Flexwerken goed voor de portemonnee van de baas, maar slecht voor de gezondheid (en de portemonnee) van de meeste flexwerkers en hun directe omgeving!!!!

Wat iedereen al lang had kunnen weten en wat ik op deze plak al een aantal keren heb betoogd, is wetenschappelijk bewezen: ‘flexcontracten’ (wat uiteraard ook voor het grootste deel van de zzp’ers geldt), nul uren contracten (veel supermarktmedewerkers) en andere uiterst onzekere banen, met navenant lage inkomens, zijn uitermate slecht voor de geestelijke gezondheid en daarmee ook voor de fysieke gezondheid. Meer en meer arbeiders en andere werknemers (die ‘t vaak niet willen weten, maar toch echt onder arbeiders ingedeeld kunnen worden) tot 35 jaar, lijden aan een ‘burn-out’, met veelal uiterst kwalijke gevolgen voor de toekomst van deze mensen, daar een flink aantal, of voor lange tijd, dan wel voorgoed, arbeidsongeschikt raken…….

Overigens zie je eenzelfde soort verschijnsel in het voortgezet onderwijs: de prestatiedrang zorgt daar voor een hele berg geestelijke ellende, die evenals bij de hierboven genoemde flexwerkers, ook een burn-out kan veroorzaken (dit is zowel een geestelijke aandoening, als een lichamelijke, het laatste door extreme oververmoeidheid), hoewel een depressie uiteraard een uiterst gevaarlijke geestelijke aandoening is……. Bij deze groep, tussen de 12 en de 18 worden, zoals gezegd, al ‘burn-outs’ geconstateerd, zo werd onlangs bekend gemaakt, door onderzoekers, die klachten bij jonge patiënten van huisartsen en de ggz, onder de loep namen…….

We moeten lekker zo doorgaan!!! Snapt u nu, waarom hare VVD kwaadaardigheid Schippers al zo snel de bezuinigingen op de ggz heeft doorgevoerd??? ‘Heel toevallig’ is het aantal zelfdodingen, naast het aantal verwarde mensen op straat sinds twee jaar, fiks toegenomen……

Uiteraard kunnen de schofterige bezuinigingen op de ggz niet voorkomen, dat deze zaken, de belastingbetaler een hele berg geld hebben gekost, kosten en gaan kosten, neem alleen al de inzet van de politie*, die dagelijks vele malen ‘moet ingrijpen’, daar het ‘gewone publiek’ niet weet om te gaan, met verwarde mensen…. Trouwens al zouden ze dat wel weten, daar is in onze ‘geweldige participerende prestatiemaatschappij’, veel te weinig tijd voor!

* Zie: ‘GGZ Nederland constateert dat er veel verwarde mannen zijn, maar weet niet hoe dat komt……. ha! ha! ha! ha! ha!

Zie ook: ‘Schippers wil actie tegen verwarde personen……… AUW!!!

        en: ‘Commissie Hoekstra verklaart verwarde mensen de oorlog, van der Steur steekt de ‘helpende hand’ toe……..

       en: ‘Schippers en van Rijn: Zelfdoding Enige Uitweg Uit Onaflosbare Schulden? Ons Neoliberale Inhumane Kabinet…….

       en: ‘CBS meldt 31.000 daklozen in ons puissant rijke land………. Lang leve Rutte 2!!

       en: ‘Zelfdodingen in 2015 gestegen naar 5 per dag……. Alweer een ‘geweldige prestatie’ van Rutte 2!!

       en: ‘Huisuitzettingen: 25 per dag (minstens)!!!

       en: ‘Schippers GGZ beleid: 5 mensen benemen zich per dag het leven in ons ‘geweldige’ land……..

Voor meer berichten over burn-out en of ggz,klik op het betreffende label, onder dit bericht.

Maartje Nevejan met een mooie propaganda documentaire over ‘de participerende chronische GGZ patiënt…….’

Maartje Nevejan is een documentaire maakster. Zij helpt Rutte 2 en dan m.n. hare VVD ploertigheid Schippers en haar sidekick Martin ‘die vrouw’ van Rijn, met hun inhumane, ijskoude afbraakbeleid. Daarvoor heeft ze een documentaire gemaakt, waarin ze een paar psychiatrische patiënten laat zien, die na tientallen jaren in een instelling te hebben gewoond, op eigen benen moeten gaan staan.

Nou dat zal niet meevallen denkt u, zo dacht ook de vrouwelijke presentator, die de documentaire, genaamd: ‘Harry, Tiny en Sonja’ al gezien had, maar ook Nevejan zelf was verrast, dat dit wonderlijk genoeg, zonder noemenswaardige problemen is gelukt…….

Over dit ‘lukken’ valt nog wel ‘wat’ te zeggen: je moet toch echt over een langere periode kijken. In de 70er en 80er jaren, zijn er ook een fiks aantal van deze mensen uit de instellingen gehaald en in woongroepen geplaatst, of ‘zelfstandig’ gehuisvest. In de eerste groep wilde dit nogal eens fout gaan, maar zeker bij de laatste groep, mislukte het een fiks aantal keren. Deze mensen kwamen uiteindelijk voor een groot deel in de grote steden als zwervers op straat……. Om over het grote aantal suïcides onder deze mensen nog maar te zwijgen……

Geen vragen van het presentatieduo over het grote aantal verwarde mensen op straat, die door eerdere bezuinigingen op de GGZ zorg, in dikke ellende zijn vervallen. Ook hier is weer een flink aantal suïcides te betreuren, maar ja, het zijn ‘toch maar gekken’ en bewijs maar eens, dat die suïcides en andere ellende te danken zijn aan de uiterst inhumane, schunnige bezuinigingen van VVD stoephoer Schippers…….

Alsof de politie nog niet genoeg problemen heeft met verwarde mensen, de Haagse politie heeft n.b. een speciale afdeling, voor dit soort verwarde mensen, voor het overgrote deel psychiatrisch patiënten………

Komt die documentaire even goed uit, nu Schippers en van Rijn steeds meer onder vuur komen te liggen vanwege hun uiterst waardeloze afbraakbeleid. Want ook met de genoemde maatregel (lees: bezuiniging), kan je er donder opzeggen, dat de kosten daarvoor, zoals door de politie gemaakt, die bezuiniging ver zal overschrijden!!! Neem de ‘verwarde man’ die vandaag dreigde zijn flat op te blazen………

Zie ook: ‘GGZ Nederland constateert dat er veel verwarde mannen zijn, maar weet niet hoe dat komt……. ha! ha! ha! ha! ha!

       en: ‘Marli Huijer, o.a. ‘Denker des Vaderlands’: het is lastig te zeggen waarom er meer verwarde mensen op straat zijn……… ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Twee meisjes van 14 en 16 jaar worden vervolgd voor valse aangifte……..

Twee meisjes van 14 en 16 worden door het OM vervolgd, vanwege een valse aangifte, zo meldde het BNR nieuws van 12.30 u. De meisjes waren stiekem naar Eindhoven gegaan, om daar een ‘vriendje’ te bezoeken. Bij thuiskomst vertelden de meisjes uit angst voor straf, dat ze ontvoerd en verkracht waren….. Daarop deden de ouders aangifte bij de politie, die er 16 rechercheurs opzette……. Al snel bleek, dat het verhaal verzonnen was.

Oké lullig allemaal en uiteraard een oliedom verhaal, maar om daar die meisjes strafrechtelijk voor te vervolgen….. Belachelijk!!!

Reken maar dat deze meisjes al genoeg gestraft zijn, met al deze ontwikkelingen op hun uitstapje….

Marli Huijer, o.a. ‘Denker des Vaderlands’: het is lastig te zeggen waarom er meer verwarde mensen op straat zijn……… ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Werkelijk ongelofelijk: gistermiddag was de ‘Denker des Vaderlands’ (ha! ha!) Marli Huijer op Radio1 (vanaf 15.38 u) te horen. Zij sprak over het grote aantal verwarde mensen dat op straat loopt en waar de politie voor wordt ingezet (in de meeste gemeenten, behalve  Amsterdam als ik me niet vergis). Daarna noemde deze snackbar filosoof en aantal plausibele redenen. Zo wordt er meer ingezet op ambulante zorg, al zou dit niet minder kwalitatieve zorg opleveren, maar patiënten kunnen zich er wel aan onttrekken*, aldus Huijer. Volgens Huijer vergt de maatschappij toch flink wat intelligentie, om op de been te kunnen blijven….. ha! ha! ha! ha! ha! Kijk hier laat Huijer pas duidelijk zien, dat ze er geen snars van begrijpt, psychiatrisch patiënten zijn voor het overgrote deel gemiddeld of bovengemiddeld intelligent. Met andere woorden: psychiatrisch patiënten (dat zijn verreweg de meeste van die verwarde mensen) zouden volgens Huijer dom zijn………

Kijk Huijer is wel warm, want deze inhumane kloterige, keiharde prestatie maatschappij, zal nog veel meer mensen een psychiatrische aandoening opleveren, daar kan je gif op innemen!!!  Dat is ook de reden waarom hare VVD kwaadaardigheid Schippers zoveel heeft bezuinigd op de GGZ, er staat ons nog veel meer te wachten, als we zo doorgaan……. Terecht noemde Huijer ook de participatiemaatschappij, waar ze overigens voorstander van is, al vergat ze daarbij te vermelden, dat een leek niet de zorg voor een psychiatrisch patiënt op zich kan nemen….. Huijer, staat achter het regeringsbeleid (ze is tenslotte niet voor niets ‘Denker des Vaderlands’), ze noemde dan ook niet de onbeschofte bezuinigingen van VVD stoephoer Schippers op de GGZ en het toegenomen aantal suïcides, een regelrecht gevolg van die bezuinigingen, precies als het grote aantal verwarde mensen op straat. Voor deze gevolgen was Schippers al voor het doorvoeren van de bezuinigingen gewaarschuwd door deskundigen, de SP en zelfs de politie…….

Nee Huijer stelde dat het lastig is, om met ‘deze mensen’ om te gaan….. ha! ha! ha! ha! Ja,Huijer het zijn dan ook psychiatrisch patiënten!!! Ook al heb jij een paar weken doorgebracht met deze mensen, wil dit bepaald niet zeggen dat je deskundig bent, dat blijkt eens te meer!!!!

Vier procent van de Nederlanders is psychiatrisch patiënt, als deze zich politiek zouden organiseren, zou er meer rekening worden gehouden met deze mensen, die VVD kwaadaardigheid Schippers zo onmenselijk als aanstellers behandelt…….. Bovendien kan deze VVD ploert (plus haar PvdA sidekick Martin ‘die vrouw’ van Rijn) ‘ongestraft’ zo tekeergaan tegen deze minderheid, daar ze meestal zelfs niet mogen stemmen en ze zich vanwege hun aandoening moeilijk kunnen organiseren, om op die manier hun ‘stem’ te laten horen!!!

Vanmiddag in de Nieuws BV, Sywert van Lienden, oud-voorzitter LAKS, die sprak over ‘psychische gekken’, waarmee hij verwarde mensen bedoelde, zo te horen was hij wel van de uitleg, dat de veranderingen in de zorg, zoals voor GGZ patiënten, met kinderziekten te maken hebben…… Dus dat komt wel goed en ach, die suïcides zijn toch niet te bewijzen als gevolg van de veranderingen, maar vooral door de bezuinigingen op de zorg…… Zoals een relatief hoog eigen risico, opgelegd aan verwarde mensen, die toch al zorg mijden, als ze niet zijn opgenomen…………. Alle argumenten werden vooral door van Lienden zelf opgenoemd, maar dan valt er door hem toch geen logische conclusie te trekken……. Leeghoofd Veenhoven, moest wel lachen, toen van Lienden het woord ‘gekken’ nog een keer gebruikte…..

Overigens stelde Schippers eerder, dat de oorzaak van het grote aantal gevallen van verwarde personen, die zo’n beslag leggen op de politie-inzet, te danken zijn aan de aandacht in de media (m.a.w. die waren er altijd al…) en ‘misschien’ aan de veranderingen in de zorg……. Het is duidelijk dat Huijer goed heeft geluisterd, naar deze inhumane VVD tyfustrut, die intussen tot haar liezen in het bloed staat…

* Zie: ‘Jacobine Geel, voorzitter GGZ Nederland is blij met de bezuinigingen op de GGZ zorg……….

   en: ‘Maartje Nevejan met een mooie propaganda documentaire over ‘de participerende chronische GGZ patiënt…….

VNU demonstratie, Haagse politie: wilt u zich legitimeren, want u ziet er links uit……….!!!!

Uit zééééér betrouwbare bron, hoorde ik vanmiddag, dat een jongeman bij een tramhalte in de buurt van de binnenstad van Den Haag, door 2 agenten, uit een busje vol blauw, werd aangesproken, wat hij bij die tramhalte deed. ‘Naar m’n werk gaan heren, met de tram!’ Of hij zich maar even wilde ‘legitimeren……’

Waarom dat nodig was: welnu vanmiddag vindt er een extreem rechtse demonstratie (van de NVU) plaats en men wilde tegenstanders beletten om die demonstratie te verstoren, dan wel rotzooi te trappen (dat was niet de letterlijke tekst, maar hier kwam het in het kort op neer), dus worden mensen ‘die er verdacht uitzien, of met een links uiterlijk gevraagd om legitimatie en naar de reden, waarom ze op straat zijn……….!!! Ongelofelijk! Dus de Haagse politie let niet alleen op een Marokkaans uiterlijk, of een echt gekleurd uiterlijk, maar ook op mensen met een links uiterlijk!!!!

Overigens wist mijn bron niet dat het om een demonstratie van de NVU, plus wat Vlaamse fascisten ging, dat hoorde ik in het nieuws op Radio1 (15.00 u.)…… Ook hoorde ik toen dat de antifascisten geprobeerd hebben de demonstratie van de fascisten te verstoren, bij de ‘schermutseling’, daarbij schijnt de politie zes leden van de Anti-Fascistische Actie te hebben gearresteerd (link plus foto’s).

Hoe kan de gemeenste Den Haag een demonstratie van fascisten goedkeuren binnen haar gemeentegrenzen????!!! Waarschijnlijk omdat verkiezingsoplichter
Wijsmuller van z’n Haagse Stadspartij in het college zit……..

We hebben in Duitsland gezien wat deze demonstraties in de 20er jaren van de vorige eeuw, later hebben veroorzaakt……..!!  Zoals het hier, in een bepaalde periode van diezelfde eeuw, veel gehoorde: ‘Ausweis bitte……!’

Maar het gaat ‘lekker’ hè, met het optuigen van een rechtse Nederlandse politiestaat?? Waanzinnig!!! Wat zouden de nazi’s verrukt zijn geweest, van alle mogelijkheden die de politie nu heeft, het inbreken op computers (ook al had je die toen niet, door deze technologie zijn we nog veel beter in de gaten te houden) en het tappen van telefoons, op een waanzinnig niveau, maar ook het cameratoezicht in de meeste straten…… Daarover gesproken, ik geloof dat tv een Duitse uitvinding is…..

Toegevoegd op 20 maart 2018: onder burgemeester van Aartsen en mede verantwoording van bestuurspartij HSP, was een tegendemonstratie verboden, afgelopen zondag 18 maart 2018, in Amsterdam een anti-fascisme demo, daar was wel ruimte voor een tegendemonstratie van fascisten, ook onder van Aartsen als burgemeester……

Zie ook: ‘Netanyahu, 1 van de grootste oorlogsmisdadigers komt naar Den Haag…… Gooi uw kont tegen de krib en demonstreer in Den Haag!‘ (terwijl de HSP in het college van B&W zat, verbood Den Haag demonstraties tegen Palestijnenslachter Netanyahu….)

        en: ‘Bezoek Netanyahu: meet gemeentebestuur Den Haag met twee maten?

Voor meer berichten over de komende politiestaat, klik op het betreffende label, onder dit bericht.

Jacobine Geel, voorzitter GGZ Nederland is blij met de bezuinigingen op de GGZ zorg……….

Jacobine Geel, schijnt regelmatig in het Mediaforum te zitten, de trut schijnt presentatrice te zijn, naast dat ze ook dominee speelt, bovendien is de kuttekop voorzitter van GGZ Nederland. Waarom dat is, is me een raadsel, theologen zorgen juist voor veel ‘geestesziekten……’ Daarnaast kan ik nergens vinden, dat ze ook maar enige opleiding op dat gebied heeft genoten….. De trut was gisteren op Radio1 te horen, over het grote aantal keren, dat de politie moet uitrukken voor verwarde personen, meestal (verwarde) psychiatrische patiënten…. Vorig jaar was dit gestegen van 52.000 naar 60.000 keer!!!

Samen met de burgemeester van Heerenveen werd er gesproken over deze problematiek en de frustratie bij de politie over deze inzet, waarvoor Schippers door diverse deskundigen en zelfs door de politie werd gewaarschuwd, toen zij de belachelijke bezuinigingen inzette op de GGZ zorg, zoals hogere eigen bijdragen en een nog verder uitgeklede zorg. Met die bezuiniging had Geel totaal geen moeite, is de kut soms van de VVD??? Een probleem die inzet? Welnee, volgens Geel niet, dat zijn wat aanloop problemen en ach dat er intussen al tientallen van deze patiënten een eind aan hun leven hebben gemaakt, als gevolg van die bezuinigingen, interesseert deze helleveeg al helemaal niet, VVD stoephoer Schippers staat al tot haar liezen in het bloed!!! Buiten dat, die 60.000 keer politie-inzet, zal bij het publiek dat daar getuige van was, haat, dan wel nog grotere weerzin hebben gekweekt tegen GGZ patiënten!! Terwijl GGZ Nederland eerder wel erkende, dat de bezuinigingen op de GGZ de oorzaak van de vele problemen konden zijn*.

Nee, betere ambulante zorg is wat ‘we’ nodig hebben, volgens Geel en ze ziet wel wat in verplichte ambulante zorg…….. ha! ha! ha! ha! ha! Niet één keer zei de kut dat de bezuinigingen terug moeten worden gedraaid, omdat al te veel mensen zich suïcideerden…… Ach dat kan je toch niet bewijzen, die mensen waren immers toch gek!!!

Ook het Haagse initiatief, waar een GGZ afdeling is geopend in het hoofdbureau van politie, kan op de instemming van Geel rekenen…….GGZ patiënten horen niet thuis op een politiebureau!!! Geel, jij bent een ongelofelijk slechte voorzitter van GGZ Nederland, rot ajb zo snel mogelijk op, tyfuswijf!!

* Zie: ‘GGZ Nederland constateert dat er veel verwarde mannen zijn, maar weet niet hoe dat komt……. ha! ha! ha! ha! ha!

Voor meer GGZ berichten, klik op het betreffende label, onder dit bericht.

Politie vooral wantrouwend bij aangifte van verkrachting en ander seksueel geweld………

Corinne Dettmeijer, Nationaal Rapporteur Mensenhandel en Seksueel Geweld tegen Kinderen, publiceerde deze week een rapport waaruit blijkt dat de recherche te vaak slachtoffers van seksueel geweld als leugenaars ziet…… Wat is dit??? Het lijkt godverdomme wel, of we in het eerste beste ontwikkelingsland zitten, waar de politie niet eens aangiften van aanranding en verkrachtingen wenst te behandelen…. Nog even en de slachtoffers worden nog vervolgd ook….. Uiteraard is dit bijzonder slecht voor de aangifte bereidheid en die is al niet al te hoog, niet in de laatste plaats, omdat het merendeel van de verkrachtingen in de ‘huiselijke sfeer’ wordt gepleegd…… PvdA Kamerlid Rebel heeft Opstelten om opheldering gevraagd, ik vrees het ergste voor Rebel: hij is dan wel verantwoordelijk, maar opheldering kan deze ‘uh uh’ VVD kwast onmogelijk bieden!!

In 2012 noteerde de politie 1297 aangiften (!!!) van verkrachting, waar 30 procent de aanklacht introk, daar de politie had gewezen op de kwalijke gevolgen die aangifte kunnen veroorzaken……… Ook dat ging al behoorlijk ver, terwijl diezelfde politie toen meldde, dat die 1297 aangiften het topje van de ijsberg was, daar de meeste vrouwen (en mannen) geen aangifte doen, van deze vreselijke gebeurtenis……. Daar kunt u ook denken, aan vrouwen die gedwongen in de prostitutie zitten, als zij aangifte doen, mogen ze getuigen tegen hun pooier, waarna ze naar huis gestuurd worden en….. vaak weer in handen vallen, van dezelfde mensenhandelaren, die hen de prostitutie hier indrukten…..

Wat dit betreft: zo snel mogelijk het hoerenlopen verbieden, met stevige straffen wel te verstaan (en eindelijk echte straffen voor de pooiers en mensenhandelaren), immers prostitutie brengt altijd misdaad met zich mee, dat heeft de geschiedenis meer dan voldoende bewezen. Prostituees mogen niet vervolgd worden en als ze uit het buitenland komen, heeft Nederland de plicht hen onderdak, opleiding en inkomen te verschaffen!!!

Jezus mensen, wat een land!!!

GGZ Nederland constateert dat er veel verwarde mannen zijn, maar weet niet hoe dat komt……. ha! ha! ha! ha! ha!

Afgelopen zaterdag meldde het BNR nieuws van 9.00 u., dat GGZ Nederland heeft geconstateerd, dat er veel verwarde mannen (die eerder werden aangeduid als ‘loon woelfs..’ ha! ha!) zijn in Nederland, hoe dat komt weet GGZ NL niet…. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! GGZ Nederland durfde nog wel te zeggen, dat de onbehoorlijke bezuinigingen van Schippers de oorzaak kunnen zijn, maar sluit ook maatschappelijke ontwikkelingen niet uit……….

Het lijkt godverdomme de politie wel, de ACP durfde nog net te zeggen, dat het vele uitrukken van de politie voor verwarde mensen, waarschijnlijk met de bezuinigingen op de ggz te maken hebben (12.000 keer uitrukken in 2012 naar 52.000 in 2013!!*). Deskundigen waarschuwden al voor de gevolgen, voordat Schippers en van Rijn de bezuinigingen op de ggz doorvoerden, Zij stelden dat dit tot grote ‘overlast’ zou leiden, waardoor de politie een veel grotere taak zou krijgen met het zorgen voor verwarde mensen en dat het aantal zelfdodingen door ggz patiënten zou toenemen……. Intussen hebben die deskundigen, o.a. uit politiekringen, hun gelijk gehaald!!!

Uiteraard wel logisch dat GGZ Nederland niet met de vingers naar Schippers wijst, bang als men daar is voor nog meer bezuinigingen, bezuinigingen die men nooit voor mogelijk had gehouden. Immers men gaat er daar vanuit, dat mensen met een gezonde geest en menselijke gevoelens aan het stuur staan van dit land, i.p.v. de ijskoude, inhumane psychopaten als Schippers en van Rijn…………..

Wel ‘leuk’, dat GGZ Nederland indirect naar Rutte 2 wijst, met haar opmerking over ‘maatschappelijke ontwikkelingen’. Immers het keiharde neoliberale beleid, dat dit afbraakkabinet voert, zorgt voor steeds meer uitvallers in de race naar meer en beter. Mensen die letterlijk knettergek worden van de huidige maatschappij. Het bewijs daarvoor kan je al onder de meer dan 4 miljoen mensen vinden, die tegen-, op- of onder de armoedegrens moeten leven………

Trouwens: benieuwd wat de kosten van 52.000 keer inzetten van de politie aan kosten met zich meebrengen en of die de bezuinigingen op de ggz zorg intussen al weer hebben overtroffen……..

Bram Bakker, de huis, tuin en keuken psychiater heeft zich vandaag als spuit elf ook in het debat gemengd, al legt hij meer nadruk op de ‘agressiviteit’ van verwarde psychiatrische patiënten. Het is namelijk van het grootste belang, dat de bevolking angst voor deze patiënten wordt bijgebracht, de gewone bevolking ‘heeft al zoveel begrip’ voor mensen met psychische aandoeningen……. Godverdomme wat een klootzak!

* Zie: ‘Politie heeft de handen vol aan verwarde mensen, met grote dank aan Schippers en van Rijn!!

Voor meer berichten over charlatan Bakker, klik op het label met zijn naam, onder dit bericht. Dit geldt overigens ook voor meer  berichten over GGZ Nederland en de ggz in het algemeen, klik dan op het label ‘GGZ’, onder dit bericht.

Zie ook: ‘Jacobine Geel, voorzitter GGZ Nederland is blij met de bezuinigingen op de GGZ zorg……….

       en: ‘Maartje Nevejan met een mooie propaganda documentaire over ‘de participerende chronische GGZ patiënt…….

       en: ‘Flexwerken goed voor de portemonnee van de baas, maar slecht voor de gezondheid (en de portemonnee) van de meeste flexwerkers en hun directe omgeving!!!!

Dierenbescherming stelt dat de (dieren-) politie haar werk niet naar behoren uitvoert……..

Afgelopen dinsdagmiddag rond 17.20 u. op Radio1, een woordvoerder van de Dierenbescherming, die stelde dat de politie in een aantal regio zwaar onder de maat presteert, als het gaat om actie ondernemen op tips over dierenmishandeling. Te vaak is de politie te laat, als het om dierenmishandeling gaat en zijn de dieren al dood, voor de politie ter plekke is.

De man noemde een aantal regio’s, waaronder midden en noord Limburg…….. Toevallig is dat ook het gebied waar PVV gnoom Graus vandaan komt, u weet wel, de oplichter die zich druk maakt om huisdierenleed en vergeet dat in Nederland zo’n 500 miljoen dieren op jaarbasis worden groot en dood gemarteld……… Nogmaals ‘toevallig’ zijn ook veel van de intensieve martelveehouders gevestigd in diezelfde streek……….

De politie heeft in dat gebied blijkbaar te weinig tijd voor dierenleed, ‘logisch’ de politie daar heeft dan ook de handen vol aan de zinloze bestrijding van de wietteelt en de verkoop van deze softdrugs. Door het beleid van de twee waardeloze drugsmaffialobbyisten Opstelten en Teeven, met hun verbod op de verkoop van softdrugs aan buitenlanders, zijn de straten in Limburg weer vergeven van de drugsrunners en is er behalve softdrugs voor de buitenlanders, een heel scala aan harddrugs te krijgen op straat, waar ook de Nederlandse jeugd gretig gebruik van maakt (in verhouding met het effect, zijn harddrugs veelal goedkoper dan softdrugs). Sinds dit achterlijke beleid, dat alleen de drugsmaffia goud oplevert, zijn diverse harddrugs weer volop te krijgen in alle grote steden van Nederland……..

Tja, dan moet het leed van dieren onderspit delven…….

Dan heb ik het niet eens gehad over het desastreuze beleid van alweer een VVD minister: hare kwaadaardigheid Schippers, die de toegang voor psychiatrische patiënten heeft bemoeilijkt, waardoor de Nederlandse politie ook nog eens met een gigantische toename van verwarde personen op straat te maken heeft………….

Politie heeft de handen vol aan verwarde mensen, met grote dank aan Schippers en van Rijn!!

Politiebond ACP is goed pissig en terecht! Een woordvoerder van deze bond, was gisteren op de radio te horen, met een klacht over het grote aantal aanhoudingen van ‘verwarde personen’, de politie heeft er de handen vol aan. Dit was overigens al voorspeld toen men de bezuinigingen op de GGZ bekend maakte…….. In 2012 lag het aantal incidenten met ‘verwarde personen’, (lees: psychiatrische patiënten), waarbij de politie werd ingeschakeld, op 42.000, dat was voor het jaar 2013 ‘maar liefst’ 52.000!!!!  Ik begrijp niet waarom het aantal over 2014 nog niet bekend is, dat moet toch met een muisklik te doen zijn????!!! Maar jezus wat een stijging, alles te danken aan het ‘heilzame’ beleid van hare VVD kwaadaardigheid Schippers en aan sociopaat Martin ‘die vrouw’ van Rijn, deze inhumane schoften hebben al meer dan een jaar geleden de jacht geopend op psychiatrische patiënten, bijvoorbeeld via eigen bijdragen…… Het geteisem denkt waarschijnlijk, dat het een wonder is, dat er niet veel meer psychiatrische patiënten zijn, gezien de huidige ijskoude, keiharde prestatiemaatschappij en lopen alvast voor op de grote golf mensen, die straks na jaren stress en oplichting van overheidswege*, knettergek zijn geworden……. Tja en dan kan je die GGZ zorg het beste nu alvast helemaal uitkleden!!

Ongelofelijk eigenlijk, dat dit onbeschofte, asociale beleid wordt gesteund door ‘christelijke’ partijen, de PvdA en D666…..

Vergeet u alstublieft niet, dat door dit beleid al een fiks aantal mensen zichzelf het leven hebben benomen….. Ach je kan ‘bij die gekken’ toch niet vaststellen, of de suïcide door beleid of andere zaken is veroorzaakt………. Ga maar na: veel psychiatrisch patiënten moeten eigenlijk dagelijks gecontroleerd worden, op inname van medicijnen. Deze mensen, die veelal geen cent te makken hebben, krijgen eigen bijdragen voor hun kiezen, die ze niet eens kunnen betalen, als ze dat al zouden willen, of het besef hadden, dat ze deze medicijnen toch echt nodig hebben……… Gelukkig voor de schoften Schippers en van Rijn, is er nog een groot aantal van deze patiënten over, die ondanks alles, toch hun medicatie nemen (en therapie volgen)……….

* En oplichting door ondernemers, die door de politiek meer en meer uit de wind worden gehouden…… Om over de schandalige oplichting door woningcorporaties maar te zwijgen, huurders betalen een huur voor hun huis, die zo hoog is, dat de kostprijs van het huis zo’n 5 keer over de kop is gegaan. Terwijl iedere imbeciel weet, dat een huis eigenlijk alleen in waarde zou moeten dalen, net als elk ander gebruiksartikel. En komt u maar niet met onderhoudskosten: heel veel huurders hebben de goedkoopste keuken die te krijgen is op de markt en zitten veelal nog met enkel glas in de kozijnen, waardoor ze ook nog eens onevenredig hard moeten stoken in de winter……