Alexander Münninghoff anno 2016 over ‘zigeunerkampen…..’

Alexander Münninghoff sprak gistermorgen bij OVT (Radio1) zijn column in. Daarin beschreef hij een vrouw, die vanwege haar uiterlijk zo uit ‘een zigeunerkamp’ had kunnen komen, aldus de hufter………

Het was Münninghoff nog niet opgevallen, dat de nazi’s een groot aantal ‘zigeuners’ in concentratiekampen hebben vergast en op andere manieren beestachtig hebben vermoord……..

Ook was het Münninghoff nog niet opgevallen, dat ‘zigeuners’ er niet van gediend zijn als zodanig te worden aangeduid……. ‘Zigeuner’ is een scheldwoord, vandaar dat men al decennialang spreekt over reizigers, waarvan een groot deel tot de Roma en Sinti behoren.

Het zou me niet verbazen als Münninghoff, precies als zijn vertekende beeld van die vrouw, nog denkt dat ‘zigeuners’ gevaarlijke messentrekkers en inbrekers zijn………

Jezus wat een lul! Hé Münninghoff, ga naar een aanleunwoning en laat je niet meer zien op tv, of horen op de radio, mafkloot!

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Wilders met veel tamtam vervolgd door het OM, eis: € 5.000,– boete….. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Het OM vervolgt Wilders voor de ‘minder Marokkanen’ uitspraak, althans de opgefokte vraag aan zijn toehoorders, gedaan op de avond van de gemeenteraadsverkiezingen, 19 maart 2014.

Met die uitspraak maakte Wilders zijn toehoorders duidelijk, dat als het aan hem zou liggen, hij de Marokkanen zou deporteren naar hun ‘eigen land’. Dat laatste tussen aanhalingstekens, daar voor hier geboren Marokkanen, hun thuisland toch echt Nederland is en zij niet anders dan als Nederlandse mensen kunnen worden aangeduid..

Aanvankelijk wilde Hitler hetzelfde met de joden, als het aan hem lag, zouden deze mensen Duitsland uitgepunterd worden, althans voordat men besloot de joden massaal te vermoorden…….

Net als Hitler zaaide (en zaait) Wilders angst voor en haat tegen Marokkanen, waar de oproep aan zijn publiek, antwoord te geven op de vraag, of zij meer of minder Marokkanen willen, ‘de kers op de spreekwoordelijke taart’ was……… Over Hitler en zijn misdadige aanhang gesproken: ook Hitler en figuren als Goebbels hielden regelmatig hun publiek dergelijke vragen voor, waar die van Goebbels: “Wollt ihr den totalen Krieg?” wel de meest bekende is…….

Dat Wilders en zijn advocaat Knoops beseffen, dat de ‘minder Marokkanen’ oproep niet in de haak was, blijkt wel uit het feit dat men nu stelt, dat Wilders Marokkanen uit de misdaad bedoelde…… ha! ha! ha! ha! ha! Als je dat gelooft, bezit je echt niet meer dan twee hersencellen!!

In feite was deze vraag aan zijn publiek door Wilders een indirecte oproep Marokkanen weg te pesten en daarmee een oproep tot geweld……. Dit alles gecombineerd met alle andere haat- en angstzaaierij door Wilders, is geen reden voor het OM een hogere eis dan € 5.000,– neer te leggen…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

De valswitte haatprofeet Wilders vindt dit ‘een waanzinnige eis’ (Radio1 nieuws van 14.30 u. vanmiddag) en de schoft stelt dat Nederland hiermee een dictatuur wordt als Turkije…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! Als er één figuur in Nederland is, die aanstuurt op een dictatuur in ons aller land, is het Wilders wel!! NB zijn PVV is geen partij, maar een beweging, kortom een ondemocratisch orgaan!! Een ander kenmerk van een dictatuur is minderheden vervolgen en hen het land uit werken, dan wel hen uit te moorden…..

Wilders weigert openbaar te maken, door wie hij wordt gesubsidieerd, zonder meer een teken aan de wand voor zijn kwade bedoelingen, immers waarom zou hij die gegevens anders geheim willen houden…??!!! Zelfs deze geldschieters begrijpen dat!!

€ 5.000,– boete…… ha! ha! ha! ha! ha! ha!

 Zie ook: ‘Wilders proces 2.0: de kurken zijn er vanaf bij de PVV!

        en: ‘Knoops dreigt met onbehagen bij achterban Wilders……….

        en: ”Wilders proces 2.0: WRAKEN, schalde het in het oor van Knoops!!

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht aantreft.

Knoops dreigt met onbehagen bij achterban Wilders…………

Advocaat Knoops heeft gesteld dat we niet moeten opkijken van groot onbehagen bij de achterban van Wilders, toen hij bekendmaakte door te zullen gaan met de verdediging van fascist en haatprofeet Wilders, aldus meldde Radio1 gistermorgen rond 10.27 u. op Radio1…….

Knoops zei e.e.a. toen hij bekendmaakte, toch door te gaan met het verdedigen van Wilders, dit na het besluit van de rechtbank, de eis van Wilders af te wijzen De eis verwoord door Knoops, voor wraking van rechter van Rens. Knoops stelde eerder na dit besluit, dat verdere rechtsgang zinloos zou zijn, de verwachting was dan ook, dat hij zich zou terugtrekken uit ‘Het minder Marokkanen proces’.

In feite dreigde Knoops met dat onbehagen bij de achterban van Wilders, zo van u moet niet opkijken als de achterban zelfs geweld zal gebruiken. Terwijl deze hele rechtsgang Wilders uitstekend uitkomt en reken maar, dat hij hoopt, dat ofwel de uitspraak in deze zaak, na de verkiezingen van maart a.s. zal plaatsvinden, dan wel de uitspraak vlak voor die verkiezingen zal plaatsvinden…. Zoals eerder gesteld op deze plek*, betere verkiezingspropaganda kan Wilders zich niet wensen en het zal hem zeker veel extra stemmen opleveren…..

Vreemde knakker die Knoops, wist niet dat het de taak van een advocaat was, de maatschappij voor ophef te waarschuwen…… Misschien tijd om Knops te wraken, al zal dat waarschijnlijk niet mogelijk zijn….

* Zie: ‘Wilders proces 2.0: WRAKEN, schalde het in het oor van Knoops!!

 Zie ook: ‘Wilders proces 2.0: de kurken zijn er vanaf bij de PVV!

        en: ‘Wilders met veel tamtam vervolgd door het OM, eis: € 5.000,– boete….. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht aantreft.

VS presidentsverkiezingen, voor wie zou u kiezen?

Het kan u niet ontgaan, ons hoogste macht bevindt zich in Washington, vandaar dat we in Nederland al een week lang in verkiezingsstemming zijn. Je zou ‘bijna denken’ dat de reguliere media meer aandacht schenken aan de verkiezingen in de VS, dan die voor de Tweede Kamer……

Op wie zou u stemmen? Op Hillary Clinton, die o.a een bewezen oorlogsmisdadiger is, gezien haar acties (illegale oorlogen) als minister van Buitenlandse Zaken tegen Libie en Syrië….. Dit nog naast alle andere smerige streken die ze uithaalde in landen als Honduras en Oekraïne. Verder zijn er haar vele andere misdaden, waar o.a. de Clinton Foundation een prominente rol speelt…….

Dan is daar nog het onlangs opgedoken bewijs, dat Clinton terreurgroepen als Al Qaida (en IS) heeft gesteund, in haar strijd tegen Assad, de (legitiem) democratisch gekozen president van Syrië en tegen de Libische leider Khadaffi…… Het land van Khadaffi is veranderd van het rijkste Afrikaanse land, in het armste van dat continent, dit door de acties van Clinton, waarmee het land bovendien in totale chaos werd gestort…….

Voorts heeft Clinton een paar maanden geleden al laten weten, dat zij als president een kernaanval niet uitsluit, waarmee ook zij, na het Pentagon en Groot-Brittannië, van het atoomwapen een aanvalswapen heeft gemaakt, i.p.v. een afschrikkingswapen, wat het tot nu toe was…….. Clinton noemde het niet, maar het doelwit voor die aanval kan geen andere zijn, dan Rusland…… (al wil ze ook korte metten maken met ‘China’s expansie…..’)

Of zou u op Donald Trump stemmen? Een fascist die een fiks aantal fraudes op z’n naam heeft staan. Diezelfde Trump heeft nooit een ander land aangevallen en stelt dat hij geen ruzie wenst met Rusland, het land dat als doelwit zou dienen als Clinton haar eerste aanval met kernwapens zou uitvoeren…..

Wilt u dat de wereld wordt vernietigd met atoomwapens? Dat is namelijk de uiterste consequentie als Clinton haar dreigement aan het adres van Rusland uitvoert………

Zie ook: ‘Hillary Clinton volgens FBI vrij van misdaad….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

‘Moeilijk’ hè, die keus………

Wilders proces 2.0: WRAKEN, schalde het in het oor van Knoops!!

De valswitte Venlose aarsmade Wilders is ‘wel niet’ aanwezig bij het proces dat tegen hem wordt gevoerd, maar hij mist er geen seconde van. Knoops zit met toegeknepen billen op de bank en luistert wat de haatprofeet hem bevelend in de oren toebijt.

En ja hoor, daar kwam het onvermijdelijk, het droop als het ware uit z’n oorschelp, toen Wilders spugend in de microfoon tetterde: “WRAKEN!!” Wat was er gebeurd beste bezoeker? Cliteur werd door rechter van Rens (NB een vrouw en dan iemand waar Wilders al de pest aan had) bevraagd naar zijn bewering dat er veel valse aangiften zaten tussen de 6.400 ingediende aanklachten tegen Wilders, vanwege zijn haatzaaien tegen een minderheid (Hitler had het in de 20er jaren van de vorige eeuw niet beter kunnen zeggen: wollt ihr uh wilt u meer of minder Juden uh Marokkanen…)…….

Van Rens vroeg aan Cliteur of het klopte dat hij in de krant had gelezen van twee personen die een valse aangifte hadden gedaan en hoe dat dan zit met die grote hoeveelheid valse aanklachten genoemd door Cliteur……. Cliteur zat even met een houten bek, maar niet Wilders: “WRAKEN” schalde en spetterde het in Knoops oor…….

Reken maar dat de kurken gisteren hebben geknald bij haatprofeet Wilders en z’n discipelen!! Dit was de bedoeling, de rechtszaak moet zo lang mogelijk worden gerekt, het liefst tot aan de verkiezingen, betere verkiezingspropaganda kan Wilders zich niet wensen!!! Ik geloof dat het ‘politiek deskundige’ Boonman was, die opmerkte dat het wel opvallend was, dat het proces in feite relatief zo kort voor de verkiezingen wordt gevoerd…… Hij bedoelde daarmee te zeggen, dat dit in het nadeel is van Wilders, dit in een vergelijking met het FBI onderzoek naar Killary Clinton……* ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Alsof de grote meute, die achter fascist Wilders aanloopt zelfs maar gelooft, dat Cliteur met een kul argument kwam, zij zijn er na dit wrakingsverzoek heilig van overtuigd, dat de rechter Cliteur en daarmee hun grote Führer uh leider, een schoftenstreek heeft geleverd………. M.a.w.: het levert Wilders eerder stemmen op, dan het hem stemmen kost!!

* Het team van Clinton roeptoetert het van de daken: de FBI wil bewust de verkiezing van Clinton voorkomen, daar dit bureau nu ‘plotseling’ de mails van Clinton toch gaat onderzoeken en dat zo vlak voor de presidentsverkiezingen in de VS……. Het tegenovergestelde was het geval: de FBI heeft de laatste 1,5 jaar niet anders gedaan, dan Clinton uit de wind houden. Nu het zo overduidelijk is, dat Clinton zonder meer misdadig bezig is geweest, moet de FBI wel gaan onderzoeken, wil het (voor de gemanipuleerde VS bevolking) nog enigszins ‘geloofwaardig’ blijven!!

 Zie ook: ‘Wilders proces 2.0: de kurken zijn er vanaf bij de PVV!

        en: ‘Knoops dreigt met onbehagen bij achterban Wilders……….

        en: ‘Wilders met veel tamtam vervolgd door het OM, eis: € 5.000,– boete….. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terugvindt.

Van Haersma Buma ontvangt fascistoïde ‘christendemocraten’ in Maastricht……..

Van Hearsma Buma, de houtenkop van het CDA, was gistermorgen voor 9.00 u. te horen op BNR. De mislukte zakkenwasser vertelde over een bijeenkomst, die hij later die dag met de christendemocratische regeringsleiders en partijleiders uit Europa had belegd in Maastricht  (natuurlijk zonder Russische vertegenwoordigers, Rusland hoort volgens van Aersma B. en vele andere politici toch al niet tot Europa).

Ook de juntaleider van Oekraïne, de door en door corrupte neonazi Porosjenko, was aanwezig, wat deze klootzak met democratie of christendom te maken heeft is mij een raadsel…….. Deze schoft heeft politieke partijen laten verbieden, journalisten gevangengezet of domweg laten intimideren door neonazi-knokploegen, waar na niet ‘aangeslagen’ intimidatie, een kogel ook al eens heeft gewerkt…… Het ergst van al is wel de oorlog die Porosjenko tegen zijn eigen volk heeft ontketend, waarmee hij verantwoordelijk is voor een enorm aantal oorlogsmisdaden……..

Uiteraard was Orbán, de Hongaarse fascist, die zich ook als een dictator gedraagt, aanwezig op het fascistoïde corruptie theekransje van van Aersma Buma….. Voor hem geldt bijna hetzelfde, als voor Porosjenko, al voert Orbán geen oorlog tegen zijn landgenoten….. Hoewel je het optreden en de behandeling door de Hongaarse overheid van Roma en Sinti, bijna van oorlogsproporties kan noemen, zeker gezien de uitlatingen die politici van de Fidesz over deze mensen durven te maken……

Dan de omgang met vluchtelingen door Hongarije: honden op vluchtelingen afsturen, mensen die niets anders hebben gedaan dan een veilig heenkomen zoeken voor het geweld dat door het westen is ontketend in Afghanistan, Irak en Syrië…… Daar kan je ook de Kosovaren toerekenen, die door Westers ingrijpen hun bezittingen en huizen zijn kwijtgeraakt aan de Albanese meerderheid, ook deze mensen zijn Hongarije ingevlucht. Bij binnenkomst in Hongarije werd hun de laatste bezittingen en geld afgenomen, waarna ze in oude, wrakke en lekke schuren werden ondergebracht, provisorische gevangenissen waar het (nog steeds) aan alles ontbreekt……

Vluchtelingen letterlijk de grens over schoppen, is ook een favorite bezigheid van het Hongaarse leger (NAVO leger!!), dat met op scherp staande wapens langs de grenzen patrouilleert……

U begrijpt dat ook de vrijheid van meningsuiting een schaars goed is geworden in Hongarije…..

De EVP, de partij waar het CDA en de andere ‘christendemocratische’ partijen uit EU landen, deel van uitmaken in het EU parlement, heeft al een paar keer aangekondigd, een onderzoek in te stellen naar Orabán en zijn Fidesz, waar nooit meer iets van werd vernomen…….

Ook het CDA heeft een aantal keren aangegeven het onderzoek naar Fidesz en Orbán af te wachten, voordat men Orbán en zijn Fidesz wilde afserveren. Het CDA heeft intussen de houding geheel omgedraaid: Orbán is een toffe peer en hij heeft groot gelijk met zijn aanpak van het ‘vluchtelingenprobleem’. Woorden die daar op neerkwamen werden o.a. gebezigd door van Aersma Buma, plus CDA kwaadaardigheden Omtzigt (Tweede Kamer) en de Lange (ook EVP), nadat Orbán een groot hek ging plaatsen langs de grenzen van Hongarije en men daar keihard optrad tegen vluchtelingen…….

Het enige waar van Aersma Bunma nog commentaar op had, als het om Orbán gaat, is het referendum tegen opname van vluchtelingen in Hongarije………..

Vergeet niet, dat het merendeel van de ‘christendemocratische’ partijen uit het oostelijk deel van de EU pal achter de regering Orbán staan….. Wat betreft de junta van Porosjenko, daar staat zo ongeveer de hele westerse politiek achter, met een enkele uitzondering daargelaten……

Kortom: er was gisteren een fikse berg geteisem bij elkaar in Maastricht, allemachtig!!!

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Van Haersma Buma: ‘Nederland is verbrokkeld en dat moeten we hééhééélen…….’ ha! ha! ha! ha! ha!

Het is de houten klaas van het CDA, van Aersma Buma nu echt geheel in de domme bol geslagen, de zakkenwasser presenteerde afgelopen woensdag het CDA verkiezingsprogramma.

Het eerste dat ik daarover uit de mond van CDA joker van Aersma hoorde, was in het Radio1 nieuws van 12.00 u., diezelfde dag. Daar zei de mislukte zakjesplakker, dat Nederland verbrokkeld is, en dat moeten we helen: uiteraard op z’n belachelijk klinkers aanhoudende manier van lullen….. Het CDA dat Nederland moet helen? ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Het lobbyen voor bedrijven en boeren, de welgestelden een nog groter deel van de koek geven en daarmee de onderlaag nog verder omlaag trappen, dat is CDA politiek, uiteraard alles omgeven met een vals beroep op het begrip ‘waarden en normen…….’

Later die middag stelde van Aersma B. op Radio1, dat wij (het CDA) niet roepen en schelden…… Hoort u het al, een scheldende van Aersma Buma? ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Dan dat roepen: dat doen de oplichters-politici van het CDA wel degelijk, bijvoorbeeld roepen over ‘waarden en normen’, terwijl ze bijvoorbeeld onder de waardeloze kabinetten Balkenende (zoals gezegd), tegelijk het grootste deel van de bevolking uitnamen, het armste deel van de bevolking wel te verstaan, met de smerige belofte, dat na het zuur het zoet zou komen, dat ‘zoet’ bleek uiteindelijk zoutzuur te zijn…… Waarden en normen……..

Oké, dat hebben ze geleerd uit hun bijbel, een aangepaste versie wel te verstaan, een versie waaruit het nieuwe testament is verwijderd en alle citaten waarin te lezen is, dat je empathie met je medemens moet tonen……… Dit alles, zodat men bij het CDA niet herinnerd hoeft te worden aan alle citaten over het moeten hebben van mededogen met de armsten en de verdrukten der aarde (dus ook die aan de andere kant van die aarde)…… Waarden en normen…..

Of wat dacht u van het roepen van van Aersma B. zelf, zijn partijcollega’s Omtzigt, de Lange en Keijzer, roepen dat vluchtelingen niet moeten worden toegelaten tot de EU…… Dat ging zover, dat top-idioot Omtzigt zelfs een hele vloot aan (EU) marineschepen op de Middellandse Zee wilden stationeren, om zo een muur op te trekken tegen vluchtelingen die naar Italië willen vluchten…… Waar Omtzigt en ik dacht ook van Aersma B. zelf, stelden dat de bootjes met vluchtelingen teruggestuurd (desnoods met geweld) moesten worden naar de Afrikaanse kust….. Waarden en normen…..

Daarna wilde dit tuig die boten, net als andere geschikte boten voor vluchtelingen in de Middellandse Zeehavens, torpederen dan wel aan flenters schieten, zodat deze niet meer gebruikt konden worden voor transporten met vluchtelingen……… Uiteraard zou er na die handeling geen vissersboot meer te vinden zijn in Noord-Afrikaanse landen….. Over roepen gesproken!

Daarnaast wilde het CDA geteisem kampen inrichten in Noord-Afrika, om daar de vluchtelingen op te vangen…… Logisch toch, daar zijn immers ‘alleen steenrijke landen te vinden, die wel een fikse aanwas van de bevolking kunnen gebruiken, daar ze schreeuwen om arbeidskrachten….’ Ja toch…??!!! Echt heel christelijk allemaal! Kijk, dat daarmee alweer het VN Vluchtelingenverdrag wordt geschonden, zal ze bij het CDA aan de vieze reet roesten……. Waarden en normen…….

Op aandrang van (internationale) ngo’s, politici en echt onafhankelijke journalisten, hebben een aantal politici van het CDA (en andere deelnemende partijen in de EVP), alweer inclusief van Aersma Buma zelf, toegegeven dat er een onderzoek moest komen naar de ondemocratische praktijken van zusterpartij Fidesz en diens fascistenleider Orbán in Hongarije. Een onderzoek daar deze partij deelneemt in de EVP fractie, de EU partij, waar zoals gesteld, ook het CDA aan deelneemt. Die toezegging herhaalde zich een paar keer, maar sindsdien werd er niets meer over een onderzoek vernomen, laat staan dat Fidesz werd verwijderd uit de EVP…… Waarden en normen……

Onderzoeken in Hongarije zoals die naar: -het vervolgen van de minderheidsgroep Roma en Sinti, -het vastzetten van journalisten op ongerede gronden, -het sluiten van kranten en zenders. Later werd  er nog aangedrongen op onderzoek naar het bestelen van vluchtelingen en het barbaars opsluiten van deze vluchtelingen in provisorische kampen….. Kampen waar het aan alles ontbreekt, zelfs medicatie, met als huisvesting hokken, waar je nog geen kip in wil onderbrengen…….. Waarden en normen…..

Van deze onderzoeken hebben we zoals gezegd niets meer vernomen…… Integendeel: toen Orbán begon met een hekwerk te bouwen tegen vluchtelingen en hij nog verder ging met de barbaarse behandeling van vluchtelingen, waar een hele berg terechte kritiek op kwam, begonnen dezelfde figuren uit het CDA de inhumane schoft Orbán te prijzen en op een fanatieke manier, die je het best met ‘roepen’ kan aanduiden!! Waarden en normen……

Het laatste op dit gebied in Hongarije, dat onlangs bekend werd gemaakt, was het mishandelen van vluchtelingen en hen met geweld de grens over te jagen, daarop heeft de EVP zelfs geen commentaar geleverd……. Waarden en normen…….

Trouwens daarover gesproken in dezelfde middaguitzending op Radio1, begon van Aersma Buma aan haatzaaierij, die op datzelfde roepen duidt: de hufter stelde dat ‘we de grip op ons leven verliezen’. Dat is een duidelijke verwijzing naar het gestichte onbehagen middels angst en haatzaaierij bij een flink deel van de bevolking door fascisten als Wilders, u weet wel: ‘de allochtonen en gelukzoekers die het land en daarmee ons leven overnemen……..’ Op zijn manier, deed van Aersma B. met deze uitlating mee aan dit angst en haatzaaien (uiteraard is de CDA oplossing het sluiten van de buitengrenzen en het terugsturen van gros van de ‘asielzoekers….’)…. Waarden en normen…….

De schoft van Aersma B. durfde voorts te zeggen, dat het CDA het gezin en de familie (alweer) op nummer één zet….. Of hij dan geen rekening met ‘singels’ (alleenstaanden) houdt, welnu volgens van Aersma Buma houdt het CDA zo juist ook rekening met ‘singles’, immers, die hebben allemaal familie en komen uit een gezin…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Hè hè, is dat lachen dan, jezus wat een oplichter! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Waarden en normen…..

Als een echte katholiek stelde van Aersma B., die het liefst alle vluchtelingen, inclusief hun kinderen (dus gezinnen) terug schopt naar hun land, dat er meer (witte) kinderen geboren moeten worden, daar we anders werkkrachten tekort komen in de toekomst…….. Weet niet, of manlijke CDA politici zullen aankloppen bij stellen, waarvan de man steriel is, om bij de vrouw des huizes het gezegende CDA zaad in te brengen, maar u begrijpt dat mij dit niet zal verbazen!

U moet voor de gein een keer het spotje zien, dat het CDA maakte voor de verkiezingen, uiteraard met een hoofddrol voor van Aersma Buma…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Zien mensen, ongelóóófelijk!!! (ook met aangehouden ‘k’)

Zie voor meer CDA hypocrisie: ‘CDA wil suikertaks……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terugvindt.

Wilders strafproces: de kurken zijn er vanaf bij de PVV!

De rechter oordeelde vanmorgen, dat de ‘minder, minder Marokkanen’ uitspraak, van de valswitte Venlose haatprofeet Wilders, inderdaad reden tot strafvervolging is.

Met die uitspraak, knalden tegelijkertijd de kurken van de champagne bij de PVV fracties >> betere publiciteit hadden Wilders en z’n discipelen zich niet kunnen wensen, in aanloop van de verkiezingen volgend jaar maart!!

Vergeet bij dit alles niet, dat Hitler en z’n nazi-vrienden, voordat zij na een verkiezingsoverwinning de macht grepen in 1933, precies hetzelfde deden als Wilders en z’n fascisten bende: haatzaaien tegen en angstzaaien voor minderheden!!

Zie ook: ”Wilders proces 2.0: WRAKEN, schalde het in het oor van Knoops!!

        en: ‘Knoops dreigt met onbehagen bij achterban Wilders……….

        en: ‘Wilders met veel tamtam vervolgd door het OM, eis: € 5.000,– boete….. ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terugvindt.

Van Haersma Buma: Orbán (premier Hongarije) begrijpt de vluchtelingen tijdgeest goed…… AUW!!

CDA opperlul van Haersma Buma was vanmorgen te gast in Standpunt NL, dit naar aanleiding van het referendum dat de corrupte fascistische Hongaarse premier Orbán voor gisteren had laten uitschrijven. Een referendum waarmee de Hongaren zich konden uitspreken tegen het EU vluchtelingenbeleid en daarmee tegen de verplichting vluchtelingen op te nemen (u begrijpt waarschijnlijk wel, dat dit ook tegen het VN Vluchtelingenverdrag ingaat). Zoals te verwachten was, de meerderheid van de deelnemers was het met Orbán eens, hoewel de opkomst te laag was (45%) voor geldig verklaring van het referendum.

Van Aersma Buma was het niet eens met Orbán en diens uitschrijven van een referendum. Wel stelde van Aersma B. dat Orbán ‘de tijdgeest goed verstaat…….’ ha! ha! ha! ha! ha! ha! De tijdgeest goed begrijpen? Haat en angstzaaien tegen een minderheid, zoals zo ongeveer in de hele EU gebeurde en gebeurt en dat de tijdgeest noemen?? Wat een zultkop!!

Meermaals lulde van Aersma Buma het fascistoïde gedrag van Orbán goed, wel met wat kanttekeningen, zoals hiervoor beschreven. maar toch……..

De EVP, de EU fractie waar zowel het CDA, als de Fidesz van Orbán deel van uitmaken, heeft al meerdere malen aangekondigd, dat men onderzoek naar de antidemocratische handelingen van Orbán zou uitvoeren, aankondigingen waar je vervolgens niets meer van hoort…….

Van Aersma Buma vindt dat zaken drastisch moeten veranderen in de EU, daarmee nog eens aangevend, dat hij wel mee kan gaan in de smerige gedachtegang van Orbán…… Overigens noemde van Aersma B. dit drastisch veranderen wel een keer of drie, waarschijnlijk om ook de Nederlandse kortzichtige kiezers te lokken voor zijn oplichterspartij, de verkiezingen vinden immers ‘al’ over een maand of 6 plaats……

Dan nog een ‘geweldige wijsheid’ van van Aersma Buma: verschillende munteenheden in de EU is een slachtveld….?!?!?? ha! ha! ha! ha! ha! Het viel me mee, dat hij niet meteen het woord oorlog van stal haalde……

Nogmaals kwam van Aersma Buma met een lamme verdediging van Orbáns referendum: volgens de sufferd hoeven wij Nederlanders niets over het referendum van Orbán te zeggende, daar wij een referendum over de Oekraïne hebben gehouden……… Alsof deze referenda met elkaar te vergelijken zijn, jéééhééézus………

Kortom ook van Haersma Buma verstaat de tijdgeest goed (tot de verkiezingen in maart 2017….)……

Moet u nagaan, de schunnige en barbaarse behandeling van vluchtelingen in Hongarije kwam niet eens aan bod…..

Nog een opmerking over presentator Kockelman: deze neoliberale zakkenwasser denkt tegenwoordig ook al dat hij een komiek is, waarbij hij vooral veel om z’n slappe ‘spitsvondigheden’ moet lachen, allemachtig wat een lul!

Zie ook: ‘Wim van de Camp durft discriminatie en Hongarije kort na elkaar te noemen…….

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Wim van de Camp durft discriminatie en Hongarije kort na elkaar te noemen…….

De houten leernicht en EU grofgraaier van het CDA, van de Camp, hoorde ik gistermiddag in BNR Spitsuur, op zijn manier ‘tekeergaan’ tegen de Duitse tol, vooral voor vrachtwagens, als ik het goede begreep (luisterde met een ‘half oor’). De druiloor gebruikte het woord ‘discriminatie’, kijk dan heb je meteen m’n volle aandacht…..

Van de Camp vindt het discriminatie, dat de tol niet voor Duitse vrachtwagens geldt, vandaar…….

Dat was het nog niet, even later, nadat hij het woord ‘discriminatie al een paar keer had laten vallen, begon van de Camp over Hongarije en ik meen Roemenië, waarbij hij het daar hoogtij vierend nationalisme noemde……

Van de Camp werkt in de fractie van de EVP (in het EU parlement) samen met de Hongaarse fascisten van Orbáns partij Fidesz…….. Deze fractie heeft minstens twee keer aangegeven, een onderzoek in te stellen, naar de schoftenstreken van haatzaaier Orbán en tot twee keer toe is daar niets meer van vernomen. De eerste keer was, nadat Orbán de vrijheid van meningsuiting sterk aan banden had gelegd en kranten/radiostations sloot, dan wel overnam met Fidesz getrouwen, waar ook nog eens een flink aantal journalisten in de gevangenis verdween…….

De manier waarop Hongarije omging met Roma en Sinti had al voldoende reden moeten zijn, deze partij met een ferme schop onder de fascistische reet, uit de EVP fractie te zetten, maar nee, de rest van de politici in de hypocriete EVP, doen net of de neus bloedt…….. Niet voor niets, daar de Oost-Europese fascisten een groot deel van de EVP fractie vormen en daarmee ook hun macht in de EVP vergroten, de EVP is ook nog eens de grootste fractie in het EU parlement…..

Daarmee kan je stellen, dat deze fascisten flinke invloed uitoefenen in de EU…… ‘Mooi voorbeeld’: de vluchtelingencrisis, men heeft wel een grote bek over de weigering van Oost-Europese EU lande, vluchtelingen op te nemen, maar durft daar tot op heden niet echt sancties voor op te leggen, hoe hoog PvdA EU kloothommel Timmermans ook van de toren blaast…….

Gisteren kwam er toevallig een rapport van Amnesty uit, waarin wordt gesproken over stelselmatige mishandelingen van vluchtelingen, waarbij o.a. honden worden gebruikt. Oké allang bekend, maar goed dat het weer eens wordt aangekaart…… Dezelfde middag durfde opperflapdrol van de Camp dus het woord discriminatie te gebruiken, zonder ook maar met één woord over het Amnesty rapport te spreken.

De verslaggever die met van de Camp sprak, moet terug naar school, waar hij kan leren, dat je het ijzer moet smeden als het heet is, in dit geval gloeiend heet, gezien het rapport van Amnesty!!!

Van de Camp, je moet je ogen uit je kop schamen, hufter!!!

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.