met het ontwikkelen van zo’n pas……)

Emile Roemer (SP burgemeester Heerlen) vindt de hoogte van de Coronaboete terecht 

RIVM mag locatiegegevens van smartphones inzien i.v.m. het Coronavirus en deze gegevens een jaar lang bewaren‘ (!!!!)

Rutte 3 wil ongrondwettelijke noodmaatregelen legitimeren met spoedwet‘ 

Transport nucleair afval via Amsterdam naar uitermate gevaarlijke opslag
(met aandacht voor de aantasting van burgerrechten tijdens de
Coronacrisis, zo mochten in Duitsland maar 35 mensen protesteren tegen
dit transport….)

Coronavirus: we worden behandeld als een kind met een tere ziel dat niet te veel mag weten

Coronavirus: vluchtelingen zonder verblijfsvergunning blijven opgesloten ondanks grote kans op besmetting  

Privacy en vrijheid van meningsuiting slachtoffer van het Coronavirus: neem de verplichte volg-app‘ (waar intussen duidelijk is dat deze niet verplicht is, echter mocht er een tweede uitbraak komen, op basis van de niet werkende PCR-test,
is de kans groot dat men deze app alsnog verplicht zal stellen, waarna
je je telefoon beter thuis kan laten [wat dan wel weer ‘een zegen is’
als je het OV neemt]…..)

Trump vraagt om absolute macht tijdens de Coronacrisis‘ 

 

Coronacrisis: de grootste internationale oefening ooit van politie, geheime diensten en de landstrijdkrachten‘ 

Wereldbevolking moet afhankelijk worden gemaakt van vaccins in combinatie met een ‘vaccinatiepaspoort’‘ (zie ook de video’s in dat bericht, waarvan de hieronder getoonde er één is)

Forced vaccinations for all. And that means you. A triumph for authoritarians (een video uit 2018, zeker zien mensen!): 


Politie schiet 13 jarige jongen dood bij handhaven avondklok i.v.m. Coronavirus

Viktor Orbán misbruikt Coronacrisis om het Hongaarse parlement en daarmee de democratie buitenspel te zetten

Ton Wilthagen (universiteit Tilburg) wil dat de verkiezingen voor de Tweede Kamer worden uitgesteld‘ (en zie de links in dat bericht naar andere ‘Corona-artikelen’)

Shell, Exxon, Total, Dupont, Dow en anderen lobbyen bij Trump om afval plastic te exporteren naar Afrika

De
American Chemistry Council (ACC), een lobbyorganisatie van chemische bedrijven, waar ook oliemaatschappijen als Shell deel van uitmaken, is tegen nieuwe wereldwijde regels
om de stroom van plastic naar arme landen op het zuidelijk halfrond
te beperken….

Niet vreemd dus dat oliemaatschappijen
als Shell, Exxon en Total, plus een aantal grote chemische bedrijven waaronder Du Pont en Dow Chemical, die zijn aangesloten bij de ACC, de Coronacrisis hebben aangegrepen
om bij de, wat betreft milieu maatregelen totaal onverantwoorde, Trump
administratie te lobbyen tegen beperkingen die zijn opgelegd aan het
exporteren van afval plastic…..

Eén van
de landen die men wil gebruiken voor het onverantwoord dumpen van
gigantische hoeveelheden plastic is Kenya, waar al een enorme stroom
plastic uit de VS naartoe gaat……..

Als je
nu denkt dat genoemde bedrijven en anderen zich inzetten om de
productie van eenmalig te gebruiken plastic te verminderen, heb je
het helemaal mis, nee zelfs daar weigert men actie op te
ondernemen…..

Nogmaals
geven dit soort bedrijven aan dat ze lak hebben aan het redden van de
planeet zoals wij die kennen, nee: ‘Geld über alles….’

Vergeet niet dat Shell al een paar jaar bezig is om haar naam op valse gronden groen te wassen (greenwashing), terwijl de praktijk laat zien dat het bedrijf alles behalve duurzaam bezig is, of zelfs maar poogt echt duurzame doeleinden na te streven, zoals ook uit dit bericht weer blijkt……

Lees het
volgende artikel van Unearthed (onderdeel Greenpeace) over deze zaak
en zegt het voort, de hoogste tijd dat deze bedrijven tot de orde
worden geroepen (boycot Shell, Total en Exxon benzinestations!!), zeker als je ziet dat een aantal van die bedrijven
zoals Shell, zich zoals gezegd in het openbaar voordoen als duurzaam bedrijf dat
‘zich echt inzet om de klimaatverandering af te remmen en
vervuiling tegen te gaan…….’

Oil-backed
trade group is lobbying the Trump administration to push plastics
across Africa
 

Oil-backed trade group is lobbying the Trump administration to push  plastics across Africa - Unearthed

Thousands
of plastic bottles lay on the ground at the Dandora rubbish dump, an
eastern suburb of Nairobi, Kenya’s capital. Photo: Jan
Hetfleisch/Getty

 

The
American Chemistry Council also pushed back against new global rules
that will restrict the flow of plastic waste to the global south

A lobby
group representing oil and chemical companies, including Shell,
Exxon, Total, DuPont and Dow, has been pushing the Trump
administration during the pandemic to use a US-Kenya trade deal to
expand the plastic and chemical industry across Africa.

Documents
obtained by
Unearthed
show the same lobby
group
and the US
recycling industry
also
lobbied against changes to an international agreement that puts new
limits on plastic waste entering low- and middle-income countries.

Several
of the companies in the American Chemistry Council (ACC)

including
Shell, Exxon and Total but not BP

were
the founders of a $1bn initiative that
pledges to
create
“a world free of plastic waste”.

In
public letters to top officials at the US Trade Representative (USTR) and US
International Trade Commission (USITC), the ACC writes: “Kenya could serve
in the future as a hub for supplying U.S.-made chemicals and plastics
to other markets in Africa through this trade agreement.” 

The
letters also call for the lifting of limits on the waste trade, a
move which experts say amounts to an attempt to legally circumvent
the new rules on plastic waste, rules which
the
documents reveal
the
firms had also vigorously opposed. 

Kenyan
environmentalists said the proposals would mean that “Kenya will
become a dump site for plastic waste”.

US
Democratic Senator Tom Udall, who last year introduced legislation to
tackle the plastic waste crisis accused the companies of “double
dealing.” 

He
told
Unearthed:
“It is outrageous that petrochemical and plastic industries claim
the solution to our mounting plastic waste crisis is to produce more
disposable plastic. These same companies and corporations then point
the finger
at
developing nations for the plastic waste showing up in our
oceans. This double-dealing makes clear what the true source of
our plastic waste crisis is: companies and corporations off-shoring
their responsibilities to make billions of dollars… Requiring these
companies to take responsibility for their excessive waste and
pollution is the only way we will tackle our colossal plastic waste
problem.”

Workers
sort recycling material at a waste management facility in Maryland.
US waste, including plastic, is often shipped overseas to poorer
countries. Photo: Saul Loeb/AFP via Getty

The
ACC is a major trade association for chemical companies, including
Dow
and DuPont, as well as the petrochemical arms of some of the oil
majors. Although BP is a member, it does not produce any plastics and
last month sold
off
its
petrochemicals business to Ineos. A spokesperson told
Unearthed
that
their work with the ACC focuses on Castrol lubricants, which are
used in
the
automotive industry. 

Basel Convention

Following
public outcry about plastic waste, in May last year, new rules agreed
under a global treaty called the Basel Convention mean
that
as
of 2021, almost all countries outside the OECD will be prohibited
from trading mixed, contaminated or unrecyclable plastic with the US,
because it is one of the few countries not party to the Convention. 

The
OECD has not yet ruled on whether it will accept the new plastic
waste rulings, following objections from the US. The Basel Convention
provides a limited exception which would allow continued trade
between the US and the 37 member countries of the OECD, but only if
those countries adopt standards on plastic waste as strong as those
in the Convention.
 

The 187
countries that are part of the treaty will have to partake in a
procedure to obtain prior informed consent from importing countries,
a procedure which requires checks on environmental processing
facilities. 

Unpublished
documents obtained by
Unearthed
under the Freedom of Information
Act (FOIA) show that the oil and chemical industry lobby group wrote
to the Secretariat of the Basel Convention in March 2019. 

It
objected to the new rules on the basis that they would create a
“regulatory burden”, lead to shipping delays, logistical issues
and increased costs. It forwarded its letter to the Office of the US
Trade Representative (USTR) two weeks later, requesting a meeting to
discuss its concerns. 

The
documents also reveal that the Institute of Scrap Recycling
Industries (ISRI)
a
major trade association representing the US recycling industry

lobbied against the new rules on
the basis that they could severely limit US exports, discourage
legitimate trade and exacerbate marine litter by preventing plastic
from reaching recycling facilities.

In
principle, we would prefer the proposals not be adopted and maintain
the status quo,” they wrote in an email sent to USTR on 3 April
2019.

A
spokesperson from the ACC told
Unearthed
the basis of their
concerns regarding the new Basel restrictions was that they “could
very well limit the ability of African and other developing countries
to properly manage plastic waste,” because they will restrict their
capacity to export materials to other countries.

Academics,
civil society and politicians are concerned that Kenya – and other
African countries – do not have the infrastructure to manage
increasing plastic production and exports. Photo: Simon Maina/AFP via
Getty

ISRI
echoed these concerns. A spokesperson told
Unearthed
that the new
restrictions “will prevent countries that lack materials management
infrastructure – such as for collection, sorting and recycling –
from sending what they can collect to countries that do have
recycling and disposal capacity… Without this outlet for developing
countries, ISRI worries that an already bad situation will become
much worse.”

According
to ISRI, in 2018 the US imported more than 92,000 metric tons of
plastic waste from non-OECD countries. 

However,
in
the first six months of that year,
US
exports to China, Hong Kong, India, Malaysia, Thailand and Vietnam
alone
all
countries outside the OECD

totalled
480,432 tons. These exports are five times the US imports in half the
time. 

The
Trump administration backed the industry position
opposing
the implementation of the new rules at the OECD. US opposition has
led to concerns over whether the country will seek ways around the
changes. 

Dr.
Innocent Nnorom, an associate professor in environmental chemistry at
Abia State university in Nigeria, who co-authored a
recent inventory
of
plastic consumption in Africa, told
Unearthed:
“Most countries in Africa do not have the recycling infrastructure
for managing increasing plastic waste.

It
appears that loopholes are being sought to continue the trade in
plastic waste. Once in Africa, the emerging free trade routes could
be used to facilitate transboundary movements to other African
countries. The African Union and its member states should be on the
look-out.”

Demand
for petrochemicals is expected
to rocket
in coming decades, with companies expected to be
looking to low- and middle-income countries to expand the market.
Plastic is already the US’ biggest
export to Kenya
, with sales totalling $58m in 2019.

In
their letters to the Trump administration regarding the US-Kenya FTA* earlier this year, the ACC called for it to “prohibit imposition of
domestic limits on production or consumption of chemicals and plastic
and restrictions on cross-boundary trade of materials and
feedstocks”. Feedstocks could include plastic waste for recycling.

They
added that the US and Kenya should “enable trade in waste for the
purposes of sound management and recycling consistent with relevant
international commitments”.

Even
so, David Azoulay, an attorney and director of the environmental
health programme at the Center for International Environmental Law
told
Unearthed:
“The suggestion to use this potential agreement to preempt any
national limitation on plastic production and consumption is a clear
indication of the ACC’s objective to leverage such a trade
agreement to circumvent global efforts to curb plastic production and
use, as well as newly adopted provisions from the Basel Convention to
better control the global plastic waste trade.”

US
president Donald Trump shakes hands with Kenyan president Uhuru
Kenyatta during a bilateral meeting in the Oval Office of the White
House in 2018. Photo: Olivier Douliery-Pool/Getty

Jim
Puckett, executive director of the NGO Basel Action Network commented
that it would also contradict the Bamako Convention, a separate
treaty in Africa.

The
effort to enlarge trade in waste and harmful chemicals in between the
US and Kenya is a rather insidious effort that, if taken across
Africa would go head to head against Africa’s Bamako Convention –
a treaty which prohibits virtually all plastic waste imports into
Africa as well as the import of many hazardous chemicals,” he told
Unearthed.

Kenya

Environmentalists
are concerned the deal could also undermine national efforts to limit
plastic consumption, including new rules on plastic bags. 

Sub-Saharan
Africa is thought to lead the world on plastic bag laws, according
to reports
, with 34
countries
adopting
taxes or bans.

Dorothy
Otieno, the plastics programme co-ordinator at the Centre for
Environment, Justice and Development (CEJAD) in Kenya, told
Unearthed
that this trade deal
could threaten the momentum and change created by these efforts. 

As
a country we have made strides to reduce the plastics that are used
here, and which end up as waste – there is a ban on use and
manufacture of carrier bags and recently a ban on plastic in
protected areas – so this trade deal would diminish what we have
achieved as a country.” 

But
Kenyan politicians and trade groups said such fears will be
addressed. Negotiations began several
weeks ago,
but have
recently stalled
due to coronavirus concerns.

Cornelly
Serum, an MP for the ruling Jubilee Party and member of the Trade and
Industry Parliamentary Committee, told
Unearthed:
“Fears that under the trade deal use of plastics might be
reintroduced into the country are valid… Trade associations
planning to expand their businesses in Africa – and mainly in Kenya
– are welcome but cannot use the deal to introduce materials that
have so far been banned and as a parliament we will not allow any
protocols likely to ruin our economy.”

Carol
Karuga, CEO of broad-based lobby group the Kenya Private Sector
Alliance, added: “It does not augur well to ban use of plastics
materials in the economy and later reintroduce the same through a
trade deal… The deal before it is finally agreed will have to be
checked at all levels.”

Otieno
also expressed concerns about the impact of more waste. “There
would be an increase in waste – some will be reused and recycled
but the majority will end up in dump sites. We will end up in a
situation where Kenya will become a dump site for plastic waste,”
she said.

It
clogs our waterways and our drainage systems and leads to flooding.
We also see the effect of pollution from the burning of plastics –
it produces dioxins and furans that lead to respiratory diseases…
Somebody can burn these wastes right next to your house and suffer
the impacts. We also see the aesthetic value of our towns being
reduced because of plastics.”

Last
year, some of the ACC companies – including Shell, Exxon and BASF –
alongside major consumer goods and waste management companies
launched the Alliance to End Plastic Waste (AEPW), committing $1bn,
in part to finance
waste management projects
to
clean up and prevent plastic waste in Africa and Asia. 

In the
public letters, the ACC wrote that: “There is a global need to
support infrastructure development to collect, sort, recycle, and
process used plastics, particularly in developing countries such as
Kenya. 

Such
infrastructure will create opportunities for trade and investment and
help keep used plastics out of the environment, thereby reducing
marine litter… The U.S. and Kenya can play a strong role together
in promoting innovative circular economy solutions in East Africa
that enable universal access to better waste management capacity and
for used plastics in all countries.”

Voor de
rest van het artikel, zie het origineel
.

* FTA: Free Trade Agreement, ofwel vrijhandelsverdrag.


Zie ook:

Microplastics doden ons lichaam, tijd voor actie!!


Microplastics ongevaarlijk aldus TNO en kunststofverwerkende industrie……


Alarmerende hoeveelheid microplastics gevonden in het lichaam van kinderen


Shell en Exxon lobbyen voor het behoud van eenmalige plasticverpakkingen

Grapperhaus, CDA minister Justitie, mist ‘huilend’ elk fatsoen om af te treden

Weer eens een staaltje hypocriete onbeschoftheid waar je koud van wordt: Grapperhaus die afgelopen woensdag in de Kamer huilend nog eens zijn verontschuldigingen uitsprak, maar desondanks weigerde af te treden…… Deze kwast maakte het zo bont dat hij de Kamer wel wilde beloven nog eens te kijken naar het strafblad dat men kreeg vanwege de belachelijk hoge boete op te weinig afstand bewaren i.h.k.v. de bestrijding van het Coronavirus…… 

Minister Grapperhaus zegt sorry en mag blijven | NUjunior - Het laatste  nieuws speciaal voor kinderen

Een hypocriet vals snotterende Grapperhaus

Grapperhaus en zijn VVD collega Broekers-Knol die zijn huwelijk voltrok, plus alle gasten, dienen als ieder ander een strafblad te krijgen en daarmee zouden deze 2 ministers moeten aftreden, immers je mag geen minister worden of zijn als (ook tijdens ‘de wedstrijd’) blijkt dat je een strafblad hebt!!!! Hoe kan dit allemaal? In wat voor bananenmonarchie zijn we beland?? 

Ongelofelijk hoe de zendgemachtigden BNR en Radio1 gistermorgen over deze zaak berichtten, alsof het een kleinigheid betreft en men verder niet moeilijk moet doen….. Ook de inbellers van Standpunt NL op Radio1 wilden het Grapperhaus wel vergeven, ‘immers hij heeft zoveel goed werk geleverd met zijn rol in het bestrijden van het virus……’ ha! ha! ha! ha! Ik zou wel eens willen weten wat er dan zo goed is aan dat functioneren….. 

Grapperhaus, Rutte en de Jonge hebben de ene blunder op de ander gestapeld en dat durft men af te doen als foutjes die men moet vergeven omdat dit zo’n uitzonderlijke situatie is….. Welnu: in 2016 heeft de AIVD Rutte 2 en daarmee ook Rutte 3 gewaarschuwd dat Nederland niet klaar was voor een pandemie en wat heeft men daarmee gedaan?? Juist, helemaal niets!!! Sterker nog ondanks dat de AIVD o.a. concludeerde dat er te weinig IC-bedden waren, heeft men daarna in die kabinetten zelfs niets ondernomen toen er ziekenhuizen werden gesloten, of failliet gingen, waardoor het aantal IC-bedden nog verder terugliep…..

Tijdens het debat in de Kamer werd een motie van afkeuring ingediend door de PvdA*, een motie van afkeuring? De slappe neoliberalen van de PvdA hadden uiteraard een motie van wantrouwen moeten indienen, hoe kan zo’n minister van Justitie nog verder functioneren, de zak staat voor eeuwig voor joker!!! Vergeet niet dat de maatregel en de straf op te weinig ‘Corona-afstand’ bewaren uit zijn eigen ‘brein’ voortkomen!!

Lilian Marijnissen was nog even in Standpunt NL te horen en ook zij was de slapheid zelve, ze gaf een paar keer aan dat de SP de boete op het niet bewaren van afstand al van meet af aan heeft bestreden, veel te hoog en ook het strafblad dat bij zo’n boete behoort heeft de SP meermaals afgekraakt**. Echter een keiharde veroordeling en de woorden: “Grapperhaus moet aftreden”, kwam niet uit haar mond, nee ze heeft als de rest van de fractie braaf meegestemd met de slappe motie van afkeuring, terwijl iedereen wist dat die het niet zou halen, immers de coalitiepartijen zouden op zeker tegen stemmen en dat gesteund door de christenfundi’s van de SGP, zodat een meerderheid tegen was……. Ach ja, de SP loopt zich weer warm voor regeringsdeelname en zal daardoor weer achter het net vissen, precies als in 2016!!!

Aartsleugebnaar en VVD premier Rutte gaf nog een advies voor de stemming: “Wees mild en heb genade (met Grapperhaus, Ap)…” ha! ha! ha! ha! ha! Ach en als deze fratsenmaker iets zegt dat op aanwezige emotie lijkt, krijgt een groot deel van Nederland volkomen onterecht een brok in de keel en een week hart, gadverdamme!!!

Grapperhaus is verstoken van enig ethisch en moreel besef en nogmaals als hij maar een greintje fatsoen in z’n donder zou hebben gehad was hij eergisteravond afgetreden!!!

Benieuwd wat de rechters doen als men in beroep gaat tegen boete en strafblad voor het niet bewaren van afstand…. (en dat raad ik iedereen aan die dit is overkomen ga in beroep (!!), immers hoe kan een rechter die zichzelf nog serieus neemt e.e.a. handhaven???)

*  De PvdA die niet teveel tegen schenen wil schoppen daar men na de verkiezingen in maart 2021 weer graag mee wil regeren en dan alle eerdere kritiek, in de oppositie geuit, als de bliksem begraaft) 

** Terwijl SP plork Roemer, nu burgemeester, verklaarde volkomen achter deze hoge boete te staan, terwijl deze voor bijstandsgerechtigden niet is te betalen en deze hoge boete tevens het ‘recht geeft’ op een strafblad!!! Zo zal de SP dus ook handelen mocht het ooit deelnemen aan een regeringscoalitie, overigens dat bleek al uit de slappe reactie van Marijnissen!!) Zie: ‘Emile Roemer (SP burgemeester Heerlen) vindt de hoogte van de Coronaboete terecht

Zie ook:

Ook minister Broekers-Knol heeft het volste recht op een strafblad, aftreden dus!!

Grapperhaus (CDA minister Justitie) overtreding Coronaregels: boete en strafblad ofwel hij dient per direct op te stappen!!‘ 

Voor aantasting van onze burgerrechten door maatregelen tegen het Coronavirus, waar een strafblad voor het te weinig afstand bewaren, maar één van dit soort aantastingen is >> zie:

Robert F. Kennedy sprak op anti-Coronamaatregelen demo in Berlijn, gecensureerd door veel van de reguliere westerse mediaorganen 

Ausweis bitte! COVI-PASS ‘noodzakelijk’ bij aantonen ‘immuniteit’ voor Coronavirus‘ (o.a. over het eerste bedrijf dat bezig is met het ontwikkelen van zo’n pas……)

Rutte 3 wil ongrondwettelijke noodmaatregelen legitimeren met spoedwet‘ 

Transport nucleair afval via Amsterdam naar uitermate gevaarlijke opslag
(met aandacht voor de aantasting van burgerrechten tijdens de
Coronacrisis, zo mochten in Duitsland maar 35 mensen protesteren tegen
dit transport….)

Coronavirus: we worden behandeld als een kind met een tere ziel dat niet te veel mag weten

Coronavirus: vluchtelingen zonder verblijfsvergunning blijven opgesloten ondanks grote kans op besmetting  

Privacy en vrijheid van meningsuiting slachtoffer van het Coronavirus: neem de verplichte volg-app‘ (waar intussen duidelijk is dat deze niet verplicht is, echter mocht er een tweede uitbraak komen, op basis van de niet werkende PCR-test, is de kans groot dat men deze app alsnog verplicht zal stellen, waarna je je telefoon beter thuis kan laten [wat dan wel weer ‘een zegen is’ als je het OV neemt]…..)

Trump vraagt om absolute macht tijdens de Coronacrisis‘ 

 

Coronacrisis: de grootste internationale oefening ooit van politie, geheime diensten en de landstrijdkrachten‘ 

Wereldbevolking moet afhankelijk worden gemaakt van vaccins in combinatie met een ‘vaccinatiepaspoort’‘ (zie ook de video’s in dat bericht, waarvan de hieronder getoonde er één is)

Forced vaccinations for all. And that means you. A triumph for authoritarians (een video uit 2018, zeker zien mensen!): 

Politie schiet 13 jarige jongen dood bij handhaven avondklok i.v.m. Coronavirus

Viktor Orbán misbruikt Coronacrisis om het Hongaarse parlement en daarmee de democratie buitenspel te zetten

Ton Wilthagen (universiteit Tilburg) wil dat de verkiezingen voor de Tweede Kamer worden uitgesteld‘ (en zie de links in dat bericht naar andere ‘Corona-artikelen’)

Voor meer berichten over Grapperhaus, Broekers-Knol (die zelfs zo ongelofelijk inhumaan is dat ze weigert weeskinderen tot 14 jaar op te nemen in ons land, kinderen uit overvolle vluchtelingenkampen op Griekse eilanden als Lesbos…..) en/of het Coronavirus, klik op het desbetreffende label, direct onder dit bericht.

Robert F. Kennedy sprak op anti-Coronamaatregelen demo in Berlijn, gecensureerd door veel van de reguliere westerse mediaorganen

Robert
F. Kennedy jr. sprak afgelopen zaterdag in Berlijn tijdens de demonstratie tegen
Coronamaatregelen, dit werd gecensureerd door de meeste grote mediaorganen……

Het feit dat hij zich achter de demo schaarde die gericht was tegen
de meer dan achterlijke en onzinnige Coronamaatregelen was en is
blijkbaar voldoende voor CNN, Facebook en Google om deze gebeurtenis
te censureren……. Was zelf verbaasd daar niets over gehoord te hebben terwijl ik ‘s morgens en ‘s middags luisterde naar de WDR (Duits radiostation)…..

Kennedy begon met te zeggen dat men de toespraak die hij afgelopen zaterdag hield, door de massamedia in de VS van tevoren al werd afgedaan als een toespraak voor 5.000 (neo-) nazi’s….. Daarover stelde hij even later en verderop in zijn toespraak dat hij het tegenovergestelde zag van nazisme, zo wees hij op alle vlaggen van Europa die te zien waren en de vrijheidslievende mensen van alle kleuren die met deze demo opgestaan waren tegen de dwang (en dictatuur, Ap) die met de maatregelen tegen COVID-19 aan de diverse bevolkingen werden en worden opgelegd…….

Kennedy herinnerde verder aan het Neurenberger proces (tegen de nazi’s na WOII), waarbij één van de beklaagden (kreeg de naam niet goed mee) stelde dat men in elk politiek systeem de bevolking kan controleren zoals de nazi’s dat deden voor en tijdens WOII: door angst te kweken bij het volk!! (uiteraard gecombineerd met haatzaaien tegen minderheden en ‘vijanden’ in het algemeen, Ap)

Kennedy stelde verder dat quarantaine maatregelen mensen gevangen hebben gehouden en nog houden en verzet tegengaan. Ook wees hij op het organiseren door de autoriteiten van een systeem waarbij men in de (zeer) nabije toekomst bij wijze van spreken elke vierkante centimeter van de planeet kan controleren (24 uur per dag en 365 dagen per jaar)….. Al is het organiseren daarvan al begonnen ver voor de uitbraak van COVID-19.

Intussen werden en worden door de maatregelen tegen het Coronavirus velen in diepe (financiële, fysieke en geestelijke) ellende gestort…….

De basis van de democratie wordt om zeep geholpen en dat ten goede van de machthebbers, grote (tech-) bedrijven  en de (super) welgestelden……. Verder wees Kennedy op de banden van de bestuurders met welgestelden en de grote farmaceuten en dat ‘we’ dergelijke bestuurders kunnen missen als kiespijn (zoals meer van het voorgaande: vrij vertaald). 

Volgens Kennedy wordt deze ‘pandemie’ (voor zover daar sprake van is, Ap) gebruikt om gehoorzaamheid (en onderdanigheid) te organiseren, als verdere stap in de al aangehaalde totale controle van de diverse bevolkingen….. Bill Gates en Fauci zijn volgens Kennedy al meer dan 10 jaar bezig geweest met de voorbereiding op deze ‘pandemie’ en nu het zover is staan ze met de handen in het haar en hebben ze bijvoorbeeld een niet eens werkende PCR-test. (waar deze figuren wel bezig zijn om een vaccinatiepaspoort te ontwikkelen, zodat iedereen één en waarschijnlijk meer vaccinaties, bij wijze van spreken, door de strot gedrukt krijgt; al is deze toevoeging van mijn hand)

Niet vreemd dus dat Kennedy de woorden van zijn oom John F. herhaalde die op 26 juni 1963 in Berlijn stelde: “Ich bin ein Berliner”, daarmee wees zijn neef op de onderdrukking waar we nu mee te maken hebben i.h.k.v. de strijd tegen COVID-19…..

 

Schande dat deze toespraak amper werd meegenomen in de reguliere media in ons en de ons omringende EU landen, op WDR heb ik de afgelopen dagen zelfs niet één keer een verwijzing gehoord naar deze toespraak……. Wat een
wereld mensen (gadver!), maar gelukkig dat er zoveel mensen zijn die het niet langer pikken!

Robert F. Kennedy
Jr. in Berlin

Hundreds
of thousands come out

Het geluid op de video hierboven (van Brasscheck TV) is waardeloos, heb een andere opgezocht waarin Kennedy wel goed is te verstaan:

Kennedy
has something important to tell you

Censored by
Facebook, Google, CNN and US “news” outslets

I don’t know what the email
companies are censoring now.

Maybe “Kennedy” is a censored
term.

We’ll see.

Meanwhile, here’s his talk in
Berlin this passed weekend.



German riots troops take
off helmets in solidarity with Berlin demonstrators.
(aldus Brasscheck TV, weet niet of dit zo is, het kan ook een vorm van de-escaleren zijn)

Click here to support Brasscheck

====================================

Zie wat betreft de PCR-test en de test op antilichamen:

Coronavirus: PCR-test kan niet aantonen dat het virus aanwezig is in het lichaam, beweringen dat dit wel zo is zijn gelogen
(in dat bericht zie je een groot aantal links naar artikelen over het
Coronavirus)
CDC
: COVID-19 testen kloppen in de helft van de gevallen niet: het virus
is minder dodelijk dan gedacht ondanks de angszaaierij in de media
en ook de test op antilichamen klopt niet, dit is een test
voor mensen die het virus onder de leden hebben gehad(!!): ‘COVID-19 testen op antilichamen van o.a. Roche, Quest en Abbott zijn waardeloos‘ en zie wat dat betreft ook:
Fauci
en de CDC hebben toegegeven dat de hele Coronacrisis zwaar wordt
overdreven, zet dat eens af tegen de toespraak van premier Rutte en
minister de Jonge

—————————————————————————

Voor aantasting burgerrechten door maatregelen tegen het Coronavirus zie:

Ausweis bitte! COVI-PASS ‘noodzakelijk’ bij aantonen ‘immuniteit’ voor Coronavirus‘ (o.a. over het eerste bedrijf dat bezig is met het ontwikkelen van zo’n pas……)

Rutte 3 wil ongrondwettelijke noodmaatregelen legitimeren met spoedwet‘ 

Transport nucleair afval via Amsterdam naar uitermate gevaarlijke opslag
(met aandacht voor de aantasting van burgerrechten tijdens de
Coronacrisis, zo mochten in Duitsland maar 35 mensen protesteren tegen
dit transport….)

Coronavirus: we worden behandeld als een kind met een tere ziel dat niet te veel mag weten

Coronavirus: vluchtelingen zonder verblijfsvergunning blijven opgesloten ondanks grote kans op besmetting  

Privacy en vrijheid van meningsuiting slachtoffer van het Coronavirus: neem de verplichte volg-app

Trump vraagt om absolute macht tijdens de Coronacrisis‘ 

 

Coronacrisis: de grootste internationale oefening ooit van politie, geheime diensten en de landstrijdkrachten‘ 

Wereldbevolking moet afhankelijk worden gemaakt van vaccins in combinatie met een ‘vaccinatiepaspoort’‘ (zie ook de video’s in dat bericht, waarvan de hieronder getoonde er één is)

Forced vaccinations for all. And that means you. A triumph for authoritarians (een video uit 2018, zeker zien mensen!): 

Politie schiet 13 jarige jongen dood bij handhaven avondklok i.v.m. Coronavirus

Viktor Orbán misbruikt Coronacrisis om het Hongaarse parlement en daarmee de democratie buitenspel te zetten

Ton Wilthagen (universiteit Tilburg) wil dat de verkiezingen voor de Tweede Kamer worden uitgesteld‘ (en zie de links in dat bericht, links naar oudere en andere berichten dan de hier getoonde)

————————————————————– 

Zie verder:

Demonstratie tegen Coronamaatregelen Berlijn: ‘bestorming Reichstag’ en andere leugens‘ (de demonstratie waar Kennedy afgelopen zaterdag sprak)

Berlijn: demonstratie tegen Coronamaatregelen (twee keer toegestaan door de rechter!)‘ (in dat bericht ook een staatje waarin aangegeven dat sinds begin juni het aantal sterfgevallen t.o.v. voorgaande jaren nagenoeg hetzelfde is!)

COVID-19: wellicht zijn 2 vaccinaties nodig zegt farma lobbyist Osterhaus, vandaag zijn dat er al 3: ping ping kassa!!

Coronavirus: miljardairs in de VS zagen sinds half maart hun gezamenlijk inkomen met 30% stijgen‘ 

Coronavirus: Zweden doet het zonder lockdown en mondmaskers uiteindelijk toch goed‘ 

Wetenschappers
zijn bezorgd dat het Coronavirus te snel verdwijnt om een vaccin te
maken waarmee het virus snel moet verdwjnen….. ha! ha! ha! ha! ha!

De WHO is bijkans overgenomen door de grote farmaceuten; juist van groot belang door de Coronacrisis

Coronavirus: Fauci een autoriteit op virologisch gebied? Lees en zie dit!‘ 

Ab
Osterhaus (viroloog en farmaceut-lobbyist) wil mondkapjes en stelt dat
90% van de Nederlanders nog geen Coronabesmetting heeft gehad

Bill Gates’ inzet tegen het Coronavirus en zijn handelen op vaccinatiegebied: de winsten van de farmaceuten vermenigvuldigen 

Bill Gates, CDC, WHO en de farmaceuten anticipeerden op de Coronacrisis in november 2019…..

Een meer dan 1.400 km lange oliepijpleiding in Oost-Afrika een gevaar voor meer dan 30 miljoen mensen, een enorm aantal dieren en kwetsbare natuur

De
wereld zucht onder de gevolgen van de klimaatverandering: -enorm
grote bosbranden tot aan de poolcirkel, -steeds heviger wordend
natuurgeweld als orkanen, -het afsmelten van de poolkappen en
gletsjers en -een opwarming van de oceanen die het volledige
ecosysteem van die oceanen in gevaar brengt, dus niet alleen het
afsterven van koraalriffen, maar ook het verdwijnen van uiterst
kleine diersoorten (kril), waarvan niet alleen de gewone vissoorten
afhankelijk zijn, maar ook walvissen……
(en vergeet daarbij niet dat de gewone vissoorten zelf al in gevaar komen door enorme overbevissing)

Het is
nu meer dan voldoende bewezen dat de mens de oorzaak is van deze
klimaatverandering en dan m.n. de verbranding van fossiele
brandstoffen door de mens….. De oliegiganten Exxon en Shell wisten dit zelfs uit
eigen diepgravend onderzoek en dat al in respectievelijk de 70er en
80er jaren van de vorige eeuw (waarna ze de resultaten van dat
onderzoek wegmoffelden in diepe kluizen en wetenschappers inhuurden
om het tegendeel te beweren….)

Hoe is
het dan toch mogelijk dat de banken nog steeds investeren in olie- en
gaswinning, ja zelfs in de winning van steenkool door investeringen
in mijnbouw en overslaghavens….. Nu blijkt dat banken alweer een
enorm lange (verwarmde) oliepijpleiding willen financieren*,
de East African Crude Oil Pipeline (EACOP) in Oost Afrika, een
pijpleiding van Oeganda naar Tanzania en dat mede door
(kwetsbare) natuurgebieden…… 

Eén ding is zeker als zo’n pijpleiding in
gebruik wordt genomen >> binnen de kortste keren treden lekken op,
lekken die enorme gebieden voor jaren, ja zelfs tientallen jaren
kunnen vervuilen en daarbij de bestaande natuur vernietigen, inclusief de kleinere diersoorten en insecten die daar leven, terwijl daarnaast
oppervlaktewater en grondwater zwaar worden vervuild……. 

Dan te bedenken dat een deel van deze pijpleiding door rivieren en andere stromen richting Lake Victoria gaat, waarbij een klein deel zelfs door dat meer zal lopen, een meer waarvan 30 miljoen mensen afhankelijk zijn wat betreft water- en voedselvoorziening…….. Voorts blijkt dat het gebied rond Lake Victoria seismisch actief is, waardoor een aardbeving de pijpleiding op zeker deels zal vernielen, met alle al genoemde gevolgen van dien……

Lees het
volgende relaas en teken de petitie ajb, banken moeten eindelijk eens
kiezen voor het leven en voortsbestaan van de wereld zoals wij die kennen, niet voor het geld en daarbij vernietiging
van de aarde en de dood van grote aantallen diersoorten, om over de
gevolgen voor bewoners van vervuilde gebieden nog maar te
zwijgen……. (en dan te bedenken dat er jaarlijks wereldwijd 8,8 mensen jaren eerder sterven door langdurige blootstelling aan luchtvervuiling veroorzaakt door uitstoot van fabrieken, auto’s, vliegtuigen en schepen)

Stop the East African Crude Oil Pipeline

Gender Analysis of East Africa Crude Oil Pipeline | Oxfam in Uganda

Inclusive
Development International is campaigning with a broad coalition of
local, regional and international organizations to stop the East
African Crude Oil Pipeline.

The proposed
1,445-kilometer pipeline from Hoima, Uganda to the port of Tanga in
Tanzania would be the longest heated pipeline in the world.  It
threatens to enable the opening up of critical ecosystems, including
Murchison Falls National Park, to oil extraction.  It would
cause large-scale displacement of communities and pose grave risks to
protected environments, water sources and wetlands in both Uganda and
Tanzania, including the Lake Victoria basin, which millions of people
rely upon for drinking water and food production.  And it would
enable the extraction and transport of oil from northern Uganda and
potentially DRC that would generate over 34 million tonnes of CO2
emissions each year.

Tell
Standard Bank and Sumitomo Mitsui Banking Corporation: Don’t
finance the East Africa Crude Oil Pipeline!

On March 20, 2020 more than 100
civil society organizations wrote to the President of the African
Development Bank (AfDB) Akinwumi Adesina urging the bank not to fund this
dangerous project but instead help meet Africa’s energy needs in a
clean and rights-compatible manner. Read the letter here.
The African Development Bank responded
to the letter,
making a public commitment that it would not fund
the pipeline.

About the East
African Crude Oil Pipeline

Approximately 1.7 billion barrels
of recoverable oil have been discovered in the Albertine Graben, the
basin of Lake Albert, on the border between Uganda and the Democratic
Republic of the Congo. Extraction will take place at two oil fields:
the Kingfisher field, operated by China National Offshore Oil
Corporation Ltd (CNOOC Ltd), and the Tilenga field, operated by Total
S.A.

Once extracted, the oil will be
partly refined in Uganda to supply the local market and partly
exported to the international market via the East African Crude Oil
Export Pipeline (EACOP). The 1,445-kilometer pipeline will transport
crude oil south from Uganda for export at the Port of Tanga in
Tanzania.

The EACOP pipeline will carry
216,000 barrels of crude oil per day (10.9 million metric tons per
year) at ‘plateau production’ according to the project’s
website. According to calculations based on the specific fuel density
of the EACOP blend, the emissions from the burning of this fuel would
be at least 34.3 million metric tons of CO2-equivalent (CO2e) per
year.  

These emissions will dwarf the current
annual emissions
 of its two host countries combined, and
will in fact be roughly equivalent to the carbon emissions of
Denmark.

In addition to contributing to the
climate crisis, the project poses serious environmental and social
risks to protected wildlife areas, water sources and communities
throughout Uganda and Tanzania.

Extraction at the oil fields in
Albertine Graben will also jeopardize the Murchison Falls National
Park (MFNP), which is important for tourism as Uganda’s second most
visited national park. In addition, the mangroves at the coast of
Tanzania which the pipeline puts at
risk
support approximately 150,000 people, in addition to the
ecological services they provide. The 300 permanent jobs the
pipeline is expected to create will not compensate for the loss of
jobs in agriculture, tourism and mangroves.

Nearly a third of the planned
pipeline (460 kilometers) will be constructed in the basin of
Africa’s largest lake, Lake Victoria. More than 30 million people
depend on Lake Victoria for water and food production. The pipeline
also crosses several rivers and streams that flow into the lake,
including the Kagera River.  Possible spills from the pipeline
due to bad maintenance, accidents, third-party interference or
natural disasters, risk fresh water pollution and degradation in this
area – a likelihood that is even greater since the area around Lake
Victoria is an active seismic area.

The pipeline route also traverses a
number of heavily populated districts in both Uganda and Tanzania,
and large-scale land acquisition and resettlement is expected as a
result of pipeline construction and associated oil extraction and
infrastructure, on both a temporary and permanent basis. Between
9,500 and 14,500 farms are estimated to be affected by construction
in Tanzania alone.

As a result of these grave risks,
the project is facing significant local community and civil society
resistance.

Brief History

The exploration company Tullow Oil
discovered oil in Uganda’s Albertine Graben in 2006. The Government
of Uganda issued production licenses for the oil fields in August
2016. 

Small amounts of oil were extracted during the exploration
phase, but full-scale commercial production has not yet begun.
Commercial production was originally expected to begin in 2020, but
has been pushed back to 2021 due to delays in finalizing the
financing structure.

The pipeline was originally under
development by the three oil companies; Tullow, Total, and CNOOC; in
partnership with the Ugandan and Tanzanian state-owned oil companies.
Stanbic Bank Uganda and Sumitomo Mitsui (SMBC) of Japan are the project’s
financial advisors. 

Debt financing for the pipeline is expected to
amount to approximately USD 2.5 billion. In June 2020, after
suffering major financial losses, Tullow completely divested its
shares in the project to Total and CNOOC.  But CNOOC chose not
to exercise its right to buy its portion, which would have created a
true 50/50 joint venture with Total. Tullow ultimately agreed to
transfer its entire interests in the proposed East African Crude Oil
Pipeline (EACOP) System to Total Uganda, making Total the majority
owner of the project.

The Inter-governmental Agreement
between Uganda and Tanzania was signed in May 2017, securing the
pipeline route.

The U.S. firm Gulf Interstate
Engineers completed the front-end engineering design (FEED) for the
pipeline in early 2018 and shared the findings at workshops with
Ugandan and Tanzanian stakeholders.  An Environmental and Social
Impact Assessment (ESIA) was provided to the National Environmental
Management Authority (NEMA) in January 2019.

Work on the pipeline has been
suspended in August 2019 when Tullow’s previous efforts to sell its
stake in the project collapsed. Ugandan officials have said they 
expect oil extraction to begin in 2023.

Lets Stop the Money
Pipeline

Despite the catastrophic ecological
and human rights risks of EACOP, Standard Bank, Africa’s biggest
lender, and Sumitomo Mitsui Banking Corporation (SMBC) of Japan are
reportedly seeking to raise $2.5 billion in financing for the
project.

Please sign
this petition

calling on the banks not to finance this project and instead focus
its finance on green projects which will positively transform East
Africa’s economies for future generations.

News and Updates

Breaking: 
(June 25, 2020) – 350.org delivered a petition
to Standard Bank at its Annual General Meeting representing the over
23,000 people who have signed on opposing the bank’s plans to fund
the East African Crude Oil Pipeline.

A
Major Oil Pipeline Project Strikes Deep at the Heart of Africa –
Yale E360, May 21, 2020

AfDB
Says No Plans to Fund Uganda-Tanzania pipeline — The East African,
April 11, 2020

==================================

*
In het artikel wordt gesproken over de langste oliepijpleiding ooit,
echter dat is niet waar., zo is de Dacota Access Pipeline (DAPL) meer dan
1.800 kilometer lang en ook deze pijleiding werd en wordt door
banken gefinancierd……..

Heb ook het label TMX toegevoegd, een oliepijpleiding dwars door natuurgebieden en heilige gebieden van de oorsprankelijke beovlking van wat nu Canada heet…. Het label Keystone XL staat als DAPL voor dergelijke oliepijpleidingen in de VS.

Duitse regering stelt dat Navalny is vergiftigd met novitsjok

Gistermiddag maakte de Duitse bonskanselier Merkel bekend dat Navalny is vergiftigd met Novitsjok en regeringswoordvoerders maakten bekend morgen te zullen overleggen met NAVO-lidstaten, i.p.v. EU-lidstaten, dit om verdere sancties tegen Rusland te bespreken……

Blijkbaar zijn de artsen die Navalny in Berlijn behandelen ook deskundigen op recherche en microbiologisch niveau, immers zij hebben blijkbaar kunnen zien dat de gebruikte novitsjok uit de zak van Putin komt…. Wat een gezwets!!

Novitsjok is uiterst dodelijk en ook Skripal en zijn dochter kunnen daar volgens echte deskundigen niet mee zijn besmet, daar ze anders al lang morsdood zouden zijn geweest….. Vergeet verder niet dat Rusland niet mocht deelnemen aan het onderzoek naar de vergiftiging van Skripal, ofwel van een onafhankelijk onderzoek is destijds totaal geen sprake geweest!!

Wat is novitsjok, het dodelijkste gifgas ter wereld waarmee de Russische  ex-spion Sergei Skripal vermoedelijk werd vergiftigd? | Buitenland | Nieuws  | HLN

Een foto gemaakt tijdens onderzoek naar aanslag op Skripal, opvallend die militairen, immers men heeft geen militairen nodig om dergelijke stoffen te onderzoeken…..

Vreemd ook dat WDR5 in het nieuws van 18.00 u. meteen de NAVO noemde, immers deze immense terreurorganisatie wil liever vandaag dan morgen onder aanvoering van de VS een aanval openen op Rusland……

Wat voor belang zou de Russische overheid hebben bij het vergiftigen van Navalny? Alsof Rusland al niet genoeg wordt gedemoniseerd in het westen en alsof Navalny ook maar enigszins een bedreiging is voor Putin, Navalny is bepaald geen oppositieleider, zoals men al voorzichtig begint te berichten in het westen…..Trouwens als Rusland Navalny inderdaad had vergiftigd, was men daar nooit zo gek geweest om Navalny te laten vertrekken….

Hier is duidelijk sprake van een false flag operatie*, waarschijnlijk van de CIA, om op deze manier Duitsland te dwingen te stoppen met de aanleg van Nord Stream 2 (NS2), een gaspijpleiding van Rusland door de Oostzee naar Duitsland en dit als sanctie van Duitsland tegen Rusland…… Eén en ander daar de VS haar overtollige zwaar gesubsidieerde schaliegas in de vorm van LNG wil verkopen aan de EU-lidstaten…….

Ach en verder was het van meet af aan duidelijk dat Rusland zou worden beschuldigd van een aanslag op Navalny, Rusland zal en moet hangen en daarvoor is tegenwoordig alles geoorloofd, van smerige propaganda leugens tot ronduit haatzaaien tegen dat land………   

Vandaag werd bekend gemaakt dat VVD volksverlakker en minister van BuZa Blok geschokt is en om opheldering zal vragen aan Rusland….. ha! ha! ha! ha! Men zal het in Moskou wel in de broek hebben gedaan nadat dit bekend werd gemaakt!

* Zie: ‘‘False flag terror’ bestaat wel degelijk: bekentenissen en feiten over heel smerige zaken……….‘ en voorts: ‘Skripal false flag operatie zakt als soufflé in elkaar…….

Zie ook: 

Novitsjok onzin: de feiten doen er niet meer toe als Rusland maar hangt voor de ‘vergiftiging van Navalny’‘ 

Navalny:
zonder enig bewijs worden in de westerse media en politiek Rusland en
m.n. Putin aangewezen als de hoofdschuldigen voor vergiftiging

Navalny werd niet vergiftigd maar raakte in coma door een hypo

Navalny: een nieuwe ‘giftige stok’ om Rusland en Putin mee te slaan

Skripal scenario van GB volledig onderuit gehaald door Israëlische expert‘ (zeker lezen mensen!)

Novitsjok Skripal sprookje? Lees dit bericht!

Joël Voordewind (ChristenUnie, Tweede Kamer) eist actie n.a.v. false flag actie Skripal‘ (en zie dat bericht o.a. voor meer artikelen met christen hypocriet en oorlogshitser Voordewind)

Skripal vergiftiging roept steeds meer vraagtekens op…..

Skripal:
GB klaagt 2 Russen aan voor vergiftiging middels een sci-fi techniek:
de 2 waren tegelijk op 1 plek, waar 1 Rus te zien was……. ha! ha! ha!
ha! ha! ha! ha! ha!

Rusland
schuldig verklaard voor aanslag op Skripal, echter onafhankelijke
controle van ‘het bewijsmateriaal’ wordt geweigerd……

Novitsjok
(Novichok) een Russisch chemische wapen >> één grote leugen,
zoals de massavernietigingswapen van Saddam Hoessein

Rusland mag niet deelnemen aan onderzoek naar ‘aanslag met novitsjok’ op Skripal

Rusland verlangt terecht een excuus van de Britse regering voor valse beschuldiging ‘aanslag’ op Skripal…..

Novitsjok (novichok) uitgelegd door wetenschappers, Groot-Brittannië zit ‘goed fout….

Stef Blok (VVD minister BuZa): de Russische schuld voor de aanslag op Skripal is ‘plausibel…’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Brits
ministerie van Buitenlandse Zalen geeft toe dat Porton Down niet heeft
gezegd dat ‘novitsjok’ uit Rusland komt….. Blok (VVD) alweer met 10
km/u. finaal uit de ‘novitsjok-bocht’

Skripal: geen (onomstotelijk) bewijs voor Russische schuld en toch stuurt Rutte 2 Russische diplomaten het land uit……..

Skripal: wat journalisten echt zouden moeten vragen aangaande ‘de aanslag met gifgas’

Russisch zenuwgas verhaal is nonsens ook aldus Jeremy Corbyn….. Jimmy Dore met commentaar!

OPCW bevestigt: novitsjok (novichok) van aanslag op Skripal komt uit Rusland……

Novitsjok
(Novichok) een Russisch chemische wapen >> één grote leugen,
zoals de massavernietigingswapen van Saddam Hoessein

Nieuwe ‘novitsjok aanslag’ nadat de Skripal vergiftiging definitief kan worden afgeschreven als false flag operatie

Ook staatssecretaris Broekers-Knol heeft het volste recht op een strafblad, aftreden dus!!

Heb me niet zo beziggehouden met alle ophef rond het huwelijk van Grapperhaus en plaatste daar vanmiddag een bericht over, echter hoorde zojuist op BNR dat hare schunnige VVD inhumaniteit Broekers-Knol, die zelfs geen vluchtelingen weeskinderen van onder de 14 wenst op te nemen, het huwelijk van Justitie minister Grapperhaus heeft voltrokken……. 

John Körver on Twitter: "geluisterd naar het schrijnende verhaal van het  plan voor de ama's op Griekenland door staatssecretaris Broekers-Knol.  verteld door journalist Ingeborg Beugel (die is goed!) en Sp-kamerlid  Jasper van

Knol heeft haar excuses aangeboden voor het niet in acht nemen van de afstandsregels behorend tot het ‘Coronaprotocol’, maar helaas speculaas zij heeft het volste recht op een boete en een strafblad!!

Kortom ook B-Knol moet aftreden en dat per direct! 

Laat het hele waardeloze kabinet Rutte 3 maar aftreden, wat men daar in negatieve zin heeft ‘gepresteerd’ op het dossier COVID-19 is niet met een pen te beschrijven, weg met dat geteisem!!

Zie ook: ‘Grapperhaus (CDA minister Justitie) overtreding Coronaregels: boete en strafblad ofwel hij dient per direct op te stappen!!‘ (in dat bericht meer over de wanprestaties van Rutte 3 op het Coronadossier)

‘Update’: in de kop stond eerder minister B-Knol, dit moet uiteraard staatssecretaris B-Knol zijn, mijn excuus.