Rex Tillerson (VS minister BuZa) met commentaar op mensenrechtenschendingen in Iran………. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Topdwaas en godbetert minister van Buitenlandse Zaken in de VS, Rex Tillerson, de incarnatie van het monster van Frankenstein (luister maar naar z’n stem), had het gore lef om NB in Saoedi-Arabië commentaar te leveren op mensenrechtenschendingen in Iran…….. Tillerson was samen met Trump op bezoek in S-A.

Dit terwijl de mensenrechten in Saoedi-Arabië volkomen ten grabbel worden gegooid, vergeleken daarmee zijn de schendingen van deze rechten in Iran kinderwerk…….. Eerder liet Tillerson al weten, dat Iran de grootste terreurverspreider in het Midden-Oosten is, terwijl ook op dat gebied, S-A Iran met gemak verslaat. Sterker nog: de grootste terreurbrenger en -verspreider in het Midden Oosten is terreurentiteit VS zelf!!* Als je Afghanistan en Libië meerekent als landen behorend tot het Midden-Oosten (zoals de VS dat doet), is de VS deze eeuw al 4 illegale oorlogen begonnen in het Midden-Oosten, een ernstiger vorm van terreur dan een illegale oorlog beginnen, is moeilijk te bedenken!!

Alleen door de illegale oorlog van de VS tegen Irak, is deze terreurentiteit intussen al verantwoordelijk voor meer dan 1,5 miljoen vermoorde Irakezen (en ook dat waren nog altijd mensen als u en ik.)………

Overigens, als je naar de behandeling van gekleurde mensen in de VS kijkt, kan je niet anders concluderen, dan dat de VS overheid zich ook op dat gebied als enorme mensenrechtenschender gedraagt………..

Ook het beest en intussen multi-oorlogsmisdadiger Trump, liet in Saoedi-Arabië weten dat Iran een bedreiging voor de vrede en grootschalig leverancier van terreur is…….. Te vrezen valt dan ook, dat de VS er werkelijk over denkt Iran aan te vallen…….. Terwijl de ploert het heeft over vreedzaam samenleven……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ‘Vreedzaam samenleven’ is toe aan een nieuwe definiëring: een land naar het stenen tijdperk bombarderen en alle groepen in zo’n land tegen elkaar opzetten!!

In Iran is de gematigde leider en voorstander van hervormingen, Rohani met grote meerderheid van stemmen gekozen. Met de uitlatingen van Trump en Tillerson is de kans groot, dat de extreem conservatieve religieuze tak in Iran meer macht zal opeisen…… Met andere woorden: de leugens van Trump en Tillerson zijn een gevaar voor de hervormingsgezinden in Iran, zoals ook de sancties van de VS tegen Iran deze hervormingsgezinden hinderen in hun werk……

Tot slot zou ik nog willen wijzen, op de in feite illegale oorlog die Saoedi-Arabië tegen buurland Jemen voert. Met een enorm aantal oorlogsmisdaden heeft de Saoedische coalitie (met steun van de VS) meer dan 10.000 mensen vermoord, waaronder een groot aantal vrouwen en kinderen…… S-A heeft zelfs een hongersnood veroorzaakt in Jemen (weet u nog, de laatste Giro555 actie??). Tot overmaat van ramp is er een cholera epidemie uitgebroken in Jemen, ook al te danken aan de terreur van S-A……… (waar de reguliere westerse media en politici geen aandacht voor hebben…)

* Daarmee is de VS ook nog eens verantwoordelijk voor de terreuraanslagen in Europa (al zijn een aantal Europese landen, waaronder Groot-Brittannië en Nederland daar mede verantwoordelijk voor).

Zie ook: ‘Slavery Now: Migrant Labor in the Persian Gulf and Saudi Arabia‘ (van Christiane Salibe op Counterpunch) Nog zo’n ‘mooi voorbeeld van eerbiediging van mensenrechten’ door Saoedi-Arabië, het land dat godverdomme voorzitter is van de VN Mensenrechtenorganisatie (UNHRC)…………..

       en: ‘Wahhabis And Zionists Urge Trump To Regime-Change Syria To Fight Iran‘ (met mogelijkheid tot vertaling)

       en: ‘US ‘Deep State’ Sold Out Counter-terrorism to Keep Itself in Business‘ (met mogelijkheid tot vertaling)

       en: ‘What’s In A Name? U.S. Takes Syria’s Al-Qaeda Off Terror Watchlists‘ (met mogelijkheid tot vertaling)

       en: ‘Trump Puts U.S. on Sunni Muslim Side of Sectarian War With Shias‘ (met mogelijkheid tot vertaling)

       en: ‘Trump steunt Saoedi-Arabië verder in haar barbaarse terreur tegen het verhongerende Jemenitische volk, o.a. met een enorme wapendeal……

       en: ‘Syrië: VS plannen om het Assad bewind te wippen, dateren al uit de tijd van Reagan………

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels die u onder dit bericht terug kan vinden.        

Syrië: VS plannen om het Assad bewind te wippen, dateren al uit de tijd van Reagan………

Het is al lang geen geheim meer, dat de eerste aanzet van de VS om tot een opstand te komen, die moest uitmonden in een staatsgreep tegen het Syrische Assad bewind, dateren van 2006…..

Uit CIA documenten, gepubliceerd op Wikileaks blijkt nu, dat de VS al in 1986 aanstuurde op een staatsgreep tegen Hafes Assad (Hafes el-Assad, de vader van de huidige Syrische president Bashar al-Assad)……

In 1986 was de maffe sociopaat en oorlogsmisdadiger Reagan president van de VS. Ook toen drong de CIA aan op het organiseren van een opstand en coup tegen het Syrische bewind. Destijds zag men de sjiitische bevolking als groep die opgezet moest worden tegen Assad. Dit terwijl juist Assad destijds, als zijn zoon tot voor 2011 de verschillende religieuze groeperingen vreedzaam met elkaar deden samenleven…….

Met de opstand die de grootste terreurentiteit op aarde, de VS in 2011 wist uit te lokken, mede door grote aantallen IS en Al Qaida strijders vanuit Libië te vervoeren richting Syrië, is deze vreedzame manier van samenleven voor een fiks deel de nek omgedraaid……….

Hier het artikel op 10 april jl. door Information Clearing House gelinkt naar Sputnik International, die het op 10 april jl. bracht:

US
PLANS TO TOPPLE ASSAD FAMILY GO BACK SIX PRESIDENTS, CIA DOC REVEALS

Photo dated 12 March 1985 of late Syrian President Hafez al-Assad acknowledging the crowd after beinb elected to a third seven-year term in front of parliament in Damascus

MIDDLE
EAST
21:52
10.04.2017(updated 22:39 10.04.2017) 

Sifting
through the CIA’s database of 11 million+ declassified documents,
WikiLeaks has uncovered a report from 1986 on “possible
scenarios that could lead to the ouster of President Assad.”
Pointing to the potential for exploiting sectarian tensions, the
report nonetheless ironically explains why the US’s current regime
change strategy is wrong.

In
January, the US Central Intelligence Agency put over 11 million of
its declassified files online. On Monday, WikiLeaks discovered that
one of these documents includes a secret report involving scenarios
for ousting Hafez Assad (Bashar Assad’s father) going back all the
way to the Reagan administration.

WikiLeaks 
@wikileaks

Full CIA doc: Scenarios for ousting Assad — found in recently uploaded CREST database (1986) https://www.cia.gov/library/readingroom/docs/CIA-RDP86T01017R000100770001-5.pdf 

The document,
created under the supervision of the Director of Global Issues by the
appropriately named Foreign Subversion and Instability Center, and
distributed to senior intelligence officials, as well as officials in
the State Department, the Pentagon, Reagan Middle East policy advisor
Dennis Ross, and William Eagleton, then-US ambassador in Syria.

The
memorandum casually lays out what the CIA envisions to be the
“scenarios that could lead to the ouster of President Hafez
al-Assad in Syria.” The report makes no bones about its
“purposely provocative” nature and tone.

Predating
the 2011 Arab Spring unrest which would engulf Syria in a bloody
foreign-backed civil war by nearly a quarter of a century, the CIA
report offered an effective proto blueprint for US intelligence to
play up factionalism between the Alawite minority (to which the Assad
family belongs) and Sunni Muslims, who make up around three quarters
of Syria’s population.

Syrians display national flags and banners with photos of Syrian President Bashar Assad during a pro-government event in Damascus, Syria. (File)

Why
Assad Must Stay: ‘A War Involving Fighters From 86 Countries Isn’t a
Civil War’

The
document pointed out that while tensions between the Alawites and
Sunnis had declined significantly by the mid-1980s, “the
potential for serious communal violence remains.” In fact, the
report’s authors argued that a sectarian conflict leading to civil
war is one of the top three options for regime change in Syria, the
other two being a succession power struggle and military setbacks
abroad in Lebanon or Israel sparking a coup. 

“A
Sunni rebellion in the late 1970s and early 1980s ended when Assad
crushed the Muslim Brotherhood that spearheaded it,” the report
noted. It added, however that “although we judge that fears of
reprisals and organizational problems make a second Sunni challenge
unlikely, an excessive government reaction to minor outbreaks of
Sunni dissidence might trigger large-scale unrest. In most instances
the regime would have the resources to crush a Sunni opposition
movement, but we believe widespread violence among the populace could
stimulate large numbers of Sunni officers and conscripts to desert or
mutiny, setting the stage for civil war.”

The
failed ‘Sunni challenge’ being referred to was the February 1982
storming of Hama, known in the West as the ‘Hama Massacre’, in which
the Syrian government crushed an Islamist uprising led by the Muslim
Brotherhood-led in the western Syrian city of Hama. The storming of
the city resulted in the deaths of hundreds of soldiers and militants
and several thousand civilians.

Without
getting into too many details, the report claimed that any new
“general campaign of Alawi violence against Sunnis might push
even moderate Sunnis to join the opposition. Remnants of the Muslim
Brotherhood – some returning from exile in Iraq – could provide a
core of leadership for the movement.”

Furthermore,
the report estimated that “although the regime has the resources
to crush such a venture, we believe brutal attacks on Sunni civilians
might prompt large numbers of Sunni officers and conscripts to desert
or stage mutinies in support of dissidents, and Iraq might supply
them with sufficient weapons to launch a civil war.”


Bringing
to mind the long-standing ties between Damascus and Moscow, which go
back to the 1960s, the CIA attempted to predict the Soviet Union’s
likely response to any attempt to oust Assad. It concluded that
Moscow’s best interest would be to preserve the status quo.

Expanding
on the latter idea, the report explained that “business
moderates would see a strong need for Western aid and investment to
build Syria’s private economy, thus opening the way for stronger ties
with Western governments.”

White Helmets, seen here celebrating with Nusra extremists

Top
3 Most Notorious MSM Fake News Tactics From the Syrian War

Interestingly,
unlike its Obama-era successors, the CIA of the 1980s had warned that
any prolonged chaos and civil war in Syria would turn it into a
“dangerously erratic force in the region,” and adding that
“a weak government in Damascus might heighten Syria’s
attractiveness as a base for terrorism.”

Ironically,
the report also warned that any gains the US might see by Assad’s
ouster “would be mitigated…if Sunni fundamentalists assumed
power. The reason, again, has to do with Israel’s security:
“Although Syria’s secular traditions would make it extremely
difficult for religious zealots to establish an Islamic Republic,
should they succeed they would likely deepen hostilities with Israel
and provide support and sanctuary for terrorist groups.” 


In
reality, of course, the effort to destabilize Syria in the early
2010s was a joint effort by the US and its Israeli, Turkish and Gulf
State allies. It would be Turkey, Qatar and Saudi Arabia, not Iraq,
that would provide the lion’s share of the weapons used by militants.
Furthermore, the CIA report failed to mention or predict the inflow
of tens of thousands of jihadists into Syria from abroad, even though
it was employing similar tactics in Afghanistan against the Soviet
Union during this period.

It’s
unknown whether the CIA of the 1980s genuinely believed that the
‘moderates’ in whom they placed their hopes  wouldn’t
immediately be swallowed up by radical Islamists, although US
experiences in Iraq and Afghanistan in the 2000s make it unlikely
that the CIA of the 2000s couldn’t foresee such an eventuality.

============================

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u hieronder terug kan vinden, dit geldt niet voor de labels: bloedbad van Hama, W. Eagleton en D. Ross.

Mijn excuus voor de vormgeving.

Paul Tang (PvdA): ‘fake news’ wordt via Facebook verspreid…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Paul Tang, grootoplichter van de PvdA en grofgraaier in het ‘EU parlement’, merkte afgelopen zaterdag in Kots Kamerbreed op, dat ‘ fake news’ (nepnieuws) wordt verspreid via Facebook…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Inderdaad Tang, ook daar kan je berichten van o.a. de Telegraaf, de Volkskrant, NRC en AD vinden!!

Uiteraard doelde Tang daar niet op, nee hij bedoeld de alternatieve mediaorganen, die voor een groot deel bezig zijn met het weerleggen van de berichtgeving in de reguliere (massa-) media, om daarmee het publiek het ware verhaal te vertellen….. Neem de verslaggeving van de reguliere media in aanloop van- en tijdens de illegale oorlogen tegen Afghanistan, Irak, Libië en nu Syrië!! (om over de door de neonazi-junta van Porosjenko geregeerde Oekraïne maar te zwijgen……..).

Ach ja, Tang eens een oplichter………

Zie ook: ‘Egregious Lies and Crimes Are The Foundation of Western Foreign Policy

       en: ‘Russia, fake news, Trump and other lunacies >> Robbie Martin and “A Very Heavy Agenda”‘, een paar minuten: vanaf 14 minuten en 44 seconden (via de link start het geluidsfragment op 14 min. en 37 sec.).

       en: ‘Blaming Russia For Everything

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Dodenherdenking geen plaats voor vluchtelingen, maar wel voor militairen die vluchtelingenstromen mede veroorzaakten………. Kockelman vliegt weer uit de bocht…..

Mensen het was gisteren bal in huize Azijnpisser, tijdens Standpunt NL dreigde meermaals de radio het raam uit te verdwijnen (en niet op eigen kracht…).

De stelling was: ‘4 mei is geen geschikt moment voor het herdenken van omgekomen vluchtelingen’. Voor het verdedigen van deze stelling, was oud-lobbyist voor het bedrijfsleven in de CNV, nu commissaris van de koning, CDA opperhufter Jaap Smit in de studio. Smit is tevens vicevoorzitter van het Nationaal Comité 4 en 5 mei.

Kockelman, de presentator meende meermaals dat het onderwerp best om te lachen was en daar deed de opgeblazen CDA kwast Smit van harte aan mee. Uiteraard veel voorzetten van Kockelman, waarna Smit de bal kon inkoppen. Volgens de tekst op de site van Standpunt NL, worden toch ook al de militairen herdacht die tijdens vredesmissies vielen, dus waarom niet de vluchtelingen?

Maakt allemaal niet uit, die mensen kunnen het hele jaar op andere dagen herdacht worden, dus waarom op 4 en 5 mei, dat toch eigenlijk exclusief bedoeld is voor WOII en de militairen op vredesmissies*, zo liet Smit keer op keer weten, voor ‘t gemak even de gevallen militairen tijdens ‘conflicten’ (illegale oorlogen) vergetend………

Dat laatste (zonder de toevoeging; illegale oorlogen’) is te lezen op de site van Comité 4 en 5 mei en gaat dus wat verder dan de woorden van Smit in de uitzending…. Immers ook gesneuvelde militairen tijdens ‘conflicten’ na WOII worden herdacht, aldus de tekst……. ‘Conflicten’ als de politionele acties (ronduit koloniale oorlog), de illegale oorlog tegen Irak (waardoor Nederland mede verantwoordelijk is voor het opgang brengen van vluchtelingenstromen, zoals dit ook het geval is met de Nederlandse F16’s, die tot juni vorig jaar in Irak, op verzoek bombardeerden….. (op verzoek van de Irak coalitie, lees: VS coalitie…)

Dat de bevolking van Irak nu al meer dan 13 jaar in oorlog moet leven en vroeg of laat op de vlucht slaat, is niet meer dan normaal. Nederland steunde de illegale oorlog tegen Irak politiek en militair, dus we zijn ook nog eens één van de hoofdschuldigen voor de ellende daar en zoals gezegd, de daardoor ontstane vluchtelingenstromen……..

Mensen dat geldt ook voor oud-Joegoslavië, Afghanistan, Libie en Syrie, ook al bombardeerden we niet in alle gevallen, we verzamelden wel inlichtingen, waarmee latere bombardementen werden uitgevoerd…….

Dominee Rikko Voorberg wil bij een andere herdenking dan die op de Dam in Amsterdam, 3.000 papieren kruisen neerzetten voor vluchtelingen, iets waar Smit pal tegen is. De dominee mocht zijn argumenten geven en dat deed hij uitstekend. Zo stelde hij volkomen terecht, dat het verzet in Nederland ook heeft gevochten voor een land waar vluchtelingen welkom zijn. Jammer dat hij niet even aangaf, dat Nederland voor WOII Duitse: joden, Roma, Sinti, homo’s en politieke vluchtelingen niet, dan wel mondjesmaat (na de Kristallnacht een paar maanden) toeliet tot Nederland, sterker nog: velen werden de grens overgezet, recht in Gestapo handen………..

Nadat Kockelman afscheid nam van de dominee, die maar kort aan het woord was, gaf hij Smit nogmaals de gelegenheid de dominee af te kraken, dus zonder dat deze de kans had zich te verdedigen…….

Een inbeller was terecht flink pissig over de gore hypocrisie en waarom niet de slachtoffers van de Nederlandse deelname aan illegale oorlogen werden herdacht. De man werd na een aantal woorden, aan één stuk uiterst onbeschoft onderbroken door Kockelman, die hem tot vervelens toe vroeg: “Heeft u het memorandum van Comité 4 en 5 mei gelezen?” Hé Kockelman, dat is niet nodig, ga maar even naar de site van dit Comité, daar staat duidelijk te lezen, dat ook de militairen worden herdacht, die tijdens ‘conflicten’ (een tekst die op sommige plekken is veranderd in ‘oorlogssituaties’) na WOII zijn gevallen…….. Dus ook die tijdens de Politionele Acties zijn gevallen en in de voornoemde illegale oorlogen waar Nederland aan deelnam….

Weer werd er met geen woord gesproken over het opkomend fascisme in Nederland. Het fascisme van o.a. de valswitte haatprofeet Wilders, een fascisme dat zich van dezelfde zaken bediend, als de nazi’s in de 20er jaren van de vorige eeuw: angst- en haatzaaien voor resp. tegen minderheden……. Logisch wel, immers het CDA schurkt al lekker aan tegen het fascisme van Orbán en zijn Fidesz partij in Hongarije…..

Daarover gesproken: CDA’ers van Haersma Buma, Esther de Lange en Omtzigt staan achter de fascistische behandeling van vluchtelingen in Hongarije……. Zo bezien logisch dat Smit deze mensen niet wil herdenken op 4 mei, zelfs niet in de wetenschap van Nederlandse medeverantwoordelijkheid voor de ellende in landen als Afghanistan, Libië en Irak, (nogmaals) ellende die de reden is, waarom het gros van deze mensen op de vlucht is geslagen…………..

Het CIDI maakt ‘t overigens helemaal bont, dit propaganda orgaan voor de fascistische apartheidsstaat Israël eist een verbod van de papieren kruisen……… Alsof we in een dictatuur leven……

Gelukkig mogen we van de bolle CDA hufter Smit gerust in ons hoofd anderen herdenken op 4 mei, dat valt me nog alles mee, ‘uiterst geruststellend………………………….’

* Je kan er donder op zeggen, dat men de zinloze en gewelddadige missie in Uruzgan (Afghanistan) ook als ‘vredesmissie’ aanduidt….. In de andere missie in Afghanistan (Kunduz) heeft Nederland tegen een godsvermogen, alvast de toekomstige religieuze politie van Afghanistan opgeleid…….

Zie ook: ‘Nationaal Comité 4 en 5 mei schiet alweer een akelige bok……….

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Opiaten doden in de VS jaarlijks 10 keer zoveel mensen, dan terroristen in de afgelopen 20 jaar..!!!

Anti-Media bracht afgelopen zondag een artikel van The Free Thought. Hierin aandacht voor het gebruik van opiaten in de VS en dan m.n. het gebruik van voorgeschreven pijnstillers……

Volgens de schrijver, Claire Bernish, overlijden dagelijks gemiddeld 91 VS burgers aan het gebruik van pijnstillers als OxyContin (oxycodone) en illegale drugs als heroïne. Maar al te vaak, stappen chronische pijnpatiënten over van OxyContin of Vicodin (hydrocodon) naar heroïne, daar ze niet voldoende pijnstilling vinden in de voorgeschreven medicatie. Overigens een fiks deel van die 91 dagelijkse doden, is te betreuren door de inname van een hogere, dan de voorgeschreven dosis, daar men ondanks de voortdurende pijn geen hogere dosis krijgt voorgeschreven door de arts.

Ook aandacht voor de illegale oorlog tegen Afghanistan, waar voor de inval van de VS nog amper papaver werd verbouwd, is de productie nu hoger dan ooit tevoren…….. Binnen 6 maanden na de VS inval, was de productie van opium van 185 ton gestegen naar 3.400 ton…….. Het schijnt zelfs voor te komen, dat VS militairen papavervelden bewaken voor bevriende ‘krijgsheren…………’ (zie de foto in het Free Thought artikel hieronder)

Wel wil ik aantekenen dat het aantal alcoholdoden in de VS, de 91 dagelijkse ‘opiumdoden’ ver moet overtreffen. In Nederland gaat het dagelijks om een gemiddelde van 12 alcoholdoden per dag, dit getal zou voor de VS op rond de 200 doden per dag moeten liggen…… Tja, de harddrug alcohol is nu eenmaal ‘sociaal geaccepteerd’, ook al maakt deze harddrug vergeleken met alle andere harddrugs opgeteld, verreweg de meeste dodelijke slachtoffers……….. (dit nog naast de andere directe en indirecte schade door overmatig alcoholgebruik, zoals kanker, verkeersdoden, mishandeling, scheiding enz.)

Lees en zie de hypocrisie van de VS en haar oorlog tegen drugs, die nog steeds doorgaat, ook al zei Obama er een streep onder te hebben gezet…….. Een oorlog waarin de VS overheid (zelfs de DEA) niet treuzelt om zelf beter te worden van bijvoorbeeld het heroïne of cocaïne gebruik in dit ‘land…..’ Zie wat dat laatste betreft o.a. de tweede (laatste) link in het artikel van Free Thought.

Eén ding is zeker, het jaarlijkse aantal doden door opiaten in de VS, ligt 10 keer hoger dan het aantal doden dat in 20 jaar tijd door terrorisme in de VS te betreuren was…. Let wel: voor die doden door terrorisme voerde en voert de VS illegaal oorlog in een fiks aantal landen, het aantal mensen dat daarbij werd vermoord, overtreft het cijfer met drugsdoden (ook die door alcohol) op een gigantische manier…… Zo heeft alleen de illegale oorlog van de VS tegen Irak tot nu toe al aan meer dan 1,5 miljoen Irakezen het leven gekost……..

In
One Year, Opiates Killed Ten Times as Many Americans as ALL Terror
Attacks in Last 20 Years


By
Claire
Bernish

 April
28, 2017

So,
why, then, has a killer of tens of thousands each year still on the
loose inside those putatively impermeable borders? How could this
executioner, unmasked and identified, roam main streets of small
towns as comfortably as a seedy alley in some decrepit corner of an
urban metroplex — unhindered by the threat of detention or
arrest?

How
could this nefarious reaper sever the lives of ninety-one Americans
each and every day, yet — rather than earn a notorious status as
Enemy of the Public Number One — this killer is encouraged to
thrive, intentionally or not, by those supposedly the most trusted to
guard us from bodily harm?

Since
the attacks of 9/11, the United States has waged the pernicious War
on Terror — combating a concept most of its citizenry will never
encounter firsthand — nearly everywhere on the planet, even
toppling ostensively brutal but sovereign regimes in its name.

Yet,
Terror — its tactics used most often by disciples fighting in the
name of religion — has not been as efficacious in destroying
American lives as the opioid 
medications prescribed,
without irony, to kill their pain.

Since
1995, terrorists of varied stripe have 
killed 3,181
people in the U.S. — nearly 3,000 of them in the September 11
attacks, which sparked the nation’s unending war, alone.

That’s
a startling figure, indeed — particularly in a country known for
Orwellian surveillance and tracking of visitors and citizens, alike —
but terror’s death toll cannot be examined separately from known
killers more easily stopped.

In
2014, the span of a single year, an astounding 
29,467
Americans died
 by
overdose of opioid-related drugs, including prescriptions — and the
following year saw more than 15,000 lose their lives to overdose on
opioid medications legally prescribed by medical personnel.

Unintentional
drug overdose is now the 
primary
cause of accidental death

in the U.S. — and prescription opioid industry bears a significant
bulk of culpability in the problem.

Many
opiate addicts never sought the escape of a substance recreationally
— but were given prescriptions for medications like Vicodin
(hydrocodone) or even OxyContin (oxycodone) following surgery, a
serious injury, or as treatment for the chronic pain of another
illness.

What
might seem innocuous when written by a physician can quickly turn
malevolent — a single month of prescribed medication might not be
sufficient to fight the pain of a complex fracture or chronic
ailment. If the prescriber then refuses an extension of that opioid —
all-too frequently, under the benign premise of preventing dependence
— that patient might seek other means to procure the same relief.

Many
turn to heroin — highly illegal, but readily available from the
black market — and without the rigorous federal restrictions
guarding its legal opioid brethren. In fact, a large percentage of
heroin addicts began using after prescriptions for strong opioids
like OxyContin ran their course, leaving the patients suffering
without recourse.

Every
day, 
around
1,000 people are treated in hospital emergency rooms for misuse of
prescription opioids
 —
and in 2014, alone, roughly 2,000,000 abused or were dependent on
those opioid medications. One-quarter, given such a prescription on a
long but terminal basis, struggles with dependency.

Fifteen-thousand
people perished by overdosing on prescription opioid painkillers in
2015 — and the 
figures compiled
by the U.S. Centers for Disease Control and Prevention grow
exponentially by the year. Even as the War on Terror rages on around
the globe.

Indeed,
veteran American troops have stumbled on that war’s undiscussed
elephant in the room while fighting the supposed terrorists we’re
made to believe threaten our security, overseas in Afghanistan —
the origin, by most reports, of the majority of the world’s
opium supply.

Standing guard
over fields of opium poppies
 isn’t
expressly stated in U.S. military recruitment brochures, yet troops
returning stateside report that media images showing them doing so
are entirely accurate.

terror

Immediately
prior to the U.S. invasion of Afghanistan some sixteen years ago —
in an irony of tragic shame to warhawk politicians and the
pharmaceutical industry — the Taliban had all-but eradicated the
opium poppy from the fertile lands under its control, evidenced by a
record-smashing low, 
185-ton,
harvest.

Reversing
that became paramount priority — even before dust kicked up by the
boots of incoming soldiers had time to settle.

Within
six months of the U.S. invasion,”
 wrote Matthieu
Aikins for the December 4, 2014, 
Rolling
Stone
, “the
warlords we backed were running the opium trade, and the spring of
2002 saw a bumper harvest of 3,400 tons.”

To
call the revival a success would severely undercut the facts.
Production of Afghani opium 
doubled by
2014, and Afghanistan’s potent poppies — rumored to be rivaled in
quantity only by 
secreted
fields of the North Korean government
 —
soon dominated markets, comprising 
90
percent
 of
the entire planet’s supply.

Opiates
fuel a crisis of dependence and addiction that — in tandem with a
dearth of treatment programs attainable by those with low incomes or
lacking insurance — has mushroomed into an epidemic, without
indication of diminishing soon.

Correlation
might not equal causation, but that span and gravity of that epidemic
run in lockstep with the astronomical rise in production of
Afghanistan’s opium — and both share a birthdate roughly
coinciding with the U.S. invasion.

Opiates
are profitable. Opioid prescription painkillers — doled out to
Americans for temporary relief of pain, 
four
times more often
 than
in 1999 — are Big Pharma’s bread and butter. Even when the health
of the millions stands in peril — an epidemic reaching across
class, gender, race, and income lines to perfect a stranglehold —
prescription opioids profit their manufacturers and distributors so
many billions, ethics can’t take priority.

Sadly,
and with tragic irony, the opioid crisis rekindled the flames of
another highly ineffective war — the war on drugs. This most
violent, futile, and rights-violating attack on Americans does
nothing to stop the problem and only serves to bolster the bottom
line of the prison industrial complex.

In
fact, the war on drugs has served its purpose in creating the very
crisis it ostensibly fights — a result known by all those who’ve
ever taken the time to study 
the
horrid effects of prohibition. 

It
must be understood, black-clad terrorists shouting, ‘Death to
America!’ might offer a captivating tidbit for nightly national
news. However, in actuality, these militants do not present so much
as a distant threat to anyone living in the confines of the United
States.

Rather,
the unscrupulous players in the pharmaceutical industry, motivated by
profit more than individuals’ long-term health — and their
lackeys in government, specialists in lax legislation tough in
language, only — whose decisions, given the chain of responsibility
in crises, can ultimately destroy countless families.

Our
government will wage this War on Terror, assumedly until the ‘threat’
of ‘terrorism’ decreases substantially. In the meantime, the
opium overseas, guarded by U.S. troops and tended by local farmers
both incentivized by and hawkishly watched by Taliban warlords, will
be to blame for the epidemic killing scores the terrorists otherwise
couldn’t.

READMORE:  School Staff & Cops Bully Teen to Suicide byTelling Him Smelling Like Weed Has “Ruined His Life”

READ
MORE:  
Entire
Florida Police Dept Busted Laundering Tens of Millions for
International Drug Cartels

=================================

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u hieronder aantreft, dit geldt niet voor het label ‘hydrocodon’.

Arnold Karskens weet dat 9 van de 10 vluchtelingen niet getraumatiseerd zijn………..

Karskens was eerder een wat Nederland betreft uitstekende oorlogsverslaggever, maar sinds een paar jaar is hij besmet met een sterk inhumaan virus en lult hij meer en meer in het vuile straatje van de valswitte Venlose haatprofeet Wilders.

Gisteren het bericht, dat Karskens in Goede Morgen Nederland zou hebben gezegd, dat 9 van de 10 asielzoekers niet uit oorlogsgebied komen…… Die bewering hielp Karskens de wereld uit, dit zou hij niet gezegd hebben….

Nee, Karskens zou gezegd hebben, dat 9 van de 10 asielzoekers geen oorlogstrauma hebben opgelopen………. Hoe hij dat weet? Simpel: Karskens heeft e.e.a.vergeleken met het aantal posttraumatische stressstoornissen (PTSS) van militairen uit oorlogsgebied…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Waar haalt de hufter het vandaan? Militairen gaan hier vrijwillig in dienst, zij weten dat ze uitgezonden kunnen worden naar oorlogsgebied, daar wordt op getraind en op andere manieren geanticipeerd, zodat men weet welke gruwelen men zoals tegen kan komen……

Dat is wel even anders, dan mensen die in een gebied wonen, waar door het westen een illegale oorlog wordt gevoerd en waar men door bijvoorbeeld westers gesteunde ‘gematigde rebellen’ uit het huis wordt getrokken, om te zien hoe familieleden gemarteld, verkracht en als het tegen zit vermoord worden…… Of mensen wiens huis werd gebombardeerd door westerse straaljagers, bommenwerpers en tot de tanden bewapende helikopters. Alsof die mensen gevraagd hebben om oorlog, sterker nog: of ze zijn voorbereid op het zien van bijvoorbeeld aan stukken gereten kinderen enz., enz……….

Bovendien was het Karskens nog niet opgevallen, dat een PTSS bij militairen (en anderen, zoal vluchtelingen) regelmatig ‘onderhuids woedt’, waar deze trauma’s soms pas na jaren echt naar buiten komen, als is de tijd na terugkomst uit oorlogsgebied veelal niet prettig, niet voor de militair, niet voor de vluchteling en de mensen in de buurt van deze traumaslachtoffers………… Bovendien: vluchtelingen raken in oorlogsgebied vaak in een shock, een shock die niet behandeld kan worden, men is immers op de vlucht…….

Hoorde dat het CBS stelt, dat 50% van de vluchtelingen niet uit oorlogsgebied komt, ook al komen deze vluchtelingen bijvoorbeeld uit Afghanistan of Irak…….. Het is het CBS nog niet opgevallen, dat je gezien het aantal doden en de gebieden waar sinds respectievelijk 2001 en 2003 werd (en nog wordt) gevochten, bijna geen gebied in Afghanistan en Irak kan aanwijzen, waar de oorlog niet heeft gewoed!! Alsof die vluchtelingen dan toch het gevoel kunnen hebben, dat ze veilig zijn in eigen land……. Ach ja, de cijfergoochelaars van het CBS, totaal onbetrouwbaar en een volkomen gebrek aan empathie!!

Tot slot: Karskens heeft het over vluchtelingen, die dat zijn geworden door illegaal westers ingrijpen in landen als Afghanistan, Irak, Libië, Syrië en Eritrea……… En oh ja: Karskens is geen psychiater of psycholoog……

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terugvindt.

Erdogan heeft ‘gewonnen’, aanhang blij dat ze tot 2029 grof bestolen zullen worden en de kans lopen willekeurig gevangen te worden gezet……..

BBC World Service radio berichtte gisternacht na het nieuws van 2.00 u. (CET) over ‘ de winst’ van autocraat Erdogan, in het de dag daarvoor gehouden referendum. Met die winst wordt Erdogan een alleenheerser, nou zeg maar gerust dictator, die zelfs het parlement naar believen kan herschikken……..

Dat Erdogan met 51% van de stemmen heeft gewonnen, zal hem niet in z’n koude kleren hebben gezeten. Gegarandeerd dat hij verwachtte met meer te zullen winnen, maar geen nood: toen bleek dat e.e.a. echt op kantelen stond, heeft men de voorgenomen manipulatie ingezet, alleen niet te groot: 1,5 miljoen stemmen (die het verschil maakten) werden opgevoerd, die niet waren voorzien van de officiële stempels die normaal op de stembiljetten moeten staan…………

Zoals gisteren al op deze plek opgemerkt*, vreemd, dat de NAVO niet al voor dit referendum Erdogan heeft gewaarschuwd een dergelijke stap (het houden van dit referendum) niet te nemen…….. Hoewel, ‘vreemd’, eigenlijk is het helemaal niet vreemd, daar de NAVO in haar geschiedenis nooit moeite heeft gehad met dictatoriaal geregeerde lidstaten, zoals Portugal, Griekenland en… Turkije!!

Wel ‘vreemd’, daar de NAVO, als de VS stelt, dat het democratie moet brengen in landen waar we geen bliksem te zoeken hebben, zoals in Libië en in feite ook Irak en Afghanistan…… Om de oorlog in oud-Joegoslavië niet te vergeten, waar de NAVO precies als in de hiervoor genoemde landen, enorme oorlogsmisdaden beging……….. Irak waar een aantal NAVO landen hebben meegeholpen aan wat de moord op meer dan 1,5 miljoen Irakezen zou worden………

Terug naar Erdogan, deze zwaar corrupte reli-fascist nam in zijn overwinningspraatje minstens 4 keer het woord ‘democratie’ in de vuilbek…… De democratie zou er met zijn overwinning op vooruit gaan…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! De BBC had een doctor Ira Gill** in de studio, deze vroeg zich waarachtig af, of dit de weg naar meer democratie is….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

In het Radio1 Journaal bracht men later gisterochtend Jeroen de Jager, Lucas Waagmeester en nog een journalist (V), ik neem aan een Turkse, die niet aan het woord kwam. Jeroen de Jager was afgereisd naar Turkije, waar Waagmeester NOS correspondent is. De twee zaten samen wat te kouten over het referendum, een lulpraatje dat de moeite niet waard is om te herhalen….. Ongelofelijk!!!

Later op de dag sprak men nog over het volgende referendum dat Erdogan wil houden, dat over de doodstraf (een meerderheid van de Turken is voor…) en dat dit een definitieve streep zal zetten ‘onder het voornemen’ Turkije toe te laten tot de EU…… Op dat moment schoot ‘t door m’n hoofd: hoe kan de EU de wil hebben wel een vrijhandelsverdrag met de VS af te sluiten (TTIP), terwijl dat ‘land’ al sinds de oprichting de doodstraf kent en daadwerkelijk uitvoert…..???? Wat een hypocrieten!!

Over de EU gesproken en PvdA sierdrol Timmermans in het bijzonder: waar blijft dit dictatoriale orgaan en haar mislukte praalhans met kritiek op het vluchtelingenverdrag met Turkije?? Dit vanwege de barbaarse omgang van Turkije met vluchtelingen. Niet alleen wat betreft ‘de opvang’ in provisorische gevangenissen (waar het aan van alles ontbreekt) van vaak hele gezinnen en het terugsturen van vluchtelingen, regelrecht naar de oorlogsgebieden Afghanistan en Syrië……..

*  Zie: ‘Turks referendum: een NOS ‘verslag’ door Lucas Waagmeester……….

** De naam ‘Ira Gill’ is waarschijnlijk niet goed gespeld >> ik heb de naam niet terug kunnen vinden op het net.

Zie ook:

Zie voor meer berichten met een dubieuze rol van Waagmeester:

Lucas Waagmeester, NOS correspondent in Turkije, met 5 km/u. uit de ‘Koerdenbocht’‘ (en zie de andere links in dat bericht)

Bomaanslag in Istanbul: anti-PKK propaganda op Radio1……..

Koenders doodstil over Turkse terreur tegen de Koerden en Lucas Waagmeester (NOS) met kromme berichtgeving over de Koerden en de Turkse overheid…….

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Prins Harry had ‘gewoon’ een posttraumatische stressstoornis, bijvoorbeeld toen hij zich als Hitler verkleedde voor een feest………

Prins Harry, de jongste zoon van prins Charles, ) was o.a. werkzaam als helikopter piloot in Afghanistan (waar hij uiteraard niet de gevaarlijke klussen mocht doen), maar dat heeft zijn naam, na een voorafgaand kort leven van uitspattingen, bepaald niet gezuiverd.

Afbeeldingsresultaat voor prince harry as hitler

Harry moest toch iets kunnen vinden, waarmee hij weer geloofwaardig zou kunnen worden. Plots wist hij het, mede door zijn ervaring in Afghanistan: een posttraumatische stressstoornis!

Zo gedacht zo gedaan: Harry nam contact op met de Daily Telegraph en kreeg daar de kans om te vertellen, dat hij door de dood van zijn moeder, prinses Diana, een  posttraumatische stressstoornis had opgelopen, van waaruit zijn gedrag zou zijn te verklaren…….

Tja, met zo’n geschiedenis ga je je als prins vanzelf verkleden als Hitler, zuipen en mensen te lijf………..

Later die ochtend verdedigde Tim de Wit, o.a. NOS correspondent voor Groot-Brittannië, Harry en zijn lamme verhaal op Radio1 (rond 10.43 u.)…… De Wit stelde dat Harry een stoere jongen is (van 32 jaar….), die in Afghanistan heeft gevochten (Harry was o.a. trots op het feit dat hij daar mensen kapot heeft geschoten…….

Voorts is het de bedoeling van Harry, het taboe op mentale aandoeningen in Groot-Brittannië* te doorbreken, waarmee hij zijn ‘blazoen’ nog verder denkt op te poetsen…… Harry is met zijn broer en diens vrouw een stichting begonnen voor mensen met ‘mentale problemen…..’ Uiteraard stak de Wit, de Britse prins, naast het Afghanistan verhaal, nog een fiks aantal veren in de fascistische reet….. En zijn uitspattingen? Ach……….

* Zoals alle reguliere media in Nederland, spreekt de Wit over het Verenigd Koninkrijk, immers ‘het verschijnsel’ middeleeuwse koningshuizen, kan niet genoeg gepropageerd worden in de 21ste eeuw………

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden, dit geldt niet voor het label T. de Wit.

Van Kappen (VVD & koperen fluit van verdienste): Noord-Korea heeft atoomwapens en kan daarmee WOIII starten……….

Van Kappen de ex-militair, VVD lobbyist voor het militair-industrieel complex en in die hoedanigheid lid van de Eerste Kamer, was afgelopen vrijdagmiddag te horen op Radio1 (na 15.30 u.).

Uiteraard moest van Kappen het over Nord-Korea hebben, immers dat land ‘kan ons zomaar in WOIII storten….’ Dat gevaar blijkt wel uit het feit, dat Noord-Korea:

  • in 2001 illegaal Afghanistan binnenviel. 
  • in 2003 illegaal Irak binnenviel (met tot nu toe als ‘resultaat’: de moord op meer dan 1,5 miljoen Irakezen……..)  
  • in 2011 met een illegale oorlog een eind maakte aan het Khadaffi bewind in Libië. 
  • na de eerste stappen vanaf 2006 te hebben gezet, voor omverwerping van de regering Assad in Syrië, nu voluit een illegale oorlog voert in dat land tegen deze regering…… 
  • met dezelfde truc in Oekraïne een coup pleegde tegen de democratisch gekozen president Janoekovytsj, waar Noord Korea 4 miljard dollar besteedde aan de opstand die tot e.e.a. leidde… Waar Noord-Korea haar marionet, de corrupte neonazi-vriend Porosjenko parachuteerde, die op zijn beurt nu oorlog voert tegen dat deel van het land, waar men tegen de coup van Noord-Korea was……

Oh nee, ik vergis me beste lezer, dat land was niet Noord-Korea, maar natuurlijk de VS…….. Goed dat ‘t weer eens genoteerd staat, want over deze zaken hoor je van Kappen niet, hij komt met een leugen van de VS, waarmee men Noord-Korea tot een gevaar voor de wereldvrede verklaart, ook al spreken bijvoorbeeld Wikileaks documenten boekdelen over juist de grootschalige VS terreur….

Moet u nagaan, dan schreef ik nog niet over de inmenging van de CIA in een groot aantal andere landen, zoals in Zuid-Amerika, waar deze dienst, gevuld met smerige psychopaten, bezig is landen als Venezuela naar de kloten te helpen, o.a. door een economische boycot, waar winkelketens van VS origine, geen goederen meer geleverd krijgen en de opdracht kregen de tent te sluiten, dit nog naast het verbod voor grote farmaceuten, bepaalde medicijnen te leveren aan Venezuela………

Nee, van Kappen weet het zeker: Noord-Korea heeft een atoomwapen, ook al zou je daarvoor na een ondergrondse test met zo’n wapen, na verloop van een dag of 2 straling bovengronds moet kunnen meten, die zelfs met satellieten is te bespeuren….. Dat is tot nu toe niet één keer bevestigd, m.a.w. Noord-Korea heeft niet eens een atoomwapen…….

Hoorde een Nederlander in hetzelfde programmaonderdeel op Radio1, die vertelde dat kinderen op school leren, waar de atoomwapens van Noord-Korea zich bevinden, daar heeft men zelfs een speciale landkaart voor ontwikkeld……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Als je dat doet, weet je zeker, dat die informatie bekend wordt en welk land met atoomwapens gaat in godsnaam kinderen onderwijzen, waar de wapens zich bevinden……. Immers daarmee zouden die plekken onmiddellijk doelwit worden van vijandige regimes…….. Kortom Noord-Koreaanse bluf van een slecht niveau………

Volgens van Kappen, kan Noord-Korea vanaf een duikboot, voor de kust van de VS, dat land wel degelijk aanvallen met een kernraket……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Die raketten van Noord-Korea halen met wat geluk 100 kilometer, maar storten meestal bijzonder snel in zee….. Dan nogmaals: Noord-Korea heeft geen atoomwapen, dus ook geen kernraket………

Duikboten zie je niet, was een wijsheid die van Kappen gebruikte…… Nu lijkt het me bijzonder sterk, dat de VS niet weet, waar de duikboten van Noord-Korea zich bevinden, immers de territoriale wateren van Noord Korea worden scherp in de gaten gehouden en aan land kan men daar nog niet een scheet laten, of één van de VS satellieten ‘vangt ‘m wel op…..’

Van Kappen stelde eerder al, o.a. op de Radio, dat men in Zuid-Korea bang is van Noord-Korea, een verhaal dat regelmatig opduikt in de reguliere media. Een Nederlander van Zuid-Koreaanse afkomst maakte gehakt van dit verhaal in hetzelfde programmaonderdeel, volgens hem is men niet bang van Noord-Korea…… Jammer genoeg vroeg men niet professioneel even door, om erachter te komen, of diezelfde Zuid-Koreanen wel bang zijn voor de agressie van de VS en wat dit kan veroorzaken….. Iets dat in Zuid-Korea een feit schijnt te zijn……..

Als er jaarlijks grote oefeningen van de VS en Zuid-Korea langs de gedemilitariseerde zone en langs de territoriale wateren van Noord-Korea plaatsvinden, krijgt dit alleen aandacht in de reguliere westerse pers, als er spanningen zijn met Noord-Korea, verder schijnt men dit getreiter normaal te vinden. Let wel: oefeningen waaraan het machtigste land op aarde meedoet, een land dat schijt heeft aan internationale verdragen, een land dat al 2 keer het atoomwapen heeft ingezet tegen burgers en aantoonbaar al een aantal illegale oorlogen is begonnen, zoals u onder andere hiervoor kon lezen………. Dat de VS een vloot heeft laten ‘opstomen’ naar Noord-Korea, schijnt ook niemand te deren, alsof het de normaalste zaak van de wereld is……. Terwijl dat de wereldvrede pas echt in gevaar brengt!!

Van Kappen heeft weer een ‘mooi lulpraatje’ op mogen hangen en daarmee angst gezaaid, waarmee hij tevens zijn hoogste bazen een plezier heeft gedaan: de VS en het militair-industrieel complex (en die 2 overlappen elkaar, zoals u ongetwijfeld weet….)……

Hé van Kappen, als er één ‘land’ is, dat WOIII kan starten is dat de VS terreurentiteit wel

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

VS test grootste niet-nucleaire bom in testgebied….. Afghanistan!!

Het militair-industrieel complex heeft een test gedaan met de grootste niet nucleaire bom, de MOAB…… En weet u waar? Juist (u had de kop al gelezen) in het grote testgebied Afghanistan!!!

Tja, daar schijnt een tunnelcomplex te zijn, dat verdachte geuren bevat, dat moeten onze oude vrienden van Daesh (IS) zijn, moeten de VS militairen gedacht hebben, toen ze in een grot het stinkende karkas van een geit over het hoofd zagen, maar wel ‘een vreemde lucht’ bemerkten……..

De VS schrijft ons de wet voor, wat we moeten uitgeven aan defensie, uh oorlogvoering. De VS schrijft ons voor waar en wanneer we mee moeten doen aan een door deze terreurentiteit begonnen illegale oorlog….. Of gelast ons met een legermacht mee te doen aan militaire oefeningen langs de Russische grens, alsof het de normaalste zaak van de wereld is……

Je zou bijna denken, dat de VS zelf een tunnelcomplex heeft gegraven, om zo het nieuwste (terreur) moordwapen uit te kunnen testen (voor het militair-industrieel complex……)……. Immers de grootste grottencomplexen zijn totaal vernield door de VS, in de zinloze jacht op Bin Laden, dit bij en na de aanvang van de illegale oorlog, die de VS tegen Afghanistan begon in 2001…..

De VS spreekt uiteraard van een succesvolle aanval, ook al is dat niet te controleren. Zoals de VS de aanval op de Syrische luchtmachtbasis bij Homs uiterst succesvol noemde, daar was de schade wel te controleren en gezien de feiten, was die melding je reinste kul!!

Anti-Media meldde gisteravond e.e.a., waar Tyler Durden het scenario opperde, dat deze bom wel eens kan worden ingezet, bij de voorziene illegale oorlog van de VS tegen Noord-Korea……

U.S.
Drops Largest Non-Nuclear Bomb For The First Time In Afghanistan

U.S. Drops Largest Non-Nuclear Bomb For The First Time In Afghanistan

April
13, 2017 at 10:25 am

Written
by 
Anti-Media
News Desk

(ZHEPerhaps
in preparation for upcoming events on the Korean Peninsula,
CNN 
reports the
US military has dropped an enormous bomb in Afghanistan, according to
four US military officials with direct knowledge of the mission.

The
GBU-43/B Massive Ordnance Air Blast Bomb, nicknamed MOAB, was dropped
at 7 p.m. local time Thursday, the sources said. The MOAB is also
known as the “mother of all bombs.” A MOAB is a 21,600-pound,
GPS-guided munition that is America’s most powerful non-nuclear
bomb.

This
is the first time a MOAB, which was developed during the Iraq War,
has been used in the battlefield.

According
to Barbara Starr, the bomb was dropped by an MC-130 aircraft,
operated by Air Force Special Operations Command. 
They
said the target was ISIS tunnels and personnel in the Achin district
of the Nangarhar province.

The
military is currently assessing the damage. Gen. John Nicholson,
commander of US forces in Afghanistan, signed off on the use of the
bomb, according to the sources.

We
expect the Trump administration will promptly released a video of the
bombing, which may serve a secondary purpose of hinting to North
Korea’s Kim what may be coming. Until we wait, here is a video of
the bomb in action.

By Tyler
Durden
 /
Republished with permission / 
Zero
Hedge
 / Report
a typo

===========================

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden, dit geldt (nog) niet voor de volgende labels: illegale oorlog N-K, MOAB, Nangarhar en B. Starr,

PS: de Afghaanse president Ghani heeft intussen terecht zwaar protest aangetekend tegen de VS proef met deze ‘moeder der bommen’ op Afghaans grondgebied.

Zie ook:

Afghanistan: VS gaat terreur vergroten

VS gaf sinds 2001 meer dan 5,9 biljoen dollar uit aan oorlogen, ofwel: $ 5,933.000.000.000…….

VS bombardeert ziekenhuis Artsen zonder Grenzen in Kunduz, 9 medewerkers van deze organisatie kwamen om het leven……..
       

VS bombardeerde het Artsen zonder Grenzen ziekenhuis in Kunduz niet per ongeluk………. Ofwel: VS terreur op grote schaal, over een lange periode!!

Artsen zonder Grenzen ziekenhuis: tijdens bombardement werden vluchtenden vanaf relatief korte afstand beschoten……. Vergissing??

VS standrechtelijke executies: voor de zoveelste keer niet-verdachten slachtoffer drone-aanval >> 15 Afghaanse politieagenten vermoord….

Afghaanse oorlog in het 17de jaar: Taliban nu sterker dan eerder sinds de VS de oorlog van 2001 begon

Ten Broeke (VVD) steunt beslissing Trump de illegale oorlog in Afghanistan te laten voortduren en zo meer terreur te creëren……..

Afghanistan: de VS stelt de papaverteelt veilig voor de komende jaren………..

VS test grootste niet-nucleaire bom in testgebied….. Afghanistan!!‘ (o.a. Afghanistan is een testgebied voor de wapenfabrikanten en daaronder versta ik ook de fabrikanten van rollend, varend en vliegend oorlogstuig)

Military-Industrial Complex Stock Prices Surge After Trump’s Afghan War Speech

Luchtmacht VS gooide in augustus meer dan 500 bommen op Afghanistan……….

Trump gaat oorlog in Afghanistan winnen…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

6 Reasons Why Trump’s Afghanistan “Policy” Is Not a Deep State Plot

14 Times Trump Warned Against Doing What He Just Did in Afghanistan

=========================================

Hier nog een paar voorbeelden van VS terreur:

VS vermoordde meer dan 20 miljoen mensen sinds het einde van WOII……..‘ (tot het jaar 2000)

VS buitenlandbeleid sinds WOII: een lange lijst van staatsgrepen en oorlogen……….

List of wars involving the United States

VS: openlijke militaire oefening met terreurgroep in Syrië……

Bang voor Amerika

NAVO gaat VS helpen in Zuid-Amerika terreur uit te oefenen: Colombia lid van de NAVO………

VS commando’s vechten o.a. in Midden- en Zuid-Amerika, aldus het VS ministerie van oorlog………

VS heeft Rusland al 3 keer met oorlog gedreigd, de laatste 2 keer in de afgelopen 1,5 week……‘ (bericht van 5 oktober 2018)