GroenLinks wil gasprijs omhoog, zodat de gaswinning omlaag kan…….. ha! ha! ha! ha!

‘GroenLinks’ opperhoofd en volksverlakker de luxe van Ojik bedacht een ‘mooi plan’ om toch de gaswinning in Groningen terug te schroeven. De gasprijs moet omhoog!!! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Deze grofgraaier van een partij die beter aangeduid kan worden als ‘AsgrauwRechts’, begrijpt natuurlijk niet, dat hele volksstammen huurders met een uiterst kleine portemonnee, wonen in peperdure huurhuizen, die amper of niet geïsoleerd zijn en daardoor een hoge gasrekening hebben. Van Ojik zei dan ook letterlijk dat hij het wel eerlijk vindt als mensen die meer gas gebruiken dan normaal, daar maar voor moeten betalen……. Ook veel van onze oudere mensen hebben vaak amper nagels om hun reet te krabben, maar verbruiken meer gas, dan een jongere persoon, dit daar ouderen over het algemeen kouwelijker zijn. Let u maar eens op als u bij personen boven de 70 jaar komt en die niet meer zo mobiel zijn, gegarandeerd dat u het bij hen in de winter veel te warm vindt in huis……. Ach, toen GroenLinks een feit was, waren alle medemenselijkheid en sociale gevoelens verdwenen, alsmede de idealen als ontwapening en de zorg voor het milieu…….. ‘GroenLinks’ is verworden tot een partij voor welgestelden en mensen die hun oude idealen hebben verraden, maar net doen of ze héééél begaan zijn met de wereld…….

De gaswinning kan ook zonder deze maatregelen worden verlaagd, kap eerst maar eens met de subsidie op gas en elektra voor tuinders, die zelfs als de zon schijnt, de verlichting laten branden in hun kassen…….. Om over de andere verspillingen van belastinggeld en het ontduiken van de belastingen maar te zwijgen, alleen de grote Nederlandse bedrijven ontduiken al 30 miljard op jaarbasis……. Dan lul ik nog niet over de welgestelden die bijna 20 miljard aan belasting ontduiken op diezelfde jaarbasis!!

Kindermishandeling en de totale lamlendigheid van de overheid……..

Intussen alweer een paar decennia lang, gebeurt het met de regelmaat van de klok: kinderen worden zo mishandeld, dat ze overlijden, terwijl meerdere hulporganisaties, zich met het kind bemoeiden en dus weet hadden van het grote gevaar, waarin dit kind leefde. Met dezelfde regelmaat komt dan later het excuus, dat er simpelweg teveel organisaties betrokken waren bij ‘dit jammerlijke en zeer trieste geval’, plus nog wat superlatieven om te laten zien, dat men het beste voor heeft met de jeugdzorg.

Uiteraard is dit gelul van een dronken aardbei, zelfs als er maar één van die organisaties bij betrokken was, had deze in moeten grijpen, maar daar is men te labbekakkig voor. Deze organisaties worden vaak geleid door figuren, die door de politiek zijn aangewezen, daar die organisaties op subsidies drijven. De leiding is als de dood om fouten te maken, daar dan de betreffende politici het e.e.a. op hun brood krijgen en de subsidie (plus het enorme salaris) in gevaar komt, daarom wordt er maar al te vaak veel te laat ingegrepen.

Brengt me meteen op het volgende punt: de verantwoordelijke politici wijzen steevast naar de organisaties, die eigenlijk onder hun eigen beheer vallen, maar nog nooit is er een minister of staatssecretaris afgetreden, na de zoveelste gruwelijke kindermoord. Behoorlijk vreemd eigenlijk, of beter gezegd bizar (ja, nu past dit woord wel!).

Een grof schandaal en rekent u er maar op, dat wanneer de hele jeugdzorg is overgeheveld naar de gemeenten*, er geen bliksem zal veranderen en zullen we keer op keer weer worden geconfronteerd met deze gruwelijke misdaden, die voorkomen hadden kunnen worden……. Of gelooft u het gelul, dat ‘met de zorg dichterbij’, deze walgelijke vorm van ‘schone handen’ ambtenarij buiten gesloten zal zijn? Als dat zo is, raad ik u ten sterkste aan, zelf eens e.e.a. te gaan onderzoeken, of anders geestelijke hulp te zoeken……

* Zodat de landelijke overheid altijd de handen in onschuld kan wassen,
terwijl de (politieke) benoemingen daar, wel de verantwoording van die landelijke overheid
blijft…….

Nederland kraamkamer Europese ‘startups’ en…… faillissementen!!!

Neelie Kroes kan maar geen genoeg krijgen van het volksverlakkersvak, dus gaat ze in Nederland een ‘kraamkamer’ voor Europese startups realiseren. Nederland moet een verzamelplaats worden voor ‘vernieuwende, startende buitenlandse ondernemers…….’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Zo weten wij tenminste waar ons belastinggeld aan wordt besteed: een berg faillissementen!!! We betalen jaarlijks nu geloof ik al meer dan 1 miljard aan faillissementen en alle bijkomende schade, zoals ex-werknemers, die door een faillissement werkloos worden en hun huis niet meer kunnen betalen…… Bij de banken doet men enthousiast, maar te dringen staat dit tuig vooralsnog niet. Het bedrijfsleven gaat ook meebetalen, aldus werd dit nieuws gisteren met rode oren verteld. Wanneer ze dat gaan doen? Tja, u moet niet zeuren, de praktijk wijst nu eenmaal uit, dat wanneer bedrijven beloven te betalen in samenwerkingsverband met overheden, dit geld altijd netjes met sint juttemis betaald wordt, dus gewoon nog ‘even’ geduld graag!!!

Trouwens op die faillissementen hebben de neoliberale politici van het grootste aantal partijen allang een antwoord: een faillissement is niet erg, het is zelfs heilzaam!!!! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Je moet nu eenmaal lekker kunnen experimenteren en als de staat je één of twee keer uit de stront heeft gehaald, althans wat betreft de financiële schade die je hebt aangericht en dit met belastinggeld is vergoed, moet je dat gewoon kunnen blijven herhalen!!! Logisch toch??!!!

Kortom we gaan bedrijven met veel belastinggeld subsidiëren en uiteraard gaat VVD kaktrut Kroes een topgraaisalaris verdienen! 

Samsom vooral weer erg blij met zijn ‘groene’ zelf……. ha! ha! ha! ha! ha!

Hoorde gisteren zo ongeveer de grootste volksverlakker van het Binnenhof weer eens de boel belazeren, PvdA groothufter Samsom, deze was te gast op Radio1, na het nieuws van 12 uur. Nou, dat ‘grootse energieakkoord’ moet worden uitgevoerd, aldus de dappere dodo, die nu het slecht gaat met de PvdA, zich ineens weer geroepen voelt om de groene paljas uit te hangen, terwijl er intussen alweer zo’n 350.000 kippen en eenden door verstikking om het leven zijn gebracht, onder leiding van zijn partijgenoot, het hufterige dikkertje Dijksma…… En ja hoor, Samsom beloofde, dat het kabinet Rutte2 zich aan het energieakkoord houdt…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Maakt ‘t uit, dat er al van alles van dit akkoord is afgesnoept, n.b. door het kabinet zelf……. Ach ja Samsom, het is tegenwoordig al een wonder te noemen, als hij een keer de waarheid spreekt!!! Als de nationale kampioen duurzaamheid, lulde deze radioactieve koekenbakker er op los, al stelde hij wel, dat er niet te veel subsidie moet komen op bijvoorbeeld windenergie, hij moet ten slotte z’n VVD maten te vriend houden…… Niets over het belachelijke gegeven, dat er op fossiele- en kernenergie relatief veel meer subsidie is gegaan en gaat, dan lul ik niet eens over ‘rode diesel

Voorts beloofde Samsom dat hij tegen het boren naar schaliegas blijft…. Hij zat bij de VARA,de propagandamachine van de PvdA, dus vroegen presentatieschaap Veenhoven en de ouwe vervelende presentatiebok Meurs, hem niet waarom hij dan geen veto op de plannen van Kamp heeft gezet, de VVD Obersturmbannführer gaat gewoon door met zijn proefboringen, of Samsom nou hoog, of laag springt, of zich er verder niet meer druk om maakt…

Veenhoven zei tegen Samsom, dat hij wel in z’n element was hè? Ja hoor, gadver een gore grinnik en daar ging de volksverlakker weer, dat het milieu altijd al zijn ding was….. Ja net als met kernenergie, daar was hij al tegen toen hij bij Greenpeace zat (dit soort ex-medewerkers vernielt de geloofwaardigheid van Greenpeace*), zo ook later in de politiek. Echter nog geen half jaar voor Fukushima dacht deze smeerlap een stuk positiever over kernenergie. En oh, wat genoot de klootzak, toen hij nadat de ramp zich voltrok in Japan, plots in allerlei programma’s werd uitgenodigd, toen was van zijn eerdere positieve houding t.a.v. kernenergie, niets meer te merken, alsof deze nooit had bestaan……. Wat een vuile griezel is het toch!! De lul bleef maar doorgaan met uiterst smerig gegrinnik tijdens zijn relaas, wie weet zag hij wel wat in de enorm domme trut Veenhoven…..

Voor meer berichten over Veenhoven, klik op haar naam, onder dit bericht, dat geldt natuurlijk ook voor oplichter Samsom, maar maakt u dan eerst wel even uw veiligheidsgordel vast!

* Ex-politici zouden niet bij Greenpeace aangenomen mogen worden en ex-medewerkers van Greenpeace zouden nooit de politiek in mogen, daarmee wordt de geloofwaardigheid van zo’n organisatie volkomen onderuit gehaald, datzelfde geldt overigens voor vakbonden.

Mansveld: iedereen moet meedoen aan het terugdringen van CO2…… OEI!!!!

De PvdA is lekker bezig de laatste weken, dus zal de totaal incapabele staatssecretaris van Milieu en Infrastructuur* Mansveld gedacht hebben, laat ik maar eens een ‘positief’ praatje houden…… ha! ha! ha! ha! Zij komt als vertegenwoordiger van een partij, die maar al te vaak heeft bewezen, schijt aan het milieu en de uitstoot van auto’s te hebben, met een pleidooi, dat iedereen moet meewerken de CO2 terug te dringen. ‘Niet alleen de politiek (ha! ha! hoezo, wat heeft de politiek dan gedaan, behalve de uitgave van meer dan 10 miljard aan asfalt?), maar ook de bedrijven. De politiek kan het niet alleen, volgens deze oplichter…. ha! ha! ha! ha! Nee, dat is gebleken, neem de verhoging van de maximumsnelheid, het toestaan, dat de trein steeds duurder wordt, en ga nog maar even door. Waar Rutte 2 goed in is, is het vroom lullen over duurzaamheid en verder is het de gebruikelijke schending van gemaakte afspraken, zoals bijvoorbeeld in het al bijzonder lamme energie-akkoord!!

De enorme huppelkut gaat een soort forum oprichten waar bedrijven zich bij aan kunnen sluiten, zoals Schippers ook ‘afspraken’ maakt met het bedrijfsleven.** Dus veel waardeloze afspraken maken, die ten allen tijde geschonden mogen worden. Volgens de enorme dombo is controle niet nodig, want die bedrijven hebben er geen belang bij de boel te belazeren (bij het zich verkopen als groen en duurzaam, en er in de praktijk totaal niets van terecht brengen…..). Jezus op een lek houtvlot, deze tyfustrut leeft echt in het land van Ooit: er worden n.b. subsidies verstrekt aan bedrijven die zich ‘verduurzamen………’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

* Ha! ha! die twee ‘takken van sport’ in één ministerie geeft al aan, hoeveel belang Rutte 2 aan het milieu hecht!!

** Zie: ‘Schippers maakt zich alweer ‘druk’ om ‘obese kinderen…..’‘ 

Asscher wenst de zwarte piet niet toegespeeld te krijgen…….

De kleine PvdA oplichter Asscher, wil niet dat zijn partij ‘de zwarte piet’ toegespeeld krijgt, daarom is in geheim zwarte pieten overleg (ha! ha! ha!) besloten, dat zwarte piet ‘weer‘ een feest van ‘iedereen‘ moet worden……. Hoezo ‘een feest van iedereen?’ Was het dat dan ooit? Oh ja, natuurlijk voordat we ‘het verschijnsel’ gekleurde Nederlanders in ‘onze’ straten tegenkwamen!!!!

Natuurlijk schijten Asscher en diens partijgenoten in politiek bestuur, zeven kleuren stront, veronderstel, dat de laatste 5 leden de deur achter zich dicht doen, om zoiets ordinairs, als minderheden, die zich gediscrimineerd ‘voelen‘ en waarom die laatste PvdA leden zich bij de fascistische zwarte pieten beweging PVV aansluiten…….’ ‘Ze, die gekleurde Nederlanders, passen zich maar aan, ja toch???!!!!!’ ‘Nee, die Wilders is zo gek nog niet……’

Nou en verder zoeken ‘ze’ het maar uit, al is die ‘ze’ in dit geval de gemeenten, die de sinterklaas intochten subsidiëren, o.a. met belastinggeld betaald door……… gekleurde Nederlanders!!!!

Dus we gaan lekker door met het belachelijk maken van onze gekleurde medelanders, ‘ze wennen er maar aan! Ja toch????’

Oh en hou maar op te vertellen, dat zwarte piet, zwart is van het roet in schoorstenen, heeft u ooit een schoorsteenveger na zijn werkzaamheden, volledig zwart met knalrode lippen gezien????

En de PvdA? Ach een partij die net als de VVD discriminatie wel kan waarderen, zoals nu blijkt, bovendien een partij met schoftentuig, dat alleen op macht en geld uit is, maakt niet uit hoe en dat zal, vrees ik, nooit meer veranderen……

Voor meer berichten over dit achterlijke gebruik, klik op het label ‘zwarte piet’ onder dit bericht.

Mirjam Sterk wil ondernemers nog verder spekken, als zij jongeren in dienst nemen……

De totale CDA onbenul Sterk, die ‘ambassadeur jeugdwerkloosheid’ (ha! ha! ha!) is, was na 11.30 u. te horen bij BNR. De subsidie van € 3.500,– per jaar, die werkgevers krijgen als zij een jongere werkloze aan werk helpen, schijnt niet genoeg te zijn, om ook maar iets aan de jeugdwerkloosheid te doen. Sterk denkt er nu aan, om eens te kijken, of die premie niet een stuk hoger moet worden, zodat werkgevers die werkloze jongeren wel in dienst zullen nemen………. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Het is Sterk nog niet opgevallen, dat we in een behoorlijke crisis zitten, die al vanaf 2008 voortwoekert. Er zijn meer dan 1,3 miljoen werklozen (het echte cijfer), het aantal faillissementen is sinds 2008 gigantisch. Het aantal vacatures is amper 100.000…… Met andere woorden: er is simpelweg geen werk, als Sterk die jongeren aan het werk wil krijgen, zou ze deze jongeren met belastinggeld van u en mij, gratis moeten uitlenen aan de werkgevers, misschien dat dit nog iets kan betekenen, voor de jeugdwerkloosheid…… Alleen zou dat een godvergeten schandaal zijn, echter het wachten is op een dergelijk voorstel van de veel te dik betaalde nitwit Sterk……… De trut heeft tot nu toe geen ene sodemieter bereikt, hoe lang mag deze disfunctionerende huppeltrut, met haar ongelofelijk domme praatjes, door modderen en wat zijn de kosten voor de maatschappij van haar achterlijke ‘taskforce……..’  

Voor meer berichten over deze belastingvretende koekwous, klik op het label ‘Sterk’, onder dit bericht.

Remco Dijkstra: we hebben één van de groenste budgetten, al kan je zonder aanpassing van de EU regels niets doen op groen gebied…….?!?!! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

De plee filosoof met de lullekop, Dijkstra van de VVD, gaf afgelopen week in BNR Duurzaam weer ‘een staaltje van zijn kunnen’. Het kabinet is goed bezig (op groen gebied), de kwast noemde het energieakkoord nog eens, als prestatie van formaat, terwijl wat velen al begrepen, steeds duidelijker wordt, dat er van dit lamme akkoord geen bliksem terecht komt. Bijvoorbeeld afgelopen vrijdag weer, toen meldde het Radio1 nieuws van 19.00 u., dat het CBS en het Ruimtelijk Planbureau (RPB) stellen dat de plannen van het kabinet, voor het aandeel duurzame energie, in de totale energiehuishouding, dat in 2020 op 14% zou moeten uitkomen, met de plannen van datzelfde kabinet onmogelijk gehaald kunnen worden. De twee organisaties spreken over een aandeel van ten hoogste 10%. Dan te bedenken, dat de grote bedrijven subsidie krijgen over hun grootverbruik van fossiele brandstoffen…………

Zoals gezegd, Dijkstra is voor het opruimen van regels, vooral in EU verband. Na een suf verhaal, bleef de conclusie over, dat wanneer de regels in de EU niet worden aangepast (lees: opgedoekt),  je op groen gebied niets kan doen……. terwijl hij, daarvoor stelde, dat ‘wij’ (Nederland) één van de groenste budgetten van de wereld hebben……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Trouwens als wij één van de groenste budgetten hebben, terwijl daar keer op keer van blijkt, dat het zwaar onder de maat is en we wat luchtkwaliteit betreft, tot de slechtsten van de EU klas behoren, kan je nagaan, hoe slecht het is gesteld met het wereldwijde beleid, om de klimaatverandering aan te pakken……..

Wat een ongelofelijke oplichter die Dijkstra, gelukkig ontmaskerde deze flapdrol, zichzelf weer eens in hetzelfde lulpraatje!!!

Voor meer ‘enerverende’ berichten aangaande Dijkstra, klik op het label met zijn naam, onder dit bericht.

Obama op de klimaattop: uiterst vals!!!

Gisternacht, na het nieuws van 01.00 u. op BBC World Service (radio), aandacht voor de lamme klimaattop in New York, waar de valse slang Obama de ‘goegemeente’ toesprak. Deze liegende hansworst was alweer bezig met z’n zogenaamde begane praatje, dit keer zo van: ‘we moeten nu actie ondernemen, anders is het te laat……’ De lul las bovendien de wereld de les, over wat de gevolgen zijn van klimaatverandering, met een gore valse fluitende ‘S’, vertelde Obama wat er gedaan moest worden.

Dit terwijl zijn land de bodem in eigen land voor generaties zwaar vervuild, met het gore fracken t.b.v. schaliegaswinning. Schaliegas dat alleen ‘goedkoop’ is door subsidies* en het simpel lozen van zwaar, met chemicaliën vervuild water, wat nog omhoog gepompt kan worden na het fracken. Dit zwaar vervuilde water wordt in gigantische hoeveelheden geloosd, bijvoorbeeld ook op de Stille Oceaan (met een pijpleiding vanaf het land, wel te verstaan…), dit met toestemming van de overheid…….

Door dit ‘goedkope’ schaliegas hebben de VS kolen te over, die worden dan ook tegen dumpprijzen verkocht op de wereldmarkt. De aanwezige ondernemers op de klimaattop (dat is mijns inziens ‘de kat op het spek binden’) weten wel waar ze voor moeten kiezen: hun portemonnee en expansie, dus zo goedkoop mogelijk produceren, in een ontwikkelingsland, met loonslaven en het gebruik van…….. juist: kolen! Wat een smerige hypocriete leugenaar, die Obama, gadverdamme!!!

Dan spreek ik niet eens over de slechte wetgeving in veel staten van de VS, waardoor daar vaak levensgevaarlijke stoffen (voor zowel het milieu en dus voor de mens) vervoerd worden, in tankwagens, die hier allang niet meer de weg op mogen….. Of de pijpleidingen, die amper onderhouden worden, waardoor in grote gebieden de natuur en het grondwater voor bijzonder lange tijd verpest zijn….. enz. enz.

Maar wel de wereld de les lezen, nadat hij en zijn oorlogshitsende staf hadden besloten, toch maar Syrië te bombarderen, op grond van een levensgevaarlijke nieuwe terreurgroep, die een ‘directe tandpasta bedreiging’ voor de VS zou vormen……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Obama? Een ordinaire oplichter, die ook nog eens misbruik van zijn kleur maakt!!

* Zie ook: ‘Energie subsidie ‘sprookjes………’

         

          en: ‘Bart Hartman een ‘duurzame’ ondernemer met ‘hart’, op avontuur in Afrika……

          en: ‘Obama’s woorden zijn nauwelijks verstomd, of de VS dumpt ruwe olie op de wereldmarkt……

         en: ‘Remco de Boer is ‘objectief’ voor het winnen van schaliegas……

         en: VS wil grootste kolenexport terminal aanleggen…. Weet u nog Obama en de klimaattop in Parijs…?

         en: John Kerry tekent klimaatakkoord, terwijl de VS twee kolencentrales in Bangladesh dreigt te financieren………

      en: ‘Aarde nu al 1,5 graad C. opgewarmd…… Wiebes schrapt subsidie op hybride auto’s

Energie subsidie ‘sprookjes………’

Er gaat geen maand voorbij, of de één of andere opiniemaker, of politicus zegt het wel: het moet afgelopen zijn met de ‘gigantische’ hoeveelheid subsidie die naar windmolens en zonnepanelen gaat……. Alsof een beter milieu in geld is uit te drukken en alsof er niet miljoenen mensen wereldwijd voortijdig sterven aan de gevolgen van de uitstoot veroorzaakt door fossiele brandstofverbranding (alleen al uit auto’s)….. Dit soort lui, zijn dan ook ordinaire lobbyisten, die schijt aan de volksgezondheid en het milieu hebben; geld ‘über’ alles!!!

Dat er naar kernenergie bakken subsidie zijn gegaan, ik schat het tienvoudige van wat er naar alle andere energievormen samen is gegaan (buiten kernfusie), dit over de laatste 50 jaar gemeten, daar hoor je diezelfde figuren niet over, nee kernenergie is schoon en goedkoop. Terwijl er naast de gigantische hoeveelheden subsidie, zelfs niet bij benadering wordt berekend, wat de sloop van zo’n centrale zal gaan kosten. Bovendien zijn deze levensgevaarlijke kerncentrales, niet te verzekeren, ze worden domweg geweigerd door de verzekeringsmaatschappijen, dat zou trouwens al voldoende bewijs moeten zijn, om tegenstanders de domheid van hun stelling in te laten zien. Dan spreek in niet eens over het afvalprobleem, ook in zoutkoepels kan dit levensgevaarlijke kernafval niet veilig opgeslagen worden, troep dat voor duizenden jaren dodelijk blijft……..

Op BBC World Service (radio) gistermorgen na 9.30 u. (onze tijd) het bericht, dat er aan subsidies voor fossiele brandstoffen, wereldwijd maar liefst vijf keer meer wordt uitgegeven, dan aan duurzame energie…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Wat betreft de kop van dit bericht, moet je dan ook spreken, van smerige leugens!

Onthoudt ‘t mensen!

Zie ook het bericht over atoomstroom aan de rechterkant van deze pagina.

         en: ‘Obama op de klimaattop: uiterst vals!!!