Paul Tang, ‘Linksom!’ of rechtsom, ‘t blijft een neoliberale lobbyist!!

Gerard Bosman, een plaatselijke sufferd van de PvdA heeft de zoveelste ‘PvdA-inkeergroep’ opgezet, dit onder het motto: ‘Linksom!’ ha! ha! ha! ha! ha! ha!

De oliebol en z’n aanhangers verzetten zich tegen de koers van de PvdA, die onder Samsom is ingezet. U weet wel, een keiharde, inhumaan neoliberale koers……. Het laat zich raden, waarom Bosman nu pas komt, terwijl er al zo ontzettend veel naar de koten is geholpen door Rutte 2, dit met een enorme toewijding van PvdA ministers en staatssecretarissen……. Het is verkiezingstijd en dat betekent ook bij de PvdA de oude gebroken verkiezingsbeloften even lijmen en afstoffen, klaar is kees……

Weet u nog wat Samsom in maart 2012 de werknemers van sociale werkplaatsen beloofde op het Malieveld?* Juist: onder de PvdA zou er niet getornd worden aan de sociale werkplaatsen of aan de inkomens van deze mensen. Nog geen jaar later deed de PvdA precies het tegenovergestelde!!

Naast dit alles en de bewering van Bos, dat de PvdA onder Samsom van het linkse pad is afgedwaald: Bosman is al 21 jaar te laat >> in 1995 liet de exorbitante zelfverrijker Kok weten, dat de PvdA de ideologische veren had afgeschud…… Om over het gedrag van Bos als minister en vicepremier onder Balkenende 4 nog maar te zwijgen………

Hoe verklaart Bosman trouwens, ondanks al het hiervoor gestelde, de leugen die de PvdA top keer op keer herhaalt, dat de PvdA een sociaaldemocratische partij is, waar dit tuig tot paars achter de oren wordt, als het woord socialisme valt en in de praktijk feitelijk een neoliberale politieke koers vaart. M.a.w. de partij is allang geen sociaaldemocratische partij meer, terwijl men de jeugdafdeling van de PvdA godbetert nog steeds ‘Jonge Socialisten’ durft te noemen……. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Mensen geloof deze passiepreek van Bosman niet, voor u het weet, stemt u weer voor de PvdA en wordt u voor de duizendste keer belazerd!! U weet ‘t: als de vos de passie preekt, boer pas op je kippen!! (en niets zo gênant als een spreuk aan de wand!).

Om aan te geven hoe ‘serieus’ Bosman deze linkse ommezwaai vindt, wijst hij PvdA EU grofgraaier Paul Tang aan als de beste kandidaat om de PvdA ‘linksom’ te laten gaan…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Oordeel zelf, hoe ‘links’ deze Tang eigenlijk is, zie daarvoor de laatste 4 links hieronder:

*  Zie: ‘Samsom loog de werknemers van de sociale werkplaatsen voor

Voor Paul ‘linkse’ Tang: ‘Paul Tang (PvdA) stelt dat met de belastinghervorming, de uitkeringen en de pensioenen er niet op vooruit gaan, daar ze er anders op achteruitgaan…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

                               en: ‘Paul Tang: er had ingegrepen moeten worden bij de banken, dat is niet gebeurd………

                               en: ‘Paul Tang: politici hebben een berg boter op het hoofd en de PvdA heeft zorg voor ouderen……… ha! ha! ha! ha! ha!

                               en: ‘Paul Tang: Rusland speelde rol in Brexit en EU moet (nog) meer macht krijgen…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Overigens opvallend, dat Buitenhof vanmiddag geen aandacht schonk aan dat ‘Linksom!’ Logisch: immers de PvdA top is op z’n zachtst gezegd niet blij met dit initiatief en de VARA (één van de makers van Buitenhof), is niet voor niets het propaganda orgaan van de PvdA!!

Voor nog meer berichten met PvdA oplichter Tang, of andere berichten n.a.v het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden, dit geldt niet voor het label ‘G. Bosman’.

Taser martelwerktuig maakt zoveelste slachtoffer, politie NL werkt gewoon door met dit barbaarse onding…….

In het BBC W.S. nieuws van afgelopen maandag 13.30 u. CET, het bericht dat in Engeland een man overleed, tijdens het gebruik tegen hem, van het barbaarse martelwerktuig de taser, door de politie……..

In Nederland mag na een waanzinnig en belachelijk onderzoek, dit barbaarse martelwerktuig ‘gewoon’ gebruikt worden…… Alsof we in 1516 leven i.p.v. 2016…… Hoe is ‘t godverdomme mogelijk!!

Martelen is verboden volgens de Nederlandse en internationale wetgeving….. Daar heeft VVD oppersierdrol van der Steur en de rest van het waardeloze inhumane kabinet Rutte 2, ‘gewoon’ schijt aan…….. Overigens geldt dit voor de meeste politieke partijen in Nederland, voor wie beschaving intussen een vies woord is geworden…….

In de VS hebben diverse politiekorpsen de taser als politiewapen verboden, zoals de politie van New York. Dit besluit werd genomen, nadat diverse personen overleden, tijdens het gebruik van de taser……..

Over martelen gesproken: eerder stelde CDA brekebeen en toentertijd wanpresterend premier Balkenende, dat hij ‘waterboarding’, onder bepaalde omstandigheden, niet als marteling zag…….

Zie ook:

Taser pilot project mislukt en toch mag de politie dit dodelijke martelwapen blijven gebruiken……..

Demente bejaarde van 73 getaserd: politie en verplegend personeel wisten niet dat dit tegen de regels is…….

Kind van 4 getaserd en één van 3 onder dwang gekatheteriseerd……. Dagelijkse terreurpraktijk in politiestaat VS……

Hans Schoones (politievakbond) wil het stroomstootwapen, niet de verlengde wapenstok…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Taser wapen onschadelijk? Een enorme leugen!

Segers, god’s eigen rentmeester wil martelen met stroomstootwapens

Teeven tasert softdrugsgebruikers

Opstelten en Teeven bestrijden de door henzelf veroorzaakte ellende

Klik voor meer ‘taser’ en andere berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels die u onder dit bericht terug kan vinden.

Koenders alweer stil: Saoedi-Arabië besteelt zwaar onderbetaalde buitenlandse werknemers……….

Om maar weer eens met fascist Eerdmans te spreken: ‘het moet niet gekker worden in de wereld’. Op BBC World Service afgelopen zaterdag (rond 13.22 u. CET) aandacht voor de vreselijke omstandigheden, waaronder de loonslaven in Saoedi-Arabië moeten leven…..

Oké, niet helemaal nieuw, hoewel? Naar nu blijkt, mogen werknemers niet vertrekken naar hun thuisland, als bijvoorbeeld het bouwproject waar ze aan werkten, gereed is. Men dient eerst een fiks bedrag te betalen,voor men het paspoort terugkrijgt, dat werd ingenomen bij aanvang van de werkzaamheden……. Een bedrag dat voor velen oploopt tot een jaarsalaris, of meer……..

Bedragen die men veelal niet kan betalen, daar een groot aantal van deze lijfeigenen niet uitbetaald worden, voor het werken onder onmenselijke toestanden en dat ook nog eens met veel te lange dagen…… Het is dan ook niet voor niets, dat het aantal bedrijfsongevallen met dodelijke afloop de pan uitrijzen (‘win win’ voor de slavendrijver >> betaling overbodig……)….

Doordat veel van deze mensen op straat moeten leven, lijden ze ook nog eens honger…… ze belanden op straat, daar hun paspoort, zoals gezegd, is ingenomen en het bedrag om dit terug te kopen, ontbreekt immers…….

En de zwaar disfunctionerend PvdA minister van Buitenlandse Zaken, de mislukte pleeborstel Koenders? Die zegt desgevraagd ‘gewoon’ dat hij deze zaak hoog op z’n stinkende agenda heeft staan en hij waar het maar kan, ‘de zaak (achter gesloten deuren) voorlegt aan leden van de Saoedische dictatuur…….’ Dat levert het meeste op, volgens oplichters als Koenders, terwijl in de praktijk de situatie in SA voor arme donders uit landen als Bangladesh met de maand verslechtert………..

Ach en controleren of Koenders en anderen van het klote kabinet Rutte 2 zeggen te doen voor de mensenrechten in Saoedi-Arabië (en andere landen), kunnen niet gecontroleerd worden, daar dit soort overleggen altijd (alweer zoals gezegd) ‘achter gesloten deuren plaatsvinden……’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Je bent oplichter of je bent ‘t niet!!

Kijk, als het gaat om Putin of Assad, heeft Koenders ‘het hoogst verontwaardigde woord’, maar handelspartners als de reli-fascistische dictatuur in SA, ‘ga je natuurlijk niet openlijk aanvallen op hun inhumane schoftenbeleid’, dat kost maar centen, ja toch…??!!!!

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Clinton en team proberen aandacht internet schandaal af te leiden >> Rusland heeft ‘gehackt………’

Clinton en haar verkiezingscampagne team proberen de aandacht af te leiden van het internetschandaal, waarin Clinton zo ongeveer totaal in onder is gedompeld, door Rusland te beschuldigen van computerinbraak bij het campagneteam……

De aandacht van dat schandaal moet wel worden afgeleid, daar het ronduit misdadige karakter van deze mails, niet misselijk is, neem de mails van Clinton, die via Wikileaks naar buiten lekten: in één van die mails, maakt Clinton duidelijk dat Syrië vernietigd moet worden, in het belang van Israël…….*

De ophef over de verdenking dat Rusland het campagneteam zou hebben gehackt, is groot vandaag en bepaald niet alleen in de VS: radiozenders uit Nederland, Duitsland, België en Groot-Brittannië staan bol van de anti-Rusland retoriek, vergelijkbaar met de hypocriete houding t.a.v. doping in Rusland…….** Zonder enig bewijs voor deze beschuldiging, struikelen de ‘deskundigen’ over elkaar heen, die op alle mogelijke manieren verklaren, dat deze claim van Clinton en haar smerige team, wel waar moet zijn…!!! 

Hysterie, terwijl de VS de laatste jaren heeft bewezen, zo ongeveer de hele wereld af te luisteren, te tappen en te hacken, ook al ten tijde van Clintons ministerschap (BuZA)….. Zelfs regeringsleiders als Merkel werden (en worden, daar kan je donder op zeggen) op alle mogelijke misdadige manieren afgeluisterd en afgekeken (wat betreft computer, tablet of ‘slimme telefoon’ gebruik..)…..

De ophef over dat zonder meer misdadig gedrag van de VS, was van een zeer zwak gehalte, in vergelijking met de hysterie over het hacken ‘door Rusland’ van het campagneteam, die vandaag te horen was… Sterker nog: hoewel men in de EU weet, dat de VS dit nog steeds doet, laat men haar nu ‘gewoon’ begaan…….

* Zie: ‘Clinton: Destroy Syria for Israel



** Dopingin het westen is alom, maar de Olympische Spelen, waarvan de leiding een grote bende grofgraaiende misdadigers is, wordt politiek door het westen gebruikt, om Rusland andermaal zwart te maken….. Zie o.a: ‘Ban of Russian Olympic Team – Cold War at Its ‘Best’!‘ (met mogelijkheid tot vertaling, zie link onder dat artikel).

Zie ook: ‘Obama: goed mogelijk dat Rusland achter het lekken van anti-Sanders mails zit…… ha! ha! ha! ha! ha!

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht aantreft.

Aanslag Nice 84 doden >> reactie Hollande: nog meer bombardementen……

Vreselijk de aanslag in Nice, waar de teller voor het aantal dodelijke slachtoffers nu op 84 staat….

De Franse president Hollande, die van zins was de staat van beleg op te heffen aan het eind van de maand, zoals hij dit gisteren meldde, trok deze belofte vandaag schielijk weer in…….

Niet dat deze staat van beleg laffe aanslagen, zoals die van gisteren, konden voorkomen…… Voorts kondigde Hollande aan, dat Frankrijk de bombardementen op Irak en Syrië zal opvoeren……. Alsof Hollande bang is, dat de aandacht van terroristen voor Frankrijk anders zal verslappen!! Bovendien is de aanslag nog niet opgeëist en toch kondigt Hollande een verheviging van de bombardementen aan……

Ik moet toegeven, dat het me nog meeviel, dat Hollande Libië niet betrok in z’n valse praatje en aankondigde dat hij daar nog meer geheime militaire missies zal uitvoeren….. Waarbij ik meteen moet opmerken, dat het niet onwaarschijnlijk is, dat Hollande daar, n.a.v. deze aanslag, toestemming voor heeft gegeven, zoals gezegd, dat ‘is geheim…….’

Voorlopig winnen de terroristen in Frankrijk middels de aanhoudende staat van beleg………

Terreur op grote schaal, zoals het westen die onder aanvoering van de uiterst agressieve VS, in het Midden-Oosten en Noord-Afrika uitoefent, creëert terreur in het westen……

Daarover gesproken: ook PvdA oetlul Koenders kwam met een belachelijke verklaring, waarin hij o.a. stelde: “Ik denk dat het niet ophoudt voorlopig en dat we dus nog meer gezamenlijk een vuist moeten maken tegen deze terreur. En blijven zo actief mogelijk daartegen te strijden…….” Lachen is niet op z’n plaats, maar het is duidelijk, ook Koenders vindt dat het westen nog veel meer terreur moet brengen in landen, waar we niets te zoeken hebben……….

Nee, Koenders ‘het houdt voorlopig niet op’, zeker niet als het westen grootschalige terreur uit blijft oefenen in het Midden-Oosten, door en ten gevolge van die terreur, vallen daar dagelijks gemiddeld 40 slachtoffers…….. Hoofdzakelijk burgerslachtoffers, waar je nog amper iets over hoort in de reguliere westerse afhankelijk media-organen…..

Zie ook: ‘The Myth of the ‘War on Terrorism

       en: ‘Franse regering voert ‘arbeidshervorming’ door, een paar dagen na verlenging staat van beleg…….

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht aantreft.

Sofie in ‘t Veld: EU burgers moeten meer inspraak krijgen, het moet democratischer, maar niet via een referendum…….

De totaal wezenloze D666 grofgraaier in het EU parlement, in ‘t Veld, was gistermorgen te gast in Standpunt NL. Hier sprak het leeghoofd over de EU en hoe het verder moet met de EU na de Brexit.

Burgers (uit de EU) moeten meer inspraak krijgen en het moet democratischer, aldus in ‘t Veld, die hiermee in feite twee keer hetzelfde oplepelde. Dit terwijl ze voorafgaand aan het Oekraïne-referendum nog stelde, dat een referendum prima is, maar dat burgers uit een land, niet zouden mogen beslissen over de burgers uit een ander land….. Daarmee sloot ze in feite elk referendum uit over de EU, of over EU wet- en regelgeving.

M.a.w.: Nederlanders mogen zich niet uitspreken over de zoveelste uitbreiding van het EU monster, dat meer en meer macht claimt en intussen zelfs lidstaten naar de kloten kan helpen, zoals we zien met Griekenland…… Zoals we ons ook niet in een referendum mogen uitspreken over een zaak als TTIP, het ‘vrijhandelsverdrag’ met de VS……

Nee, Nederlanders mogen zich met voorkeur alleen uitspreken in een door D66 goedgekeurd referendum………

Overigens ook over het Brexit-referendum was in ‘t Veld alles behalve goed te spreken….. Burgers die voor zichzelf kiezen (om uit de EU te stappen), moet dus ‘ook al niet’ kunnen…… ha! ha! ha! ha! ha! Ik vrees dat er van het ‘D66 kroonjuweel’ referendum, niet veel meer over is……

Na herhaaldelijk vragen, bleef in ‘t Veld een direct antwoord schuldig op de vraag of de EU meer macht moet krijgen….. Nee, ze wil wel een ‘grotere rol’ voor het Europese Parlement (EU Parlement), maar dat heeft niet per se te maken met macht, aldus de flapdrol……. ha! ha! ha! ha! ha! Nee, hoe kom je erbij??!!!

In ‘t Veld moest nog even wijzen op het feit, dat het EU parlement democratisch is gekozen, alsof dat een excuus is voor machtsmisbruik, jéééééézus!!

Het dagelijks bestuur van de EU is zo democratisch, dat het niet eens naar huis kan worden gestuurd, dat is ‘de democratie’ die een D66 politicus anno 2016 geweldig vindt…….

D66: Democraten 66……. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Daarover gesproken (en god spaar ons): dit jaar 50 jaar D66, nou zeg maar 50 jaar D666!! Minstens 40 jaar te lang, gevuld met smerige hypocriete D66 politiek! Dat wordt in oktober één grote verensteekpartij in vieze neoliberale D66 reten, gadver!!

In ‘t Veld maakte één ding nog eens duidelijk, met haar optreden in Standpunt NL: Nexit nu!!

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden, dit geldt niet voor het label ‘kroonjuweel’.

Bussemaker andermaal ontstemt over eigen falen, dit keer over het MBO……….. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Bussemaker liet gisteren weten ‘ontstemd te zijn’ over het bericht, dat een groot deel van de arme bevolking in ons land, niet de studiekosten, noch de reiskosten voor hun dochter of zoon in het MBO kan betalen……. Daardoor verlaten veel jongeren voortijdig het onderwijs, of ‘kiezen’ onder druk van hun ouders voor een ‘goedkope’ vervolgstudie, die in feite niet hun keuze is…….. Met andere woorden: Bussemaker is ontstemd over haar eigen falen, immers een goed minister had dit al lang aangepakt, of toch zeker opgemerkt, voordat het in de media was verschenen……… Niet Bussemaker, die is ontstemd, noemt het een onwenselijke situatie en vindt het onacceptabel…………

Foto van ANP, die duidelijk de mate van Bussemakers keiharde hufterigheid weergeeft.

Sterker nog: door alle bezuinigingen van Bussemaker, plus de adviezen van echte deskundigen, die ze in de wind heeft geslagen, kan je stellen, dat zij dit met haar wanbeleid voor elkaar heeft gekregen en daarvoor als hoofdverantwoordelijke kan worden aangewezen…….

Nu moet ik wel eerlijk zeggen, dat deze reactie van Bussemaker me meeviel, voor hetzelfde geld had ze dezelfde opmerking gemaakt, die ze deed na het bekend worden dat het aantal studenten drastisch was teruggelopen bij invoering van het meer dan achterlijke ‘sociale leenstelsel……’ Het stelsel dat totaal niets sociaals in zich heeft, integendeel!! Bussemaker verschool zich toen o.a. achter een lulverhaal, over studenten, die nog even een tussenjaar hebben genomen……

Al voor de plannen tot invoering van dat ‘sociale leenstelsel’ in de Kamer werden besproken, werd Bussemaker door diverse deskundigen gewaarschuwd voor de gevolgen…… Gevolgen als een verdere tweedeling in het onderwijs, waar de jongeren uit de onderlaag niet meer zouden gaan studeren, met als direct gevolg een drastisch teruglopen van het aantal aanmeldingen voor een studie……..

Bussemaker wist het beter en drukte dit vermaledijde stelsel gewoon door………. ‘Een verdere tweedeling?’ Ja, er heeft allang een tweedeling plaatsgevonden in het onderwijs, dit met dure privéscholen, waar men een leerlingaantal van 15 in één klas aanhoudt, in het ‘reguliere onderwijs’, ligt de kassengrootte in de meeste gevallen zelfs boven de 30!!

Ach, ook dit past perfect in het uitbouwen van een klassenmaatschappij (als in de 19de eeuw), door het waardeloze kabinet Rutte 2, godbetert met de PvdA ‘op de bok!!’

Nogmaals: in Nederland moeten tegenwoordig 4 miljoen mensen, waaronder 600.000 kinderen, tegen-, op-, of onder de armoedegrens leven, dat is 3 keer in armoede leven!!

Zie ook: ‘De ‘vrijwillige bijdrage’ voor scholen

        en: ‘MBO scholen in de derivaten

        en: ‘ROC Leiden: het oude verhaal van megalomane bestuurders, die vooral genieten van hun macht……

        en: ‘MBO heeft een slechte naam, daarom gaat de ‘uiterst kundige minister’ Bussemaker de ‘naam’ MBO veranderen…………. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

        en: ‘MBO studenten missen lessen voor examen, vooral dankzij de PvdA

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Schippers dreigt zorgbestuurders…!!!! Zandzakken voor de deur en sluit de luiken!!

Hare VVD kwaadaardigheid Schippers, die tot de kin in het bloed staat van de slachtoffers die vielen door haar wanbeleid, heeft de zorgbestuurders de wacht aangezegd! Als ze voor 1 januari a.s. niet een regeling hebben getroffen, waardoor patiënten en/of hun familie niet meer worden gedwongen een ‘zwijgcontract’ te ondertekenen, zal ze stappen ondernemen……..

Als die bestuurders dat niet doen, zo dreigde Schippers, zal ze een wet doorvoeren, waarmee die zwijgcontracten worden verboden……….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Met andere woorden: die bestuurders kunnen nog driekwart jaar lang doorgaan met de blunders-afkoop-chantagecontracten, met dezelfde meer dan schandalige bepalingen, getekend onder het bureau van de directeur………

Driekwart jaar, vraagt u zich af? Jazeker, immers Schippers gaat na 1 januari 2017 een wet voorbereiden, die daarna door de Tweede en vervolgens de Eerste Kamer moet…….. De Tweede Kamer zal geen probleem zijn, echter in de Eerste Kamer zitten wat grootlobbyisten van zieken- en verpleeghuizen, met wat geluk kan de wet er in april doorheen zijn en dan per 1 mei ingevoerd kunnen worden…… Dik driekwart jaar dus!!

Schippers sprak een paar maanden geleden haar ‘schande’ uit over deze afkoop zwijgcontracten en dan met deze slappe, laffe hap komen?? Het is een godvergeten schandaal, dat Schippers niet per direct deze bestuurders aan de riem legt en deze zwijgcontracten tot uit den boze verklaart!!!

Wat een oplichter en valse hypocriet, die Schippers, godverdomme!!!

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, zoals de ‘zwijgcontracten’, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Hans Spekman ont-Turkiseert de PvdA eigenhandig……. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

De namaak socialist, PvdA oplichter Spekman vond het welletjes, ‘DENK’, een nieuwe beweging, waarvan de oprichters ex-PvdA zijn en van wie de ouders van Turkse komaf zijn, komt steeds vaker in het nieuws en dat steekt Spekman. Daarnaast werd hij al schijtziek van het feit, dat half Nederland het de PvdA kwalijk nam, dat men deze Armeense genocide ontkenners en Erdogan likkers in de partij had toegelaten.

Vandaar dat hij op zoek ging en een ‘passend gevalletje’ in de annalen van de PvdA vond, waarin werd beschreven hoe de partij in 2014 een aantal jonge, nieuwe PvdA leden de deur had gewezen, doordat men werd gewaarschuwd voor het feit, dat het hier om Turkse nationalisten ging…….

Eén en één is twee dacht Spekman: de partij was wel degelijk alert als het om figuren ging, die je beter niet in je partij kan hebben, zoals Erdogan getrouwe nationalisten en de PvdA had ze bovendien meteen de deur gewezen…….

De grote vraag die overblijft is dan wel: waarom maakt Spekman dit nu bekend en niet twee jaar geleden? Het is wel duidelijk: naast het nu vrijpleiten van de PvdA i.v.m. het hiervoor benoemde Turkse nationalisme, wilde men in 2014 liever niet toegeven, dat men bijna geheel foute figuren had toegelaten tot de partij en dat dit alleen is voorkomen, door een tipgever van buiten de partij………. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Mensen, laten we hopen, dat de hypocriete PvdA leugenaars bij de volgende verkiezingen geheel van de kaart worden geveegd, de partij is overrijp, sterker nog: totaal verrot!!!

Klik voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terugvindt.

John Kerry tekent klimaatakkoord, terwijl de VS twee kolencentrales in Bangladesh dreigt te financieren………

Mensen, het moet me van het hart, ik heb eelt op m’n oren en ogen gekregen, als het om de hypocrisie, leugens en terreur gaat die de VS heden ten dage ten toon spreiden. ‘Mooi voorbeeld’ daarvan las ik afgelopen week: Obama, die de Nobelprijs voor de Vrede kreeg is de eerste president van de VS, die zoveel jaren op rij oorlog heeft gevoerd……….. ha! ha! ha! ha! Ja, ik moet er soms nog wel om lachen…

Het was afgelopen 22 april, de Dag van de Aarde, of hoe de kul hier genoemd wordt, de Engelse versie is ‘Earth Day’. Kul zult u denken? Jazeker, elke dag is er wel iets te vieren, waarmee de aandacht voor het onderwerp, zoals de aarde redden van de (kapitalistische) ondergang, totaal ondersneeuwt. Op die dag in april, zette John Kerry (met het misbruiken van z’n kleindochter op schoot…) z’n handtekening onder het klimaatverdrag dat eerder in Parijs overeen werd gekomen.

Een akkoord dat zoals u weet een aanfluiting is, immers als de aarde opgewarmd zal zijn naar de overeengekomen grens van 2 graden Celsius en we zouden vanaf die dag niets meer uitstoten (dus ook geen methaangas uit die doodsindustrie, die als vleesindustrie te boek staat), we een verdere, versnelde opwarming niet meer tegen kunnen houden…… Immers gletsjers en het ijs op de polen, zullen tegen die tijd voor een groot deel weg zijn, zodat er steeds minder zonlicht weerkaatst wordt door de aarde, wat een sterkere verwarming van de aarde oplevert, die op haar beurt de boel nog verder opjaagt, bijvoorbeeld door het steeds warmer wordende zeewater………..

Afbeeldingsresultaat voor sundarbans national park

Wat moet die foto, zo hoor ik u bij wijze van spreken denken, welnu: gisteren las ik het bericht dat de VS op het punt staat 2 nieuwe kolencentrales in Bangladesh te financieren, door een investeringsbank van de overheid…….. Eén van die kolencentrales die men wil bouwen in dit land, dat klimatologisch gezien uiterst kwetsbaar is, komt in de Sundarbans, een mangrovebos……. Bovendien leefgebied voor de Gangesdolfijn, waarvan er nu nog 1.500 over zijn……..

 Afbeeldingsresultaat voor gangesdolfijn

Bovenstaande afbeelding, zal toch hoop ik geen foto van een dolfijnenbassin zijn. Deze bassins waar men zelf Orka’s in houdt, zijn de hel op aarde voor deze wonderlijk mooie en slimme dieren…….

Bovendien hebben zo’n 500.000 mensen op een redelijk ecologisch verantwoorde manier werk, in dit Wereld door de UNESCO tot Wereld Erfgoed gebombardeerd gebied……

De andere centrale komt in de buurt van de megastad Dhaka, de superdichtbevolkte hoofdstad van Bangladesh…….

Orion het bedrijf dat de twee centrales wil bouwen heeft aangeklopt bij de Ex-Im Bank voor financiering. Ex-Im is een investeringsbank, o.a. voor ontwikkeling en zoals het er nu voorstaat, zal die aanvraag gehonoreerd worden………

De VS dumpen intussen, net als Australië, tegen afbraakprijzen hun steenkool op de wereldmarkt, zodat arme landen kiezen voor kolencentrales………. Een ‘mooi’ één tweetje, zeker als je bedenkt, dat de Ex-Im bank (U.S. Export-Import Bank) ook export (van steenkool naar arme landen) wil bevorderen……….

ExImSundarbans_v1_FB.png

Rainforest Action Network is een petitie begonnen tegen de financiering van deze kolencentrales, lees en teken deze a.u.b., geef het door aan familie, vrienden en kennissen:

Tell
the U.S. Export-Import Bank: don’t help Big Coal wreck the
Sundarbans mangrove forest!


Zie ook: ‘VS wil grootste kolenexport terminal aanleggen…. Weet u nog Obama en de klimaattop in Parijs…?‘ 

       en: ‘Obama op de klimaattop: uiterst vals!!!‘ (klimaattop 2014)

       en: ‘Obama’s woorden zijn nauwelijks verstomd, of de VS dumpt ruwe olie op de wereldmarkt……

       en: ‘Remco de Boer is ‘objectief’ voor het winnen van schaliegas……

Aarde nu al 1,5 graad C. opgewarmd…… Wiebes schrapt subsidie op hybride auto’s


Voor meer berichten, n.a.v. het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden, dit geldt niet voor de labels: Ex-Im Bank en Sundarbans.