Muzikaal recept tegen elk geweld, niet alleen van Syrië en tegen Syrië, maar ook van politie tegen aspirant politieagenten

Je portie uiterst geneeskrachtige muziek, verzorgd door blogdokter P. Pisser, de druïde die met zijn recepten probeert zo veel mogelijk mensen te helpen, hun geest echt te verruimen, niet meer neer te zitten bij de ‘feiten’ maar die ‘feiten’ aan te pakken en minstens een poging te doen, eindelijk een wereld te creëren, waarin iedereen echt gelijk is, en toegang heeft tot schoon drinkwater, schone energie, voedsel, scholing, zorg en medicijnen.

Dit recept werd door de dr. bezorgd, met bovenop zijn hippie dracht een grote rasta pet. Niet dat hij iets heeft met dat geloof, of welk ander geloof dan ook, hij is gewoon een grote reggae liefhebber.

Voorgerecht: UB40 met ‘Present Arms’, hun tweede album, heel mooi hoor, maar toentertijd, vielen mij de softe, suffe nummers op, het vuur van ‘Signing Off’ zit er nog steeds in. Die suffe reggae werd wel hun handelsmerk, doodzonde, gevallen voor het geld. Op dit album valt gelukkig genoeg te genieten zoals het nummer ‘One in Ten’, een geweldig nummer en een felle aanklacht tegen de asociale maatschappij, die toen vorm kreeg, onder hare psychopathische kwaadaardigheid Thatcher, een model dat we nu overal om ons heen zien, zelfs de PvdA is er allang niet meer vies van… Nogmaals een mooi album! Black Uhuru neemt over met ‘Red’, een geweldig mooi oude stijl reggae, schitterend!!! Aansluitend Max Romeo en zijn album ‘Open The Iron Gate’, niet zijn beste album, maar ook dit album steekt behoorlijk ver boven het reggae maaiveld uit, groots!!! Vervolgens Linton Kwesi Johnson met ‘Dread Beat an’ Blood/ Poet and the Roots, dit blijft godvergeten mooi, de donkere reggae onder de poëtische teksten van deze revolutionair, die zoveel geweldige albums heeft gemaakt, z’n kritiek is nog net zo actueel, al is dat te danken, aan een onveranderde flut maatschappij, die wordt bestuurd met leugens en haatzaaien, maakt niet uit waar je bent, al is de botte onbeschoftheid, nu vaak nog duidelijker dan toentertijd, politici durven gerust te zeggen, dat iemand 100 keer meer mag verdienen  (dan een ander die keihard moet werken voor z’n brood), maakt ‘t uit als die persoon daar anderen voor uitbuit, hij is de slimste, dus hij verdient het, zo verdienen, de armen ook hun armoede, hadden ze maar intelligenter, of minimaal slimmer moeten zijn…….Voor de gekleurde mens in de westerse wereld is er eigenlijk al evenmin veel veranderd. Terug naar Johnson, geweldig sterk album, genieten mensen, trouwens de bas goed zwaar houden. African Head Charge/Professor Stretch verzorgen het hoofdgerecht, met het album ‘Drums Of Defiance’, de psychedelische ondergrond, die op de vorige albums in dit recept al te horen was, komt nu echt hard naar buiten, jezus wat een album! Tot slot nog zo’n psychedelisch album met aardig wat reggae: Massive Attack V Mad Professor en het album ‘No Protection’, een waanzinnig mooi album en een uiterst sterk medicijn!!!

Tot de volgende sessie, veel plezier!

BRAP!

Muzikaal recept voor echte oorlogscorrespondenten en tegen alle oranje propaganda

Blogdokter P. Pissers wereldberoemde geneeskrachtige recepten, met een nieuwe sessie in zijn levenslange missie de mensheid echte verlichting te brengen, om te komen tot een mens, die zich niet meer laat misbruiken door politiek en het bedrijfsleven, met hun bijna wereldomvattend ‘vrije’ markt kapitalisme. Een ideologie die zovelen in de ellende stortte en stort, die de aarde niet ziet als een woonplaats voor de mens, naast natuur en dier, maar als een wingewest, waar men ten koste van alles en iedereen, roofbouw tot in het oneindige mag plegen.

Het volgende recept werd afgeleverd door een hard lachende dr. Pisser, in zijn sas met de meer dan belachelijke Schoo-lezing van VVD kleuterpremier Rutte, die het ene negatieve record na het andere produceert, maar met zijn lulpraatjes positiviteit wil brengen.

De dr. begint vandaag met Peter Wolf, de oud voorman van The J Geils Band, hier met zijn solo-album ‘Lights Out’, een pret-rockalbum met o.a. Adrian Belew op gitaar en Mick Jagger als achtervanger op de vocalen. Minstens zo leuk en uiterst kritisch, het album ‘In Ekstacy’ van Nina Hagen, toen nog niet in de heer, hoewel er een mooie cover van ‘Spirit In The Sky’ op staat, naast en aantal andere mooie covers. Nogmaals eeuwig zonde, dat deze vrije geest zich heeft ‘bekeerd’ tot het oude, kwaadaardige sprookje van het christendom. Dit album laat nog eens horen, wat een verlies dit is, een waanzinnig mooi album!! Ingrediënt 2: A.D met hun gelijknamige album, geweldige harde raprock’n reggae, uiterst kritisch en uiterst goed gebracht, de koffie koppen stonden te dansen op m’n tafel (AP), schitterend!!! Met nummer 10, ‘True Side’, voor een ieder die denkt, dat ingrijpen van de VS in Syrië volkomen legitiem is……De dokter gaat nog een octaaf lager met Sub-Kon en het album ‘Subliminal Kontakt’, ondertitel ‘voices of constructivists’ duistere psychedelische muziek van top niveau!!! John Maus sluit hier aardig op aan met z’n psychedelische retro op het album ‘We must become the pitiless censors of ourselves’, een krachtig medicijn in deze dreigende dagen!! Hoofdegerecht: The Animal Collective en het album ‘The Merriweather Post Pavillion’, beachboys vocalen op een mooie  psychedelische ondergrond, al vaker gebruikt, maar het is dan ook uiterst geneeskrachtig, genieten piepels! Persoonlijk had ik nu The Beach Boys met het album ‘Smiley Smile’ opgenomen, maar niet de dr., die koos als laatste ingrediënt Seelenluft met ‘The Way We Go’, ok, dat sluit ook mooi aan, retro synthpoprock van hoog kaliber, prachtig!!!

Tot de volgende sessie en veel plezier!

BRAP!

Muzikaal recept voor echte bescherming van alle klokkenluiders en tegen de meer dan zinloze huisuitzettingen

Een nieuwe dag, een nieuw recept van jouw eigen blogdokter en psychedelische druïde P. Pisser. Geneeskrachtige recepten, voor jouw geest, die gegarandeerd weer is geprikkeld door onbeschofte uitlatingen en leugens van politici wereldwijd (al zijn Nederlandse politici daar wel erg goed in!), maar ook recepten voor jouw, door de hectische, asociale, egoïstische ‘win win’ (en verlies alles alles) maatschappij, geteisterd brein, in het huidige ‘vrije’ markt kapitalisme. Fleur op onder de klanken, die de dokter je voorschotelt, geniet en zie hoe je na een aantal sessies verandert van een volgzaam schaap in een nieuwe kritische mens, die zich niet maar laat bedonderen en die opstaat tegen de onbegrensde roof(bouw) op dier, natuur, milieu en zelfs de mens.

De dokter heeft op zijn gebruikelijke hippie tenue, weer een paar spelden bevestigd, onduidelijk of dit betrekking heeft op ‘t recept, of dat z’n kleding anders uit elkaar sodemietert, we zullen zien….

Ingrediënt één: Wishbone Ash met hun gelijknamige eerste album uit 1970, best leuke rock, af en toe een beetje te veel pretenties (soms op ‘t belachelijke af), maar het blijft een goede band, let op de bassist Martin Turner! Een mooi tijdsdocument, een band, die voor vele latere bands een voorbeeld was. ‘Die neue Deutsche Welle’ overspoelde Nederland en de rest van Europa, een eigen Duitse stijl punk en new wave, die eind 70er jaren ontstond, veel mooie muziek met net ‘dat iets’ dat de muziek boven het maaiveld uithaalde, of zelfs als een kolossaal monument in dat maaiveld stond (en nog steeds staat), dat laatste geldt niet voor Din A4, al is hun album ‘Videospiele’ voor die tijd best aardig en het is nog steeds goed te draaien, laat ik zeggen, met kop en schouders boven het maaiveld. Duitse golf? Ook een Belgische ‘trof’ onze concertzalen (officiële en de wat minder officiële zalen, in bijvoorbeeld grote kraakpanden) hier Luna Twist met hun gelijknamige album, prachtige synthipop gemixt met new wave, prachtig!!! De dokter doet nu weer een stap terug in de tijd, naar 1975 met Seventh Wave en hun album ‘Psi-Fi’, synthesizer rock uit een tijd, dat dit nog slechts een niche was in de moderne muziek, even wennen, maar je hoort duidelijk, dat ook deze band aardig wat invloed heeft gehad, op bands, afkomstig uit de westkust van de VS. Met een grote sprong belanden we in 1995, de band: Electro Assassin met ‘Devine Invasion’, zware psychedelische elektro shit, groots!!!! Hoofdgerecht: Die Anarchistische Abendunterhaltung en het album ‘Life Transmission’, potverdepieleklatscher is dit goed of niet?!!! Tot slot van deze sessie de hypnotiserende muziek van Underworld met hun geweldige album ‘Beaucoup Fish’, waanzinnig mooi!! Zo dat was weer een behoorlijk maffe reis! Tot de volgende en veel plezier!!

BRAP!

Muzikaal recept voor opname van een groot aantal Syrische vluchtelingen en voor een behandeling van vluchtelingen, die wij in zo’n situatie zelf ook zouden willen krijgen!

Hier jouw regelmatig terugkerend geneeskrachtige recept, van blogdruïde P. Pisser. De man die het tot zijn taak heeft gemaakt, de vermoeide, moedeloze mens weer op pad te krijgen, maar dan wel op een verlicht pad, met veel plezier, maar ook met een nieuwe verantwoording: je verzetten tegen alle leugens die de media en de politiek dagelijks over je heen storten. Zet je in een menselijke behandeling van iedere wereldburger, zoals nu de Syriërs, die Nederland weigert op te nemen. Ook een recept voor de al verlichte mens, voor hen zijn de recepten van dr. Pisser een welkome versterking van de geest en natuurlijk een grote bron van plezier.

In stemmig pimpelpaars met Zawinull petje, waar hij voor de verandering een paar veren in had gestoken, reed dr dr. mijn straat in, hard ‘Soul Limbo’ op zijn pijporgel spelend. Dat belooft minstens wat jazz!!

Als eerste het album ‘Looking Ahead’ van het George Robert Quartet, geniaal mooie, makkelijk in het gehoor liggende jazz, van top kwaliteit. Over top gesproken, de absolute top in jazzgrooves, wordt gemaakt door de koning van dit genre: Don Li en zijn makkers hier met zijn album ‘Gen’, genieten piepels!! Wat mooier, dan daarop aansluitend het album ‘Prince Blimey’ van Red Snapper, over groove kunstenaars gesproken, jezus wat is dit goed!! Nu gaat die ouwe zak uit een ander vaatje tappen: Sonny J met ‘Disastro’, ja een godvergeten goed album, maar wanneer komt het volgende album van deze geniale artiest uit? Nogmaals, waanzinnig mooi en uiterst geneeskrachtig, dit album, dat wel, uiterst humoristisch ook!!! Het volgende album is al net zo vaak opgenomen geweest, maar ja, de dr. is niet voor niets de dokter! Het album ‘A Man’ van Pop’s Cool Love, minstens zo geneeskrachtig, een uiterst sterk en humoristisch album, geniaal!!!! Wat mooier dan hierop aansluitend het album ‘Solid Pleasure’ van Yello af te spelen (wel de remix plus mooie bonus, godallemachtig wat is dit sterk, twee van de, gelukkig, vele goden, die de psychedelische muziek rijk is.

Dat was het voor deze dag, tot de volgende en uh, veel plezier natuurlijk!

Brap!

Muzikaal recept tegen huisuitzettingen en voor het stoppen met ontbindend poepvleeseten

Alweer een uiterst geneeskrachtig recept, van jouw blogdokter, in zijn poging, om via sessies, de geest van de lezer te verlichten en je daarmee te wijzen op de noodzaak nu actie te ondernemen en niet langer lijdzaam toe te zien, hoe de wereld naar god wordt geholpen, door bedrijfsleven en politiek.

Geheel gekleed in hippiedracht, inclusief hoofdveer en jezusflipflops, ‘regenkoker’ en didgeridoo over de schouder en het nummer ‘Groovin’ van The Young Rascals, maar dan een aantal octaven lager op zijn fietspijporgel spelend, geheel gehuld in nevelen, bezorgde de dokter het volgende recept:

Ingrediënt nummer één: C Cat Trance met het album ‘Khamu’ (she sleep walks), waanzinnig lekkere wereld trance uit 1985, psychedelisch groots!!! Hypnotiserende ritmes? Muslim Gauze met ‘Zealot’ deel 2, godverdegodver, wat is dit mooi, laat je meevoeren op deze ritmes en reis in je hersenen door de wereld, prachtig! De dokter blijft nog even in de golfbeweging met het album ‘Heaven and Hell’ van Buckethead, Bill Laswell en Shin Terai, laat je nogmaals meevoeren, of vervolg de reis, die begon C Cat Trance, groots, maar hoe kan het ook anders met deze namen?!! Nu volgt een rare aansluiting met het album ‘Get Us Out Of Here!’ van Freur, hoewel even heel anders dan Laswell en vrienden, snap je de keus van de dokter wel, na een nummer of 4, geweldige jaren 80 psychedelische shit, genieten piepels!! De volgende zeer geëerde gast is Jon Hassel, eerst met 808 State en de ep ‘Voice Print’, aansluitend Jon Hassel en het Nederlands Danstheater met ‘Lurch’, geweldige muziek, de psychedelica druipt ervan af, met dank aan- en groet voor Petra, waar zij zich ook mag bevinden. Dan de geweldige muziek van Björk met ‘Biophilia’, jezus wat een vrouw en wat een talent, ronduit geniaal!!!! Om het geheel af te blussen, het album “Radio Retaliation’ van Thievery Corporation’, machtig psychedelische muziek, een bewezen uiterst geneeskrachtig ingrediënt!!!

Voor deze dag zit het erop mensen, nog veel plezier!

Brap!

Muzikaal recept voor veel meer Kamervragen en eindelijk een fatsoenlijke behandeling van alle burgers in dit land…

Een nieuw recept in de reeks sessies van blogdokter P.Pisser, recepten die, mits goed gevolgd, onherroepelijk leiden tot een verlichte geest, een geest die korte metten maakt met net afgestompte brein, waar het grootste deel van de wereldbevolking onder zucht. Volg de sessies van de dokter en wordt een gelukkig en verantwoordelijk mens, die zich niet langer laat koeioneren door politiek, religie, of het ongebreidelde ziekmakende ‘vrije’ marktkapitalisme.

De dokter was een beetje gedeprimeerd vandaag, toen hij met een vette blues op zijn pijporgelfiets mijn straat in fietste. Hij wilde niet zeggen wat er aan scheelde, maar via de tamtam had ik al vernomen, dat hij en zijn lief uit elkaar gaan….. Ach, die ouwe lul, best zielig.

Behalve dat er aardig wat blues in zijn recept zit, wat overigens niet wil zeggen, dat deze muziek niet uiterst geneeskrachtig is, (meer dan) sterk genoeg voor de sessies van onze muziekdruïde, is er van zijn depressie weinig te merken in het recept.

De dr. begint vandaag met het album ‘Hell’s Session’ van Livin’ Blues, een puik album van deze voormalige Haagse bluesband, prachtig!! Vervolgens het album ‘Blues From Laurel Canyon’ van John Mayall, met dit keer Mick Taylor op de gitaar, die na Mayall nog een blauwe maandag in de slangenkuil van The Stones meespeelde, Taylor is één van de vele geweldige gitaristen die hun loopbaan bij Mayall begonnen. Een geweldig album, maar dat kan niet anders, als je het over Mayall hebt, genieten piepels!!! The Butterfield Blues Band neemt de bluesstok over met ‘East – West, het beste album dat deze band maakte, met een paar schitterende jamsessies, zoals het nummer ‘East – West’, een sterk album!!! Tab Benoit vervolgd de bluesreeks met ‘Nice and Warm’ een album opgedragen aan de daklozen in de VS, harde strakke blues, mohohoooooi!! Tot slot van dit blues deel, het album ‘The Wolf That House Built’ van Little Axe, geweldige psychedelische blues met een reggae ondertoon, waanzinnig!!! Een eerbetoon aan de letterlijke en figuurlijke bluesgigant Howlin’ Wolf. Let vanaf Little Axe op de teksten, maatschappij kritiek, maar ook humor wordt niet geschuwd, net als in het volgende album: over reggae en blues (en nog veel meer) gesproken, Transglobal Underground met ‘Psychic Karaoke’, waanzinnig getripte crossover van deze legendarische wereldband, geniaal goed!! De dokter blust het geheel vandaag af met het eerste deel van ‘Zealot’ van Muslim Gauze, hypnotiserende ritmes, met een zwaar psychedelische ondergrond, geprachtmooit!!!

Dat was het voor deze sessie, tot de volgende en uh, veel plezier!!!

Brap!

Muzikaal recept voor het direct ‘afserveren’ van slechte en/of liegende politici en de verwijdering uit het korps van xenofobe, psychopathische politieagenten

Een geneeskrachtig recept van jouw eigen blogdokter en -druïde P. Pisser, in een levenslange reeks sessies ter (echte) verlichting van de menselijke geest, voor de mens van morgen. Een mens die het niet langer pikt, dagelijks besodemieterd te worden door politici, of op school en universiteit volgepropt te worden met gekleurde desinformatie, vaak ook nog door oud politici die bewezen een zeer kwalijke rol hebben gespeeld en bovendien reuze dom zijn, neem volksverlakkers als Balkenende, de Hoop Scheffer enz. enz. Een recept voor een mens, die de verantwoording neemt en zich openlijk verzet tegen het hoge gehalte aan asociale, egoïstische, oorlogszuchtige, liegende en stelende politici en hun ‘broodheren’ uit het bedrijfsleven.

In opperbeste stemming leverde de dokter het volgende recept af, al kon hij het voor aankomst bij mijn deur, niet laten, flink te schelden op PvdA leugenaars Spekman, Asscher en Samsom (daarover deze week meer). Dit deed hij door een megafoon, die op het stuur van zijn fiets is gemonteerd, zodat alle mensen die hij tegenkwam konden ‘meegenieten’. Hij mompelde nog vaag iets over snel naar Amsterdam, om daar vanavond VVD kleuterpremier Rutte een wasbeurt en de fles te geven……

Als eerste vandaag Holger Hiller met zijn album ‘Ein Bündel Fäulnis in der Grube’, een waanzinnig mooi album van deze sample pionier, die o.a. furore maakte met de geweldige band Palais Schaumburg, genieten piepels!!!! Toch in de 80er jaren, zal de dr. gedacht hebben, toen hij alweer The Screaming Blue Messiahs opvoerde, maar het album ‘Bikini Red’ is dan ook een waanzinnig sterk album, dat de dokter jaren kwijt was, het is ‘m vergeven, een energie en lol gevend album, schitterend! Ja, het kon niet uitblijven, ook al uit de 80er jaren Ike Yard met ‘1980 – 1982 Collected’, ook dit album was de dr. al jaren kwijt, uiterst geneeskrachtige shit!!! Vervolgens Asskickers met ‘Fish do Swim’, prachtige psychedelische rock en andere shit, van deze geweldige Belgische band!!! Een nog vrolijker noot dan de Messiahs, vormen de volgende 2 albums van The B52’s: ‘Messopotamia’ en ‘Good Stuff’, nou dat is het, waanzinnig vrolijke psychedelische rock, van deze legendarische band!!! Zusters en broeders, de sessie van deze dag eindigen wij in eerbied met Thievery Corporation en het album ‘The Richest Man In Babylon’, jezus mensen wat een band, groots!!!!!!!

Tot de volgende sessie, en veel plezier!

Brap!

Muzikaal recept voor goede zorg in verzorgingstehuizen en een beschaafde behandeling van gevangenen

Het regelmatig terugkerend geneeskrachtige recept van blogdokter en druïde P. Pisser, ter opening van de geest en het wegnemen van de barrières, die je doen geloven, dat alles wat men in je hoofd heeft gepropt waarheid is en de idee, dat je door kundige politici wordt geregeerd. Met deze recepten zal je zelfs tot het inzicht komen, dat die politici slechts slippendragers* zijn van het grootkapitaal, dat haar tentakels intussen rond de hele aardbol heeft geslagen. Het zal je het inzicht geven, dat de moedeloze staat waar jij, of anderen in verkeren, een direct gevolg is, van die allesoverheersende zucht naar meer, ten koste van alles en het zal je de kracht geven je daartegen te verzetten, op wat voor manier dan ook, uiteraard niet op een gewelddadige manier, tenzij het duidelijk is, dat deze overheersende krachten een te grote tol gaan eisen, een tol die ten koste gaat van mens, dier, natuur en milieu. Al snap ik, dat we al lang op die grens zitten en er misschien al (ver) over heen zijn……. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Voorgerecht: ‘Organic Sound’ van het Alexander Huber Trio, het is niet de kwaliteit van Jimmy Smith, maar dit trio bestaat wel uit kundige muzikanten en net als bij Smith, is het heerlijke muziek om bij tot rust te komen, en dan bedoel ik niet de ‘stront in je kop’ van de oplichtersorganisatie MKB Brandstof, met hun achterlijke reclames. Waarom nu Leo Kottke, weet ik niet, de dr. zal door iets in de muziek van het Huber Trio, op dit album zijn gekomen, ach maakt ‘t uut, het album ‘Dreams and All That Stuff’ is prachtig, dus genieten maar! Weer zo’n rare overgang, nu naar jazzrock met een funk onderlaag: Steve Khan met ‘Arrows’ kundig werk met o.a. medewerking van The Brecker Brothers, nogmaals alles heel kundig, ik mis een beetje ziel in het werk. Kijk nu gaat het er op lijken, met het derde deel van zijn 3 delige cd box Bill Laswell and Material, een album dat hij in juli/augustus 1987 in Osaka Japan opnam, met o.a. Shankar op de viool, ik kan niet de originele titel van dit album met 2 nummers vinden, maar jezus wat is dit godvergeten goed!!! Op dat moment ging de pijporgelbel van de dr., daar stond Lucos Bravos Primeros met een grijns van oor tot oor, hij bracht het laatste album van Ike Yard mee. Jezus wat een band, dit album ‘Nord’, is van een ongekende grootsheid, duistere psychedelische muziek, met een groot aantal invloeden, die amper terug te leiden zijn, schitterend!!! Tot slot, en het valt een beetje in het niet bij ‘Nord’ van Ike Yard, het album ‘Palookaville’ van Fatboy Slim, maar al valt het iets in het niet, wil niet zeggen dat dit geen prima album is, al vaker gebruikt en een machtig medicijn!!! Welnu, dat was het voor deze avond, veel plezier en tot de volgende sessie met de dokter!

*Wat ze niet minder fout en verantwoordelijk maakt!

Brap!

Muzikaal recept tegen gekleurde berichtgeving van ‘onafhankelijke’ zendgemachtigden en tegen politieke leugenaars

Een uitgelezen geneeskrachtig recept (met ezelsoren) van jouw eigen blogdruïde Pietje Pisser, ook wel dokter genoemd, maar laten we eerlijk zijn, de druïde vervulde ooit de taak, die doktoren tegenwoordig vervullen. Met de recepten van de dr. of druïde, wat je wilt, verbreed je je horizon op een ongekende grootse manier, bovendien snap je daarna ook, dat je geen loonslaaf bent, maar een individu met recht op een gelukkig leven, waarbij je dat inzicht meteen op de hele wereldbevolking gaat toepassen. Geniet mee, pretsigaretten, of andere geestverruimende stoffen zijn niet nodig, de verruiming volgt vanzelf, al wordt het recept bepaald niet minder ‘met’.

De dokter is vandaag weer geheel gekleed in hippie dracht, inclusief veer, bandana en jezusflipflops. Dat beloofd veel psychedelica!

Ingredient 1: Steve Hillage met ‘Green’ een mooi album van deze goddelijke gitarist, jammer dat hij zo lang oude rock schema’s bleef gebruiken in zijn muziek, maakt niet uit, nogmaals mooi! Als je Steve Hillage zegt, heb je het al snel over Gong, hier met het schitterende getripte album ‘You’, waar Hillage trouwens ook aan meewerkte. Nu gaat de dokter weer heel verruimend bezig met het album ‘In Dub’ van Hallucinogen, jezus mensen, wat een energie, waanzinnig!!! Meer hoef je er niet over te zeggen, dan dat dit remixes door OTT zijn, van Simon Posford’s werk, genieten piepels!!! Op speciaal verzoek van jullie Azijnpisser, heeft de dr. nogmaals het album ‘Museum Of Consciousness’ van Shpongle opgenomen in dit recept, waarlijk een geniaal album, van deze goden van de psychedelica!!! We vervolgen deze heilige queeste met The Chemical Brothers en hun album ‘Exit Planet Dust’ (in dust we trust), een beproefd sterk geneeskrachtig medicament, wat nog te zeggen, anders dan gróóóóóóóóts!!! Tot slot lieve zusters en broeders het fabuleuze 2de deel van het album ‘Girl With The Dragon Tattoo’ van Trent Reznor & Atticus Ross, zo een mooi einde of niet soms?!

Tot de volgende knettergekke sessie en veel plezier verder!

Brap!

Muzikaal recept tegen een westers ingrijpen in Syrië en voor een totaal instorten van D66 hufter Pechtold, ook financieel, weet hij ook eens wat armoede is

Blogdokter P. Pisser heeft weer een editie aan zijn levenslange sessies toegevoegd, middels dit uiterst geneeskrachtige recept. Volg deze recepten en je zal na verloop van tijd zien, hoe zwaar je wordt besodemieterd door overheid, bedrijfsleven en de grote media organen. Zoals nu weer in het geval van Syrië. De VS heeft al maanden lang een grote vloot samengetrokken in de Perzische golf, dit om Iran aan te kunnen vallen. De VS heeft de voorzitter van de VN, Ban Ki-Moon onder druk gezet, zijn wapeninspecteurs terug te trekken uit Syrië, de VS heeft geen belang bij de waarheid rond de gifgas aanval, de VS wil oorlog met Syrië, zodat Iran automatisch ook in oorlog is met de VS, Iran heeft een militair bondgenootschap met Syrie……. Gelukkig heeft Ban Ki-Moon geen gehoor gegeven aan de oproep van de VS, wel stelt dit de beschietingen op de VN wapeninspecteurs, die de gifaanval van vorige week willen onderzoeken, in een verdacht daglicht…… Nogmaals volg de recepten van de dokter en de barrières (schellen) zullen voor je ogen verdwijnen, angst om je te verzetten, zal veranderen in de wil, om je eindelijk te verzetten, niet alleen tegen voorgaand voorbeeld, maar tegen de hele antidemocratische gang van zaken, of dat nu hier is, of in Frankrijk, of waar dan ook, maar ook tegen de hele ‘ratrace’ van meer en meer, het vernietigen van de aarde, het egoïsme en het totale gebrek aan echte solidariteit met de verworpenen op deze aarde!

De dokter is vandaag vooral gekleed in een gigantische geruite pet, wat dat betekend weet ik niet, maar ondanks gegrom over oorlogshitsers, was hij toch redelijk vrolijk, daar zal de dikke pretsigaret tussen zijn lippen, wel aan mee hebben geholpen…..

Als eerste vandaag het album ‘War No War’ een verzamelalbum met ‘ondertitel’ ‘songs not bombs’ een allegaar van muziek, met namen als: Adam Brodsky, Armand, Atilla the Stockbroker, Leon Rosselson, Kirk Kelly e.a. een mooi album, zeker in deze tijd, waar de oorlogshitsers weer de boventoon voeren! Tweede ingrediënt: ‘Groove Family Syco’ (dat ‘Syco’ zou zomaar over de westerse regeringen kunnen gaan, die staan te springen, om op dubieuze gronden een oorlog te beginnen), een album van Infectious Grooves, uiterst humoristische, maar professioneel gemaakte metalfunk, schitterend!!! Let vooral op de bassist, jezus wat is die goed en snel!!! LadyGo! Diva met ‘Sploiiing!’ neemt over, de hoes belooft jammer genoeg meer lol, dan het album bevat, maar er staan zeker een flink aantal mooie nummers op dit album! Voor de arachnafoben onder ons, het album ‘Spiders’ van Space, psychedelische poprock (met hier aan daar funk ondertoon), humoristisch en virtuoos, mooi!!! Er was hier en daar al wat funk te horen, daar doet Royal Crescent Mob nog een schep bovenop met ‘Good Lucky Killer’, humoristische speedfunk, van hóóóóóóg niveau, genieten piepels en uiterst geneeskrachtig, zoals de volgers van dokter Pisser weten. Funk, metal, speed? Fishbone met ‘Give A Monkey A Brain…’, ik hoef toch zeker niet te zeggen, dat dit waanzinnig sterke muziek is? Luister en huiver!! (en let op de teksten!)

Dat was het voor vandaag, veel plezier en als je de kans hebt je uit te spreken tegen een grootschalige aanval op Syrië, doe dat dan ajb!

Veel plezier!