Charlie Wilson’s War

Zag gisteren de film ‘Charlie Wilson’s War’, een film die deels op de werkelijkheid gebaseerd zou zijn. De film vertelt het verhaal van een misleid congreslid en een gefrustreerd CIA lid , die de Taliban van wapens voorzagen tegen de Sovjets, het Sovjet leger dat de toenmalige regering van Afghanistan te hulp schoten in hun strijd tegen de Taliban en dit land bezetten.

Geschiedvervalsing: op het moment dat de Sovjets het land binnentrokken, brak er naast de bestaande burgeroorlog in Afghanistan, een oorlog uit in de VS, tussen het congres, het Pentagon en de CIA, de CIA werd verweten, dat zij dit niet voorzien hadden. Vanaf dat moment was alles geoorloofd, tot en met militaire training toe (en dat tot in Pakistan toe)…….

Hennis-Plasschaert op avontuur in Noorwegen

De disfunctionerende VVD minister Hennis-Plasschaert zit tegenwoordig op defensie, een ministerie waar momenteel niet veel valt te melden, de VVD maffia lobbyist Opstelten bezocht afgelopen week al de volkomen onzinnige trainingsmissie in het Afghaanse Kunduz, dus dat was geen optie. Maar het media geile trutje wilde toch graag weer eens prominent in het nieuws, dus bezoekt ze nu de Nederlandse militairen die trainen in Noorwegen. Ze heeft al foto’s ‘getwitterd’ waarop ze thee drinkend te zien is in een dikke donzen slaapzak. Vanavond gaat ze met de ‘manschappen’ op stap, een lekker robbertje vechten met de plaatselijke bevolking in de discotheek, waar ze het natuurlijk niet bij thee zal laten….

De idioot wil ook nog in een F16 vliegen (natuurlijk ook na het onderzoek van Clingendael, waar de JSF flink werd afgebrand) en ze wil meevaren in een onderzeeër, kan de NOS dat ook weer lekker sensationeel en prominent in haar nieuwsbulletins weergeven!

Kabul zorgt goed voor z’n 35.000 vluchtelingen…..

Vanmorgen het bericht op BBC World Service (radio rond 09.12u.) over vluchtelingen, die hun kind verkopen, om de medische rekening en voedsel te kunnen betalen. Een verslaggever zag een groot aantal ondervoede kinderen met blote voeten op ‘flip-flops’, of andere sandalen lopen in de barre kou. Karzai, de zwaar corrupte president van Afghanistan, die zelfs de hoofdstad Kabul niet onder controle heeft, krijgt jaarlijks honderden miljoenen aan hulp uit het westen, maar desondanks kan hij niet eens voor deze 35.000 vluchtelingen zorgen. Terwijl wij intussen de religieuze Taliban-politie van morgen opleiden…..

Dan te bedenken, dat Teeven mensen terugstuurt naar Afghanistan, daar hij het veilig vindt, om daar in een oorlog te leven, althans dat is de mantra die je steevast uit z’n gore bek hoort………

Maar u weet het intussen: voor de VVD en de PVV (met toestemming van de PvdA en nog wat volksverlakkende partijen) is een echte vluchteling een dode vluchteling, hoewel ‘we’ deze het liefst elders begraven……

Vergeet daarbij niet, dat Joke Kaviaar vorige week onvoorwaardelijk 4 maanden gevangenisstraf kreeg opgelegd, omdat zij in haar boosheid over dit soort toestanden, een stijlfiguur gebruikte, die door het OM letterlijk werd opgevat en als opruiing werd opgevoerd in de aanklacht, die het OM haar ten laste legde……

Leuk ook, dat dit bericht prominent, tussen alle hysterie rond de a.s. kroning, in de Radio1 nieuwsuitzendingen werd opgevoerd, niet dus!

Prins Harry schiet raak!

Het nazi likkertje prins Harry, die helikopter schutter speelt in Afghanistan, heeft nodig wat ‘positief’ nieuws nodig. Dus besloot het Britse opperbevel het bericht te lekken, dat Harry vanuit zijn helikopter een Taliban commandant heeft vermoord. Normaal wordt er nooit gemeld, wie er op wie heeft geschoten, laat staan het vrijgeven van de naam van een militair, die een ander omlegt. Het Britse leger weet dondersgoed, dat het overgrote deel van de Britse bevolking, het klootjesvolk met één of twee hersencellen, het prachtig vindt als iemand van het koninklijk huis, een tegenstander doodschiet…..

Ordinaire propaganda!

Tweeduizend VS militairen gedood in Afghanistan

Vorige week, 30 september, werd in het Radio1 nieuws gemeld, dat de tweeduizendste VS militair was omgekomen in Afghanistan. Niets over het aantal Afghaanse (burger) slachtoffers, dat deze totaal zinloze oorlog heeft gekost…..

Ach ja, je hebt 1ste, 2de en 3e klas mensen op de wereld, zal men bij de NOS denken……

911, een ‘leuk’ feit

Het platleggen van het vliegverkeer na de aanslagen van 11 september 2001, heeft gezorgd voor meer verkeersslachtoffers, dan het aantal slachtoffers dat in de Twin Towers te betreuren was…..

Dan lul ik nog niet over het aantal Iraakse en Afghaanse doden ten gevolge van de oorlog tegen deze landen, in Irak alleen al meer dan 1 miljoen…….

Zie ook:

9/11 forum geblokkeerd, de waarheid mag niet gezegd worden……..

9/11: de leugens over smeltend staal van de Twin Towers

9/11 getuigen totaal genegeerd door media (en overheid)

9/11 Israël nogmaals aangewezen als hulp- bij het neerhalen van de Twin Towers en gebouw 7 van het WTC

9/11: Al Qaida tjokvol agenten van Saoedi-Arabië, VS, Israël en Egypte

9/11 voorafgegaan door CIA visa fraude…..

9/11: Palestijnen hebben niet gejuicht voor de aanslagen op de Twin Towers

9/11 eerst de explosie waarna de ‘vliegtuigen’ de Twin Towers raken

9/11: professor stelt dat WTC-gebouwen gecontroleerd zijn gesloopt, de bewijzen daarvoor zijn overweldigend

Pearl Harbor (7 december 1941) en de aanslagen van 9/11 hebben veel overeenkomsten………

9/11 de verklaring van de VS overheid aangaande het instorten van WTC gebouw 7 is vals……….

911 samenzweringstheorie wint nog meer aan geloofwaardigheid……

911, de beurs en geschiedvervalsing…….

9/11, WikiLeaks, Prism en ‘complottheorieën’

Alweer een aanslag door Afghaanse recruut

Na de laatste zelfdodings-aanslag in Afghanistan, waarbij soldaten van de VS omkwamen, maakte de legertop van de VS in Afghanistan bekend, dat zij recruten gaan ‘screenen’ op banden met de Taliban, ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Gelukkig leiden wij maar 10 recruten op tot religieuze agenten, met elk 20 instructeurs, dus de kans dat deze recruten de kans krijgen zich te richten tegen de Nederlanders, is verwaarloosbaar.

Misdadigers Afghanistan is 14 miljard euro toegezegd

De capo di tutti capi van Afghanistan, Karzai, hoorde in Tokio, dat hem en zijn misdaadbende 14 miljard euro, over een periode van 4 jaar werd toegekend ‘voor de opbouw van Afghanistan’. Dik feest bij de Afghaanse misdadigers, die al eerder ontwikkelingsgeld handig in eigen zak staken. Misdadigers, die buiten hun werk als drugsbarons en wapenhandelaars, een paar delen van grote Afghaanse steden besturen, zoals Karzai in Kabul.

Dit alles terwijl er een Afghaanse vrouw werd geëxecuteerd vanwege beschuldigingen van overspel……..

De hulp zal, als deze over een paar jaar niet meer in de zakken van Karzai en zijn kliek verdwijnt, rechtstreeks in de zakken van de Taliban vloeien, die dan zullen regeren, een regering waarvoor wij alvast de religieuze politie opleiden, die dan vrouwen als hierboven beschreven kunnen arresteren (het ‘ware geloof’ bewaken, is onder de Taliban een vaste taak van de politie), met dank aan GroenLinks, de PvdA en andere politiek/werkelijkheid onbenullige partijen.

Afghanistan, oorlogsmisdaden toen en nu

Gisteravond was de film ‘Charlie Wilson’s War’ te zien op tv (redelijk goede film). Een film die het verhaal vertelt van het congres lid uit de VS, die de Taliban met kapitalen wist te steunen in hun strijd tegen de sovjet overheersing van 1979 tot 1989 (In de film wordt over Moedjahedien gesproken, als zouden dit heilige strijders zijn, het betekent simpel: strijder). Het argument voor die steun was destijds de oorlogsmisdaden, die de sovjets begingen in Afghanistan, de film laat zien, dat de belangrijkste reden, de vrees voor de groeiende invloed van de sovjets was. Toen steunde Pakistan, onder het dictatorschap van Zia ul- Haq, de Taliban, een klacht die nu ook door vele hooggeplaatste VS politici en militairen, wordt geuit. Na het vertrek van de sovjets, wilde Wilson Afghanistan steunen in de wederopbouw, o.a. door de bouw van…. scholen!

Nu vecht de VS tegen de Taliban, inclusief een fiks aantal oorlogsmisdaden en begrijpen ze, na meer dan 10 jaar zinloze strijd, dat de Taliban de toekomstige machthebbers zullen zijn in Afghanistan. 

De scholen, die Nederland heeft gebouwd in Afghanistan, zijn voor een deel nog in gebruik als school, nou zeg maar madrassa, natuurlijk alleen voor jongens. Deze week werd bekend, dat het ‘opbouwwerk’ in Afghanistan, wordt mogelijk gemaakt met een moderne vorm van slavernij, in de steenindustrie aldaar….

Afghanistan: het opbouwwerk

Afgelopen zondag alweer een waanzinnig succes in het heilzame opbouwwerk, dat het westen in Afghanistan aan het volbrengen is: een gezin met 6 kinderen vermoord met een drone, goed hè!

Weten we in de toekomst ten minste, wat die Afghaanse terroristen bezielt.

Waarom wordt de VS niet aangeklaagd voor terrorisme? Dat is toch wel de minste kwalificatie, die je aan het standrechtelijk executeren van verdachten kan verbinden.