Oekraïne: belangrijke punten die niet mogen worden vergeten, ondanks de propagandawals die over ons heen wordt gereden

Niemand wil oorlog, althans als je een weldenkend mens bent en niet deel uitmaakt van een regering van een land dat bekendstaat als oorlogszuchtig, wie er ook aan het bewind is, het grootste voorbeeld hier is de VS dat vanaf 1945 tot nu, met hulp van haar NAVO-partners, maar liefst meer dan 25 miljoen mensen over de kling heeft gejaagd en dat met illegale oorlogen, het executeren van verdachten middels drones, geheime militaire operaties en nooit te vergeten het grote experiment van het loslaten van een atoom- en waterstofbom op de Japanse steden Hiroshima en Nagasaki, waarmee dat land een volkomen overbodige massaslachting heeft aangericht…… (en dan durft men in de media met grote woorden te stellen dat de Russische inval in Oekraïne de grootste oorlog is sinds WOII, alsof bijvoorbeeld de illegale oorlogen tegen Vietnam, Irak en Libië nooit hebben plaatsgevonden…..)

Niemand wil oorlog behalve als je de CEO, aandeelhouder en arbeider bent van een wapenfabriek of fabriek van ander oorlogstuig, wat zover gaat dat deze CEO’s en aandeelhouders ook nog eens grote politieke invloed hebben, iets wat wordt onttrokken aan de aandacht van het publiek, dat moet geloven dat er alleen gerechtvaardigde oorlogen worden uitgevochten en dat het westen alle recht heeft om oorlog te voeren waar het zo uitkomt….

Niemand wil oorlog, waar de reguliere westerse media de illegale oorlogen van de VS zo verkopen dat er amper verzet is in datzelfde westen…… Ondanks dat die media weten dat ze maar al te vaak de woorden uit de VS hebben gepropageerd, woorden die later bleken te bestaan uit smerige leugens, ondanks dat plaatsen die media geen rectificatie, laat staan dat ze zich echt verontschuldigen voor leugens die aan miljoenen het leven hebben gekost…..

Ook de huidige oorlog van Rusland tegen Oekraïne wordt grootscheeps aangepakt door diezelfde media, maar nu staat men wel aan de andere kant immers het gaat om Rusland en niet de VS dat miljoenen moorden op haar conto heeft……. Vanaf 2014 zijn de burgers van de zich afgescheiden staatjes Luhansk en Donetsk gedemoniseerd in de reguliere media, althans als men al berichtte over die volksrepublieken, men durft het nu zelfs openlijk aan met te zeggen dat al vanaf 2014 Russische troepen in die staatjes aanwezig waren, zonder ook maar één flinter aan bewijs, nee het feit dat geheime diensten als terreurorganisatie CIA stellen dat dit zo is zijn voldoende, ook al weet men bij die media dat deze bloedige schoftenorganisatie vooral erg goed is in liegen……. 

Waarom berichten de reguliere westerse media niet over de neonazi-bataljons die zich schuldig hebben gemaakt aan intussen ontelbare oorlogsmisdaden tegen de bevolking van die twee staatjes?? Waarom berichten die media niet over het feit dat er bijna het jaarrond NAVO oefeningen worden gehouden langs de westgrens van Rusland, oefeningen zelfs op het binnenvallen van Russisch grondgebied?? Waarom hebben diezelfde media nooit eens uitgezocht hoe het stond met de afspraken die met de NAVO werden gemaakt na het opheffen van de Sovjet-Unie, o.a. met Gorbatsjov, de laatste Sovjet-president, afspraken die ook met de toenmalige Duitse bondskanselier Kohl werden gemaakt?? Waarom herhalen die media keer op keer dat de landen zelf mogen beslissen of ze lid willen worden van de NAVO, in tegenspraak met de gemaakte afspraken??

Waarom brengen de reguliere westerse media niet het feit dat Rusland een wereldmacht is en dat het uitermate gevaarlijk is om telkens weer gemaakte afspraken te schenden, tot en met het INF-verdrag, ook van belang voor ons mocht er een Derde Wereldoorlog uitbreken, waarbij Nederland één van de eerste Russische doelen zal zijn, daar wij nu eenmaal VS kernwapens op ons grondgebied hebben……. Wapens waarover onze regering noch de luchtmacht iets hebben te zeggen, we mogen ze hooguit afleveren op Russisch grondgebied met de meer dan achterlijke dure Join Strike Fighter (JSF of F-35), een straaljager uit de VS die deze aanduiding niet eens mag dragen vanwege de slechte prestaties op gebied van rennen, klimmen en wenden, een ‘straaljager’ waarvan de stealth modus al lang is gekraakt door Rusland en China…….  (de loodzware JSF kan zich wat betreft de genoemde eigenschappen nog net meten met de A-10 Thunderbolt uit de 70er jaren…..) 

Hoe is het mogelijk dat niemand begrijpt dat een wereldmacht 20 jaar lang tarten uiteindelijk tot actie van die wereldmacht zal leiden, zoals nu gebeurt…… (kan jij je militaire oefeningen van Rusland of China langs de grenzen van de VS voorstellen?? Ik niet: WOII zou al lang een feit zijn geweest…..) Hoe is het mogelijk dat niemand begrijpt dat Rusland etnische landgenoten in het buitenland zal helpen als ze te maken krijgen met een zwaar ongelijke strijd en worden afgeslacht, zoals in Georgië gebeurde en nu al acht jaar in Oekraïne….

Hoe is het in godsnaam mogelijk dat er nu duizenden de straat op gaan terwijl ze amper of niet te zien waren na de massaslachtingen die de VS in diverse illegale oorlogen heeft uitgevoerd…….. Waarom ging en gaat men de straat niet op voor de genocide die de Saoedische terreurcoalitie met grote hulp van de VS uitvoert in Jemen, intussen moeten daar al meer dan 500.000 mensen zijn omgekomen door de blokkades (op zee met hulp van de VS), bombardementen op ziekenhuizen (zelfs van Artsen zonder Grenzen >> MSF), gemeenschapsgebouwen, moskeeën, markten, schoolbussen, woonwijken, akkers (zo dat er niet geoogst kan worden…), waterzuiveringsinstallaties en de daaraan hangende infrastructuur (die grote cholera-uitbraken hebben veroorzaakt). Een jaar gelden werd bekend gemaakt dat er alleen al 100.000 kinderen zijn omgekomen, ofwel vermoord door de gruwelijke acties van de Saoedische terreurcoalitie….. (uiteraard is het aantal doden onder kinderen intussen flink verder gestegen……)

Hoe is het mogelijk dat men amper of niet de straat opgaat als fascistische apartheidsstaat Israël het verdrukte Palestijnse volk met massa’s tegelijk vermoord in de openluchtgevangenis Gazastrook?? Waarbij deze gestolen staat zelfs hele flatgebouwen met raketten heeft vernietigd?? Hoe is het mogelijk dat er amper iemand de straat opgaat als Israël aantoonbaar etnische zuiveringen en zelfs een langzame genocide uitvoert op dat verdrukte volk?? 

Bedenk bij de vorige twee zaken, dus Jemen en de Palestijnen, dat dit nog maar twee van de vele voorbeelden zijn, waarbij westerse landen en hun bevolking wegkijken van grootschalige westerse terreur, om nog maar te zwijgen over de grote westerse bedrijven die schatrijk worden van de corruptie in arme landen, corruptie die ze maar al te graag in stand willen houden en die ten koste gaan van de bevolking, natuur en milieu in zo’n land…….

Natuurlijk is het vreselijk wat er in Oekraïne gebeurt, maar vergeet niet dat het grootste deel van de bevolking daar achter het uitvoeren van oorlog tegen de bevolking van de afgescheiden staten Luhansk en Donetsk stond…. Waarom hebben zij zich niet verzet tegen deze ongelijke strijd die vooral burgers trof en die voor het overgrote deel werd gevoerd door neonazi-bataljons?? Ik weet het: dat is geen excuus om deze mensen te vermoorden, maar wat het wel zegt en dat met al het voorgaande is dat het westen, met de VS voorop volledig verantwoordelijk is voor wat er nu gebeurt in Oekraïne…… (de VS dat middels haar CIA nota bene ook de opstand en coup tegen de democratisch gekozen president Janoekovytsj heeft betaald met 4 miljard dollar, deze zaken heeft georganiseerd en zelfs geregisseerd, om daarna de zwaar corrupte neonazi Porosjenko te parachuteren als juntaleider….. Bewijzen te over, o.a. in WikiLeaks, maar niet terug te vinden in de archieven van de reguliere westerse media die nu zo hoog van de toren blazen…….

Hiermee dacht ik dat het voldoende was voor dit bericht tot ik vanmorgen op Radio1 de extra nieuwsuitzendingen en het ‘geschiedenis programma OVT (‘onvoltooid verleden tijd’) van de VPRO hoorde. In de extra nieuwsuitzendingen alleen aandacht voor de oorlog in Oekraïne, oh nee ik vergis me, men had nog één ander onderwerp: Belarus ofwel Wit Rusland, waar de autocratische heerser Lukasjenko een grondwetswijziging in voorbereiding heeft die eerdere presidenten onschendbaar maakt voor welke aanklacht dan ook…. Wit-Rusland doet niet mee aan de oorlog, maar het is duidelijk dat men in het westen de link tussen Rusland en dat land warm aan de oppervlakte wil houden….. Echter bijvoorbeeld geen nieuws over een 90 jarige Palestijnse vrouw die van de Israëlische autoriteiten een uitzettingsbevel kreeg voor haar huis en waarmee het zeker is dat haar huis zal worden vernietigd, en god het valt nog mee dat ze niet de opdracht kreeg dit zelf te doen, daar ze anders ook nog voor de kosten op moet draaien, zoals de fascistische apartheidsstaat Israël gewoon is te doen….. 

Dag in dag uit gaat deze terreur door, afgelopen week werd nog een jongen met het syndroom van down gearresteerd door ‘heldhaftige’ zwaar bewapende Israëlische militairen (lees: terroristen), de jongen begreep bij god niet wat er aan de hand was en verzette zich, hij begreep wel dat deze schoften hem kwaad wilden doen…….. Kijk over dat soort zaken hoor je nooit in het Radio1 nieuws van de zogenaamd onafhankelijke zendgemachtigde NOS…… Wat je wel hoort is dat wanneer Israël een flat met een raket opblaas in de Gazastrook, dat de Palestijnen altijd degenen zijn die zijn begonnen, alsof zij in 1948 illegaal een staat hebben gesticht……

OVT had o.a. de zwaar uit de nek lullende Christ Klep (een specialiteit van deze figuur) en Laura Staring in de uitzending. Nadat ik afhaakte werd er gesteld dat de Oekraïners die zich tijdens de Tweede Wereldoorlog aansloten bij het nazi-Duitse leger, dit deden uit vaderlandslievende bedoelingen, met geen woord werd gesproken over de vreselijk slachtpartijen die deze ronduit nazi’s aanrichtten onder de Joden, Roma en Sinti….. Toen Staring vertelde dat Rusland al vanaf 2014 bezig is met verhalen over neonazi’s in Oekraïne, haakte ik misselijk geworden af….. De VS heeft de opstand en coup in Oekraïne betaald, georganiseerd en geregisseerd en maakte dankbaar gebruik van bewapende neonazi’s, die sinds die tijd ook nog eens de burgers van de afgescheiden staatjes Luhans en Donetsk hebben bestookt met bombardementen…… Voorts was het in 2014 al heel snel duidelijk dat de regering van de corrupte neonazi Porosjenko werd gecontroleerd door de neonazi’s, Niets daarover in OVT en gegarandeerd dat men het niet heeft gehad over de honger van de NAVO naar meer lidstaten, zoals gezegd volkomen tegen de afspraken in met de voormalige Sovjet-president Gorbatsjov…… (voorts zie daarover wat ik hiervoor en in andere berichten al heb geschreven)

Het volgende artikel van Caitlin Johnstone is wat betreft het voorgaande duidelijker, lees het en geeft het door, tijd dat de blinddoeken van de westerse volkeren worden weggenomen!!

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice
: choose ‘Engels’
[english] so you can recognise your own language [the Google
translation is first in dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognise there
language translated in english]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit. K
opieer
het artikel en plaats het links in de app, je ziet rechts Italiaans
staan als je daar op klikt kan je kiezen voor Nederlands)

 

 

Twelve Thoughts On Ukraine

by Caitlin Johnstone

 

Listen to a reading of this article:

Putin has launched a full-scale invasion of Ukraine,
the goal of which he claims is not to occupy the country but
to “demilitarize” and “de-Nazify” it. We’ve no reason to put blind faith
in any of those claims. Only time will tell.

As of this writing dozens have reportedly been killed so far. All war is horrific. We can only hope that this one winds up being the least horrific a war can be.

Some thoughts:

1.
This whole thing could very easily have been avoided with a little bit
of diplomacy. The only reason that didn’t happen was it would have meant
the US empire taking a teensy, weensy step back from its agenda of
total planetary domination.

I’ve
seen people call it “sad” or “unfortunate” that western powers didn’t
make basic low-cost, high-yield concessions like guaranteeing no NATO
membership for Ukraine and having Kyiv honor the Minsk agreement, but
it’s not sad, and it’s not unfortunate. It’s enraging. That they did
this deserves nothing but pure, unadulterated, white hot rage.

2. Narrative managers have been working furiously to quash all discussion of #1, however. Like our good friend Michael McFaul here:

Michael McFaul

@McFaul

Please don’t give Putin propagandists a platform on your media platforms. There is a time and place for hearing two sides of an issue. This tragic moment in European history is not one of them. Do not give false equivalency to voices of evil and voices of good.

1:46 PM · Feb 24, 2022Twitter Web App

6,111 Retweets

328 Quote Tweets

23.8K Likes

 

This
is one of the most influential Russia “experts” in the western world
decrying propaganda while demanding media outlets enact propaganda.
Saying what your government wants said instead of objective reporting
the truth is the thing that propaganda is.

Please don’t report facts on your media platforms. Don’t let anyone talk about the known actions by NATO powers and Kyiv which experts have long warned would lead to this situation.
You’re not allowed to talk about the known US/NATO/Ukraine actions
which demonstrably led us to where we’re at. You’re only allowed to say
Putin attacked Ukraine completely unprovoked, in a vacuum, solely
because he is evil and hates freedom.

Your loyalty is to the US empire, not to truth. Whoever controls the narrative controls the world.

3.
It’s funny how everyone keeps referring to this as a “World War 2-style
invasion” instead of a “US-style invasion”. It’s not like examples of
military invasions ended in the 1940s.

Speaking of which:

4. Look at this.

Rep. Eric Swalwell

@RepSwalwell

Kyiv and Kharkiv are being bombed. The largest invasion on our planet since WW2. Republicans are rooting for the Russians. God be with Ukraine and democracy.

4:14 AM · Feb 24, 2022Twitter for iPhone

21.3K Retweets

2,608 Quote Tweets

97.4K

Likes

These
people actually believe it’s legitimate to call this “the largest
invasion on our planet since WW2.” Just snip out all the pages from the
history books between 1950 and 2003 to make western imperialists feel
good about themselves. Unbelievable.

5.
The primary risk of nuclear war is not that anyone will choose to start
one, it’s that one could be triggered by miscommunication, malfunction
or misunderstanding amid the chaos and confusion of escalating cold war
tensions. This nearly happened, repeatedly, in the last cold war.

Cold war brinkmanship has far too many
small, unpredictable moving parts for anyone to feel confident that
they can ramp up aggressions without triggering a nuclear exchange.
Nobody who feels safe with these games of nuclear chicken understands
what they really are.

We
survived the last cold war by sheer, dumb luck. We were never once in
control. We just got lucky. There’s no reason to trust that we’ll get
lucky again. We need to abandon this madness and pursue detente
immediately.

Truly
terrifying times. If Biden cuts off Russia from the global banking
system in retaliation (very possible, if not likely), Russia has states
they consider that a declaration of war. People truly don’t understand
just how on the brink we are

— Secular Talk🎙 (@KyleKulinski) February 24, 2022  *

6.
After the bombs drop and I’m dying of radiation poisoning, with my
final breath I’m going to thank Joe Biden for denying Putin the moral
victory of an assurance that Ukraine won’t join NATO.

7.
Probably goes without saying but just in case: anyone who supports any
kind of western military confrontation with Russia is an enemy of our
entire species.

8.
It would now seem the US power alliance has a choice between either (A)
escalating aggressions against Russia to world-threatening levels or
(B) doing what anti-imperialists have been begging them to do for years
and pursuing detente. This is exactly where anti-imperialists have been
warning we could wind up if the US didn’t work toward detente with
Russia, while being called Kremlin agents and Putin lovers the entire
time for years on end.

All
the people who’ve called us crazy over the years for warning that cold
war brinkmanship against Russia could lead to hot war are the same
people calling to ramp up the brinkmanship now that our warnings proved
true. Perhaps some serious re-evaluation is in order.

The
solution to a crisis that was created by cold war brinkmanship is not
more cold war brinkmanship. The solution to a crisis that was created by
cold war brinkmanship is detente.

9.
Assertions made by secretive government agencies based on classified
intelligence should always be subjected to aggressively intense
scrutiny, 100 percent of the time, without exception and without
apology, regardless of the fact that those assertions occasionally
happen to prove true.

 

10. It
sure is a lucky coincidence that westerners have spent the last few
years being persuaded to hate Russia by their governments and media.
Otherwise the west’s dramatic response to this act of aggression might
be difficult to get them to consent to.

11. Remain
intensely skeptical of all news coming out of Ukraine. Since 2016 the
western empire has been running an extremely aggressive narrative
management campaign about Russia the likes of which we’ve never seen
before. The news media have been fully complicit in this mass-scale
psyop. Watch and wait for hard evidence of every claim made. Recall how snipers were used during the 2014 coup in Kyiv to kill protesters and pin the blame on the ousted Yanukovych government.

12.
Unpopular opinion but I think those who are crowing that this marks the
dawn of a multipolar world may be jumping the gun a bit. If the US
empire can succeed in crippling Russia’s economy and fomenting unrest,
balkanization and collapse there, it knocks out a key pillar of China’s
support system, and China is the ultimate target in all these
unipolarist maneuverings.

If
it can do this (and that’s a big if, I know), at that point the empire
can set to work on China without its guard bear there to protect it.
Which of course would have been the plan all along. Which of course
would be why the empire and its propaganda engine have been acting so
weird these last few years.

_____________________________

My work is entirely reader-supported, so if you enjoyed this piece please consider sharing it around, following me on FacebookTwitterSoundcloud or YouTube, or throwing some money into my tip jar on Ko-fiPatreon or Paypal. If you want to read more you can buy my books. The best way to make sure you see the stuff I publish is to subscribe to the mailing list for at my website or on Substack, which will get you an email notification for everything I publish. Everyone, racist platforms excluded, has my permission to
republish, use or translate any part of this work (or anything else
I’ve written) in any way they like free of charge. For more info on who I
am, where I stand, and what I’m trying to do with this platform, click here.

Bitcoin donations:1Ac7PCQXoQoLA9Sh8fhAgiU3PHA2EX5Zm2

Caitlin Johnstone | February 24, 2022 at 5:04 pm | Tags: invasion, nato, Russia, ukraine, war
| Categories: Article, News
| URL: https://wp.me/p9tj6M-2TB

Comment    See all comments

============================================

Het laatste Twitterbericht wordt niet meer weergegeven in het artikel van Caitlin, geen idee waarom.

———————————-

Voorts zie: ‘Oekraïne: wie jarenlang een wereldmacht tart moet niet opkijken als deze uiteindelijk optreedt

Oekraïne: Rusland erkent Luhansk en Donetsk, de westerse wereld alweer hypocriet op de kopEn zie de links in dat bericht!!

Westerse Oekraïne leugens

Oekraïne: Russische ‘propaganda’ is informatie die VS propaganda weerlegt

Oekraïne: waarom niet
de reguliere media direct laten leiden door de CIA en is de VS wellicht
bezig met de voorbereiding van een aanval op Rusland

De Krim het echte verhaal: geen annexatie maar de vrijwillige aansluiting bij Rusland, zelfs Oekraïners stemden voor

Propaganda niet alleen voor oorlogsvoering maar levensbepalend zoals die voor het Verdrag van Maastricht

Generaal Stoss: VS ziet een ‘epische nucleaire dreiging’ van China en Rusland

Oekraïne
crisis: het feit dat het westen dit sprookje in de wereld hielp ‘heeft
voorkomen’ dat een Russische inval plaatsvond…….
‘ (en zie de links in dat bericht!!)

BREKEND NIEUWS:
Oekraïne crisis: de CIA heeft Disney overgenomen: beweringen zonder enig
bewijs dat Rusland een ‘false flag video’ gebruikt zijn ‘waar….’
‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Nederlandse marine doet mee aan VS oorlogshitserij tegen China‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Oekraïne: het conflict berust puur op aannames die werden en worden gelanceerd door de VS en haar NAVO-partners(en zie de links in dat bericht!! Waarvan je de eerste hieronder vindt)

Oekraïne: westerse ‘stabilisatie van het conflict’: levering van wapens, straaljagers en troepen‘ 

VS begint ‘troll farm’, alsof Hollywood en de massamedia al niet genoeg VS propaganda maken……….‘ (en zie de links in dat bericht!!

Strijd opgelaaid in Oost-Oekraïne tussen het leger en ‘door Rusland gesteunde rebellen’, aldus BBC World Service‘ (en zie de oudere links in dat bericht!!)

———————————

Hier nog wat links naar andere berichten over VS terreur: VS vermoordde meer dan 20 miljoen mensen sinds het einde van WOII……..
Dit tot het jaar 2000, wat betreft deze eeuw zijn er intussen meer dan 5
miljoen moorden aan toegevoegd, moorden begaan door de
VS en NAVO-lidstaten, inclusief Nederland (waar terreurorganisatie NAVO
altijd onder militair opperbevel
stond en staat van de VS…)….

VS buitenlandbeleid sinds WOII: een lange lijst van staatsgrepen en oorlogen……….

List of wars involving the United States

CIA 70 jaar: 70 jaar moorden, martelen, coups plegen, nazi’s beschermen, media manipulatie enz. enz………‘ (!!!!)

9/11: de reden voor twintig jaar westerse terreur o.l.v. de VS waarbij meer dan vijf miljoen mensen werden vermoord‘ (en zie de links in dat bericht!!)

CIA rekruteert folteraars met een beroep op vrouwenemancipatie: een fikse rel in de VS

Michael Hayden (ex-CIA en generaal b.d.): niets mis met martelingen door Gina Haspel…..

US Airstrikes Killing Hundreds of Civilians in Syria’s Raqqa

VN waarschuwt de VS voor het maken van een onacceptabel aantal Syrische burgerslachtoffers met haar bombardementen…….‘ Waar de VS zich niets van heeft aangetrokken…

VS gaf sinds 2001 meer dan 5,9 biljoen dollar uit aan (illegale) oorlogen, ofwel: $ 5,933.000.000.000…….‘ (tot 2018…..)

VS is grootste producent van vluchtelingen, aldus VN rapport……….‘ (en zie de links in dat bericht!!)

VS subsidiëring van neonazi’s in Oekraïne, neonazi’s die ook fascisten uit de VS trainen……
(!!!!) Lees dat bericht mensen, weet je meteen dat de EU en de NAVO neonazi’s
steunen met hun geldelijke en wapenhulp aan dat land!! (voor de NAVO
trouwens de normaalste zaak van de wereld: dat steunen van
fascisten…..) En dan te bedenken dat premier Rutte en minister van
Buitenlandse Zaken Hoekstra onlangs een
krans hebben gelegd bij een monument voor met name omgekomen
neonazi’s……
(op 8 februari 2022 heb ik de opmerking over de kranslegging door Rutte en Hoekstra aan deze link toegevoegd) 

Hier een foto van dit walgelijk gebeuren met aartsleugenaar Pinokkio:

 

VS verwijt Iran nucleaire chantage, chantage waar de VS zichzelf schuldig aan maakt‘ (en zie de links in dat bericht!!)

En
nogmaals:
het is de allerhoogste tijd dat journalist Julian Assange wordt
vrijgelaten uit de
smerige isolatiefolter waarin hij nu al bijna 3 jaar volkomen onterecht
vastzit voor het openbaren van zware oorlogsmisdaden begaan door de VS
(toegegeven in officiële gelekte documenten van de VS!!!)……. Het is
zelfs de taak van een ieder om zware misdaden aan te geven!!! Deze
documenten plus beeldmateriaal zijn te vinden in WikiLeaks!!

De Azijnpisser: gezondheid

Helaas zal ik vandaag niet in staat zijn nog een bericht te posten, ben druk met m’n ontslag uit het ziekenhuis.

Zoals ik eerder al schreef, ben ik vorige week donderdag opgenomen voor een openhartoperatie met 3 omleidingen (‘bypasses’). Vorige week vrijdag vond deze plaats, maar er waren fikse complicaties. Zo bleek zich een harde schil op het hartzakje te hebben gevormd door een langdurige pericarditis (een ontsteking op het hartzakje). In plaats van de geproduceerde troep weg te kunnen vegen, zoals men gewoon is te doen, is men uren bezig geweest deze schil stukje bij beetje te verwijderen (‘een huzarenstukje’), daarna bleek dat het niet mogelijk was om meer dan 1 omleiding te kunnen maken, daar de andere 2 aders te klein waren. De operatie duurde meer dan 5 uur.

Afgelopen woensdag heeft men daarom 3 stents gezet, de bedoeling was 2, maar men zag al snel dat er nog 1 extra moest worden geplaatst. Heb alles goed doorstaan en mag vandaag naar huis, ik ben wel doodmoe (heb vanaf de nacht van vorige week vrijdag op zaterdag tot nu 28 uur geslapen) 

Bij deze mijn grote dank voor het kundig werk van het hartteam van het HagaZiekenhuis (aan de Leyweg), voorts grote dank aan het keihardwerkend verplegend personeel van de hartafdeling, het al even hard werkend huishoudelijk personeel en de brancardiers!! (het is me duidelijk geworden dat door verkeerde bezuinigingen van de kabinetten Rutte 1, 2 en 3 ook dit ziekenhuis een tekort aan personeel heeft, waardoor het personeel zich over de kop moet werken)

Vanaf morgen weer de ‘gewone berichten’.

Voor berichten over de westerse propaganda aangaande de situatie in Oekraïne, zie o.a. mijn laatste hiervoor geposte bericht. 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice
: choose ‘Engels’
[english] so you can recognise your own language [the Google
translation is first in dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognise there
language translated in english]
)

Oekraïne: wie jarenlang een wereldmacht tart moet niet opkijken als deze uiteindelijk optreedt

De VS, haar NAVO partners en de ‘regering’ in Kiev zijn voor honderd procent verantwoordelijk voor wat er gebeurt in Oekraïne…..

Wie al bijna 20 jaar lang alle bezwaren van Rusland tegen de uitbreiding van de NAVO aan haar bloedige militaire laarzen lapt en wie bijna het jaarrond militaire oefeningen houdt langs de Russische westgrens en daarbij zelfs oefent op het binnenvallen van Russisch grondgebied, wie daarbij een volgende staat wil inlijven in dat bloedige bondgenootschap, een staat die NB met neonazi-bataljons de burgers van de twee kleine Oost-Oekraïense volksrepublieken Luhansk en Donetsk al meer dan 8 jaar bombardeert en daarbij alle wapenstilstanden negeert, moet niet vreemd opkijken als wereldmacht Rusland uiteindelijk ingrijpt om ten eerste de burgers van die staatjes te beschermen en Oekraïne te denazificeren en te zorgen dat dit land zich niet ook bij de NAVO aansluit…… De verantwoordelijken? De VS en haar oorlogshond die zich NAVO of in het Engels NATO laat noemen……

Vanmorgen ‘mooie sfeerimpressies’ uit Oekraïne met schieten en bommen op de achtergrond (BNR), vreemd genoeg waren die bommen en geweerschoten niet te horen op de achtergrond, althans tot ik afhaakte en men sprak over de West-Oekraïense stad Lviv….. En wat waren de voor een groot deel door ons via de belasting betaalde figuren van anti-Russische denktanks Raam Op Rusland (ROR), Clingendael en het Haags Centrum voor Strategische Studies (HCSS) blij met het gebeuren alsof ze wilden zeggen: “Ik heb je toch gewaarschuwd”, terwijl dit geteisem nooit een negatief woord overhad voor de neonazi-batajjons als Azov, die bijna 8 jaar lang de ene oorlogsmisdaad na de andere begingen en dat na een door de VS georganiseerde opstand en staatsgreep, waarvoor oorlogsmisdadiger Killary Clinton maar liefst 4 miljard dollar uittrok voor ze als minister van buitenlandse zaken onder ‘vredesduif’ Obama aftrad om zich te richten op de verkiezingen van 2016…… 

Deze coup leidde tot het zich aansluiten via een door internationale waarnemers als eerlijk beoordeeld verlopen referendum bij Rusland door het overgrote deel van de bewoners van De Krim, (inclusief de oorspronkelijke bewoners) en de afscheiding van Oekraïne door de staatjes Luhansk en Donetsk, daar al die burgers niet wensten te leven onder de zwaar corrupte neonazi Porosjenko, die door de VS werd geparachuteerd om de door deze bewoners democratisch gekozen president Janoekovytsj te vervangen……  

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice
: choose ‘Engels’
[english] so you can recognise your own language [the Google
translation is first in dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognise there
language translated in english]
)

 

En dan wil ik als laatste wijzen op de tekst in de volgende afbeelding die door Twitter werd verwijderd, het publiek mag de waarheid immers niet weten…….

Image

=============================

Zie ook: ‘Oekraïne: Rusland erkent Luhansk en Donetsk, de westerse wereld alweer hypocriet op de kopEn zie de links in dat bericht!!

Dierenmishandeling: Nederlands Herseninstituut martelt apen op een vreselijke manier

Weer een bericht over hoe mensen totaal zinloos apen martelen, te walgelijk voor woorden. Dit keer zijn het medewerkers van het Nederlands Herseninstituut weer eens de daders……. Het Nederlands Herseninstituut, een goed doel volgens de flutorganisatie CBF, is onderdeel van de Koninklijke Nederlandse Academie van Wetenschappen (och gottegod, nog een ‘fijn instituut’ dat zich koninklijk mag noemen van het koningshuis beheerst door de zogenaamde Oranjes…..)

Er is al lang een methode om deze testen te doen op een manier die wel werkt: met menselijke cellen en geavanceerde computermodellen, de zogenaamde Research Modernisation Deal (RMD).*

En dan worden dierenactivisten die zich verzetten tegen deze vreselijke martelingen in de reguliere media weggezet als terroristen, terwijl het martelen van deze arme dieren wel tot de ernstigste vorm van terreur moet worden gerekend!!!

Lees het bericht van Animal Rights en teken de petitie ajb, aan deze totaal zinloze marteling van dieren moet onmiddellijk een eind worden gemaakt!! (en zegt het voort!!)

 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice
: choose ‘Engels’
[english] so you can recognise your own language [the Google
translation is first in dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognise there
language translated in english]
)

 

 

Weerzinwekkende hersenexperimenten op apen

Animal Rights info@animalrights.nl via eprov.nl

Foto: aap 

APEN HEBBEN CONTINU DORST

In
het Nederlands Herseninstituut, verbonden aan de Koninklijke
Nederlandse Akademie van de Wetenschap (KNAW) in Amsterdam, worden weerzinwekkende experimenten uitgevoerd op apen. De dieren worden onderworpen aan een strikt waterregime. Ze krijgen pas water als ze hun taken goed uitvoeren en niet meer dan 100 ml per dag. Op deze manier worden de apen gedwongen mee te werken.

De dieren krijgen ook implantaten in hun hersenen.
Ze worden urenlang vastgemaakt in een stoel, terwijl ze taken moeten
uitvoeren. Ze blijven natuurlijk niet uit zichzelf stilzitten, daarom
wordt er met cement een fixatiestaafje vastgemaakt aan hun schedel.

 

Foto van een aap met een staafje aan zijn hoofd in het Herseninstituut

Aap in het Nederlands Herseninstituut. Bron: www.nin.nl

VERVANG DIERPROEVEN

Vanaf 2015 tot nu vonden er vier experimenten plaats, waarbij tientallen resusapen akelige instrumenten ingeplant kregen.
De experimenten gaan vooral over het bestuderen van de hersenen, onder
andere om zo een prothese te kunnen ontwikkelen voor slechtzienden.
Experimenten die ook al met succes zijn uitgevoerd op menselijke
vrijwilligers!

Willem, drie van de vier experimenten lopen dit jaar af. Voor ons is de maat vol. Wij eisen dat het KNAW geen nieuwe experimenten op apen meer opstart. De dieren die nu aanwezig zijn moeten met pensioen.

Op vrijdag 18 maart organiseren
we een demonstratie bij het KNAW in Amsterdam. Van 13:00 tot 15:00 uur
aan de Meibergdreef 47. Laat je stem horen voor de apen en kom ook!

Met hartelijke groet,

Rowena Vanroy,

Animal Rights.

PS Volg ons event op Facebook voor updates.

PPS Wij roepen de regering op om nu echt werk te maken van het vervangen van dierproeven. Teken je onze petitie ook?

TEKEN NU

Foto: apen in het Herseninstituut

Apen in het Herseninstituut. Bron: www.nin.nl

============================================

* Zie: ‘Stop ernstige dierenmishandeling door onzinnige dierproeven en gebruik alleen nog de Research Modernisation Deal‘ 

————————————–

Voorts zie:Parallellen tussen nazi en VS medicijnenDierproeven voor medicijnen op mensen in arme landen die dit niet wordt verteld en verder: Bourla, de CEO van Pfizer, gaf toe Israël te zien als testlaboratorium voor COVID-vaccins, vanwege de hoge vaccinatiegraad…..

Beagles fabrieksmatig gefokt voor dierproeven ook in Nederland‘ 

NIAID van dr. Fauci martelt dieren met totaal onzinnige experimenten
Dr. Fauci, je weet wel de Coronafantast uit de VS, de figuur die zijn
aanbevelingen desnoods 4 keer per jaar verandert en dat niet zelden
zelfs binnen een aantal weken…

NIH
(o.a. dr. Fauci) gaf in 2020 maar liefst 19 miljard dollar uit aan
zinloze dierproeven inclusief de barbaarse proeven op pups van beagles

BPRC Rijswijk weer in de kijker met zware mishandeling van apen

Proefdiervrije cosmetica en chemische stoffen in de EU een noodzaak

Nertsenfokkerijen
gesloten: toch worden o.a. 33.000 nertsen in ons land misbruikt en
vermoord als proefdieren voor de walgelijke bontindustrie elders
‘ (en zie de links in dat bericht naar artikelen over nertsenfokkerijen)

24 april Wereldproefdierendag: jaarlijks worden in Nederland 440.000 proefdieren vermoord zonder zelfs te zijn misbruikt

Hersenstichting financiert met jouw giften barbaarse dierproeven

‘Respectabele’ University of Wisconsin-Madison martelt apen op een uitermate sadistische manier…….

BPRC Rijswijk en apenhandelaar Hartelust uit Tilburg importeren wilde apen uit Mauritius om deze te mishandelen voor dierproeven

Nobelprijs voor Geneeskunde naar figuren die apen hebben misbruikt voor dierproeven

‘Wreedheidsvrije cosmetica’ maakt gebruik van het martelen en villen van dieren

De wietoorlog tussen Rusland en Oekraïne

Ja dat wist je niet hè, maar er zou al lang een wietoorlog bezig zijn tussen Rusland en Oekraïne, zo meldde BBC World Service gistermorgen rond 8.37 u. (CET) 

Misoogsten veroorzaakt door droogte in Noord-Afrika, zou de reden zijn dat de wietteelt voor een groot deel is verplaatst naar Rusland en Oekraïne….. Beide landen zouden de ‘wereldwietmarkt’ willen veroveren…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Dus als alle sancties tegen Rusland doorgaan, wat vrijwel zeker is, zullen we alleen nog neonazi-wiet uit Oekraïne kunnen roken of vapen, althans als ook de Nederlandse oogst en die in de ons omringende landen naar de haaien gaat…..

De BBC doet haar best om elke dag minstens één extra negatief bericht te brengen over Rusland, wat het vandaag is weet ik niet, heb vanmorgen niet geluisterd. Maar wellicht zal de BBC morgen met het verhaal komen dat Rusland de traditionele Engelse Christmas Pudding (ook wel plum pudding genoemd) gebruikt om Britten te doden. Het moet voor de redactie van de BBC nieuwsvoorziening niet moeilijk zijn om daar een fantastisch verhaal van te maken, bijvoorbeeld Russische geheim agenten die ‘s nachts stiekem de supermarkten van Groot-Brittannië voorzien van plum pudding verrijkt met novitsjok, over dat altijd dodelijke gif heeft de BBC al zoveel bij elkaar gefantaseerd dat dit er ook nog wel bij kan!! (een vergiftiging met novitsjok kan je onmogelijk overleven, hoe klein de hoeveelheid ook is!!) En er zijn de afgelopen tijd vast wel Russen op de video gezet die het land betraden op het vliegveld en als die beelden onduidelijk zijn, des te beter!!!

Moet trouwens nog wel opmerken dat Engelse plum pudding eten altijd dodelijk is…….. Brrrrr……

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice
: choose ‘Engels’
[english] so you can recognise your own language [the Google
translation is first in dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognise there
language translated in english]
)

 

Zie ook: ‘Oekraïne: Rusland erkent Luhansk en Donetsk, de westerse wereld alweer hypocriet op de kop‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Voor meer berichten over novitsjok, klik op dat label direct onder dit bericht.

Oekraïne: Rusland erkent Luhansk en Donetsk, de westerse wereld alweer hypocriet op de kop

Wat een enorme hypocriete hysterie nadat Putin de volksrepublieken Luhansk en Donetsk heeft erkend en zijn troepen heeft gelast de Oekraïners bij te staan in hun strijd tegen de neonazi’s die het gebied van deze twee staatjes bij grote herhaling hebben gebombardeerd en bombarderen…… 

Het is wat mij aangaat niet te geloven dat men continu de feiten omdraait, de burgers  van de twee staatjes verdedigen zich tegen psychopathische aanvallers die zich net buiten hun gebied bevinden, alsof ze bij het verdedigen burgers om het leven brengen, i.p.v. neonazi’s, die zelfs op bepaalde ritmes burgers bombarderen….. Gelukkig zijn de neonazi’s slechte militairen, waardoor het aantal doden beperkt blijft, al is elk burgerslachtoffer of verdediger van deze mensen er één te veel……

Onbegrijpelijk ook hoe men zich in de westerse reguliere media uitlaat over het gebeuren, men stelt rustig dat men deze gebieden niet kan betreden en komt dan alsnog met fantastische verhalen en stelt daarbij dat deze uit betrouwbare bron komen…. Je weet wel, dezelfde betrouwbare bronnen die al meer dan een jaar bezig zijn met het brengen van leugens over wat daar gebeurt, zoals de CIA, -een terreurorganisatie die zijn tegenhanger niet kent op onze aardbodem, -een terreurorganisatie ook die zich bezig houdt met het organiseren en regisseren van demonstraties, opstanden en staatsgrepen en dat met grote regelmaat in soevereine democratische landen, -een organisatie ook die mensen in geheime gevangenissen op de vreselijkste manieren martelt en zelfs regelmatig mensen doodslaat (alsof je het hebt over de SS….), een organisatie die moorden organiseert en uitvoert of laat uitvoeren…., -een organisatie die verkiezingen in democratische landen manipuleert ten gunste van figuren die een dictatuur willen vestigen, die gehoorzaam aan de hand van de VS lopen…., en -een organisatie ook die de Oekraïense neonazi-bataljons hebben getraind en trainen in het vermoorden van burgers in de twee volksrepublieken, zoals het Azovbataljon……

Bewijzen te over voor het voorgaande, o.a. te vinden in gelekte officiële documenten van de VS, de CIA, NSA, of andere VS overheidsdiensten >> één van de redenen waarom men de uitstekende onderzoeksjournalist Julian Assange uitgeleverd wil hebben, om hem in de VS in isolatie weg te laten rotten in een donkere cel als waarschuwing voor andere (echte) journalisten en dat voor het doen van zijn taak: vreselijke oorlogsmisdaden bekend maken, een taak die iedereen die daar weet van heeft verplicht is te melden…….

Nee Putin heeft het gedaan, hij zou niet willen overleggen, zoals ook de smerige propagandist van Raam op Rusland (ROR) Hubert Smeets bij herhaling beweert, terwijl elke eis van Rusland als onzinnig is afgewezen, zoals het stoppen van de moorddadige psychopathische neonazi’s die de twee volksrepublieken bombarderen, het gaat zelfs zover dat men liegt dat het de afgescheiden republieken zijn die zich niet wensen te houden aan de wapenstilstanden en de zware wapens niet terug willen trekken uit de door hen gecontroleerde gebieden, terwijl de werkelijkheid, volkomen het tegenovergestelde laat zien….. Logisch ook daar men zich moet verdedigen tegen nazi-schoften die hen bombarderen……. Men spreekt van een false flag operatie in de westerse media en politiek, terwijl elke westerse nieuwsorganisatie kan controleren dat de neonazi-bataljons als het Azovbataljon zich schuldig maken aan het bombarderen van burgers, niet alleen een oorlogsmisdaad, maar ook een misdaad tegen de menselijkheid…… Maar dat wil men simpelweg niet weten, immers Rusland is en zal de kwade pier zijn, alsof Rusland alleen deze eeuw al vijf miljoen mensen heeft vermoord in illegale oorlogen >> gepleegd door de VS en haar oorlogshond NAVO, een organisatie die men thorbetert  een verdedigingsorganisatie durft te noemen…… ha! ha! ha! ha! ha! Oh ja nog even over ROR: deze propaganda organisatie wordt gvd betaald met door ons opgebracht belastinggeld!!!

Beste bezoeker, ik maak me weer te kwaad en als het even kan kom ik morgen op deze zaak terug (het is mogelijk dat ik morgen twee stents krijg om twee hartaders te openen, dan zal ik waarschijnlijk niet kunnen schrijven).

Zie ook de berichten onder de volgende links die in veel gevallen veel verder ingaan op wat er de laatste acht jaar is gebeurd in Oekraïne en Oost-Oekraïne: Westerse Oekraïne leugens

Oekraïne: Russische ‘propaganda’ is informatie die VS propaganda weerlegt

Oekraïne: waarom niet
de reguliere media direct laten leiden door de CIA en is de VS wellicht
bezig met de voorbereiding van een aanval op Rusland

De Krim het echte verhaal: geen annexatie maar de vrijwillige aansluiting bij Rusland, zelfs Oekraïners stemden voor

Propaganda niet alleen voor oorlogsvoering maar levensbepalend zoals die voor het Verdrag van Maastricht

Generaal Stoss: VS ziet een ‘epische nucleaire dreiging’ van China en Rusland

Oekraïne
crisis: het feit dat het westen dit sprookje in de wereld hielp ‘heeft
voorkomen’ dat een Russische inval plaatsvond…….
‘ (en zie de links in dat bericht!!)

BREKEND NIEUWS:
Oekraïne crisis: de CIA heeft Disney overgenomen: beweringen zonder enig
bewijs dat Rusland een ‘false flag video’ gebruikt zijn ‘waar….’
‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Nederlandse marine doet mee aan VS oorlogshitserij tegen China‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Oekraïne: het conflict berust puur op aannames die werden en worden gelanceerd door de VS en haar NAVO-partners(en zie de links in dat bericht!! Waarvan je de eerste hieronder vindt)

Oekraïne: westerse ‘stabilisatie van het conflict’: levering van wapens, straaljagers en troepen‘ 

VS begint ‘troll farm’, alsof Hollywood en de massamedia al niet genoeg VS propaganda maken……….‘ (en zie de links in dat bericht!!

Strijd opgelaaid in Oost-Oekraïne tussen het leger en ‘door Rusland gesteunde rebellen’, aldus BBC World Service‘ (en zie de oudere links in dat bericht!!)

———————————

Hier nog wat links naar andere berichten over VS terreur: VS vermoordde meer dan 20 miljoen mensen sinds het einde van WOII……..
Dit tot het jaar 2000, wat betreft deze eeuw zijn er intussen meer dan 5
miljoen moorden aan toegevoegd, moorden begaan door de
VS en NAVO-lidstaten, inclusief Nederland (waar terreurorganisatie NAVO
altijd onder militair opperbevel
stond en staat van de VS…)….

VS buitenlandbeleid sinds WOII: een lange lijst van staatsgrepen en oorlogen……….

List of wars involving the United States

CIA 70 jaar: 70 jaar moorden, martelen, coups plegen, nazi’s beschermen, media manipulatie enz. enz………‘ (!!!!)

9/11: de reden voor twintig jaar westerse terreur o.l.v. de VS waarbij meer dan vijf miljoen mensen werden vermoord‘ (en zie de links in dat bericht!!)

CIA rekruteert folteraars met een beroep op vrouwenemancipatie: een fikse rel in de VS

Michael Hayden (ex-CIA en generaal b.d.): niets mis met martelingen door Gina Haspel…..

US Airstrikes Killing Hundreds of Civilians in Syria’s Raqqa

VN waarschuwt de VS voor het maken van een onacceptabel aantal Syrische burgerslachtoffers met haar bombardementen…….‘ Waar de VS zich niets van heeft aangetrokken…

VS gaf sinds 2001 meer dan 5,9 biljoen dollar uit aan (illegale) oorlogen, ofwel: $ 5,933.000.000.000…….‘ (tot 2018…..)

VS is grootste producent van vluchtelingen, aldus VN rapport……….‘ (en zie de links in dat bericht!!)

VS subsidiëring van neonazi’s in Oekraïne, neonazi’s die ook fascisten uit de VS trainen……
(!!!!) Lees dat bericht mensen, weet je meteen dat de EU en de NAVO neonazi’s
steunen met hun geldelijke en wapenhulp aan dat land!! (voor de NAVO
trouwens de normaalste zaak van de wereld: dat steunen van
fascisten…..) En dan te bedenken dat premier Rutte en minister van
Buitenlandse Zaken Hoekstra onlangs een
krans hebben gelegd bij een monument voor met name omgekomen
neonazi’s……
(op 8 februari 2022 heb ik de opmerking over de kranslegging door Rutte en Hoekstra aan deze link toegevoegd) 

Hier een foto van dit walgelijk gebeuren met aartsleugenaar Pinokkio:

 

VS verwijt Iran nucleaire chantage, chantage waar de VS zichzelf schuldig aan maakt‘ (en zie de links in dat bericht!!)

En
nogmaals:
het is de allerhoogste tijd dat journalist Julian Assange wordt
vrijgelaten uit de
smerige isolatiefolter waarin hij nu al bijna 3 jaar volkomen onterecht
vastzit voor het openbaren van zware oorlogsmisdaden begaan door de VS
(toegegeven in officiële gelekte documenten van de VS!!!)……. Het is
zelfs de taak van een ieder om zware misdaden aan te geven!!! Deze
documenten plus beeldmateriaal zijn te vinden in WikiLeaks!!

COVID-maatregelen: een open brief aan Ernst Kuipers

Op Linkedin kwam ik de onder mijn schrijven gedeelde bijdrage tegen van Caroline Catshoek ❌ Mr., RB, Fiscalist en mede-eigenaar Maquis Belastingadviseurs. Het artikel bestaat uit een brief die Ines van Bokhoven ‘heeft gestuurd aan’ Ernst Kuipers, je weet wel de plork die eerder fungeerde als lid van de raad van bestuur van het Erasmus MC en na de Corona-uitbraak was hij één van de prominente leden die de voorlichting over de Coronamaatregelen heeft uitgedragen, echter het is maar de vraag of niet ook hij werd misbruikt door de vorige minister van Volksgezondheid: CDA miskleun Hugo de Jonge, immers deze valse CDA fratsenmaker heeft ook de adviezen van het zogenaamd onafhankelijk opererende OMT gestuurd…… (OMT >> Outbreak Management Team… ha! ha! ha!) …….

Ook was Kuipers tegen het sluiten van het Groningse kinderhartcentrum en dat tot het moment waarop hij als minister van Volksgezondheid toetrad tot het kabinet Rutte 4, als met een donderslag bij heldere hemel was ook hij toen van mening dat dit hartcentrum gesloten moet worden….. Hoe ongeloofwaardig kan je als politicus zijn!! (en reken maar dat dit het leven van een aantal kinderen zal kosten, maar ja als minister is het nu eenmaal niet de bedoeling om voor het volk te kiezen, maar voor de bedrijven en het binnenhalen van zoveel mogelijk centen betaalt door het gewone volk….. >> Zie wat dat betreft ook het label ‘volksgezondheid en economie’ [>> versus] direct onder dit bericht)

Verder is Kuipers lid van D66 en kan je hem als vooraanstaand lid van die politieke partij kwalijk nemen dat D66 in Rutte 3 koos voor verdere bezuinigingen op de zorg en daarmee voor het afstoten van IC bedden, intensivisten en verpleegkundigen….. Ook D66 en rest van de politieke partijen in het kabinet Rutte 3, dus VVD, CDA en ChristenUnie zijn in 2016 (!!!!) als verantwoordelijken gewaarschuwd door de geheime diensten AIVD en MIVD dat Nederland niet klaar was voor een pandemie, juist daar Nederland een tekort had aan intensive care (IC) bedden en verpleegkundigen en toch werden er daarna nog ziekenhuizen inclusief intensive care (IC) afdelingen gesloten, het gevolg daarvan was dat men na de uitbraak van de Coronacrisis stelde dat het nodig was de Coronamaatregelen af te dwingen, daar de IC capaciteit en die van andere afdelingen te klein was…….. Bij de aanvang van het kabinet Rutte 1 tot de uitbraak van deze crisis werd de helft van het aantal IC bedden wegbezuinigd van 2.200 naar 1.100 IC bedden, plus uiteraard de verpleegkundigen die daarbij horen en dat terwijl de maatschappij sterk vergrijst en door de inhumane intensieve veehouderij de kans op uitbraken van sterk besmettelijke ziekten flink is gestegen >> totaal onverantwoord!!! (maar ja wat wil je met aartsleugenaar en zwaar disfunctionerend premier Rutte aan het roer??!!!) 

Voorts maakt je mij niet wijs dat Kuipers door de prominenten van zijn partij nooit is gevraagd zijn mening te geven over het sluiten van ziekenhuizen (en daarmee ook van IC afdelingen)……. Ook heeft Rutte 3 in augustus van het vorig jaar besloten een motie af te wijzen die vroeg om extra IC capaciteit en daarbij behorende verpleegkundigen….* Dat Kuipers desondanks lid is gebleven van D66 betekent dat hij geen knip voor de neus waard is!!

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice
: first choose ‘Engels’
[english] so you can recognise your own language [the Google
translation is first in dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognise there
language translated in english]
)

 

Het volgende artikel komt van OpinieZ.com:

Open brief aan Ernst Kuipers

Minister vraagt om begrip. Maar waarvoor?

Titelfoto bij artikel Open brief aan Ernst Kuipers ines van bokhoven opiniez

 

Ha die Ernst,

Het zit je niet mee, hè?
Nog geen maand of wat minister, en inmiddels al aan alle kanten onder
vuur. Macht is verleidelijk, is het niet? Zeg er maar eens ‘nee’ tegen
als je de kans krijgt het naar je toe te trekken. Het probleem is alleen
dat je je toch echt eens moet afvragen van wie je je machtsmandaat hebt
gehad.

Want
je hebt het niet van ons, de burgers, gekregen. Wij willen ondertussen
iets heel anders dan de ‘boven ons gestelden’, en het liefst wil het
overgrote deel van ons dat dit hele kabinet, en als het even kan ook een
fiks deel van de Tweede Kamer, naar huis wordt gestuurd wegens
grootscheepse incompetentie.

Beu

En jij hebt dus aan twee
kanten een probleem: een volk dat jou nu al beu is vanwege je schijnbare
onbetrouwbaarheid, en een premier die – dat zal je onderhand wel
ontdekt hebben – jou rustig onder een bus gooit als hem dat beter
uitkomt. Ik krijg het sterke gevoel dat Rutte, nu hij merkt dat het
draagvlak in ons land voor het onmenselijke coronabeleid tot een nulpunt
aan het dalen is, nu zelfs de MSM zich tegen het beleid beginnen te
keren, heeft besloten van jou het gezicht te maken van alles wat de
afgelopen twee jaar fout is gegaan. Het lijkt te werken: jij wordt nu
sterk geassocieerd met de coronapas en het feit dat iedereen begint door
te krijgen dat dat ding niks met volksgezondheid te maken heeft.

The Stinging Bumblebee

@the_stinging

De beerput staat op een kier, maar de stank is nu al onverdraaglijk.

De vraag is: vliegt @ministerVWS al binnen drie maanden de laan uit?

En kan @hugodejonge dan gewoon blijven zitten?

#Nieuwsuur#motievanwantrouwen

9:59 p.m. · 11 feb. 2022

3,1K likes

Antwoorden

Welzijn

En ook jij, als minister van ‘welzijn’, toont keer op
keer dat je van werkelijk welzijn geen spaan begrijpt. Net als je
voorganger laat je je oren alleen maar hangen naar de macht, en ben je
bereid zodanig handig met cijfers en percentages om te gaan dat het
tegen liegen aan schuurt. Ik vroeg het je op Twitter al eens: ken je dat
verhaaltje van dat jongetje dat elke keer voor de grap riep dat er een
wolf aan kwam? En dat toen het een keertje echt gebeurde, niemand hem
meer geloofde?

Opperhoofdman Rutte

Dat jongetje is dit
kabinet, Ernst. Met Rutte als aanvoerder, als opperhoofdman als het gaat
om liegen, bedriegen en achteloos mensenlevens stukmaken. Ik denk dat
de mensen die dit gezag nog echt respecteren nu wel op een hand of twee
te tellen zijn. Ergens is het ook wel een soort geruststelling: net als
bij dat raadsel van die twee broers, van wie er eentje altijd liegt en
de ander altijd de waarheid spreekt, weten we nu dat het niet uitmaakt
wie er iets beweert. Het omgekeerde is waar.

En ach, omdat we dat
weten zijn we misschien wel kwaad als je zo jongleert met cijfers, maar
allang niet meer verbaasd. Dat je vervolgens door wetenschappelijke
instituten op de vingers wordt getikt – niet verbazingwekkend. Dat je
schijnbaar links en rechts allerlei belangenverstrengelingen lijkt te
hebben – was te verwachten. Politiek is een smerig spel en de spelers
zijn niks frisser dan het spel zelf. Maar weet je wat bij mij nou echt
in het verkeerde keelgat schoot?

Dat je om begrip vroeg van het Nederlandse volk.

 

 

Sam Hagens

@SamHvNL

De volledige reactie van @ministerVWS op de WOB-stukken over grondrechtbeperkingen. Hij blijft achter zijn ambtenaren staan en vraagt om begrip voor de situatie waarin mensen moesten werken. (1/2)

(Voor het zien van de video in dit Twitterbericht klik op deze link

103K views

0:20 / 2:14

1:17 PM · Feb 11, 2022Twitter Web App

324 Retweets

198 Quote Tweets

790 Likes

Hoezo ‘begrip’?

Dat je om begrip vroeg voor het feit dat de
VWS-ambtenaren een potje hadden gemaakt van de communicatie met ons, de
burgers, en ons worsten voor hadden gehouden om ons – er is geen andere
uitdrukking voor – emotioneel te chanteren. Om ons bang te maken. Ons te
dwingen ons neer te leggen bij de schending van onze grondrechten. Om
van onze vrijheid iets te maken waar het kabinet voorwaarden aan mocht
hangen en hekken omheen mocht zetten.

Ik weet niet of je het weet,
Ernst, maar die coronacrisis is voor iedereen een zware tijd geweest.
En in plaats van dat we regels aan onze laars lapten, zoals jouw
ambtenaren met onze Grondwet deden, werden wij juist geconfronteerd met
nog meer regels die we moesten naleven – op straffe van stevige boetes.
We moesten er begrip voor hebben dat ons bestuur ook die regels aan de
laars lapte als het even niet uitkwam, zoals bij een bruiloft of een
bezoek aan een supermarkt, en ja hoor, dat deden we.

 

Wybren van Haga

@WybrenvanHaga

Het

@MinVWS

heeft zich bemoeid met de adviezen van het OMT. Dat blijkt uit onderzoek van #Nieuwsuur. Schokkend, omdat dit bewijst dat het #OMT dus helemaal niet onafhankelijk was, maar wel degelijk politiek gestuurd werd. Dit is altijd ontkend door het kabinet. #BVNL is geschokt.

3:42 PM · Feb 11, 2022Twitter for iPhone

1,257 Retweets

68 Quote Tweets

4,982 Likes

We moesten begrip hebben voor het feit dat onze vrijheden ons werden
ontnomen, dat onze kinderen al bij voorbaat voor opa-en-oma-moordenaars
werden uitgemaakt, dat onze bedrijven failliet gingen, dat we elkaar
amper nog mochten aanraken, dat we dag na dag hoofdzakelijk leugens
voorgeschoteld kregen. We hebben dat gedaan, morrend en mopperend, want
we begrepen best wel dat dit uitzonderlijke tijden waren en dat het
ergens ook wel weer een keertje op zou houden.

Waar was het medeleven?

Maar
de vraag dringt zich toch wel op, als je zo over ‘begrip’ spreekt: waar
was het begrip voor ons? Waar was de mildheid als het ging om boetes
die werden uitgedeeld in soms simpel te begrijpen, menselijke situaties?
Waar was het medeleven met de demonstranten die ernstig mishandeld
werden terwijl ze alleen gebruik maakten van hun rechten? Waar was het
begrip voor onze onzekerheden, onze depressies, onze eenzaamheid, het
moeten missen van alles wat het leven zin geeft, onze woede, onze roep
om de waarheid, of zoiets normaals als democratische inspraak?

En
dan, nadat we ontdekken dat we vanuit het fundament van dit beleid zijn
voorgelogen en gemanipuleerd, sta jij daar met de vraag om begrip. Denk
je niet dat vrijwel iedereen zo onderhand dwars door z’n voorraad begrip
heen is? En ik neem aan dat als dat begrip niet komt, jij weer geërgerd
zult doen voor een camera – want al dat verwende volk snapt maar niet
dat jullie het zo vreselijk zwaar hebben.

Offers

Als we
alleen al naar jou kijken zien we in de praktijk iets heel anders: de
mensen die ons door deze crisis zeiden te zullen loodsen, hebben er zelf
niet bepaald offers voor gebracht. Hun macht, aanzien en status zijn
alleen maar vergroot. Twee jaar geleden had niemand van jou gehoord, en
nu ineens beslis je ingrijpend over onze levens en hoor je bij de
top-elite van dit land. Het is je gegund hoor, en je zult er vast wel de
kwaliteiten voor bezitten, maar we willen dan wel graag dat je het spel
zo eerlijk mogelijk speelt.

OMT

Want we weten inmiddels
ook dat het OMT een verre van onafhankelijk orgaan is – als conclusies
of adviezen niet uitkwamen, werd de boel gewoon een gewenste richting op
gestuurd. Daarmee is het hele instituut met al zijn medewerkers tot een
lekke ballon gemaakt. Eentje die niet anders meer kan dan leeglopen:
wat moeten we nu nog met de adviezen van die lui? Want zijn het wel hun
adviezen?

Marianne Zwagerman

@mariannezw

Een opheffingsvergadering. En dan graag alles openbaar, inclusief excuses aan de Nederlandse bevolking


bnr.nl

‘OMT in huidige vorm stopt in maart’

Het OMT zal nog een vergadering hebben en zal daarna in zijn huidige vorm ophouden te bestaan. Dit zegt IC-arts en OMT-lid Diederik Gommers in de BNR-podcast Vraag het Gommers. Ik zou blijven omdat…

12:52 PM · Feb 13, 2022Twitter for iPhone

680 Retweets

36 Quote Tweets

2,747 Likes

(deze Gommers is een lullige figuur en heeft dus voortdurend gelogen door het publiek te laten geloven dat het OMT onafhankelijk advies zou hebben gegeven…….)

En dan zwijg ik nog over hoe slecht die adviezen waren, gebaseerd op
uit de lucht gegrepen modellen en cijfers die steevast vele malen groter
en angstwekkender waren dan de werkelijkheid. Zelfs dat was dus voor de
VWS-ambtenaren niet genoeg: doodsbang moesten we zijn, en dus werd de
boel nog eens extra aangezet of een kant opgestuurd waardoor we allemaal
dachten dat er soort van builenpest rondging en elk mens een potentiële
moordenaar was. En wij maar begrip hebben. Weet je: ik vind, eerlijk
gezegd, dat onze overheid, als blunderend bestuur, meer begrip heeft
gehad dan verdiend was.

Puinhopen

Wij zijn degenen die de
gevolgen dragen van het geblunder, de leugens, de honger naar macht en
de corruptie. Wij betalen er de rekening voor – en gezien de schade is
dat nog lang niet afbetaald. Jij gaat straks, als je politieke uitstapje
je niet brengt wat je had verwacht, door naar de volgende prachtbaan,
en wij blijven achter in de puinhopen die jouw ambtenaren mede hebben
veroorzaakt.

Pieter Omtzigt

@PieterOmtzigt

Ik vroeg minister Kuipers. vorige week meerdere keren: welke toets op grondrechten heeft de regering nu uitgevoerd waaruit bleek dat de maatregelen (zoals QR code) proportioneel zijn.
Ik kreeg geen antwoord:
En nu zeg hij: er zijn proportionaliteitsberekeningen!
een draadje (1)

Afbeelding

9:19 p.m. · 6 feb. 2022

Lees het hele gesprek op Twitter

3,4K likes

Antwoorden

Link kopiëren

En dan nog eens wat: stel dat we er geen begrip voor hebben – wat
gebeurt er dan? Niks, toch? Jullie gaan gewoon door en trekken je niets
aan van de noden van de burgers. Leggen critici, die hun onbegrip uiten,
het zwijgen op of maken ze gewoon verdacht. Heeft het zin om er geen
begrip voor te hebben? Zou je er iets mee doen, met die kritiek?

Digitale gevangenis

Dit
volk, Ernst, wil geen coronapas, QR-code, of hoe het onding
uiteindelijk ook gaat heten. Geen digitale gevangenis waarin onze
overheid kan heersen tot in de kleinste uithoeken van ons leven. We
willen het niet. En ik meende toch echt in een democratie te leven,
waarin het volk dus zichzelf bestuurt en beslist, in meerderheden en
stemmingen, wat er wel of niet gebeurt.

Als het gaat om ‘begrip’,
Ernst, dan kan ik nog maar een ding bedenken: begrijp nu eens dat dit
land uit burgers bestaat, echte mensen, die inspraak horen te hebben in
het beleid. Want volgens mij begrijp je er geen snars van.

Ines van Bokhoven,
Schrijfster van historische romans, vrouw met een mening en liefhebber van ‘common sense’.
 

 =================================

* Zie:Coronavirus: motie over uitbreiden IC-capaciteit, plus extra verpleegkundigen en intensivisten afgewezen door VVD, D66, CDA en ChristenUnie‘ Ofwel afgewezen door de partijen die in het kabinet Rutte 3 de dienst uitmaakten……

———————————- 

Zie ook: ‘Rapport OVV over
Coronacrisis, terwijl straks alles wordt vrijgegeven, maar ‘gelukkig’
heeft de regering de gegevens van de vaccinweigeraars
‘ (en zie de links naar meer recente berichten in dat artikel!!)

Hier nog wat meer links naar ‘oudere berichten’:COVID-19:
Gezondheidsraad houdt zich niet aan de regels van de Raad van Europa:
discriminatie van niet-gevaccineerden is verboden
‘ (!!!!)

Besmette gevaccineerden houden ‘gewoon’ toegang tot openbare gelegenheden‘ 

Coronavirus: Diederik Gommers (IC arts) zou het mooi vinden dat mensen worden ingeënt met het AZ vaccin nadat ze tekenden voor het risico dat ze lopen…..‘ Dan te bedenken dat zelfs de farmaceuten hun eigen vaccin niet vertrouwen, zie wat dat betreft:

Coronavaccinatie ook als je weet dat de fabrikant ernstige bijwerkingen niet uitsluit?‘ En zie:

Coronavaccinatie
in vergelijking met het kopen van een huis (waar farmaceuten elke
verantwoordelijkheid voor bijwerkingen afwijzen!!)
‘ 
(en zie de links in dat bericht)

Coronavirus: paniek over de Deltavariant is onterecht en zwaar overdreven‘ (!!!!)
En zie de links in dat bericht naar artikelen over de PCR test en de
bezuinigingen op de gezondheidszorg >> die bezuinigingen zijn de
reden voor de
Coronamaatregelen, die werden immers genomen daar er te weinig
ziekenhuisbedden, IC bedden en verpleegkundigen waren. Zoals ook in het bericht hierboven al gemeld: het aantal
verpleegkundigen is als de bedden sterk teruggelopen door wanbeleid van
de afbraakkabinetten Rutte 1, 2 en 3….. Zo waren er bij aantreden van
Rutte 1 nog 2.200 IC bedden, dat was bij aanvang van de Coronacrisis
teruggebracht naar 1.100 bedden….. Dus als je sterk bent
benadeeld door de Coronamaatregelen, weet je wie hiervoor
verantwoordelijk zijn!! Zie wat betreft dat bericht ook:
Coronavirus: artsen willen via rechtszaak tegen de staat COVID-19 van A-lijst krijgen, daar het een griepvirus zou zijn ‘De video die oorspronkelijk in het artikel was te zien is
gecensureerd, tja je wilt natuurlijk niet dat de bevolking begrijpt
hoezeer men werd en wordt belazerd……

Met COVID-19 besmette zorgmedewerkers mogen ondanks symptomen gewoon doorwerken…….

Coronavirus: Fort Detrick eindelijk als verdachte van oorsprong aangemerkt

Vaccinatie tegen Spaanse Griep: miljoenen doden

COVID vaccinmakers: hoe betrouwbaar zijn deze farmaceuten‘ (en zie de links in dat bericht)

COVID-19: Pfizer adviseert derde vaccinatie, omzet van dit bedrijf op deze vaccins in 2021 al meer dan 20 miljard dollar…….

COVID-19 vaccins en
de bijwerkingen ‘die zijn te verwaarlozen’: een les van Pierre Capel,
emeritus hoogleraar besmettingsleer en immunologie

COVID-19: gezonde mensen maken elkaar niet ziek

Coronabeslommeringen:
AstraZeneca vaccin onder vuur >> universiteit van Oxford start
opnieuw met angstzaaien voor het virus

Astra
Zeneca volkomen veilig, uh nee niet voor ouderen, uh oh toch veilig
voor ouderen, uh maar niet voor vrouwen onder de 60, uh ho even: toch
wel, uhhhh…..

Coronabeslommeringen: ook na vaccinatie kan je het virus doorgeven, plus de zoveelste blunder van CDA minister de Jonge
(het na dit bericht gebrachte nieuws dat je niet besmettelijk bent na
vaccinatie, schijnt grote onzin te zijn en zou gebaseerd zijn op een
foute interpretatie van een bericht uit de VS, lijkt me ook logisch daar
dr Fauci eerder al meldde dat gevaccineerden nog lang besmettelijk
blijven en zich aan de Coronamaatregelen dienen te houden…..)

Coronavirus, PCR test: leugens en onzin‘ (een artikel van Mario Ortiz Buijsse)

Coronadoden?
Agnes Kant (Lareb) geeft ‘transparante duidelijkheid’: deze 87 doden
zijn te betreuren vanwege ‘onderliggende klachten….’
‘ (!!!!)

Met COVID-19 besmette zorgmedewerkers mogen ondanks symptomen gewoon doorwerken…….‘ (!!!!)

Coronavirus: alarmerend aantal dodelijke slachtoffers mRNA vaccins‘ (!!!!) (en zie ook de reactie onder dat bericht)

Coronacrisis: Australische militairen moeten de straten en huizen van o.a. moslims in Sydney controleren‘ zie wat betreft Australië en de Coronamaatregelen ook:

Zwangere vrouw in Australië gearresteerd voor het op Facebook posten van protest tegen de COVID-19 maatregelen

Premier Rutte,
minister de Jonge, OMT en andere ‘deskundigen’ bezig met omzichtige
voorlichting dat gevaccineerden besmettelijk blijven

COVID-19 vaccinaties: Hugo de Jonge met 10 km/u. uit de bocht, plus EU besluit: gedwongen vaccineren en discriminatie verboden‘ (!!!!)

Frankrijk en Griekenland voeren vaccinatieplicht in voor verpleegkundigen en verzorgenden‘ (en zie de links in dat bericht!!)

COVID-vaccin slachtoffers openen website na censuur van media die imago van vaccinmakers belangrijker achten dan volksgezondheid‘ (!!!!) (en zie de links in dat bericht!!)

Westerse Oekraïne leugens (en Azijnpisser update)

Sinds mijn laatste bericht zijn er wat dagen verstreken waarin er veel is gebeurd, zoals Joe ‘big-liar’ (en oorlogsmisdadiger) Biden die telkens weer met nieuwe voorspellingen komt dat Rusland Oekraïne zal aanvallen, waarbij zijn laatste melding over het aantal Russische militairen de 190.000 is gepasseerd, terwijl de VS Oost-Europa volpropt met wapens en militairen, waarbij Stoltenberg, zijn bipslikker en zetbaas voor de NAVO (het extra terreurleger van de VS), hem als het even kan nog probeert te overtreffen…….. Neem ook de leugens dat de ‘Russian backed rebels’ de neonazi-bataljons van het Oekraïense leger zouden belagen, terwijl die zoals iedereen kan weten juist de burgers van de twee afgescheiden staatjes bestoken met bombardementen, oorlogsmisdaden van groot formaat……. Niet voor niets ook dat men de burgers nu massaal evacueert uit die twee staatjes en overbrengt naar Rusland, daar men weet dat Oekraïne zal proberen de staatjes terug te pakken….. Het zijn dan ook de neonazi-bataljons die keer op keer de wapenstilstanden schenden en weigeren hun zware wapens terug te trekken zoals overeengekomen in die overeenkomsten……

                          Strijders van het Oekraïense, rechts-extremistische Azov-bataljon
tijdens een demonstratie in juni in Kiev. De militanten eisen Oekraïense
paspoorten voor de buitenlandse strijders die zich bij het bataljon
hebben aangesloten. © Hollandse Hoogte / Laif. Een foto uit het AD bij het propaganda artikel: ‘‘Zeker acht Nederlanders vechten mee in burgeroorlog Oekraïne, aan beide kanten van het front’‘ Er vechten geen neonazi’s aan de kant van de twee Oost-Oekraïense staatjes, neonazi’s vechten niet tegen elkaar, ze willen immers hetzelfde doel bereiken!! En dat het Russische leger zich al sinds 2014 in Oost-Oekraïne zou bevinden zoals een aantal buitenlandse media hebben gemeld is eveneens een leugen van belachelijke proporties, als dat zo was had dat leger de neonazi’s al lang het gebied uitgeschopt!! 

VVD premier en aartsleugenaar Rutte plus CDA kwezel minister Hoekstra hebben onlangs NB een krans gelegd bij het monument voor omgekomen neonazi’s in Kiev……

Vanmorgen hoorde ik dat men pissig is in het westen omdat Rusland geen zin meer heeft in overleg, wat totaal logisch is, immers Rusland mag alleen inleveren en het westen wenst niets toe te geven, zoals het ‘raketschild’ in Polen en Roemenië, die men in een mum van tijd kan voorzien van meerdere aanwezige kernkoppen, waarmee de VS het door henzelf opgezegde INF-verdrag zwaar schendt, daar die raketten ook de verboden doelen (vooral steden) met een reikwijdte tussen de 500 en 5.500 kilometer kunnen vernietigen…….. 

Ook deze foto uit hetzelfde AD artikel, wapentuig gevonden bij Italiaanse neonazi’s die in Oekraïne hebben gevochten…. (daarbij werd zelfs een luchtdoelraket gevonden…….)

Vind je het gek dat Rusland het zat is en troepen langs de grens met Oekraïne heeft, dit nog naast het feit dat de NAVO bijna het jaarrond militaire oefeningen houdt langs de westgrens van Rusland en haar territoriale wateren, waarbij er zelfs wordt geoefend op het binnenvallen van Rusland, bedenk maar eens hoe de VS zou reageren als dit langs haar grenzen en territoriale wateren zou gebeuren…. (neem bijvoorbeeld de Cubacrisis van 1962)

Ukraine is ready for NATO membershipFoto  van figuren uit zo’n neonazi-bataljon in Oost-Oekraïne, zie ook de NAVO vlag naast een neonazi vlag……. 

De reguliere westerse media helpen dapper mee deze leugens te verspreiden, extra schandalig daar ze zich onafhankelijk durven te noemen en de leugenachtige vuilbek vol hebben over ‘fake news’ (nepnieuws) en schreeuwen om censuur op de sociale media…. Te zot voor woorden, immers als ze zo overtuigd zouden zijn dat ze de waarheid brengen hebben ze niets te vrezen van de wel onafhankelijke berichtgeving op de sociale media >> het is dan ook juist dat feit dat hen doet schreeuwen om censuur, immers men ziet dat steeds meer mensen afhaken en zelf hun nieuws zoeken op de sociale media, daar ze iets te vaak (en dan druk ik me nog zachtjes uit) zijn besodemieterd met valse berichtgeving, niet zelden uit de leugenachtige koker van terreurorganisatie CIA, zie alleen al de leugens die tot de illegale oorlogen van de VS tegen een aantal landen hebben geleid, nooit hebben deze wat men noemt massamedia hun verontschuldigingen aangeboden voor het herhalen van de CIA leugens…… Terwijl iedereen kan weten hoe hard men heeft gelogen om deze vreselijke oorlogen te legitimeren, oorlogen waarin de laatste 21 jaar meer dan vijf miljoen mensen werden vermoord….

Men hoopt in het westen dat Rusland Oekraïne zal binnenvallen, voordelig voor een aantal partijen, zoals de VS, zo kan de VS het middels smerige technieken gewonnen (en gesubsidieerde) schaliegas verwerkt tot LNG, slijten aan de EU-lidstaten, waarvoor men zelfs de oceaan moet oversteken met smerige tankschepen….. En dan nogmaals durft men te liegen dat dat Rusland een false flag operatie uit zal voeren, terwijl de VS op dat gebied de grote deskundige is….

Overigens kwam ik er tijdens het schrijven van dit artikel achter dat er veel sites zijn geblokkeerd die het andere, echte verhaal brengen over Oekraïne….. (ook zijn veel foto’s en video’s geblokkeerd die de bewijzen van het tegenovergestelde van westerse propaganda bewijzen…..)

Kotsziek word je van de smerige leugens en censuur die thuishoort in een dictatuur……

 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice
: choose ‘Engels’
[english] so you can recognise your own language [the Google
translation is first in Dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognise there
language translated in english]
)

 

 

Nog even over mij: ik ben vorige week vrijdag geopereerd waarbij men 3 omleidingen zou maken tijdens die openhartoperatie, echter tijdens de operatie bleek dat de pericarditis die ik lange tijd heb gehad (zo is gebleken) een harde schil tegen het hardzakje heeft gemaakt, de operatie duurde daarom meer dan vijf uur en daarna was het alsof er een volwassen olifant op mijn borstkas heeft gestaan. Lullig genoeg kon men door het e.e.a. maar één omleiding maken. daar de andere 2 aders te klein zijn voor een omleiding. Ik wacht nog op een bericht van het hartteam, men wil twee stents gaan zetten die de overgebleven aders moeten openen, wat gelukkig wel mogelijk is. Hierdoor kan ik moeilijk berichten schrijven, ik ben snel buiten adem en als ik te lang doorwerk krijg ik waanzinnige pijn. Bovendien maak ik me dan ook te druk, zoals het voorgaande al liet zien. 

Wel ben ik blij dat men niet wil wachten met die stents daar dit te gevaarlijk is en ik hoop dan ook dat dit deze week nog gebeurt, zodat ik volgende week naar huis kan. Ben hier in prima handen: geweldige verpleegkundigen, artsen en huishoudelijk personeel.

Ik hoop dat jullie mijn blog blijven volgen (een blog dat tevens een flink naslag archief is geworden) en hierbij mijn groet, ik zal proberen dagelijks een bericht te posten.

Zie ook: ‘Oekraïne: Russische ‘propaganda’ is informatie die VS propaganda weerlegt

Oekraïne: waarom niet
de reguliere media direct laten leiden door de CIA en is de VS wellicht
bezig met de voorbereiding van een aanval op Rusland

De Krim het echte verhaal: geen annexatie maar de vrijwillige aansluiting bij Rusland, zelfs Oekraïners stemden voor

Propaganda niet alleen voor oorlogsvoering maar levensbepalend zoals die voor het Verdrag van Maastricht

Generaal Stoss: VS ziet een ‘epische nucleaire dreiging’ van China en Rusland

Oekraïne
crisis: het feit dat het westen dit sprookje in de wereld hielp ‘heeft
voorkomen’ dat een Russische inval plaatsvond…….
‘ (en zie de links in dat bericht!!)

BREKEND NIEUWS:
Oekraïne crisis: de CIA heeft Disney overgenomen: beweringen zonder enig
bewijs dat Rusland een ‘false flag video’ gebruikt zijn ‘waar….’
‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Nederlandse marine doet mee aan VS oorlogshitserij tegen China‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Oekraïne: het conflict berust puur op aannames die werden en worden gelanceerd door de VS en haar NAVO-partners(en zie de links in dat bericht!! Waarvan je de eerste hieronder vindt)

Oekraïne: westerse ‘stabilisatie van het conflict’: levering van wapens, straaljagers en troepen‘ 

VS begint ‘troll farm’, alsof Hollywood en de massamedia al niet genoeg VS propaganda maken……….‘ (en zie de links in dat bericht!!

Strijd opgelaaid in Oost-Oekraïne tussen het leger en ‘door Rusland gesteunde rebellen’, aldus BBC World Service‘ (en zie de oudere links in dat bericht!!)

———————————

Hier nog wat links naar andere berichten over VS terreur: VS vermoordde meer dan 20 miljoen mensen sinds het einde van WOII……..
Dit tot het jaar 2000, wat betreft deze eeuw zijn er intussen meer dan 5
miljoen moorden aan toegevoegd, moorden begaan door de
VS en NAVO-lidstaten, inclusief Nederland (waar terreurorganisatie NAVO
onder militair opperbevel
stond en staat van de VS…)….

VS buitenlandbeleid sinds WOII: een lange lijst van staatsgrepen en oorlogen……….

List of wars involving the United States

CIA 70 jaar: 70 jaar moorden, martelen, coups plegen, nazi’s beschermen, media manipulatie enz. enz………‘ (!!!!)

9/11: de reden voor twintig jaar westerse terreur o.l.v. de VS waarbij meer dan vijf miljoen mensen werden vermoord‘ (en zie de links in dat bericht!!)

CIA rekruteert folteraars met een beroep op vrouwenemancipatie: een fikse rel in de VS

Michael Hayden (ex-CIA en generaal b.d.): niets mis met martelingen door Gina Haspel…..

US Airstrikes Killing Hundreds of Civilians in Syria’s Raqqa

VN waarschuwt de VS voor het maken van een onacceptabel aantal Syrische burgerslachtoffers met haar bombardementen…….‘ Waar de VS zich niets van heeft aangetrokken…

VS gaf sinds 2001 meer dan 5,9 biljoen dollar uit aan (illegale) oorlogen, ofwel: $ 5,933.000.000.000…….‘ (tot 2018…..)

VS is grootste producent van vluchtelingen, aldus VN rapport……….‘ (en zie de links in dat bericht!!)

VS subsidiëring van neonazi’s in Oekraïne, neonazi’s die ook fascisten uit de VS trainen……
(!!!!) Lees dat bericht mensen, weet je meteen dat de EU en de NAVO neonazi’s
steunen met hun geldelijke en wapenhulp aan dat land!! (voor de NAVO
trouwens de normaalste zaak van de wereld: dat steunen van
fascisten…..) En dan te bedenken dat premier Rutte en minister van
Buitenlandse Zaken Hoekstra onlangs een
krans hebben gelegd bij een monument voor met name omgekomen
neonazi’s……
(op 8 februari 2022 heb ik de opmerking over de kranslegging door Rutte en Hoekstra aan deze link toegevoegd)

VS verwijt Iran nucleaire chantage, chantage waar de VS zichzelf schuldig aan maakt‘ (en zie de links in dat bericht!!)

En nogmaals:
het is de allerhoogste tijd dat journalist Julian Assange wordt vrijgelaten uit de
smerige isolatiefolter waarin hij nu al bijna 3 jaar volkomen onterecht
vastzit voor het openbaren van zware oorlogsmisdaden begaan door de VS (toegegeven in officiële gelekte documenten van de VS!!!)……. Het is zelfs de taak van een ieder om zware misdaden aan te geven!!! Deze documenten plus beeldmateriaal zijn te vinden in WikiLeaks!!

De Azijnpisser gaat onder het mes

Beste bezoekers van mijn blog, ik gaf onlangs al aan dat men mijn hart verder zou onderzoeken, daarna zou men beslissen wat te doen: direct een stent zetten dan wel op een later tijdstip opereren. Helaas is het de laatste ingreep geworden, men zal drie omleidingen (‘bypasses’) maken. Het is wel duidelijk dat ik daarna de eerste dagen zeker geen nieuwe berichten kan posten en wellicht voor een langere periode. Vandaag word ik opgenomen en heb ik geen kans om nog berichten te posten

Ik wens jullie allen een plezierige tijd zonder oorlog en Coronahysterie.

Hoop dat jullie mijn blog weer zullen bezoeken als ik weer in orde ben.

Met vriendelijke groet,

Willem Wachtmeester.

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice
: choose ‘Engels’
[english] so you can recognise your own language [the Google
translation is first in Dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognise there
language translated in english]
)

Oekraïne: Russische ‘propaganda’ is informatie die VS propaganda weerlegt

De oorlogshitsers uit de VS en de andere NAVO-lidstaten hebben de laatste tijd overuren gemaakt met anti-Russische propaganda, waarbij Rusland wordt afgeschilderd als de VS, ofwel een land dat overal waar het haar uitkomt illegaal oorlog voert, mensen vermoord omdat ze verdacht zijn (waarbij meer dan 90% van de slachtoffers niet eens werd verdacht), demonstraties en opstanden organiseert en regisseert, waarbij het land de handen niet omdraait voor een coup…… (Bij deze zaken heeft de VS met hulp van andere NAVO-lidstaten, waaronder Nederland, alleen deze eeuw al meer dan 5 miljoen mensen vermoord…..) Een coup zoals bijvoorbeeld in Oekraïne, waar de CIA in 2012, 2013 en 2014 eerst een opstand organiseerde en regisseerde die eindigde met de coup tegen de democratisch gekozen president Janoekovytsj….. Daarna werd de zwaar corrupte neonazi Porosjenko als juntaleider geïnstalleerd, wat resulteerde in een afscheiding van De Krim en de oostelijke Donbass staatjes, waar de bewoners goed pissig waren dat de door hen gekozen president werd afgezet en door de VS werd ingeruild voor een corrupte neonazi…… Eén en ander heeft geleid tot de huidige door de VS (CIA) opgeklopte crisis……

Ondanks alle westerse hysterische oorlogshitserij tegen Rusland, is dat land Oekraïne niet binnengevallen, zoals o.a. de CIA intussen al drie keer volkomen belachelijk voorspelde….. En alweer wordt er in de VS voorspeld dat Rusland nu toch heel snel Oekraïne zal binnenvallen, waarbij de CIA het vuur uit de sloffen loopt om het westerse publiek te laten weten dat Rusland weliswaar troepen en tanks heeft teruggetrokken uit De Krim, maar dat men verder geen troepenverminderingen ziet, integendeel, het aantal militairen voor de Russische – Oekraïense grens zou gisteren binnen een aantal uren van 130.000 tot 150.000 zijn gegroeid, informatie die bewezen oorlogsmisdadiger Biden met grote graagte verspreidde in de VS en daarmee over de rest van de wereld, waarmee hij nog meer olie op het vuur gooide, terwijl de nieuwe Duitse premier Olaf Scholz het bij Putin voor elkaar kreeg dat Rusland troepen en tanks zal terugtrekken en dat intussen daadwerkelijk heeft gedaan….. 

Biden heeft zegge en schrijve één zaak beloofd aan Rusland: de VS zal geen raketten plaatsten in Oekraïne…… ha! ha! ha! ha! ha! De enorme hufter!! De VS heeft een raketschild in Polen en Roemenië, een schild zogenaamd tegen inkomende Iraanse raketten, echter deze raketten kunnen in een mum van tijd worden uitgerust met meerdere kernkoppen waarmee ze vervolgens als nucleair aanvalswapen Rusische steden kunnen platleggen en dat met een bereik dat was verboden in het door de VS opgezegde INF-verdrag……. (en dan durft de VS Rusland te beschuldigen dit verdrag te hebben geschonden met haar nieuwe kernraketten, die de VS niet wenst te inspecteren, daar men anders moet toegeven dat deze raketten niet onder het INF-verdrag vallen…….)

Rusland trekt tanks en troepen terug, terwijl de VS en haar NAVO partners niet wensen toe te geven aan de problemen die Rusland heeft met de NAVO en haar voortdurende militaire oefeningen langs de westgrens van Rusland, oefeningen die zelfs zijn gericht op het binnenvallen van Russisch grondgebied…… Rusland trekt dus een deel van haar troepen terug, terwijl de NAVO met de VS voorop steeds meer militairen en wapens naar de grens met Rusland vervoeren, in dit geval naar buurlanden van Oekraïne, landen die tegen de afspraken in deel uitmaken van de NAVO…… (vanmorgen vroeg hoorde ik een hoge Britse militair op BBC World Service zeggen dat er geen afspraken met de voormalige Sovjet-Unie zijn gemaakt over het niet uitbreiden van de NAVO richting Moskou, dat zou fake news zijn aldus de leugenaar, terwijl Gorbatsjov en zijn destijds minister van buitenlandse zaken (BuZa) meerdere keren is verzekerd dat dit niet zou gebeuren, oorlogsmisdadiger Genscher, destijds de West-Duitse minister van BuZa, heeft deze garantie zelfs meer dan 2 keer gegeven….. Ach ja in de smerige propaganda tegen Rusland is blijkbaar elke leugen, manipulatie en het brengen van geschiedvervalsing geoorloofd….

NAVO-zetbaas voor de VS, de griezel en topgraaier Stoltenberg, moest natuurlijk laten weten dat hij belangrijk is en stelde dat Rusland geen troepen heeft teruggetrokken, integendeel Rusland zou nog meer troepen samentrekken voor de grens met Oekraïne….. 

Over de massamoorden die de neonazi-bataljons hebben aangericht in de afgescheiden Oost-Oekraïense staatjes, lult men niet in het westen, nee westerse regeringsleiders als VVD premier en aartsleugenaar Rutte (geflankeerd door CDA prutser Hoekstra) hebben in Kiev kransen gelegd bij een monument voor de omgekomen neonazi’s in het Oosten van Oekraïne….. In hetzelfde BBC programma waarover ik zojuist sprak werd gesteld dat juist de milities van de afgescheiden staatjes burgerdoelen aanvallen en wapenstilstanden breken, zoals gebruikelijk: zonder enige bron te noemen…… Wel is er overtuigend bewijs dat de neonazi-bataljons keer op keer de wapenstilstanden schenden, waarbij ze burgerdoelen bombarderen (dorpen en steden) en dat met wapentuig dat volgens de gesloten wapenstilstanden niet in dat gebied mogen zijn…… (het westen heeft Oekraïne nog meer van die wapens gestuurd…..)

Op CBS Radio1 was vannacht een correspondent te horen die vanuit Oekraïne berichtte en die in eerste instantie stelde dat de Oekraïners niet bang zijn dat Rusland het land zal binnenvallen, om even later te stellen dat men wel bang is voor de ‘Russische hacks’ op servers van banken en politici….. 

Over dat onmiddellijk toewijzen van deze hacks aan Rusland, deed ook BNR mee, op die zender werd in het nieuws gesteld dat men denkt dat Rusland achter die hacks zitten, daar men eerder ook al dacht dat dit het geval was (bij eerdere hacks…)…. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Dan te bedenken dat Oekraïne bomvol hackers zit en de CIA willekeurig wie dan ook kan hacken en daarbij sporen achterlaat die naar een ander land/dader wijzen, zo is te vinden in de Vault 7 en 8 documenten op WikiLeaks, officiële gelekte documenten van de CIA wel te verstaan!!

Vandaag zou het in Oekraïne een speciale dag van reconciliation zijn, op 8 mei viert men daar de dag van Herdenking en Verzoening (Remembrance and Reconciliation), overal wapperen vandaag de vlaggen in de wind, maar geen Oekraïner die er acht op slaat…. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Uiteraard is dit ingegeven door het westen, daar de Oekraïense overheid en dan met name president Zelensky eerder al liet weten geen gevaar te zien in de Russische oefeningen voor de grenzen, waarop hij zelfs internationaal werd aangevallen en toen maar zijn woorden terugnam……

 

(On
the top right hand side of this page you can choose for a translation
in the language of your choice
: choose ‘Engels’
[english] so you can recognise your own language [the Google
translation is first in Dutch, a language most people don’t
understand, while on the other hand most people recognise there
language translated in english]
)

(als
je het Engels niet machtig bent, kopieer dan de Engelse tekst en plak
die in
deze
vertaalapp
,
de app werkt snel en de vertaling is van een redelijk goede
kwaliteit. K
opieer
het artikel en plaats het links in de app, je ziet rechts Italiaans
staan als je daar op klikt kan je kiezen voor Nederlands)

 

Hier een mooi artikel van Caitlin Johnstone, die uitlegt dat Russische propaganda in feite niets anders is dan het weerleggen van de hysterische en valse anti-Russische propaganda uit de VS (en de rest van het westen):

“Russian Propaganda” Means Disputing US Propaganda   

 

by Caitlin Johnstone

 


 

Listen to a reading of this article:

The Associated Press has published yet another article
based on unevidenced assertions by anonymous government officials about
the scary horrifying frightening Russian menace, this time to accuse
another media outlet of promoting propaganda. Without a trace of irony.

“U.S.
intelligence officials on Tuesday accused a conservative financial news
website with a significant American readership of amplifying Kremlin
propaganda and alleged five media outlets targeting Ukrainians have
taken direction from Russian spies,” AP reports. “The officials said
Zero Hedge, which has 1.2 million Twitter followers, published articles
created by Moscow-controlled media that were then shared by outlets and
people unaware of their nexus to Russian intelligence. The officials did
not say whether they thought Zero Hedge knew of any links to spy
agencies and did not allege direct links between the website and
Russia.”

“The
officials briefed The Associated Press on the condition of anonymity to
discuss sensitive intelligence sources,” AP adds, repeating the refrain we’re all familiar with
now which is always used to justify a complete absence of evidence or
accountability for incendiary claims about governments the United States
doesn’t like.

Ali Abunimah

@AliAbunimah

So @joebiden’s spooks are smearing random websites as Russian agents if they challenge White House warmongering and lies. A direct government attack on free speech.

 

 

The Associated Press

@AP

U.S. intelligence officials allege a conservative financial website with a significant U.S. readership is amplifying Kremlin propaganda. Officials said Zero Hedge, with 1.2 million Twitter followers, published articles created by Moscow-controlled media. apne.ws/gEh7C5g

8:04 PM · Feb 15, 2022

301 likes

Reply

You
have to scroll down to the eleventh paragraph for some examples of the
“Kremlin propaganda” that Zero Hedge is accused of “amplifying”. These
turn out to be entirely innocuous objections to western imperial
narratives that were “written by people affiliated with the Strategic
Culture Foundation,” an outlet the Biden administration sanctioned last
year “for allegedly taking part in Russia’s interference in the 2020
U.S. election.”

“Recent
articles listed as authored by the foundation and published by Zero
Hedge include those with the headlines: ‘NATO Sliding Towards War
Against Russia In Ukraine,’ ‘Americans Need A Conspiracy Theory They Can
All Agree On’ and ‘Theater Of Absurd… Pentagon Demands Russia Explain
Troops On Russian Soil,’” writes AP’s Nomaan Merchant.

You can read those three articles AP lists by clicking here, here and here
respectively. Decide for yourself if these are sinister foreign psyops
which require the urgent attention of the most powerful intelligence
agencies in the world acting in concert with one of the most influential news agencies on earth, or if they are not in fact relatively reasonable opinions which only stand out because they fall outside the Overton window of what’s considered acceptable debate in the tightly controlled spectrum of mainstream political discourse.

For its own part, Zero Hedge says
that “this website has never worked, collaborated or cooperated with
Russia, nor are there any links to spy (or any other) agencies.” The
Associated Press offers no evidence or arguments to the contrary.

zerohedge

@zerohedge

Now We’ve Done It: We Pissed Off The CIA

zerohedge.com/markets/now-we

Image

4:55 PM · Feb 15, 2022·TweetDeck

832 Retweets

64 Quote Tweets

3,674 Likes

Zero Hedge happens to be one of the numerous outlets who periodically avail themselves of my open offer
for anyone to republish my work free of charge if they want to, and
what’s funny is I was just the other day noticing the number of views
they get when they do so and marvelling that the US narrative control
machine hasn’t done a better job of reducing their audience. Now a few
days later here’s the US intelligence cartel using its media mouthpieces
to brand it a Kremlin propaganda operation in what Electronic Intifada
director Ali Abunimah calls a “direct government attack on free speech.”

I’ve
disagreed with plenty of things I’ve seen published in Zero Hedge. I’ve
also seen a lot of very useful information which is highly inconvenient
for the US-centralized empire. It’s that exact kind of information that
the empire has been working very hard to marginalize and minimize amid
widespread public access to the internet.

The
US government is not actually worried about Russian propaganda. The US
government is worried about people disrupting US propaganda. Every day
we’re offered new reasons why it’s important to regulate what online
materials are seen by people, from fake news clickbait to Russian
propaganda to Covid misinformation to foreign trolls to domestic
extremism to election security, and the only thing they all have in
common is that the solution is a more tightly regulated internet. At a
certain point you can only conclude it is internet regulation itself
that they are after, in the same way you’d conclude after a stranger
kept offering you different reasons why you should let him hold your
wallet that he’s really just after your wallet.

 

 

zerohedge

@zerohedge

The Official Story

 

zerohedge.comThe Official Story…veer from the official story and you are a crazy conspiracy theorist…, and should be shunned and denied any platform from which to speak to a large number of people…

10:20 PM · Feb 15, 2022·Zero Hedge Publisher II

129 Retweets

12 Quote Tweets

363 Likes

Whoever
controls the narrative controls the world. The ability to control the
thoughts people think about what’s going on in their world is the only
thing standing between the oppressive, exploitative status quo and
revolutionary change. The powerful understand this while the general
public do not. There is nothing, literally nothing, they wouldn’t be
willing to do in order to ensure their control over dominant narratives.

When they warn about Russian propaganda causing people to think wrong thoughts in their heads, they are so
close to admitting the truth that they’re all acutely aware of: that
human minds are very hackable, and that this can be used to advance the
interests of power.

Protecting
this narrative control mechanism is the first and foremost priority of
our ruling power structures, because it’s what all their other control
mechanisms are built upon. That’s a major part of why the media have
been acting so strange these last few years, and it’s a major part of
why everything seems so weird and why so many people feel like they’re
going a bit crazy when they try to understand the world.

Right
now we’re looking at a race, between humanity trying to awaken from the
psychological cages that have been constructed for it, and the
designers of those cages trying to finish tightening those bolts and
lock down our minds forever.

___________________________

My work is entirely reader-supported, so if you enjoyed this piece please consider sharing it around, following me on FacebookTwitterSoundcloud or YouTube, or throwing some money into my tip jar on Ko-fiPatreon or Paypal. If you want to read more you can buy my books. The best way to make sure you see the stuff I publish is to subscribe to the mailing list for at my website or on Substack, which will get you an email notification for everything I publish. Everyone, racist platforms excluded, has my permission to
republish, use or translate any part of this work (or anything else
I’ve written) in any way they like free of charge. For more info on who I
am, where I stand, and what I’m trying to do with this platform, click here.

Bitcoin donations:1Ac7PCQXoQoLA9Sh8fhAgiU3PHA2EX5Zm2

Caitlin Johnstone | February 16, 2022 at 2:43 am | Tags: associated press, journalism, media,  

propaganda, Russia, zero hedge
| Categories: Article, News
| URL: https://wp.me/p9tj6M-2ST

Comment    See all comments    

 ======================================= 

Zie ook: ‘Oekraïne: waarom niet
de reguliere media direct laten leiden door de CIA en is de VS wellicht
bezig met de voorbereiding van een aanval op Rusland

Propaganda niet alleen voor oorlogsvoering maar levensbepalend zoals die voor het Verdrag van Maastricht

Generaal Stoss: VS ziet een ‘epische nucleaire dreiging’ van China en Rusland

Oekraïne
crisis: het feit dat het westen dit sprookje in de wereld hielp ‘heeft
voorkomen’ dat een Russische inval plaatsvond…….
‘ (en zie de links in dat bericht!!)

BREKEND NIEUWS:
Oekraïne crisis: de CIA heeft Disney overgenomen: beweringen zonder enig
bewijs dat Rusland een ‘false flag video’ gebruikt zijn ‘waar….’
‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Nederlandse marine doet mee aan VS oorlogshitserij tegen China‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Oekraïne: het conflict berust puur op aannames die werden en worden gelanceerd door de VS en haar NAVO-partners(en zie de links in dat bericht!! Waarvan je de eerste hieronder vindt)

Oekraïne: westerse ‘stabilisatie van het conflict’: levering van wapens, straaljagers en troepen‘ 

VS begint ‘troll farm’, alsof Hollywood en de massamedia al niet genoeg VS propaganda maken……….‘ (en zie de links in dat bericht!!

———————————

Hier nog wat links naar andere berichten over VS terreur: VS vermoordde meer dan 20 miljoen mensen sinds het einde van WOII……..
Dit tot het jaar 2000, wat betreft deze eeuw zijn er intussen meer dan 5
miljoen moorden aan toegevoegd, moorden begaan door de
VS en NAVO-lidstaten, inclusief Nederland (waar terreurorganisatie NAVO
onder militair opperbevel
stond en staat van de VS…)….

VS buitenlandbeleid sinds WOII: een lange lijst van staatsgrepen en oorlogen……….

List of wars involving the United States

CIA 70 jaar: 70 jaar moorden, martelen, coups plegen, nazi’s beschermen, media manipulatie enz. enz………‘ (!!!!)

9/11: de reden voor twintig jaar westerse terreur o.l.v. de VS waarbij meer dan vijf miljoen mensen werden vermoord‘ (en zie de links in dat bericht!!)

CIA rekruteert folteraars met een beroep op vrouwenemancipatie: een fikse rel in de VS

Michael Hayden (ex-CIA en generaal b.d.): niets mis met martelingen door Gina Haspel…..

US Airstrikes Killing Hundreds of Civilians in Syria’s Raqqa

VN waarschuwt de VS voor het maken van een onacceptabel aantal Syrische burgerslachtoffers met haar bombardementen…….‘ Waar de VS zich niets van heeft aangetrokken…

VS gaf sinds 2001 meer dan 5,9 biljoen dollar uit aan (illegale) oorlogen, ofwel: $ 5,933.000.000.000…….‘ (tot 2018…..)

VS is grootste producent van vluchtelingen, aldus VN rapport……….‘ (en zie de links in dat bericht!!)

VS subsidiëring van neonazi’s in Oekraïne, neonazi’s die ook fascisten uit de VS trainen……
(!!!!) Lees dat bericht mensen, weet je meteen dat de EU en de NAVO neonazi’s
steunen met hun geldelijke en wapenhulp aan dat land!! (voor de NAVO
trouwens de normaalste zaak van de wereld: dat steunen van
fascisten…..) En dan te bedenken dat premier Rutte en minister van
Buitenlandse Zaken Hoekstra onlangs een
krans hebben gelegd bij een monument voor met name omgekomen
neonazi’s……
(op 8 februari 2022 heb ik de opmerking over de kranslegging door Rutte en Hoekstra aan deze link toegevoegd)

VS verwijt Iran nucleaire chantage, chantage waar de VS zichzelf schuldig aan maakt‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Mijn excuus voor de vormgeving, krijg het niet op orde.  

PS: het is de allerhoogste tijd dat Julian Assange wordt vrijgelaten uit de smerige isolatiefolter waarin hij nu al bijna 3 jaar volkomen onterecht vastzit!!!!