911: Afghanistan oorlog was nodig, net als die tegen Libië, aldus Hillen…….. AUW!!!

Super tabakslobbyist en ex-wanpresterend minister van Defensie, het bolle CDA leeghoofd Hillen, was gistermiddag rond 14.11 u. te horen op BNR. Deze ploert die in alles achter de VS staat, was daar o.a. te horen over de oorlog tegen Afghanistan. Afghanistan u weet wel, het land dat moest bloeden voor de 911 aanslagen. Aanslagen die door diverse wetenschappers als fabels zijn afgewezen, niet dat ze niet gebeurd zijn, maar de officiële lezing hoe e.e.a. plaats kon vinden…..

Zo is een aantal wetenschappers en deskundigen (o.a op het gebied van bouwen en slopen) ervan overtuigd, dat de Twin Towers en aanpalende gebouwen nooit hadden kunnen instorten zonder gebruik van springstoffen. Het WTF moest van de kaart, o.a. om een aantal voor de VS lastige kwesties uit de weg te ruimen, voorts stond de beurs er voorafgaand aan 911 bijzonder slecht voor, zo kon men dat wijten aan 911, zoals men heden ten dage rustig durft te beweren….. Onder andere door deze zaken was de populariteit van Bush gigantisch gedaald en dat is niet handig als je op oorlogspad wil!! Het ‘oorlogspad’ dat nodig was om het militair-industrieel een fikse duw in de rug te geven, daar dit complex er sinds het opheffen van de Sovjet Unie, een stuk minder goed voor stond.

Hillen durfde te stellen, dat de oorlog tegen Afghanistan nodig was……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! De bolle hufter sprak over wetteloosheid, als er nu iets niet was voor de inval van de VS in Afghanistan was het wel wetteloosheid, sterker nog: het land had een overvloed aan (onzinnige religieuze) wetten!!

Voordat de VS haar vieze poten op Afghaanse bodem zette, was de opiumteelt zo ongeveer verdwenen, nu 15 jaar later, is de opiumteelt groter dan ooit tevoren, terwijl er nog steeds VS militairen in Afghanistan vechten……. Deze oorlog heeft tot op heden naar schatting aan 35.000 Afghanen het leven gekost, over ‘wetteloosheid’ gesproken…….

Hillen roemde Nederland nog even, voor alles wat we in Afghanistan hebben gedaan, zoals het opleiden van vrouwen…… ha! ha! ha! ha! Die vrouwen zijn intussen of gevlucht, of ze staan weer gehoorzaam (bij wijze van spreke gesluierd) achter het aanrecht…… Voorts hebben we veel scholen gebouwd, waarvan er een fiks aantal allang een andere bestemming hebben gekregen, dan wel werden gesloopt door de Taliban…… In Kunduz hebben we de religieuze politie voor deze provincie geleerd hoe om te gaan met wapens en hoe de bevolking er met geweld onder te houden……..

Het viel me mee, maar vreemd genoeg stelde Hillen dat we wel geleerd hebben dat we niet zomaar overal militair moeten ingrijpen…… Vergelijk dat eens met zijn uitspraak over de noodzaak van ingrijpen in Afghanistan (en zijn eerdere uitlatingen over de illegale oorlog tegen Irak, waar hij ook achter stond..)…… En ja hoor even later stelde Hillen dat we ook niet anders konden doen dan Libië aanvallen, zogenaamd vanwege de wetteloosheid……..

Voordat de VS in Libië de oppositie op poten zette en bewapende, teneinde Khadaffi weg te krijgen, was Libië het welvarendste land van Afrika. De bevolking woonde praktisch gratis, energie was zo goed als gratis, idem de gezondheidszorg en scholing voor jongens en…. meisjes!!! Het bewind betaalde zelfs buitenlandse studies, inclusief een toelage voor levensonderhoud….

Libië behoort nu tot de armste landen van Afrika, van alle voorzieningen is niets meer over, zelfs de stroomvoorziening hangt met houtjes en touwtjes aan elkaar en werkt vaker niet dan wel……. Vrouwen moeten het niet proberen hun mond open te trekken, daar ze dan de kans lopen onmiddellijk vermoord te worden…….

Nee, het was echt nodig dat het westen daar een bloedbad heeft aangericht……. Om over Irak maar helemaal te zwijgen, de illegale oorlog tegen dat land, waar papzak Hillen vierkant achter stond, kostte maar liefs aan 1,5 miljoen mensen het leven……. Ook dat land werd door Hillen genoemd, als zou hij een volgende keer een paar minuten langer wachten met z’n akkoord, uiteraard moet er dan geen druk op hem worden uitgeoefend door BuZA van de VS, immers dan tekent Hillen ‘gewoon’ blindelings……..

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Hennis-Plasschaert alweer voor paal: Nederland moet Pakistaan, die z’n leven inzette om NL te helpen, schadeloos stellen……..

Nederland heeft internationaal weer eens een flink pleefiguur geslagen: gistermiddag in het Radio1 nieuws van 16.30 u. het bericht, dat een Pakistaan (kan de naam niet vinden op het net) die voor het Nederlandse leger werkte, alsnog schadeloos moet worden gesteld.

De man had o.a. wapens geleverd aan Nederlandse speciale militaire troepen, zo werd gesteld, hij werkte voor het Nederlandse leger in Afghanistan.

Nadat de missie voorbij was, dumpte men de Pakistaan, die moest vluchten voor z’n leven, de man had een huis en een bedrijf dat hij kwijt is, maar Nederland wenste de man niet schadeloos te stellen…..

Weet u, als ik dit opschrijf kan ik nog bijna niet geloven, dat dit is gebeurd, zeker gezien de geschiedenis met dit soort dienstverleners, hoe is ‘t godverdomme mogelijk??

‘De geschiedenis met dit soort dienstverleners?’ Ja, zoals in Srebrenica, waar men tolken en andere dienstverleners van het Nederlandse bataljon, na de val van de enclave, weigerde mee te nemen naar Nederland…… Voorts weigerde men de familie van deze mensen mee te nemen, terwijl men van de gevaren die deze mensen zouden lopen na het vertrek van de Nederlandse militairen, wel degelijk op de hoogte was……….

Je zou toch denken dat Nederland en Defensie in het bijzonder daarvan zouden hebben geleerd, maar nee hoor…….. Ach wat wil je met VVD hufter Hennis-Plasschaert als ‘minister van Defensie…??’ Trouwens het wordt tijd dat de naam van dat ministerie wordt veranderd in het ministerie van Oorlog!!

Gelukkig heeft de rechter Nederland in het ongelijk stelde……. Benieuwd of het geteisem in Den Haag en m.n. de hoofdverantwoordelijke, hare VVD leeghoofdigheid Hennis-Plasschaert, nog in beroep gaat, ‘t zou me niet verbazen……

Weet u nog de grote bek van politici als het gaat om geweld tegen dienstverleners in Nederland? Terwijl dat geweld in 90% van de gevallen, niet opweegt tegen het geweld dat tegen deze collaborateurs wordt gebruikt……. ‘Collaborateurs?’ Zo worden deze dienstverleners van het Nederlandse leger gezien, in de landen waar Nederland militair actief is…….

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels die u onder dit bericht terug kan vinden.

Untitled Post

De wereld danst alweer op de rand van de vulkaan……..

Weer doen ‘we’ mee alsof er niets aan de hand is, of ‘we’ kijken gehypnotiseerd toe…….

Armenië volgend doelwit VS terreurorganisaties USAID en CIA……….

De agressie van Nobelprijswinnaar Obama kent letterlijk geen grenzen en dat geld voor alle grenzen op aarde……

Gisteren berichtte Deutsche Wirtschafts Nachrichten, dat de VS nu ook bezig is een opstand te organiseren in Armenië…… Uiteraard met een daaropvolgende onvermijdelijk poging tot een coup……

De VS wil een hulpprogramma voor Armenië opzetten door USAID, een mantelorganisatie voor de CIA……. Zo was USAID de spil in de hulp* aan de Taliban ten tijde van de Russische aanwezigheid in Afghanistan. Russische aanwezigheid, niet via een min of meer illegale oorlog zoals de VS dat heeft gedaan, maar de toenmalige Afghaanse regering had de hulp van de Russen ingeroepen……..

Volgens Wikipedia en wat persorganen, is het lekken van de Panama Papers, het werk van USAID, dit om m.n. Putin uit het zadel te wippen. Die poging is ‘jammerlijk’ mislukt….. Uiteraard stonden er meer van dit soort ‘ anti-VS’ figuren in deze P.P., waar m.n. grote westerse politici ongemoeid werden gelaten, terwijl zij volgens ingewijden wel degelijk in deze Papers genoemd zouden moeten worden….. (een fiks deel ontbreekt aan de Panama Papers….)

Zoals u kon lezen, USAID houdt zich o.a. bezig met het organiseren van opstanden en staatsgrepen en wordt daarin gesteund door smerige hufters als Soros (is/was er niet een aangetrouwd leeghoofd van het koningsmuizennest, die als één van Soros’ secretarissen fungeert, dan wel fungeerde?**)…….. Zo hebben o.a. Soros en USAID de opstand in Macedonië op poten gezet en ook in Oekraïne heeft Soros een smerige rol gespeeld, waar ook USAID niet werkloos zal hebben toegezien…..

De huidige Armeense president Serj Sarkisian en zijn regering hebben nauwe banden met Rusland en zoals u weet: dat is een doodzonde in de ogen van de VS, vandaar……..

* Hulp bestaande uit voornamelijk wapenleveringen en trainingen.

** Voor de eerste die het weet, heeft dr. Pisser geheel gratis ende voor niets zijn 5de hands koelkast met exotische schimmels ter beschikking gesteld).

Zie ook:

VS, NAVO en EU hebben de Macedonische democratie misdadig gemanipuleerd en naar eigen hand gezet

Macedonië: NAVO doelwit in wording…….

Macedonië in staat van grote chaos, belangstelling Nederlandse pers bijna nihil…….‘ In dit bericht o.a. aandacht voor de huidige president, waarbij ik tot mijn schaamte moet zeggen, dat ik me teveel op de reguliere media heb verlaten, wat betreft de berichtgeving. Al zal de huidige president waarschijnlijk ‘niet echt’ een lieverdje zijn, maar dat zijn Putin, Obama, May en ga nog maar even door, ‘ook al niet…..’ Waar aan toegevoegd moet worden, dat we met Putin in onze handen mogen knijpen, zonder hem, maar een figuur als Obama, hadden we allang in een volledige WOIII gezeten…….

Macedonië, volgende prooi voor NAVO oorlogsmisdaden…..????

NOS verslaggever van der Steen: Putin loopt te stoken op de Balkan……..

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden, dit geldt niet voor Armenie (vreemd genoeg) en Sarkisian.

Azmani: Turkije is goed voor vluchtelingen…………

De inhumane VVD knuppellul Azmani was afgelopen woensdagmiddag bij BNR te horen (na het nieuws van 12.30 u.). Volgens dit stuk geteisem is Turkije goed voor vluchtelingen, de vluchtelingen hebben daar werk en scholing, aldus Azmani…… ha! ha! ha! ha! ha! Waarschijnlijk hebben zijn nationalistische Turkse familie, vrienden en/of bekenden hem dit ingefluisterd, daar er weinig tot geen contact is met vluchtelingen in Turkije, al helemaal niet met de vanuit Griekenland teruggestuurde vluchtelingen……..

De scholing die wordt gegeven in vluchtelingenkampen, die westerse journalisten, vluchtelingen- en mensenrechtenorganisaties wel mogen bezoeken, wordt door die vluchtelingenorganisaties gegeven…. Het lullige is wel, dat de kinderen dan niet aan het werk moeten zijn, bij Turkse landbouwers, die hen uitbuiten voor een appel en een ei, als prestatie voor zwaar werk en lange werkdagen…….. Dat is namelijk precies het werk, dat door vluchtelingen wordt gedaan in Turkije, gedaan door vluchtelingenkinderen wel te verstaan……..

Werk dat door volwassen vluchtelingen wordt gedaan, is werk dat in het kamp t.b.v. vluchtelingen wordt gedaan, dus bijvoorbeeld het drijven van winkeltjes en eettenten (in de letterlijke zin van het woord)………

Kijk wat Azmani niet zomaar gelooft, is het schieten van Turkse grenswachten en militairen op vluchtelingen aan de Syrische kant van de Turks/Syrische grens……. Daar wil hij eerst de bewijzen voor zien, terwijl Turkije het overgrote deel van het grensgebied met Syrië afgeschermd houdt voor journalisten, vluchtelingenorganisaties en mensenrechtenorganisaties. Precies zoals Turkije de vluchtelingen, die terugkeerden uit Griekenland, maar ook de vluchtelingen die worden vastgehouden in provisorische gevangenissen (betaald met EU belastinggeld!), zoveel mogelijk afgeschermd houdt van advocaten, journalisten, vluchtelingenorganisaties en mensenrechtenorganisaties……… Ach ja, bij de misdadigers partij VVD ‘is men ook overtuigd’, dat Afghanistan en Irak veilige landen zijn………..

Mocht de stroom Syrische vluchtelingen onverhoeds weer toenemen, zal het niet lang duren voordat het inhumane geteisem van misdadigers partij VVD, ook dat land veilig verklaart………

Zie ook: ‘Ploumen en Rutte naar Libanon, maar niet om vluchtelingen op te halen, dat spreekt voor zich……..

       en: ‘Rutte: de Dodenherdenking met uiterst hypocriete politici………

       en: ‘Van Baalen: ‘je schiet al helemaal niet op vluchtelingenkinderen…….’ AUW!!!

Klik voor meer berichten n.a.v het voorgaande, op één van de labels, die u onder dit bericht aantreft.

Cameron beschuldigt Nigeria van grote corruptie……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Gisternacht in het BBC World Service nieuws van 1.00 u. het bericht, dat leeghoofdhufter en roddelkampioen Cameron in het openbaar stelde, dat op wereldniveau Nigeria en Afghanistan de meest corrupte landen zijn……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! Dat zegt de klootzak, die van Engeland een belastingparadijs heeft gemaakt, waar de met corruptie vergaarde kapitalen kunnen worden weggesluisd……

Je zou zelfs kunnen stellen, dat Groot-Brittannië e.e.a. veel zwaarder aan te rekenen is, immers van de corruptie in landen als Nigeria, profiteren vooral bedrijven uit ‘beschaafde’ landen als Groot-Brittannië……

Wat betreft Afghanistan is de uitlating van Cameron nog schunniger: de corruptie daar is alleen aangejaagd door westers ingrijpen, met de oorlog die de VS tegen dat straatarme land begon in 2001. Daar heeft Groot-Brittannië, niet een steentje, maar een 5 kilometer hoge stenen toren aan bijgedragen

Dan zijn daar nog de Panama Papers: denkt hondenlul Cameron nu werkelijk, dat iedereen zijn domme leugens over z’n eigen eigen smerige rol in dat schandaal, voor zoete koek heeft geslikt..??? ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Wat een gek!!!

Onder het wanbeleid van Cameron is 33,3% van de Britse bevolking wat betreft hun inkomen onder het bestaansminimum gezakt, meer dan 800.000 kinderen gaan in dit rijke land, dagelijks met honger naar school, dankzij superploert Cameron……. Deze feiten zijn een veel grotere schande, dan de corruptie in een land, dat vergeleken met Groot-Brittannië nog maar net zelfstandig is, waarbij, zoals gezegd, de corruptie daar met name wordt gevoed door westerse bedrijven…….

Vergeet niet dat de corruptie in landen als Nigeria in de koloniale tijd werd geïntroduceerd, de koloniale macht in Nigeria was…. Groot-Brittannië!!

Voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Koenders alweer doodstil: Ashraf Ghani (Afghaanse president) geeft fiat voor 6 executies……….

De ‘nieuwe’ president van Afghanistan, Ghani, heeft gisteren de doodstraf bekrachtigt van 6 Talibanstrijders, die daarna werden opgehangen…….. Dit bericht was gistermiddag in het BBC World Service nieuws te horen (radio, 13.30 u. onze tijd). Voorts meldde de nieuwslezer, dat dit de eerste door Ghani bekrachtigde executies zijn, in zijn nu 2 jarig presidentschap.

Ghani is zelf in feite een burgemeester, die over een klein deel van Kabul zeggenschap heeft, voor de rest van Afghanistan is hij afhankelijk van de VS aanwezigheid, zoals ook zijn presidentschap daar afhankelijk van is….

Tekenend, dat de corrupte hufter Ghani schijt heeft aan mensenrechten en de ultieme marteling toestaat: de doodstraf…….

Toch fijn dat voor dit Afghanistan ook Nederlandse militairen zijn gesneuveld, om over de fysiek en/of geestelijk (zwaar) gewonde militairen, maar te zwijgen…….

Als u nu denkt, dat de mislukte PvdA sierdrol Koenders wel flink pissig zal zijn en op hoge poten een brief aan Ghani zal sturen, waarnaast hij de Afghaanse ambassadeur op het matje zal roepen, dan heeft u helaas ongelijk…….. De nieuwe inhumane neoliberale politiek van de PvdA is blijkbaar wars van mensenrechten en vindt het wel best als men veroordeelden executeert……….

Daarnaast zou Koenders ook flink pissig op Ghani moeten zijn, daar dit allesbehalve de hoognodige vrede in Afghanistan bevordert, iets waar o.a. Koenders, maar ook zijn voorgangers van zegden, dat dit de uiteindelijke bedoeling is van de peperdure Nederlandse militaire missies……….. Of zou het al zover gaan, dat Koenders zich ook in Nederland wel wat doden voor ‘de goede zaak’ zou willen permitteren?? Vragen,vragen en nog eens vragen voor de ‘Jonge Socialisten‘ anno 2016………

Voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden, dit geld niet voor het label Ghani (althans op 9 mei 2016).

Kati Piri (PvdA EU): Turkije is onveilig, maar niet voor vluchtelingen….!!

PvdA grofgraaier in het EU parlement, volksverlakker Piri, was vanmiddag vanaf 13.15 u. te beluisteren op Radio1. Turkije heeft de laatste weken veel gedaan voor de visumvrije toegang van haar burgers tot de EU, aldus Piri. Waar ze aan toevoegde, dat er nog een aantal van de 72 EU criteria zijn (voor afschaffing van de visumplicht), waar Turkije niet aan voldoet.

Heel dapper stelde Piri, dat wanneer Turkije niet voldoet aan alle 72 criteria, ‘het haar sterk lijkt’, dat de visumplicht voor Turken wordt afgeschaft. Daar noemde Piri een aantal voorbeelden waar Turkije de criteria niet volgt, zoals: de enorme schending van mensenrechten, de vervolging van de Koerden in eigen land, de persvrijheid en de vrijheid van meningsuiting……..

Ze durft wel hè, die Piri?? Terwijl de PvdA akkoord ging met de Turkije-deal, waarbij politici als PvdA grootoplichter Samsom het gore lef hadden te stellen, dat vluchtelingen veilig zijn in Turkije………

Het is niet de bedoeling dat Turken, als ze visumvrij mogen reizen, asiel aanvragen in de EU, daar moet een aparte bepaling voor gemaakt worden, aldus Piri, dat houdt meteen de druk op Turkije om het verdrag met de EU na te komen, aldus de kromzinnige……. Kortom: hoewel veel Turken en Koerden vervolgd worden, wat Piri NB zelf noemde, moeten ze het niet in hun kop halen, hier asiel aan te vragen……..

De Turken die dat toch doen, maken evenveel kans, als de Kosovaren en Serviërs die hier asiel aanvragen, aldus hare leeghoofdigheid Piri, dus nul komma nada. Dat er Kosovaren van Servisch oorsprong zijn, die van hun grond zijn verdreven, of vanwege de toestand in Kosovo geen leven meer hebben, interesseert Piri niet, die kunnen net als onderdrukte Turken of Koerden de tyfus krijgen…….. Zoals de PvdA ook schijt heeft aan oorlogsvluchtelingen uit Irak, Afghanistan en een paar Afrikaanse landen…….

Dezelfde PvdA die met haar propaganda voor de Turkije-deal, voorstander is van het schenden van mensenrechten en het VN Vluchtelingenverdrag………..

Klik voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Douglas Laux met ongeloofwaardig CIA verhaal

Afgelopen maandag bij BBC World Service (na 1.30 u.) een gesprek met ex-CIA agent Doug Laux. Hij heeft een boek geschreven over de CIA, ‘Left of Boom’, wat volgens de presentator nogal kritisch zou zijn op het handelen van de CIA…… Vreemd genoeg bleef er van dat ‘kritisch’ niets over en bleef een mooie reclame voor de VS en de CIA over….

De ‘kritiek’ van Laux op de CIA bestaat uit verwijten, dat de CIA te slap is met haar optreden in het Midden-Oosten (Syrië, maar ook Afghanistan)……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Zo stelt Laux, dat de VS de oppositie in Syrië veel eerder van wapens had moeten voorzien…… Laux helpt de CIA hier met de ontkenning, dat deze uiterst terroristische geheime dienst ook maar iets met de opstand tegen Assad te maken had, terwijl daar intussen meer dan voldoende bewijs voor is!!

Intussen is Laux het wel eens met Obama, dat eerder bewapenen van de oppositie niets had toegevoegd aan de huidige toestand in Syrië……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Ja logisch, zeker als je weet dat de VS al vanaf 2006 bezig was, met het organiseren van de opstand tegen Assad en dat de VS via Turkije en Saoedi-Arabië, ‘de gematigde oppositie’ wel degelijk voorzag van wapens en andere hand- en spandiensten…….

Om te laten zien hoe serieus Laux moet worden genomen, stelde hij, dat de CIA een aantal passages zwart had gemaakt in het boek……. Deze zwarte passages nam Laux één op één over in zijn boek…… ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Tijdens het luisteren ‘bekroop me het gevoel’, dat Laux een grote fantast is en dat de CIA best tevreden is met de reclame voor het smerige terroristische agentschap CIA……..

Voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden, dit geldt niet voor het label ‘Laux’.