FBI ‘legt link’ tussen links-radicalen en islamistische terroristen, de tijden van McCarthy zijn terug……..

De FBI zal gedacht hebben dat Antifa iets te hard aan de weg timmert, u weet wel, zoals tijdens de rellen in Charlottesville, waar deze groep het opnam voor de gekleurde VS burgers en zich verzette tegen rechtse extremisten of beter gezegd fascisten, waar de laatsten jaarlijks gemiddeld 30 mensen vermoorden…..

Nu heeft de FBI historisch al een hekel aan alles wat naar links ruikt, dus 2 vliegen in 1 klap: Antifa werkt samen met islamitische terroristen…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Ten eerste moeten deze terroristen niets weten van linkse politiek en ten tweede hebben leden van Antifa niets met deze reli-fascistische figuren…… Ten derde; als er nu één vorm van organisatie samenwerkt met IS en andere terreurgroepen als Al Qaida, zijn het de geheime diensten in de VS wel!!

Bovendien als je ziet hoe de geheime diensten als CIA en NSA in het buitenland opereren, kan je dit niet anders kwalificeren dan terreur!! Trouwens als je hoort waar de FBI zich o.a. schuldig aan maakt in de VS, kan je ook dat veelal niet anders zien dan terreur…….

Nadat de jacht is geopend op moslims in de VS, op een manier die ‘McCarthey waardig’ is, heeft de FBI nu, als ten tijde van McCarthy, de jacht op links voor heropend verklaard met een haat en angst campagne tegen mensen die in de VS als links worden gezien…….

Vergeet bij dit alles niet, dat de VS de grootste terreurentiteit op aarde is, die niet alleen zorgt voor grootschalige terreur in diverse buitenlanden, maar met die terreur, nieuwe terreur creëert, terreur zoals die in EU landen plaatsvond…… (dit daar de meeste EU landen meewerken aan die VS terreur….)

Zie ook:

De evolutie van politiestaat VS o.a. te zien in het buitenspel zetten van burgerrechten in steden als Boston en Charlottesville

Censuur op het internet met vliegende start in de VS, ‘het land van het vrije woord….

Eis een nee tegen censuur op het internet!‘ 

Facebook wil samen met door Saoedi-Arabië gesubsidieerde denktank censureren…. ha! ha! ha! ha! ha!

Gekleurde man geeft neonazi een knuffel en vraagt waarom hij zo’n haat tegen hem heeft…..

Je vraagt je misschien af, of de Azijnpisser nu ook al met positief nieuws komt en het antwoord is simpel ‘ja’. Al is de oorzaak niet een wil om vooral positief nieuws te brengen, zoals u ongetwijfeld al lang is opgevallen, maar de manier waarop een gekleurde demonstrant handelde tegen neonazi’s, een demonstratie m.n. tegen een spreekbeurt van haat- en angstzaaier Richard Spencer, een neonazi.

Niet vreemd dat anti-nazi demonstranten geweld gebruiken tegen neonazi’s, immers deze figuren vermoorden in de VS jaarlijks zo’n 30 mensen, wiens kleur, ideologie of seksuele geaardheid hen niet aanstaan.

De gekleurde man, Aaron Courtney, een voetbal coach, besloot neonazi Randy Furniss een knuffel te geven en te vragen waarom hij hem en andere gekleurde mensen zo haat. Zo gezegd zo gedaan: Coutney knuffelde Furniss en vroeg hem waarom hij hem zo haat.

Furniss probeerde Courtney te ontwijken, maar gaf uiteindelijk een knuffel terug en antwoordde dat hij niet wist waarom hij gekleurden zo haat…….

Courtney was overigens niet de eerste die een dergelijke aanpak uitprobeerde, Darryl Jones, een gekleurde muzikant, deed hetzelfde in het groot. Hij maakte de documentaire ‘Accidental Courtesy’, waarin hij laat zien hoe hij in gesprek ging met leden van de Klu Klux Klan (KKK),

barrières opruimde en vooroordelen te niet deed. Als gevolg van deze acties hebben intussen 200 leden van de KKK deze beweging de rug toegekeerd……..

Dit soort berichten geven duidelijk hoop voor de toekomst!

Video:
Black Man Hugs Nazi Outside Richard Spencer Talk, Asks ‘Why Do You
Hate Me?’

Afbeeldingsresultaat voor Video: Black Man Hugs Nazi Outside Richard Spencer Talk, Asks ‘Why Do You Hate Me?’

October
20, 2017 at 2:45 pm

Written
by 
Carey
Wedler

(ANTIMEDIA) —
White
supremacist Richard Spencer 
spoke to
a large crowd at the University of Florida on Thursday, further
demonstrating the problem of racism in the United States.

Though
events like these have drawn outrage and understandably angry
reactions from protesters who oppose hateful ideologies,
one 
interaction at
the event potentially signaled a new way forward.

Aaron
Courtney, a 31-year-old football coach from Gainesville, Florida,
gave a neo-Nazi a hug. Courtney, a black man, simply asked Randy
Furniss, who was wearing a shirt emblazoned with swastikas, why he
didn’t like him.

Politics 4 Dummies @Politics4dum

A nazi and a black man…..America 2017 

Why
don’t you like me, dog?

Courtney
is heard saying in the video as he reaches out to hug Furniss.

Courtney
told the New York Daily News he had never even heard
of Spencer until he received a notice on his phone regarding the
declaration of a state of emergency issued over the event. After
researching the prominent, polarizing figure, Courtney decided to
attend.

Though
events like these have drawn outrage and understandably angry
reactions from protesters who oppose hateful ideologies,
one 
interaction at
the event potentially signaled a new way forward.

Aaron
Courtney, a 31-year-old football coach from Gainesville, Florida,
gave a neo-Nazi a hug. Courtney, a black man, simply asked Randy
Furniss, who was wearing a shirt emblazoned with swastikas, why he
didn’t like him.

I
found out about what kind of person he was and that encouraged me, as
an African-American, to come out and protest. Because this is what
we’re trying to avoid. It’s people like him who are increasing
the distance … between people,

Courtney said.

He
recalled his interaction with Furniss, who was identified after the
video went viral on social media:

I
had the opportunity to talk to someone who hates my guts and I wanted
to know why. During our conversation, I asked him, ‘Why do you hate
me? What is it about me? Is it my skin color? My history? My
dreadlocks?
’”

Courtney
says Furniss simply stared off into the distance, ignoring his
questions.

After
beating around the bush, and avoiding my questions, I asked him, I
pleaded with him, I almost broke out in tears, growing increasingly
angry because I didn’t understand
.”

He
continued:

Something
in me said, ‘You know what? He just needs love. Maybe he never met
an African-American like this,

Courtney told the Daily
News, 
citing
the teachers of his father, who is a bishop.

He
told Furniss to give him a hug and wrapped his arms around him.
Furniss initially resisted, but Courtney says that after his third
attempt, he finally hugged him back.

Why
do you hate me?

Courtney asked. He says Furniss finally responded that he didn’t
know.

I
believe that was his sincere answer. He really doesn’t know,”
 he
said, adding that he believes their interaction made a difference.

I
honestly feel that was a step in the right direction, for him to take
a picture with a guy that he hated when he woke up this morning
.”

Courtney’s
attitude runs in stark contrast to many of the violent and enraged
reactions some Americans have displayed toward to the growth of
prejudiced ideologies in the United States.

But
it is not unheard of. Darryl Jones, an African-American musician,
recently released a documentary called 
Accidental
Courtesy
 in
which he demonstrates his experience talking to members of the KKK as
he fosters dialogue, tears down barriers, and challenges preconceived
assumptions. He says he has directly 
contributed to
at least 200 KKK members’ decisions to leave the hate group.

Creative
Commons
 / Anti-Media / Report
a typo

==========================================

De getoonde video is een meer uitgebreide dan die in het originele bericht, waarvan ik de video niet over kan nemen.

Rajoy neemt gas terug, maar verklaart in feite tegelijkertijd dat hij het Catalaanse parlement buiten werking zal stellen……….

Rajoy, de fascistische premier van Spanje, stelt binnenkort het Catalaanse parlement buiten werking, zoveel is wel duidelijk……. Nog steeds houdt hij een slag om de arm, maar stelt tegelijkertijd alvast dat de Catalanen aankomende januari in ‘vrije verkiezingen’ een nieuwe deelregering mogen kiezen en dat hij zo snel mogelijk verkiezingen zal uitschrijven……..

Dat Rajoy een slag om de arm houdt is puur en alleen om de kritiek in binnen- en buitenland op het keiharde optreden o.l.v. de Guardia Civil enigszins te dempen. Geweld bevolen door de corrupte regering Rajoy, gericht tegen mensen die vreedzaam gebruik maakten van hun democratisch recht te stemmen in een (vrij) referendum voor of tegen de onafhankelijkheid van Catalonië…… De regering Rajoy heeft zelfs geen moeite gedaan een tegen campagne op poten te zetten!

Het is meer dan duidelijk dat Rajoy de Catalanen niet vertrouwt, immers het referendum had theoretisch ook in het nadeel van de onafhankelijkheid voorstanders kunnen uitvallen…….. M.a.w.: Rajoy weet dat een grote meerderheid van de Catalanen voor onafhankelijkheid is…….. Eén ding is zeker: die meerderheid is door het schandalige fascistoïde optreden in opdracht van Rajoy alleen maar verder gegroeid, ofwel de geest is definitief uit de fles!

Het grootste deel van de politici in de EU staat achter de Spaanse overheid en haar uiterst gewelddadige optreden (waar men dat laatste uiteraard zoveel mogelijk probeert te verzwijgen). De reguliere media hebben zich ook al achter Rajoy en zijn boevenbende geschaard…… Vandaar ook dat u niets hoort over het feit dat Rajoy de Catalanen al delen van hun autonomie heeft afgepakt*, de druppel voor de Catalanen, die tot het onafhankelijkheidsreferendum heeft geleid. Overigens een onafhankelijkheidsstreven dat bepaald niet van vandaag of gisteren is………

Oh waarom de Spaanse overheid dan gelijk zou hebben volgens die politici, simpel daar onafhankelijkheidsstreven niet is opgenomen in de grondwet, een grondwet die deels nog steunt op het fascistische bewind van massamoordenaar, verkrachter, martelbeul  en opperschoft Franco……… Trouwens nogal logisch dat dit niet wordt opgenomen in een grondwet, het is nu juist de democratie die garandeert dat er ook rekening wordt gehouden met minderheden en hun legitieme wensen!

* Zie: ‘Catalaanse onafhankelijkheid door een andere bril dan die van de reguliere westerse (massa-) media

Zie ook: ‘Catalonië onafhankelijk: waarom hoor je EU landen (en de EU zelf) niet over de zware inperking van de democratie in Spanje?

        en: ‘Spain’s Suppression of the Catalonia Independence Movement Is Backfiring

        en: ‘Spanje bewijst het gelijk van Catalonië’s wens voor onafhankelijkheid……

        en: ‘Spanje denkt met fascistisch geweld de roep om onafhankelijkheid van Catalonië de kop in te kunnen drukken…….

        en: ‘Spaanse koning Felipe VI waant zich met commentaar op Catalaanse onafhankelijkheidsstreven in lang vervlogen tijden……

        en:  ‘Timmermans (PvdA EU) over Catalonië: proportioneel geweld is soms gerechtvaardigd…….. AUW!!!

        en: ‘Timmermans (PvdA EU): “There can be no human rights without the rule of law….”

       en: ‘Bankenmaffia chanteert het Catalaanse volk……..

       en: ‘Geert Mak over Catalonië: de Catalanen slaan aperte nonsens uit…….. Hoor wie het zegt… ha! ha! ha! ha! ha! ha!

       en: ‘BBC World Service en hoogleraar Radboud met gekleurd ‘Catalaans commentaar…….’

       en: ‘Catalonië: Karel de Gucht >> de EU moet zich uitspreken tegen ondemocratisch Spaans geweld!

       en: ‘Catalonië en Puigdemont gefeliciteerd met de dikke overwinning van de onafhankelijkheid coalitie!

       en: ‘Catalonië: Spaanse koning Flip VI roept Catalanen in zijn kersttoespraak op tot verdraagzaamheid en en eenheid……..

De Gelderlander durft gruwelijke moord op transpersoon te bagatelliseren…….

De Doorbraak bracht afgelopen zaterdag o.a. een bericht over de Gelderlander, waarin de gruwelijke moord op een transpersoon (of: transgender).

Het artikel in de Gelderlander, waarop de schrijver van het artikel, Petra de Jong doelt werd geschreven door van Helden en van der Vegt. Overigens niet geheel vreemd, dit soort uiterst inhumane en onbeschofte berichtgeving in een blad als de Gelderlander, eerder een katholiek dagblad…. Immers ook onder ‘de geweldige’ paus Franciscus, zijn er nog steeds Priesters en bisschoppen die vooral in arme landen de haat tegen homo’s en transgenders aanjagen vanaf de kansel.

Lees het volgende ontluisterende artikel over twee figuren die blijkbaar nog in een ver, bekrompen verleden leven:

De
Gelderlander plaatst dehumaniserend stuk over vermoorde transvrouw

Op
maandag 2 oktober 2017 verscheen in De Gelderlander 
een
artikel
 van
de hand van Berrie van Helden en Eric van der Vegt over de gruwelijke
moord op transpersoon Bianca die sekswerk deed in Arnhem.

De
schrijvers van het artikel zijn het tijdperk van de
negentiende-eeuwse rondreizende “freak shows” duidelijk nog niet
ontgroeid. Het stuk hangt aaneen van ontmenselijkende terminologie,
schuimbekkend sensationalisme en een compleet gebrek aan respect voor
een medemens die op afschuwelijke wijze om het leven is gekomen.
Alles aan Bianca wordt in twijfel getrokken; van haar naam tot haar
leeftijd tot haar vrouwzijn (dat laatste meer dan eens).

Van
Helden en Van der Vegt lijken hun beeld van transpersonen te hebben
gebaseerd op een mengeling van shock docs uit de jaren negentig, iets
te veel bezoekjes aan de “shemale”-categorie van hun favoriete
pornosite en hun eigen losgeslagen fantasie. Het resultaat is een
stuk dat transpersonen tot weinig meer dan fascinerende (en in de
ogen van de schrijvers duidelijk ook afstotelijke) objecten maakt en
dat daarmee ronduit schadelijk is.


Sekswerker

Laten
we beginnen bij de kop van het stuk en de eerste misser. Beste Berrie
en Eric, als een woord ook gebruikt wordt in bedenkelijke
carnavalskrakers, dan kun je er gevoeglijk vanuit gaan dat je
misschien even op zoek moet naar een andere term. “Transseksueel”
kan niet meer, punt. Gebruik in plaats daarvan “transpersoon” of
“transvrouw”. Geen discussie, gewoon doen.

Het
woord “transvrouw” kennen de heren overigens wel, want ze
gebruiken het in de eerste zin van het stuk. Maar dan wel met
“zogeheten” ervoor. De zogeheten journalisten weten eigenlijk wel
hoe het hoort, maar hebben toch wat weerstand tegen dat politiek
correcte gedoe waarbij je mensen met respect behandelt.

Mochten
de heren zelfs sekswerkers met enige mate van respect willen
bejegenen, dan zouden ze eens gek kunnen doen en ook de term
“prostituee” kunnen droppen, omdat dit woord per definitie een
passieve betekenis heeft (geprostitueerde) en dus een gebrek aan
zelfbeschikking suggereert. “Sekswerker” is een goed alternatief.


Geweld

Vervolgens
maakt het stuk duidelijk dat Bianca met buitensporig veel geweld om
het leven is gebracht. Een buurtbewoner zag bloedvegen op de muur en
de dader liet een lang bloedspoor achter in de buurt. Heel eventjes
blijft de minachting achterwege. Zoveel geweld, dat verdient zelfs
een transvrouw niet [/sarcasme].

Extreem
geweld tegen transvrouwen die sekswerk doen, is helaas niet
ongebruikelijk. Mannen geilen op het idee van seks met een transvrouw
en worden vervolgens achteraf gewelddadig omdat ze het idee niet
kunnen verkroppen dat ze seks hebben gehad met iemand ‘die
eigenlijk een man is’ (hun beleving, niet de werkelijkheid). De
transvrouw moet die geïnternaliseerde extreme homohaat vervolgens
met de dood bekopen.


Schuld

Berrie
en Eric doen in de rest van het stuk hun uiterste best om tenminste
een deel van de schuld bij het slachtoffer neer te leggen, haar nog
verder te ontmenselijken en de mogelijke gedachtegang van de dader te
legitimeren naar de lezers toe. Ze noemen Bianca “een man met
vrouwelijke kenmerken”. Ze maken duidelijk dat Bianca mogelijk niet
helemaal eerlijk was over haar leeftijd (altijd een goede reden om
iemand een kopje kleiner te maken, nietwaar?). Ze vertellen ons dat
het bij transsekswerkers “in vrijwel alle gevallen om mannen gaat
die er door operaties en laserbehandelingen op en top uitzien als een
vrouw, maar die hun mannelijk geslachtsdeel hebben behouden”.
Hebben de heren hier onderzoek naar verricht en zo ja, met wat voor
onderzoeksmethode anders dan het raadplegen van de eigen
vooroordelen? De suggestie wordt gewekt dat de klant wellicht in de
veronderstelling verkeerde van doen te hebben met een ‘echte vrouw’
en dat hij werd ‘belazerd’ door Bianca.

Berrie
en Eric, ik heb nieuws voor jullie. Transvrouwen die sekswerk doen,
adverteren met het feit dat ze trans zijn. Daar is namelijk een markt
voor. Porno met transvrouwen die een penis hebben is extreem populair
en de meeste kijkers ervan zijn mannen die zichzelf als
heteroseksueel omschrijven. 


Transvrouwen die sekswerk doen, lopen een
onevenredig grote kans het slachtoffer te worden van extreem geweld
door klanten. Denken jullie werkelijk dat een transvrouw die
sekswerker is bij wijze van verrassing haar penis uit haar broek
haalt…?

Dit
nog even afgezien van de vraag hoe jullie eigenlijk weten wat Bianca
tussen haar benen had en waarom dat jullie zaak zou zijn. We hebben
het hier over iemand die net op afschuwelijke wijze om het leven is
gebracht. In welke werkelijkheid is het dan acceptabel om het over de
geslachtsdelen van de overledene te gaan hebben…? Zouden jullie je
eigen stuk nog eens willen lezen en je daarbij willen verplaatsen in
een van Bianca’s nabestaanden?


Riooljournalistiek

Er
is met dit stuk zo verschrikkelijk veel mis dat ik het volstrekt
onbegrijpelijk vind dat er niets is aangepast na reacties 
van
onder andere Mounir Samuel
,
diverse andere transactivisten en – aan een van de comments op de
site van De Gelderlander te zien – ook vaste lezers die niet zitten
te wachten op dit soort walgelijke riooljournalistiek.

Beste
redactie van De Gelderlander, haal dit vod in vredesnaam van jullie
site af, voor Bianca en voor alle andere transmensen die niets meer
van de maatschappij vragen dan als mens te worden behandeld. 


En
Berrie en Eric: houd het voortaan maar bij stukjes over
containerbrandjes, of onderwijs jezelf en leer begrijpen waarom heel
erg veel mensen terecht heel erg boos zijn over dit stuk.

Petra
de Jong

======================

Zie ook:

Gedwongen sterilisatie voor transgenders in Japan


Transgenders verplicht gesteriliseerd in o.a Frankrijk en België……. Teken de petitie!‘ (deze petitie van juli vorig jaar is intussen gesloten)

Van Ojik (‘GroenLinks’): Macron is de wens van het Franse volk…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Afgelopen zaterdag in TROS Kamerbreed,’GroenLinks’ volksverlakker van Ojik en Renske Leijten, één van de op macht beluste SP’ers.

Verder totaal oninteressant, totdat ik van Ojik hoorde opmerken, dat Macron de wens is van het Franse volk…… Mensen je kon me oprapen! Wat een enorme nitwit die van Ojik! Ten eerste heeft maar 40% van de kiezers op Macron gestemd (dus mensen die de moeite namen om te stemmen), daarnaast heeft een fiks deel van die Fransen alleen op Macron gestemd, om het fascistische Front National van Marine le Pen tegen te werken……..

Van Ojik die een paar keer terecht op z’n nummer werd gezet door Leijten, had het niet meer, maar voor hij uitgebreid Leijten ‘de les kon lezen’, gaf een aanwezige ‘wetenschapper’ Leijten gelijk met haar uitlating dat er strategisch was gestemd op Macron. Daarop zei van Ojik, zich totaal belachelijk makend, dat het maar goed was dat er tijdens het gesprek een wetenschapper aan tafel zat………..

Jezus wat een griezel die van Ojik, gadver!!!

Zwagerman uit de Sint Maarten bocht met 45 km/u………. Koenders (PvdA) bedelt bij VN…….

Stemde gistermorgen na 10.00 u. af op Radio1, waar toen het megasuffe Mediaforum (altijd ‘goed’ voor de domste uitspraken!) bezig was. Hoorde Marianne Zwagerman trots zeggen dat ze eerder al gemeld had het belachelijk te vinden, dat men op een eiland (eilanden) blijft wonen, waar om de paar jaar een grote orkaan overheen raast……….

Uiteraard doelde ze op Sint Maarten…… Alsof alle inwoners welgestelden zijn, die een vakantiewoning op het eiland hebben…… ‘Uiteraard’ weet Zwagerman niet, dat de grootste groep mensen op Sint Maarten arm is, waaronder velen, die amper genoeg geld hebben om voedsel voor meer dan 2 dagen te kopen……

U snapt dat deze mensen niet zomaar kunnen vertrekken, daar hebben ze simpelweg het geld niet voor…… En Zwagerman, als die mensen zouden kunnen vluchten, waar moeten ze dan heen, naar Nederland? Daar zullen jouw ex-collega’s, de haat en angstzaaiers van de Telegraaf, de lobbyisten van het nieuwe fascisme, ‘blij mee zijn…….’

Kijk Zwagerman kent natuurlijk wel welgestelde witte Nederlandse belastingvluchtelingen op de Antillen, tja die kunnen makkelijk verkassen…….. Trouwens, de huizen van dit misdadig tuig zijn wel orkaanbestendig en zij kunnen zich met het grootste gemak een generator aanschaffen, waarmee ze stroomuitval het hoofd kunnen bieden……….

Uiteraard moest het plunderen nog even genoemd worden, dat gebruiken de Nederlandse reguliere media (en politici als verantwoordelijk PvdA minister en opperhufter Plasterk) als schaamlap voor het jarenlang achterstellen van Sint Maarten, dat nu zogenaamd zelfstandig is, maar eerder op een derde wereldland lijkt*, dan een voormalig onderdeel van het rijke Nederland……. Twee vliegen in 1 klap overigens, immers door de aandacht op plunderingen te vestigen, die niets met ‘plunderingen’ voor eten, drinken of medicijnen te maken hebben, vergeet 90% van de Nederlandse bevolking, dat er niet eens noodvoorraden op Sint Maarten liggen…..

Hoewel het voorgaande ook al het geval was onder Nederlands beheer in 1995, toen orkaan Luis huishield op datzelfde Sint Maarten en zelfs die orkaan heeft niet gezorgd dat er voorzorgsmaatregelen tegen orkanen werden genomen, zoals het aanleggen van die noodvoorraden, of orkaanbestendig bouwen voor de onderlaag op Sint Maarten en de Antillen in het geheel…….

‘Mooi bijkomend effect’: met de overdreven aandacht voor plunderingen wordt het beeld bevestigd dat een fascistische haatprofeet als Wilders van de Antillen schetst: gekleurde Antillianen ‘zijn allen misdadigers…….’

Over Wilders gesproken: volgens Zwagerman is de Telegraaf serie, waarin als laatst toegevoegd onderdeel een ‘interview’ met Wilders, goed journalistiek werk is. U begrijpt een serie over ‘de problemen met de moslims………’ De ander gast in het forum was Brahim Bourzik en deze stelde de vraag aan Zwagerman welke problemen er dan met de moslims zijn……….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Zwagerman probeerde zich te herstellen, door niet in te gaan op die vraag, maar kwam er duidelijk niet mee weg: ze wist het antwoord niet!!! Dit door haarzelf als geweldig journalistiek werk aangeduid, werd zo goed gelezen door Zwagerman, dat ze geen antwoord wist op haar eigen uitlating!!! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Wat een draak!!

Zwagerman vloog geheel en al uit de bocht, toen ze zich kwaadmaakte over een uitspraak van VVD lulletje Rutte, waar ze zo te horen ook al dagen van ondersteboven is, deze zou gezegd hebben dat we op Sint Maarten met een ramp van ongekende omvang te maken hebben……… Toch triest als je je al jaren druk maakt om linkse politiek, zoals Zwagerman en het is je nog nooit opgevallen, dat de neoliberale hufter Rutte vooral lulkoek uitslaat………

* Dat was al op het moment dat Nederland het nog voor het zeggen had op Sint Maarten.

Zie
ook: ‘
Sint
Maarten: het jarenlang falende beleid van Nederland heeft orkaan Irma
‘de vrije hand gegeven…’

        en:
Sensatie
Radio1: orkaan Irma genoeg voor dagenlang extra NOS ‘nieuws……..’

 
      
en:
Plasterk
(PvdA) belooft dat elke ingezamelde cent voor het Rode Kruis naar
Sint Maarten gaat……..

 
     
en:
 ‘
‘Plunderingen’
Sint Maarten houden sensatiepers bezig……..

       en: ‘Sint Maarten, Sint Eustatius en witte welgestelde Nederlanders te midden van orkaangeweld………

        en: ‘Plasterk (PvdA) de beste hulp voor Sint Maarten is werk in de toeristenindustrie……… AUW!!!

       en: ‘Plasterk, zijn laatste (mis-) daad: Sint Maarten chanteren…… Zoals Dickinson (Tex) dit doet met op Israël kritische inwoners…..

PS: vanmorgen maakte BNR bekend dat PvdA wanprestatie Koenders een oproep aan de VN heeft gedaan, geld te geven voor de wederopbouw van Sint Maarten………. Schaamteloos, zeker als je bedenkt dat Nederland zelf amper of niets heeft gedaan aan voorzorgsmaatregelen, die dergelijk noodweer vereisen…… Bovendien is Nederland geen armzalig land en als je onze band met de Antillen ziet, zou Nederland de verantwoording op zich moeten nemen……. Zelfs de Rode Kruis inzamelingsactie van Giro 5125 was al een schande, waar PvdA kloothommel Plasterk het gore lef had het Nederlandse volk op te roepen gul te geven, terwijl hij niet aankondigde, zoals eerder gebruikelijk bij dergelijke acties, dat de regering het ingezamelde bedrag zou verdubbelen…….

VN moet Rohingya beschermen tegen genocide door Birmaanse leger en politie!

Gisteravond ontving ik een petitie van het Care2 Team. Een petitie waarin de VN wordt gevraagd (eindelijk) actie te ondernemen tegen de wat je intussen gerust een genocide op de Rohingya kan noemen.

Ondanks dat veel van deze Rohingya al meer dan 150 jaar (en vele families nog langer) in Birma* wonen, echter de adviseur van het bewind, Aung San Suu Kyi, stelt doodgewoon dat de Rohingya illegaal in Birma verkeren……. Ja u leest het goed, dezelfde Aung San Suu Kyi, die de Nobelprijs voor de Vrede kreeg toebedeeld……. Voorts ontkent Suu Kyi dat er geweld wordt gebruikt tegen de Rohingya…….

Intussen zijn al een paar duizend mensen vermoord in deze voortdurende strijd tegen de Rohingya, onlangs werden nog 400 van hen in korte tijd vermoord. Het leger van Birma heeft al tientallen Rohingya dorpen platgebrand…** Vrouwen en meisjes worden verkracht, mensen worden gemarteld en met velen over de grens met Bangladesh gejaagd. Mensen worden zelfs standrechtelijk geëxecuteerd….. Het leger van Birma heeft daarnaast mijnen gelegd voor de grens met Bangladesh, zodat al meerdere vluchtelingen zijn omgekomen, dan wel zwaar werden verminkt…..

Precies als in Jemen, moet er onmiddellijk een eind komen aan het barbaarse geweld van het Birmaanse leger en politie. Lees en teken de volgende petitie ajb en geeft het door!!

Demand
UN Action to End the Rohingya Genocide

The
people called the Rohingya are known as the world’s largest stateless
people – primarily Muslim, more than one million live in
Myanmar. 
Over
400 have been killed recently in Myanmar’s Rakhine state.

The
Rohingya are reporting that 
Myanmar
security forces are burning their villages and destroying homes with
bullets and mortars.

The
violence has forced a massive migration of Rohingya. Over 140,000
have fled to Bangladesh, many injured, starving, homeless. A
humanitarian crisis is ongoing.

Help
Care2 activist Sohanur Rahman urge international action. 
Sign
his petition to the UN, now!

The
Rohingya need our help. Myanmar does not acknowledge their right to
exist, or their status as a unique ethnic group. Myanmar simply calls
them illegal Bengali immigrants. 
Buddhist
nationalism is on the rise in Myanmar, and there are few protections
for religious minorities
.

It
is critically important for the international community to speak up
and offer support for the Rohingya before the situation becomes even
worse.

Sign
Sohanur’s petition and stand with the Rohingya and a humane world.

Thank
you for taking action,

Aaron
V.
The
Care2 Petitions Team

Stop
Rohingya Genocide and Ensure Human Rights in Arakan

Deadly
attacks on border posts in western Myanmar’s Rakhine state broke out,
resulting in mass civilian casualties. Later, media reports emerged
saying 
Myanmar
security forces used disproportionate force and displaced thousands
of Rohingya villagers, destroying homes with mortars and machine
guns.
 

The
genocide in Arakan [Rakhine state] should be stopped immediately and
those who are involved in the acts of genocide and torture should be
brought to justice as soon as possible. Rohingya Muslims are being
subjected to systematic violation and derogation by the Myanmar
government. Eyewitness testimonies and visual media from Rakhine
state show “torture and genocide” in the region is ongoing.
We also call on the United Nations, the Organization of Islamic
Cooperation and all international organizations to stop the genocide
and torture in Rakhine state. 
In
the last three days, members of the Myanmar army have conducted
operations on 50 villages and set some of the villages on fire.
Around 20,000 Rohingya had been forced to flee into Bangladesh
illegally because of border security set up by the Bangladeshi
government. UN must act immediately if we do not want the ongoing
conflict to descend into a civil war. The current targeted killings
are worse than the attacks against the Rohingya in October last year.
And while it’s imminent that the military tackles any form of
insurgency, it must also abide by international human rights laws and
protect civilians. But according to reports, the violence has left
more than a hundred people dead, hundreds more displaced, villages
and properties burnt. And while I write this, we continue to see
photographs and video clips of butchered Rohingyas and burning
villages. As such, a political solution is imminent and crucial. 
We
need all UN member states to have the political will to stand united
against the killings and displacement of civilians by the Myanmarese
military.
 We
hereby also demand the Chair of the Nobel Peace Prize Committee
confiscate or take back the Nobel Peace Prize awarded to Aung San Suu
Kyi. Only those who are serious in keeping the world peace may be
awarded such a coveted Prize.

Sign Sohanur’s petition and stand with the Rohingya and a humane world.

* ‘Myanmar’ de naam die de militaire dictatuur het land Birma gaf.


** In de petitie worden enkele dorpen genoemd die werden verbrand, echter NGO’s en ooggetuigen hebben het over tientallen dorpen…… Ook het totale aantal Rohingya vluchtelingen in Bangladesh is veel groter dan de genoemde 140.000. Op 8 september jl, waren dat er al 270.000, die dit jaar het geweld zijn ontvlucht…….

Zie ook: Leger Birma verkracht en moordt op grote schaal‘ NB een bericht van het AD, uit 2014…….

        en: ‘Ploumen (PvdA) en de oorlog tegen Rohingya: wij oefenen zeker druk uit op de regering van Myanmar, via Indonesië……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

PS: ongelofelijk dat PvdA wanprestatie Koenders en de EU Birma het vuur niet aan de schenen leggen. Dat kan maar één ding betekenen, de economische banden vindt men belangrijker dan de vervolging van en de moord op een minderheid……….. 

Weg met alle muren, van die in Palestina, via die in Hongarije tot de komende in Mexico!!

Gevonden op Twitteraccount van Carlos Latuff:

We’re helping send a delegation of activists resisting the US/Mexico border wall to Palestine. Learn more:

Aung San Suu Kyi beschuldigt Rohingya van terreuraanslagen…….. Bloedbaden op komst…….

In het BBC World Service nieuws van 14.30 u. het bericht dat in Birma* Rohingya opstandelingen leger- en politieposten hebben aangevallen. Nobelprijswinnaar Aung San Suu Kyi heeft e.e.a. bevestigd aan de BBC redactie……..

Het zou tijd worden dat de Rohingya zich gaan verzetten tegen het fascistische Birmaanse bewind, dat al een paar jaar lang bezig is met een etnische zuivering in de gebieden waar de Rohingya leven. Een etnische zuivering die gepaard gaat met moord, verkrachting en andere ernstige martelingen……… Een groot deel van de islamitische Rohingya (Birma is vooral boeddhistisch) is gevlucht naar het buitenland, zoals naar Bangladesh, echter ook daar is deze bevolkingsgroep niet echt welkom…….

Echter het is maar zeer de vraag of de Rohingya zich eindelijk van geweld bedienen. Eerder werd er in het westen bericht over de etnische zuiveringen door het Birmaanse leger en politie, berichten die o.a. door San Suu Kyi werden tegengesproken….. Door de wereld te wijzen op geweld van de Rohingya, zouden ‘tegenmaatregelen’ van het Birmaanse bewind een legitiem karakter krijgen……. Controle is niet mogelijk, daar de gebieden waar Rohingya leven, verboden zijn voor buitenlandse journalisten en hulpverleningsinstanties…………..

Kortom, binnenkort kunnen we een groot aantal bloedbaden onder Rohingya verwachten, bloedbaden aangericht door het Birmaanse leger en politie, geweld waarvoor godbetert Nobelprijswinnaar voor de Vrede, San Suu Kyi alvast een legitimatie heeft gegeven……. Dezelfde San Suu Kyi, die vindt dat de Rohingya niet thuis horen in Birma, terwijl de Rohingya daar al honderden jaren wonen…… Echt Nobelprijs waardig……….

Overigens ongelofelijk, dat de Birmaanse overheid niet allang is aangeklaagd bij het Internationaal Strafhof…….. Ach ja, het westen kan nu eenmaal lekker veel geld verdienen in Birma……..

* Birma door de militaire dictatuur omgedoopt in Myanmar. Als je nu Birma probeert te ‘googelen’ krijg je onmiddellijk de door de bloederige junta gegeven naam Myanmar te zien……….

SS heropgericht? ‘Nee hoor’, gewoon het Israëlische leger in de dagelijkse praktijk…….

De volgende foto komt van het blog van Stan van Houcke, die deze plaatste onder de titel: ‘The Courageous Zionist Army’ . En inderdaad ‘een bijzonder heldhaftig optreden’ van een stel fascistische psychopaten, ook wel aangeduid als het ‘Israëlische leger……….’

Als het mee zit, kan je binnenkort in de VS gestraft worden voor alleen het plaatsen van deze foto, daar het antisemitisch zou zijn……. Netanyahu, de leider van de fascistische apartheidsstaat Israël, had geen commentaar op de neonazi’s in Charlottesville, hij vindt de witte racistische psychopaten wel tof……. Tja, de vijand van mijn vijand is mijn vriend……. De neonazi’s hebben een nog grotere hekel aan alles wat op arabier lijkt, zodat men de joden het leven wel wil gunnen…. Ook al waren er in Charlottesville ‘koren’ met antisemitische leuzen te horen……….

                

PS: begin 90er jaren maakte een groep Israëlische officieren bekend, dat zij les kregen uit het handboek van de SS………