Brekend nieuws: Trump overweegt de verkiezingen uit te stellen

RT Duitsland meldde zojuist dat Trump serieus overweegt de presidentsverkiezingen van a.s. november uit te stellen……..

Donald J. Trump  @realDonaldTrump

With Universal Mail-In Voting (not Absentee Voting, which is good), 2020 will be the most INACCURATE & FRAUDULENT Election in history. It will be a great embarrassment to the USA. Delay the Election until people can properly, securely and safely vote???

2:46 PM · Jul 30, 2020Twitter for iPhone

29.9K30K  Retweets and comments

42.1K  Likes

Het is duidelijk dat Trump het in z’n broek doet, daar hij tegen het stemmen per post is, dat zou frauduleus zijn aldus de fascist, terwijl hij stemmen per volmacht wel goed vindt en juist daar is in de VS heel vaak mee gefraudeerd in het verleden (het kopen van stemmen, of het zogenaamd helpen met stemmen van mensen die niet goed ter been zijn >> ik stem wel voor u, tekent u daar maar……) Trump doet het in z’n broek daar er steeds meer stemmen opgaan om juist het stemmen per post toe te staan vanwege het Coronaviurus….. Daarvoor is de psychopathische gek Trump zelfs bezig de postdienst de nek om te draaien…….

Als iedereen mag stemmen in de VS die dit volgens de grondwet zou mogen, zouden de Republikeinen nooit weer aan de macht komen, zo liet Trump een paar maanden geleden nog weten…..

Als Trump de verkiezingen zou uitstellen kan je dit bijna zien als een illegale machtsgreep en ja dat past dan weer totaal bij zijn manier van ‘regeren….’ 

Toevoeging om, 16.06 u.: op BBC World Service werd in het radionieuws terecht opgemerkt dat Trump de verkiezingen uit zou willen stellen vanwege de slechte economische omstandigheden, daar vlak voor zijn Twitterbericht de nieuwste economische cijfers naar buiten werden gebracht en die zouden er hopeloos slecht uitzien…… In het tweede kwartaal is in de VS een economische krimp ontstaan van meer dan 30%, zelfs meer dan tijdens de Bankencrisis…..


Laatste update 17.40 u.

Coronakort: ouderen zijn en worden slachtoffer van plicht en advies tot islolement, niet alleen geestelijk maar ook lichamelijk

Nadat ouderen in verpleeg- en verzorgingstehuizen maanden verplicht werden binnengehouden (een schending van mensenrechten!!), bleek dat velen daar geestelijk de dupe van werden, logisch immers er is al grote eenzaamheid onder ouderen, laat staan dat men deze mensen gedwongen binnenhoudt en afzondert…..

Social-Isolation-Depositphotos_178958244_s-2019

Echter er is nog een ander heel belangrijk punt vergeten door het Outbreak Management Team (OMT), leugenaar en premier Rutte, plus de ministers die over de Coronavirus uitbraak gaan en tot slot het waardeloze RIVM: oude mensen die hun conditie door het binnen zitten hebben verloren, lopen grote kans bij de eerste beste verkoudheid of bij een tweede Coronagolf het leven te laten, daar hun immuunsysteem, dat al veel minder goed werkt dan bij jongere personen, het laat afweten…… 

Dat was het nog niet: door afname van de spiermassa lopen deze ouderen ook nog eens een grotere kans om ten val te komen, als ze even niet opletten….. Vergeet daarbij niet dat veel ouderen bij zo’n val hun heup breken en ondanks dat men daar tegenwoordig wel weg mee weet, overlijden er alsnog grote aantallen ouderen in het jaar nadat ze aan hun heup werden geopereerd, dan wel raken dement door de verdoving die ze ontvangen voor een (zware) hersteloperatie (en ook dat is een dodelijke ziekte….)……

Nee, die Nederlanders die Rutte c.s. prijzen voor de aanpak van het virus ‘hebben groot gelijk…..’ (niet dus, die aanpak is één grote oefening van disfunctioneren, zoals ten overvloede ook nog eens uit het bovenstaande blijkt!!!)

Bron: o.a. radio BBC Scotland.

Zie ook:  

Voortijdig overlijden en psychisch leed door quarantaine en sociale isolatie

Ab Osterhaus (viroloog en farmaceut-lobbyist) wil mondkapjes en stelt dat 90% van de Nederlanders nog geen Coronabesmetting heeft gehad

Coronavirus: RIVM met buitenlands onderzoek naar mondkapjes, weergegeven door ‘gevoelspsychologen’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!‘ 


COVID-19 testen op antilichamen van o.a. Roche, Quest en Abbott zijn waardeloos‘ (en zie de links in dat bericht voor meer artikelen over het Coronavirus)

Voor meer berichten met Rutte en/of het Coronavirus, klik op het betreffende label, direct onder dit bericht.

De Obama administratie speelde een vuile rol in ‘Russiagate’: de reguliere (massa-) media zijn niet geïnteresseerd

Op
het vrijgeven van eerder geheime documenten blijkt dat de Obama
administratie samen met de FBI een wel heel smerige rol hebben
gespeeld in Russiagate,
echter
de belangstelling daarvoor van de reguliere (massa-) media is nul komma
nada……

Dezelfde
media die nog steeds volhouden dat Rusland de verkiezingen in de VS
heeft gemanipuleerd ten gunste van Trump, zonder dat daar enig
bewijs voor kan worden geleverd en het al lang duidelijk is dat er
geen sprake was van ‘ Russiagate…..’ Dit geldt overigens voor alle
reguliere westerse media, zoals die in ons land, hoe bestaat het dat
deze media, met de vuilbek vol van ‘fake news’ (nepnieuws), ondanks
alle bewijs van het tegendeel, vol blijven houden dat er wel degelijk
sprake is van een Russische manipulatie van de verkiezingen in de VS……  Dit aangevuld met dezelfde ongefundeerde beschuldigingen t.a.v. het
Brexit referendum, het Catalaanse onafhankelijkheidsreferendum en ga
nog maar even door, D66 mafketel en godbetert minister Ollongren beweert zelfs dat de Russen hier zo ongeveer allles manipuleren….. ha! ha! ha! ha! Zie daarvoor de links onder dit bericht.

Ik
heb op deze plak al veel geschreven over de valse beschuldigingen aan
het adres van Rusland en in feite Trump (hoewel ik de pest heb aan de
psychopathische fascist), je zou denken dat je alles wel gehad hebt,
echter de desinteresse van de reguliere media, laat me weer
verbijsterd achter…. Ach het zoveelste bewijs dat de media in
handen zijn van plutocraten die de huidige status quo beschermen, een
status quo waarin men Rusland en China als vijanden ziet, immers dat
is goed voor het militair-industrieel complex, waar de eigenaren van
die media grootaandeelhouders zijn van de wapenindustrie en ja die
industrie heeft continu een vijand nodig om de winsten te blijven
opvoeren…….

De VS is de grootste terreurentiteit op onze kleine planeet en heeft sinds het eind van WOII al
meer dan 22,5 miljoen mensen vermoord in illegale oorlogen, het
organiseren van staatsgrepen en middels het vermoorden van verdachten
middels drones, waarbij meer dan 90% van de slachtoffers niet eens
werd verdacht…….Alleen deze eeuw is de VS al 4 illegale oorlogen begonnen en heeft het illegale oorlogen elders militair gesteund en
geregisseerd, daarbij zijn meer dan 2,5 miljoen mensen vermoord en dat is een cijfer van een paar jaar geleden…..

Het
voorgaande werd verricht met de regelmatige hulp van andere NAVO-lidstaten,
hielenlikkers van de VS zoals Nederland, mede v
erantwoordelijk voor
de enorme massamoorden die uit naam van ‘de vrijheid en het brengen van democratie’ worden begaan
en dat veelal juist tegen democratisch gekozen regeringen…… De VS
en haar hielenlikkers beweren democratie en stabiliteit te brengen,
echter met de westerse terreur worden er bloedige dictators
geparachuteerd die schijt hebben aan democratie, vrijheid van
meningsuiting en alle andere zogenaamd in het westen gekoesterde
burgerrechten, waarvoor niet alleen enorme slachtingen worden
aangericht, maar waar de overlevenden ook nog eens in diepe ellende
en chaos worden gestort…….. Stabiliteit door grootschalige VS terreur? ha! ha! ha! ha! ha!

Terug naar Obama, de Nobelprijs voor de Vrede winnaar, die niet alleen illegale oorlogen begon, maar ook heeft meegholpen aan de Russiagate leugen. Denk aan het voorgaande en het volgende artikel als je weer de reguliere fake
news media hoort blaten over Rusland en China als waren het staten die
bezig zijn met de ene na de andere illegale oorlog en de boel her en der menipuleren, terwijl men de VS
prijst als grote democratie brenger, waar de dagelijkse waarheid laat
zien dat de VS de grootste terreurentiteit op aarde is en illegaal ingrijpt waar het maar wil, of dat nu is via het manipuleren van verkiezingen elders of het organiseren van een coup, dan wel door onvervalste grootschalige terreur als in illegale oorlogen…… Voor het
maken van winst steunt de VS zelfs de genocide in Jemen, niet alleen
middels enorme wapenexporten voor de daders, de Saoedische terreurcoalitie, maar ook door deelname aan die
genocide……
Het volkgende artikel nam ik over van Information Clearing house >> ICH en werd eerder gepubliceerd op The Hill

More
willful blindness by the media on spying by Obama administration

By
Jonathan Turley 

More willful blindness by the media on spying by Obama ... 

July 27, 2020
Information
Clearing House
” (ICH)
The
Washington press corps seems engaged in a collective demonstration of
the legal concept of willful blindness, or deliberately ignoring the
facts, following the release of yet another declassified document
which directly refutes prior statements about the investigation into
Russia collusion. The document shows that FBI officials used a
national security briefing of then candidate Donald
Trump
and his top aides to gather possible evidence for Crossfire
Hurricane, its code name for the Russia investigation.

It
is astonishing that the media refuses to see what is one of the
biggest stories in decades. 

The Obama administration targeted the
campaign of the opposing party based on false evidence. The media
covered Obama administration officials ridiculing the suggestions of
spying on the Trump campaign and of improper conduct with the Russia
investigation. When Attorney General William Barr told the Senate
last year that he believed spying did occur, he was lambasted in the
media, including by James Comey and others involved in that
investigation. The mocking “wow” response of the fired FBI
director received extensive coverage.

The
new document shows that, in summer 2016, FBI agent Joe Pientka
briefed Trump campaign advisers Michael Flynn and Chris Christie over
national security issues, standard practice ahead of the election. It
had a discussion of Russian interference. But this was different. The
document detailing the questions asked by Trump and his aides and
their reactions was filed several days after that meeting under
Crossfire Hurricane and Crossfire Razor, the FBI investigation of
Flynn. The two FBI officials listed who approved the report are Kevin
Clinesmith and Peter Strzok.

Clinesmith
is the former FBI lawyer responsible for the FISA surveillance
conducted on members of the Trump campaign. He opposed Trump and sent
an email after the election declaring “viva the resistance.” He
is now under review for possible criminal charges for altering a FISA
court filing. The FBI used Trump adviser Carter Page as the basis for
the original FISA application, due to his contacts with Russians.
After that surveillance was approved, however, federal officials
discredited the collusion allegations and noted that Page was a CIA
asset. Clinesmith had allegedly changed the information to state that
Page was not working for the CIA.

Strzok
is the FBI agent whose violation of FBI rules led Justice Department
officials to refer him for possible criminal charges. Strzok did not
hide his intense loathing of Trump and famously referenced an
“insurance policy” if Trump were to win the election. After FBI
officials concluded there was no evidence of any crime by Flynn at
the end of 2016, Strzok prevented the closing of the investigation as
FBI officials searched for any crime that might be used to charge the
incoming national security adviser.

Documents
show Comey briefed President Obama and Vice President Joe Biden on
the investigation shortly before the inauguration of Trump. When
Comey admitted the communications between Flynn and Russian officials
appeared legitimate, Biden reportedly suggested using the Logan Act,
a law widely seen as unconstitutional and never been used to
successfully convict a single person, as an alternative charge
against Flynn. The memo contradicts eventual claims by Biden that he
did not know about the Flynn investigation. Let us detail some proven
but mostly unseen facts.

First,
the Russia collusion allegations were based in large part on
the dossier funded by the Clinton campaign and the Democratic
National Committee (DNC). The Clinton campaign repeatedly denied paying for
the dossier until after the election, when it was confronted with
irrefutable evidence that the money had been buried among legal
expenditures. As New York Times reporter Maggie Haberman wrote,
“Folks involved in funding this lied about it and with sanctimony
for a year.”

Second,
FBI agents had warned that dossier author Christopher Steele may have
been used by Russian intelligence to plant false information to
disrupt the election. His source for the most serious allegations
claims that Steele misrepresented what he had said and that it was
little more than rumors that were recast by Steele as reliable
intelligence.

Third,
the Obama administration had been told that the basis for the FISA
application was dubious and likely false. Yet it continued the
investigation, and then someone leaked its existence to the media.
Another declassified document shows that, after the New York Times
ran a leaked story on the investigation, even Strzok had balked at
the account as misleading and inaccurate. His early 2017 memo
affirmed that there was no evidence of any individuals in contact
with Russians. This information came as the collusion stories were
turning into a frenzy that would last years.

Fourth,
the investigation by special counsel Robert Mueller and inspectors
general found no evidence of collusion or knowing contact between the
Trump campaign and Russian officials. What inspectors general did
find were false statements or possible criminal conduct by Comey and
others. While unable to say it was the reason for their decisions,
they also found statements of animus against Trump and his campaign
by the FBI officials who were leading the investigation. Former
Deputy Attorney General Rod Rosenstein testified he never would have
approved renewal of the FISA surveillance and encouraged further
investigation into such bias.

Finally,
Obama and Biden were aware of the investigation, as were the
administration officials who publicly ridiculed Trump when he said
there was spying on his campaign. Others, like House Intelligence
Committee Chairman Adam Schiff, declared they had evidence of
collusion but never produced it. Countless reporters, columnists, and
analysts still continue to deride, as writer Max Boot said it, the
spinning of “absurd conspiracy theories” about how the FBI
“supposedly spied on the Trump campaign.”

Willful
blindness has its advantages. The media covered the original leak and
the collusion narrative, despite mounting evidence that it was false.
They filled hours of cable news shows and pages of print with a
collusion story discredited by the FBI. Virtually none of these
journalists or experts have acknowledged that the collusion leaks
were proven false, let alone pursue the troubling implications of
national security powers being used to target the political opponents
of an administration. But in Washington, success often depends not on
what you see but what you can unsee.

Jonathan
Turley is the Shapiro Professor of Public Interest Law at George
Washington University. You can find his updates online
@JonathanTurley.

Source

Click
for

Spanish,
German,
Dutch,
Danish,
French,
translation- Note-
Translation
may take a moment to load.

===================================

Zie ook: 

Facebook dat zo hoog van de toren blaast over fake news, staat keiharde leugens van Trump toe

Mark Zuckerberg weert ‘nepnieuwsberichten over het Coronavirus’ van Facebook, terwijl hij politici die echt kwaad aanrichten, de ene na de andere leugen laat vertellen‘ 

Verkiezingen in de VS worden weer gemanipuleerd door de Israëlische premier Netanyahu 

Amazon heeft lak aan privacy en werkt mee aan natiegroot ‘veiligheidsnetwerk’ in de VS‘ (en zie de links in dat bericht naar meer Amazon smeerpijperij)

Verkiezingen VS: stem niet op Sanders en zie af van revolutionaire plannen en ideeën‘ (een humoristisch artikel van Caitlin Johnstone)

Super Tuesday: Democraten willen demente kandidaat Biden i.p.v. het echte alternatief voor Trump: Bernie Sanders‘ 

CIA: alle kandidaten, behalve Pete Buttigieg, zijn Russische agenten….. ha! ha! ha! ha!‘ 

Bernie Sanders (Democratisch presidentskandidaat): socialisme, communisme en de VS‘ 

Joe Biden mede verantwoordelijk voor de oorlog tegen Irak in 2003 en verdere demonisering van Rusland 

Robert Epstein: Google en Facebook corrumperen de politiek en manipuleren de presidentsverkiezingen

Joe
Biden met dubbel verlies: hij dreigde met een rechtszaak om zo de
resultaten van de voorverkiezingen in Iowa tegen te houden van
publicatie
‘ 

Democratische
voorverkiezingen presidentschap Iowa: de soap is begonnen, nu is het
nog wachten op de beschuldiging van ‘Russische inmenging’

Facebook staat valse informatie toe tijdens de (voor-) verkiezingen van het presidentschap in de VS‘ (let op: daar maken de Democraten zich nu [juli 2020] plotseling druk om, zie daarvoor ook de eerste labels onder het artikel van ICH)

Max Boot, promotor van de illegale oorlog tegen Irak is pissig dat Bernie Sanders kritiek levert op die oorlog‘ 

VS burgers zijn gewaarschuwd: Rusland kan hun hersenen hacken en laten geloven dat Joe Biden niet geschikt is als president

Hillary Clinton: Bernie Sanders is a ‘Russian Asset’

Nieuwe Russische hack samenzweringstheorie t.a.v. Joe Biden ‘schokt’ VS Democraten

VS presidentschap wordt gekocht met 100 dollar per uitgebrachte stem

Hillary Clinton manipuleert democratische voorverkiezingen

Michael Bloombergs deelname aan de verkiezingen laten nog eens zien hoe ondemocratisch de VS presidentsverkiezingen zijn

Media en politiek bepalen waar wel en niet over gesproken wordt >> over manipulatie en desinformatie gesproken

Niet Rusland maar Trump beïnvloedt nu al de verkiezingen in Groot-Brittannië

Alexandria Ocasio-Cortez grilt Zuckerberg over misleidende advertenties op Facebook: liegen in verkiezingstijd is toegestaan

Tulsi Gabbard (Democratische presidentskandidaat) en de gestoken verkiezingen

Ollongren (D66 minister) manipuleerde bevolking met beschuldiging Russische manipulatie door desinformatie en nepnieuws‘ (zie ook de links in dat bericht naar meer berichten over Ollongren en haar leugens)

WaPo waarschuwt voor Russische digitale controle over de hersenen van VS burgers

Grapperhaus (CDA minister) lanceert een veelomvattende strategie tegen spionage en sabotage door ‘buitenlandse staten’

Kasja Ollongren (D66 minister) en de Russische manipulatie van de Provinciale Statenverkiezingen

Ollongren (D66 minister) schiet een levensgrote bok met fake news show

Niet Rusland maar Trump beïnvloedt nu al de verkiezingen in Groot-Brittannië

Alexandria Ocasio-Cortez grilt Zuckerberg over misleidende advertenties op Facebook: liegen in verkiezingstijd is toegestaan

Federale rechter stelt ten overvloede dat DNC geen grond heeft voor zaak te tegen Trumps verkiezingsteam

Geheime diensten in westen geven toe dat spioneren via het G5 netwerk praktisch onmogelijk is……..

Bram van Ojik, de Trump van ‘GroenLinks’, wenst geen zaken te doen met Huawei…… OEI!!!

Putin vraagt en Trump levert: een lijst met ‘alle goede zaken die Trump voor Rusland regelde’

Russiagate geslaagd: geen impeachment van Trump, waar Clinton en haar team na bewezen misdaden vrijuit gaan…..

De sterkste beïnvloeding van de VS presidentsverkiezingen wordt als volkomen ‘legaal’ en normaal gezien

Avaaz valt met fake news en desinformatie ‘fake news en desinformatie‘ aan……’ (zie in dat bericht ook de link naar een ander artikel met een smerige rol van Avaaz)

Rob Jetten (D66 fractievoorzitter) liegt een fikse slag in de rondte in EU verkiezingspraatje

EU verkiezingen: manipulatie ook door lobbyisme is misdadig, zelfs Bas Eickhout (GroenLinks) doet hieraan mee

‘Intel processors al 10 jaar zo lek als een mandje, Intel niet een bedrijf uit Rusland of China, maar uit….. de VS!

Facebooks departement voor censuur: een hoognodige uitleg over een maatregel die alleen in een dictatuur thuishoort

New York Times ‘bewijzen’ voor Russiagate vallen door de mand……

Politico rapport bevestigt: Russiagate is een hoax

 

Russiagate sprookje ondermijnt VS democratie en de midterm verkiezingen

De Israëlische manipulatie van de VS presidentsverkiezingen, gaat veel verder dan wat men Rusland in de schoenen schuift…..

Russiagate: nog overtuigd van bestaan daarvan? Lees dit!‘ 

Robert Mueller lijdt aan dementie en maakt van Russiagate een nog belachelijker verhaal

Putin vraagt en Trump levert: een lijst met ‘alle goede zaken die Trump voor Rusland regelde’

Russiagate? Britaingate zal je bedoelen!

Russiagate: VS en buitenlandse geheime diensten hebben de VS presidentsverkiezingen in 2016 gemanipuleerd

‘Russiagate’:
Intel-raport over Russische bemoeienis met verkiezingen opgebouwd met
leugens en is politiek gemotiveerd, aldus Matlock, voormalig VS
ambassadeur in Moskou

The Attack on ‘Fake News’ Is Really an Attack on Alternative Media

Google manipuleerde VS presidentsverkiezingen van 2016 en censureert niet alleen linkse/alternatieve sociale media

Facebook gebruikte ‘fake news’ beschuldiging om de aandacht voor schandalen af te leiden

Twitter
weert waarheid: Paul Craig Roberts in de ban, Roberts >> de grote
criticus van de illegale oorlogen die de VS voert

Bolsonaro,
de fascistische nieuwe president van Brazilië, werd volgens Avaaz en
fake news brengers als de NYT gekozen door manipulatie via WhatsApp

Why the Coordinated Alternative Media Purge Should Terrify Everyone

Facebook (en Twitter) onderdrukt meningsvorming door het verwijderen van (echt) onafhankelijke media

Wie het nieuws controleert, controleert de wereld……

Het echte Facebook schandaal: manipulatie van de gebruikers en gratis diensten voor eertijds presidentskandidaat Obama…….

Facebook wil samen met door Saoedi-Arabië gesubsidieerde denktank censureren…. ha! ha! ha! ha! ha!

VS gebruikt sociale media om ‘fake comment’ te verspreiden en de bevolking te hersenspoelen met leugens, ofwel ‘fake news….’

Rusland krijgt alweer de schuld van hacken, nu van oplichters Symantec en Facebook……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Facebook Purges Independent Media for “Political Disinformation”

Facebook Blocks Links to Free Speech Competitor ‘Minds’

Ollongren gesteund door Thomas Boesgaard (AD), ‘Rusland verpakt het nepnieuws gekoppeld aan echt nieuws…..’ Oei!!!

Kajsa
Ollongren (D66 vicepremier): Nederland staat in het vizier van
Russische inlichtingendiensten……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

———————————————————

Wat betreft VS (en NAVO) terreur zie:

VS buitenlandbeleid sinds WOII: een lange lijst van staatsgrepen en oorlogen……….


VS vermoordde meer dan 20 miljoen mensen sinds het einde van WOII……..
Tot het jaar 2000, waar deze eeuw intussen al meer dan 2,5 miljoen
moorden aan toe zijn te voegen, moorden begaan door de VS en de NAVO
(deze terreurorganisatie stond en staat onder militair opperbevel stond
de VS, de grootste terreurentiteit op aarde…)….


List of wars involving the United States


CIA 70 jaar: 70 jaar moorden, martelen, coups plegen, nazi’s beschermen, media manipulatie enz. enz………


VS commando’s vechten o.a. in Midden- en Zuid-Amerika, aldus het VS ministerie van oorlog………


De war on drugs is veel dodelijker dan over het algemeen gedacht

Kan helaas niet alle labels aanmaken die ik zou willen toevoegen, daar de ruimte daarvoor beperkt is, het lijkt er zelfs op dat met de nieuwe (overbodige) interface voor Blogger, je straks zelfs geen labels meer kan aanmaken…… Schande!!

Frankrijk heeft 21 miljard dollar gestolen van voormalige slaven als schadeloosstelling voor de ex-slavenhouders, zoals ook Nederland dat toestond

Zoals
Nederland dit toestond, heeft ook Frankrijk de voormalige slaven laten leegkloppen voor het schadeloosstellen van de
ex-slavenhouders met plantages…… Ook in Suriname en op de Antillen
moesten de ‘vrijgemaakte slaven’, nadat Nederland in 1863 de slavernij
afschaftte, hun leven lang een schade vergoeding betalen aan hun
voormalige slavendrijvers, een regel die werd doorgevoerd door de
Nederlandse staat….. En dan durft VVD premier en aartsleugenaar
Rutte, die NB geschiedenis heeft gestudeerd, te zeggen dat de
Nederlandse staat niets met de slavernij te maken had…… 

In
Haïti, eertijds kolonie van Frankrijk, ging de Franse overheid nog
heel wat verder: niet alleen de vrijgemaakte slaven moesten zo’n
schadeloosstelling betalen aan hun eertijdse martelbeulen, de ex-slavenhouders, maar ook hun kinderen moesten daarvoor betalen….. Mocht men niet
voldoen aan de eis van Frankrijk werd er gedreigd met militair
geweld, waarvoor Frankrijk zelfs oorlogsschepen in de buurt
hield……

Het meest lullige is dat om die schadeloosstelling te kunnen betalen, ze aan de slag moesten op de plantages waar ze eerder middels martelingen moesten werken, je begrijpt dat ook de ex-slaven in Suriname en op de Antillen een weinig andere keus hadden…… Kortom de slavernij maakte plaats voor loonslavernij en zoals dit het geval is als daar sprake van is: werken tegen een appel en ei en dat gesteund door de Nederlandse overheid na afschaffing van de slavernij in 1863!!! (als opperschoft Rutte werkelijk geschiedkundige is, zou hij dit moeten weten en zou hij moeten begrijpen dat dit staatsterreur was van de bovenste plank!!)

In
totaal is Frankrijk verantwoordelijk voor het stelen van het enorme
bedrag van 21 miljard dollar, geld dat de Haïtiaanse overheid nu
terugeist van Frankrijk. Hetzelfde Frankrijk dat de economie van Haïti volkomen heeft
vernietigd, terwijl Haïti voordat de Fransen het overnamen ‘het
juweel van de Antillen’ werd genoemd, daar het eiland zo rijk
was……

Nog even
over die rol van het Nederland: het is dan ook meer dan schunnig dat
de witte Nederlandse regering nu voormalige slavenhandeleilanden van de Antillen chanteert en
hervormingen eist voordat er Coronahulp wordt geboden…….. Dit in een
tijd waarin een groot deel van de wereld het racisme tegen gekleurde
mensen spuugzat is…..

Vergeet nooit dat Nederland als Frankrijk op het huidige economische niveau is gekomen door eerdere slavernij en door het huidige neokolonialisme…… Het laatste middels de grote bedrijven die samen met de westerse politiek verantwoordelijk zijn voor de corruptie in ontwikkelingslanden…… Een corruptie die uiterst lucratief is voor deze bedrijven, niet alleen wat betreft het uitbuiten van arbeiders tegen slavenlonen, arbeiders die geen of amper rechten hebben, maar ook door het op grote schaal vervuilen van het milieu, immers men koopt politici om zodat die een oogje dichtknijpen voor de enorme vervuiling van lucht, water en bodem door bedrijven als Shell en Unilever……. 

En dan spreek ik niet eens over het dumpen tegen afbraakprijzen op de markten van ontwikkelingslanden van door de EU (en haar lidstaten) gesubsidieerde landbouwproducten en kadavers, zodat de boeren daar amper een stuiver verdienen op hun producten en velen daardoor failliet gaan (oh, nu heb ik er toch over gesproken…)…..

Het
Care2 team is een petitie gestart waarmee Macron wordt gevraagd over
de brug te komen en het straatarme Haiti te helpen: lees en teken depetitie ajb en geeft het door!! Nu nog eenzelfde eis van Suriname en de gehele voormalige Nederlandse Antillen, laten we hopen dat ook daar een petitie voor wordt gestart, daar het nu al zeker is dat het schoftenkabinet Rutte 3 niet zal betalen, Rutte weigert zelfs excuses aan te bieden, daar hij en zijn bende juist bang zijn voor een eis tot schadevergoeding…..

France
extorted $21 billion from formerly enslaved Haitians and refuses to
pay it back

Twenty-one
billion dollars.

If
it sounds like a lot of money, that’s because it is. It’s
also the amount that France forced formerly enslaved people in Haiti
to “pay back” to their former captors
 after
they successfully revolted. For
nearly 150 years
, these formerly enslaved people and their
descendants were extorted into compensating white people for “loss
of property” — in other words,
for
their own lives and bodies
.
And if they refused? France threatened to destroy the entire island,
stationing warships right off the coast.

 https://www.thepetitionsite.com/nl/825/961/991/?z00m=32485894

This isn’t just a
history lesson. It’s a reminder. The Black Lives Matter movement in
the United States has rekindled an indispensable conversation about
racism, white supremacy, and their brutal legacy — and
unfortunately it’s a legacy that white people have forced upon many
other areas of the world.

And all over the world, dominant
white-led governments are having a hard time heeding this lesson. In
2004, Haiti asked France to reimburse them for the $21 billion USD
they’d pulled out of crucial government spending — money they’d
paid for their own freedom. It took France 11 years to think it over.
Once they got around to
replying, they had a one-word answer: “Nope.”
Sign
the petition demanding that the French government
finally
do the right thing and pay Haiti back for the $21 billion they stole
from former slaves!

Additionally,
this isn’t just a symbolic gesture. Haiti
is now one of the poorest countries in the entire world
,
though before the French devastated its economy, it was so rich, it
was known as the “Jewel of the Antilles.” Today, 65% of
people there live in poverty. Saddled with this external debt, the
country’s systems of healthcare, education, housing, and more became
extremely underfunded and in disarray. The infant and maternal
mortality rates are
higher
than anywhere else in the Western hemisphere.

Meanwhile,
the GDP of France is currently around $2.8 trillion USD. That’s
trillion
with a “T.” In 2019, the country spent $53.3 billion USD on
just
their defense budget
alone. It’s no wonder “developed”
nations are some of the richest in the world, when they’ve made that
money literally off the backs of Black and Brown people all over the
world. And upwards of $21 billion of that money came from coercing
Haitians to purchase their own freedom.

https://www.thepetitionsite.com/nl/825/961/991/?z00m=32485894


But even if it weren’t
for the fact that Haiti desperately needs
their
own money back
— and
France does not — this is also just morally WRONG. France, as a
country, aspires to represent the ideals of liberty, egalitarianism,
and justice. But there is nothing admirable or just about what
they’ve done. They’ve had hundreds of years to correct this offense,
but they have not.

It’s time for France to do the morally
correct thing. France
must pay back Haiti for the $21 billion they forced the island to pay
them as “compensation” for their freedom from the horrors
and bondage of slavery!

https://www.thepetitionsite.com/nl/825/961/991/?z00m=32485894

Thank you for all that you do,

Miranda B.
The Care2 Petitions Team 

P.S.
This isn’t just a history lesson; it’s a reminder.
And
it’s time for France to finally own up to their ugly past and repay
Haiti — now.

=========================================

Zie wat betreft de ‘Coronachantage’ tijdens de BLM protesten van Curaçao, Aruba en Sint Maarten: 

EU sancties tegen Venezuela aangescherpt, waar Nederland de voormalige Antilliaanse slaveneilanden, slachtoffers van die sancties, tijdens de anti-racistische demonstraties durft te chanteren

Black Lives Matter maar niet voor neokoloniaal Rutte 3: Coronahulp voor Antilliaanse slaveneilanden alleen na hervormingen‘ (en zie de links in dat bericht)

Rellen op Curaçao, de verantwoordelijken: Raymond Knops (CDA staatssecretaris) en Kajsa Ollongren (D66 minister)

Nederland chanteert alweer Antilliaanse eilanden: nu voor hulp bij Coronacrisis

Zie ook:

Witte geschiedvervalsing in de VS: niet alleen wat betreft de ‘founding fathers’, maar ook als het gaat over ‘freedom fighters’

Politie VS arresteerde 3 zwarte misdaadslachtoffers, 3 tieners…..‘ 

Cancel
culture is volgens Raisa Blommenstijn (docent/onderzoeker universiteit
Leiden) een hellend vlak en uitholling van de vrijheid van
meningsuiting…….

Slavernij in VS nog steeds toegestaan in de grondwet: inzet slaven bij bosbranden Californië‘  

Black Lives Matter: in Brazilië wordt elke 23 minuten een zwarte jongen of man doodgeschoten door de politie……..‘ 

VS vs. Black Lives Matter en links: de federale staatsgreep tegen afzonderlijke staten

Rutte (VVD premier) maakt zich schuldig aan racistische leugens en bedrog‘(en deze hufter-figuur mag les geven aan het voorgezet onderwijs……)

De militarisering van de VS gaat ten koste van de eigen bevolking, van sociale rechtvaardigheid en van gelijkheid

#ADEMBENEMEND: Nederlandse hiphopscene laat zich horen tegen racisme

Politieracisme en -geweld tegen oorspronkelijke volkeren van Canada 

Black
Lives Matter in de VS: nog een politiemoord op een zwart gekleurde man
vanwege diens kleur, zonder dat de daders werden gestraft

New Jersey police shooting: Bodycam video released in killing of unarmed black man
(nog een zwarte man die werd vermoord door de politie en dan durft men
in de VS onder leiding van de psychopathische fascist Trump, de niet
centraal geleide organisatie Black Lives Matter, als een
terreurorganisatie neer te zetten…..) 

Black Lives Matter: toestemming vergroting van politiegeweld in Nederland moet worden gestopt

Black Lives Matter: 3 zwarte mannen gelyncht in de VS en de doodsbedreiging tegen coureur Bubba Wallace

BLM:
Politie VS schiet, vermoordt en zet meer mensen gevangen dan andere
ontwikkelde landen: ‘de cijfers’ van CNN, vooral schrikbarend als het om
gekleurde mensen gaat

Trump en Fox zijn uit op een militaire coup‘ (o.a. over de bemoeienissen van Trump met de demonstraties tegen racistisch politie geweld)

Rayshard Brooks: weer een gekleurde VS burger die om niets werd vermoord door de politie

Black Lives Matter, maar niet voor BBC First: Midsomer Murders met racist John Nettles wordt gewoon uitgezonden

Leopold
II en wit geweld in Congo: Geert Jan Hahn (BNR) weer eens uit de bocht:
een beeld van 150 jaar geleden is het oudste beeld in België
‘ 

Vriendschappelijke en handelsrelaties met landen die minderheden vervolgen moeten worden gekapt

Militairen op de straten van Washington: VS op weg naar een burgeroorlog

Obama en ‘change’ n.a.v. de moord op George Floyd: een ongelofelijke hypocriet aan het woord 

Brekend nieuws: militairen op straat in Washington!! 

‘Donald Trump geeft gekleurde burgers een schop na, mensen die al extra worden getroffen door COVID-19

VS politiegeweld tegen demonstranten is illegaal volgens internationale wetten: VN veroordeel dit geweld!!‘ 

Black Lives Matter: een cartoon

Trump
poseert met bijbel, waarvoor hij een vreedzame demonstratie met grof
geweld middels traangas en rubberkogels uit elkaar heeft laten jagen

Politiemoord
op George Floyd: de druppel die de emmer deed overlopen, waar tevens
sociale achterstand een motivering is, zoals in Frankrijk, Chili en
andere landen
‘ 

Anti-racisme demonstratie in Amsterdam reden voor hysterische ophef

Uitrusting Politie VS versus die van medisch hulpverleners‘ 

Politie VS infiltreert protesten n.a.v. de dood van George Floyd en zet aan tot geweld‘ 

George Floyd: de voortdurende politiemoorden op gekleurden in de VS: de witte overheersing met vervolging van gekleurden…..

Trump wil sociale media ontdoen van factcheckers die de Republikeinen de bel aanbinden vanwege nepnieuws en andere bagger

Ab Osterhaus (viroloog en farmaceut-lobbyist) wil mondkapjes en stelt dat 90% van de Nederlanders nog geen Coronabesmetting heeft gehad

Vanmorgen in het ‘vurige debat over mondkapjes’ op Radio1 en BNR, was het o.a. de beurt aan Osterhaus, grootlobbbyist van de farmaceutische industrie, om weer eens een duit in de Coronazak te doen. Na 8.30 u. was hij te beluisteren op BNR en daar stelde hij voorstander te zijn van een fikse uitbreiding van de mondmasker plicht…… Niet dat wetenschappelijk bewezen is dat landen waar deze plicht geldt het fundamenteel beter doen dan landen als Nederland waar dit alleen verplicht is in het openbaar vervoer…… Ho ho, Azijnpisser: volgens Osterhaus is dat wel degelijk het geval, dus dat het wel een fundamenteel verschil maakt….. ha! ha! ha! ha! Ach ja, Osterhaus staat vooral bekend om zijn misleidende adviezen!!

   Ab Osterhaus: 'We zouden dat virus nu gewoon het land uit kunnen ...

   Grootlobbyist en volksverlakker Osterhaus

Dat was het nog niet beste bezoeker: Osterhaus durfde keihard te beweren dat 90% van de Nederlandse bevolking nog niet in aanraking is geweest met het Coronavirus…… Waar haalt hij deze Corona-onzin vandaan?  Het ontbreekt in Nederland ten enenmale aan het testen van de bevolking, hoe kan flapdrol Osterhaus dan zeggen dat 90% van de bevolking nog niet in aanraking is geweest met COVID-19??? Immers die 90% is nog niet getest!!

Het is duidelijk dat Osterhaus de angst erin wil houden, zodat iedere Nederlander straks een vaccinatie tegen COVID-19 neemt, zo gauw er een vaccin voorhanden is…… Tja hij is niet voor niets grootlobbyist van de farmaceutische maffia…..

Osterhaus heeft blijkbaar ook een onderzoek op Schiphol gedaan naar de bevindingen van buitenlanders die ons land bezoeken en het gebruik van mondmaskers/kapjes. Hij stelde dat buitenlandse reizigers verbaasd zijn dat hier geen mondkapjes/maskers plicht bestaat….. Als deze reizigers niet onmiddellijk doorreizen en de trein, of de taxi nemen, moeten ze wel degelijk zo’n benauwd, onzinnig onding op de kop zetten!! (de meeste buitenlanders op Schiphol reizen door; een schande van formaat die hub-functie van dit vliegveld, waarvan de omwonenden fysiek en geestelijk het slachtoffer zijn, bovendien wordt er voor elk geland vliegtuig € 80,– betaald, dit om die vervloekte en zwaar vervuilende hub-functie te kunnen behouden voor de KLM……)

Zie ook:

Coronavirus: RIVM met buitenlands onderzoek naar mondkapjes, weergegeven door ‘gevoelspsychologen’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!‘ 


COVID-19 testen op antilichamen van o.a. Roche, Quest en Abbott zijn waardeloos‘ (en zie de links in dat bericht voor meer artikelen over het Coronavirus)

Voor meer berichten over Osterhaus en/of nog veel meer berichten over het Coronavirus, klik op het desbetreffende label, direct onder dit bericht.

Beste bezoeker dit was het voor vandaag, moet nog wat mantelzorgen. Morgen meer berichten, tot dan!

‘Vechtpartij met honderden asielzoekers’ blijkt fake news te zijn

Gistermorgen vroeg  in het Radio1 nieuws en het nieuws op BNR het bericht dat ‘honderden asielzoekers in asielzoekerscentrum (AZC) Budel in gevecht waren geraakt’, een ‘mooi bericht’ voor fascisten als PVV baas Wilders en FVD plork Baudet…..

Op Radio1 verscheen al snel een correctie het zou om 15 asielzoekers gaan die slaags waren geraakt, echter BNR hield het eerdere bericht erin, niet voor niets daar veel luisteraars van dit station op z’n zachtst gezegd ‘extreem rechts’ zijn…….* (Jurgen van de Berg, godbetert presentator van het ‘onafhankelijke NOS journaal’ op Radio1, probeerde ook nog even het eerdere verhaal erin te houden door te stellen dat er waarschijnlijk wel honderden toeschouwers waren, alsof dat hetzelfde is als meedoen en of dat zelfs maar de waarheid zou zijn….) 

 

Nu nog kan je deze berichten terugvinden op Google, ofwel de leugenaars die dit bericht brachten zijn niet van zins hun woorden openlijk te corrigeren……. Uiteraard houdt ook de Telegraaf deze leugen in leven…..**

Het is overigens een wonder dat er niet veel meer vechtpartijen ontstaan in AZC’s als je ziet hoe lang mensen daar moeten wachten op een beslissing of ze mogen blijven, sterker nog veel asielzoekers met een status moeten noodgedwongen langer blijven in deze AZC’s….. (gegarandeerd als dit Nederlanders zou overkomen dat men met grote regelmaat op de vuist zou gaan….)   

En weer kon er haat worden gezaaid tegen asielzoekers, voor het overgrote deel vluchtelingen uit landen waar het westen illegaal oorlog voert……

*  Niet alleen luisteraars maar bijvoorbeeld ook fascistoïde BNR columnisten als schreeuwlelijk Zwagerman en de bolronde sufferd Hammelburg, waar die laatste intussen iedereen die kritiek heeft op de huidige inhumane neoliberale maatschappij en dit durven te ventileren op de sociale media, wegzet als kakkerlakken…… Wie gebruikten dit soort woorden ook al weer eerder in de geschiedenis?? Oh ja: nazi’s en andere fascisten!! 

** Marianne Zwagerman, columnist voor BNR durfde gisteren te stellen dat men (in linkse kringen, Ap) de Telegraaf verantwoordelijk houdt voor WOII….. Uiteraard probeerde deze fascist de rol van de Telegrof tijdens WOII te bagatelliseren, terwijl deze krant een uiterst dubieuze roil speelde tijdens deze oorlog….. De Telegrof stond achter de Duitse bezetting van ons land, niet voor niets werd deze krant na de oorlog verboden, echter daar wist prins Bernhard, de zelfbedachte stadhouder van Hitler in ons land, een paar jaar later een eind aan te maken…….

Elon Musk (CEO Tesla en SpaceX) speelde een smerige rol in de Bolivia ‘Lithium Coup’

Elon
Musk heeft duidelijk gemaakt een enorme psychopaat te zijn, zoals de
overgrote meerderheid van CEO’s en CFO’s van (grote) bedrijven en de
directeuren van kleine tot middelgrote ondernemingen. Niets nieuws
dus, behalve dan dat Musk nog wel een stap verder gaat. Deze megalomane schoft gaf toe dat hij onderdeel was van de coup tegen de
democratisch gekozen president Evo Morales, de eerste president van
de meerderheid van de bevolking, de oorspronkelijke bewoners van dit
land, die een paar honderd jaar lang werd geregeerd en geterroriseerd door de witte
minderheid…… Deze witte minderheid maakte en maakt deel uit van de gewelddadige
psychopaten uit Europa die tevens verantwoordelijk waren voor de
genocide op de oorspronkelijke bewoners van Latijns Amerika en dus ook in Bolivia……

Het is
Musk te doen om lithium, de belangrijkste grondstof voor het maken
van accu’s voor elektrische auto’s (nog een nadeel van elektrisch
rijden!! zo meer daarover), waarvan Peru en Bolivia grote voorraden hebben in
hun bodem….. Wat betreft Venezuela vist de VS nog achter het net,
echter ook daar wordt gewerkt aan een coup om de democratische
gekozen president Maduro weg te krijgen, daar zijn voormalige collega
en president Chavez als Morales een groot aantal bedrijven
nationaliseerde, bedrijven die de grondstoffen van het land plunderden en
daarvoor de leden van de corrupte voorgaande regeringen van grote bedragen aan geld
voorzagen, zodat deze grote bedrijven vooral uit de VS en Canada zich zonder moeite de grondstoffen konden
toe-eigenen, grondstoffen die behoren aan het volk van Venezuela…… Eén van de belangrijkste grondstoffen van Venezuela is coltan, een erts dat als lithium belangrijk is voor de smartphone…… (immers lithium wordt niet alleen gebruikt voor de accu’s van elektrische auto’s, maar wordt ook gebruikt voor de accu’s van smartphones)

Letterlijk
had Musk het gore lef te zeggen dat: “We will coup
whoever we want! Deal with it.”, nadat de VS op Twitter werd
beschuldigd van het organiseren van de coup in Bolivia, vorig jaar
november en dat vooral om de enorme voorraad lithium in dat
land…….. De coup wordt dan ook de ‘Lithium Coup’ genoemd…… Met zijn woorden gaf Musk tevens aan dat hij volledig achter de agressieve imperialistische buitenlandpolitiek staat van de VS, ofwel de immense terreur die de VS elders uitoefent…..

Bolivia
en Venezuela hebben nog steeds met een grote onderlaag in de
maatschappij te maken, die het weliswaar onder Morales, Chavez en
Maduro een stuk beter verging dan onder de voorgaande regeringen (en
wat in Bolivia nu weer wordt gecorrigeerd door de huidige illegale
door de VS geparachuteerde junta), maar er blijft nog genoeg te doen
om deze mensen een duurzame ‘eerlijke toekomst’ te garanderen en daar
wensen de VS, de EU, Canada en Australië, inclusief de grote
bedrijven als Tesla van Musk uit die landen, een dikke stok voor te
steken…….

Zoals
al even opgemerkt: de elektrische auto is allesbehalve duurzaam, niet
alleen vanwege lithium maar ook de productie van die auto’s en accu’s
is allesbehalve duurzaam, hetzelfde geldt voor het enorme woud aan
laadpalen dat in de straten nodig zal zijn voor die elektrische
auto’s….. Daarbij moet niet vergeten worden dat deze auto’s
behoorlijk zwaar zijn door de grote accu’s die nodig zijn t.b.v. de
voortstuwing, ofwel ze gebruiken enorm veel elektriciteit…..

Er
is maar één redelijk duurzame manier van autorijden en dat is op
waterstof, waar men telkens weer over zegt dat de productie daarvan energie slurpend is (zoals de elektrische auto’s dat ook zijn). Echter voor de huishoudens en bedrijven moeten grote windparken
op zee worden gebouwd, windparken die voor een fiks deel van het jaar
(althans als alle plannen doorgaan, daar veel windprojecten worden
afgeblazen) te veel elektriciteit zullen opwekken, deze overbodige
elektriciteit zou aangewend moeten worden voor de productie van
waterstof en daarmee kan je echt duurzaam elektrisch rijden!!* Je zou
daar zelfs een apart windpark voor kunnen aanleggen op zee (en gezwets
dat je die vanaf het strand kan zien, men wil deze parken meer dan 5
kilometer uit de kust bouwen en die 5 kilometer is precies de grens
van wat je kan zien vanaf het strand, althans als het helder weer is!!)…..

Al
blijf ik ervan overtuigd dat wanneer de mensheid nog bestaat over een
paar honderd jaar, men zich zal verbazen dat de mens met al haar
gebreken met auto’s over wegen mochten razen….. Ga maar na: naast mensen die bijvoorbeeld slecht geslapen hebben
en die ‘s morgens achter het stuur stappen, of mensen die met ruzie van huis gaan en hetzelfde doen, heb je ook nog te maken met mensen
die bijvoorbeeld te kampen hebben met een psychose, zouden in feite niet achter het stuur mogen stappen, levensgevaarlijk! Echt
duurzaam vervoer is dan ook openbaar vervoer dat zelfstandig rijdt,
vaart en vliegt (op z’n best met directe controle van mensen)

Elon
Musk? Het is de hoogste tijd om zijn Tesla’s te boycotten, bovendien
zijn het auto’s die enorm veel problemen hebben!!

Het
volgende artikel nam ik over van Information Clearing House en
verscheen eerder op teleSur (onder het artikel kan je klikken
voor een ‘Dutch vertaling’, dit neemt wel wat tijd in beslag):

Elon
Musk Confesses to Lithium Coup in Bolivia

By
teleSUR

July
27, 2020 “
Information
Clearing House

–  The billionaire CEO of Tesla and lithium-exploiting
capitalist has admitted his role in the November coup.

The CEO
of the U.S.-based Telsa car manufacturer has admitted to involvement
in what President Morales has referred to as a “Lithium Coup.”

We
will coup whoever we want! Deal with it.” was Elon Musk’s
response to an accusation on twitter that the U.S. government
organized a coup against President Evo Morales, so that Musk could
obtain Bolivia’s lithium.

Foreign plunder of Bolivia’s
lithium, in a country with the world’s largest known reserves, is
widely believed to be among the main motives behind the November 10,
2019 coup.

Lithium, a critical component of the batteries used
in Tesla vehicles, is set to become one of the world’s most
important natural resources as manufacturers seek to obtain it for
use in batteries for electric cars, computers, and industrial
equipment.


Elon Musk @elonmusk

Another government stimulus package is not in the best interests of the people imo

Armani  @historyofarmani

You know what wasnt in the best interest of people? the U.S. government organizing a coup against Evo Morales in Bolivia so you could obtain the lithium there.

5:14 PM · Jul 24, 2020

The defacto
administration of Jeanine Añez has already announced its plan to
invite numerous multinationals into the Salar de Uyuni, the vast salt
flats in Potosi, which holds the precious soft metal. 

Right-wing Vice
Presidential candidate and running mate to Añez, Samuel Doria
Medina, proposed a Brazilian-Bolivian project which would use lithium
from the town of Uyuni.

Meanwhile, letter
from the coup regime’s Foreign Minister Karen Longaric to Elon
Musk, dated march 31st, says “any corporation that you or your
company can provide to our country will be gratefully welcomed.”

Kawsachun News  @KawsachunNews

Authorities from Chayanta, Norte Potosi say Bolivia’s lithium is being ransacked from the indigenous peoples.

(voor de video in dit Twitterbericht, zie het origineel)

Social movements have
repeatedly warned that lithium and natural resources would be
surrendered to foreign capital by coup authorities, in a reversal of
plans by Evo Morales’ Movement Towards Socialism (MAS)
administration to process the lithium within Bolivia rather than
exporting the raw material to the global north.

The project
represented a rejection of the neocolonial relationship Latin
American countries have often had with the imperialist cores. 

Bolivia’s former MAS
government oversaw the production of batteries and its first electric
car by the
Yacimientos
de Litio Bolivianos

(YLB) state company, in partnership with German company ACISA. In the
deal, the Bolivian state kept majority control. 

With the agreement now
scrapped along with countless other state projects, and with
elections now thrice delayed by the illegitimate defacto
authorities, the people of Uyuni and social movements around the
country say they’ll continue to oppose the ongoing privatization
and are organizing against the return of looting of Bolivia’s
natural resources by ruthless and exploitative foreign capital.

teleSUR English  @telesurenglish

Lithium is why the #UnitedStates-backed a coup in #Bolivia.

#EvoMorales#DonaldTrump

3:00 PM · Dec 26, 2019

(ook voor de video in dit bericht, zie het origineel)

La
nueva Televisión del Sur C.A. (TVSUR) RIF

Click
for

Spanish,
German,
Dutch,
Danish,
French,
translation- Note-
Translation
may take a moment to load.

===============================

* Studenten van de TU Delft hebben een procedé ontwikkeld waarmee ze waterstof kunnen omzetten in korrels, die na watertoevoeging gebruikt kan worden als brandstof, zo zou je in de toekomst een cassette kunnen kopen, schuif die in je auto, water toevoegen en je kan een elektromotor aandrijven, een volkomen schoon systeem, met veel lichtere auto’s dan de middels accu’s elektrische voortgedreven exemplaren!! 

Zie wat betreft de elektrische auto: ‘Laadpalen subsidie: met de elektrische auto richting een doodlopende weg‘ (en zie de links in dat bericht)

Voor meer berichten over o.a. Bolivia en de coup, zie:

Bolivia: OAS heeft gelogen over verkiezingen: Evo Morales onterecht afgezet middels staatsgreep!

Bolivia: de coup heeft alles te maken met grondstoffen

NOS liegt weer over Evo Morales (Boliviaanse president) die met coup werd afgezet


Bolivia coup een ‘CIA job’, aldus anonieme Duitse veiligheidsanalist, met lessen voor de toekomst


Bolivia: misdadigers die vechten voor het kapitalisme


NOS met fake news over Bolivia


Bolivianen eisen hun president terug


Bolivia: staatsgreep maakt eind aan succesvol presidentschap Evo Morales 

Bolivia’s Evo Morales ‘unhurt’ after helicopter emergency landing

Bolivia Closes 2018 Among The Highest Economic Growth Rates

Bolivia’s Remarkable Socialist Success Story: President Evo Morales has transformed his country’s economy with an unapologetically left-wing agenda.


NAVO gaat VS helpen in Zuid-Amerika terreur uit te oefenen: Colombia lid van de NAVO……..


VS couppleger in Venezuela belooft VS Venezolaanse olie als hij de macht heeft overgenomen‘ 

Halliburton en Chevron hebben groot belang bij ‘regime change’ in Venezuela‘ (zie de links in dat bericht naar meer artikelen over Venezuela)


9 ‘ex-FARC rebellen’ vermoord door leger Colombia: FARC-EP opgericht


Mensenrechten-
en milieuactivisten worden massaal vermoord in Brazilië en Colombia,
waar het laatste land NAVO bases heeft…….


Koenders heeft vrijlating gegijzelde Spoorloos makers in Colombia bewerkstelligt……. AUW!!!


Paus Franciscus in Colombia om vrede te prediken……


People of Brazil: my sincere condolences with ‘your’ fascistic, psychopathic president Bolsonaro……


VS commando’s vechten o.a. in Midden- en Zuid-Amerika, aldus het VS ministerie van oorlog………


NAVO naar Zuid-Amerika? Weg met dit agressieve, terroristische bondgenootschap, NU!!!


Bolton geeft toe dat de VS een fascistisch beleid voert……

Voor meer berichten over Venezuela en/of E. Musk, klik op het betreffende label, direct onder dit bericht. Wat betreft Musk, ook een bericht over zijn SpaceX programma waarbij hij de bewoners van een stadje zwaar heeft misleid……

Terwijl het aantal besmettingen op de West bank toeneemt, heeft Israël een Palestijns COVID-19 testcentrum vernietigd

Terwijl
het aantal besmettingen onder de Palestijnen toeneemt op de West Bank
heeft Israël een COVID-19 testcentrum in Hebron vernietigd, dit is
niets anders dan pure terreur!! Hoeveel bewijs wil je nog hebben voor
het feit dat Israël de bezette gebieden wil ontdoen van Palestijnen,
eerst middels etnische zuivering, laat deze terreurstaat nu zien dat
het de Coronacrisis misbruikt om grote aantallen Palestijnen ten
slachtoffer te laten vallen aan COVID-19, ofwel het maakt Israël totaal niet uit dat Palestijnse mensen sterven aan het virus, ‘hoe meer hoe beter’, zal Palestijnenslachter, oorlogsmisdadiger en de uiterst corrupte Netanyahu denken, de schoft die ongelofelijk genoeg nog steeds premier van Israël is……..

In
zogenaamd Israëlische gebied neemt het aantal besmettingen hand over
hand toe, wat de afgelopen dagen leidde tot grote protesten in Israël
tegen het Coronabeleid van de regering Netanyahu, daar wordt wel over
bericht, terwijl het vernietigen van een Palestijns Corona
testcentrum de reguliere westerse media niet haalt…… Afgelopen zondagmiddag
in het Radio1 nieuws van 12.00 u. NOS correspondent
voor Israël, Ties Brock, deze vond het nodig om de zwaar
corrupte Palestijnenslachter Netanyahu te verdedigen voor diens
Coronabeleid, waar hij de corruptie van Netanyahu, ook onderwerp van
die protesten onbesproken heeft gelaten……. 

Ach het is als met de door de EU en dus ook van Nederland ondersteunde ontwikkelingsprojecten voor de Palestijnen die vernietigd worden door Israël, de media in het westen spreken er amper of geen kwaad van…….

De vernietiging van het Palestijnse COVID-19 testcentrum kwam al helemaal niet ter sprake in het lulpraatje van Brock en ik kan ook niets in andere Nederlandse media vinden over deze ongelofelijke terreurdaad….. Dacht dat de NOS een
onafhankelijke zendgemachtigde was…. Oh nee, gelul, het tegendeel
heb ik al ‘iets te vaak’ moeten concluderen op deze plek……

Over Netanyahu gesproken: elke andere premier die zo zou zijn verweven met misdaad
(en dan spreek ik niet eens over de misdaden tegen de menselijkheid
en oorlogsmisdaden die Netanyahu heeft begaan) was al lang onderwerp van sancties
geweest, maar niet in de EU of in de afzonderlijke EU-lidstaten en in de VS al helemaal niet…..
(en nogmaals dan spreek ik niet eens over de massamoord op de
Palestijnen door deze ordinaire misdadiger…..) Hier heb je een
bewijs van goed gedrag nodig voor zelfs de sufste bedrijven die je op
wilt zetten, echter als de Israëlische premier een misdadiger blijkt
te zijn, blijft de EU gewoon kapitalen steken in de fascistische
apartheidsstaat Israël…… Dit gaat zelfs door terwijl datzelfde
Israël (alweer zoals gezegd) EU projecten voor de Palestijnen blijft vernietigen………
Hoe is het gvd mogelijk??!!!

Vraag me zelfs af hoe christenen nog steeds achter Israël blijven staan, blijkbaar moeten deze mensen nog eens les krijgen in wat hun jezus zegt in de bijbel……. Hoe kan je achter een volk blijven staan dat een ander volk zo verdrukt dat deze mensen letterlijk geen leven meer hebben en dagelijks worden getreiterd en vernederd door jonge Israëlische psychopathische militairen zoals de Palestijnen op de West bank meerdere keren per dag overkomt, althans als ze al niet overhoop worden geschoten, zoals zoveel ongewapende Palestijnen en zelfs hun kinderen in de Gazastrook is overkomen…… Als je dit als christen goedkeurt moet je wel behoorlijk ziek in de bol zijn, al helemaal als je denkt dat deze terreur tegen het verdrukte Palestijnse volk de wil van god is!!

Israel
destroys COVID-19 testing clinic in Hebron as cases soar

“When
we woke up in the morning to find the building destroyed, we were
shocked,” landowner Raed Maswadeh tells Mondoweiss

By
Yumna Patel
July
23, 2020

Israeli bulldozers and excavators demolishing the COVID-19 testing clinic on Tuesday morning (Photo courtesy of Raed Maswadeh)

Israeli
bulldozers and excavators demolishing the COVID-19 testing clinic on
Tuesday morning (Photo courtesy of Raed Maswadeh)

As the number of coronavirus cases
in Palestine continue to soar, Israeli forces demolished this week a
COVID-19 testing clinic in the city of Hebron, the epicenter of the
outbreak in the occupied West Bank.

According to locals, Israeli forces
demolished the clinic in the middle of the night, just before sunrise
on Tuesday morning.

Mockups for the COVID-19 testing clinic in Hebron. (Photo courtesy of Raed Maswadeh)

Mockups
for the COVID-19 testing clinic in Hebron. (Photo courtesy of Raed
Maswadeh)

Tuesday’s demolition took place
just over one week after Israeli forces delivered
a stop-work order on the building
.

The order gave the landowner, who
had charitably donated the plot to the Hebron Municipality, 96 hours
to prove he had building permits.

If he did not provide
Israeli-approved building permits, the order said, the clinic would
be destroyed.

The owner of the land, Raed
Maswadeh, told
Mondoweiss
that over the course of the past week, he had been working with
Israeli authorities to retrieve the proper building permissions. 

Because the land, located right at
the entrance to Hebron City, is located in Area C, any sort of
construction or work on the land requires Israeli permission — a
nearly impossible feat, as Israel overwhelmingly denies any
Palestinian building requests in Area C. 

Just 24 hours before the
demolition, Maswadeh and his lawyer were allegedly told by the
Israeli Civil Administration office in Beit El that the permits were
approved, and the clinic would not be destroyed.

We thought everything was fine,
and we were really relieved,” Maswadeh told
Mondoweiss.
“So when we woke up in the morning to find the building destroyed,
we were shocked,” he said. 

Remnants
of the COVID-19 clinic in Hebron (Photo courtesy of Raed Maswadeh)

According to Maswadeh, Israeli
authorities notified his lawyer of the demolition via email in the
evening hours of Monday, after his lawyer had closed his office for
the day. 

Maswadeh described the actions of
the Israeli military and civil administration as “shady,” saying
that it was “inhuman” to demolish a COVID-19 clinic in the midst
of the pandemic. 

My family donated our land, and
put in hundreds of thousands of shekels of our own money to build
this clinic,” Maswadeh said, adding that he was driven to start the
project after his grandfather passed away due to COVID-19
complications. 

This was our way of honoring my
grandfather’s memory and helping our community,” he said. “But
Israel does not care about that, and they clearly don’t care about
Palestinians dying because of the coronavirus.”

Yumna
Patel

 

Yumna Patel
is the Palestine correspondent for Mondoweiss.

Echte democratie is onbestaanbaar zolang de reguliere media de bevolking manipuleren met fake news, andere leugens en (neoliberale) propaganda

Caitlin Johnstone heeft een paar weken terug een artikel geschreven waarin ze aantoont dat
de steenrijke eigenaren van de reguliere (massa-) media de hersenen
van het volk bewerken met neoliberale propaganda (het is overduidelijk dat deze
‘ideologie’ ten grondslag ligt aan deze gekmakende propaganda)….. Met die
propaganda weten de eigenaren van deze media het volk dusdanig te
manipuleren dat het stemt op de kandidaten die deze steenrijke
figuren als beste kandidaten neerzetten in hun mediaorganen, ofwel van een echte democratie is al
lang geen sprake meer….. 

Om nog maar te zwijgen over de grote invloed die bedrijven kopen door presidentskandidaten met grote bedragen te steunen, bedragen waarmee kandidaten in de media worden geplugd, zie wat dat betreft ook Facebook dat politieke advertenties accepteert die bomvol leugens staan en dan durft Zuckerberg te blaten over Russiche manipulatie, ook al een leugen van formaat……

Hoorde op 8 juli jl. toevallig op Radio1 ene Mary ter Steege, een socioloog
die het roddelen promoot, daar het goed zou zijn voor de sociale
samenhang en mensen bij de les houdt, ofwel men stemt de mening die
men over een bepaald onderwerp of persoon heeft af op wat anderen daarvan vinden
en corrigeert mensen die een afwijkende mening hebben….. Kijk zo
stelde ter Steege het niet letterlijk, maar daar komt haar
onzinpraatje wel op neer…… 

Zoals je begrijpt wordt met roddelen
tevens de mening van de eigenaren van de reguliere media als leidend
onderling afgestemd, media die bewezen tientallen meters aan dossiers
hebben volgeschreven met fake news (nepnieuws) en andere leugens, dit in een innige
samenwerking met geheime diensten, die bekend staan om hun leugens, en liegende politici als Rutte, die men dan ook de
hemel in prijst, zelfs met het Coronadossier, terwijl Rutte c.s.
gigantisch heeft lopen blunderen (ook) op dat gebied en dat in feite
nog steeds doet…… Dat Rutte een aartsleugenaar is heeft hij ook meermaals tijdens de Coronacrisis bewezen, bijvoorbeeld met de keiharde leugen dat de intensive care afdelingen vol lagen met jonge mensen…… En wat zeggen de reguliere media over dit soort leugens? Liegen hoort bij politiek bedrijven……..

Johnstone haalt ook de enorme leugen uit de VS aan waarin wordt gesteld dat Rusland de Taliban betaalt om aanslagen te plegen op VS militairen, alsof de Taliban daar een dergelijke reden voor nodig heeft….. Deze leugen is dan ook bedoeld om te voorkomen dat de Trump administratie meer troepen terugtrekt uit Afghanistan……. Ongelofelijk dat zelfs de media hier deze leugens geloven, sterker nog: zelfs het Nederlandse leger doet mee en spreekt van ‘een zorgelijke situatie….’ ha! ha! ha! ha! ha! Wat een stel smerige oplichters!! 

Roddel
is in het verleden ‘iets te vaak’ de oorzaak geweest voor
volksgerichten en voor het uitstoten van mensen uit
gemeenschappen, ofwel roddel is één van de manieren om angst en haat te zaaien…… Extreem rechtse partijen, beter gezegd fascistische partijen, de nazi’s
en hun opvolgers de neonazi’s, gebruikten en gebruiken die roddel om het volk op te hitsen tegen
minderheden, daarvoor liegt men zelfs keihard in het openbaar, zie nu
weer wat fascisten als Wilders, Baudet en hun slippendragers aan
leugens ventileren, voor een groot deel gericht tegen minderheden en
mensen die links zijn (al zien die sukkels zelfs de PvdA als een
linkse partij…. ha! ha! ha! ha!). Ik lach wel, maar de achterban
van de PVV en FVD zien die leugens als waarheid en gebruiken die dan
ook in roddels over minderheden…… (terwijl velen niet eens een
vertegenwoordiger van zo’n minderheid kennen, ofwel ze hebben een
buur die tot zo’n minderheid behoort, waar men dan over zegt dat deze
een uitzondering is en wel ‘een goede burger’ is…..)

Lees het
artikel van Johnstone waarin ze zoals gezegd m.n. stelt dat er van
een echte democratie geen sprake kan zijn als de reguliere (massa-)
media de hersenen van het volk bespelen met leugens die mits ze maar
een paar keer herhaald worden, zich als feit in de hersenpan van die
mensen nestelen……. Jammer dan ook dat scholing van jongeren er
niet op gericht is om vragen te stellen bij het nieuws in de
reguliere media, terwijl er meer dan voldoende bewijs is dat die
media het volk van A tot Z manipuleren……… Ach ja, scholing is ook gericht op zo min mogelijk kritisch zijn en vooral een volgzame burger te worden…..

As
Long As Mass Media Propaganda Exists, Democracy Is A Sham

by
Caitlin
Johnstone

A
new Reuters/Ipsos poll has reportedly found that a majority of
Americans believe the completely discredited narrative that the
Russian government paid Taliban-linked fighters to kill the occupying
forces of the US and its allies in Afghanistan.

“A
majority of Americans believe that Russia paid the Taliban to kill
U.S. soldiers in Afghanistan last year amid negotiations to end the
war, and more than half want to respond with new economic sanctions
against Moscow, according to a Reuters/Ipsos poll released on
Wednesday,”
Reuters
reports
.

“Overall,
60% of Americans said they found reports of Russian bounties on
American soldiers to be ‘very’ or ‘somewhat’ believable, while 21%
said they were not credible and the rest were unsure,” says
Reuters.


Reuters



@Reuters

Most Americans believe Russia targeted U.S. soldiers, want sanctions in response, Reuters/Ipsos poll shows https://reut.rs/2VXsv5m

View image on Twitter

1,080

Those
21 percent are objectively correct: the story is not credible, and
it’s not even close. Gareth Porter
shows
in 
The
Grayzone

how the “Bountygate” narrative is so utterly baseless that
even US intelligence agencies have dismissed it, Joe Lauria of
Consortium
News
explains
how it doesn’t make any sense on its face, and
FAIR’s
Alan MacLeod

breaks down the appalling journalistic malpractice that went into
circulating this incredibly thinly sourced story to the mainstream
public.

The
story advances no solid facts or verified information. What it does
advance is
pre-existing
imperialist agendas

like
remaining
in Afghanistan
,
killing the last of the remaining nuclear deals with Moscow, and
manufacturing public support for new Russia sanctions.

And
yet a majority of people believed it, and still believe it. The
narrative that Russia paid Taliban fighters to kill occupying forces
is now regarded as an established fact in many key circles, despite
being backed by literally zero facts.

If
people were as objective and adept at critical thinking as
we
tend to believe we are
,
the mass media’s unconscionable facilitation of a brazen cold war
psyop would by itself have killed off all public trust in the
institution of mass news reporting. But people
are
not as objective and adept at critical thinking

as we tend to believe we are. People have many cognitive biases which
distort our ability to objectively process information and understand
events, including
one
which causes us to believe something is true

just because they’ve heard it said multiple times. This makes us
easily susceptible to mass media propaganda, where our encounters
with daily news headlines can shape our perception of what’s going on
in the world regardless of whether or not those headlines are backed
by actual facts.


Gareth Porter


@GarethPorter

“Bounty-Gate” is the Pentagon’s main chance to keep the U.S. war in going for a while longer. Push-back against those in Congress exploiting this fraud is needed to deprive the Pentagon and its allies from succeeding in this scheme. https://bit.ly/3filROQ

359

This
latest poll is a perfect example of how
the
plutocrat-owned media
 manipulate
public opinion in the interest of establishment agendas with brazen
propaganda campaigns, but it is just the most recent example. Over
and over and over again we see public perception of what’s going on
distorted by lies inserted into their minds by the corporate news
media, like when half a year
after
the invasion of Iraq
seven
in ten Americans believed

Saddam Hussein was responsible for the 9/11 attacks. All it took to
trick them into believing this and supporting the invasion was
repeatedly mentioning 9/11 and Saddam in the same breath, despite
there never being any evidence whatsoever for any such thing.

This
kind of manipulation is not rare, it is ubiquitous and ongoing. Every
single day the plutocratic media are putting ideas in people’s minds
which favor the establishment upon which said plutocrats have built
their kingdoms, normalizing
the
insane status quo

and manufacturing support for agendas which bolster it. This is not
some delusional conspiracy theory, it’s a well-documented fact to
which
many
mainstream journalists have testified
.

As
long as this remains the case in our society, democracy cannot exist
in any meaningful way. As long as a loose alliance of plutocrats and
government operatives are able to consistently manipulate the way a
critical mass of people think and vote, then you cannot rightly say
that the people are in charge of the fate of their nation. If the
majority is consistently in alignment with the plutocrats whose
outsized media influence enables them to dominate the public
narrative, then voting necessarily reflects the will of those
plutocrats, not the people.

Even
if you changed everything else that is wrong with the current system,
nothing would change if the plutocratic class retained its
ability to manipulate the way people think and vote. You can fix
America’s garbage election integrity, end gerrymandering, even get
money out of politics, but as long as the plutocratic class is still
using its wealth to manipulate public thought in support of its
interests, people would keep voting the way they’re manipulated to
vote.

Manipulation
is a key ingredient in any long-term abusive relationship, because
people don’t tend to stay in abusive situations unless they are
manipulated into doing so. This is true whether you’re talking about
romantic partnerships, governments, or globe-spanning power
structures. We don’t use the power of our numbers to end this abusive
relationship where we are at the whim of crushing austerity,
exploitative neoliberalism, endless war and rapacious ecocide,
because we’re being manipulated into staying.

And,
just like with any other abusive relationship, there comes a time to
leave before it’s too late. That time is now. We can begin by
expanding
awareness of what’s really going on
,
both
inwardly
in ourselves and outwardly

by sharing truthful information with others. In so doing, we stand a
chance at making ourselves impossible to propagandize effectively and
using our strength in numbers to force real change.

________________________

Thanks
for reading! The best way to get around the internet censors and make
sure you see the stuff I publish is to subscribe to the mailing list
for my 
website,
which will get you an email notification for everything I publish. My
work is 
entirely
reader-supported
,
so if you enjoyed this piece please consider sharing it around,
liking me on 
Facebook,
following my antics on
Twitter,
checking out my podcast on either 
YoutubesoundcloudApple
podcasts
 or Spotify,
following me on 
Steemit,
throwing some money into my tip jar on 
Patreon or Paypal,
purchasing some of my 
sweet
merchandise
,
buying my books 
Rogue
Nation: Psychonautical Adventures With Caitlin Johnstone
 and Woke:
A Field Guide for Utopia Preppers
.
For more info on who I am, where I stand, and what I’m trying to do
with this platform, 
click
here
.
Everyone, racist platforms excluded, 
has
my permission
 to
republish, use or translate any part of this work (or anything else
I’ve written) in any way they like free of charge.

 

Bitcoin
donations:1Ac7PCQXoQoLA9Sh8fhAgiU3PHA2EX5Zm2

Caitlin
Johnstone

| July 9, 2020 at 2:29 am | Tags:
afghanistan,
bountygate,
democracy,
poll,
propaganda,
reuters,
Russia
| Categories:
Article,
News
| URL:
https://wp.me/p9tj6M-2dD

Britney Spears: geen rechten, uitgesloten van haar eigen leven en ontdaan van haar burgerrechten

Ben
bepaald geen fan van de muziek van Britney Spears, maar het schrijven van het Care2
team over deze popster deden mij de haren te berge rijzen….

Na
geestelijk in de knoop te hebben gezeten in 2007, zag Britneys vader de
kans schoon en stelde dat zijn dochter aan een vroegtijdige dementie
leidt (dementia praecox) en kreeg zeggenschap over Britney en
alles wat zij had, kortom deze opperploert kreeg het voor elkaar dat ze onder curatle werd gesteld en hij het beheer kreeg over haar vermogen…. (‘van je familie moet je het hebben…’) Britney zou aan een bipolaire stoornis lijden
en dat schijnt in Groot-Brittannië hetzelfde te zijn als een volledige
dementie….. Ze is intussen al vele jaren een gevangene in haar eigen leven, waar ze in feite onder huisarrest staat en van zo ongeveer alle rechten is ontdaan…… Ze mag: -niet trouwen, -haar eigen kinderen zien, -niet stemmen, of -contact hebben met de buitenwereld……  

Ze
raakte haar rijbewijs kwijt voor het leven, even ter vergelijking,
onlangs werd in Schotland een hufter, die dronken iemand doodreed,
veroordeeld tot een korte gevangenisstraf en de ontzegging van de
rijbevoegdheid voor 5 jaar…… Voorbeelden te over van dit soort
vonnissen, ook in ons land, maar als je toevallig een geestelijke
stoornis hebt die heel goed is te behandelen ben je blijkbaar voor
het leven je rijbewijs kwijt, ook al heb je nooit een ongeluk
veroorzaakt…… (ook in Nederland kan je je rijbewijs kwijtraken als je geestelijk in de knoop hebt gezeten…..)

Lees
het volgende ontluisterende verhaal waaraan een petitie is verbonden
die wij ook kunnen tekenen, lees en teken deze ajb en geeft het door!!!
Britney moet bevrijd worden uit haar maatschappelijke isolement dat nu al 12 jaar duurt (en juist van zo’n isolement kan je daadwerkelijk knettergek worden….)……. Ik kan haar isolement niet anders zien dan een heel smerige misdaad tegen de menselijkheid!!!

No rights and locked uot of her own life for 12 years

This
global superstar is kept under lock and key, with NO rights over her
life, money, health, or even her children. Sign the petition to Free
Britney now!
 

She’s
an adult woman — 38 years old — and a multi-millionaire popstar.
It might seem difficult to sympathize with someone who seems so
powerful, but
every
day is a surreal nightmare in which she’s treated like a child
,
locked up in her own home, with all her rights stripped away. Under
the tight supervision and control of a conservatorship,
Britney
Spears is not allowed to
get
married, see her own children, refuse medications, vote, communicate
with the outside world, drive a car, or leave her home.

Upwards of 99% of her earnings are immediately taken away, and she’s
not even allowed to see where they’re going. And if she wants to
protest her conditions? Well that’s too bad, because
she’s
also barred from hiring an attorney.
 

This
all started back in 2007 when Britney was going through a highly
publicized divorce and mental health crisis. Seeing a sparkling,
golden opportunity, Britney’s father rushed in. Claiming the
26-year-old was afflicted with “early onset dementia” that
rendered her utterly incompetent, he won something called a
“conservatorship” that gave him
complete
and unlimited control over both his daughter and her $138 million
annual income.
 

Conservatorships are designed for people who are extremely old or ill
and unable to make safe decisions about their lives, such as
Alzheimer’s patients. Something as serious and as infantilizing as
this legal mechanism should
never
be taken lightly.     
She’s
an adult woman — 38 years old — and a multi-millionaire popstar.
It might seem difficult to sympathize with someone who seems so
powerful, but
every
day is a surreal nightmare in which she’s treated like a child
,
locked up in her own home, with all her rights stripped away. Under
the tight supervision and control of a conservatorship,
Britney
Spears is not allowed to
get
married, see her own children, refuse medications, vote, communicate
with the outside world, drive a car, or leave her home.

Upwards of 99% of her earnings are immediately taken away, and she’s
not even allowed to see where they’re going. And if she wants to
protest her conditions? Well that’s too bad, because
she’s
also barred from hiring an attorney.
 

It
has been 12 years since that time. For those 12 years, Britney Spears
has been kicked out of the driver’s seat of her own life, and if we
don’t speak out, that could turn into a life-long sentence. While
Britney has been diagnosed with Bipolar Disorder, that is
nowhere
near

the same thing as dementia. Struggling with depression, anxiety,
bipolar, or any other type of emotional pain shouldn’t automatically
categorize anyone as lesser humans whose lives and empowerment are
ripped away from them.
If
you’ve ever had a mental health crisis before, this could be you.

No person should be treated like this.
Sign
the petition to demand an end to Britney Spears’s conservatorship
now!

Thank
you for all that you do,

Miranda
B.
The Care2 Petitions Team

P.S.
She was in pain, so her greedy, opportunist father pounced. Now she’s
been infantilized and constrained for more than a decade. Sign
the petition to help Free Britney