Roken in auto’s met kinderen moet verboden worden…….. AUW!!!!

Kinderarts Jasper Been van het Erasmus MC, pleitte gisteren in het AD voor een verbod aan ouders te roken in de auto, als hun kinderen daarin zitten. Nu zijn de meeste chauffeurs nog lang de kindertijd niet ontgroeit, dus je kan net zo goed een algemeen rookverbod uitvaardigen! Maar dat terzijde.

‘Roken verbieden in de auto, als daar kinderen inzitten……..’ Hoe zit het dan met de uitlaatgassen? Gemiddeld rolt er uit elke uitlaat per kilometer 4 pakjes shag aan ellende, waaronder zware metalen en het levensgevaarlijke ultrafijnstof, dat gaat alles bij elkaar zelfs veel verder dan sigarettenrook…. Aan de inademing van die uitlaatgassen overlijden jaarlijks 18.000 mensen vroegtijdig (vaak na een akelig ziekbed). Bovendien lopen een groot aantal kinderen jaarlijks long- en luchtwegklachten op, door diezelfde uitstoot.

U begrijpt natuurlijk ook, dat diezelfde uitlaatgassen, tijdens het rijden, de auto’s binnendringen waarin de niet rokende ouders hun kroost vervoeren……. Wat ongelofelijk hypocriet, dat je daar nooit een arts over hoort, waarschijnlijk omdat ze zelf deelnemen aan het autoverkeer in een stinkend plofmobiel.

Daarnaast: ik weet niet hoe het u vergaat in het verkeer, maar ik kan me de dag niet herinneren, dat ik voor het laatst een rokende chauffeur, in een auto met kinderen op de achterbank, heb gezien………

Vergeet niet, dat verslaving een echte fysieke en geestelijke ziekte is, wat je toch echt niet van autorijden kan zeggen. Overigens moet je natuurlijk niet roken in een auto met kinderen.

Hup longartsen en andere specialisten: eis dat de auto uit het stadsbeeld verdwijnt, laat zien dat je lef hebt!! Ach, zinloos zo’n oproep, als het om de echte centen gaat, is het altijd zo, dat de centen ver voor gaan op de volksgezondheid……. Waar nog bij vermeld dient te worden, dat de overheid het roken ongelofelijk duur maakt, waardoor de minder draagkrachtigen, meer en meer overstappen op gesmokkelde sigaretten. In feite beboet de overheid daarmee tabaksverslaafden en aangezien verslaving een ziekte is, beboet de overheid chronisch zieken…… Inkomsten aan tabaksaccijns 12 miljard op jaarbasis…….

Voor meer berichten over roken, autorijden, ultrafijnstof en/of ‘volksgezondheid en economie’, klik op het betreffende label, onder dit bericht.

Kees ‘t Hart wel blij met zijn verleden, al moest hij daar, ‘ho ho ho’, wel om lachen……. Of hoe een meeloper z’n valse handelen verklaart!

Afgelopen weekeinde beluisterde ik een gesprek van schrijver Kees ‘t Hart met presentator Onno Blom, in Oba live van 17 juli jl. ‘t Hart was blij met zijn deelname in de 60er jaren aan de Provobeweging. Hij moest daar achteraf wel om lachen, dat hij als volgt deed: “ho ho ho ho ho” (en dan ongelofelijk overdreven), ‘lachen’ over het streven uit die tijd, de wereld te veranderen (m.z. verbeteren), revolutie….. Om die ‘mythologie’ (????!!???) moet ‘t Hart nu verschrikkelijk lachen, zo liet hij Blom weten, die het zelf ook allemaal erg potsierlijk vond…….. ‘t Hart noemde zich met terugwerkende kracht in die tijd een Freudiaanse marxist, of zo zei het het even later: een Freudiaanse neoliberale marxist…..

Precies waar ‘t op staat, wat betreft deze drollenpoetser: hij deed louter mee met de Provobeweging, uit meeloop, dus opportunistische motieven, zo van: wie weet kon hij zo nog een ‘lekker wijf’ neuken!! Overigens is hij bepaald niet alleen wat betreft het opportunistisch meelopen in het verleden. Zo durven figuren als Holman openlijk te lachen over hun ‘ideologisch verleden’, ook Holman wees daarbij op z’n ‘linkse verleden’ in combinatie met hard gelach nu… Deze hufter die keer op keer bewijst een islamofoob te zijn, mag godbetert Oba Live presenteren voor het Humanistisch Verbond…..Deze figuren waren in het verleden dan ook, zoals gezegd, vals ideologisch bezig, alleen omdat dit ‘hip’ was, je ‘hoorde’ bij een ‘hippe beweging’ (waarmee je ook nog eens ‘seksuele successen’ kon boeken….). Nogmaals uiterst opportunistisch. Al hun pleidooien in het verleden gedaan voor een betere wereld, waren dan ook grove leugens, het interesseert en interesseerde hen in feite geen bliksem, of zaken wel of niet ten goede zouden keren, hun eigenbelang ging en gaat nog steeds voor op alles, echte neoliberalen!! Diezelfde baasjes hebben nu een grote bek over ‘de grote hoeveelheden’ vluchtelingen in ons land, vinden dat arbeiders geld en arbeidsvoorwaarden in moeten leveren, helpen mee met het blind demoniseren van Rusland en doen over het algemeen keihard mee minderheidsgroepen als moslims te demoniseren…..

De zak patat ‘t Hart vertelde dat hij voorafgaand aan die periode (met de Provobeweging in de 60er jaren) in dienst was geweest via de dienstplicht, daarna had hij bijgetekend als beroeps, waar hij na 4 jaar afzwaaide als eerste luitenant, kijk daar is t’ Hart nog steeds trots op en Blom vond ‘t ook heel wat…….. Jéééééézus!!!!!

Voor ik de radio kotsend uitzette, hoorde ik de kwast nog zeggen, dat hij z’n mooiste gedichten in een zondags pak had geschreven…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Waar hij aan toevoegde idolaat te zijn van Franciscus van Assisi en zeg nou zelf, het klinkt ‘t wel héééééél interessant hè, Franciscus van Assisi …… Je kan er bijna gif op innemen, dat deze kloothommel in de toekomst uit de kast komt en net als superfantast Geert Mak zal zeggen, dat hij eigenlijk wel in god gelooft, al zal dit in zijn geval de katholieke god van paus Franciscus Bergoglio zijn………. Franciscus, dus groot dierenliefhebber, wedden dat ‘t Hart gewoon vlees eet????!!!!

Eén ding is zeker: die ‘t Hart heeft voor eens en altijd bewezen, totaal onbetrouwbaar te zijn, allemachtig wat een bokkelul!!! (klinkt toch beter zonder ‘n’).

Voor meer berichten met/over Geert Mak, Holman, Provo, vervolging van minderheden, racisme,  paus Franciscus, Humanistisch Verbond en/of neoliberalisme, klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.

Barak Obama leest Kenia de ‘corruptie-les….’ ha! ha ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Barak Obama beëindigt vandaag zijn bezoek aan Kenia. In een toespraak stelde Obama, dat Kenia moet werken aan de corruptie-aanpak in het land……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Dat voor een president van een land, wiens internationale bedrijven op grote schaal gebruik maken van corruptie in ‘buitenlanden’, zoals telkens weer blijkt, als er een schandaal naar buiten komt…… Bovendien werken veel politici in de VS (bijna) openlijk voor grote bedrijven, die hoeven dus niet eens politici om te kopen, om de juiste, voor hen, gunstige regels op papier te krijgen en zo mega winsten binnen te slepen, dan wel regels te omzeilen……

Ongelofelijk!!!

Voor meer berichten over corruptie en/of lobbyisten, klik op het betreffende label, onder dit bericht.

Koenders wil, ‘heel verrassend’, ook een MH17 tribunaal…….

Om nog eens aan te geven hoe groot zijn infantiele gehalte is, stelde PvdA sociopaat Koenders afgelopen donderdag, volkomen ten overvloede, héééél ernstig dat hij een MH17 tribunaal wenst…… De enorme hufter is natuurlijk (volkomen onterecht) jaloers op de roem van zijn voorganger op BuZa, de vals emotionele PvdA sociopaat Timmermans, die zo mogelijk nog beter scoort op de ‘infantiele-schaal……..’ Interessant hè, dat Koenders voor zo’n tribunaal is??? Wat een enorme verrassing, ik ‘dacht echt’ dat hij tegen zo’n tribunaal zou zijn…….

Maar jezus wat een schoftentuig, roem halen met valse emoties, over de rug van de MH17 slachtoffers en hun nabestaanden!!!! Bah!!

Je zal Koenders en Timmermans nooit ernstig, of met een grote bek horen, over het feit, dat de KLM over oorlogsgebied vloog en dat nog steeds doet, als het zo uitkomt….. Laat staan over het feit, dat de verantwoordelijke bewindslieden, waaronder zijzelf, niet allang een verbod hebben opgelegd aan luchtvaartmaatschappijen, nog langer met vliegtuigen over die gebieden te vliegen……. De smerige hypocrieten!!

Voor meer berichten over rampvlucht MH17, klik op het label vliegramp en/of MH17, onder dit bericht. Voor meer berichten met de PvdA volksverlakkers Koenders en Timmermans, klik op het label met hun naam.

Jan Slagter (omroep MAX) neemt het op voor nep-sportjournalist Smeets……

Superflapdrol Slagter van omroep MAX, was afgelopen dinsdag te horen in het onvolprezen duffe Mediaforum op Radio1. Slagter liet weten het belachelijk te vinden, dat Mart Smeets, de zwetsende kakker*, vanwege zijn leeftijd moest stoppen, met zijn waardeloze werk voor de NOS.

Moet u nagaan: de omroep van Slagter, CDA seniorenomroep MAX, zit bomvol medewerkers die zelfs de 40 nog niet zijn gepasseerd…… ha! ha! ha! ha! ha! Wat een oplichter, voor de luisteraars net doen of je begaan bent met oude medewerkers van de publieke omroep. Terwijl je mensen programma’s laat presenteren voor MAX, een omroep gericht op 60 plussers, die alles behalve 45+ zijn, laat staan 60+………..

Jezus wat een hypocriet die Slagter!!!

Smeets die met ‘zijn werk’ niet eens in de buurt komt van echte sportjournalistiek…….

Voor meer berichten met Slagter en/of Smeets, klik op het label met hun naam, onder dit bericht.

GTST acteur ontslagen wegens cocaïnegebruik…. ha! ha! ha! ha! Ontsla ‘t hele zooitje maar, het is niet alleen een waardeloos baggerprogramma, maar 99% van de acteurs en medewerkers gebruikt de veel gevaarlijker harddrug alcohol!!

Voor meer berichten over druggebruik, klik op de labels: ‘alcohol en drugs’, harddrugs, alcoholisme, alcoholreclame, softdrugs, XTC, amfetamine en/of weedpas, labels die u onder dit bericht aantreft.

Shell gaat boren in Arctisch gebied, zonder de beloofde extra beveiliging………

Werkelijk ongelofelijk: Shell, dat een paar jaar geleden al grote problemen ondervond, toen het wilde gaan boren in het Arctisch gebied en er ternauwernood een ramp kon worden voorkomen met één van de boorschepen, heeft alweer grote problemen bij de nieuwe poging. Shell beloofde de aandeelhouders en de rest van de bezorgde wereldbevolking, dat het dubbele veiligheidsmaatregelen heeft getroffen voor de nieuwe boor poging. Nu gaat Shell toch boren in Alaska’s Tsjoektsjenzee, of Chuckchi Zee, (tussen Alaska en Siberië), terwijl één zeer belangrijke veiligheidsmaatregel ontbreekt, die het bedrijf tijdens de laatste aandeelhoudersvergadering garandeerde*.

Eén van de ijsbrekers die het bedrijf gebruikt, de Fennica, is door zeer onverantwoord handelen onbruikbaar geworden en moet worden opgeknapt, niet in Seattle, maar in Portland (Oregon). Dat betekent een wekenlang ontbreken van een schip, dat de ‘afsluitkap’ aan boord heeft, een afdichting die bij een ‘blow out’ (een ongeluk, waarbij olie ongehinderd uit de bron in zee zal stromen) de bron razendsnel moet afsluiten…….. Vanwege de korte tijd, dat Shell in de Chuckchi Zee kan werken (vanwege het omslaan van het weer), besloot dit natuur- en milieu vernietigende bedrijf, ‘gewoon’ door te gaan met de boringen……… Nogmaals: het eerste grote incident bij deze nieuwe boorpoging is al gebeurd, het wachten is op het volgende ongeluk, waarbij een zeer kwetsbaar ecosysteem zal worden vernietigd…….

Weet u nog wat Beatrix in haar kersttoespraken allemaal voor moois wist te vertellen over natuur- en milieubehoud? Zij is als onderdeel van het koningshuis groot aandeelhouder van Shell en daarmee is ons nationale waterhoofd W.A. mede aandeelhouder, in dit totaal onverantwoorde klote bedrijf, dat her en der op de wereld al grote milieurampen heeft veroorzaakt……. Hoe bedoelt u: hypocriet????!!!

* Zie: ‘Shell gaat hééééél duurzaam boren in arctisch gebied………

Zie ook: ‘Tjibbe Joustra uitermate verbaasd, dat het zo mis kon gaan bij Shell Moerdijk……… ha! ha! ha! ha! ha! ha!

       en: ‘Shell CEO Van Beurden: ‘nee Shell merkt weinig van de sancties tegen Rusland……….’

       en: ‘Koninklijke Shell koers omhoog, aandeelhouders, waaronder uw koningshuis, dolblij met 6.500 ontslagen………. IJsbreker Shell tegengehouden op weg naar toekomstige ramp in Arctisch gebied…..

       en: ‘Obama’s eigen experts waarschuwden voor boren in Arctisch gebied………..

  

       en: ‘Shell mag onbeschermd boren voor kust Nova Scotia….. Echt een ‘duurzaam bedrijf’ dat koninklijke Shell…….‘      

Bron: o.a. Daily Kos.

Plasterk wil eigenlijk wel meer redelijke salarissen van € 178.000,–…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

De waanzinnig wanpresterende PvdA hufter Plasterk is gekker dan ooit gedacht. Vandaag stelde het ‘leuke valsrode hoedje’ van de PvdA, dat er uitzonderingen gemaakt moeten worden voor betalingen van topfuncties, in de semi-overheidsfuncties. Zo wil deze flapdrol dat medisch specialisten en tandartsen meer moeten kunnen verdienen dan het ministerssalaris van € 178.000,– per jaar*……….

Dat was het nog niet, want Plasterk heeft blijkbaar wat ‘vrinden’ gemaakt in de culturele sector en de wetenschap (daar had hij er al ‘een paar’), en daar moet ook meer betaald kunnen worden. Neem bijvoorbeeld ‘top-dansers’, die moeten behouden blijven voor Nederland, met een salaris, dat het al veel te hoge salaris van € 178.000,–, nog te boven moet kunnen gaan…….. Terwijl dezelfde PvdA van Plasterk heeft meegeholpen de culturele sector uit te kleden………. Waar slaat ‘t op godverdomme?? Gaan we ook voetballers met belastinggeld behouden voor ons land???

Het rijke leven is Plasterk geheel in z’n achterlijke bol geslagen!! Terwijl hij en de rest van Rutte 2, meer dan 4 miljoen mensen in de armoede hebben gestort (mensen die tegen-, op-, of onder de armoedegrens leven), de grote onderlaag, waaronder de allerzwaksten, keer op keer worden gepakt, vindt deze potsierlijke oetlul, dat er megasalarissen mogen worden betaald, te zot voor woorden.

Een salaris van € 40.000,– is meer dan genoeg, voor een erebaan als minister en als je de ‘prestaties’ ziet van ‘onze’ politici, is dat nog veel te veel!!! Het wordt de hoogste tijd, dat we terug gaan naar een maatschappij met normale inkomens, kunnen eindelijk achterlijk hoge tarieven en prijzen flink omlaag. Hoe kan het bijvoorbeeld, dat een vergelijkbaar huis aan onze kant van de grens, minstens een keer zo duur is, dan aan de andere kant???? (terwijl de kwaliteit vaak een stuk minder is). Men vindt het tegenwoordig al normaal, dat een loodgieter € 60,– voorrijkosten rekent, dat is godverdomme meer dan 130 oude guldens, totaal belachelijk!! Om over de tandartstarieven nog maar te zwijgen……..

Moet u nagaan: Plasterk is lid van de PvdA, de partij waarvan politici lekker populair keer op keer inhakken op de topinkomens en bonussen……….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Ach ja, als er een oplichterspartij is in Nederland, is het wel de PvdA!!!

*  ‘Dom genoeg’ was ik in de veronderstelling, dat een ministerssalaris onder de € 150.000,– per jaar lag, blijkbaar heb ik een paar loonsverhogingen gemist, die tijdens de crisis (die nog steeds voortduurt) zijn doorgevoerd…… Dezelfde crisis, die de reden was voor het op de nullijn zetten van de gewone Nederlander en het verder uitkleden van de allerzwaksten, waaronder hulpbehoevende ouderen……….

Zie ook: ‘Plasterk geeft burger sigaar uit eigen datadoos……

Voor meer berichten over deze disfunctionerende kwezel, klik op het label Plasterk, onder dit bericht.

VVD georganiseerde misdadigers partij met een ‘leuke traditie’ in het Kamergebouw………………

Hoorde gisteren dat de VVD politici al jaren een hééééél ‘leuk’ gebruik hebben in het Kamergebouw. Leden van deze misdadigers partij leggen dagelijks na de lunch een pakje boter op de kop van de vals sociale hufter Den Uyl, die in ‘buste vorm’ in de buurt van de kantine schijnt te staan……… Leuk hè??!! Dat doen deze VVD’ers om iedereen eraan te herinneren, dat den Uyl sinterklaas zou hebben gespeeld met belastinggeld. Waar trouwens nog wel het e.e.a. over valt te zeggen.

Waar halen de oplichters van de VVD het gore lef vandaan??! Als deze partij in opspraak is, en dat is op z’n zachtst gezegd, nog ‘wel eens’ het geval, is het altijd rond corruptie, fraude of afspraken met nogal foute figuren….. Voor de VVD zou je, om dezelfde grap uit te kunnen halen, een buste met een gigantische kop (die van Wiegel) nodig hebben, waar je meteen een ton boter op kan stallen!!

Crazy Colorrun Leeuwarden ‘beetje mislukt….’

Een paar dagen geleden grote ophef over de ‘Crazy Colorrun’ in Leeuwarden, een gebruikt poeder, dat over de deelnemers werd uitgestort, zou niet meer uit kleding en haren te verwijderen zijn….. Logisch dat de deelnemers pissig zijn……. Hoewel? Wie doet er in godsnaam mee aan een hardloopwedstrijd, waarbij grote hoeveelheden fijn poeder over de deelnemers worden uitgestort??? Inderdaad, daarvoor moet je wel gek (‘crazy’) zijn! Dat de overheid niet allang een eind aan dit gebruik heeft gemaakt, is werkelijk ongelofelijk!! Men maakt zich wel druk over meeroken, terwijl die poeders in de longen, alles behalve gezond zijn en de gevolgen daarvan wel een station of tien verder gaan, dan incidenteel meeroken!!!

Het is al net als met de uitstoot veroorzaakt door het autorijden, waarbij anderen ervoor zorgen, dat 18.000 mensen vroegtijdig overlijden, na een meestal akelig ziekbed, dat is blijkbaar minder erg dan meeroken…. (dit nog buiten het grote aantal doden en invaliden dat op de weg wordt gemaakt, t.g.v. het autorijden). Even ter vergelijking: er overlijden jaarlijks 20.000 rokers aan de gevolgen van hun verslaving….. Je kan toch onmogelijk stellen, dat autorijden, of het poeder uitstorten in en over mensen, een verslaving is!!!

Het is dan ook meer dan duidelijk, dat alle maatregelen die tegen het roken zijn genomen, een rookgordijn vormen, voor het feit, dat de overheid niets wenst te doen aan de gevolgen van autorijden, poeder uitstorten over mensenmassa’s en/of het vermaledijde vuurwerk afsteken, waarbij de laatste in 1 nacht tijd zorgt voor veel meer luchtvervuiling (met uiterst gevaarlijk gif als zware metalen), dan de hoogovens in IJmuiden in één jaar tijd produceren…….. Met die maatregelen tegen het roken, doet de overheid net, of het begaan is met uw gezondheid….. ha! ha! ha! ha! ha!

Ach ja, uw gezondheid bungelt onderaan, als het gaat om geld verdienen!!

Voor meer berichten over dit uiterst hypocriet handelen, klik op de labels: volksgezondheid en economie, vuurwerk, autorijden en/of roken, onder dit bericht.