Anis Amri, die een aanslag pleegde op een Duitse kerstmarkt, was al minstens 2 jaar in het vizier van de geheime diensten…….

Anis Amri, de psychopaat die op mensen inreed tijdens een kerstmarkt in Berlijn, was al minstens 2 jaar in het beeld van de Duitse geheime diensten, zo werd afgelopen woensdag bekend gemaakt……

De zoveelste keer, dat er een aanslag werd gepleegd, terwijl de daders al bekend waren bij de geheime dienst (-en)…….. U snapt dat deze diensten onmiddellijk lieten weten, dat zij wegens gebrek aan menskracht, Amri niet goed in de gaten hadden kunnen houden…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Kortom meteen weer zeuren om geld, dat is in Duitsland al niet anders dan hier. Terwijl de geheime diensten met efficiënt werken, samenwerking zonder restricties en echte prioriteiten stellen, al oneindig veel meer kunnen bereiken. Ongelofelijk!!

Uiteraard moet de oorzaak van terrorisme in het westen worden gezocht… Het is dan ook van het allerhoogste belang dat het westen onmiddellijk stopt met de ongebreidelde terreur die het o.l.v. de VS laat neerdalen in landen als Irak, Afghanistan, Jemen, Libië en Syrië!!

De oorlog in Syrië is 1 op 1 te danken aan het opzetten van een opstand door de VS in dat land. Een opstand die moest resulteren in het afzetten van Assad, die o.a. westerse plannen voor een pijpleiding vanaf de Golfstaten naar West-Europa dwarsboomt….. Een opstand waarvoor (gezien documenten van o.a. WikiLeaks), de eerste plannen al dateren uit 2006………

Wat betreft Jemen: daar vecht de VS, na eerdere wapenleveranties aan Saoedi-Arabië, nu mee aan de kant van deze nummer 2 terreurentiteit, waar de VS de ‘twijfelachtige’ eer heeft, de nummer 1 te zijn, wat betreft grootschalige internationale terreur uitoefening……. Voor meer berichten over de smerige illegale oorlog tegen het Jemenitische volk, klik op het label ‘Jemen’, dat u onder dit bericht aantreft. Let wel: het gaat hier om een oorlog, die wegens de blokkades van S-A en de VS, bewust een enorme hongersnood heeft veroorzaakt………. Weet u nog afgelopen woensdag: Giro555…??

Het westen voert geen oorlog tegen terreur, maar voert een terreuroorlog, die terroristen creëert!

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terugvindt.

Generaal Scaparrotti wil meer troepen in Europa om een oorlog met Rusland te voorkomen………. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Psychopaat en leugenaar, VS generaal Scaparrotti (o.a.) opperbevelhebber NAVO, u weet wel de hufter die onlangs opmerkte, dat Rusland de Taliban in Afghanistan steunt*, stelde onlangs voor de commissie voor de strijdkrachten van het Huis van Afgevaardigden, dat hij in Europa veel meer militairen, een extra pantserdivisie en oorlogsschepen nodig heeft……..

Scaparrotti loog voor de commissie nogmaals over De Krim en stelde dat Rusland dit schiereiland annexeerde (dat ziet hij als bewijs voor de ‘Russische agressie en expansiedrang’)…….. De Krim sloot zich na een door internationale waarnemers als eerlijk en goed beoordeeld referendum, aan bij Rusland. Met een overweldigende meerderheid (ook van de oorspronkelijke bewoners) koos de bevolking voor aansluiting bij Rusland. Dit daar de door hen democratisch gekozen Oekraïense president Janoekovytsj, na een door de VS opgezette, gefinancierde en geregisseerde opstand en staatsgreep moest vluchten. Waarop de bevolking van De Krim (en Oost-Oekraïne) besloot niet te willen leven onder de knoet van de uitermate corrupte neonazi-junta Porosjenko,die door de VS werd geparachuteerd, nadat de coup tegen Janoekovytsj was gelukt…..

Dit alles, terwijl de VS en haar vechthond NAVO niets te zoeken hebben aan de grens met Rusland. Daarnaast kan de VS ook nog eens worden aangewezen, als de grootste terreurentiteit op aarde, waar dit ‘land’ zich met het buitenland bemoeit blijft een rokende puinhoop (na illegale oorlogen) en/of een grote chaos achter (chaos na een illegale oorlog, of na de zoveelste door de VS georganiseerde coup, neem Oekraïne en Brazilië)………..

Het is duidelijk: de VS maakt zich op voor oorlog tegen Rusland, ofwel WOIII…….

U.S.
General Wants More Troops in Europe to Fight Russia

March
29, 2017 at 7:58 am

Written
by 
Anti-Media
News Desk

U.S. General Wants More Troops in Europe to Fight Russia


(ANTIWARContinuing
to play up the possibility of fighting a land war with Russia, Gen.
Curtis Scaparrotti, the head of America’s European Command,
yesterday told the House Armed Services Committee 
that
he needs a larger combat force, including an armored division and
more warships
.

We
need a greater force there,” Scaparrotti insisted, saying that more
armored and mechanized brigades are needed in Europe along with offer
appropriate artillery and air defense for a full-scale war with
Russia. He also sought more anti-submarine capability.

Scaparrotti
made headlines last week by falsely claiming that it was possible
Russia was providing military support for the Taliban in the Afghan
War, while offering no evidence to support the allegation. He
insisted during today’s comments he needs “greater intelligence,
surveillance, and reconnaissance assets.”

When
asked why the US is suddenly needing so much additional military
fcrce in Europe, Scaparrotti cited Russia’s annexation of crimea,
insisting it proved Russia is “a competitor” to the United States
in Eastern Europe, and that the US needs more forces there to
“prevent” war.

By Jason
Ditz
 /
Republished with permission / 
AntiWar.com / Report
a typo

=====================

* Later bleek dat Scaparrotti had gelogen over deze Russische steun voor de Taliban. Het was eerder NB de VS, die in de 80er jaren de Afghaanse Taliban trainde en bewapende in de strijd tegen Rusland, dat in tegenstelling tot de VS in 2001, door de democratisch gekozen regering van Afghanistan om steun werd gevraagd en derhalve legaal aanwezig was in Afghanistan.

Zie ook: ‘Estland: grensbewoner van der Plas ziet alleen NAVO agressie en waarschuwt voor WOIII en de daaropvolgende dodenherdenking……

       en: ‘Schnitger draagt de koperen fluit van luchtmacht verdiensten over aan nieuwe oorlogshitser…….

       en: ‘Hennis-Plasschaert zwijgt: Nederlands bataljon naar Litouwen in voorbereiding op WOIII……

      en: ‘Nederland uit de NAVO, geen steun voor oorlog met Rusland ofwel WOIII…… Een petitie!

      en: ‘VS en NAVO agressie verplicht Rusland tot troepenopbouw, ofwel WOIII weer dichterbij…….

      en: ‘Monika Sie: Clingendael geleidt door een PvdA’er…………. Het moet niet zotter worden!!

      en: ‘Pensioen problemen? Wellicht biedt het agressieve buitenlandbeleid van de VS de ultieme uitkomst…….

      en: ‘Putin waarschuwt de wereld voor de ongehoorde agressie van de VS

      en: ‘Breedlove (NAVO) ‘spreekt weer eens uit de nek’: Rusland moet aanvoer hulpgoederen bombarderen!!

      en: ‘Polen krijgt in aanloop van WOIII advies uit VS om cyberoorlog tegen Rusland te beginnen………

      en: ‘Duitse militairen voor eerst sinds WOII op missie in Oost-Europa…….

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug lan vinden.

Alexander Pechtold en zijn grote held: oorlogsmisdadiger Churchill……..

Stan van Houcke bracht gisteren op zijn blog een artikel over Pechtold, beter gezegd over ‘de held’ die Pechtold vereert: massamoordenaar Churchill.

Churchill was een groot voorstander van de EU, al moet je daar wel bij opmerken, dat Churchill gezien zijn geschiedenis geen groot voorstander was van democratie. Dat past dan weer mooi bij de EU, waar de democratie ver te zoeken is en dat deelnemende landen als het zo uitkomt, volkomen uitperst en aan de ketting kan leggen, zie Griekenland……. Een dictatuur kan het niet ‘beter’ doen!

Zoals gezegd: Churchill was in feite een massamoordenaar, waar je zelfs WOII niet als bewijs voor nodig hebt……….

Van Houcke nam een artikel over van ‘Crimes of Britain‘, waarin een opsomming is opgenomen, over de enorme misdaden die Churchill beging.

Oordeel zelf over ‘de held’ van de neoliberale hufter Pechtold:

Alexander
Pechtold’s Inspiratiebron

Wat
inspireert Alexander Pechtold? 

Op
de schouw in de werkkamer van Alexander Pechtold staan twee beeldjes
van Winston Churchill. Deze Britse politicus wist na de Tweede
Wereldoorlog één ding zeker: alleen met een verenigd Europa kon
vrede en veiligheid gewaarborgd worden. 

Tegen
de tijdgeest in stond hij op voor meer Europese samenwerking, en met
die boodschap reisde hij het hele continent over. Hoe actueel! Hoe
inspirerend! Daarover vertelt Pechtold in Optimist in de politiek én
in deze video! #optimist


See more
at: 
http://www.hollandsdiep.nl/post/?N_ID=1627#sthash.49RrOutC.dpuf

MIJN
HELD: Alexander Pechtold over Winston Churchill

D66-leider
Alexander Pechtold is fan van Winston Churchill. Hij roemt Churchill
– premier van Groot-Brittannië van 1940 tot 1945 – als belangrijkste
pleitbezorger van het Europese eenwordingsideaal.

https://www.historischnieuwsblad.nl/nl/artikel/47193/mijn-held-alexander-pechtold-over-winston-churchill.html

The crimes of Winston
Churchill

cskfn3lwcaa1x-j

England
celebrates their genocides. The ‘Winston Churchill note’ has
entered circulation. Honouring a man who swilled on champagne
while 4 million men, women and children in Bengal starved due to his
racist colonial policies.

The trial of Churchill:

Churchill
was a genocidal maniac. He is fawned over in Britain and held up as a
hero of the nation. He was voted ‘Greatest Briton’ of all time.
Below is the real history of Churchill, the history of a white
supremacist whose hatred for Indians led to four million
starving to death, the man who loathed Irish people so much he
conceived different ways to terrorise them, the racist thug who waged
war on black people across Africa and in Britain. This is the trial
of Winston Churchill, the enemy of all humanity.

CWC3JuRWcAEC7FS

THE
TRIAL OF WINSTON CHURCHILL:

Afghanistan:

winston-churchill-soldier-396934

Churchill
found his love for war during the time he spent in Afghanistan. While
there he said “all who resist will be killed without quarter”
because the Pashtuns need “recognise the superiority of race”. He
believed the Pashtuns needed to be dealt with, he would reminisce in
his writings about how he partook in the burning villages and peoples
homes:

We
proceeded systematically, village by village, and we destroyed the
houses, filled up the wells, blew down the towers, cut down the great
shady trees, burned the crops and broke the reservoirs in punitive
devastation.” – Churchill on how the British carried on in
Afghanistan, and he was only too happy to be part of it.

Churchill
would also write of how “every tribesman caught was speared or cut
down at once”. Proud of the terror he helped inflict on the
people of Afghanistan Churchill was well on the road to becoming a
genocidal maniac.

Greece:

demonstrators-in-Athens-w-012

The
British Army under the guidance of Churchill perpetrated a massacre
on the streets of Athens in the month of December 1944. 28 protesters
were shot dead, a further 128 injured. The British demanded that all
guerrilla groups should disarm on the 2nd December 1944. The
following day 200,000 people took to the streets, and this is when
the British Army under Churchill’s orders turned their guns on the
people.

Churchill regarded
ELAS (Greek People’s Liberation Army) and EAM (National Liberation
Front) as “miserable banditti”, these were the very people who
ran the Nazis out. His actions in the month of December were purely
out of his hatred and paranoia for communism.

The
British backed the right-wing government in Greece returned from
exile after the very same partisans of the resistance that Churchill
ordered the murder of had driven out the Nazi occupiers. Soviet
forces were well received in Greece, this deeply worried Churchill.

He
planned to restore the monarchy in Greece to combat any possible
communist influence. The events in December were part of that
strategy.

In
1945, Churchill sent Charles Wickham to Athens where he was in charge
of training the Greek security police. Wickham learned his tricks of
the trade in British occupied Ireland between 1922-1945 where he was
a commander of the colonial RUC, responsible for countless terror.

In
April 1945 Churchill said “the [Nazi] collaborators in Greece in
many cases did the best they could to shelter the Greek population
from German oppression” and went on to say “the Communists are
the main foe”.

India:

2-wB1iCCm

I’d
rather see them have a good civil war”. – Churchill
wishing partition on India

Very
few in Britain know about the genocide in Bengal let alone how
Churchill engineered it. Churchill’s hatred for Indians led to four
million starving to death during the Bengal ‘famine’ of 1943. “I
hate Indians. They are a beastly people with a beastly religion” he
would say.

Bengal
had a better than normal harvest during the British enforced famine.
The British Army took millions of tons of rice from starving people
to ship to the Middle East – where it wasn’t even needed. When
the starving people of Bengal asked for food, Churchill said the
‘famine’ was their own fault “for breeding like rabbits”. The
Viceroy of India said “Churchill’s attitude towards India and the
famine is negligent, hostile and contemptuous”. Even right wing
imperialist Leo Amery who was the British Secretary of State in India
said he “didn’t see much difference between his [Churchill]
outlook and Hitler’s”. Churchill refused all of the offers to
send aid to Bengal, Canada offered 10,000 tons of rice, the U.S
100,000, he just point blank refused to allow it. Churchill was still
swilling champaign while he caused four million men, women and
children to starve to death in Bengal.

Throughout
WW2 India was forced to ‘lend’ Britain money. Churchill
moaned about “Indian money lenders” the whole time. The truth is
Churchill never waged war against fascism.

He
went to war with Germany to defend the British Empire, he said this
about India during WW2 “are we to incur hundreds of millions of
debt for defending India only to be kicked out by the Indians
afterwards”.

In
1945 Churchill said “the Hindus were race protected by their
mere pullulation from the doom that is due”. The Bengal famine
wasn’t enough for Churchill’s blood lust, he wished his
favourite war criminal Arthur Harris could have bombed them.

Iran:

iran

A
prize from fairyland beyond our wildest dreams” – Churchill on
Iran’s oil

When
Britain seized Iran’s oil industry Churchill proclaimed it was
“a prize from fairyland beyond our wildest dreams”. Churchill
meddled in Iranian affairs for decades, he helped exclude Iranians
from their natural resources and encouraged the looting when most
lived in severe poverty.

In
June 1914 Churchill proposed a bill in the House of Commons that
would see the British government become the major shareholder
of the Anglo-Iranian Oil Company. The company would go on to refrain
from paying Iran its share of the dividends before paying tax to
the British exchequer. Essentially the British were illegally taxing
the Iranian government.

When
the nationalist government of Mohammad Mosaddegh threatened British
‘interests’ in Iran, Churchill was there, ready to protect them
at any cost. Even if that meant desecrating democracy. He helped
organise a coup against Mosaddegh in August 1953.  He told
the CIA operations officer that helped carry out the plan “if i had
been but a few years younger, I would have loved nothing better than
to have served under your command in this great venture”.

Churchill arranged
for the BBC to send coded messages to let the Shah of Iran know that
they were overthrowing the democratically elected government. Instead
of the BBC ending their Persian language news broadcast with “it is
now midnight in London” they under Churchill’s orders said “it
is now exactly midnight”.

Churchill
went on to privately describe the coup as “the finest operation
since the end of the war [WW2]”. Being a proud product of
imperialism he had no issue ousting Mosaddegh so Britain could
get back to sapping the riches of Iran.

Iraq:

Cairo_Conference_1921

I
am strongly in favour of using poisoned gas against the uncivilized
tribes… it would spread a lively terror.” – Churchill on the
use of gas in the Middle East and India

Churchill
was appointed ‘Secretary of State for the Colonies’ in 1921 and
he formed the ‘Middle East Department’ which was responsible for
Iraq. Determined to have his beloved

empire
on the cheap he decided air power could replace ground troops. A
strategy of bombing any resistance to British rule was now employed.

Several
times in the 1920s various groups in the region now known as Iraq
rose up against the British. The air force was then put into action,
indiscriminately bombing civilian areas so to subdue the population.

Churchill
was also an advocate for the use of mustard and poison gases. Whilst
‘Secretary for War and Air’ he advised that “the provision of
some kind of asphyxiating bombs” should be used “for use in
preliminary operations against turbulent tribes” in order to take
control of Iraq.

When
Iraqi tribes stood up for themselves, under the direction of
Churchill the British unleashed terror on mud, stone and reed
villages.

Churchill’s
bombing of civilians in ‘Mesopotamia’ (Kurdistan and Iraq) was
summed up by war criminal ‘Bomber Harris’:

The
Arab and Kurd now know what real bombing means within 45 minutes a
full-sized village can be practically wiped out, and a third of its
inhabitants killed or injured, by four or five machines which offer
them no real target, no opportunity for glory as warriors, no
effective means of escape”. – Arthur ‘Bomber’ Harris

Ireland:

black-and-tans

We
have always found the Irish a bit odd. They refuse to be English” –
Churchill

In
1904 Churchill said “I remain of the opinion that a separate
parliament for Ireland would be dangerous and impractical”.
Churchill’s ancestry is linked to loyalism to Britain, he is a
direct descendent of the ‘Marquis of Londonderry’ who helped put
down the 1798 United Irishmen rising. He would live up to his
families reputation when it came to suppressing revolutionary forces
in Ireland.

The
Black and Tans were the brainchild of Churchill, he sent the thugs to
Ireland to terrorise at will. Attacking civilians and civilian
property they done Churchill proud, rampaging across the country
carrying out reprisals. He went on to describe them as “gallant and
honourable officers”. It was also Churchill who conceived the
idea of forming the Auxiliaries who carried out the Croke Park
massacre, firing into the crowd at a Gaelic football match, killing
14. Of course this didn’t fulfill Churchill’s bloodlust to
repress as people who he described as “odd” for their refusal “to
be English”, he went on to advocate the use of air power in
Ireland against Sinn Fein members in 1920. He suggested to his
war advisers that aeroplanes should be dispatched with orders to use
“machine-gun fire or bombs” to “scatter and stampede them”.

Churchill
was an early advocate for the partitioning of Ireland. During the
treaty negotiations he insisted on retaining navy bases in Ireland.
In 1938 those bases were handed back to Ireland. However in 1939
Churchill proposed capturing Berehaven base by force. In 1941
Churchill supported a plan to introduce conscription in the North of
Ireland.

Churchill
went on to remark ”the bloody Irish, what have they ever done for
our wars”, reducing Ireland’s merit to what it might provide by
way of resources (people) for their imperialist land grabs.

Kenya:

29-British-Police-Corbis

Britain
declared a state of emergency in Kenya in 1952 to protect its system
of institutionalised racism that they established throughout their
colonies so to exploit the indigenous population. Churchill being
your archetypical British supremacist believed that Kenya’s
fertile highlands should be only for white colonial settlers. He
approved the forcible removal of the local population, which he
termed “blackamoors”.

150,000
men, women and children were forced into concentration camps.
Children’s schools were shut by the British who branded them
“training grounds for rebellion”. Rape, castration, cigarettes,
electric shocks and fire all used by the British to torture the
Kenyan people under Churchill’s watch.

In
1954 in a British cabinet meeting Churchill and his men discussed the
forced labour of Kenyan POWs and how to circumvent the constraints of
two treaties they were breaching:

This
course [detention without trial and forced labour] had been
recommended despite the fact that it was thought to involve a
technical breach of the Forced Labour Convention of 1930 and the
Convention on Human Rights adopted by the Council of Europe”

The
Cowan Plan advocated the use of force and sometimes death against
Kenyan POWs who refused to work. Churchill schemed to allow this to
continue.

Caroline
Elkins book gives a glimpse into the extent that the crimes in Kenya
were known in both official and unofficial circles in Britain and how
Churchill brushed off the terror the colonial British forces
inflicted on the native population. He even ‘punished’ Edwina
Mountbatten for mentioning it, “Edwina Mountbatten was
conversing about the emergency with India’s prime minister,
Jawaharlal Nehru, and the then colonial secretary, Oliver Lyttleton.
When Lyttleton commented on the “terrible savagery” of Mau Mau…
Churchill retaliated, refusing to allow Lord Mountbatten to take his
wife with him on an official visit to Turkey”.

Palestine:

church-jer21s

I
do not agree that the dog in a manger has the final right to the
manger.”

In
2012 Churchill was honoured with a statue in Jerusalem for his
assistance to Zionism.

He
regarded the Arab population Palestine to be a “lower
manifestation”. And that the “dog in a manger has the final right
to the manger”, by this he meant the Arabs of Palestine.

In
1920 Churchill declared “if, as may well happen, there should be
created in our own lifetime by the banks of the Jordan a Jewish State
under the protection of the British Crown which might comprise three
or four millions of Jews, an event will have occurred in the history
of the world which would from every point of view be beneficial”.

A
year later in Jerusalem he told Palestinian leaders that “it
is manifestly right that the Jews, who are scattered all over the
world, should have a national centre and a National Home where some
of them may be reunited. And where else could that be but in this
land of Palestine, with which for more than 3,000 years they have
been intimately and profoundly associated?”.

At
the Palestine Royal Commission (Peel) of 1937, Churchill stated
that he believed in intention of the Balfour Declaration was to make
Palestine an “overwhelmingly Jewish state”.

He
went on to also express to the Peel Commission that he does “not
admit for instance, that a great wrong has been done to the Red
Indians of America or the black people of Australia. I do not admit
that a wrong has been done to these people by the fact that a
stronger race, a higher-grade race, a more worldly wise race to put
it that way, has come in and taken their place”.

Four
years later he wrote of his desire for a ‘Jewish state’to be
established after the second war world. The establishment of the
colonial settler state however was done on the watch of the British
Labour Party under Attlee, who were always there to back their Tory
counterparts when it came to British foreign policy.

Saudi
Arabia:

CXAHpiHW8AEo0bq

My
admiration for him [Ibn Saud] was deep, because of his unfailing
loyalty to us.” – Churchill

Prior
to 1922 the British were paying Ibn Saud a subsidy of £60,000 a
year. Churchill, then Colonial Secretary, raised it to £100,000.

He
knew of the dangers of wahhabism, but was content to use the House of
Saud’s twisted ideology for benefit of British imperialism.
Just as the British had done a few years earlier when they teamed up
with Al-Saud and their wahhabism to wage an internal war in the
Ottoman Empire. He described Ibn Saud’s wahhabis as
“intolerant, well-armed and 
bloodthirsty’.
Of course, as long as they were on the side of the British, Winston
was happy.

Churchill
went on to write that his “admiration for him [Ibn Saud] was deep,
because of his unfailing loyalty to us”.

Churchill
meeting with Ibn Saud whom he showered with money and gifts. Britain
foisted Wahhabism on the region. He gifted Ibn Saud a special
Rolls-Royce in the mid 1940s.

South Africa:

winston-churchill-1-january-1915-getty-3281413

Thousands
were sent to British run concentration camps during the Boer wars.
Churchill summed up his time in South Africa by saying “it was
great fun galloping about”.

Churchill
wrote that his only “irritation” during the Boer war was “that
Kaffirs should be allowed to fire on white men”.

It
was Churchill who planted the seed to strip voting rights from black
people in South Africa. In June 1906, Churchill argued that
Afrikaners should be allowed a self-rule which would mean black
people would be excluded from voting.

He
went on to state to Parliament that “we must be bound by the
interpretation which the other party places on it and it is undoubted
that the Boers would regard it as a breach of that treaty if the
franchise were in the first instance extended to any persons who are
not white”.

Other mentions:

churchill_decides_to_fight_on

BRITISH
GUIANA’: 

Churchill
ordered the overthrowing of the democratically elected leader of
‘British Guiana’. He dispatched troops and warships and suspended
their constitution all to put a stop to the governments
nationalisation plan.

CHINA:

I
think we shall have to take the Chinese in hand and regulate them”
– Churchill His hope from this was for “Ayran stock to triumph”…

ERICH
VON MANSTIEN:

Churchill
donated funds for this Nazi war criminals defence when he was on
trial after WW2.

IMMIGRATION
TO BRITAIN: 

Churchill
suggested the motto “Keep England White” when debating the
adoption of new laws limiting immigration from the Caribbean.

MUSSOLINI: 

Churchill
extolled Mussolini – “If I were Italian, I am sure I would have
been with you entirely from the beginning” and “what a man
[Mussolini] ! I have lost my heart!… Fascism has rendered a service
to the entire world”.

ON
HIS OWN PEOPLE: 

Churchill
suggested “100,000 degenerate Britons should be forcibly
sterilised/others put in labour camps to halt decline of British
race”. He also went on to suggest that “for tramps and wastrels
there ought to be proper labour colonies where they could be sent”.

SUDAN:

Churchill
bragged that he personally shot at least three “savages” whilst
there.

ROBERT
EMMET (IRISH REPUBLICAN LEADER):
 

Churchill
plagiarised his famous “we shall fight on the beaches” from
Emmet’s speech from the dock.

RUSSIA:

He
urged the US to “wipe” out the Kremlin with an atomic bomb hoping
it would “handle the balance of Russia”.

WORLD
WAR 1:

I
love this war. I know it’s smashing and shattering the lives of
thousands every moment”.

WORLD
WAR 2: 

Churchill’s
cabinet during WW2 obsessed about British people viewing black GIs
favorably.

https://crimesofbritain.com/2016/09/13/the-trial-of-winston-churchill/

=====================================

Overigens heeft Churchill in het gebied dat nu Irak wordt genoemd, begin 20er jaren van de vorige eeuw inderdaad een paar keer mosterdgas laten gebruiken tegen opstandige stammen…….

Wat betreft de dictatoriale EU: NEXIT NU!

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht aantreft, dit geldt niet voor de labels: A. Harris en RUC.

Kati Piri (PvdA – EU) hoopt dat de ‘vluchtelingendeal’ met Turkije standhoudt, dat spaart mensenlevens……… AUW!!!

Gistermorgen was PvdA EU grofgraaier Piri te horen op BNR (± 7.39 u.). Ze sprak over de laatste tragedie voor de Libische kust, waarbij rond de 250 vluchtelingen verdronken , die op 2 sloepen de EU probeerden te bereiken…….

Piri stelde dat ‘we’ (de EU) van alles proberen om de vluchtelingenstroom via Libië te stoppen. Dit onder meer door de zuidelijke Libische grens af te sluiten, training van de kustwacht en het oprollen van de smokkelorganisaties. Ook afspraken maken met landen van herkomst, zodat vluchtelingen teruggestuurd kunnen worden, behoort tot de ‘kansen’ die Piri ziet, dat noemt ze ‘een ontmoedigingsbeleid….’ Piri vergeet voor het gemak even, dat in de meeste landen van herkomst ofwel oorlog heerst, ofwel de honger en het totaal ontbreken van een toekomst*, de vluchtelingenstromen op gang houden……

Lullig genoeg verdient het westen zich scheel aan het leveren van wapens aan de landen, waar de vluchtelingen vandaan komen……..

Helaas zijn er met de ‘Libische regering’** geen afspraken te maken, zoals met de Turkse regering, aldus Piri…….. ‘Afspraken met de Turkse regering’, die hufter Piri als legitieme afspraken ziet, terwijl ze een flagrante schending van het VN Vluchtelingenverdrag zijn!! Volgens Piri heeft de ‘vluchtelingendeal’ met Turkije ervoor gezorgd, dat er nog amper mensen verdrinken die vanuit Turkije Griekse eilanden willen bereiken…….

De vluchtelingen in Turkije worden gevangen gehouden in kampen (inclusief kinderen), waarbij vergeleken de eerste beste gevangenis in Turkije ‘een kuuroord’ is. Het ontbreekt er aan zo ongeveer alles…. In die kampen, of zelfs in de nabijheid daarvan, zijn advocaten en mensenrechtenorganisaties, hulporganisaties en journalisten niet welkom…*** U had waarschijnlijk al begrepen, dat Piri al deze ellende verzweeg op de zender, terwijl ze daar wel degelijk van op de hoogte moet zijn…….

Vluchtelingen uit oorlogsgebieden als Afghanistan, Irak en Syrië, worden desnoods door het Turkse leger en politie van de grens weggeschoten, recht terug het oorlogsgebied in, maar volgens Piri, die ook hier met geen woord over repte, overlijden er geen vluchtelingen meer via de Turkije-route……

Piri begon nog even over Erdogan en de kans dat hij wellicht toch het vluchtelingenverdrag met de EU zal torpederen, een deal die volgens Piri mensenlevens redt……..

Uiteraard hield Piri wijselijk de vuilbek dicht over: -de vluchtelingen in Libie, die worden vastgehouden op plekken, waar je nog geen kip zou willen houden…. -of over het feit dat een groot aantal vluchtelingen daar veelal worden gegijzeld voor losgeld….. -of over vluchtelingen die op grote schaal worden verkracht, gemarteld, of ‘gewoon’ mishandeld…… Nee, het stoppen van de vluchtelingenstroom is het enige dat telt voor Piri en het overgrote deel van haar collega politici…….

De hypocriete tyfustrut!!

Tel bij dit alles nog eens het volgende feit op: het westen (ook Nederland, inclusief de PvdA) stelt met het grootste gemak, dat de landen waarvandaan de vluchtelingen komen, veilig zijn…… Zo worden ook Afghanistan en Irak gezien, al zijn dat nog maar 2 voorbeelden…….

*  Wat zou u doen, als u zeker zou weten, dat wanneer u niet vlucht, één of meerdere van uw kinderen zullen overlijden, voor ze 10 jaar oud zijn…?? Ik schat zo in, dat u ook zou vluchten richting Europa!

** ‘De Libische regering’: 2 terreurorganisaties, die door het westen zijn aangewezen als officiële regering……. Dit nadat hetzelfde westen in 2011 een illegale oorlog tegen Libië begon, die het rijkste land van Afrika omvormde tot bijna het armste land van dat continent, gedompeld in totale, gewelddadige chaos………. Een land waar ook vrouwen geld kregen van de regering Khadaffi, om (zelfs) in het buitenland te studeren, inclusief onderhoudsgelden……. Hetzelfde land, waar de vrouw nu is gereduceerd tot een slaaf van de man, zonder ook maar één recht………. ‘Goed’ van ons hè???

*** In 2013 gaf de EU Turkije al 300 miljoen euro voor het verbeteren van de situatie in de ‘detentiekampen’, waarvan ook toen al bekend was, dat daar de mensenrechten op grote schaal werden geschonden. Dat EU-belastinggeld is voor het grootste deel verdwenen in de zakken van Erdogan en zijn misdadig corrupte regering……….

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht aantreft.

Alexander Blackman (marinier Britse leger) vermoordde ‘per ongeluk’ Taliban strijder……..

Op 15 september 2011, raakte een Taliban strijder gewond bij een aanval van een Britse helikopter, in de Afghaanse provincie Helmand. Britse mariniers die ter plaatste kwamen, sleepten de gewonde strijder uit het zicht van een camera, die aan een ballon (Persistent
Ground Surveillance System
)
 vanuit de lucht video opnames maakte van het strijdgebied ……….

Afbeeldingsresultaat voor A Blackman's convicted for murder

Uit het zicht van de camera schopten mariniers de gewonde strijder……. Twee mariniers die daarna bezig waren eerste hulp te bieden aan de gewonde strijder, werden door Blackman weggestuurd….. Waarna Blackman de strijder, die gewond op de grond lag, doodschoot onder het uitspreken van de volgende woorden: “Shuffle off this mortal coil, you cunt. It’s nothing you wouldn’t do to us.” Waarop hij vervolgde met te zeggen: “I just broke the Geneva Convention.”.

Blackman werd veroordeeld tot ‘levenslang’, met een minimumstraf van 10 jaar, wat later werd verlaagd naar een minimumstraf van 8 jaar…….

Vandaag heeft de rechter bepaald, dat het hier niet om moord, maar om doodslag gaat………..

Dat noemt men ‘gerechtigheid’ in Groot-Brittannië (en de rest van het westen, dat geen bliksem te zoeken had en heeft in Afghanistan….)….

Afbeeldingsresultaat voor A Blackman's convicted for murder

Waar blijft gerechtigheid voor het Afghaanse volk, gerechtigheid voor de ontelbare oorlogsmisdaden tegen hen door het westen gepleegd in dat land???

Marcel Urlings, ex-bevelhebber landstrijdkrachten, zaait angst middels leugens over Rusland. ‘Toevallig’ vlak voor de verkiezingen….

De Adviesraad Internationale Vraagstukken (AIV), een orgaan afgeladen met oorlogshitsers en lobbyisten van het militair-industrieel complex, maakte ‘toevallig vlak voor de verkiezingen’ bekend, dat het Nederlandse leger er slechter voorstaat dan de regering Rutte 2 ons wil laten geloven……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Nog slechter dan de regering ons wil laten geloven, zal de AIV bedoelen!

Er gaat de laatste jaren bijna geen week voorbij, zonder dat hoge (ex-) militairen, opiniemakers (zogenaamde deskundigen, die altijd pleiten voor grotere budgetten t.b.v. leger, geheime diensten en de politie) en andere ‘deskundigen’ het Nederlandse volk proberen wijs te maken, dat het Nederlandse leger op sterven na dood is…… Ook is de veiligheidssituatie dusdanig ernstig, dat er gigantisch veel meer moet worden uitgegeven aan defensie….. Uiteraard wordt daar vervolgens gewezen op de vele gevaren die ons omringen, zoals die uit Iran, Noord-Korea en Rusland……

Vandaag was het de beurt aan generaal-majoor b.d. Urlings, die in Kots Kamerbreed (Radio1), de luisteraar middels een enorm aantal leugens probeerde bang te maken, zodat deze mensen gaan stemmen op een partij die dik meer geld wil uitgeven aan defensie.

Urlings is lid van de AIV, vandaar dat hij mocht lobbyen voor het militair-industrieel complex. Met een ongelofelijk aantal dooddoeners, kon Urlings zonder enige kritiek zijn leugens kwijt. Zo stelde deze kwast met de koperen fluit, dat ‘je veiligheid niet op een koopje krijgt…..’

Zonder enige tegenwerping van presentatoren van der Weij en de Bie*, die toch minstens ter voorbereiding de laatste Sipri (Stockholm International Peace Research Institute) cijfers paraat hadden kunnen hebben, lepelde Urlings op dat Rusland jaarlijks 700 miljard uitgeeft aan defensie……. Dit is geen vergissing maar een bewuste keiharde leugen, het bedrag komt niet eens in de buurt. Volgens Sipri gaf Rusland in 2015: 66,4 miljard dollar uit aan defensie!!

Het ‘land’ dat in 2015 nog enigszins in de buurt kwam van het bedrag aan ‘defensie’ (lees:oorlogvoering) uitgaven dat Urlings noemde, is de VS, dat in 2015 het ‘lieve bedrag’ van 596 miljard dollar uitgaf…….. De EU landen (en NAVO leden) Duitsland, Frankrijk, Groot-Brittannië en Italië gaven in 2015 samen al 2 keer meer uit aan defensie, dan Rusland. Zoals u kon lezen, gaf de VS zelfs meer dan 8 keer zoveel uit dan Rusland……..

Het cliché dat het materiaal moet worden ‘gekannibaliseerd’, voor er op missie kan worden gegaan, kwam nog eens voorbij….. Ook zou men voor een missie overal en nergens personeel vandaan moet slepen, zodat Nederland niet meer verdedigd kan worden…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

En wat moeten wij in landen als Mali? Welnu dat is simpel: volgens Urlings is dat voor onze veiligheid……. ha! ha! ha! ha! De smerige leugenaar! We zitten in Mali, daar Nederland zo nodig de illegale oorlog tegen Libië moest steunen, niet alleen politiek, maar ook met F16’s, die volgens figuren als Urlings bijna wekelijks uit de lucht vallen (niets van waar, maar ‘t klinkt goed hè??). Met onze steun werd dit rijkste land van Afrika 60 jaar in tijd is teruggebombardeerd en is het nu één van de armste Afrikaanse landen, dat daarnaast volkomen in chaos is gedompeld……

Het is zeker dat met die illegale oorlog van het westen tegen Libië een fiks aantal terroristen is gecreëerd. Dat geldt verder voor de illegale oorlogen tegen Afghanistan, Irak en Syrië, illegale oorlogen die ook op de steun van Nederland konden en kunnen rekenen…….. Dat is onveiligheid creëren i.p.v. veiligheid waarborgen! En dat alles in landen waar we geen bliksem te zoeken hebben. Al die missies hebben miljarden gekost, bedragen die deels niet eens van het defensiebudget worden betaald!!

Het aanvallen van landen waar we niets te zoeken hebben, brengt onze veiligheid in gevaar, Urlings verdraait de zaken bewust, als een echte oorlogshitser en grootlobbyist van het militair-industrieel complex…….

U begrijpt natuurlijk, dat Rusland niet onbesproken bleef: volgens Urlings zijn de Russen De Krim en Oost-Oekraïne binnengevallen. Alweer een leugen van enorme proporties. De Krim sloot zich, na een door internationale waarnemers als eerlijk en goed beoordeeld referendum, aan bij Rusland, waarbij ook de oorspronkelijke bevolking massaal voor aansluiting koos!! Voor de claim dat Rusland Oost-Oekraïne zou zijn binnengevallen, is nog niet een nanometer bewijs! Sterker nog: als Rusland dit zou hebben gedaan, was Oekraïne allang bevrijd van de uiterst corrupte Porosjenko neonazi-junta……

Juist de VS met de NAVO aan de hand spelen met vuur langs de Russische grens**, een grens waar de NAVO in 1991 nog over beloofde, ver van te blijven, er zou geen NAVO-uitbreiding richting Moskou plaatsvinden…… U hoort er weinig over in de reguliere pers, maar langs de Russische grens vindt de ene grootscheepse NAVO oefening na de andere plaats (ook een enorme kostenpost)…….

Daarover gesproken: volgens Urlings oefent Rusland op een kernoorlog…….. Dan de waarheid achter deze uitlating: de VS en daarna Groot-Brittannië, hebben vorig jaar te kennen gegeven, dat het atoomwapen niet langer gezien wordt als afschrikkingswapen, maar als (eerste) aanvalswapen!! Nadat dit gebeurde, stelde Rusland bij een aanval van het westen met kernwapens, niet op haar handen te zullen blijven zitten. Dit werd door de westerse reguliere (afhankelijke) media en de politiek hysterisch neergezet als een bewijs voor de kwade bedoelingen van Rusland…….. De NAVO oefent langs de Russische grens allang op een nucleaire oorlog met Rusland. Logisch dat de Russen dit zelf ook zijn gaan doen………

Hoe is het mogelijk, dat leugenaar Urlings zo, zonder enige kritiek, het volk mag voorliegen en angst aanjagen??? Schandalig en wat mij betreft, ronduit misdadig!!

*  Leeghoofd de Bie, stelde ‘hééééél leuk’, dat de Russen bij Lobith het land binnen kunnen vallen…..

** Als er een land is, dat een groot gevaar is voor de wereldvrede, is het de VS wel! Alleen deze eeuw begon de VS al 4 illegale oorlogen, heeft het staatsgrepen georganiseerd en manipuleert het de boel in het buitenland met commando-acties en middels cyberaanvallen, dat laatste werd afgelopen week nog eens bevestigd door Wikileaks……….

Zie ook: ‘Wapenhandel op oud recordniveau, de wereld maakt zich op voor WOIII………..

N.a.v. de reactie hieronder van Nestor Makhno: ‘VS buitenlandbeleid sinds WOII: een lange lijst van staatsgrepen en oorlogen……….‘ en de directe link naar de internetpagina opgegeven door Nestor (en schrik niet van de enorme lijst…): ‘List of wars involving the United States

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht aantreft.

BBC richt pijlen op China, als volgend ‘groot gevaar……….’

Afgelopen zaterdagmiddag in het BBC World Service nieuws van 14.00 u. het bericht dat China haar defensie uitgaven met 7% opschroeft. Voorts werd gemeld dat de VS 4 keer meer uitgeeft aan defensie dan Rusland. Dat is een grove leugen, volgens de nieuwste Sipri cijfers, geeft de VS 4 keer meer uit aan defensie, dan Rusland en China bij elkaar opgeteld*.

Het angstzaaien voor China begon ermee, dat de ‘deskundige correspondent’ stelde, dat de Chinese militaire uitgaven waarschijnlijk een stuk hoger zijn, dan de iets meer dan 13% (van het nationaal bbp) die Sipri aangeeft. Nee, dat is niet te bewijzen, men loopt daarvoor even naar buiten en steekt een natte vinger in de lucht. Terwijl al jaren blijkt, dat de cijfers van Sipri uiterst betrouwbaar zijn………..

Een andere deskundige stelde na het nieuws, dat China nu weliswaar 7% meer gaat uitgeven aan militaire middelen, maar dat dit jarenlang 10% op jaarbasis was (en of de luisteraar naar het programma na dit cijfer, maar even snel wit om de neus wilde worden van angst….)… Terwijl de VS de afgelopen 20 jaar China aan vele kanten heeft omsloten met militaire bases, om over het eerder genoemde defensie budget van de VS maar te zwijgen…….. Met andere woorden: gezien de agressie van de VS, zoals we die vanaf WOII hebben gezien, of zelfs alleen die agressie in de eerste 17 jaar van deze eeuw**, is het op z’n zachtst gezegd niet zo vreemd, dat een land als China meer gaat uitgeven aan defensie……..

En ja hoor, daar ging men los over ‘de Chinese agressie’ in de Zuid-Chinese Zee……… Alsof China landen is binnen gevallen en daar oorlogsmisdaden als massamoorden heeft begaan……. Nogmaals: terwijl er meer dan honderd VS bases rond China liggen…….

Trouwens wat betreft het VS budget aan militaire uitgaven, is het maar zeer de vraag of alles wordt meegeteld, bij mijn weten, zijn veel operationele kosten van dat leger geheim. Daarnaast kan je stellen, dat de CIA niet alleen een geheime dienst is, maar ook een dienst die diverse geheime operaties uitvoert in het buitenland, dit met speciale legercommando’s.

Nee, echt ‘een groot gevaar’ China…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Bij nazoeken van cijfers kwam ik ook een tabel tegen van het goochelcijferinstituut CBS over defensie uitgaven. De cijfers die het CBS oplepelt zijn meestal van erg regering bevoordelend gehalte en onbetrouwbaar. Eén opmerkelijk getal, waar het CBS stelt dat iedere Nederlander jaarlijks € 450,– kwijt is aan defensie en dat dit in Duitsland op € 370,– per jaar ligt. Over GB gaf het CBS geen bedrag, vreemd daar GB wel ruim boven de norm uitgeeft aan ‘defensie’ (lees, net als bij VS: oorlogsvoering)……..

Aangezien het CBS onze regering graag uit de wind houdt met fantasiecijfers, valt dan ook te vrezen, dat Nederlanders amper minder uitgeven aan defensie dan de Britten….. Let wel: in Groot-Brittannië rekent men deels ook de uitgaven voor oorlogvoering mee in het budget, niet zo vreemd dus, dat de uitgaven daar een stuk hoger liggen dan hier……

Volgens het CBS hebben de invallen in Irak en Afghanistan vooral sterk op het VS defensie-budget gedrukt. Men lult maar niet over Nederland, waar we de eerste jaren 1 miljoen euro per dag kwijt waren aan de totaal onzinnige oorlog tegen Afghanistan, een bedrag dat later opliep naar meer dan 1,5 miljoen euro per dag!!

* Volgens de laatste cijfers van Sipri geven de EU landen Groot-Brittannië, Frankrijk, Duitsland en Italië al meer dan 2 keer zoveel uit aan defensie, dan Rusland….. Let wel 4 NAVO landen. U begrijpt dat met alle EU-NAVO leden bij elkaar opgeteld, plus die buiten Europa, ofwel de westerse militaire uitgaven voor defensie te samen, het absolute ‘wereldrecord’ is (‘wat een eer….’)……. Overigens staat Saoedi-Arabië op de 3de plek wat betreft militaire uitgaven.

** In de eerste 17 jaar vermoordde de VS al zo’n 2 miljoen mensen (waarvan 1,5 miljoen in Irak). Vanaf WOII tot het jaar 2000 ligt dat cijfer rond de 20 miljoen………

Zie ook: ‘Vliegdekschip GB loopt van stapel, kosten meer dan 3 miljard pond, terwijl dik 20 miljoen Britten in armoede leven…….

        en: ‘Groot-Brittannië stuurt nieuwe vliegdekschepen naar Zuid-Chinese Zee…. China listen, here’s a free tip!

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

‘American Nuremberg’: VS politici en ambtenaren moeten worden berecht voor de door hen begane oorlogsmisdaden sinds 911

Ontving gisteren van Brasscheck TV een video, die handelt over het boek ‘American Nuremberg’. Het boek dat de VS en de internationale pers ‘links liet liggen….’ In haar boek neemt Rebecca Gordon alle maatregelen en oorlogsmisdaden door die terreurentiteit VS nam, na de aanvallen van 911 (11 september 2001), oorlogsmisdaden t/m illegale oorlogvoering………

Rebecca Gordon gaat eerst in op de Neurenberg processen na de oorlog, waar men aanvankelijk nog dacht, dat ook de oorlogsmisdaden van de geallieerden zouden worden berecht in Neurenberg. Naar wat we inmiddels al lang weten, is dit nooit gebeurd*, zelfs niet de enorme oorlogsmisdaden begaan met het afwerpen van twee atoombommen op respectievelijk Hiroshima en Nagasaki.

Het Internationaal Strafhof is een uitvloeisel van de Neurenberg processen, waar de VS onder G.W. Bush weigerde het verdrag daartoe te ratificeren, sterker nog zelfs een verbod uitsprak over het berechten van ook maar één VS burger door dit hof……..

De illegale oorlog van de VS tegen (Afghanistan en) Irak, is volgens Gordon te vergelijken met de invallen van de nazi’s in andere landen…. Juist die invallen werden destijds onder de Neurenberg processen als een enorme oorlogsmisdaad neergezet. Onder het verdrag van Genève werden dergelijke invallen, een aanval zonder aanleiding daartoe, als oorlogsmisdaad van de hoogste categorie bestempeld. Gordon betoogt dat Dick Cheney al bij zijn aantreden (en dus zelfs voorafgaand daaraan) de opzet had Irak aan te vallen, m.a.w. al voor de aanslagen van 911 wilde men Irak binnenvallen………

Wolfowitz, behorend tot de vriendenkring van G.W. Bush en Cheney, had al in de 90er jaren een doctrine voorgesteld, waarin de VS Irak en daarna Syrië zou aanvallen en bezetten…..

Een berechting van de G.W. Bush bende voor de vele gepleegde oorlogsmisdaden ziet Gordon niet gebeuren. Hoewel het geteisem daar wel bang voor is, G.W. Bush liet een paar jaar geleden een uitnodiging voor Zwitserland schieten, daar hij bang was aangehouden te worden vanwege die oorlogsmisdaden, een Zwitserse rechter zou e.e.a hebben onderzocht…… Gordon ziet dit echter wel als een mogelijkheid, afzonderlijke landen, die een verantwoordelijke VS diplomaat kunnen arresteren en deze onder eigen wetgeving berechten……. Een andere mogelijkheid is volgens Gordon een proces in de VS en dan op afgeleide gronden, zoals het verbod op martelen, dat in de VS wet is opgenomen……

Gordon pleit voor een tribunaal georganiseerd door bijvoorbeeld een universiteit in de VS, waar mensenrechtenorganisaties, rechtsgeleerden en anderen, zoals slachtoffers, of nabestaanden van slachtoffers gedocumenteerd de begane oorlogsmisdaden vastleggen en de verantwoordelijken daarvoor aanwijzen…….

Zie de video duur 9 minuten:

Luister ook naar het volgende audioverslag waarin een interview met Gordon te horen is  (duur 1 uur en 40 minuten):

Hier nog een audiobestand >> WORLDWIDE ARREST FOR OBAMA, BUSH AND CHENEY FOR DESPICABLE WAR CRIMES 2016 (14 minuten):

* Datzelfde geldt voor het Joegoslavië tribunaal: de vele door de westerse legermachten begane oorlogsmisdaden (zelfs die begaan onder VN mandaat) werden niet eens voorgelegd aan dit tribunaal………

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Pré-Trump fascistoïde wetgeving in de VS……

Zag toevallig in een film afgelopen weekeinde, dat de PATRIOT Act (wetsvoorstel H.R. 3162), door een meerderheid van het congres aangenomen op 26 oktober 2001, ‘een leuke bepaling’ heeft voor vluchtelingen die zonder papieren illegaal het land binnenkomen.

Deze mensen mogen zonder inmenging van de rechterlijke macht, voor onbepaalde tijd worden vastgezet……… Dat is nog eens wat anders dan illegaliteit strafbaar stellen, zoals ‘Nederland’ heeft besloten, iets dat op zich al te zot is voor woorden!!*

Moet u nagaan, bijna zonder uitzondering is het de VS die enorme vluchtelingenstromen op gang heeft gebracht en brengt, met de door deze grootste terreurentiteit op aarde begonnen illegale oorlogen en met door de VS opgezette, gefinancierde en geregisseerde opstanden en staatsgrepen!!!

Overigens is die PATRIOT Act het gevolg van 911, NB aanslagen, die ook door de VS zijn gefinancierd en geregisseerd, zoveel is intussen meer dan duidelijk!!

* Al moet ik eerlijk toegeven, dat het in Nederland onofficieel niet heel anders is. Zo kunnen mensen zonder papieren, die ten onrechte zijn uitgeprocedeerd (terwijl ze uit landen komen waar oorlog is, zoals gezegd, veelal door het westen begonnen), keer op keer worden opgepakt en voor een paar maanden worden vastgezet……

‘Leve de beschaving!!’

Klik voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

VS, in 2016 vermoordde de VS 24.000 mensen, uit landen die op de lijst van inreisverboden staan…….

De VS is zonder meer de grootste terreurentiteit op onze aarde. Middels illegale oorlogen en het organiseren van opstanden en staatsgrepen heeft de VS alleen deze eeuw al meer dan 2 miljoen moorden buiten de VS grenzen op haar naam……….

Deze (massa-) moorden blijven niet zonder ‘resultaat’, m.n. de bemoeienis van de VS (met de NAVO aan de hand) in Afghanistan, Irak en Libië heeft tot een grote toename van islam extremisme geleid en daarmee een toename van terrorisme in de EU en de VS veroorzaakt…… Al moet wat betreft terreur in de VS een fikse slag om de arm worden gehouden, veel deskundigen stellen, dat deze terreur, precies als de 911 aanslagen, door de geheime diensten van de VS werden geregisseerd……

Trump heeft een inreisverbod voor moslims uit 7 landen afgekondigd, lullig genoeg heeft de VS in 2016 maar liefst 24.000 mensen uit die landen vermoord. Daartegenover is er niet 1 moord op een VS burger begaan, door iemand uit 1 van die landen en dat zelfs sinds de afgelopen 30 jaar!!

Lees het volgende artikel van Khalife geplaatst op Stepfeed en Information Clearing House (beiden op 31 januari jl.), met een opsomming van ‘bomfeiten’, onder dit artikel kan u klikken voor een ‘Dutch’ vertaling:

In
2016, America Killed Over 24,000 of the Nationals Donald Trump Just
Banned

On
the other hand, nationals of banned countries killed zero Americans
in the last 30 years.


       

By
Leyal Khalife

January
31, 2017 “
Information
Clearing House

– “Stepfeed
–  The nationals of countries US President Donald Trump has
banned in order “protect the United States” have 
killed
zero civilians
 in
America since 1980. 

How
many people has America killed in these very same countries in
2016 alone?  Over
24,000. 

In
2016, the US dropped 26,172 bombs in Iraq, Syria,
Afghanistan, Libya, Yemen, Somalia and Pakistan. 


Five
of these countries are on Trump’s “Muslim Ban”
list — including Iraq, Iran, Syria, Libya, Yemen, Somalia and
Sudan. 

Here’s
the breakdown of the number of bombs the US dropped on
Muslim-majority countries last year. 

1.
Syria gets bombed over 12,000 times in 2016

In
2016, America dropped over 12,000 bombs on Syria in its fight against
ISIS. 

 

2.
Bombs on Iraq fell a hundred short of Syria

During
former President Barack Obama’s last year in office, the country
witnessed over 12,000 bombs, killing at least 6,878 civilians the
same year.
 

Trump
has repeatedly suggested that America could get “another
chance” to steal Iraq’s oil — saying that ISIS probably
wouldn’t exist if the US had “kept
the oil.

3.
Libya got bombed nearly 500 times

4.
Yemen has been dubbed “one of the worst humanitarian
catastrophes”

In
2016 alone, the US dropped 35 bombs in Yemen — a country that has
been dubbed “one
of the worst humanitarian catastrophes in the world
.”

In 22
months, the country has witnessed over 10,000 civilians deaths and
over 40,000 wounded individuals.

5.
150 people were killed in Somalia in just one month in 2016

In
2016, 14 bombs shattered the lives of hundreds of civilians in
Somalia. 

In
March 2016, at
least 150 people were killed 
in a US-led attack under the
Obama Administration. 

The
airstrike hit a training camp that belongs to the Islamist militant
group, the Shabab, the Pentagon said, according to the NY
Times
.

Click
for
 SpanishGermanDutchDanishFrench,
translation- Note- 
Translation
may take a moment to load.

===========

Zie ook:

Trump en de westerse hypocrisie in reactie op ‘moslim’ ban……..

Michiel Servaes (PvdA) moet wennen aan een politicus die doet wat hij zegt, althans in de VS……… ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Pechtold en Boonman in ‘verkiezingsmodus’ over Trump en Rutte

Sinds het einde van WOII heeft de VS al meer dan 20 miljoen mensen vermoord……..

Wat betreft de VS terreur in Afrika zie:

VS vermoordt zoals gewoonlijk straffeloos burgers in geheime Somalische oorlog

VS bombardementen: 62 vermoorde stadsbewoners in Somalië

De VS heeft 500 militairen ingezet in Somalië, het imperium breidt zich verder uit……

VS illegaal militair ingrijpen in Niger, ofwel de uitspattingen van een imperium met expansiedrift

Geheime oorlogvoering van de VS in Afrika duurt voort, het aantal VS operaties in Afrika is zelfs groter dan in het Midden-Oosten

VS ‘helden’ helpen Somalische troepen bij het vermoorden van kinderen, één van de specialiteiten van deze helden……….

Jeroen Leenaers (CDA): Somalië is ‘veilig’ voor vluchtelingen………….‘ en in het verlengde daarvan: ‘Jeroen Leenaers (CDA EU): ‘veilige landen’ moeten asielzoekers terugnemen, anders zwaait er wat…….. OEI!!!‘ en: ‘Amnesty International beschuldigt Nederland van het schenden van de mensenrechten, door Somaliërs terug te sturen……

VS pleegt aanslag op een leider van al-Shabaab, geen ‘onschuldige slachtoffers…..’

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden, dit geldt niet voor het label ‘Khalife’.

Mijn excuus voor de vormgeving.