André Bosman ‘doet niet aan racisme’ als hij een andere behandeling eist voor Antillianen…….

VVD Untersturmbannführer Bosman vervuilde gisteren weer eens de ether met z’n fascistische gezwets. Deze enorme droplul stelde dat het de inwoners van Curaçao, Aruba en Sint Maarten moeilijk moet worden gemaakt Nederland in te komen…… Alleen vermogenden, goed opgeleiden en Antillianen met een baan, zouden er met de plannen van Bosman ‘in mogen….’

Dat is in het geheel niet racistisch, zo liet de fascistoïde hufter weten, immers op de Antillen doet men hetzelfde……. De klootzak weet niet, dat die regels NB onder Nederlanders beheer zijn ingevoerd op de Antillen……..

De reden dat de Antillianen deze regel er in hebben gehouden, heeft ten eerste met druk uit Nederland te maken en met het feit dat het hier om kleine eilanden gaat, waar echt beperkt ruimte is, in t.t.t. Nederland, dat allesbehalve vol is…….

De Nederlandse opvolgende regeringen vonden het prima, dat uitermate welgestelden hun gigantische villa’s op de Antilliaanse eilanden bouwden, waar voor de gewone Nederlander alleen plaats was, als ze daar een baan hadden geaccepteerd…… Daarnaast was de armoede onder de Antilliaanse bevolking groot, zo woonden er zelfs gezinnen in autowrakken….. (dat schijnt overigens nog steeds zo te zijn….)

Rijke Nederlanders ontdoken op grote schaal de Nederlandse belasting op de Antillen, dat is hoe je het ook wendt of keert, een zware misdaad!! VVD knuppellul Kamp heeft voorafgaand aan zijn ministerschap en voorafgaand aan een wijziging in het bankgeheim, die rijke Nederlanders geholpen hun geld (spoorloos) naar een ander belastingparadijs te verplaatsen, Belastingparadijzen als de VS en landen als Panama werden de eindbestemming van fiks wat zwart (Nederlands) geld………

Bovendien is het aantal Antillianen, dat naar Nederland verhuisde, sterk afgenomen, waren dit er in 2000 nog 10.000, vorig jaar waren dit er nog 4.000. Daarnaast hoor je amper nog ellende over Antilliaanse jongeren…….

Gelukkig maakte Bosman geen enkele kans in de Kamer. Uiteraard wist de plork dit wel, maar het is toch leuk even de aandacht van fascistisch bruin Nederland te trekken en dan m.n. de kiezers die op de PVV willen gaan stemmen……… Lullig genoeg, heeft Bosman alweer de kans gekregen haat te zaaien tegen een zeer kleine minderheid……..

Haatzaaien tegen Antillianen, zoals hij dit eerder deed: ‘Bosman wil een speciaal Antillen paspoort

Zie ook: ‘Sint Maarten, ‘de splinter aan de balk in het VVD-oog….’

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande bericht, op één van de labels die u onder dit bericht terug kan vinden.

Duterte, de Filipijnse neonazi-president heeft de jacht op Filipijnen met een Chinese achtergrond geopend………..

De psychopathische neonazi Duterte, die godbetert werd verkozen tot president van de Filipijnen, heeft de Filipijnen van Chinese komaf aangewezen als de importeurs van drugs…….

Dit bericht was vanmorgen te horen in het BBC World Service radionieuws van 10.30 u.

Zoals u wellicht weet: Duterte heeft de oorlog aan drugs verklaard, daarbij moedigt hij moord door burgers en standrechtelijke executies van politie en leger aan op gebruikers, handelaren, koeriers en importeurs van drugs………

Te vrezen valt, dat de Filipijnse bevolking van Chinese komaf, de komende tijd massaal vermoord zal worden……..

Ongelofelijk dat de fascistische psychopathische moordenaar Duterte niet door de westerse regeringen terecht wordt gewezen en in de VN wordt veroordeeld…….. Wat betreft de mislukte PvdA sierdrol Koenders: van hem valt al helemaal niets te verwachten, hij voert op mensenrechtengebied een letterlijk (dood)stille diplomatie……..

Duterte gebruikt zelf de harddrug alcohol en dat door het gebruik van deze uiterst verslavende harddrug verreweg de meeste schade wordt aangericht, meer dan alle drugs bij elkaar opgeteld, zal hem aan z’n vieze reet roesten……. Hetzelfde geldt voor het enorme aantal doden door het gebruik van alcohol (en alweer: meer dan alle andere drugsdoden opgeteld)….

Zie ook: ‘President Duterte van de Filipijnen heeft nu al het bloed van 600 mensen aan z’n handen…… Koenders? Stil!

       en: ‘Trump prijst Duterte die op zijn beurt verkrachtingen aanprijst……..

       en: ‘Mensenrechtenschendingen aangejaagd na inzet VS militairen in de Filipijnen………

       en: ‘Koenders en Rutte, waar blijft jullie commentaar op de standrechtelijke executies in de Filipijnen? Iets teveel Nederlandse handelsbelangen in dat fascistische geregeerde land??

       en: ‘Duterte (massamoordenaar en president Filipijnen) wordt ongemoeid gelaten door Paus Franciscus……..

       en: ‘De wereld moet zich uitspreken tegen de fascistische psychopaat Duterte, president van de Filipijnen

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Australië kondigt heksenjacht aan op ‘lone wolfs….’

Als reactie op een IS oproep aan eenlingen, aanslagen te plegen in Australië, heeft de regering daar aangekondigd ‘verscherpte maatregelen’ te zullen nemen tegen ‘lone wolfs….’ Uiteraard wordt de bevolking opgeroepen ogen en oren open te houden…….. Daarmee zaait de Australische bevolking haat en angst tegen mensen die niet voldoen aan de normen, daar ze zich afzijdig houden van de maatschappij…….

Het kan net anders, of deze maatregelen zullen uitmonden in een heksenjacht op eenlingen. Mensen die om wat voor reden dan ook, alleen wonen en zich niet met de rest van de bevolking bemoeien, zullen door plaatsgenoten worden gezien als gevaarlijk….. Sterker nog: de kans dat de plaatselijke geestelijk bekrompen burgers het recht in eigen hand zullen nemen, is levensgroot……..

Denk niet, dat dit beperkt zal worden tot Australië, na alle terreur hysterie in de EU, zal hetzelfde proces zich ook in de EU (en dus in Nederland) voltrekken……

Terug naar de Middeleeuwen met een jacht op mensen, die volgens het bekrompen deel van de bevolking, verdacht zijn…… Verdacht, daar men deze personen niet in ‘het normale burgerlijke hokje’ kan plaatsen….

Angst en haatzaaien tegen eenlingen anno 2016 mensen, 2016: niet 1516…..

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Bron: ABC radio Australië.

Rutte stelt dapper, dat hij Turkse inmenging in NL niet pikt……. ha! ha! ha! ha! ha!

Hoorde afgelopen vrijdagmiddag VVD en Nederlands opperflapdrol Rutte met veel nadruk zeggen, dat hij geen Turkse inmenging in Nederlandse aangelegenheden duldt……. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Rutte had wel een paar minuten nodig om z’n kromme standpunt uit te leggen, niet zo vreemd, als je alle Turkse inmenging in onze interne aangelegenheden, van het laatste half jaar, naast elkaar ziet…… Wat hij daar dan tegen zou kunnen doen, werd totaal niet duidelijk, maar dat is normaal, als Rutte weer eens een scheet laat.

Inmenging waar Nederland niets tegen ondernam en onderneemt, anders dan een opmerking in de media zoals Rutte die afgelopen vrijdag gaf, opmerkingen die het volk moeten bezweren, dat Turkse politici niet zomaar van alles kunnen roepen en ‘dat men onderzoek zal doen naar die inmenging…’ (via opmerkingen door Turkse politici in de media gedaan) ha! ha! ha! ha! Het grote verschil met eerder is, dat politici als Rutte nu durven te zeggen dat het gaat om Turkse inmenging in de Nederlandse politiek (en maatschappij)…… Oh die ‘onderzoeken?’ Daar hoort u vervolgens niets meer over!

Eigenlijk zei Rutte, dat hij er geen flikker aan kan doen, als de corrupte reli-fascist Erdogan, of z’n misdadige handlangers in de regering weer eens een achterlijke opmerking maken, zoals dat Gülen aanhangers in feite ongedierte zijn en derhalve vernietigd dienen te worden…… ‘Zeg maar’ zoals de Turken de laatste decennia zijn omgegaan met het  Koerdische deel van de bevolking in Zuidoost-Turkije…… Iets dat in het westen en ook door de EU werd beantwoord met het plaatsen van de PKK op een lijst met terroristische organisaties……. Dit terwijl de PKK een organisatie was en is, die zich verzet tegen het grootschalige Turkse staatsterrorisme, dat zich vooral op de Koerdische bevolking in Zuidoost-Turkije richt………

Kijk na dergelijke opmerkingen van Erdogan en/of z’n kliek, had Rutte al in Brussel moeten zitten, om daarna door te vliegen naar de VN en zowel bij de EU als de VN onmiddellijke sancties tegen Turkije te eisen!! Zeker na de illegale invasie van Turkije afgelopen week op Syrisch grondgebied en het bombarderen van burgerdoelen aan die kant van de grens………. Overigens is het tekenend, dat de VN Turkije niet keihard heeft veroordeeld, voor de enorme verheviging van mensenrechtenschendingen, na ‘de coup’ en de illegale inval in Syrië………

Maar nee, Rutte houdt voor de vorm een lulpraatje, om te laten zien, dat hij niet alles pikt van Erdogan….. Terwijl hij Erdogans aars wel schoon wil likken, als deze de Turkije-deal maar handhaaft en de Nederlandse handelsbelangen in Turkije niet geschaad worden…….

Ook nu hebben de Turken het met Erdogan voor elkaar: Nederland laat het OM de Gülen beweging in ons land onderzoeken, dit terwijl de AIVD een paar jaar geleden al constateerde, dat de Gülen beweging geen gevaar is voor de Nederlandse maatschappij, integendeel deze beweging werkt integratie bevorderend voor immigrantengroepen, aldus de AIVD…… Maar nee, volgens Rutte ‘storen we ons niet’ aan de uitspraken van Erdogan en z’n fascistenkliek……… ha! ha! ha! ha! ha!

Laat het OM maar eens de Turkse AK partij onderzoeken, die hier met vele agenten de Nederlanders van Turkse komaf dirigeert en controleert. Daarnaast heeft Turkije onder Erdogan organisaties opgezet, die met Turks belastinggeld moskeeën en islamitische scholen sticht en bouwt in het buitenland…….

Erdogan en z’n corrupte misdadigersbende hebben al angst en haat gezaaid in Nederland, zonder dat Rutte, PvdA onbenul Koenders, of wie dan ook in het waardeloze kabinet Rutte 2 er ook maar iets tegen ondernam……… Kortom Rutte heeft ten overvloede nog eens bewezen, een enorme hypocriet en volksverlakker te zijn!!

Nog één toevoeging, dom genoeg helemaal vergeten: Rutte durft de woorden ‘Armeense Genocide’ niet eens in de mond te nemen!! Zie wat dat betreft: ‘Jorrit Rijpma (‘hoofddocent’ Leiden) spreekt liever niet over ‘Armeense Genocide…..’

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Jan Roos fractievoorzitter VNL…….. ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Hoorde zojuist op BNR in het mediaoverzicht voor 17.00 u., dat ADHD keffer Jan Roos fractievoorzitter wordt van VNL…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! Succes verzekerd, dat wordt vechten!

Thorbjørn Jagland (Europese Raad) heeft begrip voor het barbaarse optreden van Erdogan……….

De secretaris-generaal, ofwel topgraaier van de Europese Raad, Thorbjørn Jagland, was afgelopen week in Turkije, daar liet deze opperhufter weten, dat hij wel begrip heeft voor Erdogan en de acties die deze reli-fascist heeft genomen, na ‘de coup……’

De topschoft liet weten, dat er veel te weinig begrip is voor ‘Turkije’ in Europa…… Met dat laatste bedoelde de zakkenwasser de EU, alsof de EU landen heel Europa bezet houden………

Alsof Jagland alle bewijzen heeft gezien en heeft kunnen beoordelen op waarheidsgehalte, stelde de enorme klootzak, dat er in Europa weinig begrip is over de manier waarop een ‘geheim netwerk’ kon infiltreren in het Turkse leger en de Turkse maatschappij als geheel………

Uiteraard bedoelde Jagland daar de Gülen-beweging mee, hij was ten slotte op bezoek in Turkije en dat land is strategisch van belang voor de EU, maar nog meer voor de NAVO en daarmee voor de VS……. De VS dat vindt het recht te hebben om enorme terreur uit te oefenen in het Midden-Oosten en zelfs terreurgroepen daar te steunen……

Het ‘mooiste’ moet nog komen mensen: volgens Jagland is het noodzakelijk dat Turkije wordt gezuiverd (van de Gülen-beweging)…….. Dit is volgens Jagland in het belang van de democratie en de rechtsstaat……* ha! ha! ha! ha! ha! ha!  Met andere woorden: Jagland vindt de barbaarse jacht, gevangenneming en gevangenhouding van duizenden Turken, die verdacht worden lid te zijn van deze beweging….

Jagland stelde wel, dat e.e.a. moet gebeuren met eerbiediging van de mensenrechten……. ha! ha! ha! ha! ha! Al voor Jagland deze toespraak uitsprak, werden mensen die verdacht werden Gülen-beweging aanhangers te zijn, dan wal te sympathiseren met de Gülen-beweging, gemarteld en verkracht….. Dit nog naast het feit dat hen medische verzorging werd en wordt ontzegd, alsmede contacten met advocaten, mensenrechtenorganisaties of familie……

De mensenrechten worden al jarenlang op grove manier geschonden door Erdogan en zijn corrupte misdadigers regering, dat was Jagland nog niet opgevallen……… Om over de doorlopende oorlog van het Turkse bewind tegen de Koerden minderheid nog maar te zwijgen………

Volgens Jagland is ‘Europa’ allang op de hoogte van de Gülen-beweging, daarom ziet Jagland de noodzaak tot zuivering van de maatschappij in…….. Als dat zo is, waarom heeft de EU de Gülen-beweging dan niet al veel eerder aangepakt??? Omdat we toentertijd niet met een ‘vluchtelingenprobleem’ te maken hadden??? Of was het omdat men lekker verdiende aan deze beweging??? De AIVD deed onderzoek naar de Gülen-beweging en vond niets dat tegen de wet was, sterker nog, deze beweging zou de best geïntegreerde migrantengroep in Nederland zijn……**

E.e.a. is nogmaals een reden om zo snel mogelijk de corrupte, belastinggeld verslindende, inhumaan-neoliberale EU te verlaten!! Een EU topfunctionaris, die fascistische methoden als jagen op verdachten, hen gevangenzetten, martelen en verkrachten, de normaalste zaak van de wereld vindt……….

Nexit nu!!

* Als hem dat ernst was geweest, had hij Erdogan allang op de zwarte lijst moeten zetten, want als er in Turkije één persoon is, die de laatste jaren niets anders deed, dan de democratie en de rechtsstaat te ondergraven, is het Erdogan wel!!!

**    Zie: ‘Kees Boonman vindt Gülen-beweging eng en weet niet of Erdogan gevaarlijk is……. ha! ha! ha! ha! ha!

Zie ook: ‘Erdogan roept het volk op de straat op te gaan voor de democratie……. ha! ha! ha! ha!

‘Turkije-coup’: Sensatie- en Sportzender Radio1……….

Turkse bevolking als geheel tegen de coup…

Erdogan zaait terreur in Nederland….!!! Koenders onderneem eindelijk actie!!

Jan Eikelboom krijgt hartverzakking van dichtslaande Turkse deur………

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels die u onder dit bericht terugvindt, dit geldt niet voor het label ‘Jagland’.

Bron o.a : Deutsche Wirtschafts Nachrichten van 4 augustus jl.

President Duterte van de Filipijnen heeft nu al het bloed van 600 mensen aan z’n handen…… Koenders? Stil!

De nieuwe president van de Filipijnen, de fascistische psychopaat Rodrigo Duterte, is nog maar een paar maanden aan het bewind, maar heeft nu al het bloed van 600 mensen aan z’n handen.

Opperschoft Duterte heeft het volk opdracht gegeven jacht te maken op mensen, van wie men ‘weet’ dat die ofwel drugs dealden, dan wel zelf drugs gebruikten……. De verdachten mogen wat Duterte betreft worden vermoord en hij kondigde aan, dat politieagenten, zelfs als ze 1.000 mensen hebben vermoord, ze niet vervolgd zullen worden, daar zal hij zelf zorg voor dragen……….

De burgers hebben een aantal knokploegen samengesteld en samen met de politie, hebben ze in een paar maanden tijd al 600 verdachte mensen vermoord……

Intussen hebben 100.000 mensen zichzelf uit angst aangegeven……. U hoeft natuurlijk niet te vragen, of psychopaat Duterte zelf geen drugs gebruikt, dat doet hij wel, de schoft gebruikt de harddrug alcohol!! Alcohol, u weet wel, de drug die meer schade aanricht, dan alle andere drugs bij elkaar opgeteld, zowel direct als indirect, zowel aan de gebruiker, diens omgeving, als de maatschappij in het geheel………

Als u nu dacht, dat bijvoorbeeld de mislukte PvdA sierdrol Koenders, of zijn collega’s in de afzonderlijke EU lidstaten, of de EU zelf, ook maar één letter van protest hebben ingediend tegen deze schofterige gang van zaken, die alleen in een fascistische politiestaat thuishoren, dan heeft u het geheel mis!!!

Duterte was als burgemeester van een grote stad al massamoordenaar, ook daar gaf hij de bevolking en de politie een vrijgeleide om iedere verdachte te vermoorden…… ‘Verdachte‘, want daar gaat hem om……..

Zie ook: ‘Duterte, de Filipijnse neonazi-president heeft de jacht op Filipijnen met een Chinese achtergrond geopend………..

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Soldiers of Odin (Nederlandse neonazi’s) jagen op vluchtelingen……..

Alsof we terug zijn in WOII: op Radio1 vanmorgen het bericht, dat de ‘Soldiers of Odin’, een neonazi groep en zonder meer een knokploeg van de PVV, een vluchteling hebben afgetuigd en daarna de politie gemeld waar men deze kon vinden……. De vluchteling zou afgelopen weekeinde vrouwen hebben lastiggevallen in Winschoten…….

De neonazi’s berichtten hierover op hun internetpagina, waarbij het woord ‘klopjacht’ werd gebruikt, dit hebben ze later vervangen voor een wat meer neutrale woordkeuze…… Overigens ontkennen de leden van deze knokploeg, dat ze de vluchteling hebben afgetuigd……. Een onzinnige ontkenning, zoals u zal begrijpen…..

Deze terreurgroep loopt, net als leden van de Nederlandse afdeling van Pegida, in uniform over straat, alweer een verwijzing naar ‘de mooie bruine jaren’ van voor en tijdens de Tweede Wereldoorlog…… Hoe is ‘t godverdomme mogelijk dat dit mag in het Nederland van 2016??!!!!

De politie liet weten, dat dergelijke groeperingen kunnen fungeren als extra ogen en oren van de politie, maar dat eigenrichting gebruiken (in dit geval het aftuigen van een verdachte) niet kan, letterlijk liet de politie weten: “Maar eigen rechter spelen keuren wij altijd af……”

Hoe kan de politie groepen tolereren, die geweld verheerlijken en daarbij in uniform over straat lopen??? Groepen die aantoonbaar in hun uitlatingen, vluchtelingen als misdadigers neerzetten, die het land uitgeschopt moeten worden……..

Uiteraard zal de valswitte Venlose haatprofeet Wilders elke betrokkenheid van hem, of zijn fascistische PVV beweging afwijzen. Echter gezien al zijn uitlatingen de afgelopen 10 jaar, kan je niet anders, dan concluderen, dat hij deze figuren heeft opgehitst en aangezet tot hun barbaars gewelddadige optreden….. Daarmee kan je zonder meer stellen, dat groepen als ‘Soldiers of Odin’ behoren tot de knokploegen van de PVV………

De politieambtenaren die verantwoordelijk zijn voor bovenstaande uitspraken, dienen per direct met een ferme schop onder de smerige bips op straat te worden geschopt, zonder recht op WW wel te verstaan!!

Voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden, dit geldt niet voor het label ‘Soldiers of Odin’

Asscher voor etnisch profileren………M.a.w: ook angst- en haatzaaien is normaal!

Alsof de leden van Rutte 2 al niet veel te veel meedeinen op de golf van angst- en haatzaaierij, nee sterker nog: daar dapper aan meedoen, stak Asscher daar vorige week nog eens fiks bovenuit met een smerige opmerking.

Het ging hier over etnisch profileren, om precies te zijn over een ‘app’, waarmee agenten in eenvoudige stappen kunnen melden, waarom ze een gekleurd persoon aan hebben gehouden. In de praktijk blijkt dit te werken: er worden minder gekleurde mensen staande gehouden, ongeveer zoveel als de witte burgers staande worden gehouden, waarbij de mensen die wel staande worden gehouden, veelal iets op hun kerfstok hebben, dan wel rondlopen met een wapen……. Ondanks dat resultaat stelde Asscher dat de politie door moet gaan met etnisch profileren…….

Toen ik hoorde dat Asscher zich had uitgesproken tegen het stoppen met etnisch profileren door de politie, lazerde ik pardoes van m’n sokken…… Wáááááát? Is de lul nu helemaal gek geworden?? Dat VVD Untersturmbannführer Zijlstra zoiets zegt, tja, dat is een volgroeide neolibfascist, van hem verwacht je niet anders dan een dergelijke bevestiging van racistische angst- en haatzaaierij.

Hoe dat zo, vraagt u zich af? Welnu simpel: als je stelt dat er alle reden toe is, dat de politie etnisch profileert, stel je daar onmiddellijk mee, dat gekleurde mensen nu eenmaal veel meer dan gemiddeld misdadig zijn…….

Als je zo’n beeld in het openbaar durft te schetsen, geef je de onwetende bevolking, inclusief de fascistische aanhang van Wilders, alle reden om bang te zijn voor gekleurde mannen. Waarmee je ze tegelijkertijd de reden geeft om flink pissig te zijn, ‘op die gekleurde uitvreters, die nergens anders goed voor zijn, dan misdaden begaan en het trekken van een uitkering……’

En ja, Asscher, daarmee bevestig jij leugens van de Venlose haatprofeet Wilders en zijn discipelen!!

Asscher maakt zich naast het angst- en haatzaaien met zijn uitspraak, mede schuldig aan het goedpraten van minderheden vervolging, racisme en discriminatie……….. Zaken die thuishoren bij fascisten!!

Wat het argument van Asscher tegen etnisch profileren was? Volgens Asscher geeft dit teveel bureaucratie en kost het daarmee teveel tijd…… ha! ha! ha! ha! ha! Alsof het willekeurig staande houden van gekleurde mensen geen tijd kost………

Als Asscher zich druk maakt over de politie-inzet, kan hij zich bijvoorbeeld beter richten op de belachelijke jacht naar softdrugs!!

KLOOTZAK!!!!

Zie ook: ‘Typhoon voor de zoveelste keer staande gehouden, ofwel etnisch profileren in Zwolle!! Van der Steur vraagt om hulp…. ha! ha! ha!

       en: ‘Etnisch profileren in Den Haag nog steeds ter discussie…..

       en: ‘Louis Bontes liegt dat het gedrukt staat, of alweer haatzaaien tegen Marokkanen……

       en: ‘Bas van Werven (AVROTROS) en Carlo Brantsen hebben dikke pret over Typhoon en z’n advocaat………

Hé Typhoon, zie je nu wat de woorden van kabinetsleden waard zijn??!!!

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.

Dick Schoof weet het niet zeker, maar toch zijn er veelvuldig terroristen binnengekomen met vluchtelingen…….. ha! ha! ha! ha! ha!

Op de eerste dag van het reces, kwam de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV), Dick Schoof, gisteren met zijn ‘dreigingsniveau-analyse…….’ De datum voor bekendmaking van het dreigingsniveau staat vast, dus daar wijk je niet vanaf, m.a.w. eergisteren wist Schoof nog van niets, maar zondagavond werd hij getroffen door een bliksemschicht en zie, Schoof zag het terreur-licht!! Jammer dan, dat de Kamer net met reces was….

Eerder stelde Schoof terecht, dat het zeer onwaarschijnlijk was, dat terroristen zich onder de vluchtelingenstromen hadden gemengd, om zo de EU binnen te komen….. IS bulkt tenslotte van het geld en waarom het risico nemen, dat goed opgeleide terroristen in een lekke boot omkomen op zee….. Als je geld en macht hebt, zijn er werkelijk veel makkelijker manieren om de EU binnen te komen, dan middels een vluchtelingenstroom….. Waarbij bovendien het gevaar bestaat, dat de terrorist wordt herkend door de vluchtelingen……

Maar nee, Schoof weet het nu zeker: er zijn veelvuldig tientallen terroristen meegelift in de grote vluchtelingenstroom…… Nu denkt u waarschijnlijk, terwijl het telraam in uw bovenkamer ratelt, dat er dan honderden terroristen in de EU zijn, immers ‘veelvuldig en tientallen’ laat niets aan het toeval over…… Helaas dan heeft u buiten Schoof gerekend: volgens hem zijn er met dat veelvuldig, ‘tientallen’ terroristen de EU binnengekomen…… ha! ha! ha! ha! ha!

Hoe Schoof aan die wijsheid komt? Van andere geheime diensten…… ha! ha! ha! ha! ha! ha! Oh ja, van die diensten die altijd met ‘zeer betrouwbare’ informatie komen….. Geheime diensten die terroristen allang op het oog hebben, maar alsnog een aanslag van de geobserveerde terroristen niet kunnen voorkomen………. ‘Uiteraard’ noemde Schoof geen namen van geheime diensten, of de landen waarvoor die geheime diensten werken……..

Of er dan in Nederland ook van die terroristen zijn, zo werd hem gevraagd. Dat wist ‘Coördinator’ Schoof niet, het zou kunnen, maar hij heeft daar geen bewijzen voor……. Zoals er nog steeds geen bewijs is, dat terroristen werkelijk met vluchtelingen zijn meegekomen!!

Toch ‘leuk’ hè, dat zelfs de democratisch totaal oncontroleerbare geheime diensten, zich nu gaan bezighouden met angst- en haatzaaien tegen minderheden……. Minderheden die hun huis en land moesten ontvluchten vanwege door het westen veroorzaakte ellende als illegale oorlogen, plus bijvoorbeeld gekochte en geregisseerde staatsgrepen door de VS……….

Zaken waar die geheime diensten een grote rol speelden, door met de ‘uiterst betrouwbare’ valse informatie te komen, waarmee psychopaten als bijvoorbeeld Bush en Blair de illegale oorlog (lees: grootschalig terrorisme) tegen Irak zijn begonnen……. Een illegale oorlog die aan dik meer dan 1 miljoen Irakezen het leven heeft gekost en in de chaos die daarna ontstond, zijn intussen al bijna een half miljoen Irakese burgerslachtoffers gevallen………

Alsof Schoof nog niet genoeg angst- en haatzaaide tegen de vluchtelingen, stelde de volksophitser gisteren, dat de kans groot is, dat ook gevluchte vrouwen en kinderen, als terrorist kunnen worden ingezet…….

Angst- en haatzaaien tegen minderheden, kan je zonder meer als vorm van terreur zien, veelvuldig gebruikt in het Duitsland van de 20er en 30er jaren in de vorige eeuw, door….. nazi’s!!

Vanmorgen in BNR’s Journalisten Panel, vroeg oliebol presentator Hemmen zich af, of ‘wij’ (als ‘journalisten’) hebben zitten slapen. Hemmen stelde daarmee dat de reguliere pers in Nederland niet heeft bericht, dat er terroristen tussen de vluchtelingen zaten……….. Hoe is ‘t godverdomme mogelijk??? De reguliere pers hier en in het buitenland, deed niet anders dan juist te zeggen, dat er wel terroristen tussen de vluchtelingen zaten, zelfs nadat Schoof dit ontkende, of zeer onwaarschijnlijk achtte!!!

Dick Schoof? Die grofgraaier moet eindelijk de straat gewezen worden, met een ferme schop onder de leugenachtige bips!! Weg met dat belachelijke instituut NCTV en laten we ons in het vervolg 100 keer bedenken voor we deelnemen aan een volgende imperiale en illegale VS oorlog! Dat bespaart naast jonge mensen en bovendien miljarden aan belastinggeld, die we wel beter kunnen gebruiken, bijvoorbeeld om eindelijk eens de armoede uit te bannen en de zorg terug te brengen naar een fatsoenlijk niveau!!

Oh, u vraagt wat het dreigingsniveau sinds gisteren is? Substantieel!! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.