Heineken gaat Formule 1 team sponsoren…….

Alsof er niet al veel te veel reclame wordt gemaakt voor de harddrug alcohol, gaat Heineken ook nog eens een Formule 1 team sponsoren…… ‘Leuk ook’, die combinatie autorijden en alcohol……

Volgens nog onbevestigde berichten, eist Heineken van haar coureurs, dat ze voor de race eerst twee bier drinken, de heren krijgen dan wel een plaszak mee in hun scheurijzer……..

Reclame voor de harddrug alcohol: per dag overlijden in Nederland gemiddeld 12 personen aan de gevolgen van alcohol gebruik……. Dat noemt men ‘alcohol misbruik’, alsof alcohol niet uiterst verslavend is en daarmee een harddrug!! Alcohol is de harddrug die vergeleken met alle ander harddrugs tezamen, verreweg de meeste schade aanricht, zowel direct als indirect en zowel op individueel, relationeel, als maatschappelijk niveau………….

Veronderstel dat er in Nederland dagelijks 12 doden te betreuren waren door XTC gebruik: het hek zou van de dam zijn en men zou binnen de kortste keren zware maatregelen treffen……… Er is overigens al grote (hypocriete) ophef, als er binnen korte tijd 2 doden te betreuren zijn, door XTC gebruik, waarbij die slachtoffers naast de XTC, ook nog eens een hele sloot alcohol gebruikten…….. Trouwens, die 2 XTC doden is een jaarlijks gemiddelde in Nederland……

Heineken is een harddrugsproducent, die ook nog eens reclame voor die harddrug mag maken >> te zot voor woorden!!!

Voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Cameron beschuldigt Nigeria van grote corruptie……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Gisternacht in het BBC World Service nieuws van 1.00 u. het bericht, dat leeghoofdhufter en roddelkampioen Cameron in het openbaar stelde, dat op wereldniveau Nigeria en Afghanistan de meest corrupte landen zijn……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! Dat zegt de klootzak, die van Engeland een belastingparadijs heeft gemaakt, waar de met corruptie vergaarde kapitalen kunnen worden weggesluisd……

Je zou zelfs kunnen stellen, dat Groot-Brittannië e.e.a. veel zwaarder aan te rekenen is, immers van de corruptie in landen als Nigeria, profiteren vooral bedrijven uit ‘beschaafde’ landen als Groot-Brittannië……

Wat betreft Afghanistan is de uitlating van Cameron nog schunniger: de corruptie daar is alleen aangejaagd door westers ingrijpen, met de oorlog die de VS tegen dat straatarme land begon in 2001. Daar heeft Groot-Brittannië, niet een steentje, maar een 5 kilometer hoge stenen toren aan bijgedragen

Dan zijn daar nog de Panama Papers: denkt hondenlul Cameron nu werkelijk, dat iedereen zijn domme leugens over z’n eigen eigen smerige rol in dat schandaal, voor zoete koek heeft geslikt..??? ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Wat een gek!!!

Onder het wanbeleid van Cameron is 33,3% van de Britse bevolking wat betreft hun inkomen onder het bestaansminimum gezakt, meer dan 800.000 kinderen gaan in dit rijke land, dagelijks met honger naar school, dankzij superploert Cameron……. Deze feiten zijn een veel grotere schande, dan de corruptie in een land, dat vergeleken met Groot-Brittannië nog maar net zelfstandig is, waarbij, zoals gezegd, de corruptie daar met name wordt gevoed door westerse bedrijven…….

Vergeet niet dat de corruptie in landen als Nigeria in de koloniale tijd werd geïntroduceerd, de koloniale macht in Nigeria was…. Groot-Brittannië!!

Voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Koenders alweer doodstil: Ashraf Ghani (Afghaanse president) geeft fiat voor 6 executies……….

De ‘nieuwe’ president van Afghanistan, Ghani, heeft gisteren de doodstraf bekrachtigt van 6 Talibanstrijders, die daarna werden opgehangen…….. Dit bericht was gistermiddag in het BBC World Service nieuws te horen (radio, 13.30 u. onze tijd). Voorts meldde de nieuwslezer, dat dit de eerste door Ghani bekrachtigde executies zijn, in zijn nu 2 jarig presidentschap.

Ghani is zelf in feite een burgemeester, die over een klein deel van Kabul zeggenschap heeft, voor de rest van Afghanistan is hij afhankelijk van de VS aanwezigheid, zoals ook zijn presidentschap daar afhankelijk van is….

Tekenend, dat de corrupte hufter Ghani schijt heeft aan mensenrechten en de ultieme marteling toestaat: de doodstraf…….

Toch fijn dat voor dit Afghanistan ook Nederlandse militairen zijn gesneuveld, om over de fysiek en/of geestelijk (zwaar) gewonde militairen, maar te zwijgen…….

Als u nu denkt, dat de mislukte PvdA sierdrol Koenders wel flink pissig zal zijn en op hoge poten een brief aan Ghani zal sturen, waarnaast hij de Afghaanse ambassadeur op het matje zal roepen, dan heeft u helaas ongelijk…….. De nieuwe inhumane neoliberale politiek van de PvdA is blijkbaar wars van mensenrechten en vindt het wel best als men veroordeelden executeert……….

Daarnaast zou Koenders ook flink pissig op Ghani moeten zijn, daar dit allesbehalve de hoognodige vrede in Afghanistan bevordert, iets waar o.a. Koenders, maar ook zijn voorgangers van zegden, dat dit de uiteindelijke bedoeling is van de peperdure Nederlandse militaire missies……….. Of zou het al zover gaan, dat Koenders zich ook in Nederland wel wat doden voor ‘de goede zaak’ zou willen permitteren?? Vragen,vragen en nog eens vragen voor de ‘Jonge Socialisten‘ anno 2016………

Voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden, dit geld niet voor het label Ghani (althans op 9 mei 2016).

Rutte: de Dodenherdenking met uiterst hypocriete politici………

Mensen, wat een ongelofelijke hypocriet zootje: de politici die gisteren schijnheilig meededen aan de Dodenherdenking, maar intussen weigeren vluchtelingen op te nemen, dan wel alleen bereid zijn een uitermate beperkt aantal vluchtelingen op te nemen. Ook voor WOII werden joden, Roma, Sinti, homo’s en politieke vluchtelingen voor het grootste deel geweigerd in Nederland en de aanwezige vluchtelingen werden met evenveel achterdocht bekeken, als men tegenwoordig de vluchtelingen beziet……. Koningin Wilhelmina verordonneerde zelfs, dat er in een straal van 50 kilometer rond haar Paleis ‘t Loo, geen vluchtelingenopvang mocht worden ingericht………

Politici die hypocriet deelnemen aan de Dodenherdenking, terwijl ze hebben bewezen voor illegale oorlogen te zijn, zoals die tegen Irak, Libië en Syrië, waarbij die tegen Irak aan meer dan 1,5 miljoen mensen het leven heeft gekost……. Illegale oorlogen, die de vluchtelingenstromen richting EU op gang hebben gebracht……

Ongetwijfeld was de meest hypocriete politicus, die deelnam aan de Dodenherdenking, de valswitte Venlose haatprofeet Wilders, die net als Hitler in de 20er en 30er jaren van de vorige eeuw, haatzaaide tegen- en angstzaaide voor minderheidsgroepen……..

Nummer twee moet Rutte zijn geweest, hij liet gisteren weten, dat door herdenking, je het verleden levend houdt……. Ja en intussen blind zijn voor de ellende van velen en zelfs durven te zeggen, dat het leuk is om in huisjes te kunnen kijken in een vluchtelingenkamp, zoals de hufter gisteren in Libanon heeft gedaan……*

Verder wist de zwaar wanpresterende grijnzende VVD premier Rutte het volgende te melden:  “Een leven in vrede, zonder angst voor geweld en vervolging. De toekomst met vertrouwen tegemoet kunnen zien. En precies dat maakt herdenken zo waardevol. Want door de doden te eren en de geschiedenis levend te houden, omarmen wij de vrijheid en wapenen wij onszelf om pal te staan voor alles wat goed is in het hier en nu……” Wapenen tegen vluchtelingen en intussen zorgen dat vluchtelingenstromen op gang blijven komen, met de geestelijke en fysieke steun voor het zwaar terroristische VS buitenlandbeleid…….

“Pal te staan voor alles wat goed is in het hier en nu…….” ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Het goedpraten van mensenrechtenschendingen en het schenden van het VN Vluchtelingenverdrag, middels de inhumane Turkije-deal, of het bezuinigen op het redden van vluchtelingen uit de Middellandse Zee……

Rutte’s kabinet heeft zoveel geleerd van het verleden, dat het met veel plezier handelsbetrekkingen onderhoudt met fascistisch geregeerde, of anderszins dictatoriaal geregeerde landen, waar totaal geen vrijheid is, de mensenrechten op grote schaal worden geschonden, kortom landen waar de willekeur groot is….. Neem Saoedi-Arabië, Egypte (en een aantal andere ‘arabische landen’), Turkije en China.

Verder wil ik nog wijzen op de nazificering van de EU: een aantal Oost-Europese landen heeft het fascisme omarmd, neem Hongarije en Polen. Oekraïne is nog geen deel van de EU, ook daar regeert het fascisme, daar hoor je Rutte, of een ander lid van kabinet Rutte 2 niet over…..

Nee, die Rutte heeft de Dodenherdenking ‘helemaal begrepen………..’

Trouwens waarom zouden we de toekomst met vertrouwen tegemoet zien? Daar is totaal geen reden voor! Onze vrijheden en privacy worden steeds verder ingeperkt!! Als Hitler morgen Nederland zou binnenvallen, zou hij zijn geluk niet op kunnen, de weg voor zijn terreurbewind zou al geheel geplaveid zijn……..

De rechten die arbeiders tegen de willekeur van werkgevers hebben bevochten, worden hen nu afgepakt, door neoliberale hufters als Rutte en zijn waardeloze kabinet…… De vrijheid om als ‘zelfstandige’ te worden uitgebuit…..

Dan is er nog de propaganda oorlog tegen Rusland: met veel leugens, door o.a. diezelfde politici, wordt de weg vrijgemaakt voor WOIII met het intimideren van Rusland langs haar grenzen…

Mensen ik kan nog wel een aantal minuten doorgaan, maar de strekking lijkt me wel duidelijk: een groot deel van de dodenherdenking is door het handelen van vooral politici verworden tot een smerige, hypocriete poppenkast!!

Moet u nagaan, dan spreek ik niet eens over de razzia’s die de politie al jaren keer op keer loslaat op woonwagencentra……. Daar wordt haat mee gekweekt tegen deze mensen, die tijdens WOII middels razzia’s met behulp van de Nederlandse politie, werden afgevoerd en massaal werden vermoord door de nazi’s……. Als de politie anno 2016 een razzia loslaat op een willekeurige wijk in Nederland, komt men in verhouding evenveel misdaad tegen, dan men in die woonwagencentra aantreft………. Overigens zijn ook voor die razzia’s in de huidige tijd, dezelfde politici mede verantwoordelijk!

* Zie: ‘Ploumen en Rutte naar Libanon, maar niet om vluchtelingen op te halen, dat spreekt voor zich……..

Klik voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, op één van de labels, die u onder dit bericht aantreft.

Schippers ‘spreekt zorg uit’: Inspectie voor de Gezondheidszorg doet werk niet………

Een onvervalst staaltje ‘kafkaiaanse politiek’: Schippers sprak afgelopen vrijdag haar ongerustheid uit, over de ‘zwijgcontracten’ die ziekenhuizen en andere zorginstellingen afsluiten met patiënten of hun nabestaanden, nadat onder hun verantwoording enorme medische missers werden gemaakt.

Aanleiding is het overlijden van een 21 jarige jongeman in het Tergooiziekenhuis, dit na enorme inschattingsfouten gemaakt in dat ziekenhuis. Schippers zei geschokt te zijn van dit bericht, terwijl dit min of meer al publiek geheim was……. Schippers wil maatregelen nemen, zodat deze ‘zwijgcontracten’ verboden zijn……….

Te zot voor woorden! Alle medische missers in ziekenhuizen en zorginstellingen moeten gemeld worden aan de Nederlandse Zorgautoriteit. Me dunkt een dikke overtreding, als zo’n ziekenhuis of instelling dan nabestaanden of oud-patiënten een zwijgplicht oplegt, in feite ook nog eens een vorm van chantage!!!

Schippers zegt dat ze gaat kijken of de wet moet worden aangepast, dat zal een week of vijf duren, terwijl zoals gezegd, de medische fouten doorgegeven moeten worden….. Met andere woorden: de wet hoeft niet te  worden aangepast!! Waaraan toegevoegd kan worden, dat chantage simpelweg onder het strafrecht veroordeeld wordt!!

Daarnaast werd en wordt hier ten overvloede nog eens duidelijk, dat de inspecties in Nederland onbeschoft ver zijn ‘terugbezuinigd’, immers de Inspectie voor de Volksgezondheid had hier allang bovenop moeten zitten…….

Schippers draagt de verantwoording en ook hier blijkt ten overvloede nog eens, dat de door de pers zo bejubelde VVD kwaadaardigheid Schippers, zwaar disfunctioneert!!!!!

Het gore lef, waarmee Schippers haar hypocriete verontwaardiging durfde uit te spreken, terwijl ze zelf verantwoordelijk is en het kabinet waar ze deel van uitmaakt, nog meer bezuinigde op de inspectie………

Voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht aantreft, dit geldt niet voor het label ‘zwijgcontract’.

Obama wil de boel in Noord-Korea ‘stabiliseren……..’ ha! ha! ha! ha! ha! ha!

De Chinese president Xi Jinping was/is op staatsbezoek in de VS. In een gezamenlijke verklaring stellen de VS en China, dat ze zullen proberen verdere rakettesten van Noord-Korea te voorkomen. Obama verklaarde voorts, dat Noord-Korea de boel provoceert met de rakettesten die het land regelmatig houdt. Volgens BBC World Service ‘Newsroom’ (op 1 april jl. na het nieuws van 1.00 u.) wil Obama de boel stabiliseren op het Koreaanse schiereiland…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Oh vandaar die jaarlijkse grote militaire oefeningen, die de VS en Zuid-Korea samen vlak langs de grens van de Noord-Koreaanse territoriale wateren houden, dat is niet provocerend richting Noord-Korea, maar juist om de boel stabiliseren!!! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Daarnaast vuren Zuid-Korea en de VS tijdens die oefeningen zelf ook raketten af………

Overigens: de tests van Noord-Korea met hun ‘raketten’ vallen letterlijk keer op keer in het water…… Ook de beweringen van Noord-Korea, dat ze de beschikking hebben over een atoombom, kloppen volgens echte deskundigen niet……. Niet dat de VS of Zuid-Korea ook maar één moment twijfelen aan die verhalen, althans naar buiten toe, ‘altijd handig als je een extra stok hebt om de hond publiekelijk te slaan……..’

Wat een valse hufter die Obama, waar haalt hij het lef vandaan, zo overduidelijk glashard de wereldbevolking voor te liegen…….. Dat ook nog eens als leider van het sterkste ‘land’ ter wereld, een land dat overal waar het wil (enorme) terreur uitoefent en alleen de laatste 15 jaar bijna, 2 miljoen mensen over de kling heeft gejaagd……….. Dezelfde Obama kreeg godbetert de Nobelprijs voor de vrede……..

De volgende Nobelprijswinnaar voor de vrede, kan de prijs beter laten zitten, zeker als je ziet dat massamoordenaars als Obama en Kissinger deze prijs ontvingen……

Je snapt niet, dat er nog zo ongelofelijk veel mensen zijn, die Obama nog serieus nemen…… Oké. dat is gelul: dagelijks worden we door de westerse reguliere media en politici voorgelogen over het ‘heilzame werk’ (lees: terreur) dat de VS over de wereld uitstort…..  

Voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht aantreft, dit geldt niet voor het label ‘Xi Jinping’.

Obama: de terroristen willen onze samenleving ontwrichten……………. AUWWWW!!!!

Wat het is met Obama, weet ik niet, maar hoe dichter het tijdstip nadert, dat hij moet opkrassen, doet hij de ene zotte, hypocriete uitspraak na de andere…… Vaak doet Obama dat met een aantal van die uitspraken op rij, het is de moeite waard om deze uitspraken te ‘ontleden’. Gisteren kwam er weer één voorbij, deze n.a.v. de aanslagen in Brussel.

Obama stelde als reactie o.a. dat de terroristen onze samenleving willen ontwrichten……. Jezus, waar haalt de hufter het gore lef vandaan, zelfs als dat zo is?? Samenlevingen ontwrichten is bij uitstek een specialiteit van de VS!! Een paar voorbeelden: neem de illegale oorlogen tegen Irak (meer dan één miljoen burgerslachtoffers!!), Libië en Syrië, allen op poten gezet door de VS, die met de NAVO strak aan de hand andere NAVO landen prest mee te doen aan het massaal afslachten van mensen…….. Over ‘ontwrichten’ gesproken!!

Dan zijn er nog de andere machinaties van de VS, zoals het op poten zetten van een opstand, met het doel de zittende, vaak democratisch gekozen regering (en president) ten val te brengen, zoals in Oekraïne, hetzelfde gebeurde overigens in het eerder genoemde Syrië, waar de zaak ‘enigszins’ spaak liep……..

Voorts steunt de VS een groot aantal dictators, zoals de reli-fascistische ‘regering’ van Saoedi-Arabië, terwijl dezelfde VS keer op keer liegt, dat ze elders democratie willen brengen……. Dit terwijl de democratie in de VS ver te zoeken is, wie genoeg geld heeft, koopt zich bijvoorbeeld eenvoudig de functie van senator, dit geldt zelfs voor de functie van president…….. Terwijl men het de grote onderlaag steeds moeilijker maakt om te stemmen……..

Kortom de VS oefent op grote schaal terreur uit en wordt daarin door niemand gehinderd, zelfs geen letter kritiek van de hielenlikkende westerse regeringen en de volgzame reguliere westerse media……

Zoals eerder gesteld op deze plek: Obama staat tot z’n kin in het bloed en zou door het Internationaal Strafhof moeten worden vervolgd…….

Overigens bediende Obama met deze uitspraak IS, dat prompt stelde, dat ze inderdaad de westerse samenleving willen ontwrichten……… Al is dat een gigantische open deur, immers: het is juist de bedoeling van terroristen om hun vijand op alle mogelijke manieren te treffen…….

Zie ook: ‘Obama leest de EU en Cameron in het bijzonder de ‘Libië-les….’ AUW!!!

Obama biedt excuses aan voor staatsgreep in Argentinië en stelt dat het VS beleid drastisch is veranderd…….. ha! ha! ha! ha!

Obama kwam in Cuba de resten van de Koude Oorlog begraven……. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Klik voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terugvindt.

Jan Vos en de elektrische PvdA tuut tuut van over 10 jaar……

Het is de hypocriete PvdA oplichter Vos nu geheel en al in de bol geslagen: de plork kwam afgelopen week met het plan, dat er over 10 jaar nog louter elektrische auto’s op de Nederlandse wegen mogen rijden. Kortom weg met de auto’s op fossiele brandstoffen! Vos verwijst hierbij naar de enorme gezondheidsklachten, die worden veroorzaakt door de uitstoot van het autoverkeer.

Uiteraard wees Vos ook op opwarming van de aarde, door diezelfde uitstoot… Waar hij overigens niet op wees, is de schade voor de kwaliteit van de bodem en het oppervlaktewater, overal waar de troep van de uitlaatgassen neerstrijkt….. Om over de luchtkwaliteit nog maar te zwijgen, al sprak Vos, zoals gezegd, wel over de schadelijke gevolgen voor de volksgezondheid door die uitlaatgassen (in de in te ademen lucht).

Niets mee mis, hoor ik u denken, zo’n pleidooi voor elektrische auto’s en tegen fossiele brandstoffen, inderdaad, wie kan daar tegen zijn?? Nou hele horden, ‘maar goed…’ Juist uit de mond van een PvdA Tweede Kamerlid is het wel ongelofelijk hypocriet, immers waarom is Vos dan akkoord gegaan met een vergroting van die gezondheidsschade, met de ophoging van de maximumsnelheid tot 130 km/u. en tot 100 km/u. op 80 kilometerwegen, door hare VVD kwaadaardigheid Schultz van Haegen…??

Geen gelul van: ‘we moeten binnen het kabinet nu eenmaal compromissen sluiten…….’ Als Vos die gezondheidsschade voor de bevolking echt hoog zit, was hij nooit akkoord gegaan met die verhoging van de maximum snelheid en had z’n zetel ter beschikking gesteld, dan wel meegenomen als Kamerlid onder eigen naam!!!

Wat een smerige hypocriete oplichter, gadverdamme!!

Nog even over de termijn van 10 jaar, die Vos noemde: een ongeloofwaardige termijn, zeker als je ziet ‘hoe snel’ vergroening in Nederland plaatsvond de afgelopen decennia……… Maar ‘t klinkt wel goed hè?? Daar was het Vos dan ook met name om te doen!

Trouwens, hare VVD kwaadaardigheid Visser trok het pleidooi van van Dam in het belachelijke, waarbij deze oplichter weer durfde te wijzen op de schone lucht in Nederland…….. Nederland bungelt in de EU onderaan, wat betreft de luchtkwaliteit en iedere Nederlander leeft daardoor gemiddeld een jaar korter, waarbij aangetekend moet worden, dat jaarlijks 18.000 mensen vroegtijdig overlijden, ten gevolge van de uitstoot door auto’s geproduceerd, wel na een meestal akelig ziekbed……. Daarbij kan nog een groot aantal kinderen worden opgeteld, die jaarlijks long- en/of luchtwegklachten oplopen, door diezelfde uitstoot……

Bij deze wens ik Visser en VVD grootschoft Schultz van Haegen een fikse longkanker toe, die te wijten is aan het autoverkeer, dat heeft dit geteisem meer dan verdiend!!!

Klik voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terugvindt.

PS: een pleidooi voor waterstof, door Vos, was beter op z’n plek geweest. De productie van accu’s is uitermate smerig en ze hebben bovendien een beperkte levensduur, waar de verwerking van de oude accu’s ook nog eens heel milieubelastend is….

Ferry van Veghel (OM) maakt zich druk om ‘geldstromen’ richting IS……. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Beste lezer, ik wist het nog niet, maar we hebben een officier van justitie voor terrorisme bestrijding…… ha! ha! ha! ha! ha! De aangestelde mislukte putjesschepper, die deze functie vervuld is ene Ferry van Veghel.

Van Veghel was gistermorgen te gast bij BNR’s dom grinnikende lachzak Hemmen, waar hij aardig wat aandacht besteedde aan de ‘geldstromen’ die vanuit Nederland naar IS gaan…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! Van Veghel weet dat het alleen om kleine bedragen gaat, maar zoals het spreekwoord zegt: vele kleintjes maken één grote…..

Wijsneus Veghel heeft blijkbaar uit laten zoeken wat een broodje döner kebab kost en laten uitrekenen hoeveel kogels een sluipschutter daarvoor kan kopen, houdt u vast: dat zijn er twintig!! ha! ha! ha! ha! Een broodje blauwe bonen dus!! Logisch dat hij een scherpschutter noemt, die schiet tenslotte maar één kogel per keer trekker overhalen. Kijk met een automatisch wapen ben je binnen een paar seconden door de 20 kogels heen……. Overigens sprak Veghel hééééél interessant over ‘sniperkogels…’ ha! ha! ha! ha! ha! Met dit verhaal bedoelde Veghel te zeggen, dat ook een kleine gift aan IS, desastreuze gevolgen kan hebben……..

Hemmen vroeg Veghel naar de schatting van het totale bedrag, dat vanuit Nederland wordt overgemaakt naar IS. Hoewel Veghel deze vraag kon verwachten en had kunnen voorbereiden, moest hij het antwoord schuldig blijven, hij kon zelfs niet zeggen of het om duizenden, tienduizenden of honderdduizenden euro’s gaat…… ha! ha! ha! ha! ha! Maar wel heel druk lopen doen over die donaties!! Overigens wist Veghel naar verluidt op een later tijdstip alweer geen cijfers te noemen, maar toen was ik al afgehaakt……..

Veghel stelde voorts, dat ook het doen van giften aan terreurgroepen een terroristische daad is…… ha! ha! ha! ha! Als hij zich daar werkelijk druk om zou maken, kan hij beter eens kijken naar de VS en Groot-Brittannië, waarvan de bewijzen op tafel liggen, dat zij beiden groepen als IS en Al Qaida en zelfs deze twee genoemde groepen van wapens en munitie hebben voorzien….

Om nog maar te zwijgen over de terreur die Saoedi-Arabië aanricht en steunt, bijvoorbeeld in haar buurland Jemen, waar Saoedi-Arabië de ene oorlogsmisdaad na de andere pleegt………… Dezelfde Saoediërs die ook nog eens alle terreurgroepen (inclusief de ‘gematigden’) in Syrië steunen en de hulp aan hen coördineert vanuit Riyad….. Met andere woorden: Veghel maakt zich druk om moslims die geld ter waarde van een döner kebab overmaken naar IS, terwijl er via officiële kanalen miljarden worden doorgesluisd aan IS en andere terreurgroepen…….

Het verhaal van van Veghel? Je reinste volksverlakkerij, met de opzet het volk te laten geloven, dat hij wat betreft terreurgroepen als IS, alles doet wat maar mogelijk is!!

Ach het oude verhaal, het OM pakt de kleine vissen en laat de grote vissen doelbewust zwemmen…….

Voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

VS en China kondigen wapenboycot af tegen Noord-Korea……..

De VS en China zijn samen overeengekomen, een wapenboycot af te kondigen tegen het zogenaamde communistische Noord-Korea….. ha! ha! ha! ha! ha! Hoe is ‘t mogelijk??!! Na in het verleden al boycots te hebben afgekondigd tegen Noord-Korea, die de bevolking direct troffen, worden er nog steeds wapens geleverd aan een psychopathisch moordenaars regime, dat de bevolking eronder houdt met grootschalige hersenspoeling en controle tot achter de voordeur……

Een regime dat het klikken heeft geïnstitutionaliseerd, zodat de bevolking het te druk heeft met zich af te vragen, of men niet iets regime-onwelgevalligs heeft gezegd….. Daaruit voortvloeiend houdt men elkaar in de gaten, daar niet melden van onwelgevallig gedrag van anderen, ook tot gevangenisstraf kan leiden voor degenen die daar weet van hadden……* Zelfs kinderen worden aangemoedigd hun ouders in de gaten te houden en bij onwelgevallig gedrag van die ouders, dit te melden bij de autoriteiten….. Dit zijn overigens praktijken die in elke dictatuur worden gebruikt, zo ook in nazi-Duitsland voor en tijdens WOII.

Aan zo’n regime leverde iedereen dus wapens, alsof het de normaalste zaak van de wereld was, terwijl er boycots waren ingesteld tegen Noord-Korea…….. Dat is niets anders dan een enorme misdaad tegen het volk van Noord-Korea!!!

Het ‘mooiste’ moet nog komen beste lezer: een uitzondering op deze boycot wordt gemaakt voor kleine handvuurwapens……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!  ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Ja logisch, de VS is de grootste wapenleverancier van de wereld, zo bleek onlangs weer, tja en dan moet je natuurlijk niet met een algehele boycot komen, daarmee vraag je om ellende thuis!!! Wat dat betreft zou je dit besluit ‘historisch’ kunnen noemen: even geen rekening met het militair-industrieel complex houden. Al zou het me niet verbazen, dat deze doodsindustrie op andere manieren wordt gecompenseerd, voor het verlies van ‘ een goede klant………’

* Vandaar dat ik regelmatig loop te schelden op het klikken van burgers over gedrag van anderen……..

Voor meer berichten volgend uit het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terugvindt.

Bron: BBC World Service radionieuws 26 februari jl. 1.00 u.