VN ethisch en moreel totaal failliet…….. Saoedi-Arabië alweer verkozen tot voorzitter UNHRC….. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Alweer even geleden, op 28 oktober jl. het bericht, dat de reli-fascistische, psychopathische dictatuur Saoedi-Arabië voor de tweede keer tot voorzitter van de VN Mensenrechtenorganisatie (of -commissie, wat u wilt >> UNHRC) is verkozen……

Schoftendictatuur Saoedi-Arabië, schendt niet alleen de mensenrechten op grote en grove schaal in het eigen land, maar begaat daarnaast vreselijke oorlogsmisdaden in Jemen, Syrië en Irak en dat niet alleen vanwege hun financiële en militaire steun voor terreurgroepen als IS en Al Qaida. Saoedi-Arabië gaat als een beest tekeer in Jemen, steden worden platgegooid, uiterst belangrijke (nuts-) voorzieningen als ziekenhuizen, scholen, waterzuivering en elektriciteitscentrales werden middels bombardementen vernield.

Naast een enorm aantal burgerslachtoffers door die bombardementen, sterven ouderen, kinderen en lichamelijk zwakke mensen intussen van de honger, veroorzaakt door de blokkades opgeworpen door de Saoedische coalitie……* Voorts is er door die blokkades, een groot tekort aan medische middelen (zoals medicijnen), water en brandstof…….. 



A man walks on the rubble of a municipal board building after it was destroyed by Saudi-led air strikes in the northwestern city of Saada, Yemen, October 2, 2016 © Naif Rahma



Dit is overigens de tweede keer dat S.A. deze positie als voorzitter van de UNHRC krijgt toegewezen, van alle ophef die dit de laatste keer opleverde, heeft men geen lering getrokken, sterker nog: men heeft er schijt aan!! Daarnaast is het een grof schandaal dat de belangrijke westerse landen als de VS en de EU niet toentertijd al zich hebben teruggetrokken uit deze waardeloze VN commissie……

Nogmaals en geheel ten overvloede bewijst dit dat het westen (inclusief Rutte 2 en een groot aantal politici uit de ‘oppositie’) pal achter de psychopathische moordenaars van de Saoedische dictatuur staan………

De VN is niet alleen een tandeloze organisatie, maar nu zelfs een organisatie die vrouwenongelijkheid, reli-fascistische terreur, mensenrechtenschendingen als martelingen, openbare executies middels onthoofdingen en ernstige oorlogsmisdaden, niet als belemmering ziet voor het toekennen van het voorzitterschap van de UNHRC (godbetert de VN mensenrechtenorganisatie)…… Ofwel de VN geeft het voorzitterschap van de UNHRC aan één van ‘s werelds grootste mensenrechtenschenders……. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Mensen, de wereld staat op z’n kop, wat hebben we nog aan de VN, die zich bovendien keer op keer op valse gronden druk maakt over zaken die een uur in de wind stinken, neem Aleppo…….

Tot slot, zoals al vaker gesteld op deze plek: ‘geweldig de enorme aandacht, die de reguliere westerse media hebben voor Jemen en de smerige rol van Saoedi-Arabië’, zeker in vergelijking met ‘de minimale aandacht voor Aleppo en hypocriete aandacht voor Mosul……’



* Deze coalitie wordt intussen ook direct door de VS gesteund, dat kruisraketten afschiet op Jemenitische steden…… De VS, u weet wel, onder het presidentschap van de Nobelprijs voor de vrede winnaar Obama……….

Zie ook: ‘Danny Danon, VN ambassadeur Israël, nieuwe voorzitter Algemene Vergadering van de VN……….. Weer een psychopaat voor zaken van vrede, veiligheid en mensenrechten……..

        en: ‘Its Official: Our World is Governed by Psychopaths

        en: ‘Ruslandfobie: anti-Russische propaganda, waarvoor Goebbels zich niet zou hebben geschaamd!

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Foto’s van blog Stan van Houcke en RT, bron o.a. RT.

Gerard Bouman over de splinter van de Antillen, ‘vergeet’ de enorme balk in eigen oog!!!

 

Hahahahaha Gerard Bouman stelt vast dat de politie op Bonaire, Sint-Eustatius en Saba een integriteitsprobleem heeft

Zie ook: ‘Nationale Politie doorslaand corruptie succes! Erfenis Opstelten ziet er met de dag slechter uit…..

       en:  ‘Nationale Politie ‘extra alert’ vanwege terreurdreiging……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! Graag meer geld!!

      en: ‘Mitch Henriquez: Bouman gaf moordende agenten baangarantie, ongeacht de uitkomst van onderzoek……….‘ (zie ook de berichten via de ‘links’ onder dat bericht)

      en: ‘Bouman (Nationale Politie) ontkent dat er wordt gediscrimineerd door agenten………

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terugvindt.

Comazuipen is toegenomen, NIX18 heeft een averechts effect gehad en daarmee is de ‘nieuwe alcoholwet mislukt!’

Op Radio1 gistermiddag (rond 15.45 u.) het bericht, dat het comazuipen is toegenomen……. Dit zou dan weer een verergering zijn op een eerder bericht van het Trimbos-instituut, dat in maart van dit jaar werd gepubliceerd*, waarin men sprak van een toename van het comazuipen, maar waar men toen nog durfde te zeggen, dat de campagne NIX18 als geslaagd moest worden gezien……..

Daarover gesproken: halverwege september jl. berichtte datzelfde Trimbos-instituut, dat na onderzoek in opdracht van het ministerie van Volksgezondheid is gebleken, dat de verhoging van de leeftijd van 16 naar 18 jaar, waarop jongeren alcohol mogen drinken, is mislukt……. Toen bleek dat zelfs meer jongeren alcohol zijn gaan drinken en ook nog eens in hogere mate, waarbij ook het ‘binchdrinken’ (zeg maar: inzuipen) een grotere vlucht had genomen….. Daarmee werd duidelijk gemaakt, dat NIX18 één grote mislukking is!!**

Kortom een hele berg belastinggeld weggegooid en dat voor spotjes, waar iedere imbeciel van begrijpt, dat deze jongeren juist aanzet tot zuipen…. Tja als je drinkende feestende mensen laat zien en je zegt daarbij tegen een puber, dat die daar voorlopig vanaf moet blijven, moet je niet vreemd opkijken, dat deze puber zich bij de eerste mogelijkheid die zich voordoet, zal klemzuipen…….. Dan nog de verspilling van inzet (en daarmee belastinggeld) door speciale controleurs met zinloze controles op cafés en andere horeca gelegenheden…..

Onbegrijpelijk dat de meeste ‘deskundigen’ alcohol nooit een harddrug noemen, wat het uiteraard wel is. Een uiterst verslavende harddrug, die vergeleken met alle andere drugs bij elkaar opgeteld, de meeste schade veroorzaakt. Directe en indirecte schade, zowel op het persoonlijk vlak, de directe omgeving (zoals het gezin), als de maatschappij in het geheel!! Daarbij overlijden er dagelijks 12 mensen aan alcohol gebruik. Opstelten verbood de softdrug die men aanduidt als paddo’s, na twee uiterst dubieuze doden….. Let wel 2 doden in een enorm aantal jaren, daarnaast: deze twee gebruikten zware medicijnen en hele sloten van de harddrug….. alcohol!!! Ach ja, Opstelten, Teeven, van der Steur en Dijkhoff, leden van misdadigers partij VVD en bovendien groot-lobbyisten van de georganiseerde misdaad en alcoholproducenten………..

En nog steeds mag er reclame gemaakt worden voor de harddrug alcohol……..

*  Zie: ‘Alcoholwet lijkt te werken: minderjarigen drinken minder en later

** Zie: ‘NIX18 mislukt >> te belerend….. ha! ha! ha! ha!

Zie ook: ‘Justitie faalt alweer: jaarlijks 70 doden door dronken automobilisten………

       en: ‘Madeleine van Toorenburg wil alle koffieshops sluiten……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

       en: ‘Marith Volp (PvdA) hypocriet pissig op Heineken vanwege gratis glas bier in horeca…… ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

De VS en gelieerden begaan enorme oorlogsmisdaden, maar wijzen Rusland en Syrië als de daders aan!

De VS en gelieerden richten bloedbad na bloedbad aan in Syrië en Irak, waar ze wat betreft Syrië ook nog eens illegaal opereren en barbaarse terreurgroepen steunen!! Wat betreft Irak: de illegale oorlog die de VS tegen dat land begon, heeft aan meer dan 1,5 miljoen Irakezen het leven gekost en heeft IS de wind in de zeilen gegeven……..

De ‘opstand’ in Syrië werd al vanaf 2006 gepland door de VS, plus landen als Saoedi-Arabië en Turkije, wat uiteindelijk heeft geresulteerd in de oorlog die zich daar voltrekt……. De VS en gelieerden hebben grote aantallen ‘jihadisten’ (psychopathische moordenaars) geronseld voor de strijd in Syrië en hen daar gedropt……… Dit alles terwijl men Rusland en Syrië durft aan te merken als oorlogsmisdadigers!! Vooral de reguliere media helpen dit waanbeeld in de hersenen van de westerse bevolking te spoelen………

Het volgende artikel komt van Information Clearing House, die het overnam van Sputnik International (onder dit artikel kunt u klikken voor een vertaling, dit neemt wel enige tijd in beslag):

US,
Allies Massacre at Will, Yet Condemn Russia

By
Finian Cunningham


October
24, 2016 “
Information
Clearing House

– ” 
Sputnik “

We
really have entered a macabre twilight zone when US-led warplanes are
massacring civilians in several countries – and yet Washington and
its allies condemn others for war crimes.

Of
course, governments that act criminally cannot be expected to be
honest. But what about nominally independent organizations
like the United Nations and Western media? The collective
deception is damning of systematic complicity.

What
makes it more disturbing is that if criminality can be so
capriciously covered-up by institutions that are relied upon for
law and accountability then the world really is in a dangerous,
dark place.


The
latest atrocity involved US coalition aircraft reportedly killing 15
women and injuring 50 others when they hit
a funeral procession
 near the northern Iraqi city
of Kirkuk on Friday.

American-led
coalition warplanes, including from Britain, France, and Turkey,
are bombing Iraq, supposedly to help defeat the Islamic State
(Daesh) terror group.


People walk amid the rubble of destroyed buildings following a reported air strike on the rebel-held neighbourhood of al-Kalasa in the northern Syrian city of Aleppo, on April 28, 2016

Shamefully,
the Western news media, which have been blaring allegations of war
crimes against Russia over its military operations
in Syria, were largely silent on the massacre near Kirkuk.

Only
days before that barbarity, there were several other mass
atrocities committed by American allies elsewhere in the
Middle East.

In
Syria, two F-16 fighter jets belonging to NATO member Belgium
killed six civilians in the village of Hassadjek,
near Aleppo.

Within
hours of that murderous assault, warplanes from Turkey,
another NATO member, were responsible for killing some 150
Syrian civilians in multiple air raids also in Aleppo
countryside, according to Syrian state media.


Meanwhile, in Yemen,
the US-backed Saudi air bombardment continued its slaughter
of innocents despite cynically declaring a non-entity
ceasefire earlier in the week. Three farmers were killed
in Saudi air strikes in Saada province – almost a week
after American and Saudi warplanes massacred 140 people
attending a funeral ceremony in the capital Sanaa. Another
grotesque “anti-terror” operation.


US air force F-16 jet fighter

Washington
and its allies are now openly bombing sovereign countries without any
legal mandate. As such, these actions constitute the crime
of aggression – the most grave violation of international
law. This is a redux of 1930s fascist banditry by Western
states who haughtily pontificate to Russia.

In
Syria, the US-led coalition including Britain and France have been
carrying out air strikes on that country for over two
years, killing hundreds of civilians – all in the name of
“fighting terrorism”. Three months ago, in late July, US and
French warplanes murdered over 100 civilians, including women
and children, in and around the town of Manbij,
near Aleppo, in wave after wave of bombings.

Occasionally,
the Western news media do give reports on such crimes. But,
generally, their duty is to minimize, by describing such
incidents as unfortunate “collateral damage”, if not
to willfully cover-up, as in the latest atrocity
near Kirkuk.

Nevertheless,
the entire hideous Western charade is gradually being exposed.

In
Syria, for nearly six years the Arab country has been almost
completely destroyed by a US-led covert war for regime
change. To achieve this illicit objective, Washington and its NATO
and regional allies funded, armed and directed a proxy army of the
most vile terror groups.


Armed men in uniform identified by Syrian Democratic forces as US special operations forces walk in the village of Fatisah in the northern Syrian province of Raqa on May 25, 2016


When
Russia and Iran intervened
last year
 to help their Syrian ally against this
international criminal conspiracy, the country was brought back
from the brink of devastation. The terrorist proxy army
supported by Washington, London, Paris, Turkey, Saudi Arabia and
Qatar, has been routed from hundreds of towns and villages.

Syria
is being liberated from a scourge unleashed in March 2011
by US-led insurgents under the guise of a
“pro-democracy uprising”. That narrative has always been absurd
for anyone with critical thinking. Head-chopping jihadists
for democracy? Sword-wielding Saudi and Qatari despots
advocating pluralist elections?

Besides,
Syria already had a relatively robust democracy under President
Bashar al Assad. Before the US-led war for regime change, Syria
enjoyed a reputation for religious freedom, peaceful coexistence
and benign social development.

The
Western media, in the service of promoting their
governments’ geopolitical agenda, have grossly distorted events
in Syria. Instead of investigating a Western-backed
criminal subversion involving state-sponsorship of terrorism,
the media have violated honest, independent journalism with outright
lies and fabrications. The Western public have been told that
Washington and its allies are bombing a (sovereign) country to
“defeat terrorism” when in fact any genuine, critical
inquiry shows the opposite to be the case.


In
the northern city of Aleppo, the Syrian army supported by Russia
is liberating tens
of thousands of civilians who have been held under siege,
against their will, by the West’s terror proxies
since 2012.

Western
media coverage on Aleppo is a diabolical sham. The US, British
and French governments, as well as other Europeans, are
jumping up and down with accusations of war crimes
against Russia and its Syrian ally.

Scarcely
any evidence is presented to substantiate these unhinged Western
claims of what is happening in Aleppo. Virtually all the
information that the West relies on for its allegations is
sourced from Western and Saudi-funded organizations such as the
so-called White Helmets and Aleppo Media Center, both of whom
are embedded with proscribed terror groups like Jabhat al
Nusra and Ahrar al Sham.

The
Western capacity for denial is astounding. The vast majority
of Aleppo residents – some 1.6 million people – are living
willingly under the protection of the Syrian army. Yet the
Western media never report this. Rather they focus on a minority
district besieged by terrorists whom they lionize as “heroic
rebels”.

Even
when verifiable live broadcasts in Aleppo, set up at the
humanitarian aid corridors established by Russian and Syrian
authorities, demonstrate beyond doubt that the truces are
flagrantly violated by the Western-beloved “rebels”, still
the myth-making continues. During three days of humanitarian
pause to help vacate civilians, the militants were seen shelling
neutral transport arrangements and of holding people as human
shields.

However,
Western media vaguely and mendaciously report on “lack of security”
hampering aid delivery.

Washington
and its European allies, primarily Britain and France, as well
as UN chiefs Ban Ki-Moon and Staffan de Mistura, the special
envoy to Syria, are a disgrace. So too are the Western corporate
news media who have lied all the way to conceal the real
criminals in Syria.

In
this mayhem and madness, it might seem perhaps counterintuitive to be
optimistic. But good reason for optimism is that Western
governments and their servile media are exposing themselves for the
criminals and liars that they are.

The
rogue-state behavior of Washington and its allies has become so
rampant it is no longer possible to hide.

The
public anger and disdain for this murdering cabal is fueled not
only by what they see in Syria and the region. People all
around the world are making the connection that US-led
warmongering and dirty wars are rooted in the same murdering and
plundering capitalist system that is killing their own societies and
communities.

People
are realizing more than ever that the high and mighty Western
leaders who presume to sit as judges casting condemnations
on others are actually the lowest, most despicable criminals.


Click
for
 SpanishGermanDutchDanishFrench,
translation- Note- 
Translation
may take a moment to load.

Zie ook: ‘What Lies Behind Claims of US-Russia Clash in Syria



       en: ‘US-Led Coalition Seeks to Squeeze Daesh From Mosul Into Syria – Russian Envoy

       en: ‘‘BBC Propaganda’ ‘Ken Loach just proved beyond doubt that the BBC is brainwashing the British public’‘ [VIDEO]

      en: ‘Generaal b.d. van Loon: Defensie budget moet veel hoger en we moeten Syrië in…….

      en: ‘Rusland en Syrië worden o.a. door Frankrijk beschuldigt van terreur in Aleppo……… De vraag is wie de ware terroristen zijn.

     en: ‘Syrië: de VS heeft Rusland in de val gelokt; met een leugenbrij op naar WOIII…!!

     en: ‘Mosul, waar zijn de burgerslachtoffers in de media….?

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Joris Voorhoeve (D66) de ‘groene hoeder van mensenrechten’ wil graag geld verdienen in Oekraïne…… Weg met het referendum!

De mislukte ex-minister van Defensie, destijds VVD en nu sierdrol voor D66, Joris Voorhoeve, sprak zich afgelopen maandag in Standpunt NL uit voor het alsnog tekenen van het associatieverdrag met Oekraïne, tegen de wil van de bevolking in, …….

Rutte zit volgens de redactie van Standpunt NL met de handen in het haar: ‘Premier
Rutte zit met de handen in het haar want volgens hem is tegen het
associatieverdrag stemmen niet in het belang van de nee-stemmer en
voor Nederland
‘,
deze (nogal kromme) uitspraak komt uit de letterlijke tekst van Standpunt NL……. Hoezo is het niet in het belang van de ‘nee-stemmers’ het verdrag niet te tekenen?? 

Waarom zit Rutte met de handen in het haar? Nederland zit met de handen in het haar!! Hoe heeft Nederland het in de EU zover laten komen en hebben de opvolgende regeringen soevereiniteit overgedragen aan een peperdure organisatie als de EU??? Waarom heeft de Nederlandse regering zich van meet af aan niet met hand en tand verzet tegen een verdere uitbreiding van de EU?? Vergeet niet, dat Nederland straks helemaal niets meer te vertellen heeft in de EU, als het veto-systeem ter grave is gedragen…… Daar hebben de grote Nederlandse partijen geen probleem mee, immers zij zijn dik vertegenwoordigd in het EU parlement…….

Voorhoeve was het groene geweten van de VVD en ook in mensenrechtenkwesties stond hij vooraan als het om de misdadigers partij VVD ging. D66 zijn nieuwe partij, gaat er naast een vals groen imago, prat op pal te staan voor de mensenrechten….. 

Oekraïne schendt de mensenrechten op grote schaal en begaat zeer ernstige oorlogsmisdaden, NB tegen de eigen bevolking!! De pers en de vrijheid van meningsuiting zijn aan banden gelegd in Oekraïne en als je toch je mond opendoet, loop je de kans op een fiks pak rammel, of zelfs een kogel van neonazi-bendes, die de vrije hand hebben gekregen van de Porosjenko junta……. 

Zelfs politieke partijen, die het niet eens zijn met het leegstelen van het land door Porosjenko en zijn kliek, lopen de kans verboden te worden, intussen zijn er al twee partijen verboden door de Porosjenko junta…… Dezelfde junta die door de VS is geparachuteerd, om de zogenaamde corrupte Janoekovytsj te vervangen, die niet z’n hele hebben, houden en het land uit wilde leveren aan de VS. 

Intussen heeft Porosjenko, in de paar jaar dat hij als juntaleider fungeert, al meer gestolen dan de hele regering Janoekovytsj en de plaatselijke besturen uit die tijd bij elkaar. Geld dat hij tegen een gunstig belastingtarief in Nederland heeft gestald…… (terwijl de grote onderlaag in ons land, het schandalig hoge tarief van meer dan 36% moeten betalen!!)

Nee, ook voor Voorhoeve is het devies: geld über alles!!! Ach dat wisten we al vanwege z’n vals groene imago, waarmee hij tevergeefs de VVD keer op keer probeerde groen te lullen…… Om over het jarenlang meegaan van Voorhoeve met het ‘mensenrechtenbeleid’ van de VVD, nog maar te zwijgen……. Wat een onmetelijk hypocriete hufter, bah!! 

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Hennis-Plasschaert hoopte nog zo, dat IS de bevolking van Mosul niet als schild zou gebruiken……..

Een ongelofelijk staaltje leugens en bedrog afgelopen maandag op BNR. Rond 9.17 u. stemde ik af op de zender en viel met m’n neus in de ranzige boter. Aan het woord Pim Kraan, grofgraaier van Save the Children.

De man loog z’n ogen uit z’n kop, onder meer met de opmerking, dat de bevolking van Mosul de stad zou kunnen ontvluchten. Waarom hij dat zei, is me een raadsel, heeft hij daardoor meer kans op overheidssubsidie? ‘Je zou het bijna gaan denken…’

Uiteraard deed Kraan z’n uitlating n.a.v. de aankondiging van de Iraakse premier Haider al-Abadi in de nachtelijke uren van diezelfde maandag, dat het Iraakse leger, samen met Koerdische milities de stad Mosul zou aanvallen, uiteraard onder dekking van coalitie straaljagers en helikopters. Wellicht doen Nederlandse F16’s mee en dat genereert dan weer broodnodige sensatie waar de reguliere media organen op draaien……

Volgens Kraan is de situatie wat betreft Mosul anders dan die in in Aleppo, waar de burgers de stad niet kunnen ontvluchten, vanwege de omsingeling door het Syrische leger van de stad………. M.a.w.: het Syrische leger en de Russen belet de bevolking te vluchten…… Dat was het nog niet beste bezoeker, Kraan voegde daaraan toe, dat het Syrische leger en de Russen, de bevolking van Aleppo tot doelwit heeft gemaakt……..

Wat een godvergeten leugenaar: al-Nusra en ‘de andere gematigde terreurgroepen’ (lees: psychopathische moordenaars), verbieden de bevolking Aleppo te ontvluchten en bij het overtreding van dat verbod, worden de daders standrechtelijk geëxecuteerd, inclusief eventueel meereizende vrouwen en kinderen. Bovendien belooft dit reli-fascistische tuig, dat bij een geslaagde vlucht uit de stad, de achtergebleven familieleden zullen worden vermoord………

Kraan is van een goededoelenorganisatie, die als je hem hoort, actief is in Syrië, derhalve zou hij ook moeten weten, dat de bevolking (inclusief ‘the children’) van Aleppo al een paar jaar lijden onder het terreurbewind van deze ‘gematigde’ psychopaten. Wat betreft kinderen: dit geteisem heeft al eens een Palestijnse jongen uit een ziekenhuis gesleept en deze onthoofd achterin een ‘truck’, terwijl de infuusnaald en daarop passend slangetje nog aan zijn arm hing…….

Ook al zit Save the Children niet in Syrië, zou Kraan moeten weten, dat de terreurgroepen in Syrië bloedbaden aanrichten onder de bevolking, echter daar hoor je Save the Children niet over……

Kinderen in de door deze psychopathische moordenaars bezette gebieden en steden, moeten verplicht aanwezig zijn bij massa executies en openbare martelingen als het afhakken van handen……. Niet voor niets hebben het Syrische leger en de Russen haast met het ontzetten van de stad, elke dag langer onder het schrikbewind van deze barbaarse moordenaars, levert meer vreselijke moorden en andere gruwelen op……..

Niet voor niets was het tot nu toe zo, dat na elke bevrijding van een stad, die in handen was van terreurgroepen, de bevolking (inclusief ‘the children’) dolblij met het Syrische leger en de Russen…. Soennieten, sjiieten, christenen en mensen van andere religies, stonden hand in hand om de binnenkomende troepen te begroeten, blij dat ze van de vreselijke terreur af waren……. Kijk dit soort feiten moeten bekend zijn bij Kraan…….

‘Save the Children’, de zoveelste organisatie van grofgraaiers, die een dik inkomen trekken uit de ellende van kinderen en zeg nou zelf, wie wordt er niet ontroerd door kinderleed???!!!

Diezelfde feiten moeten ook bekend zijn, bij hare suffe VVD kwaadaardigheid Hennis-Plasschaert. Ook zij was in hetzelfde programmaonderdeel te horen. De trut stelde te verwachten, dat de vluchtelingenstroom snel opgang zou komen….. Alweer: dat gaat moeilijk als de bevolking als levend schild wordt gebruikt door de terreurgroepen, die allen gefinancierd worden door Saoedi-Arabië en o.a. via Turkije aan westers wapentuig komen (VS, Israël, Groot-Brittannië en Frankrijk leveren het moordtuig)…….

Nu in Mosul hetzelfde dreigt te gebeuren als in Aleppo, tapt men ineens uit een ander vat…… Gistermiddag berichtte BBC World-Service (radionieuws), dat de eerste grote groep vluchtelingen was aangekomen in Syrie….. Vrouwen en kinderen wel te verstaan, je kan er dus donder zeggen, dat dit voor ‘t grootste deel vrouwen en kinderen van IS strijders zijn, IS dat Mosul als één van haar bolwerken had gemaakt.

Voorts hebben Irak en de VS een fiks aantal IS terroristen uit Mosul, inclusief hun wapens een vrije doorgang verleend richting Syrië; u hoeft niet te vragen, waar deze psychopaten heen zullen gaan….. Juist! Naar Aleppo!!

Hennis-Plasschaert deed net of ze nog enige menselijkheid bezit en zei te hopen dat Irak (het Iraakse leger) rekening houdt met de bevolking van Mosul……. Dit terwijl ze weet, dat het IS geteisem, net als in eerdere belegerde steden, de bevolking als levend schild gebruikt, precies als in Aleppo….. Overigens, het hoofdkwartier van de coalitietroepen bevestigde gisteren dat IS de bevolking van Mosul inderdaad als menselijk schild gebruikt……..

Ach de zoveelste proeve van totale onbekwaamheid wat betreft Hennis-Plasschaert, ongelofelijk!!

Nog even over Save the Children: ‘Save the Children’, de zoveelste goede doelen organisatie van grofgraaiers, die een dik inkomen bij elkaar graaien, met de ellende die kinderen doormaken en zeg nou zelf, wie wordt er niet ontroerd door kinderleed???!!!*

Save the Children? Bespaar u het geld, totdat dit soort organisaties een directeur aanstellen, die niet meer verdient dan € 40.000,– per jaar. Het is tenslotte ook een erefunctie, het leiden van een goede doelen organisatie! Ouderen die op de armoedegrens leven geven nog aan dit soort organisaties, terwijl ze eigenlijk geen cent kunnen missen, waarom zou de directeur dan met meer dan € 40.000,– per jaar naar huis gaan? Trouwens altijd verstandig als u  van plan bent geld te schenken aan een liefdadigheidsorganisatie, ook de andere kosten te controleren, zoals die voor huisvesting en als die te hoog zijn: niets geven!! Wat betreft die huisvesting: de grotere liefdadigheidsorganisaties zitten vaak in peperdure designgebouwen en/of op hele dure plekken in een stad……

* Naast Save the Children zijn daar nog: SOS kinderdorpen en War Child, weet niet of er nog meer organisaties zijn, die zich naast Unicef en de voornoemde organisaties, inzetten ‘voor kinderen’, maar het zou me niet verbazen…….

Zie ook: ‘Fallujah en Aleppo, twee belegerde steden, een opvallend verschil in berichtgeving door de reguliere media………

      en: ‘Helga Salemon mag volk opzetten tegen Rusland bij ‘onafhankelijke’ NOS….. Liegen dat het gedrukt staat!!

      en: ‘Honderden burgerslachtoffers in Mosul door VS bombardementen, ofwel grootschalige terreur……

     en: ‘VS steunt ‘gematigde oppositie’, die door Amnesty als barbaarse terreurgroepen worden aangemerkt……

     en: ‘Mosul ‘zal met precisie ontdaan worden van de terroristen, inclusief een minimum aan burgerslachtoffers…….’

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden, dit geldt niet voor de labels: al-Abadi en Kraan.

Belangrijke toevoeging aan dit bericht: Save the Children is niet de zoveelste goededoelenorganisatie, althans deze organisatie bestaat al sinds 1919!! Eén ding is hiermee wel zeker: Kraan heeft een godsvermogen aan inkomen!!

HSP van Wijsmuller wenst zwarte piet niet meer te subsidiëren…….

De Haagse Stadspartij (HSP, een politieke partij met ‘anarchisten…’ ha! ha!) wenst dat gemeente Den Haag stopt met het subsidiëren van de sinterklaasintocht. Deze intocht wordt gefinancierd uit de belastingpot, met het achterlijk hoge bedrag van € 45.000,–!!! Daarmee betalen ook de tegenstanders van zwarte piet, dit meer dan achterlijke en vernederende symbool van slavernij, onderdrukking, racisme en discriminatie…..

Tot nu toe heb ik nooit iets gehoord uit de HSP wat betreft anti-zwarte piet geluiden, waarbij ik op moet merken, dat ik de lokale Haagse politiek amper volg. Echter als het de leider (en eigenaar) van de HSP, Wijsmuller ernst was geweest, wat betreft de voor gekleurde Hagenaars uiterst beledigende figuur zwarte piet, had hij als voorwaarde moeten stellen, dat dit onmiddellijk diende te stoppen, voordat hij meewerkte aan het ontstaan van het huidige college, of althans voor deelname aan het college van B&W…….

Maar nee, toen grofgraaier Wijsmuller toetrad tot het college van B&W, flikkerde deze al z’n verkiezingsbeloften in de versnipperaar……. Laat staan dat hij zich druk maakte om zwarte piet, terwijl de hufter NB zelf kinderen heeft……..

Zie ook:

Zwarte Piet tegenstanders staan zelfs met nummerbord genoteerd bij de politie……

Twan Huys ‘laat zich ringeloren’ door een rechtse extremist in portie zwarte piet propaganda

Zwarte piet: de Nederlandse wet voorziet niet in het aanpakken van deze zware vernedering die gekleurde mensen jaarlijks ten deel valt……….

Politie ‘betreurt’ het niet optreden tegen pro-zwarte piet terreur op snelweg richting Dokkum……….

Zwarte piet tegenstanders op grote weg tegengehouden middels blokkade, ondanks ongelukken en gewonden geen politie ingrijpen tegen daders……..‘ (eerder op De Doorbraak, waar ook de toevoeging te vinden is dat er zwaar vuurwerk werd gebruikt door de voorstanders van zwarte piet, ook dat kon de politie niet aanzetten tot arrestaties, integendeel……..)

Zwarte piet reden voor bedreigen van Ombudsvrouw Kalverboer………

Jos Palm (OVT) wil het absoluut niet over zwarte piet hebben, maar vraagt gast wel naar sinterklaasviering…… ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Zijlstra: RTL heeft zwarte piet vermoord en Roemer wast de handen in witte onschuld………

‘Sint en zwarte piet intocht: alweer een landelijke belediging voor de gekleurde Nederlandse kinderen, onder zware ‘onafhankelijke’ politiebewaking………..

Van der Steur gaat zwarte piet gefaseerd uitschakelen (tot maart volgend jaar…) ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Wanneer wordt Nederland volwassen en schaffen we Zwarte Piet af?

Wie zijn de pietofielen? Van seksueel gefrustreerde conservatieven tot die hards die terugverlangen naar de slavernij (tweets)

“Traumatische ervaring voor kinderen”‘ (protest tegen zwarte piet……) Voor meer Doorbraak berichten over zwarte piet, ga naar de website.

Rutte preekt fatsoen……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

‘Roelof van de redactie’: “We gaan deze uitzending niet vervuilen met zwarte piet bagger!”

Aboutaleb ‘boos’ op vreedzame demonstranten, dit vanwege zwarte piet verdriet in de tere witte kinderziel……….

Bert Huisjes (WNL) moest lachen als reactie op de racistische en uiterst vernederende ‘grap’ van Giel Beelen……..‘ (een ‘mooi voorbeeld’ van hoe zelfs zogenaamde volwassen intellectuelen het de normaalste zaak van de wereld vinden, om met een halve grijns op de bek, de gekleurde medemens te pesten en beledigen…….)

Zwarte Piet in Den Haag met ‘anarchisten partij’ HSP in het college…………..

Zwarte piet activisten vallen school binnen om leerlingen te indoctrineren…..


En ook de NOS (‘onafhankelijke’ zendgemachtigde) gaf op haar webpagina nog een extra ‘mooi voorbeeld van hoe dom de gekleurde Nederlandse medemens eigenlijk is……’ Daar kunt u lezen hoe dom zwarte piet ‘wel niet’ is en dat uit de mond van ‘niemand minder’ dan sinterklaas………..

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, zoals berichten met Joris Wijsmuller, klik op één van de labels die u onder dit bericht aantreft.

Rutte wil Turkije ‘nog niet’ veroordelen voor grote zuiveringen (en Armeense Genocide…)…….

Vorige week woensdag meldde het BNR nieuws van 8.00 u., dat Rutte de grote zuiveringen en dito mensenrechtenschendingen in Turkije ‘nog niet’ wenst te veroordelen……… Rutte wil het onderzoek van de Raad van Europa afwachten…….. ha! ha! ha! ha! ha! Iedere imbeciel met drie hersencellen, die een beetje het nieuws volgt, weet wat de Turkse overheid aan schanddaden uitvoert, maar Rutte heeft daar eerst een onderzoek voor nodig…..

Het gaat als met de Armeense Genocide: ook daar wenst deze onzelfstandige en disfunctionerende VVD hufter Rutte (plus zijn kabinet), deze genocide niet te erkennen. Het kabinet spreekt over de ‘Armeense Kwestie’, waarmee je kan stellen, dat dit kabinet, precies als de voorgaande kabinetten, de Armeense Genocide ontkent…… Al is hier wel een verschil met de huidige Turkse misdaden tegen de menselijkheid, immers de Armeense Genocide is uit en te na onderzocht en de bewijzen daarvoor liegen er niet om!! Alsnog is dat niet genoeg voor Rutte en z’n schoftenkabinet om te zeggen waar het op staat en te spreken van de Armeense Genocide….

Volgens Rutte heeft zijn wachten nu, niets met de Turkije-deal te maken……… ha! ha ha! ha! ha! ha! ha! Nee, hoe kom je erbij? De mislukte zakjesplakker heeft er het afgelopen jaar zo’n 20 vergaderingen op zitten, waar het onderwerp ‘het vluchtelingenprobleem’ (gecombineerd met de ‘Turkije-deal’) als enig agendapunt ter discussie stond…..

Werkelijk alles is gedaan om met Turkije de inhumane en in strijd met het VN Vluchtelingenverdrag zijnde ‘Turkije-deal’ te sluiten en werkzaam te houden……. Maar dat zou geen reden zijn voor een premier van een ‘beschaafd land’, om de mensenrechtenschendingen niet te veroordelen……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! Wat een leugenaar!!

Al moet ik hier wel aan toevoegen, dat geld op nummer 1 staat bij de VVD (en de PvdA), daarvoor onderhoudt men zelfs banden met landen als het uiterst moorddadige, mensenrechten schendende Saoedische bewind………. Uiteraard is dat de reden, waarom Rutte 2 en voorgaande kabinetten, weigert respectievelijk weigerden de Armeense Genocide te erkennen!

Kortom Rutte bewees weer eens, dat hij een ijskoude, inhumane en stompzinnig grijnzende hufter is!!

Moet u nagaan: dan heb ik hierboven niet eens geschreven over de oorlog tegen de Koerdische bevolking, een oorlog die de Turkse overheid voert in het zuidoosten van dat land……….

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Dierenmishandeling promotie geen probleem voor Reclame Code Commissie……….

Ontving gisteren e-post van Dier&Recht, met de trieste mededeling dat Dier&Recht door (godbetert) de Stichting Reclame Code (Reclame Code Commissie) in het ongelijk is gesteld, wat betreft een klacht n.a.v. een uiterst misleidende reclame voor rashonden……

Uitermate triest, maar wel te verwachten, als je het over de Reclame Code Commissie hebt…. Een orgaan dat bestaat uit lobbyisten voor het bedrijfsleven. Je moet het als reclame maker en/of als bedrijf wel erg bont maken, wil een reclame worden afgewezen, door deze flut organisatie. De bewijzen daarvoor zie je zelfs levensgroot op straat, neem de volledig smakeloze, seksistische Radio 538 reclames…….

Hier de tekst van het bericht van Dier&Recht:

REACTIE
DIER&RECHT OP UITSPRAAK RCC INZAKE CAMPAGNE RAAD VAN BEHEER

Slag
verloren, strijd gaat verder

Het
College van Beroep van de Stichting Reclame Code heeft het beroep van
Dier&Recht tegen een reclamecampagne van de Raad van Beheer,
waarin stamboomhonden in een gunstig daglicht worden gezet,
afgewezen. Dier&Recht betreurt deze uitspraak, en meent dat er
nogal wat schort aan de argumenten van de Commissie.

Volgens
het College is het geen uitgemaakte zaak dat stamboomhonden in het
algemeen veel ongezonder zijn dan look-alikes. Dat was evenwel niet
de klacht. Het ging Dier&Recht er om dat de Raad van Beheer doet
alsof stamboomhonden gezonder zijn dan look-alikes, zonder dat daar
bewijs voor is, en en passant suggereert dat
stamboomhonden gezonder zijn dan naturashonden (niet-rashonden), wat
pertinent onjuist is.


Van rashond naar ramphond

In
het Besluit van het College staat verder dat Dier&Recht voldoende
aannemelijk heeft gemaakt dat bij ‘enkele specifieke hondenrassen’
sprake is van een relatief hoge incidentie van ziekten en gebreken.
Dit is evenwel onvoldoende om de reclame-uitingen in het algemeen
onjuist of misleidend te achten. Ook deze redenering achten wij
onjuist. Tijdens de zitting heeft  Dier&Recht inderdaad twee
voorbeelden aangehaald ter ondersteuning van de algemene stelling dat
meer dan 40% van de jonge rashonden ziek is. We hadden er echter ook
50 voorbeelden kunnen noemen, of 100. Even opmerkelijk is dat de Raad
van Beheer in haar eigen rapport Fairfok erkent dat 40% van de
(jonge) stamboomhonden gezondheidsproblemen hebben. Dit percentage
wordt bevestigd in het laatste Gezondheidsonderzoek van rashonden, de
Schnauzer Gezondheidsinventarisatie van oktober 2015.

Het
College erkent verder dat inteelt een groot probleem is, maar acht
het positief dat de Raad van Beheer regels heeft die de toename van
inteelt beperken.  Commentaar Dier&Recht: Dat slechts de
toename van inteelt wordt beperkt, betekent dat de enorme inteelt bij
stamboomhonden hetzelfde blijft. Sterker; in de toekomst is sprake
van nog meer inteelt. Dat een beperking van de toename gezien wordt
als een voordeel van de stamboomhond, zal door velen niet begrepen
worden.

In
het Besluit van het College staat verder dat de gemiddelde consument
de kans op doorfokken (inteelt) beter kan inschatten als de honden
een stamboom hebben. Dier&Recht denkt dat een consument dat
helemaal niet kan. Op de website van de Raad van Beheer zijn in de
stamboom maximaal vijf generaties zichtbaar, soms maar drie. De
consument ziet dus niet dat er bij een ras als de Cavalier maar twee
stamvaders waren. De databases met stambomen zijn voor de gemiddelde
consument bovendien niet goed te volgen. Dat was misschien anders
geweest als de Raad van Beheer de percentages inteelt op de website
laat zien, maar die worden niet vertoond –  ondanks het feit
dat rashondenverenigingen hier wel over beschikken.

De
Raad van Beheer kan derhalve ongestraft de reclamecampagne voor
stamboomhonden doorzetten, ook al is het College van mening dat
inteelt een groot probleem vormt en er veel ziektes voorkomen bij
stamboomhonden. Helaas is tegen de uitspraak van het College geen
beroep mogelijk. Wordt evenwel tóch vervolgd, want Dier&Recht
blijft ijveren voor gezonde (ras)honden, met en zonder stamboom.

====================================================================================

Voor
meer informatie kunt u contact opnemen met:

Hans
Baaij
Voorzitter

Stichting
Dier&Recht
020 6177757 │ 06 2667 6868 

hans@dierenrecht.nl
www.dierenrecht.nl

Een lekkere schoftenclub, die ‘Raad van Beheer’, Raad van Onmetelijk Hondenleed, is een passender naam voor dit geteisem.

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

NIX18 mislukt >> te belerend….. ha! ha! ha! ha!

Gistermiddag op Radio1 (rond 17.20 u.) het bericht, dat de actie ‘NIX18, gericht op het terugdringen van alcoholgebruik onder de 18, op een totale mislukking is uitgelopen……. ha! ha! ha! ha! ha!

De actie zou te belerend zijn, echter gezien pubergedrag kan je niet anders concluderen, dat de campagne juist dit alcoholgebruik heeft gestimuleerd. Immers, hoe hoe kan je ‘puberopstandige’ jongeren laten zien, dat het ‘o zo leuk is’ met drank, gezien de uitermate domme voorlichtingsspotjes, om vervolgens te melden, dat jij er vanaf moet blijven tot je 18de…..???

Overigens laten de harddrugsproducenten in hun alcoholreclames uiteraard ook alleen ‘alle lol’ zien, die alcoholgebruik teweegbrengt……. Te zot voor woorden trouwens, dat er nog steeds reclame voor alcohol gemaakt mag worden, als je nagaat, dat er dagelijks 12 personen overlijden aan de gevolgen van alcoholgebruik………

Verder richt alcoholgebruik directe en indirecte schade aan, zelfs meer dan alle andere drugs bij elkaar opgeteld, schade aan het individu, diens familie en omgeving en de maatschappij in het algemeen……

Tot slot: ik kan me zelfs voorstellen, dat de harddrugsproducenten (drankfabrikanten) geld steken in spotjes als die van NIX18!! Aangezien deze spotjes jongeren juist aanzetten tot alcoholconsumptie…..

Voor meer berichten over/met ‘NIX18’, klik op dat label, onder dit bericht.

Zie ook: ‘Comazuipen is toegenomen, NIX18 heeft een averechts effect gehad en daarmee is de ‘nieuwe alcoholwet mislukt!’

        en: ‘Alcoholwet lijkt te werken: minderjarigen drinken minder en later‘ (een bericht uit Trouw van maart 2016)

        en: ‘Justitie faalt alweer: jaarlijks 70 doden door dronken automobilisten………

        en: ‘Madeleine van Toorenburg wil alle koffieshops sluiten……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

        en: ‘Marith Volp (PvdA) hypocriet pissig op Heineken vanwege gratis glas bier in horeca…… ha! ha! ha! ha! ha! ha!

En nee, ik ben niet van de blauwe knoop!