Raad voor Strafrechtstoepassing en Jeugdbescherming wil na bevruchting al bescherming van ‘ongeboren kind…..’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

De Raad voor Strafrechtstoepassing en Jeugdbescherming (RSJ) wil vanaf het moment van bevruchting in kunnen grijpen, om de ‘foetus’ te beschermen……. ha! ha! ha! ha! ha! Vanmorgen bij BNR (rond 8.37 u.) de woordvoerder van deze Raad, Sonja de Pauw Gerlings, die e.e.a. kwam toelichten. Terwijl deze zelfde mevrouw stelde, dat de huidige regels al niet voldoen, deze bestaan eruit, dat zwangeren vanaf 24 weken onder toezicht kunnen worden geplaatst, als blijkt dat de moeder zich te buiten gaat aan drank, tabak drugs of medicatie, of als zij psychische problemen heeft, of te maken heeft met huiselijk geweld.

Dat wordt dus geavanceerde chips inbouwen bij vrouwen waarvan men vermoedt dat zij een kinderwens hebben, camera’s door het hele huis van de zwangere vrouw en een heel leger extra politieagenten, om e.e.a. in goede banen te leiden…. Dat zal al een onoverkomelijk probleem worden, daar de politie nu haar taken al niet aan kan (mede door waardeloos regeringsbeleid, zoals de meer dan zinloze jacht op softdrugs).

Als je wilt, dat een groot aantal zwangeren in de toekomst afzien van prenatale zorg, moet je dit soort maatregelen invoeren……. Bovendien laten we eerst maar eens zorgen, dat de zorg na 24 weken zwangerschap echt op orde is, om over de chaos bij de jeugdzorg (na de geboorte) maar helemaal te zwijgen…….

Trouwens, als men zo fanatiek is, waarom dan niet een (totaal achterlijk) verbod op abortus?????

Belachelijk!

Draai hierna vandaag maar eens het uiterst rustgevende album: ‘Scraping Foetus off the Wheel‘, van Foetus (Jim Thirlwell)!!

Haagse politie zwaar nalatig bij arrestatie, man overleden………..

Afgelopen zaterdag overleed arrestant Mitch Henriquez, tijdens de aanhouding door de Haagse politie. De man werd met veel geweld tegen de grond gedrukt en zou daar, terwijl hij werd vastgehouden, geslagen zijn. Dat is op de filmpjes die ik zag*, niet te zien, wel is duidelijk te zien, dat één agent z’n knuppel in de hand heeft. Je ziet dat Henriquez allang niet meer beweegt en men hem even later half overeind houdt. Eén agent voelt of Henriquez nog een hartslag heeft, door aan de halsslagader te voelen. Desondanks wordt Henriquez verder van de grond getrokken en geboeid en wel in een gereedstaande politiebus gewerkt, i.p.v. een ambulance…………

Waarom hebben de agenten niet als de bliksem een ambulance opgeroepen?? De politie stelt dat Henriquez in de politiebus onwel werd en daarna overleed, dat is een keiharde leugen, de filmpjes op het internet tonen het tegenovergestelde, de man bewoog al een paar minuten niet meer……… Gezien een zekere discriminerende houding van de Haagse politie en de Antilliaanse afkomst van het slachtoffer, ‘zou je bijna gaan denken’, dat hier opzet in het spel is………..

Zie het bericht van RTL Nieuws met de link naar twee filmpjes.

Zie ook: ‘Bouman (Nationale Politie) ontkent dat er wordt gediscrimineerd door agenten………

       en: ‘Nekklem: politie maakte alweer een dodelijk slachtoffer middels deze martelmethode…..

       en: ‘Mitch Henriquez en de verstikkende behandeling die hij van de Haagse politie kreeg: rellen in de Schilderswijk…….

       en: ‘Mitch Henriques vermoord middels verstikking…… Zelfs zijn strottenhoofd was gebroken!!

       en: ‘Mitch Henriquez: Bouman gaf moordende agenten baangarantie, ongeacht de uitkomst van onderzoek………

       en: ‘Nekklem: zelfs de dood van Mitch Henriquez is niet genoeg, om deze (dodelijke) marteling te verbieden….. Hoe bedoelt u, dat het ministerie van Veiligheid (ha! ha!) en Justitie, niet met de nabestaanden meeleeft???!!!

       en: ‘Gerard Bouman (Nationale Politie) wil politiestaat…………..

       en: ‘Van der Steur blijft nekklem en daarmee martelen en moord toestaan, de volgende dode valt onder zijn verantwoordelijkheid!’

       en: ‘Nekklem moet verboden worden, aldus slachtoffer!!

       en: ‘Van Aartsen niet over de dood van Mitch Henriquez en de rol van de Haagse politie daarin………..

       en: ‘Nekklem martelmethode gepropageerd bij Argos………..

       en: ‘Bouman is blij dat er een onderzoek naar de nekklem komt…….. AUW!!!!

       en: ‘Mitch Henriquez, slachtoffer van marteling middels nekklem: of hoe men alweer zwaar onrecht zal ‘rechtspreken…….’

Toevoeging op 3 juli 2015: ik heb de naam toegevoegd van het slachtoffer, die ontbrak in het originele bericht.

Commissie Hoekstra verklaart verwarde mensen de oorlog, van der Steur steekt de ‘helpende hand’ toe……..

De commissie Hoekstra (o.l.v. Rein Jan Hoekstra CDA) kwam gisteren met een rapport uit, na onderzoek van de moord op Els Borst. Politie, het OM en de GGZ moeten het ontgelden in het rapport. Volgens de commissie falen deze instanties bij het inschatten van het gevaar, dat verwarde mensen kunnen vormen, voor de samenleving…….. Ja, ja mensen de jacht is geopend op verwarde mensen, bovendien geeft de commissie psychopathische burgers, die het liefst het heft in eigen handen nemen, de stok ‘om de hond mee te slaan….’ Alsof verwarde mensen elke maand iemand ombrengen…….

De commissie had moeten stellen, dat de politie en de GGZ niet hebben geluisterd naar de ouders van de verdachte, Bart van U. Als blijkt dat van U. inderdaad deze moorden beging, hebben de voornoemde twee instanties het doodsvonnis van de zus van de verdachte (en Els Borst) getekend. Overigens schijnt Bart van U. zelf, al voor deze moorden, heeft gevraagd om opname in een GGZ instelling…… Dat de GGZ, waar de verdachte al veel eerder in beeld was, alweer een grote misser maakte, heeft van alles te maken met de schandalige bezuinigingen op de GGZ, daarover straks meer.

Niet luisteren en dat weergeven als zou men niet zorgvuldig met deze mensen om zou zijn gegaan, zijn toch echt twee verschillende dingen. Je kan eerder stellen, dat de politie en de uitgeklede GGZ op hun tenen lopen en eigenlijk het werk, wat dit betreft niet meer aan kunnen. Desondanks moet je toch concluderen, dat het gelukkig maar heel weinig fout gaat…..

En het OM, dat ook heeft zitten slapen? Het is bij het OM al jaren mis, daarin hebben de ‘crimefighters’ (ha! ha!) Opstelten en Teeven, niets aan veranderd en zelfs een ‘mooie rol’ gespeeld, die tot een een nog groter aantal blunders hebben geleid…..

De echte pijn zit echter in het gore beleid van Rutte 2 en dan m.n. van de zwaar disfunctionerende VVD helleveeg Schippers, die veel te veel heeft bezuinigd op de GGZ. En zoals zo vaak al gezegd op deze plek, toen Schippers met haar bezuinigingsplannen voor de GGZ kwam, is ze van alle (deskundige) kanten gewaarschuwd, dat dit fout zou gaan. Ze heeft de bezuinigingen echter gewoon doorgedrukt, gesteund door PvdA en VVD, waar de politie en de GGZ nu de wrange vruchten van plukken!!!

Logisch dat Hoekstra niet wijst naar Schippers, het gaat wat betreft dit soort commissies er vooral om, zo veel mogelijk de politiek buiten schot te houden……..

Er zou een strafrechtelijk onderzoek ingesteld moeten worden, naar de handel en wandel van VVD stoephoer Schippers. Kan men meteen even kijken, wie van haar familie, vrienden en kennissen er belangen hebben in de farmaceutische industrie. Want deze industrie verdient zich nog steeds helemaal scheel in ons land en legt daarmee een groot beslag op de zorgkosten!!!

Eén ding kan je alvast wel stellen: Schippers staat tot haar liezen in het bloed. Afgelopen week, kwam er nog een rapport uit, waaruit bleek, dat het aantal suïcides sterk is gestegen en we nu 5 (gelukte) suïcides per dag hebben…….. Dit nog naast alle ellende die deze mensen moeten meemaken, door de totaal onverantwoorde bezuinigingen op de GGZ!!

Van der Steur, die nu minister van ‘Veiligheid en Justitie’ mag spelen, bood zijn excuses aan, voor de nabestaanden van Els Borst en de ouders van Bart van U., die zijn zus hoogstwaarschijnlijk heeft vermoord. Tegelijkertijd pleitte van der Steur in deze zaak, dat ook van verdachten DNA moet worden afgenomen…….. Laat van der Steur eerst maar eens zorgen, dat verontrustende signalen eindelijk eens worden opgepakt, voordat de rechten van verdachten verder worden aangetast. Rekent u maar, dat wanneer dit toch zal worden ingevoerd, het bepaald geen garantie is, op het voorkomen van deze zaken en mocht zich dat dan i.d.d. weer voordoet, zal van der Steur om het DNA van iedere Nederlander vragen. U weet toch hoop ik wel, dat dit soort gegevens alles behalve veilig zijn in overheidshanden, dat heeft de (recente) geschiedenis ‘net iets te vaak’ laten zien!!!

Het spijt me wel, maar gezien het voorgaande, kan ik niet anders concluderen, dan dat van der Steur misbruik maakt van deze zaak, om ons rechtssysteem verder uit te kleden…..

Zie ook: ‘Schippers GGZ beleid: 5 mensen benemen zich per dag het leven in ons ‘geweldige’ land……..

Schippers GGZ beleid: 5 mensen benemen zich per dag het leven in ons ‘geweldige’ land……..

Gistermiddag op Radio1 (na het nieuws van 14.00 u.) weer eens aandacht voor het grote aantal mensen, dat zich in Nederland het leven probeert te nemen. Zo worden er per dag 260 pogingen gedaan, waarvan er 5 ‘succesvol’ zijn…. Dat betekent dat er per jaar 94.900 mensen zijn in Nederland, die er geen gat meer in zien.

Er werd veel gesproken over falende hulp, of foute medicatie, en depressies werd als oorzaak genoemd…… Over open deuren gesproken….. Echter ik hoorde niemand over de werkelijke oorzaak praten: een onmenselijke prestatiemaatschappij, waar velen tussen de wal en het schip vallen en uiteindelijk geen andere uitweg zien, dan suïcide……

Mokkenstorm van 113Online was (alweer) in de studio om mee te kletsen, u weet wel de klotenklapper die maar blijft spreken van ‘zelfmoord…’ ha! ha! Hoe kan je jezelf vermoorden, alsof we allemaal christenen, of moslim zijn, waar dit als een doodzonde wordt gezien….. Moet u nagaan hoe onmenselijk en meedogenloos deze geloven zijn……. Mokkenstorm maakte het zo bont, dat hij op een gegeven moment de woorden zelfmoord en suicide in één zin noemde….. Is het niet om te janken? Deze klootzak is hoofd van een hulpverleningsorganisatie, die moet zien te voorkomen, dat mensen zich het leven benemen…… Belachelijk!!!

Mokkenstorm stelde voorts dat huisartsen te weinig tijd uittrekken voor patiënten in geestelijke nood en ziet dat als één van de oorzaken van het grote aantal suïcides. Volgens hem komen 1 van de 2 mensen, die een poging doen, zich het leven te benemen, een maand voor die poging bij de huisarts. Het lijkt godverdomme wel, of Mokkenstorm de regering uit de wind wil houden, immers hij moet op de hoogte zijn, van het achterlijke fenomeen ‘poortwachter’, waarbij de huisartsen vooral moeten voorkomen, dat hun patiënten worden doorverwezen naar specialisten……… Om over de eerder genoemde uiterst inhumane prestatiemaatschappij en de bezuinigingen op de GGZ nog maar te zwijgen……..

Daarover gesproken, de bezuinigingen op de GGZ: (alweer) heel opvallend was ook het uitblijven van commentaar (o.a. door Mokkenstorm) op het bijzonder inhumane beleid van VVD stoephoer Schippers, die de GGZ zover heeft terug bezuinigd, dat het wachten was op een groot aantal mensen, die zich het leven zouden benemen. Dat werd al voorspeld, toen deze kwaadaardige trol de eerste bezuinigingsvoorstellen bekend maakte…… Toentertijd werd ook voorspeld dat de politie de handen vol zou krijgen aan verwarde mensen op straat…….

Moet u nagaan: 94.900 pogingen tot suïcide per jaar en wat dit betekent voor de politie-inzet…… Terwijl de politie al veel vaker moet uitrukken, zoals gezegd, om verwarde personen van straat te halen. Benieuwd wat de jaarlijkse totale kosten voor politie-inzet in Nederland zijn, het zal me niet verbazen, als deze de bezuinigingen op de GGZ ver overtreffen………

Zie ook: ‘Schippers en van Rijn: Zelfdoding Enige Uitweg Uit Onaflosbare Schulden? Ons Neoliberale Inhumane Kabinet…….

        en: ‘CBS meldt 31.000 daklozen in ons puissant rijke land………. Lang leve Rutte 2!!

        en: ‘Zelfdodingen in 2015 gestegen naar 5 per dag……. Alweer een ‘geweldige prestatie’ van Rutte 2!!

        en: ‘Huisuitzettingen: 25 per dag (minstens)!!!

        en: ‘Schippers wil actie tegen verwarde personen……… AUW!!!

Voor meer berichten over suïcide, Mokkenstorm en/of GGZ, klik op het betreffende label, onder dit bericht. Dat kunt u ook doen op het label Schippers, al moet u daar dan wel ‘wat tijd’ voor uittrekken, het waardeloze schofterige beleid van Schippers en al haar smerige uitspraken, hebben al een groot aantal berichten opgeleverd, op deze plek…….

Katwijk opent jacht op softdrugs, laten we daar op klinken met een fiks glas harddrugs!

Het is de bestuurders in Katwijk volkomen in de ‘christelijke’ bol geslagen: men heeft de jacht op softdrugs geopend en stuurt jongeren van 18 jaar en jonger, die met cannabis zijn gepakt, door naar Halt……..

Uiteraard mag je in Katwijk gewoon alcohol (in het openbaar) drinken en daar reclame voor maken……. Alcohol, de harddrug die vergeleken met alle andere harddrugs samen, dezen ver achter zich laat wat betreft de schade voor het individu, diens omgeving en de maatschappij in het geheel, zowel direct als indirect!! Per dag sterven er gemiddeld 12 mensen in Nederland t.g.v. alcoholgebruik!!! Terwijl er nooit iemand is overleden aan het gebruik van cannabis…….

Kortom weer een sterk staaltje zinloze jacht op softdrugs en verspilde politie-inzet!! Al geeft de georganiseerde misdaad dit weer extra mogelijkheden!!! Een koffieshop is niet te vinden en de enige verkoper, die illegaal softdrugs verkocht in Katwijk, verkocht ook harddrugs, dat is voor de burgemeester van Katwijk, Wienen het bewijs, dat je met cannabis, de harddrugs binnenhaalt…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! Juist door koffieshops te verbieden, krijgt de georganiseerde misdaad de kans, om cannabis op straat te verkopen en meteen harddrugs aan te bieden, dat is al minstens 1.000 keer bewezen, enorme flapdrol!! Koffieshops hebben bewezen geholpen tegen het gebruik van harddrugs! (dat geldt ‘natuurlijk’ niet voor de harddrug alcohol….).

Katwijk? Ach ja, gereformeerde hypocrieten!

Voor meer berichten over Katwijk, cannabis, ‘alcohol en drugs‘ en/of Wienen, klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.

Zie ook: ‘Politie Limburg zwaar overbelast, met dank aan Opstelten!!!

Samsom: om de problemen met de persoonsgebonden budgetten op te lossen, is er geen betere persoon dan van Rijn……. ha! ha! ha! ha! ha!

Je snapt vaak niet, met welk ‘goor lef’ politici bepaalde dingen durven te zeggen, die of de grootst mogelijke onzin zijn, dan wel overduidelijk leugens zijn…. De verklaring daarvoor, is dat de achterban van deze politici, alles wat hun politici ventileren als zoete koek slikken, zelfs de grootste leugens….. Afgelopen week was het o.a. alweer PvdA de beurt voor oplichter Samsom, die makkelijker liegt, dan de waarheid spreekt en wiens beloften na 5 minuten al beginnen te ontbinden. Deze enorme schoft durfde over de persoonsgebonden budget (PGB) catastrofe te zeggen, dat ‘er zaken zijn mis gegaan met de hervorming van het PGB (dat kon de lul uiteraard niet meer ontkennen), maar dat de beste persoon om de problemen op te lossen van Rijn is……..’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Van Rijn wilde van meet af aan niet luisteren naar de deskundigen, die de ellende voorspelden, waar we nu al maanden mee geconfronteerd worden. Na deze waarschuwingen heeft deze ongelofelijk disfunctionerende staatssecretaris blunder op blunder gestapeld. Van Rijn heeft, geloof ik, tot nu toe 5 keer de Kamer verzekerd, dat de problemen waren verholpen, terwijl we intussen allemaal weten, dat dit totaal niet het geval was……… Martin ‘die vrouw’ van Rijn, zei afgelopen week, tijdens het zoveelste debat over de PGB’s, dat de problemen pas in 2016 (waarschijnlijk) zullen zijn opgelost…….. Hoe durft de enorme klootzak Samsom zijn partijgenoot van Rijn, nog de ‘beste persoon’ op deze problemen op te lossen????!!!!

Samsom roemde van Rijn nog, omdat deze de ongelofelijk ingewikkelde hervorming (lees: de ongelofelijk asociale hervorming, die maar één doel heeft: bezuinigen!) heeft ingezet en dat ‘daar iets mis zou gaan, was te verwachten…. ha! ha! ha! ha! Hé Samsom: daar was van Rijn het vorig jaar helemaal niet mee eens, toen hij werd gewaarschuwd, idioot!!!

Moet u nagaan, het PGB is nog maar één van de zaken, die wat betreft de zorg helemaal spaak lopen, hier een paar voorbeelden: -ouderen vervuilen, komen niet meer buiten, -psychiatrisch patiënten gaan niet meer naar therapie en slikken hun medicatie niet meer, buiten een gestegen aantal zelfdodingen, is een ander gevolg van de bezuiniging op de psychische zorg, verwarde personen op straat, dezen verbruiken vele uren politie-inzet……….

PvdA onbenul Asscher maakte het diezelfde dag  (afgelopen donderdag) zo mogelijk nog bonter, deze drollenpoetser zei alle vertrouwen te hebben in van Rijn en noemde hem een ‘uiterst kundige bewindsman…’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

VVD top idioot, de lachende luldoos Rutte moest daar diezelfde dag aan toevoegen, dat van Rijn de juiste man op de juiste plek is…….. ha! ha! ha! ha! ha! Ja, dat blijkt wel Rutte!!!

Overigens: met alle halfslachtige excuses die van Rijn in het debat gaf, durfde hij voor dit zoveelste debat over zijn zware disfunctioneren te zeggen, dat hij er niet over dacht om op te stappen…….

Laten we hopen, dat van Rijn, Samsom en de rest van de PvdA politici (plus de politici van andere partijen, die dit waardeloze beleid en uitkleding van de zorg steunen), allen een uiterst vervelende oude dag zullen hebben, beroofd van hun bij elkaar gegraaide (belasting-) geld, met minstens drie zware chronische ziekten komen te zitten, geen hulp krijgen en akelig aan hun einde komen, dat hebben ze wel verdiend!!!

Voor meer berichten met van Rijn, Samsom, het persoonsgebonden budget, en/of psychische zorg, klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.

Anoushka Schut (VVD) wil dat medewerkers zelf opdraaien voor de kosten, als zij door ‘eigen schuld’ uitvallen……

Persoonlijk had ik nog niet van de nieuwbakken VVD helleveeg Schut (-Welkzijn) gehoord, daar kwam afgelopen donderdag abrupt een eind aan, deze psychopathische knuppelkut gooide zichzelf zogezegd in het hoenderhok…… Op die dag kwam de trut met het voorstel, dat werknemers zelf maar moeten opdraaien voor de ziektekosten, als zij ten gevolge van een ongeval door eigen schuld, langere tijd ziek zijn. Kortom de kut wil dat we zo snel mogelijk het inhumane, keiharde systeem van de VS overnemen. De werknemers worden met de ziektewet beschermd tegen willekeur van de werkgever, daar hebben die arbeiders samen met de vakbonden voor gevochten. In vroeger tijden, moesten arbeiders, dag in dag uit, 6 dagen in de week tot 12 uur per dag werken. Ongevallen op het werk en daarbuiten waren dan ook meestal te wijten, aan oververmoeide mensen, die zoals we allemaal weten*, ten gevolge van die vermoeidheid niet meer scherp zijn en ongecoördineerd gaan ‘functioneren’. Een ongeluk zit dan in een klein hoekje….. Tot in de 20ste eeuw, konden werkgevers hun arbeiders bij ziekte en/of arbeidsongeschiktheid, zo op straat schoppen, zelfs als deze arbeiders op de werkplek gewond waren geraakt……..

Een heel smerig pleidooi dus van die Schut, het is natuurlijk ook heel moeilijk te bewijzen, dat bijvoorbeeld pesten op het werk en stress**, oorzaak kunnen zijn van uitval en/of ongelukken en/of lichamelijke en/of geestelijke klachten, of dat nu op het werk, dan wel daarbuiten gebeurt…….

Maar erger nog: vakanties en vrije tijd zijn er ook, om de arbeiders in vorm en gemotiveerd te houden. Dat veel mensen daarom sporten is ook iedereen wel bekend, als je dan uitvalt, terwijl je je best doet, om in vorm te blijven, moet je daar volgens Schut en haar inhumane partij maar zelf voor bloeden……..

Schut de hufterkut gaat ervan uit, dat wanneer de werkgever minder aan ziekte hoeft uit te geven, hij meer personeel kan aannemen…… ha! ha! ha! ha! Je kan net zo makkelijk stellen, dat wanneer er minder zieken zijn, de werkgever minder personeel nodig heeft, niet alleen doordat er dan geen achterstand in het werk ontstaat, maar ook het niet hoeven in te huren van tijdelijke, of extra vaste krachten, ter vervanging van een arbeider, daarnaast hoeft er dan geen beslag op een andere arbeider te worden gelegd, om de nieuwe (tijdelijke) kracht in te werken!!! Allemachtig wat een topidioot!!! Alsof werkgevers dagelijks rondspieden of ze niet ergens een vette arbeider kunnen verschalken……. ha! ha! ha! ha!

Dat was ‘t nog niet beste lezer, deze kwaadaardige feeks stelde verder dat veel mensen zich in feite aanstellen en langer ziek blijven dan nodig is. Uiteraard heeft deze tyfuskut nooit één dag eerlijk werk gedaan, anders had ze geweten, dat de bedrijfsartsen bepaald niet mals zijn en je echt geen seconde langer ziek kan zijn, dan strikt noodzakelijk!!! Trouwens bij de VVD vindt men bijvoorbeeld psychische klachten, pure aanstellerij, dat heeft VVD stoephoer Schippers ‘iets’ te vaak bewezen…… Daarom heeft ze al heel vroeg ingezet op het uitkleden van de GGZ en de patiënten belachelijk hoge eigen bijdragen opgelegd, waarvoor ook PvdA, D66, ‘Christen’Unie en SGP mede verantwoordelijk zijn (hadden ze deze bezuinigingen maar als onaanvaardbaar moeten kwalificeren……). Gevolgen: de politie moet dagelijks vele malen uitrukken voor verwarde mensen. Psychiatrische patiënten op wie, vanwege het wegvallen van wegbezuinigd personeel, geen controle meer wordt uitgeoefend op het innemen van hun medicijnen en daardoor in een psychose kunnen belanden, dan wel in een zware depressie vallen. Het aantal zelfdodingen is de laatste jaren mede daardoor sterk gestegen. Ook al weet u zeker, dat een psychiatrisch patiënt zich het leven benam, door deze achterlijke bezuinigingen, bewijzen kunt u het nooit!!!

Excuseer; GODGLOEIENDEGODVERDOMME!!!

Het wachten is op een pleidooi van Schut, of een andere inhumane, ijskoude, neoliberale VVD’er, om mensen die bijvoorbeeld roken, maar uit te sluiten van gezondheidszorg…….

*  Behalve Schut en de rest van de VVD, plus de collega neoliberale partij D66…. Maar dat is dan ook wel weer logisch, daar deze plorken, als ze al echt werken, leidinggevende functies hebben en hun ondergeschikten dwingen zich voor 200% in te zetten……

** Stress, niet alleen door de grote werkdruk, maar bijvoorbeeld ook door een
psychopathische baas, die zijn personeel graag afknijpt en daar zijn er
heel veel van!!

Boetes moeten de pijn van de rijksbezuinigingen op het gemeentebudget verzachten….. Dat wordt een potje boetejacht!!!

De gemeenten willen het totaal achterlijke verschijnsel van boa’s voorzien van meer politiebevoegdheden….. Zo moeten boa’s meer boetes kunnen uitschrijven en zouden die boetes ten goede moeten komen van de gemeenten zelf…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! Of de boa’s zoal niet genoeg gehaat worden!! Alle jezussen op een stokje!! In de berichtgeving gisteren, nadat dit ‘heugelijke voornemen’ van gemeenten bekend was gemaakt, werd er gesteld dat boa’s wel parkeerboetes kunnen uitschrijven, maar dat ze geen middelen hebben, om door rood rijdende automobilisten aan te houden……. Ja geef ze godverdomme ook nog semi-politie auto’s met de hele rataplan erop en eraan…… Met dit gegeven werd even voorbijgegaan aan de fietsers, want die kunnen nu al bekeurd worden door boa’s.

Men sprak van de oneerlijkheid, als een automobilist wordt beboet voor fout parkeren, terwijl 20 meter verderop een auto door rood rijd. Voor fietsers geldt dit nog sterker: onbenulligheden als door rood fietsen (als er geen hond aankomt, of omdat dit vaak veiliger is, dan vertrouwen op een verkeerslicht, waar praktisch altijd wel één auto door rood scheurt), of op de stoep fietsen, worden fietsers beboet, terwijl tijdens het legitimeren (aan iemand die godbetert niet eens politieagent is) en het uitschrijven van die boete, zoals eerder gezegd, automobilisten door rood razen, of (telefonerend) ‘gewoon’ veel te hard rijden. boa’s krijgen dan ook terecht met ‘groot onbegrip’ (nog zacht gesteld) te maken, als ze boetes uitschrijven.

Door boa’s de kas van de gemeenten te laten spekken, ligt grote willekeur op de loer en is de jacht op kleine verkeersovertreders geopend (veelal fietsers), terwijl de telefonerende automobilisten (met ‘t onding aan de oren) keihard door rood rijden…….

Boetes uitschrijven is en blijft een politietaak en het is dan ook een schande, dat boa’s politietaken over hebben kunnen nemen…….. De invoering van de Nationale Politie heeft kapitalen aan belastinggeld gekost, terwijl meer en meer duidelijk wordt, dat deze invoering op een grote mislukking uitdraait……. Kap met deze zinloze actie en geef het geld uit aan meer politie op straat. Overigens zouden de stoplichten in bewoond gebied allen van (werkende) roodlichtcamera’s moeten worden voorzien, waarna de boetes daadwerkelijk worden verzonden, dat moet in deze tijd van automatisering een fluitje van een cent zijn….

Vergeet daarnaast niet, dat deze boa’s vaak worden gerekruteerd, uit het grote aantal langdurig werklozen. Mensen die lange tijd met grote frustraties te maken hadden, dit feit alleen is (bijna) een garantie op willekeur!!!

Tenslotte nog een opmerking over de boetes zelf: deze boetes zijn voor iedereen gelijk, daarmee kan je rustig stellen, dat er sprake is van klassenjustitie in Nederland. Immers, waarom moet een bijstandsgerechtigde, die amper € 900,– netto in de maand krijgt, evenveel betalen dan iemand met een netto-inkomen van bijvoorbeeld € 2.000,– per maand?? Ik geloof dat de boete voor door rood fietsen tegenwoordig € 85,– is, dat betekent voor de uitkeringsgerechtigde bijna 10% van zijn/haar inkomen, terwijl dat voor iemand die € 2.000,– per maand ontvangt, iets meer is dan 4%!!! Dit is totaal onrechtvaardig en heeft niets meer met ‘recht doen’ te maken……. Om over de netto-inkomens van boven de € 2.000,– p.m. maar helemaal te zwijgen……..

Zie ook:

Tamara van Ark (staatssecretaris VVD) gaat mensen met schulden ‘helpen’ verkeersboetes te betalen

De Rouwe, CDA’s nieuwste leeghoofd over verkeersboetes

Ouderen dankbaar doel van geldklopperij door de gemeenten………‘ 

Voor meer berichten over boetes,boa’s, klassenjustitie en/of Nationale
Politie, klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.

Dodenherdenking WOII, 4 mei 2015

Vandaag de herdenking van WOII en alle doden, die in deze oorlog vielen. Met name de opvolgende regeringen pakken altijd flink uit op deze dag met mooie praatjes en zalvende woorden…… Terwijl men toestaat dat een beweging als de PVV op precies dezelfde manier, haat- en angst zaait tegen minderheden, zoals de NSDAP van en met Hitler, dit in de 20er en begin 30er jaren van de vorige eeuw deden in Duitsland……..

Het is als met de Palestijnen, die door de opvolgende Nederlandse regeringen (en een groot deel van de andere westerse regeringen), worden gestraft voor het grote foute verleden van al die overheden tijdens de nazi-Duitse bezetting (het meehelpen met afvoeren van joden, Roma, Sinti, homo’s en politieke tegenstanders) en de barbaarse slachtingen van die nazi’s tijdens WOII. Althans je kan niet anders concluderen, als je de bloedbaden ziet, die Israël onder deze weerloze minderheid aanricht…… In feite zijn de Palestijnse gebieden, nog steeds door Israël bezette gebieden, waar je de Gazastrook een getto zou kunnen noemen…….

Het vreemde is dat Israël in alles gesteund wordt, terwijl de ‘zigeuners’ (een scheldwoord!), dus de Roma en Sinti, nog steeds als minderwaardig volk wordt behandeld door de overheid, volk dat moet ‘normaliseren’, zoals de vreselijke PvdA klootzak en ex-wethouder Norder, dit durfde te noemen……… De opvolgende regeringen in Nederland, hebben het grote geluk, dat deze mensen nooit de kaart uit de Tweede Wereldoorlog hebben gespeeld (zoals de joden wel hebben gedaan), waar zij met behulp van de Nederlandse politie werden afgevoerd. Nog steeds worden deze mensen als gevaarlijk gezien en als zodanig gediscrimineerd, bovendien worden ze verplicht te assimileren in de Nederlandse maatschappij…..

Denkt u vanavond, naast aan alle andere slachtoffers van WOII, ook aan het lot van Roma / Sinti en…. de Palestijnen! In feite is de laatste groep mensen, na WOII alsnog het slachtoffer geworden van deze oorlog………. En vergeet u bij deze herdenking a.u.b. niet het gevaar, die bewegingen als de PVV opleveren………. In Oekraïne en Hongarije zitten de fascisten, net als voor WOII, alweer in de regering……

Dijksma: Zwanen worden in Nederland mishandeld onder ‘toezicht’ van de NVWA

Vanmiddag hoorde ik op Radio1 een samenvatting van 1 van de onderwerpen in de EenVandaag tv uitzending van morgenavond. Het onderwerp: zwanendrifters, ongelofelijk geteisem dat op illegale wijze zwanen vergaart, om die, voornamelijk aan het buitenland, te verkopen. Deze dierenbeulen zoeken jonge zwanen, ringt die en knipt een deel van één vleugel af (dwars door het bot, uiteraard zonder verdoving…..), zodat ze niet meer kunnen vliegen….. Na een aantal maanden vergaart men deze zwanen, na het verzamelen vervoert men deze dieren op elkaar gepakt in kofferruimtes van auto’s, waar natuurlijk zwanen bij sterven……… Deze arme dieren worden daarna voor grof geld verkocht aan de kopers. Dit onmenselijke helletuig schuwt geen grof geweld, als zij worden aangesproken op hun uitermate schoften gedrag, een oude man overleed na zware mishandeling door dit tuig, de man kreeg na de mishandeling een hersenbloeding….

Je zou godverdomme een pistool kopen en het geteisem zelf te lijf gaan……

Al 15 jaar doet de NVWA niets aan deze smerige handel, het credo is, dat het vergunninghouders zijn, dus……… De zoveelste zaak, waar de NVWA weer laat zien, dat het een volkomen lam orgaan is…… Ook de politie doet weinig of niets, zo werden herhaalde aangiften geweigerd……… Het hufterige PvdA dikkerdje Dijksma, stelde op Kamervragen, dat er niets aan de hand was, hoewel zij was gewaarschuwd, dat er van alles mis was…. Intussen heeft zij filmbeelden gezien en heeft beloofd te proberen, deze smerige bedrijfstak helemaal te verbieden…… Al moet je dan wel constateren, dat de beloften van Dijksma zo zacht als ranzige warme boter zijn…….. Dijksma bleef ook weinig anders over, daar ze werd gewezen op de EenVandaag uitzending van morgenavond en reken maar dat daar stront van komt…… Hoewel???

Wedden dat dit onderwerp a.s. zondag in Vroege Vogels zit? Uiteraard met veel lof voor Dijksma, zonder dat men haar eerdere falen op dit onderwerp noemt…. Maar ja, dat is dan wel weer ‘logisch’, immers Vroege Vogels is een VARA programma, en de VARA is de propagandazender van de PvdA!!

Voor meer berichten over het disfunctioneren van de NVWA en/of Dijksma, klik op het betreffende label, onder dit bericht.