Kamp’s ziektewet plannen niet gesteund in 1ste Kamer

De plannen van VVD obersturmbannführer Kamp voor de ziektewet, kunnen niet meer rekenen op de steun van GroenLinks en  50Plus, waardoor er geen meerderheid is voor deze asociale plannen in de 1ste Kamer. De rechts-conservatieve houwdegen wilde zieke- en werkloze flexwerkers, die tot 35% worden afgekeurd, uitsluiten van een uitkering. Net als een paar andere maatregelen, zou dit ‘ziekteverzuim’ (het woord alleen al, of je blij moet zijn als je ziek wordt, gadverdamme!) en arbeidsongeschiktheid terugdringen, een aanname die door een aantal deskundigen na onderzoek, als flauwe kul naar de prullenbak is verwezen.

Zoals gezegd, de partijen van de oranje-, lente-, of Kunduz-coalitie, de ‘oppositiepartijen’ GroenLinks, D66 en ChristenUnie met de demissionaire regeringscoalitie VVD en CDA, waren akkoord gegaan met deze super asociale maatregelen. Volksverlakker Tof Thissen van GroenLinks noemde dit ‘een kil rechts beleid’ (wat het ook is), maar wel leuk hè, dat Thissen dat zegt op een moment dat GroenLinks er slecht voorstaat in de peilingen en nu blijkt, dat de meerderheid van de Nederlandse bevolking een voorkeur voor links beleid schijnt te hebben, dat linkse beleid is ver zoek bij Halsema en Sap, die zich ontpopten als echte neoliberalen….

Denkt u hier aan, als u op 12 september wilt stemmen op één van de voornoemde partijen!

GroenLinks en PvdA scoren goed op duurzaamheid

In het programma Vroege Vogels op Radio1, werd GroenLinks vanmorgen tot meest duurzame partij uitgeroepen. Op zeker dat de ‘jury’, niet heeft gekeken, naar de prestaties van deze partij op lokaal-, of provinciaal niveau (centrumring Den Haag, de draai op de Noord/Zuidlijn en  de Proba Koala zijn maar een paar voorbeelden). Had de ‘jury’ dat wel gedaan, was de partij veel lager uitgekomen, zou je daarbovenop meewegen waar de partij suggereert voor te staan, een groene partij, zou je ze nog lager moeten waarderen, daar ze zelfs hun eigen naam te grabbel hebben gegooid.

De PvdA is een ‘middenmoter’ op duurzaam gebied, vreemd voor een partij, die in Bakellende 4, het vrijstellen van BPM voor dieselauto’s steunde. Of neem de draai van Samsom, de superpuber van de PvdA: voor de kernramp in het Japanse Fukushima, zei deze oud-werknemer van Greenpeace, dat hij onder voorwaarden voor kernenergie was, een standpunt, dat hij bliksemsnel liet vallen, na de eerste berichten uit Japan.

Dit zijn nog maar enkele voorbeelden, maar neem bijvoorbeeld een 4,5 voor het CDA, dat is natuurlijk volkomen belachelijk, een 1 is nog te veel! Denkt u daar aub aan op 12 september als u in het kieshok staat.

Nee, echt héééééél betrouwbaar dat Vroege Vogels onderzoek……….

Gegarandeerd, dat dit onderzoek is verwerkt in een kieswijzer, wat het belang van deze wijzers nog eens benadrukt……

GroenLinks en de PSP

GroenLinks is redelijk in paniek: verkiezingen op komst, laag in de peilingen, ruzie in de top en als ‘oppositiepartij’ een antidemocratisch akkoord gesloten met een demissionair kabinet, waar een deel van de leden strontziek van is geworden. In de oneindige wijsheid, leek het de partij ideologen wel kies, in het kader van de komende verkiezingen, een oude affiche van de PSP op Facebook te zetten. De affiche die in 1971 voor ophef zorgde, omdat daar een blote vrouw opstond, dat laatste was aanleiding voor Facebook, de prent van de site te halen.

Veel erger is het, dat GroenLinks, dat men tegenwoordig beter kan neerzetten als AsgrauwRechts, het gore lef heeft, een affiche van de PSP uit de mottenballen te halen, terwijl de partij de idealen van de PSP in z’n geheel verkwanseld heeft.

Normaal ben ik tegen ingrepen als die van Facebook, maar in dit geval ben ik er blij mee, godgloeiendegodverdomme!!!!!!!!

GroenLinks zet in op intensieve veehouderij

Het gaat op z’n zachtst gezegd niet zo goed met GroenLinks (god zij dank, weg met deze volksverlakkers), dus denkt de partij nog wel een paar zetels van de partij voor de Dieren af te kunnen snoepen en maakte bekend, de intensieve veehouderij aan te willen pakken. GL keffertje Sap ging, als leider van deze ‘oppositiepartij’ een ondemocratisch akkoord aan met een demissionair kabinet. Eén van de partijen van dit kabinet, het CDA, heeft niets gedaan tegen deze zware vorm van dierenmishandeling, sterker nog, het CDA verdedigde deze vorm van dierhouderij en promote de nieuwste vorm van intensieve veehouderij zelfs, door subsidies voor gigastallen* te verstrekken. Sap had daar middels het ondemocratische oranje-, lente-, of Kunduz-akkoord, paal en perk aan kunnen stellen. Dit ondemocratische akkoord bracht volgens Sap veel van haar idealen tot werkelijkheid, maar niet op deze belangrijke zaak, die niet alleen mishandeling van dieren heeft geïnstitutionaliseerd, maar ook een ramp is voor de natuur, milieu en de menselijke gezondheid.

Dus…… alweer tonen Sap en haar partij zich, een stel op machtsbeluste volksverlakkers!

Denkt u daaraan, mocht u 12 september a.s. op deze partij van hypocriete volksverlakkers wilt stemmen.

* Gigastallen zijn nog groter dan megastallen.

Ineke van Gent: leiding 2e Kamerfractie GroenLinks werkt niet

Het disfunctionerende 2e Kamerlid van GroenLinks, Ineke van Gent, die niet terugkeert na de verkiezingen, meldde in Elsevier, dat de leiding van de partij in de 2e Kamer, waar zij deel van uit maakt, niet werkte het afgelopen jaar.

Niet alleen functioneerde koekwauz van Gent, dus zelf ook niet, al wijst ze met de worstvingers naar Sap en Dibi, maar haar hele periode in de Kamer is er één, waar niet over naar huis valt te schrijven. Dat geldt in het groot voor GroenLinks en als je naar de naam van de partij kijkt, kan je stellen, dat de bestuurlijke verantwoordelijkheid die GL op lokaal- en provincieniveau bekleed en/of bekleedde, laat zien, dat er  van die naam niets overblijft. Dat laatste geldt trouwens ook voor de 2e Kamerfractie, neem het oranje-, of Kunduz-akkoord en dan niet alleen voor het bedoelde akkoord of het laatste jaar, maar voor de laatste 20 jaar…..

Ecotoerisme al weer onder vuur

Op een Filipijns eiland, heeft een hoteleigenaar de monding van een rivier laten vastleggen voor de ‘ecotoeristen’ die zijn hotel bezoeken. Duizenden eieren van lederschildpadden en jonge schildpadden werden platgebulldozerd……

Bron: BBC WS.

Hé verzakelijkte oud-hippies en alternativós, toerisme kan alleen ecologisch verantwoord zijn als je op de fiets of lopend de wereld rondgaat. Dat hoef ik jullie hippe GroenLinks AsgrauwRechts stemmers hopelijk niet uit te leggen. Kijk eens met jullie ‘idealistische ogen’ van weleer naar de manier waarop jullie heden ten dage ‘bruisend’ in het leven staan en vraag je af of het allemaal niet ‘een tandje’ minder kan.

Kamp en gelijke verdeling van lasten

VVD obersturmbannführer Kamp wul de lasten gelijk verdelen als het om WAO maatregelen gaat. Met een sneltreinvaart jast hij de WAO leeftijdsverhoging erdoor, volkomen tegen de regels van een demissionair kabinet, met steun van ‘oppositiepartijen’ CU, GL en D66. Met name de laatste 2 moeten zich doodschamen voor de coup, die zij pleegden via de oranje-, of Kunduz-, of lente-coalitie. De achterban van deze partijen, maar vooral die van GroenLinks (veel verzakelijkte oud-hippies en oud-punkers), zouden, als zij nog een greintje van hun oude idealen over hebben, nooit meer op deze partij moeten stemmen. Van ‘links’ is niets meer te vinden in deze neoliberale partij en wat betreft ‘groen’ is dat niet veel beter (neem het gekut van Vos i.z. de Proba Koala, of de Haagse fractie i.z. de centrumring en dat zijn nog maar 2 voorbeelden).

Hondenkop Kamp, die de woorden ‘gelijk verdelen’ in z’n vieze gore bek durft te nemen, de schoft heeft de laatste paar jaren alleen de belangen van (criminele) witte welgestelden gediend (zoals voor de belastingvluchtelingen op de Antillen), het armlastige deel van Nederland werd en wordt keer op keer door deze rechts-conservatieve schoft, als crimineel afgeschilderd en volkomen uitgeknepen……

Wij wullen, dat Kamp oprot uit Nederland en nooit meer terugkomt!

Sap, een vies klein conservatief volksverlakkertje

De ongelofelijke neoliberale GroenLinks huppelkut Sap, meldde zojuist op Radio1 (na 14.00u.), dat ze blij is met een zo overweldigende meerderheid verkozen te zijn tot lijsttrekker, bij een fantastische opkomst. Die opkomst was werkelijk overweldigend: 56%, van die 56% koos 88% voor deze volksverlakker. Vraag me af, hoeveel leden die 56% vormen, als je de peilingen ziet, is er van die achterban niet veel over, 4 zetels bij verkiezingen vandaag. De partij verdient het totaal weggevaagd te worden, van de idealen die de partijen koesterden, die GroenLinks vormden is niets over. Als de overgebleven leden zichzelf nog enigszins serieus nemen, zouden ze beschaamd weg moeten kijken van deze conservatieve neoliberale partij, die beter uit kan met de naam AsgrauwRechts!

Wobben: Koopmans tegen meer openheid

De verruiming van het ‘wobben’, zoals gisteren door GroenLinks bepleit, werd onmiddellijk door CDA’er Ger ‘roetfilter’ Koopmans onderuit gehaald. Niets meer openheid, dat geeft alleen maar rompslomp en ambtenaren/politici zullen de boel saboteren en gegevens verstoppen. Zo de waard is, vertrouwt hij zijn gasten, bij het CDA weten ze wel, hoe ze vuile zaken verborgen moeten houden voor het plebs.

De verruiming die GL wil, zou m.n. ambtenaren dwingen beter na te denken over zaken en dat wil Koopmans niet, ambtenaren hebben gewoon bevelen op te volgen, zeker als die van het CDA komen!