Muzikaal recept voor ruime toelating van vluchtelingen en voor wakkere PvdA leden, die de volksverlakkerij van hun partijtop meer dan zat zijn

Een geneeskrachtig recept, voor iedereen, die met machteloze woede toeziet, hoe het land, de mensen, de dieren en het milieu verkloot wordt, door machtswellustige types. Politieke psychopaten, die onder de vlag van de een of andere partij menen, dat zij alles, ter meerdere ‘eer en glorie’ van die partij, maar uiteindelijk natuurlijk vooral voor zichzelf, naar de gallemiezen kunnen helpen en de hele bliksemse boel een oor aannaaien. Je bent niet alleen, er zijn genoeg mensen die het spuugzat zijn, hoe bijvoorbeeld het geteisem in Den Haag, alleen al met vluchtelingen om denkt te kunnen gaan, neem de uitlatingen onlangs, die de Amsterdamse VVD boerenlul Teeven in de mond nam, aangaande gevluchte vrouwen, die mede door verkrachting hun land ontvluchten. Vandaag maakte deze zelfde Teeven bekend, dat misdadigers met genoeg geld, hier wel een verblijfsvergunning kunnen krijgen. Ze worden dan wel ‘gescreend’ zei deze enorme hufter…. ha! ha! ha! Ja of ze echt geld genoeg hebben!

Ben jij al dit gekloot ook zat? Zoek gelijkgestemden, die zijn er, zoals gezegd, genoeg*, organiseer je, maar zorg vooral, dat je geen leiders aanwijst, dat is de dood in de pot!!

De dokter was vandaag geheel in het blauw gekleed, nee geen overal, maar gekleurde hippiedracht, met een vette boogie op z’n pijporgelfiets, reed hij mijn straat in, dikke zonnebril op z’n kop en nevelen rond zijn hoofd, hier het recept voor vandaag:

Ingredient 1: Cream met ‘Wheels of Fire’, vette bluesrock, maar op het eerte deel ook psychedelische poprock nummers, een geweldig album. ‘White Room’, ‘Crossroads’ en Spoonfull’ zijn mijn (AP) favoriete nummers, al vanaf de eerste keer dat ik dit album hoorde, in een heel grijs verleden, groots!!! De dr. blijft in sfeer met John Mayall en het album ‘ Back To The Roots’, op dit album, net als op het eerste album, ook Eric Clapton. Dit album werd gemaakt met de vele artiesten waar Mayall mee samenspeelde, meesterlijk lange en hypnotiserend mooie bluesnummers!!!! Minstens zo goed was Led Zeppelin in die dagen, hier met hun album ‘II’, let ook op het orgelspel van John Paul Jones, prachtig! Natuurlijk is dit een klassieker, over 50 jaar zullen er nog steeds mensen zijn, die deze muziek ontdekken, als de aarde dan nog bestaat….. En nu iets heel anders: Godley & Creme met hun psychedelisch, waanzinnig sterke album ‘Freeze Frame’, een legendarisch album, van deze zwaar onderschatte geluidstovenaars, een uiterst sterk geneesmiddel!!! Aansluitend de psychedelische sf rock van John Ruth met zijn album ‘I Am A Model’, genieten piepelz! Tot slot nog zo’n legendarische album: ‘The Pleasure Principle’ van Gary Numan, psychedelische, elektro-achtige sf poprock van eenzame hoogte!!

Tot de volgende sessie en vergeet niet, voor het beste resultaat alles op ABN afspelen!

Veel plezier!

BRAP!

*Hoe meer hoe beter!

Muzikaal recept voor goede psychische zorg, zonder eigen bijdragen, of eigen risico’s

Je regelmatige broodnodige portie geneeskrachtige muziek, zorgvuldig afgemeten door blogdokter P. Pisser en geserveerd door jouw eigen Azijnpisser. Met de sessies van de dr. leer je hoe je je hersenen kan bevrijden van de bagger, die daar in de loop van de tijd, met opzet is ingepompt, om je een gehoorzaam, kritiekloos, wezenloos mens te maken, ingesnoerd door zoveel kosten, dat je je wel moet inpassen in het meer dan zieke systeem, dat van mensen loonslaven heeft gemaakt en hen de idee geeft dat ze nog vrij zijn ook….. ha! ha! ha! ha! ha!

In gebruikelijke hippiedracht, met als extra versiering een namaak slangenvel, dat hij om z’n hoofd gewikkeld had, bezorgde de dr., gehuld in nevelen van bepaalde oorsprong, het volgende recept:

Als voorgerecht Ry Cooder met ‘Boomer’s Story’ uit 1972, nog steeds een geniaal mooi album, maar hoe kan het anders, met deze grootse en innovatieve gitarist, schohohoooon!!! Daar sluit Little Feat met ‘Dixie Chicken’ mooi op aan, een groots album van deze legendarische band. Het volgende album is van heel wat later: The The, oftewel Matt Johnson met ‘Hanky Panky’, zijn ode aan Hank Williams, een van de vele sterke albums van Johnson, prachtig!! 2013 dus Beck jaar, nu met zijn album ‘Guero’, moet ik nog zeggen dat dit uiterst geneeskrachtige geweldige psychedelische shit is? Nee hè, dat dacht ik ook! Genieten maar!!! Nu gaat die ouwe toverkol door met Kyuss en hun album ‘Welcome To Sky Valley’, hij heeft duidelijk de smaak te pakken! Jezus wat een energie, prachtige rock, die zo lijkt te zijn weggelopen uit de 60er jaren, toen de psychedelische harde rock werd uitgevonden, geweldig!! Niet aansluitend en niet echt bij mijn bui passend, toen ik het recept uitprobeerde, is Stained met het album ‘Dysfunction’, metalachtige rock, met genoeg verrassingen, maar het sloeg bij mij dit keer niet zo aan als in een eerder recept, ach maakt ‘t uit, er was al genoeg te genieten. Het volgende album maakt’t weer goed: ‘Supermeng’ van Otto von Schirach, godallemachtig wat een wezenloos sterk album (bij de dr. kan alles)……. Tot slot het eerste album van LCD Soundsystem met dezelfde naam, het tweede deel vandaag, schitterende hypnotiserende klanken van deze nu al legendarische band.

Tot de volgende sessie, veel plezier nog!

BRAP!

Muzikaal recept voor het totaal wegvagen van de PvdA, grotere asociale leugenaars kent de politiek momenteel niet!

Een dag na zo ongeveer de meest asociale troonrede van de laatste 64 jaar, hier een geneeskrachtig recept van jouw eigen blogdokter en muziekdruïde Pietje Pisser. De recepten van de dr. laten je zien hoe de wereld in elkaar steekt en laten je vooral zien, dat wanneer jij denkt dat je gek bent geworden, dit niet zo is, de wereld is gek geworden, niet alleen door het smerige handelen van ondernemers, maar ook door politici zoals die van de VVD en PvdA. Laat je  door de dr. leiden, naar een nieuw bewustzijn, waarin je zult zien hoe inhumaan de zogenaamde beschaafde westerse wereld is, een bewustzijn van waaruit jij de kans hebt, iets te doen aan de gore troep en ellende, die die westerse ‘beschaving’ aanricht, op weg naar een wereld, waarin echt iedereen gelijk is en waar iedereen gelukkig kan worden.

Nog danig ontstemd over de begroting van 2014 bracht de dr., gestoken in camouflage kledij, maar wel met de gebruikelijke wolk om zich heen, mij het volgende recept:

Voorgerecht: Lightwave met ‘Nachtmusik’, voor deze muziek hoeft het geen nacht te zijn, het is lekkere golvende muziek, waarop je je hersenen kan ontdoen, van de bagger, die er dagelijks over wordt uitgestort, bagger die je niet kan ontlopen, tenzij je jezelf opsluit, de brievenbus dichtspijkert, plus radio en tv beiden op ‘zwart’ zet (uiteraard moet je dan geen gebruik van je computer of ‘smartphone’ maken). Science fiction muziek van grote hoogte! Tweede onderdeel Eyephone met ‘Reductive’, alweer elektronica, maar meer op activiteit gericht, een trip op zich!! De dr. blijft in hoge sferen met Mickey Finn en het album ‘Keen on Maggots’, niets onsmakelijks aan deze ‘maggots’, Scandinavische elektronica van top niveau en uiterst geneeskrachtig!! Door met Box Of Frogs en ‘Floordiving’, ‘gewoon’ waanzinnig mooie elektronica van Duitse bodem, genieten piepelz!!! Tot slot een beproefd sterk geneesmiddel: ‘Sci-Fi Cafe een compilatie van dit label met herkenningsmuziek van sf films en series, met o.a. namen als Loop Guru, Le AEtherstrip, Astralasia, Pressurehead, e.a. een prima de luxe psychedelisch elektronische trip door de ruimte, groots!!!

Dat was het voor deze dag, tot de volgende en veel plezier!

BRAP!

Muzikaal recept als steun voor de grote onderlaag, waarvan de meesten het (nog) niet weten, maar die volgend jaar nog harder gepakt gaan worden, door het super-asociale, onbeschofte, neoliberale kabinet Rutte 2

Een nieuw geneeskrachtig recept, een nieuwe sessie met jouw eigen blogdruïde, de welheeledel door en door geleerde dr. P. Pisser. Met de sessies van de dr. leer je de wereld te zien, zoals deze werkelijk is en meteen dat je je daar niet bij neer moet leggen, kom in actie en eis anno 2013 eindelijk een humane wereld, waar geluk, een goede gezondheid, schoon water en dito lucht, plus natuurlijk goede scholing, voor zowel man als vrouw, op de eerste plaats komt. Tot slot ter verwezenlijking van een wereld, waar kinderen niet langer worden vergiftigd met een religieuze opvoeding en onderwijs

In dampende stijl, bezorgde een bijzonder knorrige dokter het volgende recept af, zo te horen, heeft de dr. de begroting van volgend jaar al gelezen (ik ontving dit bericht afgelopen zondag), wat hem een flink aantal vloeken en scheldwoorden betreffende een aantal VVD’ers en PvdA’ers ontlokte. De dokter is op z’n zachtst gezegd niet echt gecharmeerd van deze Rutte keutel….. Voor Pechtold en van Aersma Buma, had hij nog een paar superlatieven, die ik zelfs niet neer durf te schrijven…..

Als eerste vandaag: Intakto met ‘Todavia’, mooie ‘latinfolk’ zo te zien uit Canada, iets te netjes gezongen, doet niets af aan het eindresultaat (ten minste vandaag, afhankelijk van je stemming, wil het nogal variëren, als het om de waardering van dit album gaat), een heel goede band en prachtige album! Gevolgd door nog zo’n band: Harvey Danger met ‘Little By Little…..’, popfolk in dit geval, met hier en daar een psychedelische snuif, vandaag in de stemming? Prachtig! (ook de bonus cd!) Door met Gorillaz en ‘D Sides’ gevolgd door ‘G Sides’, mooi? Waanzinnig mooi, maar dat geldt voor alle muziek van deze band van genie Damon Albarn, genieten piepelz!!! Nu Elastica en hun gelijknamige album uit 1995, vreemde poprock met psychedelische ondertoon, maar waanzinnig goed!!! Animal Collective is het volgende onderdeel, met hun album ‘Sung Tongs’, vreemde folkachtige, dromerige psychedelische muziek, die perfect aansluit op de vaak meerstemmige poprock van Elastica, schitterend!!! De dokter blust het geheel af, met de geweldige psychedelische klanken van Shpongle en hun onvolprezen mooie laatst verschenen album ‘Museum Of Consciousness’, uiterst krachtige geneeskrachtige klanken, gedestilleerd uit vele tijdperken en windstreken, meer dan groots!!!

Tot de volgende sessie en veel plezier!

BRAP!

Muzikaal anti-VPRO recept voor een verbod op dierenmishandeling ten behoeve van een achterhaald, belachelijk middeleeuws sprookje

Met de geneeskrachtige recepten van dr.P. Pisser naar een echte wakkere wereld, niet die ‘wakkere’ fascistoïde wereld, waar de Telegraafgroep voor staat! Volg de sessies van de dokter en laat je wekken uit het bed met leugens, waar je als kind al in bent gelegd!

Weer geheel in hippiegewaden, wel van wat dikkere stof en voor een groot deel met een ‘bijna wintermantel’ aan, bezorgde blogdokter en druïde P. Pisser het volgende geneeskrachtige recept, al fietsend een duistere ballade spelend op zijn fietspijporgel, benieuwd wat die ouwe nu weer heeft bekokstoofd in zijn studio.

Het eerste ingrediënt: Neil Young met ‘Harvest’, een mooi meebleer album, blijft goed te genieten, zelfs na zoveel jaar!!! Over slang gesproken, waar we niet over spraken, maar zoals Young zingt, Johnny Dowd kan er ook wat van, hier met zijn album Cruel World, met felle kritiek op oorlogvoeren en religie, maar ook met veel humor, prachtige southern achtige rock, met schitterend orgelspel van Michael Stark, echt een mooi album, maar draai ‘t niet te vaak, het gevaar van verveling ligt dan op de loer en dat is zonde!! Over lol gesproken, daar weten de ‘Da Willys wel raad mee! Hier met hun album Satuhday Nite Palsy’, niet alleen lol, maar ook perfect gespeelde (punk) rock!!  The B2’s vervolgen met ‘Wild Planet’  met daaronder het advies ‘Play Loud’, godverdekrulleknol, watis dit nog steeds geweldig, psychedelische sf muziek, geënt op geëvalueerde rockabilly, met uiterst grappige teksten, genieten piepels! Door naar Ween, altijd plezier met deze twee heren, nu met het album ‘La Cucaracha’, mooi? Waanzinnig mooooooooooooi!!! Geniale ongein met dito muziek, met net als de vorige albums de psychedelica niet ver om de hoek….. Datzelfde kan je zeggen over de prettig gestoorde scheurende psychedelische rock van The Butthole Surfers, hier met het album: ‘Locust Abortion Technician’, meer dan waanzinnig goed!!! Het laatste ingrediënt voor deze dag: ‘Now I Got Worry’ van The Jon Spencer Blues Explosion’, met een zware psychedelische saus overgoten keiharde bluesrock, veel humor en uiterst energieke muziek, kortom geniaal goed!!!

Tot de volgende sessie en veel plezier!

BRAP!

Muzikaal recept voor het autovrij maken van de steden en vervolging van Teeven, vanwege zijn uitlatingen over visitatie, eerder deze week

Met de geneeskrachtige recepten van blogdokter P. Pisser, kan je binnen de kortste keren de hele wereld aan, hersenkrachtvoer voor meer plezier en kleur in je leven.

Als eerste vandaag: Igor Stravinsky met Patruchka en Apollon Musagete’ respectivelijk de 1911 versie en die van 1928, zoek er zelf maar een orkest bij, let op, en merk, dat veel elektronische muziek die heden ten dage gemaakt, wordt, elementen bevatten, die door Stravinsky zijn gemaakt. Prachtige muziek!! Dat geldt uiteraard ook voor het volgende album ‘The Technology Of Tears’ en Jigsaw van Fred Frith, even doorbijten, als je zijn muziek niet kent, maar let op, dit is geniaal mooi!!! Volkomen niet aansluitend is het album ‘Weddings, Bar-Mitzvahs & Funerals’ van Max Pashm, geweldige muziek, al is het wel erg op het joodse geloof gericht…… Ach maakt ‘t uit, de muziek is geweldig, een mjx van klezmer, elektro en wereldmuziek!!! Nu maar hopen dat ‘t geen enge rechtse Israëliër is……. Digital Extacy neemt over met ‘A Mindtravelling Trance Experience, de titel laat niets te wensen over, elektroshit van absoluut top niveau, genieten maar!!!! En ja hoor daar is’ie weer met Ike Yard en het compilatiealbum ‘1980 – 1982 Collected’, waanzinnig mooie duistere psychedelische muziek, zwaar onderschat destijds, vandaar dat de dr. dit album nogmaals heeft opgenomen in dit recept, het is dan ook uiterst geneeskrachtige shit! Tot slot zusters en broeders, van dees zalighen dagh: Younger Brother met ‘Vaccine’, een waanzinnig mooi, psychedelisch album, dat doet denken aan Jónsi van Sigur Rós en zijn album ‘Go’, dit album is wat het belooft: een vaccin tegen alle stront die dagelijks over ons wordt uitgekieperd, een groots album!!!

Veel plezier verder!

BRAP!

Muzikaal recept voor het op straat schoppen van incompetente ondernemers en politici (wat zal Den Haag dan leeglopen….)

Een geneeskrachtig recept voor diegenen, die doodmoe constateren, dat de wereld knettergek is geworden: ‘sociaal democraten’ die de ene na de andere kutmaatregel nemen, die de zwakste groepen treffen (en dat zijn bepaald geen kleine groepen, als je nagaat, dat zo’n 1,5 miljoenen mensen in grote armoede leven), zogenaamde intellectuelen schreeuwen om raketaanvallen en de pers brengt voor het overgrote deel regeringspropaganda, zonder ook maar één kritische noot te plaatsen…. Dat alles in een wereld, waar de zeeën leeggevist worden, waar men op plaatsen gaat boren, waar bij ongelukken, zo goed als niets gedaan kan worden…. Zit niet bij de pakken neer, de dr. laat je niet alleen genieten van prachtige muziek, maar wijst je tegelijkertijd de weg van de weerstand, er zijn grote groepen, die het allang niet meer pikken, ze worden nog doodgezwegen in de media, maar het internet is door de media en regeringen, een stuk moeilijker te controleren. Geniet, sta op, de ellende ligt niet aan jouw, roer je stem en laat ook anderen weten, dat er genoeg mensen zijn, die het schofterige, asociale gekloot meer dan zat zijn!

Geheel in pop-art kledij leverde de dr. het volgende recept in een druilerige regenbui langs. Als eerste onderdeel van het recept: La Buenasombra met ‘Verdes Son Tus Pasos’, jazzy latin achtige poprock, de vorige keer dat ik het hoorde, kon ik het meer waarderen, ach zal wel aan mij liggen (voor ik de recepten van de dr. publiceer, test ik ze eerst zelf, niet dat ik ook maar iets mag veranderen, maar ik wil wel weten welke maffe muziek de dr. heeft uitgezocht) . Het volgende onderdeel dan: Them, de band waar Van Morrison bekend mee werd, hier met het compilatiealbum ‘The Story Of Them”, het tweede deel. Veel heel vroege opnames, maar geweldig mooi, jezus wat een band, was dit!!! Druilerige dag? The Jimi Hendrix Experience met ‘Electric Ladyland’ onnodig nog iets te zeggen over dit (psychedelische) meesterwerk, schitterend en uiterst geneeskrachtig!!!! Nog zo’n mooi album, ‘Banamour’ (remix + mooie bonus) van Kevin Ayers, god wat een genie was deze man, een groots album, met een behoorlijke psychedelische ondertoon en net als het Hendrix album, uiterst geneeskrachtig!!! Door met de geweldige ongein en virtuositeit van Ween met hun album ‘The Pod’, grootse humor op alweer een vette psychedelische ondergrond, jezus wat een geweldig stel gekken, schitterend!!! Tot slot van deze druildag een uiterst exotische en zonnige trip met The Younger Brother en het geniale album ‘A Flock Of Bleeps’, genieten piepels!!!

Tot de volgende sessie en veel plezier!!

BRAP!

Muzikaal recept voor gehele legalisatie van softdrugs, de verwijdering van Opstelten en Teeven (het liefst uit het land) en voor een totaal verbod op politici die lobbyen voor het bedrijfsleven

Een uiterst geneeskrachtig recept, voor de verlichte geesten, die vinden dat de maat vol is, en zich inzetten voor een maatschappij, waarin echt iedereen gelijk is, zonder dwang van religie, politiek, ideologie, of grootgraaiende kapitalisten. Maar ook voor degenen die langzaam ontwaken en zien in wat voor leugenachtige, hypocriete, onmenselijke maatschappij zij dagelijks moeten leven. Met de recepten van blogdokter en muziekdruïde P. Pisser, wordt je de weg gewezen en je hoeft niet bang te zijn, je bent allesbehalve alleen!!! Doe er je voordeel mee en zegt het voort!

Is het een vliegtuig? Is het een rijdende kathedraal, nee! nee! driewerf nee, het is jouw eigen blogdokter en druïde P. Pisser op zijn pijporgelfiets, die mijn straat in kwam rijden Op uiterst vernuftige manier, heeft hij een waterpijp aan datzelfde orgel bevestigd, waarvan de slang op de houder van z’n mondharmonica is bevestigd, hij heeft ‘t zelfs voor elkaar gekregen, dat als hij een trek neemt, de hoogste toon van z’n pijporgel een vals piepend geluid laat horen. Vrolijk orgeltoeterend leverde de dr. het volgende recept af:

Noemérozo oenozolo:  het verzamelalbum van Egea recrords ‘Collection’, een fabuleus mooi album, met vreemde muziek van folk tot jazz en namen als Es Voto, Racconti Mediterranei, Lirico, La Bottega e.a., schitterend!! Waarom het volgende album? Zeg het maar, de dr. zal door iets op Softmachine zijn gekomen, met hun album ‘Fourth’, groots, maar dat is niet nodig te zeggen, bij de eerste 4 albums, of eigenlijk 6 met de later uitgebrachte bijzondere opnamen, zoals een live optreden in Amsterdam in 1969. Genieten maar!! Van Der Graaf Generator neemt over met ‘The Tower Reels’, het 2de album uit de 4 delige box, genaamd ‘The Box’ ha! ha! ha! Aansluitend en vreemd genoeg gaat dat prima: Moloko met het live album uit ‘Moloko Catalogue’, een optreden dat de klasse van deze, ter ziele gegane, band nog eens laat zien, geweldig!!! Niet echt aansluitend (hoewel?) The Asteroids Galaxy Tour met ‘Out Of Frequency’ , blijft mooi en uiterst sterk, deze Scandinavische blaaspoprock met psychedelische ondertoon! Tot slot: Lucky People Center met ‘Interspecies Communication, prachtige psychedelische tranceshit van eenzame hoogte!!!

Tot de volgende sessie, veel plezier!

BRAP!

Muzikaal recept ter herinnering aan Salvador Allende en voor het openen van de jacht op de 50 miljard aan jaarlijks ontdoken belasting

Weer een recept in de eindeloze rij sessies van blogdruïde en dr. P. Pisser, uiterst geneeskrachtige recepten, die de dr. niet alleen de jonge mens aanbiedt, maar ook de oudere mens, dit alles in zijn poging je te laten zien, dat je dagelijks bedonderd wordt en dat je daar iets tegen kan doen, volg de sessies van de dr. organiseer je (zonder leiders ajb) en ‘leg’ politici, ondernemers en het grootste deel van de media ‘voorzichtig’ uit, dat je het niet meer pikt, tot hier, niet verder, sterker nog een fiks aantal passen terug! Een ieder op deze kleine klote planeet, heeft recht op geluk, goede gezondheid, scholing, schone lucht en schoon water, en ook de komende generaties, zouden zonder enige hersenspoeling, of dat nu religieus of politiek is, op moeten kunnen groeien, als waardige, goed ontwikkelde burgers, die met verantwoording omgaan met deze planeet en alles wat daar op leeft.

Het eerste onderdeel: The Doors en de albums ‘Waiting For The Sun’ en ‘Alive She Cried’, prachtig nog steeds, wat een jammerkijk verspilt talent, Jim Morrison. Met ‘The Unknown Soldier’ speciaal voor de O-Bomb-A regering in de VS (en alle andere oorlogshitsers), die hijgend klaarstaat om de eerste raketten af te sturen op Syrië, daarmee Al Qaida in de kaart spelend, zodat de oorlogsmachinerie van de VS lekker kan doordraaien!! Nog een band met een zanger met sterke stem: The Stranglers en het album: ‘All 12 Inches’, prachtig album, wel één van de meest commerciële albums van de heren, maar de cover ’96 Tears’ is niet te versmaden, ach gelul, het is allemaal mooi, genieten piepels!!! Vervolgens nog zo’n band en zanger, de legendarische formatie : Wall Of Voodoo met hun album ‘ABC’, ook hier komt een radio langs, in dit geval een Mexicaanse, en god wat een waanzinnig sterk album, wahnsinnhaftgeschissen!!! Aan de voorgaande rij, kan met gemak het album ‘Hairway To Steven’ van de Butthole Surfers toegevoegd worden, jezus wat een energie en wat een humor!!! Natuurlijk hoort Mark Sandman en zijn band Morphine in dit recept, met hun album ‘Yes’, allemachtig grootse bluesrock met jazz ondertoon, geserveerd met een licht psychedelische saus. Uiteraard mag Tom Waits vandaag niet ontbreken, hier met het album ‘Mule Variations’, een van de vele mooi albums, van dit genie van de alternatieve muziek, jammer dat hij zo weinig politiek kritische teksten gebruikt. Maar het blijft prachtige en uiterst sterke muziek en een waardig slot aan deze sessie, ik heb er wel een schorre keel aan overgehouden!

Tot de volgende sessie, veel plezier!

BRAP!

Muzikaal recept voor het echt gelukkig maken van de Nederlanders, Polen en…… Syrische vluchtelingen, de laatsten door er minstens 100.000 op te halen!!!! Als we ruimte hebben voor een half miljard slachtdieren, moeten we minstens zo veel vluchtelingen op kunnen nemen!

Hier weer een portie krachtvoer voor de hersenen en wat goed is voor de hersenen, is goed voor je hele lichaam, dus schuif aan en laat je verrassen door het geneeskrachtige recept van blogdokter en -druïde P. Pisser.

Geheel in zijn sas, reed de dr. vandaag mijn straat in, ondertussen een stuk Bach spelend op zijn fietspijporgel, dikke pretsigaret tussen de lippen, waardoor hij een waar rookgordijn achter zich liet.

Jimmy Smth bijt weer eens de spits af, met het album ‘Funky Oats’ uit de 10 delige cd box ‘Kind of Smith’, probeer daar maar eens stil bij te blijven zitten, dus zonder met je vingers, handen, geest, onderdelen van- of je hele lichaam te bewegen. Zo dat is er ook weer uut, godveurdedommen! En jezus wat is dit mooi!! Arno sluit niet erg aan, met zijn album ‘Give Me The Gift’, met een mooie cover van het Bobby Womack nummer ‘It’s all over now’, best bekend van de cover die de Stones een hit opleverden. Een geweldig album, maar hoe kan het anders met deze grootse Belg!!! Het album ‘Badbadnotgood’ van de gelijknamige band, vormt het volgende onderdeel in deze sessie, waanzinnig mooie psychedelische jazz, rock (nee, geen jazzrock) en wat er verder aan stijlen is geïncorporeerd in deze machtig mooie muziek, genieten piepels!!! Met een gedurfde mooie cover van het Joy Division nummer ‘Transmission’. Zo, nu gaan we een stuk zwemmen met Red Snapper en hun album ‘Reeled and Skinned’, laat je meevoeren door het prachtige water in de avondzon, door deze legendarische band, een uiterst sterk geneeskrachtig medicijn!!! Je weet ‘t hè, als je dit hoort, nooit meer vis eten, we verpesten alles met onze gore visfabrieken die de wereldzeeën leegvissen! Door met Analogue en het album ‘Rock Proper’, psychedelische jazzrock, van de hoogste kwaliteit!!! Wat mooier dan deze af te sluiten met ‘Gold Panda’ en het album ‘Lucky Shiner’, psychedelische elektroshit van de hoogste plank en daar nog een stukje boven, sjkitt’r’nd!!!

Tot de volgende sessie en veel plezier!

BRAP!