Mitch Henriquez ‘mogelijk niet aan dodelijke wurging middels nekklem overleden………..’

De ‘kranten- en/of internetkoppen’ liepen gistermiddag uiteen van: ‘zeer waarschijnlijk niet overleden aan nekklem’ en: ‘Rapport: hartstilstand, niet nekklem werd Mitch Henriquez fataal’ tot: ‘Tegenslag voor racisme roepende politiehaters, enz…..’ De laatste uiteraard van het racistische en fascistoïde De Dagelijkse Standaard.

‘Logisch dat Mitch Henriquez niet is overleden aan het verwurgen door agenten’, dat hij daardoor en het feit dat de agenten op hem zaten, geen lucht kreeg, doet daar niets aan af. Je kan immers ‘makkelijk zonder lucht leven…..’ Ach en dat zijn strottenhoofd was gebroken? ‘Een kniesoor die daar over valt!’

De handelswijze van de betrokken agenten lijkt me op z’n zachts gezegd ‘hartaanval bevorderend……….’

Wat is dit voor belachelijk onderzoek en nog vreemdere conclusie?? Is het zo moeilijk om als politie en overheid toe te geven, dat in de zaak Mitch Henriquez onherstelbare fouten zijn gemaakt en de betrokken agenten minstens wegens doodslag moeten worden vervolgd???

Al bijna even schandalig, is het feit, dat de moord op Henriquez niet heeft geleid tot een verbod op het gebruik van de nekklem!! NB de zwaar disfunctionerende VVD minister Opstelten (en zijn opvolger, de al even zwaar wanpresterende VVD hufter van der Steur) durfde destijds te zeggen, geen noodzaak te zien, de nekklem te verbieden…… Wie gelooft er heden ten dage ook nog maar iets van wat Opstelten (of van der Steur) ooit durfde te op te merken??? Ach ja, Henriquez was geen witte Nederlander, dat scheelt……..

* Zie: ‘Mitch Henriquez: Bouman gaf moordende agenten baangarantie, ongeacht de uitkomst van onderzoek………

Zie ook: ‘Nekklem: politie maakte alweer een dodelijk slachtoffer middels deze martelmethode…..

        en: ‘Haagse politie zwaar nalatig bij arrestatie, man overleden………..

        en: ‘Mitch Henriquez en de verstikkende behandeling die hij van de Haagse politie kreeg: rellen in de Schilderswijk…….

       en: ‘Mitch Henriques vermoord middels verstikking…… Zelfs zijn strottenhoofd was gebroken!!

       en: ‘Nekklem: zelfs de dood van Mitch Henriquez is niet genoeg, om deze (dodelijke) marteling te verbieden….. Hoe bedoelt u, dat het ministerie van Veiligheid (ha! ha!) en Justitie, niet met de nabestaanden meeleeft???!!!

       en: ‘Gerard Bouman (Nationale Politie) wil politiestaat…………..

       en: ‘Bouman (ex-top Nationale Politie) gaf meer agenten baangarantie, 1 veroordeelde agent werkt nog steeds bij politie……….

       en: ‘Van der Steur blijft nekklem en daarmee martelen en moord toestaan, de volgende dode valt onder zijn verantwoordelijkheid!’

       en:  ‘Nekklem moet verboden worden, aldus slachtoffer!!

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden, heb ook het label ‘Bouman’ toegevoegd, daar deze ex-topgraaier met de koperen fluit van de Nationale Politie, ook ‘een mooie rol’ in het geheel heeft gespeeld.

Akerboom (opperhoofd Nationale Politie, in uniform…) eist in alle openheid meer geld………

Je snapt werkelijk niet waar sommige figuren het gore lef vandaan halen, om in alle openheid schaamteloos geld van de overheid te eisen, terwijl ze geen politicus zijn en zelf met een godsvermogen naar huis gaan….. Gistermiddag zette ik de tv aan voor Buitenhof en onmiddellijk zag ik praatjesmaker en zakjesplakker Akerboom vol in beeld, gekleed als een kerstboom, dus in uniform ‘met onderscheidingen……’

Akerboom is de nieuwe veel te vet betaalde chef van het onzalige project Nationale Politie, u weet wel de centralisatie van een al log apparaat, terwijl de trend nu juist decentraliseren was (en is), juist om (o.a.) de traagheid uit systemen en te logge centrale organen te halen!

De neoliberale sociopathische sufferd Hagens was de presentator en deed net of hij Akerboom het vuur aan de schenen legde. Als je tijdens zo’n gesprek heel even afstand neemt, valt je onmiddellijk op, dat de zogenaamde strikvragen in feite ballen zijn, die t.b.v. de gast voor een open doel worden gelegd……… Akerboom kreeg dan ook alle kans, minstens drie keer (heb niet het hele gesprek aangehoord) voluit meer politie en middelen te eisen van de overheid………

Een chef van een overheidsdienst, of het nu politie, leger, of wat voor dienst dan ook is, heeft zich niet in het openbaar te beklagen over een budget, daarvoor dient deze zich (‘nederig’) tot een minister ter wenden en deze zijn klacht (en) over te brengen!!

Het is niet de taak van Akerboom en andere figuren, zoals die van leger en geheime diensten, gewoon ten overstaan van in feite het hele volk*, onbeschoft te zeggen, dat je je werk niet goed kan doen, daar je niet genoeg personeel hebt……. ‘ Zeggen?’ Eisen, want daar komt het één op één op neer…….

Het lulligste van alles is wel, dat Akerboom hiermee een fascisten beweging als PVV e.a. de wind in de zeilen geeft, die wensen immers altijd en eeuwig meer geld voor de politie, waarmee ze tegelijk de burgers bang maken, daar deze echt (gaan) geloven onveilig te zijn, zolang ze niet veel meer politie op straat zien……..  Overigens ik schreef: ‘een bewegingen als de PVV’, maar datzelfde geldt natuurlijk voor een misdadigers partij als de VVD, voor partijen als D66 en PvdA, naast uiteraard de christelijke hypocrieten van ‘Christen’Unie en SGP……. Trouwens, wie durft als politicus nog te zeggen, dat de politie eerst maar eens moet leren efficiënt te werken en met geld om te gaan, voordat er een cent extra wordt verspild…….

Daarover gesproken: de eerder genoemde vorming van de Nationale Politie is een ramp van grote omvang, miljoenen zijn al verspild en nog steeds is het een puinbak. Gelukkig ziet Akerboom wel in, dat de gewenste centralisatie van de politie geen succes is en daarom wil er de rem op, of dat betekent dat zaken echt worden teruggedraaid, maakte hij (m.i.) niet duidelijk…… Terug naar 26 korpsen wil hij niet, daar dit de samenwerking in de weg zat…… ha! ha! ha! ha! ha! Ja Akerboom en jouw nieuw gecreëerde peperdure baantje!!

Jarenlang heeft de politie toegezien hoe die korpsen geld verspilden en weigerden samen te werken, of samenwerking traineerden…… Waarom is er nooit een onafhankelijk onderzoek geweest naar deze slechte samenwerking?? Daarvoor zijn de opvolgende ministers van justitie van pak ‘m beet de 60er jaren tot aan de vorming van de Nationale Politie verantwoordelijk…..

Even terug naar het volkomen ongepaste meer geld eisen: Akerboom wilde niet antwoorden op de ‘uiterst kritische vraag’ van Hagens, of er weer een VVD’er op ‘Veiligheid en Justitie’ moet komen, dat is aan de politiek, aldus Akerboom……….. Dit terwijl hij net op de stoel van de politiek ging zitten met z’n eis voor meer agenten…….. Of het wel zeggen, dat de politie en het OM niet weer gescheiden gescheiden moeten worden van ministerie, terwijl de roep daarom groot is, toevallig is de mening van Akerboom daarover dezelfde als die van de……. VVD!! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Beste bezoeker, ik moet wel eerlijk toegeven dat het me 100% meeviel, dat blaaskaak Akerboom z’n platte pet niet op de domme kop had, zodat het geheel nog enigszins ‘gezag uitstraalde’.

* Ook al kijkt het overgrote deel van Nederland nooit naar een programma als Buitenhof, iedereen die het wil, zou het kunnen zien, vandaar: ‘ten overstaan van het hele volk’.

 

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden, heb ook het label ‘Bouman’ toegevoegd, voor berichten met deze autocratische sufferd, die voor Akerboom de Nationale Politie leidde.

Peruaanse politie terroriseert boer en haar gezin, lees en teken de petitie a.u.b.!!

Ontving gisteren een oproep van Amnesty International (VS) een petitie aan de Peruaanse regering te tekenen. Máxima Acuña is een ‘plattelands boer’ in het noorden van Peru, die weigert van haar grond te vertrekken.

Máxima moet daar weg, daar een goudmijn zich haar grond wil toe-eigenen, Máxima is in een juridische strijd gewikkeld met de eigenaar van de mijn, die betwist dat de grond die Máxima verbouwd, haar eigendom is…… 

Zelfs de politie beschermt Máxima niet, sterker nog: deze heeft geweld gebruikt tegen Máxima en haar kinderen en heeft een uitbouw aan haar huis vernield, een uitbouw in aanbouw…… De beveiliging van één van ‘s werelds grootste koper en goudmijnen, Yanacocha, heeft haar oogsten vernietigd……….


Help Máxima: lees en teken de petitie a.u.b. en geeft het door aan familie, vrienden en bekenden, dit geweld moet stoppen, Máxima verdient genoegdoening en gerechtigheid!

Urge
Peru to protect human rights defender Máxima Acuña from violence
and intimidation

Journalist
Muhammad Bekzhanov was arrested by Uzbekistani security forces in
1999. He was beaten, suffocated and given electric shocks until he
confessed to fabricated charges. A judge ignored his claims of
torture and used Muhammad’s forced confession to send him to
prison.

You
and thousands of other Amnesty supporters tirelessly campaigned  for
his release as part of Write for Rights 2015 – you never gave up on
 him.

And
it worked! Last week, after 17 long and unjust years in prison,
 Muhammad walked out as a free man.
 

This
is an amazing victory. Together we can change more lives, free  more
prisoners of conscience, and protect human rights. Here’s what  you
can do next – it only takes two minutes:

Máxima Acuña won’t back down. A peasant farmer in northern Peru, she has braved violent harassment and intimidation from local police for refusing to leave the land where she lives with her family. She believes they want to drive her away from her home. But she’s not going anywhere. Stand with Máxima – tell Peru to protect her from violence and intimidation.

Add
your voice to help protect farmer Máxima Acuña from police violence
and intimidation in Peru.


Máxima
Acuña is a farmer in northern Peru. She has been subjected to
violent attacks from local police for refusing to leave the land
where she lives with her family.


She
is currently in a legal battle with Yanacocha, one of the world’s
biggest gold and copper mines, over the ownership of the land. She
believes the police harassment is an attempt to drive her away from
her home. But she’s not going anywhere.

Police
have attacked her family, including beating her and her children,
damaging her house and demolishing an extension she was building.
Yanacocha’s own armed security guards even destroyed her crops.

It’s
a campaign of intimidation designed to make her give up her fight and
leave her land.

Let’s
make sure that doesn’t happen. Ask the Peruvian authorities to
protect Máxima Acuña and her family.

====================

Zie ook:

AngloGold splitst bedrijf op in slechte en goede tak……‘ (Anglo Gold Ashanti is een afsplitsing van Anglo American, zo kan men zo veel mogelijk belasting ontduiken…..)

Mijnbouwer Anglo American doet het goed, zo niet de arbeiders van dit bedrijf……

Voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden, dit geldt niet voor de labels: Acuña, Bekzhanov en Yanacocha.

Bouman (ex-top Nationale Politie) gaf meer agenten baangarantie, 1 veroordeelde agent werkt nog steeds bij politie……….

Gistermiddag donderde ik weer eens van m’n stoel: in het BNR nieuws van 17.00 u., werd gemeld, dat Bouman een veroordeelde agent binnen de politie heeft weten te houden……

Eerder was al bekend, dat de 5 agenten die van de moord op Mitch Henriquez werden verdacht, een baangarantie van Bouman hadden gekregen, die ook tijdens een strafrechtelijke vervolging en daadwerkelijke veroordeling zou worden gehandhaafd……*

Voor de moord op Henriquez, zijn 2 agenten in staat van beschuldiging gesteld, zij worden strafrechtelijk vervolgd in die zaak. Vreemd genoeg werd van 3 agenten door het OM gezegd, dat zij disproportioneel geweld hadden gebruikt tegen Henriquez >> waarom er dan maar 2 worden vervolgd is mij een raadsel…… Al schijnt het zo te zijn, dat de 2 in beschuldiging gestelde agenten Henriquez dermate mishandelden, dat hij overleed……

Kortom die andere agent ‘hielp lekker mee’ met de mishandeling, maar ging blijkbaar toch iets minder ver dan zijn collega’s, dan wel: hielp niet mee met het wurgen van Henriquez middels de barbaarse martelmethode, die ‘nekklem’ wordt genoemd……

Nu blijkt dat ex-opperhoofd met de koperen fluit Bouman, al eerder 3 agenten een baangarantie gaf, dezen werden vervolgd vanwege vuurwapengebruik, ik neem aan dat die iets te blij aan de trekker hebben getrokken. Van hen zijn er 2 vrijgesproken en is er 1 daadwerkelijk veroordeeld (met o.a. voorwaardelijke gevangenisstraf……….)….

Die veroordeelde agent is nog steeds werkzaam bij de politie, hij heeft alleen een functie zonder ‘publiekscontact……..’ Ach en over een jaar of wat, als z’n proeftijd is verlopen, kan hij ‘in publieke functie’ weer ‘mooi’ aan de slag bij de politie, geen haan die er dan nog naar kraait……….

VVD oplichter en leeghoofd de luxe Blok liet de Kamer e.e.a. schriftelijk weten, hij speelt nu ministertje van Veiligheid en Justitie….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

* Zie: ‘Mitch Henriquez: Bouman gaf moordende agenten baangarantie, ongeacht de uitkomst van onderzoek………

Zie ook: ‘Nekklem: politie maakte alweer een dodelijk slachtoffer middels deze martelmethode…..

        en: ‘Haagse politie zwaar nalatig bij arrestatie, man overleden………..

        en: ‘Mitch Henriquez en de verstikkende behandeling die hij van de Haagse politie kreeg: rellen in de Schilderswijk…….

       en: ‘Mitch Henriques vermoord middels verstikking…… Zelfs zijn strottenhoofd was gebroken!!

       en: ‘Nekklem: zelfs de dood van Mitch Henriquez is niet genoeg, om deze (dodelijke) marteling te verbieden….. Hoe bedoelt u, dat het ministerie van Veiligheid (ha! ha!) en Justitie, niet met de nabestaanden meeleeft???!!!

       en: ‘Gerard Bouman (Nationale Politie) wil politiestaat…………..

       en: ‘Van der Steur blijft nekklem en daarmee martelen en moord toestaan, de volgende dode valt onder zijn verantwoordelijkheid!’

       en:  ‘Nekklem moet verboden worden, aldus slachtoffer!!

       en: ‘Van Aartsen niet over de dood van Mitch Henriquez en de rol van de Haagse politie daarin………..

       en: ‘Nekklem martelmethode gepropageerd bij Argos………..

       en: ‘Bouman is blij dat er een onderzoek naar de nekklem komt…….. AUW!!!!

       en: ‘Mitch Henriquez, slachtoffer van marteling middels nekklem: of hoe men alweer zwaar onrecht zal ‘rechtspreken…….’

Voor (nog) meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

ACP heeft enquête nodig om te bedenken wat goed is voor de politieagent…….. Agenten eist uw contributie terug!

De Algemene Christelijke Politiebond* (ACP) maakte gisteren bekend, dat het een enquête onder de leden heeft gehouden, dit n.a.v. afgelopen oud & nieuw en het daarmee gepaard gaande geweld tegen politie (en andere hulpverleners).

Is er dan werkelijk niemand in de grofgraaitop van deze bond, die kan bedenken, dat er eindelijk gestopt moet worden met consumentenvuurwerk???? Daarmee is het meteen afgelopen met het gooien of afschieten van vuurwerk naar/op agenten……..

Is het zo moeilijk te bedenken, dat de agenten (en andere hulpverleners), naast voornoemde ellende met oud & nieuw, ook extra gevaar lopen door de enorme smog die ontstaat door het vuurwerk afsteken?? In die smog bevinden zich o.a. de volgende uiterst giftige stoffen (houdt u vast): het zwaar kankerverwekkende strontium, antimoon (‘verdacht kankerverwekkend’, terwijl er wetenschappers zijn, die antimoon zonder meer kankerverwekkend noemen), barium en koper…… Deze stoffen komen de luchtwegen en longen binnen middels fijnstof en het alweer kankerverwekkende ultrafijnstof (ultrafijnstof gedraagt zich als asbest)………

Ronduit misdadig dat opvolgende regeringen dit achterlijke afsteken van vuurwerk door de bevolking, jaar in jaar uit weer laten gebeuren!! Me dunkt: een parlementaire enquête dubbel en dwars waard, sterker nog: een strafrechtelijk onderzoek wegens het moedwillig in levensgevaar brengen van dienstverleners!!! Als eerste dienen de ministers en staatssecretarissen van Veiligheid (ha! ha!) en Justitie vervolgd te worden, waar meteen de ministers en staatssecretarissen van Volksgezondheid en Milieu kunnen worden vervolgd, voor het laks voorbijgaan aan het gevaar dat velen jaarlijks oplopen, alleen al door buiten te zijn met oud & nieuw……..

Kortom: de ACP moet zich doodschamen dat het niet al jaren geleden heeft gepleit voor een algeheel verbod op consumentenvuurwerk!! Door nu te komen met een lamme enquête en de roep zwaar vuurwerk te verbieden, laat de ACP zien, totaal niet capabel te zijn, haar leden, de politieagenten te vertegenwoordigen en te verdedigen tegen enorme ellende!!

* Gerrit van de Kamp, de topgraaier va de ACP speelde eerder nog ‘een mooie rol’, door zijn vriendin een in een onderzoek te trekken (als onderzoeker, wel te verstaan)   : ‘Van der Steur vindt eigen nalatigheid op vuurwerkgeweld ‘onacceptabel….’ ha! ha! ha! ha! ha!

Zie ook: ‘RIVM ziet maar weinig vervuiling vanwege vuurwerk in glazen weekeind-bol….. AUW!!!

        en: ‘RIVM voorspelde maar weinig luchtvervuiling op oudejaarsavond en tijdens de jaarwisseling……. ha! ha! ha! ha! ha! ha!’

        en: ‘Rutte 2 ‘waakt over uw veiligheid’: vuurwerk mag tot 120 decibel knallen………. Alweer gaan de centen voor op de gezondheid……… Teken het Vuurwerkmanif’est!

        en: ‘Illegaal vuurwerk ‘ziet dip in verkoop….’ Vuurwerkterreur zat? Zet uw handtekening!

        en: ‘Vuurwerkverbod is dictatoriaal, aldus advocaat Willem Jan Ausma

        en: ‘Vuurpijlen zijn het best in voorkomen luchtvervuiling, ‘denkt’ hoogleraar Krol…….

        en: ‘2016, alweer een jaar dat begon met terreur……….

        en: ‘Vuurwerk afsteken is cultureel erfgoed…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Klik voor nog meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Untitled Post

1984 BIJNA VOLTOOID IN GROOT-BRITTANNIË (2)- Nazi-Duitsland zou het niet kunnen verbeteren……….

Het volgende bericht ontving ik gisteren van theCanary. Hierin beschreven hoe men in Groot-Brittannië bezig is een leger van ‘snoopers’ op te zetten (snoopers: mensen die stiekem je zaken en leven onderzoeken). In de eerste tien jaar van deze eeuw, werden er al 40.000 ‘snoopers’, gerecruteerd, o.a. in de gezondheidssector…….. Intussen zijn er een half miljoen mensen in de publieke sector (waaronder het onderwijs) opgeleid tot snooper, waarvan 150.000 werkzaam in de gezondheidszorg……

Het gaat lekker in GB…………

Hier het artikel van the Canary:

The
government is training an army of snoopers, right across British
society

JANUARY 4TH, 2017  TOM COBURG

The government is training an army of snoopers, right across British society

An
army of spies is being trained across the British Isles. They
are not ‘fifth columnists’ but the man in the pub, the woman on
the bus, and even your fellow worker. A series of training modules,
examined by 
The
Canary
,
aims to recruit snoopers in communities and industry sectors
across British society.

Also
seen by 
The
Canary
 is
a document that provides guidance to police on the recruitment of
informers, as well as a presentation currently in use by Merseyside
Police that lists anti-capitalists as ‘extremists’.

An
army of snoopers

The Prevent
programme [pdf]
 claims
to combat terrorism and “
radicalisation“.
It has featured the heavy hand of government at every stage of its
development. It has also attracted criticism from across the
political spectrum, including 
The
BBC
The
Telegraph
The
Guardian
 and The
New Statesman
.

The
Canary
 can
now reveal that an ‘army’ of snoopers is being trained via a
series of 
Prevent
learning modules
. These
form part of the government’s wider counter-terrorism strategy
(
CONTEST
[pdf]
).
The modules are a joint initiative of the College of Policing and the
Metropolitan Police and available via the 
NCALT e-learning
platform.

Prevent
training users can customise the modules by both 
geographic
area and industry sector
.
Currently, the content is geared to the education and local authority
sectors. The introduction to the modules states that the health
sector is the next target. The police, fire service, voluntary
services, offender management, employment services, prisons,
community and youth justice sectors will also be targeted.

Behaviour
managers

In
the training modules, users – referred to as “behaviour managers”
– are 
asked to
look out for staff “becoming disrespectful”, “asking
inappropriate questions”, or displaying an “unhealthy use of the
internet”.

catalogue
of resources [pdf]
 provides
behaviour managers with information on the 
Channel service
– a programme which “focuses on providing support at an early
stage to people who are identified as being vulnerable to being drawn
into terrorism” – and the opportunity to refer targets to
the appropriate authorities.

The
Canary
 asked
the 
College
of Policing and the Metropolitan Police for more information about
the Prevent learning modules and the number of people they aim to
train, but received no response.

Struggling
to get it right

Under
the Prevent programme, over 
half
a million public sector workers
 have
received separate training, of which at least 150,000 are 
NHS
‘safeguarding’ staff
Prevent
guidance
 also
places a duty on schools and other agencies to “have due regard to
the need to prevent people from being drawn into terrorism”.

The
programme has 
identified more
than 400 children aged 10 and under as “at risk” of ‘extremism’,
with a further 1,424 youngsters aged 11 to 15 as “at risk” of
‘radicalisation’.

But
Rights Watch UK continues to provide 
cases of
children wrongly reported via Prevent. And in March 2016, the
National Union of Teachers 
voted
overwhelmingly
 to
reject the programme.

According
to
 to
Maina Kiai, the UN’s special rapporteur on the right to freedom of
assembly, Prevent has:

“created
unease and uncertainty around what can be legitimately discussed in
public.

           He
added that Prevent “could end up promoting extremism, rather than
countering it”.

Is
Prevent counter-productive?

Conflating
political protest –
like 
anti-fracking and anti-capitalism movements
– with terrorism is one example of how Prevent sows the seeds of
distrust. The Home Office has been 
forced
to admit
 that
anti-fracking campaigners should not be labelled as extremists
.

But
on 29 December 2016, 
The
Liverpool Echo
 ran a
story
 exposing
how official documents classed anti-fracking campaigners
alongside terrorist groups. It refers to a Merseyside Police
presentation given to schools, governors, colleges and childcare
providers, which listed anti-fracking activities as a “type of
extremism”.

In
response, DCI Sarah Kenwright of that constabulary denied neither the
currency nor validity of the presentation, saying:

“[The]
presentation [was] personally delivered by specialist Prevent
officers to partners and local businesses, to raise awareness and
improve understanding of the potential threats to the UK.”

Exclusive
to 
The
Canary
,
here is a version of that 
presentation
[pdf]
 –
see slide 2:

Not
forgetting the army of informers

Complementing
Prevent (and 
GCHQ
mass surveillance
)
is the everyday investigative work of the police. A redacted 
document
[pdf]
 authorised
by the National Police Chiefs Council (NPCC) outlines the importance
of social media as a source for intelligence. The document, marked as
‘restricted’, also summarises (p6) the role of a ‘Covert Human
Intelligence Source’ (CHIS).

The
Intelligence Services Commissioner 
defines a
CHIS as (our emphasis):

“A
person who is a member of, or acting on behalf of, one of the
intelligence services or armed services who is authorised to obtain
information from people who do not know that this information will
reach the intelligence or armed services. A CHIS may be a member of
the public or
 an
undercover officer 
[UCO].”

According
to [pdf]
 a
Justice report, just under 40,000 CHISs were recruited in the first
decade of the 21st century alone.

What
about undercover officers?

A
2014 Network for Police Monitoring (Netpol) 
submission
[pdf, p2]
 argued
that:

“The
[CHIS] code fails to recognise the compelling allegations of
inappropriate intimate and sexual relationships entered into by
undercover police. There is no guidance on whether such relationships
are permitted, or the circumstances in which they may be considered
proportionate”.

In
the same year, Police Spies Out of Our Lives 
submitted that
police officers are “expressly forbidden from entering into
intimate or sexual relationships whilst in their undercover persona”.

In
November 2015, the police issued an 
apology:

“The
Metropolitan Police recognizes that this should never happen again
and the necessary steps must be taken to ensure that it does not”

But
the NPCC document – updated as recently as April 2016 and
authorised for adoption by all police forces – takes no account of
the Met’s statement. Nor does it reject infiltration by UCOs of
political groups.

The Investigatory
Powers Act [pdf]
 does
not address these issues either. (Meanwhile, the European Court of
Justice has 
declared the
Act’s indiscriminate retention of data unlawful.)

Clearly,
more updates are needed.

Get
Involved!

Support Police
Spies Out Of Our Lives
.

Read
ongoing research into undercover policing by 
Undercover
Research
 and
the 
Campaign
Opposing Police Surveillance
.

Featured image via Prevent training module

=============

Zie ook: ‘1984 bijna voltooid in Groot-Brittannië…… Ofwel de Snooper’s Charter privacy wurgwet dreigt aangenomen te worden…..

        en: ‘George Orwell standbeeld voor het BBC hoofdgebouw………. ha! ha! ha! ha! ha! ha! 

        en: ‘Groot-Brittannië: de hongercijfers weggepoetst met de VS presidentsverkiezingen……..

        en: ‘Obama maakt ministerie van Waarheid mogelijk en geeft ministerie van Oorlog $ 611 miljard……..‘ Ook in de VS is men bijna klaar voor een totalitaire staat, als beschreven door George Orwell in zijn boek 1984. De VS is wel verder, echte deskundigen duiden de VS, terecht al een aantal jaren aan als politiestaat. Met de nieuwe maatregelen kan je Groot-Brittannië ‘gerust’ politiestaat noemen………..

        en: ‘Sleepwet: van Haersma Buma, de nieuwe onderkoning van Nederland zal een referendum over de sleepwet naast zich neerleggen….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!’

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Mijn excuus voor de vormgeving.

RWE vernield 12.000 jaar oud Duits bos, om bruinkool te kunnen verbranden………

Echt een geweldig bedrijf hè, dat RWE (Essent). Deze vernietiger van onze aarde, heeft toestemming gekregen om een groot deel van Hambacher Forst (of Bürgewald), een bos met eeuwenoude bomen in Noordrijn-Westfalen te slopen……

RWE ‘moet’ een groot deel van dit 12.000 jaar oude bos kappen, om bij de daaronder gelegen bruinkool te kunnen komen, dit wordt in dagbouw gewonnen……. (zie o.a. de laatste twee foto’s)

Eerder werd al een groot deel van dit bos gesloopt, om bruinkool te kunnen winnen, het is dan ook volkomen terecht dat milieuactivisten al decennialang strijden voor het behoud van dit bos……

Tot 2040 heeft RWE toestemming om naar eigen goeddunken dit bos te kappen…… Dus kan RWE tot die tijd doorgaan met het uitermate vervuilende bruinkool te verbranden……. Dit terwijl Duitsland zich heeft verplicht per 2050 een vermindering van broeikasgas uitstoot te hebben volbracht van 80 tot 95%…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

‘Voor de goede orde’: bruinkool is de smerigste fossiele brandstof op aarde…….

Zo worden niet alleen wij, maar ook de burgers in Duitsland van dag tot dag besodemieterd door de regering

Deutsche Welle meldde gisteren dat de strijd om het bos een nieuw stadium ingaat:

Clash
in German forest as red line is crossed

Logging
has begun in Hambach Forest, where activists have sought for years to
protect ancient trees – which grow over coal coveted by German power
company RWE. Under heavy police presence, the fight is about to get
real.

Clearing work in Germany's Hambach forest (picture alliance/dpa/H. Kaiser)

The
old and mighty Hambach Forest, an ancient woodlands in Germany that
lies between the cities of Cologne and Aachen, has been
an 
environmental
battlefield
 for
years. On one side, young activists living in trailers and tree
houses are fighting to save the forest. On the other, Germany’s
second-largest electricity producer RWE is trying to clear it.

And technically, they
are allowed to do so. RWE bought the forest in the 1970s so that coal
can be dug out of there at neighboring Hambach, Germany’s largest
open-pit lignite mine.

But the highly coveted
coal deposits lie beneath the 12,000-year-old forest, whose trees
have been chopped down for decades to make space for coal diggers.
Only a fourth of the original forest, which used to cover 5,500
hectares, is left. The open-pit lignite mine has even swallowed
entire villages. 

Clearing work at Germany's Hambach forest (picture alliance/dpa/H. Kaiser)

The
controversial clearing work began at the Hambacher Forst with police
presence

Crossing
the red line

Now
the battle is getting real, since RWE’s diggers have crossed a
sensitive spot for the very first time: The old A4 autobahn, which
has been defined as a red line by anti-coal mine activists and
citizens’ initiatives.    

North of this line,
there are no trees left anymore. But south of this line,
environmentalists have been trying to save what’s left of the ancient
forest.

For more than four
years, about 30 activists have occupied trees in this part of the
forest. They’ve built a permanent camp, and many even sleep in tree
houses every night to protect the trees – because those occupied
cannot be chopped down with the people in them.    

In the eyes of the
activists, RWE crossing the “red line” is not just a
provocation and an intrusion into their habitat. It also means
passing over a symbolic border, one that stood for dialogue and peace
talks. 

A month ago, more than
a thousand people from neighboring villages came together at this
very line to form a human chain that 2 kilometers (1.2 miles) long.
Their message was: up to here and not a step further, enough with the
logging already.

It was the largest
protest against the clearing of Hambach Forest in years, and it led
to negotiations with RWE. The energy supplier was asked to stop
clearing forest for coal mining south of the red line.

But now that the
diggers have crossed this line, activists say RWE has officially
pulled out of the peace talks. And so the battle that’s been going on
for years has reached a new dimension – with the largest police
presence that the ancient forest has ever seen.

Clearing work at Hambach forest (picture alliance/dpa/H Kaiser)

The
energy company RWE has extended the clearing work to an area south of
the former A4 route


Large
scale police operation

“We
counted about 75 police cars and there is a helicopter flying over
our heads all the time,” says one of the activists, who wants to
be called Joe for his own protection.

The 24-year-old has
been living in the Hambach Forst for half a year now. “I’ve
never seen anything like this here,” Joe told DW. “There’s
even an armored truck.”

“There is a lot
of state authority protecting RWE right now – patrolling the forest,
searching people, handing out bans on returning to a particular
site,” he says while a police helicopter whirs overhead.

Previously, RWE
employed its own security personnel to protect the loggers. And this
security personnel is still present. But why are police now getting
involved as well, protecting the logging activities of a private
company?

“We’re here to
enable logging activities and to prevent RWE employees and machines
from getting attacked,” says Sandra Schmitz, spokesperson of the
police department in Aachen, which is responsible for the Hambach
Forest.

“We have a legal
order to avert danger and to prosecute criminals – and that applies
to all people and all institutions,” Schmitz told DW. “In
past years, the protests have escalated to the point that RWE cannot
do its work without police protection anymore,” she adds.  

Asked how dangerous
these activists really are, Schmitz replies by saying she doesn’t
like using the term activists. “We regard people who throw
stones and Molotov cocktails as criminals. They are not afraid to use
violence. And we have to stop that.”   

A few days ago, a RWE
employee was hit by a stone, causing a head wound and a road accident
that injured several other RWE employees, according to the police. As
of now, four people have been slightly injured since the red line was
crossed.

Activist at Hambach forest (DW/A.-S. Brändlin)

Activists
put their own bodies at risk – and thus violate the law


Civil
disobedience or violent attacks?

What do the activists have to say
about the violent criminals accusation? 25-year-old Tam (also a
pseudonym) rejects violence, and makes a passionate plea for peaceful
protest. Sit-ins and human chains are okay in his opinion, throwing
stones and Molotov cocktails not so much.

The activists that have been
interviewed by DW so far all seemed very peaceful. They walk around
the forest barefoot, love nature, and sit around the bonfire at night
playing the guitar.

But there are always new people
joining their cause, some from abroad now, while others only stay for
a few days, for personal or professional reasons. There is no central
organization, and so no one really knows how exactly others are
protesting.

“So someone could picking up a
stone at some point with others not noticing it,” says Tam. “I
distance myself from violence, I don’t think that that’s a useful
strategy,” he says.

“We have massive discussions
about this issue at the camp all the time – but no one who throws
stones will admit it at that moment,” Joe continues. 

Joe says the violence is usually
started by RWE’s security personnel, who he says has been hunting
activists in the forests with dogs.

Activists at Hambach forest (DW/A.-S. Bändlin)

Activists
live in the trees – in the literal sense of the word


Tam
and Joe both admit to have acted criminally insofar as that they’ve
brought logging operations to a halt by blocking access and damaging
RWE property.

“But we have to
do something. We can’t just watch while nature is being destroyed,”
says Joe. “The damage that is being caused here can never be
fixed again.

“Digging for coal
to a depth of 300 meters is an extremely harsh intervention in
nature. It causes layers of earth to fault. That is serious
business,” Joe says.

Cutting down forest
will almost always have negative environmental impact. Trees cool the
air and store carbon, in that way slowing down climate change.

And Hambach isn’t just
any forest. It is 12,000 years old, and boasts an especially large
amount of biodiversity. German environmental organization BUND says
the forest is home to 142 species important for conservation, which
would lose their habitat if the forest were clear-cut.

All of that wouldn’t
even be necessary, according to Joe. “We don’t have to mine coal
anymore, because we have enough energy resources from renewables
these days. But the coal mining lobbies behind hindering our complete
energy transition,” he says. 

Coal mine in Garzweiler (picture-alliance/dpa/F. Gambarin)

For
many, coal means jobs and electricity

Is
lignite as an energy source still viable?

So far, almost
one-fourth of Germany’s energy still comes from lignite. The Hambach
open-pit brown coal mine alone provides 5 percent of Germany’s
electricity, and generates 2,000 jobs in the Rhine region. Around 40
million tons of lignite are extracted here every year.

“If you take the
energy that is stored here, then you can compare it to the oil
resources in Iraq,” says Hermann Oppenberg, deputy director of
the Hambach coal mine. 

Officially, RWE is
allowed to extract coal from Hambach Forest until 2040. But
electricity production through lignite isn’t really profitable any
more – there is hardly any money to be made with lignite these days.

Ever since the
renewable energy boom, RWE has been in crisis; its stock price have
been at 
rock
bottom for months
.
Shareholders have lost 80 percent of their stock value over the past
decade.

In fact, renewable
energy could completely replace emissions-intense lignite – which is
also the German government’s plan. Only a few weeks ago, it finally
reached an agreement on a climate action plan. The plan stipulates
that by 2050, Germany will reduce its greenhouse gas emissions by 80
to 95 percent.

In order to reach this
goal, virtually all coal-fired power plants would have to be shut
down. After all, one of the biggest climate challenges in
Germany is power generation, which creates 40 percent of all
greenhouse gas emissions.

A new commission set
up by the government is supposed to plan out the reduction of
coal-fired power generation after Germany’s federal elections in
2017.

Activist at Hambach forest (DW/A.-S. Bändlin)

Germany
would reach its climate goals easier rejecting coal mines – many
believe it


Making
a global statement

Until that happens,
the activists at Hambach Forest are determined to continue their
fight for survival of their beloved forest, despite setbacks.

Tam has been living in
a tree house in the forest for over a year now. The first tree he
lived in has already been chopped down by RWE.

“It was one of
the worst feelings I’ve ever had in my life, especially because I
couldn’t be there when the tree fell,” he says, followed by a
long pause. Just like most of the activists here, he is aware that he
won’t be able to save the forest. Their protest can be stopped at any
time.

“Everything we
are doing here is symbolic – because we know that you cannot
completely stop a large company like RWE,” Joe says. “One
day this forest will be completely bulldozed to the ground and our
camp will be cleared, we are aware of that.”

“But for us, it’s
about making a statement and showing the public that we are here.”

Opencast mining (DW/K. Jäger)

Forest
or opencast mining, what will remain in the end?


For
Tam and Joe, this struggle is about more than just the Hambach
Forest. They want to draw attention to a global problem.

“The battle we
are fighting here has symbolic power for me,” Tam says. “We
want to set an example for the preservation of forests everywhere in
the world. It’s important to get active when logging is happening
right at your doorstep.”

And Joe won’t give up
that easily either. “The fight against large companies that are
destroying our environment will always go on, even if we will
eventually lose this battle at Hambach Forest one day.”

As long as these
protests remain peaceful, the police will tolerate the activists,
says Schmitz from the Aachen police department. “That’s part of
our democracy.”

“But it is
unacceptable when people get hurt.”

Braunkohletagebau Hambach Schaufelradbagger

Hier de link naar het originele artikel, waar u onder de laatste foto nog meer foto’s kan zien, bovendien vindt u daaronder meer artikelen van Deutsche Welle over RWE.

Zie ook:

RWE wil grondwater onder Hambacher Forst wegpompen, de negatieve gevolgen daarvan zullen ook in Nederland worden gevoeld…….

Ohrfeige für RWE und Landesregierung

Hambacher Forst voorlopig gespaard door de rechter

RWE (Essent) en Hambacher Forst: de eerste dode tijdens ontruiming bij val van hangbrug……..

RWE (Essent) en Innogy: boycot deze bedrijven, verantwoordelijk voor slopen 12.000 jaar oud bos t.b.v. bruinkoolverbranding >> anno 2018…….

Duitse ‘eco-terroristen’ en het Hambacher Bos, of hoe het zorg dragen voor het milieu wordt gedemoniseerd……

Koning mede verantwoordelijk voor geheimhouding stukken, aangaande de nieuwe kolencentrales in de Eemshaven……..

Kamp is lobbyist voor RWE en eist opsplitsing energiemarkt….

Essent doet klanten een cadeau van € 200,–, bekostigt door de belastingbetaler……

Duitse belastingbetaler draait op voor atoomafval van o.a. RWE en E-on…….

RWE schildert zich valsgroen in duurzame energie……..

Bent u klant van Essent (een bedrijf van RWE), of van het valsgroene Innogy (een ‘duurzaam’ RWE Essent bedrijf… ha! ha! ha!) en heeft u kinderen/kleinkinderen, of bent u begaan met het milieu, zeg dan a.u.b. zo snel mogelijk het contract op!

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels die u onder dit bericht terug kan vinden.

Burgemeester Schuurmans Lingewaard handhaaft: afbreken die schuur!! ‘Befehl ist Befehl!’

VVD paard Schuurmans, burgemeester van Lingewaard, was afgelopen donderdag te horen op Radio1 (voor 17.00 u.). Ze werd gehoord door een verslaggever over de handhaving op het gebied van ‘illegale bebouwing’ (schuurtjes….. ha! ha! ha! ha!).

Ook in de uitzending een paar vertegenwoordigers van het plaatselijke woonwagencentrum. Daar hebben de mensen zelf een schuurtje achter hun wagen geplaatst en die staan er al zo’n 20 tot 25 jaar….. Maakt niet uit, ook al staan ze niemand in de weg en zelfs onttrokken zijn aan het oog van voorbijgangers……..

Het mag niet, niemand mag dit in Lingewaard en als een echte VVD’er heeft Schuurmans (ze heeft haar naam wel mee!) zich al rijk gerekend aan het aantal vrij te komen vierkante meters, immers gemeenten spelen tegenwoordig openlijk voor grondspeculant……*

Deze woonwagenbewoners hebben geen berging en hun wagen is te klein om zaken, die men gewoonlijk in een schuur of berging zet, op te slaan…… Maakt allemaal niet uit, weg met die schuurtjes….. Het is niet volgens de regels, dus Befehl ist Befehl!! Nederlanders snakken namelijk naar de naleving van dergelijke regels, zo heeft Schuurmans uit ‘een diepgravend onderzoek’ binnen de gemeentelijke VVD fractie en haar familie naar boven gekregen……

burgemeester Schuurmans

Schuurmans…….

Benieuwd of Schuurmans ook zo fanatiek zou zijn geweest, als de bewoners van het centrum allen joods waren geweest…… Vergeet niet, dat met behulp van de Nederlandse politie tijdens WOII, een groot aantal Nederlandse reizigers (die men voorheen aanduidde met het scheldwoord ‘zigeuners’) op transport werden gezet, richting de nazi vernietigingskampen……….

Schuurmans wenste geen millimeter toe te geven en de schuurtjes zullen afgebroken moeten worden…..

Wat een ongelofelijke hufter, die Schuurmans, gadver!! Wedden dat ze in een pand woont, waarvan de schuur (naast de garage voor twee auto’s) zo groot is als de afzonderlijke wagens op het woonwagencentrum??!!!

* Eén van de zaken die de huizenbubbel op spanning houdt!!

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden, dit geldt niet voor de labels: Lingewaard en Schuurmans.

Untitled Post

Sint en zwarte piet intocht: alweer een landelijke belediging voor de gekleurde Nederlandse kinderen, onder zware ‘onafhankelijke’ politiebewaking………..

De jaarlijkse belediging van het gekleurde deel van de Nederlandse bevolking is afgelopen zaterdag in ‘het uitermate gastvrije’ Maassluis van start gegaan. Het college van B&W, plus een groot deel van de raad denkt: “Wij hebben geen gekleurde apen in onze gemeente, dus wat dondert ‘t: sinterklaas en zwarte piet??? ‘Gelijk hebben ze’, ja toch??!!!

Ook het ‘onafhankelijke’ NPO, mede gefinancierd door de gekleurde Nederlanders, heeft de opvatting, dat zich onder de kijkers naar haar programma’s, zoals de intocht van sinterklaas, geen gekleurde Nederlanders en/of hun kinderen zitten. Logisch dat je dan als ‘onafhankelijk’ Nederlandse Publiek Omroepbestel, deze kinderen het gevoel mag geven, dat ze van inferieure komaf zijn, hadden ze maar niet moeten kijken, zo is ‘t toch??!!!! Dus ook niet zeiken als je voor zwarte piet of sukkelpiet wordt uitgemaakt, dan heb je er om gevraagd, zeg nou zelf!!

Afgelopen zaterdag luisterde ik zoals gewoonlijk naar het programma De interne keuken’ op  Radio1 (België). In de nieuwsonderbreking van 12.00 u. Joris van de Kerkhof, die ook voor de Belgen verslag deed van het bekrompen gevierde sinterklaas, vanuit de vesting Maassluis dus.

Van de Kerkhof vertelde, dat de leider van de Nederlandse Volksunie, de fascistische aarsmade Kusters, het vak met voorstanders van zwarte piet heeft toegesproken……… U weet wel: Kusters de smerige fascistische leugenaar, die de pest heeft aan alles wat gekleurd is, maar voor wie je van zwarte piet moet afblljven…… ha! ha! ha! ha! ha! Kortom een echte kleuter-nazi, die Kusters!!

Joris van de Kerkhof is altijd ‘hééééél vindingrijk’, dus wat deed onze Joris? Joris besloot een kind te interviewen over de situatie in Maassluis…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Wat het kind van alle politie vond…. Dat vond het kind wel vreemd….. Wat het kind van de kleuren van de politie vond…….. Ja blauw en groen, aldus antwoordde het kind volkomen terecht. Deze vraag werd overigens niet meteen door het kind beantwoord, daar de vraag niet werd begrepen, dus antwoordde het kind met de kleuren blauw en groen, een kind dat waarschijnlijk het leger ook deels als politie ziet………* ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Het kind antwoordde overigens prima, maar van de Kerkhof bedoelde de kleuren van de ‘lokpieten’ die meeliepen, om bij het minste misbaar van één van de omstanders, in te kunnen grijpen, de ‘actievoerder’ op de grond te flikkeren en deze vervolgens geboeid af te voeren….. Logisch dat het kind de vraag niet begreep…….

Het meest vreemde aan dit verhaal is wel, dat van de Kerkhof dat laatste niet eens begreep, tja de ‘lokpieten’ lopen nu eenmaal niet met een zwaailicht op het hoofd, het is dan ook niet de bedoeling dat ‘onverlaten’ kunnen zien, welke ‘zwarte piet goed of fout is……..’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! (uiteraard is elke zwarte piet fout en die van de politie dubbel fout!!)

Om 13.00 u. zette ik het Radio1 nieuws (NL) aan en jawel, weer Joris van de Kerkhof met een ‘sfeerimpressie’ (ha! ha! ha!) vanuit Maassluis. Of er zich al (een keer) incident had voorgedaan, nee hoor, alles verliep vrolijk en rustig, aldus van de Kerkhof. Wel vertelde van de Kerkhof dat ‘de sint’ (ha! ha! Ja ja, het gaat om nieuws voor de volwassen kleuters) had ‘gewuifd naar het vak van pro-zwarte piet fascisten, inclusief Kusters, al zei van de Kerkhof daar niets over in de nieuwsuitzending voor Nederland, ook de vieze woorden ‘Nederlandse Volksunie’ werden niet genoemd ……

VVD knuppellul en superlangstudeerder Zijlstra vond het nodig nog wat olie op ‘t vuur te gooien, door te zeggen, dat wat hem betreft de invoering van roetpieten bij de NOS, een moord is op zwarte piet……..** ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Deze valsgrijnzende, inhumane topidioot laat de pro-zwarte piet lijpo’s weten, dat wat hem betreft zwarte piet een bestaande figuur is, die door de NOS vermoord werd…… Over aanzetten tot geweld gesproken……… Als er na deze uitspraak van Zijlstra nog iemand is, die deze hufter serieus neemt, moet die als de bliksem psychische hulp zoeken!!!

Uiteraard zullen alle gekleurde VVD leden de komende week hun lidmaatschap per direct opzeggen, logisch daar er anders niemand overblijft, die je nog serieus neemt! Kortom je bent dan een verrader van je gekleurde medemens, die zich jaarlijks weer zwaar geschoffeerd voelt met dit feest en dat ook nog eens uit de mond van de voorzitter van de VVD Tweede Kamerfractie………

Afbeeldingsresultaat voor peter faber zwarte piet

‘Volwassen’ kleuterhufter Faber, schaamt zich niet voor het beledigen van de gekleurde Nederlandse medemens………

2016, mensen hoe is ‘t godverdomme mogelijk…….

* Het kind is een ‘ziener’, nu al hebben we meer marechaussee op straat dan in decennia en reken maar dat we binnen afzienbare tijd inderdaad het leger standaard op straat zullen zien, zoals nu in o.a. Frankrijk het geval is………. Defensie heeft de laatste jaren niet voor niets veelvuldig militaire oefeningen gehouden op de Nederlandse straten……..

**    Zie: ‘Zijlstra: RTL heeft zwarte piet vermoord en Roemer wast de handen in witte onschuld………

Zie ook: ‘Zwarte piet reden voor bedreigen van Ombudsvrouw Kalverboer………

        en: ‘Aboutaleb ‘boos’ op vreedzame demonstranten, dit vanwege zwarte piet verdriet in de tere witte kinderziel……….

        en: Jos Palm (OVT) wil het absoluut niet over zwarte piet hebben, maar vraagt gast wel naar sinterklaasviering…… ha! ha! ha! ha! ha! ha!

        en: ‘HSP van Wijsmuller wenst zwarte piet niet meer te subsidiëren…….

        en: ‘Van der Steur gaat zwarte piet gefaseerd uitschakelen (tot maart volgend jaar…) ha! ha! ha! ha! ha! ha!

        en: ‘Bert Huisjes (WNL) moest lachen als reactie op de racistische en uiterst vernederende ‘grap’ van Giel Beelen……..‘ (een ‘mooi voorbeeld’ van hoe zelfs zogenaamde volwassen intellectuelen het de normaalste zaak van de wereld vinden, om met een halve grijns op de bek, de gekleurde medemens te pesten en beledigen…….)

En ook de NOS (‘onafhankelijke’ zendgemachtigde) gaf op haar webpagina nog een extra ‘mooi voorbeeld van hoe dom de gekleurde Nederlandse medemens eigenlijk is……’ Daar kunt u lezen hoe dom zwarte piet ‘wel niet’ is en dat uit de mond van ‘niemand minder’ dan sinterklaas………..

Voor meer berichten na.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden. Voor nog meer berichten en acties tegen zwarte piet, lees De Doorbraak.EU.

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terugvindt.

Madeleine van Toorenburg wil alle koffieshops sluiten……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Madeleine van Toorenburg, zeg maar het paard van sinterklaas, zat afgelopen zaterdag aan in Kots Kamerbreed op Radio1. Daar liet ze weten, dat het CDA voor sluiting is van alle koffieshops……. ha! ha! ha! ha! ha! U leest ‘t goed, Toorenburg is echt een lobbyist van de internationale georganiseerde misdaad, daar kan men zich geen betere lobbyist wensen!!

Het ‘achterdeurbeleid’ aanpakken door legalisering, zal niets oplossen, zo stelde van Toorenburg, die stelde e.e.a. van de politie te hebben gehoord……… ha! ha! ha! ha! ha! De dienders op straat zullen wel ‘heel blij zijn’ met die opmerking van van T., daar zij na sluiting van de koffieshops nog veel meer werk zullen krijgen, om de softdrugs van de straat te houden….. Wat zeg ik? De politie is nu ‘al dolblij’ met de vermaledijde wietpas, daar die ervoor heeft gezorgd, dat je nu een heel scala aan harddrugs kan kopen op de Nederlandse straten……….

Door ons koffieshopbeleid, stonden de problemen die Nederland had met verslaafde harddrugsgebruikers, niet in verhouding tot willekeurig elk ander land……

Gezien het fanatisme van van Toorenburg zou je denken dat er doden vallen door cannabisgebruik……. Dit is uiteraard niet het geval, die doden zijn te betreuren door harddrugs als alcohol, 12 doden per dag, iedere dag weer….. Alcohol in de vorm van wijn, was jarenlang een geschenk van het CDA, met CDA etiket (wellicht is dat nog zo) met ander woorden: het CDA fungeerde als harddrugsleverancier……. Hetzelfde CDA van van Toorenburg!!

Van Toorenburg durfde te zeggen, dat waar cannabis gelegaliseerd is, het gebruik van cannabis is toegenomen…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! Hoe kan je dat in godsnaam meten, als er eerder geen cijfers bekend waren en men uitging van schattingen……. Daarnaast waren er in de VS staten, waar e.e.a. intussen gelegaliseerd is, een fiks aantal mensen, die zich nooit in een woord genoemd wilden hebben met cannabis, maar die er na legalisatie eindelijk voor uit durven te komen…….

Ook had van Toorenburg het gore lef keihard te liegen: ‘de criminaliteit niet zal verminderen, na legalisatie van cannabis……’ In de VS ziet men in de staten waar e.e.a gelegaliseerd is, juist een fikse afname van de criminaliteit, cijfers met een vermindering van drugsgerelateerde misdaad, tot meer dan 50%!!!

Dat was ‘t nog niet beste bezoeker: van Toorenburg stelde dat ze ook het gebruik van harddrugs aan wil pakken, als u nu denkt, dat van Toorenburg dan ook eindelijk alcohol reclames verboden wil hebben, heeft u het helemaal mis! Nee, alcohol is nu eenmaal sociaal geaccepteerd…… Wat niemand gelukt is, zal supertrut van Toorenburg wel even klaren…… Je zou echt gaan denken dat ze op de loonlijst van de maffia staat!!! Ook het testen van xtc moet gestopt worden, van Toorenburg heeft liever dat haar dochter/zoon omkomt, door foute xtc, dan dat ze deze voor de jeugd laat testen, zodat men zeker weet, dat er geen zware rotzooi in die ‘pillen’ zit…….. Logisch toch…???

Als je nu iets uit de geschiedenis kan leren, is het wel, dat het verbieden van harddrugs niet werkt, sterker het jaagt het gebruik aan. Zie de Drooglegging (van alcohol) in de VS….. Overigens is de maffia machtig geworden door dat verbod op de harddrug alcohol in de VS, op grote schaal werd er alcohol ‘het land’ in gesmokkeld, door de georganiseerde misdaad….

Hare leeghoofdigheid van Toorenburg is directeur van een jeugdgevangenis geweest en ze weet, dat kinderen aan gort draaien door cannabis…… Terwijl ze even later wel toegeeft, dat er bij drugs ongelukken altijd sprake is van combinatiegebruik met andere drugs, veelal de harddrug alcohol…… U begrijpt dat die laatste toevoeging van mij is, op zeker dat van Toorenburg alcohol niet tot de harddrugs rekent……..

Bovendien de jongeren die in een jeugdgevangenis komen, hebben voor het grootste deel een problematische jeugd achter de rug, een fiks deel heeft zelfs een IQ dat onder 80 en zelfs 70 ligt…… De kans dat die kinderen in onze op prestatie gerichte maatschappij in de misdaad belanden is levensgroot, zeker als ze ook nog uit een minderheid komen (daar op een andere manier aan meer geld komen, voor deze jongeren praktisch onmogelijk is..)… Kortom die kinderen zijn niet aan gort gedraaid door de drugs, maar door onze inhumane, ijskoude neoliberale prestatiemaatschappij, waar al helemaal geen plaats is voor minderheden als Marokkanen……

Drugs gebruiken is genormaliseerd, aldus van Toorenburg en dat moet veranderen……. ha! ha! ha! ha! ha! Ja, begin eerst maar eens met een verbod op alcoholreclame!! Hoe is het mogelijk, dat er nog steeds reclame gemaakt mag worden voor deze harddrug, die verreweg de meeste schade toebrengt, zowel direct als indirect, zelfs meer schade dan alle andere drugs bij elkaar opgeteld!!

Nog een van Toorenburg wijsheid: van veel wiet roken wordt je niet slim…… ha! ha! ha! ha! ha! Hé van Toorenburg, weet je waar je zonder meer dom van wordt? Het drinken van sloten alcohol; overigens, heb jij vroeger niet iets te diep in het glas gekeken???

Ook aanwezig: groot PvdA oplichter Tang, deze merkte op, dat ook alcohol niet genormaliseerd mag worden…… ha! ha! ha! ha! Hé Tang, dat is het al meer dan 100 jaar!! Er mag zoals gezegd godverdomme zelfs reclame voor gemaakt worden!!

Als wiet gelegaliseerd wordt, moeten de Nederlandse koffieshops ook weer verkopen aan buitenlandse klanten en die overlast wil van Toorenburg de provincies Limburg en Brabant besparen…. ha! ha! ha! ha! Alsof de bewoners van de buitenwijken van steden in die provincies niet helemaal schijtziek worden, van de drugsrunners die daar alsnog de buitenlandse wietkopers bedienen en hen bovendien niet alleen van wiet voorzien!!!

Van Toorenburg stelde, dat de straten overspoeld zullen worden met buitenlanders, als cannabis gelegaliseerd wordt….. Hé van Toorenburg, dat is beter dan de enorme stromen harddrugs die dezelfde straten nu al overspoelen……. Met legalisering kan de staat er bovendien een fikse belastingcent aan overhouden (meer dan nu het geval is)!! De overheid verdient immers ook al heel lang flink aan de wel levensgevaarlijke harddrugs alcohol en tabak…….

Zie ook: ‘Gert-Jan Segers alleen voor alcoholgebruik, dat eist immers maar 12 doden per dag…….

       en: ‘Gert-Jan Segers tegen legale wietteelt, zoals bepleit met universitair onderzoek………

       en: ‘Gert-Jan Segers wil alleen de harddrug alcohol in Nederland zien, omdat daar geen problemen meer mee zijn…..ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

       en: ‘Gert-Jan Segers in het cannabishol van de duivel

       en: ‘Comazuipen is toegenomen, NIX18 heeft een averechts effect gehad en daarmee is de ‘nieuwe alcoholwet mislukt!’

       en: ‘Alcoholwet lijkt te werken: minderjarigen drinken minder en later

       en: ‘NIX18 mislukt >> te belerend….. ha! ha! ha! ha!

       en: ‘Justitie faalt alweer: jaarlijks 70 doden door dronken automobilisten………

       en: ‘Marith Volp (PvdA) hypocriet pissig op Heineken vanwege gratis glas bier in horeca…… ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.