Joe Biden gaat op dezelfde voet door als Trump wanneer het gaat om kinderen van vluchtelingen en het terugsturen van vluchtelingen

Alsof het de normaalste zaak van de wereld is zijn de reguliere westerse (massa-) media stil over de behandeling door de Biden administratie van vluchtelingenkinderen….. Weet je nog, het enorme kabaal dat uitbrak toen bleek dat de Trump administratie vluchtelingenkinderen van hun ouders liet scheiden en hen onder schandalige condities opsloot in kooien, waar de faciliteit het best is te vergelijken met een concentratiekamp…. Geen van die media meldde destijds dat deze praktijk al bestond onder president Obama en vicepresident Biden…….. Hetzelfde is nu weer aan de hand, geen belangstelling voor de schandalige omgang met kinderen, hun ouders en andere vluchtelingen door de Biden administratie…..

Blijkbaar is het scheiden van kinderen van hun ouders en het opsluiten van deze kinderen in concentratiekampen, plus de verder omgang met vluchtelingen alleen interessant als het om een Republikeinse president gaat……

Het onderstaande artikel van Andrea Germanos, geplaatst op Common Dreams, handelt over één zo’n concentratiekamp in Texas, de Donna Department of Homeland Security (DHS) holding facility in de Rio Grande Valley, Fort Bliss Texas, waar duizenden kinderen worden vastgehouden……..

Mensenrechtenactivisten stellen dat kinderen wegkwijnen in dit kamp, waar ze veel te lang opgesloten zitten en dat in omstandigheden die schadelijk zijn voor hun geestelijke en fysieke welzijn……

Meerdere klokkenluiders onder het personeel hebben aangegeven dat er bijvoorbeeld een tekort is aan kleding…. Ook werden kinderen naar het vliegveld gebracht met de belofte dat ze naar huis mochten, om vandaar weer teruggebracht te worden naar de ‘opvang…’ (ronduit misdadige geestelijke marteling van kinderen!!)

Het personeel is van een particuliere firma dat totaal niet is geïnteresseerd in kinderen en handelt als was men ingehuurd om grote groepen te controleren….. Geen verrassing dan ook dat het overgrote deel van het personeel wordt gezien als totaal incapabel voor hun taak…..

Nogmaals heeft Biden en daarmee de top van de Democratische Partij (een puur rechtse top, in tegenstelling tot de ‘linkse tak’ van de partij) laten zien enorme leugenaars te zijn, immers zij spraken schande van de opvang van deze kinderen en het gescheiden houden van de ouders door de Trump administratie, terwijl ze destijds dondersgoed wisten dat Obama hetzelfde deed en zelfs meer vluchtelingen liet deporteren…… 

Vergeet hierbij niet dat de vluchtelingen uit Midden- en Zuid-Amerika op de vlucht zijn geslagen vanwege de situatie in hun moederland, die juist werd en wordt veroorzaakt door de bemoeienis van de VS met dat land, zoals Honduras, waar de VS in 2009 een staatsgreep organiseerde en regisseerde (grote schuldige destijds Democraat Hillary Clinton) en waar de CIA doodseskaders trainde in het terreurzaaien onder het volk….. Een ander voorbeeld is Bolivia, waar de VS al evenzo een staatsgreep organiseerde en regisseerde nadat Evo Morales democratisch de verkiezingen had gewonnen in 2019…… Ook na die staatsgreep (die gelukkig is teruggedraaid) gingen politie en leger tekeer tegen de aanhang van Morales, een aanhang die NB een meerderheid vormt van het volk in Bolivia >> de oorspronkelijke bevolking (‘indianen’)……..

Biden, de eerste president sinds vele decennia die al voor zijn aantreden als oorlogsmisdadiger moet worden gezien vanwege ten eerste zijn steun voor de illegale oorlog tegen Irak en ten tweede vanwege het illegaal oorlog voeren door de VS als vicepresident onder Obama…… Dezelfde Biden is daarnaast een ongelofelijke leugenaar, zo heeft hij ook in deze zaak ten overvloede weer bewezen….. 

Deze manier van omgaan met vluchtelingen is een grove schending van kinderrechten en het VN Vluchtelingenverdrag!!

 Migrant Child DetentionA young migrant waits for his turn to take a shower at the Donna
Department of Homeland Security holding facility, the main detention
center for unaccompanied children in the Rio Grande Valley in Donna,
Texas on March 30, 2021. (Photo: Dario Lopez-Mills/AFP via Getty Images)

Amid Allegations of Child Endangerment, HHS Inspector General to Probe Fort Bliss Detention Facility

 Whistleblowers had sounded alarm about the detention center contractors betraying children’s health and wellbeing.

Andrea Germanos

The inspector general for the Department of Health and Human Services said
Monday that it is launching a review into a Biden administration-run
detention center that holds thousands of unaccompanied migrant children
in Fort Bliss, Texas following whistleblower allegations of unsafe
conditions.

The facility is one of the larger Emergency Intake
Sites (EIS) set up to keep children out of Border Patrol custody, but
human rights advocates say kids have languished there for too long and in conditions detrimental to their physical and mental well-being.

“This
review will analyze interviews and on-site observations regarding case
management challenges at Fort Bliss that may have impeded the safe and
timely release of children to sponsors,” the internal government
watchdog stated. “This oversight will help ensure that Fort Bliss and other EISs provide adequate case management services.”

Monday’s announcement follows multiple whistleblower complaints about Fort Bliss.

In a complaint filed last week by the Government Accountability Office (GAO), a pair of whistleblowers cited
problems including clothing shortages and children being told at an
airport they were going back home only to be told it was a mistake and
then returned to the facility.

Earlier last month, a separate pair of whistleblowers, in a complaint filed by GAO, cited “numerous instances of gross mismanagement” at Fort Bliss that cause harm to children’s “health and wellbeing.”

Other
problems in the “airplane hangar-sized tents” holding the children
included “painfully loud music” from loudspeakers, dirty tents that
smelled of sewage, children’s distress being “met with indifference or
even resistance,” and “wholly unsuitable contract staff.” Among the
specific complaints about staff were individuals who “seemed to view
their job more as crowd control than youth care.”

MSNBC‘s
“All in With Chris Hayes” on Friday dug into the concerns raised by the
whistleblowers and why the facility was lacking necessary oversight:

NBC News
correspondent Julia Ainsley told host Chris Hayes that the
administration has so far pursued “piecemeal” approaches to addressing
the problems rather than “a wholesale investigation to Fort Bliss and of
other emergency intake facilities and to get to the bottom of why these
contractors got this contract in the first place.”

Instead of an
IG review, Ainsley said “you would want someone to come in right away
and see if someone needs to be immediately removed from caring for these
children.”


Our work is licensed under Creative Commons (CC BY-NC-ND 3.0). Feel free to republish and share widely.

 

==========================================

Zie ook: ‘Lawsuit Initiated Against Trump for ‘Illegal’ Deportations Resumes Against Biden‘ (ook wat betreft het deporteren van vluchtelingen volgt de Biden administratie die van Trump…..) 

Biden administratie stuurt onbegeleide vluchtelingenkinderen terug: gevaarlijk en gewetenloos aldus Amnesty‘ (!!!!)

USA and Mexico deporting thousands of unaccompanied migrant children into harm’s way‘ (een ander bericht van Amnesty VS)

Kamala Harris (vicepresident VS) roept bevolking van Guatemala op niet naar de VS ‘te vertrekken’ uh te vluchten‘ (!!!!)

 

Bidens ‘humane plan’ voor Midden-Amerika zal bitter weinig verandering geven in de omgang met de volkeren in die regio

 

Peuter vluchtelingen moeten eigen zaak bepleiten in VS rechtszalen, de VS: het land van de ‘ongekende mogelijkheden….’‘ (!!!!)

BBC met propaganda tegen verzet in Guatemala

VS martelt gevluchte kinderen…..‘ (!!!!)

Met nieuw VS ‘vluchtelingenbeleid’ zullen nog meer kinderen seksueel misbruikt worden…..

Maya vrouwen die de terreur en genocide in Guatemala overleefden vechten voor gerechtigheid

Honduras in de greep van VS ‘vriendelijke terreur’: een deel van de bevolking vlucht richting VS‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Aantal alleenstaande vluchtelingenkinderen voor toelating tot VS met drievoudige toegenomen sinds Biden aan het bewind is

Nogmaals laat Biden
zien een leugenaar te zijn: belofte voor toelating meer vluchtelingen
zijn verdwenen in het ‘grote archief….’

Mensen redden wordt bestraft: een nieuw teken van ‘oprukkend’ fascisme

ICE runt concentratiekampen in de VS voor vluchtelingen en kinderen‘ (!!!!)

VS gebruikt chemische wapens tegen ongewapende vluchtelingen waaronder kinderen‘ (28 november 2018)

BBC volkomen krom over de vluchtelingen uit Honduras die wel degelijk door Trump met geweld worden bedreigd

Trump
letterlijk: “Barbwire used in the right way can be a beautiful sight”
Trump op een verkiezingsbijeenkomst over het ‘probleem van de
vluchtelingenkaravaan’ uit de door de VS gecreëerde ellende in Honduras

VS stuurt 5.000 militairen extra naar de grens met Mexico, als wapen tegen de karavaan met armen uit Latijns-Amerika

Trump stuurt 800 militairen naar de Mexicaanse grens met de VS om arme vluchtende drommels tegen te houden……

Putin misbruikt vluchtelingen om een hele grote witte voet bij Trump te halen

ELIZABETHWARREN CONDEMNS ICE’S “CRUEL AND UNNECESSARY” USE OF SOLITARYCONFINEMENT, DEMANDS ANSWERS

A HOMELAND SECURITY WHISTLEBLOWER GOES PUBLIC ABOUT ICE ABUSE OFSOLITARY CONFINEMENT

Thousands of Immigrants Suffer in Solitary Confinement in ICE Detention(!!!!)

Humanitaire hulp aan vluchtelingen in woestijn: gevangenisstraf tot 20 jaar‘ (!!!!) (een dictatuur ‘waardig….’)

Vrijwilligers die vluchtelingen in de woestijn van de VS proberen te redden worden gevangengezet……

De VS geeft miljarden uit om verkiezingen elders te beïnvloeden en daar blijft het niet bij…….‘ (!!!!)

Obama steekt zichzelf volkomen onterecht een grote veer in de vieze bips

Door VS gesteunde bewind in Honduras heeft de staat van beleg afgekondigd……..‘ (!!!!)

VS heeft Hondurese speciale eenheden getraind die protesten tegen een waterkrachtcentrale gewelddadig hebben neergeslagen……‘ (!!!!)

Hillary Clinton mede verantwoordelijk voor moord op Berta Cáceres………..‘ (!!!!)

Hondurese activiste ontvoerd en vermoord (alweer…), met instemming van de VS………

Berta Cáceres voorvechter gelijke rechten en milieuactivist vermoord in Honduras

Bolton geeft toe dat de VS een fascistisch beleid voert……

Timmermans (PvdA, Europese Commissie) na watersnood bezig met greenwashing terwijl de Commissie subsidie geeft aan oliemaatschappijen, de veehouderij en glyfosaat langer zal toestaan

Vorige week heeft EU grofgraaier Timmermans de overstromingen in Duitsland, België en Nederland aangegrepen om te stellen dat deze ramp een teken is dat ‘we’ nu echt maatregelen moeten nemen om de klimaatverandering te stoppen, niet dat dit mogelijk is, immers ‘we kunnen deze verandering van temperatuur alleen afremmen…… Zelfs al zouden we vanaf morgen alle voorgestelde maatregelen doorvoeren, zal de temperatuur aan het eind van deze eeuw niet met 1,5 graad Celsius zijn gestegen, zoals men afsprak op de klimaattop van Parijs, maar minstens met 3 graden C. en waarschijnlijk zelfs met een nog hoger percentage….. 

Tijdens de verkiezingen voor het voorzitterschap van de Europese Commissie gedroeg Timmermans zich als mislukte 16 jarige huppellul uiteraard bedoeld om de voorstanders van Fridays For Future (FFF) over te halen voor hem te stemmen….. Niet voor niets dat hij destijds ook aangaf voorstander te zijn het kiesrecht aan 16 jarigen te geven….. Wat een oplichter en mafketel!! 

Timmermans misbruikte de watersnoodramp voor eigen gewin, zijn ‘Green Deal’, terwijl de EU de oliemaatschappijen jaarlijks steunt met 7 miljard euro subsidie!!! Overigens is de rol van de Europese Commissie ook op een ander terrein uiterst hypocriet: keer op keer pleit deze commissie ervoor landbouwgif als glyfosaat, het hoofdbestanddeel van Roundup, langer toe te staan, waar het maken van dit gif gepaard gaat met grote luchtvervuiling…… Daarnaast is dat gif DNA verstorend is en bovendien door meerdere rechters in de VS is aangemerkt als kankerverwekkend…… (op basis van wetenschappelijke documenten en idem onderzoek…..) 

Ondanks heeft voorgaande heeft de EU het gebruik voor nog eens 5 jaar toegestaan, wel is er een speciale commissie samengesteld dit zich bezig moest houden met het onderzoek naar de gevaren voor de volksgezondheid van dit gif, landen die daaraan mee hebben gedaan: Frankrijk, Nederland, Zweden en Hongarije, zij vormden tezamen de Assessment Group on Glyphosate (AGG….).. Je kon er al de klok op gelijkzetten dat zij het advies zouden geven het gif langer toe te staan en inderdaad de AGG heeft geoordeeld dat glyfosaat veilig is voor de mens, er zijn alleen wat gevaren voor oppervlaktewater >> het gif zou het leven daar langdurig aantasten…… Hier de link naar het PDF-document: file:///C:/Users/Jj/AppData/Loca/Tem/Procedure+en+uitkomst+van+de+concept+beoordeling+glyfosaat.pdf (je moet deze kopiëren en plakken, lullig genoeg werkt een directe link niet. In het document kan je de resultaten vinden op pagina 6 tot en met 10).

Sinds glyfosaat op de markt is, is meer dan twee derde van de insecten uitgestorven en ondanks dat wordt glyfosaat als veilig beoordeelt…… Waar al helemaal geen rekening mee wordt gehouden is dat je als mens meerdere soorten gif opslaat in je lichaam en die combinatie kan bij een achteruitgang van de gezondheid desastreuze effecten hebben op de gezondheid….. Belachelijk ook dat de gifmengers een rol hadden in het onderzoek, waar hen meermaals werd verweten niet voldoende gegevens te hebben aangereikt, die daarna werden toegevoegd….. Ook werden eerdere (foute) beoordelingen van glyfosaat meegenomen in het onderzoek….. 

Kortom weer zal de Europese Commissie van de Green Deal gif toestaan dat een groot gevaar vormt voor de volksgezondheid, blijkbaar is het volgen van Kafkaiaanse regels belangrijker dan de volksgezondheid….. Schande!!!

De Green Deal is in feite niets anders dan een smerige groenwasserij van de EU, terwijl diezelfde EU naast de jaarlijks subsidie voor de oliemaatschappijen, ook nog eens miljarden subsidies schenkt aan de intensieve wereldvernietigende landbouw en veehouderij…… Zo produceert de intensieve veehouderij in de EU meer CO2 dan alle autoverkeer in dat gebied, dit nog naast een enorme uitstoot aan methaangas, een meer dan 80 keer zo sterk broeikasgas dan CO2…….. 

Tot slot nog dit: een andere EU grofgraaier, GroenLinks opperhufter Bas Eickhout, was voor het langer toestaan van glyfosaat…….. (nogmaals: Eickhout van GroenLinks…..)

Zie ook: ‘EU beslist over een landbouwdeal die de ‘Green Deal’ van de Europese Commissie tot een lachertje maakt

EU staat op punt alweer miljarden aan belastinggeld weg te geven aan uiterst vervuilende intensieve landbouw en veeteelt‘ (een bericht van 17 januari 2021)

De namen van de grote banken die investeren in de vernietiging van de aarde‘ (en zie de links in dat bericht!!)

De reden voor de grote droogtes: landbouw en veeteelt

Intensieve veeteelt EU verantwoordelijk voor enorme uitstoot aan CO2 meer dan al het EU autoverkeer‘ 

Timmermans
(PvdA vicevoorzitter Europese Commissie) valt andermaal door de
duurzame mand: hij stimuleert ontbossing en houtverbranding
‘ 

Ursula von der Leyen: Brussel is het hart van de democratie….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Europese
Commissie dreigt te besluiten tegen het belang van de volksgezondheid:
een verbod op kankerverwekkend glyfosaat wordt waarschijnlijk van tafel
geveegd

Fossiele brandstoffen-maffia krijgt Corona-subsidie
(alleen in Nederland krijgt deze maffia al 8,3 miljard aan subsidie op
jaarbasis en dan noemt men Rutte 3 het meest groene kabinet ooit…..
ha! ha! ha! ha!)

Milieudefensie: ‘Nederland sponsort fossiele industrie met 8,3 miljard euro per jaar’‘ 

Kleine bedrijven en consumenten betalen de vergroening, waar de grote vervuilers miljarden aan subsidie krijgen

Fossil Fuel Industry Has Spent Nearly $2 Billion on Lobbying to Kill Climate Laws
(een artikel van OilChange, in de periode van 2000 tot 2016 gaf de
fossiele brandstof maffia 2 miljard dollar uit aan lobby tegen
klimaatwetten, geld wat ze met gemak kunnen betalen van de overheidssubsidies die ze krijgen, moet je nagaan…..)

Bossen in Duitsland: nog maar 28% van de bomen is gezond, de rest is ten dode opgeschreven…..‘ (en zie de links in dat bericht!!)

Von
der Leyen (voorzitter Europese Commissie) heeft geen tijd voor protest
tegen CAP maar wel voor de peperdure lobby van de grote
landbouworganisaties

Klimaatakkoord
Parijs 5 jaar: vervolgens een 5 jaar lang verdere stijging van de
hoeveelheid CO2 in de atmosfeer, plus de ‘deskundige mening’ van Remco
de Boer
‘ 

CO2 gehalte in atmosfeer hoogst in 800.000 jaar…… ‘Leve de klimaatverandering!’
(met als toevoeging een deel uit de tekst voor schooltelevisie over CO2
en dat we dit broeikasgas juist nodig hebben voor planten en bomen >>
lezen mensen, zo worden onze kinderen besodemieterd zodat ze niet meedoen aan
initiatieven als Fridays For Future…..)

Mansveld en Dijksma willen import fout hout uit Maleisië definitief toestaan……….‘ (een bericht uit 2015, destijds waren deze 2 PvdA hufters politici bewindslieden in Rutte 2)  

EU ministers van Buitenlandse Zaken en de Europese Commissie demoniseren China vanwege de Zijderoute (BRI) en hulp aan Montenegro……

Vanmiddag in het WDR 5 nieuws van 13.30 u. het bericht dat de ministers van EU-lidstaten ongerust zijn over de Chinese Zijderoute (Belt and Road Initiative >> BRI) en met name over de hulp van China aan het straatarme Montenegro bij het aanleggen van een grote autoweg….. Volgens de Europese Commissie bestaat het gevaar dat wanneer Montenegro de lening daartoe niet af kan betalen, China beslag zal leggen op grond en gebouwen…… 

Dit is duidelijk een demonisering van een land dat in tegenstelling tot de EU arme landen wel te hulp schiet, alsof China zich via schuldenlasten uiteindelijk de hele EU zal toe-eigenen…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! 

Juist de EU heeft dat gedaan met bijvoorbeeld Griekenland: de zogenaamde hulp die dat land kreeg tijdens de langdurige bankencrisis was niets anders dan het schadeloosstellen van de banken en andere financiële instellingen uit het Noordwesten van de EU voor het op de pof lenen van geld aan dat land, leningen waarover een kind had kunnen voorspellen dat deze nooit terug zouden worden betaald….. 

Geen cent ging er naar Griekenland, waardoor mensen zelfs onnodig overleden daar er geen geld was voor bijvoorbeeld kankertherapieën…. (‘leve de EU!!’) Sterker nog het Europees Stabiliteitsmechanisme >> ESM, heeft voor 99 jaar de beschikking gekregen over Griekse staatseigendommen en kan die naar believen voor een appel en ei verkopen!!! (met ‘dank’ aan PvdA hufter Dijsselbloem) De EU heeft dit gedaan daar Griekenland China rechten verkocht voor een deel van haar havens, waar China deze havens heeft gemoderniseerd, wat intussen een fiks succes zou zijn en wat Griekenland weer ‘geld in het laatje’ heeft gebracht….

De Chinese Zijderoute zou een gevaar zijn voor Schiphol, ofwel men helpt de wereld liever naar de kloten met vrachtvliegtuigen en zeeschepen dan gebruik te maken van daarmee vergeleken op zeker schonere treinen…….

Zie verder ook de dumping door het westen, van door de EU
gesubsidieerd vlees en landbouwproducten, op de markten van arme
landen, zodat de boeren daar geen droog brood meer kunnen verdienen en
naar de stad trekken in de hoop daar wat geld te kunnen
verdienen……. Met die dumping worden deze arme landen bovendien afhankelijk gemaakt van westerse import en het is maar de vraag of ‘China basher’ Joe Biden, dan wel de Europese Commissie daar iets tegen zullen ondernemen, immers het grootste deel van de westerse politici zit als die in de VS in de zak van de grote westerse ondernemers…….. Vergeet hierbij niet dat Joe Biden
als vicepresident onder Obama mede verantwoordelijk was voor o.a. de
dumping van gesubsidieerde producten op de markten van ontwikkelingslanden, zoals hij dat nu is als president…..

Over Biden gesproken: het pleidooi van de Europese Commissie is als dat van Joe Biden onlangs op de G7 waar hij ook China demoniseerde voor
hulp aan ontwikkelingslanden, terwijl het westen deze landen uit liet en laat
nemen door haar eigen grote bedrijven, waarbij men corruptie gebruikt om
politici, ambtenaren en politie (en desnoods de legertop) om te kopen en daarmee haar belangen
veilig te stellen…… Daarmee houdt het westen deze landen corrupt
en afhankelijk van henzelf (terwijl westerse politici in de openbaarheid deze
corruptie veroordelen, nemen ze in de praktijk geen
maatregelen tegen de corruptie die de eigen bedrijven misbruiken)…… Kortom het westen voert zonder meer een neokolonialistisch beleid t.a.v. arme landen!!

Nu China deze arme landen wel helpt om deze de moderne tijd in te
helpen en daarmee de armoede en corruptie te bestrijden, is men in het
westen wakker geschrokken en pleit men als Joe Biden voor een zelfde soort hulp
als die van China aan deze landen……. Joe Biden en de deelnemende regeringsleiders kwamen op de G7 overeen dat men meer zal doen voor ontwikkelingslanden, dit om de invloed van China in te perken…… Het is dan ook duidelijk dat de demonisering door o.a. de Europese Commissie het vervolg is op de woorden van Biden op de G7 top……. Ofwel zoals gewoonlijk volgt de Europese Commissie gehoorzaam de woorden van de zittende VS administratie……..

Wat een stelletje smerige hypocrieten, walgelijk!!! 

Zie ook: ‘COVID-19 doden versus hongerdoden (en die door luchtvervuiling)‘ (o.a. over dumping van gesubsidieerde producten op de markten van arme landen en de onlangs gehouden G7 [tijdens het plaatsen van deze link was het 11 juli 2021])

BBC met anti-Chinese propaganda over de ontwikkelingshulp die China biedt met de Zijderoute‘ (en zie de links in dat bericht)

Het verschil tussen totalitaire regimes en ‘vrije democratieën’ flinterdun en soms zelfs niet bestaand….‘ 

Antony Blinken (VS minister BuZa) leest de wereld de les over persvrijheid terwijl zijn eigen regering deze zwaar geweld aandoet

Stoltenberg (NAVO) speelt de vermoorde onschuld en doet of hij serieus wil overleggen met Rusland

VS valt door de mand als organisator protesten in Irak waarbij meer dan 300 mensen werden vermoord‘ De VS was pissig over een lucratief bezoek van de Iraakse premier Mahdi aan China en de wil van deze premier dat de VS het land moest verlaten, wat in januari 2020 nog eens werd bekrachtigd door het hele Iraakse parlement….. Tot op heden heeft dit schandelijk genoeg geen effect gehad (ook Nederland weigerde haar troepen terug te trekken…..) Daarmee zijn de westerse troepen dubbel illegaal aanwezig in Irak, daar ten eerste de oorlog tegen Irak al illegaal was en ten tweede daar men weigert te vertrekken en dat tegen de wil in van de Iraakse volksvertegenwoordiging en daarmee van het overgrote deel van het Iraakse volk…..

Radio1 met onvervalste anti-Griekse propaganda……..‘ (en zie de links in dat bericht!!)

De Griekse crisis, een uiterst scherpe analyse van Peter Mertens over de onaanvaardbare inmenging in de Griekse binnenlandse aangelegenheden!

Paul Tang met kritiek op beleid PvdA partijcollega Dijsselbloem t.a.v. Griekenland…………

Esther de Lange: CDA
is tegen kwijtschelden Griekse schulden, ‘we mogen niet slap zijn, dat
mag alleen als het om de banken gaat…..’ ha! ha! ha! ha! ha!

VS media besteden of te weinig aandacht aan racistische misdaden tegen burgers van Aziatische komaf dan wel stimuleren die zelfs

Het Care2 petitie team kwam gisteren met een petitie voor de grote mediaorganen MSNBC, CNN en Fox News, waarin men eist dat deze media het hele verhaal vertellen over racistische misdaden tegen burgers van Zuidoost- Aziatische en Oceanische komaf. Als men er al aandacht aan besteedt is dat terloops en verdwijnt het onderwerp snel in de bups van (vaak onzin) berichtgeving, terwijl Fox News ronduit racistisch bericht, dus niet over misdaden tegen burgers van Oost- Aziatische en Oceanische komaf komaf, maar alleen als deze mensen of andere gekleurde burgers zelf een misdaad begaan…… Eén en ander was zelfs het geval toen een psychopathische imbeciel een aantal vrouwen van Aziatische komaf doodschoot in een massagesalon Georgia…….

Overigens moet ik zeggen dat ook onze reguliere media amper of niet berichten over racisme tegen burgers van Oost-Aziatische komaf, terwijl het ook in ons kleinburgerlijke Nederland aan de orde van de dag is dat deze mensen beledigd worden, wat zelfs regelmatig schijnt uit te lopen op handtastelijkheden en een por in de rug geven….. Uiteraard heeft dit alles te maken met de aanname dat het Coronavirus uit China komt, wat ik overigens zwaar betwijfel……

Was men maar zo agressief tegen de figuren uit de intensieve veehouderij die zich boer durven te noemen en die honderden tot duizenden dieren mishandelen in veel te kleine stallen, niet alleen vanwege de grove dierenmishandeling in die doodsindustrie, maar juist daar de intensieve veehouderij één van de grootste bronnen is van besmettelijke ziekten en antibioticaresistentie…… Echter dat zal het psychopathisch racistische tuig niet durven te doen, daar ze dan het e.e.a. terug kunnen verwachten, tja dat tuig bestaat dan ook uit ‘echte helden…..’ (maar niet heus!) 

Vorig jaar werden er in de VS 4.000 racistische misdaden begaan tegen mensen van Oost-Aziatische en Oceanische komaf en dat zijn de gemelde misdaden, ofwel je kan er donder op zeggen dat het werkelijke aantal racistische misdaden veel groter is (uiteraard tegen de oorspronkelijke bevolkingen uit de genoemde gebieden)…….

Wij kunnen de petitie jammer genoeg niet tekenen.

Tell MSNBC, CNN, and Fox News to tell the whole truth about anti-Asian hate crimes

 

 


Demand the news cover hate crimes against Asian Americans in a more comprehensive way

 

Sign Now

 

Hate crimes against Asian Americans
& Pacific Islanders (AAPI) are, sadly, not a new phenomenon. What
is new is the recent and drastic spike in how many of these crimes are
happening and how severe they’ve become since the beginning of the
COVID-19 pandemic.
People in AAPI communities are experiencing verbal
and digital harassment, they are getting physically attacked in the
streets, and they are being openly discriminated against at jobs and in
social settings. A
report by the group Stop AAPI Hate revealed that there were over 3,800
hate crimes committed against AAPI from March 2020 to the end of
February 2021 in the United States.


And yet, you wouldn’t really
know it if you only watch one of the Big 3 cable network news stations in the U.S.

These outlets may cover particularly egregious cases for a day or two,
like the tragic mass shooting of Asian women who worked at massage
parlors in Georgia. But this heinous cruelty has been happening at an
alarming rate for months, and that encompasses many more incidents — it deserves far more attention and more public denouncement!
These stations in large part control the public narrative around these
crimes, and when they pick and choose what to cover just so it will fit
their own narrative (like far right-wing outlet Fox news only
showing incidents in which a member of another racial minority is the
one commiting the hate crime), they themselves are contributing to this problem of discrimination and violence.

That’s why we are asking that MSNBC, CNN and Fox News more
comprehensively and responsibly cover this massive uptick in hate crimes
against Asian Americans & Pacific Islanders. Sign the petition to add your voice to this urgent call!

Thank you,

Lauren

The Care2 Petitions Team

 

P.S. There have been almost 4,000 hate crimes against members of the AAPI community in the past year. Tell these news stations to tell the true story of what’s happening. 

==================================================== 

Zie ook: ‘Coronavirus: China door het slijk halen

Kamala
Harris, vicepresidentskandidaat voor de Democraten, geeft aan dat China
ook onder Biden te maken zal hebben met een koude oorlog
‘ 

BBC bedient VS met het demoniseren van China
(ook in Groot-Brittannië racistische haat tegen Chinezen en mensen die
daar volgens het racistische tuig op lijken en dat wordt door de BBC met
dergelijke berichtgeving opgeklopt…..)

Coronavirus hysterie: de nieuwe anti-Chinese campagne in de VS bestaat (alweer) uit leugens

Coronavirus: hysterische en belachelijke beschuldigingen aan adres China‘ 

—————————————–

En zie verder wat betreft discriminatie en vervolging van minderheden of het aanzetten daartoe: ‘Coronavirus: medisch racisme in VS oorzaak van onevenredig groot aantal overleden gekleurde VS burgers……‘ (weinig geld betekent in landen als de VS veelal ook een slechte gezondheidszorg [voor zover die nog te betalen is], daarnaast is armoede een oorzaak voor overlijden aan het virus, logisch daar een slechte conditie veroorzaakt door foute goedkope voeding, het lichaam extra bevattelijk maakt voor besmettelijke ziekten…..)

VS: in federale gevangenissen worden 80.000 mensen in isolatiefolter gehouden…….‘ (en zoals gewoonlijk in de VS: in verhouding uiteraard veel meer gekleurde mensen dan witte……) 

Grote bedrijven als Coca-Cola en Pfizer steunen wetgeving die het gekleurde VS burgers onmogelijk maken te stemmen‘ 

Antifa activist Michael Reinoehl zonder enige vorm van proces geëxecuteerd door federale agenten‘ (Reinoehl vocht voor gelijke rechten t.b.v. de gekleurde VS bevolking)

Democraten in de VS
laten de kans lopen verkiezingshervormingen door te voeren zodat
iedereen die daar recht op heeft ook werkelijk kan stemmen
‘ (ook het tegengaan van stemmen door de gekleurde bevolking is uiteraard een racistische misdaad!!)

De gezondheid van gekleurde mensen in de VS wordt opgeofferd voor de winsten van grote bedrijven: Sacrifice Zones……‘ (!!!!)

Julian Assange bijna 2 jaar lang in isolatiefolter voor het openbaren van oorlogsmisdaden…….‘ (en zie de links in dat bericht naar meer artikelen over Assange die volkomen onterecht vastzit!!!)

Slavernij in VS nog steeds toegestaan in de grondwet: inzet slaven bij bosbranden Californië‘ (!!!!)

Guantanamo Bay gevangene (onschuldig) schrijft brief aan VS president Biden

Armoede in VS neemt schrikbarend toe, zo lijden steeds meer kinderen honger

VS schendt mensenrechten op vreselijke manier: VN eist vrijlating van een gemartelde Guantanamo Bay gevangene

VS martelde en martelt ‘gewoon’ door op Guantanamo Bay en ook hier geen actie van Internationaal Strafhof (ICC)……..

De roep om censuur na de stormloop op het Capitol zal ook links keihard treffen‘ (en zie de links in dat bericht, o.a. over de afbraak van burgerrechten door de Coronacrisis)

Guantanamo Bay, de schande van de VS, 10 jaar na de belofte deze illegale gevangenis te sluiten

Bernard Hammelburg
‘met excuus voor slavernij’ en wegzetten van zwarte milities als
evenknie van witte racistische en fascistische milities

Witte geschiedvervalsing in de VS: niet alleen wat betreft de ‘founding fathers’, maar ook als het gaat over ‘freedom fighters’

Politie VS arresteerde 3 zwarte misdaadslachtoffers, 3 tieners…..‘ 

Cancel
culture is volgens Raisa Blommenstijn (docent/onderzoeker universiteit
Leiden) een hellend vlak en uitholling van de vrijheid van
meningsuiting…….
‘ 

Frankrijk
stal 21 miljard dollar van voormalige slaven als schadeloosstelling
voor de ex-slavenhouders, zoals ook Nederland dat toestond

Black Lives Matter: in Brazilië wordt elke 23 minuten een zwarte jongen of man doodgeschoten door de politie……..

VS vs. Black Lives Matter en links: de federale staatsgreep tegen afzonderlijke staten

Rutte (VVD premier) maakt zich schuldig aan racistische leugens en bedrog‘(en deze hufter-figuur mag les geven aan het voorgezet onderwijs……)

De militarisering van de VS gaat ten koste van de eigen bevolking, van sociale rechtvaardigheid en van gelijkheid

#ADEMBENEMEND: Nederlandse hiphopscene laat zich horen tegen racisme

Politieracisme en -geweld tegen oorspronkelijke volkeren van Canada‘  

Black
Lives Matter in de VS: nog een politiemoord op een zwart gekleurde man
vanwege diens kleur, zonder dat de daders werden gestraft

New Jersey police shooting: Bodycam video released in killing of unarmed black man
(nog een zwarte man die werd vermoord door de politie en dan durft men
in de VS onder leiding van de psychopathische fascist Trump, de niet
centraal geleide organisatie Black Lives Matter, als een
terreurorganisatie neer te zetten…..) 

Black Lives Matter: toestemming vergroting van politiegeweld in Nederland moet worden gestopt

Black Lives Matter: 3 zwarte mannen gelyncht in de VS en de doodsbedreiging tegen coureur Bubba Wallace

BLM:
Politie VS schiet, vermoordt en zet meer mensen gevangen dan andere
ontwikkelde landen: ‘de cijfers’ van CNN, vooral schrikbarend als het om
gekleurde mensen gaat

Trump en Fox zijn uit op een militaire coup‘ (o.a. over de bemoeienissen van Trump met de demonstraties tegen racistisch politie geweld)

Rayshard Brooks: weer een gekleurde VS burger die om niets werd vermoord door de politie

Black Lives Matter, maar niet voor BBC First: Midsomer Murders met racist John Nettles wordt gewoon uitgezonden

Leopold
II en wit geweld in Congo: Geert Jan Hahn (BNR) weer eens uit de bocht:
een beeld van 150 jaar geleden is het oudste beeld in België
‘ 

Vriendschappelijke en handelsrelaties met landen die minderheden vervolgen moeten worden gekapt

Militairen op de straten van Washington: VS op weg naar een burgeroorlog

Obama en ‘change’ n.a.v. de moord op George Floyd: een ongelofelijke hypocriet aan het woord 

Brekend nieuws: militairen op straat in Washington!! 

‘Donald Trump geeft gekleurde burgers een schop na, mensen die al extra worden getroffen door COVID-19

VS politiegeweld tegen demonstranten is illegaal volgens internationale wetten: VN veroordeel dit geweld!!‘ 

Black Lives Matter: een cartoon

Trump
poseert met bijbel, waarvoor hij een vreedzame demonstratie met grof
geweld middels traangas en rubberkogels uit elkaar heeft laten jagen

Politiemoord
op George Floyd: de druppel die de emmer deed overlopen, waar tevens
sociale achterstand een motivering is, zoals in Frankrijk, Chili en
andere landen
‘ 

Anti-racisme demonstratie in Amsterdam reden voor hysterische ophef

Uitrusting Politie VS versus die van medisch hulpverleners‘ 

Politie VS infiltreert protesten n.a.v. de dood van George Floyd en zet aan tot geweld‘ 

George Floyd: de voortdurende politiemoorden op gekleurden in de VS: de witte overheersing met vervolging van gekleurden…..

Trump wil sociale media ontdoen van factcheckers die de Republikeinen de bel aanbinden vanwege nepnieuws en andere bagger

Jeffrey Koorndijk en Mike de Wilde Electronics: ‘typisch gevalletje bedrijfspolicy’

Het
label ‘BLM’ staat voor Black Lives Matter en geeft toegang tot meer
berichten over de verontwaardiging en protesten van de gekleurde
bevolking over het feit dat het overgrote deel van de politieagenten in de VS racistisch (ofwel: fascistisch) is en gekleurden per definitie als ‘misdadig ziet’, waarbij ‘het leven van een
gekleurde verwaarloosbaar is……’

Chris Cuomo (CNN presentator) en Andrew Cuomo (gouverneur) maken zich schuldig aan corruptie en machtsmisbruik

Zal maar
weer beginnen met te zeggen dat het er niet toe doet of je wel of
niet gelooft in de Coronavaccinaties, daar het volgende artikel van
Glenn Greenwald alles heeft te maken met die vaccinatie gecombineerd met corruptie
en machtsmisbruik.

Greenwald
vertelt eerst over andere gevallen waarin bestuurders hun macht
misbruikten t.b.v. het virus, zoals in Brazilië waar een aantal hoge hufters uit het
bedrijfsleven het bij de hoogst corrupte fascistische regering
Bolsonaro voor elkaar kreeg dat ze hun eigen privé
hoeveelheid aan vaccins kregen, dus ook voor hun gezinsleden en
verdere familie, een schandaal dat nu fiks de aandacht zou
trekken in dat land….
(overigens zoals je wellicht weet: ook hier schandalen genoeg betreffende de Coronacrisis en ook dat ‘op hoog niveau!’)

In de VS
is onlangs naar buiten gekomen dat een groep jonge congresleden,
terwijl er schaarste was, zich vaccins hebben laten toedienen
(belangrijk als je erin gelooft, wat ik niet zou doen). Uiteraard een
schandaal van jewelste als je nagaat dat er ook in de VS schaarste is
aan vaccins….. (immers jongeren met een goede gezondheid hebben
nauwelijks last van het virus…..)

Maar zo
bont als de gouverneur van New York: Andrew Cuomo en zijn broer, CNN
presentator Chris Cuomo het hebben gemaakt is echt helemaal van de
gekke……. (al moet ik zeggen dat ik er fiks om heb moeten lachen,
de brutaliteit waarmee deze hypocriete schoften hebben gehandeld kan je
niet bedenken…….)

Hoge
figuren van het departement (ministerie) van gezondheid werden door
dr. Howard Zucker, het hoofd van het New York State Department of Health (NYSDH), aan het werk gezet: een deel van de familie,
inclusief z’n broer Chris en vrienden van Cuomo werden getest en
sommigen zelfs meerdere keren, zo ook Cuomo, terwijl er zoals gezegd een schaarste aan Coronatests was….. Het ging zover dat
deze test zelfs een paar keer onder politiebegeleiding naar het
laboratorium moesten worden gebracht, waar de medewerkers, die al
overwerkt waren, zelfs een keer moesten overwerken…… ha! ha! ha! ha!

Dit was
het nog lang niet, Greenwald noemt nog een paar ‘mooie voorbeelden’
van ronduit corrupt en ander misdadig gedrag…… De VS ten voeten
uit!!!

Het
meest lullige is wel dat de ‘beide heren’, dus de broers Cuomo al de
hele crisis het volk voorhouden zich aan de regels te houden en er
zelfs schande van te spreken als anderen zich er niet aanhielden,
zelfs op CNN…. Terwijl dezelfde Chris Cuomo er NB een aantal
keren zelf op is betrapt dat hij waar het verplicht was, geen
mondmasker droeg…….

Ook
toppunt van lulligheid was het commentaar van de top van CNN (vrij
vertaald dus alvast mijn excuus):

‘We
bemoeien ons normaal gesproken niet met de medische beslissingen van
ons personeel, echter het is niet verrassend dat in de eerste dagen
van een eens in de eeuw plaatsvindende (wereldwijd >> maar dat
is dubbelop) pandemie, toen Chris symptomen van het virus vertoonde
en bezorgd was voor mogelijke verspreiding, hij zich tot iedereen die hij
kende richtte voor advies en hulp, zoals ieder ander mens zou
doen…….’
(ha! ha! ha! ha)

Wat een
zootje, en dan zou de VS het land van de vrijen en het huis van de moedigen zijn……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Mensen
er valt nog veel meer te lachen, lees het artikel van Glenn
Greenwald!!

Glenn
Greenwald <greenwald@substack.com>

CNN’s
Defense of Chris Cuomo’s Special COVID Privileges is Grotesque

How
can a media outlet credibly claim to denounce abuse of power by
political officials when they defend and glorify their own anchor’s
participation in it?

CNN
host Chris Cuomo (l) “interviews” his brother, Gov. Andrew Cuomo
(D-NY), on CNN, May 6, 2021

Ever
since the COVID pandemic
subsumed
most countries on the planet, there have been numerous scandals and
controversies relating to those who corruptly obtain medical
privileges and other exemptions unavailable to ordinary citizens.
These scandals typically arise when someone uses their wealth, power
or connections to jump in front of others for access to potentially
life-saving procedures or medications or grant themselves and their
friends license to ignore what everyone else must endure.

Right
now in Brazil, for instance, there is
a
burgeoning scandal

from reports that a group of businesspeople with ties to the
government arranged to purchase their own private stash of vaccines
for use for themselves, families and friends in violation of the law.
In the U.S., people were outraged when very
young
members of Congress

were among the first to receive the vaccine (though the law permitted
them to do so); those young Congressmembers justified their
line-jumping on the ground that they were doing so selflessly to
encourage others. Meanwhile, other members of Congress
refused
this privilege

on the ground, as Rep. Ilhan Omar (D-MN) put it, that it is
“shameful” for young lawmakers to believe they “are more
important” than workers. Repeatedly in the U.S., politicians were
caught
exempting themselves

from lockdown orders they were imposing on everyone else.

Subscribe
now

But
those pale in comparison to the abuse of power by Gov. Andrew Cuomo
(D-NY) and his brother, CNN host Chris Cuomo, as reported on
Wednesday by
The
Albany-Times Union

and
The
Washington Post
.
“High-level members of the state Department of Health were directed
last year by Gov. Andrew M. Cuomo and Health Commissioner Dr. Howard
Zucker to conduct prioritized coronavirus testing on the governor’s
relatives as well as influential people with ties to the
administration,” reported the
Times-Union.
“Members of Cuomo’s family including his brother, his mother and at
least one of his sisters were also tested by top health department
officials — some several times,” it added.

In
particular, Gov. Cuomo abused state resources to ensure that his
then-49-year-old brother, Chris, received fast COVID testing at a
time when tests were very scarce. “The CNN anchor was swabbed by a
top New York Department of Health doctor, who visited his Hamptons
home to collect samples from him and his family,”
The
Post

reported. The article also contains these damning details:

The
same doctor who tested Chris Cuomo, Eleanor Adams, now a top adviser
to the state health commissioner, also was enlisted to test multiple
other Cuomo family members….The coronavirus test specimens were
then rushed — at times driven by state police troopers — to the
Wadsworth Center, a state public health lab in Albany, where they
were processed immediately, the people said. At times, employees in
the state health laboratory were kept past their shifts until late
into the night to process results of those close to Cuomo, two people
said.

All
of this commandeering of state resources to provide the CNN host with
very specialized medical attention occurred while “media reports
were full of accounts from New Yorkers desperate to get tested —
including some with symptoms and recent travel history who were
turned away because of scarcity.”

For
more than a year now, CNN’s promotion of “interviews” conducted
by Chris Cuomo
of
his own brother

— in which the CNN host repeatedly heaped lavish praise on Gov.
Cuomo and even hyped him as a presidential contender while the
Governor was corruptly and possibly criminally
covering
up COVID deaths

— was one of the most glaring breaches of journalistic ethics
imaginable. It was not cute or charming. It was corrupt. And it
aggressively deceived CNN’s audience. That they knew it was corrupt
was evidenced by the CNN host’s
recent
announcement

that he would not cover his brother’s recent scandals: what
conceivable framework makes it journalistically permissible for a
news host to shower his own brother with praise, but then not cover
his scandals?

But
now Chris Cuomo is directly involved in a serious abuse of power
scandal by his brother: in fact, he’s the prime beneficiary of that
scandal. He sought special medical favors from his brother, depriving
other sick people more in need of it than he, by exploiting the fact
that his brother is Governor and thus rules the state. That’s a
scandal by any measure — one involving not only the Governor but
also the CNN host.

What’s
even more remarkable is that on May 6 — just weeks after Gov. Cuomo
provided special COVID testing and treatment for him — Chris Cuomo
“interviewed” his brother and began the interviewing by noting
that
New
York State lacks the resources
to
provide COVID testing to the public at large. So not only did they
conceal that they had both just used state resources to get Chris
that scarce testing, but they both acknowledged that there was a
resource shortage to serve the general public, even as Gov. Cuomo was
lavishing those resources on his own family. Just watch the first
minute here:

Even
worse, Cuomo spoke openly on CNN about his COVID diagnosis and what
he was doing for it. But he concealed from the public the fact that
the Governor of New York arranged for him to have special treatment
and state-funded access to tests that were unavailable to most of the
public. Indeed, Cuomo has been repeatedly caught lying over CNN’s
airwaves about his COVID condition — such as when he was caught
outside
arguing
with a cyclist

while he claimed he was in quarantine with COVID, and another time
when he was shaming people on air for not using masks while he was
being
warned
by his own building

that he would be fined if he continued to circulate there without a
mask. But now something far worse is revealed: that he was the
beneficiary of exactly the kind of abuse of power that journalists
(at least in theory) exist to expose.

And
yet CNN — which has spent the year relentlessly shaming anyone who
is even slightly off-key when it comes to COVID — is
defending
and even
glorifying
what their host did in corruptly obtaining for himself medical care
unavailable to the broader public. This is the statement the cable
network provided to media outlets through its spokesman Matt Dornic:

We
generally do not get involved in the medical decisions of our
employees. However, it is not surprising that in the earliest days of
a once-in-a-century global pandemic, when Chris was showing symptoms
and was concerned about possible spread, he turned to anyone he could
for advice and assistance, as any human being would.

Ponder
what they are saying. It is
unsurprising
that someone in Chris Cuomo’s position would want special
privileges.
Of
course

it’s unsurprising: everyone has a motive for wanting special
privileges for themselves. The same exact defense CNN offered here
could be made if Chris Cuomo had instead bribed state officials to
provide him special medical treatment unavailable to the general
public, or if he had broken into the home of another sick person to
steal their medication that he could not obtain for himself. It would
be
understandable
that a person with COVID would want to do this, in the sense that it
is a rational motive. But the fact that Cuomo had a rational motive
for doing this does not make it less corrupt, unethical or amoral.
There are all sorts of things that it may be “understandable” for
us to want for ourselves that the law, morality and/or ethics
nonetheless prevents us from obtaining.

CNN’s
attempt to cast this as an invasion of Cuomo’s private medical
decisions is insultingly dishonest. Nobody cares about this because
they are interested in what took place in the intimate setting
between Cuomo and his physician. The issue — obviously — is that
this person who CNN presents as a “journalist” clearly abused his
influence and power, along with his brother, by using state resources
for his own benefit and jumping in front of a line that almost
certainly deprived people more in need of getting COVID tests at a
time when they were scarce. The issue is not Cuomo’s medical
privacy but the abuse of power in which he participated with his
brother, the Governor of New York.

The
hubris here on the part of the Cuomos is tawdry but, for them,
completely unsurprising. This entitlement complex is what one might
expect from two boys who grew up as the children of a popular and
powerful governor whose wealth and fame are due to their last name: a
good reason for the taboo against nepotism and dynastic politics,
which so often produces abuse of power. But CNN’s behavior is
something else entirely.

How
can a news outlet credibly claim to denounce and expose abuse of
power by political officials when they
defend
the participation in such corruption by their own on-air talent? CNN
is telling the public that they see nothing wrong with their rich and
well-connected anchors exploiting public resources or connections to
powerful politicians to corruptly obtain medical treatment at the
expense of everyone else. That is as grotesque as it is damaging to
CNN’s brand.

===================================================

Voor meer berichten over Andrew Cuomo, Chris Cuomo, corruptie, machtsmisbruik, Coronavirus  en/of vaccinatie, klik op het desbetrteffende label, direct onder dit bericht, hetzelfde geldt voor Glenn Greenwald, Bolsonaro en Ilan Omar. (Chris Cuomo komt niet veel terug in de labels, daar de ruimte beperkt is, als je alle artikelen wilt lezen waarin deze plork word genoemd, vul dan zijn naam in op het zoekvlak rechtsboven aan deze pagina, daarna kan je nog klikken voor de chronologische volgorde van de artikelen die je te zien krijgt)

Mijn excuus voor de vormgeving, krijg het niet op orde.

Pakistan laat moordenaars Daniel Pearl vrij: VS uiterst hypocriet woedend

De 4 moordenaars die verantwoordelijk waren voor de onthoofding van journalist Daniel Pearl in 2002 zijn een paar dagen geleden vrijgelaten op bevel van een rechter in Pakistan. De 4 onder aanvoering van Ahmed Omar Saeed Sheikh, werden tot levenslange gevangenisstraffen veroordeeld en hebben zo’n 18 jaar vastgezeten.

Ahmed Omar Saeed Sheikh

De woede van de VS is wel heel hypocriet als je nagaat dat de VS van 2004 tot 2018 duizenden aanvallen met drones heeft uitgevoerd in Pakistan, volgens de VS aanvallen op Taliban en Al Qaida topfiguren, echter zoals intussen meer dan bekend mag worden geacht, zijn de slachtoffers van die aanvallen voor meer dan 90% mensen die niets te maken hebben met terreur, ofwel de VS acht één van haar burgers belangrijker dan vele duizenden slachtoffers van grootschalige VS terreur!!! 

VS terreur die vervolgens ook nog eens geheel onbestraft blijft, sterker nog als het Internationaal Strafhof (ICC) zou besluiten om deze terreur, het met drones vermoorden van verdachten plus de ‘bijkomende schade’, in Pakistan te vervolgen kan het rekenen op sancties van de VS regering, of die nu wordt ‘geleid’ door Trump of (zoals nu) door Biden…….. 

Zie ook: ‘CIA doodseskaders richten bloedbaden aan onder burgers van Afghanistan: Biden zal deze eskaders ongemoeid laten

Afghanistan: wie is de terrorist

VS vermoordde in Afghanistan weer 15 burgers waaronder 3 vrouwen en 3 kinderen…….‘ 

Moordenaar van Soleimani komt om bij neerhalen van VS spionage vliegtuig in Afghanistan

Arnon Grunberg bagatelliseert tevergeefs embedded zijn bij Nederlands leger in Afghanistan en Irak

Afghanistan oorlog: militaire top VS zei al voor het begin dat dit een niet te winnen oorlog is

VS wist al een paar weken dat zich op een later te bombarderen doel in Afghanistan (veel) burgers bevonden‘ 

VS
bombardeerde het Artsen zonder Grenzen ziekenhuis in Kunduz niet per
ongeluk………. Ofwel: VS terreur op grote schaal, over een lange
periode!!
‘ 

Artsen
zonder Grenzen ziekenhuis: tijdens bombardement werden vluchtenden
vanaf relatief korte afstand beschoten……. Vergissing??
 

VS ramt ditmaal hek van gebombardeerd ziekenhuis‘ 

Afghanistan: VS en Afghaans leger bombarderen bruiloftsstoet: 40 burgers vermoord

BBC met uiterst hypocriete anti-Taliban propaganda

De Bundeswehr massamoord op 142 Afghanen >> 4 september 2009

Afghanistan, westerse terreur: in juli 1.400 burgerslachtoffers

Meerderheid van burgerslachtoffers Afghanistan vermoord door de westerse coalitie en het Afghaanse leger

Internationaal Strafhof (ICC) stopt na bedreigingen met onderzoek naar VS oorlogsmisdaden…..

Uruzgan: VS vernietigt militaire basis van bevriend Afghaanse leger in precisie bombardement

Madeline Albright ‘gegrild’ over illegale interventies en sancties van de VS

ICC rechter Flügge stapt op vanwege zware dreigementen uit de VS

NAVO, het grootste militaire verbond maakt zich schuldig aan grootschalige terreur i.p.v. de vrede te bewaren

Afghanistan: VS gaat terreur vergroten

VS gaf sinds 2001 meer dan 5,9 biljoen dollar uit aan oorlogen, ofwel: $ 5,933.000.000.000…….      

VS
standrechtelijke executies: voor de zoveelste keer niet-verdachten
slachtoffer drone-aanval >> 15 Afghaanse politieagenten
vermoord….
 

Afghaanse oorlog in het 17de jaar: Taliban nu sterker dan eerder sinds de VS de oorlog van 2001 begon

Ten
Broeke (VVD) steunt beslissing Trump de illegale oorlog in Afghanistan
te laten voortduren en zo meer terreur te creëren……..

Afghanistan: de VS stelt de papaverteelt veilig voor de komende jaren………..

————————————————————————

Meer voorbeelden van VS terreur op grote schaal:

VS vermoordde meer dan 20 miljoen mensen sinds het einde van WOII……..‘ (tot het jaar 2000, deze eeuw zijn daar al meer dan 5 miljoen dodelijke slachtoffers aan toegevoegd…..)

VS buitenlandbeleid sinds WOII: een lange lijst van staatsgrepen en oorlogen……….

List of wars involving the United States

VS: openlijke militaire oefening met terreurgroep in Syrië……

Bang voor Amerika

Tweede Kamer wijst opneming van roetfilter in APK keuring af: autorijden belangrijker dan voorkomen van 18.000 doden op jaarbasis

Meer dan schandalig, het bericht vanmorgen op BNR dat de Tweede Kamer een motie van zijne autogekke VVD hufterigheid Remco Dijkstra en hare truttige CDA leeghoofdigheid Wytske Postma steunden om roetfilters niet mee te nemen in de verplichte APK keuring…….  

Deze foto komt van Automotive waarin een artikel over deze zaak.

Volgens Dijkstra zou dit betekenen dat per 2022 maar liefst 100.000 tot 125.000 auto’s zouden worden afgekeurd en ja dat kan niet de bedoeling zijn >> mensen behoeden voor een akelige vroegtijdige dood…… Volgens Dijkstra zou dit niet eerlijk zijn daar deze auto’s in de rest van de EU wel mogen doorrijden, waarbij hij dan ook adviseerde de EU regels af te wachten…… Echter als je ziet hoe snel de ambtelijke molens in de EU draaien, zoals die van de enorme PvdA oplichter Timmermans, die zich sinds een jaar voordoet als de groene EU goeroe met z’n ‘Green Deal’, dan weet je dat je nog jaren moet wachten op zo’n maatregel…… (Timmermans heeft met z’n achterlijk hoge salaris deze benaming héééél origineel gepikt uit de VS: ‘Green New Deal…..’ Tja als je zoveel verdient als Timmermans heb je geen tijd om zelf een benaming te verzinnen, ‘laat staan je medewerkers aan te sturen tot het bedenken van zo’n benaming…’)

Hier een deel uit een bericht dat ik in februari 2019 plaatste:

Dit alles terwijl auto-uitstoot jaarlijks aan minstens 18.000 mensen het
leven kost, dit na een akelig ziekbed….. Bovendien loopt een groot
aantal kinderen long- en/of luchtwegklachten op door diezelfde
uitstoot…. Lullig genoeg hoor je daar figuren als Dekker en de Kanter
niet over
(beiden longartsen die zich druk maken over roken)…… Dit terwijl de luchtkwaliteit in Nederland tot de
slechtste van de EU behoort…..

Vergeet niet dat er uit de gemiddelde auto-uitlaat nog steeds 3 pakjes
shag aan ellende rolt, gif bestaande uit zwaar kankerverwekkende stoffen
en dat ook nog eens in ultrafijnstof, dat zich in de longen gedraagt
als asbest, een vervuiling waarbij vergeleken die van een roker nog maar
kinderspel is…… (over meeroken gesproken….) De hoogste tijd voor
grote waarschuwingen op auto’s, inclusief smerige foto’s en een verbod
op reclame maken voor plofblik………

18.000 mensen die vroegtijdig overlijden? Hier een deel van een bericht dat ik op 16 mei 2018 publiceerde:
de Nederlander leeft door de uitstoot van o.a. auto’s, vliegtuigen en
kolencentrales 13 maanden korter. Dit cijfer werd in 2017 ook door Milieudefensie naar buiten gebracht en zou in feite een gemiddelde moeten zijn.

Als je 17 miljoen (Nederlanders) maal 13 maanden berekent kom je op 221
miljoen maanden uit, ofwel 18.416.666 jaar. Stel dat de gemiddelde
Nederlander 70 jaar oud wordt, zou dit een aantal van 263.095
mensenlevens opleveren……..

Bovendien is de vaststelling dat mensen 13 maanden korter leven een
gemiddelde, terwijl er daadwerkelijk veel mensen, zoals gezegd 18.000
(al is dat aantal waarschijnlijk zelfs veel hoger….) wel degelijk
vroegtijdig overlijden aan alleen de gevolgen van langdurige inademing
van auto-uitstoot en dat (alweer) zoals gezegd: na een akelig
ziekbed……. Daarnaast is dit een extra kosten opdrijvende factor voor
de totale Nederlandse zorgkosten……

Bij het voorgaande moet je niet vergeten dat jaarlijks 20.000 mensen vroegtijdig overlijden aan de gevolgen van roken. Onder die mensen velen die dagelijks op de weg hebben gezeten voor hun werk, dan wel ze woonden naast een snelweg zoals de mensen die in Schiebroek (een wijk in Rotterdam) naast de A13 wonen. Anders gezegd: deze mensen kunnen heel goed longkanker hebben opgelopen door auto-uitstoot…….. Waarmee het aantal kankers door roken een stuk lager kan zijn dan de telkens weer genoemde 20.000!!

Ach ja, op 17 maart volgend jaar zijn er verkiezingen en de meeste partijen willen de autorijder niet voor de benen schoppen, dus vindt men het prima dat het aantal doden door auto-uitstoot op hetzelfde peil blijft……….. Terwijl dezelfde politici zogenaamd bezorgd zijn over de Coronacrisis en de almaar stijgende zorgkosten, de vuile hypocrieten!! 

Zie ook: ‘Roken: is rattengif in tabak reden tot ingrijpen van de overheid?‘ De hierboven overgenomen tekst komt uit dat bericht en dat komt dan deels weer uit het volgende bericht: ‘Nederlander leeft 13 maanden korter door luchtvervuiling, dat zijn meer dan 260.000 mensenlevens

Wanda de Kanter (longarts) wil naast de e-sigaret ook alcohol en autorijden verbieden

Luchtvervuiling en de geestelijke gezondheid van kinderen (2)

Luchtvervuiling veroorzaakt naast long- en luchtwegklachten, ook psychische aandoeningen bij kinderen

Jan Kees Emmer (Telegraaf): Amsterdam emissieloos is voor ‘milieudrammers’

Hartklachten ook door lage niveau’s van luchtvervuiling…..’

Longartsen tegen gebruik van dieselbrandstof

New York University: binnen afzienbare tijd zullen planten en bomen minder CO2 kunnen opnemen vanwege de droogte

Bas Eickhout (EU GroenLinks) morgen in Vroege Vogels met een vals groen praatje over EU landbouw

Hoorde vanmorgen op Radio1 een reclame voor het Vroege Vogels programma dat morgen op Radio1 wordt uitgezonden. In de reclame wordt gemeld dat GroenLinks oplichter en EU grofgraaier Bas Eickhout te gast zal zijn (Radio1 van 7.00 tot 10.00 u.). Uiteraard zal Eickhout spreken over het milieu, terwijl hij in de praktijk besluiten steunt die juist tegen het milieu ingaan, zoals het tekenen voor het langer toestaan van glyfosaat in de  professionele landbouw, de grootverbruiker van dit kankerverwekkend gif, dat tevens verantwoordelijk is voor de vernietiging van insecten en vogels……. (sinds dit glyfosaat op de markt is, het hoofdbestanddeel van RoundUp, is twee derde van de insecten uitgestorven en reken maar dat dit ook heel veel insectenetende vogels het leven heeft gekost…..) 

Voorts maakt Eickhout deel uit van de ondemocratische EU, dat uiterst milieu- en luchtvervuilende verhuizingen pleegt van Brussel naar Straatsburg en vice versa, te belachelijk voor woorden……. 

Ach ja volgend jaar zijn er verkiezingen en GroenLinks zal op alle manieren proberen te bewijzen dat het goed bezig is, ook al laten besluiten op lokaal, regionaal, landelijk en zelfs EU niveau het tegenovergestelde zien….. 

Hier de aankondiging op de site van Vroege Vogels, inclusief de belachelijke bijgevoegde foto en let op de tekst, die aangeeft dat Eickhout NB komt spreken over de landbouwpolitiek in de EU!! Het gore lef!!

Hoe groen wordt de landbouw in Europa? 

jongeren-landbouw_akkerbouw.jpg

Waar gaat het heen met het GLB, ofwel het Gemeenschappelijk Landbouwbeleid? Deze week besluit Europa hoe de landbouwgelden vanaf 2023 worden verdeeld. De grote vraag is hoe groen dit miljardenplan is. Wat de natuur ervan gaat merken. Groene politici en ook natuurorganisaties zijn sceptisch en teleurgesteld. In Vroege Vogels een gesprek met Bas Eickhout, Europarlementariër van Groen Links.

—————————————-

Ongelofelijk!! 

Hier een voorbeeld met een eerder hypocriet optreden van Eickhout in Vroege Vogels: ‘Bas Eickhout was zondag even terug uit Parijs om hééél duurzaam deel te nemen aan de ‘klimaatmars…’ ha! ha! ha! ha! ha! ha

Voor meer berichten met Eickhout, glyfosaat, Roundup en/of GroenLinks, klik op het desbetreffende label, direct onder dit bericht.

Sociaal leenstelsel in aanloop verkiezingen gedumpt door bedenker PvdA (geïntroduceerd door oud-minister Bussemaker)

Verkiezingen volgend jaar dacht men bij de PvdA, hoe kunnen we wat stemmen pikken van GroenLinks en D66, oh ja natuurlijk: vanaf vandaag zijn we tegen het (a)sociaal leenstelsel!!

Het meer dan belachelijke stelsel, een misbaksel van jewelste, werd NB bedacht door ex-PvdA minister Bussemaker…… Met een grote bek heeft ze dit stelsel uit en te na verdedigd, het destijds nieuwe speeltje waarmee klassenmaatschappij 2.0 nog verder kon worden opgetuigd en dat door iemand van de Partij van de Arbeid, een zogenaamde sociaaldemocratische partij, die zich in de praktijk echter gedraagt als een inhumane neoliberale partij…… 

Vijf jaar minister Bussemaker in zeven cartoons | DUB

Het ging zelfs zover dat Bussemaker ontkende dat kinderen van arme ouders in grote aantallen afzagen van een studie, logisch immers zij zijn als kind al geconfronteerd met de ellende die het geeft als je in armoede schulden opbouwt…. Zo is een huisuitzetting door schulden hoogst traumatiserend voor kinderen, een trauma dat hen het leven lang zal bijblijven….. Maar nee, Bussemaker stelde simpelweg dat dit onzin was, zelfs nadat de cijfers dit bevestigden……

Tja o.a. het voorgaande heeft de PvdA alles bij elkaar aardig wat stemmen gekost bij de Tweede Kamerverkiezingen van 2017, dus besloot men het over een andere boeg te gooien onder aanvoering van Asscher, terwijl schoften als Asscher in Rutte 2 juist mee hebben geholpen om die klassenmaatschappij 2.0 op te tuigen……. (en hebben ingestemd met het asociaal leenstelsel….)
                   Jet Bussemaker 

Het geteisem van de PvdA heeft zelfs het gore lef om nu te eisen dat de
te veel betaalde studiegelden worden geretourneerd…….. Moet je
nagaan en dan zitten ze al 3 jaar in de oppositie, maar omdat de
verkiezingen eraan komen maakt men plotsklaps lawaai bij de PvdA….. 
Wat een stelletje hypocriete oplichters!

Ach ja, PvdA, een waardeloze partij met enorme hypocrieten, als ze onverhoopt toch weer mogen meeregeren, zal men stante pede alle gedane beloften om Nederland een beetje socialer te maken versnipperen, verbranden en daarna door de plee spoelen…..

Vroeg me af wat onderwijsafbreker Bussemaker tegenwoordig doet en dacht van m’n stoel te donderen toen ik het onder ogen kreeg, houd je vast: hoogleraar Wetenschap, beleid en maatschappelijke impact…. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Ja echt een specialist in maatschappelijke impact die jongeren van de universiteit Leiden moet voorbereiden op de maatschappelijke impact van bepaalde acties…… Wat de impact is op de maatschappij van het asociale leenstelsel hebben we gezien met de invoering daarvan door deze psychopathische suffe hufter!!

PvdA? Weg ermee en voorgoed graag! 

Overigens, ik sprak nog over GroenLinks en D66, deze zichzelf voor goed onderwijs ‘strijdende’ op de borst kloppende partijen, waren beiden voor dit meer dan asociale leenstelsel……

Voor meer berichten over het sociale leenstelsel, onderwijs, Bussemaker, Asscher, PvdA, GroenLinks, D66 en/of klassenmaatschappij, klik op het desbetreffende label, direct onder dit bericht.

Aanslag op Navalny wekt (zonder bewijs) woede in westen, terwijl door Trump toegegeven moorden stilte opleveren in datzelfde westen

Finian
Cunningham publiceerde een artikel op Sputnik dat ik overnam van
Information Clearing House (ICH), waarin deze terecht kritiek levert
op de enorme hypocrisie in het westen over moorden begaan door de VS
(en toegegeven, dus onderzoek naar de waarheid is overbodig)….. Moorden door de VS begaan
waarvoor men niet eens met de ogen knippert, laat staan kritiek
levert, terwijl een niet bewezen aanslag op Navalny (als die op de
Skripals) de westerse media en politiek doen schreeuwen om sancties tegen Rusland…… (ook voor de aanslag op de Skripals is geen bewijs dat deze door Rusland zou zijn begaan!!)

Volkomen
terechte kritiek van Cunningham, mensen lees dit bericht en zegt het
voort, de hoogste tijd dat men eens ontwaakt uit de propaganda-coma
en men zich druk maakt om echte agressie en terreur, te weten die van
de VS met hulp van de andere NAVO-partners, grootschalige terreur die
miljoenen mensen op de vlucht heeft doen slaan en die ervoor heeft
gezorgd dat we terreur op de westerse straten kregen…… Terreur
van jihadisten waarover men zich wel druk maakt, zonder dat iemand
even de ogen opent en ziet waar die agressie van moslims vandaan
komt: (nogmaals) grootschalige westerse terreur die alleen deze eeuw al aan ruim
meer dan 2,5 miljoen mensen het leven heeft gekost, ofwel die zijn
vermoord door de grootste terreurentiteit op aarde, de VS en dat met hulp van haar oorlogshond en
terreurorganisatie NAVO…… (en ja ook Nederland heeft daaraan meegewerkt en is daarom aan te merken als oorlogsmisdadiger….)

Er moet
een eind komen aan deze westerse massamoorden en terreur als we niet nog meer terreurmoorden in het westen willen zien en niet in de
laatste plaats mensen op de vlucht willen zien slaan, deze westerse terreur
moet beëindigd worden en de schuldigen dienen te worden berecht
door het Internationaal Strafhof (ICC)….. Onder de aangeklaagden zouden
ook figuren behoren als ex-CDA premier Balkenende en diens secondant
en partijgenoot de Hoop Scheffer, die niet alleen als minister zou
moeten worden vervolgd, maar ook voor zijn hoofdrol in de NAVO als
secretaris-generaal, waardoor hij moet worden gezien als een ‘zware’ oorlogsmisdadiger…… (uiteraard geldt hetzelfde voor de
kabinetten Rutte en de verantwoordelijken in die kabinetten, zoals hare VVD leeghoofdigheid en oorlogsmisdadiger Hennis-Plasschaert, nu godbetert speciaal VN-gezant voor Irak, hoe hard kan je een volk schofferen waarvan 2 miljoen mensen werden vermoord in de illegale VS/NAVO oorlog!!)

Vanmorgen werd gemeld dat Navalny het ziekenhuis heeft verlaten, reden om nog eens haat te zaaien tegen Rusland: het zou volgens de media schandalig zijn dat Rusland durft te vragen om bewijzen voor de novitsjok vergiftiging van Navalny, ook zou Rusland onderzoek tegen werken (oh vandaar dat Rusland onmiddellijk toestemming gaf om de kleding die Navalny droeg toen hij werd opgenomen, op te sturen naar Duitsland….), terwijl Duitsland in werkelijkheid weigert om Russische deskundigen toe te laten tot het onderzoek…. Hetzelfde gebeurde eerder in de zaak Skripal, ook toen mocht Rusland niet meewerken aan het onderzoek…… Hoeveel bewijs wil je hebben voor het smerig handelen door westerse landen als Duitsland en Groot-Brittannië….??!!!

Heb
onder het ICH artikel ook de reactie van een lezer geplaatst, voorts
kan je onder het artikel klikken voor een ‘Dutch’ vertaling, dit neemt
wel enige tientallen seconden tijd in beslag:

Assassinating
Irony & Truth

By
Finian Cunningham

September 17, 2020
Information
Clearing House

–  Amazing isn’t it? Western states vehemently demand
sanctions on Russia over unproven and, frankly, tenuous allegations
of assassination. Yet the self-declared leader of the Western world,
Donald Trump, openly brags about ordering assassinations. And nothing
but silence follows.

Irony, it can be said,
is dead, or rather assassinated by countless violations of
international law by American power, with the silent complicity of
Western states and mainstream media. (More on that in a moment.)

Russian political
dissident Alexei Navalny apparently recovered this week in a German
hospital after nearly three weeks of being in a coma. Germany has
claimed that Navalny was poisoned with a lethal nerve poison,
accusing Russia of foul play. Other Western states have likewise
implicated Moscow and are demanding the imposition of sanctions.

Since the Germans have
not provided any evidence to back up their ostentatious claims,
no-one can really know what happened Navalny except that he was flown
out of Russia to Berlin on 22 August showing no signs of poisoning,
according to Russian doctors who had examined him thoroughly. The
Russian medics concluded Navalny may have suffered from diabetic
shock. The whole case is fraught with obscurity and lack of due
process, thanks to Berlin’s remarkable lack of information – an
obduracy that breaches diplomatic and legal norms.

Same can
be noted for the Sergei Skripal case
, the former MI6 spy whom the
British government claim was poisoned by Kremlin agents back in 2018.
Again, as in the Navalny case, no evidence has been presented by
London, yet the British accusation have all been taken as good coin
by Western states which have railed against Russia with punitive
sanctions.

Now contrast this
reflexive and self-righteous Western response towards Russia based on
flimsy hearsay and convoluted claims with the abject blanket silence
towards US President Trump and his avowed assassination efforts.

Trump claimed this
week that he wanted to order the murder of Syrian President Bashar
al-Assad over an alleged chemical weapons attack in 2017. Turns out
that Trump was over-ruled by the Pentagon, although the US did carry
out a barrage of air strikes against Syria. 

Turns out too that the
chemical weapons attack was most likely a false flag provocation by
Western-backed militants, according to whistleblowers in the
Organization for the Prohibition of Chemical Weapons (OPCW), as reported by
Wikileaks and The Gray Zone, among others. So, in that case, the US
air strikes were a war crime and Trump’s aborted assassination plan
against Assad would have been cold-blooded murder of a foreign
leader.

Trump bragged about
his desire to commit murder this week. Just as he has done on several
occasions of his
actual assassination order on the Iranian General Qassem Soleimani
earlier this year.
The US has never presented any evidence in an
attempt to justify the drone-murder of Soleimani. All we have heard
are American smears against the revered Iranian commander whose
region-wide fight against terrorism is a matter of record.

There is, of course,
nothing new about American presidents ordering assassinations against
foreign citizens. Summary executions are a presumed prerogative of US
leaders who see themselves above international law and due legal
process because of their self-declared 

“American exceptionalism”.
That goes hand-in-hand with waging foreign wars of aggression by the
self-appointed “global policeman”.

Virtually every
American president going back decades has blood on his hands from the
assassination of foreign nationals deemed to be “enemies” of US
imperial interests.

Trump’s bragging
about murder just reflects the open descent of American power into
the gutter of gangsterism. There is no shame relishing in the power
to murder. There is only arrogance and presumption of impunity.

That impunity is
afforded by the spinelessness of Western leaders and corporate news
media whose function is increasingly seen to be a propaganda laundry
service for American war crimes and state terrorism.

They jump to
sanctimonious condemnation of Russia over dubious accusations of
assassination involving apparently inefficient nerve poison, and
without any evidence whatsoever.

But an American
president wallows in murderous schemes like a Mafia boss, and Western
governments and media say nothing. That silence amounts to
complicity.

The glaring
juxtaposition of Navalny and Assad, among other cases, shows that
irony, as well as truth, morality and international law have all been
murdered by Washington and its Western vassals.

Finian
Cunningham
has written extensively on international affairs, with
articles published in several languages. He is a Master’s graduate
in Agricultural Chemistry and worked as a scientific editor for the
Royal Society of Chemistry, Cambridge, England, before pursuing a
career in newspaper journalism. He is also a musician and songwriter.
For nearly 20 years, he worked as an editor and writer in major news
media organisations, including The Mirror, Irish Times and
Independent.
– 
Source

Click
for

Spanish,
German,
Dutch,
Danish,
French,
translation- Note-
Translation
may take a moment to load.

————————————————————-

Hier
een terzake doend commentaar van Know_the_truth
:

The
world is on the cusp of something horrific while the western sheeple
are still fast asleep directing their anger against refugees and
immigrants. Lukashenko yesterday said that Belarus has had to close
down its western borders and made a direct appeal to the citizens of
Lithuania, Poland and Ukraine to “stop your mad politicians
before they start a war” not that its going to do any good of
course as they are all delusional and brainwashed into accepting
without a question the myth of western “supremacy” and
hatred of Russia.  

The west has gone beyond all bounds of decency
and common sense in attempting to foment a colour revolution in
Belarus which is probably the closest strategic ally the Russian
federation has and is also a member of the CSTO and they are playing
with fire. President Putin has made it crystal clear that Russia will
intervene if the situation which is being driven and coordinated from
the three aforementioned countries gets out of control.  The west
is anti – peace and are only out for war, so far they have destroyed
numerous so called “third world” countries who have been
ubable to defend themselves but it now looks like their hubris and
delusional mania are driving them to turn their sights on countries
like Russia and China who can and will defend themselves. The way
things are going it wouldnt at all surprise me if world war breaks
out in the coming year.

===========================================

Zie ook:

ING too big in crime: misdadig handelen ING Bank Slaski, gecombineerd met de leugens over de vergiftiging van Navalny‘ 

Navalny: de novitsjok wonderen zijn de wereld nog niet uit 

‘Russen
zijn de domste idioten op de wereld’: Navalny als breekijzer voor de
VS en de EU

Novitsjok
onzin: de feiten doen er niet meer toe als Rusland maar hangt voor de
‘vergiftiging van Navalny’

Navalny:
zonder enig bewijs worden in de westerse media en politiek Rusland en
m.n. Putin aangewezen als de hoofdschuldigen voor
vergiftiging

Duitse
regering stelt dat Navalny is vergiftigd met novitsjok

Navalny
werd niet vergiftigd maar raakte in coma door een hypo
‘ 

Navalny:
een nieuwe ‘giftige stok’ om Rusland en Putin mee te slaan

Skripal
scenario van GB volledig onderuit gehaald door Israëlische expert

(
zeker
lezen mensen!
)

Novitsjok
Skripal sprookje? Lees dit bericht!

(!!!!)

Joël
Voordewind (ChristenUnie, Tweede Kamer) eist actie n.a.v. false flag
actie Skripal
‘ (en
zie dat bericht o.a. voor meer artikelen met christen hypocriet en
oorlogshitser Voordewind)

Skripal
vergiftiging roept steeds meer vraagtekens op…..

Skripal:
GB klaagt 2 Russen aan voor vergiftiging middels een sci-fi techniek:
de 2 waren tegelijk op 1 plek, waar 1 Rus te zien was……. ha! ha!
ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Rusland
schuldig verklaard voor aanslag op Skripal, echter onafhankelijke
controle van ‘het bewijsmateriaal’ wordt geweigerd……

Novitsjok
(Novichok) een Russisch chemische wapen >> één grote leugen,
zoals de massavernietigingswapen van Saddam Hoessein

Rusland
mag niet deelnemen aan onderzoek naar ‘aanslag met novitsjok’ op
Skripal

Rusland
verlangt terecht een excuus van de Britse regering voor valse
beschuldiging ‘aanslag’ op Skripal…..

Novitsjok
(novichok) uitgelegd door wetenschappers, Groot-Brittannië zit ‘goed
fout….

Stef
Blok (VVD minister BuZa): de Russische schuld voor de aanslag op
Skripal is ‘plausibel…’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Brits
ministerie van Buitenlandse Zalen geeft toe dat Porton Down niet
heeft gezegd dat ‘novitsjok’ uit Rusland komt….. Blok (VVD) alweer
met 10 km/u. finaal uit de ‘novitsjok-bocht’

Skripal:
geen (onomstotelijk) bewijs voor Russische schuld en toch stuurt
Rutte 2 Russische diplomaten het land uit……..

Skripal:
wat journalisten echt zouden moeten vragen aangaande ‘de aanslag met
gifgas’

Russisch
zenuwgas verhaal is nonsens ook aldus Jeremy Corbyn….. Jimmy Dore
met commentaar!

OPCW
bevestigt: novitsjok (novichok) van aanslag op Skripal komt uit
Rusland……

Novitsjok
(Novichok) een Russisch chemische wapen >> één grote leugen,
zoals de massavernietigingswapen van Saddam Hoessein

Nieuwe
‘novitsjok aanslag’ nadat de Skripal vergiftiging definitief kan
worden afgeschreven als false flag operatie