Alphens bloedbad is de schuld van de politie, maar die is niet aansprakelijk………. ????!!!!!??????

Het Bloedbad dat Tristan van de V. aanrichtte in winkelcentrum De Ridderhof in Alphen a/d Rij is te danken aan onrechtmatig handelen van de politie, die zelfs de wet overtrad, door van der V. een wapenvergunning te verlenen. Als de politie haar werk naar behoren had gedaan, was het bloedbad in Alphen te voorkomen geweest, aldus de rechter……. Toch is de politie niet aansprakelijk voor het aangerichte leed, zo stelde dezelfde rechter vandaag…..

Dit is geen rechtspraak, maar kromspraak!!!

Voor meer berichten over deze zaak, klik op ‘Alphen a.d. Rijn’, onder dit bericht (het derde bericht kunt u overslaan, daarna vanaf het vierde bericht en verder, weer deze zaak.).

Zijlstra wil minitanks voor politiebewaking………… ha! ha! ha! ha! ha!

Superlangstudeerder en VVD kwaadaardigheid Zijlstra is de laatste week ‘dapperder’ dan ooit te voren, het ene pleidooi na het andere rolt uit z’n grinnikende rotkop, die hij daarvoor iets meer op vals ernstig heeft gezet. Gisteren was het de bewapening van agenten, die objecten tegen terreur moeten bewaken. Zijlstra had vernomen, dat de twee agenten, die bij Charlie Hebdo buiten stonden, met een pistool bewapend waren en de terroristen met machinegeweren…….

Kijk, zelfs toen Zijlstra nog jong was, wist men dat hij een hufter was, maar door het lange studeren zijn z’n verstandelijke vermogens er ook al niet op vooruit gegaan, laat staan dat hij weet, dat je wel ergens 24 uur per dag op wacht kan staan, maar dat je daarbij niet constant je wapen op voorbijgangers gericht kunt houden, doorgeladen wel te verstaan. Ik bedoel, zelfs iemand met een djellaba en baard, mag je niet zo maar op de korrel nemen. De moslimterroristen, laten het trouwens wel uit hun hoofd, om in het westen zo gekleed een aanslag te plegen, desnoods gaan ze ‘netjes geschoren in driedelig pak’ naar de plek, waar ze hun laffe, psychopathische daad gaan plegen. Dat betekent voor bewakers, dat ze altijd achter zullen lopen, bij een aanslag, immers de daders kunnen ter plekke, desnoods verborgen tussen het publiek, hun wapens pakken, mocht dat te ingewikkeld zijn, kan een handgranaat binnen een paar tellen de bewakers uitschakelen. Vandaar dat je bijvoorbeeld bij ambassades, die bewaakt worden, gepantserde observatieposten van de politie hebt staan…… Dat was Zijlstra nog niet opgevallen, hij zit tenslotte pas twee weken in de Kamer……. Alsof je met een pistoolschot, niet net zo hard aan je eind kan komen, dan met een schot uit een machinegeweer…….

Wat Zijlstra dus eigenlijk wil, is politie en leger op elke hoek van de Nederlandse straten, de vol-idioot!!! (mooi germanisme hè!) Het zou me voorts niet verbazen, dat hij er geen bezwaar tegen zou hebben, als het parlement i.h.k.v. de staatsveiligheid buitenspel zou worden gezet, wedden dat hij dan wel ‘een mooie bestuursfunctie’ op zich wil nemen?????

Zijlstra is lid van de Volkspartij voor Vrijheid en Democratie…… ha! ha! ha! ha! Gezien waar hij en de rest van de partij voor staan, zou de naam als de bliksem veranderd moeten worden!!! Dat is overigens al een aantal decennia zo.

Nog even over de pistolen en dan m.n. de schietkunst van de politie: we hoeven niet bang te zijn, dat eventuele terroristen bij tijdige herkenning, niet worden uitgeschakeld door de politie, dat hebben diverse ‘schietincidenten’ de laatste 20 jaar wel uitgewezen……. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Zie ook: ‘Zijlstra wil oorlogsrecht toepassen op teruggekeerde islam pubers……..

Charlie Hebdo, dappere verdediging van het ‘vrije woord…’ op de Dam…..

Tijdens de manifestatie op de Dam, voor de vermoorde medewerker van Charlie Hebdo afgelopen donderdagavond, begon een man (het zou om de befaamde ‘Damschreeuwer’ gaan) in het publiek, tijdens de minuut stilte die daar nog eens werd herhaald, een lied van Hans Teeuwen te zingen. Geheel in de geest van de manifestatie, de verdediging van de vrijheid van meningsuiting, werd de man onmiddellijk door de politie verwijderd…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! Ja sorry hoor dat ik daar om moet lachen, maar wat wil je? Voor een groot deel hypocriete zakken, die heel interessant willen laten zien, hoe intellectueel en/of begaan ze eigenlijk ‘wel niet’ zijn en dan zo’n inperking van de vrijheid van meningsuiting….. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Terreur bestrijding? Begin maar eens met een totaal vuurwerkverbod voor particulieren!!!

De ‘dames/heren’ politici hebben bijna dagelijks de bek vol met geouwehoer over terreur. Echter een simpele oplossing om deze terreur tegen te gaan, terreur die velen jaarlijks te verduren hebben vooraf en met oud & nieuw, namelijk een verbod op vuurwerk afsteken door particulieren, is te veel gevraagd……

Het grootste deel van diezelfde zogenaamde dames en heren woont dan ook niet in de steden, of delen van die steden, waar al dagenlang voor oud & nieuw vuurwerk wordt afgestoken. Bovendien vinden deze politici, dat de grote inkomsten voor de overheid, door de verkoop van vuurwerk, een heel stuk belangrijker, dan uw gezondheid……

Ik heb een uur geleden geteld hoeveel knallen er te horen zijn (in de buurt van het centrum van Den Haag), per minuut hoor je gemiddeld 120 knallen……… De politie kan dit dan ook onmogelijk voorkomen, alleen met een vuurwerkverbod voor particulieren, kan de politie de boel goed aanpakken. Bovendien zou Brussel een verbod moeten instellen op de verkoop van deze troep aan particulieren, zo wordt ook het bestellen van vuurwerk buiten Nederland in de EU, een stuk moeilijker. Maar zoals u wellicht weet als het over Brussel gaat: daar hoeft u al helemaal niets van te verwachten en al helemaal niet op dit vlak……

Voor meer berichten over deze terreur, klik op ‘vuurwerk’, of ‘vuurwerkoverlast’, onder dit bericht.

Theo Weterings, burgemeester van Haarlemmermeer: de agenten gingen ook vorig jaar overlast van vuurwerk tegen voor 18.00 u……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Theo Weterings, de burgemeester van Haarlemmermeer, die ook voorzitter van de VNG Vuurwerk brigade is, althans hij is voorzitter van de commissie Bestuur en Veiligheid van de VNG (Vereniging van Nederlandse Gemeenten), was gistermiddag in het Radio1 nieuws van 12.00 u te horen. Aan de orde de nieuwe regel, die dit jaar op oudejaarsdag ingaat, geen vuurwerk voor 18.00 u……… ha! ha! ha! ha! ha! Het is deze man waarschijnlijk niet opgevallen, maar in veel wijken van grote steden, is het drie dagen voor oud en nieuw zo’n pokke herrie op straat, als was het oorlog….. Maar door met het verhaal: de burgemeester werd gevraagd, hoe e.e.a. uitgevoerd gaat worden. Dus met hetzelfde aantal agenten, of wordt er een nieuw blik opengetrokken? Nou u snapt ‘t lezer, natuurlijk moeten daar nieuwe agenten bij*, dus de overheid moet de beurs trekken, al stelde Weterings wel, dat ook in voorgaande jaren, agenten op oudejaarsdag vuurwerk overlast aanpakten…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Hoe dan, met een speciale app, die kijkt of een knal nog binnen de normen valt….????? ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Er is maar één oplossing tegen de gigantische overlast en de enorme lucht- en verdere zware milieuvervuiling** , die het grootschalig afsteken van vuurwerk veroorzaakt, dat is natuurlijk geheel verbieden!!! Laat maar op bepaalde plekken, professionale pyromenen die rotzooi afsteken! Maar helaas dat gebeurt niet beste lezer, nee, nog ver voor uw gezondheid, komen de ondernemers en de opbrengsten voor de schatkist……..

*Begrijp me wel: natuurlijk moeten er, zolang het belachelijke vuurwerk afsteken legaal blijft, veel meer agenten op straat.

** Zelfs stoffen als strontium komen vrij, bij dit achterlijk gedoe, om
over de grote hoeveelheden, uiterst gevaarlijk (ultra)fijnstof nog maar te zwijgen….

Voor meer berichten over dit belachelijke gedoe (waarbij in één nacht meer rotzooi vrijkomt, dan de hele uitstoot van de hoogovens van Tata Steel in IJmuiden, in een jaar tijd produceren), klik op ‘vuurwerk’ onder dit bericht.

Opstelten blundert ‘zonder problemen’ door…….

Gisteren werd bekend gemaakt, dat politie dossiers van misdaad verdachten op het net staan. Met de ‘fijne’ toevoeging dat men deze zelfs kon inzien, na het invoeren van de namen van de verdachten….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Tja, ‘t kost een lieve belastingduit, maar dan heb je ook niets…….

Opstelten zou beter zijn werk kunnen doen, dan het met de pers bezoeken van bijvoorbeeld, de duizendste anti-inbraak promotiecampagne*!! Ook zou het beter zijn, als hij zijn zinloze jacht op cannabis eindelijk eens zou staken, krijgt de georganiseerde misdaad, als bijkomend effect, een financiële klap. Al hebben die misdadigers intussen een stevige plek verworven op de Nederlandse straten, waar ze naast cannabis voor buitenlanders, de minder kapitaalkrachtige jongeren voorziet van veel goedkopere, maar gevaarlijke harddrugs, als XTC en amfetamine.

Trouwens wat betreft de ICT, heeft Justitie intussen de zoveelste afgang binnen en dat is bepaald niet alleen vanwege het C2000 communicatie systeem…….

Deze VVD flapdrol, Opstelten kan duidelijk geen leiding geven, naast de hele berg blunders, die hij intussen op zijn naam heeft staan, weg met die mislukte kakker en zijn al even waardeloze VVD sidekick Teeven!!!

* Zie: ‘Opstelten druk met inbraak preventie……. Terwijl zijn beleid ons van fiasco’s tot nog grotere fiasco’s voert!!

Voor meer blunders van Opstelten en Teeven, klik op hun naam, onder dit bericht. Dit geldt ook voor het C2000 systeem.

Willem Post ‘weet wel’ hoe het zit met de doodgeschoten jongen in Ferguson……

De enorme oliebol Post van Jokercentrum Clingendael, liet zich gisteren uit over de uitspraak, die vandaag volgt, voor de fascistische agent, die een gekleurde jongen doodschoot, om dat die een sigaar zou hebben gestolen……

Veel open deuren en dat het ‘erg spannend is allemaal’, zelfs de met psychopaten gevulde engnek organisatie Ku Klux Klan (KKK) schijnt zich er mee te bemoeien. Post liet als een volleerde VS kontlikker weten, dat de agent dit ‘zou hebben gedaan‘, want ja, er is daar in Ferguson amper iets aan de hand, zeker als je wit en rond bent……

Dat de politie daar als een waanzinnige tekeer gaat tegen de gekleurde burgers*, is de hele wereld intussen wel opgevallen, behalve de ‘Amerika deskundige’ (dat ‘Amerika’ is ook zo zorgvuldig gekozen…) Post, die gelooft het pas, als de jury het gelooft, zo niet, nou dan is het simpel, dan had die agent de jongen gewoon terecht doodgeschoten, had hij maar niet gekleurd moeten zijn, ja toch??!!

* Die zij net als de niet gekleurde burgers, zouden moeten dienen………

Opstelten druk met inbraak preventie……. Terwijl zijn beleid ons van fiasco’s tot nog grotere fiasco’s voert!!

Hoorde gistermiddag bij BNR, dat de zwaar wanpresterend VVD minister van Veiligheid (ha! ha!) en Justitie Opstelten, alweer bezig is geweest met inbraakpreventie. Een verslaggever was aanwezig bij een demonstratie, waarbij een ex-inbreker aangaf, wat de zwakke punten zijn, in de beveiliging van huizen. Uiterst vermakelijk, daar Opstelten amper aan het woord werd gelaten en daarom keer op keer de zin van de deskundige probeerde af te maken…….. ha! ha! ha! ha! Opstelten liet op z’n tenen nog wel een paar keer weten, dat u vooral uw huis moet afsluiten, als u de deur uitgaat……. ha! ha! ha! ha! ha!

Opstelten en Teeven zouden nu eindelijk een moeten stoppen met hun lobbywerk voor de drugsmaffia (in die taak presteren de twee wel en maar liefst voor 200%!!) en de zinloze jacht op softdrugs staken, door de verkoop en aanvoer vrij te geven, dan zouden er gigantisch veel politie-uren vrijkomen, zodat agenten meer tijd hebben, om inbraken te voorkomen en inbrekers in te rekenen……..

Zie ook: ‘Opstelten komt met ‘donkere dagen offensief….’ ha! ha! ha! ha! ha! ha!

        en: ‘Opstelten deelt slotjes uit en boort een gaatje in Haagse Hout!

        en: ‘Opstelten breekt ‘t nieuws met een meterslang ‘presentje’ voor bewezen diensten!!!!

Gouda zet gewapende zwarte pieten in bij intocht sinterklaas……… AAAJAAAJAAAJJJJ!!!!

Gouda zet bij de intocht van sinterklaas agenten in, die verkleed als zwarte piet, meelopen in de stoet…….. Ongelofelijk, dus men vreest gewelddadigheden tijdens de intocht van sinterklaas, door voor- en tegenstanders van zwarte piet en om de tegenstanders, waaronder veel gekleurde bewoners van Gouda, nog even harder te schofferen, verkleedt men agenten als zwarte piet…… Er lopen van de 150 zwarte pieten, geloof ik 8 mee, die niet zwart zijn, maar met ‘kaas en stroopwafel huidskleur……..’ Dit om tegemoet te komen aan de bezwaren tegen zwarte piet…… 8 van de 150….. ha! ha! ha! ha! ha! Het is duidelijk: de gekleurde burgers van Gouda worden door hun burgemeester en wethouders gediscrimineerd, zwaar geschoffeerd en vernederd, met dit belachelijke alternatief, maar omdat de kans bestaat, dat infantiele psychopathische witte dombo’s, zeg maar een groot deel van de PVV aanhang, wel eens de tent uit kan gaan, lopen er godbetert zwartgemaakte, gewapende agenten mee…….. Leuk vertrouwen scheppend in de politie ook, voor die gekleurde bevolking….

Hoorde trouwens de laatste dagen weer het kul argument voorbijkomen, dat zwarte piet zwart is van de schoorsteen, waarom heeft deze dan wel altijd fel gekleurde (schone) pakjes aan, en wordt het gezicht behalve zwart gemaakt, voorzien van felrode, dik aangezette lippen, met kroeshaar van onder de pet??? Kap een keer met die nonsens!!!! Het is godverdomme 2014, niet 1950!!!

Klik voor meer berichten over ‘zwarte piet’, op dit ‘begrip’ (ha! ha!) onder dit bericht.

Vrachtwagens met grote gebreken…. Wees vooral gerust: er komt een campagne aan…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Al weer een paar jaar nu, verschijnt zo nu en dan weer berichtgeving in de pers, over het slechte onderhoud aan vrachtwagens, waarmee naast ongelukken, grote kosten gemoeid gaan, daar er nogal eens een file ontstaat, als zo’n ding het begeeft op de grote weg…… Zo ook afgelopen vrijdag bij BNR na 9.00 u. Tom van ‘t Hek, de lullende hockeystick van de volle Telegraafdochter BNR, had Jaap Stalenburg van bedrijfsverzekeraar TVM aan de telefoon, n.a.v. een Belgische Inspectie die constateerde dat 12% van de Nederlandse vrachtwagens grote gebreken vertoont. Natuurlijk was deze woordvoerder ‘erg geschrokken’ van het Belgische rapport, volgens hem komt dit door de crisis, alsof vrachtwagenbedrijven niet al veel langer proberen onder allerlei maatregelen uit te komen en klagen ze steen en been over de regels, terwijl een groot aantal van hen, hun chauffeurs als beesten in hun cabine laten wonen. 

Zo is ook het onderhoud al jaren kind van de rekening, alles wordt zo lang mogelijk uitgesteld, zeker grote, noodzakelijke reparaties aan de motoren en transmissie, maar ook gladde banden en slechte remmen zijn vaak aangetroffen bij inspecties. Die gladde banden hebben volgens Stalenberg, door klapbanden, al voor een paar dodelijke ongevallen geleid. ‘Ook al natuurlijk’, vond deze woordvoerder, dat er snel actie moet worden ondernomen, vandaar dat hij meldde dat er in september een campagne wordt gestart om het probleem aan te kaarten…. 

Voor wie vraagt u zich vertwijfeld af, is die campagne bedoeld, terwijl u zich de haren uit het hoofd rukt, welnu: u zelf natuurlijk, de regering, die wat meer oog moet hebben, van de grote problemen in de sector. ‘Problemen’ voor de eigenaren van transportbedrijven, die bijvoorbeeld al een paar jaar zitten te wachten, tot ze hun vierde huis in Waikiki kunnen kopen, weten dondersgoed wat de staat van hun wagenpark is…….. Maar volgens Stalenberg, is deze campagne ook op chauffeurs gericht……. ha! ha! ha! ha! ha! Als die uit Oost-Europa komen, durven ze niet eens te klagen en de Nederlandse chauffeurs, die nog werk hebben, kijken wel uit, dat ze gaan zeuren bij de baas, over het onderhoud van hun vrachtwagens……

Arthur van Dijk, van Transport en Logistiek Nederland (TLN) was ook al geschrokken van het Belgische cijfer, hij begon bij BNR over ‘Safety Culture’ een campagne om chauffeurs en eigenaren te leren, hoe ze kunnen voorkomen, dat bijvoorbeeld de lading wordt gestolen. Volgens van Dijk, wordt in die campagne ook ‘zwaar ingezet’ op de verkeersveiligheid. Een wat vreemde uitlating, als je ziet dat 12 van de 100 Nederlandse vrachtwagens ronduit gevaarlijk rondrijden, blijkbaar heeft die inzet geen zoden aan de dijk gezet……. Van Dijk noemde daarna de grote verkeersveiligheid in Nederland, alsof dit ook een gegeven is voor de Nederlandse vrachtwagens…… Ook hij wees op de crisis, terwijl zoals gezegd, dit probleem al een aantal jaren telkens terugkeert in de media, vandaar dat het geschrokken zijn, van Stalenburg en van Dijk uiterst twijfelachtig is, alsof zij deze terugkerende aandacht voor onveiligheid van vrachtwagens niet kennen, terwijl zij direct betrokken zijn bij het vrachtwagen transport……..

Voor die onveiligheid van vrachtwagens, zou de politie onmiddellijk grootschalig moeten ingrijpen, maar daar heeft het de mankracht en de inzet niet voor, die inzet richt zich voornamelijk op het bevorderen van het aanbod aan harddrugs op de Nederlandse markt, hoe ze dat doen? Simpel door jacht te maken op softdrugs…. Daarnaast heeft de politie het steeds drukker, door bijvoorbeeld de belachelijk grote bezuinigingen, die VVD stoephoer Schippers in de klotekabinetten Rutte heeft doorgevoerd in de GGZ: verwarde mensen overal in het land op straat, waar de politie in de grote steden bijna een dagtaak aan heeft, met oplossingen zoeken voor deze zieke mensen, die door de overheid in de kou zijn gezet…….

Wat betreft die hoogstnoodzakelijke inspecties, is het al tekenend, dat we cijfers moeten gebruiken uit België…….. Je kan er dan ook donder op zeggen, dat vrachtwagens, die Nederland niet verlaten, in veel meer dan 12% van de gevallen grote gebreken vertonen, immers de kans dat je gepakt wordt, is uiterst klein en de kosten van één boete wegen niet op tegen bijvoorbeeld 5 vrachtwagens, die ‘kostenbesparend’ levensgevaarlijk rondrijden….

Zie ook: ‘Inspectie Leefomgeving en Transport verder geprofessionaliseerd: alleen nog aangekondigde inspecties………. ha! ha! ha! ha! ha!