PvdA topgraaier Timmermans, eurocommissaris en tevens vice voorzitter van de commissie-Juncker, is eindelijk wakker geworden. In de paar jaar waarin de autocratische PvdA hufter ‘slapende’* was, heeft de corrupte fascistische premier van Hongarije, Orbán de pers nog verder aan banden gelegd, heeft hij de Roma en Sinti als vuil behandeld (daar zijn fascisten al bijna 100 jaar goed in…), heeft dezelfde Orbán maatregelen doorgevoerd die zijn macht verder hebben vergroot en heeft hij een vluchtelingenbeleid gevoerd, waarvoor het woord schunnig nog een eufemisme is……
Wat betreft dat vluchtelingenbeleid van Orbán, is al lang bekend, dat hij het VN vluchtelingenverdrag met voeten heeft getreden en treedt**. Zo worden vluchtelingen in Hongarije beroofd van hun laatste waardevolle bezittingen, worden ze (inclusief kinderen) gehuisvest in kampen, waarin je nog geen kippen wilt houden. In de nieuwst kampen is de huisvesting beter, daar worden deze mensen opgevangen in zeecontainers……. (al ontbreekt het verder aan zaken als de toegang voor mensenrechtenorganisaties). Deze kampen hebben één open uitgang: linea recta de grens over….. Let wel: het gaat hier voor het overgrote deel om mensen, die op de vlucht zijn geslagen, voor door het westen veroorzaakte oorlogen………
Over die grens gesproken, niet alleen zijn daar meerdere hekwerken opgetrokken, maar in het grensgebied wordt gepatrouilleerd door het leger en door ‘grensjagers’, die met scherp geladen wapens, hun beestachtige werk uitvoeren……
Timmermans liet in een bijna brallende toespraak tot het EU parlement weten, een toespraak waarin hij een paar zaken van hierboven noemde, vooral ontstemd te zijn, over het voornemen van Orbán een EU universiteit in Boedapest te sluiten. Het juweel in de kroon van de EU, aldus de megalomane hufter….. ha! ha! ha! ha! ha! ha!
Onbegrijpelijk dat Timmermans zich nu pas uitspreekt tegen de fascisten die in Hongarije al zoveel kwaad hebben aangericht……. Daarmee is zijn pleidooi zelfs ongeloofwaardig……. Voeg daar Griekenland aan toe, waar de regering weliswaar niet fascistisch regeert, maar de EU in feite aan de touwen trekt en ‘het plaatje is compleet: de EU is niet in staat om haar fascistische leden terecht te wijzen, maar verandert een land dat met grote schulden kampt, een land met een democratisch gekozen regering, in een rechtse dictatuur (met ‘grote dank’ aan PvdA zwetskont en hufter de luxe Dijsselbloem….)…… Kortom: Griekenland is verworden tot een dictatuur onder EU bestuur, iets waar je Timmermans al helemaal niet over hoort……..
* Slapend in zijn ‘nieuwe’ EU functie, terwijl hij NB als Nederlands minister van Buitenlandse Zaken al op de hoogte was van het zwaar ondemocratische, inhumane beleid van Orbán en zijn Fidesz-fascisten……..
** Het VN Vluchtelingenverdrag wordt overigens ook door de EU met voeten getreden, daarvoor is Timmermans één van de hoofdverantwoordelijken, dit middels het onzalige vluchtelingenverdrag van de EU met de reli-fascistische staat Turkije…….
Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht aantreft.
In het BBC World Service radionieuws van afgelopen donderdagmiddag 14.30 u. het bericht dat een grote Nederlandse supermarktketen een kleurboek uit de winkels heeft teruggehaald, waarin o.a. een prent van Hitler stond…… ‘Altijd leuk natuurlijk’, zo’n ongelofelijke schoft inkleuren……….
Na even te hebben gezocht, bleek het niet om een supermarktketen te gaan, maar om drogisterijketen Kruidvat.
Hoe is het mogelijk dat men bij Kruidvat niet heeft gezien dat Hitler in het kleurboek stond…… Trouwens het zou me niet eens verbazen, met het slechte geschiedenis onderwijs, dat de betreffende verantwoordelijken niet eens weten wie Hitler is en waar deze voor staat……..
Wat betreft dat ;laatste: neem de toenemende populariteit van bewegingen als de PVV, andere fascistische partijen en hun leiders, zoals Wilders, die precies dezelfde trucs gebruiken, als de nazi’s in de 20er en 30 er jaren van de vorige eeuw: angst- en haatzaaien tegen minderheden en het publiek ophitsen met vragen als: “Wilt u meer of minder Marokkanen in Nederland….” Vul joden in waar hiervoor Marokkanen staat……….
Veel aanhangers van deze bewegingen en partijen, hebben duidelijk slecht geschiedenisonderwijs genoten, anders zouden ze zich wel 10 keer bedenken, alvorens op dit soort laaghartige, inhumane fascistische partijen/bewegingen te stemmen….. Al moet ik toegeven, dat het fascisme al meer dan 85 jaar populair is in Nederland en gezien onze geschiedenis van de laatste honderden jaren, was dit fascisme al lang aanwezig……
N.a.v. het BBC programma onderdeel ‘Eye Witness’, waarin afgelopen week o.a. het levensverhaal werd verteld van een joodse man, die voor WOII middels een Britse regeling, naar GB mocht. Destijds gaf de Britse regering toestemming tot het overbrengen van 10.000 onbegeleide joodse kinderen naar GB………
U begrijpt dat er uiteraard een veelvoud van joodse kinderen was, van wie de ouders wensten dat ze nazi-Duitsland zouden ontvluchten……
Dat zette me aan het denken: waarom is er na WOII nooit een tribunaal opgezet, waar regeringen verantwoording moesten afleggen voor hun uiterst inhumane vluchtelingenbeleid in de aanloop van WOII…..
Neem de Nederlandse regering, die voor WOII een groot aantal gevluchte Duitse joden, homo’s en politieke vluchtelingen terug over de Duitse grens heeft gezet, recht de dood in………
Was er na WOII wel zo’n tribunaal geweest, zou het heel goed mogelijk zijn, dat er nu heel anders werd gekeken naar het huidige ‘vluchtelingenprobleem…….’ Ik weet het: dit is speculeren, maar we hadden dan wel die periode en de processen daarna, er makkelijker bij kunnen trekken, tezamen met wellicht aangepaste internationale gedrags- en rechtsregels, genomen n.a.v. een dergelijk tribunaal………..
Ach, de kans daarop is maar klein, immers het VN Vluchtelingenverdrag dateert uit 1951, ruim na WOII gesloten…….
Rutte blies gistermorgen behoorlijk hoog van de toren bij WNL, dit over de ‘Turkije-crisis’ en de teruggestuurde Turkse minister. Met veel omhaal liet de disfunctionerende VVD premier weten, dat de Turkse minister Kaya teruggestuurd werd vanwege te verwachten onrust en de onmogelijkheid de fascistische Turkse trut te beveiligen……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!
Als Rutte in het bezit van ballen was, had hij Turkije vorige week al laten weten, dat Nederland niet meewerkt om het laatste restje Turkse democratie om zeep te helpen, middels het vermaledijde referendum dat in Turkije zal worden gehouden……..
Sterker nog: Rutte had bij de eerste officiële aankondiging van dat referendum, als premier tot een spoedberaad van de premiers uit EU landen moeten oproepen. Daar had hij vervolgens geheel terecht echt verontwaardigd kunnen eisen, dat het associatieverdrag* met Turkije per direct werd opgezegd. Daar is hij nu zelfs nog te slap voor, jezus wat een lapzwans!
Rutte zei bij WNL dat hij zaterdag 8 keer telefonisch contact zou hebben gehad met de Turkse premier Yildirim. Volgens Rutte sprak deze fascist over Turkse staatsburgers, die door Nederland zouden zijn beroofd van hun burgerrechten (mijn woorden, maar daar komt het op neer). Rutte stelde dat dit Nederlanders zijn en niet staatsburgers van Turkije. Je zou denken dat Rutte het daar bij het rechte eind had, hoewel die Nederlanders van Turkse komaf een dubbel paspoort hebben en derhalve wel degelijk (ook) als Turkse staatsburgers kunnen worden aangemerkt, volgens de kromme Turkse wetten. Hetzelfde geldt overigens voor Nederlanders, met Marokkaanse wortels.
Overigens ziet een heel groot deel van de Nederlanders van Turkse komaf zichzelf wel degelijk als Turkse staatsburgers, die zelfs verheven zijn boven Nederlandse wetgeving! Iets waar ze deels in worden ondersteund door het associatieverdrag tussen Turkije en de EU!* Mensen ik zeg het nog maar eens: NEXIT NU!! (zo snel mogelijk, dus niet zoals Pechtold zo snel mogelijk de sluiting van kolencentrales ziet: in 2030…)
Nederland is behoorlijk hypocriet bezig in deze ‘Turkije-crisis’ >> hoe kan Nederland de fascistische premier van apartheidsstaat Israël, massamoordenaar Netanyahu, wel toestaan naar Nederland te komen en de Nederlanders van joodse komaf op ‘hun plicht’ te wijzen, de plicht te emigreren naar Israël???!!!! Sterker nog deze slachter werd zelfs uitgenodigd de Tweede Kamer toe te spreken!!
Het is dan ook meer dan duidelijk dat de verkiezingen voor de deur staan, op een ander tijdstip was er niets aan de hand geweest en was er alleen protest geweest uit de hoek van de fascistische haatprofeet Wilders en de afsplitsingen van zijn fascistische beweging PVV………
Radio1 ‘was het gisteren al met mij eens’: het uiterst irritante ‘verkiezingsnieuws’ waarmee de reguliere programmering te onpas en te onpas wordt onderbroken, bestond gistermorgen louter uit berichtgeving rond de ‘Turkije-crisis……’
De disfunctionerende PvdA minister en vicepremier Asscher moest zich nog even met de zaak bemoeien en stelde dat de houding van het kabinet niets met de verkiezingen te maken heeft. Hoe hij dat weet? Nou simpel: ook hij en zijn al precies zo wanpresterende PvdA minister Koenders, waren het hele weekeinde met deze zaak bezig…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! M.a.w.: of u even in uw oren wilt knopen (en in het stemhok naar boven wilt halen), dat ook de PvdA achter het weren van Turkse ministers stond!!
Nog even terug naar Rutte: deze liet weten ontstemd te zijn over de uitlating van Erdogan, dat Nederland een overblijfsel is van een nazi-staat. Rutte stelde dat Nederland tijdens WOII werd gebombardeerd door nazi-Duitsland. Lullig dat Nederland onder nazi-Duits bewind relatief de meeste Nederlanders van joodse komaf, homo’s, Roma en Sinti heeft helpen deporteren (o.a. met hulp van de politie…)…… Of het feit dat een aantal Nederlandse bedrijven uitermate goede zaken hebben gedaan tijdens de nazi-Duitse bezetting……. Ook de zichzelf bedachte nazi-stadhouder van Nederland, Bernhard, speelde allesbehalve een mooie rol voorafgaand en tijdens WOII……..
VVD leeghoofd Weisglas sprak vanmorgen op Radio1 over de uitreiking van de Geuzenpenning** (waar hij de leeftijd van één van de twee winnaars niet wist). In het begin van het gesprek zou Weisglas nogal emotioneel op de beschuldiging van Erdogan hebben gereageerd. Tijdens het gesprek met presentator Plag kwam hij telkens weer op die uitspraak terug, tja het is a.s. woensdag verkiezingsdag…….
Weisglas sprak verder nog over het feit, dat de VVD de internationale mensenrechten wil heroverwegen, ze zijn te strak aldus de VVD in haar verkiezingsprogramma…… Weisglas stelde daar ‘niet zo blij mee te zijn….’ Nee hè Weisglas, ‘niet zo’n gelukkige paragraaf’, zeker als je bedenkt dat nazi’s en andere fascisten de pest hadden en hebben aan mensenrechten!!
* Een associatieverdrag, waardoor Turkse immigranten niet hoeven te integreren!! U snapt het al, zo’n associatieverdrag als Rutte met Oekraïne heeft getekend, waar ‘alle’ Nederlandse voorbehouden, geen bliksem aan dat verdrag veranderen. Precies als met het associatieverdrag tussen de EU en Turkije, de Nederlandse overheid is ondergeschikt aan de door de EU gesloten associatieverdragen. Zo werd Nederland op grond van dit associatieverdrag te verstaan gegeven, dat mensen van Turkse komaf niet behoeven te integreren……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Zo ziet u maar weer eens hoe u bij de neus bent genomen, door de grijnzende VVD hufter Rutte!!
** Geuzenpenning, zo genoemd naar de eerste verzetsgroep tijdens WOII, waarvan twaalf strijders door de nazi’s werden vermoord op de Waalsdorpervlakte.
Denkt u alstublieft aan het voorgaande, als u van plan bent komende woensdag VVD of PvdA te stemmen en geeft het door!
Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden, dit geldt niet voor de labels: Kaya en Yildirim.
Gisteren in OVT (Radio1) aandacht voor de boekdrukkunst als fenomeen voor zijn tijd. Deze kunst werd vergeleken met de sociale media in onze tijd, zoals Twitter en Facebook.
Een deskundige vertelde, dat bijvoorbeeld Luther veelvuldig gebruik heeft gemaakt van de boekdrukkunst en vele pamfletten heeft laten drukken, die hij vervolgens verspreidde.
Ook de paus maakte gebruik van de boekdrukkunst, nadat deze haar intrede deed (in het westen), voor het brengen van nepnieuws (of ‘fake news’ wat u wilt). Zo liet een bepaalde paus pamfletten drukken waarin hij stelde dat de moslims Europa in haar geheel wilden overnemen, iets waar geen sprake van was. Met zijn uitlatingen wist deze paus wel haat en angst te zaaien tegen/voor moslims…….
Vreemd overigens dat men niets zei over het enorme aantal analfabeten ten tijde van en na de intrede van de boekdrukkunst.
De monkelende (op sommige momenten nog amper te verstaan) VPRO sufferd Jos ‘et cetera, und so weiter, enzovoorts’ Palm, u weet wel die nogal is begaan met de katholieke gelovige, stelde over de ‘nepnieuws paus’: “Laten we het daar maar niet over hebben…..” Waarschijnlijk heeft hij nogal commentaar gehad, op de aflevering van ik meen de voorlaatste uitzending, toen Wim Zaal zijn boek ‘Heilige Vaders’ kwam promoten, waar de balans toch uiteindelijk behoorlijk negatief uitsloeg voor de rk pausen (andere pausen heb je ook niet, als ik me niet vergis).
Voor meer berichten met Jos Palm, klik op het label ‘OVT’, dat u onder dit bericht terug kan vinden. Daar kan u ook op andere labels klikken, voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande.
De enorme fascist (letterlijk en figuurlijk) Lieberman, heeft zijn pijlen op Iran gericht (oké dat was al zo, maar nu vliegt de papzak echt met 80 uit de bocht!). WDR 5 meldde gistermiddag (rond 13.07 u.), dat Lieberman Iran een groot gevaar voor de stabiliteit in de regio heeft genoemd…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!
Jezus, en dat voor een vertegenwoordiger van een fascistische apartheidsstaat, die aan iedereen die het maar wil wapens verkoopt (ik geloof dat alleen de Palestijnen en Iran zijn uitgezonderd, hoewel als de opbrengsten maar groot genoeg zijn, men die natuurlijk via een omweg kan beleveren……)………
Israël de grote vriend van de twee grootste terreurentiteiten op aarde, te weten de VS en Saoedi-Arabië, waar Israël uiteraard op de derde plek volgt van wat terreur uitoefening betreft…… Bovendien helpt Israël de twee voornoemde landen hun terreur in te zetten, zoals dit land dit doet in Syrië….. Daarnaast heeft Israël meer dan een jaar lang, de gewonde IS strijders uit Syrië opgelapt en dat op de door Israël illegaal bezette Golanhoogten……..
Iran heeft nooit zelf een land aangevallen, maar heeft zich o.a. verdedigd tegen de agressie van de VS en Irak*…… Israël pikt bijna dagelijks land in van machteloze Palestijnse boeren en burgers……… Of neem de enorme bloedbaden, die Israël aanricht in de openluchtgevangenis Gazastrook……..Maar volgens Lieberman is Iran uit op expansie en is het ‘s werelds grootste terreur financier……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Voor deze enorme leugen: zie nogmaals het hiervoorgaande!!
Israël schijnt voorts fascistische bewegingen in het buitenland te financieren, zoals de PVV, waarmee Israël meehelpt aan haat- en angstzaaien tegen minderheden in ons land….. Mede daardoor komen die minderheden bloot te staan aan vervolging door neonazi’s, fascisten en misleidde ‘onderbuikers…………’
* Onder Hoessein, die destijds de steun had van de VS. Waar pleefiguur en VVD oplichter Bolkestein exportvergunningen voor Irak afgaf. Exportvergunningen voor grondstoffen t.b.v. het produceren van gifgas, waarmee vervolgens duizenden Koerden gruwelijk werden vermoord (dit onder het CDA bedrijvenkabinet Lubbers; over waarden en normen gesproken….)….
Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.
The Canary bracht gisteren een artikel met de titel ‘Three things Theresa May has forced on Britain that make her scarier than Donald Trump’.
The Canary heeft wat veren laten vallen, daar het o.a. op de proppen komt met ‘The Investigatory Act’, een ‘wet’ waarmee de Britse overheid in alle persoonlijke gegevens mag peuren en alle browsegegevens mag inzien, waarbij die wet internetaanbieders verplicht, een jaar lang de hele internetgeschiedenis van iedereen op te slaan en toegankelijk te maken voor diverse overheidsinstanties………
Volgens The Canary heeft het beest Trump een dergelijke wet nog niet ingevoerd, beetje suf, daar de VS een dergelijke wet al heeft, met het oppoetsen van een ouder wet door ‘change-vredesduif’ Obama….. In 2015 werd in de VS bekend gemaakt, dat middels oudere wetgeving in de hand, het wissen van de browsegeschiedenis (of: browsergeschiedenis, wat u wilt) een misdrijf is…….. Via de meer dan fascistoïde Patriot Act heeft de overheid in de VS al toegang tot ieders computer (zelfs buiten de VS, zoals zelfs de Duitse premier Merkel moest ontdekken……*)
Buiten dit feit, blijft het uiteraard een schandaal, dat ‘een democratische regering’ als de inhumane neoliberale regering May in Groot-Brittannië, een dergelijke wet invoert.
Voorts voert The Canary (in een verder uitstekend artikel) o.a. nog aan, dat May op Franse bodem al een betonnen muur van 4 meter hoog en een kilometer lang heeft laten bouwen, dit om vluchtelingen buiten GB te houden, ‘The Calais Wall’, zoals men die muur in GB noemt…….
Ook heeft de Britse regering wagens laten rondrijden met de tekst dat je gearresteerd zal worden, als je illegaal in Groot-Brittannië bent en je daarom als ‘illegaal’ zijnde, beter kan vertrekken….. Nadat hier ophef over ontstond en May haar ‘excuus’ moest aanbieden, werd de inzet van de Britse douane ‘iets fanatieker’ (en gewelddadig), dan eerder…….
Hier het artikel:
Three
things Theresa May has forced on Britain that make her scarier than
Donald Trump [EDITORIAL]
The
increasingly belligerent and authoritarian actions of the Trump White
House are (rightly) spreading concern across the world. But if
we want to know where the wannabe dictator is looking for tips, look
no further than 10 Downing Street. Theresa May – as Home Secretary
and Prime Minister – has pushed Britain way further down the road
to authoritarianism than Trump has yet succeeded in doing in the
US.
The
Investigatory Powers Act
The
above act received Royal
Assent on 29 November 2016. And it made Britain the most
advanced surveillance state in the democratic world.
It gives the
government unrestricted access to everyone’s personal information
and internet browsing history.
Internet
Service Providers must now store details of everything you do online
for a year, and make it available to dozens of public agencies. This
gives authorities unprecedented access to our online lives: our
interests, our networks of friends, family and colleagues, our sexual
interests, our religious and political views, our medical history,
right down to the basic pattern of our daily life.
And
as a recent Amnesty International report
[pdf, p35] points
out, the government ignored most criticisms and recommendations made
about the bill:
Despite
the sweeping powers in the Investigatory Powers Act that threaten to
violate the human rights of people inside and outside the UK, the
bill was pushed through parliament by the government, which ignored
criticism from parliamentary committees, the telecommunications
industry and civil society, including the UN’s privacy chief, who
had warned that the bill violated the right to privacy and ran
contrary to recent Europe Court of Human Rights jurisprudence.
This
leaves the government and its agencies with the power to surveil
almost everything citizens do online. And all without the need for a
warrant or cause for suspicion. As NSA whistleblower Edward Snowden
put it:
Donald
Trump’s border wall with Mexico remains, at least for now, a flight
of Trumpian fancy. But Theresa May has already built her Great Wall
of Calais to keep refugees out of Britain. In fact, how the fiasco
has remained so quiet is a testament to the blunt-toothed
non-response of much of the UK press.
The wall is
a four-metre-high, 1km-long concrete barrier – built to separate
the ‘Calais Jungle’ refugee camp from passing freight lorries. It
was designed to prevent desperate refugees making their way to
Britain by leaping onto passing traffic. Britain funded the wall, at
a cost of £2.3m to
the taxpayer. The wall was completed last December, two
months after authorities
had driven refugees out of the camp and burned it to the ground.
As
Matt Broomfield writes in
a searing comment piece for The
Independent:
A
multi-million wall built to separate the Calais Jungle from
passing trucks has finally been completed, two months after the camp
was bulldozed and its thousands of refugee residents scattered around
France.
The
British-funded wall cost £2.3m. That’s more
expensive than the modern, wood-shelter camp which houses 2,500
refugees in nearby Dunkirk, or enough to house and support nearly 300
Syrian refugees in Britain for a year.
Beste bezoeker, hier had een video moeten staan, maar deze is door YouTube verwijderd; tja de waarheid is vervelend voor de machthebbers, die o.a YouTube maar al te graag bevriend houdt, kijk als het nou een video van een jonge meid was, de tegen haar zin was geplaatst, was het een ander verhaal geweest…………
Theresa
May and the racist vans
But
it was as Home Secretary that Theresa May’s populist attacks on
migrants and refugees hit a peak in 2013. May dispatched a fleet
of ‘racist vans’ to the streets. The vans, pictured above,
told immigrants to ‘go home or face arrest’, and provided
numbers for suspicious citizens to dob in suspected
immigrants/refugees.
After
mass uproar at the Orwellian sight of vans trawling British
streets, May was forced to apologise.
But
she was undeterred. Later that same year, she sent officers
from the UK Border Agency to several transport hubs in the
South East, in an attempt to perform an anti-immigrant sweep.
Non-white commuters, mostly UK citizens, were seized by officials
demanding proof of citizenship.
Image
of UK Border Agency officers in Kensal Station, via Phil
O’Shea
The
following account was reported to The Kilburn
Times:
according
to several witnesses the officers were aggressive, intimidating and
were specifically targeting non-white individuals.
Kensal
Rise resident Phil O’Shea told the Times he was threatened with
arrest when he asked what was going on.
He
said:
‘I
thought the behaviour of the immigration officers was heavy-handed
and frightening. They appeared to be stopping and questioning every
non-white person, many of whom were clearly ordinary Kensal Green
residents going to work.’
‘When
I queried what was going on I was threatened with arrest for
obstruction and was told to ‘crack on’.’
‘I
asked that officer for his name but he refused to give it and said I
could read his number on his shoulder but I couldn’t see a number
there.’
Donald
Trump and Theresa May are two peas in a pod
Anyone
hoping for May to provide pro-democratic counsel to Trump has missed
the rising authoritarianism on our own shores. May’s recent fawning
visit to the US was not solely about hopes of a post-Brexit
trade deal. The pair are also like two peas in a pod.
In
delivery and in matters of personal conduct, the two are juxtaposed.
But they share something far more important: a strong
authoritarian streak, an inability to compromise and work within a
team, and a hostility to progressive values.
If
you want to know what Donald Trump is going to do next, just look at
Britain. Because Theresa May already did it. And without a fraction
of the opposition Trump is facing.
That
should be a matter of concern for us all.
Get
Involved!
– Keep
yourself informed by supporting and reading new media. Here are some
outlets we trust. Please add any you would like to in the comments:
* Vreemd genoeg leidde dit bespioneren van Merkel wel tot grote opschudding, maar dat was van korte duur, waar de uiteindelijke conclusie kan worden getrokken, dat men de VS haar gang laat gaan…….. Vergelijk dat eens met de totale ongefundeerde hysterie rond het zogenaamd manipuleren van de verkiezingen in de VS door Rusland en alle na aap hysterie in landen als Nederland, waar men e.e.a. beweert als was het een wet van Meden en Perzen, terwijl er niet één duizendste nanometer bewijs voor is………. Over nepnieuws brengen gesproken, waarbij dit ‘nieuws’ telkens weer als waarheid wordt gepropageerd door westerse politici en de reguliere westerse (massa-) media!!!
Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.
Het gaat steeds beter met het vervolmaken van politiestaat VS, de politie in een aantal staten is gisteren begonnen met razzia’s. Men is op fascistische mensenjacht naar ‘ongedocumenteerde immigranten’ (immigranten zonder identiteitspapieren en daarmee zonder visum)…….
BBC World Service meldde e.e.a. vanmorgen in het nieuws van 10.00 u. Volgens de nieuwslezer zouden de diverse korpsen hebben gemeld, dat men op zoek is naar misdadige immigranten…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!
Toevallig zijn in de VS alle immigranten zonder papieren misdadig, immers volgens de wet van de VS, ben je als ongedocumenteerde immigrant in (zware) overtreding…….
Lullig genoeg kan men deze mensen, als men ze niet over de grens kan zetten, voor onbepaalde tijd vasthouden, dit vanwege een wet, nog door ‘vredesduif’ Obama getekend………
Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.
PS: u begrijpt uiteraard dat het brave afhankelijke BBC de woorden fascistisch en razzia’s niet gebruikte…….
Niemöller, de nazi-aanhanger, heeft een boek geschreven met de titel ‘Kwaad’. Niemöller u weet wel de schoft, die op zeggen van een paar gesjeesde wetenschappers stelt dat gekleurde mensen een lager IQ hebben dan witten (en dat zelfs vergelijkt met lichte en donkere leeuwen)….. Ook zijn gekleurden verkrachters aldus de topidioot, dezelfde Niemöller die bewonderaar is van David Irving, de Holocaust ontkenner…… De laatste is volgens Niemöller zelfs een uitstekend geschiedkundige……… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!
Onbegrijpelijk dat NTR nog gebruik maakt (middels belastinggeld!!) van deze verwaande kwast, die zich op bijna 60 jarige leeftijd probeert te tooien met een kapsel van een 19 jarige! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!
Afgelopen zaterdag plaatste Stan van Houcke een video van een interview met Niemöller op zijn blog. Het ‘interview’ werd afgenomen door Esther van Fenema, zo te horen een groot bewonderaar van neonazi Niemöller. Als van Fenema de kans had legde ze, bij wijze van spreken, de bal voor het doel, zodat de hufter deze kon inschieten, althans als je ervan overtuigd bent, dat Niemöller gelijk heeft met zijn wezenloos gelul………………..
Deplorables zijn geen stakkers (wat één van de vertalingen voor dit woord is), het zijn sukkels, aldus Niemöller. Ze hebben het aan zichzelf te danken, dat ze niet slagen in de maatschappij. U begrijpt al naar welke vinger aan de gestrekte rechterarm van Niemöller wijst…. juist de (manlijke) Marokkanen!!
Dat er onbehagen is in de maatschappij is volkomen te wijten aan de immigranten, aldus zijne kwaadaardigheid Niemöller. Hij kwam tot deze conclusie na met 31 mensen te hebben gesproken…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Het hadden er overigens 30 moeten zijn, maar Niemöller raakte de tel kwijt, ‘logisch met zo’n enorm aantal?!!’ Eerst wilde de fascist 100 mensen interviewen met zijn suggestieve vragen, maar dan was het meer een statistiek geworden en dat wilde Niemöller voorkomen…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!
Als je inzoomt op de mensen (de ontevreden mensen die Niemöller sprak, ap) is dat mooi, ze zijn allemaal verschillend, ik denk dat ze gemeen hebben dat ze eigenwijs zijn, zo stelde de haatzaaier…… Wat ze op tv zien klopt niet met de werkelijkheid. Hier doelde de neonazi op de multiculturele samenleving en dat e.e.a. wel loopt, als je de media moet geloven.
Die wijsheid heeft Niemöller van de groep die hij sprak, die hun wijk niet meer herkenden en daarom zijn verhuisd naar de buitenwijken. Kijk, de praatjesmaker kan het weten, ‘hij heeft immers zelf jarenlang in een gekleurde wijk gewoond’ (gekleurd ook met witte Nederlanders). Helaas voor Niemöller, de meeste van deze mensen verhuisden voor een groot deel al voor de wijken gekleurd raakten, daar deze wijken werden vernieuwd en gesloopte huizen plaats moesten maken voor nieuwe.
‘Fijntjes’ gaf Niemöller nog een voorbeeld, mijn dochter die wordt aangevallen (later aangerand) door Marokkanen, als reden dat mensen deze bevolkingsgroep zat zijn…….. Dat gebeurt dagelijks volgens Niemöller………
In wijken als de Schilderswijk in Den Haag, kunnen de witte Nederlanders het prima vinden met hun gekleurde landgenoten. Inderdaad de witte Nederlanders die (gedwongen door de gemeente) wegtrokken uit wijken als de Schilderswijk hebben een grote bek over alles wat niet wit Nederlands is (behalve dan de enkele Marokkaanse gezinnen die in hun nabijheid wonen, daar moet je geen kwaad woord over zeggen…)
Marokkanen willen nooit als taakstraf in de zorg werken, aldus Niemöller, die kiezen allemaal voor de gevangenis, daar kunnen ze naam mee maken……… Hoe hij aan die wijsheid komt, zei de fascist niet, die vervolgde met te zeggen, dat de witte Nederlanders niet begrijpen waarom de Marokkanen zo’n hekel aan hen hebben……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Dat moet niet uit zijn doelgroep komen, daar hij durfde te zeggen, dat men zich dit afvraagt bij de multiculti aanhangers, die zich op die manier afvragen hoe ze zich kunnen aanpassen aan de Marokkanen……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Nu het antwoord van de flapdrol (houdt u vast): “Die Marokkanen worden geleerd ons te haten…..!!!”
Zeg ‘meneer’ Niemöller, zou het niet kunnen, dat vooral een groep Marokkaanse jongeren (een deel van) de Witte Nederlanders haten, omdat ze: -etnisch geprofileerd worden door de politie, -er amper een Marokkaan in functie bij de politie is te vinden (neem bureau De Heemstraat in Den Haag) en als ze daar werken, in veel gevallen worden weggetreiterd, -witte Nederlanders als Wilders en jouw doelgroep continu lopen te kankeren op Marokkanen, -de reguliere mediaorganen consequent bij een misdaad vertellen, of het om een ‘Noord-Afrikaanse’ jongere gaat*, (of ronduit een jongere van Marokkaanse komaf noemen, al kom je dat niet veel meer tegen, althans ik niet)??? Dan zijn er nog de jongeren van Marokkaanse (m) komaf, die op school, op het werk (als ze dat al kunnen vinden), op straat en in winkels bejegend worden, als waren ze halve misdadigers…….
Om nog maar te zwijgen over wat een groep van die jongeren heeft gezien en ziet, hoe hun ouders en grootouders die arbeidsongeschikt zijn geworden, worden behandeld door overheidsinstanties……., Arbeidsongeschikt geworden door het zware werk dat ze hebben gedaan voor Nederland, bijvoorbeeld door te werken bij uitbuitende tuinders. Arbeidsongeschikten aan wie de overheid, inclusief het UWV, schijt heeft….. Waar deze jongeren zien dat deze afgekeurde en afgeleefde mensen nog amper rond kunnen komen…….
Het kan nog gekker beste bezoeker: Niemöller stelt onomwonden dat wij gewoon beter zijn dan Marokkanen, andere Afrikanen en mensen in andere arme landen, ‘zij zijn verschrikkelijk zielig’ en wij zijn eigenlijk beter, dat is een verschrikkelijke waarheid, waar we mee moeten leven, aldus de fascist…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Dan te bedenken dat er minstens meer dan tien miljoen gekleurde mensen moeten zijn, die 10 keer intelligenter zijn, dan deze fascistische blaaskaak, neem alleen de slang Obama, ben geen fan van hem, maar hij heeft heel wat meer in z’n mars dan deze mislukte valse Hollandse koekenbakker!!
Ook wordt e.e.a. gepromoot volgens Niemöller, waar hij het voorbeeld aanhaalde, dat een Marokkaan die wordt afgewezen voor een baan, door de multiculti liefhebbers worden beschermd met de woorden, dat de Marokkaan in kwestie werd gediscrimineerd……. Het is goddomme bewezen, dat werkgevers sollicitatie brieven in de versnipperaar proppen, als daar een voornaam of achternaam op staat, die te maken heeft met de islam, zoals de naam Mohammed!
In de tijd dat de Haagse Schilderswijk wit ‘gekleurd’ was, was een adres in die wijk genoeg om afgewezen te worden. Ook toen lag de criminaliteit hoger in die wijk, dan in andere, niet achterbuurten, zoals dit altijd is geweest in kansarme wijken, waar de ‘sociaal zwakkeren’ wonen…..
De klootzak noemde nog een jaren 80 affiche, met daarop een fabriek en Turkse arbeiders en de tekst: ‘Een gastarbeider is ook een mens’. Waarom moet ik dat weten, zo vroeg Niemöller ‘zich in het algemeen af’. Wel nu dubbeldwars gedraaide fles vla: daar die arbeiders destijds niet als mens werden behandeld en zwaar werden onderbetaald, alsof het een onderklasse van de mensheid betrof….. Oh ja, daar gelooft de schoft Niemöller in……….. Alsof het IQ in de oude witte Schilderswijk gemiddeld hoog lag…,.. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Wat een lul!!
Nee, de migratie is het grote probleem, hier komen allemaal grote boze zwarte Afrikaanse mannen……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! Waar haalt fantafascist Niemöller het vandaan??? Jezus op een lek vlot!
Immigratie is zo’n probleem door de actualiteit, doordat de mensen bang zijn van ‘alle mensen’ die binnen onze grenzen komen….. Alle mensen? Sinds een paar jaar hebben we wat meer instroom dan uitstroom, daarvoor hadden we een aantal jaren amper instroom van mensen, tegenover de uitstroom……. Bovendien is het grootste deel van deze mensen op de vlucht voor oorlogen, oorlogen, die door het westen zijn aangegaan, o.l.v. de grootste terreurentiteit op aarde, de VS!!
Daarnaast heeft een aantal mensen, die men ‘gelukzoekers’ durft te noemen geen werk meer in eigen land, daar of het westen haar producten dumpt in die landen, dan wel mensen die hun nering kwijt zijn geraakt, door westerse en Chinese bedrijven….. Neem het leegvissen van Afrikaanse kustwateren en ‘landjepik’, de laatste waarbij grote bedrijven de overheid omkopen voor bezit van een groot grondgebied, waarna de kleine boeren die de grond daar al generaties bewerkten, van hun grond worden gesodemieterd en hun huis wordt platgegooid…….
Mensen die die Marokkanen en die grote boze zwarte mannen zien, zijn bang en zien geen toekomst meer, aldus dit stuk geteisem…… Hé Niemöller, weet je waarom de mensen bang zijn en de toekomst angstig tegemoetzien?? Door fascisten als jijzelf, die keer op keer het vuur opstoken in de media, waarbij haat en angst wordt gezaaid tegen die niet witte mensen!! En dat door figuren die zelf niet in de wijken wonen of woonden waar het hier over gaat. Schoften die haat en angst zaaien, op grond van fascistische theorieën, aannames, opgeklopte onderbuikgevoelens en uit psychopathische machtswellust……..
Hier het interview mensen, ik haalde de 28 minuten, voor ik projectielkotsend naar de wc moest en mijn bloeddruk een gevaarlijke hoogte bereikte……..
De ouwe zak met z’n haar als was hij pas 19…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Trouwens een capuchon op en hij zou keizer Palpatine uit de reeks Star Wars kunnen spelen (in werkelijkheid ia Niemöller minstens zo kwaadaardig!).
* Waar diezelfde mediaorganen als het om een witte Nederlander gaat, de leeftijd en de naam van de woonplaats noemen…..
Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.
Afgelopen vrijdagmiddag in het BBC World Service radionieuws van 14.00 u. het bericht dat de UNHCR (VN organisatie voor vluchtelingen) een rapport heeft opgesteld, waarin gruwelijke misdaden zijn opgenomen, begaan door het Birmese leger tegen de Rohingya bevolkingsgroep in dat land….. Overigens spreekt men in de reguliere westerse (massa-) media en politiek over ‘Myanmar’, een naam door de dictatuur opgedrongen als vervanging voor de landsnaam ‘Birma……’
De rapportage meldt over de terreur van leger en politie tegen de Rohingya in Birma, dat vrouwen werden verkracht en dat baby’s en grotere kinderen die getuige waren van deze verkrachting en huilden, dan wel hun moeder probeerden te beschermen, zonder pardon werden afgeslacht. Voorts werden dorpen in brand gezet, vonden er standrechtelijke executies plaats en werd de Rohingya bevolking de grens met Bangladesh overgejaagd, bevolking van wie het voorgeslacht al eeuwen in Birma woonden……. Let wel: zaken die nog steeds plaatsvinden……
Als Assad voornoemde zaken in Syrië zou flikken, had de mislukte PvdA sierkwast Koenders vooraan gestaan met z’n veroordeling, dat geldt overigens ook voor de meeste andere westerse politici en reguliere media…… Deze zaken zijn al een paar jaar staande praktijk in Birma en buiten een uitspreken van ‘bezorgdheid’, door flapdrollen als Koenders, gebeurt er geen flikker!! (denk daaraan als u op 15 maart a.s. van plan bent om op volksverlakkerspartij PvdA te stemmen!).
De nieuwslezer van de BBC stelde dat .e.e.a vanaf oktober 2016 bezig is en een reactie van het leger is op een aanval van Rohingya op een legerpost………
Afgelopen zaterdagmiddag berichtte ook de NOS over deze zaak op Radio1. Ongeveer hetzelfde verhaal als de BBC (n.a.v de UNHCR rapportage), maar nu zouden de beestachtigheden van het leger het gevolg zijn van meerdere aanvallen eind vorig jaar van de Rohingya op politieposten, ……….
De slachting van het leger op de Rohingya dateren al minstens vanaf mei 2015 en niet vanaf eind vorig jaar……… Over het brengen van nepnieuws gesproken!!
Waarschijnlijk proberen de BBC en de NOS een wit voetje te halen bij de regering en het valse kreng Aung San Suu Kyi, de zoveelste Nobelprijswinnaar voor de Vrede met bloed aan de hypocriete poten. Volgens deze helleveeg in schaapskleren, begaan de Rohingya misdaden tegen Birma en hebben ze niets te zoeken in Birma, daar ze moslim zijn………
Een wit voetje halen bij de regering? Jazeker, Birma is een land vol grondstoffen en ja, de mensenrechten zijn nu eenmaal 100 keer minder belangrijk dan lekker veel poen verdienen……….
Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.