Teeven weigert meer Syrische vluchtelingen toe te laten……. Voordewind pikt ‘t niet…… ha! ha! ha! ha! ha!

Teeven weigert, tegen de wens van een groot deel van de Kamer in, meer Syrische vluchtelingen op te nemen. Let wel: het gaat niet om ‘gelukzoekers’, of ‘kansloze asielzoekers’, maar om vluchtelingen uit oorlogsgebied, waar de regio al lang niet meer aan veilige opvang kan voldoen!!! Natuurlijk zitten er veel kinderen tussen die vluchtelingen, de Amsterdamse boerenlul Teeven, moet dit eens aan de witte Nederlandse jeugd vertellen, die hij vorige week ‘zo begaan’ voorloog*……… Volgens Teeven zijn er nu al teveel van die vluchtelingen en zijn er te weinig opvang mogelijkheden…… ‘Opvang mogelijkheden’ die hij zelf liet sluiten!!

De Telegraaf meldde vanmorgen het helemaal eens te zijn met Teeven, alsof dat een vraag was… ha! ha! ha! Het is als voor WOII, toen was de Telegraaf ook tegen opvang van: gevluchte Duitse Joden, Duitse Roma en Sinti, Duitse homo’s en Duitse politieke vluchtelingen……. Naast al het haatzaaien, waar deze krant toen ook al goed in was, niets nieuws dus!!!

Volksverlakker Voordewind van de ‘Christen’Unie, sprak zijn ongenoegen uit over de weigering van Teeven, meer Syrische vluchtelingen op te nemen, bij BNR (na het nieuws van 12.30 u.). Wedden dat deze hypocriete christen ‘gewoon’ het uiterst inhumane kabinet Rutte 2 blijft steunen, als Teeven bij zijn weigering blijft??!!

* ‘Teeven ‘liegt’ kinderen voor en dat op de Internationale Dag van de Rechten van het Kind……….

Zie ook: ‘Teeven: geen plaats in de herberg voor ‘uitgeprocedeerden’, zelfs niet in de stal…….

Opvang van vluchtelingen in de regio is een waanzinnig succes: de door de westerse regeringen beloofde financiële hulp, voor de meer dan twee miljoen Syrische vluchtelingen in Turkije, Libanon en Jordanië, is voor het overgrote deel nooit aangekomen…….. U weet wel, het geld dat werd beloofd, omdat ‘wij’ zo min mogelijk vluchtelingen op willen nemen……. Moet u nagaan, in het straatarme Libanon heeft men meer dan 1 miljoen Syrische vluchtelingen, dat betekent, dat 1 op de 5 inwoners van dat land, een vluchteling uit Syrië is en dan zijn er fascistische schoften die durven te zeggen, dat Nederland ‘vol’ is…….. Werkelijk om je dood te schamen!!!

Afghanistan: record oogsten papavers sinds de VS daar binnenviel

Gisteren was het weer zover: op Radio1 in het programma ‘De Ochtend’ het bericht, dat sinds het westen onder aanvoering van de VS in 2001 Afghanistan binnenviel, de papaverteelt met 13% is uitgebreid, dus het gebied waar papavers worden geteeld, is flink vergroot…… Er zijn alternatieven geprobeerd, zoals het verbouwen van safraan, kent u nog de halleluja jutteperen verhalen over het verbouwen van de ‘saffraan krokus?’ Welnu daar was geen afzet voor, dus dat was de zoveelste bak Nederlands belastinggeld, die door het putje wegliep……

Zoals gezegd een jaarlijks terugkerend fenomeen, de vaststelling, dat het goed gaat met de papaverteelt in Afghanistan, maar dat was voor de
presentator van de ochtend geen reden, om niet uitermate domme vragen te
stellen aan de gast, Willem van der Put van HealthNet. Dus bijvoorbeeld waarom de papaverteelt zo populair is in Afghanistan….. Met grote verbazing hoorde hij het relaas aan, en stelde toen de vraag: “Is dit een wake up call?”…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Interessant hè, dat hij een woordje over de grens spreekt…..???

ABP belegt in kernwapens: ‘dat verander je niet zomaar van de ene dag op de andere……..’

Afgelopen vrijdagmiddag een discussie op Radio1 over beleggingen in wapens en m.n. in kernwapens. Dit n.a.v. een bericht van Pax (Christi) waarin de conclusie werd getrokken, dat het ABP ondanks eerdere toezeggingen, nog steeds belegt in kernwapens……

Aanwezig ook een particulier belegger, die dergelijke aandelen bezit, ene Nico van Schaik (de site van Radio1 werkt weer niet naar behoren, dus mijn excuus, als de naam verkeerd is geschreven). Deze harteloze idioot durfde te zeggen, dat hij niet kijkt naar waar zijn geld terecht komt. Ach het is binnen de wet, dus waar zou je je druk om maken, nietwaar??? Waarschijnlijk was deze plork toch een beetje geschrokken van het zojuist geschetste profiel van hemzelf, dus zei hij even later, dat hij wel wat tegen wapens heeft…… Ja, maar als ‘t lekker ver weg is, de oorlogen en alle conflicten, die met deze wapens worden uitgevochten, maakt het van Schaik natuurlijk niet uit…. En die kernwapens? Ach we kunnen de wereld intussen geloof ik 10.000 keer verwoesten, dus waar maak je je druk om, als ze die dingen moderniseren en ‘veiliger’ maken (ha! ha! ha! ).

Een ABP trut, vice-voorzitter José Meijer, reageerde nadat haar werd gezegd, dat het ABP vorig jaar beloofde uit deze beleggingen te stappen: ‘we zijn er mee bezig, zo’n verandering gaat niet van de ene dag op de andere…..’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! Jezus wat een gek! En daar kwam ‘t hoor: het ABP heeft een onderzoek gedaan onder haar leden en daaruit bleek, dat een meerderheid geen bezwaar had, tegen beleggingen in wapens…..

Helaas pindakaas maar toevallig had Pax een onderzoek gedaan, onder 9.000 ABP leden en die kwam tot een ‘iets andere’ conclusie: twee derde was tegen dergelijke investeringen en een kwart van de leden (nog veel!) had geen problemen met deze investeringen, 12% zelfs niet tegen investeringen in kernwapens. Natuurlijk beriep ook Meijer zich op het feit dat er wettelijk niets mis is met deze beleggingen, alsof je als mens niet kan bedenken, dat dit uiterst smerige beleggingen zijn…..

Het kwaadaardige ABP mens kwam toen met de dooddoener: ‘wij zijn een pensioenfonds, geen maatschappelijke organisatie…..’ Alsof je er voor kiest om lid te worden van dit belachelijke pensioenfonds, de kapitaalvreters van uw gespaarde geld…. Ze ging door met het zich beroepen op ledenraadplegingen, tja dat u niet bent uitgenodigd, is logisch ‘we hebben 2,8 miljoen deelnemers……’ Een grote misser van de presentatoren, deze vroegen Meijer niet, hoeveel leden het ABP heeft geraadpleegd…. Ook schijnen de leden verschillende meningen te hebben, ja trut dat was al vastgesteld en lijkt me verder ook ‘vrij logisch’ als je met zoveel deelnemers te maken hebt. Ze werd dan ook zwaar onder vuur genomen, Frits Barend ook aanwezig werd zelfs behoorlijk boos!

Die hele investeringen zijn ook nog eens niet zo verstandig, dat had ik me nooit gerealiseerd, maar als je ziet, dat de dekkingsgraad van het ABP fonds laag is, kan je niet anders concluderen………

Meijer wist het duidelijk niet meer, toen ze zei, dat er wel meer foute investeringen zijn….. Waar slaat ‘t op? Dus als er een berg klote investeringen zijn, doe je maar wat, maakt ‘t uut niewoar? Ze herhaalde tegen het eind nog eens, dat het ABP de beleggingen aan het heroverwegen is…… ha! ha! ha! ha! ha! Ja dat mag je goddomme hopen, nadat het ABP al jaren commentaar krijgt, op haar smerige beleggingen!! Dit terwijl ze eerder zei, dat het ABP al naarstig opzoek was, naar ….. ja naar wat? Naar ‘heroverwegingen..’ ha! ha! ha! ha!

Dat dit soort lui zeggenschap heeft, over door u en mij gespaard pensioengeld……… Ongelofelijk!

Alleen het investeren in ‘gewone’ wapens is al totaal onethisch, daar heb je geen ‘ledenraadplegingen’ voor nodig, of zou men het bij het ABP normaal vinden, dat met de investeringen in wapens, oorlogen worden uitgevochten, uiteraard gepaard gaande met grootschalige slachtingen??? Dan spreek ik niet eens over kernwapens, dat je je daar op moet beraden als weldenkend mens in een pensioenfonds, is ronduit een gotspe!!!

Luister dit onderdeel na (even ‘doorschuiven’ naar 15.42 u.) en hoor hoe groot de disfunctionerende zeggenschap is, over uw gespaarde gelden…… Mocht u in een lachstuip schieten, u kan de audio pauzeren!

NFI: er gaan 70 ‘man’ uit, maar de kwaliteit is gewaarborgd………. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Reinout Woittiez, directeur van het NFI (Nederlands Forensisch Instituut) was gistermorgen te gast bij BNR slijmkwijl van Liempt. Hij sprak hier over het werk van het NFI en de bezuinigingen, die dit instituut doorvoert. Er gaan 70 medewerkers uit, vanwege een reorganisatie bij het NFI, nou ja, zeg maar een ordinaire bezuiniging, maar ‘de kwaliteit van het onderzoek blijft gewaarborgd’, aldus Woittiez…… ha! ha! ha! ha! ha! Ook het NFI werkt ‘natuurlijk’ met een foutmarge, zo stelde Woittiez, ja dat hebben we gemerkt, het DNA van een verdachte verwisselen, waardoor deze als schuldige werd aangemerkt. Maar verdachten kunnen een contra-expertise aanvragen, aldus Woittiez…….. Jezus waar haalt de plork het gore lef vandaan??!! En dan wel zeggen, dat je de bewuste man de hand hebt geschud en je verontschuldigingen hebt aangeboden, om hem daarna nog even een schop na te geven, door te stellen, dat hij eigenlijk een contra-expertise had moeten aanvragen…… Wat een schoft!!! Hé Woittiez, als een instituut als het NFI fouten kan maken, als het verwisselen van DNA materiaal, is er iets goed fout, een dergelijke gang van zaken, zou reden moeten zijn, de top te ontslaan. De leiding van het NFI heeft de zware verantwoordelijkheid (waar het heel dik voor wordt betaald), het werk zo in te richten, dat een dergelijke fout niet eens gemaakt kan worden, de leiding is dan ook totaal incapabel!!!

De klootzak moest nog even laten weten, dat hij ‘liberaal’ is (lees: behoort tot de neoliberalen van de VVD) en dus voor het asociaal leenstelsel is, waarbij hij Vermeend aanhaalde, die n.b. met dit asociale systeem op de proppen kwam (commissie Vermeend), dus als die ermee komt, zit het wel goed en zullen de studenten uit arme gezinnen niets te vrezen hebben…… Jezus wat een lul, de klootzak begrijpt niet wat het is, om als ‘mindere’ (want arme ouders) te moeten opgroeien, armoede gepaard gaande met ‘grote’ schulden, met alle pesterijen en andere ellende, die daarbij komt kijken, denkt hij nu echt, dat die kinderen als aankomend student, zich tot de oren in de schuld zullen steken? Belachelijk!! Trouwens Vermeend is ook alles behalve een socialist, of sociaal democraat, het is gewoon een ordinaire neoliberaal, die tezamen met andere yuppen, de PvdA heeft omgeploegd tot de neoliberale uiterst asociale partij, die het nu is!!!! Al moet ik daar direct bij zeggen, dat de PvdA al vele decennia een uiterst asociale partij is, eigenlijk al van na WOII, neem alleen al de koloniale oorlog (politionele acties…) die ook onder, de zwaar over een paardendrol getilde zak, Drees werd gevoerd tegen de onafhankelijkheidsstrijders in Indonesië…..

Obama liegt door……

Ongeveer een maand geleden, meldde de president van de VS, de sociopathische slang Obama, dat het de oliewinning van IS (= ISIS) onmogelijk had gemaakt door de boel plat te bombarderen. Wat het is, weet ik niet, maar blijkbaar vindt Obama dat er intussen te weinig aandacht is voor de strijd tegen IS (…..), dus kondigde hij afgelopen vrijdag aan, dat landen, die olie kopen van IS, zwaar gepakt zullen worden door de VS. Volgens Obama zou IS één miljard dollar per dag verdienen aan die oliewinning…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Met andere woorden, de VS heeft eerder de bewuste olie-installaties niet gebombardeerd, maar voert wel aanvallen uit waarbij burgerslachtoffers vallen, terwijl dat bij die olie-installaties bijna uitgesloten is…… Ik weet niet hoe het met u zit, maar ik moet zeggen, dat ik wel ‘enige twijfel’ heb bij de woorden, van deze aartsleugenaar!

Wilco Boom, met zo’n ‘politiek verslaggever’ heeft de politiek al helemaal geen voorlichters meer nodig!!!

Gistermorgen, rond 8.20 u., aandacht op Radio1 voor de eis van de ‘oppositie’, die willen dat hare kwaadaardigheid Hennis-Plasschaert, een staatssecretaris tot haar beschikking krijgt, omdat de VVD trut nu eenmaal graag zoveel mogelijk reist en het daardoor te druk zou hebben, dat zou haar functioneren schaden……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Is dat ff lachen, Hennis-Plasschaert zal nooit goed kunnen functioneren, daar heeft deze trutteflut de geestelijke capaciteit niet voor!!!

Voor dit soort zaken, heeft de NOS ‘deskundigen’, die de luisteraar moeten uitleggen wat er precies aan de hand is. gistermorgen was dat (in dit geval), de ‘uiterst deskundige politiek verslaggever’ Boom. Deze enorme hondenkop had totaal niets negatiefs te zeggen over Hennis-Plasschaert, nee Boom verdedigde precies wat de oppositie te zeggen had, in het pleidooi voor een staatssecretaris op Defensie. Boom ging zelfs verder en hekelde het grote aantal Kamervragen aan het adres van Hennis-Plasschaert, dat zou hoofdzakelijk om ‘wissewasjes’ gaan, alsof Hennis-Plasschaert naar alle tevredenheid functioneert en niet een groot aantal blunders en uitglijders beging, de oorzaak van al die vragen…….

De NOS zou een onafhankelijke zendgemachtigde zijn, maar het is meer dan duidelijk: de NOS is een spreekbuis van het waardeloze, incompetente kabinet Rutte 2 geworden, waar men schaamteloos propaganda voor maakt……..

Hetzelfde geldt overigens voor het roeren van de oorlogstrom in het geval van IS, je hoort praktisch geen tegenstanders meer van de F16 missie in Irak, terwijl daar meer dan genoeg redenen zijn, veel terughoudender op te treden…..

De NOS wil duidelijk niet in de hand bijten, die het voedt……. Een grof schandaal, dat de journalistiek van een onafhankelijke zendgemachtigde, de oren laat hangen naar het kabinet, dat hen kan korten op het budget. Het wordt dan ook de hoogste tijd, voor een totaal omgooien, van de manier van financiering, zorg dat iedereen een kleine som belastinggeld bijdraagt voor de publieke omroep, naar vermogen wel te verstaan. Waarbij de organisatie ontdaan moet worden van de op macht en geld beluste bestuurders, die het belastinggeld met bakken over de balk gooien. Waarom moet bijvoorbeeld Buitenhof jaarlijks een peperdure ‘facelift’ krijgen? Daardoor is het programma de laatste jaren alles behalve beter geworden!!!! En natuurlijk zouden eindelijk inkomens van boven de € 50.000,– bij de publieke omroep tot het verleden moeten behoren, het gezegde is niet voor niets: geld corrumpeert! Waar ik aan toe wil voegen, dat hiermee grote sommen (belasting-) geld bedoeld worden. Het is een cliché, dat helaas maar al te vaak bewezen wordt………

Rutte: de strijd tegen IS kan je geen oorlog noemen………ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! hè hè, is dat ff lachen….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Samsom: “Wij kozen voor de moeilijke weg…” ha! ha! ha! ha! ha! Zo, nu weet u meteen waarom u werkloos thuiszit!!!

De vader aller huidige politieke leugenaars, PvdA volksverlakker Samsom, was afgelopen maandag te horen over o.a. de situatie in Syrië en Irak, i.v.m. IS (= ISIS). Veel gezeur over ‘volkenrechtelijk en humane gronden’, plus alle uitzonderingen, maar alleen met een VN mandaat, zo zei hij wel 4 keer…. Nou dan weten we ‘t wel, als de VS morgen troepen op de grond wil in Syrië, heeft Samsom dezelfde avond, de paraaf voor zijn toestemming al gezet!! Dit bericht schreef ik gisteravond, intussen is de hufter wat betreft mandaat en volkenrechtelijk al over de brug, er is volgens Samsom sprake van massamoord, dat maakt de noodzaak voor legitimiteit, wat betreft hem overbodig………. Al moet het bombarderen van doelen in Syrië nog even wachten, maar niet getreurd, wat vandaag ‘ondenkbaar’ is bij Samsom, is morgen praktijk………. Neem z’n uitlatingen over sociale werkplaatsen op het Malieveld in 2012*, waar hij nu een volkomen andere mening over ventileert……

Dan over het meer dan waardeloze regeringsbeleid, dat de PvdA en de VVD met hulp van D666, ‘Christen’Unie en SGP hebben gevoerd. Over 2012 stelde Samsom dat het toen wel het slechtste moment was, om voor (asociale-) hervormingen te kiezen. Dan z’n eeuwige cliché: ‘niets doen was geen optie’    ha! ha! ha! ha! ha! ha! Maar zo vervolgde deze sociopaat: we hebben voor de moeizame weg gekozen…… ha! ha! ha! ha! Geweldige keus ja, het heeft een paar honderdduizend werklozen opgeleverd, een top aantal faillissementen, een ongekend grote groep mensen, die op of onder de armoedegrens leven, scheidingen door financiële problemen, een top aantal zelfdodingen, een stilstand in de huizenbouw (ook door de onwil de koophuizenmarkt te hervormen) enz. enz. Nee, geweldig die keus, die bovendien de crisis versterkte waardoor we er slechter voor stonden en staan, dan de ons omringende landen…..

Volgens Samsom begint het beleid nu vruchten af te werpen, ook al merken de mensen dat niet aan ‘de keukentafel’, wat is er toch met die godverdommese keukentafel!!!!! Maar ‘goed’  Samsom noemde wat zaken, waar het ‘goed’ gaat, al begon hij alvast de cijfers wat te ontdoen van belangrijkheid, dus met woorden als broos en pril. Hé Samsom dat het iets beter gaat op dit moment, is niet te danken aan het gevoerde waardeloze beleid, maar aan de opleving van de economie in andere landen en het is niet de vraag, of het weer slechter zal gaan, maar wanneer: met de door het westen gewenste en veroorzaakte handelsoorlog op de achtergrond…….. Bij een beter gevoerd beleid, had Nederland nu ‘wat meer vet op de botten gehad’, zodat we de gevolgen van de handelsoorlog met Rusland, beter op hadden kunnen vangen………

Eind conclusie van Samsom: “We mogen trots zijn op de laatste 2 jaar!”         ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! hè hè, is dat ff lachen! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

* Zie: ‘Samsom loog de werknemers van de sociale werkplaatsen voor

    en: ‘Brekend nieuws!!! Samsom bakt nu zelfs z’n leugens van te voren!!!

Tony Blair, de ‘vredesduif’ van de VN in het Midden-Oosten…..

De enorme Britse oplichter en grofgraaier Tony Blair, hielp tijdens zijn regeerperiode mee burgerdoelen te bombarderen in voormalig Joegoslavië, hij stortte zijn land in de illegale oorlog tegen Irak. Blair, de ex-premier die het tijdens zijn regeerperiode voor elkaar kreeg, dat een paar miljoen Britse kinderen dagelijks met honger naar school gingen (en nog steeds gaan, onder Cameron is het aantal gestegen tot boven de vier miljoen…..), bovendien wist dezelfde hufter een grote kloof tussen de grote onderlaag en een relatief kleine elite in Groot-Brittannië, nog groter te maken. Deze Blair, die voor zijn oorlogsmisdaden werd beloond met een speciaal gezantschap van de VN, voor het Midden-Oosten, waar het zijn functie is de vrede in de regio te bevorderen, liet gisteren weten, dat er grondtroepen ingezet moeten worden in Irak en Syrië, tegen de oprukkende IS (= ISIS). Blair wil troepen uit de regio, maar na veel vijven en zessen, sluit hij het zenden van westerse troepen, voor deze taak niet uit…….. Ja laten we het westen nog meer gehaat maken, dan het nu al is in die regio en kijken of we nog meer organisaties als IS kunnen creëren en/of nieuw leven in kunnen blazen!!!

Bron: BBC World Service (radio), afgelopen maandag.