Deze week, na de correctie van het regeerakkoord, verklaarde GroenLinks in de 2e Kamer zich er ‘gematigd positief’ over. Het is duidelijk, dat GroenLinks nog veel meer klappen moet krijgen, dus weggevaagd moet worden, niet alleen vanwege de gevolgen van het regeerakkoord voor de grote onderlaag en de allerzwaksten, maar ook vanwege de gevolgen voor het milieu, zie: http://deazijnpisser.blogspot.nl/2012/11/vroege-vogels-dit-pvda-programma-over.html
Tag: GroenLinks
About GroenLinks
Van Ojik gaat ‘het’ beter uitleggen aan de achterban van GL
De interim voorzitter van GroenLinks, Bram van Ojik, gaf gisteren een inkijkje in het heilzame werk, dat hij heeft opgepakt. ‘We’ moeten onze achterban beter uitleggen wat wij willen, maar ‘we’ laten natuurlijk niet onze oren hangen naar elk GL lid en ‘wij’ blijven achter onze idealen staan, aldus de niet zo frisse voorzitter.
Waar lult deze figuur over, GroenLinks heeft de idealen van de CPN (waar van Ojik NB zelf uit komt) en de PSP allang verlogend.
Dat belooft weer veel goeds voor de toekomst van deze verzakelijkte neoliberale partij, een voorzitter, die op de eerste dag van zijn aantreden liegt dat het gedrukt staat!
Nogmaals de hoogste tijd, dat deze volksverlakkers verdwijnen uit de politiek!
Sap en Weening weg, nu de rest van de partij nog
Het keffende neoliberale GroenLinks hijgertje Sap is afgeserveerd, nu de hypocriete partij zelf nog, een partij, die zich godbetert GroenLinks durft te noemen, maar zoals Sap eerder dit jaar (leugenachtig) meldde, dat GL een echte middenpartij is (het leugenachtige zit ‘m in dat midden, dat moet rechts van het midden zijn). Die ‘trant’ heeft Halsema al ingezet met haar ideeën over de arbeidsmarkt en wonen. Groen is de partij alleen in discussies en praatjes met de media, neem de Haagse centrum ring, of de Trafigura (Vos en de Probo Koala), of de giga sloop van echte sociale huurwoningen, waar GroenLinks op meerdere plaatsen hartelijk de handtekening onder zette (dat geeft niet alleen grote extra milieuvervuiling, maar dwingt simpele mensen steeds meer te betalen, voor een paar armzalige vierkante meters woonruimte, echt ‘groen en links’ dus..), zo zijn er vele voorbeelden op lokaal of provinciaal niveau, daar kan de partij dan ook echt macht uitoefenen (buiten de coup die de partij medepleegde, middels het oranje- of lente-akkoord).
Het leek gisteren trouwens wel of Sap plotseling was overleden, jezus wat een hysterisch achterlijk geouwehoer. De ‘leukste’ reacties kwamen wel van D66 rijkeluiszoontje en ‘witte obama’ Pechtold en zijn collega van het CDA, het houten leeghoofd van Aersma Buma, die het beiden Sap nog eens ‘fijntjes’ inwreven, dat zij verantwoordelijk was,voor het medeplegen van de coup, d.m.v. oranje- of lente-akkoord, één van de redenen voor het zware verlies van GroenLinks, ha! ha! ha! ha!
Halsema toonde zich van haar valse kant, toen zij het bestuur, de grond in dacht te boren, voor het aan de kant zetten van Sap, terwijl zijzelf een aantal maanden geleden openbaar toegaf, grote vraagtekens te zetten bij het leiderschap van Sap; dit is als met rode SP kneus Roemer, die PvdA windvaan Samsom messentrekkerij verweet, maar zelf al veel eerder zijn achterban slachtofferde voor regeringsmacht.
Heleen ‘Stink-ring’ Weening stapt gelukkig ook op, het tyfuswijf liet zich reacties ontlokken in de truttuin van haar dure eengezinswoning (Nieuwsuur gisteravond). Hagenaars zullen niet opgekeken hebben van het zwaar ondermaats functioneren van deze GroenLinks voorzitter, zij weten hoe vals en rechts deze ongelofelijke huppeltrut echt is. Ze heeft haar kop laten pimpen, zo te zien heeft dat een lieve duit gekost, het blijft echter gewoon een rotkop, ha! ha! ha! ha!
GroenLinks huppelkut Ina Brouwer (ze schijnt nu weer GL lid te zijn, na een overstap naar de PvdA van Bos, voor wie ze een grote bewondering had….), de ‘communist’ die aan de wieg stond van GroenLinks (dus verantwoordelijk voor het verkwanselen van de idealen die aangesloten partijen hadden) en de grote wegbereider voor het neoliberale beleid, dat de partij de laatste jaren voert, was ook al te gast in Kotskamerbreed, Zij zag wel iets te zien in het opgaan van GroenLinks in D66………. (alleen zal D66 nog iets rechtser moeten worden).
Sap en het groene gehalte van Samsom
Onlangs zei het GroenLinks hijgertje Sap, dat de voormalige Greenpeace actievoerder en huidige PvdA windvaan Samsom, zijn groene idealen heeft verlogend. Sap, van GroenLinks, ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!
Brinkman, lobby en de sloop van kantoorgebouwen
Te gek voor woorden: Brinkman, die als capo di tutti capi van de Bouwmaffia een pleidooi houdt voor infrastructurele aanbestedingen door de overheid (met belastinggeld), terwijl hij CDA lid is van de Eerste Kamer. Zie: http://deazijnpisser.blogspot.nl/2012/09/brinkman-de-pettenman-gaat-zijn.html
Amsterdam heeft intussen zo ongeveer een akkoord gesloten met investeerder en de bouwmaffia, om een gezamenlijk potje te maken, van waaruit men de sloop van kantoorgebouwen wil bekostigen, dit vanwege de grote leegstand van kantoorruimte. Uiteraard is het de bedoeling, daar weer een aantal ‘mooie projecten’ voor terug te bouwen. De verborgen agenda is de huidige prijs voor kantoorgebouwen zo hoog mogelijk te houden.
Het plan van het Amsterdamse bestuur, wordt gesteund door de bouwmaffia-lobbyisten PvdA, de VVD en GroenLinks. Extra wrang voor de bewoners van Amsterdam is wel de laatste, GroenLinks, dat niet alleen akkoord gaat met kapitaalvernietiging, met gebruikmaking van belastinggeld (terwijl de voedselbanken de vraag niet aankunnen), maar ook nog eens akkoord gaat met de vervuiling, die dergelijke grote sloopprojecten (en de herbouw daarna) opleveren voor de stad……
GroenLinks? AsgrauwRechts!
Van Bokhoven’s belangenverstrengeling is geen verstrengeling
Rotterdams GroenLinks raadslid van Bokhoven’s belangenverstrengeling is na een onderzoek in opdracht van GroenLinks Rotterdam, geen belangenverstrengeling, ha! ha! ha! ha! ha!
De hoogste tijd, dat deze neoliberale partij voorgoed verdwijnt uit de politiek!
Huurwoningen Amsterdam worden flink ‘opgeschaald’
Een nieuw puntensysteem in Amsterdam gaat ervoor zorgen, dat een groot aantal huren flink verhoogd zal worden. Ene ‘van Harten’ van de vereniging voor Amsterdamse woningcorporaties, wil de huren ‘marktconform’ maken (lees op het achterlijk hoge prijsniveau van koophuizen brengen). De smerige hufter schermt met EU regels, die stellen, dat je met een inkomen van meer dan € 33.000,– per jaar niet in een ‘sociale huurwoning’ mag wonen. Wat al dit soort klootzakken en volksverlakkers er niet bij vertellen, is dat de huurgrens voor sociale huurwoningen in Europa, minstens een paar honderd euro lager ligt, dan de
€ 664,– per maand, die in ons land wordt gerekend.
Kortom de zoveelste maatregel die huurders gaat treffen en dat omdat de huizenbubbel en hypotheekrenteaftrek, tegen beter weten in, in stand ‘moeten’ worden gehouden, over de rug van huurders dus, een godgeklaagd schandaal!
Verantwoordelijke politieke partijen in Amsterdam: VVD, PvdA en ‘GroenLinks’ (u weet wel, de partij van van ES, die de PSP verkwanselde voor GL, en die vandaag voor de radio microfoon, de jacht op samenwonende AOW’ers nog eens verdedigde……)
Van Gent weigert lintje
Ineke van Gent verlaat (gelukkig) de politiek. Zoal u weet heb ik geen hoge pet op van de prestaties van dit zwaar overbetaalde GroenLinks Kamerlid, maar dat zij een lintje weigerde is op z’n zachtst gezegd een uitstekend besluit. Jammer dat ze haar besluit achteraf weer bagatelliseerde, door te zeggen, dat ze het lintje vooral weigerde, daar dit in deze situatie naar langstzittende Kamerleden gaat (dat vindt zij terecht geen verdienste) en niet zo zeer omdat ze republikeinse is. Maar aan de andere kant geeft dat weer typisch het ‘functioneren’ van van Gent weer…..
Sap kraait bijzonder schor victorie
De neoliberale huppeltrut Sap, liet gisteravond weten, dat GroenLinks weliswaar (flink) had verloren, maar dat haar stadsgenoot (Venlo), de valswitte haatzaaier Wilders, ook flink moest inleveren, en dat was alles waard. Alsof ze eigenhandig zorgde voor het verlies van de PVV fascisten, ha! ha! ha!.
Hé Sap, met name het neoliberale beleid, dat door jou en jouw voorgangers werd gesteund, heeft gezorgd voor de opmars van deze fascisten. Als je de grote onderlaag het vel over de oren trekt, moet je niet vreemd opkijken, als die onderlaag haar onderbuik laat stemmen.
Gelukkig hebben de 1 en 2 hersencelligen eindelijk door, dat ze ook door de PVV zwaar besodemieterd zijn, nu nog de huizenbezitters die met de kop in het zand, voorgekauwde sprookjes geloven en daarop VVD stemmen….
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar je moet voor de gein eens opletten, als Sap wat langer aan het woord is, hoe zij ademhaalt tijdens het praten, dat is genoeg om een gigantische lachbui van te krijgen.
Stemt GroenLinks! Dan weet u zeker, dat u neoliberaal hebt gestemd!
Vooral voor verzakelijkte hippies, punkers en andere altenatievelingen, die hun idealen overboord hebben gedonderd en minstens één keer per jaar op ‘ecotoerisme’ gaan, stemt GroenLinks, dan kan u woensdagavond in het ‘grand café’ weer lekker opgeven over uw maatschappelijke betrokkenheid!