Brekend nieuws! Kopstuk ‘Ndrangheta beëdigt politici D66, GroenLinks en ChristenUnie

Volgens betrouwbare bronnen, die anoniem wensen te blijven, heeft een kopstuk van de Calabrese maffia-organisatie ‘Ndrangheta, Nederland afgelopen zaterdag met een bliksembezoek aangedaan. Volgens de bronnen, was het kopstuk zeer tevreden over het akkoord, dat de oranje- of Kunduz-coalitie heeft bereikt. De accijnsverhoging op tabak, is een waanzinnig succes, aldus  het niet nader genoemde maffiakopstuk, deze verhoging zal de ‘Ndrangheta naar schatting 3 miljard euro per jaar opleveren, met een gigantische groeimogelijkheid, als de rokers hun tabak echt niet meer kunnen betalen. In een afgehuurde etage van het Krasnapolsky hotel in Amsterdam werden Pechtold (D66), Sap (GroenLinks), Slob (ChristenUnie), gefeliciteerd door de capo dei capi, zij moesten daarop de bloedeed afleggen. Na afloop kwamen uit een aangrenzende suite, de ‘politici’ Rutte, Blok, Teeven, Opstelten, Verhagen, van Haersma Buma, Peetoom, Spies en Bleker de nieuwe leden van de ‘Ndrangheta welkom heten in de organisatie, waar zij al langer deel van uitmaken (vanwege verdiensten als de wietpas, ‘voordelige’ bouwcontracten, enz.). Zij omhelsden de nieuwe leden, volgens zeggen ging er een flinke hoeveelheid kaviaar en (de harddrug) champagne door, een feest, dat tot in de vroege uren doorging.

Sap heeft zooooveel bereikt

Al knipperend, zat GL paardenkut Sap, gisteravond in Nieuwsuur te keffen, wat ze volkomen ondemocratisch heeft bereikt met de oranje of Kunduz coalitie. De grote onderlaag nog verder uitknijpen t.b.v. de welgestelden. Natuurlijk heeft de trut het over de reparaties voor de zwakste groepen, maar ook die zullen hoe dan ook moeten inleveren, terwijl ze geen cent meer kunnen missen. De hypotheekrenteaftrek wordt in stand gehouden, al is het vanaf nu niet meer tot in de eeuwigheid. Een last voor de belastingpot van 12 miljard per jaar. De banken zijn gesteund en zullen ook in de toekomst gesteund blijven, maakt niet uit wat ze flikken. De farmaceuten worden met rust gelaten, daar teveel 2e Kamer politici op de ‘loonlijst’ van deze georganiseerde misdaadorganisatie staan, hetzelfde geldt voor de veel te hoge salarissen voor de top in de gezondheidszorg (ook de Bakellende norm is minstens € 90.000,– te hoog). De zorgverzekeraars: een loodzware top, peperdure gebouwen en uitgevertje spelen, geen probleem, zij mogen jaar na jaar de premies opschroeven. De fabrikanten van medische apparatuur, die met steekpenningen hun apparatuur veel te duur verkopen, worden met rust gelaten. De bouwmaffia wordt met rust gelaten, de bouwmaffia die miljarden heeft gestolen uit de belastingpot en de huishoudportemonnee van burgers (op straffe van een fooi of 2 uur taakstraf).

Tot slot kan men zo 20 miljard euro per jaar innen, door alle bedrijven, dus ook de buitenlandse 25% vennootschapsbelasting te laten betalen (dan zijn ‘we’ nog 8% goedkoper dan bijvoorbeeld België).

Om de files verder te bekorten, wordt de vergoeding voor huis-werkverkeer zwaar beperkt. Niet alleen voor de auto, maar ook voor het openbaarvervoer… Hoe is het godgloeiendegodverdomme mogelijk? Het openbaarvervoer is al duurder dan de auto, kortom met deze maatregel jaagt o.a. Sap de openbaarvervoer reiziger de auto in en dan zeggen, dat je de files beperkt, ongelofelijk!

GroenLinks? AsgrauwRechts!

Tofik Dibi wil af van links

Dibi het neoliberale (rechts-conservatief) onnozele slaapwandelaardje van GroenLinks is volledig losgeslagen en kan maar geen genoeg van de volkomen onterechte media aandacht krijgen. Hij wil het woord links kwijt uit de naam van de partij. Volkomen terecht hoor Dibi, alleen is Groen alleen, volkomen onterecht. Hier mijn voorstel: AsgrauwRechts, dat dekt de lading voor 100%.
 

Oh god, allah en shiva, laat dit de laatste stuiptrekking zijn van de club, die vanwege het geld alle idealen overboord heeft gedonderd.
 

Straks zal ik Sap nog even scheren.

De oranje coalitie, zandzakken voor de deur

Er is een ‘oranje coalitie’ geformeerd, onder de vlag van het graaiende koningshuis. Het geteisem (minus de PVV fascisten) dat ‘7 weken lang’ (met zeer veel onderbrekingen), over zeer ingrijpende bezuinigingen sprak, zonder de oppositie ook maar iets te vertellen over de vorderingen en daarmee de democratie geweld aandoend, heeft medestanders gevonden onder D66, GroenLinks (ha! ha! de naam alleen al) en CU. Deze 3 partijen hadden gisteren al een team gevormd, om de blunderkoning van het CDA, de Jager, te helpen alsnog, zonder verkiezingen, de begrotingsmaatregelen waarin Nederland aangeeft hoe in 2013 het begrotingstekort op 3% te krijgen, er doorheen te rammen. Nu hebben deze ‘oppositie partijen’ een monstrum gecreëerd, dat ‘de oranje coalitie’ wordt genoemd, Rutte heeft ook al verklaard, mee te willen doen. De Jager meldde gisteren, dat zijn lobby op het Binnenhof een zware logistieke zaak is, ha! ha!, dat snap ik met zo’n omvang. Nu loopt deze nitwit halleluja kraaiend, met oranje stropdas, over het Binnenhof, dezelfde hufter, die eerst mede veroorzaker was, voor de veel slechtere prestaties in Nederland, dan de ons omringende landen, daarna samen met het onzelfstandig VVD ventje Rutte, de 3% begrotingstekortmaatregel in de EU wist te verankeren met een flinke boeteclausule, wil nu alsnog binnen de termijn een pakket aanbieden bij de EU. Niet dat dit nodig is, elke politicus in Europa, zal begrijpen, dat door de ontstane situatie, vertraging zal ontstaan. Maar nee, liegend, dat we nu echt een pakket rond moeten krijgen, voor a.s. dinsdag, is de hysterie compleet.

We moeten als de sodemieter maatregelen treffen, die werknemers/arbeiders hard zullen treffen, en voor zover zij deel uitmaken van de grote onderlaag in ons land, het leven schier onmogelijk maken, bovendien zullen de maatregelen de crisis nog verder verdiepen. En de financiële markt, met name de banken, moeten ontzien worden, dat zij ons in de stront hebben gewerkt maakt niet uit, degenen die echt niets hebben, die moeten we pakken en hard ook! Meteen zien genoemde partijen de kans schoon, om hier een zelfde soort loonslavernij in te voeren, als in ontwikkelingslanden, het begin is er al, met de gedwongen zzp’ers. Nu nog de huren op het prijspeil van de uit de bocht gevlogen koophuizenmarkt brengen, de ouderen, chronisch patiënten en geestelijk en/of lichamelijk gehandicapten extra pakken en klaar is kees.

De momenteel met stip op nummer 1, van smerigste CDA klootlijst staande ‘politicus’ Verhagen, kreeg gisteren bij Pauw&Witteman de kans, zijn gore poten schoon te wassen in onschuld, gadverdamme wat een vertoning, na 2 seconden waarbij onmiddellijk braakneigingen opkwamen, weggezapt naar een 4e rangsfilm, altijd nog 100 keer beter, dan deze misselijkmakende slijmpartij.

Ongelofelijk als je CDA en VVD ‘politici’ hoort jubelen hoe blij ze zijn, dat ze nu mogen doen wat ze willen, zonder bemoeienis van de Limburgse aarsmade Wilders. Na uitlatingen met dit soort strekking, zouden ze met pek en veren besmeurd, het Binnenhof afgeschopt moeten worden, schande!

Sap bewijst het land een dienst

De GroenLinkse huppelkut Sap (ook al uit Venlo, dat verklaart veel), liet gisteren weten dat GroenLinks nog veel kleiner kan, zij kondigde aan, zich op veel punten te kunnen vinden in de smerige plannen (die de zwaksten nog harder zullen treffen), van de asociale VVD superpeuter Rutte en zijn maatje de ‘christelijke’ CDA houwdegen Verhagen.

Van de partijen die opgingen in GroenLinks, is alleen van de PPR invloed, nog iets te merken. Tijd voor heroprichting van de PSP* en laten we hopen, dat GroenLinks, niet alleen een partij, waar niet alleen de oude partijen niet meer in vertegenwoordigd zijn, maar dat zelfs met beide woorden in de naam niets meer te maken heeft, zo snel mogelijk in de vergetelheid verdwijnt.

*Met een verbod op deelname van alle landelijke, regionale en lokale politici, die nu GroenLinks vertegenwoordigen.

De Kunduz missie, van meet af aan flauwekul

In Nieuwsuur gisteravond uitgebreid aandacht voor de politietrainingsmissie in het Afghaanse Kunduz. Met een ernstig gezicht vertelt een leidinggevend militair, dat er een volgsysteem is voor agenten in opleiding en opgeleide Afghaanse agenten. Een volgsysteem dat in de gaten moet houden, dat de agenten niet vechten tegen hun toekomstige Taliban bazen. Ha! ha! ha! De militair vervolgt even later, met de uitspraak, dat als er één stap vooruit wordt gedaan in Afghanistan er 2 teruggezet worden. Ha! ha! ha!, hij kan niet tellen, het moet één stap vooruit zijn en 10 terug. Gelukkig kunnen de op te leiden agenten ook niet rekenen (of schrijven). Van dat volgsysteem, per telefoon (je gelooft je oren niet!) komt niets terecht, zo erkende de militair. De opgeleide agenten, die in de begeleidende filmbeelden werden getoond, vertelden zoals verwacht, dat zij wel degelijk deelnemen aan vuurgevechten en van de beloofde vervolgopleiding (10 weken) komt ook al geen bliksem terecht.

Grote VVD blunderlul ten Broeke is onder de indruk van het werk dat ‘wij’ daar doen, ha! ha! ha!

GroenLinks huppelkut Peters gaf commentaar namens haar partij, Sap durft niet meer, na al haar blunders in deze zaak. Peters liet weten dat een goed volgsysteem moeilijk is op te zetten. alsof dat het probleem is……

De nieuwe koers van GroenLinks

De judas van GroenLinks Den Haag, Weening is voorzitter van de landelijke partij gemaakt. Weening heeft het verkeer voor de yuppen in Den Haag luw helpen maken en daarmee de situatie voor achterstandswijken als de Schilderswijk en Transvaal verergerd. Deze nep-socialist en helleveeg, die schijt heeft aan armoede, moet een partij die steeds verder verscheurd raakt, uit het slop trekken. In de campagne die zij voerde, stelde het kutwijf, dat de 2e Kamer fractie van GL te ver afstond van de partijleden, zoals bij de zinloze Kunduz missie. Gistermiddag was van deze dappere taal niets meer te merken toen Weening te gast was bij de EO op radio1 (na 14.00u.). Het tyfuswijf wil op geen zaak meer ingaan en zegt alleen nog te willen functioneren als bindmiddel (een soort van maizena) tussen de 2e Kamerfractie en de leden. Over de Kunduz (religieuze-)politieopleiding wilde ze nog wel op een halleluja manier kwijt, dat er afgesproken is, dat er geen uitbreiding van de missie komt, maar dat iedereen nu achter de huidige missie staat, dat terwijl er niemand op te leiden is in Kunduz….

Bindmiddel? In zou zeggen een glijmiddel, als hulp voor het naaien van de leden.

Het wordt tijd voor een grote splitsing van GroenLinks, een partij die niet links is, niet groen is en het pacifisme allang aan de straat heeft gezet.

Trouwens is er wel eens gesproken over het aantal vrouwen binnen de Afghaanse politie? GroenLinks is toch ook de partij van de vrouwenemancipatie?

Brekend nieuws: GL’er Sap volgt karate lessen

Geen hond die nog gelooft in wat dan ook, als het om Afghanistan gaat, zo niet voor GroenLinkser Sap en haar discipelen. Met vuur verklaarde Sap een tijdje terug hoe geweldig de training van de toekomstige religieuze politie verloopt. Bij gebrek aan manlijke te trainen agenten in spe, wil Sap nu vrouwen proberen te interesseren voor een functie bij de Afghaanse politie. Volgens welingelichte kringen is Sap begonnen aan een cursus karate, dit ter verdediging bij het zelf (plus haar discipelen) ronselen van Afghaanse vrouwen in Kunduz (voor het goede doel).

Tofik Dibi slaat de plank weer eens mis

Het makke schaap van GroenLinks, Tofik Dibi, was afgelopen zaterdag te gast in Kots Kamerbreed. Bij de terugblik op de ‘schietpartij’ in Alphen aan de Rijn, zei deze kwezel, dat hij blij was, dat er niet onmiddellijk op maatregelen werd aangedrongen in de 2e Kamer. Daarna pleit Dibi wel voor het aanpakken van het wapenbezit. Als er nu na een gebeurtenis wel onmiddellijk maatregelen hadden moeten worden genomen, was het wel bij deze vreselijke gebeurtenis, met name het wapenbezit thuis had moeten worden aangepakt. Onlangs bleek het belang daar weer van, toen een agent zijn ex-vriendin doodschoot.