Dijksma wil eigenlijk terug naar 1,5 graad opwarming…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

PvdA trol en leeghoofd Dijksma zei op de klimaattop in Parijs, dat de aarde niet meer dan met 1,5 graad mag opwarmen, dat is haar doel. Zo stelde deze schertsfiguur, die in haar politieke loopbaan niet anders heeft gedaan, dan de klimaatopwarming stimuleren, neem alleen al haar houding t.a.v. megastallen…… Dijksma ziet wel in, dat dit niet realistisch is, maar wil daar toch op in blijven zetten……. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Dit alles, terwijl de meeste deelnemers aan de klimaattop dondersgoed weten, dat Nederland op milieugebied in de EU onderaan bungelt……. Het kabinet waar deze enorme bedrieger deel van uitmaakt, heeft niet anders gedaan, dan die positie versterken, neem de maximumsnelheid, of de nieuwe kolencentrales, om nog maar te zwijgen over de toestemming vliegvelden uit te breiden, dan wel het aantal vliegbewegingen sterk te vergroten op bestaande vliegvelden……….

Het is intussen een cliché, maar wel een cliché, dat keer op keer wordt bevestigd: het liegen en bedriegen zit ze bij de PvdA in het bloed!!!

Nog een toevoeging (na plaatsing): echte deskundigen zijn ervan overtuigd, dat zelfs die 2 graden opwarming overschreden zullen worden, door het cumulatieve effect van de opwarming. Neem bijvoorbeeld de permafrost: door opwarming komen daar gigantische hoeveelheden methaangas vrij, een broeikasgas, dat ook in de intensieve martelveehouderij wordt geproduceerd, door het vrijkomen van die gassen, zal de opwarming zich nog sneller voltrekken…….

Voor meer berichten over/met klimaatverandering, opwarming, klimaattop, klimaatwet (een plan van o.a. PvdA oplichter Samsom, die zich ineens voorstelt als milieuactivist…. ha! ha! ha! ha!) en/of Dijksma, klik op het desbetreffende label, dat u onder dit bericht vindt.

Hollande zei na de aanslagen, dat de 30.000 Syrische vluchtelingen nog steeds welkom zijn…….

Het was mij ontgaan in de totale hysterie, maar de Franse president Hollande zei na de aanslagen van 13 november jl. in Parijs, dat de 30.000 Syrische vluchtelingen, die Frankrijk beloofde op te nemen, nog steeds welkom zijn in Frankrijk….. Dat is wel even een ander toon, dan die door de meeste politici elders in de EU (en ook hier) werd aangeslagen…….

Hollande wordt door de reguliere media en de politiek als een waardeloze figuur afgeschilderd, voor wat dat waard is…… Hollande laat tenminste zien, dat hij meer ethisch en empathisch gevoel in z’n kleine teen heeft, dan het overgrote deel van politici in de EU landen in hun hele lijf hebben!!!

Voor meer berichten over/met aanslagen P, Parijs, terreur, jihadstrijders, religieus radicalisme, hypocrisie, vluchtelingen, vluchtelingenbeleid, Syrië, Middellandse Zee, ‘waarden en normen’ en/of Hollande, klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.

Het Syrische leger haalt een straaljager van de VS uit de lucht………

Mocht u zijn geschrokken van de kop die is fictief, zo meer daarover.

Met enige zorg wordt er hier en internationaal gesproken over het neerhalen van een Russische straaljager door Turkije, hoewel daar dan aan wordt toegevoegd, dat Turkije het recht had dit te doen……. Dit terwijl er tot op heden geen bewijs is, dat de Russische jager in Turks luchtruim vloog, maar ja Rusland, dus dat zit wel goed….. Alsof het Turkije van Erdogan ook maar enigszins betrouwbaar is….. De Russen hebben Turkije niet aangevallen, maar dat was geen reden de straaljager niet neer te halen, als deze al in Turks luchtruim vloog.

Veronderstel, zoals in de kop gesteld, dat het Syrische leger een straaljager van de VS had neergehaald…… Hoe denkt u dat er dan nationaal en internationaal was gereageerd?? Juist, de verontwaardiging zou groot zijn geweest en men zou hebben aangedrongen op vergelding, dat is zeker!!! Nu worden de woorden van Putin en de overlevende straaljagerpiloot, dat de jager niet in Turks luchtruim vloog, zonder meer als leugens weggezet……..

Kortom: een uitermate gevaarlijke daad van agressie door de Turken, die je als zinloos geweld kan wegzetten, wordt uitermate hypocriet behandeld in het westen, zowel door de reguliere media en de politiek, als door zogenaamde deskundigen…….

Zie ook: ‘Erdogan, de kalief van Turkije, wil oorlog met Rusland……. De NAVO applaudisseert aan de zijlijn….

       en: ‘Helga Salemon: Putin verdraait de boel weer, nu i.z. de door de Turken neergehaalde straaljager…….

       en: ‘Erdogan: geen excuus, maar hij vindt het wel jammer, dat Turkije een Russische jager neerschoot………

       en: ‘Erdogans excuus voor neerschieten Russische jager >> reactie in de media…..

       en: ‘Russische jager werd neergehaald boven de Syrische grens, aldus BBC World Service…….

Voor meer berichten over/met Syrië, Turkije, Rusland, Putin, oorlog en/of hypocrisie, klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.

Van der Laan zwaar verontrust en geschokt over dode op ‘Amsterdam Dance Event……’ Uitermate hypocriet!!

Een 31 jarige vrouw, die een cocktail van harddrugs had gebruikt op het Amsterdam Dance Event (ADE), is daaraan overleden……. Eberhard van der Laan, ‘de burgervader’ van Amsterdam, u weet wel, de hufter die tegen de wil van de Palestijnen in, een stedenband (of ‘samenwerkingsverband’) wil met Tel Aviv*, verklaarde geschokt en verontrust te zijn, dat zoiets kon gebeuren……….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! U zult denken, hier valt niet om te lachen, maar als u nagaat dat aan het gebruik van de harddrug alcohol**, in Nederland dagelijks maar liefst 12 mensen overlijden, is deze ’emotie’ van van der Laan, wel uitermate vals. Immers van die 12, moet er minstens dagelijks 1 in Amsterdam overlijden!! Dit alles, terwijl onze politie-inzet juist is gericht op alle andere drugs, zelfs op de softdrugs (die niet verslavend zijn)!! Of hoe kan je belastinggeld en politie-uren op grote schaal verspillen……..

Nog even ter herinnering: drugstesten zijn wegbezuinigd van feesten als het ADE……. Daar ziet Rutte 2 geen noodzaak toe, Rutte 2 waar de PvdA, de partij van van der Laan, een belangrijke bijrol speelt!!!! Ook vorig jaar waren er een paar doden te betreuren op het ADE en werd de roep om herinvoering van de testen groter, maar helaas……….

* Zie: ‘Van der Laan niet echt geschrokken van de muur die Israel oprichtte op illegaal bezette grond, of andere ellende die de Palestijnen overkomen en hij ziet als ‘koopman dominee’ dan ook geen reden af te zien, van de stedenband met Tel Aviv……..

** Alcohol is een uiterst verslavende harddrug, die vergeleken met alle andere harddrugs bij elkaar opgeteld, verreweg het meeste schade toebrengt aan het individu, diens omgeving en de maatschappij, zowel direct als indirect!! Begrijp me goed, ik ben niet van de blauwe knoop en gebruik regelmatig alcohol, maar feiten mogen niet verzwegen worden…..

Voor meer berichten over/met ‘alcohol en drugs’ (ha! ha! ha!), alcoholisme, harddrugs, XTC, amfetamine, softdrugs, weedpas (‘wietpas’), politie-inzet en/of van der Laan, klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.

Turk die Armeense genocide ontkent, is volgens Europees Hof ten onrechte veroordeeld………

Dogu Perinçek, een Turkse ontkenner van de Armeense genocide (letterlijk zei hij hierover, dat het een internationale leugen is), die door Zwitserland werd veroordeeld, daar het ontkennen van deze genocide in dat land, (terecht ?) verboden is, werd gisteren door het Europese Hof voor de Rechten van de Mens (EHRM*) in Straatsburg definitief vrijgesproken. Volgens het hof (gistermiddag Radio1 NOS nieuws van 15.00 u.) heeft de man recht op de vrijheid zijn mening te uiten. Wellicht is daar iets voor te zeggen…. Maar dan komt ‘t mensen: er is volgens het hof bovendien geen wetenschappelijke- en politieke consensus (overeenstemming), dat er inderdaad een genocide heeft plaats gevonden……… GGGVD!!!

Iedereen kan anno 2015 weten, dat deze genocide heeft plaats gevonden en op een uiterst barbaarse manier!!! Dat er ‘wetenschappers’ zijn de dit durven te ontkennen, terwijl de bewijzen voor het opscheppen liggen, is een gotspe. Wat betreft de politiek: Turkije ligt geografisch strategisch, vandaar dat men Turkije met zijden handschoenen aanpakt, als in dat land de mensenrechten op grove en grote schaal worden geschonden en omdat dit land de genocide simpelweg als leugen betitelt, willen veel (ook westerse) landen zich daar de vingers niet aan branden

Ongelofelijk!!!

Zie ook: ‘Armeense genocide 24 april 1915

* EHRM, waar
de officiële verkorting de Engelse is, ofwel ECHR >> European
Court for Human Rights, en die gebruik ik in de labels, direct onder dit
bericht. 

Voor meer berichten over/met Armeense genocide, mensenrechten, vrijheid van meningsuiting en/of ECHR, klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.

Dion Graus: als boeren hun koeien mishandelen, worden ze meteen door de politie aangepakt…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

De valse dierenvriend van de fascistenbeweging PVV, Dion ‘met de losse handjes’ Graus, liet gisteren voor het eerst in lange tijd weer eens van zich horen (althans voor mij was dit een lange, gelukkige stilte)…….. Hij gaf commentaar op Radio1, waar men gistermiddag aandacht had voor in ‘het wild’ levende dieren (In Nederland… ha! ha! ha!) en het ‘immense probleem’, dat deze dieren bij een strenge winter wel eens in de problemen kunnen komen, als ze niet bijgevoerd worden. Graus bepleitte, zoals een aantal anderen al langer doen, het gebruik van de prikpil, zodat deze dieren zich niet al te fors kunnen voortplanten (bepaald geen gek idee). Zodat er voldoende voedsel overblijft voor bijvoorbeeld de hele kudde runderen.

Graus stelde, dat het mishandeling is, als je die dieren dood laat gaan, als ze te weinig voedsel hebben, ze sterven dan immers de hongerdood (en gezien de ‘grootte’ van de postzegel waar deze dieren op moeten leven, kan ik me daar in vinden). Daarop zei Graus, dat een boer die z’n koe mishandelt, met de politie te maken krijgt, terwijl deze manier van mishandeling (de hongerdood laten sterven) niet wordt vervolgd……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Dat is de makke met Graus, hij is zogenaamd dierenliefhebber, maar de intensieve martelveehouderij laat ‘m koud, althans daar hoor je deze ork niet over. Werden boeren die hun dieren op dergelijke manier massaal mishandelen maar vervolgd….. Vervolgd voor zaken als koeien die het jaarrond binnen staan, of stallen met 700+ geiten of varkens (die nooit buiten komen), of stallen met onnoemelijk veel kippen of ander pluimvee, om over gekooid gehouden konijnen en pelsdieren maar helemaal te zwijgen. Waarom zoekt Graus niet wekelijks de media, om zijn gram daarover te spuien???? De politie die intensieve veehouderij beulen aanpakt……. ha! ha! ha! ha! Was dat maar waar!!

Dion Graus? Een vuile hypocriet!! Ach wat wil je, een fascist van de PVV!!!

Voor meer berichten over/met de intensieve martelveehouderij, megastallen, gigastallen, dierenmishandeling, vleeseten en/of Dion Graus, klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.

Rutte met commentaar op Oost-Europese landen, die weigeren vluchtelingen op te nemen…….

In het meer dan infantiele gelul over de miljoenennota op Radio1, hoorde ik de grijnzende VVD hufter en zwaar disfunctionerend ‘premier’ Rutte, commentaar leveren op Oost-Europese landen, die weigeren vluchtelingen op te nemen.

De onzelfstandige oetlul was blij, dat de fascistoïde politici van die landen wel akkoord gingen met het meer dan achterlijke plan van VVD drollenpoetser Dijkhoff*, voor de toekomstige omgang met asielzoekers. Als vreemdelingenhaters voor dat plan zijn, geeft meteen de humanitaire waarde van dit plan aan: schunnig en waardeloos! Rutte had verder flink commentaar op EU landen die weigeren vluchtelingen op te nemen, veelal landen in Oost-Europa, zoals Hongarije en Tsjechië……..

Commentaar leveren op anderen, terwijl je zelf weigert het goede voorbeeld te geven en ruimhartig een groot aantal vluchtelingen op te nemen……… Wat een vuile hypocriet, al is dat wat betreft Rutte, geen nieuws………

*     Zie: ‘Dijkhoff
in de hersenpan getroffen door bliksem, PvdA akkoord met het
belachelijke plan Dijkhoff, dat hij na die blikseminslag, voor het
vluchtelingenbeleid op de lange duur, in elkaar prutste……..

        en: ‘Job Cohen (PvdA) vindt plan Dijkhoff voor vluchtelingen een goed plan……… ha! ha! ha! ha!

        en: ‘Annelies van der Veer wijst de vluchteling van nu, alvast aan als de moordenaar en verkrachter van morgen, zoals de nazi’s de Joden als daders van alle ellende aanwezen…………’

        en: ‘Leenaers (CDA EU) met ferme woorden over Hongarije, Tsjechië en Oostenrijk, die meer asielzoekers moeten opnemen……. Terwijl hij de partijen in z’n eigen EU fractie, de EVP moet aanspreken!!

       en: ‘Willem Alexander en de vluchtelingen: toch ‘fijn’ dat uw koning in de troonrede ook vroeg om begrip voor de vluchtelingen die hier aan zullen komen en u allen opriep hen welkom te heten in ons land………..

Voor meer berichten over/met vluchtelingen, vreemdelingenhaat, Hongarije, Tsjechië, Middellandse Zee, Rutte en/of Klaas Dijkhoff, klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.

SP wil kleinere klassen, met een maximum van 29 leerlingen…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Afgelopen donderdagmorgen was ik even in de veronderstelling, dat ik gek was geworden. Op BNR na 8.30 hoorde ik een SP’er tekeergaan, tegen de enorme klassengrootte van 30 leerlingen of meer. Daar kan je onmogelijk tegen zijn, een (echte) verkleining van de klassengrootte en iedere politieke partij die zich daarvoor inzet zou gesteund moeten worden. Neem de klassengrootte zoals die op dure privéscholen van maximaal 15 leerlingen, dat is een eerste vereiste als je kinderen goed wilt opleiden voor de toekomst van ons allen. Na even geluisterd te hebben, stelde de SP’er, dat de overheid een maximum klassengrootte van…….. 29 leerlingen zou moeten opleggen aan scholen…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Al moet ik eerlijk toegeven, dat een klassengrootte van rond de 25 leerlingen te prefereren zou zijn, aldus de SP. Waarom dan stellen, dat de overheid dwingend het getal van 29 leerlingen als maximum zou moeten opleggen, is de vraag…..

Nee, echt een gigantische verbetering een vermindering van 2, 3, 4 of 5 leerlingen, naar 29 leerlingen……. Waarschijnlijk gelooft men bij de SP, dat ze straks, na de volgende verkiezingen, echt mee zullen regeren en dan moet je natuurlijk niet met echt goede plannen komen, die het e.e.a. aan belastinggeld zullen kosten. De SP stelt immers net als andere politieke partijen, dat je compromissen moet sluiten ‘als je mee wilt doen’ en zet daarom alvast maar ‘wat realistischer’ in, wat betreft die klassengrootte…….. Immers welke andere partij, behalve de VVD, zou er tegen een maximum klassengrootte van 29 leerlingen zijn……..???

Tegen de tijd dat de SP mee regeert zal van Bommel, u weet wel, de SP’er die vooral achter z’n geslachtsdeel aanloopt, minister van Defensie zijn en ja, die wil er uiteraard ook miljarden extra doorheen jassen voor Defensie, hij is tenslotte niet voor niets reserve-officier in het Nederlandse leger!! Dan kan je natuurlijk niet een extra beslag op het belastinggeld leggen, voor zoiets ‘onzinnigs’ als onderwijs…………

Ongelofelijk mensen, wat een stel hypocriete volksverlakkers!!!

Overigens, een paar jaar geleden had ik per mail contact met een SP’er uit de Tweede Kamer, over wat mensen zouden moeten betalen aan huur. Deze klootzak durfde keihard te zeggen, dat je een derde van je inkomen aan huur zou moeten betalen……… Zelfs al woon je in een krot, geen begrip bij de SP voor een lagere huur en een huur naar de werkelijke waarde van het betreffende pand!!! Dit terwijl een bijstandsgerechtigde met een huurtoeslag, van het kleine nettobedrag dat overblijft, onevenredig veel meer betaalt voor een huurhuis, dan de eerste beste koper met een huis van 3 ton, immers die huurder houdt daardoor een fiks stuk minder te besteden over, van het overblijvende netto bedrag…….

Ach ja, de SP helemaal klaar om te regeren en als het moet geven ze daarvoor een flink deel van de idealen op!!!

Zie ook: ‘Marc Dullaert: kinderen die van speciaal onderwijs komen, krijgen veel te weinig extra begeleiding……. Zoals voorspeld!!

       en: ‘Sander
Dekker weigert extra geld uit te geven, om de problemen aan te pakken
met leerlingen uit het speciaal onderwijs, die aan het reguliere
onderwijs deelnemen…….

Voor meer berichten over/met klassengrootte, onderwijs, basisonderwijs, SP, huurliberalisatie en/of huurstijging, klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.

Medicijnprijs hoog? Bij geen resultaat zijn de farmaceuten zo ‘toegeeflijk’ om de kosten terug te betalen……. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Een woordvoerder van Nefarma gaf afgelopen vrijdag tekst en uitleg bij een voorstel van de farmaceuten, om de kosten voor dure medicijnen, die niet aanslaan, terug te betalen aan de verzekeraar, ‘no cure no pay’ maar dan letterlijk…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! De farmaceuten verkopen hun medicijnen zo duur, dat de kostprijs een keer of vijftig over de kop gaat (aan marketing geeft deze maffia 30 keer meer uit, dan aan de ontwikkeling van de medicijnen!!). In plaats van de prijs echt eens drastisch te verlagen, gaat het geteisem zogenaamd meedenken over de hoge zorgkosten, waarvan de medicijnen een fiks deel uitmaken. Twee jaar geleden haalde de farmamaffia maar liefst meer dan 1 triljard dollar winst, de wapenindustrie doet het ‘nog net’ beter……..

De woordvoerder van Nefarma horend, zou je werkelijk denken, dat de farmaceutische industrie een charitatieve instelling is…… ha! ha! ha! ha! ha! ha!

In de Kots Nieuwsshow van afgelopen zaterdag (Radio1), lobbyist van de farmaceuten Kees Punt, hoogleraar oncologie aan de UvA, die de farmaceuten prees voor dit initiatief……..

De farmaceuten hebben dit initiatief om twee redenen genomen. Ten eerste kunnen ze de publieke opinie gunstig stellen, die begint zich namelijk tegen hen te keren, vooral in de VS heeft dit geteisem nog weinig krediet. Maar ook hier begint steeds meer ergernis te ontstaan over het enorme graaigedrag van de farmaceuten, nog geen half jaar geleden bleek dat de helft van de darmkankerpatiënten dure medicatie niet kreeg, simpel vanwege de kosten……… Ten tweede, doen de farmaceuten in Nederland net of ze mee willen helpen de zorgkosten te drukken. Terwijl ze met dit voorstel de achterlijk hoge prijs op alle medicijnen kunnen handhaven en zo de zorgkosten onder druk blijven zetten……..

Vergeet daarnaast niet dat dit initiatief ook nog eens een klein aantal patiënten betreft en de farmaceuten hier niet eens op verliezen, immers die medicijnen worden toch al veel te duur verkocht!! Hare VVD kwaadaardigheid Schippers liet al eens weten, dat de medicijnprijs in Nederland nu wel echt op het ‘gemiddelde’ (wat betreft de kosten in een paar andere EU landen) bodemtarief staan….. ha! ha! ha! ha! ha! Waarschijnlijk heeft deze grootlobbyist van de farmaceutische industrie, familie, vrienden en/of kennissen die aandelen, of andere belangen hebben in die tak van industrie…….

Voor meer berichten over/met medicijnprijs, farmaceuten, zorgkosten, Nefarma en/of Schippers, klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.

Doping is taboe in de sport en hoe zit het met alcohol promotie tijdens sportevenementen???

Zoals u wellicht weet, uw Azijnpisser is op z’n zachtst gezegd geen sportfanaat. Vandaar ook dat het gezeik over doping me al jaren zwaar de strot uitkomt, alsof dat de enige vorm is, waarop er oneerlijke wordt gestreden in de sport. In de 70er jaren waren er al heel wat wielrenners, die zeiden, dat iedereen doping gebruikte en dat alleen de sufferds werden gepakt………

Veel geëmmer over doping dus, maar waarom maakt niemand zich druk over Heineken, die bij grote sportevenementen (en niet ‘events’) uitpakt met het achterlijk Holland Heineken House (echt Hollands ook, die benaming… ha! ha! ha!). Promotie maken voor een harddrug…… Alcohol is de harddrug die verreweg de grootste schade toebrengt, zowel individueel, als in de relationele sfeer, als breed maatschappelijk en dan is er nog directe- en indirecte schade aan te wijzen…… En toch elke keer dat boerenklompen Holland Heineken House (bah!!)…… Over pleefiguren slaan gesproken…….

Wat een ongelofelijke hypocrisie!!!

Voor meer berichten over doping, harddrugs, ‘alcohol en drugs’, wielrennen en/of Tour de France (Tour de Stimulance), klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.