Charlottesville: wat er fout ging voor de verzamelde gewelddadige en bewapende fascisten……….

Het hieronder opgenomen artikel verscheen eerder op Foundation for Economic Education (FEE) en werd gisteren op Anti-Media gepubliceerd. De schrijver, Jeffrey Tucker, stelt: ‘sociale en politieke bewegingen kunnen niet volledig de gevolgen bepalen van door hen gedane inspanningen. Acties worden gevolgd door tegenacties, die niet verwacht noch bedoeld zijn. Dit omdat geen beweging of groep, hoe groot en machtig ook de menselijke geest kan beheersen van anderen die geen deelgenoot zijn van hun zaak’.

Schermafbeelding 2017-08-16 om 07.37.16

Het doel van de KKK, neonazi’s en andere extreem rechtse, fascistische bewegingen, was de gelederen te sluiten, het protest tegen het voornemen om het standbeeld van Robert E. Lee te verwijderen, was een excuus om dit doel te bereiken: ‘Unite the Right…’ Het beest Trump en anderen, zoals een fiks aantal ‘journalisten en intellectuelen’ in ons land, stellen dat er veel ‘goedwillende mensen’ onder deze fascisten waren te vinden en wijzen ‘alt-left’ (ofwel: ‘Antifa’) aan als mede verantwoordelijkenvoor de ontstane ellende…… Alsof deze mensen, net als de fascisten in de VS, de ene na de andere moord begaan……… Tucker betoogt dat de deelnemers aan dit ‘Unite the Right’ evenement, alle verschillen die men had met de neonazi’s en KKK leden, opzij wilden zetten en zich zo als een politieke eenheid te tonen…….

Afbeeldingsresultaat voor photos of the riots in charlottesville

Deze foto heb ik op 23 december 2017 geplaatst toen ik zag dat een eerdere foto door Google is verwijderd, hier de tekst bij die eerdere foto, die ik niet terug kan vinden: Zie
de eerste vrouw in uniform, rechts naast de gekleurde man, op haar
bedrukte shirt, kan je nog net een swastika zien…….. Volgens
velen, zelfs intellectuelen in Nederland, moet je dat geteisem de
vrijheid geven hun mening te uiten…….. Walgelijk! 

Lees dit uitstekende artikel van Jeffrey Tucker, waarin hij betoogt, dat ‘alt-right’ haar doel heeft gemist, voorts stelt hij dat het standbeeld van Lee meer symboliseert, dan de persoon zelf (opgenomen een video, die ik al eerder in een bericht heb opgenomen, Tucker adviseert die eerst te zien, voor zijn artikel te lezen):

Charlottesville
Effect: 5 Ways the ‘Unite the Right’ Marches Totally Backfired

August
18, 2017 at 8:11 am

Written
by 
Anti-Media
News Desk

(FEE) —
It’s
a rule of social and political movements that they cannot fully
control the outcome of their efforts. Actions cause reactions, many
of them unanticipated and certainly unintended. This is because no
group, no matter how powerful, can control the human minds of others
not part of their cause.

This
is why so many movements driven by a revolt ethos and revolutionary
intentions have created so many unforeseen messes that are often the
opposite of their stated aims.

So
it is with the “Unite the Right” (alt-right, fascist, white
supremacist, revanchist, Nazi, and so on) marchers who descended on
the peaceful Virginia town of Charlottesville in August. Before
you read on, I would strongly suggest that you watch this video on
the march. It is truth telling, and it provides the context you need.

Donald
Trump and many others like to say that there were “good people”
marching too, but this ignores the entire title of the rally. The
“Unite the Right” theme meant that anyone participating was
necessarily putting aside differences with the Nazis and the Klan in
order to achieve the goal of becoming a national political presence
(the controversy over the statue of Robert E. Lee was only the
excuse).

The
aftermath of the march has been a fallout very different from what
they expected.

Statues
Torn Down

Only
a few years ago, the idea of toppling the statues of Confederate
generals strewn throughout the South would have been unthinkable.
Charlottesville was a test case: perhaps this Lee statue should go,
simply because it seems to be a distraction from the progress the
citizens want and an unnecessary reminder of a painful past. The city
council voted to remove it. This precipitated the rally.

To
be sure, there are defensible arguments for recognizing the
Confederate dead. But the protesters were not drawn from a heritage
society like the Sons of Confederate Veterans (my great-grandfather
was a medic in a Southern troop, and I’m named after Jefferson
Davis), but rather the hardest and most bitter among the hard-right,
anti-liberal ideologues. That association has further fueled the
anti-statue movement among activists, and today none are safe. They
are being torn down in the dead of night, all over the country,
stricken down by city councils all over the South, and condemned as
never before. None will likely survive this.

Should
the statues stay or not? These statues have a complex history. They
were not erected to honor the Confederate dead following the war or
even at the end of Reconstruction. Most appeared in the early 1920s
to send a message that the race-relation liberalization that happened
between 1880 and 1900 would not return. The progress and normalcy
would be replaced by a racist/statist/”progressive” movement
rallying around new eugenic laws, zoning, white supremacy, forced
exclusion, state segregation and so on – policies supported not by
the people but by white elites infected with demographic fear and
pseudo-science. This is when a movement started putting up these
statues, not to honor history but as a symbol of intimidation and
state control of association.

The
statue in Charlottesville statue went up the same year that
immigration restrictions went into place for explicit eugenic
reasons, and Jim Crow laws were tight and an entire population group
faced what amounted to an attempted extermination (that is not an
exaggeration but a description of a well-documented reality).

In
other words, Lee (a tragic figure in many ways) was then being
drafted by a wicked movement he would likely have never supported,
despite all his failings. So the controversy over whether it should
stay or go is not really about the war that occurred a half-century
before the statue went up but a symbol of racial control. This is the
memory we are dealing with here. It’s very similar to how the
Neo-Nazis today are abusing his tragic legacy in service of their
dangerous agenda.

Public
Revulsion

During
the presidential campaign in 2015, Hillary Clinton famous attacked
the “deplorables” who were supporting Trump, including hard
racists and fascists. The result was outrage: it seemed that she was
calling all Trump supporters these names. In fact, Trump supporters –
so many were just people disgusted by the policies of his predecessor
and wanted fundamental change in government – took on the name
“deplorable.”

Most
people in those days – never forget that most regular people do not
follow 4chan or Twitter – had no idea of the burgeoning movement of
hard-right ideologues that was gathering at the time, using Trump for
their own purposes.

The
Charlottesville “Unite the Right” march changed everything. What
we saw from online videos and news reports was what looked like a
dangerous paramilitary force, none from the city, with optics from
the interwar period, carrying torches, Nazi-style insignias, flags,
and screaming anti-Semitic and racist slogans. This was not anything
like a Tea Party protest. It was something completely different and
truly terrifying for the residents of this idyllic town.

In
other words, it looked deplorable. It was the breakout of this
movement into the mainstream. But instead of fueling some kind of
white revolution, the results have been the exact opposite. This
movement seems anti-American, filled with hate, unchecked by normal
civil engagement, truly dangerous to public order, and of strange
foreign origin. This did not look like free speech; it looked like a
threat. It was not about demanding freedom but rather demanding
power.

This
is what accounts for the shock and disorientation among conservative
and Republican commentators who want nothing to do with these people
and the ideas behind it. From my point of view, this is a very good.
From the point of view of this movement, it is presumably not what
they were going for.

What’s
fascinating to me is how these people got to this point of no return,
forgetting to check themselves with observations such as: “do you
think it is wise that we parade around like the very people the US
went to war to defeat only 70 years ago?”

To
understand that requires we plunge into the kind of group psychology
that leads to such fanatic movements – too much to take on here.

Government
Crackdown

The
marchers used Virginia’s open-carry laws and protections for free
speech and association to their advantage. They also used the plea
for tolerating their ideas in order to get a hearing. The ACLU, I
believe, was right in fighting for the speech rights of the marchers.

That
said, this was not a march about human rights; it was a march about
threats to others and a demand for power. It has prompted Justice
Department investigations, a resignation from the board of the ACLU,
and a widespread questioning of how this fiasco that resulted in so
much mayhem was ever tolerated to begin with.

We
are nearly guaranteed to see an increase in government surveillance
of hate groups, of monitoring of our online communications, of
restrictions on political organizing – all in reaction and response
and to the cheers of a terrified public.

It
is precisely events like this that cause people to lose freedoms, not
gain them. If any participants in the “Unite the Right” really
believed they were fighting for freedom, they have achieved the
opposite. But there is also this: groups like this thrive in
persecution. They never go away, especially this one because so much
of its ethos is about how they have been suppressed and oppressed.
Make them victims and they thrive ever more.

Boost
to the Left

The
true tragedy of many responses to the march was the false choice it
set up: that the only alternative to the alt-right is the leftist
antifa. Or conversely, if you hate the leftist antifa, you have no
choice but to back the alt-right. This is sheer nonsense. Most of the
people resisting what had all the appearances of a Nazi invasion were
regular citizens, not antifa. There is nothing “leftist” about
resenting the vision of Nazis taking over public spaces.

It
was a true inspiration to see the response from the merchant class,
condemning racism and fascism in no uncertain terms. Business loves
peace and friendship, not hate and civil unrest.

However,
politically, it is unclear whether this response will find a voice.
The people most in opposition to the rise of the Nazi movement in
America has been the left, and the fallout could actually boost the
prospects of the Bernie Sanders movement, as revulsion leads to an
embrace of its seeming opposite.

Incidentally,
this is precisely why it is so important for libertarians to speak
out with truth and courageous conviction. We simply cannot allow the
left to be the only ideological voice of oppositional.

Trump’s
Legacy

It
is probably too early to say what will define Trump’s legacy in
office, but his defense of the marchers, and the equation of their
bad elements with the other bad elements that opposed them, might be
it. It was the very statement that the most indefensible aspects of
the alt-right truly wanted. And it was thus no surprise that even
some of Trump’s previous defenders bailed on him in the days
following.

You
cannot give up your credibility on basic issues like human rights and
the dignity of every human life and expect to maintain political
support over the long run. We are too far down the path toward peace
and universal emancipation to go there. The future is bright and not
grim and bloody, as these marchers and their backers imagine.

Many
people have predicted the end of the Trump approach before, but
something does seem different this time. It’s very sad because
Trump has many good ideas – ideas that are evidently not that
important to him – and represents too many good causes (for
which he has done very little) for this to happen. But when you
choose to die on a hill of bigotry and intolerance, there is not
enough credibility remaining for anything else.

No
movement based on the aspiration to rule and oppress others can fully
anticipate how their activities will play out over time. In this
respect, the alt-right has done a terrible disservice to itself and
perhaps to everyone else as well.

The
question is: what are people who love human rights and liberty for
all going to do about it? In the end, the only really effective
resistance comes in the what we believe and how we live our lives. We
have seen what we do not love. The real issue is whether we can find
and then build what it is we truly do love.

By Jeffrey
A. Tucker
 / Creative
Commons
 / FEE.org / Report
a typo

=========================================================

Zie
ook: 

Before
Trump, Clinton Democrats Invoked the Term ‘Alt-Left’ to Demonize
Critics

Among
the Racists

(met mogelijkheid tot vertaling)

Neonazi
terreuraanslag in VS, westerse media spreken ‘op hun best’ over ‘een
daad van agressie……’

Charlottesville:
Trump haalt antifascisten toch onderuit………

Charlottesville:
twee schuldigen? Of is het de taak van eenieder te vechten tegen
fascisme?
‘ 


De evolutie van politiestaat VS o.a. te zien in het buitenspel zetten van burgerrechten in steden als Boston en Charlottesville

Charlottesville: Trump haalt antifascisten toch onderuit………

Nadat Trump in een voor hem gemaakte tekst afstand nam van de neonazi’s die hem al als Führer vereerden, gaf hij gisteren alsnog de antifascisten mede de schuld van de ellende in Charlottesville……

Charlottesville, waar één van de neonazi’s een terreuraanslag pleegde, door met een auto op vreedzame demonstranten in te rijden en daarbij een vrouw vermoordde……. Vanaf het jaar 2000 tot 2016, voerden deze neonazi’s in de VS 26 aanvallen uit en begingen maar liefst 49 moorden……. De beweging die zich verzet tegen het neonazi-geweld, Antifa heeft bij mijn weten nooit één dodelijk slachtoffers gemaakt…….

Ook bij de protesten tegen de Dakota Acces Pipeline (DAPL), waar de oorspronkelijke bewoners* terecht protesteerden tegen het aanleggen van een oliepijpleiding, over/onder voor hen respectievelijk heilige grond en water, waren deze neonazi’s met geweld bezig tegen de vreedzame demonstranten……. Me dunkt, ook gezien de geschiedenis van WOII, een nobele zaak: vechten tegen deze neonazi’s, die niet anders zijn dan inhumane psychopathische schoften, die anderen het licht in de ogen niet gunnen…….

Gisteren in het megasuffe Mediaforum op Radio1, Catherine Keyl, deze hufter stelde dat Trump niet op de hoogte was van de neonazi’s in Charlottesville…. Wel Keyl, Trump zelf heeft jou ongelijk gegeven! Keyl ging overigens fiks tekeer tegen Antifa en stelde dat deze even gewelddadig waren…… Alsof Antifa al vele dodelijke slachtoffers heeft gemaakt…… Uiteraard noemde ze het inrijden door een neonazi op vreedzame demonstranten geen terreuraanslag, dat laatste woord kwam in haar gezwets niet voor………

Op de Post Online durfde Sietske Bergsma te stellen, dat ze liever met de neonazi’s te maken had, dan met de mensen van Antifa…… Alsof de laatsten verantwoordelijk zijn voor 49 doden deze eeuw, of zelfs voor meer doden dan de neonazi’s………. Alsof de antifascisten een terreuraanslag pleegden, i.p.v. de neonazi’s….. Eén ding is zeker, Bergsma is een aanhanger van het fascisme, dat heeft ze uit en te na aangegeven!!

Langzaam maar zeker weet het fascisme steeds meer aanhang te winnen onder de bevolking in de VS en de EU, lullig genoeg schijnt iedereen dat normaal te vinden. Het is onze plicht te vechten tegen het fascisme, een plicht die voortvloeit uit de vreselijke terreur die Duitsland en Italië voor en tijdens WOII op miljoenen hebben doen neerdalen, o.a. met een genocide op de joden, Roma en Sinti………

Hier een korte reactie van Moon of Alabama op het gebeuren in Charlottesville (onder het artikel kan u klikken voor een vertaling):

Charlottesville:
What You Wish Upon Others, You Wish Upon Yourself

By
Moon Of Alabama

August
14, 2017 “Information
Clearing House
” – U.S. “liberals” cuddle fascists
and right-wing religious extremists in Libya, Syria, Ukraine,
Venezuela and elsewhere.

      

But
when similar movements appear on their own streets they are outraged.

The
person 
in the
center on the above picture drove his car into a crowd of
counter-protesters in Charlottesville killing one and wounding
several.

Politicians
and media hail such persons when they appear, often hired by the CIA,
to overthrow the government of some foreign country. They condemn the
same mindset and actions at home. But 
glorification of
right-wing violence elsewhere hands justification to right-wing
groups at home.

Above:
Fascist torch march 
in Kiev
January 28 2017. Then Secretary of State Hillary Clinton, Republican
Senator McCain, The New York Times, the Washington Post and many
“liberals” supported the above nazis.

Above:
Fascist torch march 
in Charlottesville,
August 11 2017. Former presidential candidate Hillary Clinton,
Republican Senator McCain, the New York Times, the Washington Post
and many “liberals” condemned the above nazis.

You
can not have only one of these. 

To
claim, as “liberals” do now, that such marches as in
Charlottesville, “is not what and who we are”, is a lie.
Ask people from outside the U.S. how the empire appears and acts
towards them.

The
U.S. uses fascism, religious extremism, torture, targeted killing and
many other vile instruments of power in its quest for global
dominance. All of these methods and ideologies, all of them, will one
day come home.

This
article was first published by
 Moon
Of Alabama
 

Click
for
 SpanishGermanDutchDanishFrench,
translation- Note- 
Translation
may take a moment to load.

=============================

Afbeeldingsresultaat voor fakkeloptocht nazi-duitsland

Oekraïense neonazi’s herdenken SS divisie (onder goedkeuring van de corrupte juntaleider Porosjenko en de EU!)

* De oorspronkelijke bewoners van Noord-Amerika (plus die in Midden- en Zuid-Amerika) die middels de grootste genocide ooit bijna werden uitgeroeid……… (waarbij een aantal stammen daadwerkelijk werden uitgemoord……..)

Zie ook:

Neonazi terreuraanslag in VS, westerse media spreken ‘op hun best’ over ‘een daad van agressie……’

Charlottesville: twee schuldigen? Of is het de taak van eenieder te vechten tegen fascisme?

Charlottesville: wat er fout ging voor de verzamelde gewelddadige en bewapende fascisten……….

Before Trump, Clinton Democrats Invoked the Term ‘Alt-Left’ to Demonize Critics

Among the Racists‘ (met mogelijkheid tot vertaling)

Mijn excuus voor de vormgeving.

De evolutie van politiestaat VS o.a. te zien in het buitenspel zetten van burgerrechten in steden als Boston en Charlottesville

Dijkhoff (VVD) zet moeder zonder haar 2 kinderen uit……. Nederland anno 2017……

Gisteren heeft VVD opperknuppel Dijkhoff* een Armeense moeder van 2 kinderen het land laten uitzetten. De kinderen zijn (volkomen terecht) op een onderduikadres ondergebracht. De moeder en de kinderen leefden al meer dan 9 jaar in Nederland, zo bezien voldoende voor het Kinderpardon….. Helaas, de regels zitten zo belachelijk in elkaar dat er volgens Martin Vegter van Defence for Children amper een kind voor in aanmerking komt…..

Ondanks dat de kinderen nooit in Armenië zijn geweest, mogen ze van de rechter naar dat land worden uitgezet…….. Daarmee geeft de rechter aan schijt te hebben aan de Rechten van het Kind en aan elk gevoel van medemenselijkheid (een rechter die aanhanger is van de PVV??)

Hoe kan je kinderen die al zolang in Nederland zijn nog uitzetten, zoals gezegd: dit druist zelfs in tegen het Kinderrechtenverdrag!! Vegter merkte nog op, dat onderzoek heeft aangetoond dat kinderen die zijn uitgezet door Nederland het na hun ‘terugkeer’ niet goed vergaat…… Kinderen die zolang niet in hun moederland zijn geweest, of sterker nog daar niet eens zijn geboren…… (hun moeder/vaderland is dan ook….Nederland!!)

Let wel: ook het CDA, SGP en CU zijn verantwoordelijk voor deze uitzetting, als zij Rutte 2 niet door dik en dun hadden gesteund, was dat vermaledijde kabinet al lang ter ziele geweest. U begrijpt natuurlijk wel, dat de PvdA, vanwege deelname aan Rutte 2, één van de hoofddaders is…….

Vanmorgen in het megasuffe Mediaforum op Radio1, Catherine Keyl, ‘columnist’ van de Telegraaf en Bert Huisjes van WNL (nee, niet ‘Wakker Nederland’ de leus van haat- en angstzaaikrant Telegraaf, maar ‘Wij Nederland…… ha! ha! ha!), ofwel 2 fiks kortzichtige hufters.

Huisjes stelde blij te zijn met een Telegrof artikel van afgelopen morgen, daar die ‘een andere kijk geeft op het gebeuren’ (de moeder wordt daar voor alles verantwoordelijk gesteld). De moeder is willens en wetens gebleven, aldus Huisjes……. Ja, wat zou jij zelf doen Huisjes, als jouw kinderen hier opgegroeid waren en je weet dat er op jou gespuugd zal worden na terugkeer in Armenië???

Volgens Keyl heeft de moeder de kinderen onder druk gezet…….. ‘Onder druk gezet?’ Waar heeft deze enorme koekwaus het over? Die kinderen werden en worden door de Nederlandse staat onder druk gezet, imbeciel!! U begrijpt dat Huisjes het volkomen eens was met Keyl.

Keyl vervolgde met te zeggen, dat de ombudsvrouw fout is in deze en dat de moeder zelfs schuldig is……. ha! ha! ha! ha! ha! Schuldig omdat ze het beste met haar kinderen voor heeft: een toekomst in Nederland opbouwen?? Dezelfde vraag aan Huisjes zou je grofgraaier Keyl voor de poten kunnen gooien: Keyl, wat zou jij doen in het geval van die moeder?? Ach ja, empathie is iets dat psychopaten totaal ontberen….. En waarvoor zou je je kunnen afvragen, immers Keyl en Huisjes hoeven zich niet ongerust te maken over de huisvesting van vluchtelingen naast hun ‘nederige stulpje…’ Het is dan ook voor de eigen populariteit dat ze dergelijk ijskoud, inhumaan gelul durven te uiten op de nationale nieuws- en actualiteitenzender….

Ploerten Keyl en Huisjes spreken dan ook voor de grote onderlaag die dagelijks gehersenspoeld worden met leugens over vluchtelingen, uh asielzoekers……. (je moet het woord vluchtelingen vooral niet gebruiken, je moet deze mensen voorstellen als gelukszoekers, die op moeten sodemieteren…..)

Beste bezoeker, het was meer dan duidelijk dat Huisjes en Keyl desnoods de kinderen zelf wel uit willen zetten, mocht dit hun populariteit ten goede komen……..

Huisjes stelde zelfs, dat als deze kinderen (en andere gezinnen) niet uitgezet worden, we in een bananenrepubliek terechtkomen…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Waar slaat ‘t op? Alsof de moeder van deze kinderen geprobeerd heeft de autoriteiten om te kopen…… En ja hoor, daar kwam het cliché: als je deze mensen laat blijven, komt iedereen hier naartoe……. Wat een gelul, daar is totaal geen bewijs voor!! Mensen het viel me nog mee dat deze 2 schoften niet begonnen over een tsunami aan vluchtelingen, die zich door onze buitengrenzen proberen te wurmen……….

Je zou de hoop uitspreken dat Keyl en Huisjes hetzelfde overkomt, alleen zou dit betekenen dat hier de vlam in de pan zal slaan….. Laat ik hen maar een fikse chronische, langzaam slopende ziekte toewensen, waarbij ze al hun vermogen verliezen en nooit weer aan de bak komen, jezus wat een geteisem!!

Noemen we dit anno 2017 beschaving in dit land? Zo omgaan met mensen (en hun kinderen) is om de oren van je kop te schamen, gvd!!!

* Dijkhoff had zijn discretionaire bevoegdheid kunnen gebruiken, om de vrouw en haar kinderen een  verblijfsvergunning te geven……

Zie ook:

Lili en Howick, al 10 jaar in Nederland mogen worden uitgezet stelt ‘humane’ Raad van Staten waarvan W.A. voorzitter is

Armeense kinderen Lili en Howick: Rutte (VVD ‘premier’) uitzetten is fair en van Ojik (GL 2de Kamer) vindt dat dit geen partijpolitieke kwestie is….. OEI!!

Israëls psychopathische minister Galant roept om bloed Assad en aanval op Iran……….

De Israëlische minister van huisvesting, tevens ex-generaal Yoav Galant* liet op alweer een loos VS bericht t.a.v. Syrië weten, dat Assad vermoord moet worden……..

Volgens de zoveelste VS leugen zou de regering Assad crematoria hebben, waarin men geëxecuteerde gevangenen laat verdwijnen…….. Galant vergeleek Syrië daarop met nazi-Duitsland…….

Galant stelde dat Assad de staart van de slang is en Iran de kop, waarbij hij een aanval op Iran voorstelde, na een geslaagde moordaanslag op Assad……

Israël is een fascistische apartheidsstaat, waar het leger methoden gebruikt, die het heeft overgenomen uit het SS handboek, zo maakte een aantal officieren uit het Israëlische leger begin 90er jaren bekend!! Zaken als het controleren van een getto: neem getto ofwel openluchtgevangenis Gazastrook! Ook zaken als wraakneming op burgers na een aanslag, komen regelrecht uit het SS handboek…..

Daarnaast gebruikten de nazi’s enorme leugens als reden voor het aanvallen van landen, minderheden en moord op onwelgevallige personen, alweer een opvallende gelijkenis met Israël (de VS) en……. Galant!!

Israeli
Minister: “The Time Has Come To Assassinate Assad”

Israeli Minister: “The Time Has Come To Assassinate Assad”

May
17, 2017 at 7:49 am

Written
by 
Jason
Ditz

(ANTIWAR.COMIsraeli
Housing Minister Yoav Galant, of the Kulanu Party, yesterday declared
that US claims that Syria’s government has built a crematorium to
dispose of executed prisoners, a fact Syria denies, means “
the
time has come to assassinate Assad
.”
He went on to liken Assad’s Syria to Nazi Germany.

It’s
unusual for an MP to publicly demand the assassination of a
neighboring head of state, and it’s clearly outside the purview of
the Israeli Housing Ministry to make such a decision. Galant’s
status as a former general appears to be his basis for making the
proclamation.

Galant
declared Assad to be “the tail of the snake,” and insisted that
Israel could assassinate him and then focus on starting a war with
Iran, whom he identified as the “head of the snake.” Picking a
fight with Iran of course is a long-standing Israeli priority.

Galant
conceded that it might not be practical to assassinate Assad, and
that it would be illegal under international law, but insisted Assad
“doesn’t have a place in this world” and needs to be killed
outright. Again, Galant presented this conclusion primarily on the
basis of yesterday’s US State Department claim about a crematorium,
which has not been independently confirmed, and which Syria denies.

By Jason
Ditz
 /
Republished with permission / 
AntiWar.com / Report
a typo

===============================

* Het woord galant staat in het Nederlands o.a. voor: aardig, gedienstig, wellevend, beleefd, voorkomend, sierlijk en bekoorlijk………. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels die u hieronder aantreft.

Brekend nieuws!! Waterstofperoxide kan hersenen aantasten en ‘nazi-gen’ aanzetten!!!

De woorden ‘dom blondje’ kan je als algemeen bekend veronderstellen. Vandaar dat prof. dr. Flubbermann en zijn vakgroep haarspoeling aan de universiteit van Wella, een diepgravend onderzoek hebben ingesteld naar het veelvuldig gebruik van waterstofperoxide.

Vandaag werden in de Duitse stad Schwarzkopf de resultaten bekend gemaakt en die liegen er niet om!!

Professor Flubbermann maakte bekend, dat de resultaten wijzen op achteruitgang van de hersencapaciteit, de verklaring voor het hiervoor genoemde verschijnsel ‘dom blondje’.

Heel verrassend noemde Flubbermann de ontdekking van een nazi-gen dat door veelvuldig gebruik van waterstofperoxide kan worden ‘aangezet……..’

Zo, weten we meteen hoe Wilders aan zijn fascistische inslag is gekomen!! Immers hij gebruikt dezelfde methoden die de nazi’s al in de 20er jaren van de vorige eeuw gebruikten: -haat- en angstzaaien tegen minderheden, -het volk ophitsen tegen: (die) minderheden, -liegen dat het gedrukt staat, -de politiek en de rechterlijke macht afschilderen als nep en vooringenomen, tot slot: toehoorders aanzetten tot schunnige uitspraken (als minder Marokkanen)…..

Nationaal Comité 4 en 5 mei schiet alweer een akelige bok……….

Nationaal Comité 4 en 5 mei heeft het alweer van stal gehaald, de uiterst hypocriete tekst waarmee dit geldverslindende comité het volk probeert wakker te maken voor de Dodenherdenking en Bevrijdingsdag. het waardeloze Comité maakt geen woord vuil aan het opkomend fascisme, nee, een suffe boodschap, waar van alles op aan te merken valt, wordt weer van stal gehaald…….

De manier waarop de valswitte Venlose haatprofeet Wilders opereert is amper verschillend van de wijze waarop de NSDAP te werk ging in de 20er jaren van de vorige eeuw. Haat- en angstzaaien tegen minderheden zag er destijds onder de nazi’s van Hitler hetzelfde uit, als heden ten dage onder Wilders en zijn PVV…….

Ik neem aan dat het Nationaal Comité niet geleid wordt door totale imbecielen, al kan je er donder op zeggen, dat hier weer politiek benoemde sufferds ‘werkzaam’ zijn…… (oh ja, dom van mij: PvdA draaikont Verbeet is voorzitter….)  Hier de tekst van de ‘Comité site’, die de laatste dagen in iets verkorte vorm te onpas en onpas te horen is op de radio: ‘In Nederland herdenken we op 4 mei onze oorlogsslachtoffers; op 5 mei vieren we de bevrijding in 1945 en staan we stil bij het belang van vrijheid….’ Deze tekst werd overigens ergens in de afgelopen 16 uur veranderd, nadat ik deze gisteravond letterlijk kopieerde en plakte.  Nu staat er voor 4 mei te lezen: ‘Herdenken: In ons land vinden door het jaar heen herdenkingen plaats en op 4 mei in bijna alle gemeenten. We herdenken de Nederlandse slachtoffers van de Tweede Wereldoorlog en conflicten en vredesmissies nadien‘.

´Herdenken we onze oorlogsslachtoffers??‘ (zoals in de oorspronkelijke tekst) En hoe zit het met de slachtoffers die Nederland gemaakt heeft in de illegale oorlogen (die in de herziene tekst ‘conflicten‘ worden genoemd) sinds 1945, waar de Nederlandse regering haar steun voor heeft uitgesproken (zoals die van de VS tegen Vietnam*), of zelfs aan mee heeft gewerkt?? Zoals de illegale oorlogen tegen Joegoslavië, Afghanistan, Irak, Libië en nu weer Syrië, landen waar Nederland niets te zoeken had en heeft…… Oorlogen waar we deels zelfs veel slachtoffers hebben gemaakt, dan wel waar slachtoffers werden gemaakt, op basis van Nederlandse inlichtingen (zoals inlichtingen verzameld met F16’s tijdens de illegale oorlog tegen Libië)………..

Om nog maar te zwijgen over de ´Politionele Acties´**, een koloniale oorlog NB na de bezetting van Nederland door nazi-Duitsland…… Bij deze vuile koloniale oorlog van Nederland tegen het Indonesische ‘geknechte’ volk, heeft ons land meer dan 100.000 Indonesiërs vermoord o.a. in een groot aantal bloedbaden, zoals die tegen Rawagade……. Men zegt nu dat dit geen incidenten waren, zoals we gehersenspoeld op school te horen kregen, maar dat het structureel gebeurde, nou zeg maar ´geïnstitutionaliseerde wraakoefeningen´, waarbij hele kampongs (kleine dorpen) werden uitgemoord, inclusief de baby´s en de huisdieren……..

Waarom waarschuwt het Nationaal Comité 4 en 5 mei de Nederlandse regering niet voor het onbezonnen meedoen aan oorlogen, die de VS keer op keer begint…… Sterker nog: waarom waarschuwt het Comité niet voor de grootste terreurentiteit op aarde, te weten: de VS??? Vanaf het eind van WOII tot het jaar 2000 maakte de VS meer dan 20 miljoen slachtoffers……*** Alleen deze eeuw heeft de VS al meer dan 2 miljoen mensen vermoord, met hulp van het hypocriete Nederland…….. Als het zo doorgaat, zitten we straks in WOIII, al zal die voor het overgrote deel van Nederland bliksemsnel voorbij zijn, als de kernkoppen, van de ‘dito raketten’ zijn geëxplodeerd……. Geen woord daarover van het meer dan belachelijke Nationaal Comité 4 en 5 mei, zelfs niet over de VS en Groot-Brittannië, die sinds vorig jaar al een paar keer herhaalden, dat ze het atoomwapen niet langer als afschrikkingswapen zien, maar als een aanvalswapen, in een door die landen begonnen oorlog (‘first strike weapon’)……..

‘Op 5 mei vieren we de bevrijding in 1945 en staan we stil bij het belang van vrijheid….’ Het belang van vrijheid dat de tegenwoordige mens graag opoffert t.b.v. veiligheid tegen terrorisme, terrorisme uitgelokt door het westen (nogmaals) in landen waar we geen bliksem te zoeken hebben en we de bevolking elke vrijheid afnemen…… Of dacht u dat medeverantwoordelijkheid voor de dood van 2 miljoen mensen, ten alle tijde ongestraft zal blijven? Denkt u dat er onder de nabestaanden van die 2 miljoen vermoorde slachtoffers, zich geen mens bevindt, die wraak wil en zal nemen, daar het westen nooit veroordeeld wordt voor de grootschalige terreur die het elders uitoefent??? Reken maar mensen, reken maar…….. Terreur creëert terreur……….

We staan dus in feite helemaal niet stil bij ‘het belang van vrijheid‘, daar hebben we schijt aan!!

Het is ook dit jaar weer duidelijk, dat het ‘Nationaal Comité 4 en 5 mei, een schaamlap is voor de Nederlandse collaboratie tijdens WOII en de ongebreidelde terreur in het buitenland, waar Nederland mededader was en is……..

Misselijkmakend!!!

*    Tijdens de oorlog tegen Vietnam lag het chemische wapen Agent Orange van de VS in grote hoeveelheden opgeslagen in (het Nederlandse) Pernis…….

**   Volgens hufter John Jansen van Galen, kan je de politionele acties niet aanduiden als oorlog…….. Nee hoe kom je erbij, de megalomane zakkenwasser heeft blijkbaar nooit gehoord van ‘koloniale oorlogen’, zoveel is wel duidelijk.

*** Zie: ‘Sinds het einde van WOII heeft de VS al meer dan 20 miljoen mensen vermoord……..

Zie ook: ‘VS, in 2016 vermoordde de VS 24.000 mensen, uit landen die op de lijst van inreisverboden staan…….

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden, dit geldt niet voor het label ‘Nat. Comité 4 en 5 mei’.

PS: het woord ‘Nationaal’ in de naam ‘Nationaal Comité 4 en 5 mei’ is een keuze, waar je ter plekke schijtziek van wordt, niet voor niets zijn fascisten van huis uit altijd ‘nationalisten’, zoals de betekenis terug is te vinden in de naam van Hitlers partij, ‘Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei’, ofwel: ‘Nationaalsocialistische Duitse Arbeiderspartij’ (NSDAP)

Vandaag wist het Nationaal Comité 4 en 5 mei, alweer de media te halen, met het zoveelste pleidooi van Bevrijdingsdag een nationale feestdag te maken……… Het is zwaar werk, lid zijn van dit Comité…….

Armeense genocide: nieuwe bewijzen voor betrokkenheid Turkse overheid bij die genocide………

Gisteren werd de Armeense genocide herdacht. De vreselijke genocide op Armeense burgers van iets meer dan 100 jaar geleden, gepleegd door het Turkse leger in opdracht van de Turkse overheid…….

Voor de betrokkenheid van de Turkse overheid zijn onlangs bewijzen naar boven gekomen. Na de staatsgreep van de nationalisten o.l.v. Atatürk, wisten een stel Armeense ambtenaren een aantal dozen met archiefmateriaal over de genocide op het Armeense volk naar Groot-Brittannië te smokkelen.

Armeen kijkt naar menselijke resten in Der el-Zor, 1916

Taner Akcam, een historicus aan de Clark University in Massachusetts wist gecodeerde telegrammen uit die archieven te kraken, waaruit duidelijk blijkt dat de toenmalige Turkse regering op de hoogte was van de genocide en deze goedkeurde……..

‘Gelukkig’ hebben we in Leiden een hoogleraar Turkse studies, ene Eric-Jan Zurcher, die deze claim van Akcam onderuit haalt, ondanks dat hij deze telegrammen niet heeft gelezen…….

We moeten na het referendum in Turkije vrezen, dat met de psychopathische reli-fascist Erdogan, Turkije terug probeert te gaan naar de ‘goede tijden’ van weleer…… Erdogan zal straks alleenheerser zijn tot 2029……. Voorts wil Erdogan de Turkse grens verplaatsen tot tientallen kilometers ver op Syrisch grondgebied……

Wat betreft het vervolgen van minderheden, hoeft Turkije niets meer te leren, dat gaat ze ‘prima af’ gezien de vervolging van de Koerden en de huidige vluchtelingen uit o.a. Syrië en Irak, plus de (enorme) misdaden waarmee e.e.a. gepaard ging en gaat………

VS razzia’s eisen hun tol: VS burger voor 3 weken vastgezet als ongedocumenteerde immigrant……….

Beste bezoeker, het volgende bericht dateert van begin deze maand en geeft een goed beeld van waar fascistische beleid en inhumane omgang met mensen, toe kan leiden, dit 72 jaar na het eind van WOII……

Op 3 april j.l. bracht Anti-Media het bericht over een VS burger, die onterecht werd vastgehouden als ongedocumenteerde immigrant en alleen daarvoor zonder proces 3 weken lang in een gevangenis zat……

U denkt misschien, dat dit te danken is aan het beleid van het beest Trump, echter ook onder Obama zaten een paar honderd mensen op dezelfde grond onterecht vast…….. Overigens vinden onder Trump nu met grote regelmaat razzia’s plaats. Deze vervolging zorgt ervoor dat restaurants die hoofdzakelijk werden bezocht door ‘illegale immigranten’, meer en meer hun deuren moeten sluiten…….. Dit daar deze immigranten buiten het werk dat ze doen, hun huis niet meer durven te verlaten, waar ze bovendien in angst leven voor de eerder genoemde razzia’s………

2017 mensen, 2017………

Zie ook het bericht onder de rode link in het volgende artikel, de link na NPR (National Public Radio).

U.S.
Citizen Jailed 3 Weeks for Being Suspected Undocumented Immigrant

April
3, 2017 at 9:46 am

Written
by 
Anti-Media
Staf

U.S. Citizen Jailed 3 Weeks for Being Suspected Undocumented Immigrant

(ANTIMEDIA) A
story last week highlights the fact that undocumented people in
America aren’t the only ones affected by Donald Trump’s
immigration crackdown.

On
Friday, 
The
Daily Beast
 reported that
a U.S. citizen is suing Immigration and Customs Enforcement (ICE)
after being wrongfully held for nearly three weeks.

Rony
Chavez Aguilar, who emigrated from Guatemala in 1991 and became a
naturalized citizen in 2001, says during his incarceration he never
saw a judge and was never even told why he was being detained.

According
to Aguilar’s attorney, Charles Roth, who spoke to The Daily
Beast
, Aguilar was originally arrested in Chicago on drug
charges. After spending two weeks in jail, he thought he had been
released.

Instead,
ICE agents, suspecting he was an undocumented immigrant, showed up
and hauled him down to an ICE facility in Kentucky where other
detainees face deportation. That was March 7.

He
said, ‘Hey, I’m a citizen!’”
 Roth
claims. “And
basically they said, ‘Tell it to the judge.’” 
The
judge Aguilar was never allowed to see.

On
March 27, Roth filed a suit against ICE on the grounds that it was
violating his client’s constitutional rights. The suit alleges,
among other things, that ICE violated Aguilar’s due process by
never explaining to him why he was being held.

Aguilar
was released from detention hours after the suit was filed.

Roth
says his client’s case is far from uncommon, and he hopes to bring
other victims in on the lawsuit. For instance,
an 
NPR investigation last
December found that between 2007 and 2015, nearly 700 U.S. citizens
were thrown in jail illegally at the request of ICE agents.

Creative
Commons
 Anti-Media Report
a typo

================================

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden, dit geldt niet voor de labels: ICE en NPR.

Vaticaan aangevallen door meeuwen uit de hel……. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Als echte hells angels (u weet wel, die agressieve brommerkleuters) hebben meeuwen in de nacht van afgelopen zaterdag op zondag, de ‘Hollandse bloemenpracht’ op het Vaticaanplein verrampeneerd………. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! (ingrijpen ‘van hogerhand..??’)

De NOS verslaggever, die gistermorgen aangedaan over dit voorval berichtte in een paar Radio1 nieuwsuitzendingen, vertelde dat de Nederlandse vrijwilligers gelukkig alles weer op orde hadden, voordat paus Bergoglio, alias Franciscus, zijn smerige hypocriete praatje met het afsluitende ‘Urbi et Orbi’ kon uitspreken……… (wat toen uiteraard nog moest gebeuren)

Afbeeldingsresultaat voor urbi et orbi 2017

Overigens vroeg de hypocriete Argentijnse fascistenvriend Bergoglio in zijn paasboodschap aandacht voor de vele plekken op aarde waar ‘conflicten zijn’ (aldus de NOS verslaggeving)…….. Terwijl deze schoft, precies als zijn voorgangers 1 op 1 verantwoordelijk is voor het nog steeds enorme aantal katholieke aidsdoden, door het meer dan schunnige anticonceptieverbod….. Met andere woorden: zoals zijn voorgangers, is ook Bergoglio een massamoordenaar!! Om nog maar te zwijgen over de vele landen, waar katholieke bisschoppen bijna wereldlijke macht hebben en haat preken tegen homo’s, biseksuelen en transgenders (LGBT), waardoor deze mensen worden vervolgd in hun vader/moederland……….

Ach ja, ‘christenen’, grotere hypocrieten zijn bijna niet te vinden……

Turks referendum: een NOS ‘verslag’ door Lucas Waagmeester……….

Lucas Waagmeester, NOS ‘correspondent’ voor Turkije, was gisteravond, na het Radio1 nieuws van 18.00 u. te horen met een verslag over het ‘referendum’ in Turkije, dat de zwaar corrupte, psychopathische reli-fascist Erdogan de absolute macht (toen nog) zou moeten bezorgen.

Volgens Waagmeester is e.e.a. democratisch gewaarborgd in Turkije…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Democratisch in Turkije anno 2017…?? Vreemd genoeg vertelde Waagmeester wel, dat controle in veel districten niet mogelijk is, waarbij hij ‘vergat’ te vertellen in welke districten dat niet mogelijk is. Hier een voorbeeld: in gebieden waar de Turkse overheid oorlog voert tegen ongewapende Koerdische burgers, zijn mensenrechten organisaties en dito advocaten niet welkom, laat staan journalisten, ‘logisch’ dat daar (democratische) controle op de verkiezingen ontbrak…….. Het lijkt me, dat ‘de democratische waarborgen’ van Waagmeester daar volkomen ontbraken…….

Volgens Waagmeester kan je van de diverse mediaorganen niet veel verwachten, daar die voor 90% in handen zijn van het AK partij geteisem, waar volgens hem ook een deel in handen is van andere profiteurs die AK partij welwillend zijn…..* Uiteraard zei Waagmeester dit niet op de voorgaande manier (hij zou meteen op het vliegtuig zijn gezet), al is dat gedeeltelijk wel de realiteit………. Gedeeltelijk? Waagmeester zei 90% van de media, die in handen is van Erdogan getrouwen, dat moet echter 95% zijn!! Waar de resterende 5% geen deuk in een pakje boter kan slaan en bij een iets verkeerde woordkeuze, als het zo uitkomt, onmiddellijk gesloten wordt, dan wel wordt overgenomen door Erdogan zetbazen (of het nu om een krant, tijdschrift, tv- of radiostation gaat), waar de journalisten en de top van die mediaorganen, die ‘in de fout gingen’, gevangenisstraf wacht….. En toch vindt Waagmeester dat e.e.a. redelijk democratisch is gewaarborgd in Turkije…….

Het viel me nog mee, dat Waagmeester de aanloop naar de verkiezingen als niet eerlijk beoordeelde. Dit daar de politici van de oppositiepartijen voor het grootste deel in de gevangenis zitten en campagne voeren op veel plekken werd gefrustreerd (al noemde Waagmeester dit niet). Waar ik eerder vorige week een Britse correspondent hoorde zeggen, dat de paar oppositiepartijen die er nog een beetje toe doen, niet genoeg aanhang hebben en dus eigenlijk geen verschil kunnen maken…….. (gezien het voorgaande: vreemd dat er vanmorgen in de media niet wordt gesproken over het opkomstpercentage bij dit referendum) En ondanks het voorgaande zegt Waagmeester toch dat e.e.a. redelijk democratische is gewaarborgd in Turkije…………

Het bestuurlijke apparaat in Turkije, is evenals het onderwijs, politie en leger in handen van de AK partij en toch vindt Lucas Waagmeester van de ‘onafhankelijke’ NOS, dat alles redelijk democratisch is gewaarborgd in Turkije……….

Het was gisteren dan ook niet de vraag of Erdogan dit referendum zou winnen, dat stond van tevoren vast!!

En toch zei Waagmeester, die vindt dat e.e.a. democratisch** is gewaarborgd in Turkije, dat het er om zou hangen, waar hij een bijna 50/50 uitslag verwachtte als uitkomst van dat nep-referendum……… Een uitkomst die door veel andere ‘onafhankelijke journalisten en deskundigen’ werd voorspeld. Niet zo vreemd, daar Erdogan uiteraard heeft gezorgd, dat hij zou winnen, maar niet met een overweldigende meerderheid, daar dit ongeloofwaardig zou overkomen in het buitenland….

Waagmeester, als andere ‘deskundigen’, stelden met die 50/50 voorspelling in feite dat het niet zeker was, dat Erdogan zou winnen…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Het is overigens niet ondenkbaar, dat Erdogan zich had vergist in de uitslag, waar hij op minstens 60% van de stemmen in zijn voordeel rekende en er op het laatste moment nog e.e.a. is gemanipuleerd (zo zouden 1,5 miljoen stemmen ongeldig zijn, daar bepaalde stempels ontbraken; 1,5 miljoen stemmen die net het verschil maakten……)

Wat doet Waagmeester godverdomme nog in Turkije??!!!

NOS onafhankelijk…..?? ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Over nepnieuws verspreiden gesproken, jezus!!

*  Het overgrote deel van de echt onafhankelijke Turkse journalisten zit in het gevang, een klein aantal van hen heeft kunnen vluchten naar het buitenland……

** Erdogan noemde het woord ‘democratie’ minstens 4 keer in zijn overwinningspraatje gisteravond, deze ‘democratie’ zou er met zijn overwinning op vooruitgaan…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! (later meer over de uitslag van het referendum).

Zal later op de uitslag van het referendum ingaan, die zoals te verwachten was, positief is uitgevallen voor Erdogan, zodat die nu de absolute macht heeft…….. Vreemd trouwens dat veel regeringen die deel uitmaken van de NAVO, in eigen land Erdogan aanvielen vanwege dit referendum, maar nooit het NAVO-lidmaatschap van Turkije ter discussie hebben gesteld, zoals de Turkse dictaturen uit het verleden nooit een probleem waren voor de NAVO lidstaten….. Dezelfde NAVO die de VS meehelpt ‘democratieën’ te vestigen in landen, waar de VS noch de rest van de NAVO iets te zoeken hebben…… Sterker nog: de VS regisseerde en financierde in het verleden meerdere coups tegen democratisch gekozen regeringen…….. Zo is de VS sinds een aantal jaren bezig met het creëren van een opstand, die in een coup tegen de regering van Venezuela moet resulteren, waarbij de VS zelfs de voedselvoorziening en de levering van medische goederen aan Venezuela frustreert (waardoor de bevolking zich uit ontevredenheid tegen de president en diens regering moet keren..)……

Zie voor meer dubieuze bijdragen van Waagmeester:

Lucas Waagmeester, NOS correspondent in Turkije, met 5 km/u. uit de ‘Koerdenbocht’

Bomaanslag in Istanbul: anti-PKK propaganda op Radio1……..

Koenders doodstil over Turkse terreur tegen de Koerden en Lucas Waagmeester (NOS) met kromme berichtgeving over de Koerden en de Turkse overheid…….

Erdogan heeft ‘gewonnen’, aanhang blij dat ze tot 2029 grof bestolen zullen worden en de kans lopen willekeurig gevangen te worden gezet…..

Zie voorts:

Turkije bombardeert eerste Koerdische doelen in Syrië nadat Erdogan aankondigde dat Turkije snel een ‘geplande inval’ zal uitvoeren‘ (en zie de andere links in dat bericht)

New York Post geeft 5 jaar te laat toe: IS werd en wordt gesteund door Turkije

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.