Zinnig geklepper

Christ Klep heeft zijn boek ‘Uruzgan, Nederlandse militairen op missie, 2005-2010’, deze week gepresenteerd.

Eindelijk een juiste analyse van deze man. Onthutsend te lezen hoe ‘we’ telkens weer dezelfde fouten maken. Net als met de missie in Uruzgan, hebben we nu al kwartiermeesters is Kunduz, terwijl er nog geen definitieve beslissing is genomen. De ene toezegging na de andere wordt meegenomen om de oppositie te verleiden akkoord te gaan. Of die toezeggingen nu wel of geen hout snijden, we moeten en zullen gaan. Met de kwartiermeesters ter plaatse, is ‘een niet gaan’ uitgesloten.

Van Middelkoop (oud minister van defensie) heeft alle kritiek inmiddels, als niet ter zake doend afgewezen, zo zou het nooit de bedoeling zijn geweest de Afghanen een beter bestuur te geven. Dit in tegenstelling tot een flinke stapel verklaringen, die voor en tijdens de Uruzganmissie aan de bevolking werden voorgeschoteld, door politici en topmilitairen. De leugen dat vrouwen en meisjes een beter leven kregen door de Uruzganmissie is intussen ingeslikt. Het marionettenkabinet Wilders en met name CDA leugenaar Leers geven toe dat vrouwen en meisjes geen leven hebben in Afghanistan.

Eén ding is duidelijk, de Kunduz trainingsmissie is bijvoorbaat een mislukte.

Goed zo Klep, ga zo door!

Cohen en de verwestersing van Afghaanse meisjes

Afgelopen woensdag liet Cohen zich in Nieuwsuur uit over het asiel voor verwesterde meisjes, als Sahar het meisje uit Afghanistan dat nu mag blijven in Nederland. Nu is de oude theeleut Cohen opperhoofd van de nepsocialisten, die zich PvdA durven noemen, maar hij is wel de laatste die de komende 20 jaar z’n bek open mag doen over menselijkheid en asiel, gezien zijn heel foute staat van dienst. De zak is te stom om te begrijpen wat hij zelf zegt, aan de ene kant commentaar op Leers, aan de andere kant heeft hij een zelfde gave om alles wat krom is recht te lullen, daar liet hij dan ook weer een mooi staaltje van zien. Ja je kan natuurlijk niet al die meisjes asiel verlenen; alsof het hele vrouwelijke deel van Afghanistan op de stoep van het Binnenhof zit. Gadverdamme wat een enge oude lul!

De christen Leers en asielzoekers deel 81

Tweede paasdag hadden Pauw&Witteman vier meisjes die afkomstig zijn uit Afghanistan op bezoek. De zogenaamde verwestersing van deze meisjes was het onderwerp. De christen Leers belde in op de uitzending, hij geeft toe dat het voor vrouwen en meisjes heel slecht toeven is in Afghanistan. De kleine Limburgse CDA leugenaar vertelde, dat hij de tijd die vluchtelingen hier doorbrengen voor ze een definitieve beslissing krijgen of ze mogen blijven of moeten vertrekken, flink wil bekorten. Met andere woorden, het vluchten uit je land omdat je daar ‘geen’ leven hebt (in dit geval door Leers zelf erkend), is geen reden om asiel te verlenen. ‘We’ hebben net de dood en ‘wederopstanding’ van Jezus herdacht, maar voor de rest hebben we schijt aan diezelfde Jezus, schijt aan zijn woorden over naastenliefde en de plicht om vervolgden liefdevol op te vangen en te helpen.

En dan geen gelul, dat Jezus 2000 jaar geleden leefde, de christenen geloven immers, dat god een drie-eenheid is, waar Jezus onderdeel van uitmaakt en als god zo almachtig en alwetend is telt dat voor toen net zo hard als heden ten dage.

Wanneer gaat de nieuwe CDA voorzitter (dominee) de Limburgse hufter Leers tot de orde roepen?

Leers, Brinkman en Sahar

De kleine Limburgse leugenaar Leers heeft nieuwe richtlijnen opgesteld voor meisjes als Sahar, de term ‘verwestering’ is daar aan gebonden. Deze CDA schoft heeft de situatie van het 14 jarige Afghaanse meisje Sahar aan zijn eigen richtlijn getoetst en wonder o wonder, zij en haar familie mogen blijven. Eind maart was het nog, als antwoord op vragen van de Kamer, dat Leers een onderzoek afwachtte, maar gelukkig zoals een ieder met meer dan 5 hersencellen hem direct had kunnen zeggen, is de situatie voor iedereen in Afghanistan gewoon veel te gevaarlijk om terug te kunne keren.

De veelpleger Hero Drinkman was in Kotskamerbreed vanmorgen, hij werd kwaad, omdat hem als eerste werd gevraagd naar deze beslissing van Leers, dus eerst de andere 2 genodigden. Aan de beurt, begon Drinkman te zeuren, dat dit geen afgesproken onderwerp was, maar op de tegenwerping dat krantennieuws altijd een onderwerp is in het programma, kon de veelpleger een antwoord geven. Drinkman kan er niet op ingaan, omdat het eerst in de fractie besproken moet worden. En zoals het nitwits op dat moment vaker overkomt, gaat hij los, hij heeft er geen begrip voor dat blijkt uit zo’n 2 minuten bla bla. Nog een paar keer komt de dooddoener ‘een individueel geval’ voorbij, maar zijn mening is duidelijk, voor hem en de PVV met de grote bek over landen als Afghanistan, Iran, Pakistan enz., vluchtelingen uit dat soort landen moeten gewoon oprotten.

Leers begint het te begrijpen

De christen schoft en CDA leugenaar Leers, heeft het proces over het 14 jarig Afghaans meisje Sahar, dat vandaag zou plaatsvinden, laten uitstellen. Deze Limburgse lul wil eerst info van Buitenlandse Zaken over schoolgaande meisjes in Afghanistan. Elke boerenlul in Nederland weet intussen, dat schoolgaan buiten de groene zone in Kabul voor meisjes een levensgevaarlijke zaak is, zeker als ze de lagereschoolleeftijd zijn ontgroeid.

Deze disfunctionerende minister heeft daar weer extra info voor nodig, wat een lul!

Leers over asiel

CDA schoft en leugenaar Leers is nu op radio1 bij de EO. Deze rotschoft vindt dat hij een goed ‘inlevingsgevoel’ heeft ten aanzien van het 14 jarige Afghaanse meisje, dat de Afghaanse taal niet spreekt en dat hij terug wil sturen naar een oorlogsgebied. Een echte christen die Leers

Hé kleine viezerik, als dat meisje geen recht heeft op asiel, wie dan wel?

Om met Wim de Bie te spreken: “schoftentuig!”

De Kunduz trainingsmissie, tricky Dick Berlijn en Leers

Tricky Dick Berlijn, groot voorstander van de Kunduz trainingsmissie speelt de laatste weken wel een erg kwalijke rol. Vorig jaar werd bekend, dat ons leger en dan met name het personeel in topconditie was en dat kwam door ……. de Uruzganmissie. Het is dus van belang dat ons leger in een staat van oorlog blijft opereren, dus doden zowel aan de andere (onschuldigen worden afgedaan als: ‘collateral damage’) als de eigen kant, zijn goed voor ons defensieapparaat en dus ook voor Tricky Dicky. Voorts bleek uit de overijverige lobby van Berlijn voor de JSF (ondanks alle tegens van echte deskundigen/wetenschappers), dat deze griezel meerdere belangen dient dan die van defensie alleen. Over dubbele agenda’s gesproken.

Leers gaat in beroep tegen de uitspraak van de rechtbank over het Afghaanse meisje Sahar. Misschien kunnen onze politietrainers de Afghaanse rekruten leren, met onze mensenrechten in het achterhoofd, iets ‘menselijker’ te slaan, martelen, stenigen en (andere vormen van) executeren, als ze met mensen als Sahar te maken krijgen, twee vliegen in 1 klap.

De christelijke naastenliefde druipt er weer vanaf, in dikke stromen bloed.

Volksverlakkerij inzake Kunduz

Wat er de laatste dagen in de 2e kamer vertoond is, gaat alle perken te buiten, leugens en bedrog, kortom volksverlakkerij van de ‘eerste orde’. Het kakelende VVD vat Rosenthal doet de ene belofte na de andere, ‘u vraagt, wij draaien’, Deze leugenachtige hufter, denkt alles af te kunnen dwingen in Afghanistan, en dat van een volkomen corrupte regering aldaar. Natuurlijk belooft de kliek van Karzai alles wat je ze voorlegt, het maakt niet uit wat je ze vraagt, als we maar komen. In 18 weken analfabete volwassenen leren schrijven en lezen, laat je nakijken, onmogelijk! Een politieopleider, die in Afghanistan geprobeerd heeft mannen (vrouwen komen natuurlijk niet in aanmerking) tot agent op te leiden vertelde, dat 90% van de rekruten verslaafd zijn, op tijd komen doen ze niet, als ze al komen en ‘s nachts vechten ze voor de Taliban (of voor wie dan ook). Deze man wil niet terug naar Afghanistan, omdat hij uit praktijkervaring weet, dat het nutteloos is. 

Intussen gaat de nieuwe leider van GroenLinks AsgrauwRechts, Sap haar boekje te buiten door stiekem te overleggen met de kleuter-marionetpremier Rutte, dat is nog eens achterkamertjes politiek. Na gisteravond zijn haar knietjes nog slapper, maar voor de microfoon laat ze ‘driftigdapper’ weten dat als zij akkoord gaat, zij de voorwaarden die beloofd zijn in de gaten zal houden en desnoods sancties zal treffen, ha! ha!, wat wil jij doen, als jouw voorwaarden niet worden gevolgd, ongelofelijke huppeltrut! Nee, er zal niet gevochten worden, zelfs de Afghaanse overheid, die dit wel zal beloven, hebben al gezegd, dat er oorlog in hun land is en de politie (plus de opleiders) dus met gevechten geconfronteerd zullen worden Wat pathologische leugenaars als de engerd tricky Dick Berlijn ook beweren.
 

We krijgen dus drie soorten politie in Afghanistan: militaire politie, EUPOLL en Nederlandse politie, maar ze doen allen hetzelfde, ha! ha!

Een missie, die ongetwijfeld weer te laag ingeschat, 450 miljoen euro per jaar gaat kosten. Dat terwijl twee derde van de bevolking tegen is. Het ware gezicht van de PVV wordt voor de zoveelste keer duidelijk, als zij echt tegen zijn, dan lijkt mij een zinloze missie, waar ongetwijfeld weer Nederlandse doden zullen vallen, voldoende om te dreigen met opzegging van de gedoogconstructie. Maar dat doet deze vuile  fascistische beweging niet, zij gingen tijdens de onderhandelingen aangaande dit kabinet al akkoord, want toen was al duidelijk dat wij zouden gaan…. Maar de valswitte haatprofeet Wilders heeft toen al zijn handen in onschuld gewassen en laten optekenen, tegen te zijn.

In de 80er jaren van de vorige eeuw voorzag de VS de Taliban van wapens en trainers, dezelfden waar wij nu oorlog tegen voeren. Nu gaan wij dat herhalen, na 2014, als het westen weg is, zal binnen de kortste keren de Taliban weer aan het bewind zijn. Te gek voor woorden allemaal.

PS: benieuwd wanneer de Duitsers, die onze opleiders daar moeten beschermen, vertrekken uit Afghanistan, in Duitsland laait het debat steeds verder op, en het grootste deel van de bevolking is intussen tegen. Waarom moeten er trouwens Nederlandse F16 straaljagers en militairen met middelzware bewapening mee, als de Duitsers onze opleiders beschermen?

Zie ook mijn berichten van afgelopen maandag en dinsdag: De Kunduz trainingsmissie (1 en 2)

De Kunduz trainingsmissie 2

Het debat over de ‘trainingsmissie’ kan niemand ontgaan zijn, radio, tv en kranten staan er vol van. In Standpunt NL (radio1 van 13.30u. tot 14.00u.) Atzo Nicolai van de VVD over de trainingsmissie. Wij gaan daarheen in VN verband (dus het is onze plicht?) en ook voor onze eigen veiligheid, aldus dit kakelende holle vat. . Op het argument dat wij paramilitairen opleiden voor ‘warlords’ gaat hij niet in. Volgens de nitwit Nicolai gaan we daar ook naartoe voor de vrouwen en meisjes, hetzelfde argument werd gebruikt voor de eerste uitzending naar Uruzgan. Voor de vrouwen en meisjes is er door de oorlog niets veranderd, in Kabul binnen de ‘groene’ zone kan je als vrouw zonder burka lopen. Een aantal NGO’s zijn met vrouwenrechten bezig in Afghanistan (op zeer beperkte schaal), deze organisaties zien enige verbetering in de afname van met name de mishandeling binnen het gezin. Kakker Nicolai vindt het bedrag dat met de trainingsmissie gemoeid is zeer bescheiden, € 450 miljoen euro per jaar, volgens hem veel minder dan de Uruzgan missie kostte. Daar zou ik dan aan toe willen voegen, dat er flink gelogen is over de kosten van de Uruzgan missie. Een oud politieopleider belde in op het programma, hij vertelde over de zinloosheid van de opleiding (verslaafde rekruten, rekruten die overdag tot de politie behoren en ‘s nachts bij de Taliban, rekruten zijn analfabeet enz.)…. Deze man wil niet terug naar Afghanistan.

Na 14.00u. bij de EO zat de oorlogshitser Mient Jan Faber te kwezelen: “we moeten naar Kunduz” even later vindt hij het: “een schande dat we vertrokken zijn uit Uruzgan”, dus deze janlul vindt het een schande dat we ons aan een democratisch gesloten besluit houden, vervolgens doet hij heel laatdunkend over de trainingsmissie, wat agentjes opleiden en hij vindt dat belachelijk (zie zijn eerste uitspraak hierboven).

Ik heb tijdens de hoorzitting af en toe naar Politiek 24 gekeken, Albayrak de voorzitter van de hoorzitting aangaande Kunduz, gedraagt zich weer als een hopeloze huppeltrut: een lachje hier, een lachje daar en hakkelend de tijd door.

Timmermans was weer lekker bezig hij vroeg aan een Duitse generaal, of de Nederlandse opleider wegloopt bij een gevecht, ha! ha! wat een zak! Rob de Wijk, Rob de Wijk, waar is jouw onafhankelijkheid gebleven, schaam je! Sap van GroenLinks AsgrauwRechts  heeft met haar partij intussen flink in de eigen staart gebeten en Sap is intussen een beetje slap in de knieën “het was bedoeld als een civiele opbouwmissie”(bij bevraging door een verslaggever), ha! ha! ha!

Vandaag heeft GL AR laten weten niet veel meer in de missie te zien, nee dat zou er nog bij moeten komen, dat ze nu helemaal voor zijn, na al de echte deskundigen die het afraden. 

Voordewind (ChristenUnie) heeft na de eerste negatieve adviezen op de uitzending een grote bek en vindt de twee mannen badinerend over de missie. Hij wil geen commentaar geven op de adviezen, maar toch… wat een lul! Later was Voordewind te zien bij de publieke omroep, volgens hem is de balans lastig (voor of tegen de missie), verder stelde hij, dat er een duidelijke scheiding moet zijn (hij bedoelde hier een scheiding tussen de trainingsmissie en de militaire missie, ha! ha! Zo’n 10% van de trainingsmissie is voor ‘simpele politietaken’, de rest van de missie is voor het opleiden van paramilitairen. De Afghaanse minister liet wat dat betreft in de hoorzitting niets aan de verbeelding over: als er gevochten wordt, zullen ook de opleiders meevechten. De CU heeft vandaag laten weten ook meer tegenzin te hebben. Pechtold, het dappere D66 keffertje, zei gevraagd naar zijn mening na het aanhoren van de diverse getuigenissen, dat hij zich strikt houdt aan de procedures, wat een slappe lul!

Verder met 1 Vandaag: die laten Bette Dam zien, een Afghanistan deskundige die tegen de missie is. De verslaggever van 1 Vandaag (AVRO), zegt tijdens de uitzending, dat er ‘s middags vooral hulpverleners te zien waren, die tegen de missie zijn, wat een gelul, pas na 15.30u. en na de eerste 2 ‘hulpverleners kwam er weer een ‘koortje’van voorstanders aan het woord (zie ook mijn bericht van gisteren: de Kunduz trainingsmissie).

Vanmorgen bij een van de grootste slijmbakken van de omroep, Prem in zijn Premtime (radio1 van 10.30u. tot 11.00u.), onder andere Arnold Karskens (een schande dat zijn advies en dat van Bette Dam gisteravond niet samengevat te zien waren bij de actualiteiten rubrieken op Ned 1, 2 of 3 te zien waren). 

Karskens is onbeschoft behandeld in de 2e Kamer, hij kreeg geen koffie op zijn verzoek, maar wel lang wachten voor hij aan de beurt was. Dat terwijl een aantal voorstanders ‘business class’ werden ingevlogen. Hij maakte een foto, die hij moest wissen, wat hij natuurlijk niet deed. Karskens vertelde, dat er gisteren Afghaanse ‘warlords’ aanwezig waren in de Kamer. Prem totaal ongeschikt als verslaggever, kapte Karskens vervolgens (zoals gewoonlijk) onbeschoft af. Ook dhr. van de Put, van Health Net (hij was 1 van de 2 heren die gisteren als eerste tegenstanders werden gehoord), mocht heel even iets zeggen van Prem, hij ging in op het achterlijke argument, dat wij Afghanistan in de steek laten bij het afwijzen van de missie. Hij werkt al 15 jaar met zijn organisatie in Afghanistan en vindt dat er 1.000 andere mogelijkheden zijn om Afghanistan te helpen. Zoals eerst eens een echt rechtssysteem op te zetten in Afghanistan.

Prem was weer zooooo ‘erudiet’ dat hij Alexander de Grote liet sneuvelen in Afghanistan. Hij vond het daarna zoooo leuk van zijn programma, dat mensen daar dan over bellen, dat doen luisteraars bij elk programma dat kletskoek verkoopt, zak.

Laten we religieuze politie gaan opleiden in Afghanistan, dan kunnen die als het meisje Sahar(?), door toedoen van de christen Leers, terug is in Afghanistan, arresteren wegens het niet dragen van een Burka en wie weet stenigen, stelletje gekken!

Zie ook: ‘De Kunduz trainingsmissie