De Hoop Scheffer zegt dat we onze waarden en normen moeten verdedigen in het Midden-Oosten……… tssssssk!

CDA hyperlul de Hoop Scheffer sprak afgelopen vrijdag op Radio1, na 14.00 u. Natuurlijk moet er veel meer naar defensie, dat spreekt voor zich, de H.S. is dan ook grootlobbyist van het militair-industrieel complex. Dat de EU in totaal twee keer zoveel aan defensie uitgeeft, interesseert deze ‘christen’ al helemaal niet, of dat de VS het Russische jaarbudget zelfs 7 keer overtreft……

We moeten onze waarden en normen verdedigen, aldus de Hoop Scheffer…… Waar dan in godsnaam, vraagt u zich wellicht vertwijfeld af, terwijl u met een fikse slok de rest van een fles whiskey achterover slaat, welnu in het Midden-Oosten!!!! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Waar hij aan toevoegde, dat de VS dat daar al decennia doet…… ha! ha! ha! ha! ha! Ja, in het Midden-Oosten, waar het westen, een op waarden en normen gebaseerde illegale oorlog tegen Irak begon, onder leiding van de VS (n.b. met steun van de Hoop Scheffer en zijn partijcollega Balkenende), die daar aan ruim meer dan 1 miljoen mensen het leven kostte en resulteerde in de huidige burgeroorlog en het ontstaan van IS, plus de oorlog tegen IS. Het Midden-Oosten waar de VS al decennia lang het fascistische ‘waarden en normen beleid’ van Israël tegen de Palestijnen steunt, hoeveel slachtoffers daar in de loop van decennia zijn gevallen, weet ik niet, maar dat moeten er intussen minstens 900.000 zijn, waaronder een overvloed aan vrouwen, kinderen en andere onschuldigen……….. Het Midden-Oosten, waar de VS met de rest van het westen op sleeptouw, al decennia lang ‘waarden en normen dictators’ steunde, middels geld, training en militair materiaal. Daardoor veroorzaakte de VS daar diepe ellende voor het overgrote deel van de bevolking van een aantal landen; ellende en uiteindelijk verzet resulterend in chaos en burgeroorlog, waardoor er nu weer gebombardeerd ‘moet’ worden in Irak en Syrië…….

De Hoop Scheffer probeerde nog aan de luisteraar duidelijk te maken, dat hij wel degelijk een hart heeft, i.p.v. de klomp ijs die daar volgens deskundigen moet liggen, hij vroeg aandacht voor de strijd tegen Ebola…… Natuurlijk moest dit weer via angstzaaien, iets  anders kan ‘hoogeleraar’ (ha! ha!) de Hoop Scheffer immers niet…… Terwijl ‘we’, inclusief de Hoop Scheffer al ‘decennia’ lang toekijken dat er dagelijks honderden mensen sterven aan de mazelen, sinds kort is dit teruggebracht tot het ‘schamele aantal’ van 330 per dag!!!!!

Als reactie op het Schotse referendum, waar hij god op z’n blote knieën dankte, dat het referendum resulteert in een blijvende afhankelijkheid van GB, durfde deze drollenplumeau te zeggen, dat een referendum niets is voor onze ‘democratie’……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Onze ‘constitutionele monarchie’ zal de H.S. bedoelen! De Hoop Stront had het gore lef, om het ‘raadgevende referendum’ uit 2005 aan te halen, dit referendum liep desastreus af, aldus de Hoop S., dat bewees volgens hem, dat we niet geschikt zijn voor een referendum….. ha! ha! ha! ha! Nee, we zijn alleen ‘referendum waardig’, als we we precies doen, wat de hoop Scheffer, het schoothandje van G.W. Bush, wil dat we doen!!!!

Jezus wat een griezelige mafkees!!!

Zie ook: ‘De Hoop Scheffer: “We hebben de Arabische lente onderschat…….” ha! ha! ha! ha! ha!

     

       en: ‘Van Haersma Buma wil desnoods zelf gaan bombarderen boven Syrisch grondgebied…….

      en: ‘Van Haersma Buma vindt dat Nederland in Syrië op de grond moet vechten…………

Ten Broeke wil IS te lijf: met takken en wortels…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

VVD hufter en militair-industrieel complex lobbyist Ten Broeke was gisteren hoogst teleurgesteld, dat wij nu weer niet mee mogen doen met onze F16’s, om de stellingen van IS (= ISIS) in noord Irak te bombarderen. Kijk dat hij al een paar jaar loopt te roeptoeteren, dat we zo snel mogelijk van die uit elkaar donderende F16’s af moeten, wil voor ten Broeke natuurlijk niet zeggen, dat we er niet uit moeten halen, wat er aan dodelijke kracht in die uit elkaar sodemieterende straaljagers zit…. En oefenen op de Waddenzee is leuk, maar als je met oefenen ook nog eens daadwerkelijk doden produceert, is de oefening pas compleet, bij die gedachte komt ten Broeke bijvoorbaat al klaar!!! Vreemd blijft ‘t wel, als je ‘m hoorde lullen over de F16, zou je denken, dat de piloten die nog in het ding moeten vliegen, in doodsgevaar verkeren en dan nu alweer inzetten boven oorlogsgebied……. Brengt me op het tweede punt: die F16’s waren volgens hem zo slecht, dat er eigenlijk nog maar een paar kunnen vliegen, De laatste F16’s zijn nog maar net terug uit Afghanistan, dat zouden dus ook de laatste luchtwaardige jagers zijn, volgens huilebalk ten Broeke en nu vliegen ze alweer boven de Baltische staten, om Rusland nog even verder te treiteren.  Putjesschepper ten Broeke wil deze jagers  inzetten boven Irak, of zijn er toch nog wat meer luchtwaardig, en loog ten Broeke er weer eens lekker op los???? Vragen, vragen en nog eens vragen, voor de jonge mens van tegenwoordig……

Ten Broeke liet gisteren in de Kamer letterlijk weten, dat ISIS met wortel en tak bestreden moet worden…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! x 1.001! Hé ten Broeke als we zwartepiet nu sturen, hebben we met 5 december dat  gedonder niet, bovendien weet hij als geen ander hoe je met takken ondeugende kinderen moet aftuigen!! Met die wortels zal hij ook wel weg weten…. Me dunkt, 2 vliegen in één klap!!!!

Overigens heeft het gezeur van o.a. ten Broeke intussen ‘succes’ opgeleverd: na gebedel van Nederland bij het Pentagon, mogen we meedoen en kunnen we weer oefenen voor het ‘echie’ boven Irak!!!!

Toch ‘geweldig’ allemaal hè, eerst zeiken dat we de opstandelingen in Syrië moesten bewapenen, liefst zo zwaar mogelijk, keert een deel van die opstandelingen zich tegen jouw partner in de regio, tegen wie je eerst een illegale oorlog voerde….. Een herhaling van zetten, zoals in Afghanistan……..

Steve Hughes, oorlog tegen terreur: je maakt oorlog tegen de consequenties van oorlogvoeren……..

Dit is een herhaling van een eerder bericht, maar dit keer dekt de vertaling beter, wat Hughes zei over de waanzin van oorlogvoeren. Dat deze uitspraak nog steeds staat als een huis, bewijst wel het ontstaan van IS (= ISIS) en andere terroristische groeperingen.

Robert van de Roer boos over twijfels aan schuld Rusland voor neerstorten vlucht MH17…..

Ja mensen, ik viel afgelopen donderdag weer eens van m’n stoel, toen ik diplomatiedeskundige (hoe verzin je ‘t.. ha! ha! ha! ha!) van de Roer rond 13.12 u. op Radio1 hoorde zeggen, dat hij het helemaal gehad heeft met mensen, die nog steeds twijfelen aan de schuld van Rusland en de Oost-Oekraïense opstandelingen, voor het neerhalen van vlucht MH17. De bewijzen hebben zich opgestapeld volgens deze achterlijke fantast, die dus ook ‘terreur- en militair deskundige’ is. Zo zouden er satellietbeelden zijn, waarop duidelijk te zien is wat er is gebeurd… Of hij ze had gezien? Nee net zo goed als u en ik niet, maar het is voldoende als bijvoorbeeld de ‘uiterst betrouwbare organisaties’ als CIA en NSA zeggen, dat ze dit bewijs hebben…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Verder gelooft deze kwast alle gefabriceerde bewijzen die ten gehore zijn gebracht…. U  weet wel zoals de idioten die al anderhalve week riepen, dat het konvooi met hulpgoederen uit Rusland vol zat met soldaten en militair materieel…….. Ook gesprekken die opstandelingen onderling voerden en als bewijs werden opgelepeld, hoewel geen hond kan controleren, wanneer die gesprekken zijn opgenomen, ziet van de Roer als overtuigend bewijs……

Niets over de weigering van Oekraïne, de gevechten op en rond het rampgebied te staken en daarmee het vinden van eventuele harde bewijzen, onmogelijk makend, sterker nog: door die gevechten zijn ongetwijfeld een groot aantal bewijzen vernietigd……. Deze weigering is op z’n minst verdacht…… Natuurlijk had van de Roer niets tegen de weigering van Oekraïne, om 1,5 week lang het Russische hulpkonvooi met humanitaire goederen, voor de bevolking van Loehansk, die gebrek aan van alles heeft, toe te laten tot Oost-Oekraïne, dat is namelijk ‘geweldige, heldhaftige’ diplomatie…… 

Voor meer berichten over vlucht MH17, klik op het label ‘vliegramp’ onder dit bericht, datzelfde geldt voor het hulpkonvooi, klik dan op het label ‘Loehansk’.

Moslims in Zell am See, een ware ‘cuture clash’ volgens ‘erudiet presentator’ Jurgen van den Berg……… ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Afgelopen vrijdag had nitwit presentator en grootonbenul Jurgen van den Berg een fotojournaliste in zijn programma op Radio1 (rond 9.45 u.). Deze journaliste maakt met haar collega komkommernieuws in de buurt van conflictgebieden en reportages van ‘opmerkelijke zaken’. Nou ‘we kunnen wel wat komkommernieuws gebruiken’ hoor, al dat negatieve nieuws wordt steeds moeilijker te volgen, sommige ‘journalisten’ geven zelfs aan, er een stekende hoofdpijn aan over te houden en bijvoorbeeld Max van Weezel, VPRO’s lillende vetkwab, wordt doodmoe van al het negatieve nieuws, hij noemt het zelfs een ‘overdosis’, ja ja mensen, dat presenteert o.a. het journalistiek onderzoeksprogramma Argos….. Terug naar van den Berg en zijn gast: de journalist vertelde dat ze zo ook een reportage had gemaakt over een dikke Iraakse man, die een kilo of dertig wil kwijtraken, zodat hij met 100 kilo een aantrekkelijke huwelijkspartner is….. Zo aandoenlijk joh!!

De journalist wil niet de oorlogsjournalistiek in, dat durft ze niet en daar kan iedereen zich wel wat bij voorstellen, maar ik zie bij god het nut niet van dit soort reportages… Is het om te laten zien, dat men in crisisgebieden ook gewoon dagelijkse beslommeringen heeft en zo nieuws uit crisisgebieden, wat beter behapbaar maakt?

De vrouw maakte ook een reportage in het Oostenrijkse Zell am See, waar veel rijke arabieren uit de Golfstaten vertoeven. Volgens haar komt dit door het beeld, dat moslims van de hemel hebben, dat zou een meer met daaromheen besneeuwde bergen zijn…… Volgens onze grootste imbeciel, zo kan je hem ondertussen gerust noemen, van Radio1, van den Berg, is dat een ware ‘culture clash…..’ Die laatste Engelse woorden, had hij al de hele morgen ingestudeerd, van den Berg doet z’n huiswerk niet, huiswerk als de onderwerpen grondig uitpluizen en zien wat daar bijvoorbeeld op het net over wordt gezegd….. Nee, van den Berg studeert interessante woorden en een paar Engelse uitdrukkingen in, die hij hééééél interessant vindt, daarnaast kijkt hij of hij nog ergens een ‘grap’ over kan maken, behalve dat deze allesbehalve leuk zijn, zijn ze vaak uiterst ongepast…… Jammer genoeg, vergeet de zak keer op keer, bijvoorbeeld de werkelijke betekenis van Engelse woorden of begrippen te weten te komen, zoals bij dit laatste onderwerp weer eens bleek. Een ‘clash’ is het niet in Zell am See, en waarom zouden ‘ze?’ De Oostenrijkers varen er wel bij en de Arabische topgraaiers laten zich graag in de watten leggen, zeker door westerlingen……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Voor meer berichten over nitwit van den Berg, klik op het label met zijn naam, onder dit bericht.

Van Haersma Buma: het verheerlijken van terrorime is terrorisme……

CDA’s uitgeholde houtenkop van Aersma Buma wilde even laten weten, dat hij het met Nederlands onderbuik eens is, wat betreft het ‘verheerlijken’ van terrorisme. Let wel, niet het verheerlijken van Israël, die gigantische terreur uitoefent op de Palestijnen, maar de terreur van ISIS, zoals P.H. ‘Schipholbrand’ Donner eerder de verheerlijking van Al Qaida, ook weer voornamelijk door Marokkaanse jongeren, strafbaar wilde stellen….. Dat het gaat om pubers, die het wel interessant vinden, om in het openbaar eens ‘lekker’ tekeer te gaan, omdat ze weten, dat ze daar de media mee halen, maakt deze sufferd niet uit, sterker: dat snapt van Aersma Buma niet eens. Waar nog bij komt, dat deze jongeren het in de politiek en de media altijd ‘gedaan hebben’ en daarom een afkeer krijgen van onze maatschappij, geen stimulans om je vooral uitermate netjes te gedragen. Wat dat laatste betreft: deze jongeren zien voor een groot deel, dat de oudere generatie, die hier naartoe kwamen om geld te kunnen verdienen, zich kapot werkten in zware lichamelijke arbeid en als stank voor dank met een grijpstuiver als uitkering werden afgescheept, mensen die zich wel gedroegen, zoals de xenofobe Nederlander dat graag ziet, ook al geen reden voor de kinderen en kleinkinderen van die mensen, om vooral niet op te vallen. Dan nog de berichtgeving over de illegale oorlog in Irak, of de oorlog van Israël tegen de Palestijnen, zaken die hier uiterst gekleurd worden gebracht, terecht leidt dat bij deze groepen jongeren tot een nog grotere frustratie……

Nee, echt belangrijk om pubers op te pakken voor hun uitlatingen……

Trouwens wel behoorlijk hypocriet: alles wat de fascistische overheid van Israël doet, wordt hier door het grootste deel van de bevolking met bewondering bekeken. Terwijl Israël niets anders doet, dan ongebreidelde terreur uitoefenen op de Palestijnse bevolking in de Gazastrook en de West Bank, let wel terreur met het allermodernste wapentuig. Als je dat verheerlijkt, zal van Aersma Buma je geen strobreed in de weg leggen, het zou niet in z’n houtenkop opkomen! Dat de ‘terreur’ van de Palestijnen, niet in verhouding staat tot de zware terreur van Israël, blijkt wel uit het verschil in het aantal slachtoffers, niet te vergelijken, in de verste verte niet! Dat Israël Palestijnen vast houdt, zonder berechting, is een schending van de mensenrechten, die zelfs kinderen treft, ook dit kan alweer niet anders dan als zware terreur worden gezien…… Dan nog het vasthouden van mensen in een openluchtgevangenis, wat de Gazastrook in feite is, ze allerlei zaken onthouden, waaronder medicijnen en medische apparatuur, daar Israël de grenzen controleert, alleen omdat een voor Israël onwelgevallige politieke partij de democratische verkiezingen in de Gazastrook won……….. Kijk mensen dit alles is echte, loodzware terreur!!! Maar als je dat zegt in Nederland, ben je minstens een antisemiet en als je niet oppast, zien figuren als van Aersma Buma je al snel als terrorist………

Annie Schreijer-Pierik wil EU geld expliciet voor Nederlandse landbouwondernemers, die schade lijden door de boycot die Rusland heeft ingesteld.

Annie ‘keukentafel’ Schreijer-Pierik was afgelopen maandag bij BNR te horen (na 17.00 u.). Hier vertelde ze op de haar infantiele ingestudeerde toontje, lekker plat (‘want wie bent boer’n, niet dan?), dat ze blij is met de 125 miljoen die de EU heeft toegezegd aan de EU tuinders en boeren, voor de schade die zij ondervinden van de Russische boycot. Alleen is Schreijer-Pierik bang, dat het geld straks weer naar grote landen als Polen gaat, zoals al eens eerder gebeurde….. Kijk dat land heeft een grote afvaardiging in de EVP, de partij waar ook het CDA van Schreijer-Pierik zitting in heeft, alleen is de Poolse vertegenwoordiging natuurlijk veel groter dan de Nederlandse vertegenwoordiging, waar zij sinds kort zelf deel van uitmaakt…… Tja en dan grijp je ernaast, je kan tenslotte niet alles hebben: tegen de Nederlandse kiezers keihard liegen, dat de EVP zo goed is voor Nederland, terwijl de Nederlandse vertegenwoordiging het in de praktijk altijd tegen grote landen met hun navenante fractievertegenwoordigingen zullen afleggen…… Daarnaast kan ik me ook wel voorstellen, dat armere landen als Polen, voorgaan bij het opvangen van de schade, die een boycot ‘oplevert’. Al valt dit hele gedoe gewoon onder ondernemersrisico, waar de belastingbetaler al helemaal ontzien dient te worden….. Over dat laatste daar zei Schreijer-Pierik natuurlijk niets, dat dit geld voor steun aan deze ondernemers, van u en mij komt….. belastinggeld!!!!

Begon supertrut Schreijer-Pierik nog over ‘skoolfruit’ ze kan er tenslotte maar niet over uit, dat zij voor een groot deel van de Nederlanders in een moeilijk te verstaan dialect spreekt. De jeugd moet zich op school scheel gaan eten aan het Nederlandse fruit, zo vertelde de nog niet zo lang geleden EU hosanna roepende truttenkop, daar ze voor het CDA op de EU lijst stond…. Nu moeten we dus aan protectionisme gaan doen, het tegengestelde waar de EU voor staat en het recept voor een vette oorlog!!!!! Jezus wat een mafkut!!

Middendorp pleit voor meer geld, heel smakelijk na het neerstorten van vlucht MH17

Het neerstorten van vlucht MH17 heeft ervoor gezorgd, dat de oorlogshitsers weer het grootste woord voeren. Nog steeds is niet bewezen, dat de Oost-Oekraïense ‘separatisten’ (en daarmee Rusland voor deze hitsers) verantwoordelijk zijn voor het neerstorten van dit vliegtuig, sterker het lijkt er meer en meer op, dat de door neonazi’s gecontroleerde regering van Oekraïne achter dit neerstorten zit. Waarom heeft deze regering geen staakt het vuren in acht genomen, voor het zoeken naar slachtoffers  en het onderzoek naar de oorzaak van het neerstorten van vlucht MH17????

Nee, baasjes als Middendorp maken gretig gebruik van de situatie, nu niemand meer zeurt over de oorzaak van deze vliegramp, en pleiten ongegeneerd voor meer geld…. Met valse verwijzingen naar het ‘agressieve’ Rusland, wordt er meer geld geëist voor Defensie, terwijl die ‘agressie’ met name door de NAVO is uitgelokt, dat volkomen tegen de afspraken in, steeds verder richting Moskou opschuift. Met andere woorden, als er één partij is, die agressief en uiterst gevaarlijk bezig is, is dat wel het westen!!

Middendorp ‘de commandant der strijdkrachten’, had het afgelopen vrijdag op Radio1(na 16.00 u.) over ‘toolboxen’ en gereedschapskisten, die alleen in taal verschillen. Zijn gereedschapskist, het Nederlandse leger, is niet meer toegerust voor alle missies die het in de lucht moet houden. Dat zijn er 17 volgens Middendorp, waaronder de zinloze missie in Mali en een een missie die zo mogelijk nog zinlozer is, die met de Patriot raketten in Turkije. De raketten daar werden geplaatst, toen men hoopte, dat Iran, Syrië te hulp zou schieten en men middels uitlokking een fikse oorlog op poten hoopte te zetten. De raketten worden niet gebruikt en nadat de VS Assad voor van alles en nog wat hadden uitgemaakt, overlegt men nu met zijn regering over de strijd tegen IS (=ISIS). Gelooft u mij maar, de stationering van die raketten, kost dagelijks een godsvermogen….

Middendorp kwam met het lulverhaal, dat wij wel verplicht zijn veel meer geld uit te trekken voor Defensie, omdat we nu eenmaal moeten voldoen aan internationale afspraken….. Alsof, wij niet meer mogen beslissen, waar het Nederlandse leger wel of niet wordt ingezet….. De hoogste tijd, dat de Nederlandse burgers eisen van het kabinet, dat hen zo heeft voorgelogen over ‘noodzakelijke’ militaire inzet, zoals de illegale oorlog tegen Irak, dat men niet zo maar overal het leger inzet, zie nogmaals de belachelijke Patriot missie in Turkije en de missie in Mali. Mali, waar PvdA kleuter Timmermans en VVD hufter Hennis-Plaschaert intussen de reden voor deze missie stiekem hebben veranderd, eerst was het om het gezag van de Malinese regering in het noorden van dat land te herstellen, nu wil men eigenlijk liever dat gebied aan de opstandelingen overgeven, dus men ziet een autonoom gebied voor de opstandelingen als één van de oplossingen…….. De oorzaak van deze verandering, is dat men inziet, dat de missie naar Mali op verkeerde gronden is genomen, maar weigert in te zien, dat de Nederlandse missie daar zinloos is…….

Kortom geen cent extra naar Defensie en Middendorp is daarbij een grootlobbyist van het militair-industrieel complex, gadver wat een griezel!!!

Zie ook: ‘Ploumen over de noodpot voor humanitaire hulp in crisisgebieden……. OEI!!!!!

Slavjansk, totaal ‘onafhankelijke’ berichtgeving uit een oorlogsgebied

Op Radio1, afgelopen maandag, rond 12.10 uur, een verslag van correspondent Michiel Driebergen, die vers terug was uit de net door het Oekraïense leger ‘bevrijde’ stad Slavjansk in Oost-Oekraïne. Volgens de correspondent zijn er zeker huurlingen aangesloten bij de separatisten*, zijn deze huurlingen uitermate goed getraind, zwaar bewapend, tot de tanden bewapend en vooral ‘echte vechtjassen’, dat woord viel nog een keer of vier, dat vond Driebergen wel lekker klinken….. Vreemd dat die zwaar bewapende huurlingen, niet door het grootste deel van de aanwezige journalisten worden gezien, die spreken over lichte wapens en slecht of niet getrainde burgers………. Hoeveel huurlingen dan, vraagt u zich vertwijfeld af, welnu volgens Driebergen, is dat niet duidelijk, maar gaat het om 20 tot 60% van de separatisten…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Over de steun voor de separatisten was Driebergen redelijk uitgesproken, zo stelde hij, ‘dat er wel burgers zijn’, die de separatisten steunen, maar dat een groot deel van de bevolking de regering van Oekraïne in Kiev steunt….. Hij noemde nu maar geen percentage, om niet totaal ongeloofwaardig over te komen…. Tja, het zou bovendien vreemd zijn, dat in een stad, waar de burgers volgens Driebergen, net na dagenlang verscholen te zijn geweest, de straat op gaan en dan in de directe aanwezigheid van vijandige Oekraïense troepen, aan iedere reporter zouden melden, dat ze het aanwezige Oekraïense leger hun stad uit willen hebben, en dat ze voor de verdreven opstandige stadsgenoten zijn…….. Jezus christus!

En hoe zag de stad eruit? Nou het centrum was redelijk ongeschonden volgens Driebergen, daarmee aangevend, dat de, tot de tanden zwaar bewapende en uitermate goed getrainde separatistische vechtjassen, amper hadden gevochten, waarschijnlijk vanwege de overmacht, van een kundig leger……. Maar wel waren er 9 scholen in puin geschoten (maakt ‘t uit, die Oost-Oekraïners hoeven niet naar school), 2 ziekenhuizen in puin (die Oost-Oekraïners hoeven niet naar het ziekenhuis) en buiten het centrum was eenderde van de huizen beschadigd of vernield (en die Oost-Oekraïners hoeven al helemaal niet naar huis)……… Goed hè, van ‘onze vrienden’ de Oekraïners….?!!!

Zo weet u weer wat de Nederlandse media en regering van u verwachten, dat u moet geloven over de oorlog daar!!!!!

* Separatisten, die eigenlijk geen separatisten zijn, daar ze hun oude president, die door een met 4 miljard dollar opgezette opstand, vanuit de VS, via een staatsgreep gedwongen moest aftreden, terug in het zadel willen hebben en aangezien dat niet zal gebeuren, willen ze los van Oekraïne, dat is een ‘iets’ ander perspectief……..

Bernard Hammelburg heeft de oplossing voor het Israëlisch – Palestijns conflict……… OEI!!!!

BNR kolos Hammelburg had afgelopen maandag op deze zender, de oplossing voor de oorlog in de Gazastrook. Volgens Hammelburg is het heel simpel: Hamas moet zich ontwapenen, dan kan Israël de blokkade van de Gazastrook opheffen…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Ja, sorry ik zou niet moeten lachen, gezien het bloedbad dat Israël tijdens de oorlog (waar nu een wankele wapenstilstand van kracht is) heeft aangericht onder de Palestijnen. Maar jezus wat een gek, oorzaak en gevolg doen er niet meer toe, als het fascistische Israël morgen een deel van de Gazastrook om veiligheidsredenen weer inpikt en alle Palestijnen wegjaagt, heb ik alvast een ‘Hammelburg idee’, om oorlog daarover te voorkomen: de Palestijnen moeten dan gewoon niet zeuren, vooral niet boos worden en geen aanspraak meer maken op het verloren gebied. ‘Zeg maar’, zoals de Palestijnen op de Westoever, die moeten ook niet zeiken, dat ze met de versperring van de Israëliërs, niet meer bij hun landbouwgrond kunnen komen, dat is toch de normaalste zaak van de wereld?!! Zo zag het westen dat ook, toen Israël in 1947 grote gebieden van Palestijnen onteigende en de mensen hun huizen en grond moesten verlaten……

Later die dag hoorde ik dezelfde holle bolle gijs Hammelburg zeggen, dat hij de kriebels over z’n rug krijgt van IS (=ISIS), tja en als Hammelburg jeuk krijgt op z’n rug, heeft hij een team nodig, om die oppervlakte te krabben……