Samsom blij met een nog verder uitgeklede opvang van uitgeprocedeerden……….

Halleluja alom gistermorgen, over het totaal waardeloze akkoord, dat de VVD en de PvdA de avond daarvoor hadden bereikt, over de uitgeprocedeerde asielzoekers. Opvang in nog maar 5 steden, voor een beperkte periode, deze wordt dan wel in een Vrijheidsbeperkende Lokatie (VBL) doorgebracht, maar alleen als de uitgeprocedeerde aangeeft mee te werken aan vertrek, anders wordt deze op straat geschopt…….. ha! ha! ha! ha! ha! Deze mensen hebben voor een deel al meegewerkt aan hun terugkeer, die niet mogelijk bleek, daar het land van herkomst niet meehelpt. Bovendien verklaart Nederland zelfs gebieden veilig, waar overduidelijk een oorlog aan de gang is……Met andere woorden: er verandert geen bliksem!! Over die beperkte tijd, daar is toch wel een aantal keren, een periode van 5 weken genoemd…….

Er zijn gelukkig al veel steden, die hebben gezegd, dat ze toch deze uitgeprocedeerden zullen opvangen zoals ze dat nu al doen, daar ze weten, dat deze mensen niet zullen kiezen voor terugkeer, om voornoemde redenen, bovendien zullen de meesten terecht massaopslag in de 5 deelnemende steden weigeren…… Dit nog buiten het feit, dat een fiks aantal een band hebben met bewoners in andere steden, die deze mensen op alle mogelijke manieren, proberen te helpen…..

De nieuwe ombudsman, Reinier van Zutphen, was gistermorgen te gast bij BNR slimkwijl van Liempt (van 9.30-10.10 u.). Hij stelde niets te willen zeggen over de uitgeprocedeerden, anders dan de uitspraak, dat de rechter heeft beslist en hij daar dus verder weinig aan kan doen……. Wat is dit voor ‘n lul? Als die wetten krom zijn en tegen de mensenrechten in handelen, heb je als ombudsman de taak hiervoor hard aan de bel te trekken, jezus wat een lul, overigens is dit wel de teneur uit het gesprek met van Liempt, misschien kom ik er nog op terug.

De smerige xenofobe helleveeg Zwagerman, moest natuurlijk ook haar smerige,  xenofobe zegje doen. In het mediaforum op Radio1, ging de keffende huppelkut, stevig haar dak uit. Al die uitgeprocedeerden zijn leugenaars en bedriegers, weet ze ‘uit goede bron…’ Uiteraard heeft deze smerige stoephoer zich nooit verdiept in de mens achter de asielzoeker, die maar al te vaak uit oorlogsgebieden komen, gebieden, die met volkomen absurde ambtsberichten van ambassades ver weg, als veilig worden gekenschetst (nog buiten het al eerder genoemde mensen terugsturen, naar landen waar ze niet thuis horen, omdat dit land voor elke gedeporteerde ‘kopgeld’ krijgt van de Nederlandse staat)….. Natuurlijk vond ze het ook prima toen homo’s terug werden gestuurd naar Iran, omdat dit volgens de ambassade aldaar, met een ambtsbericht werd veilig verklaard….. Totdat bleek, dat deze mensen in gevangenissen verdwenen en/of vermoord werden……..

De tyfustrut Zwagerman had nog wel het gore lef, de beelden van verdronken mensen in de Middellandse Zee, als ontmenselijking van de vluchtelingen te zien, terwijl ze zelf met haar gore praatjes niet anders doet, dan deze mensen als gelukzoekers en onbetrouwbare leugenaars neer te zetten, die op moeten rotten en maar in steden in Noord-Afrika moeten worden opgevangen…… Dit zei ze trouwens, nadat het gesprek op de column van BNR oliebol Hemmen kwam, die het zowaar voor de vluchtelingen opnam en daar keiharde reactie op kreeg van onmensen, die in elke drenkeling een besparing van belastinggeld zien……. U weet wel, van het type, die als Hitler morgen terug zou komen, zich onmiddellijk bij hem aansluiten…

Ploumen moest ook nog een duit in de hypocriete PvdA zak doen: zij stelde gistermiddag op Radio1, dat die uitgeprocedeerden maar wat blij zullen zijn, met het gesloten PvdA / VVD akkoord. Volgens deze oplichter zullen die mensen verheugd zijn met de volkomen ontoereikende akkoord voor 5 steden, waar ze dan ook allemaal naar toe zullen vertrekken……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! In die paar weken opvang zullen ze blij zijn, met de hulp bij hun terugkeer, zo raaskalde deze steeds bekakter klinkende (ha! ha!) hufter…… Daar kunnen ze bovendien tot rust komen, zo lepelde het leeghoofd op…… ha! ha! ha! ha! Ook haar was het nog niet eerder opgevallen, dat velen niet terug kunnen omdat het oorlog is in het land van herkomst, ook al verklaard Nederland het gebied veilig…. Of het simpele feit dat de landen van herkomst doodleuk ontkennen met hun staatsburgers van doen te hebben!!!!

Pechtold overweegt zijn constructief gedogen op te zeggen, na dit akkoord…… ha! ha! ha! ha! Als je ‘m goed hebt gevolgd vanaf afgelopen september, heeft hij dit in feite al minstens 15 keer gezegd, daar blijft het dan ook bij, maar ziet er ‘goed’ uit hè, die ernstige hypocriete, pooierskop, gadverdamme!!!

Wilders durfde te zeggen, dat de VVD verloren had, met dit compromis en dat de uitgeprocedeerden en de PvdA hebben gewonnen…… ha! ha! ha! ha! ha! Elke halfbakken maatregel, die met grote leugens als een humaan succes wordt gepresenteerd, ook al is dit gelul, wordt dankbaar door Wilders gebruikt om z’n angst- en haat te zaaien…. Uiteraard wist hij gisteren dondersgoed, dat dit akkoord, een volkomen lam compromis is……….

Zie ook: ‘Roemer met commentaar op voorgestelde opvang uitgeprocedeerden, terwijl hij de Bed bad broodregeling wel tof schijnt te vinden……. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Rutte prijst Nederland, maar de bootvluchtelingen worden niet gered met hypocriet EU akkoord…..

In het akkoord, dat de EU staten hebben gesloten*,  staat dat er een verdriedubbeling komt van het budget voor de Frontex missies Triton en Poseidon (de laatste is de missie van Frontex voor de Griekse kust). Daar werd meteen het commentaar bijgeleverd, dat daarmee een veel meer uitgebreide zoektocht naar drenkelingen wordt ingezet…….. Het is dat ‘t allemaal zo diep triest is, anders zou je je doodlachen, men heeft dus vele uren vergaderd, daar men het belang zag, van het voorkomen van nog zo’n ramp, als die van afgelopen zaterdagnacht, maar de uitkomst is, dat men amper meer zal doen, om dit te voorkomen…… Wat is dat voor een stel ijskoude, inhumane, psychopathische rotschoften????!!! De enorme VVD flapdrol Rutte, wilde gisteren, vanuit de wandelgangen, bij dit waardeloze EU overleg, het volk nog even laten weten, dat Nederland al veel doet, in de bestaande missie……..

Daarover gesproken: afgelopen week, schreef ik al eerder over deze leugen, het was toen de jaknikkende PvdA oplichter Koenders**, die stelde, dat Nederland al veel doet en ook hij noemde de bestaande missie….. Toevallig was er al een hele berg commentaar, toen Triton wed opgezet, o.a. de Frontex hoofdman en een Italiaanse kapitein van de kustwacht lieten weten, dat deze (toen nog) nieuwe missie, alleen maar een berg drenkelingen meer op zou leveren, en lullig genoeg, gelijk kregen deze heren… Deze twee zeiden toen ook, dat het budget totaal ontoereikend was en ook de zone waarin gezocht mocht worden naar drenkelingen, 30 mijl (50 kilometer en dat blijft zo) uit de Italiaanse kust, was volgens hen totaal onvoldoende……… Maar Rutte is blij, dat Nederland aan deze totaal tekortschietende acties deelneemt.

De boten, waarmee vluchtelingen de zee op kunnen worden gestuurd, moeten worden vernietigd……… Dat zou betekenen, dat zo ongeveer alle vissers in Libië en andere Noord-Afrikaanse landen, hun broodwinning zullen verliezen…….. Bovendien zou dit betekenen, dat vluchtelingen nog meer op grote rubberboten worden gezet, waarbij de kans op overleven nog geringer zal zijn…….

Verder is het plan, dat de 150.000 vluchtelingen, die Griekenland en Italië op hun grondgebied hebben, ‘eerlijk’ worden verdeeld over de EU landen, dat is…… 5.000 vluchtelingen en niet de 150.000 die in deze twee landen verblijven (in Griekenland in een soort concentratiekampen……)…… Alweer ‘t is dat ‘t zo triest is…… De regeringsleiders en ministers willen wel 5.000 vluchtelingen verdelen, maar de rest 145.000 moeten terug….. Waar naar toe, vraagt u zich af, welnu naar een fiks aantal oorlogsgebieden, zoals Syrië, Irak, Jemen, Somalië en ga nog maar even door…… Excuseer: GODGLOEIENDEGODVERDOMME!!!!

Wat een stel fascistoïde, ijskoude inhumane ploerten!!!!

* In een vergadering die werd belegd na de verdrinkingsdood
van 750 vluchtelingen (dat kunnen er nog veel meer zijn), waaronder
minstens 50 kinderen………

**    Zie: ‘Koenders over de ramp met bootvluchtelingen: ‘wij deden natuurlijk al het nodige……….’ AUW!!!’ 

Zie ook: ‘Azmani durft het wel aan: vluchtelingen redden uit zee, heeft een aanzuigende werking……..

Eberhard van der Laan, de held van de Amsterdamse grasperkjes, laat ook tentenkampje van asielzoekers ontruimen…….

De ‘burgervader’ van alle in Amsterdam verblijvende personen, heeft in zijn ‘oneindige wijsheid en humaniteit’ besloten weerloze asielzoekers nog verder te dwarsbomen, door het tentenkampje in de Pijp te laten ontruimen…….* Een ‘tentenkamp’ dat deze mensen na de ontruiming van de Vluchtgarage gisteren hadden betrokken. De politie van Amsterdam vond het nodig, om geheel fascistoïde 4 paarden in te zetten op deze mensen………

Echt een held hè, die van der Laan, zo dapper deze mensen flink dwars te zitten, mensen die niet terug kunnen naar hun land vanwege oorlog of ander gevaar voor eigen leven, of simpelweg, daar het land van herkomst ontkent, dat deze mensen uit hun land komen…….. Bovendien loopt van een groot aantal van deze mensen nog een procedure en zoals de praktijk laat zien, beslissen rechters uiteindelijk heel vaak in het voordeel van deze asielzoekers, daar die wel zien, dat je bijvoorbeeld niet veilig terug kunt naar een land in oorlog………

Van der Laan? Een gore asociale, inhumane pleurisschoft!!! Jezus wat een stuk stront!!

* Zie (ook voor echte humanitaire opvang): ‘Van der Laan kan trots zijn en gras zaaien op een stuk kaalslag, de asielzoekers van de Vluchtgarage staan ‘gelukkig’ op straat! Houzee!!‘ 

Voor meer berichten over de Vluchtgarage en/of asielzoekers en/of van der Laan, klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.

Van der Laan kan trots zijn en gras zaaien op een stuk kaalslag, de asielzoekers van de Vluchtgarage staan ‘gelukkig’ op straat! Houzee!!

De enorme PvdA hufter en ‘burgervader’ van alle Amsterdamse inwoners, van der Laan, heeft ‘t voor elkaar! Hij kan een oude garage laten slopen en op de vrijgekomen grond gras zaaien, hoera wat een feest! De ongeveer 100 asielzoekers, die in de vluchtgarage woonden, mogen van de ‘geweldige’ Bed, bad en brood regeling gebruik maken…… Dat betekent dat ze overdag ‘mogen’  rondzwerven door Amsterdam, waarbij ze ongetwijfeld in de ‘politie-kijker’ lopen en een grote kans hebben om aangehouden te worden. De Amsterdamse hermandad mag ze dan opsluiten, omdat ze geen papieren hebben, waarna ze na een paar weken weer op straat gedonderd worden en het hele spel herhaald wordt. Vergeet niet dat het hier om mensen gaat, mensen van ons kleine klote planeetje in een onmetelijk multiversum…….. Mensen die niet naar hun land terug kunnen omdat het daar oorlog is en de Nederlandse staat doodleuk meldt, dat men daar zonder gevaar kan leven (de ambtsberichten van Buitenlandse Zaken, die de laatste 10 jaar verschenen, spreken boekdelen), maar ook mensen uit landen, die deze mensen niet eens terug willen hebben op hun grondgebied…….. Geloof me maar, daar zijn nog genoeg andere variaties mogelijk, zoals homovervolging!!!

Ontmoedigingsbeleid is een betere aanduiding, voor die ‘bed, bad en brood opvang…….’ Hé van der Laan, je moet die mensen laten martelen, dat is ook een probaat ontmoedigingsbeleid, waar velen van deze mensen al eens voor zijn gevlucht, richting onze kant van de wereld……

Vuile klootzak!!!

In deze: pet af voor het Haagse college, daar heeft men een humane opvang voor deze groep mensen geregeld, waar deze asielzoekers 24 uur per dag worden opgevangen!!

Voor meer berichten over de Vluchtgarage en/of: van der Laan en/of: asielzoekers en/of: ambtsberichten Buitenlandse Zaken, klik op het betreffende label, onder dit bericht.

Zie ook: ‘Eberhard van der Laan, de held van de Amsterdamse grasperkjes, laat ook tentenkampje van asielzoekers ontruimen…….

Wat betreft de opvang in Den Haag, dit bericht klopt niet, zie: ‘VVD’ers
en anderen die tegen de ‘Bed bad broodregeling’ zijn, zouden verplicht
een maand moeten leven als een ‘uitgeprocedeerde….

Gierveld (ambassadeur Jemen) doet er nog een schep bovenop… Op de anti-Houthi propaganda!!

De ambassadeur van Jemen heeft definitief de weg naar de studio’s gevonden en ‘opengebroken’, gisteren hoorde ik hem deze week al voor de tweede keer op de radio. Dit keer bij BNR’s volvette oliebol Hammelburg, waarvan ik, eerlijk is eerlijk, moet zeggen, dat hij zinniger vragen stelde dan eerder deze week op Radio1*, zowaar vroeg Hammelburg hoe het is gesteld met de terreur van IS en Al Qaida in Jemen. Gierveld raakte duidelijk even van slag, hij is gewend, om zonder teveel strubbelingen, de Houthi-milities af te kunnen branden. Nu moest hij wel toegeven, dat de terreur van deze twee groepen niet misselijk is en uiteraard moest hij nu wel de bloederige aanslagen op een aantal sjiitische moskeeën in Jemen noemen, die onlangs plaatsvonden. Een gebeurtenis waardoor de Houthi-milities de wapens pas echt goed oppakten, daar er te weinig werd opgetreden, tegen dit tuig, door de pro-Saoedische president Abd Rabbuh Mansur Al-Hadi, Saoedi-Arabië het land dat groepen als IS (= ISIS) en Al Qaida steunt…… Die president is een goede vriend van Gierveld, dat kan je wel opmaken uit zijn woorden……

Dit alles was geen reden voor Gierveld zijn woorden te temperen, integendeel, de lul hield Hammelburg en de luisteraar nog eens voor, dat de Houthi-milities terreurdaden begaan. Al durft hij dat niet hardop te zeggen, z’n woorden spreken boekdelen, dus is ‘t volgens deze mislukte koekenbakker van het grootste belang dat de Houthi-milities bestreden moeten worden. Nog even werd Iran genoemd en het grote gevaar, dat dit land teveel te zeggen krijgt in de regio, terwijl ze nu alleen maar humanitaire hulp naar Jemen sturen, waar men in het westen op zijn/haar stinkreet blijft zitten…… Waar we wel goed in zijn als ‘westen’ in het Midden-Oosten is de boel destabiliseren, zoals keer op keer blijkt!!!

Ongelofelijk hè, wij steunen zogenaamd de strijd tegen IS, maar een groep die tegen IS optreedt, vanwege het geweld dat deze groep in hun land aanricht, wordt door het westen als ‘zware’ terreurgroep aangewezen……… Maar niet alleen dat: ook de strijd van Saoedi-Arabië, Egypte en Marokko tegen de Houthi-milities, wordt gesteund door het westen………. Vergeet daarbij niet, dat IS ‘stiekem’ wordt gesteund door Saoedi-Arabië, de inhumane dictatuur waar Nederland goede handelsbetrekkingen mee onderhoudt…..

* Zie: ‘Ambassadeur Jemen steunt Saoedi-Arabië en daarmee Al Qaida en IS……..

   en: ‘Hans van Beek, ambassadeur Libië: het is een groot land met poreuze grenzen, vandaar!

Van Baalen wil oorlog in Libië uitbreiden met westerse troepen…….. ha! ha! ha! ha! ha!

De volvette slappe Duitse zure VVD worst van Baalen, liet gisteren op Radio1 (rond 9.15 u.) weten, dat het westen troepen moet sturen naar Libië, “We moeten daar orde op zaken stellen”, aldus de VVD hufter……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Het westen heeft het land met de aanval in 2011 voor een groot deel terug gebombardeerd tot begin 20ste eeuw, publieke voorzieningen als onderwijs, gezondheidszorg, huisvesting, vuil ophaal en levering van brandstof en elektriciteit liggen al weer een paar jaar op hun reet, terwijl die onder Khadaffi prima functioneerden…… Sterker nog: een aantal van die voorzieningen waren ofwel gratis, dan wel bijzonder goedkoop. Voorts is het land in een volledige chaos gestort, nou zeg maar in een totale burgeroorlog gedompeld, maar nu moeten we dus ‘met laarzen aan de grond’ ingrijpen, om daar ‘vrede te brengen..’ ha! ha! ha! ha! ‘Het is daar moeilijk vrede te brengen’, aldus de VVD horst wessel fanaat……. ha! ha! ha! ha! Ja, dat kan je wel zeggen van Baalen, zeker als je dat middels oorlog doet, terwijl een eerdere oorlog tegen het niet-religieuze bewind van Khadaffi, daar de voornoemde ellende heeft veroorzaakt en dat niet alleen in Libië, maar zelfs in het aangrenzende Mali!!! In dat land zijn Nederlandse troepen zinloos bezig met een missie om de boel te stabiliseren, terwijl de bevolking onze troepen en die van andere westerse landen, onmiddellijk wil zien vertrekken…….. Als je van Baalen moet geloven staat IS (= ISIS) al voor de poorten van Rome……. ha! ha! ha! ha! Volgens de slapende ‘EU parlementariër’ zullen er straks IS leden tussen de bootvluchtelingen zitten, om zo Europa binnen te kunnen komen……. ha! ha! ha! Hé van Baalen, is het je nog niet opgevallen, dat IS helemaal geen leden hoeft te sturen, de terreurorganisatie heeft al volop aanhangers in de EU lidstaten, die desnoods de kolen uit het vuur halen, zoals de praktijk intussen meermaals heeft uitgewezen!!!!

Over Libië gesproken, Stan van Houcke had gisteren een bericht uit een Canadese dagblad, waar een onderzoeksjournalist bekend maakte, dat de Canadese geheime dienst haar regering en de NAVO heeft gewaarschuwd Libië niet aan te vallen in 2011. Dit daar aan Al Qaida gelieerde troepen, dus (rechtse) islamitische extremisten daar een groot deel van de oppositie uitmaakten en voordeel met de aanval zouden behalen. Er werd zelfs voor een langdurige instabiele situatie gewaarschuwd, waar het woord ‘oorlog’ niet werd geschuwd. De toenmalige militaire leider van de NAVO, admiraal James Stavridis, ontkende doodleuk, dat de oppositie tegen Khadaffi voornamelijk bestond uit rechtse islamitische extremisten, ondanks alle waarschuwingen die hij kreeg voorgeschoteld……… Canadese piloten maakten grappen, als dat zij tot de luchtmacht van Al Qaida behoorden……

Hé van Baalen, weet je nog wat jij voor lulpraatjes durfde te uiten, voordat de NAVO in 2011 tot de aanval overging (met de gevolgen van die aanval, zoals hierboven beschreven)??? Precies! Hetzelfde wat je nu weer doet!! Smerige oorlogshitser!!!

Tja wat wil je? De VVD is nu eenmaal een corrupte boevenbende, die openlijk lobbyt voor het militair-industrieel complex, waar van Baalen als student nog ‘iets’ verder ging, door in het openbaar z’n grote bewondering te uiten, voor een land dat heel Europa in een grote oorlog stortte……..

Voor het blog van Stan van Houcke, zie onderaan deze pagina.

VVD verkiezingsspot op Radio1: het is oorlog op de Nederlandse straten…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Vanmiddag hoorde ik op Radio1 de eerste spot voor de VVD verkiezingscampagne, nou u snapt ‘t al, ik sodemieterde met koffie en al van m’n stoel! Een enorme klootzak schetst een beeld van oorlog op de Nederlandse straten, uiteraard gevoerd door jihadstrijders, hoewel de woorden ‘islam’ of ‘jihad’ zorgvuldig worden gemeden…….. De plork vervolgd verder met de stelling dat de VVD bezig is met de strijd voor onze vrijheid….. ha! ha! ha! ha! ha!

Oh, nu snap ik het: vandaar dat onze vrijheden totaal worden afgebroken door de VVD (en PvdA), nadat deze partij (met hulp van de PvdA, het CDA, D666, ‘Christen’Unie, SGP en PVV) de privacy zo goed als helemaal heeft uitgekleed!! Logisch toch???!!! ‘De strijd’ wordt verder door de VVD vooral gevoerd, middels angst- en haatzaaien, zoals uit dit spotje weer blijkt…….

Het is duidelijk, dat de VVD de aandacht wil afleiden van het grote aantal fraude en corruptie gevallen in die partij en dat op de dag dat VVD ladelichter Hooijmaijers vanwege corruptie alweer 4 jaar tegen zich hoorde eisen, door het OM…….

Zie ook: ‘Jorritsma,
het gaat in dit soort gevallen altijd om één persoon……. Ze bedoelde
daar o.a. Verheijen mee…….. ha! ha! ha! ha! ha!

       en: ‘De ‘Politieke Integriteits-index’ van Vrij Nederland‘, waar de VVD ‘topscoorder’ is!

Van der Staaij wil net als zijn jezus veel meer moordwapens…….

De enorme ‘christelijke’ hypocriet van der Staaij, van de SGP broederschap, was gisteren met een ‘slagkracht’ praatje te horen op BNR (na 8.30 u.). ‘Slagkracht’, want van der Staaij vindt net als zijn heiland, dat de eerste klap een daalder waard is en dat je je vijand nooit de kans moet geven om te slaan, laat staan dat  je deze de andere wang toekeert, dat heeft deze aseksuele kwast goed onthouden van zondagsschool…….

Van der Staaij, wil net als ‘tricky’ Dick Berlijn* minstens 1 miljard extra voor defensie, uh ik bedoel oorlog. Natuurlijk weet deze oplichter dat de NAVO de grote agressor is inzake Oekraïne en bezig is een oorlog uit te lokken met Rusland, dat is immers goed voor het militair-industrieel complex…. Van der Staaij wil de slagkracht vergroten, ook al weet hij (alweer), dat de NAVO landen bij elkaar zo’n 7 keer meer uitgeven aan ‘defensie’, dan Rusland en China samen…… Van der Staaij heeft dan ook totaal geen moeite met liegen, het is voor de goede zaak, nietwaar….???

Waar dat geld vandaan moet komen? Welnu van: het geld dat we in de EU steken. Maar ook het rondpompen van geld moet stoppen, waar hij het toekennen van toeslagen mee bedoelt, ach daarvan maken voor een groot deel alleen armlastigen, of mensen met een slechte gezondheid gebruik (voor een groot deel ook armlastig) en die mensen kent van der Staaij niet! Ook de overheid kan kleiner, van der Staaij is dan ook helemaal verguld van alle bezuinigingen op de zorg, die Rutte 2 heeft doorgevoerd, het overhevelen van zorgtaken naar de gemeenten. Bezuinigingen die vooral de zwaksten in onze maatschappij keihard treffen, waardoor op dit moment bijvoorbeeld steeds meer ouderen zwaar in de problemen komen, maar ja, zoals gezegd, dat zou de jezus, die van der Staaij aanbidt, ook doen, of snap ik het niet helemaal…….??? Het zal ‘christenbroeder’ van der Staaij aan z’n vieze reet roesten, als we maar fiks meer geld aan defensie uitgeven…..

Godallemachtig wat een hypocriete ploert, met z’n valse kutkop, bah!!!

* Zie: ‘Berlijn vindt een miljard extra voor Defensie nog te weinig………..

Berlijn vindt een miljard extra voor Defensie nog te weinig………..

Het ex-opperhoofd van de strijdkrachten, oorlogshitser ‘tricky’ Dick Berlijn, stelde vandaag, dat een miljard extra voor ‘Defensie’ eigenlijk nog veel te weinig is…… Volgens deze lobbyist van het militair-industrieel complex (en m.n. Lockheed Martin vanwege de het waardeloze, peperdure straalvliegtuigje de JSF*), is er zoveel bezuinigd op ‘Defensie’ dat we geen slagkracht meer hebben…….. ha! ha! ha! ha! ha! Vandaar dat we wel meedoen aan diverse militaire missies in het buitenland en dat zijn er meer, dan de missies in Irak en Mali….. Voorlopig geven de leden van de NAVO in totaal tot 7 keer meer uit aan ‘defensie’ (of beter gezegd aan oorlog) dan Rusland en China bij elkaar…..

Maakt ‘t uit, dat we in Nederland meer dan 4 miljoen mensen hebben, die tegen, op, of onder de armoedegrens leven, waaronder naar schatting 600.000 kinderen, knijp ze maar af en geef dat geld aan ‘Defensie……..’

Berlijn? Eenmaal een psychopathische grofgraaier, altijd……..

* Zie: ‘Dick Zandee (Clingendael): “De JSF is ongetwijfeld het beste toestel……” ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Zie ook:

JSF, tweede peperdure waardeloze toestel valt uit de lucht‘ (en zie de links in dat bericht)

Peter Wijninga (HCSS) probeert tevergeefs de JSF, de nieuwste aanwinst voor Defensie, de lucht in te prijzen

Schrijf de JSF af, niet de F-16 >> keus voor JSF moet strafrechtelijk worden onderzocht

De JSF, een onding voor een hele berg geld

Hennis-Plasschaert krijgt steun: de JSF is een waardeloze herriemaker, maar niet volgens de ‘onafhankelijke’ NOS……….

Hennis-Plasschaert vangt bot met JSF ‘belevingsvluchten’: de slaapzandsproeiers voor omwonenden functioneerden niet…… ha! ha! ha! ha!

Hennis Plasschaerts JSF ‘belevingsvlucht’ ging niet door………

Hennis-Plasschaert zorgde persoonlijk voor JSF oplichting van de Volkelse burgers……..

Hennis-Plasschaert: de JSF is nodig voor onze verdediging en missies als de Russen tegenhouden, als ze de Baltische staten dreigen in te nemen……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Dick Zandee (Clingendael): “De JSF is ongetwijfeld het beste toestel……” ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Berlijn vindt een miljard extra voor Defensie nog te weinig………..

JSF, u kreeg 7 keer een oor aangenaaid!

JSF krijgt kritiek van de Algemene Rekenkamer en Timmermans uit de bocht……..

Saskia Stuiveling is JSF lobbyist

VVD leugenaars en de JSF lobby

Van der Staaij wil net als zijn jezus veel meer moordwapens…….

MH17 wrakstukken ter bezichtiging……..

Vandaag werd bekend gemaakt, dat voor de nabestaanden een aantal wrakstukken ter bezichtiging worden aangeboden, dit kan vanaf morgen t/m zaterdag.

Eén van de argumenten zou zijn, dat dit de nabestaanden kan helpen bij de rouwverwerking……… Natuurlijk de grootste flauwe kul, zolang de overheid nalatig blijft in het vrijgeven van allerlei gegevens en die overheid geen verantwoording wenst te geven, over de grote laksheid bij de zoektocht in het rampgebied. Neem de uitdraai van de zwarte doos, waarom wordt die niet vrijgegeven? Waarom eist de regering Rutte 2 niet van de VS en de NAVO, dat zij de satellietfoto’s vrijgeven van het rampgebied, waarboven vlucht MH17 werd neergehaald (desnoods alleen bestemd voor de ogen van de volksvertegenwoordigers en het OM?). Immers dit gebied, zoals de rest van Oost-Oekraïne, werd door diverse satellieten al maanden voor het neerstorten van MH17, nauwlettend in de gaten gehouden, uiteraard moeten er een groot aantal satellietbeelden zijn, van de dag waarop MH17 werd neergehaald…….. Tot slot: waarom was Nederland zo laks in de zoektocht naar stoffelijke overschotten en wrakstukken? Men hield de bevolking voor, dat men weigerde te overleggen, met de opstandelingen (opstandelingen: bevolking die terecht in opstand kwam tegen de staatsgreep, tegen hun democratisch gekozen president) en dat het gebied te gevaarlijk zou zijn, terwijl anderen, waaronder onderzoekers uit Maleisië, wel overlegden met deze opstandelingen, gewoon onderzoek deden in het ‘te gevaarlijke’ gebied………

Opvallend dat men vanuit Rutte 2 een grote mond opzet, als er kritische vragen worden gesteld aangaande vlucht MH17, zoals bij de vraag waarom de overheid de KLM geen verbod oplegde boven oorlogsgebied te vliegen, terwijl diezelfde overheid was gewaarschuwd……… Vanuit Rutte 2, die stelde dat het in deze geen verantwoording had voor haar burgers, werd toen gesteld, dat men niet telkens alles moest oprakelen, daar dit voor de nabestaanden traumatiserend zou zijn…..

Deze wrakstukken laten zien aan nabestaanden, terwijl er nog zoveel zaken moedwillig onder de pet worden gehouden door de overheid, werkt niet alleen nog meer frustraties in de hand, maar zorgt dan juist voor nog grotere traumatisering bij die nabestaanden…….

Dit is dan ook de zoveelste poging van PvdA en VVD om het bloederige straatje schoon te poetsen, voor de komende Statenverkiezingen en dat over de rug van de slachtoffers en nabestaanden!!!

Zie ook: ‘MH17 ‘dag van nationale rouw’, ingezonden voor International Emmy Awards………..

       En: ‘Hans Bax heeft ervaring met de Russen, daarom weet hij, dat ze vlucht MH17 uit de lucht hebben geschoten……….

       En: ‘Peter d’Hamecourt verklaart Rusland in 2 delen de oorlog……‘ 

Voor meer berichten over vlucht MH17, klik op het label ‘vliegramp’, onder dit bericht.