Afghanistan oorlog: militaire top VS zei al voor het begin dat dit een niet te winnen oorlog is

De
Washington Post (WaPo) doet af en toe ook wel iets goed, naast het maken
van nepnieuws en het manipuleren van haar gebruikers. De WaPo heeft na een gevecht met de overheid documenten op tafel gekregen
waarin duidelijk is te lezen dat de militaire top van de VS van meet
af aan heeft gesteld dat de oorlog tegen de Taliban in Afghanistan niet is te winnen….. Kortom niet alleen werd op oneigenlijke gronden een oorlog aangegaan, zoals die later tegen Irak, Libië en Syrië, maar blijkt nu ook nog eens dat de militaire top in de VS vooraf heeft gesteld dat deze oorlog niet is te winnen……. Al moet gezegd worden, dat het militair-industrieel complex in de VS enorme kapitalen heeft verdiend aan deze oorlog (en de illegale oorlogen tegen de andere genoemde landen….)…..  

De
schrijver van het hieronder opgenomen artikel, Caitlin Johnstone
vindt eigenlijk dat het gevecht van de WaPo om de bewuste gegevens boven tafel te
krijgen, een nog belangrijker onderwerp….. Wat dat betreft ben ik het overigens niet met
haar eens, immers het is de zoveelste keer dat er in de VS en de
rest van het westen documenten worden achtergehouden waar het volk recht op heeft…. Echter veel is al bekend wat in deze Afghanistan papers staat, zo weten we al lang dat de VS al voor 9/11 een oorlog tegen Afghanistan voorbereidde…… 

Middels de Freedom Of Information Act (FOIA) wat wij een ‘WOB-verzoek’ noemen (Wet Openbaarheid van Bestuur), heeft WaPo de documenten
boven tafel gekregen. Wel moet ik zeggen dat Johnstone een mooie
analyse heeft gemaakt van het ‘wobben’ in de VS…..

Overigens
zet e.e.a. nog grotere vraagtekens bij het meedoen van Nederland aan
de illegale oorlog in Afghanistan die ons honderden miljoenen aan
belastinggeld heeft gekost, om maar te zwijgen over de door Nederlands ingrijpen omgekomen burgers en Nederlandse militairen die omkwamen, of voor de rest van hun leven geestelijk en/of lichamelijk zijn beschadigd…… Daarnaast hebben we ook nog eens te maken met de burgerdoden in de andere genoemde illegale oorlogen en de Nederlandse militairen die bij deze andere oorlogen omkwamen….. 

In totaal moeten de kosten voor de inzet van Nederlandse militairen (ook in Mali, wat een uitvloeisel is van de schandelijke NAVO oorlog tegen Libië) meer dan 1 of zelfs 2 miljard euro bedragen en dan lopen de VS en anderen te zeiken dat we meer moeten uitgeven aan ‘defensie’ (lees: oorlogsvoering in een land waar we niets te zoeken hebben!!)….. Dan reken ik niet eens de kosten mee van de enorme vluchtelingenstromen richting Europa en de terreur op de straten van Europa, beiden het gevolg van die illegale oorlogsvoering…. 

Terecht stelt Johnstone dat men zoveel mogelijk documenten geheim verklaart, in het belang van de staatsveiligheid, terwijl die documenten niets te maken hebben met de staatsveiligheid en het volk juist recht heeft op die informatie…… Dat is dan ook de manier waarop men bepaalde zaken onder de pet kan houden en er een enorme strijd nodig is om ze toch boven tafel te krijgen….. Hier hebben we o.a. te maken met de commissie stiekem, waar alleen bepaalde politici toegang tot hebben en zelfs als zij concluderen dat e.e.a niet thuishoort bij de commissie stiekem mag er niet over gesproken worden, een schande van formaat dat politici zich hieraan hebben verbonden, ronduit een aanslag op onze democratie!! Voorts worden niet zelden de middels een WOB-verzoek verkregen documenten voor een groot deel zwart gemaakt….*

 The
Most Significant Afghanistan Papers Revelation Is How Difficult They
Were To Make Public

by Caitlin
Johnstone

The
Washington Post
 has
published 
clearundeniable evidence
that US government officials have been lying to the public about the
war in Afghanistan, a shocking revelation for anyone who has done no
research whatsoever into the history of US interventionism.

In all seriousness it was
a very good and newsworthy publication, and those who did the heavy
lifting bringing the Afghanistan Papers into public awareness deserve
full credit. The frank comments of US military officials plainly
stating that from the very beginning this was an unwinnable conflict,
initiated in a region nobody understood, without anyone being able to
so much as articulate what victory would even look like, make up an
extremely important piece of information that is in conflict with
everything the public has been told about this war by their
government.

But the most significant
revelation to come out of this story is not in the Afghanistan Papers
themselves.

The
most significant Afghanistan Papers revelation comes from 
The
Washington Post
‘s
account of the extremely difficult time they had extricating these
important documents from the talons of government secrecy, as
detailed in a separate article titled “
How
The Post unearthed The Afghanistan Papers
“.
WaPo explains how the papers were ultimately obtained via Freedom of
Information Act (FOIA) requests which, after they were initially
rejected by the US government, needed to be supplemented over three
years with 
two lawsuits.

“The Post’s
efforts to obtain the Afghanistan documents also illustrate
how difficult it can be for journalists — or any citizen — to pry
public information from the government,” WaPo reports. “The
purpose of FOIA is to open up federal agencies to public scrutiny.
But officials determined to thwart the spirit of the law can drag out
requests for years, hoping requesters will eventually give up.”

“In October 2017,
The Post sued the inspector general in U.S. District Court in
Washington — a step that can cost hundreds of thousands of dollars
in legal fees — to obtain the Flynn interview materials,” WaPo
adds.

Now, The
Washington Post
 is
a giant, for-profit corporate media outlet which is solely owned by
Jeff Bezos, who is 
currently
listed
 as
the wealthiest person on earth. Does anyone reading this have
hundreds of thousands of dollars and years of their life to spend
battling the US government into complying with its own transparency
laws? Are any of the alternative media outlets which consistently
oppose US imperialism able to afford many such expenditures? I would
guess not.

Is
it not disturbing that the American taxpayer has to depend on outlets
like 
The
Washington Post
,
a neocon-packed outlet with an extensive history of promoting US
interventionism at every opportunity, to extract these documents from
behind the wall of government opacity?

After
all, by WaPo’s own admission it both sought 
and published
the Afghanistan Papers in order to take a swing at Donald
Trump. 
According
to the 
Post
 it
went down this path in 2016 initially seeking documents on Michael
Flynn, who was then part of the Trump campaign, after receiving a tip
that he’d made some juicy statements about the war in Afghanistan
to the Office of the Special Inspector General for Afghanistan
Reconstruction (SIGAR). WaPo then made the decision to publish the
papers now rather than waiting for its legal battle for more
information to complete because Trump is currently in the midst of
negotiating with the Taliban over a potential troop withdrawal.

“The
Post is publishing the documents now, instead of waiting for a final
ruling, to inform the public while the Trump administration is
negotiating with the Taliban and considering whether to withdraw the
13,000 U.S. troops who remain in Afghanistan,” WaPo 
reports.

It
is obviously an inherently good thing that WaPo poured its immense
wealth and resources into pursuing and publishing these documents.
But would it have done so if those documents hadn’t presented an
opportunity to embarrass the Trump administration? What kinds of
information does the notoriously war-happy WaPo 
not spend
its wealth and resources pursuing and publishing? Probably a whole
lot.

It
is a very safe assumption that, because of the immense walls of
government opacity that have been built up around the unconscionable
things America’s elected and unelected leadership is doing, there are
far, far more evil things that are far, far worse than anything
revealed in the Afghanistan Papers that we don’t know about, and that
we don’t even 
know we
don’t know about. Is it not deeply disturbing that we have to pray
that some war-loving, establishment-supporting billionaire media
outlet will have a partisan agenda to advance if we want to know
about even a tiny sliver of this information?

Max Abrahms


@MaxAbrahms

I’m waiting for something like the to be released about U.S. involvement in Syria.

The story won’t be one about corruption and false reports of progress but of knowingly helping Al Qaeda, its radical rebel friends, even ISIS.


529

9:23 PM – Dec 10, 2019 Twitter Ads info and privacy

I
mean, it’s not like the Afghanistan Papers revealed anything we
didn’t already know. It’s been 
public
knowledge
 for
many years that 
there
was a preexisting agenda
 to invade
Afghanistan
 well before
September 11
,
it’s been 
public
knowledge
 that
many lies were put in place after the invasion, and it’s been 
public
knowledge
 for
a long time that we’re being lied to about how well the war is going.
All these new revelations did was reify and draw attention to what
anyone with an ear to the ground already knew: like all other US-led
military interventions, we were lied to about Afghanistan. It’s not
like the US government was staving off some massive unknown bombshell
revelation with its resistance to WaPo’s FOIA requests. Yet it
resisted them anyway, just because it was more convenient.

Julian
Assange 
once
said
 “The
overwhelming majority of information is classified to protect
political security, not national security,” and we see
this 
tacitly
confirmed by the US government
 in
its massive backlogs of unanswered FOIA requests, illegitimate
refusals, unjustifiable redactions and exploitation of loopholes to
retain as much security as possible. As one Twitter follower 
recently
put it
,
“The FOIA was enacted in 1966 to make legally 
compulsory the
opening of government activities to ‘sunlight’. Fifty-three years
later, the government has learned how to neutralize the law and once
again hide their misconduct. Classifying everything is one way,
requiring an expensive ‘lawsuit’ is another.”

It shouldn’t work this
way. People shouldn’t have to count on immoral plutocratic media
institutions to get their government to tell them the truth about
what’s being done in their name using their tax dollars. A free
nation would have privacy for its citizenry and transparency for its
government; with the growing increase in surveillance and government
secrecy across the entire US-centralized empire, what we’re getting
is the exact opposite.

_____________________

Thanks
for reading! The best way to get around the internet censors and make
sure you see the stuff I publish is to subscribe to the mailing list
for my 
website,
which will get you an email notification for everything I publish. My
work is 
entirely
reader-supported
,
so if you enjoyed this piece please consider sharing it around,
liking me on 
Facebook,
following my antics on
 Twitter,
checking out my podcast on either 
YoutubesoundcloudApple
podcasts
 or Spotify,
following me on 
Steemit, throwing
some money into my hat on 
Patreon or Paypalpurchasing
some of my 
sweet
merchandise
, buying
my new book 
Rogue
Nation: Psychonautical Adventures With Caitlin Johnstone
,
or my previous book 
Woke:
A Field Guide for Utopia Preppers
.
For more info on who I am, where I stand, and what I’m trying to do
with this platform, 
click
here
.
Everyone, racist platforms excluded, 
has
my permission
 to
republish or use any part of this work (or anything else I’ve
written) in any way they like free of charge.

Bitcoin
donations:1Ac7PCQXoQoLA9Sh8fhAgiU3PHA2EX5Zm2

Caitlin
Johnstone
 |
December 11, 2019 at 3:04 am | Tags: 
afghanistanFOIAFreedom
of Information Act
paperstransparencywarwashington
post
 |
Categories: 
ArticleNews |
URL: 
https://wp.me/p9tj6M-1WY

============================

* Nederland is overigens ook goed in het achterhouden van documenten, neem het net gepasseerde ‘gevalletje’ met de Belastingdienst, die gedupeerden van de teruggevorderde toeslag kinderopvang, ofwel van haar misdadig handelen, een rapport opstuurden (wat eerder werd geweigerd) waarvan letterlijk alle bladzijden zwart zijn gemaakt….. 

Zie ook:

VS vermoordde in Afghanistan weer 15 burgers waaronder 3 vrouwen en 3 kinderen…….‘ 

Moordenaar van Soleimani komt om bij neerhalen van VS spionage vliegtuig in Afghanistan

Arnon Grunberg bagatelliseert tevergeefs embedded zijn bij Nederlands leger in Afghanistan en Irak

VS wist al een paar weken dat zich op een later te bombarderen doel in Afghanistan (veel) burgers bevonden‘ 

VS
bombardeerde het Artsen zonder Grenzen ziekenhuis in Kunduz niet per
ongeluk………. Ofwel: VS terreur op grote schaal, over een lange
periode!!
‘ 

Artsen
zonder Grenzen ziekenhuis: tijdens bombardement werden vluchtenden
vanaf relatief korte afstand beschoten……. Vergissing??
 

VS ramt ditmaal hek van gebombardeerd ziekenhuis‘ 

Afghanistan: VS en Afghaans leger bombarderen bruiloftsstoet: 40 burgers vermoord

BBC met uiterst hypocriete anti-Taliban propaganda

De Bundeswehr massamoord op 142 Afghanen >> 4 september 2009

Afghanistan, westerse terreur: in juli 1.400 burgerslachtoffers

Meerderheid van burgerslachtoffers Afghanistan vermoord door de westerse coalitie en het Afghaanse leger

Internationaal Strafhof (ICC) stopt na bedreigingen met onderzoek naar VS oorlogsmisdaden…..

Uruzgan: VS vernietigt militaire basis van bevriend Afghaanse leger in precisie bombardement

Madeline Albright ‘gegrild’ over illegale interventies en sancties van de VS

ICC rechter Flügge stapt op vanwege zware dreigementen uit de VS

NAVO, het grootste militaire verbond maakt zich schuldig aan grootschalige terreur i.p.v. de vrede te bewaren

Afghanistan: VS gaat terreur vergroten

VS gaf sinds 2001 meer dan 5,9 biljoen dollar uit aan oorlogen, ofwel: $ 5,933.000.000.000…….

       

VS
standrechtelijke executies: voor de zoveelste keer niet-verdachten
slachtoffer drone-aanval >> 15 Afghaanse politieagenten
vermoord….

Afghaanse oorlog in het 17de jaar: Taliban nu sterker dan eerder sinds de VS de oorlog van 2001 begon

Ten
Broeke (VVD) steunt beslissing Trump de illegale oorlog in Afghanistan
te laten voortduren en zo meer terreur te creëren……..

Afghanistan: de VS stelt de papaverteelt veilig voor de komende jaren………..

Meer voorbeelden van VS terreur op grote schaal:

VS vermoordde meer dan 20 miljoen mensen sinds het einde van WOII……..‘ (tot het jaar 2000, deze eeuw zijn daar al meer dan 2,5 miljoen dodelijke slachtoffers aan toegevoegd…..)

VS buitenlandbeleid sinds WOII: een lange lijst van staatsgrepen en oorlogen……….

List of wars involving the United States

VS: openlijke militaire oefening met terreurgroep in Syrië……

Bang voor Amerika

Afghanistan: wie is de terrorist

Op WDR vanmiddag een verslag uit Afghanistan over de besprekingen tussen de Taliban en de VS, die toch weer opgepakt zouden zijn, nadat Trump een paar maanden geleden verordonneerde deze besprekingen te staken, dit na bomaanslagen van de Taliban.

De verslaggever wiens naam ik niet meekreeg, is vast en zeker begonnen met het verrassingsbezoek van psychopaat Trump aan zijn ‘best and brave warriors’ in Afghanistan (wat ‘een verrassing…’). Toen ik inschakelde rond 13.47 u. was het gesprek tussen de verslaggever en de presentator van het programma al bezig en sprak deze presentator (m.) over de besprekingen tussen de Taliban en de VS, die zoals gezegd weer zouden zijn opgestart.

Volgens deze verslaggever moet het afgelopen zijn met de terreur in Afghanistan en zonder de naam Taliban te laten vallen, was het overduidelijk dat hij het over ‘de terreur’ van de Taliban had……

Echter bezien vanuit de Taliban zijn de VS en andere NAVO-partners bezetters van Afghanistan en dus illegaal in het land…… (neem ook het verzet hier tegen de nazi-Duitse bezetter tijdens WOII, waar de Duitse overheid in ons land ook sprak over terreuraanslagen door dat verzet…..) Als je deze redenering volgt is het maar de vraag wie de ware terrorist is in Afghanistan, hoewel dat is niet eens een vraag waardig, immers de westerse troepen zijn zoals eerder gezegd in feite illegaal in het land, nadat de VS illegaal een oorlog begon tegen dit land in 2001……

Het geweld dat de VS en anderen tegen de Taliban en daarmee ook tegen de Afghaanse bevolking hebben gebruikt en gebruiken, bestaat o.a. uit: -een beschieting van een ziekenhuis en dat voor een uur lang, ondanks smeekbedes van medisch personeel te stoppen, -geweld als luchtaanvallen tegen begrafenissen en trouwpartijen, -geweld als het met drones vermoorden van verdachten, waarbij meer dan 90% van de slachtoffers bestaat uit mensen die niet eens verdacht zijn, dus veelal vrouwen en kinderen en -geweld als het beschieten van dorpen en steden, terwijl men weet dat daar burgers zijn…… (allen serieuze oorlogsmisdaden….)

Naast het voorgaande zijn de westerse troepen ook verantwoordelijk voor de record opiumoogsten, waar de opiumproductie voordat de VS haar illegale oorlog startte, zo goed als niet meer bestond……. Ach ja, de VS: altijd een grote bek over drugs en hun zogenaamde oorlog tegen drugs, terwijl de DEA en de CIA niet zelden grote partijen harddrugs de VS in smokkelen….. Partijen harddrugs die ook op ‘de markt’ komen……

Ongelofelijk dat we na 18 jaar nog steeds worden voorgelogen door de reguliere westerse media als het om Afghanistan gaat (en andere door VS/NAVO terreur getroffen landen)…….. Pure propaganda en dat uit Duitsland…..

Zie ook:

VS vermoordde in Afghanistan weer 15 burgers waaronder 3 vrouwen en 3 kinderen…….‘ 

Moordenaar van Soleimani komt om bij neerhalen van VS spionage vliegtuig in Afghanistan

Arnon Grunberg bagatelliseert tevergeefs embedded zijn bij Nederlands leger in Afghanistan en Irak

Afghanistan oorlog: militaire top VS zei al voor het begin dat dit een niet te winnen oorlog is

VS wist al een paar weken dat zich op een later te bombarderen doel in Afghanistan (veel) burgers bevonden‘ 

VS
bombardeerde het Artsen zonder Grenzen ziekenhuis in Kunduz niet per
ongeluk………. Ofwel: VS terreur op grote schaal, over een lange
periode!!
‘ 

Artsen
zonder Grenzen ziekenhuis: tijdens bombardement werden vluchtenden
vanaf relatief korte afstand beschoten……. Vergissing??
 

VS ramt ditmaal hek van gebombardeerd ziekenhuis‘ 

Afghanistan: VS en Afghaans leger bombarderen bruiloftsstoet: 40 burgers vermoord

BBC met uiterst hypocriete anti-Taliban propaganda

De Bundeswehr massamoord op 142 Afghanen >> 4 september 2009

Afghanistan, westerse terreur: in juli 1.400 burgerslachtoffers

Meerderheid van burgerslachtoffers Afghanistan vermoord door de westerse coalitie en het Afghaanse leger

Internationaal Strafhof (ICC) stopt na bedreigingen met onderzoek naar VS oorlogsmisdaden…..

Uruzgan: VS vernietigt militaire basis van bevriend Afghaanse leger in precisie bombardement

Madeline Albright ‘gegrild’ over illegale interventies en sancties van de VS

ICC rechter Flügge stapt op vanwege zware dreigementen uit de VS

NAVO, het grootste militaire verbond maakt zich schuldig aan grootschalige terreur i.p.v. de vrede te bewaren

Afghanistan: VS gaat terreur vergroten

VS gaf sinds 2001 meer dan 5,9 biljoen dollar uit aan oorlogen, ofwel: $ 5,933.000.000.000…….

       

VS
standrechtelijke executies: voor de zoveelste keer niet-verdachten
slachtoffer drone-aanval >> 15 Afghaanse politieagenten
vermoord….

Afghaanse oorlog in het 17de jaar: Taliban nu sterker dan eerder sinds de VS de oorlog van 2001 begon

Ten
Broeke (VVD) steunt beslissing Trump de illegale oorlog in Afghanistan
te laten voortduren en zo meer terreur te creëren……..

Afghanistan: de VS stelt de papaverteelt veilig voor de komende jaren………..

Meer voorbeelden van VS terreur op grote schaal:

VS vermoordde meer dan 20 miljoen mensen sinds het einde van WOII……..‘ (tot het jaar 2000, deze eeuw zijn daar al meer dan 2,5 miljoen dodelijke slachtoffers aan toegevoegd…..)

VS buitenlandbeleid sinds WOII: een lange lijst van staatsgrepen en oorlogen……….

List of wars involving the United States

VS: openlijke militaire oefening met terreurgroep in Syrië……

Bang voor Amerika

Voor meer berichten over Afghanistan en het VS buitenlandbeleid, klik op het desbetreffende label, direct onder dit bericht.

Hartbrekend nieuws: 39 doden gevonden in vrachtwagen

Rond
10.35 u. (CET) vanmorgen het bericht op BBC Scotland dat men in Essex
39 lichamen heeft gevonden in een container op een vrachtwagen. De chauffeur is
gearresteerd op verdenking van moord….. De vrachtwagen met de
container zou uit Bulgarije komen, waaruit je kan afleiden dat het
hier om vluchtelingen gaat die via Turkije naar Bulgarije zijn
gereisd….. 39 dode ‘gelukzoekers’ volgens de westerse fascisten…..

39
vluchtelingen op de loop voor westerse agressie in het Midden-Oosten,

39
mensen die de hoop hadden een vreedzaam bestaan te vinden in Europa,

39 mensen die een gat in het bestaan en groot verdriet achterlaten bij familie en vrienden,

39
vluchtelingen die ten overvloede het failliet aantonen van westerse normen en
waarden,

39
vluchtelingen dood…….

Het
westen moet zich alweer de ogen uit de kop schamen.

Het
volgende artikel komt van Yahoo News UK:

Police
find 39 dead bodies in container as lorry driver arrested on
suspicion of murder

Chris
Parsons

Yahoo
News UK
October
23, 2019

Police
have arrested a lorry driver on suspicion of murder after 39 bodies
were found in a container in Essex.

Essex
Police said it was called by the ambulance service shortly before
1.40am on Wednesday following the discovery of a lorry container with
people inside at Waterglade Industrial Park, Eastern Avenue, Grays.

Some
39 people were pronounced dead at the scene. Early indications
suggest 38 are adults and one aged in their teens, police said.A
25-year-old-man from Northern Ireland has been arrested on suspicion
of murder.

Chief
Superintendent Andrew Mariner said: “This is a tragic incident
where a large number of people have lost their lives. Our enquiries
are ongoing to establish what has happened.

We
are in the process of identifying the victims, however I anticipate
that this could be a lengthy process.

We
believe the lorry is from Bulgaria and entered the country at
Holyhead on Saturday 19 October and we are working closely with our
partners to investigate.

We
have arrested the lorry driver in connection with the incident who
remains in police custody as our enquiries continue. I appreciate
this cordon is going to disrupt the activity of local businesses in
the area and we will work to ensure that disruption is kept as short
as possible. We are working with Thurrock Council to mitigate against
any impact our investigation scene will have locally.”

=====================================

Aanvulling op 24 oktober 2019: volgens WDR zou het gaan om Chinese vluchtelingen, doet wat mij betreft niets af aan de strekking, immers meer dan eens werden in vrachtwagens dode vluchtelingen aangetroffen, die wel uit Afghanistan, Irak of Syrië kwamen. En elke dode die zijn/haar moederland ontvluchtte is er één te veel.

George W. Bush, ‘vredesexpert en activist’ waarschuwt dat ‘VS isolationisme’ een gevaar is voor de wereldvrede….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Beste
bezoeker, donderde vandaag met een klap uit m’n stoel toen ik de kop las van het laatste bericht dat Caitlin
Johnstone heeft gepubliceerd. De kop waarin ze ex-president van de
VS, George W. Bush een vredesexpert noemt die waarschuwt voor VS isolationisme, daar dit de wereldvrede bedreigt….. Niet best die klap
beste bezoeker en al zeker niet de enorme lachstuip van ongeveer een
kwartier die ik daarbij opliep….

George
W. Bush, is de enorme oorlogsmisdadiger die in feite verantwoordelijk
is voor alle doden die in Afghanistan en Irak zijn gevallen, ofwel
zo’n 2 miljoen moorden vallen onder de verantwoording van deze
totaal-idioot die zich liet leiden door een stel psychopathische
massamoordenaars…. En deze oorlogsmisdadiger verzet zich nu tegen
Trump die volgens hem een isolationistische koers zou varen….. Niets
van te merken, behalve dan misschien de leugen dat de VS zich zou
terugtrekken uit Syrië……

Isolationisme
zoals bedoeld door Bush (en andere neoconservatieven) betekent
volgens Johnstone terecht niet langer overal over de wereld
oorlogvoeren, opstanden organiseren in diverse buitenlanden, regimes
omverwerpen, sancties opleggen aan soevereine landen, waardoor bijvoorbeeld in Venezuela al
40.000 kinderen en volwassenen zijn omgekomen, in Iran gaat het ook
al die kant op, al is het aantal slachtoffers gelukkig een enorm stuk
lager (maar wat niet is….)

Het
voorgaande terwijl de VS tegelijkertijd meer dan 800 militaire bases
heeft over de wereld en het budget voor oorlogsvoering de triljard
(ofwel biljoen) dollar begint te benaderen, door jaarlijks enorme kapitalen toe te voegen aan het budget…… (en dan van andere EU-lidstaten eisen dat ze meer uitgeven aan defensie, uh oorlogsvoering……)

Overigens
is Trump tot nu toe geen oorlog begonnen, waar Bush, zoals gezegd, er
een paar op zijn naam heeft staan. Illegale oorlogen die tot op de
dag van vandaag in feite voortduren, vandaar ook dat het aantal
vermoorde slachtoffers zo enorm groot is……

Johnstone
vraagt zich verder af wat erger is, een oorlogsmisdadiger die tot aan
de nek in het bloed van z’n slachtoffers staat, die mensen heeft
laten martelen, ontvoeren en voor ‘eeuwig’ gijzelt op Guantanamo Bay en die
verantwoordelijk is voor militair expansionisme, illegale oorlogen,
het omverwerpen van regimes en die Trump beschuldigt van
isolationisme. Of alleen al het beschuldigen van Trump isolationistisch bezig te zijn… 

Dezelfde Trump die zoals gezegd verantwoordelijk is: -voor de dood van meer dan 40.000 Venezolanen, -voor het bezig zijn met het omverwerpen van het bewind in
Iran, niet alleen door CIA acties in dat land, maar
zoals gezegd ook middels sancties die dodelijk zijn voor ouderen,
kinderen en het zwakkere deel van de bevolking (chronisch zieken
enz.), -voor het verkopen van wapens, munitie en ander
oorlogstuig aan Saoedi-Arabië dat bezig is met een genocide in
Jemen….. 

Een genocide waar de VS, ook onder Trump aan meewerkt,
eerder zelfs met het in de lucht gratis bijtanken van straaljagers en
bommenwerpers van de Saoedische terreurcoalitie, zodat ze hun
moorddadig werk ‘zo efficiënt mogelijk’ konden uitvoeren en het meehelpen
aan zeeblokkades voor havens in handen van de Houthi rebellen, waar
zelfs schepen met humanitaire hulpgoederen worden tegengehouden (waar
zowel Saoedi-Arabië als de VN deze schepen al hebben gecontroleerd en
geen wapens hebben gevonden….)……

Als
je verder de relatie van de VS (en haar NAVO oorlogshond) met Rusland
ziet, kan je niet anders concluderen dan dat de VS en de NAVO een
uiterst gevaarlijk ‘spel’ spelen langs de grenzen van Rusland,
waarbij men Rusland tot het uiterste tergt, Rusland een nucleaire
staat…… (bijna het jaarrond worden er grote militaire oefeningen van de NAVO gehouden langs die grens, waar de VS ook nog eens kernraketten heeft gestationeerd op de drempel van Rusland, t.w. in Roemenië en Polen……)

Kortom: George W Bush is net zo’n smerige oorlogsmisdadiger en leider van een terreurentiteit als Trump dat is. Het lijkt me eigenlijk niet nodig, maar toch: het is duidelijk dat echt isolationisme van de VS de wereldvrede zeer ten goede zal komen! Yankee go home! (En blijf daar, ga de eigen bevolking maar terroriseren. Oh dom van mij, ook dat doet de VS al een aantal decennia)

Lees
het artikel van Johnstone en zegt het voort, er worden teveel (zelfs
doorzichtige) leugens van de VS en haar andere NAVO-partners gelooft,
niet vreemd als je ziet dat de reguliere media brengen wat het Witte
Huis, het Pentagon en geheime diensten hen voorkauwen (dat geldt
overigens ook voor andere westerse landen….)

Peace
Expert George W Bush Says ‘Isolationism’ Is Dangerous To Peace

Afbeeldingsresultaat voor Peace Expert George W Bush Says 'Isolationism' Is Dangerous To Peace

(ha! ha! ha! Wat een dwaas en dat was president van de VS!)

Humanity
was treated to an important lecture on peace at a recent event for
the NIR School of the Heart by none other than Ellen Degeneres BFF
and world-renowned peace expert George W Bush.

I
don’t think the Iranians believe a peaceful Middle East is in their
national interest,” said the former president according to 
The
Washington Post
‘s
Josh Rogin, whose 
brief
Twitter thread
 on
the subject appears to be the only record of Bush’s speech anywhere
online.

An
isolationist United States is destabilizing around the world,”
Bush said during the speech in what according to Rogin was a shot at
the sitting president. “We are becoming isolationist and that’s
dangerous for the sake of peace.”

For
those who don’t speak fluent neoconservative, “isolationist”
here means taking even one small step in any direction other than
continued military expansionism into every square inch of planet
Earth, and “We are becoming isolationist” here means “We
have hundreds of military bases circling the globe, our annual
military budget is steadily climbing toward the trillion-dollar mark,
and we are engaged in countless undeclared wars and regime change
interventions all around the world.”

George
W Bush takes a direct shot at Trump: “An isolationist United States
is destabilizing around the world. We are becoming isolationist and
that’s dangerous for the sake of peace.”

Josh
Rogin (@joshrogin) 
October
16, 2019

It
is unclear why Bush is choosing to present himself as a more peaceful
president than Trump given that by this point in his first term Bush
had launched not one but two full-scale ground invasion wars whose
effects continue to ravage the Middle East to this very day,
especially given the way both presidents appear to be in furious
agreement on foreign policy matters like Iran. But here we are.

From
a certain point of view it’s hard to say which is stranger: (A) a war
criminal with a blood-soaked legacy of mass murder, torture and
military expansionism telling Trump that he is endangering peace with
his “isolationism”, or (B) the claim that Trump is
“isolationist” at all. As we’ve 
discussed
previously
,
Trump’s so-called isolationism has thus far consisted of 
killing
tens of thousands of Venezuelans
 with
starvation sanctions in an attempt to effect regime change in 
the
most oil-rich nation on earth
,
advancing a regime change operation in Iran via 
starvation
sanctions
CIA
covert ops
,
and reckless 
military
escalations
, continuing
to 
facilitate
the Saudi-led slaughter in Yemen
 and
to 
sell
arms to Saudi Arabia
inflating the
already insanely bloated US military budget to enable 
more
worldwide military expansionism
,
greatly 
increasing the number
of bombs dropped per day
 from
the previous administration, killing 
record
numbers of civilians
 in
airstrikes for which he has 
reduced
military accountability
,
and of course advancing 
many,
many new cold war escalations
 against
the nuclear superpower Russia.

But
these bogus warnings about a dangerous, nonexistent threat of
isolationism are nothing new for Dubya. In 
his
farewell address to the nation
,
Bush said the following:

In
the face of threats from abroad, it can be tempting to seek comfort
by turning inward. But we must reject isolationism and its companion,
protectionism. Retreating behind our borders would only invite
danger. In the 21st century, security and prosperity at home depend
on the expansion of liberty abroad. If America does not lead the
cause of freedom, that cause will not be led.”

As
we 
discussed
recently
,
use of the pro-war buzzword “isolationism” has been
re-emerging from its post-Bush hibernation as a popular one-word
debunk of any opposition to continued US military expansionism in all
directions, and it is deceitful in at least three distinct ways.
Firstly, the way it is used consistently conflates isolationism with
non-interventionism, which 
are
two wildly different things
.
Secondly, none of the mainstream political figures who are
consistently tarred with the “isolationist” pejorative are
isolationists by any stretch of the imagination, or even proper
non-interventionists; they all support many interventionist positions
which actual non-interventionists object to. Thirdly, calling someone
who opposes endless warmongering an “isolationist” makes as
much sense as calling someone who opposes rape a man-hating prude;
opposing an intrinsically evil act is not the same as withdrawing
from the world.

The
Forever War Is So Normalized That Opposing It Is “Isolationism”

“Under
our current Orwellian doublespeak paradigm where forever war is the
new normal, the opposite of war is no longer peace, but
isolationism.” 
#war #peace #TulsiGabbardhttps://t.co/dLbW6O2bRV

Caitlin
Johnstone  (@caitoz) 
June
29, 2019

Nobody
actually believes that US foreign policy is under any threat of
anything remotely resembling isolationism. The real purpose of this
buzzword is to normalize the forever war and drag the Overton window
so far in the direction of ghoulish hawkishness that the opposite of
“war” is no longer “peace”, but “isolationism”.
By pulling this neat little trick, the propagandists of the
political/media class have successfully made endless war seem like a
perfectly normal thing to be happening and any small attempt to scale
it back look weird and freakish, when the truth is the exact
opposite. War is weird, freakish and horrific, and peace is of course
normal. This is the only healthy way to see things.

It
would actually be great if George W Bush could shut the fuck up
forever, ideally in a locked cell following a public war tribunal.
Following that, at the very least people should stop looking at him
as a cuddly wuddly teddy bear with whom it’s fun to 
share
a sporting arena suite
 or
piece
of hard candy
 or hang
award medals on
 for
his treatment of veterans. This mass murdering monster has
been 
growing
more and more popular
 with
Democrats lately just because he offers mild criticisms of Trump
sometimes, as have war pigs like 
Bill
Kristol and Max Boot
 and even
John Bolton
 for
the same reason, and it needs to stop. And in the name of a million
dead Iraqis, please don’t start consulting this man on matters of
peace.

Thanks
for reading! The best way to get around the internet censors and make
sure you see the stuff I publish is to subscribe to the mailing list
for my 
website,
which will get you an email notification for everything I publish. My
work is 
entirely
reader-supported
,
so if you enjoyed this piece please consider sharing it around,
liking me on 
Facebook,
following my antics on
 Twitter,
checking out my podcast on either 
YoutubesoundcloudApple
podcasts
 or Spotify,
following me on 
Steemit, throwing
some money into my hat on 
Patreon or Paypalpurchasing
some of my 
sweet
merchandise
, buying
my new book 
Rogue
Nation: Psychonautical Adventures With Caitlin Johnstone
,
or my previous book 
Woke:
A Field Guide for Utopia Preppers
.
For more info on who I am, where I stand, and what I’m trying to do
with this platform, 
click
here
.
Everyone, racist platforms excluded, 
has
my permission
 to
republish or use any part of this work (or anything else I’ve
written) in any way they like free of charge.

Bitcoin
donations:1Ac7PCQXoQoLA9Sh8fhAgiU3PHA2EX5Zm2

Caitlin
Johnstone
 |
October 18, 2019 at 1:26 am | Tags: 
george
w bush
IraniraqisolationismNIR
School of the Heart
peacewar |

Categories: ArticleNews |
URL: 
https://wp.me/p9tj6M-1Te

Grapperhaus (CDA minister Justitie en ‘Veiligheid’) wil Narcotica Unit tegen drugsmaffia…… Oef!!

Afgelopen donderdag het bericht op BNR (rond 8.36 u.) dat CDA leeghoofd Grapperhaus een Narcotica Unit wil formeren om topcriminelen als Taghi op te kunnen pakken…. Grapperhaus wil deze Unit opbouwen met 445 mensen, waaronder ‘toprechercheurs’, financieel specialisten en misdaadanalisten…….

De politie heeft laten weten (en was dus al op de hoogte van de plannen) dat er op korte termijn 100 ervaren rechercheurs en de andere genoemde specialisten worden vrijgemaakt, in de strijd tegen de zware georganiseerde misdaad……

De politie kan amper 20% van de misdaden oplossen, maar wil desondanks dat ervaren rechercheurs worden vrijgemaakt voor deze Narcotica Unit, die uiteindelijk moet uitgroeien tot een apart politieteam van 445 mensen…… (beter de heroprichting zijn van de Kinderpolitie…)

                      Afbeeldingsresultaat voor Afbeeldingsresultaat voor 'Does Weed Actually Make You A Better Or Worse Driver?'

De politie-inzet is nog steeds te veel ‘gefocust’ op het aanpakken van zelfs ‘cannabis kwekerijen’ (die heb je al met 10 planten als je Radio1, BNR en de politie moet geloven) terwijl zoals gezegd het oplossingspercentage van misdaden amper 20% is……

‘Drugsproblematiek’ los je op door drugs te legaliseren* en niet door het te verbieden, immers zo speel je de georganiseerde misdaad in de kaart en verlies je elke controle op de kwaliteit of zelfs de giftigheid van harddrugs als heroïne…….

Door ons gedoogbeleid dat in de 70er jaren van de vorige eeuw begon, hadden wij veel minder problemen met heroïne verslaafden enz., sterker nog in het buitenland zag men dit en men is hier uit verschillende buitenlanden geweest om te zien hoe onze aanpak werkte. Intussen wordt onder druk van het CDA, VVD, ChristenUnie, de SGP en de fascistische beweging PVV de aanpak van druggebruik steeds verder teruggeschaald naar het niveau van de 60er jaren van de vorige eeuw, terwijl in een aantal staten in de VS, in Canada en Uruguay, cannabis is gelegaliseerd…….

De strijd tegen drugs is precies zo zinloos als de drooglegging in de VS bijna 100 jaar geleden, i.p.v. minder gebruik van deze harddrug, werd er nog veel meer gedronken en was de staat een enorm kapitaal kwijt aan de bestrijding van deze harddrug…..

Daarover gesproken: in ons land overlijden gemiddeld 12 mensen per dag aan het langdurig gebruik van de harddrug alcohol (nog buiten doden die door dronken mensen worden gemaakt, hetzij met ruzies, dan wel door dronken automobilisten…)…. De alcoholmaffia houdt de opvolgende regeringen in de zak en zo mag er nog steeds reclame gemaakt worden voor alcohol…… Een paar jaar geleden gingen er 2 mensen dood na gebruik van paddo’s, jonge mensen die naast de paddo’s, de harddrug alcohol, psychofarmaca en cocaïne gebruikten….. Niet één van deze duidelijk zwaardere middelen werden verboden, nee VVD oppersufferd Opstelten verbood daarna de paddo’s….. Ofwel: Opstelten was een trouwe lobbyist voor de alcoholindustrie, die het liefst alle andere drugs verboden ziet……

Afbeeldingsresultaat voor 'Does Weed Actually Make You A Better Or Worse Driver?'

Overigens ook de farmaceutische maffia is tegen legalisering van cannabis, daar het tegen zoveel kwalen gebruikt kan worden…… (hetzelfde geldt voor paddo’s en MDMA)

        

Ongelofelijk dat men nu weer kapitalen wil gaan steken in de bestrijding van de drugscriminaliteit, terwijl deze heel simpel kan worden opgelost door legalisering van drugs (en dan bedoel ik niet alleen cannabis)……

De oorlog tegen drugs is niet te winnen, dat zou eindelijk eens moeten doordringen tot de verkaasde hersenen van politici en de top van de politie!!



* En dan bedoel ik niet dat je het in de supermarkt kan kopen, maar bij speciale punten van de overheid en onder controle van artsen, althans als het om harddrugs en niet om softdrugs als cannabis en paddo’s gaat, verbieden werkt eenvoudig niet!

Zie ook:

Drugsgebruikers moeten als de dealers strafrechtelijk vervolgd worden, aldus CDA en ChristenUnie

Grapperhaus (CDA minister Justitie en Veiligheid): dronken rijden wordt zwaarder gestraft

Lancet: cannabis helpt niet tegen depressies en andere psychische aandoeningen

Ferdinand Grapperhaus (CDA minister Justitie) gaat drugsoverlast aanpakken Oei!!

Waarom is de farmaceutische maffia tegen cannabis?

Experts verwijzen claim van lijkschouwer over ‘THC dode’ naar het rijk der fabelen

Blokhuis (CU staatssecretaris Volksgezondheid) gaat xtc en niet bestaande designerdrugs te lijf… Oei, als dat maar goed gaat…..‘ 

Paddo’s en MDMA: verboden geneeskrachtige softdrugs!

Niet cannabis maar alcohol is de opstap naar andere drugs

Gert-Jan Segers alleen voor alcoholgebruik, dat eist immers maar 12 doden per dag……‘ (Segers is partijcollega van Blokhuis)

Nieuwe leugens over cannabis gebruik >> psychose opwekkend

Cannabis vs. verslavende medicatie >> Tulsi Gabbard (pres.kandidaat Hawaï) wil de grote farmaceuten straffen i.p.v. marihuana gebruikers

Where Presidential Candidate Tulsi Gabbard Stands On Marijuana

Marijuana and Driving: A Review of the Scientific Evidence‘ (cannabis gebruikers zijn de betere chauffeurs op de weg!)

Stoned drivers are a lot safer than drunk ones, new federal data show

Does Weed Actually Make You A Better Or Worse Driver?

FDA Is Exploring ‘Alternative Approaches’ To CBD Regulation,Commissioner Says

Madeleine van Toorenburg wil alle koffieshops sluiten……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Gert-Jan Segers tegen legale wietteelt, zoals bepleit met universitair onderzoek………

Gert-Jan Segers wil alleen de harddrug alcohol in Nederland zien, omdat daar geen problemen meer mee zijn…..ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Gert-Jan Segers in het cannabishol van de duivel

Corruptie op het hoogste niveau >> Coca Cola sponsort Roemeense wens tot voorzitterschap van de Europese Unie‘ (en zie de labels in dat bericht voor meer bevoordeling van bedrijven, lobbyisme en andere vormen van corruptie)

Oxycodon: Bruno Bruins (VVD) schiet in hysterische navolging van de VS een enorme bok……

XTC legalisering: niet als het aan de Amsterdamse hoofdofficier van Justitie Zandee ligt

Rutte houdt in Canada een onzin verhaal over cannabis en zet Nederland alweer voor schut

Grapperhaus (CDA min. Justitie) vindt het beschamend dat criminelen vorig jaar voor 19 miljard omzetten in drugshandel….. OEI!!!

Recherche komt 2.000 man tekort en Nederland is narcostaat schreeuwen de reguliere media

No, Bernie Sanders Tells Jeff Sessions, Marijuana Is Not the Same as Heroin‘ Common Dreams 4 januari jl.  In de VS voltrekt zich een kleine ramp, veel mensen zijn verslaafd geraakt aan pijnmedicatie, door deze medicatie verstrekking te beperken en door gewenning, hebben velen hun toevlucht gezocht tot heroïne…. ‘Gelukkig’ heeft de illegale oorlog van de VS en NAVO tegen de Taliban in Afghanistan (waar ook Sessions groot voorstander van was) ervoor gezorgd dat er nooit eerder zoveel papaver werd geoogst in dat land als de laatste jaren, papaver je weet wel, de grondstof voor heroïne…….. (tekst uit eerder bericht)

Jeff Sessions Coming for Nation’s Legalized Marijuana

Jeff Sessions just doesn’t like marihuhuhuana……….

Arno Rutte (VVD 2de Kamer): wil meer drugscontroles op de Nederlandse wegen, terwijl er amper op de harddrug alcohol wordt gecontroleerd……….‘ (zie de voorgaande links: de gebruikers van cannabis zijn betere chauffeurs. Kijk dat hoort de alcoholmaffia niet graag en bestookt daarom de politiek met verzoeken cannabis geheel te verbieden, zoals o.a. CDA ‘lobbypolitici’ als Toorenburg voor die maffia eisen)

Nationale Politie geeft harddrug alcohol weg…………

PS: weet niet of het nog gebeurt, maar het CDA gaf in het verleden flessen van de harddrug wijn weg, inclusief eigen etiket……. (reken maar tegen een zacht prijsje geleverd door de alcohol maffia)

Afghanistan: VS en Afghaans leger bombarderen bruiloftsstoet: 40 burgers vermoord

In een
week tijd hebben het leger van de VS en dat van Afghanistan 70
burgers vermoord, bij de eerste aanval werden 30 landarbeiders
vermoord
* en bij de tweede aanval afgelopen zondag een
bruiloftsstoet waarbij 40 burgers omkwamen, waaronder uiteraard en zoals gewoonlijk vrouwen en
kinderen…….

De VS en
de ‘Afghaanse regering’ houden zich van de domme en stellen dat een
wapendepot van de Taliban werd aangevallen…..

Intussen
vragen dorpsoudsten aan de VS en de ‘regering’ in Kabul hen niet als
doel te nemen als er Taliban, of andere strijders in hun dorpen
verblijven. Eén van hen stelt dat men niets kan ondernemen tegen
Taliban strijders of strijders uit het buitenland……. Het voorgaande geeft aan hoe
bang de burgers van Afghanistan zijn voor de bombardementen van de VS
en het Afghaanse leger……. Al zal dit vrees ik weinig veranderen aan het optreden van de VS, immers eerder bombardeerde de VS een Artsen zonder Grenzen ziekenhuis en dat een uur lang, de tijd waarin meermaals vanuit het ziekenhuis werd verzocht te stoppen met het bombardement, daar er burgers werden getroffen…..**  Overigens vragen dorpsbewoners
hetzelfde aan de Taliban, daar zij immers altijd het slachtoffer zijn
van oorlogshandelingen……..

Eén en
ander geeft ten overvloede aan dat de VS en alle andere westerse
militairen op moeten krassen uit Afghanistan, de oorlog duurt nu al
18 jaar en er is geen zicht op een eind aan deze ellende, een oorlog
die in feite ook nog eens illegaal werd begonnen door de VS………

Over het
werkelijke aantal doden door de oorlogshandelingen is moeilijk iets te zeggen, maar volgens
deskundigen moeten dat er rond de 500.000 zijn en niet enkele
tienduizenden zoals westerse media en politici keer op keer laten
weten…… 

De opiumproductie lag op de reet toen de VS
Afghanistan binnenviel, na 18 jaar is de opiumproductie groter dan
ooit, met dank aan de VS……

Wedding
Party Bombing: US Forces Have Massacred 70 Afghan Civilians in 1 Week

Afghan villagers sit on the back of a vehicle carrying dead bodies to a hospital following an airstrike, in Lashkar Gah the capital of Helmand province on September 23, 2019.

Afghan villagers sit on the back of a vehicle carrying dead bodies to a hospital following an airstrike, in Lashkar Gah the capital of Helmand province on September 23, 2019. Afghanistan is investigating reports that 40 civilians, including children, were killed in an airstrike during a wedding celebration in southern Helmand province, officials said on September 23. (Photo: Noor Mohammad/AFP/Getty Images)

September
23, 2019 at 2:38 pm

Written
by 
Andrea
Germanos

(CD
Dozens of Afghan civilians are dead, local officials said Monday,
following operations carried out late Sunday by U.S. and Afghan
forces targeting al Qaida fighters
.

The
incident in the southern province of Helmand, which came just days
after a U.S. drone strike 
killed at
least 30 farm workers in eastern Nangarhar province, highlights
the 
fragile situation for
civilians as the U.S. 
enters its
19th year of war in Afghanistan.

Details
on exactly how many people were killed and who was responsible for
the Sunday attacks remain unclear, a fact attributed at least in part
to the area being under Taliban control. The U.S. has blamed the
“majority of the deaths” on al Qaida. U.S. and Afghan officials
say they’re investigating.

The
New York Times
 reported:

Omar
Zwak, a spokesman for the Helmand governor, said an undetermined
number of civilians were killed after an explosion at an insurgent
weapons depot that had been targeted by government forces late
Sunday. But Haji Attaullah Afghan, head of the provincial council in
Helmand, said a two-vehicle wedding convoy was fired upon by military
helicopters, and that civilians were killed in both vehicles.

According
to provincial council member Abdul Majid Akhundzada, at least 40
civilians, including many women and children, were killed, 
CBS
News
 reported.

Josh
Jacques, a spokesman for U.S. Forces-Afghanistan 
told Stars
and Stripes
 that
“we did conduct targeted precision strikes against barricaded
terrorists firing on Afghan and U.S. forces,” and said the
operation was to target militants presenting “an imminent threat.”

The
locals are trapped in a war between the Taliban and the U.S. and
Afghan forces,” one local resident told 
CBS
News
.
“We told the Taliban, ‘don’t settle foreign militants near our
houses,’ we told the Afghan government, ‘don’t target us if
militants live in the middle of our houses, that is not our wish or
our fault. We can’t stop anyone. Don’t kill us.’”

Such
pleas follow evidence that civilians have good reason to be fearful
of violence.

The Times noted
that “[v]iolence has surged in Afghanistan since months of peace
negotiations between the United States and the Taliban were aborted
on Sept. 7.”

And,
earlier this year, the United Nations 
said that
U.S.-backed forces killed more Afghan civilians than the Taliban and
other armed anti-government groups did in the first three months of
2019.

By Andrea
Germanos
 / Creative
Commons
 / Common
Dreams
 / Report
a typo

====================================

*  Zie: ‘VS wist al een paar weken dat zich op een later te bombarderen doel in Afghanistan (veel) burgers bevonden

** Zie:

VS bombardeerde het Artsen zonder Grenzen ziekenhuis in Kunduz niet per ongeluk………. Ofwel: VS terreur op grote schaal, over een lange periode!!‘ 


Artsen zonder Grenzen ziekenhuis: tijdens bombardement werden vluchtenden vanaf relatief korte afstand beschoten……. Vergissing??‘ 

VS ramt ditmaal hek van gebombardeerd ziekenhuis‘ 

Zie voorts:

BBC met uiterst hypocriete anti-Taliban propaganda

De Bundeswehr massamoord op 142 Afghanen >> 4 september 2009

9/11 voorkennis verzwegen in officiële rapporten‘ (deze link daar de VS de oorlog begon vanwege 9/11; zie ook de andere links in dat bericht over 9/11)

Afghanistan, westerse terreur: in juli 1.400 burgerslachtoffers

Meerderheid van burgerslachtoffers Afghanistan vermoord door de westerse coalitie en het Afghaanse leger

Internationaal Strafhof (ICC) stopt na bedreigingen met onderzoek naar VS oorlogsmisdaden…..

Uruzgan: VS vernietigt militaire basis van bevriend Afghaanse leger in precisie bombardement

Madeline Albright ‘gegrild’ over illegale interventies en sancties van de VS

ICC rechter Flügge stapt op vanwege zware dreigementen uit de VS

NAVO, het grootste militaire verbond maakt zich schuldig aan grootschalige terreur i.p.v. de vrede te bewaren

Afghanistan: VS gaat terreur vergroten

VS gaf sinds 2001 meer dan 5,9 biljoen dollar uit aan oorlogen, ofwel: $ 5,933.000.000.000…….

       

VS standrechtelijke executies: voor de zoveelste keer niet-verdachten slachtoffer drone-aanval >> 15 Afghaanse politieagenten vermoord….

Afghaanse oorlog in het 17de jaar: Taliban nu sterker dan eerder sinds de VS de oorlog van 2001 begon

Ten Broeke (VVD) steunt beslissing Trump de illegale oorlog in Afghanistan te laten voortduren en zo meer terreur te creëren……..

Afghanistan: de VS stelt de papaverteelt veilig voor de komende jaren………..

VS test grootste niet-nucleaire bom in testgebied….. Afghanistan!!‘ (o.a. Afghanistan is een testgebied voor de wapenfabrikanten en daaronder versta ik ook de fabrikanten van rollend, varend en vliegend oorlogstuig)

Military-Industrial Complex Stock Prices Surge After Trump’s Afghan War Speech

Luchtmacht VS gooide in augustus meer dan 500 bommen op Afghanistan……….

Trump gaat oorlog in Afghanistan winnen…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

6 Reasons Why Trump’s Afghanistan “Policy” Is Not a Deep State Plot

14 Times Trump Warned Against Doing What He Just Did in Afghanistan

Meer voorbeelden van VS terreur op grote schaal:

VS vermoordde meer dan 20 miljoen mensen sinds het einde van WOII……..‘ (tot het jaar 2000, deze eeuw zijn daar al meer dan 2,5 miljoen dodelijke slachtoffers aan toegevoegd…..)

VS buitenlandbeleid sinds WOII: een lange lijst van staatsgrepen en oorlogen……….

List of wars involving the United States

VS: openlijke militaire oefening met terreurgroep in Syrië……

Bang voor Amerika

NAVO gaat VS helpen in Zuid-Amerika terreur uit te oefenen: Colombia lid van de NAVO………

VS commando’s vechten o.a. in Midden- en Zuid-Amerika, aldus het VS ministerie van oorlog………

VS heeft Rusland al 3 keer met oorlog gedreigd, de laatste 2 keer in de afgelopen 1,5 week……‘ (bericht van 5 oktober 2018)

VS wist al een paar weken dat zich op een later te bombarderen doel in Afghanistan (veel) burgers bevonden

De
moorden die de VS pleegt met drones zijn zoals het woord moord al
aangeeft volkomen illegaal. Verdachten hebben recht op een proces en
die ga je niet afknallen als je ze ziet, althans niet door een beetje
beschaafd land en dat beste bezoeker is de VS dan ook al lang niet meer……

Bij die
drone aanvallen is telkens weer meer dan 90% van de slachtoffers niet
eens verdacht, dus veel vrouwen en nog meer kinderen…..

Bij de
drone aanval van afgelopen woensdag in de provincie Nangarhar werden 30 boeren vermoord en
werden en er 40 verwond…..

De
dorpsoudsten van het gebied waar de drone aanval plaatsvond, hebben op 7 september jl. de gouverneur van het bewuste
gebied gewaarschuwd dat er 200 landbouwarbeiders zouden komen om te helpen bij
de oogst van pijnboompitten….. De VS zou op de hoogte zijn gebracht van dit feit, echter het commandocentrum van de VS heeft blijkbaar schijt aan dit soort waarschuwingen……. (zoals bij de beschieting van een Artsen zonder Grenzen ziekenhuis, dat een uur lang werd beschoten vanuit de lucht, waar men herhaaldelijk het VS commandocentrum belde om te vertellen dat men moest stoppen, daar het om een ziekenhuis ging…….*)

Beste
bezoeker, het zoveelste totaal overbodige bewijs dat het westen op
moet rotten uit Afghanistan, we hebben daar niets te zoeken, er is 1
grote agressor op de wereld en die moet eindelijk eens ingetoomd
worden >> de VS….. Als deze terreurentiteit zich eindelijk
eens helemaal terugtrekt op haar eigen grondgebied kan de wereld weer
ademhalen en hoeven mensen in Afghanistan niet langer bang te zijn
dat ze slachtoffer kunnen worden van de VS, bijvoorbeeld tijdens begrafenissen of bruiloften dan wel tijdens een verblijf in, of een bezoek aan een ziekenhuis, moorden begaan door militairen van dat psychopathisch gewelddadig zieke land!! 

Eén ding is zeker, jonge nabestaanden van dit soort massamoorden door de VS of één van haar NAVO partners, zullen makkelijk te rekruteren zijn door terreurorganisaties als IS en Al Qaida……

Vergeet voorts niet dat op het moment dat de VS illegaal een oorlog begon tegen Afghanistan, de opiumteelt op de reet lag en na 18 jaar VS [met hulp van andere NAVO-lidstaten] oorlogsvoering is de opiumteelt groter dan ooit……

Officials
Knew Civilians Were in Area of US Drone Strike That Killed 30 Farmers

A man walks by U.S. drone graffiti painted on a wall during a campaign against drones in Yemen on May 31, 2018 in Sana'a, Yemen.

A
man walks by U.S. drone graffiti painted on a wall during a campaign
against drones in Yemen on May 31, 2018 in Sana’a, Yemen. (Photo:
Mohammed Hamoud/Getty Images)

September
20, 2019 at 9:41 am

Written
by 
Eoin
Higgins

(CD) — Afghan
officials knew for over a week that civilians were in the area bombed
by a U.S. drone strike on Wednesday, raising more questions about the
attack that killed 30 farmers and wounded 40 more.

My
son and his friends were killed by the Americans,” village chief
Malak Khaiyali Khan 
told Reuters.
“How could they do this to us?”

On
Thursday, 
Common
Dreams
 reported on
the strike, which was decribed as a “total massacre”
by journalist Emran Feroz.

According
to 
Reuters,
village elders from the Wazir Tangi area of Nangarhar province
on September 7 sent a letter to the region’s governor alerting him
to the fact they planned to have as many as 200 laborers picking pine
nuts.

The
letter, seen by Reuters and dated Sept. 7, was sent in an effort to
help protect laborers from getting caught in clashes between
U.S.-backed Afghan forces and Islamic State fighters in the
mountainous terrain largely controlled by the jihadists.

Twelve
days later, a drone strike hit a camp of workers.

We
had huddled together around small bonfires and we were discussing the
security situation in our villages, but suddenly everything changed,”
said survivor Akram Sultan. “There was destruction everywhere.”

Reuters Top News

@Reuters

Letter detailing civilian presence failed to prevent deadly Afghan drone strike https://www.reuters.com/article/us-afghanistan-attack-drones-letter-idUSKBN1W431P?utm_campaign=trueAnthem%3A+Trending+Content&utm_content=5d846c7043e1f200011937f6&utm_medium=trueAnthem&utm_source=twitter 

View image on Twitter

As
fallout from the attack continued to reverberate around the eastern
province, U.S. politicians and progressives condemned the strike.

This
is just one of the horrors of endless war,” 
tweeted Sen.
Bernie Sanders (I-Vt.), a candidate for the Democratic party’s 2020
presidential nomination.

Attacks
like the drone strike lead to more extreme radicalization and
opportunities for groups like ISIS and the Taliban to recruit angry
victims of U.S. aggression, 
said Young
Turks
 commentator
Hasan Piker.

We
are destroying these countries,” Piker said, “and the only people
with the infrastructure to fight back are extremist groups who take
advantage of the destabilization.”

By Eoin
Higgins
 / Creative
Commons
 / Common
Dreams
 / Report
a typo

=======================================

*  Zie: VS bombardeerde het Artsen zonder Grenzen ziekenhuis in Kunduz niet per ongeluk………. Ofwel: VS terreur op grote schaal, over een lange periode!!‘ en: 

Artsen zonder Grenzen ziekenhuis: tijdens bombardement werden vluchtenden vanaf relatief korte afstand beschoten……. Vergissing?? en: ‘VS ramt ditmaal hek van gebombardeerd ziekenhuis‘                                                                     

Zie ook:

VS vermoordde in Afghanistan weer 15 burgers waaronder 3 vrouwen en 3 kinderen…….‘ 

Moordenaar van Soleimani komt om bij neerhalen van VS spionage vliegtuig in Afghanistan

Afghanistan: VS en Afghaans leger bombarderen bruiloftsstoet: 40 burgers vermoord

BBC met uiterst hypocriete anti-Taliban propaganda

De Bundeswehr massamoord op 142 Afghanen >> 4 september 2009

Afghanistan, westerse terreur: in juli 1.400 burgerslachtoffers

Meerderheid van burgerslachtoffers Afghanistan vermoord door de westerse coalitie en het Afghaanse leger

Internationaal Strafhof (ICC) stopt na bedreigingen met onderzoek naar VS oorlogsmisdaden…..

Uruzgan: VS vernietigt militaire basis van bevriend Afghaanse leger in precisie bombardement

Madeline Albright ‘gegrild’ over illegale interventies en sancties van de VS

ICC rechter Flügge stapt op vanwege zware dreigementen uit de VS

NAVO, het grootste militaire verbond maakt zich schuldig aan grootschalige terreur i.p.v. de vrede te bewaren

Afghanistan: VS gaat terreur vergroten

VS gaf sinds 2001 meer dan 5,9 biljoen dollar uit aan oorlogen, ofwel: $ 5,933.000.000.000…….

       

VS standrechtelijke executies: voor de zoveelste keer niet-verdachten slachtoffer drone-aanval >> 15 Afghaanse politieagenten vermoord….

Afghaanse oorlog in het 17de jaar: Taliban nu sterker dan eerder sinds de VS de oorlog van 2001 begon

Ten Broeke (VVD) steunt beslissing Trump de illegale oorlog in Afghanistan te laten voortduren en zo meer terreur te creëren……..

Afghanistan: de VS stelt de papaverteelt veilig voor de komende jaren………..

VS test grootste niet-nucleaire bom in testgebied….. Afghanistan!!‘ (o.a. Afghanistan is een testgebied voor de wapenfabrikanten en daaronder versta ik ook de fabrikanten van rollend, varend en vliegend oorlogstuig)

Military-Industrial Complex Stock Prices Surge After Trump’s Afghan War Speech

Luchtmacht VS gooide in augustus meer dan 500 bommen op Afghanistan……….

Trump gaat oorlog in Afghanistan winnen…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

6 Reasons Why Trump’s Afghanistan “Policy” Is Not a Deep State Plot

14 Times Trump Warned Against Doing What He Just Did in Afghanistan

Meer voorbeelden van VS terreur op grote schaal:

VS vermoordde meer dan 20 miljoen mensen sinds het einde van WOII……..‘ (tot het jaar 2000, deze eeuw zijn daar al meer dan 2,5 miljoen dodelijke slachtoffers aan toegevoegd…..)

VS buitenlandbeleid sinds WOII: een lange lijst van staatsgrepen en oorlogen……….

List of wars involving the United States

VS: openlijke militaire oefening met terreurgroep in Syrië……

Bang voor Amerika

NAVO gaat VS helpen in Zuid-Amerika terreur uit te oefenen: Colombia lid van de NAVO………

VS commando’s vechten o.a. in Midden- en Zuid-Amerika, aldus het VS ministerie van oorlog………

VS heeft Rusland al 3 keer met oorlog gedreigd, de laatste 2 keer in de afgelopen 1,5 week……‘ (bericht van 5 oktober 2018)

Beste bezoeker, dit was het voor deze dag, morgen meer berichten. Maak er als het enigszins mogelijk is een mooie dag van.

9/11 voorkennis verzwegen in officiële rapporten

Tijdens en vlak na de
Twin Towers aanslagen, werden een aantal Israëlische mannen
gearresteerd die feestvierden met de WTC ramp op de achtergrond. Het
was duidelijk dat ze feestvierden n.a.v. de aanvallen op de Twin
Towers….. Volgens eigen zeggen waren zij Mossad agenten die werden
uitgezonden om de vernieling van het WTC te filmen, zo verklaarden ze
later op de Israëlische tv…… Zonder enig onderzoek werden de
mannen vrijgelaten en mochten ze zelfs terugreizen naar Israël…….

Paul
Craig Roberts, de schrijver van het 
Information Clearing House artikel dat hieronder is opgenomen, schrijft verder over de ‘daders’
en haalt intussen al bekende zaken aan, als dat deze daders
onmogelijk de vliegtuigen in de Twin Towers kunnen hebben gevlogen,
een zaak die zelfs geroutineerde piloten naar eigen zeggen niet
kunnen (de daders zouden een paar vlieglessen hebben gehad in kleine
vliegtuigjes). Het is dan ook duidelijk dat de zogenaamde daders
werden begeleid door of geheime diensten van de VS en/of Israël, dit
om de false flag operatie, die 9/11 was, te verhullen…. Overigens werden de vliegtuigen volgens een aantal deskundigen op afstand bediend….

Ook
genoemd door Roberts de aanval op het Pentagon, daar moeten diverse
camera’s beelden hebben opgenomen van wat er werkelijk gebeurde, deze beelden
worden al 18 jaar lang door de FBI afgeschermd voor het publiek en de
politiek. Iedereen met meer dan 2 hersencellen kan zien dat er nooit
een vliegtuig in het Pentagon kan zijn gevlogen, daarvoor was de
schade veel te gering (en dat is nog maar 1 van de redenen die
aangeven dat het geen vliegtuig kan zijn geweest, maar waarschijnlijk
een raket van de VS…..)

Nog een
vreemde zaak, de telefoontjes uit het vliegtuig dat in
Pennsylvania zou zijn neergestort: in die tijd was het nog
onmogelijk om met een mobiele telefoon vanuit een vliegtuig te bellen met het
thuisfront…

Roberts betoogt terecht dat wanneer een handjevol terroristen de VS zo hebben kunnen misleiden (als men het publiek wil doen geloven), Rusland zelfs al ten tijde van de Sovjet-Unie de VS en West-Europa zonder veel moeite kon hebben weggevaagd……

Zoals dik is bewezen sinds 11 september 2001 is het neerhalen van de Twin Towers middels vliegtuigen een onmogelijke zaak, daarnaast hebben deskundigen de resten van heftige springstoffen teruggevonden in de puinhopen van 9/11…… 

Hoeveel bewijs heb je nog nodig om in te zien dat 9/11 een door de VS overheid gecontroleerde aanslag was…… Roberts noemt nog een aantal zaken, die duidelijk maken dat 9/11 een door de VS (waarschijnlijk met hulp van Israël) opgezette zaak is….. Bush en Cheney zouden hebben geweigerd te getuigen voor de 9/11 commissie…… De leidende figuren van deze commissie stellen zelfs dat ze tot bepaalde zaken geen toegang hadden, dat men werd voorgelogen en dat het de opzet was dat de commissie zou falen……

Het gaat zelfs zover dat de VS overheid zelf de leugen heeft gelanceerd dat de gebouwen door een kernwapen dan wel een gericht-energiewapen (o.a. laser en deeltjesstralen) werden neergehaald om degenen die niet geloven in de officiële lezing in een belachelijk daglicht te stellen en daarmee de aandacht af te leiden van de werkelijke reden van instorting van de gebouwen…… 

Lees het
volgende artikel en zegt het voort! De aanslagen zijn nu 18 jaar
geleden, daarbij kwamen volgens zeggen 3.000 mensen om het leven,
als reactie daarop heeft de VS alleen in Irak al meer dan 1,5 miljoen
mensen vermoord (met hulp van andere NAVO-lidstaten), in Afghanistan
zouden dit er rond de 500.000 zijn (al houdt het westen veel lagere
aantallen aan….). Als reactie daarop hebben we ‘islamterreur’ op de
straten van Europa en zijn er enorme vluchtelingenstromen
opgang gekomen, voorts zijn onze privacyrechten zo goed als helemaal
uitgekleed (al is dat laatste ook de duidelijke opzet van de 9/11
aanvallen, zie de bevoegdheden en de enorme geldstromen die de geheime diensten erbij kregen na 9/11…..)

Some
of the Many Things Most Americans Never Heard About 9/11

By
Paul Craig Roberts

September
14, 2019 “
Information
Clearing House

– The “Dancing Israelis” who turned out to be Israeli Mossad
agents caught filming and celebrating the destruction of the twin
towers. Arrested by police and released without investigation, they
were not mentioned in the 911 Commission Report.  Later on
Israeli TV they said they were sent to New York to film the
destruction of the twin towers.  Allegedly, there was no
advance warning of the event, but obviously the Israelis knew.  


The
alleged fundamentalist orthodox fanatical Muslims who were prepared
to die to be martyrs, but who drank, drugged, and lived with
strippers and prostitutes in Florida. They were the patsies paraded
through flight schools and left a highly visible public record.  They
all flunked out and could not even fly small planes, but performed
miraculous flight feats in their attacks on the WTC towers and
Pentagon that military and civilian airline pilots say are beyond
their own skills.  These Saudi Arabians were being operated
by US or Israeli intelligence to create a record to serve as a
parallel patsy operation that could be used to cover up the false
flag attack.


Numerous
video cameras recorded whatever exploded at the Pentagon, but the FBI
has refused to release them for 18 years. Clearly, the videos do not
support the official story.


About
half of the alleged hijackers have been found alive and well and deny
that they had ever left their countries.  


In
2001 no cell phone calls were possible from aircraft at the altitudes
from which calls were reported. 


The
airliners that allegedly hit the twin towers were flimsy compared to
the steel and concrete of the towers.  The airliners would
have smashed against the structure and fallen to the street below.


Pre-knowledge
of 9/11 was widespread.  The stocks of the two allegedly
hijacked airlines were sold short prior to the event, resulting in
large profits when the stocks fell in response to the hijackings. The
short-sellers were swept under the carpet and not investigated.

FBI
director Robert Mueller was instrumental in covering up for the false
official story of 9/11, a story that has zero evidence in its behalf.

If
a handful of young men with no intelligence service or government
support can defeat the entire national security state of the United
States and all of its NATO and Israeli allies and successfully attack
with devastating results both New York and the Pentagon itself—the
very symbol of American military supremacy—the Soviet Union could
have wiped out the US and all of Europe without detection.  Don’t
you wonder how we survived the Soviet Union when the “Great
American Superpower” was so easily defeated by a handful of young
Saudi Arabians?


Four
hijacked airliners are alleged hijacked, all at airports served by an
Israeli security company. 

All four airliners allegedly crash.  Two
into the WTC towers, one into a field in Pennsylvania, and one into
the Pentagon.  Yet no airliner debris exists.  The
Pentagon’s lawn is not even scratched.

The
President of the United States refuses to testify before the 9/11
Commission unless he is accompanied by his handler, Vice President
Cheney.  Both refuse to testify under oath. The 9/11
Commission is oh-so-respectful to the distinguished president and
vice president.


One
member of the 9/11 Commission, a US Senator, resigned from the
Commission, saying that “the fix is in.”  After the
Commission report was issued, the Commission chairman, vice chairman,
and legal counsel wrote books in which they said that information was
withheld from the Commission, that the Commission was lied to and
considered referring the false testimony to the Justice (sic)
Department for prosecution, and that “the Commission was set up to
fail.”  And not a peep from the controlled pressitute
media whose only function is to deliver the controlled explanations
that the ruling oligarchs want planted into Americans’ minds.


Tenants
of the WTC buildings reported constant noises, floors sealed off,
service disruptions and that the excuse was the installation of fiber
optic cable. If the buildings faced condemnation as reported because
of asbestos fireproofing, who would go to the expense of installing
fiber optic cable to upgrade the Internet capability of condemned
buildings?


Scientists
have found reacted and unreacted nano-thermite and other elements
used in controlled demolition.  They have proved the
existence of these elements.  They have samples from the
WTC dust left which they have offered to scientists and governments
for testing in order to prove or disprove their own findings.  No
takers.


Instead,
we have the appearance of nonsensical claims that the WTC buildings
were brought down by a directed energy weapon and by nuclear
bombs.  These are preposterous allegations, the purpose of
which is the deliberate creation of disinformation in order to focus
attention away from the false official story and bury it in
disagreements about what caused the buildings to fail.

I
have checked with weapons specialists who are critics of US
government foreign policy and who monitor every development in weapon
systems in the US and Russia. This is what they tell me:  “I
can confidently state that no direct energy weapon, capable of
demolishing such a structure at the Twin Towers, existed in 2001, nor
does it exist today.”


Another
reported that there are lab tests of directed energy in Russia but no
deployed weapon. He suggested that people who believe in this fantasy
story should explain the safe source of high energy that the alleged
weapon used, and how it was moved on site and removed without
detection.  Moreover, a directed energy burst would show on
detectors which monitor the electromagnetic spectrum.  No
such evidence exists. Since no such weapon has ever been tested to
bring down skyscrapers, why would the government take the risk of
using such a weapon for the first time in a public scenario where who
knows what could go wrong and explanations would have to be
given?  And why reveal to foreign powers the existence of
such a weapon?  Controlled demolition is an old and
familiar technology that works.  And it did.

I
could go on and on.  


As
I wrote in a previous column, when Americans fell for the 9/11
deception, they lost their country, and peoples in seven countries
lost their lives, limbs, and families.


Dr.
Paul Craig Roberts was Assistant Secretary of the Treasury for
Economic Policy and associate editor of the Wall Street Journal. He
was columnist for Business Week, Scripps Howard News Service, and
Creators Syndicate. He has had many university appointments. His
internet columns have attracted a worldwide following. Roberts’
latest books are 
The
Failure of Laissez Faire Capitalism and Economic Dissolution of the
West
How
America Was Lost
,
and 
The
Neoconservative Threat to World Order
.

=======================================

Zie ook:

9/11 en de voorkennis van de aanslagen in de VS

9/11: New Yorkse brandweercommandanten vragen een nieuw onderzoek naar de aanslagen op het het WTC in 2001

9/11 No Question, It Was Controlled Demolition

9/11: de teller voor het aantal door VS/NAVO gedode mensen staat intussen op meer dan 2,5 miljoen

SPECIAL REPORT – More Censored 9/11 History

First The Explosion And Then The “Planes”

9/11 “The Palestinians cheered” hoax

9/11 Wiring The Buildings

MIKE PENCE – FAKE ANTHRAX VICTIM?:

THE CIA-VISA FRAUD THAT PRECEDED 9/11 (5 min.):

Zie verder over Irak: Misvormde kinderen in Irak door gebruik van verarmd uranium in VS munitie (en zie de andere links in dat bericht naar de oorlog in Irak)

9/11: de teller voor het aantal door VS/NAVO gedode mensen staat intussen op meer dan 2,5 miljoen

Vandaag is het 18 jaar geleden dat o.a. de Twin Towers het doel zouden zijn geweest van een terreuraanval, waarbij volgens de autoriteiten 3.000 mensen om het leven kwamen……

Sinds die aanvallen, die in de VS vooral de politiek, het militair-industrieel complex, de geheime diensten en de politie (ofwel deep state) erg goed uitkwamen, is het aantal door de VS met haar oorlogshond de NAVO vermoorde mensen in het Midden-Oosten (inclusief Afghanistan en Libië) de 2,5 miljoen fiks overstegen…… Het voorgaande in illegale oorlogen, standrechtelijke executies (een misdaad tegen de menselijkheid, waarbij meer dan 90% van de slachtoffers niet eens werd verdacht…) en geheime militaire acties onder regie van de CIA, ofwel VS terreur op enorme schaal…….

Door deze VS/NAVO terreur zijn hele stromen vluchtelingen op gang gekomen en hebben we te maken met (door het westen gekweekte) terreur op de straten van Europa…….

Terwijl van het recht op privacy vrijwel niets meer over is en onze vrijheid is verworden tot een farce, precies wat de door de VS terreur gecreëerde islamitische terreurgroepen voor elkaar wilden krijgen…… Waar een aantal terreurgroepen zelfs door de VS werden (en worden) gesteund met wapens, munitie, rollend oorlogstuig en militaire training, groepen als IS en Al Qaida…….

Ondertussen heeft de VS onder toezicht en zelfs met eigen handelen gevangenen gemarteld, ontvoerd en gegijzeld……. In Guantanamo Bay zitten nog steeds velen gevangen die nooit een proces hebben gehad, mensen die op grond van vreselijke martelingen al een enorm aantal jaren vastzitten……

‘Lang leve 9/11…….’

Zie ook:

9/11 voorkennis verzwegen in officiële rapporten

9/11 en de voorkennis van de aanslagen in de VS

9/11: New Yorkse brandweercommandanten vragen een nieuw onderzoek naar de aanslagen op het het WTC in 2001

SPECIAL REPORT – More Censored 9/11 History

First The Explosion And Then The “Planes”

9/11 “The Palestinians cheered” hoax

9/11 Wiring The Buildings

En zie verder:

Misvormde kinderen in Irak door gebruik van verarmd uranium in VS munitie‘ (en zie de links in dat bericht over de illegale oorlog van de VS en andere NAVO-lidstaten tegen Irak)

Voor meer berichten over 9/11 klik op het label 911, direct onder dit bericht.

BBC met uiterst hypocriete anti-Taliban propaganda

Hoorde zondag 1 september jl. op BBC World Service radio het programma ‘From Our Own Correspondent’ in de herhaling. Onderwerp Afghanistan, waar de correspondent van dienst, Secunder Kermani, vooral de Taliban afschilderde als een kwaadaardige groep die het land in haar greep hield totdat de VS, met de NAVO in haar kielzog, het land ‘bevrijdde….’

Een voorbeeld voor de gruwelijke Taliban overheersing was volgens Kermani de foto van een vrouw die middels een pistoolschot in het openbaar werd geëxecuteerd……

Niet één woord van Kermani over de enorme terreur die door de VS en de andere NAVO-lidstaten (onder militair opperbevel van de VS) over Afghanistan werd uitgestort, een oorlog die volgens Wikipedia 14.000 à 34.000 burgers het leven heeft gekost…… Je kan er donder opzeggen dat het aantal burgerdoden minstens op 50.000 moet liggen….. Waar anderen het totale aantal doden sinds 2001 op een half miljoen mensen schatten….. (moeilijk na te gaan, daar doden binnen 24 uur begraven moeten worden en dat veelal in gebieden waar het westen geen macht en dus ook geen toezicht kan uitoefenen)

Afbeeldingsresultaat voor ziekenhuis mSF gebombardeerd in afghanistan

(gebombardeerd ziekenhuis van Artsen zonder Grenzen in  Kunduz, foto RTL)

De VS heeft met opzet een ziekenhuis in het Afghaanse Kunduz aangevallen, een ziekenhuis van Artsen Zonder Grenzen (MSF)………* Het oppercommando van de VS werd tijdens die aanval van meer dan een uur, herhaaldelijk telefonisch gewaarschuwd dat men bezig was een ziekenhuis van MSF aan te vallen, helaas zonder succes……. Mensen die het ziekenhuis wilden ontvluchten werden van relatief korte afstand vermoord door vliegend oorlogstuig van de VS….. Bij deze aanval, volgens VS en het Afghaans leger omdat zich Talibanstrijders in het ziekenhuis zouden bevinden (een leugen van formaat), werden dertig mensen vermoord, onder die 30 bevonden zich 3 kinderen…… Drie weken later ramde een militair voertuig van de VS het hek van het gebombardeerde ziekenhuis, daar men bewijzen voor schuld van de VS wilde verdonkeremanen….**

(foto RTL)

Het aantal bruiloften en begrafenissen die werden aangevallen door de VS en andere NAVO-lidstaten is niet op twee handen te tellen en het aantal vermoorde slachtoffers bij die aanvallen moet minstens rond de anderhalf duizend liggen…….. Deze massamoorden werden veelal uitgevoerd met drones, waarbij men naast begrafenissen en trouwerijen, ook ‘gewone verdachten’ standrechtelijk executeerde….. Niet vreemd dus dat bij deze misdaden tegen de menselijkheid en ernstige mensenrechtenschendingen meer dan 90% van de vermoorde slachtoffers niet eens werden verdacht, het ging dus met name om vrouwen en kinderen…..

Kermani liet verder achterwege dat de VS en andere NAVO partners gevangenen onder hun verantwoording martelden of lieten martelen…….. Ook over de ontvoering van een groot aantal mannen door de VS, die of in Afghanistan of andere landen (zoals in Polen en Roemenië) werden gemarteld in bijzijn van CIA agenten, werd met geen woord gerept door Kermani…… Om nog maar te zwijgen over het aantal onschuldig gevangengenomen ‘jihadstrijders’ die zonder proces wegrotten in Guantanamo Bay……

Je had waarschijnlijk al begrepen dat Kermani geen aandacht schonk aan het feit dat ook de aanval van de VS op Afghanistan illegaal was, ofwel ook dat was een enorme oorlogsmisdaad……. (als de VS en andere westerse landen stellen dat een oorlog gerechtvaardigd is, wil niet zeggen dat dit ook zo is, integendeel zo leert de geschiedenis!!) De VS heeft vanaf WOII tot nu, dus inclusief de illegale oorlog in Afghanistan, meer dan 22,5 miljoen mensen vermoord…… Ofwel: de VS is verreweg de grootste terreurentiteit op onze kleine aarde!! (en dan kan de VS Groot-Brittannië danken voor de onvoorwaardelijke steun bij de door de VS begane oorlogsmisdaden en misdaden tegen de menselijkheid in Afghanistan [en elders])

*  Zie: VS bombardeerde het Artsen zonder Grenzen ziekenhuis in Kunduz niet per ongeluk………. Ofwel: VS terreur op grote schaal, over een lange periode!!‘ en: 

Artsen zonder Grenzen ziekenhuis: tijdens bombardement werden vluchtenden vanaf relatief korte afstand beschoten……. Vergissing??

** (AzG ziekenhuis gebombardeerd) ‘VS ramt ditmaal hek van gebombardeerd ziekenhuis‘                                                                     

Zie ook:

VS vermoordde in Afghanistan weer 15 burgers waaronder 3 vrouwen en 3 kinderen…….‘ 

Moordenaar van Soleimani komt om bij neerhalen van VS spionage vliegtuig in Afghanistan

Afghanistan: VS en Afghaans leger bombarderen bruiloftsstoet: 40 burgers vermoord

VS wist al een paar weken dat zich op een later te bombarderen doel in Afghanistan (veel) burgers bevonden

De Bundeswehr massamoord op 142 Afghanen >> 4 september 2009

Afghanistan, westerse terreur: in juli 1.400 burgerslachtoffers

Meerderheid van burgerslachtoffers Afghanistan vermoord door de westerse coalitie en het Afghaanse leger

Internationaal Strafhof (ICC) stopt na bedreigingen met onderzoek naar VS oorlogsmisdaden…..

Uruzgan: VS vernietigt militaire basis van bevriend Afghaanse leger in precisie bombardement

Madeline Albright ‘gegrild’ over illegale interventies en sancties van de VS

ICC rechter Flügge stapt op vanwege zware dreigementen uit de VS

NAVO, het grootste militaire verbond maakt zich schuldig aan grootschalige terreur i.p.v. de vrede te bewaren

Afghanistan: VS gaat terreur vergroten

VS gaf sinds 2001 meer dan 5,9 biljoen dollar uit aan oorlogen, ofwel: $ 5,933.000.000.000…….

VS bombardeert ziekenhuis Artsen zonder Grenzen in Kunduz, 9 medewerkers van deze organisatie kwamen om het leven……..
       

VS standrechtelijke executies: voor de zoveelste keer niet-verdachten slachtoffer drone-aanval >> 15 Afghaanse politieagenten vermoord….

Afghaanse oorlog in het 17de jaar: Taliban nu sterker dan eerder sinds de VS de oorlog van 2001 begon

Ten Broeke (VVD) steunt beslissing Trump de illegale oorlog in Afghanistan te laten voortduren en zo meer terreur te creëren……..

Afghanistan: de VS stelt de papaverteelt veilig voor de komende jaren………..

VS test grootste niet-nucleaire bom in testgebied….. Afghanistan!!‘ (o.a. Afghanistan is een testgebied voor de wapenfabrikanten en daaronder versta ik ook de fabrikanten van rollend, varend en vliegend oorlogstuig)

Military-Industrial Complex Stock Prices Surge After Trump’s Afghan War Speech

Luchtmacht VS gooide in augustus meer dan 500 bommen op Afghanistan……….

Trump gaat oorlog in Afghanistan winnen…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

6 Reasons Why Trump’s Afghanistan “Policy” Is Not a Deep State Plot

14 Times Trump Warned Against Doing What He Just Did in Afghanistan

Meer voorbeelden van VS terreur op grote schaal:

VS vermoordde meer dan 20 miljoen mensen sinds het einde van WOII……..‘ (tot het jaar 2000, deze eeuw zijn daar al meer dan 2,5 miljoen dodelijke slachtoffers aan toegevoegd…..)

VS buitenlandbeleid sinds WOII: een lange lijst van staatsgrepen en oorlogen……….

List of wars involving the United States

VS: openlijke militaire oefening met terreurgroep in Syrië……

Bang voor Amerika

NAVO gaat VS helpen in Zuid-Amerika terreur uit te oefenen: Colombia lid van de NAVO………

VS commando’s vechten o.a. in Midden- en Zuid-Amerika, aldus het VS ministerie van oorlog………

VS heeft Rusland al 3 keer met oorlog gedreigd, de laatste 2 keer in de afgelopen 1,5 week……‘ (bericht van 5 oktober 2018)