Afghanen heel blij met Sap

Nee lezers, geen appelsap, of ander fruitachtig drankje, maar Sap van GroenLinks wordt op handen gedragen door de burgers van Kunduz. O, o wat zijn ze blij, straks hebben ze weliswaar religieuze politie, waarvan de agenten niet kunnen lezen of schrijven, maar wel wat meer kunnen dan alleen martelen, steekpenningen aannemen en het verkeer regelen, namelijk scherpschieten!

Obama op bezoek in Afghanistan

Deze week bracht Obama een bliksembezoek aan Afghanistan, dit ‘ter ere’ van de moord op Osama Bin Laden, 1 jaar geleden. Een feestelijk bezoek aan de topcrimineel Karzai, die zeggenschap heeft over een kwart van Kabul, kon natuurlijk niet ontbreken aan het flitsprogramma.

Afghanistan het land, waar door de oorlog meer is kapotgemaakt, dan 30 jaar (echte) wederopbouw goed kan maken.

Hillen, de JSF en Afghanistan

Afgelopen zondag was CDA holvat Hillen te gast in Buitenhof. Over de uitgaven aan defensie door de EU en de VS, zei hij, dat de VS het zat is, het budget is in de EU met 25% gezakt en in de VS is het met 25% gestegen. De gevulde vleeszak vergeet even te vermelden, dat de VS een giga oorlogsindustrie heeft en nogal eens een ‘oorlogje’ begint. De uitgaven van Nederland vindt hij achterlopen bij die van andere EU landen, maar over verdere bezuinigingen wil hij eigenlijk niets zeggen. Over de prijsverhoging van de JSF murmelde Hillen, dat dit hoofdzakelijk te wijten is aan de inflatie, ha! ha! ha! Door deelname aan de ontwikkeling van de JSF verdienen wij geld, aldus de zak, niet alleen door de opdrachten, ha! ha! ha! Hij bedoelt werk kopen in de VS.

In Onjo werd vorige week melding gemaakt van de aankoop van 4 ‘drones’ (onbemande vliegtuigen). De Kamer had toestemming gegeven voor de aankoop, maar wel met openbare en eerlijke aanbesteding, volgens EU regels. Volgens Reporter International (KRO) hebben anonieme bronnen gemeld, dat de luchtmacht, tegen de aanbestedingsregels in, al gekozen heeft voor de Reaper van het Noord-Amerikaanse ‘General Atomics’. Jasper Van Dijk (SP) heeft al vragen gesteld. Ko ‘de woestijnrat’ Colijn van Clingendael, vindt dat logisch, producten uit de VS lopen nu eenmaal altijd voor op andere. Ja, dat hebben we gezien met de JSF, die volgens deskundigen ver achterblijft bij vergelijkbare toestellen en zoals boven beschreven, allemachtig veel duurder wordt. Maar ja, van de VS mogen wij hun atoombommen niet onder een ander toestel hangen, het is toch godverdomme niet te geloven.

Vanmorgen was Hillen te gast bij BNR (na 9.30u.). “we hebben daar zaad gezaaid (in Afghanistan), aldus de murmelende hufter. Zaad voor een rechtsstaat, ha! ha1 ha! Zaad voor een nieuwe generatie terroristen zal je bedoelen, klootzak! Bovendien is dit heel andere taal, dan ‘democratie en opbouw’ in en van Afghanistan.

Over de nieuwe acties in Somalie, veel ‘dappere’ woorden van Hillen, natuurlijk zegt de murmelende vleeszak niets over het 24/7 en 365 dagen per jaar leegvissen van de Somalische wateren, door een aantal Franse fabrieksschepen, die mariniers aan boord hebben, ter bescherming tegen aanvallen van de piraten.

Zie ook mijn eerdere bericht van deze dag over blunderlul Hillen.

GroenLinks / Zuid-Vietnam en aanslagen in Kabul

Vandaag grote aanslagen in Kabul, de hoofdstad, waar de grote drugsbaron Karzai nog steeds president speelt van heel Afghanistan. Karzai blijkt voor de zoveelste keer, zelfs in Kabul weinig te vertellen te hebben. Weet u nog wat er smalend gezegd werd over mensen, die waarschuwden voor een nieuw Vietnam in Afghanistan? Het is nu in Kabul als in Saigon voor het definitieve vertrek van de VS, toen het eindelijk aan iedereen duidelijk werd, dat de VS troepen een grote nederlaag hadden geleden, maar vooral aan alle leeghoofden en oorlogsmisdadigers, die dachten dat deze oorlog te winnen was.

In dit geval is het optimisme binnen GroenLinks, des te wranger, een optimisme dat Sap bezegelde met een politietraining, die werkelijk door iedereen als volkomen belachelijk werd en wordt afgedaan. In de 60er jaren van de vorige eeuw, waren vooral de leden van de partijen waar GroenLinks uit bestaat, tegen elke medewerking aan de smerige oorlog die de VS tegen Noord-Vietnam voerde……..

Tijd voor heroprichting van een echte groene, pacifistische en socialistische partij: de PSP!

SP volkomen regeringsgeil en knettergek

De achter zijn geslachtsdeel aanjagende SP’er van Bommel, maakte bekend, dat de Nederlandse F16 jagers in Afghanistan, een uitbreiding van het mandaat behoeven. Dat terwijl de SP tegen elke deelname aan de oorlog in Afghanistan is, ha! ha! ha!

Opvallend dat dit soort berichten niet door de rooie kneus van de SP, Roemer worden gedaan. Zeker als de dood voor het zakken in de peilingen.

kan de oude PSP a.j.b.nieuw leven ingeblazen worden?

Criminaliteits- bestrijding en criminaliteits-promotie door de VVD

De criminaliteits-bestrijding loopt spaak, nou ja, dat werd gisteren weer eens geconstateerd. Van de 800.000 zaken die worden aangemeld, wordt het grootste deel niet in behandeling genomen en of opgelost. Veel gekoekwauz over minimumstraffen en meer politie op straat, wat dat laatste betreft lijkt het er op, wat de deskundigen betreft, dat de nationale politie juist blauw van de straat haalt en de dierenpolitie, die aan zwaar dierenleed niets mag doen, helpt ook al niet echt. Het gebrom van het uitgezakte holle VVD vat Opstelten werkt op de lachspieren, en de georganiseerde misdaad krijgt daar alleen kaakkramp van, maar ook maar iets voor elkaar krijgen, is er wat deze vellenkoning betreft niet bij. Gisteren gaf hij weer een staaltje van ‘zijn kunnen’ weg in Nieuwsuur, met de gebruikelijke uh’s bijna na ieder woord, jezus wat een vertoning!

Het wordt de hoogste tijd een aantal politietaken onder de loep te nemen, zoals de jacht op softdrugs. Een volkomen zinloze strijd, sterker nog, de georganiseerde misdaad vaart er wel bij. 

Wat denkt u dat er vandaag weer uit een rotte VVD keel donderde? We moeten hasj gaan verbieden! Ten eerste is het al verboden en het argument, dat de Taliban er wel bij vaart, is ook gelul van de eerste orde. De Taliban is tegen het gebruik van welke drug dan ook (ook de verslavende harddrug alcohol), onder het, weliswaar verfoeide beleid, dat de Taliban voor 2001 voerde was de uitvoer van drugs uit Afghanistan bijna tot nul gereduceerd. De Taliban, die strijd tegen de ‘geallieerde’ troepenmacht, belast de drugsproducenten voor het doorvoeren van hun goederen. Deze producenten zijn te vinden in de huidige regering van Afghanistan, roverhoofdman Karzai en zijn vrienden verdienen het echte geld met de drugshandel. Dan zou volgens VVD Kamerlid en nitwit van der Steur, de georganiseerde misdaad in landen als Marokko en Afghanistan veel verdienen aan deze handel, hè enorme klootzak, jij zorgt er voor, dat de georganiseerde misdaad pas echt binnenloopt, na een verbod op het gedogen (want dat zou het moeten worden).

Natuurlijk hebben de ‘fatsoensrakkers’ van het CDA (die NB zelf de verslavende harddrug alcohol verspreiden, met een eigen etiket!) en de fascistische, agressieve PVV brievenbuspissers zich al achter dit voorstel geschaard. Je zou verdomd gaan geloven, dat deze partijen zelf een groot aandeel hebben in de drugshandel en ten koste van de georganiseerde misdaad in Marokko en Afghanistan, een groter aandeel opeisen voor de Nederlandse georganiseerde misdaad. Betere lobbyisten dan de eerder genoemde partijen, kan de georganiseerde misdaad zich niet wensen!

Het grote ‘probleem’ met softdrugs is, dat veel mensen die regelmatig gebruiken, wakker worden uit de ‘ratrace’ waar we ons dagelijks in bevinden en vragen gaan stellen bij de zin en nut van allerlei zaken. Dat is een groot gevaar voor veel politieke partijen, die het ‘gewone’ volk bestelen, overvoeren met leugens, bedrog en valse angstscenario’s.

Karzai eist censuur in het westen

Roverhoofdman en president van het groene deel in de Afghaanse stad Kabul, Karzai eist van de westerse regeringsleiders een rem te zetten op de negatieve berichtgeving aangaande de toestand in Afghanistan. Dat beïnvloed de Afghanen op een negatieve manier, aldus deze diep corrupte ‘president’. Nou Karzai, dat doen de Nederlandse media (althans het grootste deel) al jaren. De berichtgeving in Nederland loopt bijvoorbeeld sterk achter bij die in Groot-Brittannië. Dus Nederland loopt weer eens ver voor de troepen uit, zelfs zover, dat zoals gezegd, de oproep van Karzai een aantal jaren later komt. Onder de CDA januskop, Jack ‘waarden en normen’ de Vries, werd de journalistiek de wacht aangezegd en als makke schapen laat een groot deel van de pers zich hier ringeloren.

Gebrek aan lef kan je Karzai niet verwijten, deze hufter, die samen met de NAVO zijn land nog verder in de vernieling heeft geholpen, zo corrupt als de pest, het lef de media in het buitenland de wacht aan te willen zeggen. Dit bericht komt van BBC W.S., benieuwd of het de Nederlandse pers haalt.

Pechtold over de Afghanistan conferentie

Vandaag vindt in Bonn een conferentie plaats over de toekomst van Afghanistan. De met een zilveren lepel in de bek geboren D66’er, de witte Obama van Nederland, Pechtold werd hierover ‘aan de tand gevoeld’ op radio1, na 11.00u. De kritiek, dat deze conferentie al bijvoorbaat is mislukt, wijst hij als gezeik van de hand (mijn woorden), dat wordt gezegd omdat de Taliban en Pakistan deze conferentie boycotten. Nee, wat maakt het uit, dat zo ongeveer de belangrijkste, deze twee hoofdrolspelers niet meedoen?

Hetzelfde vindt Pechtold over de kritiek op de Nederlandse training van de toekomstige religieuze politie. Allemaal heel belangrijk, aldus Pechtold, net als de boeren aanzetten tot het verbouwen van saffraan i.p.v. papaver voor de heroïne markt; ha! ha! ha! Hé Pechtold, voor de inval in Afghanistan, kwam er praktisch geen opium meer uit Afghanistan, omdat de Taliban dat verbood, samen met de VS hebben wij de productie weer goed op gang gekregen…

Pechtold is een echte volksverlakker, dit alles moet hij zelf ook weten.

Geweldig nieuws uit Afghanistan, deel 2

Mijn bericht over de Afghaanse vrouw, die wegens het feit, dat zij verkracht was, een gevangenisstraf kreeg, was behoorlijk onvoldoende. Zo kreeg de vrouw in eerste instantie 2 jaar gevangenisstraf en in hoger beroep 12 jaar. Over deze zaak is een film gemaakt en die is verboden door de EU!!!!!!! godgloeiendegodverdomme!

Met dank aan Max Pam.

Hier een link naar mijn eerdere bericht:

https://deazijnpisser.com/2011/11/geweldig-nieuws-uit-afghanistan-voor.html