Dijkhoff bezocht vluchtelingenkamp >> rellen na vertrek……… ha! ha! ha! ha! ha!

Nadat de mislukte VVD staatssecretaris van Veiligheid (ha! ha!) en Justitie (Idem), Klaas ‘Teevendeal’ Dijkhoff z’n goedkeurende blik over de wanhopige massa vluchtelingen in kamp Moria op Lesbos had laten gaan, brak daar de pleuris uit en was het rellen…… Hoe hij het voor elkaar heeft gekregen weet ik niet, maar het zal me niet verbazen, dat hij tijdens een interview daar heeft laten vallen, het volkomen terecht te vinden, dat deze vluchtelingen worden teruggestuurd en geen kans hebben op asiel in de EU…..

Het grootste deel van de 4.700 vluchtelingen (althans dat was de teller van afgelopen dinsdag) op Lesbos, zit gevangen in kamp Moria. Daar worden vluchtelingen ‘opgevangen’, die zoals gezegd geen recht hebben op asiel in de EU, terwijl daar veel oorlogsvluchtelingen tussen zitten uit Irak en Afghanistan……

Afghanistan en vooral Irak, u weet wel waar de (illegale) slagvelden (beter = ‘slachtvelden’) zich bevinden van de VS (met de NAVO aan de hand), waar het westen een paar generaties aan terroristen heeft gekweekt, middels de uitzinnige terreur die het zelf uitoefende……. Onder andere door westerse terreur en het opzetten van de opstand in Syrië door de VS, kwamen de vluchtelingenstromen opgang……… Waar uiteraard het bewapenen van de ‘gematigde oppositie, waaronder Al Qaida en IS, door de VS, Saoedi-Arabië, Turkije en andere gelieerde hielenlikkers, aan toegevoegd moet worden……..

De behandeling van de vluchtelingen en de leefomstandigheden in Moria schijnen beroerd te zijn volgens mensenrechtenorganisaties. Het ontbreekt de vluchtelingen in Moria zelf aan medicatie……

Opvallend stil rond deze zaak, op de landelijke radio ‘nieuwszenders’ BNR en Radio1……..

Dit alles, terwijl de EU op grove wijze het VN Vluchtelingenverdrag en de mensenrechten schendt, met de smerige Turkije-deal………

Mensen het is 2016 en ‘het lijkt’ verdomme wel, of de mensheid zelfs ‘beschaving’ aan het verliezen is…….. Hoe kunnen we in godsnaam zo omgaan met vluchtelingen….??!!!!

Voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kunt vinden…..

Merkel met ‘Four Freedoms Award’ bewierookt om de verkeerde redenen……..

Angela Merkel kreeg vorige week ‘de prestigieuze’* Four Freedoms Award (FFA). Ze kreeg deze prijs voor haar inzet bij de ‘Europese vluchtelingencrisis’ en de aanpak van de Europese financiële crisis………. ha! ha! ha! ha! ha!

Eerst die laatste maar, de financiële crisis: hier wordt vooral gedoeld op de crisis met de Zuid-Europese schuldenlanden en dan m.n. Griekenland. De FFA gaat dus naar iemand:- die een volk heeft beroofd van haar luchthavens (voor het grootste deel nu in Duits privé bezit), -die de arbeiders geheel heeft laten uitknijpen en nu eist, dat dezen hun rechten verliezen en tot slot: -die de gepensioneerden hun geld heeft afgepakt……..

Intussen heeft een groot deel van de Griekse jongeren het land verlaten, daar er geen toekomst voor hen is…….. Merkel die er mede voor zorgde dat 20% van de Griekse bevolking in diepe armoede leeft, voor hen is de armoedegrens nog een luxe, de armoedegrens waar een groot deel van de Grieken nu op leeft…….. Let wel: een armoedegrens die een heel stuk lager ligt dan die in Nederland….

Dezelfde Merkel die mede hoofdverantwoordelijk is voor het steeds groter groeien van de Griekse schulden, geld van de EU, dat via Griekenland, linea recta naar de Griekse schuldeisers in Noordwest-Europa (en het IMF) gaat…… Met andere woorden, wat Griekenland ook zal proberen, op de huidige manier komt het nooit uit de ellende, dat geeft zelfs het IMF toe (het IMF, een lid van de ‘trojka’ en zoals u kon lezen, intussen schuldeiser van Griekenland. De trojka, waar naast het IMF, de ECB en de Europese Commissie deel van uitmaken)………

Dan de ‘vluchtelingencrisis’: Merkel gaf tijdens de uitreiking al aan, waarom ze deze prijs niet had moeten krijgen: ze haalde de Turkije-deal aan als een succesvol middel, de illegale vluchtelingenstroom te keren…… Alsof het grootste deel van de vluchtelingen niet uit oorlogsgebied komen, dan wel een gebied komen, waar ze hun leven niet zeker zijn……… Dat nog naast alle ellende die Turkije de vluchtelingen bezorgd, zoals gevangengezet worden (hele gezinnen….) en het na een paar dagen of maanden uitzetten rechtstreeks het Syrisch- of Afghaans oorlogsgebied in…… Dat was overigens al lang voor de claim van Amnesty International bekend……

Voorts moet Merkel weten, dat de EU in 2013 al honderden miljoenen euro’s belastinggeld heeft doen toekomen aan psychopaat Erdogan, dit voor het humaan opvangen van vluchtelingen…… Dat geld verdween voor een groot deel in de zakken van ministers en Erdogan, voorts werden hier provisorische gevangenissen mee gebouwd, waar zoals beschreven zelfs gezinnen worden opgesloten (met een tekort aan alles en geen toegang tot advocaten, mensenrechtenorganisaties of zelfs de Rode Halve maan….)……..

Met de uitreiking van deze prijs, probeert Nederland de Turkije-deal een legaal tintje te geven, terwijl deze deal op zichzelf al een grove schending van de mensenrechten is, bovendien is dit verdrag een schending van het VN Vluchtelingenverdrag……

‘Echt allemaal redenen om Merkel te prijzen…………’

Merkel had alleen deze prijs mogen krijgen, voor haar dappere uitlatingen, dat Duitsland met gemak een groot aantal vluchtelingen kan opnemen……….



* Als je een prijs in het leven roept, noem je die desnoods in het tweede jaar al ‘prestigieus…….’ Want wie wil er nu een niet-prestigieuze prijs??!!! ha! ha! ha! ha!

Klik voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Koenders is voor oorlogsmisdaden en terreur…. Over Libië: ‘er is een prille overgangsregering, een pril begin….’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

De over een enorme paardendrol getilde sierdrol van de PvdA, Koenders liet afgelopen maandag zijn ‘wijze woorden’ druipen over de door het westen veroorzaakte diepe ellende in Libië….. ‘Er is een prille overgangsregering’ (alsof er een regering van betekenis was, na Khadaffi….), aldus Koenders. Die prille regering zal wel niet de steun hebben van iedereen, zo pruttelde de PvdA worstenvuller dapper verder….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Nee, alleen van de VS, de hielenlikkers van de VS en de twee terreurgroepen, die de zogenaamde gelegitimeerde regering vormen, steunen die regering!!

Op verzoek van de regering gaat de EU kijken wat voor bijstand men Libië kan leveren……. Bijstand in de strijd tegen andere terreurgroepen, bedoelde Koenders hier…… Trouwens, dat ‘bijstand vragen door de legitieme Libische regering’ was nu precies de bedoeling van de VS, toen het de huidige Libische ‘regering’ (pro-westers en al helemaal pro-VS) liet installeren. Daarmee lag de weg vrij om voet aan de grond te zetten in Libië……..

De klus was nog niet geklaard, na de illegale oorlog die de VS (na de opstand in Libië te hebben gekocht) voerde tegen het bewind van Khadaffi >> er valt nog veel meer te vernielen in Libië….. Bovendien moeten de olie-en gasvoorraden van het land veilig worden gesteld voor de toekomst van het westen……

Onder Khadaffi was Libië het Afrikaanse land met de hoogste levensstandaard, na de bombardementen van de NAVO is het land 60 jaar terug in de tijd gebombardeerd en is de infrastructuur voor een groot deel naar god geholpen. De meerderheid van het Libische volk leeft nu in bittere armoede en vreest voor het extreme geweld, waar ze dagelijks mee te maken hebben……. Een prestatie van formaat, door de NAVO neergezet met de smerigste- en hoofdrol voor Killary Clinton!!!

Koenders verklaarde dat hij ook voor de illegale oorlog was…… Waarom vraagt u zich wellicht af, welnu daar de VS deze illegale oorlog (de ergste vorm van terreur) wilde!!! Maar het zal Koenders niet zijn, die daar nog een ‘wijsheid’ aan toe moest voegen: Obama had de taak af moeten maken…….. ha! ha! ha! ha! ha! Dus nog meer terreur middels grondtroepen, waarna eenzelfde VS-marionettenregering was geïnstalleerd….. Alsof er niet meer dan voldoende bewijs voorhanden is, dat de VS alleen dood, verderf en terreur kan zaaien, zonder ook maar iets positiefs te bewerkstelligen, neem alleen al de voorbeelden: Vietnam, Panama, Grenada, Afghanistan, Irak, Oekraïne en Syrië………..

Fijn, te weten dat Koenders voor illegale oorlogen en de daarmee gepaard gaande vreselijke oorlogsmisdaden is…….. Overigens behalve de zwaarste vorm van terreur, is een illegale oorlog beginnen, al een oorlogsmisdaad van formaat!!

Wel moet ik eerlijk toegeven, dat Koenders baat had bij de oorlog tegen Libië, immers door het westerse gekloot, sloeg ook de vlam in de ‘Mali-pan’ en daar heeft Koenders in een paar jaar tijd, ‘werkend’ voor de VN, een gigantisch kapitaal bij elkaar gegraaid………… Intussen heeft Nederland aan deze oorlog al minstens een half miljard aan belastinggeld verspild en i.t.t. figuren als Koenders, die beweren dat de Nederlandse militairen van harte welkom zijn in Mali, is het tegenovergestelde aan de hand, men ziet daar de blauwhelmen liever vandaag dan morgen vertrekken…….

Koenders? Een ongelofelijk lullige en leugenachtige praatjesmaker, bovendien een  valsrode grofgraai-klootzak!!

Voor meer berichten n.a.v. het voorgaande klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Irak oorlog: deze Illegale VS oorlog kostte 1.455.590 Iraakse levens……….

De illegale oorlog die de VS in 2003 tegen Irak begon, heeft in totaal aan 1.455.590 Irakezen het leven gekost, onder wie een enorm aantal vouwen en kinderen……..

Het aantal VS militairen (vooral veel kansloze jongeren) die voor deze smerige oorlog werden opgeofferd, bedraagt volgens officiële cijfers 4.883……..

In Afghanistan vielen er naar schatting 21.000 gedode burgerslachtoffers, voorts kwamen er rond de 10.000 Afghaanse politieagenten en militairen om het leven……. Het aantal westerse soldaten inclusief huurlingen dat in Afghanistan omkwam, ligt om en nabij 12.500…….

De illegale oorlog tegen Irak heeft de VS (dat al bijkans failliet is) $ 1,682,582,179,563.- aan belastinggeld gekost…. Al gaan er nog veel hogere cijfers rond……. De oorlog in Afghanistan kostte de VS naar schatting $ 300,000,000,000– Nederland stak ruim € 2.000.000.000,– in de Afghanistan oorlog, waarvan 620 miljoen, godbetert afkomstig was uit ontwikkelingshulp…… Al moet ik zeggen, dat dit bedrag, die 2 miljard volgens mij veel te laag is, immers de kosten voor Nederland werden destijds al snel op gemiddeld 1 miljoen euro aan belastinggeld per dag geschat…… Gerekend over een periode van zo’n 10 jaar, kom je op meer dan 3,5 miljard euro….. Direct verantwoordelijken voor de Nederlandse deelname aan de smerige oorlog in Afghanistan (en ook in Irak), waren CDA ploerten Balkenende en de Hoop Scheffer………

Dit alles voor twee landen, die na deze westerse terreur in grote chaos verkeren, landen waar de bevolking voor het overgrote deel geen leven heeft, in diepe armoede verkeert en waar een leven zo goed als niets waard is…….. Dat de Taliban uiteindelijk weer aan de macht komt, is geen vraag, hooguit op welk moment dit zal zijn……. Kortom deze hele oorlog heeft niets opgeleverd, dan een enorme berg ellende…….. Hoewel? Extra ‘resultaat’ van deze oorlog: het kweken van een groot aantal terroristen, die o.a. in Europa terreur zaaiden en willen zaaien, dit als vergelding voor de enorme westerse terreur……. Natuurlijk vinden er ook in Afghanistan en Irak een enorm aantal bomaanslagen plaats, zoals vanmorgen in Kabul, waar minstens 28 mensen bij omkwamen…….. Je kan wat betreft deze oorlog (en die tegen Irak) gerust van een waanzinnige terreur-prestatie spreken….

Vergeet bij dit alles niet, dat Nederland flink heeft geholpen, deze waanzinnige prestatie neer te zetten, ook nog eens tegen de tol van 26 gesneuvelde militairen en dat gaat heel wat verder dan die 3,5 miljard euro aan kosten……..

 Klik voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, op één van de labels, onder dit bericht.

Bron: o.a. Curiales en Information Clearing House.

Aanpassing na 20.00 u., ik ontdekte een domme fout in dit bericht, waar 200 dodelijke slachtoffers stond, ten gevolge van de bomaanslag in Kabul, moest dat 20 zijn, wat intussen is opgelopen naar 28, mijn excuus.

Turkije stuurt dagelijks 100 vluchtelingen het Syrisch oorlogsgebied in……… STOP UITZETTING VLUCHTELINGEN NAAR TURKIJE!!

De ophef is groot, nadat Amnesty International gisteren bekend maakte, dat Turkije dagelijks 100 vluchtelingen over de grens met Syrië zet, recht het oorlogsgebied in……. De regelmatige lezer van dit blog was hier allang van op de hoogte, daarbij was ik bepaald niet de enige blogger die hierover berichtte…… Wat wel nieuw was voor mij: de Turkse autoriteiten hebben meermaals boten lek geprikt, waardoor een onbekend aantal vluchtelingen is verdronken………. Met zo’n land sluit de infantiele PvdA hufter Timmermans een verdrag namens de EU……..

De grootste oplichter van de PvdA, Samsom heeft gisteren in Nieuwsuur gesteld, dat dit niet kan, dat Turkije daar onmiddellijk mee moet stoppen en dat de koehandel met Turkije (tegen de mensenrechten en het VN vluchtelingenverdrag) over de rug van vluchtelingen, niet doorgaat als Turkije hier niet mee stopt (de ‘Turkije deal’ met > 6 miljard euro aan belastinggeld voor Turkije!)………. ha! ha! ha! ha! ha! U snapt natuurlijk wel, wat Turkije zal doen, als de EU de overeenkomst nietig verklaard: juist, Turkije laat de vluchtelingen massaal door vluchten naar Griekenland…….

Samsom heeft zijn zieke steen bijgedragen aan deze koehandel met vluchtelingen, hoewel hij gewaarschuwd was door vluchtelingenorganisaties, echte deskundigen en de recente geschiedenis. Wat betreft dat laatste: in 2013 betaalde de EU honderden miljoenen aan EU belastinggeld voor de humane opvang van vluchtelingen. Dat geld verdween voor het grootste deel in de zakken van Erdogan en zijn fascistische boevenregering, van de rest bouwde Turkije provisorische gevangenissen, waar men zelfs hele gezinnen met vluchtelingen opsloot. Gevangenissen in onherbergzaam gebied, waar advocaten en onwelgevallige journalisten niet welkom waren en zijn……. Na weken, soms zelfs vele maanden, werden/worden deze gevangen gehouden vluchtelingen over de grens met….. Syrië gezet!!!

VVD grofgraaier Hans ‘horst wessel’ van Baalen maakte het nog bonter vanmorgen, deze knuppellul durfde vanmorgen op BNR (na het nieuws van 9.00 u.) te zeggen, dat hij niet voor het afblazen van de deal met Turkije is. Letterlijk zei hij, dat de beweringen van Amnesty niet gelooft en dat dit eerst maar eens bewezen moet worden…….. De volvette VVD bedrieger stelde dat Turkije de EU niet in de tang heeft, hoewel hij de deal waarmee de vluchtelingenstroom gestopt zou worden, niet wil opzeggen….. ha! ha! ha! ha! ha!

Van Baalen heeft iets te vaak laten weten, dat hij eigenlijk niet één vluchteling uit Syrië in de EU wil zien, dat zou wat betreft Griekenland alleen kunnen, als Turkije alle vluchtelingen tegenhoudt, en degenen die het alsnog lukt, terug te sturen naar Turkije… Maar Turkije heeft de EU niet in de tang, hoe kom je erbij??? Van Baalen sprak nog even over de vluchtelingen die dat niet zijn, daar noemde hij de landen Pakistan en Somalië, je zou de vetzak zonder geld en telefoon en papieren moeten droppen in die landen…….. Erger is, dat onder druk van ploerten als van Baalen, ook vluchtelingen uit oorlogsgebieden Afghanistan en Irak niet als vluchteling worden aangemerkt, vluchtelingen die hier asiel kunnen aanvragen…….. Die landen noemde van Baalen dan ook niet……..

Overigens is de VVD voorstander van het inrichten van vluchtelingenkampen op Syrisch grondgebied, dus oorlogsgebied……… Van Baalen liet nog even weten, dat de deal met Turkije conform is aan het EU recht en het internationaal recht……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Ach ja, je roept zo’n leugen 10 keer en de massa gelooft het…… Nogmaals: de deal met Turkije is tegen de mensenrechten en tegen het VN Vluchtelingenverdrag…….

Klik voor meer berichten, betreffende het voorgaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Syrische kinderen, hun lot en dat van andere vluchtelingenkinderen: o.a. misbruik en slavernij…….

Het volgende artikel komt van Information Clearing House en is geschreven door Peter Koenig. Hij spreekt hier over de kinderen onder het enorme aantal vluchtelingen wereldwijd, dat zijn er naar schatting 25 miljoen…… Een feilloze analyse van waar het westerse terrorisme, o.l.v. de VS met de NAVO aan de hand, toe heeft geleid en leidt: grote ellende door de dood van de ouders, sterfte onder de kinderen vanwege slechte voeding en ziekten, kindermisbruik, (kinder-) slavernij en ga nog maar even door……… Bent u Obama fan? (och….) Schrik niet!

(U kunt voor een vertaling onder het artikel klikken, dat neemt wel enige tijd in beslag).

The
Children of Syria

By
Peter Koenig

March
21, 2016 “
Information
Clearing House

–  There is no other species, no other biological being on this
planet that for no necessity at all destroys its own species for
sheer greed and power.

Hardly anybody talks about and shows
the horrendous situation in Syria on the ground, how this US
instigated war affects the people, the individuals – and in
particular the children. No future. Three million of them (UNICEF) do
not go to school; they are malnourished, many sick, many die –
miserable deaths, in unsanitary refugee camps; uncounted
children are orphans at young age – have to fend for themselves,
are being abused, exploited, mistreated, physically and
mentally.

What a future? What a life. – Add to
these 3 million from Syria alone the uncounted children from Iraq,
Libya, Yemen, Afghanistan, Palestine, Somalia, Sudan, Pakistan –
and the list goes on. All of these children were made homeless and
refugees and many also orphans through wars and armed conflicts
started by the US and its western ‘allies’.

Be sure
always to remember, who is behind these conflicts; who could stop the
misery anytime and who has the power to bring peace to humanity
rather than constant war and mass killings to satisfy their greed –
greed for dominance, greed for resources.

According to the
UNHCR about 60 million people worldwide are on the move as refugees.
This figure in reality is probably at least 70 million. It also masks
another reality – one of abject poverty and misery, caused by a
US-led world elite living in superb luxury and comfort, killing for
more wealth and more power. The number of children can only be
estimated. It is fair to guess that at least 1/3 of all refugees are
children and adolescents, some 25 million. Again, most of these
worldwide refugees are the result of US aggressions or conflicts
initiated by Washington and carried out by US / NATO armed forces, or
by America’s vassals and proxies, i.e. the war in Yemen nominally
fought by the Saudis and other Gulf states, but with full backing and
arms supplied by the US / NATO.

Young girls and adolescent
women are often ending up in the sex-trade. Many of the boys and
girls are abused as slaves or at best cheap, hardly-paid labor,
working at least 12-hour days and of course – no chance of going to
school – a missed opportunity to get a basic education. – What
will they do in the future? – Those who may one day be ‘free’
from seeking shelter as refugees, free from slavery and able to enter
a ‘normal’ work life?

The number of refugees is
increasing with every bombing run by the US and NATO; by drone
assassinations, yes, personally approved by Obama, the self-appointed
leader of the world who goes around the globe preaching human rights,
the biggest human rights abuser in recent history. US drones have
killed tens of thousands in the last 15 years. To that you may add
the hundreds, perhaps thousands killed by UK and French drones. At
least 90% of those killed are civilians, many of them, maybe as many
as half, are children or adolescents.

Many children
survive as orphans. Especially when the trigger-happy drone-trained
operators in Houston, Dallas, Las Vegas or elsewhere on the US
territory, or the US Air Force base in Ramstein, Germany, Djibouti,
direct their joysticks towards a wedding or funeral celebration in
Yemen, Afghanistan, Pakistan – you name it. They have a particular
liking for these mass family gatherings. The ‘bug splats’ –
military slang for people killed by remote control – are the most
numerous, the most fun, the bloodiest ‘bang for the buck’, for
these inhuman monsters, trained to kill in places tens of thousands
of kilometers away from their comfort zone – and ordered to do so
by the Assassin-in-chief, Obama; he who proudly says that he approves
each killing personally. How does the man – if he still deserves
the term – sleep at night?

Many of these drone ‘pilots’
work from mobile air-conditioned trailers outside large cities in the
US, but also from Africa, Afghanistan or the United Arab Emirates.
There are at least 60 drone bases around the world, most of them
controlled by the CIA and their proxies. Their number may be flexible
with a tendency to grow. They are often operating from simple
airstrips, easy to set up and easy to dismantle. They are clad in a
shroud of secrecy, therefore difficult to monitor. This is modern
American warfare, by robot, removed from emotions. Killing is a mere
statistic, a measure accounted for on a spreadsheet. Almost nobody
talks about this atrocious way of combat that is easily and
painlessly replicated everywhere and endlessly.

How can a
future Syria be built without an educated population? There will
be a generation gap, for several generations – if ever – before
the Middle East and North Africa (MENA) region can recuperate its
economy, its social and physical infrastructure – its sheer living
of normal lives. Syria, Libya and Iraq were the most progressive
countries in MENA: free education and health care; a
first-class social safety net and physical infrastructure that
functioned; a deep and profound history of humanity, the cradle
of our western civilization. No more. The very ‘western
civilization’ has destroyed it all. Bombed into oblivion. They were
and Syria still is socialist by definition – a red flag and no-go
for the western neoliberal fascist way of thinking and economic
model.

Most of these people have done no harm, are no
terrorists, especially the children, they were happy to go to school,
to play with their friends, to have a home and caring family and
daily food on the table. Now everything is lost. No home. Street
children, begging, eating from the gutters, sick, torn and filthy
clothing, cold, no shelter – no health care – no care at all.
Washington and Washington directed stooges have taken away their
future, have plunged them into misery, those that have survived and
are roaming the globe as ‘refugees’. What a western sanitized
term out of the handbook on statistics – when these poor souls are
more often than not at the edge of survival, expulsed from one
country to another, beaten, threatened with guns, sometimes killed,
hovering between a life of despair and death from starvation, disease
or sheer neglect.

Because the greed-driven neoliberal western
colonialists – the same Europeans and some of them have become
North Americans in the 18th, 19th and 20th century – who have
ravaged and raped and exploited the world for centuries, these
same people – can they still be called people? – are now decimating
and destroying what’s left of our globe, for full spectrum
dominance.

Killing is the new normal. Desolation and
misery of living beings is of no importance. Interference
without limitation, that is what the west does best, literally
best. They have perfected an evil science: how to create a chaos of
suffering and misery efficiently, with the least effort, at
least cost – bombs, drones – poison gas, spent uranium, GMOs,
and finally – the atom bomb – eradicating all. By chaos you
divide and conquer.

Paradise going up in flames, taking
evil humanity with it – safe for a few indigenous people, who
have lived all their lives and are still living close and with
nature. They may become the founders of a new humanity.


Peter
Koenig is an economist and geopolitical analyst. He is also a
former World Bank staff and worked extensively around the world in
the fields of environment and water resources. He is the author
of Implosion
– An Economic Thriller about War, Environmental Destruction and
Corporate Greed 
– fiction based on facts and on 30 years
of World Bank experience around the globe. He is also a co-author
of The
World Order and Revolution! – Essays from the Resistance
.

Click
for
 SpanishGermanDutchDanishFrench,
translation- Note- 
Translation
may take a moment to load.

Klik voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terugvindt.

Korps Commandotroepen krijgt Willemsorde voor moorddadig werk in zinloze Afghanistan oorlog……….

Afgelopen dinsdag was het nieuws over een Willemsorde voor het Korps Commandotroepen niet van de landelijke nieuws radiozenders (2 stuks..) te slaan. Het Korps kreeg de Willemsorde voor haar ‘heilzame’ werk in Afghanistan, tijdens de periode in de zinloze oorlog, waar Nederland haar kogeltje bijdroeg….

Die Commandotroepen zijn o.a. goed in het standrechtelijk executeren van verdachten, veelal in de nachtelijke uren…… Het is dan ook ‘normaal’ dat je, om deel uit te kunnen maken van dit Korps, minimaal een gewetenloze psychopaat moet zijn….. Vandaar ook, dat men niet bekend wil maken, wat dit korps op haar geweten heeft…….

Uiteraard was dit bekend bij de tekstschrijver van het nationale waterhoofd Willem Alexander, die de prijs uitreikte. Geen nood, na enig overleg met de korpsleiding, kreeg deze tekstschrijver een voorbeeld dat W.A. kon gebruiken. Het ging om een nachtelijke dropping per parachute, bovenop een berg, zodat de tegenstand van de Taliban daar kon worden gebroken.

De schrijver ging wel behoorlijk de mist in, toen hij W.A. liet zeggen: “Wie de verhalen hoort heeft diep ontzag….” ha! ha! ha! ha! ha! Met andere woorden, of we de mislukte vastgoedmagnaat W.A. maar even op z’n blauwe ogen willen vertrouwen. Waarmee hij juist weer aandacht vestigde op het stiekeme smerige werk van de commando’s, dat niet genoemd mag worden……..

Waarom het voorbeeld dat W.A. noemde, niet gewoon in de media wordt genoemd, is een raadsel, immers het betreft hier een militaire actie in oorlogsgebied. Ook al was dit een totaal zinloze oorlog, die naast een ongelofelijk aantal Afghaanse burgerslachtoffers, aan veel te veel jonge Nederlanders het leven heeft gekost………

‘Ontzag’ is het woord dat W.A. gebruikte, hij had beter kunnen zeggen: ‘Als je de verhalen hoort, slaat de angst je om het hart……’ Immers de verhalen die geheim moeten blijven zijn voor 99% heel smerige acties, waaruit blijkt, dat eigenlijk niemand veilig is voor deze psychopaten…. Vergeet niet, dat deze commando’s ook toeslaan in landen, waarmee Nederland niet in oorlog is…….

Dat men meer en meer de aandacht vestigt op het toekennen van ‘ordes’ aan militairen, heeft van alles te maken met het ronselen van veel te jonge mensen voor het moorddadige werk, dat de militairen uitvoeren…… Deze ceremonies zijn er dan ook op gericht, jongeren te trekken voor het leger……

Logisch dat men zich op jonge mensen richt, immers iemand van 25+ zal wel uitkijken, dat hij/zij tekent voor dit moorddadige ‘beroep’. Vandaar ook dat zoveel van deze jonge mensen na een uitzending lijden aan een posttraumatische stressstoornis (PTSS)……….

Voorts zijn dit soort ceremonies bedoeld voor de politiek: het teken dat er meer geld naar het ministerie van Defensie moet (lees: het ministerie van Oorlog)……..

Wat een ziek zootje mensen!!

Klik voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terugvindt.

VS rechter legt de schuld voor 911 nu bij Iran………

Vanmorgen donderde ik weer eens van m’n stoel, toen ik op Information Clearing House las, dat een VS rechter in New York, de schuld voor de aanslagen op 11 september 2001, in de schoenen van Iran heeft geschoven. Deze rechter kende nabestaanden van deze aanslagen sommen geld toe, te betalen door Iran……. Mensen, het is dat ‘t zo triest is, anders zou je je werkelijk doodlachen!

Naast Afghanistan, Irak (en in het bijzonder Saddam Hoessein), schuift een VS rechter*  nu de schuld ook nog eens in de schoenen van het sjiitische Iran. Terwijl uit VS ‘onderzoek’ blijkt dat de terroristen van soennitische huize zouden zijn…….. Hoe is het mogelijk dat deze rechter niet de schuld bij de VS overheid en Saoedi-Arabië legt……..

De bewijzen dat de geheime diensten in de VS betrokken waren bij deze aanslagen, waarbij Saoedi-Arabië hand en spandiensten verleende, zijn intussen door niemand meer te ontkennen……… Waar nog bij vermeld moet worden, dat hetzelfde intussen geldt voor de leugen, dat de twee vliegtuigen, die de Twin Towers invlogen, het instorten van die wolkenkrabbers en een groot deel van het WTC bewerkstelligden……… Zie alleen al, wie er voordeel hadden bij het instorten van het WTC. Zo werd de verzekering voor de WTC gebouwen, voorafgaand aan de aanslagen, flink opgeschroefd……

De wens in de VS voor een oorlog tegen Iran, treedt steeds meer op de voorgrond te treden in de VS, vreemd genoeg na het akkoord (met o.a. de VS) over het niet meer verrijken van uranium door Iran…….. Al zal deze rechtszaak waarschijnlijk al dateren van voor dat akkoord……..

* Een rechter uit de VS, de VS de grote vriend van het religieus soennitische fascistenbewind Saoedi-Arabië, dat de aartsrivaal is van Iran……….

De VS? Een uitermate gevaarlijk en gewelddadig gekkenhuis!!

Klik voor meer berichten voortvloeiend uit het voorgaande, op één van de labels die u onder dit bericht terug kan vinden, dit geldt niet voor het label ‘WTC’ (World Trade Center).

Van Haersma Buma weet ‘t zeker, we hebben meer dan één premier en lang niet elke vluchteling is dat werkelijk……….

De houten CDA zwetskont van Aersma Buma timmert flink aan de anti-vluchteling weg, zoals zijn Oost-Europese EVP-partners, voor wie hij nu toch echt grote bewondering heeft, althans dat was de situatie tot voor kort…….

Het met Turkije gesloten ‘vluchtelingenakkoord’ stak van Aermsa Buma in de ‘christelijke ziel’. In een gesprek daarover op BNR gistermiddag (rond 17.09 u.), waar van Aersma Buma meermaals struikelde over zijn ‘eigen logica’, sprak van Aersma Buma van ‘onze Nederlandse premier…….’ ha! ha! ha! ha! ha! Ja, we hebben er een stuk of wat: één uit de VS, die men Obama noemt en dan nog wat topgrut uit Marokko, Turkije, Somalië, enz.

Volgens van Aersma zitten de vluchtelingen veilig in Griekenland en in Turkije……….. Terwijl nu juist bekend is, dat vluchtelingen niet veilig zijn in Turkije* en dat het hen in Griekenland aan van alles ontbreekt, vandaar de (veel te late) hulp die het waardeloze kabinet Rutte 2 aan Griekenland heeft gegeven afgelopen week…….

Mensen die daadwerkelijk behoefte hebben aan en recht hebben op een status, wil van Aersma wel opnemen in de EU, zo liet hij weten…… Het woord ‘vluchteling’ viel opvallend weinig, van Aersma gebruikte vooral het woord ‘mens’. Als het aan van Aersma Buma ligt, zijn alleen vluchtelingen uit Syrië welkom en dan het liefst alleen christenen, alle andere ‘mensen’ uit Syrië en ‘mensen’ uit andere oorlogsgebieden zoals Irak en Afghanistan, zijn in de ogen van van Aersma geen mensen, hooguit ‘gelukzoekers’, of zo u wilt: ‘economische vluchtelingen…….’

De CDA zakkenwasser durfde de Oost-Europeanen de oren te wassen en te stellen, dat zij toch ook echt vluchtelingen op moeten nemen……. ha! ha! ha! ha! Daarvoor kan Van Aersma Buma beter te rade gaan bij zijn Oost-Europese EVP partijgenoten uit het EU parlement, die in eigen land ofwel aan de macht zijn (zoals Orbán in Hongarije), ofwel het fascistische vluchtelingenbeleid in hun land steunen…… Een beleid waar zoals gezegd, van Aersma zelf ook achterstaat (behalve dan de totale weigering van vluchtelingen door die landen)……

Van Aersma Buma maakte zich extra druk, daar volgens hem op de dag van het tekenen, Turkije de persvrijheid weer ernstig heeft geschonden……… De presentator wees terecht op veel andere landen waar dit gebeurt, maar waarmee Nederland (en het CDA, AP) goede relaties onderhoudt……. Jammer dat ze niet even wees, op de zusterpartij van het CDA in Hongarije, de Fidesz van de fascistische autocraat Orbán, die de pers zo ongeveer onder overheidsbeheer heeft geplaatst, precies zoals Turkije dat deed en doet……… Fidesz zit samen met het CDA in de EVP, de partij voor ‘christenen’ in de EU. De EVP heeft al een paar keer gezegd bezig te zijn met een onderzoek naar Orbán en Fidesz, o.a. vanwege de persbreidel, echter daar is het ook bij gebleven…. De Fidesz maakt nog steeds deel uit van de EVP en een conclusie n.a.v. die onderzoeken, is er bij mijn weten niet………

Maar klinkt weer leuk hè, lekker dapper lullen, terwijl van Aersma Buma een berg boter op z’n kop heeft, die z’n eigen lengte ver overstijgt……..

* Turkije ‘vangt vluchtelingen op’ in provisorische gevangenissen (inclusief vrouwen en kinderen…) en dat in afgelegen gebied, waar het aan van alles ontbreekt; advocaten en journalisten zijn daar niet welkom…. Verder ontbreekt het de vluchtelingen in de vluchtelingenkampen, die Turkije zelf beheert (en niet door westerse NGO’s), al evenzeer aan van alles……. De gevangen gezette vluchtelingen uit de provisorische gevangenissen, worden na korte tijd (het kan ook maanden duren, zo’n ‘verblijf…’) uitgezet naar Afghanistan, Irak en Syrië, kortom rechtstreeks het oorlogsgebied in..!!! Hierbij de wens dat politici als van Aersma Buma zelf een aantal maanden worden ‘opgevangen’ in zo’n gevangenis!!

Voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht aantreft.

VS steun voor IS, steun met een verleden van 10 geheime terreurgroepen opgezet door de CIA

Gisteren op Information Clearing House, een artikel over de ‘traditie’ van de CIA, geheime terreurgroepen* op te zetten, om zo de belangen van de VS veilig te stellen middels oorlog (de zwaarste vorm van terreur). Zelfs bananen (Guatemala) waren reden voor de CIA een illegale oorlog te beginnen, met een door hen opgezet en getrainde terreurgroep. Dit is nog buiten de illegale oorlogen die de VS (begon,) voerde en voert tegen Irak, Libië en Syrië.

Justin King schreef dit artikel naar aanleiding van het meer en meer duidelijk worden, dat de VS steun verleent aan IS (en zelfs meehielp bij het opzetten van IS)……. Het doel daarvan: de democratisch gekozen Assad en zijn regering wegwerken, puur uit eigenbelang van de VS (machtsuitbreiding in Midden-Oosten) en een aantal bondgenoten van deze terreurnatie, zoals het reli-fascistische Saoedi-Arabië………

Een zeer verhelderen artikel, dat een aantal duivelse en uiterst misdadige handelingen van de VS op een rij zet. Voor vertaling kan u onder dit artikel (op Dutch) klikken, dat neemt wel wat tijd in beslag.

10
Secret Armies of the Central Intelligence Agency
By
Justin King 


February
18, 2016 “
Information
Clearing House

– “
TFC
– 
 Langley,
Virginia –
 As
more and more evidence mounts that the US government was secretly
assisting the Islamic State, it might be time to point out a few
instances when the Central Intelligence Agency created secret armies.
The current theory suggests the
US secretly supported the Islamic State so the Islamists would
destabilize the government of Syrian President Assad. If that seems
out of the question, remember the CIA once started a war over
bananas… literal bananas.

Cuba: Probably
the best known secret army. Castro nationalized the assets of western
companies after his government took power,  so the US
decided to overthrow the government of Cuba and install a puppet
regime. As with most of the armies backed by the US intelligence
establishment, it failed. Miserably. The Bay of Pigs invasion
saw 1400
US-trained Cubans
 surrender to Castro’s forces within 24
hours.

El
Salvador
:
 The
US-supported Salvadoran government faced opposition from communist
rebels. US intelligence saw an obvious and simple answer:
establish death
squads
. US intelligence trained and advised pro-government forces
as they massacred villages and led the way to the displacement of
over a million people. Immediately after the ceasefire, there was a
general amnesty for people implicated in war crimes. This amnesty was
ruled to be illegal, but remains in effect anyway. Those seeking
justice are often burglarized and the evidence
of CIA involvement
is stolen.

Afghanistan: The
US armed and trained the Mujaheddin fighters through Operation
Cyclone
. Later, many of these fighters would form the core of the
fundamentalist Islamic terrorist groups we are fighting (or possibly
supporting) today. Yes, Osama bin Laden was one
of the fighters
trained by the CIA in Afghanistan. The whole
operation was carried out to stop the Soviet invasion.

Guatemala: This
little CIA caper is the origin of the term “Banana Republic.” The
democratically elected President of Guatemala  decided
to punish the United Fruit Company for decades of
consorting with the country’s dictators. He began to propose
legislation to end the US multinational’s monopoly on almost
everything in the country. So what else could the CIA do? The
agency overthrew the
legal government and triggered a war… over bananas.

Congo: In
the 1960s, Belgium was ending its colonial rule over Congo. Rather
than allow self-determination,
the CIA staged
assassinations
, armed rebel forces, brought in European
mercenaries, and even backed them up with a secret air
force
.

Nicaragua
(the second time):
 In
the 1980s, the leftist Sandinistas took power. The CIA backed
the Contra militia
that opposed them. The agency funneled them arms, ran
cocaine
 for them, and trained the organization that
become well known for child soldiers, massacres at literacy
centers, and war crimes of just about every imaginable kind.

Angola: The
CIA hired French
and South African mercenaries to assist right-wing groups in their
fight against the Popular Movement for the Liberation of Angola.
The group was competing with several other paramilitary
organizations in a fight to take over the country after the
Portuguese decolonized. The CIA’s mercenary army predictably
lost.

Ukraine
(the first time):
 During
the second World War, the Nazis set up a partisan group in Ukraine
to harass and slow the advancing Soviet forces. At the end of
World War II, US intelligence began funding and assisting the
partisan group. The Soviets wiped the partisans out in 1952.

Venezuela: In
2002, a group within Venezuela attempted to oust the government.
The US flatly denied involvement. Of course, there is more than
enough evidence
to tie
 the Bush Administration to the plot. There is even
circumstantial evidence a more recent second
attempt
.

Ukraine
(the second time):
 The
most recent revolution in Ukraine may have started organically,
however, it was seized upon by US intelligence. The revolution
became just another method of installing a US
puppet regime
. The US chose to install literal Nazis.
 These facts are largely ignored by
US media.

Would
US intelligence secretly back a brutal, murderous paramilitary
group to destabilize a country on the US hit list? Of course. The
US intelligence apparatus has been doing it for about 60 years.

Click
for
 SpanishGermanDutchDanishFrench,
translation- Note- 
Translation
may take a moment to load.



See more at:
http://www.informationclearinghouse.info/article44257.htm#sthash.ieNH40bo.dpuf

* Deze terreurgroepen waren vaak wel bekend, maar niet het feit, dat ze waren opgezet door de CIA…. Deze feiten werden vaak weggehouden uit de reguliere westerse pers.

Voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terugvindt.