Sap op Kunduz pad

Het GroenLinks AsgrauwRechts bijtertje Sap is op oorlogspad, als ze maar even de kans krijgt, doet zij kond van de geweldige trainingsmissie in het Afghaanse Kunduz. Dit alles tegen beter weten in, zelfs de één en twee hersencelligen in dit land begrijpen, dat de condities die Sap aan deze trainingsmissie stelde (voor de toekomstige religieuze politie in Afghanistan), grote flauwekul zijn. Afgelopen woensdag zat ze bij Pauw&Witteman, het liefst had ze een uniform aangetrokken, maar dat zou al te gretig lijken. Ook wil ze niet als lesbisch te kijk staan, dus geen colbert met stropdas. Sap kreeg een ingeving, dan maar netjes met een zakdoek om m’n nek, een waanzinnig idee, net als haar idee over de trainingsmissie.

Sap over Afghanistan en sociale hervormingen

‘GroenLinks’ huppeltrut Sap was vanmorgen te beluisteren bij Kotskamerbreed (radio1 van 11.00-12.00u.), o.a. kwam Afghanistan aan bod. Op een héééél interessante manier zegt Sap, dat het werk nog lang niet klaar is in Afghanistan, de voorzitter van GroenLinks AsgrauwRechts durft Afghanistan te vergelijken met Bosnië!?!! Nog steeds durft ze haar voorbehoud en instemming met de Kunduz-missie te verdedigen. “GroenLinks heeft haar nek uitgestoken” en: “niets doen is geen optie”, waar ze aan toevoegt dat niet alles zo gaat als je zou wensen, is logisch. Sap vervolgt met de verdediging van het GL standpunt, dat wanneer de doelen niet bereikt worden er wat haar betreft de stekker uitgaat, maar schieten is normaal voor de politie, als er maar geen offensieve acties worden ondernomen door de door ons op te leiden agenten. Sap is trots op het aantal weken training die Nederland gaat geven t.o.v. de 6 weken in NATO verband. Alsof je in een maand of 3 analfabeten kan opleiden tot politieagenten, die dan ook nog eens alles over mensenrechten moeten leren. Sap, het is oorlog in Afghanistan; dit is toch godverdomme niet te geloven, jezus wat een paardenkut!

Over de Nederlandse politiek, noemt ze wel 3 keer de progressieve agenda en sociale hervormingen. Als opvolgster van Halsema is zij met haar partij voor flexwerken, het ontslagrecht (dat al geen reet meer voorstelt) afschaffen en logisch vervolg geen vaste aanstellingen meer, dus eigenlijk moet iedereen ZZP’er worden, u weet wel mensen die voor 90% gedwongen zelfstandig moeten worden, tegen een aanzienlijk lagere vergoeding met een totale afschaffing van de Arbowet en zaken als pensioenopbouw. En dan komt het: ze wil wel meer rechten voor ZZP’ers!?!

Natuurlijk wil Sap in het kader van de crisis samenwerken met het door fascisten geregisseerde kabinet, als er maar aandacht is voor de kanttekeningen van GL. Nou dat heeft jou veel opgeleverd, achterlijke idioot! GroenLinks? Een yuppenpartij, o.a. gevuld met oud-hippies en punkers die hun idealen aan de wilgen hebben gehangen voor een lekkere zak geld.

PvdA hufter Berman was ook aanwezig, natuurlijk verdedigde hij de samenwerking met het kabinet Wilders, door te wijzen op het pensioenakkoord, dat is dan ook een waanzinnig succes…..

911, de hysterie stijgt naar een toppunt

911 is niet meer te ontlopen (zelfs niet bij uw Azijnpisser), het aantal programma’s is niet te overzien en meestal het bekijken niet waard.

Laten we de slachtoffers van de aanslag op het WTC gepast herdenken, maar laten we vooral stil staan bij de naar schatting 1 miljoen doden, die als gevolg van deze aanslag vielen in Irak, Afghanistan en Pakistan.

Laten we ook stilstaan bij de gewelddadige coup van Pinochet in Chili op 11 september 1973. Onlangs werd bekend dat het aantal slachtoffers, dat daar bij viel, een stuk groter was dan eerst werd aangenomen. Een coup die zonder de hulp van de CIA, dus de VS,  niet mogelijk was geweest. En dat is dan nog maar 1 van de vele illegale acties en oorlogen, die de VS vanaf het eind van de 19e eeuw wereldwijd ondernamen en voerden……

Hillen blundert lekker door

De rechtse CDA knauwdegen, de murmelende minister van Defensie (met toestemming van Wilders) Hillen, dacht dat hij GroenLinks en anderen die onder voorbehoud instemden met de Kunduz trainingsmissie in Afghanistan, nog wel even de les kon lezen. Dus noemde hij de trainingsmissie, in Vrij Nederland, een militaire missie. Rutte haastte zich het een ‘vervelend misverstand’ te noemen….. (maar wat een ‘geweldige’ minister-president….)

De ongeloofwaardige huppelkut Sap van GreonLinks, ik bedoel AsgrauwRechts, stelt dat Hillen niet weet wat er in Kunduz gebeurt. Nou Sap, dat weet Hillen heel goed en als jij je verstand had gebruikt, wist jij dat deze missie alleen maar een militaire missie kon worden en dat nu daadwerkelijk is. Oftewel jij hebt je partij willens en wetens voorgelogen met je achterlijke voorbehoud, of je bent nog dommer dan voor mogelijk werd gehouden.

Hillen, een grotere hufter is moeilijk te vinden, heeft wel gelijk, maar dat in de openbaarheid gooien is ongelofelijk dom. Daarmee geeft hij eens te meer aan, dat hij de betreffende partijen (hoe dom ook van die partijen) heeft voorgelogen met z’n achterlijke, praktisch niet na te komen belofte.

Dick Berlijn met z’n vieze poten

Tricky Dick Berlijn was vanmiddag te gast bij radio1 (na 14.00u.). Afghanistan kwam aan bod, en als het om oorlog voeren gaat, komt deze rechtse knuppellul helemaal los. “Je moet niet bang zijn om vuile handen te maken” en “je moet de dingen door een Afghaanse bril bekijken”, als je Berlijn hoort lullen zou je denken, dat wij de vrede hebben teruggebracht in Afghanistan. ‘We’ hebben totaal niets bereikt in Afghanistan en die bril, dat klopt wel, als het westen zich terugtrekt uit Afghanistan, zal de Taliban met of zonder bril, doorgaan met het beleid, dat zij voerden, voor het westen daar een voet op de grond zette.

Tegenwoordig is Berlijn adviseur veiligheid bij Deloite & Touch, als Berlijn zich vertoont in uw straat, zet dan als de donder zandzakken voor de deur, sluit deze grondig af en barricadeer daarna de ramen, voor je het weet maakt hij vuile handen ten koste van jouw leven.

Afghanistan een vrouwenparadijs waar ‘wij’ religieuze politie gaan opleiden

Een recent artikel uit de Volkskrant over het ‘vrouwenparadijs’ Afghanistan, lees en huiver:

Volkskrant 13-07-2011, pagina 3

Verdachte verminking vrijgelaten

THE NEW YORK TIMES

KABUL

Eén van de verdachten van het verminken van het Afghaanse meisje Bibi Aisha, is gisteren vrijgelaten. Het verminkte Afghaanse meisje werd wereldwijd bekend nadat haar foto op de omslag stond van Time Magazine in augustus 2010.

De man die is vrijgelaten, Sulaiman, is de schoonvader van het slachtoffer. Hij had eerder tegenover de politie bekend Aisha te hebben vastgehouden terwijl zijn zoon Quadratullah haar gezicht verminkte.

Volgens het Afghaanse Openbaar Ministerie is Sulaiman vrijgelaten omdat hij niet de hoofdverdachte is. ‘De misdaad is begaan door zijn zoon en deze man zat al elf maanden onschuldig vast’, aldus Ghulam Farouq, de openbaar aanklager van de provincie Uruzgan.

Sulaiman heeft zijn eerdere bekentenis ingetrokken en zegt nu onschuldig te zijn. Als tweede reden voor de vrijlating noemt Farouq het ontbreken van een aanklagende partij. Het slachtoffer is naar de Verenigde Staten gevlucht.

Mensenrechtenorganisaties reageren geschokt op de vrijlating: ‘Dit geeft een signaal af dat het in Afghanistan niet uitmaakt hoe wreed de misdaad is, als je maar genoeg connecties of geld hebt sta je zo weer buiten’, zegt Manizha Naderi van Women for Afghan Women. ‘Het laat zien hoe zwak en corrupt het Afghaanse rechtssysteem is.’

Andere verdachten in de zaak zijn nooit opgepakt. Volgens de Afghaanse politie is het gebied waar zij wonen in handen van de Taliban en daarom te onveilig om te betreden. De echtgenoot van Aisha zou verhuisd zijn naar Pakistan of heen en weer reizen tussen beide landen.

Aisha werd op haar twaalfde samen met haar jongere zusje uitgehuwelijkt aan Quadratullah. Ze werd wreed behandeld, wist te ontsnappen en keerde terug naar het dorp van haar ouders.

Al snel kwamen mannen aan de deur die haar gevangen namen en terugbrachten naar het dorp van haar schoonfamilie. Daar sneed haar echtgenoot haar neus en oren af terwijl zijn broers en vader haar vasthielden, zo vertelt Aisha’s vader Mohammedzai in een interview. Voor dood achtergelaten wist het meisje opnieuw te vluchten en zo belandde ze in een vrouwenopvanghuis in Kabul. Met steun van mensenrechtenorganisatie Women for Afghan Women kon Aisha vervolgens naar de VS vluchten. Daar is ze nu in afwachting van een gezichtsoperatie.

De foto van Aisha werd uitgekozen tot winnaar van de World Press Photo 2010.

Naar dat land zetten wij mensen uit, niet alleen verwesterde kinderen, maar wij zouden niemand terug moeten sturen. De Kunduz missie? niet doen, over een paar jaar trekken de westerse troepen zich terug en wij gaan fundamentalisten opleiden, die schijt hebben aan vrouwenrechten. Hebben ze straks in Kunduz tenminste een goed opgeleide religieuze politie.

Demonstrratie Afghaanse vrouwen

Afgelopen week demonstreerden Afghaanse vrouwen in Kabul tegen de onderdrukking die zij ondervinden als ze niet in burka lopen, mishandeling, marteling en verkrachting zijn zaken die zij dagelijks moeten meemaken. Dit alles in de laatste stad ‘waar Karzai het voor het zeggen heeft’.

Het wordt inderdaad tijd, dat wij religieuze politie gaan opleiden in Afghanistan, zodat de voornoemde zaken niet door amateurs, maar door goed opgeleide ‘professionals’ ter hand worden genomen…….

De officieren over Uruzgan

De rechtse houwdegens van het leger, de officieren, hebben gisteren laten weten, dat zij niet ‘gelukkig’ zijn over het optreden van het Nederlandse leger in Uruzgan. In plaats van ‘het opbouwwerk’, had de tegenstander vernietigd moeten worden. Iets dat niemand daar lukt, de VS niet, ook de Sovjet-Unie niet, maar Nederland had dat dus wel kunnen doen. Sterker nog de VS prezen het Nederlands ‘beleid’ destijds (voor wat dat waard is).

De officieren hadden graag wat meer waarschuwingsschoten in de rug van de tegenstanders willen jagen…….