Marli Huijer ‘denker des vaderlands’ in de bocht! Zandzakken voor de deur!!!

Er is zoiets als een ‘nationale denker’ in ons land……. ha! ha! ha! ha! Ja, dat hebben we wel nodig met zo’n kutkabinet!!! De spiksplinternieuwe nationale denker, ene Marli Huijer, stelde gisteren op Radio1 (na 15.00 u.) even, dat: ‘Het geweld afneemt, als je naar de wereld kijkt’, ze bedoelde hier, vergeleken met de 20ste eeuw…… ha! ha! ha! ha! Ja een tweede nazi-Duitsland is nog niet opgestaan, maar wat betreft het oorlogvoeren door dit verfoeilijke regime, is de VS toch een ‘uitstekende opvolger!’ Neem alleen al het grote aantal oorlogen, die de VS sinds WOII hebben gevoerd, veelal oorlogen op leugenachtige gronden begonnen en/of zelfs ‘illegale oorlogen’ waren geen uitzondering, zoals de illegale oorlog tegen Irak: resultaat meer dan 1 miljoen doden en een land dat in chaos en burgeroorlog is gestort!

Dan de oorlogen in een groot deel van Afrika, met dank aan het westen, met nu ook oorlog in het noorden van dit continent (alweer met dank aan het westen), of de oorlog in Syrië, Afghanistan en ga nog maar even door, nee, het is er echt een stuk veiliger en minder gewelddadig op geworden……… Al moet ik zeggen, dat de continue oorlog van Israel tegen de Palestijnen, allang geen oorlog meer is in de zin van het woord, het gaat daar om grootschalige terreur tegen mensen, die zich niet of amper kunnen verdedigen……. Daarover gesproken Huijer stelde dat Hannah Ahrendt haar grote voorbeeld is, benieuwd of ze net zo negatief, als Ahrendt zal spreken over de staat Israël……. Aangezien ze is verkozen tot ‘denker des vaderlands’ (wat een belachelijke titel!), vrees ik dat dit niet zal gebeuren………

Voor meer berichten over Ahrendt, hier een link naar google, waar u een groot aantal artikelen met Hannah Ahrendt van Stan van Houcke kan vinden.

Voor nog een bericht over een ‘ex-denker des vaderlands’, klik op dat label, onder dit bericht.

Henk Hofland en NIOD lieten heel wat steken vallen, wat betreft de koloniale oorlog tegen het Indonesische volk en haar opstandelingen………..

Je kijkt werkelijk nergens meer van op tegenwoordig: las gisteravond in het blog van Stan van Houcke een artikel over de Nederlandse journalist van de twintigste eeuw, de over een paardendrol getilde ouwe zak Hofland. Deze hufter vertelde in juli 2012 in zijn NRC column, dat hij ten tijde van de koloniale oorlog van Nederland, tegen het Indonesische volk en de opstandelingen*, op een troepenschip voer, waar hij ‘ettelijke’ foto’s zag van gruwelen begaan door het Nederlandse leger tegen de bevolking en het verzet. Daar heeft deze enorme klootzak z’n leven lang niet over geschreven……. Dus ‘de journalist van de 21ste eeuw’, Henk Hofland verzweeg z’n leven lang oorlogsmisdaden, want dat zijn de bedoelde ‘gruwelen…..’ Hofland meldde dit in 2012, n.a.v. de foto’s in de Volkskrant een paar dagen eerder, die afkomstig waren van ‘Indië’ veteraan Jacobus R., foto’s o.a. van standrechtelijke executies door het Nederlandse leger, waar Hofland zelfs durfde te stellen, dat deze oorlogsmisdaden voor hem oud nieuws waren…..

Hofland schreef dat de soldaten niet trots waren op die foto’s, maar deze beschouwden als ‘bewijzen’ van ervaring……. Ik vrees dat Hofland hier minstens gedeeltelijk over liegt, ik heb tijdens m’n leven met een aantal van deze ex-militairen gewerkt, met zowel Nederlandse ex-militairen als ex-militairen die ‘Indo’s’ werden genoemd (half ‘Nederlands/Indisch). Een fiks aantal van deze figuren kon met trots vertellen, over hoe men de opstandelingen aanpakte, een paar vertelden zelfs met trots over het uitmoorden van hele kampongs, niet alleen de mannen, maar ook oude mensen, vrouwen, kinderen en zelfs alle dieren werden dan uitgemoord……. Uiteraard is Hofland deze psychopaten ook tegengekomen…….

Wat nog erger is, daar wijst van Houcke ook op, is de houding van wat van Houcke de ‘politiek-literaire elite’ van Nederland noemt, waarvan de ‘leden’ nu rustig durven te zeggen, dat we de, door de Nederlanders, begane oorlogsmisdaden wel moeten zien in de context van de tijd waarin dit gebeurde en de gebeurtenissen op zich moeten analyseren…….. Dit werd o.a. gezegd door professor Marjan Schwegman, nu opperhoofd van het NIOD…… Alsof een SS’er (of diens kind) vertelt, dat de Puttense mannelijke bevolking terecht is afgevoerd en vermoord onder zijn bevel (of van haar/zijn vader), daar het verzet een hoge Duitse nazi-officier binnen de gemeentegrens doodschoot…….. Godverdomme!!! Alsof wij het volste recht hadden op een ander land en het eeuwenlang knechten van de bevolking daar, middels moord, verkrachting, slavernij en ga nog maar even door…… Zo van: “Ja die Indonesiërs zijn als kinderen en kunnen niet functioneren zonder blanke leiding, toezicht en tucht…” Dit werd overigens openlijk gezegd door de kolonialen (die voor WOII in Indonesië massaal op de NSB stemden!!!)………

Trouwens nog even dit: de Molukkers waren de hardste en gemeenste soldaten in het KNIL leger en zij werden niet voor niets geëvacueerd door Nederland, nadat wij daar weg moesten. Natuurlijk waren de beloften van ‘vadertje Drees’ (de PvdA opperlul en topzever) en de rest van de Nederlandse regering, gedaan aan hun trouwe bondgenoten de Molukkers, een grof schandaal, daar hebben de Molukkers het grootste gelijk van de wereld!!! Die beloften had de Nederlandse regering nooit mogen doen, terugkeer was simpelweg onmogelijk, daar zeker het mannelijk deel van deze bevolkingsgroep, onmiddellijk geëxecuteerd zou worden, daar ze door de Indonesiërs als ordinaire verraders werden gezien……

René Kok van het NIOD vertelde, dat zulke foto’s (die Hofland tijdens zijn zeereizen zag) onbekend waren bij het NIOD en dat men daar decennia op had zitten wachten…… Alweer terecht vraagt van Houcke zich af, waarom men dan niet zelf een onderzoek had ingesteld. Echter die vraag beantwoorde Kok met de woorden, dat  een ‘volledig onderzoek’  moet worden ingesteld….. M.a.w. er was wel onderzoek gedaan, maar niet ‘volledig’, om de veteranen en regeringen uit de tijd van de koloniale oorlog, na WOII, niet te schofferen….. Laat staan dat het NIOD de Nederlandse regering zou voorhouden, als de donder te onderzoeken, hoeveel herstelbetalingen er uitgekeerd moesten worden en de schuldigen aan oorlogsmisdaden alsnog op te pakken!!!, Godverdomme!!!!!

Moet je nagaan: al vanaf eind 60er jaren was het publiek geheim, dat Nederland fiks wat oorlogsmisdaden had begaan, tijdens de ‘politionele acties’, zoals deze vreselijke ongelijke oorlog werd genoemd in hypocriet Nederland, maar het NIOD ‘bleef decennia lang wachten op foto’s…’ Het is dat ‘t zo triest is, anders zou je je werkelijk kapot lachen……..

Met andere woorden: zowel het NIOD als de algemene grote media-organen, verzwegen willens en wetens de waarheid!!! Van Houcke vraagt zich dan ook terecht af, waarom het NIOD nooit eerder een ‘volledig onderzoek’  heeft ingesteld…… De vraag beantwoorden, lijkt me niet moeilijk, zoals eerder gezegd: de ‘eer’ van Nederland moest bewaard blijven, ook al zag de hele wereld deze stinkende open wond….. De journalisten die weet hadden van de oorlogsmisdaden, dienden ‘het algemeen belang’, lees: zorgen dat er geen onrust ontstond en trouw doen wat de regering van hen vroeg…. Overigens een houding die de journalisten van de grote media organen in ons land, nog steeds aanhouden…… Vraag niet wat uw regering voor u kan doen, maar wat u……. Deze Hofland, die ‘journalist van de 20ste eeuw’ zou zijn, weet dus niet waar echte, onafhankelijke journalistiek voor staat…!!! ha! ha! ha! ha! ha! Nee, logisch die titel!!

Van Houcke eist terecht van het NIOD, dat het verantwoording aan het volk en het parlement aflegt, voor zulk ongelofelijk, totaal afhankelijk broddelwerk , dat zo te horen welbewust werd geleverd!! De woorden van Kok, ‘volledig onderzoek’, wijst op kennis bij het NIOD, die willens en wetens achter werd gehouden…….. Nogmaals dat blijkt wel uit de uitlating van Kok, wat betreft de noodzaak van een ‘volledig onderzoek….’ Eerder onderzoek was dan ook een grote verspilling van belastinggeld en daar dient terecht verantwoording voor te worden afgelegd……..

Wat een hypocriet zooitje mensen, jezus!!!!

*  Opstandelingen die tegen een buitenlandse bezetter vochten, net als het verzet hier, dat ten tijde van WOII tegen de Duitse bezetter vocht!

Voor het volledige artikel van van Houcke, zie ‘Henk Hofland en de Massa 7

Voor meer berichten over de koloniale oorlog, klik op het label ‘Rawagede’, onder dit bericht.

Zuid-Soedan, een oorlog die wij hier liever vergeten, de vluchtelingen uit dat land noemen we ‘simpel’ gelukszoekers…….

In de nacht van afgelopen zaterdag 02.00 u. onze tijd, in het BBC World Service nieuws een bericht over Zuid-Soedan, wat bij mij m’n haren te berge deden rijzen….. Het is daar al weer 14 maanden ‘bal’ alleen interesseert ons dat allang niet meer, een oorlog die naar schatting al minstens 50.000 doden heeft gekost…… Dorpen worden uitgemoord, vrouwen en meisjes verkracht en daarna of vermoord, of ontvoert, door m.n. een aantal volwassenen, die kindsoldaten onder hun bevel hebben staan, kindsoldaten die door beide strijdende partijen worden gebruikt…….

Meer dan 1 miljoen mensen zijn op de vlucht geslagen, u weet wel, van die gekleurde mensen, die men ‘ gelukszoekers’ noemt bij m.n. de PVV, maar ook bij de VVD, de PvdA, het CDA, D66, de SGP en de ‘Christen’Unie (niet te vergeten)*, daar ziet men deze mensen liever verzuipen in de Middellandse Zee….. ‘Gelukkig’ voor die partijen gebeurt dat ook op grote schaal, zoals ook tussen de meer dan 300 omgekomen ‘rubberbootvluchtelingen’** zich een groot aantal Soedanezen bevond, 300 vluchtelingen die vorige week verdronken op de Middellandse Zee. U weet nog wat de Amsterdamse VVD boerenlul Teeven durfde te zeggen hè, over het redden van die ‘gelukszoekers’: niet redden, laat ze maar verzuipen, want geredde bootvluchtelingen hebben een ‘aanzuigende werking…..’ Ja echt mensen, dat durfde deze opperploert te zeggen!!!

Terug naar hun land van herkomst, of eigenlijk een buurland: in Addis Abeba, de hoofdstad van Ethiopië, worden, in een uiterst luxueus hotel,  al een jaar lang vredesbesprekingen tussen de strijdende partijen gevoerd….. Vredesbesprekingen die per overleg al net zo vaak vaak worden onderbroken, als de tijd dat de ellende daar voortduurt, het aantal vredesbesprekingen, dat tot niets leidt, is al net zo hoog…… De ‘dames en heren’ hebben het wel aar hun zin in het hotel en daarbuiten, ze gedragen zich als onderkoningen en hebben schijt aan het lijden van hun volk……

Jezus mensen wat een wereld…….

* Ook D666 en de ‘Christen’Unie zijn verantwoordelijk, immers met hun gedoogsteun, houden ze dit uiterst asociale, inhumane, meer dan waardeloze kabinet aan het bewind……. Je vraagt je overigens af, waarom D66 dit kabinet nog steunt, als je de hufters Koolmees en Pechtold van die partij hoort, voert dit kabinet ook nog eens een uitermate slecht economisch beleid…… Natuurlijk klagen deze oplichters, vanwege de aanstaande verkiezingen op 18 maart. Zo weet u meteen weer op welke 7 schoften partijen u zeker niet moet stemmen, dat ruimt lekker op!

** Zie: ‘Driehonderd (!!!) gelukszoekers vermist op de Middelandse Zee…….

Rob de Wijk wil meer geld voor ‘inlichtingen diensten’, zodat een ramp als die met vlucht MH17 niet meer kan gebeuren……

Rob de Wijk was afgelopen zaterdag te horen bij Argos, daar kon hij* zonder enige kritiek een pleidooi houden voor meer geld t.b.v. de inlichtingendiensten…… Deze over een enorme kamelendrol getilde fluitenpoetser durfde een verband te leggen tussen de ramp met vlucht MH17 en de bezuinigingen op de geheime diensten**. Zelfs vanuit Nederland had iedere imbeciel kunnen weten, dat het levensgevaarlijk was, om over Oekraïne te vliegen, daar had je werkelijk niet veel meer voor nodig dan een paar oren, ogen en wat hersencellen…….. Maar nee, de geheime diensten die al enorme budgetten opslurpen, die toegang hebben tot diplomatiek verkeer, hadden kunnen weten wat hier al over gerapporteerd was. Deze diensten zouden niet geweten hebben, dat het gevaarlijk was, om over Oekraïne te vliegen…..???? Het is dat dit weer eens te triest voor woorden is, maar jezus wat een enorme klootzak!!!!

* Samen met kapitein krentenbol Cobelens en CDA dubbelplork Omtzigt (plus een voor mij onbekende persoon). Niet dat de heren andere inzichten hadden, welnee, ze waren het roerend met elkaar eens. “In de tijd van ‘Nederlands-Indië’ na WOII, wist het straatarme Nederland waar wel of niet gevlogen kon worden…… “was één van de uitspraken, die voorbij kwamen….. Ja dat is ook heel moeilijk hè, kijken waar er oorlog is, of ander gevaar voor de burgerluchtvaart…….. Jezus wat een geouwehoer!! Trouwens waarom is de Nederlandse luchtvaartautoriteit niet meer werkzaam, was die bezuiniging al die doden waard??? Buiten dat elke imbeciel wist, dat je niet boven Oekraïne moest vliegen……….

** ‘Inlichtingendiensten’ zijn ordinaire geheime diensten: zonder werkelijke
democratische controle, kan men bij de AIVD en de MIVD de ene blunder op
de andere stapelen……..

Voor meer berichten over de Wijk, Cobelens en Omtzigt, klik op het label met hun naam, onder dit bericht. Voor meer berichten over MH17, klik op het label ‘vliegramp’.

Zie ook: ‘MH17: ‘het doordrammen over die ramp, zorgt ervoor dat de nabestaanden keer op keer met hun verlies worden geconfronteerd………

Charlie Hebdo: paus vraagt om respect voor de waardigheid van religie’s ……… ha! ha! ha! ha! ha!

De wolf in schaapskleren, fascistenvriend paus Bergoglio, o.b.a.h. (ook bekend als heilige) boon Franciscus, zoals deze kwast zich tegenwoordig noemt, riep de wereld gisteren op, niet langer gelovigen te kwetsen…….. Toch leuk hè, een week na de aanslag op Charlie Hebdo, zo’n oproep doen…???? Volgens deze massamoordenaar moeten ‘we’ respect hebben voor de waardigheid van het geloof……….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Hoe bedoelt u? Voor het misbruiken van een ongelofelijk aantal kinderen, die werden toevertrouwd aan geestelijken??? Of voor het verbieden van anticonceptie, waardoor ontelbaren stierven en nog steeds sterven aan Aids….. Of het verbieden van abortus, waardoor het leven vele vrouwen is verwoest (bijvoorbeeld zij die het opvoeden van een kind niet aankunnen en/of van hen, wiens kind werd afgenomen na de geboorte), als ze al niet overleden in het kraambed……. Of voor het niet veroordelen van katholieke geestelijken in ontwikkelingslanden, waar deze de gelovigen voorhouden, dat homo’s uit den duivel zijn…….. En er is nog genoeg onverdraagzaamheid te bedenken, die de paus zelf verweten kan worden. Natuurlijk staat de rk kerk niet op zichzelf, wat dit soort zaken betreft, praktisch alle religies maken zich hier schuldig aan. Religies zijn dan ook niets anders, dan kwaadaardige sprookjes, die mensen tegen elkaar opzetten, sterker nog, veel oorlogen, ook uit het verleden, werden gevoerd in naam van religies en daar mag je geen grappen over maken? Mag je ook geen grappen over rood kapje maken???

Een fiks aantal mensen, die met het geloof zijn groot geschopt, zijn daar knettergek van geworden, alleen al door een christelijke opvoeding, die moeten zeker ook hun mond houden???!!!! De paus benadrukte dat acties, als die tegen Charlie Hebdo niet kunnen, maar eerder in z’n lulpraatje met journalisten durfde deze pias grinnikend te zeggen, dat degene die zijn moeder beledigt, een klap van haar kan verwachten………..

Diezelfde paus durfde een paar maanden geleden, de gematigde moslims op te roepen, dat ze zich uit moeten spreken, tegen terreur uit naam van de islam……. Met andere woorden: verplicht moslims die zich tegen dit geweld uitspraken, een groene halve maan op hun mouwen te naaien, zo kan je meteen zien welke moslims ‘goed’ en te vertrouwen zijn……

Excuseer: GODGLOEIENDEGODVERDOMME!!!

Zie ook: ‘Charlie Hebdo: Sander Dekker wil dat mees en juf het radicaliseren van leerlingen per direct een halt toeroepen…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Voor meer berichten over Charlie Hebdo, klik op die naam, onder dit bericht.

Libanon zucht onder veel te groot aantal vluchtelingen, terwijl wij er ‘maar liefst’ 250 willen opnemen in 2015………

Gistermorgen op BBC World Service rond 11.35 u. aandacht voor Libanon, dat bekend maakte een grens te stellen aan het aantal toegelaten vluchtelingen. Libanon doet dit niet voor niets, het westen heeft wel een grote bek, over opvang van vluchtelingen in de regio, maar geeft daar amper een cent aan uit, hoewel men dit wel heeft beloofd……. Het is nu al zo dat 1 op de 5 Libanezen een Syrische vluchteling is, al is dat waarschijnlijk een groter aantal, daar veel vluchtelingen, zich niet als zodanig laten registreren en de grenzen van Libanon met Syrië lang zijn…… Er zijn nu meer dan 1 miljoen geregistreerde vluchtelingen, even ter vergelijking: dat zou voor ons land een totaal aan vluchtelingen zijn, dat dik boven de drie miljoen zou liggen……..

U begrijpt ‘t al, waarschijnlijk zou hier dan een nationalistische opstand uitbreken….. Precies dat dreigt volgens de BBC in Libanon te gebeuren, de economie ligt daar op z’n gat en de werkloosheid is torenhoog…… Alleen met één grote ‘maar’: dat het slecht gaat met de economie, ligt bepaald niet alleen aan de vluchtelingen, al legt dat feit zeker een grote druk, op dit arme kleine land en zou het verdienen op een grootse manier te worden geholpen door het westen. Nee, één van de belangrijkste oorzaken schijnt het feit te zijn, dat veel Arabische staten Libanon boycotten, omdat Hamas de Syrische president Assad helpt tegen IS (= ISIS)……… Moet u nagaan, veel van die Arabische landen steunen stiekem* IS!!!

Vluchtelingen werd gevraagd, waarom ze naar Libanon zijn vertrokken en zich niet hebben aangemeld als vluchteling: dat deed men, daar men angst had, te worden uitgezet en de keus voor een miserabel leven, tegen het gevaar te worden gemarteld, verkracht en vermoord, is geen moeilijke en daar valt niets tegen in te brengen!!!

‘Christen’ van Aersma Buma, van het CDA, durfde op 4 december jl. nog uit z’n houtenkop te laten vallen, dat hij de Syrische vluchtelingen een ‘ontheemden status’ wilde geven, dus oorlog over, hup terug, ook al is dat over 10 jaar…… Van Aersma Buma heeft nog nooit van jezus gehoord en wat deze zei over mensen in nood, die bij je aankloppen, om over chrtistelijke naastenliefde nog maar te zwijgen…… Ach ja, in de eerste beste boom, zit 1.000 keer meer menselijk gevoel, dan in deze paardenbeffer!!!

* Om een wit voetje te halen, bij deze psychopathische moordenaars.

NAVO, een uiterst agressieve organisatie, waar men niet weet, hoe je een contract opstelt en van rekenen al helemaal geen verstand heeft……

Het nieuwe NAVO hoofdkwartier gaat niet € 500.000.000,– kosten, maar het dubbele, dus 1 miljard. Hoe kan je een gebouw neerzetten voor een half miljard??? Me dunkt, voor 100 miljoen kan je al een knots van een kantoor neerzetten…… Dat is dus uiterst onzorgvuldig omgaan met belastinggeld van leden…. Maar het kan nog gekker, bij de top van de NAVO, die met een godsvermogen aan ‘salaris’ naar huis gaat, weet men niet hoe je een contract opstelt, waarin staat vermeld, dat meerkosten voor de bouwer zijn, gevolg: het stulpje kost inmiddels het dubbele, één miljard euro!!!! Ook wat betreft de tijdsduur van de bouw, heeft men niet opgelet, waardoor het gebouw veel later wordt opgeleverd, gevolg: de totale prijs zal nog verder stijgen…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

In juni werd bekend gemaakt, dat men bij de NAVO niet met geld kan omgaan*, nou dan is dit bericht één grote bevestiging van die onkunde. Men kan niet rekenen en waar het grootste deel van het belastinggeld blijft, dat deze uiterst agressieve organisatie er doorheen jaagt, is niet bekend…..

Zet dit eens af, tegen de roep van het NAVO schoftentuig dat deze organisatie leidt (en de politieke oorlogshitsers), om veel meer geld**, terwijl het westen al vele keren meer uitgeeft aan defensie, uh oorlogvoeren, dan Rusland en China samen uitgeven aan hun militaire apparaat…….. Meer geld naar defensie???? ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

* Zie: ‘NAVO schreeuwt om meer geld, maar de boekhouding is zo slecht, dat men daar niet weet, waaraan het geld wordt uitgegeven……ha! ha! ha! ha! ha!

** Tja, het zijn dan ook grootlobbyisten van het militair-industrieel complex!!

Benno Baksteen en vlucht MH17: niet over oorlogsgebied vliegen, is geen optie…….. AUW!!!

Vanmiddag hoorde ik luchtvaartdeskundige Benno Baksteen op BNR (na 12.00 u.). Hij sprak over het pleidooi van een luchtvaartautoriteit, voor het van te voren waarschuwen van vliegtuigpassagiers, dat hun vlucht over oorlogsgebied leidt…… Daar is Baksteen het niet mee eens, volgens hem kan je niet voorkomen, dat vliegtuigen over oorlogsgebied vliegen, omdat er simpelweg te veel gebieden zijn, waar oorlog wordt gevoerd……. Wat een gelul! Je zag het met vlucht MH17,  een KLM vlucht uitgevoerd door Malaysia Airlines, die vloog over oorlogsgebied, maar wel als één van de weinige maatschappijen, die dat deden, door de rest van de luchtvaartmaatschappijen werd dat gebied gemeden……. Hoezo kan dat niet? Omdat de reis anders te duur wordt? Wat is belangrijker, winst of een mensenleven?

Baksteen stelde verder, dat het maar een klein risico is, en dat ‘hoort erbij………’ Met andere woorden: met het risico dat jouw vliegtuig wordt neergehaald, moet je maar leren leven, we lopen immers elke dag zoveel risico’s……. Het is dat ‘t zo triest is, anders zou je je werkelijk alweer doodlachen, ongelofelijk!!!

Baksteen is oud piloot, buiten dat je niet over oorlogsgebied hoeft te vliegen, is het hem zeker nog nooit opgevallen, dat het grootste deel van het aardoppervlak uit water bestaat: de laatste zeeslagen werden in WOII uitgevochten, bijna 70 jaar geleden………

Het is duidelijk: het vliegen over oorlogsgebied, wordt alleen gedaan om de kosten te drukken en Baksteen is een ‘goede’ lobbyist van de luchtvaartmaatschappijen!!!

Trouwens nog even over rampvlucht MH17: vanmorgen las ik nog eens, dat de luchtverkeersleiding in Kiev, de gezagvoerder van MH17 heeft opgedragen, om lager te gaan vliegen…….. Logisch dat de onderzoeksgegevens van de zwarte doos niet worden vrijgegeven, er zijn ‘iets’ teveel aanwijzingen, dat de neonazi kliek van Porosjenko verantwoordelijk is, voor het neerhalen van vlucht MH17. Voorts moeten de KLM en Rutte 2 vervolgd worden voor dood door schuld, zij hadden nooit toestemming mogen geven aan vlucht MH17, om over Oekraïens oorlogsgebied te vliegen en dragen daarom de verantwoording voor de daarop volgende vreselijke ramp.

Voor meer berichten over vlucht MH17, klik op ‘vliegramp’, onder dit bericht.

Zie ook: ‘Maleisië mag eindelijk ook officieel deelnemen aan onderzoek naar neerstorten MH17

EU, daar heb je wat aan, als het om oorlog en ethisch handelen gaat!!!

Hoera, dacht uw Azijnpisser, toen hij hoorde, dat de EU eindelijk iets gaat doen, tegen het halen van bijzondere grondstoffen/metalen uit oorlogsgebieden, als Congo. U weet wel, een zelfde zaak, als bij de bloeddiamanten. Even later werd er verteld, dat de EU geen verbod wil instellen en het aan de bedrijven zelf overlaat……. Godverdomme ongelofelijk, je weet al meteen wat er gezegd gaat worden, door de VVD en de christelijke partijen, als god’s rentmeester partijen CDA, ‘Christen’Unie en SGP, als hen gevraagd wordt of Nederland, dan tenminste zelf een verbod kan instellen: ‘dat doen we alleen, als daar een algemene EU consensus over bestaat’, m.a.w. je kan wachten tot sint-juttemis………

De EU: wat een lamlendige, belastingvretende klerezooi, intussen gaan er nog steeds wapens vanuit de EU in de richting van Afrikaanse oorlogsgebieden, ook al gebeurt dat via een omweg!!!!!

‘Our War: Goodbye Afghanistan’, geschiedvervalsing, zelfs al in de titel……..

BBC brengt ‘ter ere’ van het 10 jarig ‘jubileum’ van de Britse militaire campagne in Helmand in Afghanistan een nieuwe serie, die al bekroond schijnt te zijn. De naam van de serie, houdt u vast: ‘Our War: Goodbye Afghanistan….’ Ongelofelijk, waar halen ze het gore lef vandaan, om dit ‘hun’ oorlog te noemen???!! Goed beschouwd had het westen niets te zoeken in Afghanistan en er is dan ook totaal en absoluut niets anders bereikt, dan grote ellende, dood en chaos voor de gewone Afghanen…. De oorlog werd inderdaad verkocht in het westen, als onze oorlog, daar ‘ingrijpen’ noodzakelijk was: ‘onze levenswijze zou onder vuur liggen*’, zoals men deze argumenten gebruikte voor de illegale oorlog tegen Irak, waar zelfs niet bestaande massavernietigingswapens werden genoemd, die Saddam Hoessein zou loslaten op het westen……. In Afghanistan had het westen te maken met een ‘leger’, dat vergeleken met de eigen legers, de pijl en boog net was ontgroeit. Na tienduizenden doden, durft men dus alsnog de boel goed te praten , middels een lamme serie……

Meer dan walgelijke westerse propaganda!!!

* Het woord ‘vrijheid’ werd toentertijd, direct verbonden, met deze totaal ongelijke oorlogsvoering. Als er de laatste 13 jaar (sinds de aanslagen van 11 september 2001) iets flink onderuit is gehaald door de……. westerse overheden (!!!), is het wel deze vrijheid, bijvoorbeeld vrijheid van onbelemmerd reizen (de bewegingsvrijheid in het geheel is zelfs ingeperkt…), daarnaast bestaat ons recht op privacy na deze dertien jaar, alleen nog op papier………

Voor meer ‘geweldige’ geschiedvervalsing, klik op dit begrip, onder dit bericht.